Het Grote World of Warcraft topic - Deel 111 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
remcio schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:56:
mijn build is nu dit btwhttp://www.wowhead.com/?talent=Rf0VcoZZVAMcofxsiot

waarom wand specialition, dat vind ik totaal nutteloos
Wanden is wel fijn als je mana (bijna) op is. Dan is het wel fijn als je wat extra damage ermee kan doen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
JSchut schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:03:
Ben overgestapt van me warlock op een rogue. Warlock was me te veel 'easy mode'.
Heb hem 2 jaar en het 'imba' gedeelte bevalt me niet erg. Voor grinden is het heerlijk. (Daar gebruik ik hem nu nog voor) Maar verder staat ie voorlopig geparkeerd.

Rogue is nu net 63 gedinged met een build richting combat swords.Momenteel zit ik op 950 AP,20% crit en 60 hit. Hit en AP moeten zeker nog omhoog maar moet zeggen dat het nu wel erg lekker begint te spelen. Voorlopig geen warlock meer voor mij :D Heeft iemand hier trouwens 'Blinkstrike' sword? Vraag me af wat de proc rate het een beetje waard is. Lijkt me een behoorlijk goed wapen.
als je de mazzel hebt om blinkstrike te vinden verkoop hem asap voor dik geld
blinkstrike is de nieuwe krolblade

mainhand -> aldor zwaard
offhand -> zwaard uit black morass

en warlock is easy mode dus ga je maar rogue :')
dus van de caster easy mode ga je naar de melee easy mode :+ :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wat is trouwens de despawntimer op trash in Kara als je bosses killt? Met name van Maiden trash dan. Maiden is bij ons nog up (Nightbane down, maar Maiden nog niet :P) en een vriendin die zelf nog niet raid heeft de quest voor dat boek in één van die zijkamertjes. Als we vanaaf dus Maiden killen, wanneer is trash dan weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
als je maiden 's avonds killed kan je de volgende dag die boekquest inleveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Wat betreft de flasks/elixirs, ik hoop eigenlijk niet dat ze teveel gaan veranderen. Een goed idee zou zijn dat je minder Ancient Lichen nodig moet hebben voor een defence pot (1 ipv 3). Voor Terocone hetzelfde verhaal. Maar om nou de boel te veranderen zodat je van 1 enkele herb 5 pots kan maken, liever niet. Een ander idee zou zijn dat je elixirs blijven bestaan als je dood bent, net als bij flasks.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:14:
Wat is trouwens de despawntimer op trash in Kara als je bosses killt? Met name van Maiden trash dan. Maiden is bij ons nog up (Nightbane down, maar Maiden nog niet :P) en een vriendin die zelf nog niet raid heeft de quest voor dat boek in één van die zijkamertjes. Als we vanaaf dus Maiden killen, wanneer is trash dan weg?
dacht 50 minuten

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Gruul schijnt echt easy te zijn. The Inner Circle op Trollbane kwam de room binnen en Gruul lag al dood, klaar om geloot te worden.

Viel zeker direct dood neer bij het zien van Im'Damned :+

Tenminste, dat lijkt zo volgens de site, of hadden jullie hem gewoon gedowned Immie?

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-04-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
deadsy33 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:18:
Wat betreft de flasks/elixirs, ik hoop eigenlijk niet dat ze teveel gaan veranderen. Een goed idee zou zijn dat je minder Ancient Lichen nodig moet hebben voor een defence pot (1 ipv 3). Voor Terocone hetzelfde verhaal. Maar om nou de boel te veranderen zodat je van 1 enkele herb 5 pots kan maken, liever niet. Een ander idee zou zijn dat je elixirs blijven bestaan als je dood bent, net als bij flasks.
wij maken er de kunst van om bosses non potted te doen :) veel uitdagender!

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Kaap schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:20:
Gruul schijnt echt easy te zijn. The Inner Circle op Trollbane kwam de room binnen en Gruul lag al dood, klaar om geloot te worden.

Viel zeker direct dood neer bij het zien van Im'Damned :+
hij is idd niet echt lastig, maar je raid moet echt wel goed opletten dat er genoeg ruimte overblijft na een shatter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nhaixatael schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:21:
[...]

Wij zijn te lui om pots en flasks te farmen
fixed
nofi natuurlijk :p ben zelf ook te lui om die meuk te farmen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Mwoah, heb in m'n bank twee 18 slotters vol met pots/elixirs/flasks/buff food en gebruik het ook zelden. :P
[...]

hij is idd niet echt lastig, maar je raid moet echt wel goed opletten dat er genoeg ruimte overblijft na een shatter.
En dat een lock niet naar een safe spot toeloopt als je daar als healer staat zodat je geoneshot wordt vlak na een Cave In. :(
* Exitium was één van de twee doden afgelopen zondag :(

[ Voor 11% gewijzigd door Exitium op 03-04-2007 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:29

JSchut

.....

Bokkie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:09:
[...]

als je de mazzel hebt om blinkstrike te vinden verkoop hem asap voor dik geld
blinkstrike is de nieuwe krolblade

mainhand -> aldor zwaard
offhand -> zwaard uit black morass

en warlock is easy mode dus ga je maar rogue :')
dus van de caster easy mode ga je naar de melee easy mode :+ :P
Zou kunnen maar warlock vind ik een stuk erger ;) Vroegah :P was het veel leuker om een lock te hebben. Nu vind ik er geen hol meer aan. Was ook begonnen met een shaman. Deze is nu 33 en bevalt opzich ookwel. Snel 40 worden voor duel wield

Blinkstrike zou ik op termijn wel willen kopen :D Weet niet waar ze nu een beetje voor verkocht worden

[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 03-04-2007 11:26 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
het is lastig om een build te maken voor een mage. Er zijn namelijk zoveel situaties.
wil je grote getallen = fire (3min mage)
crowd control = frost
grote manapool arcane/frost

wil je AOE grinden = frost
Raiden voor dmg = fire arcane
raiden voor CC en uithouding = frost arcane

etc etc
ben nu http://www.wowhead.com/?talent=RbZMZVAGIsfxsikt
maar zoek een betere raid build met frost
misschien zoiets
http://www.wowhead.com/?talent=Rf0E00cZZVAMcRfxoVox = veel mana(regen), betere resistance.
in principe is frost bite en permafrost niet echt nodig denk ik omdat ik toch geen klappen mag krijgen anders ben je zo goed als dood maar heb je als redmiddel toch nog gewoon FN, Iceblock en dit hoeft niet improved te zijn. Imp CoC is aggro magnet, iig als je hem gelijk gebruikt, is verder wel handig voor slowen als je FN op Cooldown zit. Ice Floes kan wel handig zijn maar zoals ik al zei moet het niet nodig zijn om iceblock/barrier te gebruiken. WE gebruik ik nu al weinig en vind het alleen maar lastig, die paar K extra dmg hoef je het nie voor te doen lijkt mij (weegt niet op tegen de arcane mana die je krijgt)
iemand tips?

voor een fire raid build misschien:
http://www.wowhead.com/?talent=of0yZxgMzfcIoeRt

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 03-04-2007 11:31 ]

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
JSchut schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:03:
Ben overgestapt van me warlock op een rogue. Warlock was me te veel 'easy mode'.
Heb hem 2 jaar en het 'imba' gedeelte bevalt me niet erg.
"Vroegah" meer dan 2 jaar geleden speelde toch maar heel weining mensen een warlock hoor. (toen was iedereen een warrior).
Toen was een nog niet zo imba en was het algemeen bekend dat locks gespeeld werden door mensen die van moeilijk hielden. Tegenwoordig is het helemaal andersom en speelt bijna iedereen een lock of druid (disclaimer: IMHO! en niet iedereen). Locks lijken ook nooit echt hard generfed te worden, of hun mechanics zijn gewoon al imba en is het onmogelijk om locks echt te balancen zonder de class echt te breken (elke class voelt zich gebroken na een minimale nerf btw.).

Lijkt me wel lastig voor Blizzard btw. ELKE aanpassing leverd miljoenen mensen op die zeuren alsof het het einde van de wereld is (LETTERLIJK!) en meteen ook miljoenen mensen die het geweldig vinden.
Wat ik wel vervelend vind is dat ze te vaak naar de mensen die zeuren luisteren en dus na veel gewine van mensen een class nerfen. Als bij hybrids zeuren dat pure dps classes teveel dmg doen dan worden die generfed. Gevolg: mages doen nu duidelijk veel minder dmg en moet hard vechten om een rol waar te maken, terwijl hybrids net zoveel dmg doen en ook nog healen. Balance is onmogelijk (ik heb me er al bij neergelegd dan shamans (elemental/resto) onmogelijk zijn als mage (frost en ook fire)), maar van mij MOETEN classes die niets anders kunnen dan dps VEEL meer dmg doen dan classes die ook kunnen healen. En dan echt letterlijk 50% van pure dpsclasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ben ik het totaal mee eens, is veel leuker om het op die manier te doen. Het enige wat wij af en toe gebruiken is een flask of fortification op de tank. En natuurlijk zijn er fanatiekelingen die volledig gepotted een boss-fight ingaan. Ze doen dan wel de meeste dmg, maar gaan wel als eerste dood omdat ze bijna direct aggro pakken. Zoals 1 van onze rogues, die weet namelijk niet waar zijn feint knopje zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Bokkie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:23:
[...]

fixed
nofi natuurlijk :p ben zelf ook te lui om die meuk te farmen hoor :P
nope heeft niks met lui te maken, het is gewoon veel leuker om het zonder pots te doen. (scheelt ook bakken geld, en de voldoening dat we zonder kunnen :))
Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:24:
Mwoah, heb in m'n bank twee 18 slotters vol met pots/elixirs/flasks/buff food en gebruik het ook zelden. :P

[...]

En dat een lock niet naar een safe spot toeloopt als je daar als healer staat zodat je geoneshot wordt vlak na een Cave In. :(
* Exitium was één van de twee doden afgelopen zondag :(
dat had ik dus gister met onze healer pala's die op mij afliepen :P

[ Voor 41% gewijzigd door Verderf op 03-04-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-08 13:48
zoals mijn build heb gepost een pagina terug, ik heb eigenlijk totaal geen mana problemen niet zo snel. sommige mensen moeten leren pots te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Predje schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:30:
maar van mij MOETEN classes die niets anders kunnen dan dps VEEL meer dmg doen dan classes die ook kunnen healen. En dan echt letterlijk 50% van pure dpsclasses.
Blij dat jij niet bij Blizz werkt dan. :')
Nhaixatael schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:32:
[...]

nope heeft niks met lui te maken, het is gewoon veel leuker om het zonder pots te doen. (scheelt ook bakken geld, en de voldoening dat we zonder kunnen :))
Zou Gruul en bosses like that toch niet graag zonder flask op MT doen om eerlijk te zijn. :)

[ Voor 37% gewijzigd door Exitium op 03-04-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

wat een onzin om er trots op te zijn bosses te doen zonder pots. Pots horen bij de game dus gebruik ze dan.
Das net als dat je zou zeggen wij doen bosses in groene gear of wij gebruiken geen enchants.
Gewoon een luie guild die niet even de extra moeite voor pots erin wil steken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
[...]

"Vroegah" meer dan 2 jaar geleden speelde toch maar heel weining mensen een warlock hoor. (toen was iedereen een warrior hunter).
Fixed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Als je nou nog paladin had gezegd... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferreur
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-04-2024
Nou, in mijn toenmalige guild (The Lowlanders @ Bloodscalp :') ) was echt een gigantisch hunter/rogue overschot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:43:
wat een onzin om er trots op te zijn bosses te doen zonder pots. Pots horen bij de game dus gebruik ze dan.
Das net als dat je zou zeggen wij doen bosses in groene gear of wij gebruiken geen enchants.
Gewoon een luie guild die niet even de extra moeite voor pots erin wil steken dus.
Nou, opzich vind ik wel:

1) Je spaart gold uit doordat je geen pots hoeft te kopen/maken/gebruiken
2) Je bent meer afhankelijk van skill dan van mega buffs en über-gear

*casts Flame Ward*

Vooral vanwege de laatste opmerking zal ik maar zeggen: laat de flames maar komen. We kennen allemaal wel de klachten van de twinks in o.a. Battlegrounds, dus helemaal onterecht is die opmerking niet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:43:
geef me 1 reden waarom we er niet trots op zouden mogen zijn?
iedereen mag pots gebruiken als hij dat wil, maar het is niet verplicht!

laat ik het zo zeggen:
Wij doen bosses zonder de mensen verplicht te stellen pots te gebruiken, zo goed?

en nogmaals dit heeft niks met lui te maken -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Nhaixatael schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:48:
[...]

laat ik het zo zeggen:
Wij doen bosses zonder de mensen verplicht te stellen pots te gebruiken, zo goed?

Same. We geven wel aan dat we tries doen waarop niet gepot hoeft te worden bij nieuwe bosses, maar daarna is iedereen vrij zolang je als healer maar niet na anderhalve minuut OOM gaat of als warrior geoneshot wordt bijvoorbeeld. Bij Aran wipeten we bijvoorbeeld nooit doordat een healer OOM zat of doordat de heals voor te weinig healden, zonde om daar mageblood/adept's elixir/elixir of healing power te gaan gebruiken. Bij onze eerste Nightbane kill zat ik juist vol met mp5/healing pots, maar daarvoor buff ik nu ook niet extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
verplichten vind ik ook beetje raar, hoewel het op sommige momenten wel begrijpelijk is

zelf toen ik raids leader was waren de enige dingen die ik 'verplicht' stelden, mana/hp pots en bandages
rest was naar eigen gelang mee te nemen/usen, zei er wel altijd bij dat het handig was als je ..... bij je had voor de verschillende classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Nhaixatael schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:48:
[...]

laat ik het zo zeggen:

Je bent ten eerste al helemaal vrij om trots te zijn op wat je maar wilt.
Ik ben ook trots op elke overwinning (met of zonder pots).

En bosses zonder pots doen is je eigen keuze, maar dan wel iedereen.
Want geen pots gebruiken in een raid met mensen die wel pots gebruiken is niet eerlijk imho.

Persoonlijk vind ik pots wel leuk, geeft je een extra zeker/sterk GEVOEL aka powerdrankje obelix :P.
In mijn raiding dagen was het verplicht om pots te gebruiken tijdens serieuze fights (twinemps+ en Naxx). MC en BWL was potloos (leuk woord :P), maar die waren ook op farm. (op 1 fireres pot na)
Raiden is team effort en als je guild besluit om het met pots te doen dan moet iedereen pots hebben en gebruiken. Maar besluit je guild om het zonder pots te doen* dan moet dat ook kunnen en daar mag je dan trots op zijn.

*Ik denk wel dat je op een gegeven moment niet om pots heen kunt, in Naxx hadden we bijv. ECHT pots nodig en toen zat iedereen toch dik in de epics (T2.5+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 18:53
hey all heb een vraag...
Ik ben een warrior Reveal op Bronze Dragonflight en richt me nu voornamelijk op Arena's en BG's (PVP)
Nu ben ik Arms / Fury specced met specialization in Poleaxe en ben ik BS, ik heb de Lunar Crescent.

Dit gaat allemaal lekker doe heel veel damage en het gaat allemaal opzich wel aardig, de enige 2 classen waar ik echt problemen mee blijf houden zijn Mages en Warlocks.

Nu zit ik een beetje te lezen op de forums en schijnt het dat als je echt wil PVP'n dat je gewoon Maces specialization moet gaan.
De stun ability die hier in de tree zit schijnt essentieel te zijn voor het vechten tegen mages en warlocks.

Nu dan eindelijk de vraag, hoe ervaren jullie dit al mage of warlock of warriors die inderdaad maces specced zijn.
Biedt deze stun echt zo een voordeel ten opzichte van die ong. gegarandeerde crit?(heb onbuffed 28,5% crit chance in Battlestance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de gewone WoW cd's geleend van een vriend , en wou een trial account aan maken maar bij stap 4 moet je 1 van de 5 kiezen ( Visa,electron-visa,JCB-Mastercard-americanexpress) ik dacht dat je ook met wallie card kon betalen hoe zit dat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:02:
Ik heb nu de gewone WoW cd's geleend van een vriend , en wou een trial account aan maken maar bij stap 4 moet je 1 van de 5 kiezen ( Visa,electron-visa,JCB-Mastercard-americanexpress) ik dacht dat je ook met wallie card kon betalen hoe zit dat :?
wallie card? das nieuw voor mij. check de OP ff..

betreft potions, elixers etc..

zodra een boss nieuw is, zou het niet hoeven.. zodra het nog 10% scheelt tussen wipe/kill is het wél belangrijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Bokkie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:58:
verplichten vind ik ook beetje raar, hoewel het op sommige momenten wel begrijpelijk is

zelf toen ik raids leader was waren de enige dingen die ik 'verplicht' stelden, mana/hp pots en bandages
rest was naar eigen gelang mee te nemen/usen, zei er wel altijd bij dat het handig was als je ..... bij je had voor de verschillende classes
verplichtingen zijn 1337

onze oude bufflijst die we verplicht mee moesten nemen elke raid in wow vanilla in de naxxramas raiding tijd:

10x Elixir of the Mongoose
10x Juju Power or Elixir of Giants
10x Winterfall Firewater or Juju Might
10x Smoked Desert Dumplings
10x Elixir of Major Health
10x Major Healing potions
10x Whipper Root Tubers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:02:
Wallie card kan niet in WoW. Wel in ROSE, misschien dat je daarmee in de war zit.
Bank transfer kan wel, dus misschien dat dat een goeie optie voor je is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-03-2022

Robbas

Champloo

http://www.wowhead.com/?talent=of0qZZVVGIofxsiot

Deze zou in mijn ogen de grind build zijn, permafrost en frostbite word onderschat..... kan overtuigend zeggen dat permafrost je zo ie zo de tijd geeft om nog eens 1 -2 extra bolts te gooien zonder geraakt te worden.

Frostbite is gewoon prima het geeft je als het waren nog is 15 % extra kans op de volgende bolt te laten criten.

die 4 sec silence op arcane heeft eigenlijk gewoon geen waarde op grind gebied, laatstaan die intel = armor toestand.

ps heb het al ge-edit.

[ Voor 3% gewijzigd door Robbas op 03-04-2007 12:12 ]

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 07:29

JSchut

.....

[...]

"Vroegah" meer dan 2 jaar geleden speelde toch maar heel weining mensen een warlock hoor. (toen was iedereen een warrior).
Toen was een nog niet zo imba en was het algemeen bekend dat locks gespeeld werden door mensen die van moeilijk hielden. ..............
Dat is precies wat ik bedoel. De moeilijkheid is weg en dan wordt het saai... Voorlopig lekker paar altjes levelen naar 70 en dan zien we wel weer wat het gaat worden....

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Predje schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:01:
En bosses zonder pots doen is je eigen keuze, maar dan wel iedereen.
Want geen pots gebruiken in een raid met mensen die wel pots gebruiken is niet eerlijk imho.
We hebben rogues die elke raid met AP flasks lopen, wil dat zeggen dat ik elke raid een manaregen flask moet gebruiken? Als iemand pots gebruikt terwijl ik (na het gevecht eerst met de gehele raid potloos gedaan te hebben) weet het niet nodig te hebben, ga ik niet potten omdat pietje en klaasje het wel doen.

Voorbeeld is Aran, DPS erg belangrijk maar manaregen en +healing pots hebben voor mij geen enkele functie daar. Ga dus ook geen pots gebruiken omdat DPS toevallig wél greater agility gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reveal!
  • Laatst online: 14-09 18:53
deadsy33 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:44:
[...]

de laaste datum dat ie bij mij is geupdate is nog steeds 20 maart 2007 :X
Hij is heel brak, vaak xml errors door een te hoge load players die een 6 dubbele entry hebben ...
Ze zouden is met de heren van Slashdot moeten gaan praten hoe ze een webcluster op moeten zetten.

Want vaak laad de pagina niet door een te hoge load :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Ben een beetje LookingforGuild op het moment, onze Karazhan pogingen schieten niet op ivm veel te casual instelling en sleutelfiguren die niet scherp genoeg spelen. Ben het al een tijdje zat hoe het er aan toe gaat.

Weet iemand nog een leuke Horde gilde op een PVE server waar een vrij goed gegearde Arcane/Frost mage welkom zou zijn? Ik heb al een beetje op mijn eigen server rondgekeken, maar niet echt veel soeps gevonden, en ik heb eerder trek in een totale server migratie als ik bij mijn huidige gilde weg zou gaan.
Ik kan tenminste 2 avonden raiden vanaf 20:00 uur en verder wat losse momenten van grinden en preparen. Oh, en heb ervaring in ZG,MC,AQ20, AQ40 (beetje), BWL eerste 3 bosses. Heb sleutel van Karazhan en ook al de eerste 2 bosses besnuffeld plus wat van die animal bosses. Heroic alleen Coifang tot nu toe.

Zie verder mijn armory link. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Rakkerzero schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:50:
Ik heb al een hele tijd Starfaller als wand. Wat een heerlijk ding is dat toch :>

Heeft iemand nog een idee wat ik aan mijn equipment kan verbeteren??
gaan lvlen ipv je nu druk maken om je gear. Tijdens het lvlen maakt dat echt niet veel verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
quote]Robbas schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:11:

Deze zou in mijn ogen de grind build zijn, permafrost en frostbite word onderschat..... kan overtuigend zeggen dat permafrost je zo ie zo de tijd geeft om nog eens 1 -2 extra bolts te gooien zonder geraakt te worden.

Frostbite is gewoon prima het geeft je als het waren nog is 15 % extra kans op de volgende bolt te laten criten.

die 4 sec silence op arcane heeft eigenlijk gewoon geen waarde op grind gebied, laatstaan die intel = armor toestand.

ps heb het al ge-edit.
[/quote]

mmz leg uit wat heb je aan perma prost
in mijn geval perma frost wat heeft het voor een nut als ik nooit met ice armor loop of blizzard cast. want alleen dan wordt permaforst gebruikt. En frostbite ooit gehad procte bij nooit zal dan wel aan mij liggen. maar ik vind een 800 tot 900 arcane explosion toch wel handig als finsh kill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

toen wij nog wipten op ragnaros zag je dat de een selecte groep wel gewoon netjes zijn fire pots nam en overeind bleeft staan en de rest niet. Ik vind zeker bij dat soort dingen is het of verplicht of helemaal niet (en dat is eigenlijk een beetje onzin).
Wij zijn nu met een klein deel van onze oude guild verder gegaan juist omdat soort dingen.
Pots zijn gewoon nodig bij bepaalde fights en horen bij het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 22:06
permafrost werkt ook op je frostbolts... extra slow = meer frostbolts.

op lvl 66 krijg je ice lance en kan je frostbolt + ice lance gooien. met een beetje spelldmg zal dat voor totaal boven de 4k critten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

in vanillaWoW gebruikte ik eigenlijk alleen maar Mongoose, Grilled Squid, BL-pots, plus eventueel wat xxResistance elixirs/pots. Meer keus voor hunters had je eigenlijk niet itt TBC pots

Dus tegenwoordig loop ik standaard rond met die nieuwe Agi pots, Assault pots,Ravager food en nog meer crap welke 1x 18slotter vult. En hunters hebben al zo weinig bagspace door die stomme quiver.

De enige fight waar ik eigenlijk standaard mijn FR.pot nam was Good'ol Vael in BWL. Oók toen we hem op 'farm' hadden, zover je Vael op 'farm' kan hebben uiteraard..
[emo] Nu ik toch over BWL heb, ik mis BWL wel... [/emo]

[ Voor 22% gewijzigd door vhal op 03-04-2007 12:35 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas

Robbas

Champloo

Hoewel het zal niet veel schelen maar finish hem dan gewoon af met een ice lance, bolt, een fireblast is nog goedkoper op mana gebied dan arcane explosion. *volgens mij weet ff niet uit me hoofd*

van die chill ben ik nog zeker van dat het werkt of om ff weg to lopen, in mijn ogen liever dat dan maar.

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ImdaMned schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:31:
permafrost werkt ook op je frostbolts... extra slow = meer frostbolts.

op lvl 66 krijg je ice lance en kan je frostbolt + ice lance gooien. met een beetje spelldmg zal dat voor totaal boven de 4k critten.
toen ik permafrost had merke ik geen verschil in slow tijd op me frostbolts, ik zag toen geen icoontje komen van permafrost na een frostbolt. maar iedereen heeft zo z'n eigen speel manier, nu kunnen we nog wel 4 uur doorgaan :). En btw 4 k ice lance dan hebben mensen een arcane spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
Sallin schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:50:
[...]

:) nogal veel wipes en we hadden moeite om op Mekgineer Steamrigger the engineers snel genoeg neer te krijgen. Sowieso was onze healende pally ruim op tijd (25% van hp boss oid) /oom zit ik me nu te bedenken. Gaat het ook niet lekkerder door.
Ik neig te zeggen; toch te weinig damage, gevolg --> alles gaat niet snel genoeg neer, gevolg --> healer oom.
Maar goed, slechts een aanname mijnerzijds maar zelf had je die gedachte ook al. ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:22:
Nu vroeg ik me af, is 10k hp unbuffed niet genoeg als maintank voor een heroic? Buffed had ik 13-13,5k hp. Of moet ik aan de 13k hp unbuffed komen?
Eerst even de vermelding dat ik niet zo gek veel heroics heb gedaan maar wil toch even kwijt dat;
de eerste keren dat ik heroics deed, ik op 10k unbuffed zat, nu met iets betere gear op 11k, dat
gaat al een stuk beter kan ik je melden. Ik neem gemakshalve maar even aan dat je de nodige
enchants heb (18 sta on shield, die heerlijke 30 sta + zoveel agi op legs, 12 sta on boots and
bracers en nog een paar).

cls, jarnotjuh en anderen dank voor de antwoorden op de primal nether vraag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
remcio schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:35:
[...]

toen ik permafrost had merke ik geen verschil in slow tijd op me frostbolts, ik zag toen geen icoontje komen van permafrost na een frostbolt. maar iedereen heeft zo z'n eigen speel manier, nu kunnen we nog wel 4 uur doorgaan :). En btw 4 k ice lance dan hebben mensen een arcane spec
niet 4k icelance maar frostbolt crit + icelance crit dunkt mij. Ik zit dan met mijn 500 spelldmg net onder de 4000 dmg.
lijkt me wel heel erg imba als je 4000 ice lance crits heb want dan critten je bolts voor 5000 a 6000 lijkt mij

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:27:
toen wij nog wipten op ragnaros zag je dat de een selecte groep wel gewoon netjes zijn fire pots nam en overeind bleeft staan en de rest niet. Ik vind zeker bij dat soort dingen is het of verplicht of helemaal niet (en dat is eigenlijk een beetje onzin).
Wij zijn nu met een klein deel van onze oude guild verder gegaan juist omdat soort dingen.
Pots zijn gewoon nodig bij bepaalde fights en horen bij het spel.
Agree, maar het wel of niet potten is (voor bepaalde classes) erg afhankelijk van het gevecht zelf. Bij Nightbane, Gruul, etc loopliep ik potted up omdat het gewoon nodig was om genoeg mana te houden, is nu niet meer nodig (nerfs ftw) dus pot ik niet meer. Bij Raggy was 't in de beginfase nodig FR pots te nemen dus die nam ik, toen gear beter werd was het niet meer nodig dus potte ik niet. Guilds die mensen dwingen te potten zijn wat dat betreft ook niet goed wijs IMO. :P
deadsy33 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:33:
Dus tegenwoordig loop ik standaard rond met die nieuwe Agi pots, Assault pots,Ravager food en nog meer crap welke 1x 18slotter vult. En hunters hebben al zo weinig bagspace door die stomme quiver.
En locks hebben een shardbag, warriors/pala's/priests/druids lopen meestal met meerdere armorsets rond, etc, etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
thewizard2006 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:41:
[...]

niet 4k icelance maar frostbolt crit + icelance crit dunkt mij. Ik zit dan met mijn 500 spelldmg net onder de 4000 dmg.
lijkt me wel heel erg imba als je 4000 ice lance crits heb want dan critten je bolts voor 5000 a 6000 lijkt mij
hoe kom met een puur frost spec aan een 4 k frost crit met maar +500 spelldmg dat red je nooit, als je een 4 k frostbolt wilt halen heb je minimaal arcane frost spec nodig. en +800 frost dmg wil je een 4 k frostbolt behalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:33
remcio schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:47:
[...]

hoe kom met een puur frost spec aan een 4 k frost crit met maar +500 spelldmg dat red je nooit, als je een 4 k frostbolt wilt halen heb je minimaal arcane frost spec nodig. en +800 frost dmg wil je een 4 k frostbolt behalen
Hij heeft het over een frostbolt crit + icelance = 4k met +500 spelldamage lukt dat echt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
TroX schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:50:
[...]

Hij heeft het over een frostbolt crit + icelance = 4k met +500 spelldamage lukt dat echt wel...
ja dan wel, ik las het verkeerd :X, only human 8)

[ Voor 3% gewijzigd door remcio op 03-04-2007 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toen was een nog niet zo imba en was het algemeen bekend dat locks gespeeld werden door mensen die van moeilijk hielden. Tegenwoordig is het helemaal andersom en speelt bijna iedereen een lock of druid (disclaimer: IMHO! en niet iedereen). Locks lijken ook nooit echt hard generfed te worden, of hun mechanics zijn gewoon al imba en is het onmogelijk om locks echt te balancen zonder de class echt te breken (elke class voelt zich gebroken na een minimale nerf btw.
Klopt, toen was het aantal Locks op een server bijna met de hand te tellen ;) Ik kan mij ook herinneren dat in de toenamlige guild Ravenblood @ Bloodscalp, weinig locks zaten. Nu op Trollbane stikt het van de Locks, je kan je kont niet keren of je komt er wel weer 1 tegen :P

Mijn eerste char op 14 Februari 2005 was ook een Lock, alleen hij is nooit verder gekomen dan LvL 7 op Azjol-Nerub PvE server. Daarna ben ik geswitched naar Bloodscalp, ik heb een Tauren Druid aangemaakt, ben zo rond LvL 14 Ravenblood gaan joinen en sindsdien gemerged met Blackguard into Blackraven. Gemoved naar Trollbane, de Druid was inmiddels al LvL 60 geworden op BS en was in de tussentijd ook maar een UD Rogue begonnen als alt. Deze is ook blijven hangen op L65 en nu ben ik bezig met eem Belf female mage, die inmiddels al naar L47 is gedinged :)

Je zou kunnen zeggen dat ik een veteraan in deze game ben geworden. Wel met enkele pauzes by the way. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbas

Robbas

Champloo

laatste tijd hoor je veel dps dit dps dat, maar om eerlijk te zijn als ik in een groep zit met me mage en kijk naar de warrior die er altijd heerlijk tegen aangaat dat er meer is ;) :D

FL / HON /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

remcio schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:51:
[...]

Moet je iets als gnome of dwarf kiezen, dan heb je daar geen last meer van. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:58:
[...]

Moet je iets als gnome of dwarf kiezen, dan heb je daar geen last meer van. :+
gnomes kunnen niet over hekjes springen, dwafs stinken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[
Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:44:
[...]

En locks hebben een shardbag, warriors/pala's/priests/druids lopen meestal met meerdere armorsets rond, etc, etc. :+
Loop je nou echt als je aan het grinden/questen bent met 3 sets aan armor rond? Dacht het zeker niet, beetje inefficient lijkt mij :/
Dungeons zijn een ander verhaal, uiteraard. Maar hoe je het ook wend of keert, hunters zitten altijd aan die quiver/pouch vast wat dus gewoon 18-20 slots aan rotzooi scheelt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:22:
Gister voor het eerst Heroic Underbog geprobeerd. Ik als druid (maintank), een holy pala, een shaodwpriest, een mage en een lock.

De elementals konden we banishen en als er beasts waren konden de gesheept worden, dus de groep zag er aardig uit. Toch 5x gewhiped tot we bij de eerste boss waren, en die hebben we niet eens getryd. Die giants critten mij ook voor 9k, best ziek.

Nu vroeg ik me af, is 10k hp unbuffed niet genoeg als maintank voor een heroic? Buffed had ik 13-13,5k hp. Of moet ik aan de 13k hp unbuffed komen?

Ik zou graag wat tips willen m.b.t. heroics, qua hp als maintank en de classes die je nodig hebt voor bijv. Underbog.
10k hp ub is echt veels te weinig imo, dan mis je wat leuke enchants of goede gear om goed heroic te doen als tank. Misschien zijn je andere stats beter als je hp, maar ik betwijfel het, link anders je stats of armory. Lijkt me dat je beetje te vroeg heroic ingaat gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:15:
Voorbeeld is Aran, DPS erg belangrijk maar manaregen en +healing pots hebben voor mij geen enkele functie daar. Ga dus ook geen pots gebruiken omdat DPS toevallig wél greater agility gebruikt.
Tuurlijk je moet wel je buffs goed gebruiken. Sommige gevechten is het voor healers zinloos (Aran idd), maar anderen compleet niet. Je moet wel een beetje slim met je consumables omgaan. Voor Aran neem ik als priest wel een stamina pot en wat stamina eten. Heb liever stamina food dan dat ik m'n hippe healing kleding moet omwisselen voor meer stamina.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
remcio schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:51:
[...]

Je bent alliance, kan je ook niets aan doen ; )

**edit**

minutesbehind ><

[ Voor 7% gewijzigd door ImdaMned op 03-04-2007 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
deadsy33 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:03:
[
[...]

Loop je nou echt als je aan het grinden/questen bent met 3 sets aan armor rond? Dacht het zeker niet, beetje inefficient lijkt mij :/
Dungeons zijn een ander verhaal, uiteraard. Maar hoe je het ook wend of keert, hunters zitten altijd aan die quiver/pouch vast wat dus gewoon 18-20 slots aan rotzooi scheelt.
1x 28 shardbag
1x 18 slot met "standaard altijd bij me draag meuk"
1x 18 slot met repitems/food/drinks me cloth en wat enchanting mats
1x 18 slot met questitems

over: standaard 16 slot bagpack voor lewt :) soms ook nog wat vrije slots in de questitem bag

edit:

en warriors hebben inderdaad altijd minimaal 1 extra set in hun bag tank/dps gear
zie uitleg hieronder

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 03-04-2007 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
deadsy33 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:03:
[
[...]

Euhmm, ja...

"Hey, wanna come heal Steamvaults? We can summon"
"Yeah, sure, but I'm farming in the camps in western BE with my HS on cooldown, so if you summon me I'll run out, fly to Shattrath, get my gear and you can summon me again. Won't take longer than 10-15 mins, I promise."

Of..

"Yo Ele, we're gonna round up Kara quickly, ready for invite and summon?"
"Well, I'm questing at the Black Temple with my HS on cooldown, so I'll just fly back to Shattrath to get my gear and you can summon me after."

Daarnaast zit m'n bank ook vol met pots/BG marks/gear/gem pouch/enchanting bag/etc/etc. Heb altijd een bag vol met enchanting rod, symbols of kings/divinity, wat mana pots, wat health pots, drinken, mounts, paar bags met gear, etc. Heb meestal nog één à anderhalve bag over, op raids nog geen halve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Hmm, nog anderen hier die ook wel es de oude green dragons gaan killen voor Fun en wat gold?
Zoek nog wat tips om taerar te killen met max 7 man (de grootte van ons groepje) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik als druid heb altijd 3 sets bij me ik heb echt geen zin om telkens als ik een invite weer helemaal naar een bank te moeten om m'n zut op te halen. kheb daarom ook maar zo'n 6-8 slots "vrij" voor drops.

gister trouwens voor het eerst de curator gedaan.. nou we kwamen tot 75% en toen hield het wel op... wat is nou het minimum aan arcaneresistance die je moet hebben? want onze healers hielden het gewoon niet bij :| (ik als tank was ook altijd de laatste die doodging..)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

eendje schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:26:
ik als druid heb altijd 3 sets bij me ik heb echt geen zin om telkens als ik een invite weer helemaal naar een bank te moeten om m'n zut op te halen. kheb daarom ook maar zo'n 6-8 slots "vrij" voor drops.

gister trouwens voor het eerst de curator gedaan.. nou we kwamen tot 75% en toen hield het wel op... wat is nou het minimum aan arcaneresistance die je moet hebben? want onze healers hielden het gewoon niet bij :| (ik als tank was ook altijd de laatste die doodging..)
0. Hij is prima te doen zonder arcane resist, maar dan moet iedereen wel mooi uitelkaar gaan staan, en meteen die adds plat dpsen. Curator is wat dat betreft een beetje een gear-check, als je genoeg dps hebt is het een eitje.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Nvidiot schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:28:
[...]

0. Hij is prima te doen zonder arcane resist, maar dan moet iedereen wel mooi uitelkaar gaan staan, en meteen die adds plat dpsen. Curator is wat dat betreft een beetje een gear-check, als je genoeg dps hebt is het een eitje.
ik heb bij de curator wel arcane resist pot genomen omdat de eerste damage dan geen pijn doet, dat kun je nog wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

eendje schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:26:

Je "ot" die 2e in agro staat kan een full arcane set nemen zodat die alle hatefull bolts vangt, voor de rest zou niemand resistances gear moeten dragen.
Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:44:
[...]

Agree, maar het wel of niet potten is (voor bepaalde classes) erg afhankelijk van het gevecht zelf.
Guilds die mensen dwingen te potten zijn wat dat betreft ook niet goed wijs IMO. :P
Uiteraard is het gevecht afhankelijk. Maar guilds die zich zelf serieus nemen "verplichten" de mensen pots te nemen bij serieuze pogingen op boss kills.
Mensen die dat onzin vinden horen in andere soorten guilds thuis.

[ Voor 26% gewijzigd door MantaMania op 03-04-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennism schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:21:
Hmm, nog anderen hier die ook wel es de oude green dragons gaan killen voor Fun en wat gold?
Zoek nog wat tips om taerar te killen met max 7 man (de grootte van ons groepje) :P
Nou, ik denk niet dat er nog veel guilds zijn die zich nog bezighouden met Pre-TBC raid content. Opzich wel jammer, maar dat komt ook grotendeels dor Blizzard zelf. De meeste items die in Outland vallen. En of dit nou greens of blue's zijn is even niet belangrijk. Maar deze items zijn gelijkwaardig of soms nog beter dan de Epics die in MC/BwL/AQ droppen. Dus voor de meesten zijn de oude raid content niet meer interessant. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:58
Ja idd gear check. Eerste keer hebben we hem met pots gepakt. Tweede keer (week later) hebben we hem "per ongeluk" zonder pots gepakt. Hadden wat nieuwe erbij, en we wouden eerst het gevecht even laten zien, voordat we pots gingen gebruiken.Bij ons loopt de melee met ongeveer 100-150 arcane res rond, en verder is het eigenlijk gewoon adds rammen.

Onze tweede kara groep had er heel wat meer moeite mee, maar daar zaten nog 2 a 3 mensen in die wel wat betere gear konden gebruiken.

Kara is allemaal prima te doen als iedereen netjes zijn quest en instance blues voor mekaar heeft inclusief enchants en gems. Shade is eitje, prince is prima te doen (kunt pech hebben), opera eitje, moroes stukje koek. Alleen nightbane zitten we nog op vast. Weekje geargrind ingelast wegens gebrek aan progressie.

Over het algemeen als geen progressie, dan gear niet goed genoeg. Dus duik nog maar even wat heroics in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:39:
[...]

Uiteraard is het gevecht afhankelijk. Maar guilds die zich zelf serieus nemen "verplichten" de mensen pots te nemen bij serieuze pogingen op boss kills.
alleen als het zichtbaar is dat die pot het verschil maakt :)
ik heb bijvoorbeeld nooit op de twins een frost pot geslikt, ook niet toen gezegd werd dat men dat maar

moest doen, omdat ik dus nooit de blizzard hebt gevangen door goed te staan :P
tuurlijk de fr pots bij raggie etc allemaal wel genomen,

raiders die zichzelf serieus nemen weten exact wanneer het loont om een pot/flask/elixer te gebruiken, dat hoeft een guild niet verplicht te stellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Define "verplichten". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er zijn toch nog een aantal dungeons in ontwikkeling??

Ze zouden die zo kunnen maken dat je daar pas in kan als je een bepaald item uit de lvl 60 raid dungeons hebt verzameld. Bijv. een draak dropt scroll scale met runeschrift erop, deze drop is dan TBC only, dit runeschrift moet dmv. aanwijzigingen in een andere raid dungeon (random bepaald) zien te ontcijferen en aan een speciale NPC die in de buurt van endgame 70 raid dungeons leeft/woont geven. Als dat gedaan is, kun je de dungeon betreden.

Dan kunnen ze ook nog doen dat als je character boven lvl 60 is (dus 61 tot 70) dat maximale toegestane aantal raid members verminderd wordt, zodat er toch uitdaging in blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Ik ga voor een net wat andere namelijk: http://www.wowhead.com/?talent=of0V0oZZVVGIofxsiot

Daarna zat ik er aan te denken om te gaan respeccen naar Fire->Arcane Hybride voor die tailoring clothes die +Fire+Arcane dmg hebben. Ach zien we dan wel weer. Eerst maar eens 58 worden voor Outland (hehe schiet echt niet op met mij :/).

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
ik heb zaterdag met lui op mijn realm weer oud gebied raid runs.

de 7e beginnen we met mc daarna gaan we door naar, bwl aq 40 naxx etc gewoon old school runs :P.
ik wil bepaalde dingen nog wel terug zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:40:
[...]

Nou, ik denk niet dat er nog veel guilds zijn die zich nog bezighouden met Pre-TBC raid content. Opzich wel jammer, maar dat komt ook grotendeels dor Blizzard zelf. De meeste items die in Outland vallen. En of dit nou greens of blue's zijn is even niet belangrijk. Maar deze items zijn gelijkwaardig of soms nog beter dan de Epics die in MC/BwL/AQ droppen. Dus voor de meesten zijn de oude raid content niet meer interessant. B)
idd, voor de items doen we het dan ook niet. Echter het is gewoon fun, en voor een aantal niet grinding classes is het ook nog eens leuk gold, denk aan holy priests/resto druids etc. Ik zou me dus kunnen voorstellen dat anderen dit ook doen. Gister hadden we er 3 down in ong 1,5 uur. Alleen Taerar lijkt me erg lastig om met een klein groepje te doen gezien zijn special ability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 19:47
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:40:
[...]
Ligt dan aan je server denk ik. Hier op Kilrogg zijn heel veel guilds nog steeds geinteresseerd in pre-TBC instances/events, aangezien Kilrogg nog geen jaar oud is, denk ik ook dat het hierdoor komt.

Wel leuk though, als je zoals ik direct op level 58 Outland in kon op de releasedate krijg je weinig mee van 't raid gebeuren. MC met 20 level 70's is erg tof :)

PS5 PSN: UnrealKazu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Ik nam bij de twins altijd wel een frost pot in. Kon ik nog die ene seconde stil blijven staan om een heal af te maken in de begin stabilisatie periode. Voor andere classes was het dan inderdaad zinloos om frostpots in te nemen, geen enkele reden om stil te staan. Als je raidleader moet zeggen "nu pots" is het zinloos, je moet inderdaad zelf weten wanneer het loont en zorgen dat je genoeg van alles bij je hebt. Bandages, pots, elixers en eten.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Kazu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:59:
[...]

Ligt dan aan je server denk ik. Hier op Kilrogg zijn heel veel guilds nog steeds geinteresseerd in pre-TBC instances/events, aangezien Kilrogg nog geen jaar oud is, denk ik ook dat het hierdoor komt.

Wel leuk though, als je zoals ik direct op level 58 Outland in kon op de releasedate krijg je weinig mee van 't raid gebeuren. MC met 20 level 70's is erg tof :)
Cool, Nog iemand op Kilrogg, alleen jammer dat je alliance bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

DOE HET OF IK KICK JE !!!!!

Ik snap dat de meeste het zelf wel weten wanneer het goed is maar als je in een guild zit die half hardcore en half gezellig is is het soms wel eens frustrerend als de ene helft wel pots gebruikt en de andere niet.
Maar oke ik denk dat we in feit het zelfde bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kazu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:59:
[...]

MC met 20 man lijkt me dan weer helemaal niets :P Misschien ooit es proberen ragnaros te killen met 10 70's ofzo. Maar voor de rest heb ik MC wel gezien :P exhalted met 1 char en bijna revered met een ander ftl.

Ik vind het vooral leuk om dus bijv de green dragons te doen, die waren op lvl 60 meestal al een goede challenge met ~30 man, en nu met 5-7 man zijn ze nog steeds een challenge echter ook goed te doen als iedereen een beetje oplet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:11:
[...]

DOE HET OF IK KICK JE !!!!!

Ik snap dat de meeste het zelf wel weten wanneer het goed is maar als je in een guild zit die half hardcore en half gezellig is is het soms wel eens frustrerend als de ene helft wel pots gebruikt en de andere niet.
Maar oke ik denk dat we in feit het zelfde bedoelen.
Wou Resisted toch niet semi-hardcore noemen eigenlijk, en bij ons komt het ook op eigen inzicht aan hoor. Altijd al geweest en de progressie is altijd goed geweest. Zolang je niet de slackers hebt die je in semi-core guilds hebt die het echt vertikken, ook als het wél nodig is, is het geen probleem om het aan de persoon zelf over te laten. Je ziet snel genoeg waar het wel en niet nodig is en dan is het een kwestie van zorgen dat je je spullen wel meegenomen hebt. Juist in core-guilds moet het niet nodig zijn om mensen te verplichten.

Kortom: eigen inzicht > all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazztiaan
  • Laatst online: 08-09 10:22

Sebazztiaan

sebas!

Nou het is wel frusti om te zien dat het altijd de zelfde mensen zijn die hun pots 'vergeten'

mageblood potion, super mana pot, healingpower pot. En die verdomde mageblood pots gaan voor 5g over de toonbank @ AH, so forget it maar, betalen kunnen ze!, die deel ik dus niet uit.

[ Voor 6% gewijzigd door Sebazztiaan op 03-04-2007 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Nhaixatael schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:07:
[...]

Is het een beetje leuk op Kilrogg? Ik zoek nog een leuke guild die WEL in staat is Karazhan succesvol te raiden, oftewel, zonder slackers en TE casual players.

70 Arcane/Frost Mage (UD) met raidervaring in MC, BWL, ZG en AQ20 en een piepklein beetje Karazhan.

Zie mijn sig voor armory link (let wel op de +frost damage, ik loop in shadow's embrace, dus +spell damage is misleidend :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perox schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:33:
[...]

Is het een beetje leuk op Kilrogg? Ik zoek nog een leuke guild die WEL in staat is Karazhan succesvol te raiden, oftewel, zonder slackers en TE casual players.

70 Arcane/Frost Mage (UD) met raidervaring in MC, BWL, ZG en AQ20 en een piepklein beetje Karazhan.

Zie mijn sig voor armory link (let wel op de +frost damage, ik loop in shadow's embrace, dus +spell damage is misleidend :) )
Ik zit sinds een paar weken in een leuke raidguild. Heel gezellig, geskillde spelers. Uiteraard gaan we kara doen, maar nog niet aan begonnen. We hebben stuk of 20 lvl 70. 2 weekjes geleden AQ 40 gedaan, gisteren begonnen met Z'G en 4 bazen gedownd in 2 uurtjes. Ook belangrijk dat er van elke class wel wat is. En er zijn veel spelers bijna 70 (68+). We hebben een hele leuke tabard met het playboy konijn :+ , onze guild heet dan ook Club eighteen dirty, waar eighteen ook meteen de minimale leeftijdseis is.

Ohja, voornamelijk engelsen, met hier en daar Nederlanders (stuk of 5) en een paar zweden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:40:
[...]

Ik zit sinds een paar weken in een leuke raidguild. Heel gezellig, geskillde spelers. Uiteraard gaan we kara doen, maar nog niet aan begonnen. We hebben stuk of 20 lvl 70. 2 weekjes geleden AQ 40 gedaan, gisteren begonnen met Z'G en 4 bazen gedownd in 2 uurtjes. Ook belangrijk dat er van elke class wel wat is. En er zijn veel spelers bijna 70 (68+). We hebben een hele leuke tabard met het playboy konijn :+ , onze guild heet dan ook Club eighteen dirty, waar eighteen ook meteen de minimale leeftijdseis is.

Ohja, voornamelijk engelsen, met hier en daar Nederlanders (stuk of 5) en een paar zweden.
En hoe ging aq40 kan me indenken dat het nog wel lastig is zelfs met 20 man.
Dennism schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:14:
[...]

MC met 20 man lijkt me dan weer helemaal niets :P Misschien ooit es proberen ragnaros te killen met 10 70's ofzo. Maar voor de rest heb ik MC wel gezien :P exhalted met 1 char en bijna revered met een ander ftl.
Ook denk ik dat ragnaros met 10 man flink pittig zal zijn.
Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:20:
[...]

Wou Resisted toch niet semi-hardcore noemen eigenlijk, en bij ons komt het ook op eigen inzicht aan hoor. Altijd al geweest en de progressie is altijd goed geweest. Zolang je niet de slackers hebt die je in semi-core guilds hebt die het echt vertikken, ook als het wél nodig is, is het geen probleem om het aan de persoon zelf over te laten. Je ziet snel genoeg waar het wel en niet nodig is en dan is het een kwestie van zorgen dat je je spullen wel meegenomen hebt. Juist in core-guilds moet het niet nodig zijn om mensen te verplichten.

Kortom: eigen inzicht > all ;)
L2Read ik heb het toch niet over resisted? Ik doel juist op halve guilds.
De guild waar ik nu inzit zal ook nooit iemand wat zeggen over verplichten omdat iedereen dat best zelf weet.
Eigen inzicht > all (in sommige guilds)

[ Voor 46% gewijzigd door MantaMania op 03-04-2007 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:13
Hello ik heb een paladin die momenteel een hybrid task heeft. Ik ben 40/21/0
Ik heb wat puntjes in prot zitten mede doordat mijn guild een experiment wilt met een prot paladin.
Nou heb ik een ding waar ik me erger als aankomend prot paladin dat is dat mijn HP gewoon zo laag is :S. ik heb +734 stamina buffed waarmee ik op een 10k hp uitkom! Zijn er meer paladins die hier aan ergeren? Er is een talent in de prot tree die 6 % meer stamina geeft als je hem maxxed. Maar die 6% maakt volgens mij niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:42:
[...]
En hoe ging aq40 kan me indenken dat het nog wel lastig is zelfs met 20 man.
Heel goed, alleen waren we niet met de 20 70's gegaan, maar met iedereen die wilde. Zo waren er dus mensen bij die ook wat hadden aan de gear ipv mee te gaan voor de fun :). Denk dat we met stuk of 10 70's waren en 30 58+

Wel vet trouwens dat raiden. Ik heb gister nog een grappig screenshotje gemaakt, die post ik dalijk nog wel, als ik thuis ben :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Laatst online: 09-07 21:38
roflcakes schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:45:
Hello ik heb een paladin die momenteel een hybrid task heeft. Ik ben 40/21/0
Ik heb wat puntjes in prot zitten mede doordat mijn guild een experiment wilt met een prot paladin.
Nou heb ik een ding waar ik me erger als aankomend prot paladin dat is dat mijn HP gewoon zo laag is :S. ik heb +734 stamina buffed waarmee ik op een 10k hp uitkom! Zijn er meer paladins die hier aan ergeren? Er is een talent in de prot tree die 6 % meer stamina geeft als je hem maxxed. Maar die 6% maakt volgens mij niet veel uit.
6% van 10k is 600health of 60stamina... tja, maakt niet veel uit.

Alle beetjes maken uit.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
morpheus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:52:
[...]

Alle beetjes maken uit.
ze tank mage haz shpoken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberia404
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
die 6% is op je stamina, dus 6% van 734=44sta=440 health.
was het maar dat het op health was, dan was Vitality van warriors ook nog een beetje nuttig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Mijn druid zit trouwens op een goeie 12k HP unbuffed. 10k unbuffed lijkt me idd een tikje laag om heroics te gaan tanken.

--En da's met sub-par gear. Wel veel blues, maar alles van lowbie instances en quests...

[ Voor 27% gewijzigd door Blistimo op 03-04-2007 15:10 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
L2Read ik heb het toch niet over resisted? Ik doel juist op halve guilds.
De guild waar ik nu inzit zal ook nooit iemand wat zeggen over verplichten omdat iedereen dat best zelf weet.
Eigen inzicht > all (in sommige guilds)
Ik heb gelezen. ;)
Maar guilds die zich zelf serieus nemen "verplichten" de mensen pots te nemen bij serieuze pogingen op boss kills.
Ondanks dat het in /g, /ra, /p, /s, /y en general chat niet altijd nooit te merken is, nemen we raiden erg serieus hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:13
morpheus schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:52:
[...]

Alle beetjes maken uit.
Mijn lvl 68 warrior in random blues/greens heeft 9k hp unbuffed dus een beetje raar dat prot zo generfed is qua hp. En ik heb nog wel t4 tanking etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:12:
[...]

Ik heb gelezen. ;)

[...]

Ondanks dat het in /g, /ra, /p, /s, /y en general chat niet altijd nooit te merken is, nemen we raiden erg serieus hoor. :P
Das bij veel guilds zo maar chat / gezelligheid zegt niet alles (niks) over het raiden zelf.
De gear / enchants / pots etc etc zegt meer over hoe serieus je bent.
roflcakes schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:19:
[...]

Mijn lvl 68 warrior in random blues/greens heeft 9k hp unbuffed dus een beetje raar dat prot zo generfed is qua hp. En ik heb nog wel t4 tanking etc.
mijn level 70 warrior in blues heeft 12k unbuffed dus zo nerfed zijn we niet. En ik heb geen t4 tanking ;) En hoe bedoel je dat prot generfed is qua hp? De talents zelf hebben nooit echt je hp verhoogt, de gear zelfs is niet meer te vergelijken qua hp want daar is echt bakken meer op gekomen zeker met die gems enzo.

@nawintjuh maar wat heb je neer gekregen in aq40?

[ Voor 37% gewijzigd door MantaMania op 03-04-2007 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism

Ook denk ik dat ragnaros met 10 man flink pittig zal zijn.
dat is ook de bedoeling, er is natuurlijk geen fun aan "oude" content opnieuw te doen als het geen challenge zou zijn. Het gaat immers om bosses die je op lvl 60 ws al tientallen keren gekilled hebt. Misschien ook een leuk projectje compleet ZG met 5-10 man proberen, hoewel 10 man ws weer redelijk makkelijk zal zijn, of Hakkar proberen met 20 man zonder een van de priests te killen.

We wilden de green dragons eigenlijk met max 5 man doen, dat bleek echter niet echt goed te doen vanwege het feit dat er soms 2 tanks nodig zijn. vandaar dat we het nu met max 7 man doen, 2 tanks, 3(2) healers, 2(3) dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nhaixatael schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:07:
[...]

Hier nog een van kilrogg :) Lighttaker (Dark Souls, Alliance)

Inderaad, aardig wat guilds die nog druk bezig zijn met "oude" content. Het
is inderdaad een nog erg jonge server, AQ opening was ergens in november vorig jaar dus nog niet echt lang open.

Zelf hebben we ook besloten de oude raids nog door te lopen, dit omdat het overgrote deel van de guild niet verder is gekomen dan MC en AQ20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
Exitium schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 13:14:
[...]

Euhmm, ja...

"Hey, wanna come heal Steamvaults? We can summon"
"Yeah, sure, but I'm farming in the camps in western BE with my HS on cooldown, so if you summon me I'll run out, fly to Shattrath, get my gear and you can summon me again. Won't take longer than 10-15 mins, I promise."

Of..

"Yo Ele, we're gonna round up Kara quickly, ready for invite and summon?"
"Well, I'm questing at the Black Temple with my HS on cooldown, so I'll just fly back to Shattrath to get my gear and you can summon me after."

Daarnaast zit m'n bank ook vol met pots/BG marks/gear/gem pouch/enchanting bag/etc/etc. Heb altijd een bag vol met enchanting rod, symbols of kings/divinity, wat mana pots, wat health pots, drinken, mounts, paar bags met gear, etc. Heb meestal nog één à anderhalve bag over, op raids nog geen halve.
true, maaarrr

help -> open new ticket
stuck -> auto unstuck

gaat automatisch naar je HS plaats, 1keer per 5 min te gebruiken dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Arto schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:52:
[...]

true, maaarrr

help -> open new ticket
stuck -> auto unstuck

1x per uur (shared met HS) na de 2.0.12 patch van vandaag/morgen.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
MantaMania schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:23:
Das bij veel guilds zo maar chat / gezelligheid zegt niet alles (niks) over het raiden zelf.
De gear / enchants / pots etc etc zegt meer over hoe serieus je bent.
Deels mee eens. Gear zegt iets over progress (bij drops) en serieusheid. (bij epic BoE stuff bijvoorbeeld) Enchants zeggen veel, iemand die raiden serieus ziet probeert zoveel mogelijk uit z'n char te halen en enchants helpen daar erg bij. Pots zeggen niet altijd iets, aangezien je ook kunt "overpotten". Als je Kara op farm hebt en dan ook fully potted door Shadow Labs loopt, is het potten meer een automatisme dan dat je Shadow Labs zo serieus neemt. En geloof me, dat soort mensen zijn er. :P

Persoonlijk denk ik dat het voornaamste toch echt de persoon achter de char is. Iemand die z'n char kent, zich inleest en altijd op tijd is, is veel waardevoller voor een raid dan iemand die een raid een kwartier laat wachten, de tactics uitgelegd moet krijgen en amper weet welke class wat kan buffen/dispellen om maar wat te noemen.

Wat me bij Resisted altijd opvalt is dat de guild uit een stel idioten bestaat (denk dat Snok dat wel kan beamen) en dat tot tien seconden voor een pull vol kunnen houden (Scen lukt het trouwens ook tijdens een pull), maar zodra we gaan pullen is iedereen 100% focused. Wist niet dat je uit DI was en wie er met je meegegaan zijn die ik ken, maar als dat mensen zijn met die focus en voorbereiding heb je de helft al gewonnen.
Arto schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:52:
[...]

true, maaarrr

help -> open new ticket
stuck -> auto unstuck

Ook leuk als je dan in BE aan 't farmen bent en je HS in Sylvanaar hebt staan. :P Zijn veel mensen die hun HS niet op een major city, maar in hun huidige questzone hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Exitium op 03-04-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
Nvidiot schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:54:
[...]

idd.. ik kreeg het niet meer voor elkaar laatste keer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:45
Robbas schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:11:

ps heb het al ge-edit.
Iets wat je dus helemaal niet wilt als je AoE grind.

Geen Imp Blizzard, geen Elemental Precision, Ice shard, Shatter & Winter's Chill :? :? . Totaal niet geschikt voor AoE grinding (iets wat je toch graag wilt, anders ga je wel fire als je snel je mobs wil neer hebben).

Zou je toch eens aanraden dit te lezen http://forums.wow-europe....l?topicId=107621534&sid=1 en het filmpje te bekijken http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=30092

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arto
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 18:14
Nvidiot schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:54:
[...]

das nou jammer, maja opzich wel logisch :D
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.