BumpOnno_Devine schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:48:
Mijn xbox Live gold die verloopt as. week.
Nu wil ik niet dat hij automatisch verlent (via CC) maar ik kan nergens vinden hoe ik dit nou moet opzeggen..
Moet ik Ms bellen? Via Xbox/Microsoft.com kan ik alleen me hele account opzeggen
Verwijderd
Heb net in Crackdown de Base Jumper achievement gehaald
DAS HOOG!
Ben inmiddels ook Airtime Assasin
en heb al mijn skills op 4 sterren, op naar de max-out!
Nu de laatste kingpin nog wegwerken...
Ben inmiddels ook Airtime Assasin
Ik weet dat smaken verschillen, maar ik begrijp niet waar de negatieve verhalen over Crackdown vandaan komen, ik vind het samen met GoW het beste spel dat ik op mijn Xbox 360 gespeeld heb. Het is zo'n fun gewoon... Ik ben nu ook bezig om de Shai Gen uit te schakelen, kheb 4 sterren voor agility en explosives en 4 voor firearms. Ik ga me nu richten op strength, want het lijkt me hilarisch om met auto's te gooien enzo...Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 21:36:
Heb net in Crackdown de Base Jumper achievement gehaaldDAS HOOG!
Ben inmiddels ook Airtime Assasinen heb al mijn skills op 4 sterren, op naar de max-out!
https://www.strava.com/athletes/10490675
er schreef net iemand dat de drive niet constant spint als je een spel speelt. Is dit echt zo, want mijn eerste 360 (launch) spinde constant op volle toeren. De nieuwe heb ik helaas nog niet kunnen proberen, heb nog geen spel. Hoe is dat bij jullie? Af en toe hard spinnen dan stil is ook goed te doen. Misschien dat daar een onderscheid is bij sommigen?
ola
Het is gewoon een kwestie van smaak. Ik vind persoonlijk Crackdown echt helemaal niets. Vage nephelden, die cell-shading achtige wereld en het enorme onrealisme ligt mij gewoon niet.estorino schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:32:
[...]
Ik weet dat smaken verschillen, maar ik begrijp niet waar de negatieve verhalen over Crackdown vandaan komen, ik vind het samen met GoW het beste spel dat ik op mijn Xbox 360 gespeeld heb. Het is zo'n fun gewoon... Ik ben nu ook bezig om de Shai Gen uit te schakelen, kheb 4 sterren voor agility en explosives en 4 voor firearms. Ik ga me nu richten op strength, want het lijkt me hilarisch om met auto's te gooien enzo...
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
4 Sterren Agility en Explosives zijn leuk, zeker de explosivesestorino schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 22:32:
[...]
Ik weet dat smaken verschillen, maar ik begrijp niet waar de negatieve verhalen over Crackdown vandaan komen, ik vind het samen met GoW het beste spel dat ik op mijn Xbox 360 gespeeld heb. Het is zo'n fun gewoon... Ik ben nu ook bezig om de Shai Gen uit te schakelen, kheb 4 sterren voor agility en explosives en 4 voor firearms. Ik ga me nu richten op strength, want het lijkt me hilarisch om met auto's te gooien enzo...
Echter, 4 sterren op "Driving" Ability, dat is pas leuk

240km/u in je truck, springen met je SUV, schieten met je Supercar, echt lachen. Ik rijd nu, om hem te maxen, met de Truck tegen het verkeer in, Turbo aan. Elke wagen die je tegen komt ontploft en vliegt fantastisch.
Wat mij betreft ook 1 van de 360 toppers.
Overigens, het meest ondergewaarde spel wat mij betreft is nog steeds Battlefield. De Xbox Live potjes met dat spel zijn echt helemaal top.
Verwijderd
Nou ik had het gelezen op een NL site
Het zou gebeuren omdat ps3 met de concurerentie
Dus wouden ze het gratis doen
Ik zal zo de site is opzoeken weer
http://games.blogo.nl/?comments/849/24345
Het zou gebeuren omdat ps3 met de concurerentie
Dus wouden ze het gratis doen
Ik zal zo de site is opzoeken weer
http://games.blogo.nl/?comments/849/24345
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 01:14 ]
ze kunnen alleen je credit card gegevens niet verwijderen
ik hoop niet dat xbox live gratis word want ik heb juist vorige week een gold abbonement voor een jaar gehaald
Ik heb ook een gerefurbished teruggekregen na het inleveren van mijn 360 en ik moet ook zeggen dat hij een stuk stiller lijkt te zijn. Zouden ze er toch iets mee uithalen?XeNoBiTe schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 13:47:
Zo, net terug van de BS. Toch maar even de 360 omgeruild voor een 'nieuwe'. Van de hoge pieptoon ben ik gelukkig af met deze nieuwe. Productiedatum is wat ouder: oktober 2006. Maar er zit dezelfde Samsung drive in. Nog geen gekke geluiden gehoord, vind 'm juist extreem stil!
PS. Ik heb hier wel te maken met een refurbished, want er zitten wat kleine krasjes op de buitenkant en vingers op de lade. Wel zaten de plasticjes er weer op, dus hij is iig gerepareerd! Ah well, as long as it workes right!?
Nu op naar het terras, want gamen met dit weer gaat me te ver.
PS. gamertag= XeNoBiTe666
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Wat ik me wel voor zou kunnen stellen is dat ze de gold service gaan verplaatsen. Online spelen wordt dan gratis, maar gold leden krijgen demo's eerder, kunnen een clan starten, wat meer mogelijkheden om live te personaliseren etc.
Ik denk ook niet dat Live! volledig gratis wordt.
Misschien dat ze het wat meer opengooien. Bijvoorbeeld de mogelijkheid quickmatches op silver mogelijk te maken.
Maar iemand die Live gewend is en daarna het PS-network probeert zal héél snel door hebben waarvoor hij die 5 euro per maand aan uitgeeft bij Live.
En laten we realistisch zijn, ieder netwerk moet betaald worden, linksom of rechtsom, of het nou geamortiseerd is in de console, game of accesoires of dat je het rechtstreeks betaald als eindgebruiker betaal je toch.
Misschien dat ze het wat meer opengooien. Bijvoorbeeld de mogelijkheid quickmatches op silver mogelijk te maken.
Maar iemand die Live gewend is en daarna het PS-network probeert zal héél snel door hebben waarvoor hij die 5 euro per maand aan uitgeeft bij Live.
En laten we realistisch zijn, ieder netwerk moet betaald worden, linksom of rechtsom, of het nou geamortiseerd is in de console, game of accesoires of dat je het rechtstreeks betaald als eindgebruiker betaal je toch.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Haha coole grap, die ga ik ook gebruiken!djmantri schreef op zondag 01 april 2007 @ 10:48:
Jongens, live wordt niet gratis. T is 1 april!

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Binnen kort misschien: De Xbox 360 Brute Edtion (http://news.teamxbox.com/...g-Xbox-360-Brute-Edition/) en de Wii60-Bundle (http://news.teamxbox.com/...do-Announce-Wii60-Bundle/)
?!

spoiler:
Ik vind dit veel betere en orginelere 1 april grappen dan die van gratis xbox live (ik zeg het er maar alvast bij voor alle goedgelovige thomassen
[ Voor 12% gewijzigd door Xander84 op 01-04-2007 11:53 ]
Gisteren ook een 360 Supersize pakket gehaald bij E-plaza voor 429 incl. 2 gratis games (Kameo + DOA4). Ik had het geluk dat de verkoper 5 minuten voordat ik binnenkwam de prijs had verlaagd vanwege de Mediamarktprijs, normaal gesproken was dit pakket gewoon 449.
Ik heb nu een doos met lotnr 0649 en er zit een Samsung drive in de 360, maar deze maakt minder herrie dan mijn vorige. Al met al zeer tevreden
Ik heb nu een doos met lotnr 0649 en er zit een Samsung drive in de 360, maar deze maakt minder herrie dan mijn vorige. Al met al zeer tevreden
Ik vraag me af of er nog een light gun komt voor de xbox 360. Weet iemand hier wat meer over te vertellen??
of is dit illegaal in nederland?
En als het hier dan illegaal is zijn ze in amerika dan wel te verkrijgen?
In Amerika mag je (in veel staten) ook echte wapens hebben, maar of je ze hierheen geshipped krijgt? Ik denk dat dat lastig zal worden. In Nederland mogen speelgoedwapens niet lijken op echte wapens, dus als er een lightgun zal komen, zal deze eerder in heldere kleuren komen.kami124 schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:56:
Verhuis naar België zou ik zeggen.
Ik sta in 2 minuten in belgie enja douna hebben we hier ook nauwlijks dus das geen probleemRoamor schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:58:
[...]
In Amerika mag je (in veel staten) ook echte wapens hebben, maar of je ze hierheen geshipped krijgt? Ik denk dat dat lastig zal worden. In Nederland mogen speelgoedwapens niet lijken op echte wapens, dus als er een lightgun zal komen, zal deze eerder in heldere kleuren komen.
Verhuis naar België zou ik zeggen.
Dat hangt natuurlijk samen met de games. Als er gamesontwikkelaars zijn met een dergelijk spel in gedachten, dan zullen ze ook de gun moeten maken. Ik zie Microsoft dit zelf nog niet doen namelijk. De Xbox heeft niet echt een traditie om aparte gamescontrollers aan te trekken, dit in tegenstelling tot Nintendo (zelfs bongo's) en Sony. De Japanners zijn daar gewoon wat happiger op. Dus als je per sé een gun wilt, kun je je hoop beter richten op de WII of de PS3.
Da's dus precies dezelfde productiedatum als mijn eerste die ik vrijdag haalde. Maar helaas kwam er uit die van mij een hoge pieptoon. Bij het omruilen heb ik er denk gewoon een uit een premium pack gekregen van een oudere datum. Maar dat is geen probleem, want de geluidproductie is hetzelfde alleen dan zonder de hoge piep! Gisteren iig met een mannetje of tien hier fantastisch zitten gamen tot laat in de nacht met paar kratjes pils...Msniekers schreef op zondag 01 april 2007 @ 12:07:
Gisteren ook een 360 Supersize pakket gehaald bij E-plaza voor 429 incl. 2 gratis games (Kameo + DOA4). Ik had het geluk dat de verkoper 5 minuten voordat ik binnenkwam de prijs had verlaagd vanwege de Mediamarktprijs, normaal gesproken was dit pakket gewoon 449.
En een hoop friends aangemeld gekregen! Gesjellig
Verwijderd
Ik heb 2 Xbox live jaar abbo's op fok (V/A) in de verkoop.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2007 14:18 ]
Voor de Xbox 1 waren er verscheidene.Roamor schreef op zondag 01 april 2007 @ 13:19:
Dat hangt natuurlijk samen met de games. Als er gamesontwikkelaars zijn met een dergelijk spel in gedachten, dan zullen ze ook de gun moeten maken. Ik zie Microsoft dit zelf nog niet doen namelijk. De Xbox heeft niet echt een traditie om aparte gamescontrollers aan te trekken, dit in tegenstelling tot Nintendo (zelfs bongo's) en Sony. De Japanners zijn daar gewoon wat happiger op. Dus als je per sé een gun wilt, kun je je hoop beter richten op de WII of de PS3.
Heb zelf deze:

Dit was de bekendste:

Deze het leukst:

En er waren nog een par andere. Ik neem aan dat er voor de 360 ook nog wel een aantal komen
het bericht zelf was van 26-2-2007Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:57:
Ik maakte geen 1 april grap![]()
Want post het gisteren al

pssst geld kopen?
Als ik de 360 nou zou aansluiten op mijn monitor dan heb ik dus nog altijd het geluid nodig want beeld alleen is niet genoeg 
Zou ik bv dit setje kunnen aansluiten op de 360?
http://www.mycom.nl/Produ...igue_3220_2.1/101215.aspx
De "Creative I-Trigue 3220 2.1" of is er dan ook nog bv een losse versterker nodig of iets dergelijks?
De "Creative I-Trigue 3220 2.1" of is er dan ook nog bv een losse versterker nodig of iets dergelijks?
Je moet eigenlijk een setje zoeken met een optische ingang... er is nu ook zo'n nieuwe achterkant voor de 360, die koelt beter en er zitten ook meer aansluitingsmogelijkheden op. Misschien is dat iets voor je als je dit setje al thuis hebt staan. Ik ben alleen helaas de naam vergeten.
[ Voor 6% gewijzigd door SaN op 01-04-2007 18:01 ]
Gefeliciteerd, wel eens van de term Spam gehoord?Verwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:16:
Nee ik heb nu nog geen setje of iets dergelijks maar ga een 360 kopen en zou graag advies willen wat er exact bij te kopen, als ik in de winkel sta duizelt het mij als snel en de verkoper wil mij meteen iets aansmeren wat vast erg goed is, maar ook ver boven mijn budgetsander-sp schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:00:
Je moet eigenlijk een setje zoeken met een optische ingang... er is nu ook zo'n nieuwe achterkant voor de 360, die koelt beter en er zitten ook meer aansluitingsmogelijkheden op. Misschien is dat iets voor je als je dit setje al thuis hebt staan. Ik ben alleen helaas de naam vergeten.
Ok, ik ken ook niet alle setjes uit je hoofd, maar als je er dus 1 kan vinden met een optische ingang is het het beste omdat dat de enige uitgang van de 360 is voor ander geluid dan uit de tv.
maar dan moet zijn pc ook aan.djmantri schreef op zondag 01 april 2007 @ 21:45:
Als je hem toch op je pc monitor wilt aansluiten kun je hem net zo goed in je audiokaart steken (line-in) en dan werkt het ook gewoon...
pssst geld kopen?
O wacht, er zitten natuurlijk nog 2 tulpstekkers aan een vga kabel met zo'n verloopstukje naar ene 3,5 mm jack... Dat kan natuurlijk ook gewoon voor een stereo aansluiting.. Mijn excuses, nu heb je ineens veel meer setjes om uit te kiezensander-sp schreef op zondag 01 april 2007 @ 20:50:
Ok, ik ken ook niet alle setjes uit je hoofd, maar als je er dus 1 kan vinden met een optische ingang is het het beste omdat dat de enige uitgang van de 360 is voor ander geluid dan uit de tv.
Waarom koop je geen 5.1, dan heb je prachtig surround?Pindasaus schreef op zondag 01 april 2007 @ 17:04:
Als ik de 360 nou zou aansluiten op mijn monitor dan heb ik dus nog altijd het geluid nodig want beeld alleen is niet genoeg
Ik heb zelf een Creative Extigy externe geluidskaart via usb op mn pc aangesloten met daaraan dus 5.1 boxen van Creative. Daarnaast heeft deze geluidkaart een optische in en uitgang en die past dus op de hd kabel van xbox360.
Ik heb dus èn surround op mn pc èn surround op mn xbox360 en het mooiste is dat de pc helemaal niet aan hoeft te staan wanneer je m voor de xbox360 gebruikt.
Ikzelf zet wel altijd de pc aan en laat dan de muziek die op mn pc staat, door de games van de xbox360 lopen. (lounge icm racegame's
Ik weet alleen niet wat het prijsverschil is met jouw 2.1 keuze, aangezien je bij mijn optie zowel de extigy alsook de boxen moet kopen. Zo te lezen kan je de 2.1 boxen wel gewoon aansluiten op die tulpjes die uit de vga aansluiting komen, maar weet dit niet zeker.
[ Voor 11% gewijzigd door Ferry34 op 01-04-2007 22:18 ]
Verwijderd
Thnx Schweino, erg attent van je!Schweino schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:24:
[...]
---------------
Gefeliciteerd, wel eens van de term Spam gehoord?

Ik heb hier nog een paar 48hour trial codes liggen
heb zelf gold dus heb er niks aan.
Nou ja je kunt je gold een aantal keer met 2 dagen verlengen misschien....Maar desondanks heel attent hoorden777 schreef op zondag 01 april 2007 @ 23:29:
Ik heb hier nog een paar 48hour trial codes liggen
Nou sorry als ik het zeg maar vond PGR3 nou ook niet echt mooiVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:00:
vandaag motorstorm gespeeld op de autorai, maar vond het toch flink tegenvallen. Als ik een ps3 bij de launch zou hebben gekocht had ik dat gedaan voor motorstorm, maar ik was toch al niet van plan dat alleen te doen voor motorstorm. Motorstorm speelt veel slomer als dat ik had verwacht en bied in principe niks nieuws. IIg het voelt niet echt nieuw of uitdagend aan. Zelfde geld voor formula 1, leek me ook een mooi spelletje. Gameplay is leuk, maar de graphics zijn niet geweldig. PGR 3 ziet er 10 x beter uit
En GTA4 tja boeit me echt niet. GTA3 vond ik ook niets. En die poppetjes zien er niet uit. Omgeving is wel mooi. Maar GTA1 en 2 blijven leuker. Dat was echt GTA. GTA3 en 4 zijn totaal iets anders waar ik niet zo van houd.
Gears of War ziet er beter uit dan GTA4 mja is ook een hele andere game. Ik vind DOA4 trouwens ook super mooi. Hopelijk komt deel 5 ook op de 360 en niet PS3 only of zo.
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 02-04-2007 09:33 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Ik heb zaterdag ook een supersize pack gehaald is van week 50 2006. Heb geen idee wat voor drive erin zit. Als ik een demo aan het spelen ben dan hoor je de fans in de xbox, maakt geen hard geluid maar het had wel wat stiller gemogen. De drive maakt voor mij iets te veel geluid maar met het geluid vd tv hoor je dat niet. Piep geluid heb ik ook niet, Heb PG3 en GRAW erbij gehaald, bij de BS waar ik was hadden ze niet zoveel classics dus mocht ik 1 duurdere uitkiezen.
Ga vandaag Oblivion halen, al met al echt super relax gamen op een 40"
Het lijkt me dat ze toch altijd wel bij Xbox blijven aangezien Team Ninja al een flinke poos voor de Xbox ontwikkeld. Tot nu toe zijn de meeste DOA games gepoort naar de PS consoles vanuit de Dreamcast of de Xbox.Astennu schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:30:
[...]
Ik vind DOA4 trouwens ook super mooi. Hopelijk komt deel 5 ook op de 360 en niet PS3 only of zo.
&
ok bedankt, dan ga ik nog ff een goed jaartje wachten. Kheb hier namelijk ook een PS 2 liggen maar daar wil ik 0,0 euro meer aan geld in steken.PWM schreef op zondag 01 april 2007 @ 14:56:
[...]
Voor de Xbox 1 waren er verscheidene.
Heb zelf deze:
[afbeelding]
Dit was de bekendste:
[afbeelding]
Deze het leukst:
[afbeelding]
En er waren nog een par andere. Ik neem aan dat er voor de 360 ook nog wel een aantal komen
Btw ik heb nog zo'n oude tv (crt tv dus geen HD tv). Welke kabel moet ik kopen die drie van die tulp (rood, wit geel) als uitgang heeft. Want ik heb niet echt meer een scart ingang op m'n tv anders had ik al lang die van microsoft gekocht?
Zelf heb ik ook nog S-video op m'n tv zitten (alleen gebruik ik deze minder en wil liever tulp kabel kopen)
en kheb dingen over logic ofzo gehoord?? zelf kom ik op dit: http://tweakers.net/price...riceMin=0&priceMax=&land=
en dan vooral deze kabel: pricewatch: [X360] Logic 3 XB771 RGB Scart AV Kabel
raden jullie deze kabels aan of??
[ Voor 17% gewijzigd door kami124 op 02-04-2007 11:04 ]
Ik las iets dat Ninja Gaiden 2 niet onaangekondigd was voor de 360. ( Dit is meer de story line van Doa ). Hopelijk komt hij toch op de 360. Lijkt me wel cool.Weltschmerz schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:02:
[...]
Het lijkt me dat ze toch altijd wel bij Xbox blijven aangezien Team Ninja al een flinke poos voor de Xbox ontwikkeld. Tot nu toe zijn de meeste DOA games gepoort naar de PS consoles vanuit de Dreamcast of de Xbox.

Dit is een plaatje van Ninja Gaiden op de Xbox non 360. Klopt het dat die game er echt zo mooi uit ziet. Kan ik me haast niet voorstellen. Ziet er bijna uit als een 360 game. ( je moet er wel even op clicken om het goed te zien. Of wordt het helemaal pixelig omdat deze foto wel een hoge resolutie heeft maar het spel niet. En als je dat dan op een 40"scherm speelt het er dus niet mooi uit ziet ? )
Wat vinden jullie trouwens van Dead Rising ? Ik zag dat ook deze jammer genoeg geen Split screen co-op heeft. GRAW2 heeft wel echt split screen co-op ? want ik heb nog geen Xbox live wil ik over een tijdje pas aan beginnen. En vind het ook gewoon leuk om met twee mensen achter een scherm te zitten. Zoals bij Gears Of War.
[ Voor 21% gewijzigd door Astennu op 02-04-2007 10:59 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Geen extras scartaansluiting over = composiet = baggerkami124 schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:41:
[...]
ok bedankt, dan ga ik nog ff een goed jaartje wachten. Kheb hier namelijk ook een PS 2 liggen maar daar wil ik 0,0 euro meer aan geld in steken.
Btw ik heb nog zo'n oude tv (crt tv dus geen HD tv). Welke kabel moet ik kopen die drie van die tulp (rood, wit geel) als uitgang heeft. Want ik heb niet echt meer een scart ingang op m'n tv anders had ik al lang die van microsoft gekocht?
Zelf heb ik ook nog S-video op m'n tv zitten (alleen gebruik ik deze minder en wil liever tulp kabel kopen)
en kheb dingen over logic ofzo gehoord??
Waarom geen scartbox? oftewel 3 of meerdere aansluitingen op 1 scartaansluiting.
Die dingen kosten ook bijna niks meer.
Tenzij je TV geen RGB over scart aankan.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Verwijderd
dead rising is wel leuk maar voor de multiplayer hoef je het niet te doenAstennu schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:54:
[...]
Ik las iets dat Ninja Gaiden 2 niet onaangekondigd was voor de 360. ( Dit is meer de story line van Doa ). Hopelijk komt hij toch op de 360. Lijkt me wel cool.
[afbeelding]
Dit is een plaatje van Ninja Gaiden op de Xbox non 360. Klopt het dat die game er echt zo mooi uit ziet. Kan ik me haast niet voorstellen. Ziet er bijna uit als een 360 game. ( je moet er wel even op clicken om het goed te zien. Of wordt het helemaal pixelig omdat deze foto wel een hoge resolutie heeft maar het spel niet. En als je dat dan op een 40"scherm speelt het er dus niet mooi uit ziet ? )
Wat vinden jullie trouwens van Dead Rising ? Ik zag dat ook deze jammer genoeg geen Split screen co-op heeft. GRAW2 heeft wel echt split screen co-op ? want ik heb nog geen Xbox live wil ik over een tijdje pas aan beginnen. En vind het ook gewoon leuk om met twee mensen achter een scherm te zitten. Zoals bij Gears Of War.
Ninja gaiden 2 is overigens wel aangekondigd voor de 360
Maar ik zat nog met een vraagje hebben jullie ook dat de afstandsbediening vaak erg traag reageerd in media center. Zeer frustrerend, soms moet ik meerdere keren op de knop drukken voor die iets doet. Iemand die hier een oplossing voor heeft?
nouja misschien ben ik zelf niet zo duidelijk genoeg. Om even duidelijk te zijn.Electra schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:02:
[...]
Geen extras scartaansluiting over = composiet = bagger
Waarom geen scartbox? oftewel 3 of meerdere aansluitingen op 1 scartaansluiting.
Die dingen kosten ook bijna niks meer.
Tenzij je TV geen RGB over scart aankan.
Zie deze scartbox http://images.daniks-world.de/products/0092/artpic.jpg.
zie je die gele, witte en rode ingang van boven. Nou dat heb ik dus nog over op mijn tv zitten.
Dus wat raden jullie aan.
zo'n logic ding. http://www.xboxhome.nl/pr...art-av-cable-xbox-360.htm
of een scart box + die kabel van microsoft? pricewatch: [X360] Xbox 360 Advanced Scart Cable
[ Voor 10% gewijzigd door kami124 op 02-04-2007 11:10 ]
dan kan je dus helemaal niets met een scartbox aanvangen..gewone composietaansluiting.kami124 schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:09:
[...]
zie je die gele, witte en rode ingang van boven. Nou dat heb ik dus nog over op mijn tv zitten.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Afgelopen vrijdag ook Supersize pack gekocht bij BS. Prod. datum onbekend (niet gekeken), maar Samsung drive. Doet het verder prima, alleen maakt inderdaad redelijk takke-herrie. Maar aangezien-ie in afgesloten kast staat, niet echt veel last van.
4 games erbij PGR, Kameo, GoW, CoD3. Vind vooral PGR3 tegenvallen; zowel grafisch (voegt niet veel toe t.o.v. gewone xbox) als qua spel (alleen maar hele snelle hele dure auto's, terijwl racen met bijv. XC90, mini's etc ook erg gaaf was
)
Ook multiplay bij CoD is
. Je kunt geen coop campaign spelen (of mis ik iets)....vind dat wel erg jammer!
Zijn er nog games waar je coop kunt spelen terwijl je beiden in 1 beeld rondloopt (zoals LOTR op de gewone xbox), ipv split screen....vond ik wel een erg gaaf concept...
4 games erbij PGR, Kameo, GoW, CoD3. Vind vooral PGR3 tegenvallen; zowel grafisch (voegt niet veel toe t.o.v. gewone xbox) als qua spel (alleen maar hele snelle hele dure auto's, terijwl racen met bijv. XC90, mini's etc ook erg gaaf was

Ook multiplay bij CoD is
Zijn er nog games waar je coop kunt spelen terwijl je beiden in 1 beeld rondloopt (zoals LOTR op de gewone xbox), ipv split screen....vond ik wel een erg gaaf concept...
ER zijn bijna geen games waar dit kan. Ik weet dat Gears of war het kan en Kameo. Maar meer heb ik er ook niet gezien. En als er al Co-Op op zit is het vaak Multiplay online. Dus alleen maar via xbox live. Vind ik heel erg jammerVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:45:
Afgelopen vrijdag ook Supersize pack gekocht bij BS. Prod. datum onbekend (niet gekeken), maar Samsung drive. Doet het verder prima, alleen maakt inderdaad redelijk takke-herrie. Maar aangezien-ie in afgesloten kast staat, niet echt veel last van.
4 games erbij PGR, Kameo, GoW, CoD3. Vind vooral PGR3 tegenvallen; zowel grafisch (voegt niet veel toe t.o.v. gewone xbox) als qua spel (alleen maar hele snelle hele dure auto's, terijwl racen met bijv. XC90, mini's etc ook erg gaaf was)
Ook multiplay bij CoD is. Je kunt geen coop campaign spelen (of mis ik iets)....vind dat wel erg jammer!
CoD heeft geen multiplayer campaign nee, daar moet een game echt op ontworpen worden. Coop zonder splitscreen is allesbehalve handig, dus nee da's weinig. Gears en GRAW1/2 hebben wel leuke splitscreen coop, alhoewel het via Live beter is allebei.
PGR3 grafisch niet indrukwekkend...................... je speelt op een 14" CRT met konijnenoren?
PGR3 grafisch niet indrukwekkend...................... je speelt op een 14" CRT met konijnenoren?

curry684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:57:
CoD heeft geen multiplayer campaign nee, daar moet een game echt op ontworpen worden. Coop zonder splitscreen is allesbehalve handig, dus nee da's weinig. Gears en GRAW1/2 hebben wel leuke splitscreen coop, alhoewel het via Live beter is allebei.
[afbeelding]

https://card.exophase.com/1/1116015.png
Wat is trouwens beter, als je je xbox360 neerlegt of rechtop zet?
En nog iets over het geluid wat dat ding produceert.
Wanneer ik gewoon in dashboard ben (media, games etc) dan hoor ik mn xbox nauwelijks, maar zodra ik een game ga spelen begint die echt zo'n blazend geluid te maken.
Voglens mij komt het van de dvd drive die maar blijft spinnen. (net zo'n geluid bij je pc wanneer je een dvd erin doet.) Maar op een pc stopt dat geluid om een gegeven moment, bij die xbox blijft dat spingeluid.
Is daar iets aan te doen?
Wanneer ik gewoon in dashboard ben (media, games etc) dan hoor ik mn xbox nauwelijks, maar zodra ik een game ga spelen begint die echt zo'n blazend geluid te maken.
Voglens mij komt het van de dvd drive die maar blijft spinnen. (net zo'n geluid bij je pc wanneer je een dvd erin doet.) Maar op een pc stopt dat geluid om een gegeven moment, bij die xbox blijft dat spingeluid.
Stop chasing the dream, you're already living it
Dan moet ik GRAW 1en2 maar een gaan proberen ben echt fan van Splitscreen co-op en heb een 24" scherm waar ik net een meter van af zit dus bij GoW ging dat prima.curry684 schreef op maandag 02 april 2007 @ 11:57:
[afbeelding]
En ik vond PGR 3 ook niet echt super. Test Drive of zelfs NFS Carbon zit er indrukwekkender uit alleen die laatste heeft de meest verotte gamplay ooit. Ik vond bij PGR3 de botsingen tegen de muur echt vaag. Echt totaal geen moeite voor gedaan. Bij Forza Motorsport 2 is dat dik in orde
Misschien is PGR 4 ook een stukje beter ? Vind zelfs Burn out Revenge leuker en mooier. Maar dat is ook niet echt realistisch
Ninja Gaiden ziet er echt zo mooi uitAstennu schreef op maandag 02 april 2007 @ 10:54:Dit is een plaatje van Ninja Gaiden op de Xbox non 360. Klopt het dat die game er echt zo mooi uit ziet. Kan ik me haast niet voorstellen. Ziet er bijna uit als een 360 game. ( je moet er wel even op clicken om het goed te zien. Of wordt het helemaal pixelig omdat deze foto wel een hoge resolutie heeft maar het spel niet. En als je dat dan op een 40"scherm speelt het er dus niet mooi uit ziet ? )
Het spel is 100% backwards Compatible, en draait standaard al op 480P.
Ik heb hem zelf gespeeld op mijn 32 inch op de 360, en het ziet er echt nog retestrak uit
Volgens mij kan je hem wel vinden voor 15,- in een budget bak.
Of ik heb een bril nodig, of er staan een aantal 360's bij Gotters thuis die echt verkeerd zijn aangesloten.Allemaal PGR3 verhalen
Het spel ziet er toch gewoon hartstikke (hartstikke!!) goed uit
Het is een Arcade racer, en ze hebben express geen echt schade model ingebouwd.
Dit is een screen uit Forza 1:

Als dat is wat je wilt, speel je nu inderdaad het verkeerde spel
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 02-04-2007 12:27 ]
Die PGR3 vind ik echt een bagger game en dan ben ik nog gek op race-games ook!PWM schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:25:
[...]
Ninja Gaiden ziet er echt zo mooi uitValt nog mee he, wat een P3 733mhz met 64mb op het beeld kan toveren
Ik heb hem zelf gespeeld op mijn 32 inch op de 360, en het ziet er echt nog retestrak uit![]()
[...]
Of ik heb een bril nodig, of er staan een aantal 360's bij Gotters thuis die echt verkeerd zijn aangesloten.
Het spel ziet er toch gewoon hartstikke (hartstikke!!) goed uitDe auto's zijn mooi afgewerkt, de steden zien er goed uit. Ik snap echt niet waarom mensen het niet mooi zouden vinden
Waardeloze gameplay, die auto's sturen zeer slecht. Carbon is dan beter, maar TDU is geweldig!
Heb nu ook de hard-core mode en dat is echt moeilijk sturen (heel echt ook).
Als je bij me in de buurt woont, kan je die pgr zo van me krijgen
Ik heb PGR3 al 3x uitgespeeldFerry34 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:29:
[...]
Die PGR3 vind ik echt een bagger game en dan ben ik nog gek op race-games ook!
Waardeloze gameplay, die auto's sturen zeer slecht. Carbon is dan beter, maar TDU is geweldig!
Ik heb nog nooit een racegame gehad waar ik zo strak, zo mooi, zo dwars bochten kon nemen als in PGR3. Ik vind TDU weer compleet ruk
Smaken verschillen, en niet zo'n beetje ook
Ik ga maar eens op zoek naar die Ninja Gaiden lijkt me wel gaaf.PWM schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:25:
[...]
Ninja Gaiden ziet er echt zo mooi uitValt nog mee he, wat een P3 733mhz met 64mb op het beeld kan toveren
Ik heb hem zelf gespeeld op mijn 32 inch op de 360, en het ziet er echt nog retestrak uit![]()
[...]
Of ik heb een bril nodig, of er staan een aantal 360's bij Gotters thuis die echt verkeerd zijn aangesloten.
Het spel ziet er toch gewoon hartstikke (hartstikke!!) goed uitDe auto's zijn mooi afgewerkt, de steden zien er goed uit. Ik snap echt niet waarom mensen het niet mooi zouden vinden
Het is een Arcade racer, en ze hebben express geen echt schade model ingebouwd.
Dit is een screen uit Forza 1:
[afbeelding]
Als dat is wat je wilt, speel je nu inderdaad het verkeerde spel
Ik had het gevoel dat die auto's wat te langwerpig waren. Dit had ik bij TDU niet. Carbon is zeker niet beter. Maar ik houd wel meer van Sim achtige games. En met Shade model zoals ook in NFS 4 en Forza Motersport.
Weet ff zo snel niet 100% zeker, maar dacht dat R6V ook offline coop had trouwens.Astennu schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:15:
[...]
Dan moet ik GRAW 1en2 maar een gaan proberen ben echt fan van Splitscreen co-op en heb een 24" scherm waar ik net een meter van af zit dus bij GoW ging dat prima.
Dude... die Forza 2 opmerking maakt een hele hoop duidelijk. Als je PGR3 kwalijk gaat nemen dat er geen uitgewerkt schademodel in zit, heb je dan echt zelf niet door dat je twee spellen aan het vergelijken bent die ongeveer net zoveel gemeen hebben als Gears of War en Splinter Cell? Sure, allebei hebben vuurwapens, maar Splinter Cell is toch ook niet kut omdat je van 1 kogel al dood gaat?En ik vond PGR 3 ook niet echt super. Test Drive of zelfs NFS Carbon zit er indrukwekkender uit alleen die laatste heeft de meest verotte gamplay ooit. Ik vond bij PGR3 de botsingen tegen de muur echt vaag. Echt totaal geen moeite voor gedaan. Bij Forza Motorsport 2 is dat dik in ordeKan niet wachten op die game.
Dat gezegd hebbende vraag ik me af welke versie van NFS:C jij thuis hebt liggen. De 360-game die ik gereviewed heb zag er leuk uit, maar nowhere near PGR3. Sorry, echt niet.
Goede service bij jouw BS. Ik was bij een BS met 2 onwetende meisjes achter de balie. In de winkel stond een bord 'Supersize 360 met 2 gratis classic games naar keuze voor 449', maar bij navraag aan de kassa of ik meer keuze had dan de 2 classics die ze hadden staan (PGR3 en Kameo) was het antwoord dat dat alles was wat ze hadden en dat ik sowieso "alleen de games uit de folder" erbij kreeg, PGR en Kameo dus. Wat kan ik me ergeren aan zo'n soort personeelGreekmaster schreef op maandag 02 april 2007 @ 09:48:
Ik heb zaterdag ook een supersize pack gehaald is van week 50 2006. Heb geen idee wat voor drive erin zit. Als ik een demo aan het spelen ben dan hoor je de fans in de xbox, maakt geen hard geluid maar het had wel wat stiller gemogen. De drive maakt voor mij iets te veel geluid maar met het geluid vd tv hoor je dat niet. Piep geluid heb ik ook niet, Heb PG3 en GRAW erbij gehaald, bij de BS waar ik was hadden ze niet zoveel classics dus mocht ik 1 duurdere uitkiezen.
Ik heb PGR3 wel uitgespeeld, maar daar bedoel ik ook meer mee dat ik alle races heb gedaan. Daarna vond ik er niet zo heel veel meer aan. Het stuurde inderdaad niet helemaal bijzonder. Maar goed, ik ben dan ook niet echt een race-gamer. Het was meer de enige launch game die er voor dat geld wel interessant uit zag.
Ik heb de hele PGR serie nooit leuk gevonden eigenlijk, dat hele kudos-gebeuren haalde voor mij de fun eruit, ik wil racen, niet bij elke bocht zo mooi mogelijk driften etc.
En PGR3 was ik ook grafisch gezien niet van onder de indruk, en nee ik speel niet op een kleine CRT. (82cm 100hz CRT)
Er zijn nog geen goeie racers voor mij op de 360, TDU vond ik ook weinig aan, Burnout Revenge had ik al uitgespeeld op de normale XBox, NFS trekt me helemaal niet, ik wacht wel op Forza 2.
En PGR3 was ik ook grafisch gezien niet van onder de indruk, en nee ik speel niet op een kleine CRT. (82cm 100hz CRT)
Er zijn nog geen goeie racers voor mij op de 360, TDU vond ik ook weinig aan, Burnout Revenge had ik al uitgespeeld op de normale XBox, NFS trekt me helemaal niet, ik wacht wel op Forza 2.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
quote: PGR3 grafisch niet indrukwekkend...................... je speelt op een 14" CRT met konijnenoren?
Solly, zag daarna pas quote functie
Eeuhh nee niet op 14", maar op een 32"Philips Ambilight (9731)
.....en nee niet indrukwekkend....
Zal dan maar een coop-en met GoW !
Solly, zag daarna pas quote functie

Eeuhh nee niet op 14", maar op een 32"Philips Ambilight (9731)
Zal dan maar een coop-en met GoW !
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 13:46 ]
Het is juist de bedoeling dat je niet botstAstennu schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:15:
[...]
. Ik vond bij PGR3 de botsingen tegen de muur echt vaag. Echt totaal geen moeite voor gedaan. Bij Forza Motorsport 2 is dat dik in ordeKan niet wachten op die game.

No Shame, only Fame!
Verwijderd
Forza 2 en Colin Mc Rae: Dirt allebij op 28 mei lees ik net? OMG wat vet gaat dat worden
Wat zou ik kunnen verwachten van Dirt online? Een soort van ranking systeem, of ook echt tegen elkaar racen tegelijk?
BTW: ik heb ook eindelijk een Gold lidmaaschap
Virtua Tennis 3 is zooo dope online.
Als iemand een keertje een potje wil meppen, UnitedArt is mijn gamertag

Wat zou ik kunnen verwachten van Dirt online? Een soort van ranking systeem, of ook echt tegen elkaar racen tegelijk?
BTW: ik heb ook eindelijk een Gold lidmaaschap
Als iemand een keertje een potje wil meppen, UnitedArt is mijn gamertag
Wat is die auto op jouw screenshot aan het doenOn_E schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:22:
Ik heb de hele PGR serie nooit leuk gevonden eigenlijk, dat hele kudos-gebeuren haalde voor mij de fun eruit, ik wil racen, niet bij elke bocht zo mooi mogelijk driften etc.
Jaja, aan het driften
Maar je begreep vast wel wat ik bedoelde.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik vind PGR3 best een tof spel. Alleen vond ik PGR2 persoonlijk iets beter (speel hem nog steeds af en toe)... Hoop dat deel 4 gewoon de allerbeste punten uit 2 en 3 heeft plus meer 
Maar eerst maar eens de Forza demo afwachten... hopelijk is ie ook online multiplayer
Maar eerst maar eens de Forza demo afwachten... hopelijk is ie ook online multiplayer
[ Voor 6% gewijzigd door ironx op 02-04-2007 14:13 ]
This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.
Het mooie van PGR2 was natuurlijk de auto keuzeironx schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:12:
Ik vind PGR3 best een tof spel. Alleen vond ik PGR2 persoonlijk iets beter (speel hem nog steeds af en toe)... Hoop dat deel 4 gewoon de allerbeste punten uit 2 en 3 heeft plus meer
Van de Ford Focus, Seat Leon, Volvo XC90, BMW X5 tot de snelste Porsches en Ferrari's. Zelfs de Cayenne zat er in.
Dat was wel heel gaaf ja.
Verwijderd
Het is een kwestie van persoonlijk voorkeur en smaak. Ik ben ook gek op race games. Ik heb er zelfs speciaal een ff stuurtje voor gehaald. Persoonlijk vind ik Carbon niks, TDU leuk maar de happeringen blijven een storende factor en PGR3 blijft nog steeds voor mij de beste race game tot nu toe op de xbox 360. Forza 2 en PGR4 staan bij mij ook op me verlanglijstje. Ik hoop ooit dat RSC2 nog wordt toegevoegd aan de lijst van oude werkende xbox spellen op de x360 of nog beter een derde deel van Rallisport Challege.
Ferry34 schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:29:
[...]
Die PGR3 vind ik echt een bagger game en dan ben ik nog gek op race-games ook!
Ik ben geen fanboy van 'welke console dan ook' en inmiddels al een 'oude rot' onder de gamers geloof ik met mijn 37 jaar
, maar ik bezit nu nog een PS3... niet mijn ding en staat ook in de verkoop.
Ik twijfel nu alleen nog WELKE 360 ik zal aanschaffen... De Supersizepack of de Elite (enig idee wanneer de Europese release te verwachten is?). Enige reden nu om op de Elite te wachten is de 120gb HD en de *ahum* zwarte uitvoering, want HDMI is 1.2 en geen 1.3 (jammer maar helaas). Iemand met advies?
Daarnaast las ik bovenstaand dat zelfs in de Supersizepack nog steeds 'oude' dvd-drives worden uitgeleverd - iemand een idee hoe dat met die Benq drives zit? Is aan de serials nog uit te lezen wat voor drive erin zit?
En.... 3 redenen waarom ik mijn PS3 weg doe... Forza2, PGR4 én CM Dirt (jaja die laatste komt ook het PS3 platform
)
Cheers
Ik twijfel nu alleen nog WELKE 360 ik zal aanschaffen... De Supersizepack of de Elite (enig idee wanneer de Europese release te verwachten is?). Enige reden nu om op de Elite te wachten is de 120gb HD en de *ahum* zwarte uitvoering, want HDMI is 1.2 en geen 1.3 (jammer maar helaas). Iemand met advies?
Daarnaast las ik bovenstaand dat zelfs in de Supersizepack nog steeds 'oude' dvd-drives worden uitgeleverd - iemand een idee hoe dat met die Benq drives zit? Is aan de serials nog uit te lezen wat voor drive erin zit?
En.... 3 redenen waarom ik mijn PS3 weg doe... Forza2, PGR4 én CM Dirt (jaja die laatste komt ook het PS3 platform
Cheers
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
Nee dat kan niet. Lijkt me nogal logisch.Qosmic schreef op maandag 02 april 2007 @ 12:15:
Wat is trouwens beter, als je je xbox360 neerlegt of rechtop zet?
Bij een pc wordt het spel op de hardeschijf geinstalleerd, en gebruikt de pc de dvd drive enkel om je licentie te verifieren. Bij een xbox360 wordt het spel vanaf de dvd gedraait en zul je dus altijd dat geluid houden.
Verwijderd
Binnenkort: XBOX360 SUPER ELITE:
- Metallic Black / Silver Case
- 160GB HDD
- HD DVD Player 1080p
- HDMI 1.3
- WiFi
je bent een dag te laatVerwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:12:
Binnenkort: XBOX360 SUPER ELITE:
- Metallic Black / Silver Case
- 160GB HDD
- HD DVD Player 1080p
- HDMI 1.3
- WiFi

pssst geld kopen?
Ladies and Gentlemen,
I give you the xbox360 invisa! It's hold''s over 2000 HD movies and can run 3 different games simultaneously! All this comes out of a invisable console and NO controller, it makes all other versions obsolete
hehe sorry, maar kon de steve jobs gimmick niet laten
http://www.youtube.com/watch?v=Xx7vc0xdQrg
I give you the xbox360 invisa! It's hold''s over 2000 HD movies and can run 3 different games simultaneously! All this comes out of a invisable console and NO controller, it makes all other versions obsolete

hehe sorry, maar kon de steve jobs gimmick niet laten
http://www.youtube.com/watch?v=Xx7vc0xdQrg
Verwijderd
duh, dat van mij was geen grap
Dat valt me vies tegen van MS, als ze daadwerkelijk al bezig mee waren toen 1.3 nog niet eens uit was hadden ze net zo gemakkelijk tussentijds naar 1.3 kunnen switchen, kan het geen rushjob noemen, maar een half arsed HDMI is geen HDMI, kan je net zo goed geen Elite uitbrengen.
maar goed nog een reden om NIET genaaid te voelen als je al een 360 hebt
voor alle mensen die twijfelen: koop gewoon een 'goedkope' premium en bespaar jezelf flink wat geld.
maar goed nog een reden om NIET genaaid te voelen als je al een 360 hebt
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
En
En wat nou als je gebruik wil maken van1080p?Terryb47 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:59:maar goed nog een reden om NIET genaaid te voelen als je al een 360 hebtvoor alle mensen die twijfelen: koop gewoon een 'goedkope' premium en bespaar jezelf flink wat geld.
De hele Elite is nu niet alleen officieel te duur, ook nog eens net zo crippled als de Tard pack.
Echt niet te geloven...
Mensen koop asjeblieft een premium of zo'n supersizepack als je de keuze hebt.
Echt niet te geloven...

Dat werkt nu ook gewoon al als het goed is? Niet via HDMI maar wel via andere kabels...Deniax schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:24:
En
[...]
En wat nou als je gebruik wil maken van1080p?
Waarom is HDMI 1.2 geen HDMI?WizzieJP schreef op maandag 02 april 2007 @ 15:31:
Heb je je al eens verdiept in de verschillen tussen HDMI 1.2 en HDMI 1.3?
Als jij een installatie thuis hebt staan waarbij jij het verschil tussen HDMI 1.2 en 1.3 werkelijk kan ervaren, dan ben je dom als je een console koopt om HDMI 1.3 te gebruken.
Ik neem niet aan dat jij iets hebt wat "Deep Color", DTS-HD of DD-HD of 1080p/90hz kan weergeven.
En tegen die tijd dat je dat wel hebt, zijn er standalone spelers op de markt die een fractie van een 360 of PS3 kosten.
Maar je hebt gelijk, de Elite is te duur voor wat hij bied. En daarbij denk ik niet dat je daarop hoeft te wachten want voorlopig is hij nog niet aangekondigd voor Europa.
Nee, 1.2 en 1.3 vergen andere hardware. Stel je voor ATI had weer een nieuwe videochip moeten ontwikkelen. Dan hadden we nog een jaar kunnen wachten op de 360.Terryb47 schreef op maandag 02 april 2007 @ 16:59:
Dat valt me vies tegen van MS, als ze daadwerkelijk al bezig mee waren toen 1.3 nog niet eens uit was hadden ze net zo gemakkelijk tussentijds naar 1.3 kunnen switchen, kan het geen rushjob noemen, maar een half arsed HDMI is geen HDMI, kan je net zo goed geen Elite uitbrengen.
Ik wil wel eens zien hoeveel van de HDMI 1.3 features de PS3 werkelijk in huis heeft. Het zou me niets verwonderen als Sony straks tegen de lamp loopt en blijkt dat hun poort misschien wel HDMI 1.3 is, maar dat de Nvidia-chip en de geluidschip helemaal geen 1.3 features ondersteunen.
[ Voor 27% gewijzigd door yzf1kr op 02-04-2007 18:16 ]
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Verwijderd
Wacht maar even met de aanschaf van de HD-DVD addon van Microsoft:
De HD-DVD speler van Microsoft schijnt wel meer glitches te hebben ook andere films werken niet altijd even goed getuige de gebruikerservaringen:
http://forums.highdefdige...wthread.php?t=5337&page=2
Zou Microsoft daarom maar geen HD-DVD hebben ingebakken in de Elite, puur omdat het nogal buggy is?
En nee dit komt niet van een of andere fanboy site: http://hddvd.highdefdigest.com/news/show/552'Children of Men' HD DVD Hits Xbox 360 Playback Snag?
We've received numerous reader reports that Universal's new 'Children of Men' HD DVD is a bit of lemon for some Xbox 360 owners, due to incompatibility problems with the console's HD DVD add-on drive.
'Children of Men' hit stores earlier this week on March 27, as one of the most highly-anticipated HD DVD releases on the format thus far, and as our Kenneth Brown wrote in his recent review of the disc, it apparently boasts stellar video and audio. Unfortunately, more than a few Xbox 360 owners have had issues playing it on the device's popular HD DVD add-on drive, with many of our readers writing in to say that the disc simply won't play, and that even multiple returns of the disc have produced the same issue.
De HD-DVD speler van Microsoft schijnt wel meer glitches te hebben ook andere films werken niet altijd even goed getuige de gebruikerservaringen:
http://forums.highdefdige...wthread.php?t=5337&page=2
Zou Microsoft daarom maar geen HD-DVD hebben ingebakken in de Elite, puur omdat het nogal buggy is?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 18:38 ]
Leuk dat Vista
Nooit de moeite genomen om dat mediacenter gebeuren uit te proberen op de 360 (met XP, sinds een week Vista). Zit op de pc, zet de 360 aan, even gamen
Staat er opeens in m'n beeld: Mediacenter extender gevonden, wilt u installeren? Nu kijken of het ook echt gaat lukken...
Update:
Gaat gewoon vanzelf, even Mediacenter installeren op 360 opgestart, code overgenomen, op PC ingevoerd, en de rest gaat vanzelf. Ben 2 uur bezig geweest om met een andere computer in zelfde netwerk te connecten en Vista/360 doet het vanzelf
Update:
Gaat gewoon vanzelf, even Mediacenter installeren op 360 opgestart, code overgenomen, op PC ingevoerd, en de rest gaat vanzelf. Ben 2 uur bezig geweest om met een andere computer in zelfde netwerk te connecten en Vista/360 doet het vanzelf
[ Voor 32% gewijzigd door Muthas op 02-04-2007 19:02 ]
Je hebt helemaal gelijk mate!yzf1kr schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:10:
[...]
Waarom is HDMI 1.2 geen HDMI?
Heb je je al eens verdiept in de verschillen tussen HDMI 1.2 en HDMI 1.3?
Als jij een installatie thuis hebt staan waarbij jij het verschil tussen HDMI 1.2 en 1.3 werkelijk kan ervaren, dan ben je dom als je een console koopt om HDMI 1.3 te gebruken.
Ik neem niet aan dat jij iets hebt wat "Deep Color", DTS-HD of DD-HD of 1080p/90hz kan weergeven.
En tegen die tijd dat je dat wel hebt, zijn er standalone spelers op de markt die een fractie van een 360 of PS3 kosten.
Maar je hebt gelijk, de Elite is te duur voor wat hij bied. En daarbij denk ik niet dat je daarop hoeft te wachten want voorlopig is hij nog niet aangekondigd voor Europa.
Anyway.. thanks voor jou uitleg/reactie
I aMaZe MySeLf SoMeTiMeS, I'm AlWaYs tHiNkiNg
1080p doet het gewoon via component. ik durf te wedden dat 90% van de 360 bezitters niet eens over een LCD TV beschikken, laat staan een 1080p scherm die HDMI 1.3 ondersteunt.Deniax schreef op maandag 02 april 2007 @ 17:24:
En
[...]
En wat nou als je gebruik wil maken van1080p?
en nee het kan me geen moer schelen of de HDMI in de Elite 1.2 of 1.3 is, maar feit is wel dat nu MS in z'n eigen vingers snijd om met een oudere versie uitkomt die problemen geeft. tis net als vandaag de dag met een USB1 stick uit te komen. Hadden ze net zo goed geen HDMI poort erop kunnen zetten. Zelfs 1.3 is niet de laatste standaard, het is volop in beweging.
voor mij nogmaals de Elite is helemaal geen Elite maar een overhypte bak die helemaal niet beter is, netals de PS3
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd
Vind je het gek. De Xbox360 bestond nog niet eens toen Windows XP werd uitgebracht.Muthas schreef op maandag 02 april 2007 @ 18:47:
Leuk dat VistaNooit de moeite genomen om dat mediacenter gebeuren uit te proberen op de 360 (met XP, sinds een week Vista). Zit op de pc, zet de 360 aan, even gamen
Staat er opeens in m'n beeld: Mediacenter extender gevonden, wilt u installeren? Nu kijken of het ook echt gaat lukken...
Update:
![]()
Heeft iemand Brothers in Arms: Hell’s Highway al in de winkel zien liggen? Op deze site (http://www.achieve360points.com/releases/) staat dat ie al uitgekomen zou zijn, maar ik heb er nog niks van gezien/gehoord
"Ben 2 uur bezig geweest om met een andere computer in zelfde netwerk te connecten" staat er misschien iets verkeerd, ik bedoel dat ik 2 uur ben bezig geweest om computer 1 vanaf computer 2 in hetzelfde netwerk te accessen. Heb het met de 360 nooit geprobeerd.Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:10:
[...]
Vind je het gek. De Xbox360 bestond nog niet eens toen Windows XP werd uitgebracht.
Anyway, zeer vet dit. Kan gewoon al m'n videofiles afspelen, zo, hatseflats, zonder uren instel werk. This is Living!
Jammer dat ik m'n tv-kaart nog steeds niet aan de praat heb gekregen, maar nu ik dit met m'n 360 heb wil ik dat echt wel.
360
Leuk allemaal dat de 360 1080p over component doet, maar dat accepteert mijn tv niet. Die accepteert 1080p alleen over HDMI (Net als bijna alle tv's overigens).Terryb47 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:09:
[...]1080p doet het gewoon via component. ik durf te wedden dat 90% van de 360 bezitters niet eens over een LCD TV beschikken, laat staan een 1080p scherm die HDMI 1.3 ondersteunt
Overigens maakt het verder weinig uit dat het niet de 1.3 spec is, mensen die een budget hebben voor een dergelijk geluidssysteem, kunnen zonder problemen via een toslink de 360 met een versterker aansluiten.
Deniax schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:32:
[...]
Leuk allemaal dat de 360 1080p over component doet, maar dat accepteert mijn tv niet. Die accepteert 1080p alleen over HDMI (Net als bijna alle tv's overigens).
Overigens maakt het verder weinig uit dat het niet de 1.3 spec is, mensen die een budget hebben voor een dergelijk geluidssysteem, kunnen zonder problemen via een toslink de 360 met een versterker aansluiten.
Of bedoel je de copy-protection die de 360 niet gebruikt?
De 360 doet het prima op 1080P op zowel LG als Philips tv's. Zelf aangesloten
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 02-04-2007 20:08 ]
Nou heb eindelijk mn xbox360 weer staan. Net terug uit Duitsland. Ik stond toch even verrast te kijken toen ik het pakket open maakte en een gloednieuwe xbox360 aantrof inplaats van mn oude. Dat vond ik toch wel een uitstekende service. Wel vindt ik het jammer dat ik nu een dvd speler heb met straal aandrijving. Maargoed kan niet alles hebben, ben dik tevreden als deze het wel blijft doen.
Da's extreem verouderde info. Hij staat op de planning voor 8 juni in Europa en 5 juni in de VS, op alle next-gen platforms.Xander84 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:18:
Heeft iemand Brothers in Arms: Hell’s Highway al in de winkel zien liggen? Op deze site (http://www.achieve360points.com/releases/) staat dat ie al uitgekomen zou zijn, maar ik heb er nog niks van gezien/gehoord
Kijk en dat is nou net de instelling die we moeten hebben hier.Seth_Chaos schreef op maandag 02 april 2007 @ 20:11:
Nou heb eindelijk mn xbox360 weer staan. Net terug uit Duitsland. Ik stond toch even verrast te kijken toen ik het pakket open maakte en een gloednieuwe xbox360 aantrof inplaats van mn oude. Dat vond ik toch wel een uitstekende service. Wel vindt ik het jammer dat ik nu een dvd speler heb met straal aandrijving. Maargoed kan niet alles hebben, ben dik tevreden als deze het wel blijft doen.
pssst geld kopen?
Verwijderd
Dit kan je beter op To The Game uitzoekenXander84 schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:18:
Zie: hier!
Verwijderd
moet je de computers ff in de zelfde werkgroep zetten, bijvoorbeeld MSHOME. Kan je onder eigenschappen van mijn computer instellen.Muthas schreef op maandag 02 april 2007 @ 19:19:
[...]
"Ben 2 uur bezig geweest om met een andere computer in zelfde netwerk te connecten" staat er misschien iets verkeerd, ik bedoel dat ik 2 uur ben bezig geweest om computer 1 vanaf computer 2 in hetzelfde netwerk te accessen. Heb het met de 360 nooit geprobeerd.
Anyway, zeer vet dit. Kan gewoon al m'n videofiles afspelen, zo, hatseflats, zonder uren instel werk. This is Living!
Jammer dat ik m'n tv-kaart nog steeds niet aan de praat heb gekregen, maar nu ik dit met m'n 360 heb wil ik dat echt wel.![]()
360
hey,
ik heb een oude (crt) tv met deze ingang. 1 gele, rode en witte tulp ingang en S-video (hieronder staat een hd tv maar dat is ook een plaatje van google het gaat alleen even om de ingang)

dus ik wil deze kabel kopen om mooier beeld te krijgen

http://www.xboxhome.nl/pr...3-av-s-cable-xbox-360.htm
Als ik wil kan ik ook een scart doos kopen zodat ik weer een scart ingang over heb en daar een MS AVG kabel aan gooien. Alleen vraag ik me af of ik niet meer kwalitietsverlies heb door die scart doos.
graag jullie advis??
Scart door + MS VGA kabel
of
Logic kabeltje kopen??
ik heb een oude (crt) tv met deze ingang. 1 gele, rode en witte tulp ingang en S-video (hieronder staat een hd tv maar dat is ook een plaatje van google het gaat alleen even om de ingang)

dus ik wil deze kabel kopen om mooier beeld te krijgen

http://www.xboxhome.nl/pr...3-av-s-cable-xbox-360.htm
Als ik wil kan ik ook een scart doos kopen zodat ik weer een scart ingang over heb en daar een MS AVG kabel aan gooien. Alleen vraag ik me af of ik niet meer kwalitietsverlies heb door die scart doos.
graag jullie advis??
of
Logic kabeltje kopen??
[ Voor 15% gewijzigd door kami124 op 02-04-2007 22:50 ]
Aan een VGA kabel zul je in combinatie met Scart weining hebben. Je zult de RGB scart kabel bedoelen van MS. Deze geeft altijd beter beeld dan composite (composite is niet echt denderend), zeker als je TV een RGB scart heeft (dit maakt echt verschil, heb het thuis geprobeerd). Of je met die logic kabel veel opschiet die je hier boven laat zien, ik betwijfel het, de kwaliteit zal nauwelijks beter zijn dan de standaard composite kabel die bij de xbox zit. Dus ik zou zowieso voor de RGB scart gaan of anders de standaardkabel blijven gebruiken (die logic kabel lijkt me weggegooid geld).kami124 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:41:
of
Logic kabeltje kopen??
Misschien dat die S-video van die kabel tot een beter resultaat leidt maar daar heb ik geen ervaring mee.
[ Voor 8% gewijzigd door Xander84 op 02-04-2007 23:00 ]
aha mooi dan koop ik denk ik dus een MS RGB scart ding plus een scart verlenger.Xander84 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:57:
[...]
Aan een VGA kabel zul je in combinatie met Scart weining hebben. Je zult de RGB scart kabel bedoelen van MS. Deze geeft altijd beter beeld dan composite (composite is niet echt denderend), zeker als je TV een RGB scart heeft (dit maakt echt verschil, heb het thuis geprobeerd). Of je met die logic kabel veel opschiet die je hier boven laat zien, ik betwijfel het, de kwaliteit zal nauwelijks beter zijn dan de standaard composite kabel die bij de xbox zit. Dus ik zou zowieso voor de RGB scart gaan of anders de standaardkabel blijven gebruiken (die logic kabel lijkt me weggegooid geld).
kijk wel eerst of je tv rgb via scart ondersteunt.kami124 schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:59:
[...]
aha mooi dan koop ik denk ik dus een MS RGB scart ding plus een scart verlenger.
Pff,
400 van de 500 Orbs gevonden
120 van de 300 hidden Orbs
Heb nu al mijn skills maxed out, mis alleen nog de jumping ability. Heb 4 sterren + 75% gedaan.
Must get Master Agent Achievement.
400 van de 500 Orbs gevonden
120 van de 300 hidden Orbs
Heb nu al mijn skills maxed out, mis alleen nog de jumping ability. Heb 4 sterren + 75% gedaan.
Must get Master Agent Achievement.
Dit topic is gesloten.