Beste Forrum gangers,
Via meerdere bronnen heb ik vernomen wat hier op dit topic word geschreven.
Aangezien ik dingen liever niet via het internet uitpraat wil ik toch even reageren
Aangezien er een hoop onwaarheden worden verteld.
Ik heb niets met de firma computerboot te maken gehad en ben ook geen eigenaar geweest van deze zaak en ik heb er ook geen werksaamheden voor gedaan.
Jullie vertellen hier dus complete onzin en jullie hebben blijkbaar niet goed bij de Kvk gekeken.
Ook woon ik al jaren niet meer in eindhoven jullie geven dus adressen door van mensen die nergens wat mee te maken hebben en van plekken waar ik al jaren niet woon of verblijf.
Ook is mijn huis niet dicht gespijkerd maar zitten er gewoon 2 kartonnen platen voor de ruiten.
De emails werken niet meer omdat er een paar zo leuk geweest zij zoveel spam mail te versturen naar mij dat de boel compleet vast liep.
Ik heb begrepen dat er een aantal mensen aangiften hebben gedaan bij de politie,ik heb gisteren contact gehad met de politie noordoost Brabant met mevrouw Weerepas die op dat moment in Oss werkzaam was.
Ik heb deze agente precies verteld wat er aan de hand is en hoe de vork in de steel steekt..
Ook hebben er meerdere mensen op dit forum tot stalke toe contact gehad met mijn buren en hun medegedeeld dat ik een oplichter ben en nog veel meer, ook zijn er mensen op mijn terrein geweest terwijl ze daar geen toestemming voor hadden.
De verhalen op het forum worden zo opgeblazen en veel te ver uit hun verband getrokken en er staan tal van onwaarheden in en er worden verhalen de wereld in gebracht waar nog geen bewijs voor is of een uitspraak van de politierechter daarom
Heeft de politie mij het advies gegeven om aangifte te doen wegens smaad en
Ook heb ik de politie verteld dat als mensen het niet eens zijn met de gang van zaken dat ze gewoon een advocaat kunnen nemen en dan moet het maar via de rechter uitgevochten worden.
De politie heeft mij ook medegedeeld dat zij niet voor deurwaarder gaan spelen en alleen onderzoeken naar strafrechtelijke feiten doen. En uiteindelijk komt de geld claim bij de civiele rechter.
Ik heb afgesproken met de politie agente ik dan aangifte ga doen van smaad tegen een aantal mensen op dit forum die zich daar schuldig aan hebben gemaakt want ook de politie vind dit niet kunnen en veel te ver gaan zeker omdat de helft niet klopt en de politie was ook van mening dat dit wat op het forum gebeurd echte smaad is.
Iedereen heeft het recht om aangiften te doen dus als er mensen zijn die dit nodig vinden moeten zij dit doen want ik heb niets te verbergen en mocht de politie een onderzoek instellen zal ik daar netjes aan meewerken en mensen die aangifte doen moeten verder het onderzoek afwachten en niet heel tweakers met valse beschuldigingen vol schrijven of mensen lastig vallen die er niets mee te maken hebben.
Ik heb afgeproken met de politie dat mijn verhaal opgeslagen zal worden in de database van de politie Noord Oost Braband en dat ik op elke aanklacht een reactie mag geven als er onduidelijkheden zijn.
En de mensen die het niet eens zijn met de situatie nodig ik uit om een advocaat te nemen dan vechten we het verder uit via de rechtbank
En ik verzoek hun te stoppen met leugens te verspijden via verschillende bronnen en beschuldegingen te uiten tegen mij persoon die niet waar zijn,je kunt niet zomaar via het internet iemand een oplichter noemmen terweil een rechter dat niet heeft bevestigd.
Mvg
*snip* Brugman
[
Voor 0% gewijzigd door
RobIII op 08-06-2024 21:51
]