Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 32 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.410 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:16
TranceSetter schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:18:
Ik heb een Samsung LE26R71B. Op mijn pc heb ik hem weleens aangesloten, en ook op 1360x768. Op de xbox heb ik dit ook ingesteld. Hier een paar vergelijkingsfoto's...

[afbeelding]
vga-kabel

[afbeelding]
component-kabel

[afbeelding]
vga-kabel

[afbeelding]
component-kabel
bij mij is het ook scherper op vga, dus dat is dan wat vreemd. Verder heb ik een nieuwe calibratie uitgevoerd voor vga (in het service menu wat vage instellingen veranderd) en dat hielp veel, sindsdien vind ik vga gewoon even kleurrijk als component (ik zie het verschil iig niet meer) en je hebt ook die scherpte en natuurlijk beter dvds kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

EfBe schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 19:17:
[...]

Je zou bijna gaan denken dat je betaald werd door Redmond, curry ;)
Mwah ik ben om andere redenen dan de hier genoemde extreem niet te spreken over de nu aangekondigde 360 Elite, maar daar ga ik morgen of zo eens een stevige editorial aan wijden... en als je die leest denk je iig niet meer dat ik uit Redmond geld krijg, daar gaan een aantal mensen uit Redmond namelijk extreem not amused over zijn ;)

@hierboven: Microsoft heeft de uitgelekte foto's van de Zephyr nooit ontkend, er kwam op de CES een officiele statement met "dat zijn researchunits uit onze labs, geen productieapparaten". Klopte ook rond die tijd. Dat is niet liegen, dat is 'de waarheid creatief verpakken' :+ Dat je die marketing, die de waarheid verdraait, ook als liegen kan zien, tja, dat is nu eenmaal marketing ;)

[ Voor 19% gewijzigd door curry684 op 29-03-2007 00:16 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:22:
Ik kan niet wachten tot de Video Marketplace offcieel in Nl komt.

Er staat al een hoop interessants op, maar MS heeft gister een aantal nieuwe content leveranciers aangekondigd. Allemaal mooie namen, maar 1 springt er uit:

National Geographic

HD Documentaires kijken op de 360 *O*

* PWM slingert zijn US Account aan, en start downloading: NGC: Inside Air Force One
WOEI (dankzij jou ook een US accountje), maargoed welke namen nog meer voor de marketplace aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Niborit schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:25:
[...]

Mijn NAT staat op open,al het bovenstaande heb ik al gedaan,alleen met de nieuwste firmware kan ik poort 3074 niet meer forwarden,dan krijg ik een internal error.(88 lukt wel)
Bij de vorige firmware kon ik deze nog wel forwarden,alleen mocht dat niet baten.
Ook heb ik upnp aangevinkt,dit was al voldoende om mijn NAT op open te krijgen.
Downloaden van de marketplace gaat perfect,alleen als ik een game join in Gears of War word ik steevast ervanaf gegooid na 20-30 minuten.
Nu zijn dit Amerikaanse servers,maar toen ik co-op met mijn neefje aan het spelen was gebeurde dit ook,toen kon ik zelfs helemaal niet meer op live.Het uit- en aanzetten van het modem loste dit op.
Via Google kom je meerdere mensen met dit modem en probleem tegen,maar geen oplossing.
Heb nu een ouwe speedtouch 716 geleend om te testen,alleen schijnt deze minder goed met het Tiscali netwerk te werken...
Gewoon in je router je xbox een public ip toewijzen ipv de gebruikelijke 192.168 adressen en je hebt altijd natstatus: open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:54
PacinoAllstars schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:32:
[...]

Gewoon in je router je xbox een public ip toewijzen ipv de gebruikelijke 192.168 adressen en je hebt altijd natstatus: open.
En waar haal jij een public ip vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

PacinoAllstars schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:32:
[...]

Uhm je wil een internet-routable IP op je LAN neerzetten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:09
Heeft iemand al ergens een "gekke" aanbieding gezien, zeg 199Euro voor een Xbox 360 nu de PS3 alweer een paar dagen uit is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

DarkShadow schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:10:
[...]

bij mij is het ook scherper op vga, dus dat is dan wat vreemd. Verder heb ik een nieuwe calibratie uitgevoerd voor vga (in het service menu wat vage instellingen veranderd) en dat hielp veel, sindsdien vind ik vga gewoon even kleurrijk als component (ik zie het verschil iig niet meer) en je hebt ook die scherpte en natuurlijk beter dvds kijken.
Ow, kan je een calibratie uitvoeren via je dashboard? Is dit alelen voor VGA of ook component? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Royz schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:46:
[...]

Ow, kan je een calibratie uitvoeren via je dashboard? Is dit alelen voor VGA of ook component? :)
dat is niet in je dashboard, het is voor je schermpje. Verwijs ik je even naar de samsung topics, daar staat wel genoeg informatie. Zeker in het in na laatste topic is hier veel over te vinden. Het is dus gewoon in calibratie uitvoeren in het service menu van samsung. Je komt in het service menu door een bepaalde knoppen combo op je afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Niborit schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:25:
[...]

Mijn NAT staat op open,al het bovenstaande heb ik al gedaan,alleen met de nieuwste firmware kan ik poort 3074 niet meer forwarden,dan krijg ik een internal error.(88 lukt wel)
Bij de vorige firmware kon ik deze nog wel forwarden,alleen mocht dat niet baten.
Ook heb ik upnp aangevinkt,dit was al voldoende om mijn NAT op open te krijgen.
Downloaden van de marketplace gaat perfect,alleen als ik een game join in Gears of War word ik steevast ervanaf gegooid na 20-30 minuten.
Nu zijn dit Amerikaanse servers,maar toen ik co-op met mijn neefje aan het spelen was gebeurde dit ook,toen kon ik zelfs helemaal niet meer op live.Het uit- en aanzetten van het modem loste dit op.
Via Google kom je meerdere mensen met dit modem en probleem tegen,maar geen oplossing.
Heb nu een ouwe speedtouch 716 geleend om te testen,alleen schijnt deze minder goed met het Tiscali netwerk te werken...
Misschien downgraden naar een oudere firmware (staan op de tiscali sites). Dan upnp uitzetten en de proberen beide poorten te forwarden en in de firewal door te laten? Manueel forwarden werkt meestal beter dan upnp.
Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:12:
[...]

Sorry, maar ik wordt niet graag keihard voorgegelogen en bezeikt. Jullie blijkbaar wel.
En in welk opzicht ben jij dan voorgelogen c/q genaaid? Je wist op het moment dat je je xbox kocht precies wat je in huis haalde en wat er wel en niet mee mogelijk mee was. Wist je toen al dat je persé HDMI wilde (zo niet weten waarom maar goed) dan had je hem dus niet moeten kopen. Je weet wanneer je een nieuw ontwikkeld product koopt dat er kinderziekets in zitten en dat er na verloop van tijd verbeterde versie met meer mogelijkheden uitkomen (das het risco van early adopter zijn). Ik weet niet of je ooit een nieuwe auto gekocht hebt die pas uit is, zo niet dan sta je nog voor leuke verrassingen later :+

[ Voor 25% gewijzigd door Xander84 op 29-03-2007 10:36 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Pindasaus schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:23:
Heeft iemand al ergens een "gekke" aanbieding gezien, zeg 199Euro voor een Xbox 360 nu de PS3 alweer een paar dagen uit is? :)
Ja, ze gaan vast ineens 50% korting geven 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 12-09 21:19
curry684 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 07:14:
[...]

Uhm je wil een internet-routable IP op je LAN neerzetten? :?
Sorry kwam krom over had aardig bakkie op. Dit bedoel ik in ieder geval.

Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/6288/publuc1gf8.jpg

2de task

Afbeeldingslocatie: http://img172.imageshack.us/img172/6866/publuc2wj8.jpg

Ik had namelijk dit probleem ook eerst, want hij stond op moderate en ik had moeite met mensen vinden voor pro evolution soccer 6. Vervolgens in mijn speedtouch bij die optie screeenshot 2 iets aangevinkt en meteen stond die op open. Hoefde in ieder geval niet al die udp porten etc toe te gaan voegen (forwarden). Dus als je een soortgelijke optie hebt als hierboven is het zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Ff algemeen vraagje voordat ik ga zitten puzzelen... heb een lacie NAS hdd gekocht (aangesloten op router via kabel) en daar mijn mp3's op gezet. Kan ik op een manier die uitlezen met mijn xbox? of kan dat alleen via usb en zijn netwerk drives niet te benaderen?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:13
ik ga zaterdag de supesize pack halen, weten jullie mischien tussen welke gratis spellen je kan kiezen op vrijdag en zaterdag. ik de folder staan Kameo en PGR3 zijn er ook nog andere die aan te raden zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Lord_T schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:18:
Ff algemeen vraagje voordat ik ga zitten puzzelen... heb een lacie NAS hdd gekocht (aangesloten op router via kabel) en daar mijn mp3's op gezet. Kan ik op een manier die uitlezen met mijn xbox? of kan dat alleen via usb en zijn netwerk drives niet te benaderen?
Alleen met een media center ertussen die ze streamt. 360 herkent geen Windows network shares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Greekmaster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:20:
ik ga zaterdag de supesize pack halen, weten jullie mischien tussen welke gratis spellen je kan kiezen op vrijdag en zaterdag. ik de folder staan Kameo en PGR3 zijn er ook nog andere die aan te raden zijn
Ik weet niet of je uit alle classics mag kiezen, maar DOA4 vind ik persoonlijk wel aan te raden. Ook Dead Rising valt in dezelfde prijscategorie, maar ik weet niet of die al classic te verkrijgen is. Indien hij classic is, halen die hap! :P

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiramarVTM
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 23:03
Ik dacht dat je niet kon kiezen, en PGR en Kameo moest nemen.

edit: Dead Rising is inderdaad al wel € 29,99, alleen niet classic.

[ Voor 36% gewijzigd door MiramarVTM op 29-03-2007 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepigno
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-07 17:18
Greekmaster schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:20:
Gratis games? waar Media Markt? Alleen op vrijdag? wilde namelijk vandaag uit me werk het supersizepack gaan halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 19:04
curry684 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:23:
[...]

Alleen met een media center ertussen die ze streamt. 360 herkent geen Windows network shares.
Kan ook met Windows Media player voor als je geen MCE hebt, maar Pro (zoals ik) of Home. zorg er wel voor dat je al die MP3's importeert in je Library. Oh ja, alleen MP3 en WMA worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
L-VIS schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:13:
[...]

Kan ook met Windows Media player voor als je geen MCE hebt, maar Pro (zoals ik) of Home. zorg er wel voor dat je al die MP3's importeert in je Library. Oh ja, alleen MP3 en WMA worden ondersteund.
Nou ik heb een hoop mp3's op mijn NAS staan (Buffalo Linkstation Pro), geimporteerd in mediaplayer en mediacenter. Daar spelen ze ook netjes af, maar op mijn xbox worden ze niet geimporteerd. Ik kan alleen de mp3's selecteren die op mijn computer staan en niet op de NAS.

Dit vind ik toch behoorlijk irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De TS moet overigens een kleine update hebben:
Werkt die controller ook op m'n PC?
De Wired versie wel, kun je gewoon drivers voor downloaden bij Microsoft. De Wireless versie kan niet, dus ook niet met Play&Charge kit, op je PC werken. Je kan de Play&Charge kabel wel gebruiken om je accu op te laden via je PC. Binnenkort komt er een Wireless Gaming Reciever uit, een USB-dingetje voor op je PC zodat je ook de draadloze controller en racestuur kan gebruiken.
Dit kan inmiddels wel al :). Je kan ze in een bundel kopen en/of alleen de receiver

Ook misschien wat info over:

• Xbox Elite (black versie, vervanging voor de Premiums enz)

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 29-03-2007 13:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hier ervaring met gamebridge of een ander soort method om je gameplay op te slaan? Doet iemand dit? zoja, hoe? en welke methode gebruikje. Als iemand een linkje heeft van zijn/haar montage post het hier! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:54
Notna schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:23:
De TS moet overigens een kleine update hebben:

[...]

Dit kan inmiddels wel al :). Je kan ze in een bundel kopen en/of alleen de receiver

Ook misschien wat info over:

• Xbox Elite (black versie, vervanging voor de Premiums enz)
Vervanging zal het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SCIxX schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:47:
[...]

Vervanging zal het niet worden.
Goed verkeerde woordkeuze :>

• de zwarte Elite (die later wit wordt) en het nieuwe 'Topmodel' zal worden ipv de premium :>

Zo beter schat ?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Pepigno schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:40:
[...]

Gratis games? waar Media Markt? Alleen op vrijdag? wilde namelijk vandaag uit me werk het supersizepack gaan halen..
Vrijdag en zaterdag is iig bij de Bart Smit en E-Plaza het Supersize pack incl. twee classic games (geen idee of je vrije keuze hebt) te koop voor €449,-. Ik sta in ieder geval morgen bij een van de twee winkels aan de kassa! Misschien nog even een kijkje in de doos nemen om te kijken of het een beetje 'verse' 360 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
XeNoBiTe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:50:
[...]

Vrijdag en zaterdag is iig bij de Bart Smit en E-Plaza het Supersize pack incl. twee classic games (geen idee of je vrije keuze hebt) te koop voor €449,-. Ik sta in ieder geval morgen bij een van de twee winkels aan de kassa! Misschien nog even een kijkje in de doos nemen om te kijken of het een beetje 'verse' 360 is.
Echt...soms kom je zo dwangneurotisch over dat ik je een T-shirt wil geven met een hele grote "BENQ 4 LIFE" opdruk erop... ;)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Gelukkig laat Jetpac: Refuelled zien dat remakes wel fatsoenlijk kunnen zijn in plaats van op een half schermpje. En daar krijg je gratis dan de originele versie bij.. Hulde voor Rare, en hopelijk gaat Digital Eclipse daar wat van leren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

PWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:15:
Jetpac: Refuelled staat op Marketplace, en is een goed spel :)

Overigens heeft Gamer.nl alvast van upcomming Xbox Live Arcade games gereviewed, en het ziet er gelukkig veel belovend uit :)

Nu nog even af van titels als Root Beer tapper en Paperboy.
En Sensible World of Soccer natuurlijk! _/-\o_

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:20:

Oftewel over de 'genaaid of niet' discussie: vlgs mij worden de Elite kopers genaaid _O- (veel geld voor nauwelijks iets extra's).
Xbox kopers worden sowieso genaaid.

400,- Xbox360 Premium
80,- Xbox360 Wireless Adapter (niet nodig? dan reken 4 jaar Gold mee)
60,- Xbox Live Gold Card (voor 1 jaar; een console neem je voor ca. 4 jr: nog eens veel duurder)
-
540,- euri. De PS3 kost 600 en dan heb je ook nog eens HDMI en BlueRay (en Wifi, Online gratis, SixAxxis etc).

Ik weet wel wat ik zou kopen voor 60 euro meer. Op de langer termijn is de PS3 dus goedkoper (ook omdat je in de toekomst een HD-DVD/Bluray mogelijk gaat willen kopen is nog eens extra er bovenop en niet bij de ps3)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:03:
[...]
Ik weet wel wat ik zou kopen voor 60 euro meer. Op de langer termijn is de PS3 dus goedkoper (ook omdat je in de toekomst een HD-DVD/Bluray mogelijk gaat willen kopen is nog eens extra er bovenop en niet bij de ps3)
*zucht* NOT called for...ga weg, pak je boeltje, BUITEN! Niemand kan het nog wat schelen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

400,- Xbox360 Premium
60,- Xbox Live Gold Card (voor 1 jaar; een console neem je voor ca. 4 jr: nog eens veel duurder)
-
540,- euri. De PS3 kost 600 en dan heb je ook nog eens HDMI en BlueRay (en Wifi, Online gratis, SixAxxis etc).

Jij kan ook niets anders dan 360 bashen, of wel?

Doei :w

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

[...]

400,- Xbox360 Premium
-

ps3 fanboy alert.... :X

Xbox kost allang geen 400 meer, voor rond de 350 euro te krijgen

HDMI? Is dat nu zoveel beter als component? Volgens mij niet.

Online? Als er veel gebruikers op dat ps3 gebeuren zitten zal het qua performance wel niets zijn. Bij xbox live mag je gewoon wat verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:07:
Sorry, zo is het helemaal niet bedoeld hoor. Dit is gewoon feitelijk na te kijken, niets subjectiefs of trollig aan. Jammer dat er niet feitelijke tegenargumenten komen maar jullie gelijk gaan lopen flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:09:
[...]

Sorry, zo is het helemaal niet bedoeld hoor. Dit is gewoon feitelijk na te kijken, niets subjectiefs of trollig aan. Jammer dat er niet feitelijke tegenargumenten komen maar jullie gelijk gaan lopen flamen.
Wie loopt er nu te flamen??? Jij toch zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tja, we kennen je langer dan vandaag :)

Mischien dat je dit nog weet...

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:09:
[...]

Wie loopt er nu te flamen??? Jij toch zeker!
Jammer dat je gelijk zo overdreven moet reageren terwijl dat helemaal niet de intentie is. Zit het zo hoog hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

die zijn in het verleden genoeg gegeven. Jij verwacht blijkbaar dat we iedere keer de hele discussie opnieuw gaan voeren IEDERE keer dat iemand zoals jij met dezelfde argumenten afkomt

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:10:
[...]

die zijn in het verleden genoeg gegeven. Jij verwacht blijkbaar dat we iedere keer de hele discussie opnieuw gaan voeren IEDERE keer dat iemand zoals jij met dezelfde argumenten afkomt
Ok, dit is nou een normale reply. Zo kan het ook (voor de rest). Sorry hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 10:42
[...]

400,- Xbox360 Premium
-

en als ik het liefst gewoon fifa 2007 tegen men huisgenoot speel ben ik
299 xbox360 core
40 memory unit
klaar.
kwijt, zo geen fratsen dat scheeld.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

[...]

400,- Xbox360 Premium
-

Tsja, maar het oog wil ook wat :>
Om over het gemis van de rumble in de controllers van de PS3 nog maar niet te spreken.
Maar je hebt gelijk, die komen er nog wel als een soort van add-on, maar wat gaan die kosten dan?

Ach ja ieder zijn eigen ding.
Wees blij met je PS3, maar vervuil er a.u.b dit topique niet mee.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Weltschmerz schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 15:02:
[...]

Echt...soms kom je zo dwangneurotisch over dat ik je een T-shirt wil geven met een hele grote "BENQ 4 LIFE" opdruk erop... ;)
Lijkt me top! Zal ik je m'n adres PM-en? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachten als Blu-ray mogelijk niet standaard word, eens kijken hoe PS3 spelers genaait worden? ofno? Ik betaal voor kwaliteit!, niet voor de naam "Playstation"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff wat een kleutergedrag hier zeg van sommige...

voor zowel de ps3 als de xbox 360 is wat te zeggen , zowel qua specs als specificaties, lekker belangrijk joh... waar draait het om. om games, om de fun. en dat is per persoon verschillend waar die van houdt.. en aan de hand daarvan koop je een console ... die het beste past bij je genre...!

en ach heel veel wordt multiconsole dus zoveel is er niet aan de hand. :) Kortom geef elkaar de hand en ga lekker spelen , Ellende genoeg op de wereld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealer999
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:14

Unrealer999

Unrealeur

[...]

400,- Xbox360 Premium
-

PS3 users worden genaaid, 600 euro zonder games extra controllers etc?? Zeg een 360 premium 400 euro + 1 controller + 2 games = 540 euro ja he? 1 PS3 = 600 euro nou ik wist het wel. Verder die xbox live gold cards gaan voor +- 40 euro weg (ik heb er 1 voor 35 euro) dat is dus 580 euro, verder is het MS online netwerk vele malen beter dan het ps3 netwerk, zoek maar eens wat info op (ook wel logisch want als er voor betaalt wordt steekt een bedrijf er meer energie/tijd in, en is er meer mogelijk dan wanneer het gratis is)

Verder als je die PS3 wil kopen = 600 euro + games? (zie winkelprijzen niet webshops) 70 euro voor games (oke sommigen 65 euro) zelfde pakket als die xbox premium eerder door mij genoemd = PS3 + 1 controller + 2 games = +- 800 euro (afhankelijk van de games)

Verder zijn vele webshobs al acties gestart met de xbox360 in combo met games en accessoires, er zijn webshops waar games voor de xbox360 al voor 25 euro weg gaan dus dan dan kan je van die 2 games wel wel 4 of 5 maken.

Zo dat was het wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Heb de nieuwe trailer van Colin McRae Dirt net gezien maar viel me toch weer tegen. Racegames waren altijd het eerst met het verleggen van grenzen (in grafische pracht), maar tegenwoordig lijken FPS games die rol definitief hebben overgenomen. De CGI trailers zien er altijd goed uit, maar imho kunnen ze ze maar beter niet uitbrengen want de echte games verbleken er bij (logisch natuurlijk).

Ik kan overigens niet wachten op Eternal Sonata, vind het raar dat je maar weinig van die game hoort terwijl ik er eigenlijk meer naar uitkijk dan Mass Effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Laatst online: 11-09 19:31
Bij de PS3 zit toch ook geen high-res kabel, maar enkel composiet kabel? Kost ook weer minimaal 30 euro. Bij de 360 premium zit standaard een component kabel voor high-res.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:07:
[...]

Doei :w
Haha, hij kan ook vrij weinig anders. Goede spellen zijn er toch niet voor de PS3. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaasvis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 13:50

Blaasvis

Cidora \o/

ehm sinds wanneer zijn de specs belangrijker dan de games ?
Ik zal misschien ook wel een ps3 kopen als de "exclusieve" games een grote meerwaarde hebben.
Op het moment heeft de xbox360 een grote en naar mijn mening beter spel aanbod.
Daarom heb ik een xbox en niet omdat het goedkoper/duurder/beter/slechter/wit/zwart/groen/blauw is :P

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las in de eerste post dat de core versie voor 250 euro over de toonbank ging. Ik heb echt bij de meeste winkels gekeken en hij kost nog steeds 300 euro

Weet iemand misschieen waar ik hem voor 250 kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Effe een vraagje over Zelda (S.O.T.N.). Ik heb nu ongeveer 50% ge-explored van het kasteel en ik ben tegen een mermaid statue aangelopen. Volgens mijn relics-scherm kan ik hiermee "summons the oarsman". What the f... is dat? Wat heb ik eraan?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

400,- Xbox360 Premium
-

• Je kan Blu-Ray niet eens spellen
  • HDMI heeft niemand nodig (PS3 topic met HDMI problemen gezien?)
  • Ik wil een Live dienst waar mijn vrienden niet bij elk spel opnieuw ingevoerd hoeven te worden
  • Ik wil een platform waar nu al stapels spellen 29,- kosten (reken je dat ook even mee?)
  • Ik wil een controller die als hij opgeladen moet worden niet aan een koord van 1 meter moet hangen _O- Heb je al last van je ogen?
  • Ik wil CoD3, Tony Hawk en andere multiplatform spellen zonder Lag
  • Ik wil nu toppers spelen, niet pas eind van dit jaar
  • etc.

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 29-03-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of er mensen in de buurt van duitsland wonen hier
en die nog op zoek zijn naar een 360 premium ??

ik zag ze vandaag voor 299 euro staan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:12:
ik weet niet of er mensen in de buurt van duitsland wonen hier
en die nog op zoek zijn naar een 360 premium ??

ik zag ze vandaag voor 299 euro staan !!
Waar is dat dan in Duitsland? In Dusseldorf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:37:
[...]

Alle Mediamarkten sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:27:
ik las in de eerste post dat de core versie voor 250 euro over de toonbank ging. Ik heb echt bij de meeste winkels gekeken en hij kost nog steeds 300 euro

mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msniekers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 23:13
Ik heb zo'n Duitse Premium gehad voor 299, maar weer teruggebracht. Het waren allemaal dozen met lotnummers 0631 en 0632, ik had 0631 en die had een samsung drive. Tijdens de eerste uren spelen kreeg ik al een disc read error en toen heb ik besloten de 360 terug te brengen, waar ze overigens geen probleem van maakten (Media Markt Hückelhoven). Komend weekend maar eens kijken voor de Supersize actie bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag ff bij de media markt op de ps3 gespeeld. Kon nou niet echt zeggen dat het er mooi uit zag. Al helemaal niet mooier dan de gemiddelde 360 game :) Maar dat kan ook zijn omdat, die kackboons daar niet weten hoe ze hem aan goed aan moeten sluiten :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
DarkShadow schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:52:
Heb de nieuwe trailer van Colin McRae Dirt net gezien maar viel me toch weer tegen. Racegames waren altijd het eerst met het verleggen van grenzen (in grafische pracht), maar tegenwoordig lijken FPS games die rol definitief hebben overgenomen. De CGI trailers zien er altijd goed uit, maar imho kunnen ze ze maar beter niet uitbrengen want de echte games verbleken er bij (logisch natuurlijk).
Mja, maar ALS het toch in-game blijkt te zijn, DAN is het wel de mooiste racegame ever.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 19:15:
[...]

Mja, maar ALS het toch in-game blijkt te zijn, DAN is het wel de mooiste racegame ever.
Wat dus niet zo is, zie de nieuwste trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:52
[...]

Ik kan niets over de ps3 zeggen, want die heb ik niet.
Wat ik wèl weet is dat ik graag €20 per kwartaal gebruik voor een online community die een uitstekende kwaliteit heeft. Sterker nog: ik hoop dat het nooit gratis zal worden.
Ik heb vroeger vaak need for speed underground op mn pc gespeeld op zo'n gratis server van EA en dan had je behoorlijk last van lag.

Je hebt gelijk dat bij ps3 de blu-ray er al in zit, ik zal de hd dvd-speler voor de xbox360 meteen kopen wanneer ik mn full hd tv heb gekocht. Maar ik ben ook blij dat die er niet al in zat, want dan zouden een hoop mensen voor iets betalen wat ze misschien helemaal niet willen.

En zeker dat de ps3 enkele features heeft die nog geavanceerder zijn dan de xbox, maar dat is logisch want de xbox is al 2 jaar oud.

En die nieuwe xbox versie. Nogmaal, de hdmi 1.3 heb ik nu nog niet nodig, de 120 GB ook helemaal niet, maar met de nieuwe hd download diensten kan daar verandering in komen en dan koop ik m gewoon.

En dat bashen...tja dat is een beetje hun eigen schuld. Sony zat zo enorm hoog van de toren te blazen met hun blu-ray, hdmi en 1080p! Maar toen kwam de launch-uitstel, Europa kreeg helemaal niks! En nu krijgt Europa er 15000 (las ik, maar dat is toch peanuts!?).
Daarna kwam de 1080p upgrade van de xbox èn de hd-dvd add-on en nu ook n nieuwe versie met 120GB en hdmi.

Ach, de ps3 zal ook wel een succes worden. De keuze is aan de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ferry34 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:03:
[...]

En dat bashen...tja dat is een beetje hun eigen schuld. Sony zat zo enorm hoog van de toren te blazen met hun blu-ray, hdmi en 1080p! Maar toen kwam de launch-uitstel, Europa kreeg helemaal niks! En nu krijgt Europa er 15000 (las ik, maar dat is toch peanuts!?).
Nounou 55k alleen al voor Nederland hoor. De PS3 verkoopt verbazend goed in de Europese launch, feitelijk beter dan 360 en Wii bij hun eigen EU launches. Vraag is in hoeverre dat goed nieuws is: 360 en Wii waren supply-limited, en de PS3 is overal in (te) grote getale verkrijgbaar. Als je zeg maar 30k verkoopt en er nog 30k af zou kunnen zetten als je wel voorraad had is dat in beginsel beter dan 40k afzetten en 15k op planken hebben staan: schaarste drijft vraag verder op in de wereld van marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
curry684 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:22:
[...]

Nounou 55k alleen al voor Nederland hoor. De PS3 verkoopt verbazend goed in de Europese launch, feitelijk beter dan 360 en Wii bij hun eigen EU launches. Vraag is in hoeverre dat goed nieuws is: 360 en Wii waren supply-limited, en de PS3 is overal in (te) grote getale verkrijgbaar. Als je zeg maar 30k verkoopt en er nog 30k af zou kunnen zetten als je wel voorraad had is dat in beginsel beter dan 40k afzetten en 15k op planken hebben staan: schaarste drijft vraag verder op in de wereld van marketing.
Dat is maar zeer beperkt want schaarste drijft alleen dan de prijs op wanneer er geen alternatief is. Dat is / was er wel degelijk. 1 ervan is een paar weken geduld.

Ik geloof nooit dat je met opzet schaarste kweekt van de omvang van 30.000+ of meer, omdat je dat op gaat breken, want degene die je benadeelt zijn de early adopters (innovators eigenlijk), degenen die je juist NIET moet benadelen, op geen enkele manier, maar juist in de watten moet leggen, want die groep gaat juist je marketing drijven via mond tot mond reclame, de beste marketing die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:37:
[...]

ik zag ze staan in bocholt bij de medimax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kvasir
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 23:20
ik ben ook van plan een xbox 360 te kopen (premium) maar kan hem niet ophalen (druk druk en geen auto)
ik zag hem het goedkoopst staan voor 350,00 bij www.futurzone.nl maar daar moet je bij online bestellingen 1 accessoires of spel erbij kopen dus ben ik tog nog duurder uit.
ik heb ook van iemand vernomen dat je hem kan bestellen bij www.amazon.de voor 328 euro wat veel goedkoper is maar is dit wel goed en hoe zit het dan met garantie?
of zal ik gewoon nog eventjes wachten totdat hij ook in NL 300 euro is in NL netzoals in Du
of weet iemand nog een andere winkel waar hij voor rond of onder de 350 te koop is.

Mvg
Luc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kvasir schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 21:23:
ik ben ook van plan een xbox 360 te kopen (premium) maar kan hem niet ophalen (druk druk en geen auto)
ik zag hem het goedkoopst staan voor 350,00 bij www.futurzone.nl maar daar moet je bij online bestellingen 1 accessoires of spel erbij kopen dus ben ik tog nog duurder uit.
ik heb ook van iemand vernomen dat je hem kan bestellen bij www.amazon.de voor 328 euro wat veel goedkoper is maar is dit wel goed en hoe zit het dan met garantie?
of zal ik gewoon nog eventjes wachten totdat hij ook in NL 300 euro is in NL netzoals in Du
of weet iemand nog een andere winkel waar hij voor rond of onder de 350 te koop is.

Mvg
Luc
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is garantie geregeld voor alle EU landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Eerste PGR4 graphics en details:

Afbeeldingslocatie: http://files.xboxic.com/xbox-360/project-gotham-racing-4/oxm-may07-pgr4-preview-reg.jpg
Enhanced Weather Simulation: “One of the slickest new features in PGR is its weather. Bizarre’s using what it likes to call ‘extreme weather’ for more than just making the sky gray. Water beads up on beautifully on all the gorgeous paintjobs, spray jets out from the tires, and in the in-car view, wipers move and windshields ice up.”
Extended Car Selection: “PGR4 will deliver a much broader set of vehicles, ranging from a vintage’63 Corvette Sting Ray and the ’54 Maserati 250F to the sleek, ultra-modern Ferrari 599 GTB Fiorano.”
On the tracks: “You won’t want to miss out on your viewing time with PGR4’s tracks, which tally up to 200-plus in 10 locations.”
On Xbox Live initiatives: “PGR4’s cooking up a mysterious new matchmaking system (like Halo 2’s).”
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

EfBe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 20:47:
[...]

Dat is maar zeer beperkt want schaarste drijft alleen dan de prijs op wanneer er geen alternatief is. Dat is / was er wel degelijk. 1 ervan is een paar weken geduld.

Ik geloof nooit dat je met opzet schaarste kweekt van de omvang van 30.000+ of meer, omdat je dat op gaat breken, want degene die je benadeelt zijn de early adopters (innovators eigenlijk), degenen die je juist NIET moet benadelen, op geen enkele manier, maar juist in de watten moet leggen, want die groep gaat juist je marketing drijven via mond tot mond reclame, de beste marketing die er is.
Ik zeg niet dat met opzet schaarste is gecreerd destijds, en doe verder ook specifiek geen uitspraken over de relatieve launches :) Ik leg enkel uit waarom je tot op heden weinig conclusies over relatief succes kunt trekken uit de gepubliceerde cijfers.

Over schaarste en early adopters: het feit dat er in de eerste 3 maanden van de 360 geen concurrentie op niveau was en wel schaarste verschafte het hebben van een 360 wel een aura van exclusiviteit, en als er iets is waar tech-minded early adopters toch wel gevoelig voor zijn is het het idee dat hun bezit exclusief is... dat kan imo wel degelijk de vraag onredelijk opgedreven hebben waardoor deze ook niet representatief was. Het kan alle kanten op eigenlijk, en ik ben ook geen marketeer wat dat betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
curry684 schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:10:
Eerste PGR4 graphics en details:

[afbeelding]

[...]

:9~
OMG... PGR4... hmm zeker release kerst 2008 ofzo? altijd fijn van die build-ups naar een must-have

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Ik heb zojuist een premium gehaald bij mediamarkt duisburg. Zijn allemaal uit juli 2007 en helaas samsung drives. Maar ja voor dit geld laat ik het niet liggen. Paar maandjes spelen, als er echt nieuwe uit zijn met 65nm processor en benq drives haal ik weer een nieuwe. Genoeg gewacht. Kan ik mijn live account ook weer ff gebruiken. Ik zou de aanbieding zeker aanraden, laten we wel wezen, een 2e handse premium kost meer in nl. spele spele spele :D

Kan iemand mij vertellen hoe ik op de amerikaanse marketplace kom?

[ Voor 7% gewijzigd door Ross op 29-03-2007 22:54 ]

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

team17 gaat blijkbaar een patch uitbrengen voor worms HD, waarmee de crashes wanneer je een 4-player game start opgelost zouden moeten geraken. Eindelijk! Dat was echt de bron van zoveel frustraties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 17:27:

ik heb de core toen voor 250 gezien bij MM bij Pathe Arena (Amsterdam). tis wel paar maandjes geleden, moet je maar even bellen om zeker te zijn. Als je in de buurt van Rotterdam woont moet je toch even langs Saturn gaan, die hebben vaak ook aanbiedingen.

voor de mensen die verblindt zijn door de HDMI: http://www.engadget.com/2...omponent-to-hdmi-adapter/
als zo'n converter uitkomt, hoewel ik het nut er niet van in zie, dan zijn we ook weer van dat gezeur af. Ikzelf heb maar liefst 2 HDMI poorten op m'n tv, maar het boeit me echt niet. Component ziet er prachtig uit, HDMI is voor de toekomst, eventueel als ik dan later een PS3 ga kopen.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Is het overigens geen goed idee om een soort ruil/koop topic te starten voor games van de X360? Misschien levert dit wat betrouwbare reacties op en ben je wat goedkoper uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
DaannO schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:38:
Is het overigens geen goed idee om een soort ruil/koop topic te starten voor games van de X360? Misschien levert dit wat betrouwbare reacties op en ben je wat goedkoper uit. :)
Denk niet dat dat op GoT is toegestaan, kan via tweakers.net al. Verder gebruik ik hier altijd xboxworld.nl voor, werkt goed en betrouwbaar (voor mij in alle gevallen).

@pwm, even een vraagje over US account van xboxlive, kan je gewoon MS points die je hier in Europa koopt toevoegen? Wou het morgen even uitproberen om eens een serie aan te schaffen.

[ Voor 16% gewijzigd door DarkShadow op 29-03-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Phusebox schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:51:
[...]

OMG... PGR4... hmm zeker release kerst 2008 ofzo? altijd fijn van die build-ups naar een must-have
Nou ze zeggen 'winter 2007'. Daar de winter net 10 dagen voorbij is kan dat in beginsel alleen vanaf 21 december 2007 betekenen. Ik kan het niet anders ontleden, en ik heb al genoeg moeite moeten doen om de huidige info uit OXM getrokken te krijgen :P
DaannO schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:38:
Niet toegestaan op GoT, op de frontpage heb je "Vraag&Aanbod" hiervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beowulfx
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-08 20:09
yah schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 22:54:
Ik heb zojuist een premium gehaald bij mediamarkt duisburg. Zijn allemaal uit juli 2007 en helaas samsung drives. Maar ja voor dit geld laat ik het niet liggen. Paar maandjes spelen, als er echt nieuwe uit zijn met 65nm processor en benq drives haal ik weer een nieuwe. Genoeg gewacht. Kan ik mijn live account ook weer ff gebruiken. Ik zou de aanbieding zeker aanraden, laten we wel wezen, een 2e handse premium kost meer in nl. spele spele spele :D

Kan iemand mij vertellen hoe ik op de amerikaanse marketplace kom?
juli 2007?

een amerikaanse live account aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

2006 8)7

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Linkje naar GTA 4 trailer:
http://rapidshare.com/fil...a4_trailer1_720p.wmv.html
(tnx to TommyGun)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 30-03-2007 00:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

amerikaanse live account aanmaken...
Kan ik niet mijn eigen live account aanpassen?
bedoel je dat ik mijn woonplaats moet veranderen in amerika?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik heb wat vreemds met kameo. Ik had het afgelopen week gespeeld, eerste quest in thorns castle. Op een gegeven moment moet je door al die poorten en moet een zooi trolls afslachten voordat je verder kan. Nu was op dat moment gesaved en ging ik gisteravond maar eens verder. Wat blijkt heb ik alleen kameo nog maar tot mijn beschikking en geen elemental warriors meer. Deze had ik de vorige keer nog wel. Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
je kan ook gewoon op de gta site kijken:

http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html

releasedate: 17 oktober 2007

als dit overigens ingame is... 1 woord: damn
ok het is ingame lees ik net. doen ze goed

als ze deze game nou eens 1st person maken dan hebben ze weer een zieltje erbij

[ Voor 46% gewijzigd door Phusebox op 30-03-2007 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Voor de mensen die zich bekocht voelen met de komst van de XBOX Elite

nieuws: 'Sony plant PS3 met grotere harde schijf'

Dat ding is koud een week in NL uit en de volgende revisie staat al op het programma :+

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 30-03-2007 08:05 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
XeNoBiTe schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:25:
[...]

Lijkt me top! Zal ik je m'n adres PM-en? :D
Ja is goed. Doe jij dat, dan zorg ik dat je een BENG 4 LIFE shirt krijgt. :*)

Edit: ;) Nog een specifieke kleur in gedachte...?

[ Voor 12% gewijzigd door Weltschmerz op 30-03-2007 08:34 . Reden: Divine intervention ;) ]

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox 360 HD DVD player voor 103 euro .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Compatible with Xbox360™
Japan

Lijkt me dat wij er dan niet zoveel aan hebben, toch?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
plus invoerbelasting en btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 23:52:
@pwm, even een vraagje over US account van xboxlive, kan je gewoon MS points die je hier in Europa koopt toevoegen? Wou het morgen even uitproberen om eens een serie aan te schaffen.
Nope, dat werkt niet.

Je moet echt een US kaartje hebben. 2100 punten voor $15-20 op Ebay. Nummer kan je gewoon laten mailen, dus geen verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:04:
Voor de mensen die zich bekocht voelen met de komst van de XBOX Elite

nieuws: 'Sony plant PS3 met grotere harde schijf'

Dat ding is koud een week in NL uit en de volgende revisie staat al op het programma :+
Ach, je kunt iedere hdd kopen die je wilt bij de lokale computerboer en in de PS3 gebruiken dus zo boeiend is dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 12-09 21:59
GBI schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 07:35:
ik heb wat vreemds met kameo. Ik had het afgelopen week gespeeld, eerste quest in thorns castle. Op een gegeven moment moet je door al die poorten en moet een zooi trolls afslachten voordat je verder kan. Nu was op dat moment gesaved en ging ik gisteravond maar eens verder. Wat blijkt heb ik alleen kameo nog maar tot mijn beschikking en geen elemental warriors meer. Deze had ik de vorige keer nog wel. Moet ik nu helemaal opnieuw beginnen?
Heb ik ook gehad idd, ik ben weer opnieuw begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
PWM schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:20:
[...]

Nope, dat werkt niet.

Je moet echt een US kaartje hebben. 2100 punten voor $15-20 op Ebay. Nummer kan je gewoon laten mailen, dus geen verzendkosten.
Dan hoef ik natuurlijk niet te vragen of een europese cc ook werkt ;)

Naja eens kijken op ebay dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
mobygo76 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:37:
[...]

Heb ik ook gehad idd, ik ben weer opnieuw begonnen.
alleen in dit level hopelijk? Heb geen zin om telkens weer de levels door te moeten lopen. Vond dit al moeilijk genoeg op normal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

PWM schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:20:
[...]

Nope, dat werkt niet.

Dus ff een puntenkaart van amerika kopen en invoeren that's it. Ik kan mijn eigen live account blijven gebruiken en hoef niets te veranderen?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Phusebox schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 08:02:
[...]
je kan ook gewoon op de gta site kijken:
http://www.rockstargames.com/IV/trailer_splash.html

releasedate: 17 oktober 2007
als dit overigens ingame is... 1 woord: damn
ok het is ingame lees ik net. doen ze goed

als ze deze game nou eens 1st person maken dan hebben ze weer een zieltje erbij
Dat weet ik, maar op het tijdstip van posten (en 15 minuten daarvoor ook) was die site gewoon flabberized dus was het handig om een mirror te hebben ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
yah schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:07:
[...]

Dus ff een puntenkaart van amerika kopen en invoeren that's it. Ik kan mijn eigen live account blijven gebruiken en hoef niets te veranderen?
nee

even een nieuwe aanmaken, met een nieuw in amerika geregistreerd mail adres. Dus even een amerikaanse postcode opzoeken. Dan zie je het namelijk direct al op je xbox (zonder te betalen). Wil je iets kopen dan moet dat dus helaas wel met ms points uit amerika, maar met ebay is dat vrij eenvoudig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

GBI schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 07:35:
Ehh zonder te willen spoilen...

spoiler:
Je bent niet per ongeluk al zover dat het HOORT dat je die warriors kwijtraakt? :) (daar ben ik nu net, is nog vrij aan 't begin denk ik)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross

Ross

Live Life

ooh okee, dus als ik demo's wil downloaden en movie trailers die daar wel uit zijn, hoef ik alleen een nieuwe account aan te maken op een amerikaans adres. Voor kopen, moet ik een amerikaanse puntenkaart hebben. ik snap m. thanx

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Laatst online: 06-08 12:59
Is het ook mogenlijk om save games van het ene account over te zetten naar een andere (op de zelfde hard disk)????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 12-09 21:59
GBI schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:02:
[...]

alleen in dit level hopelijk? Heb geen zin om telkens weer de levels door te moeten lopen. Vond dit al moeilijk genoeg op normal.
Ik ben niet veel verder dan de volgende level, dus ik heb geen idee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Is Catan nou nog niet uit? Enig idee wanneer die verwacht gaat worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 16:53

star-saber

Ryzen

Dyoma schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 10:40:
Is het ook mogenlijk om save games van het ene account over te zetten naar een andere (op de zelfde hard disk)????
dat gaat helaas niet
savegames zijn gekoppeld aan je account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Is er al iemand die weet welke speler in de supersize zit? Ik heb een aantal serienummers langs zien komen maar ben hier niet zo in thuis :+ Denk dat ik er vanmiddag ook ff één ga scoren.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.