Aangezien niemand hier nog afstand heeft gedaan van de valse de beschuldgingen aan mij persoonlijk waar ik dus ook persoonlijk onder lijd en schade van ga ondervinden ook als er een regeling is en de zaak is opgelost.
Als er een mogenlijkheid is bij een rechtzaak om een tegen eis in te diennen zal ik dit zeker doen om mijn naam te zuiveren.
Het opzettelijk aantasten van iemands eer of naam door verspreiding van een bepaald feit is een misdrijf: smaad. Als dat schriftelijk gebeurt, en publicatie op een website is "schriftelijk", maakt de dader zich schuldig aan smaadschrift. Een verwant misdrijf is laster
Als de admin of moderators de post hebben opgemerkt en deze gewoon toelaten, dan is de eigenaar van het forum verantwoordelijk.
Veel mensen denken dat zolang ze maar denken dat ze geen leugens vertellen, je uitlatingen geen smaad kunnen zijn. Dat is onjuist, Het gaat om de context waarin dit door jullie geplaatsen wordt. In dit geval oplichting en nog veel meer verdachtmakinge van andere strafbare feiten
Als in de toekomst mijn naam in Google word ingetikt . Word mijn naam via tweakers door de valse beschuldigingen en verdachtmakingen van jullie met toelating van tweakers inverband gebracht met oplichting en nog veel meer verdachtmakinge van andere strafbare feiten,Mensen in mijn omgeving kunnen dat ook tegenkomen en daar zal ik laster van ondervinden zeker omdat een aantal contakt hebben gezocht met mensen in mijn omgeving en gezecht hebben dat ik een oplichter ben omdat ze dat gelezen hebben op tweaker met het motto iedereen zecht het op tweakers dan zal het we zo zijn hier ondervind ik dus laster en hinder van,zeker als de zaak is opgelost op wat voor mannier dan ook.
Ook heb ik geen vertrouwen in de heer la_fusion ( de heer
*geen persoonsgegevens* ) Aangezien een van zijn vrienden aan de deur bij ons is geweest om geld te halen voor de heer
*Geen persoonsgegevens* de persoon die de deur open deed werd redelijk bedrijgd door hem (hij is herkend door de foto op de website van de jongens)
Ik wil best onderhandelen en een regeling treffen maar dan gaan alle valse beschuldigingen die hier geschreven zijn van het internet,ik was eerder berijd om openheid van zaken te geven en tot een regeling te komen maar er werd maar niet gestopt met het verdacht makken van allerlei strafbare feiten en ook werd er gen afstand van gedaan en ook zijn de berichten niet verweiderd of aangepast ..dus alle valse beschuldigingen die hier geschreven zijn gaan direct van het internet zo niet dan is het van mijn kant einde discussie en vind ik het beter dat jullie maar naar de rechter gaan of politie wat jullie ook willen ...
[
Voor 149% gewijzigd door
Verwijderd op 09-04-2007 23:25
]