[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.717 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eindelijk genoeg geld voor de m6 om die op marktplaats te kopen _/-\o_

1 vraagje, hoe lang duurt het meestal voordat je een email krijgt met meer info? Ben nogal ongeduldig nu sinds ik hem graag morgen wil hebben :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen haal je niet hoor, het is namelijk al 6 uur geweest... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:49
hahaha
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:57:

Ps: wat voor programma gebruiken jullie om dvd's te kunnen rippen naar avi/xvid?
daar ben ik ook benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
@ davidenko

is dat de orginele siliconen skin ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij lijkt eerder donkerblauw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-08 14:58
Ik gebruik iriverter als conversie programma. Het programma is opensource.
Een Profiel voor de meizu voor het programma zijn te vinden op diverse sites.
Soms hapert de video even heb ik ervaren. Bestand is wel 500mb.
Als ik de file split is het waarschijnlijk opgelost.
Overigens met video 320 en audio 192 kbits @ 20 frames/sec. Krijg ik in iriverter goede resultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Tijs_a schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:20:
Ik gebruik iriverter als conversie programma. Het programma is opensource.
Een Profiel voor de meizu voor het programma zijn te vinden op diverse sites.
Soms hapert de video even heb ik ervaren. Bestand is wel 500mb.
Als ik de file split is het waarschijnlijk opgelost.
Overigens met video 320 en audio 192 kbits @ 20 frames/sec. Krijg ik in iriverter goede resultaten.
Hapering + 500MB, doet mij denken aan een ietwat te hoge bitrate voor de video. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
Wat voor bitrate gebruik jij voor films op hoge en lage kwaliteit?
en voor series?
Ik heb hem net een dag dus ik moet er nog een beetje mee stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik heb em niet, maar in de TS staat wel wat de Meizu precies aankan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snip

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolfster schreef op donderdag 26 april 2007 @ 22:07:
@ davidenko

is dat de orginele siliconen skin ??
Jep het is een originele skin (zat bij mn speler, gekocht bij edwin/mp man)
En hij is wel degelijk helemaal zwart, op de foto komt hij idd iets lichter over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
Ik heb gister mijn witte meizu m6 gb binnen gekregen. Maar volgens mij zit dat dikke siliconen hoesje er niet bij. enkel dat witte dunne evelopje.
Heb ik niet goed gekeken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel...

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siliconen hoesje moet je er ook bij kopen, zit er meestal niet standaard bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
Ik heb hem besteld bij Edwin. Lees vaak dat hij er dan bij zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:48

13art

Moderator Mobile
Hmm al een tijdje dit topic niet meer gevolgd. Misschien dat er wat dingen dubbel zijn maar goed.

Laatst bekende firmware:
2.003.1. Dit is een beta versie, dus nog niet officieel.
Changelog (in progress):
- Animated GIF support
- New default background
- Small GUI tweaks
- New music library upgrade screen

De Meizu M8 heeft wat restyling ondergaan. Hierdoor zou hij wat minder op de Apple iPhone moeten lijken.

Afbeeldingslocatie: http://img142.imageshack.us/img142/2734/a1bd27f13edw9.jpg
Zie dit forum voor meer foto's.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/ongeduldig is

Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen, of ben ik nou echt zo ongeduldig? >:) Ik wou hem eigenlijk al voor het weekend hebben maar dat lukt wss ook al niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
DjWannaB2002 schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 15:43:
Hmm al een tijdje dit topic niet meer gevolgd. Misschien dat er wat dingen dubbel zijn maar goed.

Laatst bekende firmware:
2.003.1. Dit is een beta versie, dus nog niet officieel.
Changelog (in progress):
- Animated GIF support
- New default background
- Small GUI tweaks
- New music library upgrade screen

De Meizu M8 heeft wat restyling ondergaan. Hierdoor zou hij wat minder op de Apple iPhone moeten lijken.

[afbeelding]
Zie dit forum voor meer foto's.
Ik ben benieuwd wanneer en of deze uit gaat komen. Met deze speler erbij heeft Meizu toch wel een flinke bezetting in de DAP-markt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
die m8 word van mij !! sowieso !

alleen bij edwin heb ik geen orginele siliconen skin gekregen want bij mij is de achterkant niet helemaal dicht maar zijn er 2 gaten waar een belt aan kan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolfster schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 17:47:
die m8 word van mij !! sowieso !

alleen bij edwin heb ik geen orginele siliconen skin gekregen want bij mij is de achterkant niet helemaal dicht maar zijn er 2 gaten waar een belt aan kan ofzo
Das ook niet zo gek want de speler komt standaard zonder hoesje ;)
en de originele hoesjes worden niet los maar alleen in setjes met extra folie en een doosje etc geleverd
als je er een heosje bijkrijgt is dit dus gewoon mazzel maar zeker geen standaard iets :)

de 2 gaten zijn wellicht voor je riem? (gokje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe just my luck, eindelijk email (ongeduldig ik }:O ) geen voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 19:32:
[...]

Das ook niet zo gek want de speler komt standaard zonder hoesje ;)
en de originele hoesjes worden niet los maar alleen in setjes met extra folie en een doosje etc geleverd
als je er een heosje bijkrijgt is dit dus gewoon mazzel maar zeker geen standaard iets :)

de 2 gaten zijn wellicht voor je riem? (gokje)
nee i know. maarja edwin zou er een orgineel siliconen hoesje bij doen maar kreeg dus een goedkopere maar ach is niet zo erg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft hier ervaring met houseofdap.com? Als ik dat zo zie dan ziet het er heel goedkoop uit, maar hoe is de service etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:02:
Wie heeft hier ervaring met houseofdap.com? Als ik dat zo zie dan ziet het er heel goedkoop uit, maar hoe is de service etc?
Over Houseofdap is al wat geschreven in dit topic. Maar over het algemeen is dit gewoon een betrouwbare shop bevonden door de meeste mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ook mn m6 spelertje binnengekregen!! :*)

Woensdag bij Edwin besteld (rond 18:00) en vrijdag 15:00 binnen! Top service, goede email communicatie en het was heel goed verpakt in belletjes folie (hoe het ook heet...). Ik dacht even dat er niks in zat aangezien het zo licht was 8)7 8)7

Ik raad je dus echt aan om bij Edwin te kopen als je eventueel denkt om zo'n speler te kopen!

Groet,

Appeltje090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:02:
Ik heb hem hier gehaald. Top service. Vragen werden snel beantwoord en het pakketje kwam snel aan. Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er ook nog over gedacht om hem bij Houseofdap te kopen, er zaten mij alleen 2 dingen dwars: 1. de special edition van 8gb was uitverkocht ;) , en 2. Ik kon nergens een adres vinden van de winkel, alleen een emailadres.
Maar zoals je hoort krijg je ook bij deze webshop gewoon je m6, dus niks mis mee denk ik hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waar de Special black edition nog te vekrijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op samenkopen.net kun je hem nog bestellen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 11:31 . Reden: verkeerde url ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het precies met garantie? Als je het bij de marktplaatsman koopt, naar wie (en waar) moet je dan toe (sturen) als het kapot gaat? En naar wie moet je toe als je het bij houseofdap koopt? En samenkopen.net?

(Vind het belangrijk om dat te weten voor ik het koop ;))

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij samenkopen stuur je de speler naar de organisator en die regelt het dan verder met Hong Kong.
Ik denk dat het met de marktplaatsman het zelfde gaat. Bij Houseofdap zul je de speler wel direct naar hun moeten sturen in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:16:
En hoe zit het precies met garantie? Als je het bij de marktplaatsman koopt, naar wie (en waar) moet je dan toe (sturen) als het kapot gaat? En naar wie moet je toe als je het bij houseofdap koopt? En samenkopen.net?

(Vind het belangrijk om dat te weten voor ik het koop ;))
Ik heb hem een paar dagen geleden een email gestuurd en ik kreeg dit als antwoord:

"De speler komt overigens met 12 maanden garantie. Mochten er binnen deze termijn mankementen optreden dan kun je deze eenvoudig weg retourneren. De speler wordt dan vervangen door een nieuwe. Je hoeft dan ook niks zelf te retourneren naar China of iets dergelijks."

Dus ik denk dat je hem terug moet sturen naar Edwin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik neem aan dat je de speler gewoon naar Meizu op kunt sturen aangezien het serienummer het garantiebewijs is (staat ook in de TS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57
Ik zag toevallig vandaag de M6 staan bij Coenstad in Hoorn.
Wat is dat ding klein! Het is echt alleen scherm en een heeel klein touchpad ernaast. Prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Davidenko schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:57:

Ps: wat voor programma gebruiken jullie om dvd's te kunnen rippen naar avi/xvid?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iemand die mij die kan vertellen? Ga namelijk morgen op vakantie en zou graag nog n dvd die ik hier heb liggen op mn M6 willen zetten... :)

bvd

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 19:04:
quote:
Davidenko schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:57:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Iemand die mij die kan vertellen? Ga namelijk morgen op vakantie en zou graag nog n dvd die ik hier heb liggen op mn M6 willen zetten... :)

bvd
de bijgeleverde converter is prima, werkt perfect voor mij
ook is Virtualdub prima maar wel wat meolijker in te stellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:27:
[...]

de bijgeleverde converter is prima, werkt perfect voor mij
ook is Virtualdub prima maar wel wat meolijker in te stellen...
huh, kan je daarmee een ook een DVD direct converten?
Moet je dit niet eerst met een ander prog omzetten naar avi, xvid oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
Neem eens een kijkje in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs en zoek eens met je favoriete zoekmachine. Ik denk dat je er zelf heel goed uit kunt komen... :)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx ga ik dat eens doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:56:
[...]

Gebruik je toevallig Vista? Sommige Vista gebruikers hebben problemen met de converter...
Ja, ik gebruik Vista..
Is er misschien een oplossing voor ofzo dan? ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:27:
[...]

Ja, ik gebruik Vista..
Is er misschien een oplossing voor ofzo dan? ;x
Een ander programma gebruiken? Er is echt zoveel keus op het gebied van dvd-rip software dat het bijna onmogelijk is om niks te vinden. Mocht het programma niet precies naar jou gewenst formaat omzetten kun je het altijd nog hercoderen met (onder andere) de hulp van het topic van DeeD2k2 aanhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 22:24:
[...]

huh, kan je daarmee een ook een DVD direct converten?
Moet je dit niet eerst met een ander prog omzetten naar avi, xvid oid?
sorry! je hebt gelijk ik had het verkeerd gelezen
je moet idd eerst van DVD naar avi ofzo rippen en dan de converter gebruiken...

voor van dvd naar avi probeer deze eens: http://www.download.com/P...10660342.html?tag=lst-0-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuw wanneer die van mij komt! De douane is weer eens erg traag... (hij ligt al bij de douane sinds 24 april!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met ebay verkoper waystech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou er mee op passen.. niet omdat hij niet betrouwbaar zou zijn maar omdat hhet een italiaanse verkoper is die uit de VS verkoopt, in het verlden ook kleding heeft verkocht en nu een paar mp3 speler.

verzendkosten zijn aan de hoge kant, zijn feedback is ok maar niet perfect en het grootste probleem is wellicht dat je bij dit soort verkopers(die regelmatig wat anders verkopen) geen onder steuning zult krijgen en een grotere kans hebt dat de verkoper over 2 maanden weg is...

als je genoegen neemt met minder of geen zekerheid zou je het kunnen proberen...

als je zeker goed wil zitten ga dan naar een van de wat bekendere verkopers online ofzo of natuurlijk gewoon bij de Marktplaatsman (edwin) dan zit je zeker goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
Ik merk dat dat dunne hoesje erg snel vies wordt. Kun je dit hoesje ook ergens kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je antwoord ladmitetc. De verzendkosten zijn idd hoog, maar de verkoopprijs was laag, zodat dit eigenlijk niet erg is.

Op zijn pagina beweert hij dat hij wel ondersteuning biedt (je mag terugzenden als er iets mis is binnen de 7 dagen en het 1 jaar garantie die bij alle players zit, handelt hij ook af zegt hij), als dit toch niet zo zou zijn, kan je dan niet je garantie claimen door de speler terug naar hongkong te sturen, of 'em gewoon bij mediamerkt binnen te steken ofzo? (Mediamarkts beleid zegt: "Ook niet bij ons gekochte artikelen kunnen bij ons voor herstelling worden aangeboden. Maar alleen als het toestel binnen garantie valt.") Dat hij binnen 2 maanden weg is, mja die kans is idd reëel, maar de voorgaande argumenten in acht genomen en het feit dat hij nu toch al een jaar en 3 maand bezig is, tellen toch ook (althans dat hoop ik).

Ik moet toegeven dat de risico's hoger zijn dan bij marktplaatsman, maar ze lijken me toch ok denk ik (?, ben nieuw op ebay, dus ja). Ik denk dat ik het toch ga proberen, de prijs verschilt toch een flink stuk in vgl. met marktplaatsman.

Mocht iemand nog iets willen toevoegen... kheb nog een paar dagen beslissingstijd.

ps: de dichtsbijzijnde mediamarkt in mijn buurt verkoopt blijkbaar de meizu's m6 1, 2 en 4 gb. De prijs daar weet ik helaas niet, want daarvoor moet je naar de winkel gaan. In België kan je ze dus in de winkel kopen... (De Fnac kent ze echter niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Er zit een serialnummer op de Meizu die tevens het bewijs is voor de garantieperiode. Dus je kunt em ook zelf naar Meizu opsturen denk ik. Hoe en wat weet ik niet precies, maar je zou eventueel Meizu er eens over kunnen mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij MediaMarkt Utrecht is de 4GB 169 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja je kunt de gok natuurlijk wagen... zelf zouik kiezen voor ene verkoper met wat meer feedback... deze heeft als ik me niet vergis de afgelopen maand maar 6 dingen verkocht
ik wil ook niet zeggen dat ik ze helemaal niet vertrouw ofzo hoor... maar gewoon dat er zoveel komende en gaande lui zijn op ebay dat je op moet passen... :)

tis btw niet mogelijk om bij mediamarkt ofzo naar binne te lopen met een speler die je van ebay hebt gekocht omdat de speler niet in NL is gekocht en niet van een MM leverancier komt etc

terugsturen naar meizu kan wel denk ik als je dat doet via de persoon in china waarvan je hem hebt gekocht.. of ze je ook direct helpen weet ik natuulijk niet ;)
balen is wel dat je dan met hoge verzendkosten zou zitten...

Off topic(binnen deze post): ik ben er nog steeds niet achter hoe ik op mijn M3 kan voor en achteruit spoelen binnen een nummer..iemand met het zelfde probleem hier?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Op de M6 hoef je alleen maar << of >> ingedrukt te houden, en dan spoelt het nummer voor of achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 13:22:
Bedankt voor je antwoord ladmitetc. De verzendkosten zijn idd hoog, maar de verkoopprijs was laag, zodat dit eigenlijk niet erg is.

Op zijn pagina beweert hij dat hij wel ondersteuning biedt (je mag terugzenden als er iets mis is binnen de 7 dagen en het 1 jaar garantie die bij alle players zit, handelt hij ook af zegt hij), als dit toch niet zo zou zijn, kan je dan niet je garantie claimen door de speler terug naar hongkong te sturen, of 'em gewoon bij mediamerkt binnen te steken ofzo? (Mediamarkts beleid zegt: "Ook niet bij ons gekochte artikelen kunnen bij ons voor herstelling worden aangeboden. Maar alleen als het toestel binnen garantie valt.") Dat hij binnen 2 maanden weg is, mja die kans is idd reëel, maar de voorgaande argumenten in acht genomen en het feit dat hij nu toch al een jaar en 3 maand bezig is, tellen toch ook (althans dat hoop ik).

Ik moet toegeven dat de risico's hoger zijn dan bij marktplaatsman, maar ze lijken me toch ok denk ik (?, ben nieuw op ebay, dus ja). Ik denk dat ik het toch ga proberen, de prijs verschilt toch een flink stuk in vgl. met marktplaatsman.

Mocht iemand nog iets willen toevoegen... kheb nog een paar dagen beslissingstijd.

ps: de dichtsbijzijnde mediamarkt in mijn buurt verkoopt blijkbaar de meizu's m6 1, 2 en 4 gb. De prijs daar weet ik helaas niet, want daarvoor moet je naar de winkel gaan. In België kan je ze dus in de winkel kopen... (De Fnac kent ze echter niet)
Ik zou je sterk ebay'er poly_treasure aanraden, ik heb bij hem ondertussen 3 spelertje gekocht en alles is snel en goed aangekomen. Je mailt hem dat je graag voor 125 de speler wilt kopen en in welke kleur en alles is zo geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R2 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 21:48:
Op de M6 hoef je alleen maar << of >> ingedrukt te houden, en dan spoelt het nummer voor of achteruit.
ja idd maar dat wil bij de M3 niet lukken... ik heb zon beetje alles al geprobeerd maar het lijkt er gewoon niet op te zitten.. kword er gek van! :?
het scrol-knopje laat wel he FF icoontje op het scherm zien maar doet verzen niks tot dat je echt drukt en danskip hij het nummer ipv van te scrollen...

ik heb al rondgekeken maar kan nergens een oplossing vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar hoor.
Btw, hebben jullie trouwens ervaring met pakketjes door de douane uit Hong Kong, de zending met mijn m6 van samenkopen staat nu al sinds 24 april ( :O ) op: Netherlands - Pending customs inspection!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Bel/mail de douane anders even, dit heeft verder weinig met dit topic te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
Ik zou deze speler kopen om episodes van series op te zien in de trein.

Is dat doenbaar en confortabel met een scherm van deze grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emu schreef op maandag 07 mei 2007 @ 15:37:
Ik zou deze speler kopen om episodes van series op te zien in de trein.

Is dat doenbaar en confortabel met een scherm van deze grootte?
zekers :)
ik doe het zelf regelmatig...
2 uur ind e trein zijn zo voorbij met wat family guy afleveringen enzo :)
speelt goed en vlot en het beeld is beter dan je wellicht zou verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eamelink
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

eamelink

Droptikkels

Nou, ik zou er niet aan beginnen. Het scherm is eigenlijk te klein voor serieus fijn kijken, en daarbij is de kijkhoek ook niet echt denderend, maar bij de SP versie misschien wel beter dan mijn TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zoals je ziet zijn de meningen erover verdeeld. Persoonlijk vind ik het prima te doen qua schermgrootte. Alles is goed zichtbaar en zelfs ondertitelingen zijn te zien. Maar de enige die er een oordeel over kan vellen ben jezelf. Ga eens naar de MM om eens te kijken hoe het eruit ziet op dergelijke schermpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eamelink schreef op maandag 07 mei 2007 @ 16:58:
Nou, ik zou er niet aan beginnen. Het scherm is eigenlijk te klein voor serieus fijn kijken, en daarbij is de kijkhoek ook niet echt denderend, maar bij de SP versie misschien wel beter dan mijn TP.
het ging ook niet om films maar series ;) datgaat erg geod
daarbij is de kijkhoek bij de nieuwe SP versie prima enniet echt relevant in de trein aangezien je de enige bent die er naar kijkt en de speler precies zo kunt houden als jij wil

lees de reacties over het scherm een paar paginas terug maar eens danz ul je zoen dat de meesten erg verrast zijn door het scherm :)

ps: een film als de lord of the rings komt idd niet echt over op zon schermpje natuurlijk ;)
series gaan wel erggeid vinnik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de hele topic doorgelezen (tenminste deel 2 dan) en ben nu ook van plan een meizu m6 aan te schaffen. Maar ik heb eerst nog een paar vraagjes. Ik ben er dus achter gekomen dat de versie die je in Nederland kan halen van Dane-Elec is.
mijn eerste vraag is dus: wat is het verschil tussen de Dane-Elec speler, en de speler die bijv. die marktplaatsman of Job verkoopt.
2) wat is het verschil tussen de SP en TP versie.
3) moet je als je hem via Job koopt van tevoren betalen? of gewoon via postpode betalen.
4) ik heb begrepen dat de speler via Job, engelstalig is, is de Dane-Elec speler dit ook, of is die in het nederlands?
5) word er een duidelijke (maakt niet uit Engels of NL) handleiding bij beide gegeven?

al vast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim427
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-07 18:00

tim427

Turbulence!

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:49:
ik heb de hele topic doorgelezen (tenminste deel 2 dan) en ben nu ook van plan een meizu m6 aan te schaffen. Maar ik heb eerst nog een paar vraagjes. Ik ben er dus achter gekomen dat de versie die je in Nederland kan halen van Dane-Elec is.
mijn eerste vraag is dus: wat is het verschil tussen de Dane-Elec speler, en de speler die bijv. die marktplaatsman of Job verkoopt.
3) moet je als je hem via Job koopt van tevoren betalen? of gewoon via postpode betalen.
4) ik heb begrepen dat de speler via Job, engelstalig is, is de Dane-Elec speler dit ook, of is die in het nederlands?
5) word er een duidelijke (maakt niet uit Engels of NL) handleiding bij beide gegeven?

Ik heb de spler inmidels bijna 1 jaar...

Dane-Elec is de versie die de europese firmware heeft... Het enige verschil is volgen mij dat je M6 minder geluids volume geeft dan die van de chinese firmware en dat je geen FM-tuner hebt....(al ik me niet vergis)

Ze zijn voor de rest het zelfde... dus ook taal: drie smaken chinees geloof ik en 1 keer engels... in de toekomst ook nederlands...

SP TP: ik weet niet eens wat het betekend...

voor de rest echt een super ding....

ik heb trouwens besteld bij MPort ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-08 18:47
Zoals hierboven als is vermeld, het volume is zachter (vanwege eventuele gehoorbeschadiging) en je hebt geen FM tuner meer.
Als je echter de nieuwste firmware op je speler zet dan zul je wel weer de maximale volume kunnen gebruiken en ook werkt de FM tuner dan weer. Je moet dan wel de normale firmware gebruiken en niet de speciale voor Dane-Elec.
De TP versie gebruikte een andere LCD scherm en wordt niet meer verkocht. Als je nu een nieuwe speler koopt dan is deze altijd een SP.
Met de normale speler kun je alleen maar uit 2 versies chinees en engels kiezen.
Ik neem aan dat je met de Dane-Elec wel andere talen kan kiezen zoals NL (aangezien de Dane-Elec een aangepaste firmware gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de dane elec en de "originele"speler zijnn technisch precies gelijk
de dane elec versie heeft alleen geen radio functie en een iets lager volume omdat ze hun eigen software gebruiken

2)Het verschil tussen TP en SP is de producent. TP was gemaakt oor toshiba, Sp door samsung. de TP speler wordt niet meer gemaakt dus ze zijn allemaal SP nu. SP spelers hebben een beter scherm

3) dat moet je de marktplaatsman(Edwin) ff vragen ;)

4) normaal komt de m6 in het Engels maar hij kan in princiepe in elke taal. Asl je het Edwin vraagt is Nederlands geen probleem

5) ik kreeg een digitale handleiding in het engels meegestuurd. .Niet dat je die echt nodig hebt want het is allemaal super makkelijk. Als ik verder iets wil weten mail ik hem gewoon en krijg je snel een goed antwoord vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: laat maar IadmitIamanerd heeft het al beantwoord.
en thx allemaal :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Ik twijfel nu dus nog tussen de MEIZU M6 (120euro 4GB) en de Cowon D2 (190euro 2GB).

De grootte van het geheugen buiten beschouwing gelaten, wat zijn dan de nadelen van de MEIZU tov de Cowon D2 aangezien het prijsverschil toch 70 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
De nadelen zitten em vooral in de specs en features. Beide zijn het verder kwalitatieve spelers. Zet anders de specs even naast elkaar.Dat kun je bijvoorbeeld met de DAP.db erg gemakkelijk doen. Mocht je niet uit je keuze kunnen komen, maak dan even een eigen topic want hier zitten alleen Meizu-bezitters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de cowon heeft touchscreen, sd card slot en tv-out.
en een batterijduur van 52 uur voor muziek en 10 uur voor video. Dat is wat ik al heb kunnen vinden in de inleiding hiervan: http://tweakers.net/productsurvey/survey/4199
mooi spelertje lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:29:
de cowon heeft touchscreen, sd card slot en tv-out.
en een batterijduur van 52 uur voor muziek en 10 uur voor video. Dat is wat ik al heb kunnen vinden in de inleiding hiervan: http://tweakers.net/productsurvey/survey/4199
mooi spelertje lijkt me zo.
wat ik zelf een groot nedeel van de D2 vind is het feit dat door de touchscreen hij niet makkelijk vanuit je zak of tijden het lopen te bedienen is. je hebt immers geen knopjes oid en je moet heel precies op het schermpje drukken wil je de juiste keuze maken.
door de touchscreen is het ook niet echt handig om bijvoorbeeld snel te scrollen door files zoals bij de meizu(of ipod etc)
verde vinnik persoonlijk de D2 vrij dik(zeker twee keer zo dik als de meizu denk ik). daarbij heb je voor de prijs van een 2Gb D2 plus een geheugenkaartje een 8Gb meizu...

wel moet ik zeggen dat het schermpje van de D2 erg mooi is en dat het geluid prima is, zeker net zo goed als de meizu.de touchscreen reageert snel en goed maar is voor mobiel gebruik dus niet handig

als je graag op een touchscreen met 50 uur muziekduur hebt is de D2 zeker een aanrader
wil je een makkelijk bedienbare, meer draagbare en (naar mijn mening)stijvollere speler die ook nog eens meer geheugen bied voor de zelfde prijs is de meizu een betere keus.de meizu heeft met de neiwue firmware een bat. duur van 36 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het eigenlijk met de USB OTG support van de Meizu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 16:18:
Hoe staat het eigenlijk met de USB OTG support van de Meizu?
hij kan technisch gezien USB OTG maar dit komt pas in een volgende firmware update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Nou ik wil vooral de geluidkwaliteit en kwaliteit van het schermpje afwegen. Of kan ik er vanuit gaan dat beide een heel mooie kwaliteit afleveren kwa geluid?

De Meizu M6 heeft 2x18mw de Cowon heeft 2x36mw. Ik ben geen specialist, maar ik wil wel graag een hele goede bass hebben, sporten moet bij mij namelijk samen gaan met stevige muziek :) Maar in de trein etc gebruik ik dan weer graag headphones. De D2 kan beiden ongetwijfeld aan. Maar is 18mw per kanaal hier ook voldoende voor?

Kan iemand me ook vertellen hoe het zit met de stevigheid van deze speler (de M6). Kan ik hem bijvoorbeeld meenemen tijdens het sporten (vooral lopen/fietsen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
18mw per kanaal is echt voldoende. Je kunt gemakkelijk een gehoorbeschadiging oplopen. Waar je beter naar kunt kijken is de kwaliteit van het geluid, en daar zijn veel positieve reacties over zoals je ongetwijfeld al gelezen had. Dus ik denk dat je wel goed zit.

En het is een flash speler, dus die kan prima mee met het sporten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Ik hoop dat ze hem bij MM in Antwerpen ook hebben dan, ik zal alvast morgen eens langs gaan om te gaan kijken. Eigenlijk vrees ik ervoor dat bijde (MEUZU M6 en IAUDIO D2) daar verkrijgbaar zullen zijn. België is een kutland als het op elektronica en ICT aankomt :'(

Ik zocht net even en mijn oude speler had 7mw per kanaal (ik vond de bass wel zwakjes), maar deze heeft meer dan et dubbele, dat zou inderdaad voldoende moeten zijn dan (ook voor een headphone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emu schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:38:
Ik hoop dat ze hem bij MM in Antwerpen ook hebben dan, ik zal alvast morgen eens langs gaan om te gaan kijken. Eigenlijk vrees ik ervoor dat bijde (MEUZU M6 en IAUDIO D2) daar verkrijgbaar zullen zijn. België is een kutland als het op elektronica en ICT aankomt :'(

Ik zocht net even en mijn oude speler had 7mw per kanaal (ik vond de bass wel zwakjes), maar deze heeft meer dan et dubbele, dat zou inderdaad voldoende moeten zijn dan (ook voor een headphone).
oh hij heeft zeker meer dan genoeg bas.. ik gebruik hemmet een setje Shure oordopjes die niet bekend staan om hun volle bas en toch tril ik bij nummers met veel bas van mn treinsteol.

ga de 2 spelers even bekijken zou ik zeggen :) omdat ik zelf de speler vaak onderweg gebruik(trein, fiets ,lopend in de stad) en tijdens het sporten ging mijn vookuir uit naar de M6 de D2 bleek erg onhandig in bediening bij dit soort gebriuk..

de M6 en de D2 hebben een vergelijkbare geluidsqualiteit en behoren alletwee tot het topsegment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speler bevalt me tot nu toe nog wel erg goed,
maar met welk programma zetten jullie jullie filmpjes om?
Met de video converter die ik er bij krijg lukt het wel met kleine filmpjes, maar om 1 of andere reden lukt het met grote filmpjes niet (langer dan een uur). Mijn speler blijft dan hangen, en je moet m dan resetten.
Virtualdub ook geprobeerd, maar is nog niet goed gelukt.
Dus mijn vraag: weet iemand een goed programma voor de video's voor deze mooie Mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je zoekt dus een 3rd party programma neem ik aan? Lees anders Video coderen voor je PMD: Tips en trucs eens door. Daarmee moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met SUPER, maar heb het idee dat dit niet goed gaat komen, ik heb iig niet de optie van draaien kunnen vinden, en dat moet toch wel voor de Meizu?

Virtualdub moet ik anders nog maar een keer proberen, maar dat wordt dan morgen.
Toen ik het gister probeerde, ik probeerde ondertitels erin te zetten, te draaien, en de resolutie te veranderen, kwam er een bestand uit van 25gb, wat me niet helemaal de bedoeling lijkt. Iemand enig idee dit op te lossen, of een ander programma wat wel goed werkt voor de Meizu?

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:56:
Ben nu bezig met SUPER, maar heb het idee dat dit niet goed gaat komen, ik heb iig niet de optie van draaien kunnen vinden, en dat moet toch wel voor de Meizu?

Virtualdub moet ik anders nog maar een keer proberen, maar dat wordt dan morgen.
Toen ik het gister probeerde, ik probeerde ondertitels erin te zetten, te draaien, en de resolutie te veranderen, kwam er een bestand uit van 25gb, wat me niet helemaal de bedoeling lijkt. Iemand enig idee dit op te lossen, of een ander programma wat wel goed werkt voor de Meizu?

Alvast bedankt,
er is een variant van Virtual dub dat al voor ingesteld staat geloof ik dus dan hoef je zelf niks meer te doen
heb het helaas niet kunnen vinden op de site van virtualdub btw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Je moet het eea zelf instellen met SUPER, omdat er geen profiel voor is. Wat de Meizu slikt kun je in de TS vinden, en dan kun je het zelf wel instellen. Het is echt niet moeilijk :) Mocht je nog vragen hebben over die programma's en (algemene) videocodeervragen, post ze daar dan even.

edit:
Ik zie net dat SUPER er geen 18fps van kan maken, dat is wat vervelend. Dan kun je VirtualDub gebruiken, daar kun je alles mee. Als je nog hulp nodig hebt, post het daar dan even, dan kan (kunnen) ik (we) je gericht helpen

Tenzij iemand nog een Meizu-specifiek programma weet naast de bijgeleverde converter natuurlijk :)

[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 10-05-2007 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:49
-Resource Editor
-Skinconverter
-SkinViewer

dat zijn tog wel programma's die ik de laatste tijd veel gebruikt heb
voor downloads moet je ff op meizume gaan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Straks is naar de Mediamarkt sporen dan, eveneens met de trein dus :)

Ik hoop dat ze beide spelers er hebben. Anders zal ik het moeten doen met youtube beelden denk ik.

Meizu M6
iAudio D2

Als ik de Meizu neem koop ik hem waarschijnlijk op Ebay via Poly_Treasure daar is hij nl met mogelijke invoerrechten nog steeds 50 euro goedkoper, zonder invoerrecht ongeveer 75 euro, een groot verschil dus.

Nu moet ik nog een passende headphone erbji gaan zoeken, blijkbaar weinig goede topics over te vinden op GoT. Zoek iets rond prijsklasse 25-40eur.

[ Voor 12% gewijzigd door Galactic op 11-05-2007 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emu schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:10:

Ik hoop dat ze beide spelers er hebben. Anders zal ik het moeten doen met youtube beelden denk ik.

Meizu M6
iAudio D2

Als ik de Meizu neem koop ik hem waarschijnlijk op Ebay via Poly_Treasure daar is hij nl met mogelijke invoerrechten nog steeds 50 euro goedkoper, zonder invoerrecht ongeveer 75 euro, een groot verschil dus.

Nu moet ik nog een passende headphone erbji gaan zoeken, blijkbaar weinig goede topics over te vinden op GoT. Zoek iets rond prijsklasse 25-40eur.
is wel het wat zijn goede oordopjes topic. Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08 10:37
Heeft iemand enig idee of er ook sportarmbanden bestaan waar de M6 goed in past?
Dit zou voor mij namelijk erg praktisch zijn tijdens het hardlopen :)

offtopic:
Erg jammer dat veel accessoires Ipod only zijn :( Dit soort dingen krijg je als één merk duidelijk domineert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 23:45:
Je moet het eea zelf instellen met SUPER, omdat er geen profiel voor is. Wat de Meizu slikt kun je in de TS vinden, en dan kun je het zelf wel instellen. Het is echt niet moeilijk :) Mocht je nog vragen hebben over die programma's en (algemene) videocodeervragen, post ze daar dan even.

edit:
Ik zie net dat SUPER er geen 18fps van kan maken, dat is wat vervelend. Dan kun je VirtualDub gebruiken, daar kun je alles mee. Als je nog hulp nodig hebt, post het daar dan even, dan kan (kunnen) ik (we) je gericht helpen

Tenzij iemand nog een Meizu-specifiek programma weet naast de bijgeleverde converter natuurlijk :)
Oke, ga het dan nog een keer proberen met VirtualDub, hoop dat het dan wel goed gaat, en anders reageer ik wel in dat topic.
-Resource Editor
-Skinconverter
-SkinViewer

dat zijn tog wel programma's die ik de laatste tijd veel gebruikt heb
voor downloads moet je ff op meizume gaan kijken
Ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij bij dit soort dingen handig lijkt is een draadloze verbinding met de PC: dat geknoei met kabeltjes en adapters!

Met Bluetooth, bijvoorbeeld (als dat snel genoeg is). Zo'n chip is waarschijnlijk kleiner dan een mini-USB-contact, en minder kwetsbaar, en net zo duur (excl. Bluetooth-USB-stick, hoewel je ook weer een USB-kabel uitspaart), plus dat er een gat minder in de behuizing zit. En dan meteen ook Bluetooth oordopjes, zodat je daar geen gat en kabel voor nodig hebt...

Ook het opladen zou draadloos kunnen (met spoelen): leg het spelertje op een voetplaatje, en 'n uur later is de accu weer vol. Mijn elektrische tandenborstel werkt ook zo, dus het ís mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Ja maar dat is voor oordopjes niet voor headphone aka koptelefoons :)

Ze hebben trouwens in de MM hier in Antwerpen geen D2 of M6 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 18:04
Emu schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 13:10:

Meizu M6
iAudio D2

Ik heb de Sennheiser PX100 aangeschaft. Echt zeer goede headphones. Niet te zwaar en je kan hem ook nog inklappen. Hij is verder ook zeer goed geprijsd: €32 inclusief verzend kosten bij BOL.com

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Jaaa dat zocht ik! Thx

@sunturion, ik heb zo ook gezien en overwogen, grote nadeel is dat ze open zijn, gaan veel mensen in de trein minder leuk vinden denk ik :P dus ik kijk eff naar iets anders :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt zo'n Crystal case wel handig voor op het strand bijvoorbeeld! Hier is hij ook te koop, weet alleen niet of het te vertrouwen is, weet iemand waar je hem in Nederland kan krijgen?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2007 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 00:06
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:42:
Mij lijkt zo'n Crystal case wel handig voor op het strand bijvoorbeeld! Hier is hij ook te koop, weet alleen niet of het te vertrouwen is, weet iemand waar je hem in Nederland kan krijgen?
Strand + Crystal Case = Huilen

Denk eraan dat plexiglas krast. Bij mij valt het mee, maar zand en plexiglas gaan niet goed samen. Ook zit en een kleine speling tussen de cover en de speler. Niet veel, maar genoeg om zand tussen te krijgen.

Ik heb hier de crystal case (transparent) en de batterylader besteld. Was redelijk vlot binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in, alleen bij die silicone case wordt het scherm niet beschermd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 00:06
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 20:40:
Daar heb je gelijk in, alleen bij die silicone case wordt het scherm niet beschermd toch?
Klopt. Die crystal was voor mij ook de beste keuze. Ziet er ook wel wat vetter uit. Maar als je naar het strand gaat zou ik hem toch thuislaten, of heel voorzichtig doen (in je tas laten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 14 mei 2007 @ 22:01:
[...]

Klopt. Die crystal was voor mij ook de beste keuze. Ziet er ook wel wat vetter uit. Maar als je naar het strand gaat zou ik hem toch thuislaten, of heel voorzichtig doen (in je tas laten).
persoonlijk vinnik de crystal case de speler erg lomp maken. de case maaktd e speler bijna twee keer zo dik
de siliconen case beschermt het scherm niet maar das ook niet nodig want er zit al een beschermfolie op dat erggeod werkt. verder heeft de silicon case een beter grip, bescherming tegen stoten en gefet het geen irritante reflectie bij het video kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
Eindelijk de knoop doorgehakt en de M6 verkozen boven de iAudio D2.

Het prijsverschil is vrij groot en nu ik voor de "goedkopere" kies, kan ik binnen een dik jaartje weer makkelijker een andere kopen :P

Gekocht op ebay via de user poly_treasure met feedback scroe 522.

Heb flink onderhandeld en ik krijg de Black SP 4gb voor 100$ + 25$ shipping. De beste betouwbare deal die ik vinden kon. Mss dus ook een aanrader voor andere die overwegen een M6 te kopen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Galactic op 15-05-2007 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demolition_man
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 14:18
Ik heb hem bij samenkopen besteld daar is hij ook mooi geprijsd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit:
-----Opgelost-----

[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2007 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikewise
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-12-2017
Nadat ik jullie commentaren heb gelezen wil ik misschien ook een Meizu Player kopen. Het lijkt mij een geweldige player, een goed alternatief voor de Ipod. Ik heb alleen nog een paar vragen aan de bezitters ervan.
1) Hoe is de kwaliteit van de voice record fuctie? Zou ik er bijvoorbeeld colleges mee kunnen opnemen en deze redelijk kunnen terug luisteren of is dit onmogelijk?
2) En hoe is de FM Tuner, lukt het daarmee om de grote radiozenders goed te ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:53
Er is weer wat nieuwe informatie over de M8

[ Voor 5% gewijzigd door Vihaio op 18-05-2007 15:40 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast