Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.414 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:15

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Met die logic-kabel heb je door het s-video stekkertje veel scherper beeld...die waas van de standaard composietaansluiting heb je dan niet meer. De kleuren zijn 'iets' beter.

Ga je echter voor RGB..dan ga je kwa scherpte èn kleur ENORM vooruit.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb vandaag eindelijk gow gespeeld, ik ben toch wel onder de indruk van de game en ook heb ik eigenlijk geen tot miniiimaal framedrops gezien t.o.v de demo splinter cell. Zou het aan de demo of splinter cell hebben gelegen? Zowat bij elke hoek als ik draaide zag ik het beeld snijdend draaien soort drop. Maar goed, ook heb ik gemerkt dat mijn nieuwe 360 met samsung drive toch aanzienlijk minder lawaai maakt als mijn launch die ik heb gehad, maar toch blijft die wel redelijk luidruchtig, maar als je inderdaad eenmaal geconcentreerd speelt, hoor je het eigenlijk niet. Net als een klok in je kamer, die je ook niet hoort tikken tenzij e er op let :P

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
Ik heb bij GoW geen belachelijke framedrops gemerkt als ik niet in co-op speelde. Misschien in Act5 op een bepaald moment. Ik zal er verder geen spoiler van maken. Geweldig spel.
Bovendien komt binnenkort weer een nieuwe update voor GoW uit. Wat bugfixes en glitches en een hele nieuwe multiplayer modes.. Gratis..

Link naar bericht over de update: Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Astennu schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:34:
[...]

Ik ga maar eens op zoek naar die Ninja Gaiden lijkt me wel gaaf.
Reken dan maar op een flink pak slaag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ninja gaiden was echt een te gek spel. Ik kwam op een gegeven moment alleen niet langs een baas (volgens mij een chick in een kerk ofzoiets) en toen ben ik mijn interesse verloren. Het is inderdaad een erg lastig spel, maar wel erg vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
nog een vraag over audio in hdmi 1.2 <--> 1.3, wat ik gelezen heb is dat je dus geen DTS-HD hebt ofzo. ondersteund mijn surroundset niet. heb ik wel gewoon DTS dan? of alleen 5.1 ?
zolang ik over optical 5.1 surround heb hoor ik het verschil toch niet dan moet ik eerst veel duurdere boxen gaan kopen.
buiten hdmi om, de xbox1 deed al 5.1 dts, neem aan dat deze dat ook kan (bij afspelen dvd)?

[ Voor 13% gewijzigd door mazzl op 03-04-2007 09:20 ]

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
ja DTS wordt wel gewoon ondersteund.. De reden waarom TrueHD en DTS-HD(ofzo) niet wordt ondersteund door HDMI 1.2 is omdat de doorvoer snelheid te laag is. Aangezien het volledig ongecomprimeerde audio is, heeft het een stevig doorvoer kanaal nodig. ik meen dat HDMI 1.3, 9 gb/s haalt en 1.2 de helft ervan.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

kami124 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:59:
[...]

aha mooi dan koop ik denk ik dus een MS RGB scart ding plus een scart verlenger.
Kijk ook even of het scart blok meerdere rgb ingangen heeft, veel van die dingen hebben er maar 1. (tenzij je er maar 1 nodig hebt natuurlijk...)

edit: Zijn er eigenlijk spellen die dts gebruiken?

[ Voor 7% gewijzigd door SaN op 03-04-2007 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
ok tnanx, zolang dts werkt is de audiokwaliteit voor mij iig goed genoeg. :)

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 13:13
PWM schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:07:
[...]

:? Waarom zou een tv geen 1080P over Component accepteren?

Of bedoel je de copy-protection die de 360 niet gebruikt?

De 360 doet het prima op 1080P op zowel LG als Philips tv's. Zelf aangesloten :)
Nou helaas mijn Sony doet dus geen 1080P over component tot 1080i, best wel bout. Heb sony hier over gemaild maar heb geen antowoord gekregen, accepteerd dus alleen 1080p over HDMI, ach zolang de spellen op 720p uitkomen hoeft het van mij niet. 720P op 40" is al fantastisch zit op 4 meter afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wiseguy1983 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:31:
ja DTS wordt wel gewoon ondersteund.. De reden waarom TrueHD en DTS-HD(ofzo) niet wordt ondersteund door HDMI 1.2 is omdat de doorvoer snelheid te laag is. Aangezien het volledig ongecomprimeerde audio is, heeft het een stevig doorvoer kanaal nodig. ik meen dat HDMI 1.3, 9 gb/s haalt en 1.2 de helft ervan.
Yep, ik zou dat zelf niet zon probleem vinden want zelfs dolby digital of DTS klinkt voor films al geweldig. Uncompressed audio is in theorie wel beter, maar dan moet je echt met de billen aan elkaar gaan luisteren of je het verschil hoort (ik heb nog nooit iemand horen klagen over slecht geluid bij DVD, dat kan de 360 makkelijk!).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
curry684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:36:
[...]

Weet ff zo snel niet 100% zeker, maar dacht dat R6V ook offline coop had trouwens.

[...]

Dude... die Forza 2 opmerking maakt een hele hoop duidelijk. Als je PGR3 kwalijk gaat nemen dat er geen uitgewerkt schademodel in zit, heb je dan echt zelf niet door dat je twee spellen aan het vergelijken bent die ongeveer net zoveel gemeen hebben als Gears of War en Splinter Cell? Sure, allebei hebben vuurwapens, maar Splinter Cell is toch ook niet kut omdat je van 1 kogel al dood gaat?

Dat gezegd hebbende vraag ik me af welke versie van NFS:C jij thuis hebt liggen. De 360-game die ik gereviewed heb zag er leuk uit, maar nowhere near PGR3. Sorry, echt niet.
Xbox 360 en PC. En ik weet dat die games niet op elkaar lijken. Ik weet niet wat PGR 3 wil zijn of is. Maar ik vind het te veel Arcade net als NFS MW/Carbon. Ik houd wel van enigszins realistischer zoals een shademodel. En realistisch weg gedag. Maar ik zeg niet dat het een slecht spel is. Ik vind het alleen niets omdat ik dat realistisch gedeelte in die game mis. Dat vind ik ook heel jammer aan TDU. Maar tegenwoordig heb je bijna nooit meer een shade model. Ik weet niet waarom. Maar ze kunnen toch een mode maken om het in en uit te schakelen ? Zodat je kun wisselen van Sim naar BV Arcade. Ik noem maar wat.
Mutatie schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 02:04:
[...]

Reken dan maar op een flink pak slaag. ;)
Why that ? Zo'n moeilijk spel ? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Astennu op 03-04-2007 10:29 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Astennu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:16:
[...]

Why that ? Zo'n moeilijk spel ? :D
Moeilijk? neuh onmogelijk is een beter woord :+
Laten we maar zeggen dat het spel flink uitdagend is, en absoluut géén hack & slash maar pure tactiek en skills.
/me Heeft NG uitgespeeld ooit O+

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 03-04-2007 10:49 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Collaborator schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:48:
[...]

Moeilijk? neuh onmogelijk is een beter woord :+
Laten we maar zeggen dat het spel flink uitdagend is, en absoluut géén hack & slash maar pure tactiek en skills.
/me Heeft NG uitgespeeld ooit O+
Vandaar die Black edition :) Misschien moet ik dan die maar halen ? is het toch wel mogelijk de normale uit te spelen als je niet uber goed bent in Xbox gaming ? Speel namelijk nog steeds meer PC games.

[ Voor 10% gewijzigd door Astennu op 03-04-2007 10:52 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:30
Wat gaat iedereen hier diep in op de graphics beeldkwaliteit en such joh. Ik dacht dat console gaming altijd meer voor fun was, en de pc voor de graphics...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Astennu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:51:
[...]

Vandaar die Black edition :) Misschien moet ik dan die maar halen ? is het toch wel mogelijk de normale uit te spelen als je niet uber goed bent in Xbox gaming ? Speel namelijk nog steeds meer PC games.
De black edition is nog moeilijker :D :X
Maar ik lees dat er wel een extra easy optie is toegevoegd "Ninja Dog" genaamd, dus je hebt geluk :P

[ Voor 12% gewijzigd door Collaborator op 03-04-2007 11:04 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
SCIxX schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:56:
Wat gaat iedereen hier diep in op de graphics beeldkwaliteit en such joh. Ik dacht dat console gaming altijd meer voor fun was, en de pc voor de graphics...
Tegenwoordig dus bijde :P

Kan iemand bevestigen dat Rainbow 6 Las Vegas splits screen co-op heeft ?
Collaborator schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:02:
[...]

De black edition is nog moeilijker :D :X
Lol iemand in de winkel zij gister dan tje bij de black als je het niet haalde een rode band om je hooft kreeg en dat het dan makkelijker werd :P

Zit er trouwens meer content in die black versie ?

[ Voor 33% gewijzigd door Astennu op 03-04-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Xbox 360 en PC. En ik weet dat die games niet op elkaar lijken. Ik weet niet wat PGR 3 wil zijn of is. Maar ik vind het te veel Arcade net als NFS MW/Carbon.
wil je die vergelijking nooit meer maken :p NFS is tegenwoordig bout, PGR daarentegen speelt echt heerlijk.
Astennu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:51:
[...]

Hij is echt moeilijk. Ook op normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-08 01:33
sander-sp schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 09:33:
[...]

Kijk ook even of het scart blok meerdere rgb ingangen heeft, veel van die dingen hebben er maar 1. (tenzij je er maar 1 nodig hebt natuurlijk...)

edit: Zijn er eigenlijk spellen die dts gebruiken?
Ik heb er waarschijnlijk maar 1 nodig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:58:
[...]

wil je die vergelijking nooit meer maken :p NFS is tegenwoordig bout, PGR daarentegen speelt echt heerlijk.

[...]

Hij is echt moeilijk. Ook op normaal.
Nee idd NFS is nu helemaal niets meer. Net als alle andere EA games :X. PGR 3 reed wel leuk hoor daar niet van. Maar het was voor mij leuker geweest als je ook een botsing had kunnen hebben dan niet eens met schade model. Maar ik vond het bij PGR 3 echt iets te nep zeg maar. Weet niet hoe ik het anders moet uitdrukken. Verder is het wel een goede race game. Maar Forza is meer wat voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
[...]

Maar tegenwoordig heb je bijna nooit meer een shade model. Ik weet niet waarom. Maar ze kunnen toch een mode maken om het in en uit te schakelen ? Zodat je kun wisselen van Sim naar BV Arcade. Ik noem maar wat.

[...]
Oké, voor iedereen hier die schademodellen verwacht, of niet begrijpt waarom deze zo weinig in games zitten. Dit heeft niets met programmeren, ontwikkelen of iets dergelijks te maken, maar met de fabrikanten van de auto's. Licenties van bestaande automerken krijgen is moeilijk, en kost een hele hoop geld. Dit omdat de gelijkenis van de auto's in het spel, en in het echte leven, moeilijk perfect overeen kunnen komen. Dit kan het imago van de fabrikant dus ten laste zijn. Indien er dus schademodellen in het spel zouden komen, die realistisch, danwel onrealistisch zouden zijn, zou het betekenen dat de fabrikant kan rekenen op negatieve publiciteit. Dit risico willen ze niet lopen, en weigeren ze die meewerking met de game ontwikkelaars. Als ze het al niet weigeren zetten ze de geldsom wel zo dergelijk hoog dat de spelontwikkelaars moeten afhaken.

Niettemin blijft het jammer, want schademodellen zouden wel vet zijn, (in alle auto games), maar wel vind ik dat er altijd een aan of uit optie bij moet zijn.

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

[...]

Xbox 360 en PC. En ik weet dat die games niet op elkaar lijken. Ik weet niet wat PGR 3 wil zijn of is. Maar ik vind het te veel Arcade net als NFS MW/Carbon. Ik houd wel van enigszins realistischer zoals een shademodel. En realistisch weg gedag. Maar ik zeg niet dat het een slecht spel is. Ik vind het alleen niets omdat ik dat realistisch gedeelte in die game mis. Dat vind ik ook heel jammer aan TDU. Maar tegenwoordig heb je bijna nooit meer een shade model. Ik weet niet waarom. Maar ze kunnen toch een mode maken om het in en uit te schakelen ? Zodat je kun wisselen van Sim naar BV Arcade. Ik noem maar wat.
Om binnen de vergelijking te blijven die ik al eerder aanhaalde: zou het nut hebben voor Gears om een 'seen=death' modus te hebben, of een 'run&gun' modus in Splinter Cell? Nee, die spellen en hun levels zijn er niet op ontworpen. Gears zou je nog niet eens voorbij act 1 komen in een week, en Splinter Cell zou je straight doorrennen in 2 uur als je niet op cover hoefde te letten.

Net zo is PGR3 openlijk bedoeld als arcaderacer, en zijn daar de AI van tegenstanders, de track layouts en de controls op getuned. Een racer als Forza of Colin McRae heeft veel ruimere tracks en gevoeliger besturing omdat ze een ander doel hebben. Arcade racen in dat soort games is geen hout aan :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
curry684 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:27:
[...]

Om binnen de vergelijking te blijven die ik al eerder aanhaalde: zou het nut hebben voor Gears om een 'seen=death' modus te hebben, of een 'run&gun' modus in Splinter Cell? Nee, die spellen en hun levels zijn er niet op ontworpen. Gears zou je nog niet eens voorbij act 1 komen in een week, en Splinter Cell zou je straight doorrennen in 2 uur als je niet op cover hoefde te letten.

Net zo is PGR3 openlijk bedoeld als arcaderacer, en zijn daar de AI van tegenstanders, de track layouts en de controls op getuned. Een racer als Forza of Colin McRae heeft veel ruimere tracks en gevoeliger besturing omdat ze een ander doel hebben. Arcade racen in dat soort games is geen hout aan :)
Hij zegt toch ook niet dat het realistischer moet zijn? Alleen dat hij het daarom niet zo'n toffe spellenreeks vind. Daarbij ben ik het wel met hem eens dat er gewoon weinig tot geen spellen zijn met uberhaubt een schademodel...

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Weltschmerz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:41:
[...]

Hij zegt toch ook niet dat het realistischer moet zijn? Alleen dat hij het daarom niet zo'n toffe spellenreeks vind. Daarbij ben ik het wel met hem eens dat er gewoon weinig tot geen spellen zijn met uberhaubt een schademodel...
curry684 wil denk ik alleen maar zeggen dat je niet zomaar een optie kan maken om schademodel aan/uit te zetten maar dat dat grote gevolgen heeft op de ontwikkeling van de game (correct me if Im wrong). Als je gaat voor een Arcade racer dan moet je niet (zomaar) proberen een Sim mode erin te gooien, dat heeft gewoon teveel impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:34
Astennu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:02:
Zit er trouwens meer content in die black versie ?
Het verschil tussen Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black is dat Black de hurricane packs (Google maar even, ik zit op stage nu maar kon het niet laten om dit in te tikken) geintegreerd zijn die je eerst op Xbox Live vandaan moest halen als je de eerste Ninja Gaiden had voor de Xbox. Black is moeilijker, framerate is beter, een nieuwe wapen en vijanden en je hebt de mogelijkheid om de camera 360 graden om je heen te draaien. Maar het is echt waard om het spel te halen. Op "very hard" in de originele Ninja Gaiden heb ik nu wel onder controle maar in Black... laat ik het maar zo zeggen dat in Black "normal" het "very hard" is in de originele Ninja Gaiden. ;)

Ninja Gaiden is niet onmogelijk, maar behoorlijk uitdagend. Het spel vraagt erg veel, zoniet alles van je beheersing, concentratie, timing en doorzettingsvermogen. In ieder geval op de hogere moeilijkheidsgraden. Het is een kwestie van je technieken van je aanvallen, verdedigingen en je beweging goed te leren en juist toe te passen voor verschillende vijanden en situaties. Het spel is perfect gebalanceerd en dat is ook het leuke... als het fout gaat dan ligt het niet aan het spel maar aan jezelf en het sterkste punt is dan ook dat je echt goed kan worden.

[ Voor 13% gewijzigd door D. Ninjai op 03-04-2007 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 13:13
Een vraagje de HD AV kabkle die word meegeleverd met de Premium is dat een goede component kabel of kan het nog beter. ik kom net deze kable tegen: Monster Cable GameLink 360 Component Video A/V Cable Review (Xbox 360) heeft iemand ervaring met deze kabels. is de kwaliteit van het beeld beter als ik een andere component kabel koop????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11-2024
Als je niet echt een videofiel bent zul je het zeer waarschijnlijk niet eens merken.
Misschien ietsjes als je in een storingsgevoelige ruimte zit...

Heb de meegeleverde component in me LCD TV zitten en ziet er gewoon super uit en dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee hoe je softwarematig het geluid van je oude headset (van de Xbox) op de Xbox 360 kunt bijstellen?
Welk programma heb je daar voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Greekmaster schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:53:
Een vraagje de HD AV kabkle die word meegeleverd met de Premium is dat een goede component kabel of kan het nog beter. ik kom net deze kable tegen: Monster Cable GameLink 360 Component Video A/V Cable Review (Xbox 360) heeft iemand ervaring met deze kabels. is de kwaliteit van het beeld beter als ik een andere component kabel koop????
Eh.. Een review versie? :P

Ik heb ieg een Monster Cable component + optical kabel en die bevalt me best. Ietsjes scherper dan de meegeleverde Premium component kabel op een Philips PF9830 37" LCD TV @ 1080i, maar geen verschil wat kleuren of geluid betreft. Een nadeel is wel (ok, eigenlijk alleen voor Halo 1 :P) dat er geen switch op zit voor SDTV & HDTV stand. Dit maakt dat je niet naar de SDTV stand kan gaan om de refreshrate van 60 naar 50Hz te switchen. Het enige spel waarvan ik weet dat het beter loopt bij 50Hz is overigens Halo 1, maar toch is het jammer.

Hier m'n "review" van de kabel :P

Zit er zelf aan te denken Oblivion 2e hands te kopen. Heb hem wel al een stuk gespeeld op de PC, maar viel me een beetje tegen. Wil het voor 20-30 eypo nog wel een kans geven, 37" maakt ook een hoop goed :P Jammer alleen dat de uitbreiding en plug-ins zo veel kosten. Ook jammer dat je voor de uitbreiding per se op Live aangesloten moet zijn om te spelen. Ik heb een los Live account om dingen te downloaden, maar speel op een ander account. Maar goed, eerst maar eens Oblviion zelf ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Okyah op 03-04-2007 15:23 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
Weltschmerz schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:41:
[...]

Inderdaad het is gewoon een racegame waar ik niet zo veel aan vind. Andere games boeien me dan wat meer. Ik zeg zeker niet dat het slecht is had er zelf wat meer van verwacht qua realistischer zijn.
D. Ninjai schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:50:
[...]

Het verschil tussen Ninja Gaiden en Ninja Gaiden Black is dat Black de hurricane packs (Google maar even, ik zit op stage nu maar kon het niet laten om dit in te tikken) geintegreerd zijn die je eerst op Xbox Live vandaan moest halen als je de eerste Ninja Gaiden had voor de Xbox. Black is moeilijker, framerate is beter, een nieuwe wapen en vijanden en je hebt de mogelijkheid om de camera 360 graden om je heen te draaien. Maar het is echt waard om het spel te halen. Op "very hard" in de originele Ninja Gaiden heb ik nu wel onder controle maar in Black... laat ik het maar zo zeggen dat in Black "normal" het "very hard" is in de originele Ninja Gaiden. ;)

Ninja Gaiden is niet onmogelijk, maar behoorlijk uitdagend. Het spel vraagt erg veel, zoniet alles van je beheersing, concentratie, timing en doorzettingsvermogen. In ieder geval op de hogere moeilijkheidsgraden. Het is een kwestie van je technieken van je aanvallen, verdedigingen en je beweging goed te leren en juist toe te passen voor verschillende vijanden en situaties. Het spel is perfect gebalanceerd en dat is ook het leuke... als het fout gaat dan ligt het niet aan het spel maar aan jezelf en het sterkste punt is dan ook dat je echt goed kan worden.
Ah okeey. Dan beginnen we met de normale want Black krijg ik dan toch niet zo maar uitgespeeld. Wel jammer dat die extra wapens er bij de normal dan niet bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo verslaafd nu aan Crackdown! O+
Ik heb nu 4-sterren voor het schieten en smijten/schoppen maar het rijden en rennen wil nog niet echt lukken. In het begin ging het vrij hard met de het verzamelen van Orbs maar moet zeggen dat ik nu hier moeite mee heb (150 orbs inmiddels gevonden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
Het jammere aan het spel is (vind ik) dat je niet echt meer iets kan doen als je alle bazen hebt verslagen, en dat je dan net al je skills op 4 sterren hebt.

Wat niet wil zeggen dat ik het geen topspel vind, in tegendeel. Ik heb me urenlang prima vermaakt :)

[ Voor 24% gewijzigd door MiramarVTM op 03-04-2007 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Laatst online: 08-08-2023
Ik heb momenteel maar een verslaving :

Call Of Duty 3, Capture the Flag, Eder Dam (Kellerwald Germany)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

MiramarVTM schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:32:
Het jammere aan het spel is (vind ik) dat je niet echt meer iets kan doen als je alle bazen hebt verslagen, en dat je dan net al je skills op 4 sterren hebt.

Wat niet wil zeggen dat ik het geen topspel vind, in tegendeel. Ik heb me urenlang prima vermaakt :)
Dat zou nu toch over moeten zijn met de nieuwe patch, je kon toch de bazen resetten oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

it0 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:05:
[...]

Dat zou nu toch over moeten zijn met de nieuwe patch, je kon toch de bazen resetten oid?
Ho ho, vertel hoe? :D
Dus ik kan mijn karakter behouden en dan 't spel gewoon overnieuw spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
Nou, het spel opnieuw spelen weet ik niet. Wat ik wel zeker weet is dat je inderdaad je campaign door kan spelen met je gemaximizede (dat is GEEN woord :P) agent, en dat je dan kan kiezen of je crimes aan of uit wil hebben. Alleen de bazen zijn dan niet terug, want er staan gewoon nog steeds agenten voor de ingangen.

Wat je ook kan doen is zogenaamde "time trials" doen. Waarbij je zo snel mogelijk de baas moet uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Valt me nu net een titel in die ik enorm graag op XBLA zou zien verschijnen.
"Shadow Dancer The Secret Of Shinobi"
2D, met een ninja, en z'n hond die je op vijanden af kon sturen.

Man oh man, wat heb ik daar vroeger in de speelhallen vele guldentjes in gestopt :P
Tis een Sega volgens mij, zijn er kansen voor me?

[ Voor 11% gewijzigd door UltraSub op 03-04-2007 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, Ik zoek een mogelijkheid om gameplay op te nemen, Ik zoek een app (geen HDD recorder) om de gameplay om te nemen van de Xbox360, daarna die te over te zetten op de PC en die vervolgens te bewerken zodat ik mijn eigen Movie (montage) ooit kan maken. Ik speel Gears of War op de 360 en wil een eigen Movie maken, alleen heb ik de speeltjes er niet voor, Ik wil mijn mooie momenten vastleggen.

Wat heb ik hiervoor nodig? Ik heb ergens gelezen dat de gamebridge het goed doet maar iemand die ervaring mee heeft? of met andere vergelijkbare apparaten? Waar kan ik um bestellen/ wat is de prijs etc.

Ik heb een Xbox360 Premium 20GB HD
Binnenkort Samsung LE32R71B
PC: 2,66 Ghz, 512MB Ram, 80GB, ATi 9700 Pro.

Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen. Wta adviseren jullie mij

Btw: welke kabel heb ik nodig voor mijn TV naar PC ( Ik heb de Samsung LE32R71) en met welke programma opnemen? Ik wil ook geluid opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Bel MS voor een debugkit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:35:
Hey, Ik zoek een mogelijkheid om gameplay op te nemen, Ik zoek een app (geen HDD recorder) om de gameplay om te nemen van de Xbox360, daarna die te over te zetten op de PC en die vervolgens te bewerken zodat ik mijn eigen Movie (montage) ooit kan maken. Ik speel Gears of War op de 360 en wil een eigen Movie maken, alleen heb ik de speeltjes er niet voor, Ik wil mijn mooie momenten vastleggen.

Wat heb ik hiervoor nodig? Ik heb ergens gelezen dat de gamebridge het goed doet maar iemand die ervaring mee heeft? of met andere vergelijkbare apparaten? Waar kan ik um bestellen/ wat is de prijs etc.

Btw: welke kabel heb ik nodig voor mijn TV naar PC ( Ik heb de Samsung LE32R71) en met welke programma opnemen? Ik wil ook geluid opnemen.
Met elke willekeurige tv kaart kan je capturen, wat ook de meeste mensen doen, echter dat is wel composiet, dus niet zo'n fantastische kwaliteit.

Zie voor meer hulp http://www.avsforum.com/a...e/index.php/t-710266.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn interesse voor Guitar Hero was 0,00. Leek me echt niks aan. Echter, als ik dit zo kijk:
  • 360 Gamer Magazine UK 100.0%
  • Yahoo Games 100.0%
  • Video Game Talk 100.0%
  • Hardcore Gamer Magazine 100.0%
  • Xbox World Australia 95.0%
  • GamePro 95.0%
  • Play Magazine 95.0%
  • Official Xbox Magazine 95.0%
  • IGN 3/30/2007 94.0%
  • TeamXbox 93.0%
  • Game Informer 92.5%
  • Official Xbox Magazine 90.0%
moet ik er toch maar eens naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Hoi jongens,

Mijn neefje wilt ook een xbox 360 kopen en vroeg zich af of er nog van die packs waren met PES 6 erin.
Er was een tijdje terug een aanbieding voor 360 euro bij de MediaMarkt, maar die hebben ze niet meer.

Iemand nog suggesties of leuke prijzen?

Is de 360 premium al ergens lager dan 350 euro?

Alvast bedankt!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:34:
Hoi jongens,

Mijn neefje wilt ook een xbox 360 kopen en vroeg zich af of er nog van die packs waren met PES 6 erin.
Er was een tijdje terug een aanbieding voor 360 euro bij de MediaMarkt, maar die hebben ze niet meer.

Iemand nog suggesties of leuke prijzen?

Is de 360 premium al ergens lager dan 350 euro?

Alvast bedankt!
299,- in Duitsland bij de MM, en dan koop je er voor 29,- PES6 bij de laatste keer dat ik keek :) Ben je klaar voor nog geen 340,-

Bij http://www.futurezone.nl/ koop je overigens een Premium voor 349,- en een Premium met dat extra Wireless pakket voor 399,-. Ook niet duur :) Zitten in Rotterdam overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 03-04-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
PWM schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:36:
[...]

299,- in Duitsland bij de MM, en dan koop je er voor 29,- PES6 bij de laatste keer dat ik keek :) Ben je klaar voor nog geen 340,-

Bij http://www.futurezone.nl/ koop je overigens een Premium voor 349,- en een Premium met dat extra Wireless pakket voor 399,-. Ook niet duur :) Zitten in Rotterdam overigens.
Oke thnx! :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Lees trouwens in de Productsurvey dat ze niet te snel zijn met online leveren daar in Rotterdam :) Misschien oude info, maar als je langs rijd, weet je zekr dat je hem op tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
PWM schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 19:28:
Mijn interesse voor Guitar Hero was 0,00. Leek me echt niks aan. Echter, als ik dit zo kijk:
  • 360 Gamer Magazine UK 100.0%
  • Yahoo Games 100.0%
  • Video Game Talk 100.0%
  • Hardcore Gamer Magazine 100.0%
  • Xbox World Australia 95.0%
  • GamePro 95.0%
  • Play Magazine 95.0%
  • Official Xbox Magazine 95.0%
  • IGN 3/30/2007 94.0%
  • TeamXbox 93.0%
  • Game Informer 92.5%
  • Official Xbox Magazine 90.0%
moet ik er toch maar eens naar kijken.
Guitar Hero speel ik regelmatig bij mijn broer op de PS2 en vind ik verschrikkelijk leuk. Een duur spel met die extra controlller erbij maar het is verschrikkelijk goed gedaan. De cijfers zijn dan imo ook niet meer dan terecht. Ook leuk als je in het echt niet goed muziek kan maken (zoals ik). Dit spel vind je volgens mij helemaal niks OF geweldig. Gezien de userscores van de game vinden de meesten dit geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
UltraSub schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:34:
Valt me nu net een titel in die ik enorm graag op XBLA zou zien verschijnen.
"Shadow Dancer The Secret Of Shinobi"
2D, met een ninja, en z'n hond die je op vijanden af kon sturen.

Man oh man, wat heb ik daar vroeger in de speelhallen vele guldentjes in gestopt :P
Tis een Sega volgens mij, zijn er kansen voor me?
ik heb hem op mijn mame arcade kast, blijft een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een full hd scherm gekocht en wil daar nu mijn xbox 360 op aansluiten. Op het scherm zitten 2 scart (s)rgb aansluitingen , vga aansluiting en 2x hdmi aansluiting. helaas geen andere ingangen. Had gehoopt dat via scart hoger kon upscalen via menu van de xbox maar dan heb ik zwart beeld. Nu kan ik een vga kabel kopen: http://www.xbox.com/nl-NL...94&assetTypeId=1&shotId=0

Is dit de enige c.q. beste oplossing welke ik heb? of bestaan er al verloopjes om naar een hdmi kabel te zetten of wellicht nog andere constructie welke beter zijn?

p.s. merk op dat ik enkel audio uitgangen heb en geen in. dus vga als het al werkt geen geluid :s

Nog een p.s. is met vga enkel 720p mogelijk og ook 1080i of zelfs 1080p ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 10:52
@ deplayer

Gewoon vga, kan je nog los een kabel naar je receiver leggen (als je die hebt).

scart kan alleen pal, ntsc aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas (nog) geen receiver of iets.... heb enkel 2 outputs voor geluid.... en anders kon ik voor beste optie natuurlijk optical gebruiken naar de receiver. vga is dan denk ik de enige en beste oplossing enkel het geluid op de tv word nog een probleempje zonder receiver of stereo.... :'(

p.s. word enkel 480p en 720p ondersteund door de vga-kabel of ook 1080i en 1080p?
philippevk schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:37:
@ deplayer

Gewoon vga, kan je nog los een kabel naar je receiver leggen (als je die hebt).

scart kan alleen pal, ntsc aan

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:43:
Helaas (nog) geen receiver of iets.... heb enkel 2 outputs voor geluid.... en anders kon ik voor beste optie natuurlijk optical gebruiken naar de receiver. vga is dan denk ik de enige en beste oplossing enkel het geluid op de tv word nog een probleempje zonder receiver of stereo.... :'(

[...]
Hoezo? Jouw tv heeft toch wel ik aan een Aux input? Die zit nl. vast aan de VGA kabel :)

VGA ondersteund tot 1080p

Mooi van VGA is dat hij ook de maat 1366x768 b.v. kan instellen.

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 03-04-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te horen dat het tot 1080p kan via vga. en nee ik heb helaas enkel outputs en geen inputs voor audio op mn tv 8)7
PWM schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:43:
[...]

Hoezo? Jouw tv heeft toch wel ik aan een Aux input? Die zit nl. vast aan de VGA kabel :)

VGA ondersteund tot 1080p

Mooi van VGA is dat hij ook de maat 1366x768 b.v. kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Is het mogelijk om TV te kijken op de 360 via een Windows XP pc met een TV kaart?

Dat het via MCE mogelijk is weet ik, maar bestaat er ook een programma om dit via XP te doen?
Op de een of andere manier krijg ik MCE maar niet goed werkend met de TV kaart (NVTV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 20:48:
Mooi om te horen dat het tot 1080p kan via vga. en nee ik heb helaas enkel outputs en geen inputs voor audio op mn tv 8)7

[...]
Ik geloof je, maar dat is echt voor het eerst dat ik dat hoor :)

Niet onder een klepje? Andere gekke plek?

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 03-04-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:57
@deplayer: Welke tv heb je, dat praat wat makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Nu online
Astennu schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:25:

Ah okeey. Dan beginnen we met de normale want Black krijg ik dan toch niet zo maar uitgespeeld. Wel jammer dat die extra wapens er bij de normal dan niet bij zitten.
Ik zou gewoon e black nemen, als je paar keer goed sterft :P krijg je de optie om een moeilijkheid lager te gaan (extra easy oid) dan ben je wel een ninja dog maar de game is dan makkelijker te doen.
Dus de black is wat moeilijker maar heeft een optie voor een extra easy moeilijkheidsgraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 13-09 23:52

p.s. word enkel 480p en 720p ondersteund door de vga-kabel of ook 1080i en 1080p?

[...]
vga, component en hdmi gaan op de xbox360 tot 1080p (ook 1080i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 07:41
Ik word echt helemaal giftig van die wireless instellingen :@

Ik heb mijn router op wpa/wpa2 personal staan. Ik kan echter met geen mogelijkheid dat wpa password invoeren omdat deze optie greyed out is in de xbox360 settings. Waarom?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Kennelijk verkoopt MS weer eens leugens: http://forums.xbox.com/11331233/ShowPost.aspx

Zum kotzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:30:
Ik ben zo verslaafd nu aan Crackdown! O+
Ik heb nu 4-sterren voor het schieten en smijten/schoppen maar het rijden en rennen wil nog niet echt lukken. In het begin ging het vrij hard met de het verzamelen van Orbs maar moet zeggen dat ik nu hier moeite mee heb (150 orbs inmiddels gevonden).
hoe ik redelijk snel ben gegaan met het rijden is als volgt. Je neemt de agency truck cab. Vervolgens ga je gewoon rijden en alle gangster auto die je tegenkomt met een beetje snelheid tegen aan raggen. Op een gegeven moment heb je zoveel snelheid dat ze in een keer ontploffen en schieten je punten lekker op. Vervolgens komen er hit squats en kan je nog meer slopen met je truck
Je agility gaat ook lekker hard omhoog als je van een behoorlijke hoogte gangsters sloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Kijken jullie ook wel eens tv op je Xbox360?
Of is dat toch niet zo handig om daar gebruik van te maken omdat de computer dan altijd moet aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
lowfi schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:56:

Ik heb mijn router op wpa/wpa2 personal staan. Ik kan echter met geen mogelijkheid dat wpa password invoeren omdat deze optie greyed out is in de xbox360 settings. Waarom?!?!
Probeer je wireless om te zetten naar een WEP beveliging, dat werkte bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

heb GH1 en 2 voor ps2 en het zijn beide geniaal goede games. Ik hoop dat de Wii/360 versies draadloos gaan zijn (voor de Wii kunnen ze dit goedkoop doen, gewoon de wiimote inpluggen), dan heb ik een goede reden om ook deze versies te kopen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 16:06:
[...]

Ho ho, vertel hoe? :D
Dus ik kan mijn karakter behouden en dan 't spel gewoon overnieuw spelen?
http://www.majornelson.co...rackdown-auto-update.aspx

Maar ik had het niet helemaal goed, maar ik meen wel ergens te hebben gelezen/gehoord dat dat eraan zat te komen.

Hmm zal wel tijdens een pdocast zijn geweest of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0

it0

Mijn mening is een feit.

Boeboe schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:52:
[...]

heb GH1 en 2 voor ps2 en het zijn beide geniaal goede games. Ik hoop dat de Wii/360 versies draadloos gaan zijn
Nope, maar er komen wel pedalen uit!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:56:

zit je niet perongelijk op iemands andere draadloos router. Heeft de xbox namelijk nog wel eens de neiging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

it0 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:59:
[...]

Nope, maar er komen wel pedalen uit!?
pedalen?? vervanging voor de whammy bar dan? :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Zie http://www.xboxic.com/news/2679 voor het hoe en wat met de pedals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Ik had toch meer van Crackdown verwacht. Het heeft totaal geen inhoudt. Alles draait rond achievements. Ik heb het pas een 2 tal uurtjes gespeelt waarin ik voornamelijk heb zitten klooien, want een baas wack ik in nog geen 10 minuten. In een uur vaag ik een kingpin weg. De meeste tijd zit in het rondreizen. Gezien je maar een paar granaten op de baas z'n knar hoeft te gooien, om hem neer te krijgen. Alle andere mannetjes kun je links laten liggen. Er zit ook geen enkele uitdaging in alles is zo simpel als maar kan wezen. Melee combat is een lachertje, specifieke bodyparts raken is nutteloos. De auto's rijden als botsauto's met een slag in een wiel. Het spel moet het enkel van de motivatie om hogere skills te krijgen hebben. Want na een half uur en 10.000 gangmembers verder is de lol van je superpowers er ook wel vanaf. Hersenloos vermaak is het. Niet mijn ding. Ik verbaas me dan ook dat zoveel mensen het zo'n geweldige game vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wingsofgold schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:51:
[...]

Probeer je wireless om te zetten naar een WEP beveliging, dat werkte bij mij.
WEP is te kraken binnen een minuut.
http://hardware.slashdot.org/article.pl?sid=07/04/03/2116239

Als je wilt dat je buren via jouw internet verbinding het net opgaan, go ahead. Anders zou ik toch me wel 2 keer bedenken voordat ik WEP zou kiezen. Ook is je computer die op het LAN zit niet veilig meer zo. Geen idee of het je wat kan boeien als iemand met een laptop in de auto voor de deur jouw computer in kan, maar indien niet: geen WEP gebruiken. ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Nu ik dat artikel trouwens nog eens lees en die plaatjes kijk: op mijn gitaar zit die poort (een RJ-11 stekker) onderop. Schijnt ook dat er 2 revisies van de gitaar nu al in omloop zijn.
Mijn interesse voor Guitar Hero was 0,00. Leek me echt niks aan.
Mijn interesse was ook nul: ik speel zelf 'echte' gitaar, en had weinig goesting naar op een stuk plastic faken.

Ik ben echter nu met de review bezig though en het is echt top kan ik nu al zeggen :D

[ Voor 34% gewijzigd door curry684 op 04-04-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikske_007
  • Laatst online: 22-01 12:51
Deze ziet er ook zeer leuk uit

www.codemasters.com/dirt/

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Seth_Chaos schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:01:
Ik had toch meer van Crackdown verwacht. Het heeft totaal geen inhoudt. Alles draait rond achievements. Ik heb het pas een 2 tal uurtjes gespeelt waarin ik voornamelijk heb zitten klooien, want een baas wack ik in nog geen 10 minuten. In een uur vaag ik een kingpin weg. De meeste tijd zit in het rondreizen. Gezien je maar een paar granaten op de baas z'n knar hoeft te gooien, om hem neer te krijgen. Alle andere mannetjes kun je links laten liggen. Er zit ook geen enkele uitdaging in alles is zo simpel als maar kan wezen. Melee combat is een lachertje, specifieke bodyparts raken is nutteloos. De auto's rijden als botsauto's met een slag in een wiel. Het spel moet het enkel van de motivatie om hogere skills te krijgen hebben. Want na een half uur en 10.000 gangmembers verder is de lol van je superpowers er ook wel vanaf. Hersenloos vermaak is het. Niet mijn ding. Ik verbaas me dan ook dat zoveel mensen het zo'n geweldige game vinden.
Om de maker nog maar eens te quoten :
As a child perhaps you stood at the literal sandbox, staring, wondering what to do? Go have fun FFS! If you don't like blowing s**t up then Crackdown's not for you. If you have no imagination then Crackdown's not for you.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Ik heb nog een vraagje over die Wireless Network Adapter: kun je nou het beste gewoon de officiële Xbox adapter kopen, of is het toch beter/goedkoper om een aparte wireless router achter de Xbox te zetten, of zo'n ethernet bridge te halen (en welke dan?)? Want de nadelen van die officiële adapter zijn toch de prijs en het feit dat ie geen WPA(2) aankan? Of komt die WPA-support binnenkort wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
curry684 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:20:
[...]

Nu ik dat artikel trouwens nog eens lees en die plaatjes kijk: op mijn gitaar zit die poort (een RJ-11 stekker) onderop. Schijnt ook dat er 2 revisies van de gitaar nu al in omloop zijn.

[...]

Mijn interesse was ook nul: ik speel zelf 'echte' gitaar, en had weinig goesting naar op een stuk plastic faken.

Ik ben echter nu met de review bezig though en het is echt top kan ik nu al zeggen :D
link de review maar en leg uit, ik snap de fuzz dus ook niet. Het lijkt me hooguit geinig om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 19:16
Ik vond de ingame beelden van dirt nogal tegenvallen, misschien iets teveel verwend, maar het zag er allemaal zo stoffig uit (en niet modderig genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 09-09 12:30
[...]
Wat voor een TV is het dan als ik vragen mag? De meeste TVs hebben naast een VGA ingang ook gewoon een audio ingang bij die VGA ingang zitten. Niet echt goed over nagedacht.... Mijn JVC LCD heeft bijvoorbeeld audio ingangen bij de VGA/s-Video/Composiet/component ingangen zitten. Overigens: als je een HD-Ready TV hebt (met logo dus) MOET de TV component kunnen accepteren. Misschien in de handleiding van de TV eens kijken of je TV component over de hdmi ingang accepteert dmv een verloopstukje? Dat doen de Philips HD-Ready TVs namelijk ook op die manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
On_E schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:33:
[...]

Om de maker nog maar eens te quoten :

As a child perhaps you stood at the literal sandbox, staring, wondering what to do? Go have fun FFS! If you don't like blowing s**t up then Crackdown's not for you. If you have no imagination then Crackdown's not for you.
Ik ben gek op dingen opblazen en ik heb een levendige fantasie. Dit is gewoon een goedkope verdediging, voor een waardeloos product, zonder content. Hier heb je een steen om mee te spelen kost je 70 euro. Oke leuk wat kan ik ermee? Ja je moet zelf maar wat verzinnen. Je bent toch goed gek als je 70 euro betaald om je in een game te gaan zitten vervelen. Je betaald de game makers om je te vermaken, en niet om jezelf te moeten vermaken. Neem San Andreas, sloop er alle missies en het verhaal uit. Ontneem de speler vrijwel alle interactie met de speel wereld. Zorg ervoor dat je geen gebouwen kunt betreden. Laat de speler hoger springen en dingen op kunnen tillen en je hebt Crackdown. Het concept is wederom super, de uitwerking in 1 woord ruk!

[ Voor 10% gewijzigd door Seth_Chaos op 04-04-2007 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Prachtig toch hoe mensen stennis kunnen maken over dat ze een spel wel of niet leuk vinden. En ik maar denken dat 'smaken verschillen' enorme onzin was en iedereen hetzelfde leuk moest vinden!

Oftewel: boeie, je bent een van de weinigen die het niet leuk vind, kut voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Seth_Chaos schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:00:
[...]

Ik ben gek op dingen opblazen en ik heb een levendige fantasie. Dit is gewoon een goedkope verdediging, voor een waardeloos product, zonder content. Hier heb je een steen om mee te spelen kost je 70 euro. Oke leuk wat kan ik ermee? Ja je moet zelf maar wat verzinnen. Je bent toch goed gek als je 70 euro betaald om je in een game te gaan zitten vervelen. Je betaald de game makers om je te vermaken, en niet om jezelf te moeten vermaken. Neem San Andreas, sloop er alle missies en het verhaal uit. Ontneem de speler vrijwel alle interactie met de speel wereld. Zorg ervoor dat je geen gebouwen kunt betreden. Laat de speler hoger springen en dingen op kunnen tillen en je hebt Crackdown. Het concept is wederom super, de uitwerking in 1 woord ruk!
Ik vind ook dat je een beetje zeurd...

Hoe kan het een waardeloos product zijn zonder content als er héél veel mensen zijn die er wel lol in hebben ? :) Smaken verschillen nu eenmaal. Probeer je game nog te ruilen? Het is blijkbaar niks voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Seth_Chaos schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:00:
[...]

Toch denk ik dat heel veel mensen Crackdown gekocht hebben om de verkeerde redenen.

Er is nooit gezegd dat het een uitgebreid verhaal zou hebben, en allerlei verschillende missies, het is een sandbox game, oftewel : hier heb je een grote stad, wat superkrachten, en een rits wapens, en kijk maar wat je doet.

Ik vind dat dus heerlijk, in Saint’s Row, of alle GTA’s deed ik niets anders als alleen maar aankloten, heb geen enkele verhaal-lijn uit die games uitgespeeld, gewoon een beetje random experimenteren met auto’s stapelen & granaten, mensen doodgooien met rubberduckies van een wolkenkrabber etc vind ik fantastisch, soms even 10 minuten tussendoor, soms uren achter elkaar.

Dat is volgens mij ook altijd duidelijk gemaakt in previews en Q&A’s met de makers, en toch zijn er volgens mij heel veel mensen geweest die ‘m kochten, op de normale difficulty zijn gaan spelen om de gangs & bosses af te maken, en toen na 6-7 uur klaar waren en gingen zeuren dat het spel te kort was.

Ik heb Crackdown zeker al 10 uur gespeeld en ben pas bij eiland 2 wat gangs en bosses betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:47
Nou denk dat het Seth_Chaos wel duidelijk is dat er ook liefhebbers zijn van Crackdown ;)

Ben zelf nu met Saints Row bezig, ook erg gaaf spel! Verhaallijn is leuk, veel andere dingen te doen en gewoon een mooie wereld. En dat voor 30 euro :)

Binnenkort even op Live uitproberen, ben benieuwd of dat iets is en of dat nog veel gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
EfBe schreef op woensdag 04 april 2007 @ 11:04:
[...]

WEP is te kraken binnen een minuut.
http://hardware.slashdot.org/article.pl?sid=07/04/03/2116239

Als je wilt dat je buren via jouw internet verbinding het net opgaan, go ahead. Anders zou ik toch me wel 2 keer bedenken voordat ik WEP zou kiezen. Ook is je computer die op het LAN zit niet veilig meer zo. Geen idee of het je wat kan boeien als iemand met een laptop in de auto voor de deur jouw computer in kan, maar indien niet: geen WEP gebruiken. ;)
Ik weet dat WPA beter is, maar dat werkt niet met die wireless adapter. Tenminste bij mij werkte het niet, misschien zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

om de welles-nietes discussie te volgen: ik vind crackdown absoluut verschrikkelijk saai. Niets van uitdaging aan dat spel. Zelfde geld ook voor grand theft auto. Wereldje bouwen en de makers kunnen weer wat cash binnenrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Boeboe schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:37:
om de welles-nietes discussie te volgen: ik vind crackdown absoluut verschrikkelijk saai. Niets van uitdaging aan dat spel. Zelfde geld ook voor grand theft auto. Wereldje bouwen en de makers kunnen weer wat cash binnenrijven.
Zet Crackdown eens op de moeilijkste difficulty, en kom dan terug met 'niets van uitdaging aan dat spel'.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
wingsofgold schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:36:
[...]

Ik weet dat WPA beter is, maar dat werkt niet met die wireless adapter. Tenminste bij mij werkte het niet, misschien zie ik iets over het hoofd?
Nee microsoft heeft besloten om een 3 jaar oude standaard niet te ondersteunen. Zuigt... wachten is op een software update die misschien nooit komt.

Goed werk weer van die gasten :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

lowfi schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:40:
[...]

Nee microsoft heeft besloten om een 3 jaar oude standaard niet te ondersteunen. Zuigt... wachten is op een software update die misschien nooit komt.

Goed werk weer van die gasten :@
Uhhhhhhhh WPA ondersteunt ie gewoon hoor, heeft er een jaar mee gewerkt bij mij thuis. Alleen WPA2 slikt ie niet (en staat afaik ook niet in de manual, maar okee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wingsofgold
  • Niet online
curry684 schreef op woensdag 04 april 2007 @ 13:48:
[...]

Uhhhhhhhh WPA ondersteunt ie gewoon hoor, heeft er een jaar mee gewerkt bij mij thuis. Alleen WPA2 slikt ie niet (en staat afaik ook niet in de manual, maar okee).
Ik heb er nog even goed naar gekeken en inderdaad WPA is gewoon mogelijk, heb het nu in WPA staan en hij herkent hem gewoon. Misschien dat ik het eerst op WPA2 had staan, ik weet niet wat dat is en wat het verschil is maar goed interesseert me niet zo.

Ik weet wel dat de zilverkleurige experiabox van KPN geen WPA aankan en dan moet je dus wel WEP kiezen. Ik heb gelukkig de blauwe speedtouch experiabox en dan werkt WPA wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
Wel erg jammer dat het dan meteen € 15,- moet kosten, en alleen voor Microsoft games geldt. Ik dacht dat de kostprijs van die dingen toch een stuk lager lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee of ze voortaan overal 149 euro kosten maar hierbij een aanbieding:

Microsoft HD DVD Player voor 149 euro
http://www.univendi.com/s...info.php?products_id=6220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Ik kan me herrinneren dat vroeger bij elk gekocht spel (pre Xbox 360 tijdperk) een 'waranty' bijzat voor het omruilen van de CD. Tegen 'productie en administratie kosten' kon je dan je beschadigde CD omruilen. Dat MS nu met zoiets komt is niet meer dan billik. Een spel wat je gekocht hebt, en dus een 'licentie' voor heb, maar niet gebackupped kan worden moet kunnen worden vervangen bij defect, hoe dit defect dan ook is onstaan. Maargoed, ik zal de voorwaarden voor andere uitgevers eens doorspitten, wellicht heeft EA en consorten ook wel zo regeling. Overigens werd er op een Xbox nieuwssite melding gemaakt dat de DVD voor 90% beschadigd moet zijn, dit is echter niet waar, in het formulier staat dat je minimaal 90% van de DVD moet meesturen. logisch, anders breek je de DVD doormiddenen heb je voor 30 euro extra nog een DVD'tje.

Verder wil ik melden dat ik sommige uitspraken over bepaalde games (crackdown in het bijzonder) nogal aan de ongenuanseerde kant vind.

Quote : Zelfde geld ook voor grand theft auto. Wereldje bouwen en de makers kunnen weer wat cash binnenrijven."

Elke maker zal geld willen verdienen. Crackdown is geen slecht spel in die zin dat er uit springt dat er geen effort in gestoken is. Dat het spel je niet kan boeien, begrijp ik, 90% van de spellen kan mij niet boeien, maar omdan gelijk Obliion geldklopperij te noemen gaat mij wat ver.

Crackdown was / is als demo te downloaden, wat ik ook heb gedaan. Ik heb me kostelijk vermaakt met Saint Row, en Crackdown leek me een aardige opvolger. Tijdens het spelen van de demo bleek dat Crackdown niet iets is wat mij aanspreekt, dus toch maar niet gekocht.

Aan de reacties over Crackdown op dit forum te lezen durf ik rustig te stellen :
Crackdown, you hate it or you love it.

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
Zin in te posten, maar weet niet wat ... Zijn er al veel lezers / posters die overwegen om Guitaar Hero II te kopen voor die slordige 80 euro's ? Ikzelf heb het idee dat Boom Boom Rocket, wat op XBLA arcade uitkomt van het zelfde principe uitgaat, het indrukken van knopjes op een bepaalde tijd. Ik denk dat ik dus ook maar even wacht op Boom Boom Rocket, en ga kijken of dit 'systeem' iets voor mij is. Zoja, dan kan ik de aanschaf van GHII overwegen. Hoef ik in ieder geval niet te posten dat GHII geldklopperij is ...... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb guitar hero II wel besteld en heb al bericht gekregen dat ik hem morgen kan ontvangen.
Kan niet wachten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Vandaag een 360 Gears of war pack voor mijn verjaardag gehad _/-\o_ _/-\o_
MFR Date 2006-08-19, wat voor drive heb ik dan?

[ Voor 24% gewijzigd door VonFoX op 04-04-2007 18:49 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

VonFoX schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:44:
A. Geen idee
B. Who Cares :)

Spelen die hap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
VonFoX schreef op woensdag 04 april 2007 @ 18:44:
denk samsung net als de mijne, alleen de mijne is van 2006-08-26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makster
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:57
@wingsofgold:
Ik weet wel dat de zilverkleurige experiabox van KPN geen WPA aankan en dan moet je dus wel WEP kiezen.
.

De zilverkleurige experiabox kan wel degelijk WPA aan. Ik heb namelijk al tijden zo'n ding en gebruik gewoon WPA voor de beveiliging. Ter verificatie:uit de openingspost van [KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 12 :
Wireless access point voor max. 32 apparaten. Snelheid: 54 Mbps, 802.11g of 802.11 Super-G. Beveiliging: WPA(2)-PSK of WEP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:07

Wom

Mocht er nog iemand interesse hebben in een code voor 48 uur gratis Xbox Live, stuur even een DM.

Overigens heb ik na uitvoerig onderzoek nog steeds problemen met mijn NAT settings aangezien ik problemen blijf houden met het connecteren naar sommige games. UDP/TCP/UPNP... ik kan even geen poorten meer zien :+ Deze week nog maar eens in verdiepen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 17:56:
Heb guitar hero II wel besteld en heb al bericht gekregen dat ik hem morgen kan ontvangen.
Kan niet wachten. :D
Succes ermee.. zul je nodig hebben :D
Ik zit momenteel vast bij expert, "Furious Fretwork".
Níet te doen :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.