@ McKaamos, je bedoeld denk ik R134
a ipv R
12
Ben nieuw hier in dit topic dus gelijk maar ff mijn auto showen.
Dit was mijn eerste auto:
Kadett E GSI Cabrio
C20NE motor, digitaal dashboard, irmscher achterlichten. verder geen bijzondere opties
Toen kocht ik mijn eerste oldtimer:
Kadett C Coupé
Het was een 1.2N motortje met 4-bak wat ik zelf omgebouwd heb tot 2.0S motor met andere achteras, 5 versnellingsbak en andere vooras. Verder nog verlagingsveren eronder gezet.

Deze is toen geexporteerd naar belgie. Schijnt nu ergens als rally auto rond te rijden.
Mijn volgende:
Ascona B 2.0E /SR
Alweer iets groter, een pittige 2 liter injectiemotor met 5 bak lag er al in, was ongelofelijk hard afgeveerd en flink verlaagd. Met een klein sportstuurtje reed dit heerlijk! Je had het gevoel alsof je in een kart zat, een lekker gevoel met de weg krijg je dan. De einddemper was ook verwijderd, dit zorgde voor een heerlijke brul die ook typisch is voor de opel 8 kleppertjes, de kenners weten waarschijnlijk wat ik nu bedoel.

Later zijn er nog mistlampen in de grote gaten gekomen in de voorbumper.
Niet veel later werd ook deze geexporteerd naar Belgie, er zat teveel werk aan en wilde toch iets met een beetje normaal comfort.
Dus toen kwam ik op deze uit: tevens mijn huidige:
Opel Monza GSE
Heerlijke 3 liter 6 cilinder motor, gaat goed vooruit. Bij de pomp is het echter huilen geblazen, met een verbruik van 1:5,5 is dit niet leuk meer. Binnenkort komt er echter een andere 3 liter motor in met een ander injectiesysteem, daar kan ik 1:9 mee halen. Auto is van bijna alle gemakken voorzien; elec spiegels, elec ramen, airco, centrale vergrendeling, niveau regeling.