Je mag 11 levels lang geen nukes en reinforcements gebruiken. Dus 11 aparte levels niet.Onno_Devine schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:11:
Bij Heavy Weapon, moet ik nog 2 achievements waaronder:
Cannon Happy
Complete 11 missions without Nukes or reinforcements.
Nou ben ik bij level 11 geen nukes gebruikt, geen achievement![]()
Wat valt er dan onder reinforcements? niet dood mogen gaan? Als dit het is is het echt niet te halen :x
Je mag inderdaad geen enkel leven verliezen (dat kost een reinforcement).Onno_Devine schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:11:
Bij Heavy Weapon, moet ik nog 2 achievements waaronder:
Cannon Happy
Complete 11 missions without Nukes or reinforcements.
Nou ben ik bij level 11 geen nukes gebruikt, geen achievement![]()
Wat valt er dan onder reinforcements? niet dood mogen gaan? Als dit het is is het echt niet te halen :x
Schrik niet, dit is niet zo moeilijk als je misschien denkt, als je een leven verliest moet je gewoon retry doen van het level. Als je het level maar niet complete waar je een leven verloren hebt. Ik weet niet meer of je het in één speelsessie moet halen.
@ Curry, TranceSetter en SeamusXanthus.SeamusXanthus schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:47:
[...]
Je mag inderdaad geen enkel leven verliezen (dat kost een reinforcement).
Schrik niet, dit is niet zo moeilijk als je misschien denkt, als je een leven verliest moet je gewoon retry doen van het level. Als je het level maar niet complete waar je een leven verloren hebt. Ik weet niet meer of je het in één speelsessie moet halen.
hmm dat zuigt best wel
Anoniem: 181923
Shit sorryTwyLight schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:04:
[...]
Ik bood het net aan, nu heb ik de Xbox al weer uit.
Ik zal je toevoegen en je kunt dan een invite sturen wanneer je online bent
Wat is die bug dan? Heb Hitman uitgespeeld en er is mij geen enkele bug opgevallen ?Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:30:
[...]
Zoals eerder aangegeven heb je die problemen alleen in 4:3 niet in breedbeeld. Het feit dat je bepaalde xbox games niet kan spelen en die hitman bug heb je echter wel...
GamiQ, de game notes app met game maps!
Jij moet mij inviten volgens mij omdat we dan jouw "verhaal" spelen.Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:14:
[...]
Shit sorryik heb dat gedeelte gemist ..
Ik zal je toevoegen en je kunt dan een invite sturen wanneer je online bent
Ik heb hem al uitgespeeld.
Ik zal vanavond wel ff kijken of ik nog kan (en zin) heb om online te komen.
Anoniem: 76616
Het probleem is dat ik mijn Xbox niet eens kan pingen vanaf mijn PC.. Heb al eens mijn Windows Firewall uitgezet, werkte nog niet. Ik denk dat het ergens in mijn router zit, misschien moet ik die maar eens resetten. Het is toch te gek voor woorden dat ik een device wat in hetzelfde netwerk zit niet eens kan pingen? Iemand daar een verklaring voor?DingieM schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:58:
[...]
Ik heb verscheidene keren contact gemaakt met de PC via Windows Media Share en via Media Center. Beide werkten altijd goed.
Controleer of WMP 11 je Xbox360 heeft gevonden en heb ge-allowed anders lukt het natuurlijk nog niet.
Firewalls gooien wel degelijk roet in het eten, ook die van Windows kan het tegenwerken. Weet zeker dat je uPnP toelaat in Windows firewall. Met de Windows firewall had ik geen flauw benul dat-ie blokkeerde want die bleef stil.
Zet maar uit die Firewall kijk wat er gebeurd.
Ook de Personal Firewall van Symantek kan het verkeer blokkeren. Hij heeft een keer gelogd dat de Xbox360 verbinding wilde maken (gaf IP adres aan en vond ik verdacht) en daarop heb ik dat voortaan toegelaten.
Lees de paar pagina's voor je bericht eensAnoniem: 8504 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 17:45:
Weet iemand eigenlijk of we nu met de Spring update eindelijk native divx kunnen gaan afspelen? Ik lees hier verschillende berichten over, meeste wijzen wel in deze richting..
Zal we erg tof zijn!!!
Maar het zou idd érg cool zijn
Anoniem: 208887
Jongens, ik heb gistere 2100 Microsoft punten gekocht heb de code ingevuld maar geeft aan dat het invalid is, dus ben ik net nog de winkel geweest, dat ding omgeruild heb ik lekker weer een nieuwe gekregen maar ook niet geeft invalid code aan. Wat doe ik verkeerd>? Ik heb alles echt goed overgenomen
Zijn het NL kaartjes of heeft de winkel een beetje de grijze import kanalen bezocht?Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:12:
Jongens, ik heb gistere 2100 Microsoft punten gekocht heb de code ingevuld maar geeft aan dat het invalid is, dus ben ik net nog de winkel geweest, dat ding omgeruild heb ik lekker weer een nieuwe gekregen maar ook niet geeft invalid code aan. Wat doe ik verkeerd>? Ik heb alles echt goed overgenomen
Zit je niet toevallig in het invoerscherm van een Xbox Live abbonnement? Of heb je je locale op USA staan (was iets met MS Points die niet vanuit amerika/europa konden worden gewisseld.)Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:12:
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hetzijn gewoon NL kaartjes, ik heb wel mijn hotmail account op USA staan (Florida) maak dat wat uit dan?
Yep, dan doetie het niet.Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:25:
Hetzijn gewoon NL kaartjes, ik heb wel mijn hotmail account op USA staan (Florida) maak dat wat uit dan?
En je kan je account ook niet veranderen, dus om gebruik te maken van je point moet je ff een nieuw account maken en daarop downloaden.Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:
[...]
en als ik um dan terug zet naar USA nadat ik de key heb ingevoerd?
Alles wat je voor het eerst download op een xbox, kan iedereen die een account heeft op die zelfde xbox gebruik maken van de downloaded content. Dit werkt helaas maar 1 keer. Dus dan kan je met je andere account ook gebruik maken van je download content

Dat kan helaas niet, je moet of een nieuw account maken onder NL of je moet je points via cc kopen of via Ebay USA.Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:30:
[...]
Hoe verander ik het terug in Nedelrands>? Ik heb het bij hotmail gedaan maar in me xbox staat hij nog op USA:S
[ Voor 78% gewijzigd door sekeroglan op 10-04-2007 20:36 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Hoe verander ik het terug in Nedelrands>? Ik heb het bij hotmail gedaan maar in me xbox staat hij nog op USA:S
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 208887 op 10-04-2007 20:35 ]
Dat is echt vet kut, kan ik wel de CC van me moeder gebruiken? of maak dat niet uit? dit is echt kut nuzit ik met 2100 punten waar ik niks mee kan, stuur me een PM anders dan wil ik het wel verkopen, ik woon in Den Haag. Maar als ik het koopt met me moeders CC kan ik dandus wel Films download via Marketplace omdat ik in USA ben ingeschreven? mijn hotmail is in USA aangemaakt. Ik woon zelf in NLsekeroglan schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 20:29:
[...]
Yep, dan doetie het niet.
[...]
En je kan je account ook niet veranderen, dus om gebruik te maken van je point moet je ff een nieuw account maken en daarop downloaden.
Alles wat je voor het eerst download op een xbox, kan iedereen die een account heeft op die zelfde xbox gebruik maken van de downloaded content. Dit werkt helaas maar 1 keer. Dus dan kan je met je andere account ook gebruik maken van je download content
[...]
Dat kan helaas niet, je moet of een nieuw account maken onder NL of je moet je points via cc kopen of via Ebay USA.
Je kan als het goed is gebruik maken van USA content op Live, omdat je een Amerikaanse account hebt. Alleen van die cc weet ik het niet zeker, omdat je daar volgens mij ook gegevens moet invoeren dus je adres moet ook in USA zijn. Maar net als je hotmail zullen er daar ook trucs voor zijn.Anoniem: 208887 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:01:
[...]
Dat is echt vet kut, kan ik wel de CC van me moeder gebruiken? of maak dat niet uit? dit is echt kut nuzit ik met 2100 punten waar ik niks mee kan, stuur me een PM anders dan wil ik het wel verkopen, ik woon in Den Haag. Maar als ik het koopt met me moeders CC kan ik dandus wel Films download via Marketplace omdat ik in USA ben ingeschreven? mijn hotmail is in USA aangemaakt. Ik woon zelf in NL
Zooo... ik ben he-le-maal naar de klote. Jaja, dat kan. Zonder Wii. Als je serieus RSI wilt krijgen, mijn tip van de week: ga Luxor 2 (XBL game) spelen en dan Pharao's Revenge. Wat de FAK is het einde?? Ik kwam tot level 14, toen dacht ik "ja tjoooooooooooooooo!!". 
Echt, ik heb pijn in m'n hand. Kutspel.
Echt, ik heb pijn in m'n hand. Kutspel.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Call me a donkey, maar ik heb een vraag aan jullie :
ik wil accu's in mn controllers *twee stuks*, dus ben ik er al over uit dat ik accu;s nodig heb
Maar, kan ik dan beter een quick charge kit nemen of een play and charge kit? De play and charge is duurder, beiden komen met een accu..Wat raden jullie mij aan? Ik game niet al te veel ; een beetje Worms doordeweeks en heel sporadisch Burnout met wat vrienden.
ik wil accu's in mn controllers *twee stuks*, dus ben ik er al over uit dat ik accu;s nodig heb
Maar, kan ik dan beter een quick charge kit nemen of een play and charge kit? De play and charge is duurder, beiden komen met een accu..Wat raden jullie mij aan? Ik game niet al te veel ; een beetje Worms doordeweeks en heel sporadisch Burnout met wat vrienden.
Heren, ik heb een vraagje:
Gister bij een kameraad een HK AVR245 receiver geinstalleerd en aangesloten op zijn 360 via een optische kabel.
Games en films zijn in surround, maar MP3's vanaf een cd'tje niet.
Is er een mogelijkheid om dit ook in surround (ik bedoel dan stereo over alle speakers) te krijgen? De receiver ziet de 360 dan nog steeds als een medium met Dolby Digital output, dus is er geen mogelijkheid om de receiver dan handmatig op stereo te zetten.
Het vreemde is trouwens wel dat andere stereo geluidsbronnen, zoals bv de tv, wel over alle speakers weergegeven kunnen worden.
Gister bij een kameraad een HK AVR245 receiver geinstalleerd en aangesloten op zijn 360 via een optische kabel.
Is er een mogelijkheid om dit ook in surround (ik bedoel dan stereo over alle speakers) te krijgen? De receiver ziet de 360 dan nog steeds als een medium met Dolby Digital output, dus is er geen mogelijkheid om de receiver dan handmatig op stereo te zetten.
Het vreemde is trouwens wel dat andere stereo geluidsbronnen, zoals bv de tv, wel over alle speakers weergegeven kunnen worden.
Ik heb beide, en gebruik de play and charge nooit. De quick charge is naar mijn mening gewoon het fijnste, accu's erin en hop, 2 (of 4 bij 2 tegelijk) uur later vol. Alleen wel zorgen dat je nooit met lege accu's zit, maar met 2 accu's gebeurt dat zelden tot nooit. Als de lichtjes op je controller gaan branden, volle erin en lege in de lader, werkt perfect.Exorcist schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 22:24:
Call me a donkey, maar ik heb een vraag aan jullie :
Anoniem: 206757
De XBLA titel van vandaag is Boom Boom Rocket.....HET low-budget alternatief voor Guitar Hero 2, maar weer eens wat punten scoren vandaag.
Thanks, klinkt erg leuk. Hm, deze week maar s halen (oh ja, ben ook 38Roely schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 13:45:
[...]
Ik heb Guitar Hero II vrijdag gehaald, en zou niet weten wat voor weer het het paasweekend is geweest. Ik heb alleen maar getokkeld op die gitaar. Easy is best te doen, ben nu met Medium bezig maar daar begint het best lastig te worden. Wel leuk zijn de 'Hammer On' en 'Pull Off' technieken die uitgelegd worden in de tutorial. Frustrerend is dat er op Youtube een gastje van 8 jaar is die 'psych freakout' in Expert mode bijna foutloos speelt(En hele stukken met zijn rug naar de TV !!!!). Op Medium mode kom ik nog maar op 74% van de noten ....
![]()
Het leek me een leuk spel toen ik er van hoorde, maar ik zat er naast !![]()
Het is een geweldig verslavend supervet megacool spel !![]()
![]()
p.s. Wel de gordijnen dicht doen, het staat een beetje vreemd : een vent van 37, vader van drie kinderen, de hele dag rammend op een speelgoed gitaar ......![]()
Ben je FPS en adventure moe, Kopen die GHII !!!!!!
Ben je FPS en adventure nog niet moe, Kopen die GHII !!!!!
Hoe je niet van FPS en adventure, Kopen die GHII !!!!
Ben je doof, laat maar zitten.
Ik heb afgelopen zaterdagmorgen maar eens Crackdown aangeschaft. Ik ben blij dat ik even heb gewacht tot ik fatsoenlijk tijd had, want wat is dat vet om gewoon menig (lees: 14) uur achter elkaar te spelen. Ik heb tot nu toe 2 van de 3 eilanden uitgespeeld, 1 generaal op het derde eiland verslagen, alles op 4 sterren, behalve de explosives op 3 en 418 agility/106 secret orbs verzameld.
Echt, te vet spel om gewoon een beetje in rond te dwalen.
Maar even een paar vraagjes/punten van kritiek. Er is geen tutorial, nu denk je, niet nodig, je weet na 10 minuten al wat je moet doen, klopt, maar toch vond ik de handleiding etc vrij onduidelijk op punten. De narator kan niet uit? Want hij zegt echt op de meest vreemde momenten onzinnige dingen. Sta ik in een garage "I can see my house from here" (woont zeker in een doos ofzo...), en de muziek kan alleen aan terwijl je in een auto zit? En dan ook nog verschillende auto's (eilanden?) hebben verschillende muziek? Ik weet dat de Agency cars een andere playlist hebben dan die russische autos.....maar misschien mis ik ergens iets?
Echt, te vet spel om gewoon een beetje in rond te dwalen.
Maar even een paar vraagjes/punten van kritiek. Er is geen tutorial, nu denk je, niet nodig, je weet na 10 minuten al wat je moet doen, klopt, maar toch vond ik de handleiding etc vrij onduidelijk op punten. De narator kan niet uit? Want hij zegt echt op de meest vreemde momenten onzinnige dingen. Sta ik in een garage "I can see my house from here" (woont zeker in een doos ofzo...), en de muziek kan alleen aan terwijl je in een auto zit? En dan ook nog verschillende auto's (eilanden?) hebben verschillende muziek? Ik weet dat de Agency cars een andere playlist hebben dan die russische autos.....maar misschien mis ik ergens iets?

&
Het was inderdaad gooien met een aanloopjeTwyLight schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:48:
Ik heb die achievement ook gehaald door een mens van een rots in het water te gooien.
Ik zou gewoon wachten tot je 4 sterren hebt zodat je 200ft. kan gooien
Inmiddels dus behaald en het spel uitgespeeld. Nu maar kijken hoe ik aan de laatste 50 orbs moet komen

Ik heb 3sterren bij 'bombing' maar nu ik alle drie de gangs heb vermoord kan ik dan ooit 4sterren status halen?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 11-04-2007 08:49 ]
Tuurlijk. Als je het spel uit hebt, kan je gewoon doorspelen met gangs.Anoniem: 181923 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:48:
Ik heb 3sterren bij 'bombing' maar nu ik alle drie de gangs heb vermoord kan ik dan ooit 4sterren status halen?
Anoniem: 130184
- Xbox 360 op VGA kabel aansluiten-SaveMe- schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 18:30:
[...]
Wat is die bug dan? Heb Hitman uitgespeeld en er is mij geen enkele bug opgevallen ?
- Hitman voor de 360 opstarten (contracts? iig de 360 versie...)
- Hitman geeft fout "Hey je xbox staat op 50hz, verander naar 60hz dan mag je spelen"
De grap is dat met VGA dat ding altijd al op 60hz staat, dat kan je niet veranderen. Het spel lijkt naar de "normale" scart/composiet settings te kijken, die je dus niet kan veranderen. Oplossing? composiet/scart kabel regelen, xbox naar de woonkamer beneden slepen, settings op 60hz zetten, en xbox weer naar de computerkamer boven slepen.... Dit was erg grappig aangezien ik mijn composiet/scart/component kabel al aan een maat gegeven had die een componentkabel wilde hebben...
Overigens neem ik aan dat je hier geen last van hebt als je settings al op 60hz stonden, maar dat was hier niet het geval, en ook niet zomaar te veranderen. iig was het bij mij allemaal erg omslachtig.
Mensen,
Weet iemand nog een 'real life' winkel waar het 360 Wireless Expansion Pack te krijgen is voor een leuke prijs?
BIj veel winkels kost die 75 euro, terwijl hij online voor 55 te krijgen is...
Ik heb `m vandaag nodig, vandaar geen online bestelling
Weet iemand nog een 'real life' winkel waar het 360 Wireless Expansion Pack te krijgen is voor een leuke prijs?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Alleen ik zie geen gangs meerPWM schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:55:
[...]
Tuurlijk. Als je het spel uit hebt, kan je gewoon doorspelen met gangs.
The Trifecta
Wipe the city clean by taking out all members of all three gangs
Mijn TV staat aan het voeteneinde van mijn bed, ik lig dus altijd als ik game, of zit recht op in bed met mn rug tegen de muur. Nou wil ik graag guitar hero 2 gaan proberen, maar is dat wel te spelen als je zo zit? Ik heb dus niet echt een andere mogelijkheid.
Media Markt Den Haag voor 64 euro ofzo iets.Michael Knight schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:09:
Mensen,
Thanks, quick charge it is!DeepSeven schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:42:
[...]
Ik heb beide, en gebruik de play and charge nooit. De quick charge is naar mijn mening gewoon het fijnste, accu's erin en hop, 2 (of 4 bij 2 tegelijk) uur later vol. Alleen wel zorgen dat je nooit met lege accu's zit, maar met 2 accu's gebeurt dat zelden tot nooit. Als de lichtjes op je controller gaan branden, volle erin en lege in de lader, werkt perfect.
In het hoofdmenu kun je kiezen met stick naar rechts/links of je wil spelen met/zonder crimes.Anoniem: 181923 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:37:
[...]
Alleen ik zie geen gangs meerJe moest ze toch allemaal uitroeien?
The Trifecta
Wipe the city clean by taking out all members of all three gangs
edit: Dat is dus NA dat je de 3 gangs hebt gewiped. Dan kun je ook nog de zogenaamde time trials gaan doen met/zonder crimes waarbij als je kiest met/zonder crimes de gangs alleen buiten de "bosslocatie" wel/niet aanwezig zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door MiramarVTM op 11-04-2007 10:05 ]
Hmm, ik had iets meer richting Nijmegen gehooptAnoniem: 208887 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:48:
[...]
Media Markt Den Haag voor 64 euro ofzo iets.
Afgelopen week ben ik naar MediaMarkt in Arnhem geweest, maar daar waren ze ook rond de €75..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Alle bronnen die je digitaal aansluit sturen alleen de speakers aan waar het geluid voor bedoeld is.tj33rd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:12:
Dus een stereo mp3 cd zal je inderdaad alleen uit de voorste speakers horen.
Bij een analoge bron, zoals de tv, probeert de receiver er zelf surround van te maken waardoor je wel geluid uit alle speakers krijgt.
De situatie die jij beschrijft klopt dus precies.
Ja maar elk Mediamarkt prijzen zijn soms anders dan de andere Mediamarkt prijzen, Ik werk zelfbij de Mediamarkt Den haag dan daar is die pack 64 euro, het is ook zo met Ipod, Mp3 spelers etcMichael Knight schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:20:
[...]
Hmm, ik had iets meer richting Nijmegen gehoopttoch bedankt..
Afgelopen week ben ik naar MediaMarkt in Arnhem geweest, maar daar waren ze ook rond de €75..
Hey Bedankt! Ik kan nu weer met crimes verderMiramarVTM schreef op woensdag 11 april 2007 @ 10:03:
[...]
In het hoofdmenu kun je kiezen met stick naar rechts/links of je wil spelen met/zonder crimes.
edit: Dat is dus NA dat je de 3 gangs hebt gewiped. Dan kun je ook nog de zogenaamde time trials gaan doen met/zonder crimes waarbij als je kiest met/zonder crimes de gangs alleen buiten de "bosslocatie" wel/niet aanwezig zijn.
Ik wil toch echt alles 4sterren halen voordat ik crackdown in mijn kast wegleg
edit:
Inderdaad Maxed-out totdat ik Master Agent word
Krijg je nog special power nadat je alle orbs hebt gevonden?
Inderdaad Maxed-out totdat ik Master Agent word
Krijg je nog special power nadat je alle orbs hebt gevonden?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 181923 op 11-04-2007 11:55 ]
vier sterren en daarna maxed-out bedoel je natuurlijk
Advocatus ineptias | Free Speech Online
dead rising 2 in de maak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! beters!
http://360only.nl/nieuwsitem.php?nid=5258
Anoniem: 130184
Vond ik eigenlijk een beetje overrated game. Ik bedoel na 2 dagen zombies hakken had ik het wel gezien, en om nu te zeggen dat het die 60 euro waard was... Dat vage save systeem hielp ook niet echt en de missies vond ik ook niet echt leuk.PacinoAllstars schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:03:
Maar wie weet wordt 2 WEL goed ja....
Dan zou het misschien kunnen zijn dat de kabel in verkeerde poortje van de switch zit. Bij mijn Versatel ADSL modem kan ik maar 2 van de 4 connectors gebruiken voor "gewoon" IP verkeer. Die andere 2 zijn voor IPTV. Heb 1 poortje naar de Xbox360 en andere poortje naar PC.Anoniem: 76616 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:00:
[...]
Het probleem is dat ik mijn Xbox niet eens kan pingen vanaf mijn PC.. Heb al eens mijn Windows Firewall uitgezet, werkte nog niet. Ik denk dat het ergens in mijn router zit, misschien moet ik die maar eens resetten. Het is toch te gek voor woorden dat ik een device wat in hetzelfde netwerk zit niet eens kan pingen? Iemand daar een verklaring voor?
Ik weet niet of het standaard is maar goedkope switches kunnen nog wel eens het "probleem" hebben dat bepaalde connectors niets lijken te doen en anderen wel. Weet dus niet of dat een probleem is.
Weet wel dat wij op het werk grote Cisco switches hebben met 24 of 48 poorten en die zijn allemaal configureerbaar...om alleen maar aan te geven dat een poort wel of niet kan werken door een bepaalde configuratie in de software in de switch...
De manier van saven is inderdaad erg omslachtig. Ik vergeet het ook altijd waardoor ik hele stukken terugval steeds.Anoniem: 130184 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:10:
[...]
Vond ik eigenlijk een beetje overrated game. Ik bedoel na 2 dagen zombies hakken had ik het wel gezien, en om nu te zeggen dat het die 60 euro waard was... Dat vage save systeem hielp ook niet echt en de missies vond ik ook niet echt leuk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
De manier van saven draagt juist bij aan het spel. Als je overal kon saven zou er namelijk geen ruk aan zijnAnoniem: 130184 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:10:
[...]
Vond ik eigenlijk een beetje overrated game. Ik bedoel na 2 dagen zombies hakken had ik het wel gezien, en om nu te zeggen dat het die 60 euro waard was... Dat vage save systeem hielp ook niet echt en de missies vond ik ook niet echt leuk.
Maar wie weet wordt 2 WEL goed ja....
Anoniem: 210650
Hey all, ik had ff een vraagje.
Als 360-bezitter heb ik wel eens zin om een flink potje te knallen over Xbox Live
Iemand die mij een game kan aanraden? GoW heb ik al, maar ik zoek meer iets in de.. Call of Duty style zegmaar. Ik twijfel dan ook tussen Call of Duty 2 en 3. 2 is een stuk goedkoper, en aangezien ik niet echt geld over heb.. Of toch 3 doen? Of iemand misschien een andere optie?
Als 360-bezitter heb ik wel eens zin om een flink potje te knallen over Xbox Live
Tja als het goed is is CoD 2 €30 Zelf vindt ik Perfect dark zero ook wel grappig online ook €30! (tis maar een idee
zit namenlijk wel een redelijk verschil in CoD of PDZ!
Maar om in de winkel te vergelijken is misschien wel leuk
Maar om in de winkel te vergelijken is misschien wel leuk
[ Voor 15% gewijzigd door Onno_Devine op 11-04-2007 13:27 ]
2 is sowieso een goede game, ik ben er nu mee bezig. edt: kijk even of je hem 2e hands kan krijgen ergens, dan heb je hem al voor 15 euro. cod 3 is nu ook goed 2e hands te krijgen. (forum.xboxworld.nl bv)
[ Voor 59% gewijzigd door SaN op 11-04-2007 13:28 ]
Volgens mij komt de Spring update op 7 mei. Misschien is het al eerder genoemd....mijn excuses dan
Onderstaande link kreeg ik net in een TechNET e-mail van Microsoft :
http://www.microsoft.com/...04-08MessengerXboxPR.mspx
Onderstaande link kreeg ik net in een TechNET e-mail van Microsoft :
http://www.microsoft.com/...04-08MessengerXboxPR.mspx
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 11-04-2007 13:38 ]
Ga je voor singleplayer : CoD2Anoniem: 210650 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:18:
Als 360-bezitter heb ik wel eens zin om een flink potje te knallen over Xbox LiveIemand die mij een game kan aanraden? GoW heb ik al, maar ik zoek meer iets in de.. Call of Duty style zegmaar. Ik twijfel dan ook tussen Call of Duty 2 en 3. 2 is een stuk goedkoper, en aangezien ik niet echt geld over heb.. Of toch 3 doen? Of iemand misschien een andere optie?
Ga je voor multiplayer : CoD3
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Daar kan ik inderdaad niet over mee praten, ik heb ze beide nog niet online gespeeld. ENige wat ik weet is dat cod 2 singleplayer gewoon erg goed is, en ik hem niet veel minder vond dan de cod3 singleplayer, misschien zelfs wel iets beter.
Anoniem: 8504
Hmm.. Het begint er zo langzamerhand een beetje op te lijken.. Heb alleen geen idee wat die MPEG-4 profile nu precies inhoudt... Wel goed dat hij H.264 ondersteund, dat formaat kom je ook steeds vaker tegen.Microsoft just dropped a huge video bomb today with the announcement of the Spring Dashboard update to the Xbox 360. Tucked away behind all the hubbub about Instant Messaging and a Keyboard Accessory were these golden eggs:
- H.264 video support: Up to 15 Mbps, Baseline, Main, and High (up to level 4.1) Profiles with 2 channel AAC LC and Main Profiles.
- Added MPEG-4 Part 2 video support: Up to 8 Mbps, Simple Profile with 2 channel AAC LC and Main Profiles.
Nu alleen nog native divx ondersteuning en dan kan ik eindelijk mijn xbox1+XBMC naar de zolder verhuizen..
Ik vind overigens op dit moment de vergelijking tussen de 360 en Xbox1+XBMC nog niet echt aan de orde. Als ik zou moeten kiezen voor een media hub, kies ik nog steeds met grote voorsprong de oude xbox.. Ik heb niet echt de behoefte om voor iedere film m'n PC aan te zetten zodat deze een beetje dom kan gaan staan te numbercrunchen..
Daarbij is de interface van XBMC nog eens vele malen gelikter en eenvoudiger, mijn vrouw moet er ook mee kunnen werken..
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 11-04-2007 14:09 ]
Ondanks dat we het al weken stiekem wisten vraag ik me toch echt af waar ze nu ineens officiele confirmation vandaan halen: ik kan het op geen enkele press site vinden.PacinoAllstars schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:03:
[edit]
Ik hoor dat ze het uit een Famitsu hebben uit de agenda van Capcom's gamer day. Niets officieels dus, gewoon hetzelfde wat we al 3 maanden wisten.
[ Voor 20% gewijzigd door curry684 op 11-04-2007 14:20 ]
Anoniem: 184536
ik hoop echt dat er wat mensen aan de gang gaan om xbmc voor de 360 te maken maar ik kan er helaas nog neits over vinden.
Dat kan iets van doen hebben met dat de 360 nog niet is gehacked voor homebrewAnoniem: 184536 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:20:
ik hoop echt dat er wat mensen aan de gang gaan om xbmc voor de 360 te maken maar ik kan er helaas nog neits over vinden.

Ik heb deel 3 van de week bestel @ Play-Asia.com (Gold, regiovrije versie) voor 35 euro met verzenden. Dan scheelt het al niet veel meer met deel 2Anoniem: 210650 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:18:
Als 360-bezitter heb ik wel eens zin om een flink potje te knallen over Xbox LiveIemand die mij een game kan aanraden? GoW heb ik al, maar ik zoek meer iets in de.. Call of Duty style zegmaar. Ik twijfel dan ook tussen Call of Duty 2 en 3. 2 is een stuk goedkoper, en aangezien ik niet echt geld over heb.. Of toch 3 doen? Of iemand misschien een andere optie?
Iemand die hier op wil/kan reageren?Weltschmerz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 08:40:
Maar even een paar vraagjes [...] De narator kan niet uit? Want hij zegt echt op de meest vreemde momenten onzinnige dingen. Sta ik in een garage "I can see my house from here" (woont zeker in een doos ofzo...), en de muziek kan alleen aan terwijl je in een auto zit? En dan ook nog verschillende auto's (eilanden?) hebben verschillende muziek? Ik weet dat de Agency cars een andere playlist hebben dan die russische autos.....maar misschien mis ik ergens iets?
&
Zijn er overigens nog meer GH2 bezitters hier die na een half nummer spelen en enkele keren opnieuw opstarten nu ook met een ring of death (3 rode leds) zitten ? Ik wel dus :(( Ook zonder controllers aangesloten en geen game in de xbox blijft ie een RoD geven.
Ik heb mijn xbox al even niet aangesloten op live dus wellicht dat mijn dashboard gewoon outdated is en/of ik een fix oid voor GH2 heb gemist ?
* Stealth2000 moet nu maar zijn xbox opsturen en €120 betalen om hem te laten fixen.
En ik was nog wel zo blij met GH2
Ik heb mijn xbox al even niet aangesloten op live dus wellicht dat mijn dashboard gewoon outdated is en/of ik een fix oid voor GH2 heb gemist ?
* Stealth2000 moet nu maar zijn xbox opsturen en €120 betalen om hem te laten fixen.
En ik was nog wel zo blij met GH2

Wat is er gebeurd met je garantie?Stealth2000 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:51:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nadeel van tweedehands kopen. Heb de xbox wel op mijn naam laten zetten maar de garantie geldt blijkbaar alleen voor de eerste eigenaar. Als ik dat eerder wist had ik me overigens nooit laten verleiden door de mooie prijs om tweedehands te kopen.
Ik lig altijd de bank, meet de tv aan het 'voeteneinde', en dit gaat prima met Guitar Hero ! Van staan wordt ik alleen moe.sander-sp schreef op woensdag 11 april 2007 @ 09:40:
Mijn TV staat aan het voeteneinde van mijn bed, ik lig dus altijd als ik game, of zit recht op in bed met mn rug tegen de muur. Nou wil ik graag guitar hero 2 gaan proberen, maar is dat wel te spelen als je zo zit? Ik heb dus niet echt een andere mogelijkheid.
LET OP : Als je op een bed speelt zul je merken dat je na verloop van tijd staat te springen op je bed, rockend op je plastic gitaar !!!!
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
De Xbox 360 is NIET te pingen !!!!Anoniem: 76616 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 19:00:
[...]
Het probleem is dat ik mijn Xbox niet eens kan pingen vanaf mijn PC.. Heb al eens mijn Windows Firewall uitgezet, werkte nog niet. Ik denk dat het ergens in mijn router zit, misschien moet ik die maar eens resetten. Het is toch te gek voor woorden dat ik een device wat in hetzelfde netwerk zit niet eens kan pingen? Iemand daar een verklaring voor?
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Dames en heren van het forum,
Klaar met de super powers van Crackdown,
Twijfel je over COD 2 of 3 (ik zal drie doen, Capture de Flag op Eder Dam is al de aanschaf waard)
Vond je Deadrising geen bal aan
Hou je niet van vuurwerk
Hou je wel van vuurwerk
Lig je in bed te gamen
Staat je Xbox op 60 of 50 Hz
Kan je je Xbox wel of niet pingen,
Maakt allemaal niet uit, zolang je je kan afreageren met Guitar Hero II, zeker nu je ook Killer Queen van Queen kan downloaden.
@* Stealth2000
Jij zal een andere manier moeten verzinnen, kom anders gewoon langs met je gitaar voor een multiplayer gig !
Twijfel je over COD 2 of 3 (ik zal drie doen, Capture de Flag op Eder Dam is al de aanschaf waard)
Hou je niet van vuurwerk
Hou je wel van vuurwerk
Lig je in bed te gamen
Maakt allemaal niet uit, zolang je je kan afreageren met Guitar Hero II, zeker nu je ook Killer Queen van Queen kan downloaden.
@* Stealth2000
Jij zal een andere manier moeten verzinnen, kom anders gewoon langs met je gitaar voor een multiplayer gig !
Roely schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:23:
Hou je niet van vuurwerk
Hou je wel van vuurwerk
Lig je in bed te gamen
@* Stealth2000
Oeh, multiplayer jam-sessie klinkt idd wel lachen. Maargoed; jij hebt dus 0,0 probs met GH2 ? Heb je een volledig up-to-date dashboard ?Roely schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:23:
@* Stealth2000
dit kan nooit het probleem zijn, omdat mensen zonder xbox live ook gewoon GH2 moeten kunnen spelen. Ik geloof dat de update(indien nodig bij een spel) ook op de disc zelf staat, welke je dan verplicht moet installeren. 1 van de problemen die mensen ondervinden met een firmware hack dacht ik.
Wat heeft de GOLD edition meer? Ik bestel nooit via internet maar heb wel een creditcard. Als ik dit hier zou bestellen kost het dan in zijn totaliteit 37 euro? Of komen er dan nog verzendkosten, handelingskosten en douanekosten erbij?.KeN. schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:27:
[...]
Ik heb deel 3 van de week bestel @ Play-Asia.com (Gold, regiovrije versie) voor 35 euro met verzenden. Dan scheelt het al niet veel meer met deel 2
FF een vraagje, ik heb mijn account in het USA gemaakt, niet Nederlands. Ik kan wel de nieuwste films/movie clips etc ZIEN maar niet downloaden natuurlijk omdat je Microsoft punten voor moet hebben, ik had eergistere 2100 Microsoft punten gekocht, maar het lukte mij niet om die in te voeren, gaf " invalid key' aan, maar dat komt omdat mijn account in het USA is en niet Nederlands (Kaartje was ook in het Nederlands)
Nu is mijn vraag is, als je een Credit Card heb, VISA of Mastercard maakt niet, kan je dus wel 2000 Amerikaanse Microsoft punten kopen? Denk het wel toch? Dus als het goed is kan ik wel Films/TV shows downloaden? Is het iemand al gelukt?
Nu is mijn vraag is, als je een Credit Card heb, VISA of Mastercard maakt niet, kan je dus wel 2000 Amerikaanse Microsoft punten kopen? Denk het wel toch? Dus als het goed is kan ik wel Films/TV shows downloaden? Is het iemand al gelukt?
Ik heb het niet zelf geprobeer, maar volgens mij heeft PWM al ergens in dit topie gesuggereerd (hij heeft het zelf geprobeerd?) om via eBay Amerikaanse MS Point te kopen. Deze kun je wel gebruiken bij je Amerikaanse account. Als je met een NL CC punten koopt kun je die volgens mij alleen onder je NL account gebruiken. Onder een US account een NL CC koppelen kan volgens mij ook niet, daarbij zit mijn CC al onder m'n NL account en je kunt hem niet onder 2 accounts tegelijk gebruikenAnoniem: 208887 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:02:
FF een vraagje, ik heb mijn account in het USA gemaakt, niet Nederlands. Ik kan wel de nieuwste films/movie clips etc ZIEN maar niet downloaden natuurlijk omdat je Microsoft punten voor moet hebben, ik had eergistere 2100 Microsoft punten gekocht, maar het lukte mij niet om die in te voeren, gaf " invalid key' aan, maar dat komt omdat mijn account in het USA is en niet Nederlands (Kaartje was ook in het Nederlands)
Je vergeet dat ondersteuning voor subs waarschijnlijk nooit op de xbox gaat komen, en dat is waarschijnlijk wel net zo gemakkelijk voor je vrouw. Ik ben bang dat je oude xbox er nog wel even blijft staan. Het is jammer dat het ding net te sloom is voor hd content.Anoniem: 8504 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:04:
[...]
Hmm.. Het begint er zo langzamerhand een beetje op te lijken.. Heb alleen geen idee wat die MPEG-4 profile nu precies inhoudt... Wel goed dat hij H.264 ondersteund, dat formaat kom je ook steeds vaker tegen.
Nu alleen nog native divx ondersteuning en dan kan ik eindelijk mijn xbox1+XBMC naar de zolder verhuizen..
Ik vind overigens op dit moment de vergelijking tussen de 360 en Xbox1+XBMC nog niet echt aan de orde. Als ik zou moeten kiezen voor een media hub, kies ik nog steeds met grote voorsprong de oude xbox.. Ik heb niet echt de behoefte om voor iedere film m'n PC aan te zetten zodat deze een beetje dom kan gaan staan te numbercrunchen..
Daarbij is de interface van XBMC nog eens vele malen gelikter en eenvoudiger, mijn vrouw moet er ook mee kunnen werken..
Roely schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:23:
Hou je niet van vuurwerk
Hou je wel van vuurwerk
Lig je in bed te gamen
@* Stealth2000
Mijn Xbox hangt aan het internet en sign altijd in als ik hem aanzet. Ik heb dus de laatste updates van het dashboard op de Xbox staan. Ter info, mijn Xbox is niet gemod op welke wijze dan ook.Stealth2000 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:36:
[...]
Oeh, multiplayer jam-sessie klinkt idd wel lachen. Maargoed; jij hebt dus 0,0 probs met GH2 ? Heb je een volledig up-to-date dashboard ?
Ik heb GHII op 6 April gekocht bij de MM in Breda. Heb wel een 'foute' gitaar met hangende wammer handle, maar met mijn niveau is dit nog niet echt een issue. Ik las trouwens dat dit eenvoudig met een schroevendraaier is op te lossen ...
De schijf van GHII is sindsdien nooit meer uit mijn Xbox geweest en nooit enig probleem gehad. Heb er imiddels 30 + uren opzitten.
Mijn Xbox staat verticaal. Toen ik hem horizontaal had liep hij af en toe vast
Het enige wat vreemd is aan mijn Xbox, zijn de groene leds die aangeven op welke 'poort' je controller aangesloten is. Als mijn gitaar er in zit, en voor de rest niets, verspringen de leds onregelmatig van links boven naar rechts boven

B.t.w. Ik woon in de buurt van Breda ........
Had ik op dit forum al gemeld dat Guitar Hero II enorm leuk is, of modern geproken, Guitar Hero II is die Shit die moet ownen !!!!
Anoniem: 93186
Heren, dit topic gaat zo snel... ik heb alle delen even snel doorgekeken maar kan
niet 1 2 3 antwoord op mijn vraag vinden en die luid:
Weet iemand hoe ik aan punten kan komen voor de Americaanse XboX live variant?
Want met je Nederlandse gamerstag is daar ook niets leuks te vinden.
Ik heb overigens geen creditcard.
niet 1 2 3 antwoord op mijn vraag vinden en die luid:
Weet iemand hoe ik aan punten kan komen voor de Americaanse XboX live variant?
Want met je Nederlandse gamerstag is daar ook niets leuks te vinden.
Ik heb overigens geen creditcard.
Gewoon puntjes ebayen, door de dollarkoers kom je meestal toch even duur uit als in NederlandAnoniem: 208887 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:02:
Ik doe het ook en het werkt prima. Zorg er wel voor dat diegene de code emailt en niet echt mailt
@smartscan, beter lezen dan denk ik. PWM heeft het meerdere malen vermeld. Anyway, lees hierboven.
[ Voor 4% gewijzigd door DarkShadow op 11-04-2007 16:23 ]
Je hebt een knopje op de afstandbedieing met Stereo Surround. Probeer dat eens.tj33rd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 23:12:
Je vergeet toch wel een puntje: Als je geen andere manier van afreageren hebt.Roely schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:23:
Hou je niet van vuurwerk
Hou je wel van vuurwerk
Lig je in bed te gamen
@* Stealth2000
Persoonlijk maak ik namelijk liever zelf muziek dan dat ik het simuleer op een console. Het lijkt me een melig spel, maar als ik game, liever crackdown of GoW, (of lekker old skool Monkey Island ; ) en anders ga ik lekker even zelf muziekjes maken

[ Voor 0% gewijzigd door Weltschmerz op 11-04-2007 16:28 . Reden: Typo ]
&
tweede hands x360 premium compleet zonder spellen voor 270 € duur ? zit naar zeggen 13 maanden garantie op! maar dat kan je schijnbaar niet claimen als tweede eigenaar... dus vraag ik mij af of het wel zo goedkoop is
Did you know that i can bend minds with my spoon ?
redelijk nette prijs. Je kan gemakkelijk de garantie overnemen, gewoon niet zeggen dat je de tweede eigenaar bent. Als die persoon nooit garantie heeft nodig gehad en zijn console niet is geregistreerd heb jij je garantie.ICE74 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:30:
tweede hands x360 premium compleet zonder spellen voor 270 € duur ? zit naar zeggen 13 maanden garantie op! maar dat kan je schijnbaar niet claimen als tweede eigenaar... dus vraag ik mij af of het wel zo goedkoop is
Anoniem: 199688
Offtopic: Monkey Island!! Guybrush TreepwoodWeltschmerz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:27:
[...]
Je vergeet toch wel een puntje: Als je geen andere manier van afreageren hebt.
Persoonlijk maak ik namelijk liever zelf muziek dan dat ik het simuleer op een console. Het lijkt me een melig spel, maar als ik game, liever crackdown of GoW, (of lekker old skool Monkey Island ; ) en anders ga ik lekker even zelf muziekjes maken< al headbangende
Net Tony Hawk 8 zowat uitgespeeld, beste uit de hele serie imo.
ooh ok... thanks for the tip !DarkShadow schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:32:
[...]
redelijk nette prijs. Je kan gemakkelijk de garantie overnemen, gewoon niet zeggen dat je de tweede eigenaar bent. Als die persoon nooit garantie heeft nodig gehad en zijn console niet is geregistreerd heb jij je garantie.
ik zal het e.e.a. eens even nagaan....
Did you know that i can bend minds with my spoon ?
Ik heb zo'n 10 jaar in bandjes gezeten en muziek maken was een van mijn meest geliefde bezigheden, maar damn.. Guitar Hero moet je echt wel even proberen.. zéker als muzikant !Weltschmerz schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:27:
[...]
Je vergeet toch wel een puntje: Als je geen andere manier van afreageren hebt.
Persoonlijk maak ik namelijk liever zelf muziek dan dat ik het simuleer op een console. Het lijkt me een melig spel, maar als ik game, liever crackdown of GoW, (of lekker old skool Monkey Island ; ) en anders ga ik lekker even zelf muziekjes maken< al headbangende
Anoniem: 181923 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:59:
[...]
Wat heeft de GOLD edition meer? Ik bestel nooit via internet maar heb wel een creditcard. Als ik dit hier zou bestellen kost het dan in zijn totaliteit 37 euro? Of komen er dan nog verzendkosten, handelingskosten en douanekosten erbij?
En er komt nog 2 euro aan verzendkosten bij.Extra's :
Call of Duty 3: GOLD Bonus DVD
Making of Treyarchs Call of Duty 3
Inside the Normandy Breakout: Interviews
with Veterans of the Campaign
Call of Duty 3 Official Launch Trailer
Multiplayer Overview
Game Head: Call of Duty 3 Challenge
Call of Duty 3: GOLD Token:
In-pack coupon allows consumers to download the Valor Map Pack, a $10 value, for free on Xbox Live Marketplace.
Douanekosten heb ik iig nog nooit gehad en ik bestel er minimaal 1x per maand wel een spel.
Zorg alleen dat je er nooit 2 tegelijk besteld, want dan is je envelop te groot / totaalprijs te hoog -> douane vist 'm eruit en hop betalen maar.
[ Voor 15% gewijzigd door Ken. op 11-04-2007 16:40 ]
Thanks!.KeN. schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:39:
[...]
Ik heb zo'n 10 jaar in bandjes gezeten en muziek maken was een van mijn meest geliefde bezigheden, maar damn.. Guitar Hero moet je echt wel even proberen.. zéker als muzikant !
[...]
[...]
En er komt nog 2 euro aan verzendkosten bij.
Douanekosten heb ik iig nog nooit gehad en ik bestel er minimaal 1x per maand wel een spel.
Zorg alleen dat je er nooit 2 tegelijk besteld, want dan is je envelop te groot / totaalprijs te hoog -> douane vist 'm eruit en hop betalen maar.
welke zijn regiovrij?
xbox360 -> games by version -> region free
"No Region Protection"
"No Region Protection"
JA het werkt inderdaad goed bij GoW maar wat ik niet begrijp is dat het enorm lagt bij Crackdown terwijl het grafisch gezien inferieur is tov GoW. Bij GoW heb je overigens ook nog eens meerdere spelers.SCIxX schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:55:
Werkt goed zeg, dat xbox live, DOA4 en GoW gespeeld, beide zonder lag en goed te spelen!
Kunnen we niet gebruik maken van 'european version games'?.KeN. schreef op woensdag 11 april 2007 @ 18:13:
xbox360 -> games by version -> region free
"No Region Protection"
Ik ben ook flink aan het inslaan qua XBLA games... 
Net Boom Boom Rocket gekocht. Valt me iets tegen. (en ik kan het gewoon niet) ;-)
Gisteren al Luxor 2. Helemaal mijn spel, superverslavend.
Nu nog ergens wat extra tijd kopen in the real world...
Net Boom Boom Rocket gekocht. Valt me iets tegen. (en ik kan het gewoon niet) ;-)
Gisteren al Luxor 2. Helemaal mijn spel, superverslavend.
Nu nog ergens wat extra tijd kopen in the real world...
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
daar heb ik de demo ook van gedownload. Spel kon me totaal niet boeien. Op het goede moment een knopje indrukken *whoehoe*spaceboy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:33:

Gezien je de term "European Version Games" gebruikt neem ik aan dat je zelf al hebt gekeken ?Anoniem: 181923 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:30:
[...]
Kunnen we niet gebruik maken van 'european version games'?
Dan heb je ook gezien dat ze die op P-A iig niet (meer) verkopen.
Plus, toen ze ze hadden waren de prijzen dusdanig hoog dat je ze net zo goed hier kon kopen.
Nu wordt ie helemaal mooi!
Toen ik mijn Xbox registreerde als 'kaduuk', kreeg ik te horen dat na het opsturen het 10 werkdagen zal duren voordat ik een ander kreeg. Vervolgens belde ik de support lijn om te vragen waar mijn Xbox bleef, vertelde deze lieve schat dat het nog tot eind volgende week kan duren...
Dat zijn geen 10 werkdagen maar 20... lekker is dat.
Andere mensen hier ervaring mee?
Dit vind ik geen manier van zaken doen. Uiteraard ben ik ongeduldig, maar dat komt meer omdat mij de hoop is gegeven dat ik deze week (nu ik vrij ben) een andere Xbox kon verwachten. Wanneer ze mij hadden verteld dat het zo lang zou duren had ik geen valse hoop gekregen. Nagoed, uiteraard kan ik nog wel twee weken zonder, maar ik moest het gewoon even kwijt.
Toen ik mijn Xbox registreerde als 'kaduuk', kreeg ik te horen dat na het opsturen het 10 werkdagen zal duren voordat ik een ander kreeg. Vervolgens belde ik de support lijn om te vragen waar mijn Xbox bleef, vertelde deze lieve schat dat het nog tot eind volgende week kan duren...
Dit vind ik geen manier van zaken doen. Uiteraard ben ik ongeduldig, maar dat komt meer omdat mij de hoop is gegeven dat ik deze week (nu ik vrij ben) een andere Xbox kon verwachten. Wanneer ze mij hadden verteld dat het zo lang zou duren had ik geen valse hoop gekregen. Nagoed, uiteraard kan ik nog wel twee weken zonder, maar ik moest het gewoon even kwijt.
Is dat niet het principe van ELK spel?Kaasplank schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:34:
[...]
Op het goede moment een knopje indrukken *whoehoe*
Elk spel is op het goede moment op een knopje drukkenKaasplank schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:34:
[...]
daar heb ik de demo ook van gedownload. Spel kon me totaal niet boeien. Op het goede moment een knopje indrukken *whoehoe*
Maar inderdaad, Boom Boom is niet mijn spel, maar zo te zien hebben een hoop mensen er wel plezier van.
grr
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 11-04-2007 19:52 ]
Ik heb uit mijn omgeving nog geen klachten gehoord met crackdown op xbox live. Wat echter best zou kunnen, gezien je toch heel veel dingen gelijk moet laten lopen. De voetgangers, auto's, alles moet samen gelijk lopen, dit zorgde bij de GTA eigengemaakte multiplayerAnoniem: 181923 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:27:
[...]
JA het werkt inderdaad goed bij GoW maar wat ik niet begrijp is dat het enorm lagt bij Crackdown terwijl het grafisch gezien inferieur is tov GoW. Bij GoW heb je overigens ook nog eens meerdere spelers.
Anoniem: 84457
Play-Asia had 'Saints Row' voor een hele schappelijke prijs op hun site staan, dacht zo rond de 34 euro..KeN. schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:38:
[...]
Gezien je de term "European Version Games" gebruikt neem ik aan dat je zelf al hebt gekeken ?
Dan heb je ook gezien dat ze die op P-A iig niet (meer) verkopen.
Plus, toen ze ze hadden waren de prijzen dusdanig hoog dat je ze net zo goed hier kon kopen.
Daar koop je em hier nu wel voor maar in het begin niet.
Virtua Tennis en Gears of War kun je daar ook voor 34 eurootjes halen, geen verkeerde prijs lijkt me.
Ach genoeg games die je daar voor 34 euro kan halen.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 11-04-2007 20:22 ]
is dit erg of niet...hele paasweekend guitar hero gespeeld. en op mijn werk luister ik de radio en zie dan nog in mijn gedachten dat balkje voorbij schuiven

Ja.nnndoh schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:56:
is dit erg of niet...hele paasweekend guitar hero gespeeld. en op mijn werk luister ik de radio en zie dan nog in mijn gedachten dat balkje voorbij schuiven
0900 - HELP
ja, natuurlijk. Maar bij boom boom rocket is het ook het enige doel.
enfin, je snapt best wat ik bedoel ondanks je "slimme" opmerking
Sjeez.. plaats van dat boom boom rocket hadden ze beter Catan uit kunnen brengen.
Dit soort games zijn echt niet mijn games.
Ik kan ook niet wachten op Catan en CarcassonneUltraSub schreef op woensdag 11 april 2007 @ 21:41:
Sjeez.. plaats van dat boom boom rocket hadden ze beter Catan uit kunnen brengen.
360 plaatje:

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 11-04-2007 21:54 ]
Tja, ik had de mijne vrijdag 23 maart bij UPS afgegeven en had gehoopt voor de paasdagen hem weer terug te hebben. Mooi niet dus. Ik kreeg de zaterdag voor pasen een mailtje van xbox support dat ze de box in ontvangst hadden genomen.. ?? Ik meteen gebeld, kreeg ik te horen dat er "10 to 15 businessdays" voor staan na ontvangst en dat zij de box de 26ste hadden gekregen. Ik hoefde niet bezorgd te zijn volgens de medewerker.Novah schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:51:
2 Uur na dit gesprek kreeg ik een email dat mijn box shipped was met een Tr&Tr nummer van UPS.
Fijn zo voor pasen, maar goed. Anyway, vandaag, bijna drie weken later een nieuwe box ontvangen met een briefje met uitleg waarom een nieuwe box blabla.. Zonder de weekends en zonder pasen zitten ze nog net bij mij op 15 dagen. Ze doen dus wel hun best om aan hun limiet te voldoen zo lijkt het. Voor een heavy user is het natuurlijk altijd te lang. Zeker als je van een maatje hoort dat hij al na 8 dagen een ander retour krijgt ( You know who
Wat wel zuigt is dat ik nu ik m terug heb net weer aan de studie moet, dus moest eerst in de boeken, maar nu ga ik m tocht echt aanzetten
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
Dit topic is gesloten.