[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.719 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook een Meizu M6 Miniplayer gekocht en hij bevalt me super!

Ik heb alleen een probleem, als ik de nieuwe firmware dowload dan hoort dit in een gecomprimeerde map te zitten maar bij mij is dit niet zo. Wat doe ik fout? en hoe kan ik toch aan de goede firmware komen?

Ik heb de firmware hier vandaan: http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=122&Type=2

Edit: als ik de firmware download krijg ik dit.

Afbeeldingslocatie: http://img526.imageshack.us/img526/5995/testsy0.jpg

is mischien wat duidelijker

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:45:
Ik heb nu ook een Meizu M6 Miniplayer gekocht en hij bevalt me super!

Ik heb alleen een probleem, als ik de nieuwe firmware dowload dan hoort dit in een gecomprimeerde map te zitten maar bij mij is dit niet zo. Wat doe ik fout? en hoe kan ik toch aan de goede firmware komen?

Ik heb de firmware hier vandaan: http://en.meizu.com/down_x.asp?MZ_ID=122&Type=2

Edit: als ik de firmware dowload krijg ik dit.

[afbeelding]

is mischien wat duidelijker
Je doet niks verkeerd maar je slaap een stap over ;)
de file doe je gedownload hebt is een gezipte file. die moet je eerst unzippen met winrar ofzo
na het unzippen het je 2 files over "resource" en "m6" deze kun je gewoon naar je m6 kopieren en dan gewoon de splr herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moet ik dat doen. Ik ben een noob op dit gebied maar volgens mij is het ook geen .zip maar een.rar file kun je een .rar file ook uitpakken?

[ Voor 131% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:08:
Hoe moet ik dat doen. Ik ben een noob op dit gebied maar volgens mij is het ook geen .zip maar een.rar file kun je een .rar file ook uitpakken?
yep een .rar kun je ook uitpakken
net zoals mp3 en wma allebij muziekformatien zijn zijn .zip en .rar allebei compressieformaten zegmaar

hier een lijstje van rar programmas je checken. je kun met een programma als Winrar ook gewoon .zip formaten in en uitpakken

http://www.download.com/3...pe=&os=&li=49&dlsize=&ca=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ergens een Nederlands language-pack te downloaden ofzo? Nederlandse menu's lijken me wel handiger..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke gratis programma's gebruiken jullie om .rar bestanden uit te pakken? dan weet ik dat ik die kan vertrouwen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 12:49
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:56:
Is er ergens een Nederlands language-pack te downloaden ofzo? Nederlandse menu's lijken me wel handiger..
in de nieuwste firmware zit wel nederlands, alleen je kunt alleen maar 3 talen op meizu kiezen, er is wel een optie, er is een resource editor (zoek maar ff op www.meizume.com en dan forums) en dan zou je handmatig alle Nederlandse teksten over 1 Chinese heen kopieren.
Het ligt eraan hoe graag je het wil, er gaat wel een uurtje werk inzitten denk ik, misschien dat ze binnenkort de firmware zo maken dat je ook nederlands kan kiezen, maarja ik vind engels tog wel netzo fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Is het trouwens nog steeds zo dat het geluid en het beeld niet goed gelijk lopen?
Dit was (voor zover ik weet) een aantal maanden geleden wel het geval.
En een omgezette film, hoe groot wordt die ongeveer? (een filmpje van 10Mb wordt niet ineens 50Mb?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Als je een video omzet naar een andere fps, dan kan het geluid out of sync gaan lopen ja. Doe je weinig aan aangezien de Meizu maar 18fps ondersteund. En het is niet te zeggen hoe groot een omgezette film wordt, want dat hangt allemaal af van hoe je het instelt.

Voor wat informatie zou je ook eens Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen gaan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 01:52:
[...]

sorry! je hebt gelijk ik had het verkeerd gelezen
je moet idd eerst van DVD naar avi ofzo rippen en dan de converter gebruiken...

voor van dvd naar avi probeer deze eens: http://www.download.com/P...10660342.html?tag=lst-0-2
Sorry voor de late reactie, maar nog bedankt voor die link :) !
Dit is precies wat ik bedoelde...

Weet je misschien ook hoe je die copyright-beveiliging kunt omzeilen? Of heb je daar de betaalde versie voor nodig?
Heb namelijk nu de gratis versie en hij geeft een foutmelding dat hij geen copyright beveiligde dvds kan openen, terwijl dit volgens hun site juist een vd belangrijkste kenmerken vh prog is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik denk niet dat wij je dat hier kunnen gaan vertellen hoe je kopiëerbeveiligingen omzeilt. Dan worden de modjes boos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
Beste mede-Ipod-meiders,

Als ik op marktdingesinternet zoek op de Meizu m6 8GB kom ik uit op een verkoop van € 165 incl. een draagtasje en adapter vanuit Delft.

Bij de beschrijving staat 'File Transfer - Drag & Drop', iets wat volgens mij niet mogelijk is met de Meizu. Ik ga er maar vanuit dat hiermee bedoeld wordt dat je de M6 ook als externe geheugenbron kunt gebruiken, maar dat de M6 geen 'gesleepte' audio bestanden afspeelt. Klopt dit?

Verder wordt er gesproken over het synchroniseren van audio/video bestanden via de laatste Windows Media Player. Gaat dit echt zo gemakkelijk en gebruiksvriendelijk als het zich voordoet?

Ik heb een iPod USB-adapter, werkt deze met alle USB-aparaten en dus ook met de M6?

Siliconcases passen beter bij een witte M6, zit er bij deze beschermhoesjes ook iets over het schermpje?

Als laatste vraag, de mensen die succesvol via eBay hebben gekocht, hoelang hebben die op hun speler moeten wachten? En mag je op dit forum verkopers uitwisselen? Ik vind 110 euro voor een 8GB speler die ook nog eens aankomt best een forumschending waard namelijk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De speler werkt gewoon met UMS, en ik zou niet gaan syncen met WMP. Dat werkt echt verschrikkelijk slecht imo. Erg brakke manier om je muziek er op te zetten. Lang niet alle USB-adapters werken, dus de kans dat de iPod-adapter gaat werken is niet gigantisch groot. Zou me niks verbazen dat het niet werkt, aangezien Apple ervoor gezorgd heeft dat de stekkerlayout van hun kabeltjes anders is dan wat standaard is.

Nieuwe details over de M8 Who needs the iPhone? :)

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 19-05-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micha
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Stpan schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:08:
Bij de beschrijving staat 'File Transfer - Drag & Drop', Klopt dit?

Siliconcases passen beter bij een witte M6, zit er bij deze beschermhoesjes ook iets over het schermpje?
Drag en drop is wel mogelijk. Er is zelfs een bepaald gedeelte (browser) op menu van meizu waarin je de origineele mappen structuur terug ziet. Verder hebben de siliconecases geen bescherming voor display (er zit vanaf de fabriek wel al een redelijk goede bescherming op display).

Veel plezier ermee :)

[ Voor 43% gewijzigd door Micha op 20-05-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:57:
Ook ik heb inmiddels mn M6 8)
wat fototjes:
met zwarte siliskin (die trwns wel veel stof aantrekt :P)
[afbeelding]
Ik kan de originele zwarte case helemaal nergens op internet vinden, in het zwart. Was het wel de originele (met folie erbij etc...) en waar heb je hem gekocht? (voor hoeveel €)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
Stpan schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:08:Als laatste vraag, de mensen die succesvol via eBay hebben gekocht, hoelang hebben die op hun speler moeten wachten? En mag je op dit forum verkopers uitwisselen? Ik vind 110 euro voor een 8GB speler die ook nog eens aankomt best een forumschending waard namelijk 8)
Als je hem van ebay koopt (meestal vanuit Hong Kong) dan duurt het wel een 2 weken.

[ Voor 47% gewijzigd door Galactic op 20-05-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 13:57
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:47:
Welke gratis programma's gebruiken jullie om .rar bestanden uit te pakken? dan weet ik dat ik die kan vertrouwen.
Winrar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, ik kijk net bij de mall, op de site Chinese van Meizu (via altavista vertaling) en daar is de originele silicone case te koop voor 19 rmb, nog geen 2 euro dus!
Jammer dat het geen internationale winkel is!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:56:
http://files.filefront.com//;7319664;/
Hier kan je versie 2.003.2 weghalen, daarin heb ik de nederlandse vertaling beschikbaar gemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
'De marktplaatsman' verwacht pas eind volgende week de 8GB spelers te hebben, tegelijk met samenkopen.net dus.
Heb maar via Edwin besteld, kon er net als bij samenkopen.net een USB-adapter bij krijgen. Ik ben erg benieuwd wanneer ik het apparaatje in handen heb en of hij bevalt!

Voor het eerst dat ik een gadget 'blind' koop (op m'n dvd-recorder na, maar goed, daar valt weinig aan uit te proberen voor aankoop). Heb de Cowon D2 wel in handen gehad maar touch screen bevalt me matig, en de Clix 2 vind ik gewoon te duur voor het iets toffere design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de geinteresseerden, de meizu 2 gb is nu voor 109,99 euro op http://www.1dayfly.nl/. voor 1 dag, alleen vandaag dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook nu, de 4GB, erg cool dingetje,

alleen,

hoe kun je uit een spelend filmpje terug naar het hoofdmenu? (of ben ik nou TE dom :) )

[ Voor 9% gewijzigd door maratropa op 23-05-2007 19:31 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maratropa schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 19:31:
hoe kun je uit een spelend filmpje terug naar het hoofdmenu? (of ben ik nou TE dom :) )
De play/paue (aan/uit) knop even ingedrukt houden, niet te lang natuurlijk anders gaat hij uit. Ik moest het ook even uitvinden hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Ik heb het spelertje binnen van de ebay verkoper (verstuurd 19mei, aangekomen 23mei vanuit hong kong). Ik kan de koper zeker aanraden. Snelle communicatie, kan goed Engels, snelle en correcte verzending enz...

Over de M6 zelf krijg ik een matige 1ste indruk. Ik ben niet echt tevreden over de geluidskwaliteit (hij is noch goed noch slecht) en ook niet over het geluidsniveau (ik kan tot volumeniveau 40). Als ik echter op 40 zet en er zijn stiltes in de muziek, dan hoor ik een lichte ruis. Maar dit is waarschijnlijk omdat de M6 een s/n van 85db heeft. Van de filmspeelfunctie mag je trouwens niet teveel verwachten, hij kan blijkbaar enkel Xvid met MP3 en zelfs als je alles correct encode wil de video nogal is haperen (zoiets had ik wel ong verwacht). Helaas durft de M6 ook tijdens het spelen van video wel eens helemaal crashen, je bent dan genoodzaakt het ding te resetten. En hij moet dan heel de music library opnieuw samenstellen.

Een GROOT nadeel vind ik dat dit ding enkel kan sorteren op Taggs, dit vind ik ERG vervelend, omdat ik mijn muziek graag speel op mapniveau. Bv. Artiest - Album\01 - Trackname.mp3 dit kan hij dus (momenteel) niet en dat vind ik echt wel een enorm nadeel.

Positieve punten zijn dan weer dat OGG/FlAC goed werken, en dat ik ook tevreden ben over de bouwkwaliteit. Enkel afgaande op deze eerste indrukken zeg ik dan ook dat je dit spelertje kan positioneren als een Top B-merk, of een minder A-merk. Maar ja hij is natuurlijk wel erg leuk in prijs. Dus de prijs/kwaliteit verhouding zit wel goed. Later vertel ik er meer over, als ik eens tijd heb om er uitgebreid mee te kunnen spelen enz :)

Mss zijn sommige problemen die ik ervaar wel aan bepaalde dingen te wijten, dan hoor ik het natuurlijk graag.

[ Voor 3% gewijzigd door Galactic op 25-05-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:28
Artiest - Album\01 - Trackname.mp3
Gewoon met filebrowser openen, je kan tevens ook sorteren op Track, Artist, Ablum, Title.

Daarnaast vind ik dat de speler mee kan doen met de A-merken. Ze hebben een scherpe prijs, een degelijk product en goede support!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emu schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 11:44:
Ik heb het spelertje binnen van de ebay verkoper (verstuurd 19mei, aangekomen 23mei vanuit hong kong). Ik kan de koper zeker aanraden. Snelle communicatie, kan goed Engels, snelle en correcte verzending enz...

Over de M6 zelf krijg ik een matige 1ste indruk. Ik ben niet echt tevreden over de geluidskwaliteit (hij is noch goed noch slecht) en ook niet over het geluidsniveau (ik kan tot volumeniveau 40). Als ik echter op 40 zet en er zijn stiltes in de muziek, dan hoor ik een lichte ruis. Maar dit is waarschijnlijk omdat de M6 een s/n van 85db heeft. Van de filmspeelfunctie mag je trouwens niet teveel verwachten, hij kan blijkbaar enkel Xvid met MP3 en zelfs als je alles correct encode wil de video nogal is haperen (zoiets had ik wel ong verwacht). Helaas durft de M6 ook tijdens het spelen van video wel eens helemaal crashen, je bent dan genoodzaakt het ding te resetten. En hij moet dan heel de music library opnieuw samenstellen.

Een GROOT nadeel vind ik dat dit ding enkel kan sorteren op Taggs, dit vind ik ERG vervelend, omdat ik mijn muziek graag speel op mapniveau. Bv. Artiest - Album\01 - Trackname.mp3 dit kan hij dus (momenteel) niet en dat vind ik echt wel een enorm nadeel.

Positieve punten zijn dan weer dat OGG/FlAC goed werken, en dat ik ook tevreden ben over de bouwkwaliteit. Enkel afgaande op deze eerste indrukken zeg ik dan ook dat je dit spelertje kan positioneren als een Top B-merk, of een minder A-merk. Maar ja hij is natuurlijk wel erg leuk in prijs. Dus de prijs/kwaliteit verhouding zit wel goed. Later vertel ik er meer over, als ik eens tijd heb om er uitgebreid mee te kunnen spelen enz :)

Mss zijn sommige problemen die ik ervaar wel aan bepaalde dingen te wijten, dan hoor ik het natuurlijk graag.
even er van uit gaande dat je geen nep-speler(ja, zelfs de m6 wordt nagemaakt) hebt ontvangen staan je instellingen geod verkeerd. de m6 is juist een van de speler die bij elke review geroemd wordt om zijn geluids qualitiet. qua geluid staat de m6 bovenaan samen met iaudio etc

afspelen via mapstructuur kan via de browser maar das idd niet echt handig..
aangezien nagenoeg iedereen tegenwoordig zijn files heet getagged is het browsen per folder wat achterhaald vinnik zelf

ookkun je de speler instellen om op artiest en album af te laten spelen wat het zelfde resultaat geeft

het crshen tijdens het afspelen van filmpjes heeft 2 redenen de firmware, check of je de laatste hebt en het omzetten van de videos. als je goed omzet met iets van Virtuadub ofzo loopt alles prima ook bij films :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ziet er leuk uit maar hij maakt niete cht veel verschil met de huidioge M6...technisch issie gelijk maar dan dunner.... en hij is al zo dun! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo
  • Laatst online: 21:55

Theo

moederbord

Gister en vandaag even de accu getest van de M6. Ik heb de 4 GB versie waar ruim 300 mp3 bestanden op staan. Met het volume op 10 (vind ik persoonlijk al hard, ik heb hem zelf op 7-8 staan) en twee weerstanden van 390 Ohm als "koptelefoon" hield deMeizu het 26 uur en 4 minuten vol om vervolgens uit te gaan.
Ik heb geen oordopjes gebruikt maar ik heb aan een 3.5 mm plug een draadje gemaakt met daaraan twee weerstanden van 390 ohm (één voor links en één voor rechts). Vervolgens heb ik met m'n mulimeter de spanning gemeten over de weerstand en deze laten loggen (vandaar ook geen standaad kopelefoon, daar kun je geen spanningen over meter). Tussen 26:04 uur en 26:06 uur is de Meizu uitgegaan.

Ik vind 26 uur eigelijk wel een beetje tegenvallen, ik had meer verwacht,, ook omdat de speler aan één stuk doorspeelde, het scherm stond ook gewoon uit.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op zondag 27 mei 2007 @ 13:47:
Gister en vandaag even de accu getest van de M6. Ik heb de 4 GB versie waar ruim 300 mp3 bestanden op staan. Met het volume op 10 (vind ik persoonlijk al hard, ik heb hem zelf op 7-8 staan) en twee weerstanden van 390 Ohm als "koptelefoon" hield deMeizu het 26 uur en 4 minuten vol om vervolgens uit te gaan.
Ik heb geen oordopjes gebruikt maar ik heb aan een 3.5 mm plug een draadje gemaakt met daaraan twee weerstanden van 390 ohm (één voor links en één voor rechts). Vervolgens heb ik met m'n mulimeter de spanning gemeten over de weerstand en deze laten loggen (vandaar ook geen standaad kopelefoon, daar kun je geen spanningen over meter). Tussen 26:04 uur en 26:06 uur is de Meizu uitgegaan.

Ik vind 26 uur eigelijk wel een beetje tegenvallen, ik had meer verwacht,, ook omdat de speler aan één stuk doorspeelde, het scherm stond ook gewoon uit.
tja dat komt omdat de aangegeven speelduur van elke speler de speelduur onder ideale(onrealistische)omstandigheden is. probeer de zelfde test mar eens met de Ipd en kijk hoe ver je komt ;) 26 uur is zeker geen slechte score toch?

daarbij hebben ook de bitrate van de mp3 files, gebruikte mp3 codec en geluidsinstellingen invloed op de speelduur. Een simplele EQ instelling kost al snel wat meer stroom.
Ook is de speelduurwat afhankelijk van de firmware die je gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Ik heb de Meizu volledig opgeladen om te kijken hoelang de speler daadwerelijk meegaat op de accu als er video wordt gespeeld. Als testmateriaal heb ik 17 aflevereingen van Family Guy gebruikt welke achter elkaar afspeelden. Het geluid stond op 13 en de helderheid van het scherm stond op 87.
Totaal was er 5:58 uur aan video aanwezig op de speler. Nadat deze waren afgespeeld ging de Meizu vanzelf uit, de speler kan wel alle films achter elkaar afspelen maar hij begint niet automatisch opnieuw (geen repeatfunctie voor video).
De speler is na een paar uur weer aangezet om vervolgens opnieuw video af te spelen, de accu was namelijk nog niet leeg (de speler was uitgegaan omdat er geen "nieuwe" video meer was, niet omdat de accu leeg was). Na 34 minuten ging de speler echter wel uit vanwege een lege accu.

Totaal heb ik dus 6:34 uur video af kunnen spelen op één accu.

Meizu M6 4GB SP
firmware: S 2003.2

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
aha misschien moet ik toch maar eens beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Wel jammer dat men om de M6 dunner te maken de accu heeft verkleind met 28%. Persoonlijk heb ik liever de M6 van 10 mm dan die van 7 millimeter. Die 3 millimter maakt mij niets uit, die 28% op de accu wel...

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:36:
Wel jammer dat men om de M6 dunner te maken de accu heeft verkleind met 28%. Persoonlijk heb ik liever de M6 van 10 mm dan die van 7 millimeter. Die 3 millimter maakt mij niets uit, die 28% op de accu wel...
ik heb zowel de M6(10mm) als de M3(7mm) en geloof me het maakt zeker een sterk merkbaar verschil. het is namelijk wel 30% dunner

de lichtere accu hoeft helemaal niet te betekenen dat de prestaties minder woden. ze implementerennamelijk ook wat schem aanpassingen en er zal ee neiuwe firmware voor uitkomen. dat alles zal warschijnlijk de lichtere accu compenseren

overigens komt er ook een nieuwe versie van de M3 uit :)

ze zijn goed bezig daar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Heb nog enkele dagen uitgebreid bezig kunnen zijn met de M6, ik ben nu iets positiever alhoewel ik vind dat via de firmware toch nog wel enkele verbeteringen kunnen worden aangebracht.

Over de batterijduur ben ik positief, ik kan al redelijk wat spelen op een hoog volume. Wat ik wel niet snap dat theodouma volume 10 al hard vind :? Mijn MP3s en geluid zijn allemaal bewerkt met MP3 gain op 89db en dan is 10 toch echt niet hard.

Om te vergelijken, mijn MP3tjes op de Zen Nano (die had volume 0 tot 25 voor Europa). Hier zetten ik de muziek meestal op stand 18. Als ik hem bv op 16 zou zetten zou ik mensen nog makkelijk horen praten. Om hetzelfde volume bij de Meizu M6 te hebben als die 18 op de Zen Nano moet ik het volume toch wel echt op 30.

Dus zijn jou MP3s ook standaard 89db of zijn ze (zoals de meeste muziek die je direct ripped of download) eerder 95-100db. Het spelen in mappen vind ik wel een vereiste functie eigenlijk. Maar oke ik heb me maar eens verdiept in hoe die tags werken, en dat werk ook aarder als je ermee weg bent.

Wat wle blijft en wat ik vrij negatief vind is dat op hoog volume (vanaf 37 tot 40) ik bij stiltes in de muziek toch wel een lichte ruis hoor. Maar al bij al ben ik tevreden over het product, ZEKER al voor de prijs die ik ervoor betaalde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Ik moet zeggen dat ik 10 ook al een redelijk volume vind hoor. Ligt er ook aan welke oordoppen je gebruikt. De ene zijn gevoeliger dan de andere.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

De oordoppen die je gebruikt schelen inderdaad heel veel wat betreft het volume. Met mijn dopjes zet ik de M6 zelden hoger dan standje 5.

[ Voor 10% gewijzigd door eamelink op 28-05-2007 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Emu schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:52:
Heb nog enkele dagen uitgebreid bezig kunnen zijn met de M6, ik ben nu iets positiever alhoewel ik vind dat via de firmware toch nog wel enkele verbeteringen kunnen worden aangebracht.

Over de batterijduur ben ik positief, ik kan al redelijk wat spelen op een hoog volume. Wat ik wel niet snap dat theodouma volume 10 al hard vind :? Mijn MP3s en geluid zijn allemaal bewerkt met MP3 gain op 89db en dan is 10 toch echt niet hard.

Om te vergelijken, mijn MP3tjes op de Zen Nano (die had volume 0 tot 25 voor Europa). Hier zetten ik de muziek meestal op stand 18. Als ik hem bv op 16 zou zetten zou ik mensen nog makkelijk horen praten. Om hetzelfde volume bij de Meizu M6 te hebben als die 18 op de Zen Nano moet ik het volume toch wel echt op 30.

Dus zijn jou MP3s ook standaard 89db of zijn ze (zoals de meeste muziek die je direct ripped of download) eerder 95-100db. Het spelen in mappen vind ik wel een vereiste functie eigenlijk. Maar oke ik heb me maar eens verdiept in hoe die tags werken, en dat werk ook aarder als je ermee weg bent.

Wat wle blijft en wat ik vrij negatief vind is dat op hoog volume (vanaf 37 tot 40) ik bij stiltes in de muziek toch wel een lichte ruis hoor. Maar al bij al ben ik tevreden over het product, ZEKER al voor de prijs die ik ervoor betaalde :)
Ik heb de standaard doppen niet in gebruik maar de MX500 van Sennheiser. En het volume heb ik zo hard staan dat als ik buiten sta en een bus rijdt lang mij dan hoor ik niets van de muziek meer. Van mij hoeft de muziek niet hard, wordt je alleen maar doof van en je kan de omgeving inet horen (zij kunnen wel jouw muziek horen, en dat vinden velen zeer irritant) Ik heb ook de volumebegrenzer ingesteld op 20 zodat hij echt niet harder kan dan 20. (sommige intro's van nummers zijn zeer zacht, daarom staat hij ook zo hoog)

De mp3'tjes welke ik gebruik zijn geripped en gedownload en klinken ongeveer allemaal even hard (alle 350 files)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:20:
[...]

Ik heb de standaard doppen niet in gebruik maar de MX500 van Sennheiser. En het volume heb ik zo hard staan dat als ik buiten sta en een bus rijdt lang mij dan hoor ik niets van de muziek meer. Van mij hoeft de muziek niet hard, wordt je alleen maar doof van en je kan de omgeving inet horen (zij kunnen wel jouw muziek horen, en dat vinden velen zeer irritant) Ik heb ook de volumebegrenzer ingesteld op 20 zodat hij echt niet harder kan dan 20. (sommige intro's van nummers zijn zeer zacht, daarom staat hij ook zo hoog)

De mp3'tjes welke ik gebruik zijn geripped en gedownload en klinken ongeveer allemaal even hard (alle 350 files)
zelf gebruikt ik geluidsisolerende oordoppen.. niet van die kunstmatige noice reductiong dingen dus maar gewoon echt isolerende oordoppen et geode kwliteit
Het volume dat je nodig hebt op de speler is inderdaad rotendeels afhankelijk van de oordopjes die je gebruikt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 19:14
Ik heb de (Dane-Elec) M6 gekocht bij de 1DayFly van een week geleden. Heb hem zaterdag binnen gekregen, maar in de verkeerde kleur (ze hadden alleen zwarte uitgegeven, terwijl ik een witte wil) :). Heb er dus maar een klein beetje mee gespeeld. Heb bijvoorbeeld de firmware nog niet geupdate etc. Maar op het eerste gezicht ziet het er echt allemaal prima uit.

Misschien dat ik mijn 2GB versie verpats om de 4 of 8GB versie aan te schaffen. Ben ik nog niet helemaal over uit.

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
ook een nieuwe M3

[ Voor 45% gewijzigd door Vihaio op 29-05-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaah! stress, eind juni krijg ik een nieuwe mp3 speler van mn ouders, en nu komen al die nieuwe meizu's allemaal 2 maanden later... Hoop dat die marktplaatsman de speler dan goedkoper maakt... balen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:49:
aaaah! stress, eind juni krijg ik een nieuwe mp3 speler van mn ouders, en nu komen al die nieuwe meizu's allemaal 2 maanden later... Hoop dat die marktplaatsman de speler dan goedkoper maakt... balen..
ik zou je adem niet inhouden voor de nieuwe spelers... niet dat ze niet erg cool lijken te zijn maar ze zijn altijd laat met nieuwe producten dus augustus zal -het denk ik- niet worden
daarbij is de m6 al erg klein voor wat hij doet dus ook met de huidige m6 zit je erg goed

geen idee hoe het zit met de marktplaatsman natuurlijk maar aangezien hij geode service heeft zal het wel goed komen denk ik..mail hem anders even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Inderdaad, de huidige M6 is al goed. Ik zie niet in waarom je persé op de se versie zou moeten wachten. Tuurlijk zitten er wat voordelen aan, maar echt grote verschillen heb je niet. Het is gewoon een kleine boost. De huidige M6 zal dan wel verdwijnen.

[ Voor 16% gewijzigd door RoD op 30-05-2007 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 16:21
hallo,

ik heb even rondgelezen hierzo ik zie dat mense allemaal tevreden zijn over de " Marktplaatsman"
hij kost nou 164 euro die 8 gb versie die wil ik eigenlijk wel gaan halen.

zijn er ergens anders nog goedkopere met garantie hier in nederland?

en is hij ook echt bter als de ipod en alle andere spelers?

hij ziet er egt gaaf uit vooral die witte (H)

groetjes,

Rohit

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Voor prijzen hebben we de Pricewatch (en daarnaast natuurlijk Marktplaats). En of de speler beter is dan de iPod en alle andere spelers zul je zelf moeten bepalen, want daar is geen eenduidig antwoord op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die nieuwe speler heeft wel een minder goede batterij, doe mij maar de gewone met een langere batterijduur, zo veel zal het echt niet schelen kwa dikte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

rohit schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 00:48:
hallo,

ik heb even rondgelezen hierzo ik zie dat mense allemaal tevreden zijn over de " Marktplaatsman"
hij kost nou 164 euro die 8 gb versie die wil ik eigenlijk wel gaan halen.

zijn er ergens anders nog goedkopere met garantie hier in nederland?

en is hij ook echt bter als de ipod en alle andere spelers?

hij ziet er egt gaaf uit vooral die witte (H)

groetjes,

Rohit
"Men" zegt dat de Meizu beter geluid heeft dan de Ipod. Echter merk je dit alleen als je goede oordopjes gebruikt, en dus niet de standaard meegeleverde doppen. (de standaard dopjes van Meizu en Apple zijn niet slecht, maar ook niet high end)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theodouma schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 08:45:
[...]

"Men" zegt dat de Meizu beter geluid heeft dan de Ipod. Echter merk je dit alleen als je goede oordopjes gebruikt, en dus niet de standaard meegeleverde doppen. (de standaard dopjes van Meizu en Apple zijn niet slecht, maar ook niet high end)
het geluid is beter dan dat van de ipod
het is inderdaad zo dat je dat natuurlijk beter hoort met betere koptelefoons net zoals je het bij een geode versterker beter hoort als je goede boxen hebt
het probleem met de ipod is niet dat de geluidschip slecht is ofzo maar dat apple er niks mee doet
je hebt alleen equesliser pre-sets en geen handmatige instellingen. die presets klinken aardig maar nooit echt super en er valt niks aan te passen
de m6 is qua geluid volledig instelbaar zoals je het wil en heeft veel meer geluids opties en mogelijkheden
en zal daarom als je de instellingen netjes zet zoals het goed klinkt voor jou zeker beter klinken dan de ipod.

bijvoorbeeld: de spatializer aanzetten op normal alleen al laat het zelfde nummer beter klinken op de m6 dan op de ipod en dan zijn er nog veel andere mogelijkehden om je geluid aan te passen aan eigen voorkeur

zelf ben ik van een ipod video overgestapt naar de m6 met de zelfde koptelefoons(inderdaad wel het wat betere soort) en het verschil is super duidelijk merkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 23:26:
[...]

ik zou je adem niet inhouden voor de nieuwe spelers... niet dat ze niet erg cool lijken te zijn maar ze zijn altijd laat met nieuwe producten dus augustus zal -het denk ik- niet worden
daarbij is de m6 al erg klein voor wat hij doet dus ook met de huidige m6 zit je erg goed

geen idee hoe het zit met de marktplaatsman natuurlijk maar aangezien hij geode service heeft zal het wel goed komen denk ik..mail hem anders even
ja heb je wel gelijk in ja..
dan ga ik maar de 8gb halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
De M3se ziet er wel goed uit. Mooi gebrushed materiaal i.t.t. de normale M3, en dan ook nog het navigatiesysteem van de ZVM. En goedkoop ook nog. Hoop dat ie snel te krijgen is, m'n iPod mini begint het te begeven. Weet iemand iets over leverdata?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
nou ff gemailt krijg netjes mailtje terug van Edwin.

hij heeft ze niet meer op voorraad :(
nahja dan maar ff een weekje wachtten.

zijn ze echt nergens anders goedkoper?

ik wil ze liever niet via Ebay kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
rohit schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:09:
nou ff gemailt krijg netjes mailtje terug van Edwin.

hij heeft ze niet meer op voorraad :(
nahja dan maar ff een weekje wachtten.

zijn ze echt nergens anders goedkoper?

ik wil ze liever niet via Ebay kopen.
Zoals ik al zei, daarvoor is de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
whoa ik wordt wel blij van dit ding, filmpjes kijken is ook heel goed te doen, lekker 24 er op gezet.

Alleen hoor ik hem wel een beetje hoog piepen tijdens het opladen. Naja we zien wel als hij explodeerd...

[ Voor 35% gewijzigd door maratropa op 30-05-2007 22:01 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
RoD schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 20:12:
[...]

Zoals ik al zei, daarvoor is de Pricewatch.
als je goed kijkt staat de 8 gb er niet tussen.

maarja 164 is niet egt veel tog?

zijn er andere merken die net zo duur zijn met evenveel gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Op samenkopen was een actie waarin je ook de speler kon krijgen, misschien da tje daar eens kan kijken? Daar werd trouwens de 8 GB ook voor ongeveer 164 euro verkocht.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
rohit schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:17:
[...]

als je goed kijkt staat de 8 gb er niet tussen.

maarja 164 is niet egt veel tog?
Ding is ook pas net uit, dus nog maar weinig shops die de speler verkopen. Komt nog wel denk ik. Tenzij hij er snel uitgaat voor de se versie.
zijn er andere merken die net zo duur zijn met evenveel gb?
Wat dacht je ervan eens zelf te gaan kijken?
theodouma schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 22:28:
Op samenkopen was een actie waarin je ook de speler kon krijgen, misschien da tje daar eens kan kijken? Daar werd trouwens de 8 GB ook voor ongeveer 164 euro verkocht.
Ze zullen wel ongeveer dezelfde korting krijgen van de importeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Ik wil heel graag de 8GB, maar moet weer een weekje wachten dus. Had ik nu maar via die gezamelijke aankoop website gekocht....Of hebben die ook nog niets binnen?

gr.

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
Ik heb net een bestelling geplaatst (nog niet betaald ivm nog wat vragen over de levering) bij www.miniheli.nl

Een wat ongebruikelijke leverancier maar als het gewoon een originele doos met adapter versie is hoor je mij niet klagen. 169 euro kost die daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Stpan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:53:
Ik wil heel graag de 8GB, maar moet weer een weekje wachten dus. Had ik nu maar via die gezamelijke aankoop website gekocht....Of hebben die ook nog niets binnen?

gr.

Stephan
Er is in meerdere keren besteld in die actie. Mijn speler heb ik een aantal weken geleden ook uit die actie gekregen na de eerste levering. er zouden nog meerdere levereing plaats vinden, ik weet alleen niet wanneer. Deze info kun je in de actie op Samenkopen vinden of in het forum wat bij die actie hoort

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

Johnny E

Dôh !!

Ik zit nu ook te kijken voor de aanschaf van de Meizu, ik vraag me alleen 1 ding af waar ik geen antwoord op kan vinden.

De Meizu is in Windows toch gewoon als Mass storage device te vinden en te benaderen vanuit explorer?

Zijn er dan ook mensen die een auto of auto radio hebben met USB aansluiting en werkt de Meizu daar ook op?

[ Voor 0% gewijzigd door Johnny E op 31-05-2007 12:51 . Reden: typo ]

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Stpan schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 10:53:

gr.

Stephan
Stuur een mailtje naar de orga van die actie ;)

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
De Meizu is in Windows toch gewoon als Mass storage device te vinden en te benaderen vanuit explorer? Ja

Vraag 2 weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Ik zat over een ipod nano te twijfelen tot ik dit topic zag met de M3.

Gelijk maar besteld via MP en ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnny E schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 12:51:
Ik zit nu ook te kijken voor de aanschaf van de Meizu, ik vraag me alleen 1 ding af waar ik geen antwoord op kan vinden.

De Meizu is in Windows toch gewoon als Mass storage device te vinden en te benaderen vanuit explorer?

Zijn er dan ook mensen die een auto of auto radio hebben met USB aansluiting en werkt de Meizu daar ook op?
hier is een topic: http://www.meizume.com/showthread.php?t=1889
volgens een van die gasten die daar heeft gepost moet het werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:40
Gisteren mijn M3 ontvangen, 1 van 4 gb. en 1 van 8.gb. Samen voor 190 Euro, incl. bezorgkosten.
Ze zijn kleiner dan ik gedacht had, maar ze zien er echt heel mooi uit. Het is wel wennen aan de bediening, in het begin zit je snel op een plek in het menu waar je nu net niet wil zijn. Maar na een poosje oefenen werkt het prima. Het apparaat is zo ongelooflijk uitgebreid, en wat mij zeker aanspreekt is dat EQ handmatig is in te stellen, uiteraard ook met presets maar ik doe het liever zelf.
Het geluid van de bijgeleverd oordopjes is goed, maar met mijn Creative EP dopjes is het een geweldig goed geluid. Ik ben zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
zo woow dit ziet er pas vet uit

http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=2940

is die al te koop??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
Dat is al een vrij oud artikel dit is hoe de M8 er uit komt te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit was gewoon door een meizu fan gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Dit is de M8.

Edit: dat was al gepost, beter lezen :(

[ Voor 22% gewijzigd door RoD op 31-05-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vandaag een M6 van 2gb, kan er nog niet veel over zeggen maar ik ben er heel tevreden over. Alleen als ik het schermpje goed bekijk zie ik een raar plekje, het lijkt een soort bubbeltje onder het folie. Het is niet hinderend bij het kijken, want je ziet het alleen onder een bepaalde hoek, maar ik zou toch wel willen weten wat het nou precies is en wat er aan gedaan kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
ik had een aantal vraagjes voor de mense die de m6 al hebbe 8 gb.

loopt die vaak vast?
is de menu in het engels?
kan dit omgezet worden naar nl?
werkt het convert programmatje goed? en wat ondersteunt de programma voor codecs?

hoeveel echte mb's heeft de 8 gb versie denk zo rond de 7812mb?
heeft iemand ooit een kapotte m6 opgestuurd gekregen van de Marktplaatsman?

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

rohit schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:35:

loopt die vaak vast?
werkt het convert programmatje goed? en wat ondersteunt de programma voor codecs?

alvast bedankt!!
Ik heb de 4 GB, maar ik kan al je vragen we; beantwoordem

De speler is bij mij één maal vast gelopen. Na een reset was dit verholpen (soft reset)
Het menu is standaard in je Chinees en Engels. Msschien moet je als de speler de eerste keer gebruik handmatig op engels zetten, maar hoe dit moet staat el;ders in dit topic (of anders wil ik het wel opzoeken, ik ken het menu niet uit het hoofd)
Meizu heeft geen Nl menu, echter hefet Meizu wel een programma waar je erg gemakkelijk de taal kan aanpassen van een nieuwe firmware; je kan dus zelf de firmware makkelijk vertalen naar NL. Mijn 4 Gb speler is ook in het NL

Net als bij een HD (en bij alle andere opslagmedia) heb jij geen 8 GB maar "slechts" 8 x 109 bytes, dit is ongeveer 7.6 GB.

Het laatste kan ik je niet mee helpen, mijn speler komt niet van marktplaats af en is ook nooit stuk geweest.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
bedankt voor de snelle reactie!

ik had al zoiets gelezen op de forum van meizu Resource editor ofzo.

als ik hem heb dan ga ik me er bter in verdiepen.

iemand die hier ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 18:35:

loopt die vaak vast?

alvast bedankt!!
de speler loopt normaal gezien niet vast vinnik..bij mij alleen als ik ga experimenteren ermee
daarbij is het altijd makkelijk op te lossen door hem te resetten ofzo

het menu is normaal n het engels of chinees. nederlands is niet standaart maar wel mogelijk.. ook duits, frans etc. zelf vertalen is dan ook wat overbodig maar als je het leuk vind moet je het doen natuurlijk ;)

De converter werk prima en is geschikt voor de meeste dingen(en heeft alle instellingen al als voor ingesteld) maar voor het beter werk kun je altijd virtualdub ofzo gebruiken...
welke codecs het programma pakt weet ik niet precies maar het zijn er vrij veel... wat ik wel merkte is dat het geen Real pakt...

geen idee wara je de 7812mb vandaan haalt en ik heb niet gekeken voordat ik hem volstopte met muziek enzo maar ik denk dat 7800 a 7900mb idd een goede schatting is..

mijn speler is niet kapot dus heb niks hoeven retourneren maar heb wel een nieuw setje oordopjes toegestuurd gekregen.. mijn rechtr oordopje deed het nietgoed en binnen 2 dagen had ik een nieuw setje in huis. hoe het met de speler zit weet ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Ik heb de Meuzu nu even aan de pc hangen, mijn 4 GB versie heeft 4.087.431.168 bytes ruimte (3.80 GB)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 22:11:
[...]

de speler loopt normaal gezien niet vast vinnik..bij mij alleen als ik ga experimenteren ermee
daarbij is het altijd makkelijk op te lossen door hem te resetten ofzo

het menu is normaal n het engels of chinees. nederlands is niet standaart maar wel mogelijk.. ook duits, frans etc. zelf vertalen is dan ook wat overbodig maar als je het leuk vind moet je het doen natuurlijk ;)

De converter werk prima en is geschikt voor de meeste dingen(en heeft alle instellingen al als voor ingesteld) maar voor het beter werk kun je altijd virtualdub ofzo gebruiken...
welke codecs het programma pakt weet ik niet precies maar het zijn er vrij veel... wat ik wel merkte is dat het geen Real pakt...

geen idee wara je de 7812mb vandaan haalt en ik heb niet gekeken voordat ik hem volstopte met muziek enzo maar ik denk dat 7800 a 7900mb idd een goede schatting is..

mijn speler is niet kapot dus heb niks hoeven retourneren maar heb wel een nieuw setje oordopjes toegestuurd gekregen.. mijn rechtr oordopje deed het nietgoed en binnen 2 dagen had ik een nieuw setje in huis. hoe het met de speler zit weet ik niet
ja ik d8 1,024 maal 8000 :P zo kwam ik op 7812 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Ik heb m'n Meizu M3 gister binnen gekregen en nu lees ik in de handleiding dat er ook games en andere apps op moeten zitten. Ik kan ze alleen nergens terug vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Peertje schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:36:
Ik heb m'n Meizu M3 gister binnen gekregen en nu lees ik in de handleiding dat er ook games en andere apps op moeten zitten. Ik kan ze alleen nergens terug vinden :?
Huh? Hier heb ik verder ook nog niet van gehoord eigenlijk... Foutje misschien? Wat staat er precies? Of heeft het ding wel games, iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:27
bericht n.v.t :X

@onderstaande bericht, hij heeft het over de Meizu M3 ipv de M6 wat ik eerst ook dacht. Misschien dat de games&tools niet in de M3 zitten

[ Voor 174% gewijzigd door Wing_xD op 03-06-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
Als je in de Main Menu bent en naar beneden scrolt zie je Games & Tools staan. Binnen deze menu vind je Hua Rong Dao, Box man, Calender, Stopwatch en Calculator

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn meizu M6 nu 2 dagen, en hij werkt prima. Alleen als ik filmpjes kijk valt me op dat in de linkerbovenhoek een soort krasje van ongeveer een halve centimeter zit. Maar ik heb het beschermende folie er echt op laten zitten... kan er ook stof of iets dergelijks onder dat folie komen/of al gezeten hebben? Dan zou dat het namelijk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
jongens,

toch maar men gedachten ergens anders gezet ik heb iets mooiers gezien :(

Creative Zen Vision:M 30 GB Black voor maar 200 EURO!!

30 gb is tog wel iets meer dan de 8 gb van meizu en ik lees alle reviews zijn positief.
dus ik denk dat ik niet meer voor de meizu ga.

bedankt voor alle antwoorden van jullie op mijn vragen en succes met jullie meizu ;)
als ik toch die meizu haal dan horen jullie het nog van mij :)

Laterzz,,

Rohit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

De Creative is totaal wat anders dan de Meizu, je kan deze ook niet echt met elkaar vergelijken. De Meizu is echt zeer klein en past ook gemakkelijk in een broekzak, iets dat de Creative niet echt kan

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Inderdaad, appels met meloenen vergelijken imo. Een mp3speler is meer dan alleen een hoop gigabytes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik weten waar je dit programma vandaan hebt? en of je een trial ofzo kan dowloaden of moet je ervoor betalen?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 16:25:
[...]

Mag ik weten waar je dit programma vandaan hebt? en of je een trial ofzo kan dowloaden of moet je ervoor betalen?
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

eerste hit op Google

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Laatst online: 04-09 19:14
Ik heb de speler nu een klein weekje in gebruik en begin er steeds positiever over te worden.

In het begon vond ik de geluidskwaliteit erg tegenvallen ten opzichte van mijn vorige speler (HAN-320). Nu las ik twee dagen geleden iets over de spatializer. Even aangezet op de normale mode en wat een verschil zeg! Stukken beter, aanrader dus.

In het begin was het werken met playlists nogal lastig, maar nu ik gebruik ben gaan maken van de media library van Winamp gaat het allemaal een stuk makkelijker. Ook een aanrader dus. Gewoon verschillende playlists maken in die interface, werkt prima. Wel even de instellingen wijzigen voor het path waarin de playlist staat ({drive}/PLAYLISTS) en waar de content mag komen ({drive}/MUSIC). Je kunt ook zelf een opslag format kiezen voor de filenames + dirs. Ideaal :).

Ik ga waarschijnlijk bij de Marktplaats man de 8GB versie kopen en mijn 2GB versie verkopen. Ik ben in ieder geval overtuigd ;). Ook video afspelen gaat prima, de laatste twee 24's op m'n Meizu bekeken, leuk hoor :).

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeroxcool schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:16:
Ik heb de speler nu een klein weekje in gebruik en begin er steeds positiever over te worden.

In het begon vond ik de geluidskwaliteit erg tegenvallen ten opzichte van mijn vorige speler (HAN-320). Nu las ik twee dagen geleden iets over de spatializer. Even aangezet op de normale mode en wat een verschil zeg! Stukken beter, aanrader dus.

In het begin was het werken met playlists nogal lastig, maar nu ik gebruik ben gaan maken van de media library van Winamp gaat het allemaal een stuk makkelijker. Ook een aanrader dus. Gewoon verschillende playlists maken in die interface, werkt prima. Wel even de instellingen wijzigen voor het path waarin de playlist staat ({drive}/PLAYLISTS) en waar de content mag komen ({drive}/MUSIC). Je kunt ook zelf een opslag format kiezen voor de filenames + dirs. Ideaal :).

Ik ga waarschijnlijk bij de Marktplaats man de 8GB versie kopen en mijn 2GB versie verkopen. Ik ben in ieder geval overtuigd ;). Ook video afspelen gaat prima, de laatste twee 24's op m'n Meizu bekeken, leuk hoor :).
er zijn inderdaad veel audio opties waarmee je hem erg geod kunt laten presteren
de patializer is super vinnik zelf als je hem op gewoon zet of een hele lage 3d
probeer ook eens de equaliser en de PCE ...

overigeigens hoef je niks te wijzigen voor de playlists...als je de playlists uit winamp(of ziets) in de system folder zet pakt hij ze automatisch :)
in de speler zelf kun je ook playlists maken... je kunt een file toevoegen aan de playlist door als de filegeselecteerd staat de onderste knop van de touchstrip ingedrukt te houden totdat het balkje gaat knipperen

maar met winamp is veel handiger moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Na een cold-turkey iPod afkicktraject (waterschade) uitgekomen bij de Meizu M6.
€134 ex btw voor de 8 gb versie... ;)
Goede info in deze thread trouwens.

Nu wil ik waarschijnlijk ook een battery-case hebben. Maar ik zie dat de nederlandse importeur MMPort deze zelfs niet heeft in hun shop (meizu.nl).

Zijn er (NL) winkels die dit atikel voeren?

Ik bedoel dus dit ding:
Afbeeldingslocatie: http://i171.photobucket.com/albums/u314/papllo/battery.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Je kan toch ook een universeel ding nemen? Voor gsm telefoons zijn zulk soort "externe accu's" gemakkelijk en goedkoop te krijgen, en vaak zit er een mini-usb aansluiting bij (ook omdat veel gsm's ook zo'n aansluiting hebben)

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyrddinLXXIIX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 02:13
Het voordeel van deze zou moeten zijn, dat met de USB-aansluiting op het kastje een connectie gemaakt kan worden met bijv. een camera zodat de Meizu als imagetank gaat functioneren.

Dit is althans het gerucht... met een volgende firmware zou die feature moeten komen, kan ook simpelweg bs zijn natuurlijk - maar proberen zou ik het wel dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Is het nou echt niet mogelijk om video's door te spoelen bij de M3 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
MyrddinLXXIIX schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:17:
Na een cold-turkey iPod afkicktraject (waterschade) uitgekomen bij de Meizu M6.
€134 ex btw voor de 8 gb versie... ;)
Goede info in deze thread trouwens.

Nu wil ik waarschijnlijk ook een battery-case hebben. Maar ik zie dat de nederlandse importeur MMPort deze zelfs niet heeft in hun shop (meizu.nl).

Zijn er (NL) winkels die dit atikel voeren?

Ik bedoel dus dit ding:
[afbeelding]
Zijn hier geen universele apparaatjes voor? Ik denk dat die ook wel werken, en die zullen waarschijnlijk nog wel goedkoper zijn ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorando
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 22:58
Nadat ik dit hele topic heb gelzen wil ik ook de M6 8GB kopen bij de marktplaats man, alleen kan ik deze "persoon" niet vinden. nou wou ik weten ofdat dit dan alsnog de goede verkoper is op marktplaats

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo

Theo

moederbord

Peertje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:32:
Is het nou echt niet mogelijk om video's door te spoelen bij de M3 :?
Bij de M6 kun je doorspelen door de Volgende knop ingedrukt te houden. Het lijkt mij logisch dat je bij de M3 op dezelfde manier door kan spoelen.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
theodouma schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:26:
[...]

Bij de M6 kun je doorspelen door de Volgende knop ingedrukt te houden. Het lijkt mij logisch dat je bij de M3 op dezelfde manier door kan spoelen.
Helaas, bij mij werkt dit niet ;(
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast