Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.317 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
PWM schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:53:
[...]

Ik kan ook niet wachten op Catan en Carcassonne

360 plaatje:

[afbeelding]
Hoe komen mensen toch aan deze screenies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

curry684 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:21:
[...]

Dat kan iets van doen hebben met dat de 360 nog niet is gehacked voor homebrew :z
Moah.. Het gaat (nog) niet gemakkelijk, maar ze draaien er al linux op. Ik denk dat het nu een mooie tijd is om te beginnen met XBMC voor de 360.. Als hij dan eind dit jaar helemaal gehacked is, kunnen we mooi van een goede versie van XBMC genieten...

Ik kan in ieder geval niet wachten om eindelijk ook HD spul te kunnen kijken via XBMC.. Microsoft is gewoon nietg handig omdat ze XBMC niet overnemen en porten naar de 360. Zonder een app zoals XBMC is er veel meer drang om het ding te hacken zodat er code gedraait kan worden... Helaas zal de filmlobby hier wel een grote vinger in de pap hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iken374
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-03 12:19

Iken374

webhostingtalk.nl

DarkShadow schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:17:
[...]

Je vergeet dat ondersteuning voor subs waarschijnlijk nooit op de xbox gaat komen, en dat is waarschijnlijk wel net zo gemakkelijk voor je vrouw. Ik ben bang dat je oude xbox er nog wel even blijft staan. Het is jammer dat het ding net te sloom is voor hd content.
Geen subs? Werkt als een trein dus weet niet waar je het over hebt.

HTTP://www.webhostingtalk.nl, Het discussieplatform voor en door webhosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-06 15:16

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Anoniem: 84457 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:20:
[...]

Play-Asia had 'Saints Row' voor een hele schappelijke prijs op hun site staan, dacht zo rond de 34 euro.
Daar koop je em hier nu wel voor maar in het begin niet.

Virtua Tennis en Gears of War kun je daar ook voor 34 eurootjes halen, geen verkeerde prijs lijkt me.

Ach genoeg games die je daar voor 34 euro kan halen.
Ik neem aan dat je Dagi bedoelde te quoten ? :)
Maar je hebt helemaaal gelijk. Zoals ik al zei bestel ik er ongeveer een spel per maand, en dat doe ik niet bepaald omdat ze zo duur zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:47
erg fijn dat ze Gears helemaal verkloot hebben met die update;

- zogenaamd minder snel tegen muren plakken als je rent? haha het is alleen maar erger geworden
- en nog meer last van bugs als niet ontploffende torque pijlen, wapens die niet meer schieten, wapens die opeens verdwijnen uit je handen etc etc

om maar te zwijgen van de mega crappy annex mode die iedereen alleen nog maar speelt en de online experience dus helemaal niks meer is voor mij

dank je Epic, nu kan deze game ook de kast in

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:43
Iken374 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:41:
[...]

Geen subs? Werkt als een trein dus weet niet waar je het over hebt.
eh bedoelde op de xbox360, (als er divx ondersteuning komt, heb het dus niet over transcode360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Phusebox schreef op woensdag 11 april 2007 @ 23:44:
erg fijn dat ze Gears helemaal verkloot hebben met die update;

- zogenaamd minder snel tegen muren plakken als je rent? haha het is alleen maar erger geworden
- en nog meer last van bugs als niet ontploffende torque pijlen, wapens die niet meer schieten, wapens die opeens verdwijnen uit je handen etc etc

om maar te zwijgen van de mega crappy annex mode die iedereen alleen nog maar speelt en de online experience dus helemaal niks meer is voor mij

dank je Epic, nu kan deze game ook de kast in
Gelukkig zijn er ook mensen die wel blij zijn met het werk dat Epic verricht. Ik zat met spanning te wachten op de nieuwe multiplayer mode, en ik vermaak me er kostelijk mee.
Ik zie niet helemaal in wat er zo verschrikkelijk anders is aan Annex dat het onspeelbaar is voor jou?
Regels zijn het zelfde, besturing is hetzelfde, maps zijn hetzelfde, nog steeds 2 teams alleen nu vechten ze voor een positie op de map/punten. Het brengt allemaal wat meer tactiek met zich mee, en een goed team verzamelen maakt het nog veel leuker.
Het is natuurlijk niet zo vreemd dat iedereen Annex aan het checken is 2 dagen na de release. Maak je niet druk, over een weekje zullen sommige mensen weer gewoon terug gaan als het nieuwe eraf is.
Misschien zelf een game hosten? ik had geen problemen om mijn "niet-annex" game te vullen.

Het blijven plakken onder het rennen heb ik persoonlijk totaal geen last van. Blijf ik inderdaad een keer plakken heeft dat meer te maken dat ik zelf niet goed bestuur. Eens in de zoveel tijd blijft me wapen inderdaad automatisch schieten, of helemaal niet tot een reload.. enz enz.
Denk dat het misschien 1 volle minuut is in een avond spelen. Ik vind dat op geen enkele manier afdoen aan de game.

Ik hoop dat je misschien Annex een keer wilt checken, misschien valt het na een aantal potjes met je vrinden nog mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Anoniem: 181923 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:27:
[...]

JA het werkt inderdaad goed bij GoW maar wat ik niet begrijp is dat het enorm lagt bij Crackdown terwijl het grafisch gezien inferieur is tov GoW. Bij GoW heb je overigens ook nog eens meerdere spelers.
Wat ik daaraan niet snap is dat je bij GoW (net als bij CoD3 wat ik dan wel veel speel) gewoon zelf je games host. Dus lijkt me dat de lag dan afhangt van je eigen verbinding of van diegene die de game host of meespelen. Overigens wel lame dat je xbox live gold nodig hebt voor games die je zelf host...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:16
Stealth2000 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:51:
Zijn er overigens nog meer GH2 bezitters hier die na een half nummer spelen en enkele keren opnieuw opstarten nu ook met een ring of death (3 rode leds) zitten ? Ik wel dus :(( Ook zonder controllers aangesloten en geen game in de xbox blijft ie een RoD geven.

Ik heb mijn xbox al even niet aangesloten op live dus wellicht dat mijn dashboard gewoon outdated is en/of ik een fix oid voor GH2 heb gemist ?

* Stealth2000 moet nu maar zijn xbox opsturen en €120 betalen om hem te laten fixen.
En ik was nog wel zo blij met GH2 :/
Geen ring of death maar mijn GH2 "freezed" wel constant. Meer mensen hebben hier problemen mee:
http://forum.guitarheroga...ault.aspx?g=posts&t=17747

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Weltschmerz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:27:
[...]

Je vergeet toch wel een puntje: Als je geen andere manier van afreageren >:) hebt.

Persoonlijk maak ik namelijk liever zelf muziek dan dat ik het simuleer op een console. Het lijkt me een melig spel, maar als ik game, liever crackdown of GoW, (of lekker old skool Monkey Island ; ) en anders ga ik lekker even zelf muziekjes maken :Y < al headbangende
Je hebt helemaal gelijk, mijn bewering ging alleen op voor diegene die vroeger verzuimd hebben pianoles te nemen. Er gaat natuurlijks niets boven 'the real thing'.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
.KeN. schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:39:
[...]

Ik heb zo'n 10 jaar in bandjes gezeten en muziek maken was een van mijn meest geliefde bezigheden, maar damn.. Guitar Hero moet je echt wel even proberen.. zéker als muzikant ! :)
Ik vraag me af of echte gitaristen, personen die dus redelijk tot goed met een 6 snarige real life gitaar overweg kunnen, ook uit de voeten kunnen met GHII, ik bedoel, spelen zij makkelijk nummers op Expert mode omdat hun vingers de snelheid gewend zijn ? En in hoeverre lijkt het op de real thing. De vraag omdraaien kan ook, zal iemand sneller echt gitaar leren spelen als hij veel geoefend heeft met GHII en daar zeer bedreven in is geraakt. Ik wet dat GHII voornamelijk een entertainment spelletje is, en zeker niet educatief bedoeld, maar toch

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
nnndoh schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:56:
is dit erg of niet...hele paasweekend guitar hero gespeeld. en op mijn werk luister ik de radio en zie dan nog in mijn gedachten dat balkje voorbij schuiven :/
Same for me, ik zie bij elk nummer gelkeurde bolletjes, bovendien denk ik, Damn, dat nummer had er ook in moeten zitten ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
En we kunnen hier verder gaan, Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 33! :)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.