Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eenmanszaak
Verder, dhr. Brugman, als u aangeeft geen zaken meer te doen via dit forum, waarom blijft u dan toch reageren? U moet het zelf weten, maar uw reacties zijn wat dat betreft nogal tegenstrijdig met elkaar.Alle schulden die deze persoon als ondernemer maakt zijn dus persoonlijke schulden. Een schuldeiser kan dus bij uitblijven van betaling verhaal halen op de ondernemer zelf. Indien de ondernemer in gemeenschap van goederen is getrouwd dan is het vermogen van de echtgeno(o)t(e) ook aanspreekbaar voor schulden.
[ Voor 15% gewijzigd door Steephh op 09-05-2007 03:46 ]
_@/'
mijn email is <username>@gmail.com.
De normale verjaringstermijn is vijf jaar. En die verjaring wordt gestuit door aanmaningen etc.sanderhak schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 09:53:
StevenK, hoe lang duurt het voordat een vordering verjaard, zodat je die vordering niet meer kunt gebruiken om faillisement aan te vragen?
Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk
Zou jij contact op willen nemen met gedupeerdenbrugman AD gmail DOT com zodat we dmv die weg kunnen bekijken in hoeverre jij ons mogelijk nog van informatie zou kunnen voorzien.
Tsja, ik zie niet in waarom persé tweakers.net hier het makkelijkste forum voor zou moeten zijn. Er zijn genoeg fora's waar net zo goed een dergelijk topic kan worden gestart. Een eigen website hierover is ook zo gemaakt, gratis hosting vind je overal. Reageer je dus niet af op tweakers.net, zij bieden alleen de mogelijkheid om berichten te plaatsen en hebben verder in principe niets met het topic van doen (behalve modden van reacties en dergelijke mochten deze offtopic of te ver gaan).Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 14:57:
Naar mijn gevoel en mening is tweakers het makkelijkste forum om iemand compleet kapot te maken en zijn leven te verwoesten en dat van zijn gezin, familie en vrienden als je verhaal maar goed is geformuleerd en geloofwaardig overkomt en goed is onderbouwd of deze onderbouwing een leugen is maakt blijkbaar niet uit.
Vergelijk het met de volgende situatie: met je vrienden ga je elke week naar een cafe. op een gegeven moment laten je vrienden je in de steek en iedereen hoort roddels over je. ga je dan ook de caféhouder beschuldigen?
Als ik als buitenstaander een kort advies zou mogen geven wat ik in een dergelijke situatie zou doen: Ik zou toch zoveel mogelijk betrokken willen zijn bij de gang van zaken. Ik zou aan la_fusion vragen of je in ieder geval ook de betreffende mailtjes mag lezen, als je dat nog niet hebt gedaan.
En dan een berichtje, mede aan de moderators van dit (sub)forum. Het lijkt me ook beter dat zulke zaken beter niet via een forum kunnen worden besproken. Het probleem is dat je naam voor de rest van je leven lang op het internet blijft staan (ook al zou het complete topic worden verwijderd, er zijn genoeg caching hosters die het halve internet opslaan).
Verder is het misschien ook beter dat men de betreffende zaken via de gerechtelijke gangen uit laat vechten. Via een forum werkt dit toch niet. Mensen kunnen zaken verzinnen (dingen die ze nooit hebben gekocht) om mee te kunnen praten in een topic en zaken kunnen enorm worden opgeblazen. Wanneer de betreffende persoon dit zal ontkennen is hij de eerste die daarop aangekeken wordt. Bronnen zijn ook niet controleerbaar, wat in een rechtzaak wel is. Hierdoor neemt het vertrouwen in beide personen af en dit zal de medewerking aan beide kanten niet ten goede komen wat uiteindelijk het probleem des te groter maakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Steephh op 12-05-2007 19:53 ]
_@/'
Verwijderd
Blijkbaar mag ik mijn verhaal ook niet schrijven op tweakers want dan word je direct bedrijgd en wie weet wat er straks nog meer gebeurd....ik hoop dat dit topic van het internet gehaald word
Ik ben van mening dat dit soort zaken niet via het forum besproken moeten kunnen worden want nu zijn het dit soort emails en straks gaat het van kwaad naar erger want er zijn altijd mensen die zich ergens toe geroeppen voellen en tot alles in staat zijn.
[ Voor 54% gewijzigd door Crash op 13-05-2007 19:32 ]
Verwijderd
Sorry ik wil me er verder niet meer mee bemoeien.la_fusion schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:06:
@knolleke
Zou jij contact op willen nemen met gedupeerdenbrugman AD gmail DOT com zodat we dmv die weg kunnen bekijken in hoeverre jij ons mogelijk nog van informatie zou kunnen voorzien.
Ik heb jullie laten weten wat ik had gehoord en dacht dat het waar was.
Of het waar is kan ik hier niet nagaan,maar ik denk van wel omdat het van een betrouwbare bron kwam.
Ik wil dhr Brugman niet verder in het nauw drijven en ik heb er verder niets mee van doen.
........................................................................................................................................................
< dit stukje webruimte is te huur >
En dat interesseert je, omdatDweeper schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:33:
Wat is de status nu??? Al iets over bekend??
- dit je eerste post in /PW is?
- je gewoon nieuwsgierig bent?
De gedupeerden worden al enige tijd geholpen door StevenK. Dus als je gedupeerd bent neem ik aan dat je op de hoogte bent, zo niet zou ik eerst (a) de topic warning doorlezen of (b) de draad doorlezen.
Heb de topic doorgelezen (duh voor de zoveelste keer!!!) en de topicwarning.. En niets...dat voor mij van toepassing is...Longbeard schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:43:
[...]
En dat interesseert je, omdat
- dit je eerste post in /PW is?
- je gewoon nieuwsgierig bent?
De gedupeerden worden al enige tijd geholpen door StevenK. Dus als je gedupeerd bent neem ik aan dat je op de hoogte bent, zo niet zou ik eerst (a) de topic warning doorlezen of (b) de draad doorlezen.
Ja, vraag het uit nieuwsgierigheid. Heb het topic vanaf het begin gevolgt en vroeg me nu af hoe het geeindigd is. !! Een soort lessons learned misschien.. Hoe hebben de tweakers het aangepakt om tot elkaar te komen (juridisch dan hé en niet in dit topic) .
Daarbuiten vind ik de reactie van je erg vreemd..
Waarom mag ik (of een ander) er nu niet meer in geintresseerd zijn?.
enz enz
* Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Ik zie in de bevrediging van jouw nieuwsgierigheid niets dat toevoegt aan dit topic en/of de gedupeerden helpt.
Verwijderd
De politie is traag maar de zaak leeft voor hun in prenciepe ook nog.
Met dit bericht wil mensen vooral waarschuwen voor mogelijke problemen en waar mogelijk nieuw leven blazen in het terug vorderen van geld. Bij mij is het destijds afgesloten als zijnde geld kwijt wat voor veel mensen hier ook zo zal zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
* De welbekende "ja ik ook"-reacties.
* Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting Brugman Computers.
* Gooien met 'modder'.
* Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
* Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
Wat wij wel graag zien:
* Houd de discussie hier netjes.
* Reageer beargumenteerd.
* Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Dit topic is zero tolerance wat betreft het posten van persoonsgegevens
===============
User la_fusion heeft zich opgeworpen als woordvoerder voor de gedupeerden. Je kunt hem mailen op het volgende emailadres: gedupeerdenbrugman AD gmail DOT com. la_fusion opereert op eigen initiatief, en is op geen enkele wijze gerelateerd aan Tweakers.net of zijn medewerkers.
Geef in de mail de volgende informatie:
Naam (voor- en achternaam):
Bedrag nog te ontvangen:
Extra informatie die van belang kan zijn: