Ja, het gaat helemaal nergens over. Leuk dat je iemand ganked, fine, geen problemen mee. Maar dan dat wat 'ie in /raid zegt en dan ook nog is een post maakt op realm forums.. Hoe oud ben je dan?
13 jaar, en blij dat ie eindelijk eens iemand kan neerhalenDekay schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:55:
Ja, het gaat helemaal nergens over. Leuk dat je iemand ganked, fine, geen problemen mee. Maar dan dat wat 'ie in /raid zegt en dan ook nog is een post maakt op realm forums.. Hoe oud ben je dan?

@ ganker, zoek een leven ofzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ach kom, ik zie er de lol wel van in.
Ze zitten in een raidgroep, waarschijnlijk alleen om te ganken en dat kan best lollig zijn. Eigenlijk is het niet leuk aan, maar omdat je weet hoe (kwaad) andere personen kunnen reageren op PvP kan je er best plezier uit halen
Alleen mogen ze wel hun caps lock uitzetten, dat vind ik dan persoonlijk weer irritant.
Ze zitten in een raidgroep, waarschijnlijk alleen om te ganken en dat kan best lollig zijn. Eigenlijk is het niet leuk aan, maar omdat je weet hoe (kwaad) andere personen kunnen reageren op PvP kan je er best plezier uit halen
Alleen mogen ze wel hun caps lock uitzetten, dat vind ik dan persoonlijk weer irritant.
Kan iemand me uitleggen hoe je kan voorkomen dat iemand zijn ankh gebruiktThen he tried to use Ankh, but because of my superior ganking skills I WILL NEVER LET ANYONE USE THEIR ANKHS, EVER!!
[ Voor 23% gewijzigd door Resistance_NL op 07-04-2007 00:46 ]
simpel. Alle reagent vendors op een realm continu campen.Resistance_NL schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:43:
Kan iemand me uitleggen hoe je kan voorkomen dat iemand zijn ankh gebruikt
Hah, als ik van te voren had gezien dat je op Stormreaver zat had ik kunnen weten dat Karvapallo 't wasDekay schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:41:
Beetje aan het questen in WPL, kom ik een 70 huntard tegen die natuurlijk even moest stoppen om me te ganken. Nouja ik dacht het zal wel, ankh ga weer door. Gank nummer twee. Daarna maar gewoon gereleased en weer door gegaan. Even later strat in voor paar quests. Doodgaan -> spirit res, quest inleveren in LHC. Tijdens het wachten (debuff moest weg) ging ik maar even de EU forums lezen. Wat kom ik tegen? Ja hoor, mezelf en die huntard.
http://forums.wow-europe....l?topicId=273197474&sid=1.
FF ook maar een sarcatisch postje geplaatst...agentorangina schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:24:
[...]
Hah, als ik van te voren had gezien dat je op Stormreaver zat had ik kunnen weten dat Karvapallo 't wasdat is ook wel een beetje een kindje..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Die blauwe trinket met (spell)dmg vs undead is anders nog lekker voor Karazhan hoorredfoxert schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:25:
[...]
Ik zou me dr niet zo druk om maken als ik jou was
Argent Dawn reputation is echt waardeloos geworden. De rewards waren al niet zo geweldig en nu zijn ze echt helemaal obsolete geworden.
*edit* natuurlijk zijn er al betere dmg trinkets voor casters, maar mijn mage heeft pre TBC niet
veel geraid en tot nu toe had ik nog niets veel beters gevonden. Dan is +48 spelldmg wel meegenomen
[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 07-04-2007 08:13 ]
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Anoniem: 35113
Zoiets had ik gisteren ook; op een RP (PvE!) server notabene. Ik moest voor m'n 'lock de succubus quest doen, en als 'uitdaging' wou ik het zonder dood te gaan (rennen vanaf Undercity, door de Hillsbrad Foothills en de Arathi Highlands naar het noorden van de Wetlands, op level 20) doen. Dat ging, tot mijn vrij grote verbazing, helemaal perfect; ik had 't hart gepakt.Rakkerzero schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 23:02:
[...]
13 jaar, en blij dat ie eindelijk eens iemand kan neerhalen![]()
@ ganker, zoek een leven ofzo.
Maar toen ik weer terug wou gaan, was ik even vergeten dat die ene mob PvP flagged was, waardoor ik dat dus ook maar meteen was. Alles leuk en aardig; toen ik 't een paar jaar geleden deed, ging het ook goed, dus ik drink wat... wordt ineens m'n Voidwalker ge-Moonfired door een level 35 druid. Dus ik ren richting die brug, vrij snel dood. Gaat die klootviool fijn zitten wachten op de fokking brug, totdat ik m'n Soulstone gebruik. Dan denk ik toch, ga even flink optiefen naar je PvP server, kutkneus (no offence richting mensen op PvP servers, maar corpsecampers op een RP server mogen van mij op een brandend kruis gespijkerd worden). Uiteindelijk gereleased, teruggelopen (geen PvP flag meer). Even /golfclap, /spit en /rude en daarna genoten van het feit dat ik m'n succubus had.

Offense not taken : )Anoniem: 35113 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:01:
[...]
Zoiets had ik gisteren ook; op een RP (PvE!) server notabene. Ik moest voor m'n 'lock de succubus quest doen, en als 'uitdaging' wou ik het zonder dood te gaan (rennen vanaf Undercity, door de Hillsbrad Foothills en de Arathi Highlands naar het noorden van de Wetlands, op level 20) doen. Dat ging, tot mijn vrij grote verbazing, helemaal perfect; ik had 't hart gepakt.
Maar toen ik weer terug wou gaan, was ik even vergeten dat die ene mob PvP flagged was, waardoor ik dat dus ook maar meteen was. Alles leuk en aardig; toen ik 't een paar jaar geleden deed, ging het ook goed, dus ik drink wat... wordt ineens m'n Voidwalker ge-Moonfired door een level 35 druid. Dus ik ren richting die brug, vrij snel dood. Gaat die klootviool fijn zitten wachten op de fokking brug, totdat ik m'n Soulstone gebruik. Dan denk ik toch, ga even flink optiefen naar je PvP server, kutkneus (no offence richting mensen op PvP servers, maar corpsecampers op een RP server mogen van mij op een brandend kruis gespijkerd worden). Uiteindelijk gereleased, teruggelopen (geen PvP flag meer). Even /golfclap, /spit en /rude en daarna genoten van het feit dat ik m'n succubus had.
Als je op een pvp server zit en je gaat janken dat je geganked word
omg, pvp occured on a pvp server !
pve >>>>>>>>>>>>> that way
maar dit was op een pve server en nog wel een RP pve ... en dan is het gewoon not done
hehe, dan haal je ze toch in SW?addictive schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:03:
[...]
simpel. Alle reagent vendors op een realm continu campen.
HEY! Peepz! 
(Ayana hier) Eigenlijk mag ik me niet meer bezighouden met WoW omdat ik nu al sinds 8 februari gestopt ben en ik houd het tot dusver nog steeds vol. Maar als ik zo die upcomming raid changes lees gaan me vingers echt zo hard jeuken, op zo'n moment vind ik het jammer dat Denial niet meer bestaat... waarom moest Stokbrood het ook zo nodig kapot maken he!
Nog wel zwaar kansloos is de hoeveelheid aan informatie die ik nog dagelijks in mij opneem over alles met betrekking tot WoW. Weet meestal beter dan WoW spelers hoe boss encounters in elkaar zitten, waar welke loot dropt en welke guild al welke bosses neer heeft
Echt volgens mij raak ik dat nooit meer kwijt... WoW was toch best wel een verslaving als ik het zo achteraf bekijk.
(Ayana hier) Eigenlijk mag ik me niet meer bezighouden met WoW omdat ik nu al sinds 8 februari gestopt ben en ik houd het tot dusver nog steeds vol. Maar als ik zo die upcomming raid changes lees gaan me vingers echt zo hard jeuken, op zo'n moment vind ik het jammer dat Denial niet meer bestaat... waarom moest Stokbrood het ook zo nodig kapot maken he!

Nog wel zwaar kansloos is de hoeveelheid aan informatie die ik nog dagelijks in mij opneem over alles met betrekking tot WoW. Weet meestal beter dan WoW spelers hoe boss encounters in elkaar zitten, waar welke loot dropt en welke guild al welke bosses neer heeft

Echt volgens mij raak ik dat nooit meer kwijt... WoW was toch best wel een verslaving als ik het zo achteraf bekijk.
Anoniem: 188327
Het kan ook best zijn dat de persoon in kwestie die heel de tijd zit te ganken aant begin van wow gewoon een random geselecteerde server is gejoined, niet wetende wat RP(PvE/PvP) normal etc betekend. Dat had ik namelijk ook!ImdaMned schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:29:
[...]
Offense not taken : )
Als je op een pvp server zit en je gaat janken dat je geganked word
omg, pvp occured on a pvp server !
pve >>>>>>>>>>>>> that way
maar dit was op een pve server en nog wel een RP pve ... en dan is het gewoon not done
Vandaar dat ik ook wel s mensen killde @ Scarshield legion.. zal iemand vast wel kennen, is RP PvP server.
Maargoed, ik ben nu zelf overgestapt naar het prachtige Al'Akir, en hier een tauren warrior tot 70 geholpen en keihard aan het PvPen gegaan. Er bestaat niets prachtigers dan PvP
Maargoed, ieder zijn keus. Maar af een toe een keertje gecorpsecampt worden, wat is daar erg aan? Als het mij gebeurd zie ik het juist als een uitdaging om die dude/chick te pwnen, CD etc:P
just my 2 cents, adioss
reroll en go join Dramasn0x0r schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:17:
HEY! Peepz!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Anoniem: 29882
Zo, Zalgradis is 2 weken op vakantie en ik moet voor hem zijn arena rating op 30% houden. Maar god, wat zijn er een hoop lvl 1 paladin fanboys die vragen wat voor spec/welke items/etcetc hij heeft.
sux to be famous xD
sux to be famous xD
Anoniem: 106700
Waarom wilt iemand in vredesnaam een post maken over het ganken van een level 50~60 in WPL als level 70 zijnde? Ik zie er niet echt de humor van in, 'tis redelijk triest als je hierover je e-peen wilt flexen.
Caesarson joined Denialsn0x0r schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:17:
HEY! Peepz!
Officers + GM quiten WoW
Denial dies
coincedence? I THINK NOT !
Argent Dawn trinket gebruik ik altijd in Karazahan. +48 is gewoon veel, zelfs voor level 70 trinkets.Kapoen schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 07:49:
[...]
Die blauwe trinket met (spell)dmg vs undead is anders nog lekker voor Karazhan hoor
*edit* natuurlijk zijn er al betere dmg trinkets voor casters, maar mijn mage heeft pre TBC niet
veel geraid en tot nu toe had ik nog niets veel beters gevonden. Dan is +48 spelldmg wel meegenomen
http://www.youtube.com/watch?v=oMs6oWDoQrY
msschien wel oud, maar ik had hem nog niet eerder gezien (het origineel wel). Moest er wel om lachen
msschien wel oud, maar ik had hem nog niet eerder gezien (het origineel wel). Moest er wel om lachen

Anoniem: 155763
Weet iemand nog een goede addon voor shamans? Om de totems een beetje te ordenen enzo.
bvd
bvd
Ik heb een Draenei mage gemaakt, die nu op lvl 10 is. Heeft iemand een built, die het makkelijkst is voor grinding??
edit: mage...geen shaman...nvmRMB schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:39:
Ik heb een Draenei mage gemaakt, die nu op lvl 10 is. Heeft iemand een built, die het makkelijkst is voor grinding??
Ik heb ze eigenlijk gewoon met Bartender gerangschikt op element. Gaat prima zo, ik was nl. niet zo content met de totemmods.Anoniem: 155763 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:31:
Weet iemand nog een goede addon voor shamans? Om de totems een beetje te ordenen enzo.
bvd
[ Voor 25% gewijzigd door vhal op 07-04-2007 13:00 ]
Anoniem: 131394
Kan iemand mij aub vertellen hoe die add on nog maar weer heet, dan kon je alle namen zien wie online zijn, je kon alle guilds zien en rassen, je kon ook er voor kiezen om zeg maar alleen alle hunters te laten zien of warriors, maar ben de naam ff kwijt, dus als iemand hem misschien weet, dan heel graag,
Vergeet het, ik heb het zelf al gevonden.
het is CensusPlus
Vergeet het, ik heb het zelf al gevonden.
het is CensusPlus
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 131394 op 07-04-2007 13:16 ]
Vraagje aan de pro warrior tanks: welk aandeel heeft je eigen dps (1h + shield combo)
in je prestaties als tank? Voor mijn warrior ben ik altijd eerst op zoek naar items met
sta, agi, +def, dodge/parry/block, +hit, +armor en pas in laatste instantie +crit, ap, en
dmg range op een wapen.
Een tankwapen hoeft voor mij geen hoge dps te hebben zolang het maar snel is en
bovengenoemde stats heeft. Toch zie ik op sommige forums dat dps wel uitmaakt,
en hier twijfel ik dus over. Quel'Serrar was bijvoorbeeld nooit een goed dps zwaard en
toch heb ik er ongeveer alles tot Twin Emps in AQ40 mee getankt, en ook in TBC heeft
het gediend tot na Underbog.
Dus mijn vraag: is dps belangrijk voor een tank warrior?
in je prestaties als tank? Voor mijn warrior ben ik altijd eerst op zoek naar items met
sta, agi, +def, dodge/parry/block, +hit, +armor en pas in laatste instantie +crit, ap, en
dmg range op een wapen.
en hier twijfel ik dus over. Quel'Serrar was bijvoorbeeld nooit een goed dps zwaard en
toch heb ik er ongeveer alles tot Twin Emps in AQ40 mee getankt, en ook in TBC heeft
Yata! is een hele mooi addon, je kan hem hier weg trekken:Anoniem: 155763 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:31:
bvd
http://www.wowace.com/files/Yata/Yata-r31021.19.zip
hij is erg minimalistisch, basicly een soort auto bar, je hebt 4 knoppen, waar elke 4 de elementen op staan, als je hovered over een element komen alle totems in een klap menu naar boven er bij te staan, je kan ook de 4 "basis buttons" een totem toewijzen. En hij timed ze ook nog eens voor je
Ik denk dat je nu meteen op het probleem zit waar warrior tanks mee kampen.. Hun Threat scaled niet mee met AP/DPS. Alhoewel white damage wel ook bepalend is voor threat is het niet je main threat generator.Kapoen schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:14:
Vraagje aan de pro warrior tanks: welk aandeel heeft je eigen dps (1h + shield combo)
dmg range op een wapen.
Volgens mij scalen alleen Shield slam (met +block) en devestate (met +AP) mee voor meer threat..
[ Voor 47% gewijzigd door Wiebbe op 07-04-2007 13:27 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 12316
Weet iemand hoe je flight points met Cartographer te zien krijgt? Ik heb screenshots gezien waarbij je de punten ziet, maar ik kan bij de settings, tussen de plugins en vai Google niets vinden.
Kan het met Cartographer (of een plugin) of is het een andere addon die ik aan het werk zag?
Kan het met Cartographer (of een plugin) of is het een andere addon die ik aan het werk zag?
Gewoon in de chat intypen:Anoniem: 131394 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:04:
Kan iemand mij aub vertellen hoe die add on nog maar weer heet, dan kon je alle namen zien wie online zijn, je kon alle guilds zien en rassen, je kon ook er voor kiezen om zeg maar alleen alle hunters te laten zien of warriors, maar ben de naam ff kwijt, dus als iemand hem misschien weet, dan heel graag,
Vergeet het, ik heb het zelf al gevonden.![]()
het is CensusPlus
- /who hunter
- /who 70
- /who guildnaam
- /who gebiednaam
Is niet genoeg??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik heb nu voor het eerst in ruim 2 jaar WoW dat ik serieus overweeg een beter item toch niet te dragen omdat m'n oude er veel beter uitziet....
Nieuw (en beter icm gems): Incanter's Robe
Oud (en veeeel mooier imo): Bloodfyre Robes of Annihilation
Zit echt te twijfelen. Natuurlijk is het logisch om te dragen wat het beste is, maar toen ik die bloodfyre robes kreeg zat ik van "oh yo, die is mooi".
Zit echt te twijfelen. Natuurlijk is het logisch om te dragen wat het beste is, maar toen ik die bloodfyre robes kreeg zat ik van "oh yo, die is mooi".
Zelf gebruik ik FlightMap daarvoorAnoniem: 12316 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:52:
Weet iemand hoe je flight points met Cartographer te zien krijgt? Ik heb screenshots gezien waarbij je de punten ziet, maar ik kan bij de settings, tussen de plugins en vai Google niets vinden.
Dps op je wapen maakt niks uit, misschien min-max damage voor devastate spam, maar ga altijd voor de beste stats [en de beste stats in de situatie] alle +tank stats hebben voorrang op crit ap ed. White damage geeft wel threat, maar da's erg miniem, en de meeste threat zul je toch uit je abilities moeten halen. Crit kan handig zijn, maar daarvoor zijn 5 puntjes in cruelty al goed genoeg om rond de 10% uit te komen met een beetje standaard uitrusting.Kapoen schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:14:
Over shield slam: het is samen met devastate de enige echte 'scaling' threat ability die warriors hebben, maar werkt dmv. shield block value. Het leuke is natuurlijk dat terwijl shield block rating & value super zijn in 5-man dungeons, maar ze bijna waardeloos zijn in heroics en raid bosses
Misschien dat het op non-tauntable bosses nog wel een verschil geeft [van tank tot tank, bijvoorbeeld ook met het +1 hander damage talent] Maar de hoeveelheid threat die je aanmaakt met gewone 'dps' is volgens erg klein.
[ Voor 21% gewijzigd door agentorangina op 07-04-2007 17:55 ]
Klopt, stats zijn dan idd het belangrijkst (stamina, defense, dodge, armor (ja, dat zit op sommige wapens
).
Als je moet kiezen tussen wapens met gelijkwaardige stats, dan moet je het wapen nemen met de hoogste max. dmg. (dus niet op dps letten dan).
Als je moet kiezen tussen wapens met gelijkwaardige stats, dan moet je het wapen nemen met de hoogste max. dmg. (dus niet op dps letten dan).
Wiebbe schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:24:
[...]
Ik denk dat je nu meteen op het probleem zit waar warrior tanks mee kampen.. Hun Threat scaled niet mee met AP/DPS. Alhoewel white damage wel ook bepalend is voor threat is het niet je main threat generator.
Volgens mij scalen alleen Shield slam (met +block) en devestate (met +AP) mee voor meer threat..
agentorangina schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:54:
[...]
Dps op je wapen maakt niks uit, misschien min-max damage voor devastate spam, maar ga altijd voor de beste stats [en de beste stats in de situatie] alle +tank stats hebben voorrang op crit ap ed. White damage geeft wel threat, maar da's erg miniem, en de meeste threat zul je toch uit je abilities moeten halen. Crit kan handig zijn, maar daarvoor zijn 5 puntjes in cruelty al goed genoeg om rond de 10% uit te komen met een beetje standaard uitrusting.
Over shield slam: het is samen met devastate de enige echte 'scaling' threat ability die warriors hebben, maar werkt dmv. shield block value. Het leuke is natuurlijk dat terwijl shield block rating & value super zijn in 5-man dungeons, maar ze bijna waardeloos zijn in heroics en raid bosses[los van in combinatie met shield block om crusing blows te stoppen]
Misschien dat het op non-tauntable bosses nog wel een verschil geeft [van tank tot tank, bijvoorbeeld ook met het +1 hander damage talent] Maar de hoeveelheid threat die je aanmaakt met gewone 'dps' is volgens erg klein.
UltraR-pc schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:01:
Klopt, stats zijn dan idd het belangrijkst (stamina, defense, dodge, armor (ja, dat zit op sommige wapens).
Dus tenzij Blizz dat epic 1h wapen buffed van Thrallmar is er 'no way in hell' dat ik exalted ga
grinden als er een Grom'tor's Charge en Crystaline Kopesh bestaat met betere stats (vooral ook
niet omdat ik 1000 en 1 andere zaken heb waar ik me scheel voor moet grinden

Caesar was echt wel aardig gastImdaMned schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:17:
[...]
Caesarson joined Denial
Officers + GM quiten WoW
Denial dies
coincedence? I THINK NOT !
(Of iemand moet een ziekelijk bod doen op een LVL 70 NE Female Rogue met 4/9 Tier3 en verder wat TBC Blue's, geen raid gear uit TBC wel een epix flying mount

Wie weet komen wat old sk00l Blackraven persoontjes me nog ff opzoeken in Shattrath
Echt, slacker dat je bent!sn0x0r schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:34:
Aside from that, morgen (of eigenlijk vandaag) kom ik voor het laatst online, 9 april 2007 om 2 uur 's nachts wordt mijn account stop gezet omdat de subscription dan afloopt.
Jij he!
Misschien is stoppen wel een goed punt ja, maar ik denk dat ik net zoals sommige een paar weken later weer begin.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Do like i did. Password van me account doorgegeven aan me beste RL maat. (De enige die ik nog over had
) Hem mijn password laten veranderen naar iets... vervolgens kon ik gewoon niet meer spelen mocht de drang om toch te gaan spelen te groot worden. Mijn verslaving m.b.t. spelen is iig helemaal over, maar m.b.t. het opzoeken van WoW gerelateerde informatie nog niet, evenals het browsen van guild forums (en dan niet alleen van Denial) en het doorzoeken van DKP sites/Allakhazam e.d. is ook nog steeds niet over.
Ach ja, heb ik iig nog wat te doen @ werk

Anoniem: 114186
Heh daar heb ik ook nog steeds wel een beetje last van, en ik ben al bijna een jaar gestopt. Komt ook wel omdat mijn broertje het nog steeds speelt en hem dan 's avonds bezig zie... dan jeukt het wel. Maar dan bedenk ik me dat als ik weer wil spelen het me iets van 40 euro kost (TBC + maandje speeltijd) en dan doe ik het toch maar nietsn0x0r schreef op zondag 08 april 2007 @ 00:46:
Do like i did. Password van me account doorgegeven aan me beste RL maat. (De enige die ik nog over had) Hem mijn password laten veranderen naar iets... vervolgens kon ik gewoon niet meer spelen mocht de drang om toch te gaan spelen te groot worden. Mijn verslaving m.b.t. spelen is iig helemaal over, maar m.b.t. het opzoeken van WoW gerelateerde informatie nog niet, evenals het browsen van guild forums (en dan niet alleen van Denial) en het doorzoeken van DKP sites/Allakhazam e.d. is ook nog steeds niet over.
Heb dus nog wel nog steeds mijn account, en al heb ik er wel over nagedacht, ik ga hem niet verkopen denk ik. Die chars zijn toch een beetje van mezelf (ik zat op een US RP server) en dat anderen dan met mijn chars spelen enzo.. meh..
Anyway, ik dacht ik gooi het er even tussen.
Anoniem: 155763
Haha, een vriend van me heeft dit dilemma ook, hij heeft die rode gekozen, en gaat nu bm grinden voor z'n shoulders ^^UltraR-pc schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:16:
Ik heb nu voor het eerst in ruim 2 jaar WoW dat ik serieus overweeg een beter item toch niet te dragen omdat m'n oude er veel beter uitziet....
Dit topic is gesloten.