Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 21:17:
[...]

HUH, hoe kan dat nou weer? }:O
Hoe dat kan?Gewoon online besteld bij GSMstunts MrsRossi,thats all :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

8)7 OMG ! 8)7

Denk je de wekker ff snel in te stellen zoals de dag ervoor, onthoud ie de instellingen niet |:(
Hoe kun je softwarematig je wekker verneuken, erg slecht van SamSung :'(

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
l0rien schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 22:23:
!!LET OP!!

Misschien zijn anderen slimmer dan mij, maar even een 'leuke' annekdote:

Bij mijn recente U700 abbo heb ik een Vodafone Blox Internet genomen. Werkt prima en ben eens gaan experimenteren met internet op laptop via de tel. Hiervoor moest ik de APN ingeven in de extra modem settings zoals al eens in dit forum gepost is.

Vandaag even gecheckt of de Blox wel echt actief was, omdat ik op My Vodafone nog steeds de Blox kon aanvragen. (Ging ervanuit dat hij dan dus nog niet actief was) Wat bleek de Blox was wel actief, maar omdat ik ook ergens de web.vodafone.nl APN had gebruikt, ipv de live.vodafone.com is veel van de data niet onder het Blox abbo gevallen en staat er nu nog een rekening open van ruim 700(!) euro ex btw!

Gebruik bij Zorgeloos Internet Blox dus altijd 'live.vodafone.com' als APN!!

Zijn er mensen met soortgelijke ervaringen? Ik heb de stille hoop dat vodafone nog enige coulance heeft, maar het is toch echt niet normaal dat dezelfde data over een andere APN zo associaal veel geld moet kosten. Ook prettig dat ik al 10 jaar lang rekeningen heb van 30 tot 40 euro, nu in 1 week 700+ euro en niemand trekt aan de bel.
mm? Hoe kun je nou 700 euro in 1 week trekken, dan ben je dus 233 uur online geweest... wat niet mogelijk is in 1 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0rien
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-08 22:18
ArcticWolf schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 07:06:
[...]

mm? Hoe kun je nou 700 euro in 1 week trekken, dan ben je dus 233 uur online geweest... wat niet mogelijk is in 1 week.
Last time I checked ging data per KB en niet per uur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Is de U700 nou een tri- of quadband telefoon? Op de samsung website staat triband maar wel met vier netwerkfrequenties erachter :+ . Dan weet ik het ook niet meer eh ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@l0rien

ik wil je uitnodigen om me een email te sturen met je mobiele nummer. Dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen ivm de hoge datakosten door het gebruik van de verkeerde apn.

Met vriendelijke groet,

Bas

Vodafone Web Relations

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Iemand ervaring met MSN op de U600? Welke cliënt kun je hier het beste voor gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mini1986
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-01-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2007 @ 10:54:
oke dan :) dat is erg fijn om te horen, ik ga hem dan binnenkort opsturen!
Langsgaan bij een Samsung Service point is sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
l0rien schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:49:
[...]

Last time I checked ging data per KB en niet per uur...
de data zonder abonnement gaat per 15 minuten (0,75 euro), het gaat pas per KB als je een abonnement op internet hebt.

of ze hebben het laatst veranderd 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door ArcticWolf op 16-10-2007 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens,

Wat zijn de voordelen van een nieuwe firmware voor de U600?
Ik heb de U600 white van de tmobile aanbieding. Hij werkt prima voor mij,
maar ben toch benieuwd wat ik extra kan doen met andere firmware.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l0rien schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:04:
[...]

Probleem leek de missende initialisatie commando's voor de bluetooth modem. Voor vodafone namenlijk: "at+cgdcont=1,"IP","live.vodafone.com" Na die toegevoegd te hebben onder het tabblad 'advanced' in de device manager. Werkt hij perfect, 40KB/s steady op dit moment.
Heb je daar een screenshotje van? :>

Ik zit te denken aan een U700

Voor 14 euro per maand (2 jaar) bij Vodafone is toch niet slecht. Nog even tientje voor UMTS erbij, phone in de zak, laptop op schoot, prima :)

En tot hoever zijn gewone internetpagina's te bekijken op zo'n U700?

Is dit bijvoorbeeld gewoon te zien:

http://rooster.ulenhof.nl/rooster.asp
(en bruikbaar?)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
iemand met een U600 toevallig interesse in een tv-out kabel?

ik heb er 1tje voor de u700 maar nou zit er blijkbaar toch geen tv-out op :?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een halve week ook de Samsung u700, maar het schuifbare frontje is aan onderkant (dus als hij dicht zit) makkelijk naar links en naar rechts te bewegen. Heel fragiel. Hoort dit zo of zal ik er mee terugmoeten naar de winkel? Bij de Samsung u600 is dit namelijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

zwik schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 09:43:
Is de U700 nou een tri- of quadband telefoon? Op de samsung website staat triband maar wel met vier netwerkfrequenties erachter :+ . Dan weet ik het ook niet meer eh ;) .
Ik weet het inmiddels, de U700 is helaas een quadband telefoon. Dan zal ik toch voor de U600 moeten gaan dus.

edit:
gaen is oud Nederlandsch :+ .

[ Voor 5% gewijzigd door zwik op 17-10-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwik schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 10:19:
[...]

Ik weet het inmiddels, de U700 is helaas een quadband telefoon. Dan zal ik toch voor de U600 moeten gaan dus.

edit:
gaen is oud Nederlandsch :+ .
De U700 heeft 800/1800/1900 qua netwerk instelllingen,dus dat is altijd triband he ,net zoals de U600 trouwens 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
Ik heb sinds een halve week ook de Samsung u700, maar het schuifbare frontje is aan onderkant (dus als hij dicht zit) makkelijk naar links en naar rechts te bewegen. Heel fragiel. Hoort dit zo of zal ik er mee terugmoeten naar de winkel? Bij de Samsung u600 is dit namelijk niet zo.
Bij mij zit er ook speling in maar niet zo erg dat het irri is,....kijk als je hem in een hoek van 90 graden kan pushen wordt het wel beetje probleem ja :P maar beetje speling blijf je toch altijd houden en als je hem normaal gebruikt heb je dat niet eens door,sterker nog....ik ben pas gaan checken na het lezen van jouw berichtje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:14:
[...]

Bij mij zit er ook speling in maar niet zo erg dat het irri is,....kijk als je hem in een hoek van 90 graden kan pushen wordt het wel beetje probleem ja :P maar beetje speling blijf je toch altijd houden en als je hem normaal gebruikt heb je dat niet eens door,sterker nog....ik ben pas gaan checken na het lezen van jouw berichtje ;)
Haha, ik had het eerst ook niet door. Maar nu ben ik het de hele tijd aan't nachecken enzo. Het stoort me gewoon. Ben bang dat het een voorbode van problemen is, maargoed, waarschijnlijk kan het nietzoveel kwaad. In 90 graden komt ie iig niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:21:
[...]

Haha, ik had het eerst ook niet door. Maar nu ben ik het de hele tijd aan't nachecken enzo. Het stoort me gewoon. Ben bang dat het een voorbode van problemen is, maargoed, waarschijnlijk kan het nietzoveel kwaad. In 90 graden komt ie iig niet ;).
Nee joh,echt geen voorbode van problemen,had hetzelfde bij mijn vorige telefoon,Samsung E900 en das ook altijd goed gegaan.....Gewoon niet meer zitten checken en jezelf gekmaken want blijft superphone ondanks speling,en als je zo blijft checken komt er alleen maar meer speling in en draait ie straks 360 graden 8)7 .....maar damnnnnn,ik zit nu zelf ook weer te checken en ja tis toch wel errug eigenlijk dusssssssss......Geintjuhhhhhhhhh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 12:48:
[...]

Nee joh,echt geen voorbode van problemen,had hetzelfde bij mijn vorige telefoon,Samsung E900 en das ook altijd goed gegaan.....Gewoon niet meer zitten checken en jezelf gekmaken want blijft superphone ondanks speling,en als je zo blijft checken komt er alleen maar meer speling in en draait ie straks 360 graden 8)7 .....maar damnnnnn,ik zit nu zelf ook weer te checken en ja tis toch wel errug eigenlijk dusssssssss......Geintjuhhhhhhhhh :P
Hahaha, maak me niet para, want ik heb geen zin om ermee naar de winkel te gaan.
Maarja, als het bij die andere ook altijd goed ging zal het wel niet zo erg zijn :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 13:04:
[...]

Hahaha, maak me niet para, want ik heb geen zin om ermee naar de winkel te gaan.
Maarja, als het bij die andere ook altijd goed ging zal het wel niet zo erg zijn :p.
Nee para laten we over aan Bryan uit de gouden kooi(Nena heeft me getrapt ,ik ben para brotha) jankerd hahaha
Nee geloof me nou,je kan beter deze stylish phone hebben met beetje speling dan zo'n Nokia koelkast waar geen speling inzit,en overal zit wel speling in,van een tv afstandsbediening tot Gerard Joling zijn gulp en die hoor ik ook nooit klagen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mujo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-08-2021

Mujo

Nee hè?

FlashBang schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 14:06:
[...]

Zoals gezegd, ja, Nederlands zit er gewoon in.

Ik heb nu wel trouwens mijn netwerkinfo (NL KPN/ NL TELFORT) bovenin mijn scherm ipv. onder.... en bovenin is het wel erg irritant.

Weet iemand hoe ik dat wegkrijg?
Was een bugje geloof ik, eerst naar Onder verplaatsen en daarna Uit zetten:
Instellingen > Display > Tekstweergave > Schermtekst in standby-stand > Plaats van tekst (Uit/Onder/Boven) --> Opslaan

Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik zie eigenlijk het voordeel van een U700, voor mij althans, niet:
- U600 heeft autofocus camera, de U700 niet
- U600 heeft meer intern geheugen

Ok, de U700 heeft HSDPA, maar ik mobiel internet toch niet.

Dit klopt toch, of niet? Ik zou zelf geen U700 kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
greatgonzo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:28:

de U700 heeft wel autofocus.. die van mij wel.
U600 is geen umts toestel, dus al helemaal geen HSDPA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 14:38:
[...]

Nee para laten we over aan Bryan uit de gouden kooi(Nena heeft me getrapt ,ik ben para brotha) jankerd hahaha
Nee geloof me nou,je kan beter deze stylish phone hebben met beetje speling dan zo'n Nokia koelkast waar geen speling inzit,en overal zit wel speling in,van een tv afstandsbediening tot Gerard Joling zijn gulp en die hoor ik ook nooit klagen. O-)
Nou, dat geloof van je ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb vandaag zowel een Samsung U700 als een Nokia 6233 vast gehad en de Nokia voelt veel beter aan. De Samsung is imo zo'n zwak slidegeval. Ik heb liever het chocoladereep model telefoon, inclusief dikke accu.

Ik moet de 6233 en de U700 nog even vergelijken, maar met abbonement zijn ze even duur, en los is de Nokia goedkoper. Eerste minpuntje van de Nokia waar ik op kan komen is geen HSDPA, maar alleen maar gewoon UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
mwja dat argument van "degelijkheid" kan ik weer afschieten... ik dacht hiervoor om een keer naar nokia over te stappen... 1 week later en 2 kapotte telefoons, waarvan 1 opgeblazen accu en 1 kapot LCD scherm heb ik toch maar een samsung genomen en die werkt tot nu nog normaal 8)7

maar zo heeft iedereen wel ze'n eigen ervaringen :P

[ Voor 11% gewijzigd door ArcticWolf op 18-10-2007 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 00:20:
[...]

Nou, dat geloof van je ben ik het niet helemaal mee eens. Ik heb vandaag zowel een Samsung U700 als een Nokia 6233 vast gehad en de Nokia voelt veel beter aan. De Samsung is imo zo'n zwak slidegeval. Ik heb liever het chocoladereep model telefoon, inclusief dikke accu.

Ik moet de 6233 en de U700 nog even vergelijken, maar met abbonement zijn ze even duur, en los is de Nokia goedkoper. Eerste minpuntje van de Nokia waar ik op kan komen is geen HSDPA, maar alleen maar gewoon UMTS.
Tja,zo heeft iedereen zijn eigen smaak he,ik weet alleen dat je de U700 nu ook zelfs met een 1 jarig Tmobile 150 abb gratis krijgt dus daar hoef je het in ieder geval niet meer voor te laten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar T Mobile capped de internet snelheid nogal he ;)

1800 kbps bij Vodafone, 64 kbps bij T-Mobile, allebei €9,50 per maand...

En Tmobile 150 1 jaar + U700 gratis? Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 12:40:
Ja, maar T Mobile capped de internet snelheid nogal he ;)

1800 kbps bij Vodafone, 64 kbps bij T-Mobile, allebei €9,50 per maand...

En Tmobile 150 1 jaar + U700 gratis? Linkje?
Hier komt ie,en je krijgt er gratis 512Mb geheugenkaart bij en eerste 3 maanden 50% korting op je abb...wat wil je nog meer??? :P

http://www.gsmstunts.nl:8...dium=blo&utm_campaign=alg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbels
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-07 17:42
Ik heb zelf de U700 nu enkele weken in gebruik na men hele leven Nokia man te zijn geweest.

Ik ben nog steeds aan het wennen aan de instellingen enzo het zit allemaal zo "onlogisch" voor mijn idee. hiervoor een jaar lang gelopen met de N73 dit was een koelkast 2 keer zo dik als deze U700 maar op het joystickje na zeer stevig enzo. Dat idee heb ik niet bij de U700 ook dat spelinggebeuren dus maar aankijken hoe lang het goed gaat. tis maar enkele millimeters maar toch.

Verder wel mooie tel fotograferen vind ik alleen niet alles dat was bij de N73 een heel stuk beter.
enne ja je moet hem zo schoon houden he je kunt hem bijna niet aankijken of hij heeft al vette vlekken :P

Maar ik ga er wel gewend aan kunnen raken dat weet ik zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh, N73 is toch meer PDA achtig? Waarom dan 'downgraden' naar een U700?

@Brasileiro: bedankt voor de link :)

Die 50% off de eerste 3 maanden zie ik er overigens niet bijstaan.

Dat zou dan 3x10 euro zijn + 9x20 euro = 210 euro voor een jaar. Hmm

Alleen wel jammer van de bud data abbo's van T Mobile en het feit dat ze geen eigen netwerk hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 16:55:
Euh, N73 is toch meer PDA achtig? Waarom dan 'downgraden' naar een U700?

@Brasileiro: bedankt voor de link :)

Die 50% off de eerste 3 maanden zie ik er overigens niet bijstaan.

Dat zou dan 3x10 euro zijn + 9x20 euro = 210 euro voor een jaar. Hmm

Alleen wel jammer van de bud data abbo's van T Mobile en het feit dat ze geen eigen netwerk hebben..
Scroll naar beneden en klik op vraagtekentje achter Tmobile Relax 150 met 1 jaar,dan zie je die 3 maanden halve prijs aktie tot 2 november voor 1 jarig abonnement :P
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 23:32:
[...]

Hoe dat kan?Gewoon online besteld bij GSMstunts MrsRossi,thats all :P
Die van mij is ook kortgeleden online besteld, maar heeft wel Duits camera menu... Het was alleen niet bij GSMstunts, geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
greatgonzo schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 19:28:

Dat interne geheugen scheelt misschien 20MB. (U700 heeft 40MB intern geheugen en niet 20 zoals op alle sites staat)
Zo'n SD kaartje koop je toch wel, dus who cares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 17:16:
[...]

Scroll naar beneden en klik op vraagtekentje achter Tmobile Relax 150 met 1 jaar,dan zie je die 3 maanden halve prijs aktie tot 2 november voor 1 jarig abonnement :P
8)
Danke!

Zie ik meteen het addertje onder het gras..
Indien u geen SMS Voordeelbundel heeft, betaalt u € 0,25 per SMS-bericht.
Oftewel, dat zit niet inbegrepen bij het abonement?...

Dus dan komt er al snel een euro of vier per maand bij...

Dan zit je dus aan de 258 euro voor een jaar, uitgaande van 16 SMS'jes per maand, en je krijgt er 150 belminuten per maand voor.

Bij Vodafone;
14 euro per maand, 2 jaar
Dat is dan 100 belminuten of 100 SMS'jes per maand (of elke combinatie daar tussenin, 80/20 bijvoorbeeld)
=24*14=336 euro voor 2 jaar

Bij Hi is het 2 jaar 20 (1 jaar 25, 1 jaar 15) euro per maand = 480 euro voor 2 jaar
Met 175 belminuten, 350 SMS per maand (overkill voor mij :O )

Ben vandaag bij de Vodafone shop in Doetinchem geweest, en ik zou haast meteen geen Vodafone meer pakken, wat een lompe verkoper :X

Hij zij ook dat je absoluut niet mocht internetten op je laptop via je GSM, en dat Vodafone dat binnenkort kan zien en je dan de 2,50 euro per MB rekening gaat sturen. Volgens de beste man zat er erg veel verschil tussen 50 MB downloaden op je gsm en 50 MB downloaden op je laptop. "Want op je laptop gaat het veel harder." :?

Verder vroeg ik hem wat voor snelheid je dan kreeg. De U700 ondersteund tot 3,6 Mbps HSDPA. Hij zei dat je dat ook gewoon kreeg dan. Waarop ik opmerkte dat er op de Vodafone site staat dat ze 1,8 Mbit/s leveren. Hij trok de doos van de U700 uit de kast en liet me zien dat er op stond dat hij 3,6 Mbit/s compatible is. Ja fijn O-)

Hij werd waarempel nog pissed ook >:)

Overigens was het erg leeg in de winkel (qua klanten). Al die tijd dat ik binnen was was ik de enige klant in de winkel. En meteen to be never seen again there.. wat een klantvriendelijkheid :/

En is deze pagina goed werkend te zien en te gebruiken met een U600/ U700?

http://rooster.ulenhof.nl/rooster.asp

En kun je ook gewoon je email van je eigen domein ophalen? Ik heb nu IMAP op m'n eigen domein, dat werkt gewoon? Zit er een soort van Outlook op?

En hoe zit het met real life acculife? Ik haal met m'n Siemens S55 een week, is dat ook te halen met een U700?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2007 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
bij vodafone zit sms/bellen in 1 bundel... dus die 0,25 is volgens mij pas nadat je dat hebt overschreden.

voor de rest is het idd 1 lompe verkoper maar hier zijn ze ook niet echt te slim (Nijmegen) hij beweerde bij hoog en laag dat ik minstens 3600KB/s zou kunnen halen..... (ja 28MBits). En dat van die laptop data is wel erg lijp 8)7 dat kunnen ze nooit traceren en 50MB is geen hard limiet.

je kan bijna elke pagina openen op de U700, mocht dat niet zo zijn kan je Opera installeren en daar werken ze meestal wel gewoon goed.

ik haal 2 dagen intensief gebruik, 6 uur mp3 speler, java chat tegelijkertijd, evt browsen, en gemiddeld 20 min/dag bellen + emailen.

[ Voor 26% gewijzigd door ArcticWolf op 19-10-2007 07:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Laatst online: 30-08 12:26
Heeft iemand Opera mini 3 of beta 4 al aan de praat gekregen op een u700? bij mij is hij eerst lang bezig met "Installing" en komt hij uiteindelijk met de melding "Failed to connect to the internet". Ik heb Hi met een internet abb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

ArcticWolf schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 23:31:
[...]

de U700 heeft wel autofocus.. die van mij wel.
U600 is geen umts toestel, dus al helemaal geen HSDPA.
volgens de specs die ik lees op newmobile heeft die het niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
marco_sire schreef op woensdag 17 oktober 2007 @ 09:33:
iemand met een U600 toevallig interesse in een tv-out kabel?

ik heb er 1tje voor de u700 maar nou zit er blijkbaar toch geen tv-out op :?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticWolf schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 07:04:
bij vodafone zit sms/bellen in 1 bundel... dus die 0,25 is volgens mij pas nadat je dat hebt overschreden.

voor de rest is het idd 1 lompe verkoper maar hier zijn ze ook niet echt te slim (Nijmegen) hij beweerde bij hoog en laag dat ik minstens 3600KB/s zou kunnen halen..... (ja 28MBits). En dat van die laptop data is wel erg lijp 8)7 dat kunnen ze nooit traceren en 50MB is geen hard limiet.

je kan bijna elke pagina openen op de U700, mocht dat niet zo zijn kan je Opera installeren en daar werken ze meestal wel gewoon goed.

ik haal 2 dagen intensief gebruik, 6 uur mp3 speler, java chat tegelijkertijd, evt browsen, en gemiddeld 20 min/dag bellen + emailen.
Ja, van Vodafone wist ik dat la, maar van T-Mobile..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 00:13:
[...]

En hoe zit het met real life acculife? Ik haal met m'n Siemens S55 een week, is dat ook te halen met een U700?
Internet gebruik ik niet op mijn U700,op geen enkele phone die ik heb gehad trouwens,te omslachtig en te prijzig,....gebruik ik mijn pc wel voor ja toch niet dan?
En qua acculife haal ik met gemiddeld gebruik(20 min bellen en stuk of 10 smsjes per dag) makkelijk de 3 dagen of erover heen....Intensief gebruik is het dag of 2.
Dus voor de acculife hoef je hem niet te nemen maar dat geld voor alle samsungs vrees ik. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
* jelle. meldt zich als trotse U700 eigenaar sinds 3 uur :9

Eerste indruk: zeer goed. Uiterst gelikte telefoon, fantastische geluidskwaliteit op de MP3 speler, heldere menustructuur (ben wel Samsung gewend :)) en je kunt lekker alles naar eigen smaak instellen. Wat mij betreft nu al een topper, hopen dat dat over paar weken nog zo is :+

Heb 'm trouwens met Hi euro 30 contractsverlenging voor 1 jaar, tip: ga naar Primafoon (werk er zelf ook :>), daar is ie nu ruim 60 euro in prijs gezakt met dat abonnement. Moest 119,90 euro afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, accutijd is dus eigenlijk ronduit slecht :?

120 betalen en nog 30 euro per maand?

Vrij fors vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 22:42:
Hmm, accutijd is dus eigenlijk ronduit slecht :?

120 betalen en nog 30 euro per maand?

Vrij fors vind ik.
Dat is idd aardig duur ja,ik betaalde met Tmobile flex 30 verlenging voor 1 jaar 85 Euro en dat is al meer dan 2 maanden geleden toen ie nog maar net uit was :Y ......en zoals gezegd hij is nu al gratis te krijgen zelfs met een 1 jarig contract d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 02:35:
[...]

Dat is idd aardig duur ja,ik betaalde met Tmobile flex 30 verlenging voor 1 jaar 85 Euro en dat is al meer dan 2 maanden geleden toen ie nog maar net uit was :Y ......en zoals gezegd hij is nu al gratis te krijgen zelfs met een 1 jarig contract d:)b
Ben ook sinds een paar uur de bezitter van de u700, was al samsung gewend (d500), dus alles is vrij logisch ingedeeld voor mij. Alhoewel sommige dingen toch op een andere plaats staan dan ik gewend was, bijna alle instellingen staan nu onder 'instellingen' en voor bv. telefoonlijst, berichten etc. stond het gewoon onder dat desbetreffende menu. Tzal een kwestie van wennen zijn aangezien ik mn d500 voor ruim 2 jaar had.

En Duits bij de camera.. khad mn vorige telefoon op Engels staan, deze op Nederlands.. maar door dat Duits bij de 'kamera' ;) geswitcht naar Engels.

Kheb hem ook met een 1 jarig abo, vodafone 35 (275 mins/sms), 20% korting per maand, dus 28e/maand en toestel gratis, plus gratis 512mb micro sd card, goede deal wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dajuan schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 17:18:
[...]

Ben ook sinds een paar uur de bezitter van de u700, was al samsung gewend (d500), dus alles is vrij logisch ingedeeld voor mij. Alhoewel sommige dingen toch op een andere plaats staan dan ik gewend was, bijna alle instellingen staan nu onder 'instellingen' en voor bv. telefoonlijst, berichten etc. stond het gewoon onder dat desbetreffende menu. Tzal een kwestie van wennen zijn aangezien ik mn d500 voor ruim 2 jaar had.

En Duits bij de camera.. khad mn vorige telefoon op Engels staan, deze op Nederlands.. maar door dat Duits bij de 'kamera' ;) geswitcht naar Engels.

Kheb hem ook met een 1 jarig abo, vodafone 35 (275 mins/sms), 20% korting per maand, dus 28e/maand en toestel gratis, plus gratis 512mb micro sd card, goede deal wat mij betreft.
Als je goed checkt zie je dat de instellingen voor een bepaalde functie ook gewoon nog onder dat desbetreffende menu staat maar idd ook bij algemene "instellingen" menu.
En ik hoor hier wel meer dat de camera in het duits is alleen ik heb gewoon in het nederlands,ik heb dus ook niet hoeven te k*tten met andere firmware of weet ik veel wat voor shit. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Heb een irritant "probleem" met m'n U700.

Volgens de (sms)geheugenstatus:
telefoon 199/500
sim 15/15

Maar elke keer krijg ik de melding "SMS geheugen vol. Verwijder een aantal SMS berichten" :/

Hebben meer mensen dit?
Ik kan ook niet de smsjes van de simkaart op telefoon zetten, aangezien "het geheugen vol zit" :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[U600]

nadat ik op het knopje druk duurt het vaak 3 seconden voor ie de foto daadwerkelijk neemt...dat wil ik helemaal niet, want dat is veeeel te lang als je een spontane foto wil nemen

komt door die auto-focus neem ik aan?
kan dat ook anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 13:41:
Heb een irritant "probleem" met m'n U700.

Volgens de (sms)geheugenstatus:
telefoon 199/500
sim 15/15

Maar elke keer krijg ik de melding "SMS geheugen vol. Verwijder een aantal SMS berichten" :/

Hebben meer mensen dit?
Ik kan ook niet de smsjes van de simkaart op telefoon zetten, aangezien "het geheugen vol zit" :/
Mrs Rossi wat heb jij nou weer een raar probleem dan! :P
Normaal slaat hij eerst de smsjes op je sim en als die vol is gaat het automatisch op je telefoon geheugen en daar is als goed is ruimte zat dus snap het ook niet....Las net wel ergens anders dat iemand met zelfde soort probleem zijn tel nr's allemaal van sim op telefoon had gezet en toen was het over...Misschien dat dat bij jou ook werkt Rossi girl???Kan altijd proberen toch? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 14:40:
[U600]

nadat ik op het knopje druk duurt het vaak 3 seconden voor ie de foto daadwerkelijk neemt...dat wil ik helemaal niet, want dat is veeeel te lang als je een spontane foto wil nemen

komt door die auto-focus neem ik aan?
kan dat ook anders?
Weet niet hoe het bij U600 zit maar bij U700 zit een timer functie,die kan je bv op 3 seconden zetten maar ook op uit!Dus dan neemt ie direct de foto....Staat die timer bij jou misschien op 3 seconden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee die staat ook gewoon op UIT
het is gewoon die autofocus die een aantal seconden in beslag neemt...
en voor zover ik weet kun je díe niet uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:16:
nee die staat ook gewoon op UIT
het is gewoon die autofocus die een aantal seconden in beslag neemt...
en voor zover ik weet kun je díe niet uitzetten
Nee klopt,neem zelf niet veel foto's maar hij is idd altijd fractie later dan moment dat je afdrukt en das irri |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 15:00:
[...]

Mrs Rossi wat heb jij nou weer een raar probleem dan! :P
Normaal slaat hij eerst de smsjes op je sim en als die vol is gaat het automatisch op je telefoon geheugen en daar is als goed is ruimte zat dus snap het ook niet....Las net wel ergens anders dat iemand met zelfde soort probleem zijn tel nr's allemaal van sim op telefoon had gezet en toen was het over...Misschien dat dat bij jou ook werkt Rossi girl???Kan altijd proberen toch? _/-\o_
Ze staan nu allemaal op telefoon, maar moest eerst wat smsjes verwijderen dus jullie horen later of het zo goed is... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-06 16:42
Als ik een mms met plaatje ontvang zie ik het plaatje niet??? Iik zie alleen de tekst en een wit achtergrond?

Ik heb het meerdere malen al geprobeerd? Waar ligt dit aan?

Ik heb firmware XXGG3 nog?

Kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Jongens,

Wat zijn de voordelen van een nieuwe firmware voor de U600?
Ik heb de U600 white van de tmobile aanbieding. Hij werkt prima voor mij,
maar ben toch benieuwd wat ik extra kan doen met andere firmware.

Iemand?
@ pieterste2 :
Waarom iets veranderen als het prima werkt? Ik heb zelf ook de T-Mobile white edition. Ik werd gestoord van het irritante pingeltje na het verzenden van een SMS. Daarnaast zijn er wat veiligheidsinstellingen uitgezet die na een flash wel werken.

Bovendien raak je al die t-mobile shit kwijt. Dus geen reclame filmpjes / plaatjes meer in je scherm.

Als dat je niet stoort, waarom zou je dan je telefoon flashen?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
MrsRossi schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 17:30:
[...]

Ze staan nu allemaal op telefoon, maar moest eerst wat smsjes verwijderen dus jullie horen later of het zo goed is... :P
OK, alle nieuwe smsjes worden op m'n sim-kaart opgeslagen, omdat m'n telefoongeheugen vol is :/

Samsung gemaild en ik moet het na laten kijken bij de dealer oid. Damn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 16:45:
[...]

OK, alle nieuwe smsjes worden op m'n sim-kaart opgeslagen, omdat m'n telefoongeheugen vol is :/

Samsung gemaild en ik moet het na laten kijken bij de dealer oid. Damn :/
Echt apart Mrs Rossi want je smsjes worden zowiezo altijd eerst op je sim opgeslagen tot ie vol is en dan gaan ze naar je telefoongeheugen........ja of je tel geheugen is echt al vol maar neem aan dat dat niet zo is!.....Nou veel sterkte dan bij de dealer of telefoonwinkel want daar staan over het algemeen niet echte bijdehante types 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile625 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 07:51:
Als ik een mms met plaatje ontvang zie ik het plaatje niet??? Iik zie alleen de tekst en een wit achtergrond?

Ik heb het meerdere malen al geprobeerd? Waar ligt dit aan?

Ik heb firmware XXGG3 nog?

Kan ik dit oplossen?
Is mms al geactiveerd bij je provider?Want bv bij Tmobile moet je eerst mms activeren voordat je kan gebruiken en kan ook zo zijn dat je er eerst zelf 1 moet versturen voordat je zelf kan ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:06:
[...]

Echt apart Mrs Rossi want je smsjes worden zowiezo altijd eerst op je sim opgeslagen tot ie vol is en dan gaan ze naar je telefoongeheugen........ja of je tel geheugen is echt al vol maar neem aan dat dat niet zo is!.....Nou veel sterkte dan bij de dealer of telefoonwinkel want daar staan over het algemeen niet echte bijdehante types 7(8)7
Lol, thanks. Zal ik idd nodig hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dajuan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-12-2024
u700 vraagje.. kheb mn u700 nu een paar dagen en hij bevalt erg goed.. alleen al het design O+ Was eerst op zoek naar een aantal dingen, maar heb die uiteindelijk toch gevonden.
Er is alleen 1 ding dat me nog irriteert en dat is dat als je belt het keyboard automatisch gelockt wordt, eerste keer dat ik het zag dacht ik.. "ow das makkelijk, kun je ook niet per ongeluk een verkeerde toets aanraken", maar na meerdere keren bellen begint het me toch te irriteren. Als ik gewoon een gesprek wil ophangen en daarna iets verder wil zoeken op mn telefoon of gewoon nog een andere handeling doen, moet je of eerst unlocken dan ophangen, wachten tot de ander ophangt of hem dicht sliden en daarna open sliden. Zelfde geldt voor handsfree bellen bijv., eerst unlocken.. dan handsfree indrukken.

Is dit toevallig ergens een setting die ik gemist heb ofzo? Dat je dit uit kan zetten.. of in ieder geval de tijd die staat voor het locken kunt verlengen? Tis echt iets van 1-2 seconden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
dajuan schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:44:
Is dit toevallig ergens een setting die ik gemist heb ofzo? Dat je dit uit kan zetten.. of in ieder geval de tijd die staat voor het locken kunt verlengen? Tis echt iets van 1-2 seconden volgens mij.
Nope, dat kan nergens ingesteld worden. Maareh, zo'n hele slechte functie is dat nog niet, je zult echt niet de eerste zijn die per ongeluk een gesprek wegdrukt of in de wacht zet, een menu opent op handsfree zet etc, zeker gezien de gevoeligheid van het touchpad. Ik dacht in het begin (3 dagen geleden) ook van "ehm moet dat nou :/ " maar het is toch een kwestie van wennen (en dat is niet na 3 telefoontjes nee). Ik denk dat je binnen de korte keren een standaardhandeling in je hoofd hebt om de toetsen vlug te unlocken of even omlaag en omhoog te schuiven. Eigenlijk is die laatste optie nog het makkelijkst, omdat je daarmee ook sneller kunt ophangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

ik zoek me helemaal rot naar originele firmware voor mijn U600. Ik heb natuurlijk wel de bekende pagina's gevonden maar daar staat geen XA versie. Kan ik inderdaad de XXgg4 gebruiken ? (zit daar nederlands in)

Kocht er dus eentje via marktplaats en het blijkt nu een T mobile versie te zijn. Ik wil dus gewoon naar normaal toe.

Iemand die me in ieder geval even een tip kan geven. Ik kom via dit topic en google steeds op dezelfde plek uit maar volgens mij staan daar geen nederlandse versies.... bedankt vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 16:15

FlashBang

Hoi.

Ray schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 23:32:
ik zoek me helemaal rot naar originele firmware voor mijn U600. Ik heb natuurlijk wel de bekende pagina's gevonden maar daar staat geen XA versie. Kan ik inderdaad de XXgg4 gebruiken ? (zit daar nederlands in)

Kocht er dus eentje via marktplaats en het blijkt nu een T mobile versie te zijn. Ik wil dus gewoon naar normaal toe.

Iemand die me in ieder geval even een tip kan geven. Ik kom via dit topic en google steeds op dezelfde plek uit maar volgens mij staan daar geen nederlandse versies.... bedankt vast!
Zoals je had kunnen zien als je binnen dit topic had gezocht (;)) draai ikzelf al een tijdje XXGG4, en heb ik vermeld dat die idd ook Nederlands bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
ik kan het niet vinden op mijn u700 en ben toch niet 8)7

hoe krijg je ; (punt-komma) bij een sms???? als je knop 1 meerdere keren indrukt krijg je van alles maar geen ;

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

FlashBang schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 01:39:
[...]

Zoals je had kunnen zien als je binnen dit topic had gezocht (;)) draai ikzelf al een tijdje XXGG4, en heb ik vermeld dat die idd ook Nederlands bevat.
thx, had dit hele topic af op de kop gezet maar schijnbaar niet goed genoeg dus :)

edit: Zoo 'all is WELL :)' weg met de tmobile zut. Werkt super en heb al mijn overige gegevens nog. Nou ben ik echt blij met het toestel

iemand enig idee of dat t mobile logo van het toestel zelf af kan hehe dan ik ie nog fijner

[ Voor 24% gewijzigd door Ray op 24-10-2007 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

marco_sire schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 08:04:
ik kan het niet vinden op mijn u700 en ben toch niet 8)7

hoe krijg je ; (punt-komma) bij een sms???? als je knop 1 meerdere keren indrukt krijg je van alles maar geen ;
Probeer # (helemaal rechtsonderin) eens ingedrukt te houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Booth schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 09:11:
[...]

Probeer # (helemaal rechtsonderin) eens ingedrukt te houden ;)
super: bedankt!!

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb redelijk wat pagina's gelezen nu maar op 25/60 ben ik toch echt gestopt.
Ben mijn probleem nog niet tegengekomen.

Mijn probleem?

De witte toetsen van de touchpad blijven branden als ik de telefoon sluit.
Dit is redelijk irritant.

Ik heb al eens alle instellingen teruggezet maar dit werkt niet.

Nou heb ik nog niet een volledige reset gedaan omdat ik eerst mijn sms'jes en foto's will opslaan.

Vragen die ik heb:

1) Hoe sla ik mijn sms'jes op op mijn geheugenkaartje (micro-sd 2gb) of kan ik het op mijn computer zetten via de Samsung Studio programma?

2) Iemand die weet waarom die touchpad blijft branden en hoe dit misschien op te lossen is.
Wil de telefoon niet opsturen voor reparatie en ik kan er niet op wachten dus als ik het zelf kan doen, graag.

Alvast bedankt voor een antwoord.

Ps. Hmm zit net even met de telefoon te klooien en nou gaan de lampjes opeens wel uit.
En ze gaan meer wel uit dan dat ze aan blijven.....
Snap er niks meer van :<

Iemand met hetzelfde probleem?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Ik heb sinds gisteren de U600, op het eerste oog mooi speeltje, alleen vind ik de touch-knoppen erg gevoelig; je hoeft maar 2 keer over de belknop heen te gaan en je belt iemand. Enig idee hoe ik de belknop opnieuw kan programmeren dat hij niet mijn oproepenlijst laat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 13:52:
Heb redelijk wat pagina's gelezen nu maar op 25/60 ben ik toch echt gestopt.
Ben mijn probleem nog niet tegengekomen.

Mijn probleem?

De witte toetsen van de touchpad blijven branden als ik de telefoon sluit.
Dit is redelijk irritant.

Ik heb al eens alle instellingen teruggezet maar dit werkt niet.

Nou heb ik nog niet een volledige reset gedaan omdat ik eerst mijn sms'jes en foto's will opslaan.

Vragen die ik heb:

1) Hoe sla ik mijn sms'jes op op mijn geheugenkaartje (micro-sd 2gb) of kan ik het op mijn computer zetten via de Samsung Studio programma?

2) Iemand die weet waarom die touchpad blijft branden en hoe dit misschien op te lossen is.
Wil de telefoon niet opsturen voor reparatie en ik kan er niet op wachten dus als ik het zelf kan doen, graag.

Alvast bedankt voor een antwoord.

Ps. Hmm zit net even met de telefoon te klooien en nou gaan de lampjes opeens wel uit.
En ze gaan meer wel uit dan dat ze aan blijven.....
Snap er niks meer van :<

Iemand met hetzelfde probleem?
1. Smsjes kunnen niet op een SD kaart.
2. Ja... vaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

mmmzz hier kom ik nog niet uit:

1. Kan ik de middenknop van de u600 zo instellen dat hij niet de browser opent ? ik vergis me nog wel eens en dan zittie weer verbinding te maken wat ik helemaal niet wil

2. kan ik direct files naar de memorycard copieren ? in pc studio heb ik alleen toegang tot de interne geheugen mappen. Dus als ik er muziek op wil zetten moet ik dat eerst naar de phone en dan in de phone copieren naar de memcard. Dat zou toch anders moeten kunnen lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ray schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:42:

1. Kan ik de middenknop van de u600 zo instellen dat hij niet de browser opent ? ik vergis me nog wel eens en dan zittie weer verbinding te maken wat ik helemaal niet wil
JohnStaakke schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 15:06:
Ik heb sinds gisteren de U600, op het eerste oog mooi speeltje, alleen vind ik de touch-knoppen erg gevoelig; je hoeft maar 2 keer over de belknop heen te gaan en je belt iemand. Enig idee hoe ik de belknop opnieuw kan programmeren dat hij niet mijn oproepenlijst laat zien?
Zover mijn research reikt is het alleen mogelijk om aan de navigatieknoppen (links rechts boven onder) een andere functie toe te wijzen, dus helaas geen andere knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

heb alles nu weer doorgelezen maar kom er nog steeds niet achter hoe ik direct naar de memcard kopieer. Zit nu het telefoon geheugen maar weer vol te gooien en over te zetten maar dat is niet echt handig

edit/ kan het zijn dat ik de usb kabel moet gebruiken ipv de BT verbinding ? ik lees wel iets dat je de usb in kan stellen als mass storage. Krijg je dan wel de mappen / memcard in de explorer?

[ Voor 32% gewijzigd door Ray op 25-10-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb ongeveer rond de 300 samsung java games weten te downloaden, elke game zit in een .rar bestandje. In deze .rar zitten 2 dingen, een pk3 en de game (java) symbool. ik heb enkele op mijn gsm proberen te zetten maar ik kan niet in mijn "games" map komen via mijn pc. Het gaat over een samsung u700. Ik weet niet eens of het wel kan.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Ray schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:42:

Volgens mij kan je die knop niet anders instellen,wat je wel kan doen is een fake profiel of browser instelling maken zodat ie niet per ongeluk het internet op kan schieten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Ray schreef op donderdag 25 oktober 2007 @ 20:42:

2. kan ik direct files naar de memorycard copieren ? in pc studio heb ik alleen toegang tot de interne geheugen mappen. Dus als ik er muziek op wil zetten moet ik dat eerst naar de phone en dan in de phone copieren naar de memcard. Dat zou toch anders moeten kunnen lijkt me
Ik heb zelf een U700 en maak via Bluetooth de verbinding met PC Studio.
Die leest gewoon de mappen van mn foon en memcard uit.
Wat je kan proberen is om je memory card te formatteren in je telefoon en vervolgens niet meer uit te halen maar alle filetransfers via PCStudio of gewoon bluetooth doen.

Kijk eens of dat wat helpt.
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 09:46:
Hallo,

Ik heb ongeveer rond de 300 samsung java games weten te downloaden, elke game zit in een .rar bestandje. In deze .rar zitten 2 dingen, een pk3 en de game (java) symbool. ik heb enkele op mijn gsm proberen te zetten maar ik kan niet in mijn "games" map komen via mijn pc. Het gaat over een samsung u700. Ik weet niet eens of het wel kan.

Bedankt.
Naar mijn informatie kun je alleen via een wap verbinding in die mappen krijgen.
Als iemand een andere oplossing heeft, hoor ik het ook graag ._.

[ Voor 25% gewijzigd door ShadyNetworker op 27-10-2007 00:07 ]

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

ShadyNetworker schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 23:50:
[...]

Ik heb zelf een U700 en maak via Bluetooth de verbinding met PC Studio.
Die leest gewoon de mappen van mn foon en memcard uit.
Wat je kan proberen is om je memory card te formatteren in je telefoon en vervolgens niet meer uit te halen maar alle filetransfers via PCStudio of gewoon bluetooth doen.

Kijk eens of dat wat helpt.
dus in pc studio zie je de memcard mappen. mmm ik dus niet. Ik heb ook geen optie format gevonden in de telefoon trouwens. Schijnbaar is de memcard al ingedeeld. Als ik via de phone naar de card ga is hij onderverdeeld in muziek / foto's etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Hoofdemenu > [#]Settings > [9] Memory Settings > [2] Memory card settings > [2] Format
Op mijn U700 dan.

Anders....zou ik het ook ff niet weten ._.
Misschien als je PC Studio update?

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Je memorycard beheer je door de USB connectie op mass storage te zetten... op mijn u600 iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

FlashBang schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:15:
Je memorycard beheer je door de USB connectie op mass storage te zetten... op mijn u600 iig.
okz, maar dan via pc studio of via de verkenner ? kan dat dan ook via BT of moet je echt de usb kabel gebruiken ?

heb hem in ieder geval met usb kabel nu aan de praat via mass storage inderdaad. Dan krijg je alleen de memcard en niet het phone geheugen.

[ Voor 18% gewijzigd door Ray op 27-10-2007 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik zag in de DAG van gisteren een mooie U700 aanbieding:

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product_plus/5

Ook gratis E950. Wat er bedoeld wordt met 3 OF 12 maanden 50% korting weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over het toevoegen van contacten aan een groep: weet iemand hoe ik dat moet doen.
Dat ik dus bijvoorbeeld aan die hele groep contacten in één keer een smsje kan sturen zonder dat ik steeds hetzelfde bericht opnieuw moet intypen of een ander contact moet toevoegen. Ik wil het graag in 1 keer doen.
Ik heb een U700 (Vodafone branded).
Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 17:59:
Ik zag in de DAG van gisteren een mooie U700 aanbieding:

http://www.studentmobiel.nl/gsmshop/product_plus/5

Ook gratis E950. Wat er bedoeld wordt met 3 OF 12 maanden 50% korting weet ik niet.
Bij 1 jarig abbo 3 maanden 50% korting, bij 2 jarig abbo 12 maanden 50% korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

FlashBang

Hoi.

Ray schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 09:41:
[...]

okz, maar dan via pc studio of via de verkenner ? kan dat dan ook via BT of moet je echt de usb kabel gebruiken ?

heb hem in ieder geval met usb kabel nu aan de praat via mass storage inderdaad. Dan krijg je alleen de memcard en niet het phone geheugen.
Via de verkenner idd, met de USB kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06-2024
Is het bij jullie ook zo dat het niet uitmaakt of je 'zomertijd' wel of niet aan het staan?

Wanneer ik zomertijd aanvink veranderd de tijd niet :s..
Dus als ik hem dan weer uitvink maakt het ook niks uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

hejwazzup schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:36:
Is het bij jullie ook zo dat het niet uitmaakt of je 'zomertijd' wel of niet aan het staan?

Misschien hangt het samen met het feit dat DST vannacht is opgehouden?
Kweenie hoor ;)

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
hejwazzup schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 15:36:

:') :')

Of had je dit vóór vannacht ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hejwazzup
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06-2024
Geen idee.. :P
Vannochtend toen ik de tijd een uur terug wou zetten ging ik er pas voor het eerst naar kijken..
Maar hebben jullie hetzelfde 'probleem' dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
hejwazzup schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:43:
Geen idee.. :P
Vannochtend toen ik de tijd een uur terug wou zetten ging ik er pas voor het eerst naar kijken..
Maar hebben jullie hetzelfde 'probleem' dan?
Eh, waar probeer je het eigenlijk in te stellen want ik kan het nergens terug vinden :?

Maareh, ik denk dat deze Samsungs zo 'intelligent' zijn dat ze zelf weten wanneer het zomertijd en wintertijd is. Dus als je nu zomertijd aanvinkt, verandert er niets omdat het geen zomertijd is. Even wachten tot eind maart dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Menu > settings > time&date > home zone
Staat bij mij op GMT+1, DST staat aan.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrsRossi schreef op dinsdag 23 oktober 2007 @ 20:31:
[...]

Lol, thanks. Zal ik idd nodig hebben!
ik heb sinds 1 sept deze telefoon (u700), en heb ook hetzelfde probleem als jou. na 205 smsjes geheugen vol! Dus ik ging meteen de verzonden berichten verwijderen. maar dat hielp niet.
Ik weet niet of jij al een oplossing hebt gekregen...?

Ander probleem wat ik al heb sins ik deze telefoon heb is dat mijn telefoon aangeeft dat ik geen bereik heb. Maar het is ook wel vaak dat ie volop bereik aangeeft en dat smsjes versturen dan ook echt gewoon 40 sec kan duren. Soms doet ie het wel normaal. Verder heb ik hetzelfde abbo +provider als voorheen... Hi ... En toen had ik ook echt wel bereik. Kan het er misschien aan liggen dat ik wel een nieuwe simkaart heb maar dan mij oude nummer mee genomen. Iemand hier ook problemen mee...?? Alvast bedankt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
Is het iemand al gelukt om zijn/haar U700 met de pc te verbinden en dan je contacten en je agenda op je pc te backuppen?

Ik heb de drivers geinstalleerd maar er komt geen nieuwe station bij....hoe moet de mobiel ingesteld staan?

Is het noodzakelijk om outlook op je pc te hebben om een backup te maken?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 12:56:
[...]

ik heb sinds 1 sept deze telefoon (u700), en heb ook hetzelfde probleem als jou. na 205 smsjes geheugen vol! Dus ik ging meteen de verzonden berichten verwijderen. maar dat hielp niet.
Ik weet niet of jij al een oplossing hebt gekregen...?
RAAR! Nee ik heb nog geen oplossing.
Ik heb Samsung erover gemaild en die zeiden dat ik eens contact op moest nemen met de winkel waar ik hem gekocht heb, maar dat heb ik nog niet gedaan.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

marco_sire schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:38:
Is het iemand al gelukt om zijn/haar U700 met de pc te verbinden en dan je contacten en je agenda op je pc te backuppen?

Ik heb de drivers geinstalleerd maar er komt geen nieuwe station bij....hoe moet de mobiel ingesteld staan?

Is het noodzakelijk om outlook op je pc te hebben om een backup te maken?
wat dacht je er van om de samsung software > pc studio te installeren ? daar zit het allemaal in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
Ray schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 20:21:
[...]

wat dacht je er van om de samsung software > pc studio te installeren ? daar zit het allemaal in :)
Precies! Er staat ook niet heel groot "INSTALL DRIVERS BEFORE USE" op de datakabel ofzo :X :X
MrsRossi schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 19:40:
RAAR! Nee ik heb nog geen oplossing.
Ik heb Samsung erover gemaild en die zeiden dat ik eens contact op moest nemen met de winkel waar ik hem gekocht heb, maar dat heb ik nog niet gedaan.... :P
Ik weet niet waar je 'm gekocht hebt, maar ik kan je op voorhand al vertellen dat je er weinig mee opschiet in een reguliere telecomwinkel. Probeer eerder een Samsung service point ofzo (of bestaan die alleen van Nokia?).

[ Voor 46% gewijzigd door jelle. op 29-10-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de monitoren hebben ze wel repair centers in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray

Ray

die service points bestaan ook voor telecom en zijn gewoon via de samsung site te vinden. Even zelf zoeken kan nooit geen kwaad......

goed laat ik dan een aardige morgen hebben :)

http://www.samsung.com/nl/support/servicelocations/index.asp

[ Voor 29% gewijzigd door Ray op 30-10-2007 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Op de samsung site bij de U700:
Tri Band (GSM 850+900+1800+1900 MHz)
en bij de U600:
Quad Band (GSM 850+900+1800+1900 MHz)
Wtf?
Wat is het nou ? :P .

[ Voor 27% gewijzigd door zwik op 30-10-2007 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel op de Engelse site gekeken? Nederlandse fabrikant sites klopt vaak geen moer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 13:50:
Wel op de Engelse site gekeken? Nederlandse fabrikant sites klopt vaak geen moer van.
Ik heb op verschillende stites al gekeken, maar overal staat wat anders, dan weer triband, dan weer quadband.. Dan weet ik het ook niet meer :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dierkx36
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:05
Misschien is het al eerder gevraagt ,maar hierbij dan nog eens O-)

Kan iemand me vertellen of er een chat programma (msn messenger bv) voor de U700 is ??
Of een bepaalde site waarmee ik kan chatten ?? (ebuddy bv)

Ik probeer namelijk via mijn U700 op ebuddy te komen en dat lukt dus niet 8)7
Er zit dus ook niet net zoals op andere telefoons een messenger programma op :X

Het gaat mij er namelijk om dat ik m'n mails van hotmail kan lezen
Ik kom namelijk ook heel slecht via de U700 op hotmail ,de pagina blijft maar herladen :/

(ja ,ik heb weinig verstand van mobiele telefoons ,schuldig ;) )

Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.

Pagina: 1 ... 16 ... 24 Laatste