Welke shop? Heb hem ook pre-ordered maar helaas nog niks gehoord.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:56:
Heb guitar hero II wel besteld en heb al bericht gekregen dat ik hem morgen kan ontvangen.
Kan niet wachten.
Goeie info, thanksVerwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:13:
Ik heb geen idee of ze voortaan overal 149 euro kosten maar hierbij een aanbieding:
Microsoft HD DVD Player voor 149 euro
http://www.univendi.com/s...info.php?products_id=6220
Verwijderd
Heb hem besteld bij dimensionplus.Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:50:
[...]
Welke shop? Heb hem ook pre-ordered maar helaas nog niks gehoord.
Verwijderd
Ah, ik bij xboxhome.nl> In ieder geval goed om te horen dat er ook al exemplaren bij internetshops zijn binnengekomen.
Het wachten wordt alleen maar erger als ik al die ervaringen van anderen zo lees!
Ja, GH2 is absoluut fantastisch, en zelfs m'n volstrekt a-muzikale vriendin vindt 'm leuk
Ik mis m'n 360 nu wel beetje...
Hij is opgehaald voor reperatie/vervanging en de laatse update van UPS is als volgt,
Type: Pakket
Status: Teruggezonden naar verzender
Geretourneerd op: 29/03/2007 10:01 's morgens
Getekend door: VOLL
Vestiging: WARENANN.
Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
Soort service: STANDARD
Gewicht: 3,80 Kg
Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
FRANKFURT,
DE 29/03/2007 10:01 's morgens RETURNED TO SHIPPER
29/03/2007 6:53 's morgens OUT FOR DELIVERY
29/03/2007 6:31 's morgens OUT FOR DELIVERY
29/03/2007 5:20 's morgens ARRIVAL SCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 29/03/2007 2:27 's morgens DEPARTURE SCAN
APELDOORN,
NL 28/03/2007 5:58 's middags ORIGIN SCAN
28/03/2007 2:15 's middags PICKUP SCAN
DE 26/03/2007 4:54 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED
Duurt wel lang sinds de laatste update geloof ik gezien hoe snel de rest ging, niet?
Wat is eigenlijk de release datum van C&C3?
Hij is opgehaald voor reperatie/vervanging en de laatse update van UPS is als volgt,
Status van uw pakket
FRANKFURT,
HERNE-BOERNIG,
APELDOORN,
Duurt wel lang sinds de laatste update geloof ik gezien hoe snel de rest ging, niet?
Wat is eigenlijk de release datum van C&C3?
[ Voor 22% gewijzigd door Mutatie op 05-04-2007 01:06 ]
Meestal ben je hem ongeveer 10 dagen kwijt. Bij mij was het 8 dagen.Mutatie schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:00:
Ik mis m'n 360 nu wel beetje...![]()
Status van uw pakket
FRANKFURT,
HERNE-BOERNIG,
APELDOORN,
En na die laatste update hoor je er ook niks meer van, dat is om aantegeven dat je xbox is aangekomen.
Ik dach 28 mei,. ff zoeken voor zekerheid. Volgens http://www.360party.nl/nieuws/item/32954/ komtie op 10 mei uit.
[ Voor 3% gewijzigd door sekeroglan op 05-04-2007 01:11 ]
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Oh, ok.
Ik had het idee dat die laatste update betekende dat hij al terug naar mij was gestuurd.
Dat kan dus nog wel ff duren?
Ik had het idee dat die laatste update betekende dat hij al terug naar mij was gestuurd.

Dat dacht ik in het begin ook maar helaas. Ik ook elke dag kijken of er iets nieuws bij stond. Maar in plaats van een update, leverde UPS me Xbox na 8 dagen en nog een nieuwe ookMutatie schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:11:
Oh, ok.
Ok tnx man!
Release is dichterbij dan ik verwachtte
.
Wie zag hem nou niet aankomen?
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=23977
Ben net als de rest, die PS3 komt er 100%, wanneeer de games en de prijzen goed zijn.
Release is dichterbij dan ik verwachtte
Wie zag hem nou niet aankomen?
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=23977
Ben net als de rest, die PS3 komt er 100%, wanneeer de games en de prijzen goed zijn.

Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik Yuriev afmaak bij Crackdown? Ik heb inmiddels twee switches onder elkaar gevonden maar de 3de switch is zoek.
Gevonden
Gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2007 02:44 ]
Mazzelaarsekeroglan schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:15:
[...]
Dat dacht ik in het begin ook maar helaas. Ik ook elke dag kijken of er iets nieuws bij stond. Maar in plaats van een update, leverde UPS me Xbox na 8 dagen en nog een nieuwe ookHoop dat je hem snel terug krijg
Jij kreeg geen bericht dat er een retour kwam? Das gek, ik meen dat bij mijn eerste reparatie ik een retour-update kreeg, maar kan me vergissen aangezien dat al weer bijna een jaartje terug is.
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
Verwijderd
Vandaag een vga-kabel gehaalt om zo mijn full hd scherm te kunnen aansluiten. Helaas krijg ik de resolutie niet hoger dan 1366*768. Zodra ik full hd kies 1920*1080 heb ik wel nog gewoon netjes beeld echter enorm donker en alles is dan groen. terwijl alle resoluties tot en met 1366*768 gewoon goed worden weergegeven en mijn scherm echt full hd is 
Wie weet wat er gaande kan zijn?
Ondersteund je scherm ook full HD via vga, sommige schermen alleen via hdmi, mocht dit zo zijn flink gen**id dan.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:24:
Vandaag een vga-kabel gehaalt om zo mijn full hd scherm te kunnen aansluiten. Helaas krijg ik de resolutie niet hoger dan 1366*768. Zodra ik full hd kies 1920*1080 heb ik wel nog gewoon netjes beeld echter enorm donker en alles is dan groen. terwijl alle resoluties tot en met 1366*768 gewoon goed worden weergegeven en mijn scherm echt full hd is
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
Over drie weken krijgen ze bij mijn vriendin ook een 40" Samsung Full HD. Dan toch maar eens de Xbox daar op aansluiten 
Heb eergister GRAW gekocht. Maar het is best wel een lastige game. Drie kogels en je bent dood. Maar heb er ook nog niet echt veel tijd in zitten. Dus maar eens gaan doen.
Heb eergister GRAW gekocht. Maar het is best wel een lastige game. Drie kogels en je bent dood. Maar heb er ook nog niet echt veel tijd in zitten. Dus maar eens gaan doen.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Als je daarover klaagt, wees blij dat je niet Splinter Cell hebt genomen: da's met 1 kogel exit in beginselAstennu schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:06:
Heb eergister GRAW gekocht. Maar het is best wel een lastige game. Drie kogels en je bent dood.
Ghost Recon is wel echt de moeite waard tho, zowel campaign als multiplayer erg strakke games.
Ja, je scherm ondersteund geen 1920*1080 over VGA.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 08:24:
Zeker een Sony?
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik klaag er niet overcurry684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:08:
[...]
Als je daarover klaagt, wees blij dat je niet Splinter Cell hebt genomen: da's met 1 kogel exit in beginsel
Ghost Recon is wel echt de moeite waard tho, zowel campaign als multiplayer erg strakke games.
En hoe zit het eigenlijk met R6 ? Is dat ook 1 bullet = exit ?
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 05-04-2007 09:39 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Verwijderd
op normal is R6 best vergefelijk (6 kogels ofzo) maar ik heb hem gister op realistic (2/3 kogels = dood) uitgespeeld en dan zijn er stukken waar je echt 1.5 uur mee bezig bent terwijl als je het haalt er in nog geen 10 minuten doorheen bent. Gellukig zit er een zeer uitgebalanceerd autosave systeem in dat na elke moeilijk gevecht saved. Dit spel moet je echt op realistic spelen dan komt het goed tot zijn recht, want anders maak je niet echt gebruik van je teammates, want die zijn bij realistic van levens belang.
Verwijderd
hmmmm das balen. ik heb de vraag maar even aan hun helpdesk gestelt om te kijken of dit inderdaad echt het euvel is, zover ik weet zijn erg geen speciale hdmi converters of iets voor de xbox toch?
yzf1kr schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:23:
[...]
Ja, je scherm ondersteund geen 1920*1080 over VGA.
Zeker een Sony?
Je kan voor VGA naar DVI een verloopje kopen en dat weer op een DVI naar HDMI verloopje zetten :-). Ik heb thuis alleen 1 DVI aansluiting maar ik kan daar component, DVI, VGA en HDMI op aansluiten aldanniet met verloopjes en verloopstekkers.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:55:
hmmmm das balen. ik heb de vraag maar even aan hun helpdesk gestelt om te kijken of dit inderdaad echt het euvel is, zover ik weet zijn erg geen speciale hdmi converters of iets voor de xbox toch?
[...]
www.easysoftwaredeployment.nl | www.provolve.nl
Ja GOW is echt een over the top shooter. Probeer GOW (Gears of War) eens op Insane te spelen. Dat is al een stuk moeilijker.Astennu schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:38:
[...]
Ik klaag er niet overdat was juist best onrealistisch in GOW. En als je splitscreen speelde kun je elkaar ook weer oplappen. Ik ga de game nog een keer serieus spelen en dan maar eens kijken of we toevallig ook medics hebben of zo
En hoe zit het eigenlijk met R6 ? Is dat ook 1 bullet = exit ?
Medics zijn nieuw in GRAW2Astennu schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:38:
[...]
Ik klaag er niet overdat was juist best onrealistisch in GOW. En als je splitscreen speelde kun je elkaar ook weer oplappen. Ik ga de game nog een keer serieus spelen en dan maar eens kijken of we toevallig ook medics hebben of zo
Je hebt 3 Clancy series, in oplopende orde van bruut geweld:En hoe zit het eigenlijk met R6 ? Is dat ook 1 bullet = exit ?
- Splinter Cell: sneaken en undercover werk, met zelfs bonussen voor weinig slachtoffers maken.
- Ghost Recon: undercover werk in militaire crisisomgevingen in de toekomst. Veel afstand snipen en verdedigend spelen.
- Rainbow Six: present-day antiterrorisme units, keihard short-range knallen binnen gebouwen e.d.
In alle 3 ben je op de zware realistische modussen met 1 headshot exit en kun je maar 2 of 3 reguliere kogels binnen korte tijd vangen, maar het verschil is natuurlijk dat je in met name Splinter Cell je cover kwijt bent zodra iemand op je schiet, en da's verdomd snel 'oeps overmacht, restart last checkpoint'. In GR en R6 is dat stukken minder extreem.
Ik vond vroeger SC de beste van de serie, met name Chaos Theory was erg goed imo. Double Agent viel me wat tegen, en heb ik itt GRAW, GRAW2 en R6V nog niet uitgespeeld.
Verwijderd
Wel heel erg omslachtig 
Ik heb nu de vga en de standaard componentkabel welke bij het premium pakket werd geleverd, tv heeft echter hier geen aansluitingen voor. Wat is nu de verstandigste optie om toch full hd te krijgen.... verloopje van component naar hdmi of kan ik het beste nog steeds werken met de vga kabel?
Ik heb nu de vga en de standaard componentkabel welke bij het premium pakket werd geleverd, tv heeft echter hier geen aansluitingen voor. Wat is nu de verstandigste optie om toch full hd te krijgen.... verloopje van component naar hdmi of kan ik het beste nog steeds werken met de vga kabel?
dbreuning schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:11:
[...]
Je kan voor VGA naar DVI een verloopje kopen en dat weer op een DVI naar HDMI verloopje zetten :-). Ik heb thuis alleen 1 DVI aansluiting maar ik kan daar component, DVI, VGA en HDMI op aansluiten aldanniet met verloopjes en verloopstekkers.
Wat is je TV merk, wat voor type en wat zijn de aansluitingen. Linkje naar de site ervan mag ook hoor... dan kunnen we je beter verder helpen namelijk...Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:54:
Wel heel erg omslachtig
[...]
True ben nu op Hardcore bezig geloof ik. Is al pittiger. Maar te weinig tijd om lekker door te spelen. Voor dit soort games moet je gewoon 2 uur de tijd nemen. Of langerdbreuning schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:12:
[...]
Ja GOW is echt een over the top shooter. Probeer GOW (Gears of War) eens op Insane te spelen. Dat is al een stuk moeilijker.
Ah ja. Ik ben toch meer een Unreal typecurry684 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:15:
[...]
Medics zijn nieuw in GRAW2
[...]
Je hebt 3 Clancy series, in oplopende orde van bruut geweld:
- Splinter Cell: sneaken en undercover werk, met zelfs bonussen voor weinig slachtoffers maken.
- Ghost Recon: undercover werk in militaire crisisomgevingen in de toekomst. Veel afstand snipen en verdedigend spelen.
- Rainbow Six: present-day antiterrorisme units, keihard short-range knallen binnen gebouwen e.d.
In alle 3 ben je op de zware realistische modussen met 1 headshot exit en kun je maar 2 of 3 reguliere kogels binnen korte tijd vangen, maar het verschil is natuurlijk dat je in met name Splinter Cell je cover kwijt bent zodra iemand op je schiet, en da's verdomd snel 'oeps overmacht, restart last checkpoint'. In GR en R6 is dat stukken minder extreem.
Ik vond vroeger SC de beste van de serie, met name Chaos Theory was erg goed imo. Double Agent viel me wat tegen, en heb ik itt GRAW, GRAW2 en R6V nog niet uitgespeeld.
[ Voor 66% gewijzigd door Astennu op 05-04-2007 11:07 ]
Verwijderd
Is GH2 eigenlijk ook leuk in je eentje? Of is het echt een company-game? Ik had destijds Donkey Konga, maar da's ook eigenlijk alleen leuk als je met meerderen bent.
Verwijderd
Gaat om de 42" van Mirai. www.mirai.eu Heb al antwoord terug gehad dat je via de vga inderdaad niet hoger kan dan 1360*768 en via hdmi wel de full hd krijgt...
dbreuning schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:56:
[...]
Wat is je TV merk, wat voor type en wat zijn de aansluitingen. Linkje naar de site ervan mag ook hoor... dan kunnen we je beter verder helpen namelijk...
Ok dan. Probeer dan om een VGA naar DVI verloopje te kopen en daarop een DVI naar HDMI connector aan te sluiten. Hopelijk lukt t dan wel.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:10:
Gaat om de 42" van Mirai. www.mirai.eu Heb al antwoord terug gehad dat je via de vga inderdaad niet hoger kan dan 1360*768 en via hdmi wel de full hd krijgt...
[...]
Toen ik hem kocht ben ik begonnen op Hardcore. Casual leek me zo meh. Daarna een keer op Insane uitgespeeld. Kost tijd maar is heel vet.Astennu schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:06:
[...]
True ben nu op Hardcore bezig geloof ik. Is al pittiger. Maar te weinig tijd om lekker door te spelen. Voor dit soort games moet je gewoon 2 uur de tijd nemen. Of langer
Mja toen ik em kocht voor 430 zat er een een Xbox 360 bijdbreuning schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:50:
[...]
Toen ik hem kocht ben ik begonnen op Hardcore. Casual leek me zo meh. Daarna een keer op Insane uitgespeeld. Kost tijd maar is heel vet.
Dus maar goed dat ik op makkelijk begon en zelfs dat ging af en toe goed fout
Ik verwachte eigenlijk het weekend Graw2 te spelen, duurt wel lang zeg.tweaker2001962 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:52:
[...]
Mazzelaar8 dagen... Die van mij is de 23ste maart verstuurd en ben bang dat het een lang xbox-loos paasweekend wordt. Die van OctagonQ is ook net verstuurd, ik hoop voor hem dat ie minder lang weg is. Ons GRAW2 team wordt zo wel flink uitgedund
![]()
Jij kreeg geen bericht dat er een retour kwam? Das gek, ik meen dat bij mijn eerste reparatie ik een retour-update kreeg, maar kan me vergissen aangezien dat al weer bijna een jaartje terug is.
Ik wil me anders wel opwerpen om mee te spelen in het GRAW2 team?
Ligt er alleen aan wanneer en hoe laat er gespeeld wordt
Gamertag is Cpt Raptor
Gamertag is Cpt Raptor
[ Voor 9% gewijzigd door rally op 05-04-2007 13:49 ]
http://www.deyterra.com
Verwijderd
Mijn 360 - gekocht in december 2005 - vertoonde deze morgen het bekende 'Ring of Death' symptoom.
Gisterenavond werkte hij nochtans nog prima. Ik heb gebeld met Microsoft en ze zeiden dat ze een doos zouden opsturen waarin ik dan de 360 moet steken en hem vervolgens via UPS naar hen moet versturen. Ik ben wel vergeten te vragen of dit op hun kosten is of niet. Iemand ervaring mee? De reparatie op zichzelf is wel kosteloos en zou binnen 10 à 15 werkdagen geschieden. Zijn ze hier een beetje stipt mee of kan dit ook wat langer duren? Ter informatie: ik woon in Vlaanderen. Ten laatste zou ik ook graag weten of ze hun defecte 360's meestal repareren dan wel vervangen. Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
Je hoef geen kosten te betalen. Het enige wat je hoef te doen is met UPS een afspraak maken wanneer het wordt opgehaald.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:52:
Mijn 360 - gekocht in december 2005 - vertoonde deze morgen het bekende 'Ring of Death' symptoom.Gisterenavond werkte hij nochtans nog prima. Ik heb gebeld met Microsoft en ze zeiden dat ze een doos zouden opsturen waarin ik dan de 360 moet steken en hem vervolgens via UPS naar hen moet versturen. Ik ben wel vergeten te vragen of dit op hun kosten is of niet. Iemand ervaring mee? De reparatie op zichzelf is wel kosteloos en zou binnen 10 à 15 werkdagen geschieden. Zijn ze hier een beetje stipt mee of kan dit ook wat langer duren? Ter informatie: ik woon in Vlaanderen. Ten laatste zou ik ook graag weten of ze hun defecte 360's meestal repareren dan wel vervangen. Alvast bedankt voor de eventuele reacties!
Ik kreeg een mail met de tracking nummer en heb toen zelf de xbox in een doos gedaan en UPS gebeld.
We hadden ook TDU gespeeld toch? Het is de zelfde team van TDU.rally schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:48:
Ik wil me anders wel opwerpen om mee te spelen in het GRAW2 team?
Gamertag is Cpt Raptor
Edit: Nu weet ik het weer, van starbucks.
[ Voor 64% gewijzigd door sekeroglan op 05-04-2007 13:59 ]
ik hoor net dat ze bij de media markt in den haag in ieder geval al voor sale liggen!
voor 77 euro.

release was toch morgen?
voor 77 euro.
release was toch morgen?
[ Voor 10% gewijzigd door IJsrace op 05-04-2007 13:57 ]
Verwijderd
Je hoef geen kosten te betalen. Het enige wat je hoef te doen is met UPS een afspraak maken wanneer het wordt opgehaald.
Ik kreeg een mail met de tracking nummer en heb toen zelf de xbox in een doos gedaan en UPS gebeld.
Thx voor je snelle reply!
Dat is goed nieuws. Hoelang heeft het overigens geduurd eer je hem terug kreeg? En was je 360 gerepareerd of kreeg je een nieuwe?
Thx voor je snelle reply!
Verwijderd
Hmmm krijg net een ander antwoord binnen wat wel zou helpen en maar 19,- kost ;-)
Volgens hun zou ik via de componentkabel kunnen werken en vervolgens een verloopstukje kopen van component naar vga. Volgens hun herkent de lcd het componentsignaal en gaat het signaal niet meer door de vga-chip en zou ik wel full hd kunnen selecteren. Met de standaard vga kabel van microsoft word het signaal als analoog en vga signaal herkent en loopt het via de vga-chip welke niet verder gaat dan 1360*768.
Beetje raar, vaag en gedoe, maar als het werkt ben ik mooi geholpen. Wellicht meer mensen die dit verhaal eerder gehoort hebben of kennen?
Volgens hun zou ik via de componentkabel kunnen werken en vervolgens een verloopstukje kopen van component naar vga. Volgens hun herkent de lcd het componentsignaal en gaat het signaal niet meer door de vga-chip en zou ik wel full hd kunnen selecteren. Met de standaard vga kabel van microsoft word het signaal als analoog en vga signaal herkent en loopt het via de vga-chip welke niet verder gaat dan 1360*768.
Beetje raar, vaag en gedoe, maar als het werkt ben ik mooi geholpen. Wellicht meer mensen die dit verhaal eerder gehoort hebben of kennen?
dbreuning schreef op donderdag 05 april 2007 @ 12:39:
[...]
Ok dan. Probeer dan om een VGA naar DVI verloopje te kopen en daarop een DVI naar HDMI connector aan te sluiten. Hopelijk lukt t dan wel.
onmogelijk. Je kan niet op magische wijze een digitaal signaal uit de 360 toveren door een dvi verloopstukje eraan te zetten.dbreuning schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:11:
[...]
Je kan voor VGA naar DVI een verloopje kopen en dat weer op een DVI naar HDMI verloopje zetten :-). Ik heb thuis alleen 1 DVI aansluiting maar ik kan daar component, DVI, VGA en HDMI op aansluiten aldanniet met verloopjes en verloopstekkers.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Bovenstaant verhaal (van mij) kan dan wel kloppen? Dit is wat de fabrikant namelijk aangeeft.
Boeboe schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:15:
[...]
onmogelijk. Je kan niet op magische wijze een digitaal signaal uit de 360 toveren door een dvi verloopstukje eraan te zetten.
Yup... Mr. Starbuckssekeroglan schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:54:
[...]
We hadden ook TDU gespeeld toch? Het is de zelfde team van TDU.
Edit: Nu weet ik het weer, van starbucks.
Ok... ik ben (als het goed is) wat meer in NL. En ik moet zeggen dat GRAW2 echt "Da Bomb" is
Dus wellicht vanavond/zondag? Ik wacht wel op een PM op xbox live.
(Moet trouwens nog steeds twee interclub races winnen
http://www.deyterra.com
Ik ben ook wel down voor wat potjes GRAW2. Gamertag: Kuzcotopia
En als ik met anderen speel ben ik de enige die op expert speelt (speelde.. tegenwoordig is mijn vriendin ook bezig met expert
) Deel één was eigenlijk hetzelfde verhaal.
Even voor de duidelijkheid: We konden hier niet wachten op de 360-versie en hebben DH2 dus maar voor de PS2 gekocht een maand of twee geleden
Ik heb GH2 voornamelijk in mijn eentje gespeeld eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 11:46:
Is GH2 eigenlijk ook leuk in je eentje? Of is het echt een company-game? Ik had destijds Donkey Konga, maar da's ook eigenlijk alleen leuk als je met meerderen bent.
En als ik met anderen speel ben ik de enige die op expert speelt (speelde.. tegenwoordig is mijn vriendin ook bezig met expert
Even voor de duidelijkheid: We konden hier niet wachten op de 360-versie en hebben DH2 dus maar voor de PS2 gekocht een maand of twee geleden
Ik zag dat mediamarkt Guitar Heroes verkoopt voor 77 euro. Is dit goedkoop? Omdat staat dat het een aanbieding is. Ik kan niet echt vinden hoe duur het normaal is.
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
als je vga scherm inderdaad een componentsignaal ondersteunt kan de door jou omschreven opstelling zeker en vast werken jaVerwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:21:
Bovenstaant verhaal (van mij) kan dan wel kloppen? Dit is wat de fabrikant namelijk aangeeft.
[...]
Over GH2: is een goede prijs ja, ligt gemiddeld rond de 80 euro
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Niet speciaal voor de Xbox, maar je kunt ze wel kopen voor $299: klik. Wel beetje duur voor een slechter signaal dan de componentuitgang mee begon.Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 09:55:
[...]
Uhm nee, bullshit alertdbreuning schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:11:
[...]
Ja, je kunt VGA naar DVI verloopstukjes kopen. En DVI naar HDMI is ook mogelijk. Tot zover heb je gelijk
Wat je echter mist is dat DVI uit 3 substandaarden bestaat. DVI-A voor analoog, DVI-D voor digitaal, en DVI-I welke allebei kan dragen. VGA kun je wel converteren naar DVI-A, en accepteren op een DVI-I poort, evenals dat je DVI-D of DVI-I met digitale bron naar HDMI kunt converten.
Jouw TV heeft een DVI-I aansluiting. Dat impliceert niet je magisch ergens een A/D convertor van $299 hebt aangebracht
Ik heb een probleempje
Ik kom vanuit Gow (meer games heb ik nog niet
) niet terug naar het Dashboard zonder de disc te ejecten ...
Hoe doe ik dat?
Ik kom vanuit Gow (meer games heb ik nog niet
Hoe doe ik dat?
Yo.
Guideknop indrukken en dan linksonderin bij het gele knopje bij 'Xbox 360 Dashboard' afvragen waar die voor zou zijn
Ook niet als je op de Xbox teken drukt op je controller? En dat je in die menu op Y drukt?VonFoX schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:55:
Ik heb een probleempje![]()
Ik kom vanuit Gow (meer games heb ik nog niet) niet terug naar het Dashboard zonder de disc te ejecten ...
Hoe doe ik dat?
Die grote groene knop op je controller doet niks?VonFoX schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:55:
Ik kom vanuit Gow (meer games heb ik nog niet) niet terug naar het Dashboard zonder de disc te ejecten ...
Hoe doe ik dat?
Op de Guide-knop drukken en dan Y/geel en dan yesVonFoX schreef op donderdag 05 april 2007 @ 16:55:
Hoe doe ik dat?
1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955
Uhm de grote groene knop had ik nog niet geprobeerd

[ Voor 5% gewijzigd door VonFoX op 05-04-2007 17:14 ]
Yo.
Zijn de acties van 350 voor de premium en 399 premium + expansion pack of 430 voor de superpack alweer afgelopen? Alles was weer 389 449
Ben ik weer te laat zeker?
Guitar Hero 2 = dikke fun, zeker als je met z'n tweetjes speelt. 77 pleuro bij de Mediamarkt in Den Haag
.
Edit: 6killer: nee hoor, check budgetgaming.nl maar
[ Voor 37% gewijzigd door Rafe op 05-04-2007 17:44 ]
Dat kan ik bevestigenAstennu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:02:
Kan iemand bevestigen dat Rainbow 6 Las Vegas splits screen co-op heeft ?
(Beetje late reactie, maar zag dat nog niemand antwoord heeft gegeven....
Ik had ook gehoopt met dit lange paasweekend weer een poging te kunnen wagen om die lastige -blijf een uur lang in leven - missie te halen, maar misschien als UPS geen vrij heeft op Goede Vrijdag komen ze hem dan teruggeven. Zou mooi zijn want dan ben ik zelf lekker thuis. Maar goed, zul je net zien, ga ik morgen eind vd middag weg ivm een etentje, komen ze m uiteraard net dan bezorgensekeroglan schreef op donderdag 05 april 2007 @ 13:40:
[...]
Ik verwachte eigenlijk het weekend Graw2 te spelen, duurt wel lang zeg.
@Cpt Raptor
GRAW2 is echt toppie idd, de nieuwe missies zijn echt een uitdaging maar ook de medic functie is erg handig tijdens coop-missies. Is altijd lachen als je van alle kanten opeens medic! medic! hoort roepen, en ook erg listig als je onder vuur hulp moet verlenen. Ik hoop je snel in het team te kunnen tegenkomen..hup hup MS en UPS..!!
Nb, ik had gehoopt niet van de verlengde garantie gebruik te hoeven maken, maar ben wel blij dat er nu niet moeilijk wordt gedaan als je in 2005 een 360 hebt gekocht en je problemen hebt binnen die 2 jaar. (Buiten de discussie van wettelijk 2 jaar garantie). Het is melden en alles wordt kosteloos geregeld.
GamerCard - Gamertag: da Warmachine
over WEP vs WPA op je xbox360: ik krijg het ook echt niet aan de gang hoor dat WPA
zodra ik WPA aanzet ziet mijn xbox geen wireless netwerk meer... en hij staat er nu toch echt maar 1 meter vandaan....
zodra ik WPA aanzet ziet mijn xbox geen wireless netwerk meer... en hij staat er nu toch echt maar 1 meter vandaan....
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
alleen tegen de computer... niet online... sucky suckyKillkees schreef op donderdag 05 april 2007 @ 18:34:
[...]
Dat kan ik bevestigenErg leuk om te spelen.
(Beetje late reactie, maar zag dat nog niemand antwoord heeft gegeven....)
Je bedoelt futurezone denk,ik, maar ook daar was die 389 (in de winkel). Ze zitten 9 van de 10 keer allemaal met dezelfde prijzen in het centrum (prijsafsprakenRafe schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:43:
Guitar Hero 2 = dikke fun, zeker als je met z'n tweetjes speelt. 77 pleuro bij de Mediamarkt in Den Haag.

WPA-PSK werkt hier perfect. Helasa geen WPA2. Wat voor modem/router heb je?Phusebox schreef op donderdag 05 april 2007 @ 19:42:
over WEP vs WPA op je xbox360: ik krijg het ook echt niet aan de gang hoor dat WPA
Yo.
jammer dat die HD-dvd speler bij univendi van 150.- naar 175.- is gegaan sinds gisteren.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Een cross-post uit het ''Heb je iets nieuws en moet je het showen'' topic:
Yonix schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:00:
Saints Row.
€ 29,95 bij de Free Record Shop.
Toffe game!
Verwijderd
Ik kan het helaas niet terugvinden op de FRS websiteYonix schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:01:
Een cross-post uit het ''Heb je iets nieuws en moet je het showen'' topic:
[...]
Maar mocht dit echt zijn lijkt het mij geen verkeerde prijs.
Ik heb inmiddels wel Crackdown aangeschaft. Wat zijn de grote verschillen tussen Crackdown en Saints Row?
welk team? Ik ben alleen over, want Seker speelt weer van die vage spellentweaker2001962 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 01:52:
[...]
Mazzelaar8 dagen... Die van mij is de 23ste maart verstuurd en ben bang dat het een lang xbox-loos paasweekend wordt. Die van OctagonQ is ook net verstuurd, ik hoop voor hem dat ie minder lang weg is. Ons GRAW2 team wordt zo wel flink uitgedund
maar goed, ik heb dan ook alleen maar beetje Lost Planet gespeeld vorige week, eindelijk level 50 gehaald. En nu ben ik het zat. Lijkt me leuk om weer GRAW met jullie te spelen, maar ik zal wel weer opnieuw moeten leren aimen, was ik al niet zo goed in...
ik had met Seker nog wat andere 'defend' maps geprobeerd, we werden afgemaakt haha.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Asus WL500g (een van de eerste lichting, maar wel nieuwste firmware)VonFoX schreef op donderdag 05 april 2007 @ 20:58:
[...]
WPA-PSK werkt hier perfect. Helasa geen WPA2. Wat voor modem/router heb je?
Zodra ik hem op WPA-PSK zet vindt ie niks meer, zelfs niet als ik handmatig de SSID ingeef.
Ik heb vanmiddag Saints Row gekocht bij de Free Record Shop. Het is dat ik zag dat er een (normale) prijssticker opzat met daarop de eerder vermeldde prijs, anders had ik hem niet gekocht!Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:47:
[...]
Ik kan het helaas niet terugvinden op de FRS website![]()
Maar mocht dit echt zijn lijkt het mij geen verkeerde prijs.
Ik heb inmiddels wel Crackdown aangeschaft. Wat zijn de grote verschillen tussen Crackdown en Saints Row?
Het grootste verschil tussen Crackdown en Saints Row is dat je in Saints Row een ganglid speelt, en in Crackdown een ''Super Cop''.
Andere verschillen zijn:
- Gameplay. (Crackdown: Krachten bieden een andere gameplay - Saints Row: Vergelijkbaar met de gameplay van Grand Theft Auto).
- Graphics. (Crackdown: Shell-Shaded Graphics - Saints Row: ''Normale'', doch goede Graphics).
- Multiplayer. (Crackdown: Co-Op - Saints Row: Diverse gamemodes).
Ik heb een draadloze controller en wil een extra controller aanschaffen. Nu wil ik graag een wired controller. Dit omdat je deze ook op de pc kan aansluiten.
Nu zijn er twee versies een voor de Xbox 360 en een voor Windows. Nu kost de Windows versie ruw weg 10 euro meer. Ik kan nergens vinden of de normale wired controller ook gaat werken op de PC. Het enige dat ik kan vinden is dat er een cd bijzit met de driver. Deze driver kan je ook van de site van MS halen.
Ik wil dus een wired controller die ik zowel op de Xbox kan gebruiken als op de PC. Kan ik dan de normale nemen of moet ik dan de Windows versie keizen?
Btw, ik gebruik Windows Vista.
Nu zijn er twee versies een voor de Xbox 360 en een voor Windows. Nu kost de Windows versie ruw weg 10 euro meer. Ik kan nergens vinden of de normale wired controller ook gaat werken op de PC. Het enige dat ik kan vinden is dat er een cd bijzit met de driver. Deze driver kan je ook van de site van MS halen.
Ik wil dus een wired controller die ik zowel op de Xbox kan gebruiken als op de PC. Kan ik dan de normale nemen of moet ik dan de Windows versie keizen?
Btw, ik gebruik Windows Vista.
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
De driver zit in je windows update gebakken, je kan dus gewoon een normale xbox 360 controller halen, leuk marketingtrucje van MS 
Je kan ook een wireless 360 controller halen, er is namelijk een apparaatje uitgebracht voor 20 euro wat je aan je computer kan hangen via USB en dan je wireless zooi daarop kan gebruiken. Ik heb zelf een wireless en wired controller maar ik baal er behoorlijk van dat de wired controller een draadje heeft
Je kan ook een wireless 360 controller halen, er is namelijk een apparaatje uitgebracht voor 20 euro wat je aan je computer kan hangen via USB en dan je wireless zooi daarop kan gebruiken. Ik heb zelf een wireless en wired controller maar ik baal er behoorlijk van dat de wired controller een draadje heeft
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Heeft iemand hier een Xbox 360 Wireless racing weel ? Ik wil namelijk een stuur kopen om games mee te spelen. Eerst wou ik een G25 alleen die werkt niet op de 360. Volgens mij is die van MS nu ook de enige die op de 360 werkt.
Maar wat vinden jullie van dat ding ? Ik zag ook dat er voor het schakelen alleen flappy pedals op zaten. En geen Pookje. ( Ik koop dit stuur eigenlijk voor Forza Motorsport 2 ) En weet iemand of er misschien ook ene Forza pak gaat komen waar het stuur bij zit ? nu heb je namelijk alleen maar PGR3 samen met dat stuur.
En zou het mogelijk zijn deze ook op de PC te gebruiken ? Ik denk dat ik dan alleen kast 360 Wireless > USB voor PC kastje moet hebben wat hier wel eens voorbij is gekomen ( en ook in de post hierboven ). Is dat toevallig al te koop in NL ?
Maar wat vinden jullie van dat ding ? Ik zag ook dat er voor het schakelen alleen flappy pedals op zaten. En geen Pookje. ( Ik koop dit stuur eigenlijk voor Forza Motorsport 2 ) En weet iemand of er misschien ook ene Forza pak gaat komen waar het stuur bij zit ? nu heb je namelijk alleen maar PGR3 samen met dat stuur.
En zou het mogelijk zijn deze ook op de PC te gebruiken ? Ik denk dat ik dan alleen kast 360 Wireless > USB voor PC kastje moet hebben wat hier wel eens voorbij is gekomen ( en ook in de post hierboven ). Is dat toevallig al te koop in NL ?
Mijn ervaring met het stuur was dat het niet gevoelig genoeg was. Ik moets absurt sturen wilde ik de bocht om. Ik had het stuur bij Wenhkamp gekocht dus kon ik het gelukkig terug sturen.Astennu schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:53:
Heeft iemand hier een Xbox 360 Wireless racing weel ? Ik wil namelijk een stuur kopen om games mee te spelen. Eerst wou ik een G25 alleen die werkt niet op de 360. Volgens mij is die van MS nu ook de enige die op de 360 werkt.
Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.
Verwijderd
Bij 2 spellen valt me iets enorm op wat me nogal stoort. Gaat om GAW en Saint Row. Ik speel deze spellen op een 42"lcd scherm welke Full Hd ondersteund. Helaas gaan GAW en Saint Row niet hoger dan 720P dus hierop speel ik deze games. Bij GAW ziet het er prima uit op een punt! het bloed. Als ik mensen raak dan spad het bloed op echter zijn dit "vieze" vierkante pixels, terwijl al de rest er prima uitziet!
Bij Saint Row heb ik iets vreemds bij auto's welke doorzichtig glas hebben, hierbij zie je net een soort kippengaasraster waar je doorkijkt...... dit is dan ook het enige euvel bij het spel. Zijn dit soort problemen bij iedereen die een "grrot" lcd scherm hebben of is het een bepaalde instellingen of iets dergelijks?
Bij Saint Row heb ik iets vreemds bij auto's welke doorzichtig glas hebben, hierbij zie je net een soort kippengaasraster waar je doorkijkt...... dit is dan ook het enige euvel bij het spel. Zijn dit soort problemen bij iedereen die een "grrot" lcd scherm hebben of is het een bepaalde instellingen of iets dergelijks?
Ik ben van de week maar eens begonnen met Gears of War over Xbox Live. Ik had hiervoor altijd koudwatervrees, omdat ik altijd het idee heb, dat je met headset op _moet_ spelen en daar heb ik vaak geen zin in. Ik zag nu dat genoeg anderen dit ook niet doen, dus verder geen problemen, ook al heeft het waarschijnlijk toch strategisch heel wat voordeel.
Anyhoe, gisteren heb ik het dus ook eens geprobeerd met headset (van de premium) en wat me opvalt is hoe slecht de kwaliteit van de voice is. Sinds ik mijn 360 van de huiskamer naar de computerkamer heb verhuisd staat hij 10 cm onder de wireless router, maar ik kreeg 1 keer een melding dat de verbinding slecht was. Daarom toch maar een kabel er in gestoken (helaas 80 EUR voor de wireless voor niks uitgegeven
), dat verbeterde al iets aan de geluidskwaliteit. Maar verder: het lijkt echt alsof iedereen een hand voor zijn mond houdt, komt niet in de buurt van Ventrillo of Teamspeak op de PC. Is er iets dat ik fout doe?
De anderen lijken wel normale gesprekken te hebben (wellicht gewenning of zo?). Ik heb al geprobeerd om het volume van de voice op te krikken, maar die staat op 10, ook dus om via ethernetkabel de verbinding te laten lopen (ik weet nl. niet of de voice de restpost is op de beschikbare bandbreedte), kan het aan de I-netaansluiting liggen? Ik heb een XS4all lite (3 MBit/down, 512 KBit/up). Of ligt het er gewoon aan dat Live zo'n slechte voicekwaliteit heeft, of dat de headsets van de premium echte bagger zijn (en ik dus zo'n wireless ding moet halen)?
Dit vergalt echt het spelplezier...
Anyhoe, gisteren heb ik het dus ook eens geprobeerd met headset (van de premium) en wat me opvalt is hoe slecht de kwaliteit van de voice is. Sinds ik mijn 360 van de huiskamer naar de computerkamer heb verhuisd staat hij 10 cm onder de wireless router, maar ik kreeg 1 keer een melding dat de verbinding slecht was. Daarom toch maar een kabel er in gestoken (helaas 80 EUR voor de wireless voor niks uitgegeven
De anderen lijken wel normale gesprekken te hebben (wellicht gewenning of zo?). Ik heb al geprobeerd om het volume van de voice op te krikken, maar die staat op 10, ook dus om via ethernetkabel de verbinding te laten lopen (ik weet nl. niet of de voice de restpost is op de beschikbare bandbreedte), kan het aan de I-netaansluiting liggen? Ik heb een XS4all lite (3 MBit/down, 512 KBit/up). Of ligt het er gewoon aan dat Live zo'n slechte voicekwaliteit heeft, of dat de headsets van de premium echte bagger zijn (en ik dus zo'n wireless ding moet halen)?
Dit vergalt echt het spelplezier...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Is hij bij alle Mediamarkten zo goedkoop voor de 360? MM Ede bijvoorbeeld?Rafe schreef op donderdag 05 april 2007 @ 17:43:
Guitar Hero 2 = dikke fun, zeker als je met z'n tweetjes speelt. 77 pleuro bij de Mediamarkt in Den Haag.
[ Voor 17% gewijzigd door SeamusXanthus op 06-04-2007 09:23 ]
Ik lees net deze review, waarin de reviewer eveneens het probleem heeft dat hij geen enkel voice bericht van zijn friends kan ontcijferen en dat dat stukken beter is met de wireless:Armada schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:17:
(...) of dat de headsets van de premium echte bagger zijn (en ik dus zo'n wireless ding moet halen)?
(...)
http://kainzy.org/reviews...ireless-headset-review/2/
Ligt het dan echt aan de slechte kwaliteit van de headset die er bij geleverd wordt? Dat is toch een slechte zaak?
Ik vind de headset ook moeilijk te verstaan. Kabel of Wifi, dat maakt niet uit.Ik heb niet die headset van de review, maar die in mijn GOW pakket.
http://www.xbox.com/en-US...box360headset/default.htm
[ Voor 118% gewijzigd door VonFoX op 06-04-2007 10:27 ]
Yo.
Dat is baleMentox schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:59:
[...]
Mijn ervaring met het stuur was dat het niet gevoelig genoeg was. Ik moets absurt sturen wilde ik de bocht om. Ik had het stuur bij Wenhkamp gekocht dus kon ik het gelukkig terug sturen.
ik neem aan dat als je gewoon via het usb een toetsenbord aansluit , ook een pc stuur kan aansluiten?
Precies, die gebruik ik nu dus ook.VonFoX schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:00:
Ik vind de headset ook moeilijk te verstaan. Kabel of Wifi, dat maakt niet uit.Ik heb niet die headset van de review, maar die in mijn GOW pakket.
Ik heb nu diverse sites af zitten struinen en fora, maar niemand die duidelijkheid kan verschaffen. Sommige mensen hebben dat ze helemaal niets horen of gehoord kunnen worden, dat ligt aan een kapotte headset of family setting problemen. Maar de geluidskwaliteit, daar hoor ik heel weinig over. Misschien ligt het aan de bandbreedte van de medespelers? Ik connect steeds door Quick match, en het leek erop dat het amerikanen waren die ik hoorde. Misschien ligt het daar aan (overigens mijn account staat niet op Amerika voor de videomarketplace of zo). Ik zit nu in dubio of ik een wireless zal kopen, of dat ik de oorzaak toch ergens anders in moet zoeken.
Ik zat gisteren te gamen, en hoorde niets. Dus ik zei tegen mijn vrouw: volgens mij ben ik de enige met een headset. Toen hoorde ik duidelijk: nee we hebben er allemaal een.
En ik hoorde lachen toen ik met een kettingzaag werd afgemaakt
Maar verder onverstaanbaar gebrabbel.
En ik hoorde lachen toen ik met een kettingzaag werd afgemaakt
Yo.
Ik speel regelmatig COD3 online met de standaard 'premium' headset op mijn knar en kan heel goed converseren met de mede spelers, ongeacht waar ze vandaan komen. Eergisteren met Japaners, gisteren iemand uit limburg, allebei evengoed verstaanbaar (Taalbariere daargelaten). Wel bemerk ik dat er wat vertraging op zit. Ook lastig is dat sommige hun geluid van de game zo hard hebben staan dat dit continue binnen komt op je headset. Ook wel eens GOW gedaan online, en daar wel wat problemen ondervonden met medespelers die mij niet konden horen en ik hun wel e.d. Soms bij COD een enorme echo, maar dit is meestal van korte duur.
Als ik het geluid via de TV zet, dan is hert echt onverstaanbaar, maar via de headset is het prima. Je moet alleen leren een beetje met die vertraging om te gaan. Ik heb thuis bellen via de kabel van Casema, en dat is echt niet veel beter dan het geluid op XBL via de standaard headset.
Vandaag maar eens de Media Markt in Breda binnenwippen om te kijken of ze Guitar Hero II nog hebben, lekker raggen dit lange paasweekend.
Als ik het geluid via de TV zet, dan is hert echt onverstaanbaar, maar via de headset is het prima. Je moet alleen leren een beetje met die vertraging om te gaan. Ik heb thuis bellen via de kabel van Casema, en dat is echt niet veel beter dan het geluid op XBL via de standaard headset.
Vandaag maar eens de Media Markt in Breda binnenwippen om te kijken of ze Guitar Hero II nog hebben, lekker raggen dit lange paasweekend.
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
Ik snap niet dat er problemen zijn met die standaard headset. 
Iedereen waar ik mee speel is prima te verstaan.
Het nadeel van die wireless headset is dat je medespelers vaak een brom horen, en dat is ook de reden dat de meesten hem weer teruggebracht hebben.
Iedereen waar ik mee speel is prima te verstaan.
Het nadeel van die wireless headset is dat je medespelers vaak een brom horen, en dat is ook de reden dat de meesten hem weer teruggebracht hebben.
Werkt een toetsenbord zo maar ? Volgens mij niet namelijk. En PC stuur kan bv geen support hebben voor Force feedback of de versnellings pook / afstelling van de pedalen.nnndoh schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 10:27:
ik neem aan dat als je gewoon via het usb een toetsenbord aansluit , ook een pc stuur kan aansluiten?
Verwijderd
ik vind de headset van de premium wel goed eigenlijk. Ik versta de anderen en zij mij ook. Ik zou wel een s die wireless willen proberen, maar die is toch te duur vind ik. Zeker omdat ik tegenwoordig vaker op live zit irriteerd dat draadje toch behoorlijk.
Paas weekend is hier 
Om 13.00 gaat de Videoland open, en dan huur ik even 2 360 games. 3 dagen, 5,-
Nu nog even uitzoeken wat het wordt, maar daar komen we wel uit. Hopelijk hebben ze binnenkort ook Guitar Hero liggen.
Om 13.00 gaat de Videoland open, en dan huur ik even 2 360 games. 3 dagen, 5,-
Nu nog even uitzoeken wat het wordt, maar daar komen we wel uit. Hopelijk hebben ze binnenkort ook Guitar Hero liggen.
Ik heb het stuurtje ook.Astennu schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 08:53:
Ik weet niet op welk spel die jongen het heeft gespeeld die zij dat die absurd moest insturen, want dat probleem heb ik absoluut niet hoor! Carbon was inderdaad niet te spelen trouwens.
Het grote nadeel is dat er nog bijna geen spel is die het ondersteunt. Ik heb het in een pack gekocht met PGR3, ik vond het een game van niks en ik vind het nog steeds een waardeloze game.
Balen dus, maar ik had m toch alleen maar gekocht voor Forza2.
Wel leuk is dat er een downloadable content was voor Test Drive Unlimited (geweldige game met prachtige graphicsop de xbox360! Voor de pc versie moet je wel een heel behoorlijke pc hebben). Nadat ik de content had geïnstalleerd (wel betaalde content), had ik net als de pc versie, een hard-core mode speciaal voor dit stuurtje. Eindelijk kon ik m gebruiken en het was erg mooi en heel moeilijk trouwens, heel realistisch. Je tijden zijn wel stukken langzamer overigens.
Ik heb begrepen dat je een ontvanger kan kopen, die je op je pc kan aansluiten, waardoor de draadloze controllers en stuurtjes van je xbox360, ook op je pc te gebruiken zijn.
Er is nog wel een nadeel ten opzichte van pc-stuurtjes. Je kan minder instellen.
Bij mn (overleden) Momo kon je namelijk ook de kracht van de veer instellen, voor het kunnen loslaten van het stuur na een bocht. De forcefeedbackkrachten en de gevoeligheid van het insturen zijn bij TDU wel gewoon in te stellen (nadat je de content hebt gekocht).
Die G25 leek mij ook fantastisch en lijkt mij qua stuur wel beter, maar ik ben gestopt met gaming op mn pc vanwege de vele problemen steeds en omdat de xbox360 veel goedkoper is. Steeds die ellende van duurdere videokaarten, geheugen voedingen....ik werd er niet goed van.
Toetsenbord werkt wel, maar alleen voor messaging/dashboard. Stuur werkt in beginsel niet (drivers).Astennu schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:01:
[...]
Werkt een toetsenbord zo maar ? Volgens mij niet namelijk. En PC stuur kan bv geen support hebben voor Force feedback of de versnellings pook / afstelling van de pedalen.
Wireless headset problemen zijn goed gefixed tegenwoordig. Ik heb van MS een gefixte unit gekregen tijd terug en werkt perfect. Nooit geen klachten mee gehad.
Nooit geen klachten? Dat is niet best!curry684 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:59:
[...]
Toetsenbord werkt wel, maar alleen voor messaging/dashboard. Stuur werkt in beginsel niet (drivers).
Wireless headset problemen zijn goed gefixed tegenwoordig. Ik heb van MS een gefixte unit gekregen tijd terug en werkt perfect. Nooit geen klachten mee gehad.
Verwijderd
Iemand dit al gekocht of gezien?
Zag het vandaag in een winkel:
KliK
De Xbox en de nieuwe Xbox 360 bieden veel meer dan wat Microsoft voor u in petto heeft. Met dit insiderboek beleeft u de ultieme kick met de Xbox! Dit boek verklapt wat Microsoft u niet vertelt en opent talrijke nieuwe mogelijkheden voor deze entertainmentconsole.
Een grotere harde schijf of een nieuw besturingssysteem installeren met behulp van een mod chip, de Xbox op uw pc aansluiten, dvd's met een andere regiocode bekijken, op één dvd meerdere spelletjes voor de Xbox opslaan, dual-layer dvd's gebruiken voor de Xbox, de Xbox als mediaspeler inzetten in de huiskamer, of Linux als besturingssysteem gebruiken: met dit boek leert u pas wat u allemaal uit uw Xbox kunt halen.
Dit boek maakt u supersnel wegwijs in de nieuwe Xbox-wereld. Het vertelt u hoe u de Xbox 360 in uw netwerk opneemt, welke mod chip u nodig hebt voor uw console en hoe u deze installeert. U leert ook hoe u een harde schijf voorbereidt zodat de Xbox die herkent en hoe u het besturingssysteem EvoX-XBOX optimaal configureert. In eenvoudige bewoordingen en met talrijke afbeeldingen worden allerlei nieuwe mogelijkheden beschreven, die één voor één grondig zijn getest. Eindelijk wordt Xbox-gebruikers die verzot zijn op on line spelletjes een goedkoop alternatief geboden. Zo hoeft u voortaan niet diep meer in de buidel te tasten voor de ultieme spelervaring. En voor de perfecte harmonie met de pc kan de Xbox ook in een heuse media- en fileserver worden omgetoverd, zodat u ook in uw huiskamer van films en muziek kunt genieten.
Uit de inhoud:
De Xbox 360: 360 dagen entertainment in de huiskamer
Het internet verkennen met de nieuwe Xbox 360
Televisie kijken en video's weergeven met de Xbox 360
De Xbox als mediaspeler in de huiskamer
Vertrouwelijk: de Xbox hacken en ombouwen
De perfecte harmonie tussen de Xbox en de pc
Problemen met cd-roms en dvd-roms verhelpen
De Xbox naar een DreamXBox 1,4 GHz opwaarderen
Een grotere harde schijf inbouwen
Xbox live: online spelletjes spelen
Voor experts: Linux op de Xbox
Linux installeren via SSH en cd-rw
Op zich sta ik er van te kijken dat zoiets uitgegeven mag worden..
Zag het vandaag in een winkel:
KliK
De Xbox en de nieuwe Xbox 360 bieden veel meer dan wat Microsoft voor u in petto heeft. Met dit insiderboek beleeft u de ultieme kick met de Xbox! Dit boek verklapt wat Microsoft u niet vertelt en opent talrijke nieuwe mogelijkheden voor deze entertainmentconsole.
Een grotere harde schijf of een nieuw besturingssysteem installeren met behulp van een mod chip, de Xbox op uw pc aansluiten, dvd's met een andere regiocode bekijken, op één dvd meerdere spelletjes voor de Xbox opslaan, dual-layer dvd's gebruiken voor de Xbox, de Xbox als mediaspeler inzetten in de huiskamer, of Linux als besturingssysteem gebruiken: met dit boek leert u pas wat u allemaal uit uw Xbox kunt halen.
Dit boek maakt u supersnel wegwijs in de nieuwe Xbox-wereld. Het vertelt u hoe u de Xbox 360 in uw netwerk opneemt, welke mod chip u nodig hebt voor uw console en hoe u deze installeert. U leert ook hoe u een harde schijf voorbereidt zodat de Xbox die herkent en hoe u het besturingssysteem EvoX-XBOX optimaal configureert. In eenvoudige bewoordingen en met talrijke afbeeldingen worden allerlei nieuwe mogelijkheden beschreven, die één voor één grondig zijn getest. Eindelijk wordt Xbox-gebruikers die verzot zijn op on line spelletjes een goedkoop alternatief geboden. Zo hoeft u voortaan niet diep meer in de buidel te tasten voor de ultieme spelervaring. En voor de perfecte harmonie met de pc kan de Xbox ook in een heuse media- en fileserver worden omgetoverd, zodat u ook in uw huiskamer van films en muziek kunt genieten.
Uit de inhoud:
De Xbox als mediaspeler in de huiskamer
Vertrouwelijk: de Xbox hacken en ombouwen
De perfecte harmonie tussen de Xbox en de pc
Problemen met cd-roms en dvd-roms verhelpen
De Xbox naar een DreamXBox 1,4 GHz opwaarderen
Een grotere harde schijf inbouwen
Xbox live: online spelletjes spelen
Voor experts: Linux op de Xbox
Linux installeren via SSH en cd-rw
Op zich sta ik er van te kijken dat zoiets uitgegeven mag worden..
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 13:10 ]
Maar fixt het ook het gemompel van medespelers? Dat is mijn voornaamste zorg.curry684 schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 12:59:
[...]
En als het allemaal goed gefixed is, waarom zie ik op de fora van xbox.com nog steeds dat men test units krijgt en aan het testen is? Is er dus nog steeds een grote kans dat je een defecte krijgt?
Dit is dus het enige wat erin staat voor de xbox 360. Al die overige punten gelden voor de oude xbox(modchip, evox, grotere HD enz enz)
Dit is dus het enige wat erin staat voor de xbox 360. Al die overige punten gelden voor de oude xbox(modchip, evox, grotere HD enz enz)
Verwijderd
Thnx dat wist ik niet.
Best wel verwarrend gezien de titel v/h boek, dacht nl. echt dat het allemaal over de Xbox360 ging.
Best wel verwarrend gezien de titel v/h boek, dacht nl. echt dat het allemaal over de Xbox360 ging.
Geen idee, ik heb MS aangesproken over de vele problemen, en kreeg per direct een gewoon retailexemplaar in blister op de bus. Geen gemompel, geen ruis, werkt gewoon perfect. Beter dan de originele imo.Armada schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:18:
[...]
Maar fixt het ook het gemompel van medespelers? Dat is mijn voornaamste zorg.
En als het allemaal goed gefixed is, waarom zie ik op de fora van xbox.com nog steeds dat men test units krijgt en aan het testen is? Is er dus nog steeds een grote kans dat je een defecte krijgt?
Verwijderd
Ik had overal gelezen dat in Nederland 6 april Guitar Hero 2 voor de 360 in de winkels had moeten liggen. Ik ben in 2 intertoys-en (??) in Amsterdam geweest, niks binnen zelfs niks op bestelling. De Intertoys in Enkhuizen wist niet van het bestaan af, de Dixons hier in de buurt zeiden dat ik over 2 weken nog maar eens moest bellen en de Bart Smit had hem ook niet en wisten niet wanneer hij zou komen.
Heeft iemand dit spel uberhaupt al weten te scoren ergens? (waar?)
Ik heb even een vraag bmt de garantie van de xbox 360.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat als je een 360 tweedehands koopt je geen recht meer hebt op garantie oid. Hoe zit dit precies
Ik kon er vreemdgenoeg niets over vinden....
Ik meen ergens gelezen te hebben dat als je een 360 tweedehands koopt je geen recht meer hebt op garantie oid. Hoe zit dit precies
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Kan iemand mij vertellen wanneer ik de 360 elite kan kopen? En waar ik hebm kan pre-orderen?
stond ie niet bij de mediamarkt voor 77 euro?Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:58:
Ik had overal gelezen dat in Nederland 6 april Guitar Hero 2 voor de 360 in de winkels had moeten liggen. Ik ben in 2 intertoys-en (??) in Amsterdam geweest, niks binnen zelfs niks op bestelling. De Intertoys in Enkhuizen wist niet van het bestaan af, de Dixons hier in de buurt zeiden dat ik over 2 weken nog maar eens moest bellen en de Bart Smit had hem ook niet en wisten niet wanneer hij zou komen.
On a midnight patrol through the kingdom of the wicked
Ik ben erg geinteresseerd in TV kijken op de Xbox360 maar heeft iemand een idee hoe dat nu al zou kunnen zonder de officiele IPTV ondersteuning die eind dit jaar in Amerika zijn opwachting maakt?
Wat betreft de standaard premium headset die vind ik van baggerkwaliteit: zodra ik het kabeltje of het plastic licht aanraak hoor ik al gekraak. Heel raar. Maar hij werkt wel.
Wat betreft de standaard premium headset die vind ik van baggerkwaliteit: zodra ik het kabeltje of het plastic licht aanraak hoor ik al gekraak. Heel raar. Maar hij werkt wel.
Verwijderd
Niemand anders onderstaand probleem?
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 09:04:
Bij 2 spellen valt me iets enorm op wat me nogal stoort. Gaat om GAW en Saint Row. Ik speel deze spellen op een 42"lcd scherm welke Full Hd ondersteund. Helaas gaan GAW en Saint Row niet hoger dan 720P dus hierop speel ik deze games. Bij GAW ziet het er prima uit op een punt! het bloed. Als ik mensen raak dan spad het bloed op echter zijn dit "vieze" vierkante pixels, terwijl al de rest er prima uitziet!
Ja, heb hem in de MM in Middelburg zien staan, daar stonden gisteren nog 3 exemplaren.actieman schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 14:08:
[...]
stond ie niet bij de mediamarkt voor 77 euro?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
Hier hadden we 'm 4 april al binnenVerwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 13:58:
Dit topic is gesloten.