Het Grote World of Warcraft topic - Deel 111 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.951 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:58:
[...]

Ook leuk als je dan in BE aan 't farmen bent en je HS in Sylvanaar hebt staan. :P Zijn veel mensen die hun HS niet op een major city, maar in hun huidige questzone hebben.
Zoals ik, scheelt me altijd een hoop tijd met questen (hoewel het met epic flying mount niet meer nodig is natuurlijk).

Verder log ik vaak uit in bijvoorbeeld Orgrim. Als ik dan weer verder wil spelen hoef ik alleen met HS te gebruiken en kan ik verder, ipv vervolgens nog een stuk te moeten vliegen.

Tijdens het questen heb ik mn HS dus inderdaad altijd op mn quest-hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:10
Nvidiot schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:54:
[...]

1x per uur (shared met HS) na de 2.0.12 patch van vandaag/morgen.
Volgens mij, als ik de patchnotes lees, zet de unstuck feature je heartstone op full cooldown. Zodat je niet vlak na de unstuck ook nog eens je heartstone kan gebruiken. Dus effe naar Shattrah met de unstuck, door de portal naar Orgrimmar en dan met je HS naar Area 52 bijvoorbeeld.

Elke 5 minuten de unstuck feature gebruiken blijft volgens mij gewoon zoals het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
roflcakes schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:19:
[...]

Mijn lvl 68 warrior in random blues/greens heeft 9k hp unbuffed dus een beetje raar dat prot zo generfed is qua hp. En ik heb nog wel t4 tanking etc.
Wat bedoel je hier met T4 tanking ? 9k unbuffed op level 68 is vrij normaal.

Mijn 70 protection warrior heeft met blue (en enkele greens), enchants en wat gems, bijna 12k unbuffed HP. Dat in combinatie met 489 defense, vond dat laatste puntje niet echt de moeite :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Hij heeft het over een prot pala volgens mij niet warrior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-09 18:13
Kan iemand die patch notes eens posten of op een andere site plaatsen?
"This website has been blocked. Catagory: Gaming" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:58:
[...]

Deels mee eens. Gear zegt iets over progress (bij drops) en serieusheid. (bij epic BoE stuff bijvoorbeeld) Enchants zeggen veel, iemand die raiden serieus ziet probeert zoveel mogelijk uit z'n char te halen en enchants helpen daar erg bij. Pots zeggen niet altijd iets, aangezien je ook kunt "overpotten". Als je Kara op farm hebt en dan ook fully potted door Shadow Labs loopt, is het potten meer een automatisme dan dat je Shadow Labs zo serieus neemt. En geloof me, dat soort mensen zijn er. :P

Persoonlijk denk ik dat het voornaamste toch echt de persoon achter de char is. Iemand die z'n char kent, zich inleest en altijd op tijd is, is veel waardevoller voor een raid dan iemand die een raid een kwartier laat wachten, de tactics uitgelegd moet krijgen en amper weet welke class wat kan buffen/dispellen om maar wat te noemen.

Wat me bij Resisted altijd opvalt is dat de guild uit een stel idioten bestaat (denk dat Snok dat wel kan beamen) en dat tot tien seconden voor een pull vol kunnen houden (Scen lukt het trouwens ook tijdens een pull), maar zodra we gaan pullen is iedereen 100% focused. Wist niet dat je uit DI was en wie er met je meegegaan zijn die ik ken, maar als dat mensen zijn met die focus en voorbereiding heb je de helft al gewonnen.
Gear zegt ook iets over inzet natuurlijk. Of je wat groene en simpele blues hebt of je hebt mooi blauwe gear die je echt verzameld hebt ;)
Uiteraard gaat het om de persoon achter de char maar aan die char kan jij deels zien hoe die char is.
Als iemand full potted shadow lab in gaat moet ie dat zelf weten natuurlijk ik zal er geen kwaad woord over zeggen.

We zijn idd met een kleine selecte groep uit DI gegaan gewoon omdat het verschil te groot werd tussen de kartrekkers en de slackers zeg maar. We zijn nu met 11 man en de namen kan je grotendeels zelf invullen. BTW de nieuwe naam van ons is Cingeto.
Lijkt me zo lekker om zometeen serieus te gaan raiden waarbij iedereen precies weet wat te doen zijn char 100% in orde heeft en elkaar alles gunt.
Dus geen gedoe met confirms voor de raids of loot verdeling. (hopelijk)

Vercingetorix (72 - 46 v. Chr.), was een Gallische koning uit de Auvergne die aan het hoofd stond van de Gallische opstand tegen de Romeinen in 53 - 52 v. Chr.. Zijn naam is een samenstelling van het Gallische Ver (opper), cingeto (krijger) en rix (koning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazztiaan schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:23:
Nou het is wel frusti om te zien dat het altijd de zelfde mensen zijn die hun pots 'vergeten'

mageblood potion, super mana pot, healingpower pot. En die verdomde mageblood pots gaan voor 5g over de toonbank @ AH, so forget it maar, betalen kunnen ze!, die deel ik dus niet uit.
Ach het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben momenteel de enige priest in mn (casual raiding) guild die de gear heeft om in Karazhan nog progressie te maken. De rest is net level 70 of net attuned. In ieder geval komt de healing voor ons momenteel neer op mij (priest) een shaman en een paladin. Gevolg is dat ik als ik inlog ik meteen gevraagd wordt om naar Kara te gaan.

Mijn druid alt voorzag mij pre TBC altijd van alle elixirs en pots. Deze is momenteel echter nutteloos. Ik zit bijna al mijn tijd in Kara en kan hem en zn alchemy niet levelen. Het gevolg is dat ik momenteel blut ben van het pots kopen op de AH. Ik hoop dus serieus dat er snel een andere priest is die met mij afwisselt, dan kan ik weer zelf voor mn pots gaan zorgen en wellicht eens gaan sparen voor mn epic flying mount.

Plus het feit dat ik nog 2 1/2 gebied aan quests te gaan heb die ik ook wil doen. Ik zit niet voor niets in een casual rading guild. Na de reset maar een nieuwe priest de eerste bosses laten doen. Die heeft ook nog iets aan de drops. Ik heb alle drops die ik wilde van de eerste drie (t/m maiden), plus de damage drops van de keren dat we geen cloth dps bij ons hadden :)

Dus eigenlijk verwacht ik dat ik wat hulp krijg bij de pots. Anders ga ik nee verkopen met als reden dat ik pots moet grinden.

@mantamania: Wat betreft greens. Ik ben een want list aan het samenstellen voor mijn druid tank gear. En daar zitten twee groene items in uit quest rewards. Er is wel beter te krijgen, maar niet zo makkelijk als die. Afhankelijk van droips en hoeweel beter niet zeer veel beter. Dus die eerst ophalen maakt het verder wel zo makkelijk. Om te beginnen om die betere drops uit de high level instances te halen en verder kan ik met die want list off tanken in kara.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 22:13
MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:23:
mijn level 70 warrior in blues heeft 12k unbuffed dus zo nerfed zijn we niet. En ik heb geen t4 tanking ;) En hoe bedoel je dat prot generfed is qua hp? De talents zelf hebben nooit echt je hp verhoogt, de gear zelfs is niet meer te vergelijken qua hp want daar is echt bakken meer op gekomen zeker met die gems enzo.
Ik heb het over mijn Prot paladin die met 740 +/- Stamina bijna netzoveel hp heeft als mijn warrior die die 2 lvl's lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
redfoxert schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:18:
[...]

Wat bedoel je hier met T4 tanking ? 9k unbuffed op level 68 is vrij normaal.

Mijn 70 protection warrior heeft met blue (en enkele greens), enchants en wat gems, bijna 12k unbuffed HP. Dat in combinatie met 489 defense, vond dat laatste puntje niet echt de moeite :)
Mijn warrior heeft tussen 10 en 11k unbuffed geloof ik momenteel. ik wist niet dat er zo'n mooi leg enchant bestond, dus die ga ik meteen even halen :P (zal wel een berg geld kosten) Defense is 479. Ben aan het werk voor een nieuwe belt (quest reward), daarna zal defense nog wel wat stijgen en dan hoeft er van mij ook niet zo nodig nog meer bij. Dan is het belangrijkste m'n health /dodge/parry/block opkrikken. Enige wat ik nog een beetje mis in mijn gear is 2 goede trinkets. Heb tot nu toe veel pech gehad met drops.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebazztiaan schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:23:
Nou het is wel frusti om te zien dat het altijd de zelfde mensen zijn die hun pots 'vergeten'

mageblood potion, super mana pot, healingpower pot. En die verdomde mageblood pots gaan voor 5g over de toonbank @ AH, so forget it maar, betalen kunnen ze!, die deel ik dus niet uit.
Lol, heb ik even geluk dat ik herbalism als proffesion naast tailoring heb. Dan hoef ik alleen maar te zorgen dat ik de juiste plantjes pluk om een bepaald drankje te hebben plus natuurlijk de andere mats die vereist zijn om een drankje te fabriceren. Ik zorg er zowiezo wel voor dat ik goed voorbereid op een raid of instance. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:39
Katala schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:49:
[...]

Mijn warrior heeft tussen 10 en 11k unbuffed geloof ik momenteel. ik wist niet dat er zo'n mooi leg enchant bestond, dus die ga ik meteen even halen :P (zal wel een berg geld kosten)
Op Agamaggan (ally-side) was ik er iets van 80g aan kwijt, terwijl ze eerst voor 180g op AH stonden,
prijs is dus flink gedaald.
Ik hoorde dat ze op Dentarg (horde-side) voor 60g op AH weggingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 12:15
Killion schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:37:
Kan iemand die patch notes eens posten of op een andere site plaatsen?
"This website has been blocked. Catagory: Gaming" :(
Ik kan ze niet vinden.. Dus posten die hap! :P

[ Voor 3% gewijzigd door danslo op 03-04-2007 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

Sleepie schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:27:
Ook mijn UI maar even dan (klikbaar voor grotere versie)

[afbeelding]
Met welke addon/mod maak je die mooie balken rondom je chats - de onderste balk is FuBar :) dat was me al opgevallen.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MilaNL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 20:43
Ga ik dat dus installeren, maak een accountje aan, blijkt dus dat je een prepaid game card moet hebben om een account aan te maken!!!
Kan ik niet gewoon met me gratis 30 dagen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:44
Vidra schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:17:
[...]

Met welke addon/mod maak je die mooie balken rondom je chats - de onderste balk is FuBar :) dat was me al opgevallen.
Denk dat dat "Prat" is. www.wowace.com/files
MilaNL schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:19:
Ga ik dat dus installeren, maak een accountje aan, blijkt dus dat je een prepaid game card moet hebben om een account aan te maken!!!
Kan ik niet gewoon met me gratis 30 dagen spelen?
Dit is al heel lang bekend. Staat zelfs in de TS afaik. Zie "Betaling en aanmelding" daar.

[ Voor 40% gewijzigd door Bulligan op 03-04-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:45
Patch notes

WoWWiki ftw zullen we maar zeggen

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
wowwiki.com gelijk plat bij meer dan 5 bezoekers... niet zo ftw dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
SurfControl

Access Denied
You are: **************

Access to www.wowwiki.com/2.0.12 has been denied by SurfControl

www.wowwiki.com/2.0.12 is categorized as: Games

noooooooooooooooo :(
wacht wel tot vanavond dan maar.

Zou iemand in iedergeval de hunter notes kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:45
Bosmonster schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:28:
[...]
wowwiki.com gelijk plat bij meer dan 5 bezoekers... niet zo ftw dan :P
Crap, m'n holy bible... Niet zo'n goed idee idd..
Ach ja, een paar pagina's terug zag ik de patchnotes ook al staan, dus gewoon even terugbladeren :)

Edit: Ook al, zucht, dan maar zo: :P
Mac
* Improved memory usage and stability under Mac OS X 10.4.9 using multi-threaded OpenGL

[edit]
Bug Fixes
* Attempting to turn in a guild charter with a signature from a player that formed his own guild will no longer result in an inappropriate error message.

* Using the customer support "Auto-Unstuck" will now trigger the one-hour cooldown on the player's hearthstone.

* Arenas

Players will no longer be able to see their opponents in the Combat Log of an Arena match-up before the game starts.

* Battlegrounds

Eye of the Storm: Players should no longer be able to exit the bubble before the match starts.

* Mechanar

The gate at the top of the elevator in Mechanar will now remain open while attempting the gauntlet and after Pathaleon the Calculator is killed.

* Caverns of Time: Old Hillsbrad

The Escape from Durnholde event will no longer break during the church part of the encounter.

* Various localization fixes have been applied.

[ Voor 61% gewijzigd door Kazu op 03-04-2007 17:40 ]

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Killion schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:38:
[...]

SurfControl

Access Denied
You are: **************

Access to www.wowwiki.com/2.0.12 has been denied by SurfControl

www.wowwiki.com/2.0.12 is categorized as: Games

noooooooooooooooo :(
wacht wel tot vanavond dan maar.

Zou iemand in iedergeval de hunter notes kunnen posten?
World of Warcraft PTR Patch 2.0.12

The latest patch notes can always be found at http://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/

[edit]
Mac

* Improved memory usage and stability under Mac OS X 10.4.9 using multi-threaded OpenGL

[edit]
Bug Fixes

* Attempting to turn in a guild charter with a signature from a player that formed his own guild will no longer result in an inappropriate error message.

* Using the customer support "Auto-Unstuck" will now trigger the one-hour cooldown on the player's hearthstone.

* Arenas

Players will no longer be able to see their opponents in the Combat Log of an Arena match-up before the game starts.

* Battlegrounds

Eye of the Storm: Players should no longer be able to exit the bubble before the match starts.

* Mechanar

The gate at the top of the elevator in Mechanar will now remain open while attempting the gauntlet and after Pathaleon the Calculator is killed.

The Escape from Durnholde event will no longer break during the church part of the encounter.

* Various localization fixes have been applied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die was erg makkelijk op te lossen, evt zelfs zonder wipe. Laat bijvoorkeur een hunter of rogue guards de church in pullen. Thrall valt ze aan. Feign/vanish en thral dood laten gaan. Hij spawned bij de rivier en vanaf daar opnieuw doen.

Heb het zelf nog niet zo mee gemaakt, wij hadden hadden geen rogue hebben dom gedaan en iedereen had agro. Gevolg thrall en wij dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:39:
We zijn idd met een kleine selecte groep uit DI gegaan gewoon omdat het verschil te groot werd tussen de kartrekkers en de slackers zeg maar. We zijn nu met 11 man en de namen kan je grotendeels zelf invullen. BTW de nieuwe naam van ons is Cingeto.
Lijkt me zo lekker om zometeen serieus te gaan raiden waarbij iedereen precies weet wat te doen zijn char 100% in orde heeft en elkaar alles gunt.
Zijn jullie al begonnen in Kara?
DI bloed nu aardig dood, forum is stil.
BigJ is nu ook gestopt, geen compotente RL'ers meer, geen goedgegearde mensen meer...
DI goes back to casual.

Anyway, m'n 59 warrior is af,
BG's zijn nog leuk, al begint het ook weer te vervelen, geen idee wat ik voor die marks nog moeten kopen, sinds ik toch niet verder gaan dan 59. Op dit moment veel aan het traden, gemiddeld 900g per week :D Lang leve de AH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 17:49:

Die was erg makkelijk op te lossen, evt zelfs zonder wipe. Laat bijvoorkeur een hunter of rogue guards de church in pullen. Thrall valt ze aan. Feign/vanish en thral dood laten gaan. Hij spawned bij de rivier en vanaf daar opnieuw doen.

Heb het zelf nog niet zo mee gemaakt, wij hadden hadden geen rogue hebben dom gedaan en iedereen had agro. Gevolg thrall en wij dood.
Heb Old Durnholde 4x gedaan zonder wipe. Nooit iets van een bug gemerkt, wat was er dan mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
UltraR-pc schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:15:
[...]

Heb Old Durnholde 4x gedaan zonder wipe. Nooit iets van een bug gemerkt, wat was er dan mis?
Ach, Thrall bleef gewoon stil staan na de mobs. Deed niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Killion schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:26:
[...]

Ach, Thrall bleef gewoon stil staan na de mobs. Deed niks meer.
Hmm ook nog nooit last van gehad :)

Maar blij dat het opgelost is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wordt meer en meer WoW moe na lvl 70 te zijn geworden, geen zin in attunements etc. maar dat terzijde...

Ik wil eens een twinkje proberen, niet om het feit van geld achter de hand voor enchants enzo, maar meer om te kunnen PvPen met een class die niet eerst flink glvled hoeft te worden.:)
Classen zijn op sommige lvls sterk en op andere lvls weer zwakker vergeleken mett andere. (bijv. paladin na lvltje of 40)
Wat zijn goede classes om te pvpen met lvl 19/29 denken julie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:35:
Zo wordt meer en meer WoW moe na lvl 70 te zijn geworden, geen zin in attunements etc. maar dat terzijde...

Ik wil eens een twinkje proberen, niet om het feit van geld achter de hand voor enchants enzo, maar meer om te kunnen PvPen met een class die niet eerst flink glvled hoeft te worden.:)
Classen zijn op sommige lvls sterk en op andere lvls weer zwakker vergeleken mett andere. (bijv. paladin na lvltje of 40)
Wat zijn goede classes om te pvpen met lvl 19/29 denken julie?
Rogue voor 19 (Maar saai) Paladin en Rogue op 29, maar bedenk wel dat de echte 'twink' enchants 35+ zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen enkele pagina's terug die zich afvroegen welke UI ik heb, dit is de allernieuwste Photek 7X met enkele losse addons zoals de threatmeter.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:40:
[...]

Verhaal over "casual" raiden
Als je je laat lenen om elke keer toch te gaan ben je sowieso verkeerd bezig als je daardoor niet je eigen spel kan spelen. Zoals ik het zie, denken ze toch alleen maar dat jij toch wel online komt op je priest om hun van heals te voorzien, ook al wilde je wat anders. Als je dat niet meer doet gaan ze vanzelf wel op zoek naar een andere priest die wel nog wil.

Ik zou als ik jou was gewoon vooral lekker je eigen ding doen, zeker omdat je in een casual guild zit.

In ieder geval succes met het levellen van je druid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Plaatje van trash in SSC :)

[ Voor 6% gewijzigd door Exitium op 03-04-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:39:
[...]

Vercingetorix (72 - 46 v. Chr.), was een Gallische koning uit de Auvergne die aan het hoofd stond van de Gallische opstand tegen de Romeinen in 53 - 52 v. Chr.. Zijn naam is een samenstelling van het Gallische Ver (opper), cingeto (krijger) en rix (koning
Ah dat zijn jullie dus. Vroeg me al af waar die naam vandaan kwam. Ook al met iemand gegrouped... succes verder...

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Er verschijnen de laatste tijd steeds meer posts in de blizz forums over het toevoegen van heroic modes voor de pre-TBC instances. Dus lvl 70 versies van Dead mines, SM, ZF, etc.

http://forums.wow-europe....l?topicId=268867451&sid=1

Mij lijkt dit echt een heel tof idee. Ik schat zo in dat mij dat wel een aantal maanden speeltijd zou opleveren, zou echt niet weg te slaan zijn uit heroic SFK, SM en ZF. En een heroic versie van Archaedas (Uldaman).... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraR-pc schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:52:
Er verschijnen de laatste tijd steeds meer posts in de blizz forums over het toevoegen van heroic modes voor de pre-TBC instances. Dus lvl 70 versies van Dead mines, SM, ZF, etc.

Mij lijkt dit echt een heel tof idee. Ik schat zo in dat mij dat wel een aantal maanden speeltijd zou opleveren, zou echt niet weg te slaan zijn uit heroic SFK, SM en ZF. En een heroic versie van Archeadas (Uldaman).... :9~
Dat is wel een heel gaaf idee, moet ik zeggen. Ik vind Deadmines bijvoorbeeld een erg leuke instance, net als andere beginners instances. Niet alleen door de herinneringen ("m'n eerste instance, wow!" :P), maar ook omdat ze wat korter zijn. Als ze weer een uitdaging gaan vormen en loot op gaan leveren, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
auwww :(

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/mtw.kersten/wow/TH.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door SouLmaN op 03-04-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Wat zeggen jullie, doorgaan met m'n priest (pas lvl14), of een paladin maken?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Bouw een lock :+

Nee serieus: wat wil je ermee doen? Main healer worden? Solo-en? Pvp-en? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs B
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:58
Atlas schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:38:

voor alle drie zou ik een priest nemen tbh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Atlas schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:38:

Dus :P

Wat ik er mee wil, kunnen main healen. goed kunnen supporten in zowel pve als pvp.. hmm Paladin it is.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Weer 7 badges gehaald uit heroics vandaag.. Nog maar 17 en ik kan mijn Orb of the Soul-Eater ophalen! Moet alleen nog wel even revered worden met Honor Hold :X :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:10
UltraR-pc schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:52:

Mij lijkt dit echt een heel tof idee. Ik schat zo in dat mij dat wel een aantal maanden speeltijd zou opleveren, zou echt niet weg te slaan zijn uit heroic SFK, SM en ZF. En een heroic versie van Archaedas (Uldaman).... :9~
Geweldig, en dan moet je sommige straks natuurlijk verplicht doen ivm attunements. Ik heb nou al schijthekel aan ST, Maraudon en Uldaman. Moet er niet aan denken die zooi nog eens verplicht als heroic te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
inderdaad, sommige instance op heroic lijkt me wel leuk, maar echt mara, st en ulda zijn echt klote instances

vond het zowieso al een beetje overdreven nu met de attunement chains

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 08:38
Ik zit een beetje vast met enchanting op het moment. Ik heb te laat Jewelcrafting gedropt voor Enchanting, waardoor ik de items die ik op de level kreeg niet kon disenchanten. Ik zit nu op 125/150. Ik heb een paar runs door SFK gedaan, maar daar word ik niet veel wijzer van. Hoe kan ik nu het beste verder gaan, zonder er al te veel geld aan te besteden? Ik wil namelijk straks wel mijn Epic Mount kunnen betalen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dekay schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:26:
Ik zit een beetje vast met enchanting op het moment. Ik heb te laat Jewelcrafting gedropt voor Enchanting, waardoor ik de items die ik op de level kreeg niet kon disenchanten. Ik zit nu op 125/150. Ik heb een paar runs door SFK gedaan, maar daar word ik niet veel wijzer van. Hoe kan ik nu het beste verder gaan, zonder er al te veel geld aan te besteden? Ik wil namelijk straks wel mijn Epic Mount kunnen betalen. :P
http://forums.wow-europe....13121383&pageNo=1&sid=1#9 0-300
http://forums.wow-europe....3121383&pageNo=2&sid=1#29 301-375

beste wat je kan doen is gewoon levellen als je mats hebt en op 70 gewoon even de lower instances etc farmen, dissen en dan verder boosten

dat of er nu alvast een klein fortuin tegenaan gooien om alle mats te kopen die nodig zijn

ik zit zelf nu op 325 enchanting en level het rustig aan, gisteren 70 geworden en normale flying mount gehaald dus kan nu weer rustig aan verder enchanting levelen, samen met tailoring (353 nu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Hmm, ja. Daar was ik al bang voor. :P Ik denk dat ik alleen mining maar level tijdens het levelen richting de 70 en als ik dan 70 ben ik wat met enchanting ga doen of eventueel droppen voor iets anders. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dekay schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:33:
Hmm, ja. Daar was ik al bang voor. :P Ik denk dat ik alleen mining maar level tijdens het levelen richting de 70 en als ik dan 70 ben ik wat met enchanting ga doen of eventueel droppen voor iets anders. Thanks.
ligt er ook aan met welk doel je enchanting neemt
ik heb het alleen genomen om me eigen gevonden drops te kunnen dissen en eventueel oude gear, dit om te besparen op kosten voor eigen enchants, ben zelf niet zo een handelaar dus mijn gold komt meestal van grinden of van de echt zeldzame drops die ik wel op ah zet

verder zijn de enchants die ik dan kan zetten leuk meegenomen, maar het is primair meer om geld te besparen dan om geld te verdienen

heb ook nog een rogue mining alt op lvl 70 dus daarmee kan ik op zich ook nog wel wat verdienen ores naar jewelcrafter guildie sturen om te laten prospecten etc

voor luie mensen blijft imho nog steeds mining/skinning of herbing/skinning de beste combo :P dat of in sommige gevallen zelfs mining/herbing als je de spots weet (ivm 1 tracker tegelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:19:
inderdaad, sommige instance op heroic lijkt me wel leuk, maar echt mara, st en ulda zijn echt klote instances

vond het zowieso al een beetje overdreven nu met de attunement chains
Heroic Prinsess run !!! Das volgens mij behoorlijk hard op Heroic. Vindt opzich dit een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dekay schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:33:
Zit jij op Dentarg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:38:
[...]

ligt er ook aan met welk doel je enchanting neemt
ik heb het alleen genomen om me eigen gevonden drops te kunnen dissen en eventueel oude gear, dit om te besparen op kosten voor eigen enchants, ben zelf niet zo een handelaar dus mijn gold komt meestal van grinden of van de echt zeldzame drops die ik wel op ah zet

verder zijn de enchants die ik dan kan zetten leuk meegenomen, maar het is primair meer om geld te besparen dan om geld te verdienen

heb ook nog een rogue mining alt op lvl 70 dus daarmee kan ik op zich ook nog wel wat verdienen ores naar jewelcrafter guildie sturen om te laten prospecten etc

voor luie mensen blijft imho nog steeds mining/skinning of herbing/skinning de beste combo :P dat of in sommige gevallen zelfs mining/herbing als je de spots weet (ivm 1 tracker tegelijk)
Heb het niet perse genomen om er op te verdienen, meer om mijn eigen gear of die van guildies te enchanten en de overgebleven reagents op de AH te zeggen. Brengt soms redelijk wat op. Een stack ik dacht Vision Dust (:+), in ieder geval een redelijk low level reagent, bracht 10g op.

@AKooi22
Nee, zie sig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Valt me wel op dat vooral de mensen die nooit echt hardcore hebben geraid, de Heroic Pre-TBC instances met open armen verwelkomen en dat de mensen die hard hebben geraid en hard hebben gefarmed er echt geen trek in hebben (ik persoonlijk ook niet!).

Ben trouwens eindelijk LvL70 met mijn Warrior en ben lekker bezig met Rep grinden en met Gear verzamelen om een beetje te kunnen tanken.
Helaas heb ik nog geen flying mount, hoef nog maar 330g te verdienen en dan kan ik eindelijk naar wat nieuwere instances dan Black Morass, Steamvaults, ShadowLabs en Shattered Halls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aahh ballezooi, gister was echt weer klote. Op meerdere fronten :(

We zouden gister de raid afmaken (Zul'Gurbub) en die zou om half 9 beginnen.
Na het eten, ging ik rustig douchen. 7 uur. Om half 8 ging ik thee zetten en rustig even achter de computer zitten. Ik start Warcraft op en ging nog ff een q completen.

De raid zou bijna beginnen dus ik HS naar UC. Nog even de AH bekijken enzo. En op een gegeven moment zie ik iemand die een +12agi aanbiedt op een cloak. Laat ik nu net een cloak hebben gehad van de q die ik ging completen. Dus die kon ge-enchant worden.

Ik moest alleen even wat mats kopen. Geen probleem. Ik snapte ook opeens waarom ik sommige mats moest halen. Die waren 40g per stuk. Gelukkig moest ik er maar 1 hebben, dus ik alle spulletjes gekocht en naar de enchanter toe.

Ik start een trade, geef hem de mats en net als de trade completed is: WHAMM !!

Pc uitgeslagen. Ik heel zuur want:

1. De raid zou zo beginnen
2. Mats twv 50g weggegeven
3. Het is wel mijn pc ! :(

dus ik proberen hem aan te zetten. Ging heel even en sloeg weer uit. Eigenlijk wilde ik naar buiten gaan, maar ik besloot om het maar te repareren voor zover dat zou gaan.

Al vlug kwam ik erachter dat het wel aardig warm was. Vond ik raar, want ik heb best wel wat koeling, met als het juweeltje de outtake op mijn voeding van 120mm.

En laat die het nou net geweest zijn die het niet meer deed :( Ik ging de voeding nader bekijken en zag dat heel af en toe de fan ietsjes bewoog. Niet stuk dus, maar stroef. Uiteindelijk voeding opengeschroefd, fan eruit gehaald, schoongemaakt en teruggestopt. Daarnaa deed hij het gelukkig weer, maar niet zo goed als toen hij nieuw was. Dan voelde je echt een windvlaag als je hem op volle toeren liet draaien, was net een ventilator.

maargoed voorlopig werkt het, maar ik ga zsm een nieuwe pc samenstellen en halen. Want hij gaat wel dood uiteindelijk denk ik :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lipton16
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07 13:27
Heb gister even Burning Crusade gekocht omdat ik hem in eerste instantie nog niet nodig had.
Maar wat een schrale bende daar @ Blizzard, net of ze daar de DVD nog niet uitgevonden hebben, er zat ook gewoon een cd los in mijn doosje (dus onder de krassen ect)

Zo vernieuwend is BC niet eens, jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik hoop dat je je cloak alsnog ge-enchant gekregen hebt? :)
Wel leuk om te zien dat mensen Z|G nog raiden, leuke instance!

Iemand die mij hier kan vertellen hoe arena-pvp het best gaat? Is dat vooral stamina en resilience gear farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
In mijn doosje zat er geen één los. De reden waarom ze het niet op een DVD zetten is omdat een groot deel van de mensen die WoW speelt geen DVD-speler heeft (oude PC enzo..). Zo kan iedereen dus WoW normaal installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lipton16 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:09:
Heb gister even Burning Crusade gekocht omdat ik hem in eerste instantie nog niet nodig had.
Maar wat een schrale bende daar @ Blizzard, net of ze daar de DVD nog niet uitgevonden hebben, er zat ook gewoon een cd los in mijn doosje (dus onder de krassen ect)

cd's los in doosje? daar voor moet je toch echt bij de winkel zijn waar je hem hebt gekocht, dat ligt niet aan blizzard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:06:
Aahh ballezooi, gister was echt weer klote. Op meerdere fronten :(

We zouden gister de raid afmaken (Zul'Gurbub) en die zou om half 9 beginnen.
Na het eten, ging ik rustig douchen. 7 uur. Om half 8 ging ik thee zetten en rustig even achter de computer zitten. Ik start Warcraft op en ging nog ff een q completen.

De raid zou bijna beginnen dus ik HS naar UC. Nog even de AH bekijken enzo. En op een gegeven moment zie ik iemand die een +12agi aanbiedt op een cloak. Laat ik nu net een cloak hebben gehad van de q die ik ging completen. Dus die kon ge-enchant worden.

Ik moest alleen even wat mats kopen. Geen probleem. Ik snapte ook opeens waarom ik sommige mats moest halen. Die waren 40g per stuk. Gelukkig moest ik er maar 1 hebben, dus ik alle spulletjes gekocht en naar de enchanter toe.

Ik start een trade, geef hem de mats en net als de trade completed is: WHAMM !!

Pc uitgeslagen. Ik heel zuur want:

1. De raid zou zo beginnen
2. Mats twv 50g weggegeven
3. Het is wel mijn pc ! :(

dus ik proberen hem aan te zetten. Ging heel even en sloeg weer uit. Eigenlijk wilde ik naar buiten gaan, maar ik besloot om het maar te repareren voor zover dat zou gaan.

Al vlug kwam ik erachter dat het wel aardig warm was. Vond ik raar, want ik heb best wel wat koeling, met als het juweeltje de outtake op mijn voeding van 120mm.

En laat die het nou net geweest zijn die het niet meer deed :( Ik ging de voeding nader bekijken en zag dat heel af en toe de fan ietsjes bewoog. Niet stuk dus, maar stroef. Uiteindelijk voeding opengeschroefd, fan eruit gehaald, schoongemaakt en teruggestopt. Daarnaa deed hij het gelukkig weer, maar niet zo goed als toen hij nieuw was. Dan voelde je echt een windvlaag als je hem op volle toeren liet draaien, was net een ventilator.

maargoed voorlopig werkt het, maar ik ga zsm een nieuwe pc samenstellen en halen. Want hij gaat wel dood uiteindelijk denk ik :(
Nieuwe fan in de voeding is misschien goedkoper ? Tenzij de rest ook bagger is natuurlijk maar om voor een minder functionerende fan in een voeding een compleet nieuwe pc samen te stellen .... Eventueel kan een compleet nieuwe voeding nog wonderen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
RaseriaN schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:06:
Valt me wel op dat vooral de mensen die nooit echt hardcore hebben geraid, de Heroic Pre-TBC instances met open armen verwelkomen en dat de mensen die hard hebben geraid en hard hebben gefarmed er echt geen trek in hebben (ik persoonlijk ook niet!).

Ben trouwens eindelijk LvL70 met mijn Warrior en ben lekker bezig met Rep grinden en met Gear verzamelen om een beetje te kunnen tanken.
Helaas heb ik nog geen flying mount, hoef nog maar 330g te verdienen en dan kan ik eindelijk naar wat nieuwere instances dan Black Morass, Steamvaults, ShadowLabs en Shattered Halls.
Moet zeggen dat ik de Heroics wel aardig vindt maar heb het nu wel weer gezien. Eergisteren Mag down dus op naar SSC =). Daarom lijkt het me wel leuk Heroic DM of Mara, beetje nostalgie denk ik zo.

btw voor SL en SH heb je geen Flying mount nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:12:
ik hoop dat je je cloak alsnog ge-enchant gekregen hebt? :)
Wel leuk om te zien dat mensen Z|G nog raiden, leuke instance!

Iemand die mij hier kan vertellen hoe arena-pvp het best gaat? Is dat vooral stamina en resilience gear farmen?
Ohhh fuck, dat was ik vergeten !! :+

Ik had een ventilator op de pc gezet, en aangedaan, snel WoW opstarten en hij zat nog steeds in de party _/-\o_ Hij zei meteen: "Welcome back" en startte de trade om mijn cloak te enchanten. Ik vond het zo cool, dat hij niet gevlucht was met mijn mats. _/-\o_

Met die mats had hij namelijk meer geld als het geld wat ik hem opleverde voor de enchant. Heel cool van em _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:28:
[...]

Ik had een ventilator op de pc gezet, en aangedaan, snel WoW opstarten en hij zat nog steeds in de party _/-\o_ Hij zei meteen: "Welcome back" en startte de trade om mijn cloak te enchanten. Ik vond het zo cool, dat hij niet gevlucht was met mijn mats. _/-\o_

Met die mats had hij namelijk meer geld als het geld wat ik hem opleverde voor de enchant. Heel cool van em _/-\o_
redfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:17:
[...]

Nieuwe fan in de voeding is misschien goedkoper ? Tenzij de rest ook bagger is natuurlijk maar om voor een minder functionerende fan in een voeding een compleet nieuwe pc samen te stellen .... Eventueel kan een compleet nieuwe voeding nog wonderen doen.
Ja klopt is idd goedkoper. Opzich ben ik heel tevreden over mijn pc, maar ik ga geen geld meer in "dat ouwe ding" steken. Ik zit nog op socket A, weliswaar helemaal overgeklokt ed, maar het systeem gaat al zo lang mee, ik heb er zo wel vrede mee :) .

Ik was tog al voorzichtig aan het rondkijken voor een X2 icm een nforce550, en dat kan ik nu wel gaan realiseren :+

Het brengt ook veel voordelen met zich mee. Mijn kast zit helemaal vol. Ik heb 5 hd's in me pc. Nu koop ik 2x500gb en pomp ik alles over. Eindelijk ook een PCi-e videokaart. Zo heb ik weer een stabiele basis voor de komende 2 a 3 jaar

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:39
cls schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:22:
Weer 7 badges gehaald uit heroics vandaag.. Nog maar 17 en ik kan mijn Orb of the Soul-Eater ophalen! Moet alleen nog wel even revered worden met Honor Hold :X :/
Naais.

Runnetje Shattered Halls levert al iets van zo'n 2000 rep op, gebruik die gevallen waarmee je nog eens
25% extra rep krijgt en het schiet lekker op en zo moeilijk is SH niet imho.
Vergeet alleen niet bij een wipe zo'n ding weer opnieuw te activeren (ik spreek uit ervaring :9).

Of je doet de Hellfire Fortifications quest 3 miljoen keer (11 rep per keer). :P

Dacht trouwens dat die rep trouwens ophield na halverwege richting revered te zijn maar dat was niet
het geval toen ik de quest inleverde om tokens te vergaren.

Ga je erna nog door met heroics? Of is de Orb je enige doel?

Ik denk dat ik mijn trail-accountje maar om ga zetten in een normale account (tcha-tching) trouwens,
zit al weer tegen lvl 20 aan te hikken en nog steeds geen nieuws van Blizz aangaande mijn suspended
account dus....

Geduld is geen schone zaak voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 18:58:
[...]

Als je je laat lenen om elke keer toch te gaan ben je sowieso verkeerd bezig als je daardoor niet je eigen spel kan spelen. Zoals ik het zie, denken ze toch alleen maar dat jij toch wel online komt op je priest om hun van heals te voorzien, ook al wilde je wat anders. Als je dat niet meer doet gaan ze vanzelf wel op zoek naar een andere priest die wel nog wil.

Ik zou als ik jou was gewoon vooral lekker je eigen ding doen, zeker omdat je in een casual guild zit.

In ieder geval succes met het levellen van je druid :)
Hehe, leuk dat je dat nu zegt. Heb gisteren bedankt voor Kara, de raid ging niet door. Ben zelf Class leader, maar gezien de casual raiding betekent dat meer dat ik bij nieuwe applications kijk of een priest niet een volkomen idioot is die niet kan spelen en ten tweede of het een beetje sociaal persoon is die bij de groep past.

Een druid die resto gaat en een priest, die altijd vaste prik waren bij de ZG en AQ raids zijn bezig met de 'attunement'. Dus binnenkort een oplossing.

Sprak gisteren naaar aanleiding hiervan met de guild leader en main tank (we hebben momenteel maar twee tanks die de gear hebben om Kara te tanken, maar ook hier zijn er twee al attuned en momenteel de gear aan het verzamelen). Hij heeft hetzelfde probleem als ik. Als hij online is zit hij in karazhan. Allebei zijn we al kapitalen kwijt aan de pots, omdat we niet aan gold verdienen toekomen. We zitten dus allebei op wat aflossing te wachten van de tweede lading level 70's.

Komend weekend twee dagen de tijd om mn druid van 66,5 naar 68 te krijgen en Alchemy te levelen. Flightform zou me toch in staat moeten stellen de meeste herbs te bereiken op 68.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:28:
[...]

Is niet zo vreemd hoor. Als enchanter moet je het echt van een goede naam hebben. Door de prijzen van sommige mats is het namelijk schering en inslag dat er een scammer tussen loopt.

De meeste mensen zullen alleen kopen van enchanters die ze kennen, of die een goede naam hebben. Het is daarom ook lastig om daar tussen te komen, zeker als je geen lid bent van een bekende grote guild. De enchanters uit de hardcore raiding guilds kijken wel uit voor een naam als scammer. Bij ons op de server lig je er dan namelijk meteen uit en kom je er ook nergens meer in.

Wij hadden ene Wazoor rondlopen op de server die scamde er oplos. Hij advertisde al met alts omdat er anders meteen waarschuwingen uitgingen. Die zat steeds in kleine beginnende guilds. Maar aangezien mensen weigerden een groep te vormen met mensen die in dezelfde guild als hem zaten werd hij overal steeds uitgetrapt.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
als ik iets wil laten enchanten gaat 't idd altijd zo:

eerst kijken of er in de guild iemand is, dan mensen die ik ken buiten de guild en als laatste enchanters die in grote bekende guilds zitten... nog nooit gezeik mee gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zjanzjak schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:36:

Runnetje Shattered Halls levert al iets van zo'n 2000 rep op, gebruik die gevallen waarmee je nog eens 25% extra rep krijgt en het schiet lekker op en zo moeilijk is SH niet imho.
Vergeet alleen niet bij een wipe zo'n ding weer opnieuw te activeren (ik spreek uit ervaring :9).
Wat voor een gevallen die je 25% extra rep geven? Spirit shards?

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Sallin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:16:
[...]

Wat voor een gevallen die je 25% extra rep geven? Spirit shards?
Honor Hold Favor
Use: In Hellfire Peninsula and Hellfire Citadel, increases Honor Hold reputation gained from killing monsters by 25% and experience gained by 5%. 30 minute duration.
kost je 5 Mark of Honor Hold

[ Voor 3% gewijzigd door Viggen op 04-04-2007 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Viggen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:19:
[...]

Honor Hold Favor

[...]

kost je 5 Mark of Honor Hold
Of 5 Mark of Thrallmar voor de Horde variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:33

Bezulba

Formerly known as Eendje

echt niet... die kan je niet kopen in thrallmar.. zou wat zijn honor hold rep krijgen met een thrallmar trinket :+

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Ik wilde dat er nog bij zetten maar ik dacht: "zo flauw zullen ze toch niet zijn..."

maar jullie blijven mij verbazen :{ :P

speciaal voor eendje :P

Thrallmar Favor
Use: In Hellfire Peninsula and Hellfire Citadel, increases Thrallmar reputation gained from killing monsters by 25% and experience gained by 5%. 30 minute duration.
Te krijgen voor 5 Mark of Thrallmar

[ Voor 54% gewijzigd door Viggen op 04-04-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
er staat ook horde variant, wel lezen eend, anders krijg je misschien weer een roze nick ofzo :P

vanavond shadowlabs, hoop dat me sword dropt :P need sword of horrid dreams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Lipton16 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:09:

Jezus...hoezo zeuren :D
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:51:
er staat ook horde variant, wel lezen eend, anders krijg je misschien weer een roze nick ofzo :P

Droprate...too....low...

Ik weet zeker dat als 'ie dropped ik geoutrolled word door een n00b warlock ofzo :(

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r

http://img149.imageshack.us/img149/8121/boksrl2.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:33

Is deze geen goed alternatief?
Voor het geval je zwaardje niet dropped ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hydra schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:59:
Ik weet zeker dat als 'ie dropped ik geoutrolled word door een n00b warlock ofzo :(
Ik heb 'm als tankwapen op m'n pala! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23
Hydra schreef op woensdag 04 april 2007 @ 10:59:
[...]

Jezus...hoezo zeuren :D

[...]

Droprate...too....low...

regel revered keepers of time sword ofzo

naabs !

; )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bij mij zit ie ook heel lekker :p, ben nu mats aan het verzamelen voor +40 spelldamage enchant.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
ImdaMned schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:02:
[...]

regel revered keepers of time sword ofzo

naabs !

; )
die is echt niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik vind persoonlijk dat zwaard van Mechanar en van CoT revered beter. (Die van CoT ziet er ook nog eens gelikt uit)

Over het algemeen zijn er veel caster wapens te halen, iets te veel imo. In Shattered Halls dropt er ook al een caster wapen. (Ik zie liever wat meer voor een warrior:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:01:
[...]

Is deze geen goed alternatief?
Voor het geval je zwaardje niet dropped ;)
yups maar ben nog maar net 70 :P dus nog geen rep, als het te lang duurt haal ik dat zwaard inderdaad
maar ik moet toch revered worden met lower city dus genoeg runs in verschiet in shadowlabs :P

mats voor spelldmg enchant heb ik al. loop nog rond met staff van ring of blood
ook al bezig met shadowcloth verzamelen ^^
nee maar wel een goed alternatief zolang je die van murmur nog niet hebt :) en makkelijker te halen

[ Voor 17% gewijzigd door Bokkie op 04-04-2007 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Katala schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:04:
[...]

Ik vind persoonlijk dat zwaard van Mechanar en van CoT revered beter. (Die van CoT ziet er ook nog eens gelikt uit)

Over het algemeen zijn er veel caster wapens te halen, iets te veel imo. In Shattered Halls dropt er ook al een caster wapen. (Ik zie liever wat meer voor een warrior:P)
Greatsword of Horrid Dreams is wel het beste Warlock wapen wat redelijk eenvoudig te krijgen is. Ik heb hem ook met +40 spellpower :)

Heb daarnaast nog mn Tome of Shadow Force voor +8 sta en +34 shadow damage.

Voor een totaal van

+23 stamina
+15 int
+14 hit
+204 shadow damage

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2007 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Katala schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:04:
[...]

neuh stam kan je genoeg op andere delen halen, horrid heeft gewoon de meeste hit en spelldmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 17:33
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:05:
[...]

yups maar ben nog maar net 70 :P dus nog geen rep, als het te lang duurt haal ik dat zwaard inderdaad
maar ik moet toch revered worden met lower city dus genoeg runs in verschiet in shadowlabs :P

mats voor spelldmg enchant heb ik al. loop nog rond met staff van ring of blood
ook al bezig met shadowcloth verzamelen ^^

[...]

nee maar wel een goed alternatief zolang je die van murmur nog niet hebt :) en makkelijker te halen
Als ik mij niet vergis is die reputation naar revered toe in CoT vrij makkelijk te halen aangezien
de 2 beschikbare quests die je moet doen meer dan 10k aan rep opleveren. Ik zou bijna durven zeggen dat het CoT zwaardje veel gemakkelijke/sneller te halen is dan je suf te farmen in SL ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:10:
[...]

neuh stam kan je genoeg op andere delen halen, horrid heeft gewoon de meeste hit en spelldmg
Battlecast craftable setje. Ben al Primal Mights aan het verzamelen om die voor mn warlockje te laten maken :) Frozen Shadoweave set ligt ook in het verschiet .... niet een beetje overpowered voor een alt misschien ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:14:
[...]

Als ik mij niet vergis is die reputation naar revered toe in CoT vrij makkelijk te halen aangezien
de 2 beschikbare quests die je moet doen meer dan 10k aan rep opleveren. Ik zou bijna durven zeggen dat het CoT zwaardje veel gemakkelijke/sneller te halen is dan je suf te farmen in SL ;)
dat klopt :) maar zoals ik al zei, ik moet ook lower city rep hebben dus sl farmen moet toch gebeuren :)

bovendien met een goede groep SL farmen kan nog redelijk wat opleveren ook ^^ (zelfde geld ook voor black morass btw, waar ik ook wat items vandaan wil hebben)
redfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:14:
[...]

Battlecast craftable setje. Ben al Primal Mights aan het verzamelen om die voor mn warlockje te laten maken :) Frozen Shadoweave set ligt ook in het verschiet .... niet een beetje overpowered voor een alt misschien ? ;)
mwoah ik ga zelf voor frozen shadoweave en spellstrike ipv battlecast

[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 04-04-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

Nvidiot schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:28:
[...]

0. Hij is prima te doen zonder arcane resist, maar dan moet iedereen wel mooi uitelkaar gaan staan, en meteen die adds plat dpsen. Curator is wat dat betreft een beetje een gear-check, als je genoeg dps hebt is het een eitje.
Wij hebben het geprobeerd met uit elkaar staan, maar dit werkte niet omdat de spawn alle kanten op vloog.

Tegenwoordig staat de tank op max range met zn rug naar de rest van de raid. Deze staan in 1 kluitje op elkaar en nuken de spawns neer zo gauw ze spawnen. Melee rent achter de spawns aan en rent weer terug naar de curator zo gauw de spawn neer is. Op deze manier kan je precies voorspellen waar de spawns heen gaan en zijn ze down voordat ze de ranged dps bereiken.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet hoe Locks meer damage kunnen doen in Kara, ik ben ook level 70 Rogue op Bronze Dragonflight met redelijke gear en ik sta altijd bovenaan in de dps lijst behalve op de rogue onvriendelijke gevechten (ill hoof, curator).. Ik duel wiel swords (edge of the cosmos en revenger (bij gebrek aan BM groups >.<)

@ Reveal,,,,

ik zit ook op bronze dragonflight :), misschien heb je me wel eens gezien, ik zal je wel een keer flamen in Ironforge ^_^

Nymphomania is mijn naam, level 70 night elf female rogue, sword specced atm..

Wij hebben gister shade of aran geprobeert, echt wat een nuke fight is dat.. Hadden hem met de beste poging tot 24% gekregen :(.. Vandaag weer beginnen met verse reset dus weer wat nieuwe gear hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:10:
[...]

Mee eens, maar ik vind 'm zo lelijk :P
Kapoen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:14:
[...]
Dat is het ook :) Ik heb op mijn warlock iedere caster wapen volgens mij gevonden, behalve die uit SL :/ Vorige week heb ik m'n vriendin geholpen met het farmen van dat wapen, na 4 runs was ze revered., en ze moet kara quest nog doen. (heb er zelf de warrior set legs aan over gehouden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:15:
mwoah ik ga zelf voor frozen shadoweave en spellstrike ipv battlecast
Spellstrike is wel leuk voor de +hit enzo maar Battlecast heeft (veel) meer stamina en vrijwel gelijke +dmg. Liever wat meer stamina (en dus mana) om te kunnen wasten voor mana om een resist te compenseren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
redfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:20:
[...]

Spellstrike is wel leuk voor de +hit enzo maar Battlecast heeft (veel) meer stamina en vrijwel gelijke +dmg. Liever wat meer stamina (en dus mana) om te kunnen wasten voor mana om een resist te compenseren :)
kwestie van persoonlijke voorkeur

ik heb zelf liever meer +dmg en hit dan die stam, en 2 extra sockets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Bokkie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:25:
[...]

kwestie van persoonlijke voorkeur

ik heb zelf liever meer +dmg en hit dan die stam, en 2 extra sockets :)
glasscannon ftw !

met 5850 hp unbuffed rondhobbelen bij gruul is best uitdagend : )

[ Voor 12% gewijzigd door ImdaMned op 04-04-2007 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
ImdaMned schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:34:
[...]

glasscannon ftw !

Je hebt het hier over een lock hoor, niet over een mage. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
[...]

glasscannon ftw !

Gruul is totaal geen uitdaging meer na de nerf. Met of zonder veel health. Hij is al 15man killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
[...]
glasscannon ftw !
Toen ik pas mijn nieuwe chest had(spellfire vest) zonder enchants enzo, had ik 5694 hp.. Dan zit je aan 7.4k raidbuffed ofzo. Tja... Ik kan best meer stamina aandoen, maar dan gimp ik me dmg.. :)

Gister prince gedaan in karazhan. Wat een easy gevecht zeg.. Whipe je verdomme 2x onder de 20% omdat zo'n @#$@^ infernal tussen je tank en de raid staat. Tank wordt in een hoekje gedreven -> whipe ;(

Het blijft een fight waarbij je geluk moet hebben met die infernals, en dan kan je raid nog zo wtfownen, maar dan voorkom je een whipe echt niet als ze krom neervallen.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Hom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:38:
[...]

Gruul is totaal geen uitdaging meer na de nerf. Met of zonder veel health. Hij is al 15man killed.
mag je mij is vertellen hoe jullie t doen, ons is het nog niet gelukt :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Waar haal je dan de exra dps vandaag om te zorgen dat hij niet teveel growths krijgt?
Nephilim schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:35:
[...]

Je hebt het hier over een lock hoor, niet over een mage. :P
Als je als lock zijnde veel int/crit/spelldmg heeft zonder veel sta gear dan heeft een lock ook niet veel HP hoor : )

[ Voor 33% gewijzigd door ImdaMned op 04-04-2007 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nihilum telt niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
jarnotjuh schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:47:
Het blijft een fight waarbij je geluk moet hebben met die infernals, en dan kan je raid nog zo wtfownen, maar dan voorkom je een whipe echt niet als ze krom neervallen.
Klopt, daardoor hadden wij gisteren ook twee wipes. Infernals stonden de eerste try letterlijk precies om de tanks en om de ranged groep, rogues lagen al door een infernal die de tank insloot. Ranged kon niet bewegen en kreeg knockback, einde verhaal. Derde try leek het er ook kut uit te zien, maar gelukkig despawnde de eerste infernal net op tijd waardoor we weer positie konden kiezen.
Nhaixatael schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:48:
[...]

mag je mij is vertellen hoe jullie t doen, ons is het nog niet gelukt :P
Kwestie van alles goed spreiden door de grot en bij ground slam kijken waar je heenloopt. Is inderdaad niet zo erg lastig meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
echt my god wat is die armory site fucking brak :F

zit nu rond de 7k raidbuffed ofzo, met allemaal lvl 65 gear etc geen gems en enchants (ja assault op me bracers :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:20:
[...]

Wat is dan het beste voor Mage's :? spellstrike, batllecast of een van die andere recepies. Niet dat ik al zover ben hoor, maar het is leuk om te weten, weet ik tegelijk waar ik aan toe ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Precies Nihilum heeft het al met 15 man gedaan.

Quote van mij realmforums. (van Neg een Ex TM-er die daar nu zit)
Well gz on the kill, but as so many said, killing it after the patch is worth jack @*#*. Kidna sad for all the guilds that couldnt do so before the patch (he was retartedly tough then) but not much else ya can do then accept it, loot and work ya way to the next encounter.

And how easy is gruul now ? we 15 manned him yesterday, killed him at the 15th growth or so, we'll probably going to 1-12 man him soon, and this was unpotted/flasked.

[ Voor 57% gewijzigd door Hom3r op 04-04-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:07:
[...]

Precies Nihilum heeft het al met 15 man gedaan.
En precies, dat zegt dus echt helemaal niets. Nihilum bestaat echt uit een groep kansloze full-time (wat zeg ik, maak daar maar 80 uur per week of meer van) spelers met een gigantische fanbase die ze van allerhande benodigdheden voorzien. Ok, ze zijn met alles als eerste, maar je kunt het niet vergelijken met normale spelers en normale guilds.

(overigens was het wel handig dat we af en toe hun MT konden lenen, kennis van een van m'n vroegere guildmates :P Kon ik met m'n druid zo'n beetje in m'n eentje hele raids lang healen :D)

[ Voor 15% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 12:12 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.