Overigens zou het een opzetstuk moeten zijn, geen nieuwe controller.
Ga binnenkort ook een X360 halen nu vraag ik mij alleen het volgende af omdat ik een Xbox met live heb staan.
Ik weet dat je je live account kunt "migreren" naar de 360 maar nu doet zich het probleem voor dat ik geen flauw idee heb wat mijn details waren die ik heb gebruikt bij mijn originele xbox voor mijn live account. CC was verlopen niet opnieuw live genomen omdat ik andere dingen te doen had je kent het wel tevens heb ik geen toegang meer tot mijn originele xbox dash(gemod backup weggegooid very smooth indeed -_-).
Nu wil ik mijn live acc migreren naar een 360 maar ik heb geen flauw idee welke details ik had gebruikt dus daarom mijn vraag hoe kan ik het beste handelen om mijn gamertag naar mijn 360 te krijgen?
Ik weet dat je je live account kunt "migreren" naar de 360 maar nu doet zich het probleem voor dat ik geen flauw idee heb wat mijn details waren die ik heb gebruikt bij mijn originele xbox voor mijn live account. CC was verlopen niet opnieuw live genomen omdat ik andere dingen te doen had je kent het wel tevens heb ik geen toegang meer tot mijn originele xbox dash(gemod backup weggegooid very smooth indeed -_-).
Nu wil ik mijn live acc migreren naar een 360 maar ik heb geen flauw idee welke details ik had gebruikt dus daarom mijn vraag hoe kan ik het beste handelen om mijn gamertag naar mijn 360 te krijgen?
Verwijderd
Even een paar vraagjes aan de experts met betrekking tot de aanschaf van een xbox 360 
- Is het verstandig om een xbox 2e hands te kopen? En waar moet ik dan vooral op letten?
- Kan ik een beetje goed films kijken op mijn 360? Divx (streamen) als wel dvd's. Voor een groot deel zal hij gebruikt worden als dvd speler...
- Ik heb geen hdtv, lever ik met een gewone crt tv echt zoveel op de kwaliteit in? En is er een mogelijkheid om de xbox aan te sluiten op een pc monitor om zo wel HD kwaliteit te krijgen?
thnx in advance
- Is het verstandig om een xbox 2e hands te kopen? En waar moet ik dan vooral op letten?
- Kan ik een beetje goed films kijken op mijn 360? Divx (streamen) als wel dvd's. Voor een groot deel zal hij gebruikt worden als dvd speler...
- Ik heb geen hdtv, lever ik met een gewone crt tv echt zoveel op de kwaliteit in? En is er een mogelijkheid om de xbox aan te sluiten op een pc monitor om zo wel HD kwaliteit te krijgen?
thnx in advance
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:00:
Even een paar vraagjes aan de experts met betrekking tot de aanschaf van een xbox 360
Ivm garantie zou ik hiervoor oppassen!!
Ja dit gaat perfect ( lees topic even door vindt je genoeg ervaringen;))
Ja je levert echt veel in... en ja met een VGA kabel kun je je 360 aansluiten op je lcd voor HD
thnx in advance
np;)
dat zuigt! maar bedankt voor de infoVerwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:06:
[...]
Omdat de 244T geen 1920x1080 ondersteunt, of in ieder geval niet met de timings die de Xbox gebruikt op die resolutie (zie ook de handleiding van de monitor). Er zit helaas niks anders op dan de boel op een lagere resolutie zetten.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Opmerkingen over het PlayStation 3-forum kun je kwijt in Over het PS3-forum. Dit heeft totaal niets met dit topic te maken.
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 10:39 ]
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
Weet iemand hoe je Windows XP moet upgraden naar MEdiaCenter 2005?
Ik heb de officiele MC2005 CD's, en als ik een upgrade uitvoer vraag de installer nooit naar de 2e CD, waardoor ik dus ook geen MC krijg. En een volledig nieuwe install heb ik eigenlijk niet zo zin in.
Er is ook geen mogelijkheid volgens mij om de 2e CD los te installeren, of wel?
Ik heb de officiele MC2005 CD's, en als ik een upgrade uitvoer vraag de installer nooit naar de 2e CD, waardoor ik dus ook geen MC krijg. En een volledig nieuwe install heb ik eigenlijk niet zo zin in.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Wat heeft dat met de 360 te maken dan?Xanion schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:38:
Weet iemand hoe je Windows XP moet upgraden naar MEdiaCenter 2005?
Zojuist samen met een vriend de eerste act van GoW op insane uitgespeeld. Ik ben trots op ons. 
(eigenlijk valt het best mee, met de moeilijkheidsgraad, of wordt het nog gruwelijk? we zijn al wel bang voor die torque-bow-gasten, die waren op hardcore al tricky)
(eigenlijk valt het best mee, met de moeilijkheidsgraad, of wordt het nog gruwelijk? we zijn al wel bang voor die torque-bow-gasten, die waren op hardcore al tricky)
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Vandaag met een paar vrienden die normaal helemáál niet in-to games zijn Worms gespeeld, en dat vonden ze toch wel erg tof
er zijn wel stukken die moeilijk zijn op Insane, (vooral in je eentje bijna onmogelijk) maar met z'n tweetjes is het zeker te doen.spaceboy schreef op maandag 09 april 2007 @ 01:36:
Zojuist samen met een vriend de eerste act van GoW op insane uitgespeeld. Ik ben trots op ons.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Voor de mensen hier die een actie pakket xbox 360 zoeken:
Bij de MM in Zoetermeer kun je de SUPERSIZE PACK X360 voor 399 euro kopen
Onder welke stoeptegel heb jij de afgelopen maanden gezeten?Iken374 schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:25:
Kom er net (pas) achter dat Sony blijkbaar veel geld heeft geboden voor een eigen forum op GoT en ook heeft gekregen. Wat een walgelijke aktie zeg!
Dit xbox topic loopt al zo lang goed en keer op keer word de pagina limiet gehaald maar alles staat door elkaar en is dus absoluut niet overzichterlijk. Kan de xbox360 niet ook gewoon een eigen forum krijgen? Ik vind dit toch wel normaal om te doen gezien het succes of willen jullie hier ook geld voor vangen van MS?
Dit forum is niet meer wat het geweest is! Geld is het enige wat telt blijkbaar. Erg jammer...
Dat PS3 forum is er toch al geruime tijd. En ja, Sony-Nederland heeft er voor betaald.
Het is een experiment van tweakers.net.
Ik sta er niet negatief tegenover al stelde de inhoudelijke inbreng van Sony zwaar teleur. Tweakers.net kan er toch niets aan doen dat Sony nederland marketing tehnisch gezien een stuk slimmer is als Microsoft Nederland. Daarnaast is het maar een tijdelijk subforum dat straks weer verdwijnt.
Dat censuur valt héél hard mee, ik denk dat jouw verhaal gewoon echt off-topic was en dat er andere betere plekken waren om jouw mening te geven.Terryb47 schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:40:
wat wel heel erg vervelend is dat die subforum heel strict door de mods gemodereerd worden. Toen ik m'n mening gaf in "toekomst van het Sony forum thread" was het in no-time weggehaald, met als reden dat ik offtopic was. wat een onzin, zij vroegen om een mening en die gaf ik. En omdat het enigzins negatief was werd het weggehaald.
Betaald worden is 1 ding, redelijk zijn in je moderator zijn is minstens net zo belangrijk. Censuur = fout.
Verder stel ik voor om deze discussie buiten het grote xbox 360 topic te houden omdat het in dit geval ook weer compleet off-topic is.
Als iemand 2 maanden na de opening alsnog zijn mening over het subforum wil geven dan kan dat hier:
Over het PS3-forum
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Volgens IGN krijgt de Xbox 360 in de aankomende update de mogelijkheid om MPEG 4 en H264 videocontent af te spelen via Media Center. Als alles even mee zit heb je geen externe transcoding applicatie meer nodig.
EDIT: De volledige lijst met nieuwe features en verbeteringen.
De Xbox 360 krijgt dus ondersteuning voor MPEG4 part 2. DiVX en XViD zijn de meest bekende MPEG4-2 implementaties, dus je kunt met de nieuwe update DiVX en XViD kijken zonder transcoding.
De Xbox 360 krijgt dus ondersteuning voor MPEG4 part 2. DiVX en XViD zijn de meest bekende MPEG4-2 implementaties, dus je kunt met de nieuwe update DiVX en XViD kijken zonder transcoding.
[ Voor 45% gewijzigd door MetroidPrime op 09-04-2007 09:21 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Klinkt als een heel logische update, want volgens mij doet de ps3 dat al, toch?
/edit
En nog maar eens vragen, weet iemand op welke datum Catan nou eindelijk wordt verwacht??
/edit
En nog maar eens vragen, weet iemand op welke datum Catan nou eindelijk wordt verwacht??
[ Voor 38% gewijzigd door UltraSub op 09-04-2007 08:58 ]
Dat is jammer, zaterdag de gewone versie meegenomen omdat ik 449 toch ff te duur vondVerwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 02:22:

woooooooooh, dat zou relaxed zijn!, kan eindelijk mijn xbox 1 met pesioen!, maar eerst even afwachten of die divx/xvid support komt want dit soort teksten zag ik bij de vorige springupdate ook voorbij komen (hoewel niet op de officiele xbox site)MetroidPrime schreef op maandag 09 april 2007 @ 08:52:
Volgens IGN krijgt de Xbox 360 in de aankomende update de mogelijkheid om MPEG 4 en H264 videocontent af te spelen via Media Center. Als alles even mee zit heb je geen externe transcoding applicatie meer nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door Stefmeister op 09-04-2007 10:40 ]
Nope, true, op Xbox.com staat ook een plaatje.PWM schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:21:
Volgens Gamespot kunnen we deze verwachten binnenkort:
[afbeelding]
Lelijk, maar wel handig
Of 1 April is laat vandaag

Ziet er leuk uit
En dat van dat DivX/XviD, sounds good
Microsoft luistert trouwens ook aardig naar gamers, volgende puntjes heb ik ook op fora gelezen, als van dit zou wel in de volgende dashboard update mogen:
-The name of game in tray is now displayed in the dashboard.
-Bookmarks are stored for each video that the user plays. The user can delete all bookmarks but this will reset all bookmark information for every video that the user has played. The bookmark database is exposed in the system/memory/system items
-A richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list.
[ Voor 37% gewijzigd door Muthas op 09-04-2007 11:45 ]
Verwijderd
Als je met die update xvid en divx kan afspelen dan kan mijn gemodde xbox met xbmc eindelijk de kast in.... maar ik vraag me eerlijk gezegd af of ze dit daadwerkelijk doen aangezien divx niet gratis is zover ik weet
Nou, als het op xbox.com staat lijkt het me wel. Het blijft altijd een afweging van kosten tegen baten. Als het een euro kost per xbox voor de licenties, en het levert ze een miljoen extra verkochte xboxen op, is het de moeite wel weer waard natuurlijk.
Hier kun je meer informatie vinden over MPEG 4 Part 2. Ik zie wel dat op Xbox.com alleen de simple en main profiles genoemd worden, dus het is nog even afwachten of DiVX en XViD filmpjes daadwerkelijk ondersteund zullen worden.Muthas schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:38:
En dat van dat DivX/XviD, sounds goodWeet alleen wat MPEG-part 2 betekent, maar als dat echt DivX/XviD is, woei
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik wil het stuur ook voor Forza 2 en als het kan ook voor op me PC. En hoe bedoel je dat je langzamer wordt ? Komt dat door dat je niet snel kan rijden met een stuur ? Bij NFS Underground kon je et een stuur sneller zijn doordat je dan bij Drag racing perfect starts kon maken.Ferry34 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:55:
[...]
Ik heb het stuurtje ook.
Ik weet niet op welk spel die jongen het heeft gespeeld die zij dat die absurd moest insturen, want dat probleem heb ik absoluut niet hoor! Carbon was inderdaad niet te spelen trouwens.
Het grote nadeel is dat er nog bijna geen spel is die het ondersteunt. Ik heb het in een pack gekocht met PGR3, ik vond het een game van niks en ik vind het nog steeds een waardeloze game.
Balen dus, maar ik had m toch alleen maar gekocht voor Forza2.
Wel leuk is dat er een downloadable content was voor Test Drive Unlimited (geweldige game met prachtige graphicsop de xbox360! Voor de pc versie moet je wel een heel behoorlijke pc hebben). Nadat ik de content had geïnstalleerd (wel betaalde content), had ik net als de pc versie, een hard-core mode speciaal voor dit stuurtje. Eindelijk kon ik m gebruiken en het was erg mooi en heel moeilijk trouwens, heel realistisch. Je tijden zijn wel stukken langzamer overigens.
Ik heb begrepen dat je een ontvanger kan kopen, die je op je pc kan aansluiten, waardoor de draadloze controllers en stuurtjes van je xbox360, ook op je pc te gebruiken zijn.
Er is nog wel een nadeel ten opzichte van pc-stuurtjes. Je kan minder instellen.
Bij mn (overleden) Momo kon je namelijk ook de kracht van de veer instellen, voor het kunnen loslaten van het stuur na een bocht. De forcefeedbackkrachten en de gevoeligheid van het insturen zijn bij TDU wel gewoon in te stellen (nadat je de content hebt gekocht).
Die G25 leek mij ook fantastisch en lijkt mij qua stuur wel beter, maar ik ben gestopt met gaming op mn pc vanwege de vele problemen steeds en omdat de xbox360 veel goedkoper is. Steeds die ellende van duurdere videokaarten, geheugen voedingen....ik werd er niet goed van.
En weet iemand waar je die USB ontvanger voor de pc kan kopen ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Is die vandaag open? Ga vandaag namelijk naar mijn moeder in Zoetermeer, en dat zou dus perfect uitkomen.Verwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 02:22:
yzf1kr schreef op maandag 09 april 2007 @ 08:45:
[...]
Onder welke stoeptegel heb jij de afgelopen maanden gezeten?
Dat PS3 forum is er toch al geruime tijd. En ja, Sony-Nederland heeft er voor betaald.
Het is een experiment van tweakers.net.
Ik sta er niet negatief tegenover al stelde de inhoudelijke inbreng van Sony zwaar teleur. Tweakers.net kan er toch niets aan doen dat Sony nederland marketing tehnisch gezien een stuk slimmer is als Microsoft Nederland. Daarnaast is het maar een tijdelijk subforum dat straks weer verdwijnt.
[...]
Dat censuur valt héél hard mee, ik denk dat jouw verhaal gewoon echt off-topic was en dat er andere betere plekken waren om jouw mening te geven.
Verder stel ik voor om deze discussie buiten het grote xbox 360 topic te houden omdat het in dit geval ook weer compleet off-topic is.
Als iemand 2 maanden na de opening alsnog zijn mening over het subforum wil geven dan kan dat hier:
Over het PS3-forum
offtopic:
Ik vraag mezelf gewoon af waarom er geen eigen xbox360 forum kan komen gezien de activiteit want nu staat alles door elkaar. Waar moet ik dit anders kwijt? En is niet iedereen het hier mee eens dan?
Ik vraag mezelf gewoon af waarom er geen eigen xbox360 forum kan komen gezien de activiteit want nu staat alles door elkaar. Waar moet ik dit anders kwijt? En is niet iedereen het hier mee eens dan?
HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.
MPEG-4 Part 2 is inderdaad een nogal breed begrip. DivX en XviD kunnen er onder vallen, maar ze kunnen er net zo goed niet onder vallen. Wat bovendien minstens zo belangrijk is, en waar nog geen woord over gerept is, is welke container formaten allemaal ondersteund worden. Momenteel ondersteunt de Xbox 360 de ASF en MPEG Program Stream (alleen in Media Center) containers, maar om DivX/XviD interessant te maken zal ondersteuning voor AVI moeten worden toegevoegd, en dat zie ik eerlijk gezegd nog niet zo heel snel gebeuren. Matroska (MKV) zullen we wel helemaal kunnen vergeten. Dus de ondersteuning voor H.264 zal leuk zijn, maar of we echt wat aan de MPEG-4 Part 2 support zullen hebben, dat moeten we nog maar zien.MetroidPrime schreef op maandag 09 april 2007 @ 11:57:
[...]
Hier kun je meer informatie vinden over MPEG 4 Part 2. Ik zie wel dat op Xbox.com alleen de simple en main profiles genoemd worden, dus het is nog even afwachten of DiVX en XViD filmpjes daadwerkelijk ondersteund zullen worden.
Gewoon zorgen dat je XP + mediacenter aanschaft of als je toch voor vista gaat de Home premium edition aanschaffen. Dat in combinatie met Transcode 360 zorgt voor een perfecte dvix afspeel mogelijkheid. Ik heb het zowel met xp mediacenter als nu met vista mediacenter gebruikt en het werkt perfect
.
Maar eigenlijk zou ik graag de mogelijkheid zien dat je zonder streamen, divx kon afspelen. Dus rechtsstreeks vanaf de xbox 360 (via een externe hdd of zo). Maar dat zal wel nooit gebeuren (ten zij homebrew ooit werkelijkheid gaat worden
).

Maar eigenlijk zou ik graag de mogelijkheid zien dat je zonder streamen, divx kon afspelen. Dus rechtsstreeks vanaf de xbox 360 (via een externe hdd of zo). Maar dat zal wel nooit gebeuren (ten zij homebrew ooit werkelijkheid gaat worden
[ Voor 29% gewijzigd door Xander84 op 09-04-2007 13:44 ]
Toch mis ik een voor mij een belangrijk aspect:
Ik heb al mijn divx/xvid films op een linunxbak staan.
Ik zou dus liever zien dat samba/cifs gesupport zou gaan worden.
Of zijn hier andere linuxgebruikers die hier inmiddels een oplossing voor hebben?
(ik zoek dus niet naar een oplossing waarbij mijn linuxbak moet gaan zitten streamen, ik wil dus de CPU van de xbox360 het werk laten doen, de linuxbak dient alleen als share-server)
Of zijn hier andere linuxgebruikers die hier inmiddels een oplossing voor hebben?
(ik zoek dus niet naar een oplossing waarbij mijn linuxbak moet gaan zitten streamen, ik wil dus de CPU van de xbox360 het werk laten doen, de linuxbak dient alleen als share-server)
Verwijderd
het zijn toch wel handige updates. als de 360 daadwerkelijk divx support dan gaat de xbox1 meteen marktplaats op alhoewel je daar geen drol meer voor krijgt tegenwoordig.
Wil MC2005 installeren om te kunnen steamen naar de 360. Aangezien het hier veel gebruikt wordt is er hier wellicht ook kennis waar de installatie fout gaat.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
ik zei dus precies hetzelfde, ze vroegen om feedback en mening over "de toekomst van de PS3 forum" en ik zei dus dat zolang de input van Sony zelf nihil bleef dat de subforum naar mijn mening geen meerwaarde heeft.yzf1kr schreef op maandag 09 april 2007 @ 08:45:
[...]
Ik sta er niet negatief tegenover al stelde de inhoudelijke inbreng van Sony zwaar teleur.
[...]
Dat censuur valt héél hard mee, ik denk dat jouw verhaal gewoon echt off-topic was en dat er andere betere plekken waren om jouw mening te geven.
- en prompt was het weggehaald. tuurlijk is het censuur, want het is al weggehaald voordat anderen het kunnen lezen. erg offtopic was ik dus niet
intopic: speelt er niemand Virtua Tennis 3 hier? het is zooo verslavend, had voor de lol Top Spin 2 uit de kast gehaald: man het ziet er echt niet meer uit ano 2007, en vooral de laadtijden van TS2: verschrikkelijk, nu weet ik ook weer waarom ik het niet veel heb gespeeld...
VT3: echt een aanrader
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
yep dat zou echt ideaal zijn.ZakHooi schreef op maandag 09 april 2007 @ 13:42:
Toch mis ik een voor mij een belangrijk aspect:
gister maar eens de demo gedownload van crackdown. Had het het al eerder gedaan maar totaal geen tijd aan besteed. Het uurtje was gisteren zo om. Deze gaat op mijn verlanglijst
Vandaag Rainbow Six: Vegas uitgespeeld op realistic
. Op sommige plekken was het toch wel erg lastig zeg. Vooral met wat meer open verdiepingen en de casino gedeeltes
. Zeker met die domme A.I.
Nu nog een keer kijken voor de terrorist hunt modes.
Nu nog een keer kijken voor de terrorist hunt modes.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Buiten de nieuwe Message functionaliteit, zit dit ook in de update:
- A richer Achievement notification pop-up will showcase the name of the unlocked Achievement and the gamerscore value without needing to leave the game to check the Achievements list.
- Enhanced family settings features for Xbox Live communications enable different defaults for video chat and voice chat.
- A new Xbox Live Marketplace blade lets Xbox Live members access the content they seek—whether it is game content or TV shows and movies (available in the United States)—from one place on Xbox Live.
- Updates to Xbox Live Arcade allow owners to quickly see which Xbox Live Arcade games their friends are playing and join in the fun. Xbox Live members can also compare progress of leaderboard scores and Achievements directly with all friends on their friends list. Expanded "Tell a Friend" capabilities make it easier than ever to boast about Achievements and high scores.
- Expanded "Tell a Friend" capabilities make it easier than ever to boast about Achievements and high scores.
- A new option in Auto Downloads provides faster access to the entire collection of free, trial-version Xbox Live Arcade games.
- New progressive download controls provide easy access to optimal viewing options by letting people fast-forward, rewind, pause and resume as their video is downloaded from Xbox Live Marketplace.
- Extension of the background download functionality will allow owners to set their Xbox 360 console to turn off automatically after downloads are complete.
- The name of game in tray is now displayed in the dashboard.
- When the tray icon is highlighted, a list of achievements, game icon and gamerscore for that game is displayed.
- Playback progress bar indicates download completion.
- Improved skip forward, skip back functionality during video playback.
- Switchable aspect ratio now available during video playback (Auto to Letterbox, Zoom, Stretch, Native).
- Player and friends lists now quickly show session presence information for quick identification of users that are joinable.
- Support for streaming WM-DRM protected content from a PC
- Folder view for video content on connected devices
- H.264 video support: Up to 15 Mbps, Baseline, Main, and High (up to level 4.1) Profiles with 2 channel AAC LC and Main Profiles.
- Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles.
- Show folder hierarchy for video content played from all devices.
- Bookmarks are stored for each video that the user plays remembering the users last location in the file as well as the aspect ratio that the user choose for that file.
- Video trick modes (fast forward, rewind, chapter skip) can now be used while downloading Video Marketplace content.
- Skip forward and backward functionality has been improved to skip to the next or previous chapter. Each video is divided into 10 “chapters” allowing you to quickly skip around video content.
- The information bar that is turned on via the On Screen Display (OSD) now shows you exactly where you are in the playback of the video file. In addition it will also show for Video Marketplace content how much of the file has been downloaded and where the “chapters” exist in the file.
- Windows Media protected content (WM-DRM) can now be streamed from the PC to the console. If the WM-DRM license is missing or corrupted then a specific error message is displayed to the user. Bookmarking is also stored for protected content.
- When the user is in the dashboard and an Xbox 360 game is in the console then the name of the game is displayed in the tray icon of the dashboard. If the user highlights the tray icon then achievements and gamer score are displayed for that game based on the signed in user. Xbox1 games show the name and image of the game.
- Bookmarks are stored for each video that the user plays. The user can delete all bookmarks but this will reset all bookmark information for every video that the user has played. The bookmark database is exposed in the system/memory/system items
- When a user selects an item for download from Marketplace then the system will determine if there is sufficient disk space for the item and, if not, will ask the user to delete content on the HDD. The system provides a sorted by size list of videos, game trailers, demos and arcade content to aid the user in the deletion process. The same list of items are also available from within memory so that users can quickly see which items are consuming the most disk space.
- The console will block the user who attempts to download content onto a storage device that will never have the capacity to store the item without deducting any points associated with the content item.
- The screensaver is disabled when playing photos from any source
Lange lijst, maar ik zie toch wel wat dubbele vermeldingen 
Hier ben ik blij mee:
Wat ik écht niet snap, en ik had gehoopt dat er nu in zou zitten bij deze update, het kunnen opschonen van je played games list
Hier ben ik blij mee:
Als ik weer een tijdje alleen arcade heb gedaan, ben ik vergeten wat er ook weer in lag, nu hoef ik niet meer te kijken.The name of game in tray is now displayed in the dashboard.
Wat ik écht niet snap, en ik had gehoopt dat er nu in zou zitten bij deze update, het kunnen opschonen van je played games list
En wanneer krijgen niet USA landen ook die Market place features ?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
Ik heb lekker al die features, gewoon je hotmail account Amerikaans maken en Amerikaanse postcode neerzetten en je probleem is opgelost.Astennu schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:05:
En wanneer krijgen niet USA landen ook die Market place features ?
Lange lijst ja, maar helaas zie ik er niet tussenstaan:UltraSub schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:00:
Lange lijst, maar ik zie toch wel wat dubbele vermeldingen
- possibility to delete xbox live arcade achievements of games you never played more then only 10 minutes of the trial version
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Ik heb hem wel ergens zien staan, volgens mij zit dat er gewoon in.Gully schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:10:
[...]
Lange lijst ja, maar helaas zie ik er niet tussenstaan:
- possibility to delete xbox live arcade achievements of games you never played more then only 10 minutes of the trial version
Als het zo simpel is waarom niet meteen de hele wereld die opties geven ? Ik zal het wel eens uitproberen. Was eerst ook met de mailbox grote alleen america kreeg 250mb rest had maar 2mbVerwijderd schreef op maandag 09 april 2007 @ 20:16:
[...]
Ik heb lekker al die features, gewoon je hotmail account Amerikaans maken en Amerikaanse postcode neerzetten en je probleem is opgelost.
RechtenAstennu schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:29:
[...]
Als het zo simpel is waarom niet meteen de hele wereld die opties geven?

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 09-04-2007 21:34 ]
Gears patch straks. 4 PDT, denk dat dat ongeveer 01:00 uur in de nacht is bij ons.
http://www.xbox.com/en-US...WAnnex&WText.campSrc=Home
http://www.xbox.com/en-US...WAnnex&WText.campSrc=Home
[ Voor 102% gewijzigd door S2S op 09-04-2007 21:48 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Migreren/recoveren gaat heel simpel, inloggen met je Passport op je Xbox360, dan haalt hij alle gegevens van je Live account op, anders moet je even bellen naar de support lijn, vaak kunnen zij je verder helpen (heb je wel de laatste 4 cijfers nodig van je CC maar ook hoogstwaarschijnlijk je Passport waar je Live account aan is verbonden).DakuGosuto schreef op zondag 08 april 2007 @ 20:43:
Ga binnenkort ook een X360 halen nu vraag ik mij alleen het volgende af omdat ik een Xbox met live heb staan.
de laatste tijd als ik me 360 aanzet (met ICS online via pc) krijg ik een error van Vista
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: svchost.exe_ProfSvc
Versie van toepassing: 6.0.6000.16386
Tijdstempel van toepassing: 4549adc4
Naam van foutmodule: imon.dll
Versie van foutmodule: 2.70.31.0
Tijdstempel van foutmodule: 45ba03fa
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00004550
Versie van besturingssysteem: 6.0.6000.2.0.0.256.1
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie 1: 9f86
Aanvullende informatie 2: ecfd83f3507d08367f4fcb30c212deae
Aanvullende informatie 3: e471
Aanvullende informatie 4: 276849d577b72d0f98df5d35bd44a8da
iemand misschien een idee?
Probleemhandtekening:
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Gebruik jij NOD32? Volgens mij is die DLL daarvan.Flipm0de schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:52:
de laatste tijd als ik me 360 aanzet (met ICS online via pc) krijg ik een error van Vista
Probleemhandtekening:

Dat lijkt mij zo toch niet fijn typen. Ik denk dat je hem eerder op je schoot legt, en dan de positie van een normaal toetsenbord aanneemt.
imon.dll en versie 2.70.31, zo te zien gebruik je NOD32? Check even [Vista] home premium x64 netwerk werkt niet* - daar deed IMON (de HTTP scanner) ook al rare dingen onder Vista (gebruik je ook een 64 bits versie?). Probeer IMON even uit te schakelen in het NOD32 control center of, als dat niet werkt, uninstall het. En vergeet even niet even contact op te nemen met Eset zodat ze een fix kunnen maken
.
De discussie hierboven gaf al aan dat het niet zo simpel is, even samenvattend: MPEG-4 is een heel breed standaard, slechts Part 2 is interessant (gaat over video), en dat is weer onderveeld in zo'n 21 verschillende profiles waar er maar twee (Simple en Main) zijn genoemd als ondersteund in de komende update, en laat DivX/Xvid nu juist onder het niet genoemde Advanced Simple Profile vallen. Nu weet ik niet in hoeverre de functies/mogelijkheden van Advanced Simple ook in het Main profile zitten, maar toch kan je niet direct zeggen dat je DivX op je 360 kan kijken.
En dan heb je de file container kwestie, AVI bestanden slikt de 360 voorlopig nog niet en laat juist de meeste DivX videostreams in een AVI zitten. Het lijkt me wel dat het rippen van een stream uit de ene container en die verpakken in de ander minder belastend is en het transcoden (decoden en met een andere codec weer encoden), maar toch kan je niet direct zeggen dat je DivX op je 360 kan kijken.
Kortom, afwachten en duimen dus.
En dan heb je de file container kwestie, AVI bestanden slikt de 360 voorlopig nog niet en laat juist de meeste DivX videostreams in een AVI zitten. Het lijkt me wel dat het rippen van een stream uit de ene container en die verpakken in de ander minder belastend is en het transcoden (decoden en met een andere codec weer encoden), maar toch kan je niet direct zeggen dat je DivX op je 360 kan kijken.
Kortom, afwachten en duimen dus.
Ik denk ook niet dat xvid en x264 tot de mogelijkheden gaat behoren eerlijk gezegd. Denk dat dit eerder toegevoegd is voor toekomstige content op de Video Marketplace.
Al mijn films en serie's heb ik in .mp4 H.264 encoding (vanwege het streamen naar een apple TV die beneden staat) en als ik dat naar de xbox kan streamen zou dat heel mooi zijn. want ik heb uiteraard geen 2 apple tv's
Verwijderd
het wordt gewoon tijd voor xbmc voor de 360. Dan zijn alle problemen opgelost en zijn we niet meer afhankelijk van microsoft maar van mensen die programeren met funktionaliteit in hun achterhoofd en geen dollars.
H264 ondersteuning heeft een compleet andere reden: HDTV zenders beginnen MPEG 2 uit te faseren en H264 te gebruiken. Omdat Microsoft graag wilt dat je je HD zenders via Media Center bekijkt en de Xbox 360 de belangrijkste Media Center Extender is, is het niet meer dan logisch dat er H264 support komt. Bovendien had de Xbox 360 al H264 support omdat dat verplicht is voor alle HD-DVD spelers, het was waarschijnlijk niet zo heel moeilijk om die support uit te breiden naar de Media Center Extender.kazuka schreef op maandag 09 april 2007 @ 23:52:
Ik denk ook niet dat xvid en x264 tot de mogelijkheden gaat behoren eerlijk gezegd. Denk dat dit eerder toegevoegd is voor toekomstige content op de Video Marketplace.
Vanuit bedrijfskundig opzicht heeft Microsoft compleet geen belang bij een x264 ondersteuning. Ze maken die Xboxen met verlies, als mensen vervolgens hem alleen aanschaffen als hardwarematige x264/xvid/divx encoder; wint Microsoft hier niets mee. Hun marktaandeel zal toenemen, maar de afzet qua games zullen niet opwegen tegen het verlies wat ze op elke Xbox maken.
Logisch besluit... uiteindelijk is het een bedrijf met een winstoogmerk, geen liefdadigheidsinstelling.
Logisch besluit... uiteindelijk is het een bedrijf met een winstoogmerk, geen liefdadigheidsinstelling.
[ Voor 12% gewijzigd door Novah op 10-04-2007 01:19 ]
Verwijderd
Bedankt voor de informatie, vandaag maar even kijken waar ik die DVD kan kopen, altijd handig om zoiets te hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 10:53:
[...]
AVIA guide to home theater is een dvd waarmee je je tv kunt calibreren. Dit is erg belangrijk omdat de standaard instellingen vaak niet echt goed zijn. In een winkel ziet het beeld goed uit maar thuis is de verlichting heel anders. Op de dvd staan diverse testbeelden waarmee je je beeld kunt instellen. Alleen jammer dat de testbeelden om de optimale kleur te krijgen niet echt hulpzaam zijn. die van contrast en brightness wel.
Eigenlijk zou microsoft een optie moeten hebben in het dashboard bij de opties met enkele testbeelden. Misschien dat ik maar eens een mail naar ms stuur, want er zijn nog wel een paar dingen die echt beter kunnen.
In navolging hierop; nieuws: Xbox 360-update brengt integratie met Live MessengerPWM schreef op maandag 09 april 2007 @ 19:42:
Buiten de nieuwe Message functionaliteit, zit dit ook in de update:
Jammer dat ik onder een ander live adres m'n XBOX gebruik dan dat ik m'n WLM gebruik met al m'n contacts. Maar goed, misschien is hier wel een workaround voor.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Wel een geweldig idee, hoe verzinnen ze het? Een qwerty toetsenbord aan je controller klikken, grappig.Roamor schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:56:
[afbeelding]
Dat lijkt mij zo toch niet fijn typen. Ik denk dat je hem eerder op je schoot legt, en dan de positie van een normaal toetsenbord aanneemt.
En die guitar in guitar hero 2 (geloof ik) is toch ook leuk! Ik had het nog nooit gezien, heb wat filmpjes op youtube gekeken. Lijkt me nog behoorlijk lastig.
[ Voor 14% gewijzigd door Ferry34 op 10-04-2007 08:48 ]
Microsoft maakt allang geen verlies meer op de xbox.Novah schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:16:
Vanuit bedrijfskundig opzicht heeft Microsoft compleet geen belang bij een x264 ondersteuning. Ze maken die Xboxen met verlies, als mensen vervolgens hem alleen aanschaffen als hardwarematige x264/xvid/divx encoder; wint Microsoft hier niets mee. Hun marktaandeel zal toenemen, maar de afzet qua games zullen niet opwegen tegen het verlies wat ze op elke Xbox maken.
http://arstechnica.com/news.ars/post/20070205-8767.html
waarom zou het niet mogelijk zijn om via xna een "spel" te maken dat als video player fungeert?
If you don't stand for something you'll fall for everything
Het artikel gaat uit van geschatte bedragen. Daarboven op gaat het hier om de BOM, en niet de productie kostenTrailBlazer schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:16:
[...]
Microsoft maakt allang geen verlies meer op de xbox.
http://arstechnica.com/news.ars/post/20070205-8767.html
Wat is hier dus niet meegenomen?
- Productie kosten Xbox (incl. Fabriek, loonkosten etc. etc.)
- Shipping
- Taxes
- Marges voor diverse stadia in de Supply Chain
- Meegeleverde zaken als controllers, kabels etc.
Op zich heb je hier een goed punt, alleen heeft Microsoft de in de XNA-beta wel aanwezige 5.1 channel geluidopties niet aangezet in de final versie. Oftewel je kan via XNA met geluid niet veel meer doen dan een wavje/mp3/ander formaat afspelen in stereo.mazzl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:40:
waarom zou het niet mogelijk zijn om via xna een "spel" te maken dat als video player fungeert?
Er zal vast wel een manier zijn om hier omheen te werken, maar dat zal wel veel werk zijn, of wachten op een XNA 2.0 versie die wel 5.1 kanaalsgeluid ondersteund.
Daarnaast heb je via XNA geen netwerkmogelijkheden, dus geen mogelijkheid om je computer te benaderen en zo je film te streamen naar de Xbox.
What a fine day for Science! | Specs
Ik heb Guitar Hero II vrijdag gehaald, en zou niet weten wat voor weer het het paasweekend is geweest. Ik heb alleen maar getokkeld op die gitaar. Easy is best te doen, ben nu met Medium bezig maar daar begint het best lastig te worden. Wel leuk zijn de 'Hammer On' en 'Pull Off' technieken die uitgelegd worden in de tutorial. Frustrerend is dat er op Youtube een gastje van 8 jaar is die 'psych freakout' in Expert mode bijna foutloos speeltFerry34 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 08:47:
En die guitar in guitar hero 2 (geloof ik) is toch ook leuk! Ik had het nog nooit gezien, heb wat filmpjes op youtube gekeken. Lijkt me nog behoorlijk lastig.
Het leek me een leuk spel toen ik er van hoorde, maar ik zat er naast !
Het is een geweldig verslavend supervet megacool spel !
p.s. Wel de gordijnen dicht doen, het staat een beetje vreemd : een vent van 37, vader van drie kinderen, de hele dag rammend op een speelgoed gitaar ......

Ben je FPS en adventure moe, Kopen die GHII !!!!!!
Ben je FPS en adventure nog niet moe, Kopen die GHII !!!!!
Hoe je niet van FPS en adventure, Kopen die GHII !!!!
Ben je doof, laat maar zitten.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Uhuh ik speel het alleen 's avondsRoely schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:45:
[...]
p.s. Wel de gordijnen dicht doen, het staat een beetje vreemd : een vent van 37, vader van drie kinderen, de hele dag rammend op een speelgoed gitaar ......
Wat is er met die garantie aan de hand dan?ThatsHollywood schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:14:
Pie.cr schreef op zondag 08 april 2007 @ 21:00:
Ivm garantie zou ik hiervoor oppassen!!
Ja dit gaat perfect ( lees topic even door vindt je genoeg ervaringen;))
Ja je levert echt veel in... en ja met een VGA kabel kun je je 360 aansluiten op je lcd voor HD
thnx in advance
np;)
Ik zou ook graag tweedehands een 360 aanschaffen, maar ik meende dat er garantie issues waren.
Waar moet ik op letten dan? Bon van aanschaf, en of er online mee is gespeeld?
Of zie ik iets over het hoofd
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ik heb al een paar keer die 'feature' request aangevraagd. Ik wordt gek van die lange lijst met 0 achievements van trial versies. Als er een automatische schoning was met bijv. verwijderen achievements na 2 maand was ik ook al tevredenPWM schreef op maandag 09 april 2007 @ 21:12:
[...]
Ik heb hem wel ergens zien staan, volgens mij zit dat er gewoon in.
[ Voor 4% gewijzigd door StarWolfer op 10-04-2007 14:05 ]
Hey gasten!.
Ik wil naast wat ik doe aan pc gaming ook gaan console gamen. Aangezien me PC ook niet meer het gamestation 2007 is.
Ik kon in het begin hoe gek het ook klinkt, maar niet kiezen tussen de PS3 of de XBOX 360. Ik zat met het probleem dat ik nog thuis wonende ben, en de enigste breedbeeld TV beneden staat. Waar de rest van het gezin ook gebruik van maakt. Dus dan zou ik alsnog als ik zonder ergernissen wil game een HD TV moeten aanschaffen. Ik ben er net achter gekomen dat de XBOX 360 ook gebruik kan maken van een VGA kabel en aangezien ik 2 maanden geleden voor me PC een Samsung SyncMaster 940BF gehaald heb komt dat mischien mooi uit. Dus heb ik besloten om een 360 te halen. Ik heb nu deze kabel op het oog..

Maar ik vroeg me af of er 1 of andere converter is voor die audio jacks omdat ik die nergens op me pc kan aansluiten. Ik heb frapant genoeg geen boxen bij me PC alleen een koptelefoon die ik er op aangesloten zit. Is er een koppelstukje voor dat ik hem bijvoorbeeld aan me koptelefoon kan aansluiten?
PS: Is die patch van GOW al uit dat je fatsoenlijk op een vga output kan spelen want daar las ik nog iets over?
Al vast bedankt!
Ik wil naast wat ik doe aan pc gaming ook gaan console gamen. Aangezien me PC ook niet meer het gamestation 2007 is.
Ik kon in het begin hoe gek het ook klinkt, maar niet kiezen tussen de PS3 of de XBOX 360. Ik zat met het probleem dat ik nog thuis wonende ben, en de enigste breedbeeld TV beneden staat. Waar de rest van het gezin ook gebruik van maakt. Dus dan zou ik alsnog als ik zonder ergernissen wil game een HD TV moeten aanschaffen. Ik ben er net achter gekomen dat de XBOX 360 ook gebruik kan maken van een VGA kabel en aangezien ik 2 maanden geleden voor me PC een Samsung SyncMaster 940BF gehaald heb komt dat mischien mooi uit. Dus heb ik besloten om een 360 te halen. Ik heb nu deze kabel op het oog..
Maar ik vroeg me af of er 1 of andere converter is voor die audio jacks omdat ik die nergens op me pc kan aansluiten. Ik heb frapant genoeg geen boxen bij me PC alleen een koptelefoon die ik er op aangesloten zit. Is er een koppelstukje voor dat ik hem bijvoorbeeld aan me koptelefoon kan aansluiten?
PS: Is die patch van GOW al uit dat je fatsoenlijk op een vga output kan spelen want daar las ik nog iets over?
Al vast bedankt!
[ Voor 4% gewijzigd door Rj- op 10-04-2007 14:07 ]
bedankt gasten, ik probeer het en anders neem ik een andere scanner !!Rafe schreef op maandag 09 april 2007 @ 22:59:
imon.dll en versie 2.70.31, zo te zien gebruik je NOD32? Check even [Vista] home premium x64 netwerk werkt niet* - daar deed IMON (de HTTP scanner) ook al rare dingen onder Vista (gebruik je ook een 64 bits versie?). Probeer IMON even uit te schakelen in het NOD32 control center of, als dat niet werkt, uninstall het. En vergeet even niet even contact op te nemen met Eset zodat ze een fix kunnen maken.
flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!
Even vraagje over GRAW2, omdat het Ghost Recon-topic dood is: kun je de moeilijkheidsgraad van de campaign later nog aanpassen? Of moet je dan helemaal opnieuw beginnen? Want ik ben net begonnen op het makkelijkste level (net een dag een 360 in huis
) maar dat is toch wel erg simpel.
Ja, kijk hier eens; [google=verloopkabels audio] ofzo.Rj- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:00:
Maar ik vroeg me af of er 1 of andere converter is voor die adio jacks omdat ik die nergens op me pc kan aansluiten. Is er een koppelstukje voor dat ik hem bijvoorbeeld aan me koptelefoon kan aansluiten?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Je moet dan helemaal opnieuw beginnen.The Evil Brain schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:03:
Even vraagje over GRAW2, omdat het Ghost Recon-topic dood is: kun je de moeilijkheidsgraad van de campaign later nog aanpassen? Of moet je dan helemaal opnieuw beginnen? Want ik ben net begonnen op het makkelijkste level (net een dag een 360 in huis) maar dat is toch wel erg simpel.
Ik ben gelijk met de moeilijkste begonnen. Had de dag ervoor deel 1 ook uitgespeeld op hard, dus ik zat al op dat niveau. Gelukkig hoef je die andere twee modes niet meer te doen aangezien je, als je een act haalt op het moeilijkste niveau, je gewoon de achievements voor de 2 simpele niveau's ook krijgt
Goed te doen. Alleen véél te kort helaas vergeleken met deel 1.
Er zit bij de VGA kabel van MS wel een koppelstukje van de 2 tulpjes naar mini-jack als ik me niet vergis...Rj- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:00:
...
...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Verwijderd
ik zou toch voor een set boxen gaan. voor 100,- vind je echt wel een leuk setje. op een kleine kamer merk je die kwaliteit toch niet echt. let wel op een 5.1 aansluiting via een optische input anders heb je er nog niet zoveel aan
Vroeger misschien, maar een leiderspositie wordt ook in de hand gehouden door het aantal verkochte consoles van de concurentie. Als meer mensen de overstap wagen naar PS3 omdat deze Divx & Xvid ondersteunt, dan kan Microsoft ingrijpen door deze ondersteuning aan te bieden.Novah schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 01:16:
Microsoft heeft weldegelijk baat bij deze aanpassing, ik raad momenteel bijvoorbeeld anderen aan om te kiezen voor een PS3 vanwege de meer uitgebreide mediacenter capaciteiten. Zelf ben ik natuurlijk xbox360 eigenaar, en hoop ik op een lichtpuntje in de duisternis
Nu krijgen ze ook nog de hete adem van Apple TV in hun nek. Als Microsoft een apparaat op de markt heeft dat alle media kan afspelen en ze kunnen Apple een hark zetten door DivX toe te voegen, is de kans groot dat ze het in de toekomst zouden ondersteunen... (Natuurlijk is dit dan weer slecht nieuws voor hun mediacenter pc's)
[ Voor 12% gewijzigd door chaos.be op 10-04-2007 14:57 . Reden: AppleTV toegevoegd ]
Verwijderd
Die VGA kabel van MS (officiele) zit gewoon wit/rood stekkertjes op die ik op mn versterker inplug. Verder heeft de xbox 360 veel problemen met VGA. Volgens mij is de VGA bug in GOW gefixed (heb het spel uit ellende verkocht). Echter zit je minimaal nog wel met de volgende problemen:Rj- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:00:
....Dus dan zou ik alsnog als ik zonder ergernissen wil game een HD TV moeten aanschaffen. Ik ben er net achter gekomen dat de XBOX 360 ook gebruik kan maken van een VGA kabel en aangezien ik 2 maanden geleden voor me PC een Samsung SyncMaster 940BF gehaald heb komt dat mischien mooi uit. Dus heb ik besloten om een 360 te halen. Ik heb nu deze kabel op het oog..
....
Al vast bedankt!
- Xbox(1) games zoals HALO die alleen op 50hz werken kan je niet spelen op VGA.
- Oblivion en PGR3 hebben problemen met 4:3 VGA, iig op 1280*1024 (zelfde als GOW)
- Hitman heeft een bug waarbij je soms eerst een niet-VGA kabel moet aansluiten voor de game wil werken; hij denkt dan namelijk dat je 50hz geselecteerd hebt
Volgens mij mis ik nog wat... iig ben ik verre van tevreden met het aantal vga-related bugs en problemen waar ik al mee te maken gehad heb op de 360.
Ja maar ik hoef niet persee 1280*1024 dan heb ik maar balkjes boeie! werkt het dan wel fatsoenlijk zon game als PGR3?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:05:
[...]
Die VGA kabel van MS (officiele) zit gewoon wit/rood stekkertjes op die ik op mn versterker inplug. Verder heeft de xbox 360 veel problemen met VGA. Volgens mij is de VGA bug in GOW gefixed (heb het spel uit ellende verkocht). Echter zit je minimaal nog wel met de volgende problemen:
- Xbox(1) games zoals HALO die alleen op 50hz werken kan je niet spelen op VGA.
- Oblivion en PGR3 hebben problemen met 4:3 VGA, iig op 1280*1024 (zelfde als GOW)
- Hitman heeft een bug waarbij je soms eerst een niet-VGA kabel moet aansluiten voor de game wil werken; hij denkt dan namelijk dat je 50hz geselecteerd hebt
Volgens mij mis ik nog wat... iig ben ik verre van tevreden met het aantal vga-related bugs en problemen waar ik al mee te maken gehad heb op de 360.
[ Voor 79% gewijzigd door Rj- op 10-04-2007 15:19 ]
7 mei komt de volgende dashboard update, daarin zullen weer een groot aantal VGA bugs worden gefixed als het goed is.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Ik word HELEMAAL gek.
Heb sinds een paar dagen een Xbox360. Hup, kabel erin van mijn router, meteen een IP adres gekregen, Live getest, alles werkt. Totdat ik een verbinding wil maken naar mijn PC voor Mediabestanden, hij kan mijn PC niet vinden!
Als ik ARP -A doe, zie ik hem wel staan. Ik kan hem echter niet pingen vanaf mijn laptop. En de 360 kan geen verbinding maken met mijn PC.
Zelfde subnet, zelfde router, alles werkt.. álles werkt zoals het hoort te werken. Behalve het maken van de verbinding vanaf de 360 naar mijn PC.
Jep, WMP 11 + Media delen = ingeschakeld.
Geen firewalls. (Behalve die van Windows, maar dat maakt niet uit)
UPnP is ingeschakeld.
Iemand nog een idee? Mis ik ergens een optie als in "Allow 360 to make connection to a PC" ofzo?
Heb sinds een paar dagen een Xbox360. Hup, kabel erin van mijn router, meteen een IP adres gekregen, Live getest, alles werkt. Totdat ik een verbinding wil maken naar mijn PC voor Mediabestanden, hij kan mijn PC niet vinden!
Als ik ARP -A doe, zie ik hem wel staan. Ik kan hem echter niet pingen vanaf mijn laptop. En de 360 kan geen verbinding maken met mijn PC.
Zelfde subnet, zelfde router, alles werkt.. álles werkt zoals het hoort te werken. Behalve het maken van de verbinding vanaf de 360 naar mijn PC.
UPnP is ingeschakeld.
Iemand nog een idee? Mis ik ergens een optie als in "Allow 360 to make connection to a PC" ofzo?
Verwijderd
Kun je na deze update ook .avi bestanden afspelen via Media Center? Eerst was het niet mogelijk maar nu dus wel?
Verwijderd
Volgens mij werkt het wel goed in widescreen resoluties of in 640*480.Rj- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:15:
[...]
Ja maar ik hoef niet persee 1280*1024 dan heb ik maar balkjes boeie! werkt het dan wel fatsoenlijk zon game als PGR3?
Huh, ik heb de 360 niet anders dan op vga gebruikt en dat werkt juist als een tierelier. GoW, Oblivion, Hitman, allemaal zonder problemen. Heb een 19" breedbeeld Iiyama TFT.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:05:
[...]
GamiQ, de game notes app met game maps!
ja ik heb dus geen breedbeeld tft-SaveMe- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:56:
[...]
Huh, ik heb de 360 niet anders dan op vga gebruikt en dat werkt juist als een tierelier. GoW, Oblivion, Hitman, allemaal zonder problemen. Heb een 19" breedbeeld Iiyama TFT.
Verwijderd
Zoals eerder aangegeven heb je die problemen alleen in 4:3 niet in breedbeeld. Het feit dat je bepaalde xbox games niet kan spelen en die hitman bug heb je echter wel...-SaveMe- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:56:
[...]
Huh, ik heb de 360 niet anders dan op vga gebruikt en dat werkt juist als een tierelier. GoW, Oblivion, Hitman, allemaal zonder problemen. Heb een 19" breedbeeld Iiyama TFT.
Verwijderd
Wie heeft er zin in een co-op game in Crackdown? tag: xxEVILTURKEYxx
Ik moet nog wat bazen halen en kan wel hulp gebruiken zeg maar.
p.s.
Nadat je 400 orbs hebt gevonden is het vinden van de laatste 100 vrij lastig
Wie heeft een achievement kunnen halen waar je iets 200ft moet werpen? Hoe heb je dat gedaan?
p.s.
Nadat je 400 orbs hebt gevonden is het vinden van de laatste 100 vrij lastig
Wie heeft een achievement kunnen halen waar je iets 200ft moet werpen? Hoe heb je dat gedaan?
Ik wil je wel helpen, moet zelf de co-op achievement namelijk nogVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:33:
Wie heeft er zin in een co-op game in Crackdown? tag: xxEVILTURKEYxx
p.s.
Nadat je 400 orbs hebt gevonden is het vinden van de laatste 100 vrij lastig![]()
Voeg en invite jij mij maar (toe): Twylight360
Verwijderd
Die heb ik per ongeluk gekregen toen ik een auto over de railing in het water gooideVerwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:33:
Verwijderd
Waat met een auto?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:40:
[...]
Die heb ik per ongeluk gekregen toen ik een auto over de railing in het water gooide
Gast ik stond echt op een torenhoge gebouw en deed zo'n stukje bouwmateriaal smijten (4* fullpull kracht overigens) en nog is het mij niet gelukt

Ik heb die achievement ook gehaald door een mens van een rots in het water te gooien.
Ik zou gewoon wachten tot je 4 sterren hebt zodat je 200ft. kan gooien
[ Voor 29% gewijzigd door jmxd op 10-04-2007 16:49 ]
Verwijderd
kan iemand mij hiermee helpen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:42:
Kun je na deze update ook .avi bestanden afspelen via Media Center? Eerst was het niet mogelijk maar nu dus wel?
Verwijderd
Uhm ik heb inmiddels al 4 sterren. Ik ga het even proberen met een auto en met een persoon. Misschien is het ook de bedoeling dat je hen als object moet nemenTwyLight schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:48:
Ik heb die achievement ook gehaald door een mens van een rots in het water te gooien.
Ik heb verscheidene keren contact gemaakt met de PC via Windows Media Share en via Media Center. Beide werkten altijd goed.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 15:38:
Ik word HELEMAAL gek.
UPnP is ingeschakeld.
Controleer of WMP 11 je Xbox360 heeft gevonden en heb ge-allowed anders lukt het natuurlijk nog niet.
Firewalls gooien wel degelijk roet in het eten, ook die van Windows kan het tegenwerken. Weet zeker dat je uPnP toelaat in Windows firewall. Met de Windows firewall had ik geen flauw benul dat-ie blokkeerde want die bleef stil.
Zet maar uit die Firewall kijk wat er gebeurd.
Ook de Personal Firewall van Symantek kan het verkeer blokkeren. Hij heeft een keer gelogd dat de Xbox360 verbinding wilde maken (gaf IP adres aan en vond ik verdacht) en daarop heb ik dat voortaan toegelaten.
Verwijderd
Gisteren kreeg ik trouwens een melding dat iemand co-op wilde spelen en nadat ik het had bevestigd was het niet echt co-op meer
Die kerel begon voor mij alle bazen en voor een af te maken. Nou niet helemaal maar nadat hij twee had afgemaakt deed ik gewoon mijn xbox uitzetten want het was niet echt co-op zoals ik het had verwacht..
Verwijderd
potje co-op spelen?TwyLight schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:59:
Maar ja. Ik zie dat je geen hulp nodig meer hebt (of mijn hulp niet wil).
Ik ga wat anders doen
Dan heb je Transcode360 nodig, dat is een add-on voor Media Center die Divx en sommige Xvid's in real-time herdecodeerd en naar Xbox360 zendt.
Moet je installeren op je PC en ook daar een directory opgeven die dient als buffer (houdt rekening met meerdere tientallen Mbytes).
Zoek maar naar Transcode360 op het internet daar kun je het programmaatje vinden.
Voor Mac OS X is er ook zoiets en heet het volgens mij Connect360 of zoiets.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:01:
[...]
potje co-op spelen?bij dead rising is het nog steeds niet mogelijk he om online samen te gamen?
Bij Heavy Weapon, moet ik nog 2 achievements waaronder:
Cannon Happy
Complete 11 missions without Nukes or reinforcements.
Nou ben ik bij level 11 geen nukes gebruikt, geen achievement
Wat valt er dan onder reinforcements? niet dood mogen gaan? Als dit het is is het echt niet te halen :x
Cannon Happy
Complete 11 missions without Nukes or reinforcements.
Nou ben ik bij level 11 geen nukes gebruikt, geen achievement
Wat valt er dan onder reinforcements? niet dood mogen gaan? Als dit het is is het echt niet te halen :x
Die heb je binnen 10 seconden zodra je 3 sterren op strength hebt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:33:
@ hierboven: reinforcements zijn nieuwe tanks ja
[ Voor 9% gewijzigd door curry684 op 10-04-2007 17:16 ]
Momentum verhogen door te rennen? Gok ik.Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:47:
[...]
Waat met een auto?![]()
Gast ik stond echt op een torenhoge gebouw en deed zo'n stukje bouwmateriaal smijten (4* fullpull kracht overigens) en nog is het mij niet geluktWeet je het zeker dat jij een auto 200ft hebt kunnen smijten?
Verwijderd
Weet iemand eigenlijk of we nu met de Spring update eindelijk native divx kunnen gaan afspelen? Ik lees hier verschillende berichten over, meeste wijzen wel in deze richting..
Zal we erg tof zijn!!!
Zal we erg tof zijn!!!
Dit topic is gesloten.