[ShS] Brugman Computers verwijderd?

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30
Ik vraag me af waarom ik Brugman Computers niet meer terug kan vinden in de Shop Survey? Ik had hier een Survey ingevuld en was benieuwd of er door Brugman zelf gereageerd zou worden in de Survey aangezien hij dat bij eerdere survey's al gedaan had en aangezien hij via mail niet meer reageerde.

Maar nu zie ik deze shop niet meer terugkomen?

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brugman Computers heeft verzocht iedere vermelding op Tweakers.net te verwijderen. Ze worden dus niet meer vermeld in de Pricewatch en de Shop Survey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderhak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 12:38
Misschien geeft onderstane melding op de FP van Brugman Computers de TS een verhelderend inzicht in de situatie.

Beste klant,

Door leveringsproblemen bij onze leverancier is er een grote achterstand ontstaan in onze leveringen daarom hebben wij besloten dat er even geen aankopen meer in onze shop gedaan kunnen worden totdat wij deze achterstand hebben weg gewerkt,wij hopen dat het probleem zo snel mogelijk is opgelost.

Onze verontschuldiging voor het eventuele ongemak.

Mvg

Brugman Computers

mijn email is <username>@gmail.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
Ik had ook een Shopsurvey ingevuld aangezien ik 1GB Kingston Micro SD geheugen had besteld dat voor 6 euro in de Pricewatch stond terwijl de enagoedkoopste hem voor rond de 7,30 verkocht.

Bleek uiteindelijk dat ik mijn geld terug gestort kreeg van Brugman aangezien hij inderdaad niet kon leveren voor die prijs. Terwijl ondertussen het product nog steeds op zijn site staat, hij adverteert dus met prijzen die helemaal niet waar gemaakt kunnen worden. Hele vreemde gang van zaken dus.

Eigenlijk vreemd dat zo'n winkel mag bepalen dat hij niet meer in het t.net systeem terug wil komen, een soort van censuur is dit eigenlijk.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De shop verliest daarmee ook het voordeel van in de Pricewatch vermeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had meerdere onderdelen besteld.

Alles nog gekregen maar de Artic Freezer zat er niet bij.
Via de mail contact gehad. Ze gaan nu de 13,- terugstorten.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2007 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
Longbeard schreef op woensdag 14 maart 2007 @ 12:46:
De shop verliest daarmee ook het voordeel van in de Pricewatch vermeld worden.
Uiteraard maar het idee van de Shop Survey is toch juist dat tweakers elkaar kunnen waarschuwen als dingen mis gaan bij een shop. Uiteindelijk is Tweakers dus niet onafhankelijk omdat winkels kunnen bepalen of ze terug komen in de Shop Survey of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Shops hebben nu eenmaal het recht om te verlangen dat wij ze uit de Pricewatch en Shop Survey verwijderen. Ze kunnen echter niet zomaar terugkeren, aangezien de Shop Survey en Pricewatch geen knipperlicht is dat je uit kunt zetten als het slecht met de beoordelingen in de Shop Survey gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Als een bedrijf zijn shop als het ware 'sluit' wegens leveringsproblemen. Hoe groot is de kans dat deze leveringsproblemen ook daadwerkelijk opgelost worden? Hebben mensen hier wellicht ervaring mee?

Mijns inziens ben je gewoon binnen korte tijd failliet. Aan de andere kant lijkt mij Brugman Computers een eenmanszaak, dus wellicht dat dat bedrijf binnen korte tijd wel uit het gat zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Dat valt nooit te voorspellen. De ene shop red het, de andere niet. Ligt vaak aan de hoeveelheid problemen, het doorzettingsvermogen van de eigenaar en de reserves van het bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een credit hold krijgen is mijn inziens iets anders dan algemene leveringsproblemen zoals een vertraging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Aangezien dit topic gaat over de reden waarom Tweakers.net de Shop Survey van Brugman Computers heeft verwijderd en deze vraag beantwoord is, is dit topic gesloten.

Aangaande het voortbestaan van Brugman Computers kan men in het onderstaande topic verder posten:
Over het voortbestaan van Brugman Computers
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.