Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.417 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vind ik irritant. Had hem bijna bij dimplus gehaald maar dacht ik pik em donderdag wel in een winkel op dan heb ik em zeker. Waarom deze pech. Dat domme paasweekend nu en ik kom niet meer in amsterdam. Waarom?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:58:
Ik had overal gelezen dat in Nederland 6 april Guitar Hero 2 voor de 360 in de winkels had moeten liggen. Ik ben in 2 intertoys-en (??) in Amsterdam geweest, niks binnen zelfs niks op bestelling. De Intertoys in Enkhuizen wist niet van het bestaan af, de Dixons hier in de buurt zeiden dat ik over 2 weken nog maar eens moest bellen en de Bart Smit had hem ook niet en wisten niet wanneer hij zou komen.

Heeft iemand dit spel uberhaupt al weten te scoren ergens? (waar?)
Ik heb hem net bij de FRS in de Amsterdamse Poort gehaald. Bij MM Arena was hij uitverkocht. Ik weet niet of ze bij de FRS nog meer exemplaren hebben. Die verkoper moest hem namelijk vanuit het magazijn pakken.

Ik ben erg benieuwd naar het spel. Ben helemaal niet bekend met Guitar Hero , maar na al die positieve verhalen kon ik hem niet laten liggen.

Oja waarschijnlijk zou FRS op de nieuwedijk vanmiddag ook nog exemplaren krijgen...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Toevallig net even wezen kijken. Ik wilde Test Drive halen na alle verhalen hier. Dixons, FRS, Intertoyts, Videoland en de Music Store hadden hem niet. Wel een paar keer Guitar Hero zien liggn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Astennu schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:01:
[...]

Werkt een toetsenbord zo maar ? Volgens mij niet namelijk. En PC stuur kan bv geen support hebben voor Force feedback of de versnellings pook / afstelling van de pedalen.
ik sluit altijd mijn usb toetsenbord aan om berichten te kunnen typen, en de pijltjes toetsen werken gewoon als navigeren, en de esc toets als "back"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:30:
[...]

Ja, heb hem in de MM in Middelburg zien staan, daar stonden gisteren nog 3 exemplaren.
ik heb hem vanmiddag in rotterdam gehaald....erg leuk spel, is weer wat anders dan een echte gitaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben em in hoorn. Nu niet meer, ik heb em weg laten liggen. Bij de FRS. Bij de Bart Smit, Intertoys én Dixons in hoorn hadden ze hem ook niet binnen gekregen. Kvind et absurd, het is een grote titel volgens mij, en dan weten ze er niet van. Ze zijn de enige gamewinkel hier in de buurt met zn allen (we hebben hier geen speciale shops).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 16:50
Voor diegene die nog twijfelt tussen component vs vga. Foto op statief genomen tegen een tatung 32". Speel eigenlijk al maanden met de component kabel en had de vga kabel al die tijd in de kast liggen. De vga is wbt de kleuren gewoon fletser dan component, dus heb ik destijds daarvoor gekozen. Na deze vergelijking nog maar eens geprobeerd. Voor mij vanaf nu vga. Nu nog kalibreren met Avia.

Thumbs kun je natuurlijk niet vergelijken, dus het orgineel component en vga

gears component

gears vga

[ Voor 16% gewijzigd door Scare360 op 06-04-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij elke geposte vergelijking vind ik telkens component stukken scherper en VGA flets als een gek.
Als ik, aan de hand van de foto's, zou moeten kiezen zou ik zeker component als 'winnaar' aanwijzen. Echter, iedereen loopt met VGA weg ? Zal wel anders zijn in beweging I guess ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
.KeN. schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:58:
Bij elke geposte vergelijking vind ik telkens component stukken scherper en VGA flets als een gek.
Als ik, aan de hand van de foto's, zou moeten kiezen zou ik zeker component als 'winnaar' aanwijzen. Echter, iedereen loopt met VGA weg ? Zal wel anders zijn in beweging I guess ?
Check ook de grotere versies, dan zie je (hoop ik) het verschil beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

paulgielens schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 16:41:
Voor diegene die nog twijfelt tussen component vs vga. Foto op statief genomen tegen een tatung 32". Speel eigenlijk al maanden met de component kabel en had de vga kabel al die tijd in de kast liggen. De vga is wbt de kleuren gewoon fletser dan component, dus heb ik destijds daarvoor gekozen. Na deze vergelijking nog maar eens geprobeerd. Voor mij vanaf nu vga. Nu nog kalibreren met Avia.

[afbeelding]

[afbeelding]
Tsja, smaken verschillen natuurlijk, ik vind component beter dan vga, heb zelf ook de Tatung 32"
Bij het vga plaatje zie ik een hoop lijnen door het beeld die er niet horen.
En wat bedoel je met AVIA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Volgens mij verschilt dit gewoon per TV. Op de Samsung LE40F71 is Component echt zeer veel mooier dan het fletse VGA. Component geeft naar wat ik kan zien 100% scherpte op deze bak. Zo ontzettend mooi en ook nog 1080p. Alleen DVD scaling werkt niet zo goed als met VGA maar dat gebruik ik toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

[afbeelding]

[afbeelding]
Zowel de kleine als de grote versie van je foto: ik snap NIET dat je voor vga kiest. Composite is veel mooier man!
Zelfde heb ik hier ook. Heb UPC Digital. Maar ik kijk altijd tv via het oude "analoge" signaal. Dat digitale is mij te scherp. Niet levensecht.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SeamusXanthus schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:19:
[...]
Alleen DVD scaling werkt niet zo goed als met VGA maar dat gebruik ik toch niet
Dat vind ik persoonlijk erg jammer. Als ik een dvd afspeel via vga ziet het erg echt veel beter uit dan via component. Met games vice versa. Ik snap niet waarom hij niet upscaled via component. Hopelijk kunnen ze het nog fixen dmv een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:32
Ik heb eht xbox360 supersize pakket in huis gehaald, met de classis games DOA4 en perfect dark zero. Deze games kreeg ik echter niet zomaar mee, bij bartsmit wisten ze niks van de 2 gratis classics. Toen ik ze verwees naar het bordje zeiden ze dat dit alleen 29 en 30 maart was, maar ik duidde ze toch even op het punt dat eronder staat OF tot de voorraad strekt. Toch gratis meegekregen, na mij zouden ze het bordje meteen weghalen zeiden ze. ^^

Het pakket bevalt erg goed, vind de xbox zeker niet erg luid. Alleen een beetje jammer van het pakket dat er maar 1 accu bij zit, terwijl ik 2 draadloze controllers heb met een quick oplaadsysyteem ding.

GoW er uiteraard ook bij gekocht waar ik gisteren met een maat al een paar uur zoet en schreeuwend mee gespeeld heb. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:55:
[...]

Ik heb vanmiddag Saints Row gekocht bij de Free Record Shop. Het is dat ik zag dat er een (normale) prijssticker opzat met daarop de eerder vermeldde prijs, anders had ik hem niet gekocht! :p

Het grootste verschil tussen Crackdown en Saints Row is dat je in Saints Row een ganglid speelt, en in Crackdown een ''Super Cop''. :*)
Andere verschillen zijn:

- Gameplay. (Crackdown: Krachten bieden een andere gameplay - Saints Row: Vergelijkbaar met de gameplay van Grand Theft Auto).
- Graphics. (Crackdown: Shell-Shaded Graphics - Saints Row: ''Normale'', doch goede Graphics).
- Multiplayer. (Crackdown: Co-Op - Saints Row: Diverse gamemodes).
Nou zojuist naar de FRS geweest in Rdam en daar was het nog altijd 60 euro :(
Hij heeft het nog in zijn computer opgezocht maar daar was het nog altijd 60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:07

Wom

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:15:
[...]

Nou zojuist naar de FRS geweest in Rdam en daar was het nog altijd 60 euro :(
Hij heeft het nog in zijn computer opgezocht maar daar was het nog altijd 60 euro.
Hmm, dat is wel vreemd want ik heb hem in de FRS gekocht voor 30 euro. Of zou dat geen centraal systeem zijn ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er nog een erg goede mmorpg komt voor de x360
Die je gewoon via xbox live kunt spelen :9 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:22:
[...]

Hmm, dat is wel vreemd want ik heb hem in de FRS gekocht voor 30 euro. Of zou dat geen centraal systeem zijn ?
In welke stad? Hoe vind je de game? Ik weet nog niet of ik het moet kopen omdat ik nu erg verslaafd ben aan crackdown en dit min of meer hetzelfde soort game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:41:
[...]

In welke stad? Hoe vind je de game? Ik weet nog niet of ik het moet kopen omdat ik nu erg verslaafd ben aan crackdown en dit min of meer hetzelfde soort game is.
In Hulst heb ik hem gekocht (als je dat weet te liggen vind ik het knap van je ;) ). Maar dat was wel bij een Free Record Shop in ieder geval.

Wat betreft de game zelf; ik heb er al flink wat uurtjes inzitten. In mijn ogen zeker een topper die zich zeker kan meten met de GTA serie. Ik heb enkel nog maar de singleplayer gespeeld omdat ik nog geen behoefte had om online te spelen, zoveel is er te ontdekken in het spel. De missies met het achterliggende verhaal vind ik zeker uitdagend genoeg om niet enkel wat doelloos in de rondte te rijden (alhoewel dat zeker ook wel fun is).

Ik heb de GTA serie ook gespeeld, en je kunt dit best zien als een logisch nextgen gevolg van deze serie. Over alles is net even wat beter nagedacht en wat beter uitgewerkt waarbij het geheel grafisch er fraai in beeld wordt gebracht. Over de gehele linie vind ik de game in ieder geval erg uitgebreid overkomen, want zich bijvoorbeeld vertaald in de talloze opties voor kleding, tunen van je wagen, verschillende manieren om aan geld en/of aanzien/respect te komen en ga zo maar door.

Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik niet bekend ben met Crackdown, maar het lijkt me sterk dat je een miskoop zal doen met deze game (zeker niet voor dertig euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

darkphoenix

Chikara

Ik word ook helemaal gek van dat component of vga!
Ik neem gewoon er nog een vga bij om het verschil te testen.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

paulgielens schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:02:
[...]

Check ook de grotere versies, dan zie je (hoop ik) het verschil beter.
Dan is het alleen maar erger IMO.
Net als meerdere mensen hierboven al hebben gepost: het is té scherp.
Dan heb ik liever vollere kleuren en iets soepelere lijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

PWM schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 15:19:
Toevallig net even wezen kijken. Ik wilde Test Drive halen na alle verhalen hier. Dixons, FRS, Intertoyts, Videoland en de Music Store hadden hem niet. Wel een paar keer Guitar Hero zien liggn.
Geen idee of je hem al hebt, maar ik kwam net dit tegen en moest aan je post denken:
Test Drive Unlimited bij Play.com voor 27,99 inclusief shipping
http://www.play.com/Games...ve_Unlimited/Product.html

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 06-04-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Mijn 360 is van februari 2006(besteld tijdens de kortingsaktie van wehkamp) en heb sinds deze week 3 rode leds...helemaal dood dus.En heb eigenlijk helemaal niet veel gebruik gemaakt van het ding.(ben geen hardcore user)
Kan ik mijn xbox nog opsturen of is de garantie verlopen?Weet dus niet of de garantie nu verlengd is naar 2 jaar.Anders ben ik mooi de Sjaak met mijn doos. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Bluto schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:41:
Mijn 360 is van februari 2006(besteld tijdens de kortingsaktie van wehkamp) en heb sinds deze week 3 rode leds...helemaal dood dus.En heb eigenlijk helemaal niet veel gebruik gemaakt van het ding.(ben geen hardcore user)
Kan ik mijn xbox nog opsturen of is de garantie verlopen?Weet dus niet of de garantie nu verlengd is naar 2 jaar.Anders ben ik mooi de Sjaak met mijn doos. :(
Dat is balen man, maar gelukkig kan je gewoon aanspraak maken op de (verlengde) garantie voor alle 360's. Dus gewoon de helpdesk bellen en dan komen ze hem ophalen bij je... (wel helemaal kaal meegeven, dus geen kabels en de HD eraf halen)

Wel gaar trouwens dat ik gister tijdens mn eerste potje GHII opeens de drie ringen des doods voorgeschoteld kreeg. Khad mn 360 sinds launch en nooit ergens last van gehad, maargoed hij is inmiddels al opgehaald (18:30 gebeld, volgende dag om 13:00 opgehaald) en hopelijk ben ik hem niet te lang kwijt...

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar veel 'ringen des doods' dezer dagen. De mijne is vandaag opgehaald, ik had gisteren gebeld. Ik had helemaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan. En wat erger is: ik was niet thuis en mijn moeder heeft hem meegegeven met de harde schijf er nog op. :( Is dit problematisch? Ik zou namelijk wel graag mijn HD terug krijgen (vooral vanwege mijn PES6 masterleagues).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HD zie je niet meer terug... Krijgt een nieuwe (lege), wel met Hexic HD though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 00:46:
HD zie je niet meer terug... Krijgt een nieuwe (lege), wel met Hexic HD though :)
Waarom in feite? Er scheelt immers niets aan die HD. Enfin, ik zal me er maar bij neerleggen, zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:01

Armada

-Wat wil je weten?-

Bluto schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:41:
Geen enkel probleem. Mijne gekocht in jan 2006 (produktiedatum van dec 2005) en ze wisten mij te vertellen dat ik nog garantie had tot en met januari 2008.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scare360
Daar is natuurlijk wel iets voor te zeggen. Wat mij opvalt is dat ik normaal bij gow snel vermoeide ogen krijg, doordat het beeld onrustig aandoet. Dat is nu beter. Ineens zie ik details (vooral in de diepte) die ik eerder niet zag.

Natuurlijk is het ook een kwestie van smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:41
Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:02:
[...]

Waarom in feite? Er scheelt immers niets aan die HD. Enfin, ik zal me er maar bij neerleggen, zeker...
Mocht mijn xbox nog een keer kapot gaan (3e keer wordt dat) dan lever ik mijn harddisk gewoon niet in. Het is echt onzin dat een xbox daardoor kapot zou kunnen gaan. 2x opnieuw beginnen met bv oblivion of dead rising zuigt big time :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze verplichten je ook niet om hem in te leveren, alleen ze vragen het je wel :)

Als je wil mag je dat ding dus gewoon thuis houden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

paulgielens schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:06:
[...]

Daar is natuurlijk wel iets voor te zeggen. Wat mij opvalt is dat ik normaal bij gow snel vermoeide ogen krijg, doordat het beeld onrustig aandoet. Dat is nu beter. Ineens zie ik details (vooral in de diepte) die ik eerder niet zag.

Natuurlijk is het ook een kwestie van smaak.
Maar waarschijnlijk ziet het er in het echt (in beweging) ook heel anders (beter) uit dan op de foto's :)
Ik ga ook maar eens kijken of ik ergens een VGA-kabel kan scoren. Ben nou wel benieuwd hehe.
Will report back later :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

lowfi schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 01:39:
[...]

Mocht mijn xbox nog een keer kapot gaan (3e keer wordt dat) dan lever ik mijn harddisk gewoon niet in. Het is echt onzin dat een xbox daardoor kapot zou kunnen gaan. 2x opnieuw beginnen met bv oblivion of dead rising zuigt big time :(
Ik heb mijn HD mee ingeleverd toen mijn xbox terug ging, maar hij is niet geformateerd. Kreeg hem gewoon terug met mijn savegames en alle andere zooi. Dus denk niet dat dat standaard procedure is ofzo

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Gisteren de headset gebruikt, gisterenavond werkte hij eigenlijk best wel goed! Was goed te verstaan, en omgekeerd. :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:18:
[...]

Tsja, smaken verschillen natuurlijk, ik vind component beter dan vga, heb zelf ook de Tatung 32"
Bij het vga plaatje zie ik een hoop lijnen door het beeld die er niet horen.
En wat bedoel je met AVIA?
AVIA guide to home theater is een dvd waarmee je je tv kunt calibreren. Dit is erg belangrijk omdat de standaard instellingen vaak niet echt goed zijn. In een winkel ziet het beeld goed uit maar thuis is de verlichting heel anders. Op de dvd staan diverse testbeelden waarmee je je beeld kunt instellen. Alleen jammer dat de testbeelden om de optimale kleur te krijgen niet echt hulpzaam zijn. die van contrast en brightness wel.

Eigenlijk zou microsoft een optie moeten hebben in het dashboard bij de opties met enkele testbeelden. Misschien dat ik maar eens een mail naar ms stuur, want er zijn nog wel een paar dingen die echt beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ok, erg domme actie gisteren van mij :P Wilde gisteren GRAW2 halen bij de FRS. Dus ik kom daar, zie hem in de schappen liggen voor 45 euro. Dus ik denk, mwah valt mee voor een nieuwe game. Kom ik thuis, start ik het spel op, nog niks in de gaten verder. Start de 1e missie.....hmmm. Dit komt me bekend voor allemaal. Ik kijk op de doos; heb ik GRAW1 gekocht |:(

Die hoesjes lijken ook zo op elkaar. Afijn, vandaag maar ff omruilen en meteen langs de opticien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Wat is jullie mening over die nieuwe features van de Spring-update?

http://news.mygamercard.n...ng-2007-dashboard-update/

De beste vernieuwing vind ik toch wel de vernieuwde achievement pop-up.
Nu hoef je niet meer naar de dash te gaan om te zien wat je hebt gehaald.

Over de MSN integratie heb ik nog mijn twijfels.
Kan ik gelijktijdig mijn MSN blijven gebruiken? Vaak heb ik de laptop naast me liggen om te chatten.
Daarnaast hoeft niet iedereen te zien dat ik zit te gamen als ik op "away" of "busy" sta.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Oke ik ben het zat aan het worden!!!

ik heb een samsung 244t 24" computerscherm.
Ik gebruikte met me x360 een component kabel op 1080i
Nu heb ik een vga kabel gekocht en als ik 1920x1080 instel dan zie ik links 20 tot 30% van me beeld niet meer!
echt ruk!

Ik zie in me menu van me beeldscherm dat de resolutie 1400x1050 is 8)7 hoe kan dat nu weer? hij staat dan op 1920x1080

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

kazuka schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:41:
Ok, erg domme actie gisteren van mij :P Wilde gisteren GRAW2 halen bij de FRS. Dus ik kom daar, zie hem in de schappen liggen voor 45 euro. Dus ik denk, mwah valt mee voor een nieuwe game. Kom ik thuis, start ik het spel op, nog niks in de gaten verder. Start de 1e missie.....hmmm. Dit komt me bekend voor allemaal. Ik kijk op de doos; heb ik GRAW1 gekocht |:(

Die hoesjes lijken ook zo op elkaar. Afijn, vandaag maar ff omruilen en meteen langs de opticien :P
_O- _O-

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Is de Godfather nou wat? De 1 vind het ruk, de ander wel leuk.

Wat is het nou voor een type game? Ik kom er niet zo 1 2 3 achter. Hij ligt voor 29,95 in de winkels, dus dat is op zich nog wel een gok waard :)

Overigens, ik zag ook Saints Row, Graw en andere toppers liggen voor 29,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:45
yzf1kr schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 11:54:
Wat is jullie mening over die nieuwe features van de Spring-update?

http://news.mygamercard.n...ng-2007-dashboard-update/

De beste vernieuwing vind ik toch wel de vernieuwde achievement pop-up.
Nu hoef je niet meer naar de dash te gaan om te zien wat je hebt gehaald.

Over de MSN integratie heb ik nog mijn twijfels.
Kan ik gelijktijdig mijn MSN blijven gebruiken? Vaak heb ik de laptop naast me liggen om te chatten.
Daarnaast hoeft niet iedereen te zien dat ik zit te gamen als ik op "away" of "busy" sta.
Dit hoefte toch ook niet?
Gewoon als je een archievement had gehaald, en dat popupje kwam, meteen op die xbox knop drukken op je controller.
Dan schoof dat ene gebeuren uit en zag je welke achievement je had gehaald..
Of bedoelde je dit niet?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

PWM schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:09:

Wat is het nou voor een type game? Ik kom er niet zo 1 2 3 achter. Hij ligt voor 29,95 in de winkels, dus dat is op zich nog wel een gok waard :)

Op de PC was The Godfather iig bagger :X

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Onno_Devine schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 15:21:
[...]

Dit hoefte toch ook niet?
Gewoon als je een archievement had gehaald, en dat popupje kwam, meteen op die xbox knop drukken op je controller.
Dan schoof dat ene gebeuren uit en zag je welke achievement je had gehaald..
Of bedoelde je dit niet?:)
Maar als je online aan het gamen was had je wel een probleem dan. Nu zie je direct in de pop-up wat je behaald hebt en hoeveel punten je er mee verdiend hebt. Dat hadden ze eigenlijk vanaf het begin al moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:17

Bij welke winkels zie jij die laatste dan?

En kan je gewoon lijmresten van de 'chrome' dvd lade met stickerverwijderaar eraf halen? Lijkt mij wel, vind het wel vreemd dat er geen beter stickertje vanaf kon van ze :/ maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

6killer schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:16:
[...]

Bij welke winkels zie jij die laatste dan?
Ik ben die dag 4 winkels ingelopen, dus moet heel hard nadenken, maar als ik mij niet vergis was het de Videoland.

EDIT:

Sterker, hij is Classic geworden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/A6E7E50E-BE7D-47C6-A152-DA6FD47F7176/0/Boxclassicgraw.jpg

Overigens vandaag bijna Guitar Hero gekocht. Las toevallig net daarvoor het stuk over de kapotte gitaren. Bij de FRS hadden ze allemaal het genoemde serienummer, dus ik wacht wel eveb.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 07-04-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
PWM schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:46:
[...]
Overigens vandaag bijna Guitar Hero gekocht. Las toevallig net daarvoor het stuk over de kapotte gitaren.
tja, je moet die dingen ook niet doormidden slaan, sommige mensen nemen het rockster nadoen iets te serieus :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Laatst online: 12-09 16:18
Hallo all,

Ik heb een connectikon probleem met de xbox 360 en de philips ambilight. De composiet ingang werkt prima. Maar als ik de xbox met de RGB kabel aan wil sluitgen herkente de tv hem niet. Weet iemand wat ik fout doe? Ik heb de kabel op hdmi uitgang gezet, en de stekkertjes goed aangesloten. Maar de tv herkent geen xbox. help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Noxa schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:10:
Hallo all,

Ik heb een connectikon probleem met de xbox 360 en de philips ambilight. De composiet ingang werkt prima. Maar als ik de xbox met de RGB kabel aan wil sluitgen herkente de tv hem niet. Weet iemand wat ik fout doe? Ik heb de kabel op hdmi uitgang gezet, en de stekkertjes goed aangesloten. Maar de tv herkent geen xbox. help!
een RGB-kabel werkt niet met HDMI ;)
RGB-kabel heeft 1 grote stekker en geen stekkertjes...

Iets klopt hier niet! :o

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Noxa schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:10:
Hallo all,

Haal iig niet alles door elkaar. Een ambilight, dus LCD. Dan is composiet al uit den boze, je bedoelt component hoop ik. RGB is dan ook taboe, van dat is RGB over SCART I presume. Sluit hem gewoon via component aan (drie stekkers, groen rood en blauw) of HDMI. Plat stekkertje is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Michael Knight schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:27:
[...]

een RGB-kabel werkt niet met HDMI ;)
RGB-kabel heeft 1 grote stekker en geen stekkertjes...

Iets klopt hier niet! :o
My bad. Ik heb dat knopje op de kable op hdtv gezet en de rgb stekkertjes aangesloten. Maar geen herkenning van de tv. Gaat dus om de RGB kabel op standje hdtv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wanneer komt die spring update dan? Of heb ik er overheen gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Noxa schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:30:
[...]

My bad. Ik heb dat knopje op de kable op hdtv gezet en de rgb stekkertjes aangesloten. Maar geen herkenning van de tv. Gaat dus om de RGB kabel op standje hdtv.
Ah so, dus gewoon een component kabel. In je Xbox moet je hem dan ook nog op 720p/1080i/p zetten en wellicht op 60 Hz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Exorcist schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:30:
[...]

Haal iig niet alles door elkaar. Een ambilight, dus LCD. Dan is composiet al uit den boze, je bedoelt component hoop ik. RGB is dan ook taboe, van dat is RGB over SCART I presume. Sluit hem gewoon via component aan (drie stekkers, groen rood en blauw) of HDMI. Plat stekkertje is dat.
Nou dat vond ik dus ook. Composiet sux, daarom wilde ik het component (rood groen blauw) aansluiten maar de lcd tv herkent mijn component aansluiting niet. En ik heb geen idee waarom. Moet ik software matig nog iets veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
Noxa schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:38:
[...]

Nou dat vond ik dus ook. Composiet sux, daarom wilde ik het component (rood groen blauw) aansluiten maar de lcd tv herkent mijn component aansluiting niet. En ik heb geen idee waarom. Moet ik software matig nog iets veranderen.
Scart en RGB switch ie zelf? Misschien moet je met de afstandsbediening op Component zetten. Lijkt me niet dat je nog eens wat in software moet wijzigen ofzo...

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
Zijn er uit. Lag aan de diepere menu's van de TV. Daar konden we idd een compnonent instellen. Thnx voor de reply's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:10
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:30:
Weet iemand of er nog een erg goede mmorpg komt voor de x360
Die je gewoon via xbox live kunt spelen :9 ?
Huxley moet erg goed worden ;)

Beter laat dan nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saints Row voor 29 euro? welke winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarKHunteR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-06 13:16
PWM schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 17:46:
[...]
Overigens vandaag bijna Guitar Hero gekocht. Las toevallig net daarvoor het stuk over de kapotte gitaren. Bij de FRS hadden ze allemaal het genoemde serienummer, dus ik wacht wel eveb.
Ik heb het spel sinds vandaag, en ik word er echt super misselijk van. Als ik 10 min speel, draait alles in de kamer. Het komt denk ik doordat je naar een lopende band kijkt die op je af komt.
Ik heb voor de rest nog nooit last gehad van misselijkheid na het spelen van een spel. Nog meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:49:
[...]

Saints Row voor 29 euro? welke winkel?
Zowel de FRS als Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DarKHunteR schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 18:49:
[...]

Ik heb het spel sinds vandaag, en ik word er echt super misselijk van. Als ik 10 min speel, draait alles in de kamer. Het komt denk ik doordat je naar een lopende band kijkt die op je af komt.
Ik heb voor de rest nog nooit last gehad van misselijkheid na het spelen van een spel. Nog meer mensen hier last van?
Gelukkig geen last van misselijkheid hier.
Maar kijk na een tijdje spelen voor de gein eens naar de binnenkant van je hand.
Erg trippy :P Misschien dat je dat effect verwart met duizeligheid en daardoor misselijk wordt.

Zelfde als dit ding, maar dan net even anders:
http://www.michaelbach.de/ot/mot_adaptSpiral/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:13:
[...]

Zowel de FRS als Videoland.
Thnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

1 tip:

Als hij in de FRS voor 50+ euro ligt, loop er dan toch even mee naar de kassa. Vaak staat er in het systeem een lager bedrag dan op de sticker. Ze zijn te lui om het aan te passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

http://games.fok.nl/news.php?newsid=17185

volgens Fok zal de volgende update voor de Xdoos toch wel wat leuks met zich meebrengen :D
Er komt weer een update voor de Xbox 360 aan, en hiervan is nu een filmpje uitgelekt met daarin informatie over wat er veranderd is.
Grote veranderingen zullen zijn dat Windows Live Messenger contacten nu aan de Friends list toegevoegd kunnen worden, en dat hiermee ook gechat kan worden met behulp van een on-screen keyboard. Voicechat zal waarschijnlijk later nog worden toegevoegd.

Ook is het nu mogelijk om met 6 vrienden tegelijkertijd te chatten terwijl je een film kijkt of gamed. Ook is de friendslist een stuk groter geworden, nu maximaal 600 contacten.

Daarnaast komen er nieuwe opties voor het downloaden van spullen, zo is er nu de mogelijkheid om de 360 automagisch uit te zetten als deze klaar is met downloaden, en is er een low-power mode toegevoegd. In deze mode zullen de ventilatoren van de 360 uitgaan, terwijl hij nog wel doorgaat met downloaden.

De update wordt 7 mei verwacht.
Vooral die power down functie is handig :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:39:
[...]

1 tip:

Als hij in de FRS voor 50+ euro ligt, loop er dan toch even mee naar de kassa. Vaak staat er in het systeem een lager bedrag dan op de sticker. Ze zijn te lui om het aan te passen :)
Thnx again! :)

Op Play.com staat er dat deze game op 18 mei een classic gaat worden voor 27,99 incl bezorgkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

naar mijn mening wordt er niet echt veel vernieuwd met deze update. Er zijn toch dingen die beter kunnen:
-Als je inlogt zou het handig zijn dat je ziet welk spel je friends spelen. Er komt toch altijd in beeld wie online is dan kunnen ze net zo goed het spel erbij zetten dat gespeelt wordt.

-Volume control. als ik het volume van een film harder of zachter wil zetten moet ik op staan en mijn kast open doen waar mijn xbox en stereo staat om daar het volume aan te passen. het zou fijner zijn als je de stereo gewoon op een hard volume aan kan zetten en dan het volume via de xbox aanpassen.

-video market place voor nederland. nu moet ik met mijn amerikaanse account inloggen om vette trailers enzo te downloaden.

-Dvd streamen van een non media centre pc. Helaas ondersteund de xbox geen divx maar dat gaat nooit door ms ondersteund worden.

-Muziek van je computer op je xbox zetten. nu moet ik telkens de pc aanphebben om muziek te luisteren tijdens een spel. ik weet dat je muziek kan rippen maar dit is ook niet echt handig.

-draadloze afstandsbediening. Wat is nou een wireless experience zonder draadloze ab? er zullen ongetwijfeld veel mensen de box in een kast zetten (natuurlijk geventileerd) om het geluid te reduceren, maar dan werkt de ab dus niet.

-calibratie beelden om je tv optimaal af te stemmen voor de games.

-ik vind het ook raar dat de 20 gb hd maar 13gb bruikbaar is. ik gebruik de functie van backwards compatibility toch niet dus waarom moet mijn hd daar geheugen voor reserveren. laat dat de mensen toch zelf kiezen.

Voor de rest is de 360 een ultieme console. Na jaren lang Nintendo fan (nog steeds eigenlijk wel) te zijn geweest bevalt dit me toch prima. Alleen jammer dat ik zelda, mario en metroid niet meer kan spelen, daar ga ik geen wii voor halen (>€).

Hebben jullie nog goede iedeen voor deze console te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:16:

Voor de rest is de 360 een ultieme console. Na jaren lang Nintendo fan (nog steeds eigenlijk wel) te zijn geweest bevalt dit me toch prima. Alleen jammer dat ik zelda, mario en metroid niet meer kan spelen, daar ga ik geen wii voor halen (>€).

Hebben jullie nog goede iedeen voor deze console te verbeteren?
Ja, als het even kan, laat ze een firmware update o.i.d uitbrengen zo dat de Xbox360 regio vrij wordt.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Het enigste wat ik mis is ondersteuning voor het afspelen van divx/xvid/h264 films, zonder dat transcode/tvversity gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:42
Terryb47 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 22:55:
Het enigste wat ik mis is ondersteuning voor het afspelen van divx/xvid/h264 films, zonder dat transcode/tvversity gedoe.
yup, exact de reden dat ik mn xbox onder het stof vandaan heb gehaald en even heb gepimped. Niets gaat boven XBMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

w3rd ! ;)

Ik heb van de week om die reden maar eens wat films proberen te streamen met Orb, maar zelfs een lichte aflevering van The Simpsons wilde niet eens soepel draaien. Helaas helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
Ik kan makkelijk on de fly h264 encoden met mijn systeem, maar het vervelende is dat de menu structuur zo onoverzichtelijk is in Tversity: 1 grote map waar alles in zit, en ja als je dan honderden files in je share folder hebt staan is het verdomde vervelend/traag om te zoeken. En je moet dan speciaal Tversity aanzetten op je comp. Ook als je nieuwe files in je sharemap toevoegd, moet je de folder in Tversity weer refreshen. Allemaal extra stappen waardoor ik niet meer stream met m'n 360.

Daarvoor heb ik m'n Xbox1 met XBMC: ik gebruik het dagelijks nog _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Terryb47 op 08-04-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Over dat gitarendebacle voor Guitar Hero 2: er is niks mis met de gitaar, sluit dat ding aan op de USB-aansluiting van je computer en hij wordt herkend als een Xbox 360 controller (XP heeft drivers nodig, Vista heeft die ingebouwd) en je kan vanuit het configuratiescherm de waardes

Ik heb zelf een 'probleemgitaar', en wat me opvalt als je met de whammy bar zit te spelen is dat als je er nog niet aan hebt gezeten dat de meter van de X-axis (waar de whammy op gemapped is) slechts een pixel breed is. Zodra ik er aan heb gezeten en hem daarna rustig laat opkomen naar de neutrale positie steekt 'ie ongeveer 10% uit, en moet ik hem terug omhoog duwen om hem echt op 0% te krijgen. Als ik de whammy bar terug laat schieten van ingedrukte positie dan staat de X-as meestal wel op 0% zoals het hoort.

Aangezien een hoop gitaren er last van hebben zou ik gokken op slechte kwaliteitscontrole of een foutje in het ontwerp dat de whammy een beetje sloppy is, maar in principe is dit gewoon softwarematig met een spelupdate op te lossen aangezien het verder wel goed werkt. Op het moments kan je geen chords laten vibreren als je ze speelt terwijl de whammy bar als is ingedrukt (>0%). Verander dit naar dat de whammy op <10% (oid) moet zijn ingedrukt voordat je 'm kan laten vibreren en je bent klaar zou ik zeggen :).

Edit: als je in de properties van de X-plorer 'm gaat calibreren en bij de X Rotation 'display raw data' aan zet kan je met de precieze waardes erbij zien. Mijn controller blijft hangen op 12% als ik de whammy zachtjes laat opkomen.

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 08-04-2007 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:36

BaT

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:16:
naar mijn mening wordt er niet echt veel vernieuwd met deze update. Er zijn toch dingen die beter kunnen:
-Als je inlogt zou het handig zijn dat je ziet welk spel je friends spelen. Er komt toch altijd in beeld wie online is dan kunnen ze net zo goed het spel erbij zetten dat gespeelt wordt.
Dat is toch altijd al zo geweest?

Er staat bij mij altijd achter een 'online friend' of hij in de 'Dashboard' of in welke game ie zit. Je ziet bv bij Gears of War ook; welke gamemode/map hij/zij speelt. Kan je meteen een leuk potje uit je friendlist kiezen.

[ Voor 4% gewijzigd door BaT op 08-04-2007 03:26 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Ik denk dat Dennis de 'popups' bedoelt die je krijgt te zien als iemand online komt (of van alle online contactpersonen als jij zelf net online komt), daar staat alleen "Gamertag has signed in to Xbox Live"of iets in die richting. Nu moet je idd nog zelf nog op de Xbox knop drukken en door het menu heen gaan om dat te zien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Terryb47 schreef op zondag 08 april 2007 @ 01:02:
Ik kan makkelijk on de fly h264 encoden met mijn systeem, maar het vervelende is dat de menu structuur zo onoverzichtelijk is in Tversity: 1 grote map waar alles in zit, en ja als je dan honderden files in je share folder hebt staan is het verdomde vervelend/traag om te zoeken. En je moet dan speciaal Tversity aanzetten op je comp. Ook als je nieuwe files in je sharemap toevoegd, moet je de folder in Tversity weer refreshen. Allemaal extra stappen waardoor ik niet meer stream met m'n 360.

Ik heb weer geen ervaring met Tversity, maar met Transcode 360 gaat 't allemaal best flex vind ik. Connect met je Media Center, browse door je directory-structuur (in mijn geval: MOVIES -> DIVX -> PRISONBREAK -> SEASON2 -> EPISODE1 -> MORE... -> TRANSCODE.

Ik vind het wel overzichtelijk werken. Bij mij zit er alleen nog steeds een nasty bugje dat hij na 3 minuten een halve minuut vooruitspoeld (die je dus ff gelijk kunt terugspoelen).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
spaceboy schreef op zondag 08 april 2007 @ 08:35:
[...]

Ik heb weer geen ervaring met Tversity, maar met Transcode 360 gaat 't allemaal best flex vind ik. Connect met je Media Center, browse door je directory-structuur (in mijn geval: MOVIES -> DIVX -> PRISONBREAK -> SEASON2 -> EPISODE1 -> MORE... -> TRANSCODE.

Ik vind het wel overzichtelijk werken. Bij mij zit er alleen nog steeds een nasty bugje dat hij na 3 minuten een halve minuut vooruitspoeld (die je dus ff gelijk kunt terugspoelen).
Ik gebruik ook nog steeds Transcode 360 met volle tevredenheid, ondanks dat ik geen (echte) Media Center PC heb. Ik heb Windows Media Center gewoon geinstalleerd met VMWare; als ik een filmpje wil kijken start ik die virtuele PC op en binnen een paar seconden ben ik gereed. M'n films en dergelijke staan gewoon op m'n normale PC, waar m'n virtuele media center via File and Printer Sharing bij kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rafe schreef op zondag 08 april 2007 @ 03:38:
Ik denk dat Dennis de 'popups' bedoelt die je krijgt te zien als iemand online komt (of van alle online contactpersonen als jij zelf net online komt), daar staat alleen "Gamertag has signed in to Xbox Live"of iets in die richting. Nu moet je idd nog zelf nog op de Xbox knop drukken en door het menu heen gaan om dat te zien ;).
Iemand die zijn 360 aan zet, zit 90% van de tijd niet direct in een spel :) Dan zou je de boodschap moeten vertragen tot iemand daadwerkelijk een spel start.

Iedereen begint bij het dashboard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xbox is een tijdje geleden overleden via UPS naar duitsland verstuurd. Een andere er voor terug gekregen. Maar nu heb ik af en toe als ik fifa07 speel dat ik de cd hoor tikken in het loopwerk van de xbox en opeens krijg ik dan de melding 'unreadable disc'.
De cd is niet smerig of bekrast helemaal niets aan de hand.

Nu laatst ook ff weer GRAW uit de kast getrokken aangezien ik wou multiplayen, het level wordt geladen en de xbox zit dan opeens muurvast, geen foutmeldingen helemaal niets. Enige optie is het uit en aan te zetten.

Het gekke is dat GoW, CoD3, PGR3 en een aantal andere spellen het wel gewoon naar behoren doen.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Heb eigenlijk geen in om de xbox weer een week kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:32

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Gewoon weer bellen, ze hebben er daar een handje van om kapotte xboxen weer terug te sturen blijkbaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terryb47 schreef op zondag 08 april 2007 @ 01:02:

ik heb de xbox 1 er ook gewoon naast staan dat is echt de ultimie multi media console (mits media centre opstaat uiteraard). Ik verwacht dat dit vroeg of laat ook voor de 360 komt en dan laat ik hem meteen chippen niet voor spellen te kopieeren maar voor echte media centre functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Devil N schreef op zondag 08 april 2007 @ 10:58:
[...]

Ik gebruik ook nog steeds Transcode 360 met volle tevredenheid, ondanks dat ik geen (echte) Media Center PC heb. Ik heb Windows Media Center gewoon geinstalleerd met VMWare; als ik een filmpje wil kijken start ik die virtuele PC op en binnen een paar seconden ben ik gereed. M'n films en dergelijke staan gewoon op m'n normale PC, waar m'n virtuele media center via File and Printer Sharing bij kan komen.
Ja, dat kan ook. Had eerst op m'n server Windows Media Center geinstalleerd (omdat ik divx wilde kijken op de Xbox), maar ik kwam er achter dat Vista dat ook gewoon in zich heeft. Wel relaxed, out-of-the box werkt dat, staat je pc aan: je Xbox vindt 'm wel. Alleen dat Transcode is ff nasty en soms nog wat bugjes her en der. Maar er wordt lekker aan door-ontwikkeld, gaat steeds beter. Die subtitling ook: echt helemaal gaaf, dat dat automagisch meegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:49:
[...]

ik heb de xbox 1 er ook gewoon naast staan dat is echt de ultimie multi media console (mits media centre opstaat uiteraard). Ik verwacht dat dit vroeg of laat ook voor de 360 komt en dan laat ik hem meteen chippen niet voor spellen te kopieeren maar voor echte media centre functionaliteit.
Een volwaardig mediacenter voor de 360 zou voor mij de enige reden zijn om een chip te laten plaatsen... MS zou volgens mij veel meer verkopen door even die paar codecs toe te voegen aan een nieuwe firmware :9 Tevens goede concurrentie voor de PS3 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, is de advanced scart kabel daadwerkelijk beter. ik heb een 100hz normale breedbeeld tv. ga je het verschil dan ook daadwerkelijk merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Nu heb ik een vga kabel gekocht en als ik 1920x1080 instel dan zie ik links 20 tot 30% van me beeld niet meer!
echt ruk!

Ik zie in me menu van me beeldscherm dat de resolutie 1400x1050 is hoe kan dat nu weer? hij staat dan op 1920x1080

Graag hulp! ik kom er zelf niet uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22:17

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:39:
hoi, is de advanced scart kabel daadwerkelijk beter. ik heb een 100hz normale breedbeeld tv. ga je het verschil dan ook daadwerkelijk merken.
Is zeker beter! Ik zag het al goed met de 1e xbox, later ook met de 360, maar component is dan weer een stapje beter.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

darkphoenix schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:48:
echt ruk!

Ik zie in me menu van me beeldscherm dat de resolutie 1400x1050 is hoe kan dat nu weer? hij staat dan op 1920x1080

heb ik ook, ik doe 1280x1024 in breedbeeld :o en dat zieter goed uit.
Ik snap alleen zelf ook niet hoe en wat voor een output hij dan geeft, sinds die resolutie alles behalve breedbeeld is...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Michael Knight schreef op zondag 08 april 2007 @ 12:51:
[...]

Een volwaardig mediacenter voor de 360 zou voor mij de enige reden zijn om een chip te laten plaatsen... MS zou volgens mij veel meer verkopen door even die paar codecs toe te voegen aan een nieuwe firmware :9 Tevens goede concurrentie voor de PS3 8)
Maar WAT mis jij dan precies? Ik weet niet wat ik mis omdat ik geen oude XBox gehad heb, maar ik kan me zo niet iets voorstellen wat ik nog wil hebben, wat nu niet kan met m'n Vista - Xbox360 setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 08 april 2007 @ 13:48:
echt ruk!

Omdat de 244T geen 1920x1080 ondersteunt, of in ieder geval niet met de timings die de Xbox gebruikt op die resolutie (zie ook de handleiding van de monitor). Er zit helaas niks anders op dan de boel op een lagere resolutie zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
spaceboy schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:05:
[...]

Maar WAT mis jij dan precies? Ik weet niet wat ik mis omdat ik geen oude XBox gehad heb, maar ik kan me zo niet iets voorstellen wat ik nog wil hebben, wat nu niet kan met m'n Vista - Xbox360 setup.
Wat alle Xbmc gebruikers missen op de 360 is het kunnen streamen van iedere bedenkbare video. Ondersteuning voor veel meer codecs dus. En ja, we kunnen allemaal gaan transcoden, maar dat wil ik niet. dan staat mijn cpu voor niks te stampen, en het zal de kwliteit nooit ten goede komen.
Het liefste zou ik persoonlijk h.264 en x.264 support zien, aangezien xbmc dit echt niet trekt. De rest blijf ik wel gwoon met xbmc doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met Vista media center dat Transcode te proberen. Maar op het moment dat ik in op video klik in MediaCenter slaat hij vast en sluit hij zichzelf af. Ik heb transcode eraf gegooid maar het helpt niet. Welke versie moet je installeren en wat zijn de preciese stappen? Lukt voor geen meter :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

milenko79 schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:42:
[...]

Wat alle Xbmc gebruikers missen op de 360 is het kunnen streamen van iedere bedenkbare video. Ondersteuning voor veel meer codecs dus. En ja, we kunnen allemaal gaan transcoden, maar dat wil ik niet. dan staat mijn cpu voor niks te stampen, en het zal de kwliteit nooit ten goede komen.
Het liefste zou ik persoonlijk h.264 en x.264 support zien, aangezien xbmc dit echt niet trekt. De rest blijf ik wel gwoon met xbmc doen.
inderdaad xbmc speelt echt alles. zelfs iso speelt die nog rechtstreeks. Wel jammer dat het beeld niet geupscaled wordt naar 580p daar is de xbox1 gewoon te langzaam voor. Het fijne aan xbmc is dat iedereen er voor kan ontwikkelen. mis je iets dan maak je het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Pfff, kzit al sinds 16 maart zonder mn 360 maar kword er nu wel een beetje gek van.
De kwaliteit van het product laat toch wel erg te wensen over, zomaar zonder logisch gevolg de 'ring of death'... De Wii van een vriend van mij is al twee keer van een hoog kasje gevallen, meegenomen naar wintersport, elk weekend naar vrienden.... maar een Xbox die ik zoveel mogelijk met rust laat kapt er spontaan mee....

Als het goed is komt aankomende week mijn, hopelijk stabielere en nieuwere, Xbox binnen. Gelijk even langs de FRS om te kijken voor Saints Row voor 30 eu, misschien als ik ergens Guitar Hero II kan checken ga ik die ook kopen als het me bevalt. Nu maar eerst hopen dat Microsoft me een stabiel exemplaar van hun Xbox opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

milenko79 schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:42:
[...]

Ik zie persoonlijk niet in wat voor probleem het is dat mijn cpu staat "te stampen"... (?) Zo gruwelijk intensief is het niet. En qua kwaliteit: tja, IK zie het verschil niet, oke, ik heb geen 100" LCD, maar op m'n 82cm Loewe tv is de kwaliteit zeker niet te onderscheiden van een dvd o.i.d. Daar komt bij dat ik het sowieso toch streamend wil, want ik wil niet per film van te voren gaan bedenken welke ik naar m'n Xbox moet kopieren.

Ik probeer niet koste wat kost gelijk te krijgen, maar ik vind je argumenten in elk geval op mij allemaal 100% niet van toepassing. Als ik nu een gratis ouwe Xbox zou krijgen zou ik er nog niet over piekeren 'm aan te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 15:46:
Ik zit ook met Vista media center dat Transcode te proberen. Maar op het moment dat ik in op video klik in MediaCenter slaat hij vast en sluit hij zichzelf af. Ik heb transcode eraf gegooid maar het helpt niet. Welke versie moet je installeren en wat zijn de preciese stappen? Lukt voor geen meter :(.
Heb je Vista of XP/MCE? Sowieso is het altijd ff gepiel. Een vastslaande MediaCenter heb ik nog niet meegemaakt, wel (bij foute installatie van Transcode) zo'n melding dat 'ie 'm niet kan streamen (om wat voor reden dan ook). Ik draai nu 1.6.2 beta3 (moet die beta4 -toen ik vorige week keek was die er- nog 's gaan proberen. Maar goed, da's dus de Vista-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix

darkphoenix

Chikara

Flappiewappie schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:55:
[...]

heb ik ook, ik doe 1280x1024 in breedbeeld :o en dat zieter goed uit.
Ik snap alleen zelf ook niet hoe en wat voor een output hij dan geeft, sinds die resolutie alles behalve breedbeeld is...
Oke het is dus al een bekend probleem.
Ik ga dan ook maar voor de 1280x1024 in breedbeeld.

Maar blijf het raar vinden

Want met component krijg ik de opties
480P werkt
720P werkt
1080i werkt
1080P werkt niet.....logisch zwartbeeld

Maar met vga zie je ook als je 1366 x1280 was het dacht ik kiest dat me monitor in het menu aangeeft 1024x768

Maar wat jij hebt gedaan 1280x1024 geeft mijn monitor in het menu ook 1280x1024 aan.

Raar raar misschien een dashboard update hiervoor in de toekomst>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 08 april 2007 @ 17:18:
[...]

Heb je Vista of XP/MCE? Sowieso is het altijd ff gepiel. Een vastslaande MediaCenter heb ik nog niet meegemaakt, wel (bij foute installatie van Transcode) zo'n melding dat 'ie 'm niet kan streamen (om wat voor reden dan ook). Ik draai nu 1.6.2 beta3 (moet die beta4 -toen ik vorige week keek was die er- nog 's gaan proberen. Maar goed, da's dus de Vista-versie.
Ik heb ook Vista. Maar als ik hem installeer zie ik er eigenlijk weinig aan. Kan ik ergens iets instellen oid. Ik vind het allemaal maar erg onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 13-09 14:04
Phusebox schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:55:
[...]

Asus WL500g (een van de eerste lichting, maar wel nieuwste firmware)

Zodra ik hem op WPA-PSK zet vindt ie niks meer, zelfs niet als ik handmatig de SSID ingeef.
iemand nog tips hoe ik WPA aan de gang krijg?

leuk zo'n nutteloze wlan adapter van 80 euro :S

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 19:41:
[...]

Ik heb ook Vista. Maar als ik hem installeer zie ik er eigenlijk weinig aan. Kan ik ergens iets instellen oid. Ik vind het allemaal maar erg onduidelijk.
Heb je misschien ook ervaring met het feit dat MediaCenter niet uptodate is, ergo dat die niet je muziek laat zien terwijl die dat op je pc wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Volgens Gamespot kunnen we deze verwachten binnenkort:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200704/1176054337_2_3.jpg

Lelijk, maar wel handig :)

Of 1 April is laat vandaag ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 08-04-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Gezien de mogelijke integratie met Messenger in de komende update zo gek nog niet... als je daaronder ook nog eens je koptelefoon in zou kunnen pluggen zou het helemaal mooi zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Je ziet het zwarte stukje (jackplug) voor de headset iets uitsteken :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.