Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.411 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is het nut van achievements en de punten die erbij zitten ik en nog 2 vrienden hebben gezamelijk meer dan 6000 punten over 3 xboxen.......maar wat kan je ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-09 18:35

TrailBlazer

Karnemelk FTW

patsen natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Iemand de nieuwe officiele trailer van GTA al gezien?
Man dat ziet er goed uit...
Hij is te zien bij Gamespot.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

spaceboy schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:32:
[...]
spoiler:
Je bent niet per ongeluk al zover dat het HOORT dat je die warriors kwijtraakt? :) (daar ben ik nu net, is nog vrij aan 't begin denk ik)
dat is de tutorialstage waar je na een halfuurtje spelen al doorbent. Ik denk niet dat hij dat bedoelt :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat microsoft nog op de een of andere manier gaat belonen voor die punten. Ik vind het toch wel gaaf om ze te halen omdat je dan dingen moet doen die je anders nooit zou doen in een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:23:
ik hoop dat microsoft nog op de een of andere manier gaat belonen voor die punten. Ik vind het toch wel gaaf om ze te halen omdat je dan dingen moet doen die je anders nooit zou doen in een spel.
In de VS doen ze dat al. Als je binnen een bepaalde tijd je gamerscore met X verhoogt (bijv +1000), kreeg je MS points of een XBLA game of iets in die trant. Ben benieuwd wanneer/of ze dat ook in Nederland gaan invoeren. Dan wordt achieve360points.com wel handig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:15:
wat is het nut van achievements en de punten die erbij zitten ik en nog 2 vrienden hebben gezamelijk meer dan 6000 punten over 3 xboxen.......maar wat kan je ermee?
Penisextensie.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Van de week bij de MM Arena Enchanted Arms op de kop getikt voor 25 eurotjes :)

Mooi spel, alleen het battlesysteem is ff wennen (en de soms rare japanse stemmetjes :P _O- )

Komt trouwens nog een topper naar de Xbox: GTA IV (zie topic dat hier loopt op GoT)

Ziet er weer mooi uit :9~

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Laatst online: 17-07 17:08
Ergens eind januari kreeg ik bericht via de e-mail van microsoft dat mijn Live contract weer met een jaar was verlengd en dat ze via mijn creditcard de € 59 gingen incasseren. Tot op de dag van vandaag is er echter nog niks via mijn creditcard betaald. Zijn er meer mensen hier die ook nog niet betaald hebben terwijl ze hierover van microsoft wel bericht hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
ik heb deze mail ook gehad, alleen mijn credit card was al maanden lang verlopen. Ik heb dus gebeld om de order te cancellen en gelijk het 'abonnement' te stoppen. Vind het zoeizo een kwalijke zaak dat ze het automatisch vernieuwen zonder hier eerst om te vragen.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Notna schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:10:

Komt trouwens nog een topper naar de Xbox: GTA IV (zie topic dat hier loopt op GoT)
Zo hey, jij bent wakker... 8)7

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wiseguy1983 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:27:
ik heb deze mail ook gehad, alleen mijn credit card was al maanden lang verlopen. Ik heb dus gebeld om de order te cancellen en gelijk het 'abonnement' te stoppen. Vind het zoeizo een kwalijke zaak dat ze het automatisch vernieuwen zonder hier eerst om te vragen.
Dat is niet meer dean logisch. Is hetzelfde als abbo's op tijdschriften. Verlengen zonder tegenwoord :)

@ Hierboven, het is ook niet als newsflash bedoelt hoor :P :>, Maar er is nu ook een trailer voor uit vandaar ;) :>
MiramarVTM schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:38:
Dat bedoelt hij ook. Een paar posts boven de jouwe staan al links naar die trailer.
Woops overheen gelezen :$ :$ :$ forgive me |:(

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 30-03-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
Dat bedoelt hij ook. Een paar posts boven de jouwe staan al links naar die trailer.

You're forgiven ;)

[ Voor 11% gewijzigd door MiramarVTM op 30-03-2007 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Nou in mijn Supersize Pack zit er eentje uit week 49 van 2006. Is dus wel een nieuwere dan de meeste Premium Packs. Maar gewoon met een Samsung drive erin. Vind het geluid wel meevallen eigenlijk en nog geen krassen kunnen aantreffen. Je kan gewoon bij de BS twee Classic Games erbij uitzoeken, dus ik heb PGR en DOA4 gekozen! Hopen dat ze een beetje leuk zijn en anders kan ik ze binnen 24 uur nog ruilen bij de BS.

Enige probleem nu is dat ik Media Extender niet aan de praat krijg met Vista 64 MC. Telkens als hij de drivers heeft geinstalleerd zegt MCE dat hij de extender niet kan vinden. En dan begint het verhaal weer opnieuw. Heb de drivers nu al tien keer geinstalleerd, maar hij blijft eruit klappen.

Gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 23:13
Jammer dat er nog een 'oude' drive in zit!

Zitten er wel 2 oplaadbare accu's in het Supersize pack? En maakt jouw versie ook een brommend (fan)geluid als er geen dvd in zit? Wel mooi dat je 2 games kunt kiezen, aangezien ik PGR3 al heb liggen. Dat wordt dan waarschijnlijk Kameo en DOA4 :)

[ Voor 9% gewijzigd door Msniekers op 30-03-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt die afstandsbediening eigenlijk via infrarood of draadloos net als de controller. ik speel regelmatig dvd's af maar mijn xbox staat in een kast dus via infrarood kan ik niets bedienen (dan moet ik opstaan en de kast open doen).

Is het ook mogelijk om via de xbox het geluid te verhogen of verlagen. Bij spellen staat mijn cinema set op 20 maar bij een film is 40 wel gewenst. Kan ik de cinema set dan op 40 laten staan en via de xbox het geluid bijstellen naar het gewenste niveau?

Kun je dvd streamen als je windows media centre hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
AB is IR.
Geluidsniveau verhogen/verlagen kan volgens mij niet.
DVD streamen icm MCE en Transcode 360 zou mogelijk moeten zijn. Mij niet gelukt, wel alle andere formaten, maar heb er dan ook geen effort meer ingestoken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MEER DAN DE HELFT XBOX 360's GAAT STUK
De website http://www.360-gamer.com houdt op dit moment een onderzoek naar de betrouwbaarheid van de Xbox 360. De eerste conclusies zijn dat meer dan de helft van alle 360's al een keertje het reparatiecentrum van binnen heeft gezien. 59,35% van alle gamers geeft aan dat zijn Xbox 360 al één of meerdere keren opgehaald is door UPS.

Er heerste al een vermoeden dat Microsoft loog over het uitval-percentage, want onder andere op het FOK!forum waren er toch wel erg veel Xbox 360 bezitters die inmiddels hun speeltje naar Duitsland hebben gestuurd. Dit onderzoek onder 2231 Xbox 360 bezitters ondersteunt dat vermoeden met harde cijfers.

Wil je ook meedoen met het onderzoek dan kun je dat hier doen:
http://www.360-gamer.com/xbox360hardwarefailuresurvey.asp

Ik vind het ook raar om elke keer hier te moeten lezen dat er weer een xbox de beruchte ring of death krijgt. :( Nu maar afwachten wanneer ik aan de beurt ben.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:05:
MEER DAN DE HELFT XBOX 360's GAAT STUK
natuurlijk trekken enkel de mensen met een defecte console hun mond open ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Ja, helaas dat er een oude driver inzit. Maar zolang hij het zonder problemen en dit geluidsniveau doet hoor je mij niet klagen. Er is een zoem hoorbaar als er een DVD inzit en bij Crackdown een licht piepend geluid. De fans vind ik vrij stil eerlijk gezegd, heb bij vrienden meer herrie gehoord! Heb wel weer teveel games liggen nu eigenlijk. Crackdown, GOW, 99 Nights, DOA xtreme, DOA4, PGR3. Nouja, voorlopig hoef ik de deur dus niet meer uit. Alleen nog een Gold membership afsluiten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Boeboe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:08:
[...]

Iedereen die ik ken met een 360 heeft hem al minstens 1x moeten laten vervangen + bekrasde discs gehad. Oa ikzelf.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Collaborator schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:12:
[...]

Iedereen die ik ken met een 360 heeft hem al minstens 1x moeten laten vervangen / bekrasde discs gehad. Oa ikzelf.
en ik heb hem nu al een maand of wat en ik heb er nog _nooit_ problemen mee gehad. Dus het zal uiteindelijk wel allemaal meevallen (is het zelfde princiepe als dat je 'ineens' zoveel zelfmoorden ziet. Gaat puur om de mediaaandacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
XeNoBiTe, zitten er 1 of 2 accus' in het supersize pakket? dan weet ik namelijk of ik nog metee een accutje extra moet halen bij m'n pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Boeboe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:08:
[...]

Dat is vaker gezegd hier.. ik kan niet op de site om de enquete in te vullen, maar is er een optie om te melden dat je GEEN problemen hebt gehad? persoonlijk ben ik nu met mijn 4e xbox bezig. Ik zou wel eens willen zien of het aantal tevreden mensen het aantal defecte gevallen overtreft.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Stefmeister schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:14:
XeNoBiTe, zitten er 1 of 2 accus' in het supersize pakket? dan weet ik namelijk of ik nog metee een accutje extra moet halen bij m'n pakket
Ohja sorry te melden. Er zit maar één accu in het pack, dus je moet er nog eentje bijhalen. Engie wat ik zelf niet kan vinden is de code waarmee ik gratis die één maand Gold kan unlocken. Iemand een tip?

PS. Heb m'n gamertag al lang geleden aangemaakt. En bij het aanmelden net is er geen melding gekomen dat ik Gold heb een maand lang. Hij blijft gewoon op Silver staan..

[ Voor 15% gewijzigd door XeNoBiTe op 30-03-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Je krijgt alleen gratis gold als je een nieuw account vanaf de box zelf aanmaakt...

(Misschien wat voor de OP?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 13:13
XeNoBiTe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:22:
[...]

Ohja sorry te melden. Er zit maar één accu in het pack, dus je moet er nog eentje bijhalen. Engie wat ik zelf niet kan vinden is de code waarmee ik gratis die één maand Gold kan unlocken. Iemand een tip?

PS. Heb m'n gamertag al lang geleden aangemaakt. En bij het aanmelden net is er geen melding gekomen dat ik Gold heb een maand lang. Hij blijft gewoon op Silver staan..
Hoe bedoel je maar 1 accu, werkt dan allen 1 van de controlers? ik ga hem morgen ophalen laat het ff weten dan koop ik er gelijk 1 bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Greekmaster schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:34:
[...]

Hoe bedoel je maar 1 accu, werkt dan allen 1 van de controlers? ik ga hem morgen ophalen laat het ff weten dan koop ik er gelijk 1 bij
Je krijgt standaard batterijen voor je controllers ;) Maar er zit dus maar 1 accu bij, dus kan je die in 1 controller gebruiken,. Wil je als de batterijen op zijn de accu gaan gebruiken voor 2 controllers moet jer dus nog 1 accu bij kopen

zo duidelijk ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Dyoma schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:40:
Is het ook mogenlijk om save games van het ene account over te zetten naar een andere (op de zelfde hard disk)????
Met dank aan de gamerscore cheaters niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

[...]

Iedereen die ik ken met een 360 heeft hem al minstens 1x moeten laten vervangen + bekrasde discs gehad. Oa ikzelf.
Niemand die ik ken heeft ooit bekraste discs gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Ik heb m nu een jaar ongeveer en 0,0 problemen gehad.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
Notna schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:45:
[...]

Je krijgt standaard batterijen voor je controllers ;) Maar er zit dus maar 1 accu bij, dus kan je die in 1 controller gebruiken,. Wil je als de batterijen op zijn de accu gaan gebruiken voor 2 controllers moet jer dus nog 1 accu bij kopen

zo duidelijk ? :P
Ik snap het. dus nog maar een accu kopen voor de tweede controller thanx 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 23:52
Ik heb een probleem en hopelijk kan iemand me hier helpen.

Ik speel Test Drive Unlimited op mn xbox360 en dat is geweldig. Nou heb ik gisteren een downloadable content geïnstalleerd, waardoor ik nu een hardcore mode heb en die is speciaal voor het wireless wheel.
Nou wilde ik weer verder gaan rijden met mn controller, maar ik hou de auto's bijna niet meer op de baan! Gewoon rechtdoor lukt bijna niet, bij iedere glooiing gaat de auto naar links en naar rechts!
Ik had wel gewoon uitgelogd en ben weer opnieuw opgestart en dan kun je kiezen tussen hardcore en verder gaan met je gewone game.
Sensitivity van sturen al heel laag gezet maar heeft totaal geen effect!

Heel ff gestart met het profiel van mn vriendin en dan heb ik geen last!
Ik word gek! Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
On_E schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:02:
Ik heb m nu een jaar ongeveer en 0,0 problemen gehad.
Hier ook een tevreden gebruiker. geen krassen, geen rare dingen. Wel wat vaker dat de discs unreadable zijn, maar ik weet niet waardoor dat komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

curry684 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 13:53:
[...]

Niemand die ik ken heeft ooit bekraste discs gehad.
Same here.............

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Toch irriteer ik me wel een beetje aan die hoge pieptoon, als een game wordt geladen. Zo'n soort hondenfluitje... Even kijken of het verdwijnt één dezer dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002

rally

Deyterra Consultancy

Same here (vanaf juli 2006)

En dit is niet spammen. Normaal gesproken hoor/zie je alleen de mensen met negatieve reacties, dus een bulk positieve moet het beeld dat de 360 bagger is weer een beetje recht trekken 8)

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
Boeboe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 11:22:
[...]

dat is de tutorialstage waar je na een halfuurtje spelen al doorbent. Ik denk niet dat hij dat bedoelt :p
dacht ik wel. Daar krijg je uitleg hoe je de warriors kan besturen.
spoiler:
Op een gegeven moment moet je door poorten, eerst schieten op een kristal met chilla en dan als rumble weed eronder door. Aan het eind hebben ze een brug laten zakken en moet je eerst alle trollen verwijderen. Hier heb ik gesaved en ben nu bij het laden al mijn warriors kwijt terwijl ik er de vorige keer nog wel heb mee gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

GBI schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:20:
[...]

dacht ik wel. Daar krijg je uitleg hoe je de warriors kan besturen.
spoiler:
Op een gegeven moment moet je door poorten, eerst schieten op een kristal met chilla en dan als rumble weed eronder door. Aan het eind hebben ze een brug laten zakken en moet je eerst alle trollen verwijderen. Hier heb ik gesaved en ben nu bij het laden al mijn warriors kwijt terwijl ik er de vorige keer nog wel heb mee gespeeld
Ik heb geen idee hoe de levels precies heten en ik heb het spel nu al een week niet meer gespeeld, maar ik kwam op een gegeven moment... (oh wacht, even in spoilermode verder)

spoiler:
bij zo'n grote deur met zo'n hele grote gast (trol? ik weet het niet eens meer, hij was huge!) ervoor, als je die verslaat ga je door die deur, dan kom je bij eh... is dat je zusje ofzo? (ben niet zo sterk in verhaallijnen) en die pakt je warriors af, dan kom je in zo'n andere wereld (daar ben ik nu, met veel gras en hutjes), en daar heb je volgens mij ook je warriors niet meer... toch? (of raaskal ik nu completely?) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swindle
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09-2019
[...]

Xbox vanaf Launchdate, totaal 3 crashes gehad sindsdien.
5 vrienden die ik wekelijks spreek, geen problemen buiten een vastloper.
Geen krassen, geen belachelijk luidruchtige dvdspeler, geen strepen door het beeld en meer van die onzin gesprekken die ik helaas elke dag moet lezen in de 360 topics.
Vooral het posten van die nutteloze nieuwsberichten over uitval van 360's, dat mensen zich bestolen voelen of tegen ze gelogen is omdat er een nieuwe versie uitkomt. Ik erger me kapot aan die berichten.

Ik vind het erg jammer dat andere mensen het blijkbaar wel belangrijk vinden om constant deze topics te vervuilen met niet beargumenteerde en veelal gekleurde "nieuwsberichten"
Het verbaast mij dan ook niet dat een Poll op 1 of andere website een uitvals percentage van 50% denkt te bewijzen.
Ik start even een poll onder de mensen die ik persoonlijk ken met een 360. Uitval percentage 0%. Heeft ongeveer net zoveel nieuwswaarde en representatieve kijk op het daadwerkelijke uitvalspercentage. GEEN dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
Hier ook een tevreden X360 gebruiker, zonder ook maar enige last van vastlopers, herrie of andere onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:49
Ik kom er net pas achter dat Virtua Fighter ook naar de 360 komt. :>
Zit er zo ff over na te denken (jaja dat komt welens voor :P ) maar ik geloof dat je die game echt niet kan spelen op een 360 contoller. Met analoge sticks is het niet te doen dus dat kan een probleem worden tenzij MS met een andere controller komt maar dan wordt de game best duur :/
Ik hoop dat er een oplossing voor is want VF samen met een tegenstander op niveau = _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

EDIT: M'n 360 heeft het ook bijna anderhalf jaar zonder enkel probleem gedaan, tot op een dag...... ;( Ik vertrouw die apparaten niet echt meer :|

[ Voor 13% gewijzigd door Mutatie op 30-03-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 16:59

-d-

XeNoBiTe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 12:52:
Nou in mijn Supersize Pack zit er eentje uit week 49 van 2006. Is dus wel een nieuwere dan de meeste Premium Packs. Maar gewoon met een Samsung drive erin. Vind het geluid wel meevallen eigenlijk en nog geen krassen kunnen aantreffen. Je kan gewoon bij de BS twee Classic Games erbij uitzoeken, dus ik heb PGR en DOA4 gekozen! Hopen dat ze een beetje leuk zijn en anders kan ik ze binnen 24 uur nog ruilen bij de BS.
Kijk, dat is goed nieuws - ik ga ook maar even langs de Bart Smit na m'n werk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
Swindle schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:42:
[...]

Xbox vanaf Launchdate, totaal 3 crashes gehad sindsdien.
5 vrienden die ik wekelijks spreek, geen problemen buiten een vastloper.
Geen krassen, geen belachelijk luidruchtige dvdspeler, geen strepen door het beeld en meer van die onzin gesprekken die ik helaas elke dag moet lezen in de 360 topics.
Vooral het posten van die nutteloze nieuwsberichten over uitval van 360's, dat mensen zich bestolen voelen of tegen ze gelogen is omdat er een nieuwe versie uitkomt. Ik erger me kapot aan die berichten.

Ik vind het erg jammer dat andere mensen het blijkbaar wel belangrijk vinden om constant deze topics te vervuilen met niet beargumenteerde en veelal gekleurde "nieuwsberichten"
Het verbaast mij dan ook niet dat een Poll op 1 of andere website een uitvals percentage van 50% denkt te bewijzen.
Ik start even een poll onder de mensen die ik persoonlijk ken met een 360. Uitval percentage 0%. Heeft ongeveer net zoveel nieuwswaarde en representatieve kijk op het daadwerkelijke uitvalspercentage. GEEN dus.
Jij noemt deze problemen "Onzin berichten" Ik denk dat jij het ook spuugzat zou zijn als meedere keren je xbox 360 kapot gaat. En dan een andere gerepareerde ontvangt die een week later weer stuk gaat.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Wiseguy1983 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:02:
[...]

Jij noemt deze problemen "Onzin berichten" Ik denk dat jij het ook spuugzat zou zijn als meedere keren je xbox 360 kapot gaat. En dan een andere gerepareerde ontvangt die een week later weer stuk gaat.
Ik ben het wel met je eens Wiseguy, da's erg lullig. Maar het gaat wel om het PERCENTAGE. Het lijkt nu net of die hele X360 zwaar kut is en een uitval van >50% heeft. Ik durf dat ook te betwijfelen. Ik kan alleen uit eigen oogpunt zeggen dat ik mijn Xbox nu eh... ruim een jaar heb en op 2x een vastloper vanwege een vuile/bekraste disc (wat niet zichtbaar was) geen problemen gehad. Op het opstart-zoem-geluid na heb ik ook geen luidruchtige dvd-speler ofzo.

Kortom: lullig als je aan de beurt bent, maar dit lijkt op onterechte zwartmakerij dat zoveel mensen problemen hebben met hun console...

Trouwens, gisteren Castlevania uitgespeeld, maar heb 't vast niet goed gedaan, was heel laf einde en ik heb maar 80% van de castle explored. Ga nog wel ff verder, maar of ik de 200.6% ga halen... ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
-d- schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:00:
[...]

Kijk, dat is goed nieuws - ik ga ook maar even langs de Bart Smit na m'n werk }:O
Je kan gerust vragen of ze de doos even openmaken om te kijken naar het LOT nummer. Ik heb er dus een uit week 49, maar daar zit gewoon de TSST drive in. Ach, BS is ook erg goed qua service. De beste man zei dat ik bij problemen de komende twee weken gewoon direct een nieuwe krijg in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
spaceboy schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:08:
[...]

Ik ben het wel met je eens Wiseguy, da's erg lullig. Maar het gaat wel om het PERCENTAGE. Het lijkt nu net of die hele X360 zwaar kut is en een uitval van >50% heeft. Ik durf dat ook te betwijfelen. Ik kan alleen uit eigen oogpunt zeggen dat ik mijn Xbox nu eh... ruim een jaar heb en op 2x een vastloper vanwege een vuile/bekraste disc (wat niet zichtbaar was) geen problemen gehad. Op het opstart-zoem-geluid na heb ik ook geen luidruchtige dvd-speler ofzo.

Kortom: lullig als je aan de beurt bent, maar dit lijkt op onterechte zwartmakerij dat zoveel mensen problemen hebben met hun console...

Trouwens, gisteren Castlevania uitgespeeld, maar heb 't vast niet goed gedaan, was heel laf einde en ik heb maar 80% van de castle explored. Ga nog wel ff verder, maar of ik de 200.6% ga halen... ;)
Onterecht is het zeker niet. Mijn xbox360 heeft het ook begeven en ligt nu al 2 weken in Duitsland. Het concept achter de xbox360 is subliem, de games geweldig en live is voor mij een verademing. Maar hardware technisch deugt het ding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Laatst online: 16:59

-d-

XeNoBiTe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:24:
[...]

Je kan gerust vragen of ze de doos even openmaken om te kijken naar het LOT nummer. Ik heb er dus een uit week 49, maar daar zit gewoon de TSST drive in. Ach, BS is ook erg goed qua service. De beste man zei dat ik bij problemen de komende twee weken gewoon direct een nieuwe krijg in de winkel!
Bedoelde met het goede nieuws eigenlijk dat je zelf je games kon kiezen, maar eigenlijk 2 x goed nieuws dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

Seth_Chaos schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 15:29:
[...]
Onterecht is het zeker niet. Mijn xbox360 heeft het ook begeven en ligt nu al 2 weken in Duitsland. Het concept achter de xbox360 is subliem, de games geweldig en live is voor mij een verademing. Maar hardware technisch deugt het ding niet.
Een heel normale reactie van iemand met een kapotte Xbox360, maar niet terecht. Ik heb ook wel eens een paar keer de red ring of death gehad, maar dat kwam in de meeste gevallen doordat de AV kabel niet goed vast zat (mijn Xbox wordt vaak verplaatst dus vandaar). Overigens is mijn exemplaar een maand na de launch gekocht en ik heb nog steeds geen problemen, ook geen bekraste DVD's.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die polls zijn gewoon niet betrouwbaar.

Ik heb ook een launchbox zonder fouten. Geen bekraste discs, niets. Mijn vrienden die een 360 hebben (2 stuks) zelfde verhaal.

Elke Poll kan door iedereen worden ingevuld, je hebt nooit controle wie het gaat invullen. Verder voel ik mij niet geroepen zo'n poll in te vullen, ik heb toch geen problemen.

50% is onzin. 40 en 30 etc. trouwens ook. Wat het wel is, zal je niet snel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Poeh, nog een klein maandje wachten! Dan ga ik ook zo'n mooie xbox360 kopen, mijn laatste console was een psx. GoW komt er sowieso als eerste op, en vervolgens ook crackdown. Hoop dat er volgende maand wat mooie aanbiedingen zijn want het blijft best prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk het percentage wat problemen heeft zal heus geen 50 procent zijn, Microsoft heeft echter wel toegegeven dat met de nieuwe versie , is zoals hij hoort te zijn. Ze hebben er express mee gewacht om de kwaliteit te kunnen waarborgen (en geven dus indirect toe dat de xbox360 technisch niet 100 procent in orde is )

Ach ja.. nu maar hopen dat hij gaat zakken naar de 300 in niet al te lange tijd...(premium verise he )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
XeNoBiTe schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:19:
Toch irriteer ik me wel een beetje aan die hoge pieptoon, als een game wordt geladen. Zo'n soort hondenfluitje... Even kijken of het verdwijnt één dezer dagen...
Hoor je alleen een pieptoon als een game wordt geladen? Bij mijn inmiddels teruggebrachte 360 met TSST drive hoorde ik duidelijk dat de dvd hard begon te draaien. Heb je dat bij jouw TSST drive dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1464/1175265059.jpg

Rammen met buggies :)

Waar ken ik dat toch van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Msniekers schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 17:46:
[...]

Hoor je alleen een pieptoon als een game wordt geladen? Bij mijn inmiddels teruggebrachte 360 met TSST drive hoorde ik duidelijk dat de dvd hard begon te draaien. Heb je dat bij jouw TSST drive dan niet?
De drive begint aardig te spinnen ook bij het opstarten van een game. En ook tijdens games is dat hoorbaar. Dat is echter niet storend. De hoge fluitende pieptoon begint me wel enigszins te irriteren, na een paar uurtjes gamesn heb ik zelf ook die piep in de oren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Zo'n hoge piep lijkt me niet normaal, ik had dat bij mijn Xbox niet. Morgen eens kijken of ik hier in de buurt bij een Bart Smit ook zo'n supersize kan krijgen, hopelijk hebben ze een breed aanbod aan classic games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Ik heb het vaker gezegd, mensen die een Samsung drive hebben die daadwerkelijk krassen maakt hebben alle recht om te klagen.

maar de rest? allemaal napraterij. Ik erger me vooral om die paar mensen die de thread bezaaien met hun paranoia, aanstaande kopers, die krijgen echt de verkeerde indruk van de 360:

- die nog niet eens een 360 hebben gekocht hebben maar gewoon bezeten van het woord of angst voor de TSST drive, en bij voorbaat al uitgaan dat een Samsung niet deugt. -onterecht
- "oh crap, er zit (helaas) een TSST drive in m'n 360 en daarom ga ik em meteen terugbrengen! (zelfs als ze naar Duitsland moeten)" -helemaal belachelijk
- stad en land afbellen in de hoop op een BenQ drive (op zich niets mis mee maar), zelfs nadat ze er 1 hebben gekocht nog door blijven zeuren dat het zo jammer dat het een Samsung is, en maar elk geluidje of dingetje wat opvalt 100x uitvergroten zodat de Samsung weer klote lijkt.

het zit echt in jullie hoofd :N

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
Terryb47 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:35:
- "oh crap, er zit (helaas) een TSST drive in m'n 360 en daarom ga ik em meteen terugbrengen! (zelfs als ze naar Duitsland moeten)" -helemaal belachelijk
Helemaal belachelijk? Als mijn drive tijdens de eerste uren spelen al een read error geeft, breng ik hem liever meteen terug binnen de 14 dagen terugbrengtermijn dan dat ik hem over een paar maanden moet opsturen.
En als iemand uit voorzorg tegen eventuele krassen graag een andere drive dan de TSST in zijn 360 wil, laat hem/haar dan lekker zijn gang gaan als jij tevreden bent met je eigen Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Spotmatic schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 16:08:
[...]

Een heel normale reactie van iemand met een kapotte Xbox360, maar niet terecht. Ik heb ook wel eens een paar keer de red ring of death gehad, maar dat kwam in de meeste gevallen doordat de AV kabel niet goed vast zat (mijn Xbox wordt vaak verplaatst dus vandaar).
For the record, A/V kabel problemen geven 4 rooie lampjes, een hardware failure is 3, kan ik als trotste bezitter van m'n 4e en 5e Xbox 360 melden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ik heb een xbox met samsung drive..lot nr 634 en hij is fluisterstil
en geen krassen te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

curry684 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:52:
[...]

For the record, A/V kabel problemen geven 4 rooie lampjes, een hardware failure is 3, kan ik als trotste bezitter van m'n 4e en 5e Xbox 360 melden :P
Jouw rode lampjes zijn verklaarbaar:

Die 360 is gewoon gemaakt voor highly skilled spelers. Als jij speelt, staan die Cores een beetje uit hun neus te eten, en daar kunnen ze niet tegen.

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:08:
[afbeelding]

Is dit niet een PS3 game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand Crackdown gezien voor onder de 50 euro in een winkel? 8)
Ik vind 60 euro hiervoor toch iets te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dirt :) Dus nee, gewoon lekker op de 360.

Toch nog een beetje Motorstorm ;)

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 30-03-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:41:
[...]

Dirt :) Dus nee, gewoon lekker op de 360.

Toch nog een beetje Motorstorm ;)
Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar, de nieuwe Colin McRae. De grafische elementen zien er erg goed uit, maar de laatste delen bestuurden helaas erg slecht. Hopelijk kunnen ze de feel van 1 of 2 weer herpakken, dan is dit zeker een titel voor mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 11-09 21:45
Mijn xbox Live gold die verloopt as. week.
Nu wil ik niet dat hij automatisch verlent (via CC) maar ik kan nergens vinden hoe ik dit nou moet opzeggen..
Moet ik Ms bellen? Via Xbox/Microsoft.com kan ik alleen me hele account opzeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 08:01
Dat gemekker over het geluid, lekker boeien. Wees gewoon blij met dat ding en speel je games, geniet ervan. Kan ik echt niet wakker over liggen dat die drive wat lawaai maakt. Niemand speelt zn games toch op fluistervolume :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:38:
Play-Asia heeft de Aziatische uitgave voor € 34. Dit is gewoon in het Engels en is een regio-vrije disc, dus gewoon te gebruiken als je zo dom was om een Euro Xbox te kopen :P Tevens hebben ze Prey voor € 15, ook regio-vrij.

[ Voor 11% gewijzigd door ari3 op 30-03-2007 21:06 . Reden: linkje toegevoegd ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet voor andere praten, maar ik ken genoeg mensen die gamen. Ik overdrijf niet dat zkr 95 % problemen heeft/gehad met de XBOX of de 360. En met andere consoles niet. Ande consoles zullen ook vast wel slechte er tussen hebben zitten, maar dingen zoals meerdere keren een kapotte 360 is gewoon belachelijk.
Mijn eerste 360 werdt opgehaald, en ik had snel een nieuwe, die herrie maakte als een gek....
Voor mij is het gewoon over met microsoft, PS3 gehaald en gewoon zwaar verbaasd over de kwaliteit, zo blij dat het dus toch mogelijk is.

Maar...laten we zeggen dat ieder zo zijn ervaring heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 21:22:
Ik kan niet voor andere praten, maar ik ken genoeg mensen die gamen. Ik overdrijf niet dat zkr 95 % problemen heeft/gehad met de XBOX of de 360. En met andere consoles niet. Ande consoles zullen ook vast wel slechte er tussen hebben zitten, maar dingen zoals meerdere keren een kapotte 360 is gewoon belachelijk.
Mijn eerste 360 werdt opgehaald, en ik had snel een nieuwe, die herrie maakte als een gek....
Voor mij is het gewoon over met microsoft, PS3 gehaald en gewoon zwaar verbaasd over de kwaliteit, zo blij dat het dus toch mogelijk is.

Maar...laten we zeggen dat ieder zo zijn ervaring heeft.
En dan heb je al een hele week een PS3 thuis staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
PWM schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:03:
[...]

Jouw rode lampjes zijn verklaarbaar:

Die 360 is gewoon gemaakt voor highly skilled spelers. Als jij speelt, staan die Cores een beetje uit hun neus te eten, en daar kunnen ze niet tegen.

:+
BIG LOL @ PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

ik was zojuist spliner cell aan het spelen (demo), maar ik merkte vaak framedrops, is dit normaal.
Ook heb ik gisteren via een externe hd, een 1080p wmv filpje afgespeeld, ook dat vond ik niet soepel gaan. Heb ik iets verkeerd afgesteld staan? Metd ie film, markte ik dat die soepeler draaide als de xbox op 1080p 50hz stond.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag motorstorm gespeeld op de autorai, maar vond het toch flink tegenvallen. Als ik een ps3 bij de launch zou hebben gekocht had ik dat gedaan voor motorstorm, maar ik was toch al niet van plan dat alleen te doen voor motorstorm. Motorstorm speelt veel slomer als dat ik had verwacht en bied in principe niks nieuws. IIg het voelt niet echt nieuw of uitdagend aan. Zelfde geld voor formula 1, leek me ook een mooi spelletje. Gameplay is leuk, maar de graphics zijn niet geweldig. PGR 3 ziet er 10 x beter uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Msniekers schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 19:30:
[...]

Helemaal belachelijk? Als mijn drive tijdens de eerste uren spelen al een read error geeft, breng ik hem liever meteen terug binnen de 14 dagen terugbrengtermijn dan dat ik hem over een paar maanden moet opsturen.
zoals ik al zei, als ie kuren toont vind ik het echt geen probleem dat je klaagt. (weet niet meer wie het was) maar nog voordat die persoon nog maar een disk erin had gestopt wilde diegene al terug brengen naar Duitsland omdat het een Samsung drive was }:| ben dat gejank, net als vele anderen, meer dan spuugzat over de Samsung.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ik vind fie formule 1 prachtig. Is diezelfde spel er ook voor 360?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Nou, mijn pieptoon is toch dermate vervelend dat ik er mee terug ga. het is echt zo'n hondenfluitje en dat gaat na verloop van tijd flink irriteren. Voor de rest is hij stil genoeg en onhoorbaar als je gewoon een game aan het spelen bent. Probleem met dit soort ultrahoge tonen is dat die constant boven het geluid van de game te horen zijn. Gaat gewoon pijn aan je oren doen en dat kan niet de bedoeling zijn.
Voor de rest niets dan lof over de 360. Heerlijk gamen tot zover! Ohja, wel een vastloper in Crackdown gehad, maar dat ben ik wel gewend als PC gamert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

yah schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:13:
ik vind fie formule 1 prachtig. Is diezelfde spel er ook voor 360?
Nope.. Sony heeft de rechten helaas nog steeds in handen.
Dit jaar gelukkig voor het laatst. Volgend jaar dus waarschijnlijk ook eindelijk voor de 360 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 01:00:
vandaag motorstorm gespeeld op de autorai, maar vond het toch flink tegenvallen. Als ik een ps3 bij de launch zou hebben gekocht had ik dat gedaan voor motorstorm, maar ik was toch al niet van plan dat alleen te doen voor motorstorm. Motorstorm speelt veel slomer als dat ik had verwacht en bied in principe niks nieuws. IIg het voelt niet echt nieuw of uitdagend aan. Zelfde geld voor formula 1, leek me ook een mooi spelletje. Gameplay is leuk, maar de graphics zijn niet geweldig. PGR 3 ziet er 10 x beter uit
Ik heb inmiddels ook een PS3 met Motorstorm en RR7. RR7 ziet er zeker beter uit dan RR6 op de X360, betere textures, betere lighting, auto's hebben meer polygons.

Ik weet niet of je van Motorstorm een demo hebt gespeeld of de retail version, maar Motorstorm retail ziet er echt fantastisch uit en kan zich meten met PGR3, mss zelfs beter.
De game heeft een echte CGI look zoals ook Gears of War heeft, een echte WOW game, een game die je aan je vrienden laat zien, zo van: kijk PS3 is helemaal nog niet zo slecht. En sloom tja dat verschilt per voertuig en of je vaak nitro gebruikt. :+, bedoel een big truck is slomer dan een ATV of buggy.

F1:CE is inderdaad slecht imo, grfx zeker niet beter dan PGR3.

Ik ben zelf wel te spreken over Motorstorm, imo een must have met launch.

Maar echt beter dan de X360 vind ik de PS3 niet.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
PWM schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:08:
[afbeelding]

wat een prachtige graphics zeg, in dit shot! :P
Ik baalde al van die game Motorstorm omdat ik m zo mooi vond, maar ja ps3...
Zou mooi zijn als er zo'n mooie woestijnracegame naar de xbox komt (net als een f1 trouwens!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

heren, zijn die framdrops allemaal normaal bij de 360?. Ik zie het toch vrij vaak voorkomen in games. Dit is me bij de ps3 niet opgevallen. Vooral splinter cell komt het vaak voor.

[ Voor 3% gewijzigd door Ross op 31-03-2007 10:44 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:37

S2S

yah schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:38:
heren, zijn die framdrops allemaal normaal bij de 360?. Ik zie het toch vrij vaak voorkomen in games. Dit is me bij de ps3 niet opgevallen. Vooral splinter cell komt het vaak voor.
Heer, ik heb Motorstorm en RR7 op de PS3, is het normaal dat er framedrops voorkomen?
Het blijven games he ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 20:38:
In de eplaza in Enschede is hij 43 euro. Dus je hebt geluk als je hier dichtbij woont. Ik zou voor de zekerheid wel nog even bellen, want dit was een paar dagen geleden zo, en ik weet niet of hij nu duurder is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Men had al framedrops in de tijden van de SNES :P. Dusja, het is normaal dat er af en toe framedrops zijn :) (maar ze zijn niet zo erg, gezien ik er nog nooit ernstige problemen mee gehad heb. Het is dat jij het nu opmerkt, maar zoveel in het oog springt het nu ook weer niet ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 09:58:
[...]

Ik heb inmiddels ook een PS3 met Motorstorm en RR7. RR7 ziet er zeker beter uit dan RR6 op de X360, betere textures, betere lighting, auto's hebben meer polygons.

Ik weet niet of je van Motorstorm een demo hebt gespeeld of de retail version, maar Motorstorm retail ziet er echt fantastisch uit en kan zich meten met PGR3, mss zelfs beter.
De game heeft een echte CGI look zoals ook Gears of War heeft, een echte WOW game, een game die je aan je vrienden laat zien, zo van: kijk PS3 is helemaal nog niet zo slecht. En sloom tja dat verschilt per voertuig en of je vaak nitro gebruikt. :+, bedoel een big truck is slomer dan een ATV of buggy.

F1:CE is inderdaad slecht imo, grfx zeker niet beter dan PGR3.

Ik ben zelf wel te spreken over Motorstorm, imo een must have met launch.

Maar echt beter dan de X360 vind ik de PS3 niet.
Ik geloof graag dat RR7 er mooier uit ziet. Ik zeg ook niet dat de ps3 minder krachtig is, maar de games die ze er op dit moment bij leveren vind ik niet echt spectaculair.

Motorstorm vond ik niet sloom qua snelheid van die voertuigen, maar sloom wat betreft snelheid van het gehele spel. Het voelde net alsof je constant met een te lage framerate aan het spelen was. Als je bijvoorbeeld van zon rots af viel had je niet het idee, dat je met een buggy naar me beneden viel van wat zal het zijn 600 kilo. Voor de rest wel een grappig spelletje, maar echt bijzonder nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Ferry34 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 14:09:
Ik heb een probleem en hopelijk kan iemand me hier helpen.

Ik speel Test Drive Unlimited op mn xbox360 en dat is geweldig. Nou heb ik gisteren een downloadable content geïnstalleerd, waardoor ik nu een hardcore mode heb en die is speciaal voor het wireless wheel.
Nou wilde ik weer verder gaan rijden met mn controller, maar ik hou de auto's bijna niet meer op de baan! Gewoon rechtdoor lukt bijna niet, bij iedere glooiing gaat de auto naar links en naar rechts!
Ik had wel gewoon uitgelogd en ben weer opnieuw opgestart en dan kun je kiezen tussen hardcore en verder gaan met je gewone game.
Sensitivity van sturen al heel laag gezet maar heeft totaal geen effect!

Heel ff gestart met het profiel van mn vriendin en dan heb ik geen last!
Ik word gek! Iemand een idee??
Gelukkig zelf de oplossing gevonden. Tijden t rijden naar opties-controller-wheel enable-vinkje weghalen.
Ik werd echt gek hoor! pfff, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

nou bij de demo van splinter cell, vallen mij die drops erg op. Ik heb call of duty2 er vaak online gespeeld, daarbij was het er ook, maar online trek ik me er niets van aan, omdat het toch allemaal online verloopt, maar zo'n topspel vind ik dat het er eigenlijk niet alte vaak in mag voorkomen.

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 11:14:
[...]

Ik geloof graag dat RR7 er mooier uit ziet. Ik zeg ook niet dat de ps3 minder krachtig is, maar de games die ze er op dit moment bij leveren vind ik niet echt spectaculair.

Motorstorm vond ik niet sloom qua snelheid van die voertuigen, maar sloom wat betreft snelheid van het gehele spel. Het voelde net alsof je constant met een te lage framerate aan het spelen was. Als je bijvoorbeeld van zon rots af viel had je niet het idee, dat je met een buggy naar me beneden viel van wat zal het zijn 600 kilo. Voor de rest wel een grappig spelletje, maar echt bijzonder nee.
Dat RR7 er mooier uit ziet vind ik niet meer dan logisch aangezien het het vervolg is op RR6 en vervolgen zijn doorgaands altijd mooier (dus dat zegt nog niets over de 360)
Bovendien heb ik bij de Mediamarkt Motorstorm gespeeld en ik kan nou niet echt zeggen dat ik het geweldig vond. Oke het level is misschien niet de beste (was er maar 1), maar qua game zou ik hem denk ik niet halen als ie voor de 360 uit zou komen. Ik vond het nogal slordig qua leveldesign. Ik zag af en toe van die witte strepen (je weet wel, bij textures die niet goed aansluiten enzo). Ook qua snelheid vond ik hem erg matig. En het hele idee van racen op de zijkant van een rots vond ik nou ook niet echt een uitdaging.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Zo, net terug van de BS. Toch maar even de 360 omgeruild voor een 'nieuwe'. Van de hoge pieptoon ben ik gelukkig af met deze nieuwe. Productiedatum is wat ouder: oktober 2006. Maar er zit dezelfde Samsung drive in. Nog geen gekke geluiden gehoord, vind 'm juist extreem stil!

PS. Ik heb hier wel te maken met een refurbished, want er zitten wat kleine krasjes op de buitenkant en vingers op de lade. Wel zaten de plasticjes er weer op, dus hij is iig gerepareerd! Ah well, as long as it workes right!?
Nu op naar het terras, want gamen met dit weer gaat me te ver.

PS. gamertag= XeNoBiTe666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Laatst online: 18:54
Hoe ervaren jullie het geluid van de x360 nou? Ik hoor toch wel veel klachten dat die "zo luid is". En iemand in het gta4 topic die voor gta4 een ps3 wil kopen omdat deze "wel stil is." Nou ben ik zelf gelukkig niet zo'n zeikerd en vind ik een beetje veel geluid niet erg, maar is dit nou allemaal overdreven gezeur of is die daadwerkelijk erg luid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:40

SaN

Lees even een paar posts/topics en je weet het... De meningen zijn verdeeld, de een vind het herrie, de ander vind het meevallen. Ook verschilt het geluid per drive. Je kan wachten op 360's met een benq drive, maar niemand weet wanneer die hier komen en of ze veel stiller zijn. Dat was het wel, ik hoop niet dat er weer een drive discussie van 7 pagina's los barst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:09:
Hoe ervaren jullie het geluid van de x360 nou? Ik hoor toch wel veel klachten dat die "zo luid is". En iemand in het gta4 topic die voor gta4 een ps3 wil kopen omdat deze "wel stil is." Nou ben ik zelf gelukkig niet zo'n zeikerd en vind ik een beetje veel geluid niet erg, maar is dit nou allemaal overdreven gezeur of is die daadwerkelijk erg luid?
totaal geen last van. Hij maakt bijna geen geluid. Tuurlijk als je de tv uit zet hoor je hem zoomen, maar dat zal je bij ps3 ook hebben. Mijn 360 zit op ongeveer hetzelfde niveau als mijn 360 en mijn pc is redelijk stil. Iig heb ik voor mijn videokaart en processor speciale koeling om de boel stiller te maken.
sander-sp schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:19:
Lees even een paar posts/topics en je weet het... De meningen zijn verdeeld, de een vind het herrie, de ander vind het meevallen. Ook verschilt het geluid per drive. Je kan wachten op 360's met een benq drive, maar niemand weet wanneer die hier komen en of ze veel stiller zijn. Dat was het wel, ik hoop niet dat er weer een drive discussie van 7 pagina's los barst...
en die enkele keer dat de drive aanslaat daar is ook wel overheen te komen, want tijdens het spelen van een spel spint hij vrijwel niet. Alleen bij het in de lade doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2007 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:09:
Ik heb mijn xbox in een kast gezet die ik dicht kan doen. Natuurlijk wel gezorgd voor voldoende ventilatie, want eerst werd hij erg warm maar ik heb nu een gat gemaakt achter in de kast en nu is hij alleen warm achter bij de fans maar dat is vrij normaal denk ik. anyway, als een game aan het laden is en dus het geluid weg is dan hoor ik hem wel flink blazen, maar als de game start en het geluid weer uit de boxen komt dan hoor ik hem totaal niet. bij een dvd kijken is het geluid zoiezo minder hard. conclusie: ik zou hem toch in een kastje zetten ofzo mits de ventilatie goed is anders ga je rode kringen zien :(.

ps. gamertag: DennisWeijers83

weet iemand hoe je mensen kunt vinden die dezelfde spellen spelen online, want ik zou ook graag tegen nederlanders spelen ipv van de vloekende amerikanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Laatst online: 02:49
Nogmaals de vraag, hoe zien jullie de release van Virtua Fighter 5 op de 360? Ik ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie want het lijkt me onspeelbaar te gaan worden.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 15:20:
[...]

totaal geen last van. Hij maakt bijna geen geluid. Tuurlijk als je de tv uit zet hoor je hem zoomen, maar dat zal je bij ps3 ook hebben. Mijn 360 zit op ongeveer hetzelfde niveau als mijn 360 en mijn pc is redelijk stil. Iig heb ik voor mijn videokaart en processor speciale koeling om de boel stiller te maken.

[...]

en die enkele keer dat de drive aanslaat daar is ook wel overheen te komen, want tijdens het spelen van een spel spint hij vrijwel niet. Alleen bij het in de lade doen.
Het 'laden' is afhankelijk van de applicatie.

Bij bv video-dvd`s of xbox 1 games hoor je de dvd drive amper (iets luider dan de Wii drive).

Bij 360 games verschilt het per game. Ridge Racer 6 gaat bijvoorbeeld bij ieder nieuw level als een gek laden.... Dead or Alive 4 laadt eigenlijk continu...
Mutatie schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 17:32:
Nogmaals de vraag, hoe zien jullie de release van Virtua Fighter 5 op de 360? Ik ben benieuwd of ik iets over het hoofd zie want het lijkt me onspeelbaar te gaan worden.... :'(
Waarom zou het niet speelbaar zijn? Door de ietwat misplaatste vierpuntsdruktoets?
Ik kan DOA4 en UMK3 er gewoon mee spelen. Echter neem ik vrij regelmatig korte pauzes ivm kramp in mijn handen (iedere 20 minuten). Bij VF5 zal het niet opeens heel anders zijn...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

weet iemand hoe je mensen kunt vinden die dezelfde spellen spelen online, want ik zou ook graag tegen nederlanders spelen ipv van de vloekende amerikanen.
Als je in een game kunt zoeken op custom match kijken of je een host kunt vinden met NL achter zijn naam, dat zie ik tegenwoordig steeds vaker, of anders eens eind van de ochtend gaan spelen als de Amerikanen nog niet wakker zijn.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

yah schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 10:38:
Framedrops hebben geen hoer van doen met of je een Xbox 360, een PS3, een PS2, een Dreamcast, een SNES of een PC met nVidia of ATi kaart hebt. Framedrops zijn het resultaat van developers die teveel proberen te renderen binnen 1/60 of 1/30 seconden, of toevallige situaties dat er teveel zichtbaar is waardoor ze het ook niet meer halen.

De engine van Splinter Cell is niet de beste ter wereld, maar veel framedrops heb ik er ook niet in gezien tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ergens gelezen dat ,
xbox live gratis word , klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:37:
Ik had ergens gelezen dat ,
xbox live gratis word , klopt dat ?
Als jij zegt waar je het gelezen hebt, zeggen wij daarna dat het niet waar is ;)

Waarom zouden ze? Ik heb nog nooit iemand die Xbox Live gebruikt horen zeggen, dat de 49,- per jaar (www.gcshop.nl e.a.) teveel geld zou zijn.

Alleen mensen die het niet kennen, denken dat het gratis kan.

Ze doen het al bijna 6 jaar, en het is een doorslaand succes. Als ze al iets met prijzen moeten doen, is het de Elite die verlaagd moet worden :)

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 31-03-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipm0de
  • Laatst online: 11-09 16:37

Flipm0de

geen

PWM schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 19:46:
[...]

Als jij zegt waar je het gelezen hebt, zeggen wij daarna dat het niet waar is ;)

Waarom zouden ze? Ik heb nog nooit iemand die Xbox Live gebruikt horen zeggen, dat de 49,- per jaar (www.gcshop.nl e.a.) teveel geld zou zijn.

Alleen mensen die het niet kennen, denken dat het gratis kan.

Ze doen het al bijna 6 jaar, en het is een doorslaand succes. Als ze al iets met prijzen moeten doen, is het de Elite die verlaagd moet worden :)
idd, en als het gratis wordt zal Live overspoeld worden door allemaal lulletjes van 8 die geen niveau hebben. Nu hou je de troep zeg maar buiten.

flipm0de ! flipm0de is the greatest!!!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb net even de 720P Dirt trailer op Live bekeken. Ziet er goed uit :) Niet mindblowing, maar zeker strak.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.