Hoezo kansloos das toch hun keuze om zoveel te spelen.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:10:
[...]
En precies, dat zegt dus echt helemaal niets. Nihilum bestaat echt uit een groep kansloze full-time (wat zeg ik, maak daar maar 80 uur per week of meer van) spelers met een gigantische fanbase die ze van allerhande benodigdheden voorzien. Ok, ze zijn met alles als eerste, maar je kunt het niet vergelijken met normale spelers en normale guilds.
(overigens was het wel handig dat we af en toe hun MT konden lenen, kennis van een van m'n vroegere guildmatesKon ik met m'n druid zo'n beetje in m'n eentje hele raids lang healen
)
Ik heb zoiets van, alstie goed werkt, leuk meegenomen, zoniet, jammer maar helaas, heb het maar
voor lief aangenomen dat het nog niet optimaal werkt.
Gisteren nog wel even gespiekt wat Kungen van Nihilum aan gear en build heeft, armory werktte optimaal gisteravond.
Kan helaas hier op kantoor niet kijken.
Ik kon hier op kantoor wel een tijdje op het officiele WoW-forum koekeloeren via http://80.239.174.205/
maar dat werkt nu niet meer. Iemand anders die nog foefjes en/of truukjes weet om dat soort pagina's
te bekijken? Het enige wat hier (nog) niet geblokt is is ampwow en wowinsider.
Mja, moet eerlijk zeggen dat wij ook wel imba veel dps hebben hoor, 2e evocate maakt curator meestal niet meer af omdat ie dan onder de 15% komtHmzaniac schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:17:
Wij hebben het geprobeerd met uit elkaar staan, maar dit werkte niet omdat de spawn alle kanten op vloog.
Tegenwoordig staat de tank op max range met zn rug naar de rest van de raid. Deze staan in 1 kluitje op elkaar en nuken de spawns neer zo gauw ze spawnen. Melee rent achter de spawns aan en rent weer terug naar de curator zo gauw de spawn neer is. Op deze manier kan je precies voorspellen waar de spawns heen gaan en zijn ze down voordat ze de ranged dps bereiken.
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
/eensHom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:15:
[...]
Hoezo kansloos das toch hun keuze om zoveel te spelen.
Ieder zijn meug roep ik altijd maar. Tof dat ze de eerste zijn met vele dingen, respect maar, om de
boel toch een beetje te relativeren, heb er wel net zo veel respect voor als iemand die 84 frikandellen
eet en dat als record neerzet. Voor die persoon een hele prestatie, iemand anders haalt er zijn schouders bij op. Maar kansloos?
Verwijderd
Nouja... ik vind kansloos ook niet het juiste woord.Hom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:15:
[...]
Ik zou het eerder "levenloos" noemen !
Najah, dat moeten ze lekker zelf weten. Ik vind het wat voorbarig om het zo bout te stellen, aangezien jij dus nu beweert dat jouw leven beter/rijker/prettiger/voldoenender/etc is dan dat van hun. Probeer dat maar eens objectief vast te stellen.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:29:
[...]
Nouja... ik vind kansloos ook niet het juiste woord.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Verwijderd
Anders ga je ff via www.anonymouse.orgZjanzjak schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:15:
[...]
Ik heb zoiets van, alstie goed werkt, leuk meegenomen, zoniet, jammer maar helaas, heb het maar
voor lief aangenomen dat het nog niet optimaal werkt.
Gisteren nog wel even gespiekt wat Kungen van Nihilum aan gear en build heeft, armory werktte optimaal gisteravond.
Kan helaas hier op kantoor niet kijken.
Ik kon hier op kantoor wel een tijdje op het officiele WoW-forum koekeloeren via http://80.239.174.205/
maar dat werkt nu niet meer. Iemand anders die nog foefjes en/of truukjes weet om dat soort pagina's
te bekijken? Het enige wat hier (nog) niet geblokt is is ampwow en wowinsider.
Verwijderd
Misschien vinden ze jou wel een onzettend skill-loos figuur. Ben je dat dan ook?Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:29:
[...]
Nouja... ik vind kansloos ook niet het juiste woord.
Laat die mensen toch lekker spelen en duw ze niet zomaar in het hokje levenloos. Je kent ze niet eens. Ik heb toch wel een bepaalde vorm van respect voor guilds als deze hoor.
Verwijderd
Ok dat had ik inderdaad anders kunnen zeggen: Ik vind het in MIJN ogen levenloos.Sallin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:32:
[...]
Najah, dat moeten ze lekker zelf weten. Ik vind het wat voorbarig om het zo bout te stellen, aangezien jij dus nu beweert dat jouw leven beter/rijker/prettiger/voldoenender/etc is dan dat van hun. Probeer dat maar eens objectief vast te stellen.
Zo... en nu niet meer mauwen he !
Spellstrike voor Mages om met de beschikbare manapool zoveel mogelijk damage te doen in zo kort mogelijk tijd.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:03:
[...]
Wat is dan het beste voor Mage'sspellstrike, batllecast of een van die andere recepies. Niet dat ik al zover ben hoor, maar het is leuk om te weten, weet ik tegelijk waar ik aan toe ben
Warlocks hebben daar niet zo'n last van aangezien hun mana pool veel groter kan zijn over een langere periode ivm Lifetap. Met een shadowpriest in de group is het helemaal smullen van de health regen. Dus voor warlocks zou ik voor de Battlecast set kiezen voor meer stamina die te converteren is naar mana (hoe meer spelldmg des te efficienter je Lifetap word).
Welke andere cloth patterns er zijn weet ik eigenlijk niet
Girdle of ruination
Bracers of havok
volgens mij houd het dan ook wel op
Bracers of havok
volgens mij houd het dan ook wel op
Mijn definitie van kansloos is dus blijkbaar anders dan die van jou. Als iemand niet werkt (dus een uitkering trekt), geen (echt, dus niet in WoW) sociaal leven heeft en alleen maar gamed, eet en slaapt valt dat onder mijn definitie van kansloos. Aangezien een zeer groot deel van de Nihilummers onder deze voorwaarden valt trek ik zo mijn conclusie. Je mag het hier niet mee eens zijn, maar ik denk dat 99% van nederland het wél met me eens zal zijn.Hom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:15:
[...]
Verwijderd
Dat breng je dan ook wel heel stellig hoewel je er geen bewijs voor hebt neem ik aan?johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:43:
[...]
Aangezien het grootste deel van de Nihilummers onder deze voorwaarden valt trek ik zo mijn conclusie.
Mja, ik ben nu een warlock aan 't levellen. Beetje uitgekeken op continue dezelfde instances doen voor betere gear, blijf bezig. Vind levellen nu leuker eigenlijk. 1 keertje de instances doen om ze van binnen gezien te hebben prima, maar daarna: lama.ImdaMned schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:02:
regel revered keepers of time sword ofzo
naabs !
; )
Nouja, ik vind een computerspelletje zo belangrijk voor je maken ook vrij kansloos. Volgens mij word je daar redelijk antisociaal van, als je enige 'human interaction' TS is.Hom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:15:
[ Voor 28% gewijzigd door Hydra op 04-04-2007 13:50 ]
https://niels.nu
Ik "ken" enkele Nihilummers (mijn raiding 60s zitten op Magtheridon niks te doen sinds TBC, onze officers kenden velen van hen irl en bijna allen ingame, bij diverse raids heeft nihilum ons geholpen etc.) en hoorde natuurlijk van hun ook weer verhalen over de rest van hun guild.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:44:
[...]
Dat breng je dan ook wel heel stellig hoewel je er geen bewijs voor hebt neem ik aan?
Overigens zitter er hele aardige lui in Nihilum hoor, maar alsnog blijft mijn definitie staan.
Om even uit het WoW-gebeuren te stappen, wat zou je van iemand vinden die geen werk heeft (maar zeker wel kan werken), geen sociaal leven heeft en 16 uur per dag patience of mijnenveger speelt.
Anyways, back on topic. Dit weekend m'n gnome mage (
[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 13:54 ]
Nou en. Sinds wanneer heeft de meerderheid altijd gelijk? Het gaat er om dat je niet zomaar over andermans leven kan oordelen. Kortgezegt: wie ben jij in hemelsnaam om over mijn (of hun) leven een oordeel te vellen?johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:43:
maar ik denk dat 99% van nederland het wél met me eens zal zijn.
Zij kiezen ervoor hun leven op dit moment zo in te richten, en daarover oordelen is alleen maar nuttig om jezelf een goed gevoel te geven over je eigen leventje. Zeker als anderen hetzelfde vinden over hun eigen leven en dus met je instemmen.
This too shall pass
Dat hangt ook heel af van je build en speelstijl. Een frostmage heeft nu eenmaal niets aan spellstrike omdat er geen +frostdmg op zitredfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:57:
[...]
Spellstrike voor Mages om met de beschikbare manapool zoveel mogelijk damage te doen in zo kort mogelijk tijd.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Verwijderd
Als die geen uitkering trekt (rentenieren, whatever) en ook niet anderszijds andere mensen tot last is dan moet ie dat verder helemaal zelf weten. ik zou hem veel succes wensen bij zijn recordpoging ^^johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:48:
Om even uit het WoW-gebeuren te stappen, wat zou je van iemand vinden die geen werk heeft (maar zeker wel kan werken), geen sociaal leven heeft en 16 uur per dag patience of mijnenveger speelt.
Spellstrike heeft gewoon +spelldmg hoor. Volgens mij ben je in de war met SpellfireKapoen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:55:
Dat hangt ook heel af van je build en speelstijl. Een frostmage heeft nu eenmaal niets aan spellstrike omdat er geen +frostdmg op zit
Zolang als eerder gezegd het iemand betreft die prima een sociale functie kan vervullen en ik z'n uitkering mag betalen heb ik daar het volle recht toe. Oh wacht, zelfs al trekt hij geen uitkering heb ik nog altijd de vrijheid van meningsuitingSallin schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:55:
[...]
Nou en. Sinds wanneer heeft de meerderheid altijd gelijk? Het gaat er om dat je niet zomaar over andermans leven kan oordelen. Kortgezegt: wie ben jij in hemelsnaam om over mijn (of hun) leven een oordeel te vellen?
Zij kiezen ervoor hun leven op dit moment zo in te richten, en daarover oordelen is alleen maar nuttig om jezelf een goed gevoel te geven over je eigen leventje. Zeker als anderen hetzelfde vinden over hun eigen leven en dus met je instemmen.

Het is gewoon ziek (ja, ik gebruik dit woord echt) om alleen te leven in een virtuele wereld. Waarschijnlijk zal elke psycholoog/psychiater dit ook beamen.
[ Voor 8% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 14:01 ]
Verwijderd
Overigens kun je ook netjes 24 uur werken, en daarmee rondkomen hoor. Tijd zat om te wow-en dan.
Mijn keuze zou het niet zijn, maar het is zeer wel mogelijk om _veel_ wow te spelen zonder een uitkering te trekken.
Mijn keuze zou het niet zijn, maar het is zeer wel mogelijk om _veel_ wow te spelen zonder een uitkering te trekken.
Ik heb het eigenlijk ook alleen over de extreme die hards die naast wow geen leven hebben. Onder dat leven valt wat mij betreft dan een baan (of rentenierenVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:01:
Overigens kun je ook netjes 24 uur werken, en daarmee rondkomen hoor. Tijd zat om te wow-en dan.
Kijk, als je een paar dagen vrij neemt om even fulltime van 60-70 te levelen ok, maar je hele leven wijden aan een virtueel iets

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 14:03 ]
Verwijderd
Dat is ook nog maar een stelling op het moment. Als je het lichamelijke aspect had genoemd, idd. Psychologisch? Moeilijk te zeggen, je kunt niet vaststellen of zoiets slecht is voor iedereen.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:58:
Het is gewoon ziek (ja, ik gebruik dit woord echt) om alleen te leven in een virtuele wereld. Waarschijnlijk zal elke psycholoog/psychiater dit ook beamen.
"sociaal leven" is ook wat afhankelijk van de definitie die eraan hangt, WoW heeft zeker een sociale kant en kan een uitweg zijn voor een tijd voor ppl die niet mee kunnen/willen komen irl.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:02:
Ik heb het eigenlijk ook alleen over de extreme die hards die naast wow geen leven hebben. Onder dat leven valt wat mij betreft dan een baan (of rentenieren) en een sociaal leven.
Kijk, als je een paar dagen vrij neemt om even fulltime van 60-70 te levelen ok, maar je hele leven wijden aan een virtueel iets
Kinderen die gepest worden kunnen zo zelfrespect opdoen in een game waar ze dat respect door skills wel krijgen, rl-looks tellen immers niet mee in WoW.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 14:07 ]
Ik speel zelf ook Hardcore en zie mijn vrienden elk weekend, nee ik trek geen uitkering heb een fulltime baan (45uur) en heb gewoon tijd om teraiden.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:43:
[...]
Mijn definitie van kansloos is dus blijkbaar anders dan die van jou. Als iemand niet werkt (dus een uitkering trekt), geen (echt, dus niet in WoW) sociaal leven heeft en alleen maar gamed, eet en slaapt valt dat onder mijn definitie van kansloos. Aangezien een zeer groot deel van de Nihilummers onder deze voorwaarden valt trek ik zo mijn conclusie. Je mag het hier niet mee eens zijn, maar ik denk dat 99% van nederland het wél met me eens zal zijn.
Je had me bijna blij totdat ik het uitprobeerde...
Toegang niet toegestaan
website: http://www.anonymouse.org/
categorie: Proxy Avoidance;Information Technology
Reglement gebruik internet en email
Voor straf moet jij het hele wow-forum voor mij mirror'en.
Ik ben wel met Johnny eens dat wanneer je in zo'n guild zit, je zo'n 12-18 uur per dag minimaal WoW speelt, wat eigenlijk per definitie het hebben van een baan en/of opleiding uitsluit, en daarnaast ook weinig ruimte laat voor een sociaal leven.
Dat mensen dat doen, prima, geen last van. Als het echter uitkeringstrekkers of op andere manier afhankelijk zijn qua inkomen zijn het imo zielige figuurtjes, en is het woord kansloos (naja iig kansarm
) zeker op z'n plaats.
Dat mensen dat doen, prima, geen last van. Als het echter uitkeringstrekkers of op andere manier afhankelijk zijn qua inkomen zijn het imo zielige figuurtjes, en is het woord kansloos (naja iig kansarm
Bnet pindle#2913
Dan val je dus niet onder mijn definitieHom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:03:
[...]
Ik speel zelf ook Hardcore en zie mijn vrienden elk weekend, nee ik trek geen uitkering heb een fulltime baan (45uur) en heb gewoon tijd om teraiden.
(overigens was ik de eerste maand dat het spel uitkwam ook verslaafd, had na een maand twee weken /played, dus 12 uur per dag, maar dat was toen ik nog geen stage liep en dus daarnaast nog zeg 6 uur andere dingen kon doen
[ Voor 20% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 14:07 ]
nee, er zit +spelldmg op, goed he ! dus OOK frost damage, of is dat verandert in een nieuwe patch ?Kapoen schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:55:
[...]
Dat hangt ook heel af van je build en speelstijl. Een frostmage heeft nu eenmaal niets aan spellstrike omdat er geen +frostdmg op zit
Dat vermoeden krijg ik ookSleepie schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:58:
[...]
Spellstrike heeft gewoon +spelldmg hoor. Volgens mij ben je in de war met Spellfire
[ Voor 25% gewijzigd door redfoxert op 04-04-2007 14:10 ]
Over dat levenloos gedoe is echt pure bullshit lol.
Ik speel zelf WoW en ik werk tevens 9-10 uur per dag.
Gewoon lekker als je uit je werk komt gewoon wat ontspanning.
En kan doe ik nog aan Core Raiding
Karazhan, Magtheridon, Gruull's Lair en SSC.
Jammer is dat blizzard zelfs in de expansion zelfde textures gebruikt game word zo saai op ten duur.
Jammer is dat blizzard zelfs in de expansion zelfde textures gebruikt game word zo saai op ten duur.
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Dat saai worden ligt niet alleen aan het hergebruik van textures hoorDarkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:09:
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Ja, we hadden het dan ook wel over Nihilum-style WoW spelen he ;-)Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:09:
Mocht je de mogelijkheid hebben tot een eigen hostinkje, installeer dan gewoon PHProxyZjanzjak schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:05:
[...]
Toegang niet toegestaan
![]()
http://whitefyre.com/poxy/
Staat ook demootje online zie ik, weet niet in hoeverre die werkt:
http://grab.cc/
En nog een demootje van iemand van T.NET:
http://proxy.mennodb.nl/
In de comments bij de meukpost staan ook nog wat SSH tunnel oplossingen (voor gevorderden, maar wel beter dan die halve http-proxy oplossingen):
meuktracker: PHProxy 0.5 beta 2
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2007 14:16 ]
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:11:
[...]
Ja, we hadden het dan ook wel over Nihilum-style WoW spelen he ;-)
Nou ik raid bijna zo'n 6 dagen per weekVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:11:
[...]
Ja, we hadden het dan ook wel over Nihilum-style WoW spelen he ;-)
Woensdag - Gruul + Magtheridon
Donderdag - SSC
Vrijdag - Karazhan
Zaterdag - Offday
Zondag - SSC
Maandag - SSC
Dinsdag - SSC
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Verwijderd
johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:05:
(overigens was ik de eerste maand dat het spel uitkwam ook verslaafd kansloos, had na een maand twee weken /played, dus 12 uur per dag, maar dat was toen ik nog geen stage liep en dus daarnaast nog zeg 6 uur andere dingen kon doen)
Nee klopt, maar je verwacht nieuwe content en je krijgt het zelfdeOn_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:10:
[...]
Dat saai worden ligt niet alleen aan het hergebruik van textures hoor
Bedoel 3/4 is kopie van normale WoW
En er niks nieuws meer
D'r is hardcore en hardcore, da's wat Johnny ook probeert duidelijk te maken. Probeer effe allemaal tussen de regels door te lezen. Er zijn hier maar weinig mensen die Gruul+ raiden, en daarvan zijn al helemaal niet veel die zo die-hard als Nihilum zijn. En da's wat Johnny bedoelt als ik het goed begrepen heb.Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:09:
En ja da's niet te combineren. Tuurlijk kun je lekker werken, en elke avond raiden. Da's niet hardcore genoeg voor het gemiddelde "beste-guild-van-de-server" idee. Op de servers waar ik gezeten heb eisen die namelijk dat je 's middags en 's avonds fulltime kunt raiden, en als je dan 90%+ attendancy moet hebben kun je daar echt niet bij werken. Zelfs ALS iemand het door wat voor flexibele constructie voor elkaar krijgt, gaat je sociaal leven een minimale rol spelen.
Bnet pindle#2913
In hun eigen radio interview wat je vast wel gehoord hebt als je ze zo goed kent vegen ze anders zelf best hard de grond aan met deze beweringen. Volgens nihilum zelf zitten er vast wel wat van zulke lui in hun guild, maar blijkt het over grote deel gewoon te werken danwel te studeren en dus geen uitkering te trekken.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:43:
[...]
Mijn definitie van kansloos is dus blijkbaar anders dan die van jou. Als iemand niet werkt (dus een uitkering trekt), geen (echt, dus niet in WoW) sociaal leven heeft en alleen maar gamed, eet en slaapt valt dat onder mijn definitie van kansloos. Aangezien een zeer groot deel van de Nihilummers onder deze voorwaarden valt trek ik zo mijn conclusie. Je mag het hier niet mee eens zijn, maar ik denk dat 99% van nederland het wél met me eens zal zijn.
ik kan het wel vinden met johnnyv verhaal, om nouh te zeggen: ja mischien is het voor hun wel een voldoening is gewoon kant en klaare onzin ofc.
Die mensen hebben wat mij betreft vaak genoeg de gelegenheid gekregen om even om hun heen te kijken, van he mischien moet ik ook maar ff naar school/werk.
Als dit niet het geval was had de hele mensenheid wel zoiets gehad kom laten we alles aan de kant zetten en gewoon doen wat we leuk vinden.
Dit is het uiteindelijk wel, wow is dan gewoon iets wat je vermaakt en ja je kan verslaafd eraan worden maar om maar gewoon te denkuh van ja dit ga ik doen is gewoon een beetje chilldish.
dus *zie ik die die-hard players maar als kindjes onder de 14 jaar ongeveer*
Die mensen hebben wat mij betreft vaak genoeg de gelegenheid gekregen om even om hun heen te kijken, van he mischien moet ik ook maar ff naar school/werk.
Als dit niet het geval was had de hele mensenheid wel zoiets gehad kom laten we alles aan de kant zetten en gewoon doen wat we leuk vinden.
Dit is het uiteindelijk wel, wow is dan gewoon iets wat je vermaakt en ja je kan verslaafd eraan worden maar om maar gewoon te denkuh van ja dit ga ik doen is gewoon een beetje chilldish.
FL / HON /
Je hebt toch nieuwe content, de stats zijn anders en het plaatje lijkt er op ... lekker belangrijk. Als je mooie kleren wilt moet je naar een fashion design winkel.Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:14:
[...]
Nee klopt, maar je verwacht nieuwe content en je krijgt het zelfde
En er niks nieuws meer
Qua content zijn de raid instances en boss encounters echt wel een stuk anders als voorheen.
Als je een compleet nieuwe ervaring wilt kun je beter een ander spel gaan spelen. Iedere expansion op WoW zal toch echt voor een groot gedeelte meer van hetzelfde zijn.Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:14:
[...]
En er niks nieuws meer
Echt zo'n bullshit lol.porn* schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:15:
[...]
D'r is hardcore en hardcore, da's wat Johnny ook probeert duidelijk te maken. Probeer effe allemaal tussen de regels door te lezen. Er zijn hier maar weinig mensen die Gruul+ raiden, en daarvan zijn al helemaal niet veel die zo die-hard als Nihilum zijn. En da's wat Johnny bedoelt als ik het goed begrepen heb.
En ja da's niet te combineren. Tuurlijk kun je lekker werken, en elke avond raiden. Da's niet hardcore genoeg voor het gemiddelde "beste-guild-van-de-server" idee. Op de servers waar ik gezeten heb eisen die namelijk dat je 's middags en 's avonds fulltime kunt raiden, en als je dan 90%+ attendancy moet hebben kun je daar echt niet bij werken. Zelfs ALS iemand het door wat voor flexibele constructie voor elkaar krijgt, gaat je sociaal leven een minimale rol spelen.
Waarom vergelijken jullie alleen maar met Nihilium?
Death and Taxes, Forte, net zo.. En ik bedoel ben er van overtuigd dat ik een hardcore raider, ondanks dat ik werk raid ik toch elke dag.. en is behoorlijke progression.
Verschil is alleen dat nihilium mensen heeft die 's middags kunnen farmen ik doe dit op zaterdag farm ik stuff voor 2 weken
Sorry maar tot nu toe 2 bosses waarvan ik denk dit is echt goedredfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:16:
[...]
Je hebt toch nieuwe content, de stats zijn anders en het plaatje lijkt er op ... lekker belangrijk. Als je mooie kleren wilt moet je naar een fashion design winkel.
Qua content zijn de raid instances en boss encounters echt wel een stuk anders als voorheen.
1 is Lurker Below in SSC gewoon echt gaaf.
2 is Magtheridon
Met die hard bedoelen we 16 uur per dag spelen, dus niet werken/leven. Ik doel ook niet alleen maar op nihilum, maar zo kwamer we er opDarkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:17:
[...]
Echt zo'n bullshit lol.
Death and Taxes, Forte, net zo.. En ik bedoel ben er van overtuigd dat ik een hardcore raider, ondanks dat ik werk raid ik toch elke dag.. en is behoorlijke progression.
Verschil is alleen dat nihilium mensen heeft die 's middags kunnen farmen ik doe dit op zaterdag farm ik stuff voor 2 weken
[ Voor 5% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 14:20 ]
Omdat dat de echte hardcore raiding guilds zijn. De rest (zoals waar jij in zit) valt imho gewoon onder de categorie 'raiding guilds'. Je raid, maar niet zo hardcore dat je er 80 uur per week mee bezig bent.Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:17:
[...]
Echt zo'n bullshit lol.
Toch heeft ie wel gelijk, er is niks nieuws onder de zon, het is allemaal praktisch hetzelfde als in vanilla WoW, amper tot geen gameplay-vernieuwing.redfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:16:
[...]
Je hebt toch nieuwe content, de stats zijn anders en het plaatje lijkt er op ... lekker belangrijk. Als je mooie kleren wilt moet je naar een fashion design winkel.
Maar misschien had ik dat ook niet moeten verwachten van een expansion.
Daarom heet het ook uitbreiding. Je breidt het huidige spel uit en voegt enkele nieuwe dingen toe, that's it.On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:20:
[...]
Toch heeft ie wel gelijk, er is niks nieuws onder de zon, het is allemaal praktisch hetzelfde als in vanilla WoW, amper tot geen gameplay-vernieuwing.
Het zou ook wel gek zijn als bomen er ineens heel anders uit zouden zien, of het gras. En meer spacey/alienachtige gebieden vind ik weer wat minder, dus ben allang blij
wat ik onder normale raiding guild versta is 3-4 dagen per week raiden.
3-4 dagen of 3-4 avonden, volgens mij moet je even lezen wat er allemaal geschreven is.Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:22:
wat ik onder normale raiding guild versta is 3-4 dagen per week raiden.
3-4 avonden is normale raiding guild, 3-4 dagen/nachten (nou ja, meer nog
[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 14:23 ]
Ja 3-4 avonden per week dan.
Verwijderd
Ach als je thuis een adsl verbinding hebt, zet je daar zelf een proxy server neer. Ze hebben vastr jouw eigen IP niet geregistreerd staan als proxyZjanzjak schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:05:
[...]
Toegang niet toegestaan
![]()
Of je doet gewoon lekker werken tijdens werkdagen/uren.
[ Voor 4% gewijzigd door Dekay op 04-04-2007 14:27 ]
Verwijderd
Ach je moet toch wat tijdens de pauze, of wanneer je computer op de achtergrond zo staat te rekenen dat je niet veel meer kan en zelf een webpage zichtbaar opgebouwd wordtDekay schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:26:
Of je doet gewoon lekker werken tijdens werkdagen/uren.
Joh.Exitium schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:21:
[...]
Daarom heet het ook uitbreiding. Je breidt het huidige spel uit en voegt enkele nieuwe dingen toe, that's it.
Toch ben ik schijnbaar niet de enige die stiekem hoopte op meer vernieuwing, aangezien mensen bij bosjes aan het stoppen zijn op ‘t moment.
Wat houd jullie nog in het spel, buiten het raiden.?
Alles behalve het raiden
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Magtheridon is een leuk gevecht als warlock dan, Cot Banish en Fear je heb het er druk meeDarkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:19:
[...]
Sorry maar tot nu toe 2 bosses waarvan ik denk dit is echt goed
1 is Lurker Below in SSC gewoon echt gaaf.
2 is Magtheridon
Mag down voor ons btw op naar SSC
Verwijderd
Noem eens een voorbeeld waar je op hoopte?On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:29:
[...]
Toch ben ik schijnbaar niet de enige die stiekem hoopte op meer vernieuwing, aangezien mensen bij bosjes aan het stoppen zijn op ‘t moment.
Ik blijf de sfeer in het spel gewoon geweldig vinden. Het feit dat ik maar een paar uurtjes per week kan spelen helpt echter wel, want ik hoor ook van alle kanten van ex-guildgenoten (heb gererolled op Sylvanas, speel nooit meer op Magtheridon) dat ze level 70 binnen een week hadden gehaald en zich inmiddels alweer vervelen.
Het punt dat ik probeer te maken is dat je prima vrijheid van meningsuiting mag hebben, maar dat ik vind dat je voorzichtig/zorgvuldig met dat recht om moet gaan. Daar valt dus niet onder: overtuigd van je eigen superieure levensstijl de levensstijl van een ander bekritiseren. Dat is dus het wie ben jij in hemelsnaam om over mijn (of hun) leven een oordeel te vellen? gedeelte. Je komt daarna ook met een mooi rijtje aannames en generalisaties om je gelijk te halen: Steuntrekkend, psychisch gestoorde, de hele dag niets anders doende hardcore raiders. Als er mensen zijn die vinden dat ze hardcore raiden en niet aan jouw definitie voldoen, ga je je ineens beperkenjohnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:58:
Zolang als eerder gezegd het iemand betreft die prima een sociale functie kan vervullen en ik z'n uitkering mag betalen heb ik daar het volle recht toe. Oh wacht, zelfs al trekt hij geen uitkering heb ik nog altijd de vrijheid van meningsuiting
Disclaimer: dit staat niet allemaal op johnnyv.nl in het bijzonder, maar ik gebruik het ter illustratie.
This too shall pass
Raiden is het enige wat mij in het spel houdt.Hom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:33:
[...]
Magtheridon is een leuk gevecht als warlock dan, Cot Banish en Fear je heb het er druk mee
Mag down voor ons btw op naar SSC
En ja voor ons ook Magtherdon down en Hydros in SSC.
Bezig met Lurker en Fathomlord
En alles behalve het raiden lijkt mij nog saaier.. was ik al voor TBC gestopt.
Ja ik speel al een hele tijd op Al'akir en ben zelf gererolled van rogue naar mage (blood elf)johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:35:
Ik blijf de sfeer in het spel gewoon geweldig vinden. Het feit dat ik maar een paar uurtjes per week kan spelen helpt echter wel, want ik hoor ook van alle kanten van ex-guildgenoten (heb gererolled op Sylvanas, speel nooit meer op Magtheridon) dat ze level 70 binnen een week hadden gehaald en zich inmiddels alweer vervelen.
Guild waarin ik zit zitten gezellige mensen in, en dat houd mij in het spel.
[ Voor 3% gewijzigd door Darkstylo op 04-04-2007 14:42 ]
Verwijderd
Iedereen mag zijn eigen keuzes maken, dus als iemands 24/7 WoW wil spelen gaat ie zijn gang maar, heb jij natuurlijk weinig over te zeggen.Robbas schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:16:
ik kan het wel vinden met johnnyv verhaal, om nouh te zeggen: ja mischien is het voor hun wel een voldoening is gewoon kant en klaare onzin ofc.
Punt was wel dat je een ander niet tot last moet zijn. En een uitkering trekken om WoW te kunnen spelen valt onder "tot last zijn", zoals ik al eerder aanhaalde. Van mij mag iedereen alles aan de kant schuiven en doen wat ie leuk vindt, zolang een ander daar maar niet voor opdraait en dat is dan dus effe net het punt.
Ik raid atm ook niet, wil het wel maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Er is nog genoeg content om te zien en nog tijd zat om mijn warlock alt te levellen. Gek genoeg heb ik voor mn warlock meer vooruitzichten mbt ZOMGEPIXXX!!!!1111oneDarkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:30:
Wat houd jullie nog in het spel, buiten het raiden.?
Ja true, maar snel zodra je 70 ben word het al saai als je alleen maar 5-man instances gaat doen. niet dan? pvp word ook snel saairedfoxert schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:42:
[...]
Ik raid atm ook niet, wil het wel maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Er is nog genoeg content om te zien en nog tijd zat om mijn warlock alt te levellen. Gek genoeg heb ik voor mn warlock meer vooruitzichten mbt ZOMGEPIXXX!!!!1111onePuur en alleen door het zelf te maken als Tailorer.
Maar eens even de n00b uithangen... lees er constant over, zie er filmpjes van, maar niks is echt duidelijk... wat houd dat rerollen nu precies in?
Totaal nieuwe gameplay-elementen.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:34:
[...]
Noem eens een voorbeeld waar je op hoopte?
Dingen die dus eens niets met quests/reputation/instances/items te maken hebben.
(vraag me niet wat precies, zo creatief ben ik niet)
Maar zoals ik al zei had ik dit soort vernieuwingen niet mogen verwachten van een expansion, en is 2 jaar semi-hardcore spelen gewoon de oorzaak dat ik nu stop, en niet percee de expansion.
Dat je stopt met je main char, en een nieuwe gaat beginnen en deze als je main beschouwdDizzyWeb schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:43:
Maar eens even de n00b uithangen... lees er constant over, zie er filmpjes van, maar niks is echt duidelijk... wat houd dat rerollen nu precies in?
Dat kan dus ook dat van je Horde naar Alliance gaat etc..
[ Voor 7% gewijzigd door Darkstylo op 04-04-2007 14:46 ]
Verwijderd
Door tijdgebrek raid ik ook al tijden niet/nauwelijks maar ik ben nog steeds guildleader en dat doe ik eigenlijk wel met plezier, en zolang de rest me als guildleader wil houden (er is eigenlijk niemand anders die het kan/wil doen) vind ik het dan ook prima.
Werkt ook eigenlijk gewoon goed, ik regel nog steeds verreweg de meeste stuff, ook buiten mijn class, zoals recruiting/guildrules en ook het opzetten van raids (juiste classes inviten etc, er is minder whining en discussie als ik dat doe, dus prima, dan ik dat wel).
Dingen regelen en mogelijk maken voor guildies vind ik eigenlijk het leukst om te doen atm dus misschien ben ik als GM dan ook wel nog heel goed op mijn plaats.
Werkt ook eigenlijk gewoon goed, ik regel nog steeds verreweg de meeste stuff, ook buiten mijn class, zoals recruiting/guildrules en ook het opzetten van raids (juiste classes inviten etc, er is minder whining en discussie als ik dat doe, dus prima, dan ik dat wel).
Dingen regelen en mogelijk maken voor guildies vind ik eigenlijk het leukst om te doen atm dus misschien ben ik als GM dan ook wel nog heel goed op mijn plaats.
Ik PvP niet (ook al zit ik op een PvP server) en ik haal nog genoeg voldoening uit het spel, ook op level 70. En ik heb nog veel teveel quests eigenlijk die ik moet doenDarkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:43:
[...]
Ja true, maar snel zodra je 70 ben word het al saai als je alleen maar 5-man instances gaat doen. niet dan? pvp word ook snel saai
Misschien maar weer eens 2 weekjes respeccen naar Fury om wat te questen.
en meestal wordt er dan gererolled naar de fotmDarkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:44:
[...]
Dat je stopt met je main char, en een nieuwe gaat beginnen en deze als je main beschouwd
Dat kan dus ook dat van je Horde naar Alliance gaat etc..
Vergeet niet dat veel mensen nu ook gaan stoppen (of iig makkelijker stoppen) omdat er (eindelijk) redelijke alternatieven aankomen (ik noem een lotro en warhammer online)
Toch denk ik dat ik nog wel even WoW blijf spelen, in ieder geval nog wat van outlands meekrijgen met m'n mage.
Geen idee trouwens of een mage destijds de fotm was, ik wilde (na te zijn gestart ooit met een hunter, maar daarna raiden met een resto druid) weer een leuke dps class spelen. Ik ga in ieder geval niet (enigzins) main-stream de frosttree in, vind fire gewoon geinig. Ik speel het spel nu echt voor de sfeer, is ook voor het eerst dat ik questwindows lees (daarvoor was het altijd accept-check targets-gaan).
Toch denk ik dat ik nog wel even WoW blijf spelen, in ieder geval nog wat van outlands meekrijgen met m'n mage.
Geen idee trouwens of een mage destijds de fotm was, ik wilde (na te zijn gestart ooit met een hunter, maar daarna raiden met een resto druid) weer een leuke dps class spelen. Ik ga in ieder geval niet (enigzins) main-stream de frosttree in, vind fire gewoon geinig. Ik speel het spel nu echt voor de sfeer, is ook voor het eerst dat ik questwindows lees (daarvoor was het altijd accept-check targets-gaan).
[ Voor 41% gewijzigd door pagani op 04-04-2007 14:55 ]
Mooie is dat deze mensen idd een punt hebben gemaakt, daar heb ik ook niks over kunnen zeggen helaasVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:41:
[...]
Iedereen mag zijn eigen keuzes maken, dus als iemands 24/7 WoW wil spelen gaat ie zijn gang maar, heb jij natuurlijk weinig over te zeggen.
Punt was wel dat je een ander niet tot last moet zijn. En een uitkering trekken om WoW te kunnen spelen valt onder "tot last zijn", zoals ik al eerder aanhaalde. Van mij mag iedereen alles aan de kant schuiven en doen wat ie leuk vindt, zolang een ander daar maar niet voor opdraait en dat is dan dus effe net het punt.
FL / HON /
WarlocksDrProctor schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:52:
[...]
en meestal wordt er dan gererolled naar de fotmFlavour of the month. Alleen heb je dat niet zo erg in WoW.
Totdat ze erachter komen dat die toch lastiger te spelen zijn dan dat de meeste dat doen voorkomen
En dat Deathcoil toch niet zo'n I-win button is als gedacht.
En dan gaan ze maar weer terug naar hun oude main
Als je een meisje was dan.....Bosmonster schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:11:
[...]
En nog een demootje van iemand van T.NET:
http://proxy.mennodb.nl/

Verwacht niet teveel van LOTRO zou ik zeggenjohnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:52:
Vergeet niet dat veel mensen nu ook gaan stoppen (of iig makkelijker stoppen) omdat er (eindelijk) redelijke alternatieven aankomen (ik noem een lotro en warhammer online)
Dus ik heb niet heel veel hoop voor LOTRO helaas.
Warhammer daarentegen
Ja heb me account voor openbeta voor LotR Online deze gaat vrijdag van start.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:52:
Toch weet ik dat ik de Retail niet gaat spele
Ik heb geen problemen met PvP, zolang het spel zich daar maar op focust en dat is bij WoW nu eenmaal niet het geval. Het blijft een soort wormvormig aanhangsel, een extra tijdverdrijf binnen een PvE game.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:56:
Punt voor mij is dat warhammer voornamelijk pvp is en ik een pve-er ben
Ik speel WoW voor de PvE, maar een keer weer een goeie PvP game heb ik eigenlijk wel oren naar
[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2007 14:59 ]
Verwijderd
Dat kun je ook, zolang een ander daar maar geen last van heeft. Ik ga geen belasting betalen zodat WoW-spelers dan fulltime kunnenn spelen met behulp van ene uitkering natuurlijk, dat lijkt me duidelijk. En dat geldt dus voor alle andere lui-lekkerland situaties ook.Robbas schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:53:
Mooie is dat deze mensen idd een punt hebben gemaakt, daar heb ik ook niks over kunnen zeggen helaasmaar het verhaaltje ging gewoon ff over het feit, dat we dan net zo goed allemaal wel in lui lekker land kunnen gaan leven.
Maar als iemand kans ziet om in lui-lekkerland te gaan leven zonder dat iemand anders daar last van heeft? Vooral doen. Staatsloterij winnen ofzo.
Hoezo mensen die met bosjes stoppen met WoW spelen? Volgens mij valt dat wel mee. Voor zover ik weet groeit het aantal betalende WoW gebruikers alleen maar. Lijkt het niet alleen maar dat steeds meer mensen stoppen, omdat je vooral de mensen ziet stoppen waar je sinds jaar en dag mee samen speelt? Denk toch echt dat de aanwas nog steeds groter is dan de afwas ... ehm
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Uitkering krijg je gelukkig in dit land als jongere niet zomaar meer hoor. Ik heb het dan over als je langer als circa 3maanden dat bent. Je moet tegenwoordig in veel gemeentes naast het standaard soliciteren verplicht, een soort van gemeente baantje doen. En daarnaast naar solicitatie training waarbij je een begeleider achter je broek aan krijgt aan wie je moet tonen wat je doet etc. Dus dat lui-lekkerland valt (gelukkig) wel mee.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:05:
[...]
Dat kun je ook, zolang een ander daar maar geen last van heeft. Ik ga geen belasting betalen zodat WoW-spelers dan fulltime kunnenn spelen met behulp van ene uitkering natuurlijk, dat lijkt me duidelijk. En dat geldt dus voor alle andere lui-lekkerland situaties ook.
Maar als iemand kans ziet om in lui-lekkerland te gaan leven zonder dat iemand anders daar last van heeft? Vooral doen. Staatsloterij winnen ofzo.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
veel quitters komen ook weer terug
punt is met een nieuwe mmorpg dat er altijd eerst een beetje de kat uit de boom gekeken moet worden
Feit blijft dat van alle mmorpgs die ik gespeeld wow de laagst gedrempelde is
warhammer heeft denk ik de meeste kans om veel spelers weg te pikken, ivm de pvp insteek,
maar de tijd zal het leren, voorlopig vermaak ik me wel, en nieuwere games trekt mijn PC toch nog niet
en anders neem ik weer een mmorpg break zoals na eq
punt is met een nieuwe mmorpg dat er altijd eerst een beetje de kat uit de boom gekeken moet worden
Feit blijft dat van alle mmorpgs die ik gespeeld wow de laagst gedrempelde is
warhammer heeft denk ik de meeste kans om veel spelers weg te pikken, ivm de pvp insteek,
maar de tijd zal het leren, voorlopig vermaak ik me wel, en nieuwere games trekt mijn PC toch nog niet
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Is duidelijk afhankelijk van de server. Sylvanas is duidelijk niet de beste server om te rerollen. Ik speel hier al sinds het begin van deze server, veel oude guilds en drama. Inmiddels zijn er legio nieuwe guilds en is het zelfs voor de oude guilds lastig om goede mensen met experience in oude content te krijgen. Gezien PvE de overhand heeft op Sylvanas (tuurlijk ook wel pvp in een paar guilds) kan het inderdaad vrij saai zijn als je niet een leuke guild hebt, die ook PvE aardig wat te bieden heeft.johnnyv.nl schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:35:
Ja, wat dat betreft kun je beter asiel aanvragen in nederl....oh wacht...William/Ax3 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:12:
[...]
Uitkering krijg je gelukkig in dit land als jongere niet zomaar meer hoor. Ik heb het dan over als je langer als circa 3maanden dat bent. Je moet tegenwoordig in veel gemeentes naast het standaard soliciteren verplicht, een soort van gemeente baantje doen. En daarnaast naar solicitatie training waarbij je een begeleider achter je broek aan krijgt aan wie je moet tonen wat je doet etc. Dus dat lui-lekkerland valt (gelukkig) wel mee.
Maar dat is weer een hele andere discussie...
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-04-2007 15:26 ]
Verwijderd
Om even in te gaan op de reacties m.b.t. mensen die stoppen met wow. TBC heeft zeer zeker voor een aantal mensen die ik ken gezorgd dat het plezier eraf was, maar van veel meer mensen hoor ik dat ze waarschijnlijk binnenkort weer gaan beginnen. Ik denk zelf dat de dagen van WOW nog lang niet geteld zijn.
Voor mij was de lol er ook al een tijdje vanaf, TBC heeft bij mij juist weer voor een boost gezorgd.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:29:
Om even in te gaan op de reacties m.b.t. mensen die stoppen met wow. TBC heeft zeer zeker voor een aantal mensen die ik ken gezorgd dat het plezier eraf was, maar van veel meer mensen hoor ik dat ze waarschijnlijk binnenkort weer gaan beginnen. Ik denk zelf dat de dagen van WOW nog lang niet geteld zijn.
Zelfrespect opdoen in een game? Sorry hoor, maar de 'skills' die je opdoet in een spelletje zijn vrij waardeloos in het echt. Sterker nog, ik denk dat je er eerder minder sociaal door wordt, simpelweg omdat als je alleen maar gamed je jezelf niet sociaal ontwikkeld. Face to face met echte mensen praten is gewoon wat anders dan alleen communiceren via chat of TS. Komt nog eens bij dat er te weinig leuke vrouwen WoW spelen, dus geneukt gaat er dan ook niet wordenVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:03:
"sociaal leven" is ook wat afhankelijk van de definitie die eraan hangt, WoW heeft zeker een sociale kant en kan een uitweg zijn voor een tijd voor ppl die niet mee kunnen/willen komen irl.
Kinderen die gepest worden kunnen zo zelfrespect opdoen in een game waar ze dat respect door skills wel krijgen, rl-looks tellen immers niet mee in WoW.
Ik vind tijd hebben voor vrienden en een baan sowieso niet erg 'hardcore' spelen hoor. Het gaat mij hier om mensen die 60 uur per week of meer spelen, alleen maar raiden, en verder een uitkering trekken o.i.d.Hom3r schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:03:
Ik speel zelf ook Hardcore en zie mijn vrienden elk weekend, nee ik trek geen uitkering heb een fulltime baan (45uur) en heb gewoon tijd om teraiden.
Niemand zegt dat je raiden en werken niet kunt combineren.Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:09:
Noem eens voorbeelden, want ik vind dit nogal een sterk statement. De zones zijn bijvoorbeeld compleet uniek, zelfde geldt voor de instances. Dat de textures hetzelfde zijn is sowieso onzin, terrain textures zijn gewoon sowieso anders.Darkstylo schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:14:
En er niks nieuws meer
Mag je mij uitleggen hoe je een baan en een sociaal leven kunt onderhouden als van je verwacht wordt dat je elke middag en avond beschikbaar bent.Dennism schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:15:
In hun eigen radio interview wat je vast wel gehoord hebt als je ze zo goed kent vegen ze anders zelf best hard de grond aan met deze beweringen. Volgens nihilum zelf zitten er vast wel wat van zulke lui in hun guild, maar blijkt het over grote deel gewoon te werken danwel te studeren en dus geen uitkering te trekken.
Ik heb zo'n vermoeden dat jij binnenkort in ieder geval een periode gaat stoppen. Er is geen enkel spel dat eindeloos blijft boeien. Speel je tussendoor een keertje wat anders toch? Spelen omdat het moet lijkt mij echt te veel op werkOn_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:20:
Toch heeft ie wel gelijk, er is niks nieuws onder de zon, het is allemaal praktisch hetzelfde als in vanilla WoW, amper tot geen gameplay-vernieuwing.
Idem, ik raid niet meer, geen zin in.Snuffel schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:31:
Alles behalve het raiden
DohOn_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:44:
Maar zoals ik al zei had ik dit soort vernieuwingen niet mogen verwachten van een expansion, en is 2 jaar semi-hardcore spelen gewoon de oorzaak dat ik nu stop, en niet percee de expansion.

Ik snap absoluut helemaal niet dat een expansion ervoor kan zorgen dat de lol eraf is eigenlijk. Je hebt dan juist weer al die onbekende zones die je kunt ontdekken?Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:29:
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 04-04-2007 15:34 ]
Method =)Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:23:
[...]
Is duidelijk afhankelijk van de server. Sylvanas is duidelijk niet de beste server om te rerollen. Ik speel hier al sinds het begin van deze server, veel oude guilds en drama. Inmiddels zijn er legio nieuwe guilds en is het zelfs voor de oude guilds lastig om goede mensen met experience in oude content te krijgen. Gezien PvE de overhand heeft op Sylvanas (tuurlijk ook wel pvp in een paar guilds) kan het inderdaad vrij saai zijn als je niet een leuke guild hebt, die ook PvE aardig wat te bieden heeft.
raiden is wat mij weer in de game houd, tijdje non hardcore geraid en ook niet geraid, maar mis het toch wel
nu met me lock heb ik er weer super veel zin in om te raiden, of 5 mans (heroic) doen
nu met me lock heb ik er weer super veel zin in om te raiden, of 5 mans (heroic) doen
Verwijderd
Ik heb het over Horde, en niet Alliance. Method is inderdaad goed bezig, maar is ook al erg lang op de server bezig. Overigens kom je zeker nu niet meer niet zomaar bij Method binnen. Zelf mag ik overigens niet klagen hoor, heb het alleen over rerollende mensen op Sylvanas.
En veel oude zones/instances/items/bosses ineens overbodig zijn geworden.Hydra schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:31:Ik snap absoluut helemaal niet dat een expansion ervoor kan zorgen dat de lol eraf is eigenlijk. Je hebt dan juist weer al die onbekende zones die je kunt ontdekken?
Iemand die nu begint met spelen, zal die ooit Dire Maul, Scholomance, Stratholme, Blackrock Spire, Zul'Gurub, AQ20, Molten Core, Onyxia, Blackwing Lair, AQ40 of Naxx zien ?
Verwijderd
Mja, iemand die nu ~14 wordt, zijn eerste computer krijgt en CS2 koopt, zal die ooit CS1 zien?On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:40:
Iemand die nu begint met spelen, zal die ooit Dire Maul, Scholomance, Stratholme, Blackrock Spire, Zul'Gurub, AQ20, Molten Core, Onyxia, Blackwing Lair, AQ40 of Naxx zien ?
Beetje kromme vergelijking als je het mij vraagt.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:46:
[...]
Mja, iemand die nu ~14 wordt, zijn eerste computer krijgt en CS2 koopt, zal die ooit CS1 zien?
iemand die nu stopt met spelen zal die ooit Black temple? zuláman of mischien zelfs ssc zien?On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:40:
[...]
En veel oude zones/instances/items/bosses ineens overbodig zijn geworden.
alles veranderd ook in fps games
mensen die nu bijvoorbeeld cs gaan spelen zullen die ooit op servers komen waar ze nog mansion spelen of vertigo? of office?
dingen komen en gaan, dat is het enige wat er voor zorgt dat mensen blijven hangen
nieuwe dingen zorgen ook dat er mensen terugkomen, deze veranderingen blijven er voor zorgen dat de community blijft leven, zolang er wat te vertellen valt zullen mensen nieuwsgierig worden, of het nou positief of negatief is
[ Voor 14% gewijzigd door Bokkie op 04-04-2007 15:49 ]
Verwijderd
Waarom? Allebei oude content. Het is nou niet echt dat die instances absoluut tot de verhaallijn behoren ofzo.On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:47:
[...]
Beetje kromme vergelijking als je het mij vraagt.
ER zijn genoeg mensen die dat een paar keer willen doen, op Argent Dawn worden PuG runs naar MC, BWL e.d. gedaan. Maar na 2 keer BWL gezien te hebben, heb je dat ook wel gehad.On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:40:
Er komt alleen maar meer content bij. Natuurlijk ga je niet meer week na week Naxx raiden, maar waarom zou je ook? Er zijn meer dan genoeg nieuwe instances die het wel waard zijn kwa gear, en die zijn ook leuk.
Op oudere servers worden ook vrijwel geen lagere instances meer gedaan, mensen zijn die gewoon zat. Daar hoor je ook niemand over.
En het ging er vooral om waarom oude spelers opeens zouden stoppen nu BC uitkomt, die hebben juist opeens veel meer te doen. Mensen die nog nieteens level 60 zijn stoppen echt niet omdat de cap omhoog gaat.
[ Voor 18% gewijzigd door Hydra op 04-04-2007 15:51 ]
Verwijderd
En trouwens, er zijn MC en BWL runs op onze server, pickups (meest wel van bekende guilds) dan wel, maar toch.
Verwijderd
Ja. Het hangt allemaal af van de mensen die je kent of de guild waar je in zit. Een vriend van me speelde vroeger op een PvP server en ging door tot ongeveer level 45. Ik heb zelf destijds stevig ge-raid en alles behalve Zul'Gurub, AQ, BWL en Naxxramas gezien (die werden pas beschikbaar nadat ik was gestopt). Hij zit nu op een RP server (het zal ook op andere realms voorkomen) en is de afgelopen twee avonden met een paar guildies in Stratholme geweest en daar zal het niet bij blijven. Kortom, ze zijn niet overbodg geworden. Het 'probleem' is alleen dat als je puur voor de rewards gaat, je beter tot 70 kunt levellen en dan in Outland je tijd besteden.On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:40:
[...]
Dit topic is gesloten.