Welke provider heb je? Want ik kan vanuit de Hi startportal naar zowel Windows Live mail als de Messenger, alleen werkt die laatstgenoemde kennelijk nog niet voor U700 ivm Java-blabla. Wat betreft Hotmail, probeer je gewoon hotmail.com? Probeer eens de pagina vanuit je startportal, omdat die geoptimaliseerd is voor mobieldierkx36 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:05:
Misschien is het al eerder gevraagt ,maar hierbij dan nog eens![]()
Kan iemand me vertellen of er een chat programma (msn messenger bv) voor de U700 is ??
Of een bepaalde site waarmee ik kan chatten ?? (ebuddy bv)
Ik probeer namelijk via mijn U700 op ebuddy te komen en dat lukt dus niet![]()
Er zit dus ook niet net zoals op andere telefoons een messenger programma op![]()
Het gaat mij er namelijk om dat ik m'n mails van hotmail kan lezen
Ik kom namelijk ook heel slecht via de U700 op hotmail ,de pagina blijft maar herladen![]()
(ja ,ik heb weinig verstand van mobiele telefoons ,schuldig)
Wat is de U600 toch weer *****ing traag zeg als je er zelf plaatjes/filmpjes opzet.
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Verwijderd
Ik heb zojuist 6 GB geprobeerd in mijn U600 te steken, maar werd niet herkend
.
Is er al bekend wat het maximum is ? Ik heb wel gevonden dat ie in ieder geval 2 GB ondersteund...
Is er al bekend wat het maximum is ? Ik heb wel gevonden dat ie in ieder geval 2 GB ondersteund...
2 GB is het maximum.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:49:
Ik heb zojuist 6 GB geprobeerd in mijn U600 te steken, maar werd niet herkend.
> 2GB is SDHC, en wordt niet ondersteund
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik heb KPN als providerBl44t44p schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:58:
[...]
Welke provider heb je? Want ik kan vanuit de Hi startportal naar zowel Windows Live mail als de Messenger, alleen werkt die laatstgenoemde kennelijk nog niet voor U700 ivm Java-blabla. Wat betreft Hotmail, probeer je gewoon hotmail.com? Probeer eens de pagina vanuit je startportal, omdat die geoptimaliseerd is voor mobiel

moet even kijken of hotmail in het stratprotaal staat maar volgens mij niet
Inhoud : 40% cynisme, 50% sarcasme en 10% caffeine.
Verwijderd
uhm ik heb een vraagje hoe kun je games van je java games van je pc naar je mobiel verzenden of via de usb ?
Want ik heb het geprobeerd maar hij herkend ze steeds niet
Want ik heb het geprobeerd maar hij herkend ze steeds niet
.jad en .jar files moet je hebben en dan op je mobiel 1 van die 2 openen.
Verwijderd
daar had ik dus ook al een post over gemaakt. Ik heb ongeveer 300 games op de pc staan. (jad's en jar's) maar hoe kan ik die op mijn gsm krijgen? ik kan niet in de map "games" komen via de computer.rethxoth schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:25:
.jad en .jar files moet je hebben en dan op je mobiel 1 van die 2 openen.
Alvast bedankt.
Verwijderd
ik weet niet of het legaal is maar kun je a.u.b zeggen van je ze hebt of mieschien zou je ze ook naar mij kunnen sturen
?
En in de TS heb ik gelezen hoe het moet
edit
[ Voor 99% gewijzigd door ArcticWolf op 01-11-2007 17:05 ]
Even met PC Studio je bestandjes kopiëren/slepen naar de map Overige Bestanden.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:48:
[...]
daar had ik dus ook al een post over gemaakt. Ik heb ongeveer 300 games op de pc staan. (jad's en jar's) maar hoe kan ik die op mijn gsm krijgen? ik kan niet in de map "games" komen via de computer.
Alvast bedankt.
Dan je JAVA-installcode inkloppen, zoek op je telefoon naar je mapje Overige Bestanden en een van die twee bestandjes Installeren. Nu komt, mits alles goed is verlopen, je game vanzelf te staan onder Extra's > Java/Games.
OF verplaatsen naar je geheugenkaartje en dan via Mijn Bestanden > Geheugenkaart > Other files
erbij komen en vanaf hier verder gaan. Succes.
[ Voor 6% gewijzigd door Mujo op 02-11-2007 16:55 ]
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
Verwijderd
Eerst azureus donloaden en installeren.Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:07:
ik weet niet of het legaal is maar kun je a.u.b zeggen van je ze hebt of mieschien zou je ze ook naar mij kunnen sturen?
dan naar www.torrentz.com
zoek naar: samsung games ( of iets dergelijks)
De rest wijst zichzelf. succes!
Verwijderd
1. Vind een java game. Die van de samsung D500/D600 werken, overige weet ik niet, ben nog op zoek naar leuke games enzo.
2. Download de JAR en de JAD files
3. Zet deze files in je Overige bestanden
4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"
5. Ga naar je overige bestanden, en kies voor optie op de JAD file
6. Bij de vraag: Instaleren? Kies je yes
7. Na instalatie, verlaat alle menu's en typ nogmaals de code *#9998*4678255#, dit deactiveerd je java install.
8. Have Phun!
_________________________________________________________________________________
Dit is wat ik had gevonden maar bij mij werkt het niet ik heb de jad en jar bestanden precies zo geplaatst. Toen de u700 op destkop gezet (waar je een nummer kan typen) daar voerde ik de code in maar er gebeurd niets. Wat doe ik verkeerd? is die handleiding voor de u600?
bedankt.
*#9998*4678255#
7. Na instalatie, verlaat alle menu's en typ nogmaals de code *#9998*4678255#, dit deactiveerd je java install.
8. Have Phun!
_________________________________________________________________________________
Dit is wat ik had gevonden maar bij mij werkt het niet ik heb de jad en jar bestanden precies zo geplaatst. Toen de u700 op destkop gezet (waar je een nummer kan typen) daar voerde ik de code in maar er gebeurd niets. Wat doe ik verkeerd? is die handleiding voor de u600?
bedankt.
weet iemand een link die ik kan gebruiken om m'n mail op hotmail te lezen
als ik de normale link gebruik blijft de U700 namelijk constant de pagina herladen ,kan dus niks lezen
als ik de normale link gebruik blijft de U700 namelijk constant de pagina herladen ,kan dus niks lezen
hotmail/livemail barst van de obtrusive web2.0-drek. Ik denk niet dat de browser van de U700 daar mee om kan gaan. Dat ligt niet aan de U700, maar aan Microsoft.dierkx36 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:10:
weet iemand een link die ik kan gebruiken om m'n mail op hotmail te lezen![]()
Neem een normale e-mailprovider met IMAP-support en gebruik de built-in client.
Hmm, ik krijg juist problemen als ik de Hotmail pagina uit de portal gebruik, iets van "Geen weer te geven pagina" ofzo
Terwjil ie het eerst wel deed. Erg maf.
Verwijderd
Er zit dus een soort van Outlook achtig iets op?Fuzzillogic schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 20:23:
[...]
hotmail/livemail barst van de obtrusive web2.0-drek. Ik denk niet dat de browser van de U700 daar mee om kan gaan. Dat ligt niet aan de U700, maar aan Microsoft.
Neem een normale e-mailprovider met IMAP-support en gebruik de built-in client.
Stikt dat ding bij 8000 emails? Ik heb namelijk nog nooit een mail hard weggegooid bij mijn IMAP e-mail. Zit te denken over een U700. Een vodafone verkoper aan de telefoon zei dat je die Internet Blox wel degelijk met je laptop mag gebruiken, mits je binnen die 50 MB blijft. Ik kon die uitspraak alleen niet zwart op wit krijgen

Verwijderd
ik zoek dus de jave code voor de samsung u700, de code voor de u600 werkt niet. Help aub.
Wie weet welke bestandsformaten je in kan stellen als sms-toon bij de U700?
Want MP3 kan bij mij niet (bij jullie ook niet?)
Maar midi bijvoorbeeld wel.. maar zijn er nog andere bestandsformaten die als sms-toon ingesteld kunnen worden?
Maar midi bijvoorbeeld wel.. maar zijn er nog andere bestandsformaten die als sms-toon ingesteld kunnen worden?
Thanks, en yes, Groningen staat erbijRay schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 07:26:
die service points bestaan ook voor telecom en zijn gewoon via de samsung site te vinden. Even zelf zoeken kan nooit geen kwaad......
goed laat ik dan een aardige morgen hebben
http://www.samsung.com/nl/support/servicelocations/index.asp
Hmm, ik kan via PC studio inderdaad niet de contacten vanuit mn telefoonboek exporteren naar een bestand op de computer.
Ik heb een U700 en de laatste versie van PC Studio 3.
Iemand enig idee hoe dit te doen?
Ik wil toch wel graag een backup hebben van mn contacten.
N/m, alles selecteren en exporteren las .vcf bestand werkt prima.
Ik heb nu wel 285 losse vcf bestanden maar het is niet anders.
Wat betreft chatten, google naar jmIRC, das een java irc dingie die best lekker werkt op de U700.
Wel heb je een data-verbinding nodig die helemaal openstaat, dus geen speciaal Mobiele portal geval.
Zelf gebruik ik het KPN accesspoint. Ik vraag me alleen af hoe die data wordt gefactureerd, je zou nl ook prima via deze verbinding je telefoon als modem kunnen gebruiken....
Ik heb een U700 en de laatste versie van PC Studio 3.
Iemand enig idee hoe dit te doen?
Ik wil toch wel graag een backup hebben van mn contacten.
N/m, alles selecteren en exporteren las .vcf bestand werkt prima.
Ik heb nu wel 285 losse vcf bestanden maar het is niet anders.
Wat betreft chatten, google naar jmIRC, das een java irc dingie die best lekker werkt op de U700.
Wel heb je een data-verbinding nodig die helemaal openstaat, dus geen speciaal Mobiele portal geval.
Zelf gebruik ik het KPN accesspoint. Ik vraag me alleen af hoe die data wordt gefactureerd, je zou nl ook prima via deze verbinding je telefoon als modem kunnen gebruiken....
[ Voor 51% gewijzigd door ShadyNetworker op 05-11-2007 00:37 ]
It's always DNS...
mmf voor een sms-toon. klinkt als een mp3-ringtone!! wel een stuk zachter.hejwazzup schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:14:
Wie weet welke bestandsformaten je in kan stellen als sms-toon bij de U700?
werkt prima bij mij.
marco_sire@hotmail.com
Is bij iedereen bij de U700 dat middelste knopje in dat draairondje blauw? Of is het zo een beschermingsstickertje?
Beschermingsstickertje/folie... ik vond dat blauw er eigenlijk ook wel strak uitzienzwik schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:16:
Is bij iedereen bij de U700 dat middelste knopje in dat draairondje blauw? Of is het zo een beschermingsstickertje?
Ik vroeg het me af omdat ik het er niet af krijg, dus laat het maar zitten tot het er vanzelf af komtBl44t44p schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:23:
[...]
Beschermingsstickertje/folie... ik vond dat blauw er eigenlijk ook wel strak uitzien
had ik eerst ook... maar heb je geen vriendin met nagels?zwik schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:31:
[...]
Ik vroeg het me af omdat ik het er niet af krijg, dus laat het maar zitten tot het er vanzelf af komt.
ik kon hem namelijk met m'n pink nagel zo los krijgen....
Probeer dit eens: http://www.mobile9.com/in...t=0&p=393416&#entry393416Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:53:
1. Vind een java game. Die van de samsung D500/D600 werken, overige weet ik niet, ben nog op zoek naar leuke games enzo.
*#9998*4678255#
8. Have Phun!
bedankt.
Verwijderd
Ik had hem ook zo los hoor,en dat met normale mannen nagels,gewoon ff pielen ....... en anders ga jij ff langs met je pink Mrs RossiMrsRossi schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:22:
[...]
had ik eerst ook... maar heb je geen vriendin met nagels?
ik kon hem namelijk met m'n pink nagel zo los krijgen....
Haha... ok hier het bewijs dat het ook met mannenvingers kan...Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:09:
[...]
Ik had hem ook zo los hoor,en dat met normale mannen nagels,gewoon ff pielen ....... en anders ga jij ff langs met je pink Mrs Rossi
Dus zwik... ff pielen
En anders stuur je hem maar naar me op hahaha
Verwijderd
Ik heb zelf de Samsung U700.
Fw: u700CEGG2. Hoe vertaal ik dat naar jaar en datum ?
Upgrade is adviseerbaar ?? Makkelijk te doen ??
Andere vraag:
Weet je hoe je kunt instellen als er een sms binnenkomt dat de naam of het nummer als de telefoon in de lock staat, niet verschijnt ? Op de D600 stond er gewoon 1 nieuw bericht. En nu staat er 1 nieuw bericht van...... Dit is wel irritant.... Kan dit wel bij deze foon ?
Greetz,
P@trick.
Andere vraag:
Weet je hoe je kunt instellen als er een sms binnenkomt dat de naam of het nummer als de telefoon in de lock staat, niet verschijnt ? Op de D600 stond er gewoon 1 nieuw bericht. En nu staat er 1 nieuw bericht van...... Dit is wel irritant.... Kan dit wel bij deze foon ?
Greetz,
P@trick.
Kun je niet instellen... of je moet de naam uit het telefoonboek verwijderen.Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:09:
Andere vraag:
Soms geheime lovers
U700 CE GG 2Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 19:09:
Ik heb zelf de Samsung U700.
CE = Regio Europa, ik heb 18 talen gevonden in mn foon.:
English, German, French, Italian, Dutch, Spanish, Greek, Portugese, Swedish, Turkish, Norwegian, Polish, Finnish, Danish, Hungarian, Czech, Slovenian, Croatian.
GG = Jaar, maand. In dit geval beide 7, dus 2007, juli.
2 = Revisie 2.
Zelf heb ik deze fw ook.
Upgraden, ik heb geen idee. Ik wacht er zelf nog even mee.
It's always DNS...
Bij mijn u600 heb je, door met 1 tikje in te zoomen, de foto op het volledige scherm.
Volgens mij bedoelt ie met "volledig scherm" zonder menubalken enz., dus gewoon beeldvullend. Die functie heb ik vooralsnog niet gevondenFlashBang schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:46:
Bij mijn u600 heb je, door met 1 tikje in te zoomen, de foto op het volledige scherm.
Dat bedoel ik ook...Bl44t44p schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:58:
[...]
Volgens mij bedoelt ie met "volledig scherm" zonder menubalken enz., dus gewoon beeldvullend. Die functie heb ik vooralsnog niet gevonden
Even een vraag die wel al een keer of 100 gesteld is waarschijnlijk
Is er software voor de U700 die er voor zorgt dat je bv Hyves en Hotmail goed kan bekijken
Of zijn er bepaalde instellingen op de U700 die je moet veranderen zodat deze pagina's goed bekeken kunnen worden
Ik krijg namelijk bv bij Hyves iedere keer de melding pagina is te groot
En hoe stel ik op de U700 mailadressen in ,zodat hij van deze adressen mails ophaalt
Ik heb er al mee lopen spelen ,alleen met weinig succes jammer genoeg
Het gaat om een live adres en een gewoon mail adres
(die is al gelukt
,geregeld via Samsung Mobile Club)
Ik heb een internet abonnement van KPN ,dus volgens mij moet het mogelijk zijn om mails op te halen
(kan er ook naast zitten ,ben een totale leek met mobiele telefoons en abonnenementen
)
help

Is er software voor de U700 die er voor zorgt dat je bv Hyves en Hotmail goed kan bekijken
Of zijn er bepaalde instellingen op de U700 die je moet veranderen zodat deze pagina's goed bekeken kunnen worden
Ik krijg namelijk bv bij Hyves iedere keer de melding pagina is te groot

En hoe stel ik op de U700 mailadressen in ,zodat hij van deze adressen mails ophaalt
Ik heb er al mee lopen spelen ,alleen met weinig succes jammer genoeg

Het gaat om een live adres en een gewoon mail adres

Ik heb een internet abonnement van KPN ,dus volgens mij moet het mogelijk zijn om mails op te halen
(kan er ook naast zitten ,ben een totale leek met mobiele telefoons en abonnenementen
help
[ Voor 38% gewijzigd door dierkx36 op 10-11-2007 11:38 ]
Ik dacht serieus dat die telefoon er zo uitzag met dat blauwe folie erop, vond het eigenlijk ook wel mooi.. maar totdat ik dit las. Heb er nu wel spijt van dat ik hem eraf gehaald heb, alhoewel, hij ziet er nog steeds strak uitBl44t44p schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:23:
[...]
Beschermingsstickertje/folie... ik vond dat blauw er eigenlijk ook wel strak uitzien
Je internetabonnement bij KPN op vaste telefoonaansluiting (?) heeft geen moer met je mobiele telefoon te maken.dierkx36 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:43:
Even een vraag die wel al een keer of 100 gesteld is waarschijnlijk![]()
Is er software voor de U700 die er voor zorgt dat je bv Hyves en Hotmail goed kan bekijken![]()
Of zijn er bepaalde instellingen op de U700 die je moet veranderen zodat deze pagina's goed bekeken kunnen worden![]()
Ik krijg namelijk bv bij Hyves iedere keer de melding pagina is te groot![]()
En hoe stel ik op de U700 mailadressen in ,zodat hij van deze adressen mails ophaalt![]()
Ik heb er al mee lopen spelen ,alleen met weinig succes jammer genoeg![]()
Het gaat om een live adres en een gewoon mail adres(die is al gelukt
,geregeld via Samsung Mobile Club)
(kan er ook naast zitten ,ben een totale leek met mobiele telefoons en abonnenementen)
help
Welke provider heb je voor je mobiele abonnement? Want ik kan vanuit de Startportal van KPN/Hi een Hyves pagina raadplegen die ervoor geoptimaliseerd is... want www.hyves.nl is nou niet echt mobiel vriendelijk nee

Ik heb dus KPN als provider
Bij mij lukt stap 1 al niet, als ik *#0523# intyp gebeurt er niets met me mobiel, dan zegt hij "Bezig met aanvragen" en even later: "Netwerk fout".zwik schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:14:
[...]
Probeer dit eens: http://www.mobile9.com/in...t=0&p=393416&#entry393416
Ik typ het dus in en druk dan op middelste knop om te "verzenden".
Verwijderd
Ik wil graag een nieuwe telefoon, en zit erg te twijfelen tussen de u600 en de u700.
Nou heb ik op internet wat rondgekeken en het blijkt dat de u700 een veel kleiner intern geheugen heeft, is dit erg hinderlijk??
Ook hoorde ik dat het zilver snel afbladderd, is dat bij de zilvere uitvoering van de u600 ook?
Zou iemand eventueel even kort de voor- en nadelen van beide kunnen opsommen en aanraden welk toestel ik het beste kan nemen.. tnx alvast!!
Nou heb ik op internet wat rondgekeken en het blijkt dat de u700 een veel kleiner intern geheugen heeft, is dit erg hinderlijk??
Ook hoorde ik dat het zilver snel afbladderd, is dat bij de zilvere uitvoering van de u600 ook?
Zou iemand eventueel even kort de voor- en nadelen van beide kunnen opsommen en aanraden welk toestel ik het beste kan nemen.. tnx alvast!!
(waarom italics?)Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 10:31:
Ik wil graag een nieuwe telefoon, en zit erg te twijfelen tussen de u600 en de u700.
Zou iemand eventueel even kort de voor- en nadelen van beide kunnen opsommen en aanraden welk toestel ik het beste kan nemen.. tnx alvast!!![]()
De U600 heeft maar 20 MB meer intern geheugen dan de U700, aangezien de laatste toch echt 40 MB heeft i.p.v. 20 MB zoals in alle specificaties wordt genoemd. En dat is echt geen probleem, je kunt nog altijd naar 2 GB met MicroSD.
Van zilver afbladderen weet ik niets, maargoed mijn U700 is ook nog geen maand oud. Verder... tja ik ben voor de U700 gevallen vanwege de looks, vind hem echt veel mooier dan de U600. Heeft ook HSDPA maar daar heb ik verder niet zoveel aan aangezien de verbinding bij Hi/KPN wordt dichtgeknepen tot 128 kbit/s.
Wat ik verder belangrijk vond is de batterij, die is bij de U600 echt waardeloos, en hoewel ik met redelijk gebruik met de U700 ook maar 40-50 uur haal is dat al een stuk minder dramatisch dan de U600
Ik ben ook gegaan voor de looks...
Heb m'n U700 nu een maand en heb ook nog geen last van het afbladderen.
Heb m'n U700 nu een maand en heb ook nog geen last van het afbladderen.
Verwijderd
Hallo,
Ik heb sinds vorige week een U700 en ben er zeer tevreden over.
Heb een vraagje voor de mensen die deze gsm al langer hebben:
-Als ik een sms bericht wil maken,dan verschijnt altyd (rechts - boven) T9 Ab,dus moet ik op * (sterretje) drukken om deze op Abc te zetten...
Is er geen instelling dat mijn voorkeur opslaagt,want dit vind ik wel vervelend.
Grtz
-Als ik een sms bericht wil maken,dan verschijnt altyd (rechts - boven) T9 Ab,dus moet ik op * (sterretje) drukken om deze op Abc te zetten...
Is er geen instelling dat mijn voorkeur opslaagt,want dit vind ik wel vervelend.
Grtz
Sinds ik internet heb uitgezet in mijn u600 gaat de batterij echt een stuk langer mee, wel zo fijn!
"Internet" uitgezet? Je bedoelt GPRS?FlashBang schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 03:46:
Sinds ik internet heb uitgezet in mijn u600 gaat de batterij echt een stuk langer mee, wel zo fijn!
Ik denk dat ie bedoeld dat hij het hele inetrnet uitgezet heeft.......staat nu weer even aan trouwens
Whatever, ik was lam, zie de tijd 
Ja, ik bedoelde idd GPRS.
Ja, ik bedoelde idd GPRS.
Verwijderd
Hallo,
Grtz
Grtz
Een vraag hoef je maar een keer te stellen hoor. Kijk ook hier eens enzo *mompel*Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:42:
Hallo,
Grtz
Anyway, als je in je bericht naar Opties > 9. Invoermethode gaat kun je Abc als standaard selecteren.
Verwijderd
Nou betweters daar ben ik niks mee,ofwel help je ofwel reageer je gewoon niet...Bl44t44p schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:12:
[...]
Een vraag hoef je maar een keer te stellen hoor. Kijk ook hier eens enzo *mompel*
Anyway, als je in je bericht naar Opties > 9. Invoermethode gaat kun je Abc als standaard selecteren.
In mijn bericht bij optie 9 Invoermethode,als ik Abc kies dan schakeld deze naar Abc,maar als ik daarna terug een sms wil typen dan staat deze weer op T9 ab?????
grtz
Ofwel lees jij gewoon de FAQ, leer je dat je niet hoeft te begroeten, leer je hoe je normaal een vraagt stelt, deze vooral niet na 12 uur nog een keer stelt en je mijn tip wel op prijs mag stellen aangezien ik je probeer te helpen voordat een moderator je op je vingers tikt. Bovendien help ik je wel met een oplossing van mijn kantVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:29:
Nou betweters daar ben ik niks mee,ofwel help je ofwel reageer je gewoon niet...

Vreemd, want bij mij blijft de instelling wel gewoon bewaard, zelfs na het sturen van een SMSje. Selecteer de optie Abc eens, ga naar het hoofdmenu en probeer dan eens een bericht in te voeren?In mijn bericht bij optie 9 Invoermethode,als ik Abc kies dan schakeld deze naar Abc,maar als ik daarna terug een sms wil typen dan staat deze weer op T9 ab?????
Verwijderd
Hey,Hoi,G'dayVerwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 22:29:
[...]
Nou betweters daar ben ik niks mee,ofwel help je ofwel reageer je gewoon niet...![]()
In mijn bericht bij optie 9 Invoermethode,als ik Abc kies dan schakeld deze naar Abc,maar als ik daarna terug een sms wil typen dan staat deze weer op T9 ab?????
grtz
Ten eerste als jij wil begroeten Targuisti moet je dat vooral doen want is alleen maar beleefd,ik vond je vraag netjes gesteld en er wordt hier niet altijd snel gereageerd dus gewoon ff geduld volgende keer maar als jij hem binnen 12 uur weer wil stellen moet je dat vooral doen,je merkt het vanzelf als dat moeilijkheden geeft ja toch niet dan?It's still a free country ya know?
Anyways,als je de invoer methode hebt ingesteld als Abc zou dat idd moeten blijven staan,dus zou ff checken of je dat goed hebt gedaan.
Laterssssssssssss
Verwijderd
Het lukt me niet om mijn @home mail op te halen via de samsung.. Internet enz werkt wel goed...
Iemand misschien tips??
Iemand misschien tips??
Verwijderd
Hi abonnement.. Eindeloos online bundel.
Heb gewoon de instellingen gepakt zoals ze bekend zijn bij home; mail.home.nl als uitgaande en inkomende server... Maar op 1 of andere manier pakt hij dat niet.
Heb gewoon de instellingen gepakt zoals ze bekend zijn bij home; mail.home.nl als uitgaande en inkomende server... Maar op 1 of andere manier pakt hij dat niet.
Verwijderd
Nee, je kan nooit de uitgaande SMTP gebruiken van een ISP, waarmee je geen verbinding hebt. Je moet dus de smtp gebruiken van HI, en/of die van je eigen serverVerwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:29:
Hi abonnement.. Eindeloos online bundel.
edit: voor inkomende mail zou het wel moeten werken. Tenzij je van @home ook dan met hun netwerk verbonden moet zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 16:06 ]
Verwijderd
Wat autodre klopt: je moet de SMTP server van de provider gebruiken waarbij je met het desbetreffende apparaat bent aangesloten, tenzij je een open SMTP server weet (worden vaak geblokt bij ontvangers vanwege veel SPAM van zulk soort servers), of je moet je kunnen authentificeren bij je SMTP server.
Waar heb je die prijs gevonden als ik vragen mag?Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:50:
u700 is nu los al 250 euro maar haha
zakt met de dag die prijzen
Maarja hij is nog steeds in combinatie met dezelfde abonnementen (bijv. Hi 25 2 jaar). Wat dat betreft is er prijstechnisch niet veel veranderd.
Verwijderd
Dan is deze optie toch beter,namelijk met een 1 jarig Tmobile abonnementBl44t44p schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:06:
Maarja hij is nog steeds in combinatie met dezelfde abonnementen (bijv. Hi 25 2 jaar). Wat dat betreft is er prijstechnisch niet veel veranderd.
http://www.gsmstunts.nl:8...dium=blo&utm_campaign=alg
Verwijderd
Jemig dat is heel erg goedkoop zeg..Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 02:02:
[...]
Dan is deze optie toch beter,namelijk met een 1 jarig Tmobile abonnement
http://www.gsmstunts.nl:8...dium=blo&utm_campaign=alg
12x 19,50 = 234 euro.
Daarvoor heb je nog niet eens een los toestel..
Nu heb je hem gratis + je 150 belminuten.
Addertjes onder het gras misschien?
En met de nieuwe tmobile orange 50% actie krijg je ook nog korting volgens de tmobile site
Relax 150 per maand*
(normale prijs € 19,50 per maand)
Actie: De 50% 'Dubbeldeal' korting is geldig voor de eerste 3 maanden van je abonnement (bij een 1-jarig abonnement). Hierna geldt het reguliere tarief.
En dan betaal je maar 200 euro in totaal voor dat ene jaar...
WAAR IS HET ADDERTJE hehe
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 07:52 ]
Verwijderd
Geen addertjes kunnen vinden(en ik heb altijd goed opgelet bij wijlen Steve IrwinVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 07:46:
[...]
Jemig dat is heel erg goedkoop zeg..
12x 19,50 = 234 euro.
Daarvoor heb je nog niet eens een los toestel..
Nu heb je hem gratis + je 150 belminuten.
Addertjes onder het gras misschien?
En met de nieuwe tmobile orange 50% actie krijg je ook nog korting volgens de tmobile site
[...]
En dan betaal je maar 200 euro in totaal voor dat ene jaar...
WAAR IS HET ADDERTJE hehe
het addertje zit hem er waarschijnlijk in dat er een mooi t mobile logo opstaat en dat de software aangepast is. Wil je hem dus op een ander netwerk gaan gebruiken kan dat beperkingen geven. Hoewel het voor een beetje tweaker natuurlijk geen belemmering mag zijn (had dus zelf een u600 met t mobile firmware terwijl ik vodafone heb...)Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:06:
[...]
Geen addertjes kunnen vinden(en ik heb altijd goed opgelet bij wijlen Steve Irwin) .....ik heb hem daar ook vandaan en is goede betrouwbare internet winkel en je krijgt geen rare U700 met duits camera menu ect ect maar the right stuff.Dus als je U700 wil hebben go and get it lijkt mij
Verwijderd
Ik zei toch,ik heb hem er ook gekocht en geen addertjes,geen Tmobile logo ,geen aangepast toestel , geen andere taal en geen tweaker firmware gedoe nodig.Scheelt gewoon als je ff goed informeert voordat je iets aanschaftRay schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:42:
[...]
het addertje zit hem er waarschijnlijk in dat er een mooi t mobile logo opstaat en dat de software aangepast is. Wil je hem dus op een ander netwerk gaan gebruiken kan dat beperkingen geven. Hoewel het voor een beetje tweaker natuurlijk geen belemmering mag zijn (had dus zelf een u600 met t mobile firmware terwijl ik vodafone heb...)
Verwijderd
Ik ben een nieuwe telefoon aan het uitzoeken, alleen twijfel ik heel sterk tussen de U600 en de U700, kunnen jullie ze aanraden, en welke dan het meest?
Ik lees namelijk heel veel dat het internet spontaan aangaat, oftewel, de toetsblokkering gaat eraf en dan gaat ie dus ongewenst dingen doen.
Wat is jullie ervaring? Owja, en gaat internet ook aan als je geen abbonement op mobiel internet hebt?? (Misschien een stomme vraag, maar toch
)
Ik lees namelijk heel veel dat het internet spontaan aangaat, oftewel, de toetsblokkering gaat eraf en dan gaat ie dus ongewenst dingen doen.
Wat is jullie ervaring? Owja, en gaat internet ook aan als je geen abbonement op mobiel internet hebt?? (Misschien een stomme vraag, maar toch
Zie mijn reply op de vorige pagina over de U600/U700. En ja bij Hi en KPN wordt een 0 euro data-abonnement toegevoegd, waar je dus eventueel wel mee op internet kunt. Ik weet niet hoe dat bij andere providers zit. Maar als jij per ongeluk de startpagina opvraagt is dat misschien een paar kb, en dan heb je het over enkele centjes. Moet het probleem niet zijn dacht ik zo.Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:55:
Ik ben een nieuwe telefoon aan het uitzoeken, alleen twijfel ik heel sterk tussen de U600 en de U700, kunnen jullie ze aanraden, en welke dan het meest?
Wat is jullie ervaring? Owja, en gaat internet ook aan als je geen abbonement op mobiel internet hebt?? (Misschien een stomme vraag, maar toch)
Verwijderd
Bij een studentenabbonement van Hi is ie zelfs gratis, met 20 euro in de maand voor 2 jaarVerwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:06:
[...]
Geen addertjes kunnen vinden(en ik heb altijd goed opgelet bij wijlen Steve Irwin) .....ik heb hem daar ook vandaan en is goede betrouwbare internet winkel en je krijgt geen rare U700 met duits camera menu ect ect maar the right stuff.Dus als je U700 wil hebben go and get it lijkt mij
Verwijderd
Hoe lang gaat de batterij nu mee dan?FlashBang schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 03:46:
Verwijderd
20 euro per maand is ook niet niks...Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:56:
[...]
Bij een studentenabbonement van Hi is ie zelfs gratis, met 20 euro in de maand voor 2 jaar
Verwijderd
Lees dan ff goed please want het abonn. dat ik bedoelde was maar voor 1 jaar en ook gratis!Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:56:
[...]
Bij een studentenabbonement van Hi is ie zelfs gratis, met 20 euro in de maand voor 2 jaar

Verwijderd
Maar bij Hi gaat alles uit 1 bundel en zijn de minuut en stuk prijzen wel iets lager...Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:14:
[...]
Lees dan ff goed please want het abonn. dat ik bedoelde was maar voor 1 jaar en ook gratis!
Verwijderd
kabel naar pc, betekent dit dat van de pc naar de telefoon om muziek of foto's erop te zetten niet mogelijk is en je er dus een nieuwe datakabel voor moet kopen?Wat komt er in de doos?
Telefoon, kabel naar PC, oplader, oordopjes en boekjes.
Is wel mogelijk. Je kunt alle data (bijv. MicroSD kaart als opslagmedium gebruiken) twee kanten op uitwisselen.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:49:
[...]
kabel naar pc, betekent dit dat van de pc naar de telefoon om muziek of foto's erop te zetten niet mogelijk is en je er dus een nieuwe datakabel voor moet kopen?
Kunnen we trouwens even die discussies over abonnementen in de trant van wat is goedkoop en wat is niet goedkoop achterwege laten aangezien dit topic over de telefoons gaat
[ Voor 18% gewijzigd door jelle. op 18-11-2007 13:54 ]
Verwijderd
ik snap je niet helemaal!
ik heb thuis een bluetooth stick die alleen van telefoon naar pc kan verbinden. maar hoe kan ik dan via een microSD kaart toch 2 kanten op uitwisselen?
ik heb thuis een bluetooth stick die alleen van telefoon naar pc kan verbinden. maar hoe kan ik dan via een microSD kaart toch 2 kanten op uitwisselen?
Door middel van de USB-datakabel die je erbij krijgt, want die kan de data twee kanten op uitwisselen (telefoon > PC en PC > telefoon) waarbij je op de PC ook toegang hebt tot de MicroSD kaart.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:08:
ik snap je niet helemaal!
Verwijderd
Bij Tmobile flex gaat ook alles uit 1 bundel en liever iets meer betalen dan 2 jaar aan contract vastzitten.Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:27:
[...]
Maar bij Hi gaat alles uit 1 bundel en zijn de minuut en stuk prijzen wel iets lager...
Verwijderd
Ik ben van plan om de U700 te kopen, maar ik lees in talloze (Engelstalige) reviews dat hij snel afbladdert en dat het touchscreen een ware hel is. Wordt dit door jullie ook zo ervaren?
Ik weet dat het aanpassen zal zijn, maar is het werkbaar?
edit: idd, touchknoppen
Ik weet dat het aanpassen zal zijn, maar is het werkbaar?
edit: idd, touchknoppen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2007 18:25 ]
Hij bedoelt de touch-knopjes waarschijnlijk;
volgensmij zijn de touchknopjes vooral een kwestie van wennen, na een paar dagen is het gewoon fijn
volgensmij zijn de touchknopjes vooral een kwestie van wennen, na een paar dagen is het gewoon fijn
Ik vind het ook een kwestie van wennen. Even er achter komen hoe gevoelig ie is en daarna kun je er prima mee over weg. Af en toe denk ik wel eens dat ik 'm goed raak maar blijkt dat toch niet, maargoed dat neem ik voor lief. Enige wat ik wel beetje vervelend vind is dat ik vaak de "uitknop" (hoorn) raak wanneer ik naar rechts 'druk' op het draaischijfje. Zit ik ergens in een internetpagina, is ineens alles foetsie
Verwijderd
En met handschoenen aan? (Not kidding)schaap2005 schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:43:
Hij bedoelt de touch-knopjes waarschijnlijk;
Werkt niet, omdat het touchpad alleen reageert op je huid. Is een of andere techniekje (ben even vergeten wat precies) dat voorkomt dat je telefoon reageert op aanraking met bijvoorbeeld kleding of ander materiaal, en dus ook handschoenen.
Edit: het touchpad reageert dus op een bepaalde elektrische lading die alleen menselijke huid voortbrengt
[ Voor 12% gewijzigd door jelle. op 18-11-2007 22:19 ]
Omdat KPN vreselijk moeilijk doet en de bon niet gestuurd heeft en ik toch echt mijn telefoon wil maken, heb ik maar besloten hem zelf te updaten naar nieuwe firmware. Als ik namelijk een smsje tik met t9, blijft deze na het eerste woord hangen en reboot spontaan. Niet erg handig dus.
Nou weet ik niet in hoeverre het op T.net toegestaan is om het over firmware te hebben. Het enige wat ik moet weten, is of in deze firmware (U600XXGG4) de nederlandse taal zit en de nederlandse taal voor T9. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen en zo nee, welke firmware heeft dat wel?
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, want word nu enigzins hopeloos om van hot naar her te worden gestuurd met een kapotte telefoon en 125 euro heb ik hier niet voor over.
Nou weet ik niet in hoeverre het op T.net toegestaan is om het over firmware te hebben. Het enige wat ik moet weten, is of in deze firmware (U600XXGG4) de nederlandse taal zit en de nederlandse taal voor T9. Is er iemand die dit voor mij kan bevestigen en zo nee, welke firmware heeft dat wel?
Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen, want word nu enigzins hopeloos om van hot naar her te worden gestuurd met een kapotte telefoon en 125 euro heb ik hier niet voor over.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
het lijkt me stug dat er echt de standaard firmware op staat. welke code heb je ? (via een nummer op te vragen zie topic) heb je echt geen web & walk en t zones in je hoofdmenu staan ?Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:55:
[...]
Ik zei toch,ik heb hem er ook gekocht en geen addertjes,geen Tmobile logo ,geen aangepast toestel , geen andere taal en geen tweaker firmware gedoe nodig.Scheelt gewoon als je ff goed informeert voordat je iets aanschaft
Verwijderd
Of het standaard is weet ik niet,.......enige dat is weet is dat ik geen tzones of web&walk heb,enige menu gedeelte wat er bijstaat is google thats all!Ook geen Tmobile reclame op toestel zelf.Ook geen duits camera menu of andere rare shit.Ray schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:21:
[...]
het lijkt me stug dat er echt de standaard firmware op staat. welke code heb je ? (via een nummer op te vragen zie topic) heb je echt geen web & walk en t zones in je hoofdmenu staan ?
Weet bij god niet welke code en boeit me ook niet want hij voldoet al meer dan maand of 3 prima en heb niks hoeven te veranderen met firmware of weet ik veel hoe dat heet zoals velen hier.
Sterker nog, als dat wel zo zou zijn kocht ik hem niet natuurlijk,hij is meteen ok en anders geef ik er geen euro aan uit.

Verwijderd
Heb toch ff voor je gechecked,ik heb code U700CEGG2 en die zit er dus op vanaf begin aug toen ik hem kocht,sterker nog ik zou niet eens weten hoe ik er een andere op zou moeten zetten hahahaha en zoals gezegd hij moet meteen ok zijn anders NO DEAL!Ray schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:21:
[...]
het lijkt me stug dat er echt de standaard firmware op staat. welke code heb je ? (via een nummer op te vragen zie topic) heb je echt geen web & walk en t zones in je hoofdmenu staan ?
dan hebben ze schijnbaar hun beleid positief gewijzigd. Voor zover ik weet was het tot voor kort zo dat als je een t mobile actie nam inclusief telefoon dat er een logo op kwam en aangepaste firmware (die trouwens op sommige punten fijner is dan de samsung uitvoering) daarnaast vaak ook nog een simlock. Schijnbaar hebben ze genoeg klachten gekregen en doen het nu dus met een standaard telefoon. Of je hebt gewoon een 'verkeerde' gekregen en zit iemand anders nu met een simlock 
edit. ik dacht trouwens ook dat je een u600 had. voor de u700 is er ook geen t mobile versie voor zover ik kon vinden..
edit. ik dacht trouwens ook dat je een u600 had. voor de u700 is er ook geen t mobile versie voor zover ik kon vinden..
[ Voor 11% gewijzigd door Ray op 19-11-2007 07:27 ]
Tot 3 weken geleden was het iig zo dat de U600 kwam met branded firmware, ik ben erzelf getuige van geweest namelijk.Ray schreef op maandag 19 november 2007 @ 07:25:
dan hebben ze schijnbaar hun beleid positief gewijzigd. Voor zover ik weet was het tot voor kort zo dat als je een t mobile actie nam inclusief telefoon dat er een logo op kwam en aangepaste firmware (die trouwens op sommige punten fijner is dan de samsung uitvoering) daarnaast vaak ook nog een simlock. Schijnbaar hebben ze genoeg klachten gekregen en doen het nu dus met een standaard telefoon. Of je hebt gewoon een 'verkeerde' gekregen en zit iemand anders nu met een simlock
Bedankt alvast. Je mailadres is niet openbaar, en zou niet weten hoe ik je zou moeten mailen!JohnStaakke schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:25:
@ Ophidian :
Ik zal het vanavond voor je nakijken. Mail me anders even, firmware bespreken mag eigenlijk niet in dit topic.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Lijkt het jullie ook op te vallen, dat naarmate je de telefoon langer op en ontlaad. De batterij levensduur langer lijkt?
Ik heb de U600 nu sinds augustus dit jaar en hij lijkt veel langer met een batterij te doen dan in de eerste maand. Het viel me eigenlijk vandaag pas op, omdat het al 3 dagen geleden is dat ik hem heb opgeladen en hij nog steeds 3 streepjes ( vol dus) batterij aangeeft.
Ik heb de U600 nu sinds augustus dit jaar en hij lijkt veel langer met een batterij te doen dan in de eerste maand. Het viel me eigenlijk vandaag pas op, omdat het al 3 dagen geleden is dat ik hem heb opgeladen en hij nog steeds 3 streepjes ( vol dus) batterij aangeeft.
Zou kunnen, maar komt het niet gewoon doordat je er in het begin steeds allemaal dingen (camera enzo wat veel stroom kost) mee zat uit te proberen, en nu niet meer?Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:22:
Lijkt het jullie ook op te vallen, dat naarmate je de telefoon langer op en ontlaad. De batterij levensduur langer lijkt?