Aahh ballezooi, gister was echt weer klote. Op meerdere fronten
We zouden gister de raid afmaken (Zul'Gurbub) en die zou om half 9 beginnen.
Na het eten, ging ik rustig douchen. 7 uur. Om half 8 ging ik thee zetten en rustig even achter de computer zitten. Ik start Warcraft op en ging nog ff een q completen.
De raid zou bijna beginnen dus ik HS naar UC. Nog even de AH bekijken enzo. En op een gegeven moment zie ik iemand die een +12agi aanbiedt op een cloak. Laat ik nu net een cloak hebben gehad van de q die ik ging completen. Dus die kon ge-enchant worden.
Ik moest alleen even wat mats kopen. Geen probleem. Ik snapte ook opeens waarom ik sommige mats moest halen. Die waren 40g per stuk. Gelukkig moest ik er maar 1 hebben, dus ik alle spulletjes gekocht en naar de enchanter toe.
Ik start een trade, geef hem de mats en net als de trade completed is: WHAMM !!
Pc uitgeslagen. Ik heel zuur want:
1. De raid zou zo beginnen
2. Mats twv 50g weggegeven
3. Het is wel mijn pc !
dus ik proberen hem aan te zetten. Ging heel even en sloeg weer uit. Eigenlijk wilde ik naar buiten gaan, maar ik besloot om het maar te repareren voor zover dat zou gaan.
Al vlug kwam ik erachter dat het wel aardig warm was. Vond ik raar, want ik heb best wel wat koeling, met als het juweeltje de outtake op mijn voeding van 120mm.
En laat die het nou net geweest zijn die het niet meer deed

Ik ging de voeding nader bekijken en zag dat heel af en toe de fan ietsjes bewoog. Niet stuk dus, maar stroef. Uiteindelijk voeding opengeschroefd, fan eruit gehaald, schoongemaakt en teruggestopt. Daarnaa deed hij het gelukkig weer, maar niet zo goed als toen hij nieuw was. Dan voelde je echt een windvlaag als je hem op volle toeren liet draaien, was net een ventilator.
maargoed voorlopig werkt het, maar ik ga zsm een nieuwe pc samenstellen en halen. Want hij gaat wel dood uiteindelijk denk ik