[Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.670 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Werk jij voor iriver ofzo? :? In elke post die je maakt prijs je de X20 aan.

In ieder geval, nee, er kunnen dus geen uitbreidingskaartjes in. Zoals gezegd, in de X20 wel, en ook de D2 kan dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
voor 169 euro heb ik mijn meizu 8 gb gekocht :) .. en dan heb je geen flahs module meer nodig denk ik .. ik vind die x20 ook niet mooi qua design

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Nouja, als je ziet dat er 32GB SD kaartjes aan zitten te komen verbleekt die 8GB nogal.. Maargoed, het is maar net hoeveel ruimte je nodig hebt. Maar het is wel iets wat de concurrenten voor hebben op de Meizu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491

@ A_spirit_A: zou je niet in het Iriver topic gaan posten? persoonlijk vinnik de X20 kwa design vrij lelijk..

@ Tsukasa: de 8Gb speleris nu ook uit :). Voor de nano zou ik zelf niet gaan want die heeft een kleiner schermpje, mindere geluids kwaliteit, speelt geen wam of ogg. Speelt geen video of radio en vereist Itunes of een derglijk programma om je bestanden over te zetten. niet echt tof dus
Prober "de marktplaatsman" eens die schijnt goed te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130222

Even een vraagje over ''de marktplaatsman''.
Jullie hebben het er wel allemaal over dat je daarbij een jaar garantie hebt maar hoe zit dat dan? Moet je hem dan naar ''de marktplaatsman'' terugsturen als hij kapot is, voor het zelfde geld bestaat ''de marktplaatsman'' over een paar weken niet meer!
Maarja, dan kan je hem (neem ik aan) toch wel naar Meizu direct sturen... (met de nodige verzendkosten...)

Verder; klopt het nou dat de 8GB versie bij ''de marktplaatsman'' inc radio en zonder volume begrenzing €170 inclusief verzendkosten? Dat is namelijk wel erg aantrekkelijk! En wat krijg je er precies bij als je hem daar koopt?

En nog een ding; zou de oplader van mijn Motorola SLVER (L7) ook op de Meizu M6 passen, deze heeft namelijk ook gewoon een miniUSB aansluiting!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 130222 op 16-04-2007 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golles
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 23:37
alleen de standaard dingen:
oordopjes
hoesje
antistatisch doekje
koortje

en waarschijnlijk ook een siliconen hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212038

Anoniem: 130222 schreef op maandag 16 april 2007 @ 16:44:
Even een vraagje over ''de marktplaatsman''.
Jullie hebben het er wel allemaal over dat je daarbij een jaar garantie hebt maar hoe zit dat dan? Moet je hem dan naar ''de marktplaatsman'' terugsturen als hij kapot is, voor het zelfde geld bestaat ''de marktplaatsman'' over een paar weken niet meer!
Maarja, dan kan je hem (neem ik aan) toch wel naar Meizu direct sturen... (met de nodige verzendkosten...)

Verder; klopt het nou dat de 8GB versie bij ''de marktplaatsman'' inc radio en zonder volume begrenzing €170 inclusief verzendkosten? Dat is namelijk wel erg aantrekkelijk! En wat krijg je er precies bij als je hem daar koopt?

En nog een ding; zou de oplader van mijn Motorola SLVER (L7) ook op de Meizu M6 passen, deze heeft namelijk ook gewoon een miniUSB aansluiting!
Vraag dan gewoon verheldering over die garantie of vraag of hij er een aankopbon bij wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Er is ook een Samenkoopactie van deze Meizu's. Kijk anders daar ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Markplaatsman, samenkoopactie? Mag ik hier wat uitleg over? Nog nooit van gehoord nml :)

Anyways, ik heb hier nog een oude 220v > 5v usb adapter liggen incl output stekker, kun je deze gewoon gebruiken met de meizu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Zoek anders het topic even door over de "marktplaatsman", het topic staat er zowat vol mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561 schreef op maandag 16 april 2007 @ 20:31:
Markplaatsman, samenkoopactie? Mag ik hier wat uitleg over? Nog nooit van gehoord nml :)

Anyways, ik heb hier nog een oude 220v > 5v usb adapter liggen incl output stekker, kun je deze gewoon gebruiken met de meizu?
Marktplaatsman, samenkoopactie.
Er is trouwens een nieuwe aanbieder op marktplaats, Miniplayer NL, 8GB voor 165 euro, iemand hier al ervaring mee? Weet niet of het wel de nieuwe SP versie is en hoe het met de garantie zit...
Ik heb hier ook nog een oplader van mijn Motorola SLVR, ook gewoon minuUSB, zou die ook werken op de Meizu?
Bestaat er trouwens ook een special black edition van de 8GB versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Van de 8GB is maar 1 versie. Je kan daar dus niet meer spreken van een SP of TS versie. Ze zijn allemaal 'SP'. De oplader van de Motorola kan je gewoon gebruiken voor je Meizu. Bij de Samenkoopactie krijg je er een 230V-USB adapter bij waarmee je ook de Meizu kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus ik kan er vanuit gaan dat de marktplaatsman te vertrouwen is? Ik wil nml wel een goede werkende meizu hebben voor de vakantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Anoniem: 86561 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:25:
Dus ik kan er vanuit gaan dat de marktplaatsman te vertrouwen is? Ik wil nml wel een goede werkende meizu hebben voor de vakantie :)
Aangezien de marktplaatsman hier al verscheidene malen positief voorbij is gekomen lijkt het me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk ook wel aan de goede reacties te horen hier dat hij te vertrouwen is.
Ik zit zelf er ook aan te denken om een Meizu 8GB te kopen en als ik hem ga kopen, of ik dat dan via samenkopen of marktplaats doe. Ik denk dat bij samenkopen het iets langer duurt voordat je hem in huis hebt maar ik denk wel dat het daar goed zit met de garantie, aangezien de organisator meerdere goede reacties heeft (ook van andere acties...). Ik ben alleen benieuwd hoe lang die samenkopen actie nog doorgaat. Als jij weet hoe het precies met de garantie van die marktplaatsman zit hoor ik het graag, dan denk ik er ondertussen nog even over na of ik hem ga kopen ;) ! Ga met de kerst naar HK dus zat te denken er daar dan lekker goedkoop een te kopen maar dat duurt toch nog wel erg lang! 8)7

Edit: Zie net dat samenkopen t/m 28 mei loopt dus nog rustig de tijd om na te denken!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 130222 op 17-04-2007 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb zelf net een M3 in zwart via Edwin de marktplaatsman besteld :)
schijnt erg goed geluid te hebben... me want me want!

Samenkopen vind ik wat minder want daarbij heb je niemand om de garantie voor je af te wikkelen en dat heb ik toch graag wel..

Die andere verkoper heeft de advertentie van "de marktplaatsman"trouwens gewoon gecopieerd! vergelijk ze maar eens...
Zijn prijs is lager maar zonder verzendkosten dus uiteindelijk hoger.
daarbij vertrouw ik het niet als iemand de advertentie van een ander klakkeloos copieert.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij samenkopen heb je de organisator die de garantie regelt. (zie forum van de actie)
Bij de marktplaatsman zit het ook wel goed denk ik.

Bij beide weet je natuurlijk of ze er in de toekomst nog zijn, maar dat weet je bij een gewone winkel ook nooit! Ik denk dat de samenkopen actie net zo betrouwbaar is als de marktplaatsman, misschien zelfs nog betrouwbaarder als het om garantie gaat. (organisator heeft ook al een aantal andere acties positief verzorgd, er staan ook reactie bij, al zegt dat natuurlijk ook niet alles...)

Al met al denk ik niet dat het zo veel uitmaakt waar je hem besteld, alleen dat je hem bij de marktplaatsman misschien wat sneller hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm dat zou kunnen :)
ik heb zelf voor de maktplaatsman(wat een naam haha) gekozen want dan heb ik um lekker snel
en hij weet er veel van lijkt het ook over de software etc dus met de support zit het wel goed

verder lijk me de toekomst ok aangezien hij en die lui al vrij lang veel bijdragen aan het MeizuMe forum en daar ook mensenhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet om lullig te zijn, maar ik wacht af op een reactie van jou om te kijken of je hem gekregen hebt en of hij het ook goed doet (firmware te updaten etc.)

iig, die lage prijs, komt dat door meerkoop uit china of gewoon lagere prijs als in andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
marktplaatsman is zeker te vertrouwen. en over die samenkopen. je kan nu niet meer bestellen. ze hebben al een bestelling gedaan bij de leverancier in china. dus zou je moeten wachten totdat de actie de volgende 10 ( was het volgens mij ) haalt. en dat duurt wel een tijdje dus bij marktplaatsman kan je hem de volgende dag al krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 20:31:
Niet om lullig te zijn, maar ik wacht af op een reactie van jou om te kijken of je hem gekregen hebt en of hij het ook goed doet (firmware te updaten etc.)

iig, die lage prijs, komt dat door meerkoop uit china of gewoon lagere prijs als in andere winkels?
Ik was volgens mij de eerste die hem daar had gekocht en sindsdien zijn er velen overstag gegaan, misschien moet het in de OP worden opgenomen dat hij betrouwbaar is ofzo. Vind het langzamerhand wel irritant worden. (niet direct op jouw bedoelt hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Anoniem: 212038 schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 22:30:
[...]

Ik was volgens mij de eerste die hem daar had gekocht en sindsdien zijn er velen overstag gegaan, misschien moet het in de OP worden opgenomen dat hij betrouwbaar is ofzo. Vind het langzamerhand wel irritant worden. (niet direct op jouw bedoelt hoor)
Dat is iets wat ik zeker van plan ben ja :) Ik zal het binnenkort even doen, tenzij iemand een stukje voor me heeft wat ik zo in het FAQ-gedeelte kan plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Over samenkopen; ik las vorige week ergens dat de organisator deze week misschien wel weer een bestelling wilde doen, ook al zijn er iets minder. (dacht ik...) Marktplaatsman is denk ik inderdaad sneller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier kun je hem voor €161 inclusief verzendkosten kopen (de 8GB versie). Ik weet verder niet of deze (Canadese) site te vertrouwen is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
Anoniem: 130222 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:29:
Hier kun je hem voor €161 inclusief verzendkosten kopen (de 8GB versie). Ik weet verder niet of deze (Canadese) site te vertrouwen is...
miniplayer.info is te vertrouwen ze zijn best bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oké.

Zie trouwens net op houseofDAP.com dat ze ook een (inmiddels uitverkochte) zwarte versie hebben (met zwarte achterkant, de special edition dus) van de 8GB versie! Het rare van de site vind ik alleen dat ik nergens adres gegevens kan vinden, alleen een email en msn adres! Weet iemand waar deze versie nog meer te koop is?

Edit:
Heb op het meizume forum gevonden dat de 8GB special edition er inderdaad is, met een metale zwarte achterkant! Maar waar is hij te koop?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 130222 op 19-04-2007 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

miniplayer.info is van eigenaar gewisseld een paarmaanden geleden en heeft sinds dien flink wat problemn gehad...de oude eigenaar deed het beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had gevraagd aan de organisator of de 8GB special black edition ook leverbaar was en hij is daar leverbaar! €169 inclusief verzendkosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522

Welke organisator bedoel je Sakasa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
van samenkopen. die levert ook de 8 gb special edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mn M3 is binnen! :) lekker snel :)

wat een klein dingtje zeg.. hij is nog kleiner dan de Ipod nano n verdwijnt helemaal in mn hand
klinkt super btw

de video optie kan nog wel wat verbetering gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
Anoniem: 195491 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:00:

wat een klein dingtje zeg.. hij is nog kleiner dan de Ipod nano n verdwijnt helemaal in mn hand
klinkt super btw

wattan ?? ik vind dat videooptie het perfect doet.

alleen zou wel cool zijn als dat je hem stopt en later verder wilt kijken. dat hij dan weer verder gaat van waar je gebleven was . maar verder top vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wolfster schreef op donderdag 19 april 2007 @ 23:43:
[...]

wattan ?? ik vind dat videooptie het perfect doet.

alleen zou wel cool zijn als dat je hem stopt en later verder wilt kijken. dat hij dan weer verder gaat van waar je gebleven was . maar verder top vind ik
ik bedoel de M3 ;) nie de M6
de video op de M6 is super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
oo oke :p maar je hebt dus beide de m3 en de m6 ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195491 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:00:

klinkt super btw

Verzendskosten/tijd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de 8gb special black edition besteld bij samenkopen, ben erg benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

geen verzendkosten en ik had hem binne 2 dagen :)
Hij is echt super klein maar bedient wel makkelijk
het menu is trouwens nagenoeg gelijk aan de M6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het trouwens ook mogelijk om een film te kijken met .srt ondertitel op de meizu m6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215305

Anoniem: 130222 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 13:28:
Is het trouwens ook mogelijk om een film te kijken met .srt ondertitel op de meizu m6?
Nee, volgensmij niet. Deze moet je er eerst in editten, maar volgensmij is het sowieso niet echt goed te lezen. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Jawel, het scherm is er groot genoeg voor hoor. Verder kun je het bij het erin editten van de ondertitelingen altijd nog aanpassen, mocht dat nodig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:17
Ik vind het echt een prachtig ding! ben opzoek naar een iPod mini vervanger.
Wel jammer dat er maar 8GB geheugen in zit voor foto's + video's naast m'n 5GB muziek.
M'n 4GB mini zit nu al helemaal stamp vol..
Denk toch dat ik 'm ga kopen, want +-169 euro is echt niks voor zo'n ding :) M6 8GB mine mine mine

Edit:
Vraagje:

Leuke links, samenkopen en marktplaatsman.
Bij Marktplaatsman hebben ze het over een uitgave zonder radio en met volumebeperking die je daar niet krijgt.
Je zou dus wel een goeie uitgave daar krijgen.
Hoe zit dat bij samenkopen? krijg je daar ook die goeie uitvoering mét radio?

[ Voor 33% gewijzigd door stijnos1991 op 21-04-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Vraag dat gewoon even bij de Samenkoopactie zelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik spreek natuurl;ijk voor mezelf hier maar ik kan d e marktplaatsman erg aanbevelen :)
snelle reacties en ik had mn speler zo in huis

weet iemand btw hoe ik makkelijk kan vooruitspoelen op de m3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Anoniem: 195491 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:41:
ik spreek natuurl;ijk voor mezelf hier maar ik kan d e marktplaatsman erg aanbevelen :)
snelle reacties en ik had mn speler zo in huis

weet iemand btw hoe ik makkelijk kan vooruitspoelen op de m3?
Denk dat ik dan toch maar voor de marktplaatsman ga :)
Bedankt iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem bij samenkopen besteld! Daar worden de spelers maandag aanstaande uit Hong Kong verstuurd en in totaal was ik €169 kwijt inclusief verzendkosten, ik heb dan we de 8gb black special edition! Bij samenkopen is het ook met radio en zonder volume begrenzing! Je wordt goed op de hoogte gehouden, de garantie is ook goed en er is ook een vragen forum, mocht je vragen hebben over de levering/samenkoopactie! Al met al kan ik samenkopen dus ook erg aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Welke advertentie heeft de markplaatsman/ job op dit moment, zie namelijk geen advertenties uit enschede. Is niet de bedoeling dat we het over iemand anders hebben natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Nog wat vraagjes:
Ik ben echt helemaal gewent aan m'n iPod en ik gebruik ook áltijd de: Onlangs toegevoegd/Recently Added playlist en de 25 meest afgespeelde.
Bij de M6 heb je natuurlijk geen iTunes nodig en dit betekent ook dat er niet automatisch playlists worden aangemaakt toch?
- Is het toch mogelijk om een soort van Recently Added playlist toe te voegen en 25 meest afgespeelde?
- Op sommige sites hoor ik problemen met het touchpad, op andere juist weer niet, wat is jullie ervaring met de laatste firmware?
- Radio lijkt me ideaal, maar sommige sites vermelden dat de radio functionaliteit ontbreekt? klopt het dat deze standaard zit ingebakken in de laatste firmware update?(welk versie nummer dat dan ook mag zijn..)
- Is er iemand die gebruik heeft moeten maken van de garantie? zo ja: Hoe is dit verlopen? :)

Zijn misschien wat n00bish vraagjes, maar ik wil gewoon graag weten waar ik me geld aan uit geef. Alle verschillende reviews hebben me een beetje aan het twijfelen gemaakt. De 1 zegt dat het perfect is en de ander zegt dat het beter kan.. naja je kent het wel.

Ik hoop echt binnenkort de M6 white 8gb thuis te hebben :D

[ Voor 5% gewijzigd door stijnos1991 op 21-04-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De versie die in Nederland in de winkels ligt is standaard zonder radio, die van samenkopen is de versie uit China/HK en dus standaard met radio. Ik ben vanmiddag even bij MediaMarkt geweest en daar kon je hem testen; het touchpad werkte perfect!

Op je andere vragen kan ik nog geen antwoord geven omdat ik hem zelf pas gisteren besteld heb! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Anoniem: 130222 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:42:
De versie die in Nederland in de winkels ligt is standaard zonder radio, die van samenkopen is de versie uit China/HK en dus standaard met radio. Ik ben vanmiddag even bij MediaMarkt geweest en daar kon je hem testen; het touchpad werkte perfect!

Op je andere vragen kan ik nog geen antwoord geven omdat ik hem zelf pas gisteren besteld heb! ;)
Dat vind ik toch jammer..
Lees net over de iRiver X20(ja ben pas sinds vanmiddag opzoek..)
Micro SD slot klinkt toch erg aantrekkelijk :X
Altijd radio.. nouja nog ff door googlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
stijnos1991 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:45:
[...]

Dat vind ik toch jammer..
Lees net over de iRiver X20(ja ben pas sinds vanmiddag opzoek..)
Micro SD slot klinkt toch erg aantrekkelijk :X
Altijd radio.. nouja nog ff door googlen :)
offtopic:
Speler die ook in het rijtje van de Meizu M6 en iriver X20 thuishoort is de Cowon iAudio D2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunturion
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07 18:40
Dit topic is nu aardig actief en de start post mag eigenlijk wel bijgewerkt worden. De FAQ die op meizume staat zou in principe vertaalt kunnen worden en in de startpost geplaatst kunnen worden. En vervolgens kunnen ook alle tips die in dit topic zijn aangedragen worden toegevoegd.

Heb de M6 deze week ook aangeschaft bij Miniplayer Europe (Edwin de Marktplaatsman). Moet er bij vermelden dat alle communicatie erg soepel gaat. Mails worden snel en volledig beantwoord.Na betaling direct de volgende dag in huis. Het was netjes verpakt en inhoud was ook compleet. Zeker een aanrader. De speler is echt klein. Heet niet voor niets miniplayer en de foto's van de M6 geven al aan hoe klein hij is maar je realiseert je het echt pas als je hem in je hand hebt.

Om antwoord te geven op de vragen van stijnos1991
Bij de M6 heb je natuurlijk geen iTunes nodig en dit betekent ook dat er niet automatisch playlists worden aangemaakt toch?
Dat klopt. Playlist worden niet automatisch aangemaakt. heb vandaag wel een tootje ontdekt die voor alle bestanden in een map in je MUSIC folder een playlist aanmaakt. Je kan namelijk je al bestaande playlist niet gebruiken aangezien het een ander pad betreft.

Download de M3UListmanager. Plaats hem in de root van je M6. Start hem vervolgens door te dubbel klikken en druk op start. De playlist worden nu gegenereert.
- Is het toch mogelijk om een soort van Recently Added playlist toe te voegen en 25 meest afgespeelde?
Niet op dit moment (Firmware s2.002.3)
- Op sommige sites hoor ik problemen met het touchpad, op andere juist weer niet, wat is jullie ervaring met de laatste firmware?
Ik heb hem nu een aantal dagen en moet eerlijk zeggen dat ik het op het begin afschuwelijk vond. Dacht bijna een miskoop te hebben begaan. Maar als je eenmaal de "tap" techniek leert hanteren valt het allemaal wel mee. Het probleem met de M6 is dat de touchstrip te gevoelig is. De Ipod als voorbeeld is uitstekend gecalibreerd. de M6 helemaal niet.
- Radio lijkt me ideaal, maar sommige sites vermelden dat de radio functionaliteit ontbreekt? klopt het dat deze standaard zit ingebakken in de laatste firmware update?(welk versie nummer dat dan ook mag zijn..)
De radio functie ontbreekt alleen bij de Dane-Elec versies van de M6. Miniplayer Europe verkoopt de normale versie en daar is de radio fucntionaliteit gewoon aanwezig en is er geen begrenzing op het volume aanwezig.
- Is er iemand die gebruik heeft moeten maken van de garantie? zo ja: Hoe is dit verlopen?
Ik gelukkig nog niet. Dacht er wel bijna van gebruik moeten te maken nadat m'n M6 na het disconnecten van de pc niks meer deed.Hij bleef maar aan en wou niet uit. Vervolgens ging hij wel uit maar wou hij niet meer aan. Even de enter knop voor 30 seconden ingedrukt houden lost het probleem op.

In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stijnos1991 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:31:
Nog wat vraagjes:
Ik ben echt helemaal gewent aan m'n iPod en ik gebruik ook áltijd de: Onlangs toegevoegd/Recently Added playlist en de 25 meest afgespeelde.
- Is er iemand die gebruik heeft moeten maken van de garantie? zo ja: Hoe is dit verlopen? :)

Zijn misschien wat n00bish vraagjes, maar ik wil gewoon graag weten waar ik me geld aan uit geef. Alle verschillende reviews hebben me een beetje aan het twijfelen gemaakt. De 1 zegt dat het perfect is en de ander zegt dat het beter kan.. naja je kent het wel.

Ik hoop echt binnenkort de M6 white 8gb thuis te hebben :D
-De M6 heeft geen recently-played lists. Dit is een functie van itunes en dat heb je(gelukkig!) niet nodig bij de M6. Je kunt btw wel gewoon je gesavde winamp, foobar, etc playlists gebruiken

-de touchpad werk perfect, na een paar minuten wennen gaat het als een trein

- de verise die meestal hier in NL beschikbaar is heeft geen radio. De Marktplaatsman en sommige samenkoop acties hebben de versie met radio :)

- ik heb mijn M6 nu zon 8 maanden en mn M3 net, ik heb nog geen probs er mee gehad dus weet niet hoe het zit met garantie

denk dat een speler altijd beter kan. voor de M6 had ik een Ipod Video en ik moet zeggend at ike r met de M6 op vooruit ben gegaan... kleiner, geen gezeik met software(Itunes :r ), beter geluid en een mooi design :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh ff vergeten...groot voordel van de M6 is dat hij gewoon werkt met elke mini-usb kabel... geen kabels meer van 30 euro dioe maar 4 euro waard zijn! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
sunturion schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:07:
Dit topic is nu aardig actief en de start post mag eigenlijk wel bijgewerkt worden. De FAQ die op meizume staat zou in principe vertaalt kunnen worden en in de startpost geplaatst kunnen worden. En vervolgens kunnen ook alle tips die in dit topic zijn aangedragen worden toegevoegd.
Als je wat toegevoegd wil zien, contact me dan even via DM of email. Verder ben ik bezig de TS constant uptodate te houden. Heb vanmiddag wat toegevoegd over de Marktplaatsman. Uit de FAQ zal ik wellicht enkele dingen halen, maar ik zal er sowieso een link naar plaatsen.
Mocht je nog meer hebben, meldt het me dan even :)
Anoniem: 195491 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 23:14:
oh ff vergeten...groot voordel van de M6 is dat hij gewoon werkt met elke mini-usb kabel... geen kabels meer van 30 euro dioe maar 4 euro waard zijn! ;)
Er zijn maar weinig spelers die daar niet mee werken hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door RoD op 22-04-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

alsik me niet vergis werken de Ipod, creative en sony spelers allemaal met merk-eigen kabels
een ipod kun je niet n de computer aansluiten met een gewone Usb kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Als het over opladen gaat is het wellicht een ander verhaal, daar hebben de fabrikanten zo hun vuile trucjes voor. Maar aansluiten voor filetransfers moet bij elk merk afaik toch wel kunnen.

Behalve bij Apple natuurlijk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Allemaal heel erg bedankt voor de snelle antwoorden!
Ik ga flink onderhandelen met m'n ouders want ik heb nu geen geld :P
Dan proberen om de M6 8GB te halen bij samenkopen.
Ik laat het nog wel weten en ik zal dit topic blijven volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Via het forum van samenkopen kwam ik deze link tegen: http://stores.ebay.com/Ba...ubZ10148446QQftidZ2QQtZkm

Is dit wel betrouwbaar? 120 euro voor M6 8gb + hoesje is niet echt veel :P
Edit: laat maar: Invoerbelasting

[ Voor 8% gewijzigd door stijnos1991 op 22-04-2007 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt. Als je geluk hebt komt hij door de douane heen... Maar er komen ook nog verzendkosten bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

de info die die verkoper bij de speler heeft klopt is ook niet helemaal correct, daarbij heb je geen garantie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208610

stijnos1991 schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:26:
Via het forum van samenkopen kwam ik deze link tegen: http://stores.ebay.com/Ba...ubZ10148446QQftidZ2QQtZkm

Is dit wel betrouwbaar? 120 euro voor M6 8gb + hoesje is niet echt veel :P
Edit: laat maar: Invoerbelasting
Stijnos: Dit is hartstikke betrouwbaar ennuh die invoerrechten worden 99van de 100 keer uit hongkong niet gerekend. Ik heb hemzelf ook via Ebay voor 125eu (8gb) en het werkt allemaal perfect. Ondertussen alweer 2 besteld.
De "dealer" poly_treasure op ebay heeft hem voor die mooie prijs, en als je een zwarte wil moet je hem gewoon ff mailen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-07 13:39
stijnos1991 schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 20:31:
Nog wat vraagjes:
Met een plugin voor andere mp3speler in itunes , kun je je Meizu net zoals een iPod gebruiken. Bij het aansluiten van je mp3speler en starten van itunes en dat programma , kun je gewoon die playlists synchroniseren met je mp3speler (meizu dus) . Ik moet even de naam vinden , maar met google kom je er vast wel uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62057

Even een onduidelijk puntje belichten, de nederlandse en de Dane Electric (?) versies zijn identiek aan degene welke uit china komen, alleen zijn ivm invoerrechten de FM tuner en het geluidsvolume softwarematig uitgeschakeld c.q. begrenst. Bij het updaten van de firmware (Meizu site) is de FM tuner weer functioneel en de volumebegrensing verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:42:
[...]
Met een plugin voor andere mp3speler in itunes , kun je je Meizu net zoals een iPod gebruiken. Bij het aansluiten van je mp3speler en starten van itunes en dat programma , kun je gewoon die playlists synchroniseren met je mp3speler (meizu dus) . Ik moet even de naam vinden , maar met google kom je er vast wel uit ;)
Hey cool dat wist ik niet :)
Pas wel op met je Itunes eigen-nummers want de m6 speelt geen apple-files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Wauw, nog steeds makkelijk synchroniseren met iTunes en alle versies hebben radio's :)
Nou het lijkt me veilig om te kopen! Echt heel erg bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-02-2022

R2

Heb mijn M6 inmiddels ook binnen (via samenkopen) en kan zeggen dat ik super blij ben met dit apparaatje. Ik heb alleen enkele stofjes onder mijn screenprotector zitten, zijn er nog andere die daar last van hebben/hadden, en zijn deze makkelijk te verwijderen, oftewel, is die protector eenvoudig te verwijderen en terug te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-06 23:00
Gisteren bij edwin de witte meizu m6 8gb besteld. Morgen is huis.
Moet namtuurlijk nog afwachten of ik hem krijg. Ik ga er van uit.
Snelle reactie en volledige mailtjes vanaf hun kant.
Voor 169 euro een mooie speler in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Ik heb de laatste firmware versie S 2.003.2 aangepast, er kan nu gekozen worden uit Chinees, Nederlands en Engels. Heb mijn M6 geflashed en hij werkt zonder problemen.
Als iemand deze wilt hebben en kan hosten, dan wil ik hem wel even emailen naar je. Ik ga deze dus niet naar iedereen emailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom upload je hem niet op FileFront?
Ik wil hem alvast wel hebben hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

K dan, hij is hier weg te halen: http://files.filefront.com//;7319664;;/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214467

Hee,

hoe moet je eigenlijk precies converten met de Video Converter die op het discje staat? Ik snap er namelijk niets van..
Je mag niets aan de settings veranderen, maar als ik op start klik gebeurt er ook niets? :/
Kan iemand me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214467

R2 schreef op maandag 23 april 2007 @ 09:03:
Heb mijn M6 inmiddels ook binnen (via samenkopen) en kan zeggen dat ik super blij ben met dit apparaatje. Ik heb alleen enkele stofjes onder mijn screenprotector zitten, zijn er nog andere die daar last van hebben/hadden, en zijn deze makkelijk te verwijderen, oftewel, is die protector eenvoudig te verwijderen en terug te plaatsen?
Dit had ik dus ook met mijn screenprotector.. Ik had hem er vervolgens afgehaald.. Maar toen kwam er nog meer stof onder te zitten dus dat was geen slim plan.. Als je hem er dus vanaf haalt, moet je wel een manier zien te vinden om de 'enkele stofjes' er zo uit te halen dat er niet nog meer op komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Dan laat ik hem maar lekker zitten, dat ene stofje maakt dan ook nix uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
R2 schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:58:
Ik heb de laatste firmware versie S 2.003.2 aangepast, er kan nu gekozen worden uit Chinees, Nederlands en Engels. Heb mijn M6 geflashed en hij werkt zonder problemen.
Als iemand deze wilt hebben en kan hosten, dan wil ik hem wel even emailen naar je. Ik ga deze dus niet naar iedereen emailen.
die nieuwe firmware hoef ik niet . weinig goeds meer slechte dingen

bewegende gif bestanden kan hij nu openen .. enzo erg leuk en aardig

maar de naar boven en beneden tappen is verdwenen wat ik erg jammer vind .. ik ga mijne dus niet update wachten op de volgende firmware dan maar

[ Voor 24% gewijzigd door wolfster op 23-04-2007 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140040

Een enkele regel omhoog en omlaag tappen hebben ze weer teruggezet omdat ongeveer de hele M6 community in opstand kwam, gewoon de laatste versie downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Inderdaad, dit is die versie waar het tappen weer terug is gezet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214467 schreef op maandag 23 april 2007 @ 18:38:
Hee,

hoe moet je eigenlijk precies converten met de Video Converter die op het discje staat? Ik snap er namelijk niets van..
Je mag niets aan de settings veranderen, maar als ik op start klik gebeurt er ook niets? :/
Kan iemand me hiermee helpen?
Gebruik je toevallig Vista? Sommige Vista gebruikers hebben problemen met de converter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121633

Hallo,

Ik ben van plan om een Meizu miniplayer te gaan kopen, het liefst 8gb, ik heb alleen nog een paar onduidelijke dingen:

- Ik wil graag bij mp3shop kopen, daar verkopen ze de 4gb versie, maar bij de specificaties staat er dit: Geheugencapaciteit 4 t/m 8 GB GB.

- Ik zie dat veel mensen hier bij "de marktplaatsman" kopen of bij Samenkoop? Alleen als ik bij die van marktplaats kijk, zie ik ook alleen de 4gb versie, terwijl mensen hier zeggen dat ze de 8gb daar besteld hebben.

Alvast bedankt,

Appeltje090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij samenkopen hebben ze nu zelfs alleen de 8gb versie! In Nederland is de 8gb versie niet officieel verkrijgbaar in de winkel. Dit komt omdat Dane-Elec hem volgens mij niet importeert maar dat weet ik niet zeker. Waarom wil je hem zo graag bij mp3shop kopen? (daar betaal je naar mijn mening veel te veel hoor!) Maargoed, voor de mensen die hem toch in de winkel willen kopen/bezichtigen, dat kan bij MediaMarkt, daar staat hij ook aangesloten!

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 130222 op 24-04-2007 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
@appeltje090
Gewoon even mailen naar hem. Momenteel heeft hij de witte 8gb direct op voorraad. De zwarte heeft hij volgende week weer.
Vanmiddag krijg ik de mijne binnen. Zondag besteld bij hem en maandag heeft hij hem voor op de post gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er hier mensen die de special black edition hebben, zo ja, zouden die er wat foto's van willen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:48
Ik heb de Meizu M6 4GB Special Edition inmiddels al een paar dagen in m'n bezit.
Geweldig apparaat, alles werkt naar behoren. Heb al een aantal South Park episodes erop gezet voor als ik op reis ben . Moest wel één keer resetten omdat bij het uitkomen van de slideslow het bleef hangen.

Hierbij wat enkele fotos gemaakt bij het raam met een Nokia N70. Het zijn vrij wazige fotos uiteindelijk, misschien ligt het aan het toestel of aan mij als fotograaf ;).

http://img232.imageshack.us/img232/633/24042007185cy3.jpg
http://img170.imageshack.us/my.php?image=24042007186an5.jpg
http://img362.imageshack.us/my.php?image=24042007187wz0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wauw, dat zwart ziet er erg classy uit! Verheug me er al op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
wow ik wist niet dat die special edtion glom op de achterkant ziet er erg nice uit :)

en hmm dus nieuwste firmware heeft weer tap erin dat klinkt wel weer nice maar ik wacht nog ff af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217080

Heeft iemand een idee hoe het met het Belgische aanbod zit? En de garantie-mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
samenkopen doet ook naar belgie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2

R2

Iemand anders ook opgevallen dat het sorteren van titels niet altijd hetzelfde is?
Ik noem mijn mp3 bestanden altijd: "01 - Titel" enz. Bij de ID3-Tag laat ik "01 -" altijd weg.
Heb meerdere albums op de M6 staan maar in de ene album staat hij netjes gesorteerd op bestandsnaam en in een andere album op ID3-Tag en hij speelt ze ook in die volgordes af. De album die gesorteerd is op ID3-Tag speelt dus eigenlijk random af.
Heb van alles bekeken, titels, tags maar vind niets vreemds, dus vroeg me af of het misschien een bug is van de M6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sorry dat ik hier een paar gesprekken onderbreek:

ik ben van plan me een M6 4gb te kopen bij JTC Electronics (http://www.jtcelectronics.biz/servlet/Detail?no=2). Heeft iemand ervaring met dit bedrijfje?
Het is het goedkoopst dat ik kon vinden en biedt ook 1 jaar garantie, al moet je de shipping costs terug dan zelf betalen (maar de prijs daarvan zou maar rond de 5$ liggen). Het langere wachten heb ik er voor over. (Ik woon in België trouwens)

Ik heb nog naar de prijs gekeken bij House of Dap (115€), Samenkopen (geen 4gb), Miniplayer Europe op Marktplaats (145€), poly_treasure op ebay (geen 4gb) en pixmania.be (178€). Heeft iemand nog suggesties waar de M6 te kopen?

-->@ stringbean : waar heb jij je m6 8gb gekocht voor 105€? En had je enige garantie? Ik betaal nu evenveel voor een 4gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Op SK staat de 4GB er weer tussen. Het is gewoon een goede speler en hoor sowieso weinig over uitval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217080 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:10:

Ik heb nog naar de prijs gekeken bij House of Dap (115€), Samenkopen (geen 4gb), Miniplayer Europe op Marktplaats (145€), poly_treasure op ebay (geen 4gb) en pixmania.be (178€). Heeft iemand nog suggesties waar de M6 te kopen?
Samenkopen is 135,50 euro inclusief verzendkosten met 1 jaar garantie.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 130222 op 25-04-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Anoniem: 130222 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 18:29:
Grand Total: $224.00
161? Mij lukt het niet.
Heeft iemand misschien een linkje naar de goeie en enige echte markplaatsman? Ik loop me rot te zoeken en kom maar niet op de goeie 8GB versie uit er zijn teveel aanbiedingen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De marktplaatsman, dat is denk ik hier: http://www.marktplaats.nl...garantie-accessoires.html

Welke case is er aan te raden voor welk gebruik? Wat zijn de voor- en nadelen van de harde (crystal) en zachte (silicon)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijs_a
Anoniem: 217080 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:41:
De marktplaatsman, dat is denk ik hier: http://www.marktplaats.nl...garantie-accessoires.html

Welke case is er aan te raden voor welk gebruik? Wat zijn de voor- en nadelen van de harde (crystal) en zachte (silicon)?
Dat is hem inderdaad (edwin en job). Voor 169 is de 8gb van je inclusief verzending
Ik lees mee wbt die case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Ik vind persoonlijk die siliconenhoesjes altijd wel lekker. Beschermen vaak goed en de speler blijft toch vrij goed hanteerbaar. Harde cases ben ik persoonlijk niet zo'n fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
Tijs_a schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:21:
[...]

Dat is hem inderdaad (edwin en job). Voor 169 is de 8gb van je inclusief verzending
Ik lees mee wbt die case
Haha oke dan, vandaar dat ik 'm niet kon vinden :P
Naja ik ga hem ff mailen voor een witte 8GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

beschermt de silicon ook het scherm? op de foto lijkt het van niet, maar je kan het niet goed zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
nee silicon beschermt je scherm niet. maar is neit super erg want er zit al een screenprotector op de -meizu en zo snel komen er geen krassen op .. in iedergeval ik heb nu alleen maar 1 mini mini krasje waar ik geen last van heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stijnos1991 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 10:01:
[...]

Grand Total: $224.00
161? Mij lukt het niet.
Heeft iemand misschien een linkje naar de goeie en enige echte markplaatsman? Ik loop me rot te zoeken en kom maar niet op de goeie 8GB versie uit er zijn teveel aanbiedingen :S
224 Dollar! Ongeveer 165 euro dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

persoonlijk vinnik zowel het zilizonen hoesje als het harde plastice hoesje niet echt nodig.

Het siliconen hoesje beschermt wel goes tegen stoten en geeft de speler een geode grip(voor tijdens het sporten ofzo) maar beschermt het scherm niet tegen krassen

het harde plastic hoesje beschermt wel tegen krassen, ook het scherm maar minder goed tegn stoten, maakt de speler erg "dik" en lomp aandoen en weerspiegelt erg en das irritant bij het video kijken...

tijdens het sporten is een siliconen skin wel veilig maar bij normaal gebruik doe ik er nooi iets om heen omdat de speler toch twee super beschermfolies er op heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 213800

Ook ik heb inmiddels mn M6 8)

Ik moet zeggen dat de geluidskwaliteit echt super is, beter dan alle spelers die ik hiervoor had of weleens geprobeerd heb (Iriver, iPod, philips etc), Vooral lage bad

Ook de video is haarscherp en hapert, bij mij, niet (let wel, ik heb tot nu toe nog alleen southpark, family guy etc bekeken, dus hoe het bij een snelle actiefilm gaat zijn weet ik nog niet)

wat fototjes:
met zwarte siliskin (die trwns wel veel stof aantrekt :P)
Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/365/meizum6siliskinmediummi5.jpg
tijdens een aflevering Family guy :D (kwaliteit is in t echt beter)
Afbeeldingslocatie: http://img262.imageshack.us/img262/9518/meizum6filmmediumeq4.jpg

Ps: wat voor programma gebruiken jullie om dvd's te kunnen rippen naar avi/xvid?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast