[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.721 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inovix schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:19:
Nadat ik dit hele topic heb gelzen wil ik ook de M6 8GB kopen bij de marktplaats man, alleen kan ik deze "persoon" niet vinden. nou wou ik weten ofdat dit dan alsnog de goede verkoper is op marktplaats

Klik
Ja, dat is een goede verkoper heeft ook de inkoopactie's op samekopen.net geregeld, maar waarschijnlijk moet je bij hem bestellen en dan krijg je M6 pas een paar weken erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peertje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:05:
[...]

Helaas, bij mij werkt dit niet ;(
Ik ben er ook nogsteeds niet achter hoe ik op de M3 kan "spoelen" . ik heb alle knoppen gedrukt maar niks doet iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:46:
[...]

Ja, dat is een goede verkoper heeft ook de inkoopactie's op samekopen.net geregeld, maar waarschijnlijk moet je bij hem bestellen en dan krijg je M6 pas een paar weken erna.
uhhh..
datis niet de marktplaatsman maar iemand die de zelfde text heeft gecopy paste ofzo.. iig niet de zelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 22:58
Dus deze persoon zou ik niet moeten vertrouwen, of wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inovix schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:18:
tja offie te vertrouwen is of niet dat weet ik niet aangezien ik hem niet ken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je gerust vertrouwen hoor, ik heb mijn M6 ook via kiddyl alleen dan via www.samenkopen.nl, misschien heeft hij er nog een paar over en staat hij daarom op marktplaats... ;) Als je zeker wilt weten of hij het is kan je het ook even vragen: hier.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Oke bedankt voor de info

p.s De link van marktplaats klopt niet meer trouwens, markplaats veranderd de links de heletijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inovix schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:18:
kiddyl is zeker te vertrouwen, vroeger "regelde" hij PSP's uit Japan. _/-\o_

Maar de M6 is even uitverkocht bij de marktplaatsman, dat geldt voor de zwarte en de witte versie. Het is dus even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Inovix schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:57:
Oke bedankt voor de info

p.s De link van marktplaats klopt niet meer trouwens, markplaats veranderd de links de heletijd.
Aangepast, thx. Volgende keer mogen dit soort dingen wel via DM trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Vloek & tier, heb nu bij 3 leveranciers een aanvraag uitstaan, maar die container waar ze allen hun bestelling vandaan halen is nog steeds niet aangekomen in NL. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Laatst online: 21:55

Theo

moederbord

hier kun je voor 139 euro de 4 GB versie halen van de M6 (zolang de voorrad strekt)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Ah, belangrijk detail is dat ik de 8GB-versie wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Je kan altijd nog kijken bij Samenkopen.net of gewoon kiddly mailen, mischien heeft hij er nog een paar liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stpan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:56:
Ah, belangrijk detail is dat ik de 8GB-versie wil.
hehe ja 8Gb is inderdaad wel lekker voor een apparaatje als deze
16 gig zou ook wel lekker zijn btw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:08
Wat nieuws over de Meizu M6 Second Edition
A recent forum posting by Meizu CEO contains lot of new information on the upcoming Meizu Mini Player M6 Second Edition

The M6 SE is an improved version of the M6, featuring a 7mm thin body (down from 10mm), support for MPEG4, MPEG2, WMV9, H263/264, RM(VB) videos in 720x480 pixel resolution at 30 FPS and TV Out. It will also eliminate the need of conversion to playback videos.

The viewing angle has been improved from 60, 60, 55, 45 degrees to 80, 80, 80, 80 degrees together with a tiny screen enlargement of 0.01 inches (now 2.41 inches) and judging by the picture above, the actual button layout of the M6 SE might also see changes. On the original M6, there was a hold switch on the bottom side.

With its 600mAh battery, it will support up to 30 hours of continuous music playback, 5 hours of QVGA and 3 hours VGA video playback.

The M6 SE is set to be released in the fourth quarter of 2007. However, Meizu CEO warns of possible delays. The development of the M3 SE has been suspended in order to hasten the development of the Meizu M6 SE and Meizu M8.
Bron: Meizu Me: http://www.meizume.com/showthread.php?t=2104
De 720x480 @ 30fps en TV-out lijkt me de geweldigste upgrade naast de andere genoemden. Of het nou waard is om te upgraden van m'n huidige M6 naar de M6 second edition hangt af van de lanceerprijs tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Ik heb vandaag mn meizu speler binnen gehad.
Heb net ook eff een video omgezet met de bijgeleverde encoder, op de speler gezet en geprobeert te laden. Guess what... het ding is volledig vast gelopen en de uit knop doet het ook niet meer. Alleen maar zwarte pixels en een backlight. Wat nu? Wachten tot de batterij leeg is? Beetje raar dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De <-- knop tien seconde ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Wing_xD schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 18:57:
Wat nieuws over de Meizu M6 Second Edition

[...]

De 720x480 @ 30fps en TV-out lijkt me de geweldigste upgrade naast de andere genoemden. Of het nou waard is om te upgraden van m'n huidige M6 naar de M6 second edition hangt af van de lanceerprijs tegen die tijd.
Dat scherm is wel heel erg :9~ Alleen lijkt mij die resolutie wel erg hoog voor een 2.4" scherm

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Die resolutie is de resolutie van het filmpje die hij nog op 30fps kan afspelen. Het scherm zelf is nog steeds 240*320. Er zit wel een TV-out op waarmee je optimaal gebruik kan maken van de verhoogde ondersteuning van de resolutie.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Dan zie ik eigelijk geen echte meerwaade. De M6se wordt 30% dunner maar gaat daardoor ook 30% korter mee op de accu.
Video even converteren is ook geen probeelm, scheelt ook een heleboel ruimt eop de speler. En de tv out, ik denk niet dat deze ooit gebruikt zal worden..

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:49:
Dan zie ik eigelijk geen echte meerwaade. De M6se wordt 30% dunner maar gaat daardoor ook 30% korter mee op de accu.
hij gaat niet 30% korter mee op de accu, hij gaat nog steeds evenlang mee als de oude m6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
theodouma schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 23:49:
Video even converteren is ook geen probeelm, scheelt ook een heleboel ruimt eop de speler. En de tv out, ik denk niet dat deze ooit gebruikt zal worden..
Misschien dat jij dat niet gebruikt, maar ik zie er persoonlijk toch wel een meerwaarde in. Even snel een filmpje naar je tv slepen om em daar te kijken, lekker makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18
edit: weg dan maar ;)

Klinkt goed maar ik hoop dat sommige punten ook voor de normale M6 via een firmware update toegevoegd gaan worden.

[ Voor 80% gewijzigd door demolition_man op 10-06-2007 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je post nu precies hetzelfde bericht wat een paar posts hierboven ook al staat.

Verder waren er nog altijd geruchten over een USB host functie op de gewone M6... dus ik verwacht nog wel een firmware-upgrade. Ook al zal dat misschien de laatste zijn. Ik denk niet dat ze de gewone M6 naast de SE laten bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurelium
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-09 23:06
Zo, ik heb net lange tijd zitten vechten met virtual dub en ben er nu in geslaagd om voor mij goede instellingen te verkrijgen. Ben er ook achter gekomen dat de meizu schijnbaar echt alleen video's slikt die 320 x 240 zijn. 320 x 180 bijvoorbeeld mag niet. Heb ik gelukkig weten op te lossen door 2 zwarte balkjes toe te voegen in virtual dub zodat de video file wel 320 x 240 is.
Maar nog een vraagje over de xvid profielen. Ik heb nu advanced simple level 5 en daarmee slikt ie ze prima, maar die gebruitk nog niet de optimale bitrate van 684 kb/s. Dus met welk xvid profiel coderen jullie je films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je kunt ook zelf je eigen instellingen fabriceren, daarvoor moet je gebruik maken van de filters die VirtualDub biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurelium schreef op maandag 11 juni 2007 @ 14:02:
Zo, ik heb net lange tijd zitten vechten met virtual dub en ben er nu in geslaagd om voor mij goede instellingen te verkrijgen. Ben er ook achter gekomen dat de meizu schijnbaar echt alleen video's slikt die 320 x 240 zijn. 320 x 180 bijvoorbeeld mag niet. Heb ik gelukkig weten op te lossen door 2 zwarte balkjes toe te voegen in virtual dub zodat de video file wel 320 x 240 is.
Maar nog een vraagje over de xvid profielen. Ik heb nu advanced simple level 5 en daarmee slikt ie ze prima, maar die gebruitk nog niet de optimale bitrate van 684 kb/s. Dus met welk xvid profiel coderen jullie je films?
Er is een speciale pre-set beschikbaar voor Virtual Dub voor de M6
simpelweg downloaden en in je Virtual Dub installeren en alle instellingen staan voor je klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Is de Meizu nu een 'alles-slikker' waar je mpeg filmpjes (en de oude DivX die je hardware aankan) op kunt slepen, of begrijp ik nu uit de posts hierboven dat dit je alles naar onder een bepaalde resolutie moet 'downpitchen' voordat hij je filmpje slikt? Dat laatste is behoorlijk kudt, gebruikersgemak boven alles bij mij. (want ik ben een luie consument, en wil niet teveel werk hebben)

Wellicht een n00b gedachte van me, maar ik dacht ik neem 8GB, houd ik standaard 1 GB over om daar filmpjes op de knallen die ik dan niet hoef te hercoderen ivm ruimte besparing. Ben ik nu heel naïef? }:O

De M6se lijkt me een betere versie, maar Q4 2007 (loopt toch altijd uit), m'n iPod is naar de maan en ik wil toch echt weer een muziekje in de trein hebben! Van de week moet m'n spelertje eindelijk eens binnenkomen.

[ Voor 35% gewijzigd door Stpan op 11-06-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist eindelijk mijn firmware eens upgedate, dit ging zonder problemen. Alleen aan het begin formateerde het ding zichzelf, firmware opnieuw erop en nu werkt het perfect met FM tuner enzo. Alleen ben ik dus ook alles kwijt wat erop stond aan muziek/video/afbeeldingen. Dit is opzich ook niet zo erg want alles staat op mijn pc, maar ik ben nu wel de standaard achtergronden kwijt. Hoe krijg ik die terug? Zijn ze ergens te downloaden? Wil iemand ze uploaden?

Er is natuurlijk van alles te downloaden aan custom achtergrond, maar ik ben helemaal gewend aan mijn standaard achtergrond. :P

Edit: Iets te vroeg gepost, heb ze zojuist gevonden op Meizume!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Stpan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 21:20:
Is de Meizu nu een 'alles-slikker' waar je mpeg filmpjes (en de oude DivX die je hardware aankan) op kunt slepen, of begrijp ik nu uit de posts hierboven dat dit je alles naar onder een bepaalde resolutie moet 'downpitchen' voordat hij je filmpje slikt? Dat laatste is behoorlijk kudt, gebruikersgemak boven alles bij mij. (want ik ben een luie consument, en wil niet teveel werk hebben)

Wellicht een n00b gedachte van me, maar ik dacht ik neem 8GB, houd ik standaard 1 GB over om daar filmpjes op de knallen die ik dan niet hoef te hercoderen ivm ruimte besparing. Ben ik nu heel naïef? }:O

De M6se lijkt me een betere versie, maar Q4 2007 (loopt toch altijd uit), m'n iPod is naar de maan en ik wil toch echt weer een muziekje in de trein hebben! Van de week moet m'n spelertje eindelijk eens binnenkomen.
Wil een filmpje soepel lopen moet je idd downscalen. Maar wil je hem echt ook voor films gaan gebruiken kijk dan ook eens naar de Cowon D2. Die is hier toch wat beter in.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
DjWannaB2002 schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:53:
[...]

Wil een filmpje soepel lopen moet je idd downscalen. Maar wil je hem echt ook voor films gaan gebruiken kijk dan ook eens naar de Cowon D2. Die is hier toch wat beter in.
Eens. Veel betere codecsupport. Maare, er staat gewoon in de TS wat de Meizu M6 slikt qua formaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
RoD schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:00:
[...]

Eens. Veel betere codecsupport. Maare, er staat gewoon in de TS wat de Meizu M6 slikt qua formaten.
Dat zie ik, maar ik ging er heel naief van uit dat dit het maximale was wat het schermpje kon weergeven, en niet dat het een probleem is als je bijv. een 640x480 mpeg van 500mb op je Meizu zet.

Ik zal het voornamelijk gebruiken om series te kijken, en dan moet ik maar downsizen om in de trein Little Britain te kunnen kijken. Geen ramp, maar iets teveel wishful thinking van mijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stpan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:25:
[...]

Dat zie ik, maar ik ging er heel naief van uit dat dit het maximale was wat het schermpje kon weergeven, en niet dat het een probleem is als je bijv. een 640x480 mpeg van 500mb op je Meizu zet.

Ik zal het voornamelijk gebruiken om series te kijken, en dan moet ik maar downsizen om in de trein Little Britain te kunnen kijken. Geen ramp, maar iets teveel wishful thinking van mijn kant.
ja moet inderdaad de filmpjes omzetten...zelfs al heb je ze in je juiste resolutie dan is het wegens het gekantelde scherm nog steeds beter om ze wel om te zetten.
Dit geldt vor de meeste video spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol, krijg vandaag te horen of ik slaag, en als ik slaag krijg ik de meizu 8gb :)
alleen hopen dat die Job hem in voorraad heeft, anders ga ik de 4gb bij mp3shop halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Stpan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:25:
[...]

De SE-versie zal wel hoge resoluties aankunnen, dus misschien kun je beter daarop wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

RoD schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:32:
[...]

De SE-versie zal wel hoge resoluties aankunnen, dus misschien kun je beter daarop wachten :)
Voordeel van downscalen is ook dat de file minder MB is beslag neemt, je kan dus meer kwijt op de speler.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
theodouma schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:16:
[...]

Voordeel van downscalen is ook dat de file minder MB is beslag neemt, je kan dus meer kwijt op de speler.
Natuurlijk. Echter als je je video's op de tv wilt bekijken of geen zin hebt om ze down te scalen, is het wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
RoD schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:32:
[...]

Neuh, dan blijf ik wachten. Bovendien zat ik zonder speler, want m'n iPod daar zat geen muziek meer in. (slechte woordgrap)

Maarrrrr, gisteravond lag ie voor me klaar. Zwart, 8GB. Nog niet veel mee gedaan, m'n mp3 mapjes gesleept naar dat apparaat. Wat een verademing met iTunes zeg. Alleen kwam ik er wel achter dat niet al m'n id-tags in orde zijn, dus veel 'browse' gebruikt om door de mapjes te gaan.
Kortom, ik had vannochtend weer muziek in de trein. De filmpjes, radiozenders etc. komen wel op een regenachtige zondagmiddag.
Ik heb dus nog maar kort geluisterd, maar het lijkt erop alsof er iets meer dynamiek in het geluid zit dan met m'n iPod mini, vooral de bassen komen beter uit. Binnenkort eens via de versterker testen of er echt kwaliteitsverschil te merken is.

Ik heb trouwens m'n 8gb versie besteld via www.miniheli.nl
Maandagavond besteld, dinsdag bevestiging dat het geld binnen was, woensdag bezorgd. 169 euro incl. verzendkosten en met een factuur voor de garantie.

[ Voor 9% gewijzigd door Stpan op 15-06-2007 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Gisteren M6 8Gb binnengehad, leuk dingetje en goede prijs (€137).
Niet helemaal intuïtief, video beetje haperig af-en-toe maar muziek prima.
Voor video maar eens wat alternatieve encoder proberen - heb nu WinMenc

Jammer dat ik geen manual kan downen vanaf Meizu - ze vinden dat ik met mijn serienummer alleen recht heb op een chinese versie. Voor al mijn vragen / problemen dan maar naar MeizuMe

[ Voor 31% gewijzigd door MyrddinLXXIIX op 15-06-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

waar heb jij de 8 GB voor 137 euro kunnen krijgen? Gewoonlijk heb je voor dat geld de 4 GB versie...

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^waarschijnlijk Ebay

ik heb mijn witte M6 binnen via kiddyl, zit nu een paar albums over te zetten. Prima speler imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Waarschijnlijk is die prijs zonder btw Want de prijs van de mp3 speler met BTW = 162 als je dat omrekent zonder btw is dat 137 euri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samenkopen is trouwens verlengt zag ik net...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Klopt, mijne is al besteld :)

Samenkopen,net linkje

[ Voor 57% gewijzigd door Rorando op 15-06-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

MyrddinLXXIIX schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 13:05:

Jammer dat ik geen manual kan downen vanaf Meizu - ze vinden dat ik met mijn serienummer alleen recht heb op een chinese versie. Voor al mijn vragen / problemen dan maar naar MeizuMe
Nederlandse gebruiksaanwijzing PDF LINK

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Zal de dane-elec manual dan maar 's downloaden ;)
Doet het vast ook prima

Die in/ex btw berekening lijkt mij overigens niet correct
Het apparaat kost in China overigens 999 yuan ~ 100 eur. Dat is dus ook de prijs die je op ebay betaald. BTW / VAT is in China overigens 17%, bereken het verschil met NL - centenwerk.

De extra prijsopslag zijn dus verzendkosten & ebay kosten - feitelijk betaal je dus de Chinese prijs.

De mijne komt van ebay en ik heb idd geen btw betaald - service vd verkoper zeg maar, overigens ongevraagd dus niet mijn probleem. De bovenstaande redenering werkt ok tegen gewetensbezwaren, in combinatie met het feit dat Woutertje tegenwoordig de baas vd fiscus is slaap ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
  • Laatst online: 11-09 16:44
Beetje oftopic misschien, maar hoe bestel ik nou daadwerkelijk een Meizu M6 8gb bij samenkopen.net?
Want ik kom er zo niet uit. 8)7

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Op de site een help en FAQ gedeelte. Komt er op neer dat je je aanmeld en inlogd en dan kan je bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Nou eindelijk een middagje om met m'n nieuwe aanwinst te hannesen. Ik heb nu nog 3 vragen:

1. De filmpjes die ik heb willen herconverteren werken prima met de standaard meegeleverde software. Wat kan ik met Ireverter wat ik met deze software niet kan?

2. Bestaan er softwareprogrammaatjes waarmee je ID-tags kunt aanmaken? Ik heb zowaar albums op m'n pc staan die niet door de artist of album lijst worden uitgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Stpan schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 13:03:
Nou eindelijk een middagje om met m'n nieuwe aanwinst te hannesen. Ik heb nu nog 3 vragen:

1. De filmpjes die ik heb willen herconverteren werken prima met de standaard meegeleverde software. Wat kan ik met Ireverter wat ik met deze software niet kan?
iriverter is vrij beperkt. Als je echt je bestandjes wilt customizen of misschien ondertitels wilt inbakken kun je het beste VirtualDub gebruiken. Zie ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs
2. Bestaan er softwareprogrammaatjes waarmee je ID-tags kunt aanmaken? Ik heb zowaar albums op m'n pc staan die niet door de artist of album lijst worden uitgelezen.
Jahoor, Google is je vriend :) Kijk bijvoorbeeld eens naar Tag&Rename.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Nou, m'n videoconverter avonturen tot nu toe:

- Standaard software: werkt prima en snel, alleen m'n opties voor pan&scan mis ik, en de videobestanden lijken wel verbreed voor het brede schermpje, terwijl ik juist wil dat hij ze 'inzoomt' voor het breedbeeldeffect.
Tevens behoorlijk asynchroon trouwens.

- Kijk ik in de NLse handleiding voor de M6 zie ik een heel handig programmaatje, met preview! Een speciale build van VirtualDub, maar waar kan ik die vandaan toveren?

- VirtualDub, sorry hier ben ik te dom voor.

- Ireverter, is nu aan het converteren. Jammer dat je hele mapjes tegelijk moet doen, en geen preview hebt. Hopelijk is dit wat. (edit: dit is kudt, filmpjes 'haperen')

[ Voor 123% gewijzigd door Stpan op 16-06-2007 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 18:57:
[...]

Er is een speciale pre-set beschikbaar voor Virtual Dub voor de M6
simpelweg downloaden en in je Virtual Dub installeren en alle instellingen staan voor je klaar :)
En waar vind ik die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:28
Geloof op de Meizu CD :+, trouwens ik heb me Meizu nu meer dan 1 jaar ! 1 jaar minus 1 week. 24 Juli wordt ie 1, ahhh lievv :> .

Maar hij functioneert een beetje vreemd met het touchpad, heb vaak last van dat ie alle kanten op wilt, en bij het geheime menu (Enter lang in drukken) zie je error staan. Is dan me touchpad kapot , of is dit meer error in de zin van ik snap het niet?

[ Voor 42% gewijzigd door Termi op 16-06-2007 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
So How Far Away Is The Meizu M8?

Afbeeldingslocatie: http://www.dapreview.net/e107_images/newspost_images/meizu.jpg
GenMP3 also reports that the estimated retail prices of the M8 are going to be:

* 4gb: €190
* 8gb: €240
* 16gb: €330 unconfirmed
Even weer wat opfrissing :) Damn, wat zien die prijzen er goed uit zeg! Ik zie niks over uitbreidbaar geheugen helaas, maar als dat zo was haalde ik er meteen eentje zodra ze uit waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:40

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

€190 euro voor een telefoon met die specs? (WiFi, GPS etc.) Klinkt te mooi om waar te zijn :P Is er al iets bekend over de release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Q4 2007 voor China.

Aan een europese release zitten natuurlijk nog heel wat haken en ogen... kan dus wel wat langer duren! Ik noem hier:
- Copyright issues, hier zit nog wel een rechtzaakje over aan te komen;
- FCC / CE - keuring, China heeft vast wel wat afwijkende regeltjes.

Er is nog geen woord gezegd over Europese/US releases, dus... wait and see.
En die prijzen zijn de China prijzen, om er even een domper op te drukken: Meizu M6 8Gb is €100 in China, de officiële Meizu M6 4Gb is hier bijna € 170. Vertaal dit naar de M8 en het ziet er al een stuk minder rooskleurig uit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Termi schreef op zaterdag 16 juni 2007 @ 22:07:
[...]

Geloof op de Meizu CD :+, trouwens ik heb me Meizu nu meer dan 1 jaar ! 1 jaar minus 1 week. 24 Juli wordt ie 1, ahhh lievv :> .

Maar hij functioneert een beetje vreemd met het touchpad, heb vaak last van dat ie alle kanten op wilt, en bij het geheime menu (Enter lang in drukken) zie je error staan. Is dan me touchpad kapot , of is dit meer error in de zin van ik snap het niet?
Dit is niet een geheim menu, hier kun je gewoon je touchpa ompienuw kalibreren. Als je op PLAY drukt en je gaat met je vingen over het touchpad even naar boven en naar beneden is hij opnieuw gekalibreerd en werkt hij weer gewoon.

Ik moet dit kalibreren trouwens erg vaak doen. Ik heb de speler altijd in de broekzak zitten (naast de gsm met het touchpad tegen m'n been aan) en als ik hem langer dan ongeveer 10 minuten in de broekzak heb zitten (met toetsenblokkering) dan mag ik hem regelmatig opnieuw kalibreren. Is dit eigelijk gezond, of heb ik een kapotte touchpad? Ik heb de speler nu 1.5 tot 2 maanden (eerste lichting van de SK actie) en ik moet hem al sinds de eerste dag regelamig kalibreren..

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
Heb die calibratie gisteravond direct gebruikt, handige tip. Werkte gelijk een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op zondag 17 juni 2007 @ 16:45:
[...]

Dit is niet een geheim menu, hier kun je gewoon je touchpa ompienuw kalibreren. Als je op PLAY drukt en je gaat met je vingen over het touchpad even naar boven en naar beneden is hij opnieuw gekalibreerd en werkt hij weer gewoon.

Ik moet dit kalibreren trouwens erg vaak doen. Ik heb de speler altijd in de broekzak zitten (naast de gsm met het touchpad tegen m'n been aan) en als ik hem langer dan ongeveer 10 minuten in de broekzak heb zitten (met toetsenblokkering) dan mag ik hem regelmatig opnieuw kalibreren. Is dit eigelijk gezond, of heb ik een kapotte touchpad? Ik heb de speler nu 1.5 tot 2 maanden (eerste lichting van de SK actie) en ik moet hem al sinds de eerste dag regelamig kalibreren..
De touchpad is gevoelig voor electrische velden geloof ik.
probeer het eens zonder de gsm in je zak met het scherm de andere kant op zodat hij minder tegen je been wrijft..

ik moet ook af en toe kalibereren
als mijn strip neit meer lekker werkt reset ik de speler meestal... dat werkt ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrijdagavond een mailtje naar die marktplaatsman gesturrd, maar nog steeds niet teruggeantwoord. wel jammer, wil hem nu toch echt wel zo snel mogelijk hebben, denk dat als hij vandaag niets terugstuurd, dat ik dan via mp3shop.nl de 4 gb maar ga halen, ipv de 8 gb bij marktplaatsman. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:17:
vrijdagavond een mailtje naar die marktplaatsman gesturrd, maar nog steeds niet teruggeantwoord. wel jammer, wil hem nu toch echt wel zo snel mogelijk hebben, denk dat als hij vandaag niets terugstuurd, dat ik dan via mp3shop.nl de 4 gb maar ga halen, ipv de 8 gb bij marktplaatsman. :(
waarom haal je 'm niet bij miniheli?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom haal je 'm niet bij miniheli?
heb je daar ook 12 maanden garantie dan? en hoe zit het met betalen daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
http://www.samenkopen.net/action/582815

12 maanden garantie
Gratis 230V > Usb lader

Goede Verkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Miniheli heb ik nog nooit van gehoord en is volgens mij ook een vrij onbekende winkel... Ik kan de samenkopen actie ook erg aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:28:
[...]

heb je daar ook 12 maanden garantie dan? en hoe zit het met betalen daar?
Stpan schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:14:
[...]
Ik heb trouwens m'n 8gb versie besteld via www.miniheli.nl
Maandagavond besteld, dinsdag bevestiging dat het geld binnen was, woensdag bezorgd. 169 euro incl. verzendkosten en met een factuur voor de garantie.
dat moet je even aan Stpan vragen, hij heeft daar eentje besteld. Bij SK.net kan het ook, maar dan moet je wachten totdat kiddyl 10 bestellingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wachten tot 10 bestellingen vind ik niet echt wat, ik stuur marktplaatsman nog wel een mailtje, want er zijn er al veel op dit forum die bij hem hebben besteld. Zelf vind ik miniheli.nl niet erg betrouwbaar lijken, want die man handeld in rc heli's en dan verkoopt hij ineens ook de meizu :s

edit: heb net dus nog even een mailtje naar marktplaatsman gestuurd, hopen dat hij vandaag nog antwoord

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
Kiddly hoeft niet meer 10 te bestellen hij heeft deal met leverancier, hij kan nou ook gewoon 1 bestellen heeft hij ook voor mij gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Als je een website niet zo betrouwbaar vindt: bellen!

Ik heb contact gehad met 'de marktplaatsman', 'kiddyl' en Albert van miniheli.nl

Ik heb voor miniheli gekozen omdat mij het snelst kon leveren.

Het is natuurlijk bij alle drie een gok en van miniheli had ik nog geen ervaringsdeskundige wat betreft de Meizu gevonden. Maar over miniheli.nl kan ik alleen maar zeggen dat hij bijzonder snel reageert en de dag nadat ik het geld had overgemaakt werd het pakketje bezorgd.
Daarbij zat de factuur waarbij je een jaar fabrieksgarantie kunt claimen.

(PS, overigens vind ik dat hele garantieverhaal maar vaag. Je zult toch terug moeten naar de fabriek, en wie garandeert mij dat zij een Nederlandstalig printje accepteren?)

[ Voor 4% gewijzigd door Stpan op 19-06-2007 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom heb ik voor SK gekozen, daar regelt Kiddyl samen met de leverancier in Hong Kong de garantie! Bij de Chinese spelers kun je toch niet zo maar bij Media Markt aankloppen en vragen of ze hem even op willen sturen hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Inovix schreef op maandag 18 juni 2007 @ 19:54:
Kiddly hoeft niet meer 10 te bestellen hij heeft deal met leverancier, hij kan nou ook gewoon 1 bestellen heeft hij ook voor mij gedaan
1 is wel overdreven, maar eerder 5 stuks per keer ;) . Maar ze komen al snel deze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
welke mensen die bij marktplaatsman hebben gekocht hebben wel eens hun garantie moeten gebruiken ?

want ben wel benieuwd hoe dat ging enzo. en hebben jullie trouwens ook een facture gekregen. want die heb ik niet gekregen bij mijn meizu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:46:
Daarom heb ik voor SK gekozen, daar regelt Kiddyl samen met de leverancier in Hong Kong de garantie! Bij de Chinese spelers kun je toch niet zo maar bij Media Markt aankloppen en vragen of ze hem even op willen sturen hoor!
Iedere importeur werkt samen met een importeur, ze komen helaas niet uit de lucht vallen. Wellicht weet Kiddyl dat, hoe betrouwbaar/makkelijk Meizu is mbt garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzdesign
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-08-2016
Mooi design man :D

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolfster schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 15:52:
welke mensen die bij marktplaatsman hebben gekocht hebben wel eens hun garantie moeten gebruiken ?

want ben wel benieuwd hoe dat ging enzo. en hebben jullie trouwens ook een facture gekregen. want die heb ik niet gekregen bij mijn meizu
ik heb laatst mn garantie gebruikt voor de koptelefoons bij de Marktplaatsman
was geen enkel probleem en had vrijwel direct een nieuw setje binnen :)

toppie dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edwin heeft vandaag een mailtje teruggestuurd, hij verwacht dat hij ze volgende week pas heeft, dat is te laat voor mij, en kiddyl antwoord niet op de vraag wanneer hij ze binnen heeft en wanneer ik de speler thuis kan verwachten, dus koop ik maar gewoon de dane-elec versie bij mp3shop, dat is de goedkoopste denk ik dan.

edit: het zit me ook niet mee :( miniheli is pas 28 juni weer op voorraad, edwin volgende week, en kiddyl ook, en heb hem voor de 24e nodig, dus eindelijk besloten om toch maar de 4gb te halen bij mp3shop, is hij daar tijdelijk niet in voorraad :( echt irritant... iemand nog andere adressen? of heb ik ze allemaal nu al gehad?

edit 2: weet iemand wat over de levertijd bij houseofdap?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2007 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.mp3spelers.nl
www.mp3discount.nl
Ik vind zelf de M6SE wel interessant. Ik vind het alleen jammer dat hij vooruitgeschoven is naar Q4. Het enige naadeel wat ik er nu aan zie is de batterijduur van de VGA video, maar ik denk dat dit niet beter kan. Dit is zowiezo de enige speler van dit formaat die ongecomprimeerde video's aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem niet voor de 24e heb is dat toch ook geen ramp? Je spaart er toch veel geld mee uit om een vakantie zonder Meizu te zitten hoor!
Over houseofdap, volgens mij zijn die ook afhankelijk van de douane!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Iemand nog tips om snel radiozenders te kunnen instellen? Het 3FM signaal is blijkbaar te zwak om automatisch gevonden te worden.
Ik neem aan dat ik via m'n USB-kabel wel makkelijk de zenders kan instellen? (wil m'n speler alleen nog even niet aan de USB hangen totdat m'n accu echt leeg is voor de 1e keer)

Wel geinig dat in de NLse Dana-Elec je dus niets kunt vinden over radio afluisteren, omdat die firmwareversie dat niet aankan. Maar er staat wel uitgelegd hoe je een image als achtergrond voor je radio-functie kunt instellen. Foutje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 22:57:
www.mp3spelers.nl
www.mp3discount.nl
Ik vind zelf de M6SE wel interessant. Ik vind het alleen jammer dat hij vooruitgeschoven is naar Q4. Het enige naadeel wat ik er nu aan zie is de batterijduur van de VGA video, maar ik denk dat dit niet beter kan. Dit is zowiezo de enige speler van dit formaat die ongecomprimeerde video's aankan.
Ik had zelf het geduld niet om tot Q4 (en op de website staat al dat er rekening moet worden gehouden met vertraging) te wachten, maar als je niet per direct een speler nodig hebt, is het wel heel erg handig dat hij meer bestandtypes aankan en video out.

Batterijduur lijkt me sowieso een probleem in dit formaat. Die schermpjes vreten nu eenmaal energie! Niet voor niets zijn pure videoplayers enorm dikke apparaten.
Het ligt ook aan je afweging, wil je een mp3-speler die ook filmpjes kan afdraaien of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over house of dap. Ik heb hem daar gekocht en had hem een weekje later binnen geloof ik, dus vrij snel opzich, maar dus niet voor de 24ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Stpan schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:38:
[...]

Ik had zelf het geduld niet om tot Q4 (en op de website staat al dat er rekening moet worden gehouden met vertraging) te wachten, maar als je niet per direct een speler nodig hebt, is het wel heel erg handig dat hij meer bestandtypes aankan en video out.

Batterijduur lijkt me sowieso een probleem in dit formaat. Die schermpjes vreten nu eenmaal energie! Niet voor niets zijn pure videoplayers enorm dikke apparaten.
Het ligt ook aan je afweging, wil je een mp3-speler die ook filmpjes kan afdraaien of andersom?
Definieer eens "pure videospelers"?

Verder geloof ik niet dat de Meizu ongecomprimeerde video aankan. De maximale resolutie is wel omhoog geschroeft, maar ongecomprimeerd? Dat denk ik niet, en anders zou ik er wel een bron van willen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stpan schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 11:36:
Iemand nog tips om snel radiozenders te kunnen instellen? Het 3FM signaal is blijkbaar te zwak om automatisch gevonden te worden.
Ik neem aan dat ik via m'n USB-kabel wel makkelijk de zenders kan instellen? (wil m'n speler alleen nog even niet aan de USB hangen totdat m'n accu echt leeg is voor de 1e keer)

Wel geinig dat in de NLse Dana-Elec je dus niets kunt vinden over radio afluisteren, omdat die firmwareversie dat niet aankan. Maar er staat wel uitgelegd hoe je een image als achtergrond voor je radio-functie kunt instellen. Foutje :p
je kan je FM.ini aanpassen in Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb even de SE-versies in de topicstart gezet. Hopelijk verduidelijkt dit het een en ander, en bij fouten/onvolledigheden mag er gemailed/geDM'ed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

RoD schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:24:
Ik heb even de SE-versies in de topicstart gezet. Hopelijk verduidelijkt dit het een en ander, en bij fouten/onvolledigheden mag er gemailed/geDM'ed worden.
Weet iemand waar ik die SE kan vinden bij een (web)winkel.
Ik was van plan om morgen de M6 te kopen bij mp3shop, maar daar staan nog de oude specs van de SE.1e versie

edit:
SE --> 1e versie

[ Voor 5% gewijzigd door Tukk op 20-06-2007 15:39 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Tukk schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Ik was van plan om morgen de M6 te kopen bij mp3shop, maar daar staan nog de oude specs van de SE.
Als het de oude specs zijn, is het dus niet de SE, maar de "gewone" M6. Op je vraag kan ik verder helaas geen antwoord geven, maar misschien dat Verwijderd in "[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Dee..." wat handige informatie bevat.

Ik denk dat we nog even moeten wachten tot de shops de SE-versie gaan aanbieden. Wellicht dat Marktplaats/SK.net sneller is.

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 20-06-2007 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tukk schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 13:58:
[...]

Ik was van plan om morgen de M6 te kopen bij mp3shop, maar daar staan nog de oude specs van de SE.
de SE versie is nog niet uit hoor, dus die kan je morgen niet halen. En de oude Se bestaat niet, das de gewone m6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:19

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 15:33:
[...]

de SE versie is nog niet uit hoor, dus die kan je morgen niet halen. En de oude Se bestaat niet, das de gewone m6
Je hebt gelijk, ik bedoelde ook niet de specs van de SE, maar van de oude.
Ik had te snel gelezen en had Q4 over het hoofd gezien. :$
Je kan altijd blijven wachten, ik ga de 2Gb versie morgen wel kopen, thnx voor de info.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
RoD schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 12:27:
[...]

Definieer eens "pure videospelers"?

Verder geloof ik niet dat de Meizu ongecomprimeerde video aankan. De maximale resolutie is wel omhoog geschroeft, maar ongecomprimeerd? Dat denk ik niet, en anders zou ik er wel een bron van willen zien :)
Pure videospelers bedoel ik mee portable spelers die primair gericht zijn op gebruikers die videofilms willen kijken. Daar is het scherm, de accu en de specs op aangepast.
De user hierboven vond de batterijduur voor video wat matig. Dat klopt, omdat de M6 gewoon een lekker dun licht apparaatje is en je daar ook niet meer van mag verwachten.
Wil je langer video kijken kan deze user beter een (zwaardere/grotere) videospeler kopen ipv een mp3-speler die ook filmpjes afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Stpan schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:43:
[...]

Pure videospelers bedoel ik mee portable spelers die primair gericht zijn op gebruikers die videofilms willen kijken. Daar is het scherm, de accu en de specs op aangepast.
De user hierboven vond de batterijduur voor video wat matig. Dat klopt, omdat de M6 gewoon een lekker dun licht apparaatje is en je daar ook niet meer van mag verwachten.
Wil je langer video kijken kan deze user beter een (zwaardere/grotere) videospeler kopen ipv een mp3-speler die ook filmpjes afspeelt.
Ah zo, je bedoelt dus bijvoorbeeld de spelers van Archos. Vergeet ook niet dat die een veel groter scherm hebben en dus sowieso een sterkere batterij nodig hebben. Verder speelt de zuinigheid van de chip ook een grote rol. Toevallig komt er binnenkort een nieuwe chip aan die ontzettend zuinig schijnt te zijn.
Ik vraag me dus ook af of je niet meer mag verwachten... Ik denk dat er zeker wel meer mogelijk is, maar dat dit ook meer gaat kosten, en dat fabrikanten daarom logischerwijs niet het maximale qua batterijduur eruit halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 16:46:
[...]

Ah zo, je bedoelt dus bijvoorbeeld de spelers van Archos. Vergeet ook niet dat die een veel groter scherm hebben en dus sowieso een sterkere batterij nodig hebben. Verder speelt de zuinigheid van de chip ook een grote rol. Toevallig komt er binnenkort een nieuwe chip aan die ontzettend zuinig schijnt te zijn.
Ik vraag me dus ook af of je niet meer mag verwachten... Ik denk dat er zeker wel meer mogelijk is, maar dat dit ook meer gaat kosten, en dat fabrikanten daarom logischerwijs niet het maximale qua batterijduur eruit halen.
de m6 is een muziek speler die ook videos speelt, geen videospeler die ook muziek speelt.
Het scherm is integenstelling tot die giga dingen van archos niet direct bedoeld om video op te kijken
6 uur voor video vind ik trnes niet eens slecht..tis langer dan de ipod en langer dan je tv of film kijkt

de SE versie komt later dit jaar pas uit toch? ziet er goed uit! :)

De SE versie komt pas later dit jaar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 18:41:
[...]

de m6 is een muziek speler die ook videos speelt, geen videospeler die ook muziek speelt.
Het scherm is integenstelling tot die giga dingen van archos niet direct bedoeld om video op te kijken
6 uur voor video vind ik trnes niet eens slecht..tis langer dan de ipod en langer dan je tv of film kijkt
Ik spreek dat ook niet tegen, en vind zelf de batterijduur voor de Meizu ook zeker niet onaardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Iemand die weet waar ik de 8GB versie van de M6 zo snel mogelijk kan krijgen? _/-\o_

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Y3LLoW schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:
Iemand die weet waar ik de 8GB versie van de M6 zo snel mogelijk kan krijgen? _/-\o_
Ja, lees het topic eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Y3LLoW schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:
zat met het zelfde probleem, maar marktplaatsman (Edwin) zorgt dat ik hem maandag thuis heb _/-\o_ , dus je kunt hem proberen. of je moet hem eerder willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Ik sta op het punt om 162 euro over te maken naar samenkope.net.
Kiddyl zei dat hij de meizu's deze week binnen heeft.

Dit is gewoon betrouwbaar neem ik aan. Ik zie geen verzendkosten trouwens...

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:14
Y3LLoW schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:19:
Dat komt d'r nog bovenop, zie producten laatste pagina ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Y3LLoW schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:19:
Ik sta op het punt om 162 euro over te maken naar samenkope.net.
Kiddyl zei dat hij de meizu's deze week binnen heeft.

kiddyl zei: "De spelers komen deze week bij mij binnen. Dan is het even wachten op de douane."

dus ik weet niet hoelang het duurt met de douane enzo... kun je hem net zo goed bij marktplaatsman halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan 4-5 dagen duren of misschien langer.

vraagje: heeft iemand ook last van tracks die op het einde, gaan stotteren (of haperen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3LLoW
Ik vond de martkplaatsman niet? Iemand een directe link, of waar moet ik op zoeken?

Heeft hij ook de zwarte 8GB editie dan? En hoe snel is hij?

Geen flauwekulletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Y3LLoW schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 15:19:
Ik vond de martkplaatsman niet? Iemand een directe link, of waar moet ik op zoeken?

Heeft hij ook de zwarte 8GB editie dan? En hoe snel is hij?
Voor de zoveelste keer, lees het topic eens door en doe zelf eens wat moeite voor je een vraag stelt. Het is hier geen helpdesk :/
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast