Ik heb het spelertje binnen van de ebay verkoper (verstuurd 19mei, aangekomen 23mei vanuit hong kong). Ik kan de koper zeker aanraden. Snelle communicatie, kan goed Engels, snelle en correcte verzending enz...
Over de M6 zelf krijg ik een matige 1ste indruk. Ik ben niet echt tevreden over de geluidskwaliteit (hij is noch goed noch slecht) en ook niet over het geluidsniveau (ik kan tot volumeniveau 40). Als ik echter op 40 zet en er zijn stiltes in de muziek, dan hoor ik een lichte ruis. Maar dit is waarschijnlijk omdat de M6 een s/n van 85db heeft. Van de filmspeelfunctie mag je trouwens niet teveel verwachten, hij kan blijkbaar enkel Xvid met MP3 en zelfs als je alles correct encode wil de video nogal is haperen (zoiets had ik wel ong verwacht). Helaas durft de M6 ook tijdens het spelen van video wel eens helemaal crashen, je bent dan genoodzaakt het ding te resetten. En hij moet dan heel de music library opnieuw samenstellen.
Een GROOT nadeel vind ik dat dit ding enkel kan sorteren op Taggs, dit vind ik ERG vervelend, omdat ik mijn muziek graag speel op mapniveau. Bv. Artiest - Album\01 - Trackname.mp3 dit kan hij dus (momenteel) niet en dat vind ik echt wel een enorm nadeel.
Positieve punten zijn dan weer dat OGG/FlAC goed werken, en dat ik ook tevreden ben over de bouwkwaliteit. Enkel afgaande op deze eerste indrukken zeg ik dan ook dat je dit spelertje kan positioneren als een Top B-merk, of een minder A-merk. Maar ja hij is natuurlijk wel erg leuk in prijs. Dus de prijs/kwaliteit verhouding zit wel goed. Later vertel ik er meer over, als ik eens tijd heb om er uitgebreid mee te kunnen spelen enz
Mss zijn sommige problemen die ik ervaar wel aan bepaalde dingen te wijten, dan hoor ik het natuurlijk graag.
[
Voor 3% gewijzigd door
Galactic op 25-05-2007 11:45
]