Kachelweerstand. Er zijn 2 weerstanden in het systeem volgens mij. 1 kan bij de kachelmotor zitten. Deze zit onder motorkap bij schutbord. Vaak weggewerkt onder een plastic kap waaronder ook wissermotor zit. Daarnaast zie ik wel eens dat de weerstand in de schakelaar zit weggewerkt. Weet niet of 1 van deze 2 gedeeltes bij jouw van toepassing is. Ik gok dat het een weerstand bij je kachelmotor is.King Nothing schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:51:
Er is hier vast wel iemand die weet waar de kachelweerstand te vinden is in een Vectra B uit 2000....
Ik heb de asbak, bekerhouders, radio, kachelbediening en de rest van de middenconsole al open gehaald maar kan de weerstand daar niet vinden. In het zekeringkastje zit'ie ook niet en onder de motorkap heb ik ook niets kunnen vinden...
Wel duur grapje... Zo'n weerstand kost € 214.-Ik probeer het eerst zelf even, inbouwen bij de Opeldealert zou me nog eens € 75,- kosten.
Duitse bijdrage:
http://www.opel-voting.de...rwiderstand-lueftung.html
Edit:
Inmiddels is de postbode weer langs geweest met pakketje voor de vectra. Mooie 2000 kofferbak spoiler voor weinig kunnen scoren. Maakt de kofferbak net iets meer af als met niks erop. Tzt zullen de manta velgen vervangen gaan worden door Borbet T's waarschijnlijk in 16" en dan in het wit of anthraciet. Op het wensen lijstje staat overigens nog een 2000 bumper set en skirt set en een 30mm verlaging.
[ Voor 15% gewijzigd door MR_VIPER op 08-05-2008 14:23 ]
*empty*