Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Verwijderd
Loop toch een einde weg ofzo man, hoezo ben je genaait? Dit is bij elk console/hardware. Dit was ook bij de PS2 dus komt aub niet zeuren dat je genaait bent.Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:08:
[...]
jep it's official....
screw microsoft... ik wil ook een hdmi poort, want 1080p werkt niet altijd via component... leuk dat we weer genaaid worden
het is dat die zwarte ook nog eens oerlelijk is
diegene die zei dat ik de specs toendertijd voldoende vond: er was geen keus, of wel dan? Ik wilde een xbox360, helaas had die geen hdmi poort, en die zou er ook nooit komenVerwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:56:
[...]
Loop toch een einde weg ofzo man, hoezo ben je genaait? Dit is bij elk console/hardware. Dit was ook bij de PS2 dus komt aub niet zeuren dat je genaait bent.
nu is ie er wel... en dit is echt geen simpele upgrade zoals een IR sensor op de PS2... dit is een fundamentele verandering. De harde schijf kan me weinig interesseren.
en wat is er bij de gamecube verandert dan? of bij de n64? of bij de megadrive? of bij de snes? of bij de saturn? of moet ik nog langer doorgaan?
alle dingen die er daar verandert zijn waren upgrades, add-ons, op ieder systeem toegangelijk.
Eerst blaten ze nog dat de AV poort op de 360 universeel is en er ook een HDMI opgezet zou kunnen worden, zodat iedereen HDMI heeft, en nu komen ze met dit ding.
Sorry, maar ik wordt niet graag keihard voorgegelogen en bezeikt. Jullie blijkbaar wel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
natuurlijk belachelijk duur IMHO en op dit moment heb ik het nog niet nodig.Microsoft will also offer the 120GB detachable hard drive as a stand-alone upgrade for existing Xbox 360 owners. The $179 drive will come with a data transfer cable to make it easy for console owners to move data from their old 20GB drive to the new 120GB drive. Expect 20GB hard drive prices to fall as people put their old drives up for sale.
Sowieso wordt de elite dus niet stiller omdat de chip hetzelfde blijft. Mischien over een jaartje elite v2 ofzo ik ben nu gelukkig met mijn xbox.
[ Voor 13% gewijzigd door TrailBlazer op 28-03-2007 09:14 ]
Absurd. Pure uitmelkerij. Heeft natuurlijk te maken met het vefrschil in geld tussen de premium en elite. Losse onderdelen + core zou eigenlijk het goedkooptst moeten zijnTrailBlazer schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:14:
en er komt dus ook een losse 120 GB HD
[...]
natuurlijk belachelijk duur IMHO en op dit moment heb ik het nog niet nodig.
Sowieso wordt de elite dus niet stiller omdat de chip hetzelfde blijft. Mischien over een jaartje elite v2 ofzo ik ben nu gelukkig met mijn xbox.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
En 550 euro zou weer eventueel in het voordeel kunnen zijn van de ps3 die voor die prijs misschien iets leukere hardware biedt (qua games nog zeker niet).
Die hd prijs is uberhaubt belachelijk (dat was die van de 20gb ook al), dat doet de ps3 toch wel iets beter waar je naar mijn weten gewoon een laptophd in kan zetten.
Toch vind ik het nog allemaal nog steeds een hoog 1 april gehaalte hebben.
Ga bij Microsoft klagen en niet hier.Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:12:
Sorry, maar ik wordt niet graag keihard voorgegelogen en bezeikt.
Zo is het met elke console al geweest. Al jaren. Dit is zo en het blijft zo. Koop anders een PC, maar dan wordt je ook genaaid omdat sommige spellen niet op bepaalde hardware draaien, en dat is iets wat je van de XBOX upgrades niet kan zeggen
Nee. Ik kan hier dus geen seconde wakker van liggen. Maak je liever druk over echte problemen in je leven dan zoiets futielsJullie blijkbaar wel.
Voor de rest ga ik er geen woorden aan vuil maken, want blijkbaar wil je het niet begrijpen.
Misschijn bij een Full HD 40" LCD. Die moet Phusebox dan wel hebben want anders begrijp ik z'n geklaag echt niet.Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:44:
Volgens mij is er ook geen wereld van verschil tussen een component en HDMI aansluiting.
[ Voor 72% gewijzigd door Gunner op 28-03-2007 09:54 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Trouwens, die aktie van de Bart Smit is ook a.s. vrijdag bij E-Plaza. Volgens mij is het dus een aktie geregeld vanuit MS zelf. Bij de advertentie staat "incl twee classic games" en ook daar zijn Kameo en PGR afgebeeld, dus w.s. krijg je die erbij. Kameo hoeft voor mij niet zo nodig, dus wie weet kan je ook een andere kiezen (Dead Risin oid). A.s. vrijdag dus iig bij BS en EP het 360 Supersize pack incl twee classic games voor €449,-.
Oh, ik zie nu dat E-Plaza onderdeel van BS is
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Verwijderd

Niet stiller, geen ingebouwde HD-DVD;
Wat-ie wel heeft is hdmi (maar mijn HDTV heeft zowel component, VGA als hdmi ingangen), kleur is niet boeiend. Grotere HD is voor mij ook niet echt relevant, zeker niet als je die gewoon los kunt kopen (Premium in DLD = EUR 300 + ca EUR 179 voor HD is waarschijnlijk nog steeds onder Elite prijs).
Oftewel over de 'genaaid of niet' discussie: vlgs mij worden de Elite kopers genaaid

Heb ook nog een vraagje: kan de 360 de signalen van de wireless controllers door een kast heen ontvangen (of werken ze met ir)??? Thanks.
Mijn controller doet het zelfs nog op de 1e etage. Ik vermoed dat dit werkt met BT?Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:20:
Heb ook nog een vraagje: kan de 360 de signalen van de wireless controllers door een kast heen ontvangen (of werken ze met ir)??? Thanks.
Gunner schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:48:
[...]
Zo is het met elke console al geweest. Al jaren. Dit is zo en het blijft zo.
... of de dreamcast? of de nes? of de mastersystem?Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:12:
[...]
en wat is er bij de gamecube verandert dan? of bij de n64? of bij de megadrive? of bij de snes? of bij de saturn? of moet ik nog langer doorgaan?
alle dingen die er daar verandert zijn waren upgrades, add-ons, op ieder systeem toegangelijk.
ik denk eerder RFRoyz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:27:
[...]
Mijn controller doet het zelfs nog op de 1e etage. Ik vermoed dat dit werkt met BT?
[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 28-03-2007 10:33 ]
De 360 controller doet het bij mij zelfs op zolder nogRoyz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:27:
[...]
Mijn controller doet het zelfs nog op de 1e etage. Ik vermoed dat dit werkt met BT?
Er wordt geen gebruik gemaakt van BT of IR. MS heeft een eigen Wireless tool ontwikkelt voor de 360 controller.
Dusz:Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:32:
... of de dreamcast? of de nes? of de mastersystem?
Er zijn 2 merken die geen upgrades hadden:
1 is Sega, en we weten hoe het met hun is afgelopen.
1 is Nintendo, en die zijn er van afgestapt en komen wel met Wii revisies
I:

II:

Met de komst van Sonic was de strijd tussen Nintendo- en Sega-fanboys begonnen. In een reactie op de SNES kwam Sega met de Mega-CD (in de Verenigde Staten bekend als Sega-CD). Dit was een cd-rom speler voor de Mega Drive die het mogelijk maakte om games vanaf cd-rom te spelen, het resultaat waren nieuwe mogelijkheden zoals beter geluid en Full Motion Video. Ondanks de extra mogelijkheden werd de Mega-CD niet wat Sega gehoopt had en viel de verkoop, mede door de hoge prijs, tegen.
In 1994 kwam Sega met een tweede upgrade voor de Mega Drive, de Mega Drive 32X. Deze upgrade voegde eigenlijk een compleet nieuwe 32-bit spelcomputer toe aan de Mega Drive en eventueel de Mega-CD. Veel gamers lieten echter de 32X links liggen met het vooruitzicht van de Sega Saturn en diens concurrent Sony PlayStation.
[ Voor 7% gewijzigd door Royz op 28-03-2007 10:41 ]
Uhm, volgens mij is het gewoon radiografisch via de 2.4 GHz frequentie. Zo iets als DECT huistelefoons.PWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:34:
[...]
Er wordt geen gebruik gemaakt van BT of IR. MS heeft een eigen Wireless tool ontwikkelt voor de 360 controller.
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
*kuch* de megadrive is nochtans de koning der upgradesPWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:35:
[...]
*edit* te laat

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 28-03-2007 10:45 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Je opmerking over hoe het met hun is afgelopen doet er niet toe. Of je wil nu beweren dat je als bedrijf alleen kan bestaan door consumenten te naaien. Ok je hebt gelijk.PWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:35:
[...]
Dusz:
Waar staat ergens dat er Wii revisies komen? Alleen in Japan maybe met dvd playback. Ook iets wat ik niet goedkeur.
Maar dit alles weerlegt niet de bewering dat "het altijd al gebeurde en zal blijven gebeuren"...
als het 3 jaar wat anders is qua temperatuur dan heeft iedereen het opeens over broeikaseffect...
Volgens mij had de gamecube ook al verschillende revisies:PWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:35:
[...]
Dusz:
Revision 1 - Original model.
Revision 2 - Connector for "SERIAL PORT 2" is removed.
Revision 3 - Connector for "SERIAL PORT 2" and "DIGITAL A/V OUT" are removed. *Currently shipping*
En dan had je de Panasonic Q nog. Een gamecube die ook dvd's af kon spelen.
What a fine day for Science! | Specs
ola
Goed lezen is blijkbaar een schaarste op GoT... Ik spreek namelijk over upgrades die niet voor iedere consument toegankelijk zijn die al een versie 1 console hebben van merk X.Royz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:41:
Nou, in het geval van de MegaDrive had je natuurlijk wel de I en II versie.
I:
[afbeelding]
II:
[afbeelding]
[...]
De Megadrive II, leuk en aardig, gewoon dezelfde functionaliteit in een kleiner jasje.
De MegaCD I en II, ook een upgrade, maar eentje die iedereen op elke megadrive kon aansluiten. Niemand werd benadeeld. En hij werd ook nooit standaard bij een megadrive geleved.
De 32x, wederom een upgrade die op elke megadrive past.
Dus zolang microsoft geen "klik-em-erop"-HDMI poort uitbrengt is dit 0% vergelijkbaar met elkaar.
dus een downgrade is volgens jou hetzelfde als een upgrade?Huntor schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:45:
[...]
Volgens mij had de gamecube ook al verschillende revisies:
Revision 1 - Original model.
Revision 2 - Connector for "SERIAL PORT 2" is removed.
Revision 3 - Connector for "SERIAL PORT 2" and "DIGITAL A/V OUT" are removed. *Currently shipping*
En dan had je de Panasonic Q nog. Een gamecube die ook dvd's af kon spelen.
- Serial Port 2 had geen nut en alleen extra kosten (niemand die em ooit gemist heeft)
- Digital AV/OUT werd op europese gamecubes nooit ondersteund dus je had er ook niks aan
De Panasonic Q is niet van Nintendo en gericht op een andere markt. Het is niet zo dat deze later hier uit is gekomen onder de naam Gamecube of iets soortgelijks.
[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 28-03-2007 10:48 ]
Wat had je nou gewild?
De gebruikte HDMI 1.3 standaard is pas in Juni vrijgegeven/geaccpteerd.
HDMI 1.1 en 1.2 zijn gedrochten (ik heb diverse apparaten aan mijn HDMI 1.2 tv gehad).
De 360 kon geen goede HDMI standaard implementeren bij launch. Wat je had was een crippled HDMI uitgang, die zorgde voor problemen met geluid en beeld, en die misschien niet eens meer goed werkt op je nieuwe TV.
Wat was er dan gebeurd?
November 2005: Xbox 360 op de markt met HDMI 1.1 (1.2 kwam in Augustus, wss te laat om mee te nemen).
Mensen boos, want HDMI werkte niet zo goed als ze dachten
Dan in September 2006: Xbox 360 met HDMI 1.3
Mensen boos, "Ja, als ik dit had geweten"
Het is nooit goed, dat weet ik. Echter, er zijn heel goede redenen om HDMI niet op de launchbox te hebben.
EDIT:
Overigens: Mensen die een HDMI Launchbox hadden gehad, zouden niet eens een HD-DVD Add-on kunnen gebruiken, aangezien die pas sinds 1.3 wordt ondersteund. Dat is pas genaaid.
[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 28-03-2007 10:55 ]
op zijn minst compensatie voor mensen die een xbox360 zonder hdmi hebben... en met hun zogenaamde o zo geweldige universele AV poort hadden ze daarover best een hdmi signaal kunnen sturen... dat hebben ze zelf immers beweerd.PWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:52:
[...]
Wat had je nou gewild?
De gebruikte HDMI 1.3 standaard is pas in Juni vrijgegeven/geaccpteerd.
HDMI 1.1 en 1.2 zijn gedrochten (ik heb diverse apparaten aan mijn HDMI 1.2 tv gehad).
De 360 kon geen goede HDMI standaard implementeren bij launch. Wat je had was een crippled HDMI uitgang, die zorgde voor problemen met geluid en beeld, en die misschien niet eens meer goed werkt op je nieuwe TV.
Wat was er dan gebeurd?
November 2005: Xbox 360 op de markt met HDMI 1.1 (1.2 kwam in Augustus, wss te laat om mee te nemen).
Mensen boos, want HDMI werkte niet zo goed als ze dachten
Dan in September 2006: Xbox 360 met HDMI 1.3
Mensen boos, "Ja, als ik dit had geweten"
Het is nooit goed, dat weet ik. Echter, er zijn heel goede redenen om HDMI niet op de launchbox te hebben.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Die is er alRoyz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:55:
Ik ben wel benieuwd wanneer de 1e HDMi VS component vergelijkingen komen
Heb ik namelijk zelf gedaan
Iedereen die er een beetje nuchter en eerlijk tegen overstaat, ziet dat HDMI enorm gehyped is. HDMI wordt de standaard door zijn eenvoud. Dat is het sterke punt van HDMI. 1 stekkertje voor alles. Qua beeld zie ik geen verschil.
Ervaringen met:
PS3 op HDMI en Component
DVD Speler op HDMI en Component
HD-DVD speler op HDMI en Component
Bekeken op mijn 32inch 720P tv's, en de 42inch 1080P tv van een vriend (die daadwerkelijk deze apparaten heeft staan).
CoolPWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:01:
[...]
Die is er al
Heb ik namelijk zelf gedaan
Iedereen die er een beetje nuchter en eerlijk tegen overstaat, ziet dat HDMI enorm gehyped is. HDMI wordt de standaard door zijn eenvoud. Dat is het sterke punt van HDMI. 1 stekkertje voor alles. Qua beeld zie ik geen verschil.
Ervaringen met:
PS3 op HDMI en Component
DVD Speler op HDMI en Component
HD-DVD speler op HDMI en Component
Bekeken op mijn 32inch 720P tv's, en de 42inch 1080P tv van een vriend (die daadwerkelijk deze apparaten heeft staan).
Ik zal wel even een avondje inplannenRoyz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:04:
[...]
CoolHeb je ook pics die je analyse kunnen versterken? En dan het liefst van Xbox360, PS3, DVD-speler en HD-DVDspeler daar de vergelijking van zou super zijn
Met camera op zijn tv.
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 28-03-2007 11:07 ]
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Is dit omdat geacht wordt dat consumenten zo dom zijn dat ze geen schroef kunnen aandraaien? Dat dit voor het gemak van de gebruiker is gedaan gaat niet op, want als je DVI connectoren snel wilt kunnen losmaken en monteren dan schroef je ze toch gewoon niet vast?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Er staat al een hoop interessants op, maar MS heeft gister een aantal nieuwe content leveranciers aangekondigd. Allemaal mooie namen, maar 1 springt er uit:
National Geographic
HD Documentaires kijken op de 360

* PWM slingert zijn US Account aan, en start downloading: NGC: Inside Air Force One
Die staat er vast niet gratis op in US marketplacePWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:22:
Ik kan niet wachten tot de Video Marketplace offcieel in Nl komt.
Er staat al een hoop interessants op, maar MS heeft gister een aantal nieuwe content leveranciers aangekondigd. Allemaal mooie namen, maar 1 springt er uit:
National Geographic
HD Documentaires kijken op de 360![]()
* PWM slingert zijn US Account aan, en start downloading: NGC: Inside Air Force One
En wanneer komt die in NL dan? Bekend?
Prijzen vallen heel erg mee. $ 4,- voor een HD film ongeveer. Bij de Videoland ben ik meer dan 5,- euro kwijt.Royz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:25:
[...]
Die staat er vast niet gratis op in US marketplace
En wanneer komt die in NL dan? Bekend?
Na de zomer moet hij in NL komen. Als ik een gok mag doen: De datum dat de Eilite/120gb schijf in de NL winkels ligt.
Warner Bros. gaat nu een pilot opstarten waar Films direct op de 360 Marketplace in HD worden gezet als ze uit de Bios komen. Mooi nieuws dus
[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 28-03-2007 11:27 ]
Jammere daaraan is dat ik geen CC heb en dus geen punten kan krijgen op mijn US account en dus moet wachten met mijn 20gb bijna volle schijfjePWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:26:
[...]
Prijzen vallen heel erg mee. $ 4,- voor een HD film ongeveer. Bij de Videoland ben ik meer dan 5,- euro kwijt.
Na de zomer moet hij in NL komen. Als ik een gok mag doen: De datum dat de Eilite/120gb schijf in de NL winkels ligt.
US Ebay does the trickRoyz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:27:
[...]
Jammere daaraan is dat ik geen CC heb en dus geen punten kan krijgen op mijn US account en dus moet wachten met mijn 20gb bijna volle schijfje
Maar inderdaad, een CC is makkelijker.
Ebay:
Zoek een verkoper met een goede rating. Als je de veiling hebt gewonnen, of gewoon gekocht, vraag ze even de code te mailen. Gratis en makkelijk
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 28-03-2007 11:30 ]
perfect beeld geven en aangezien ik toch alles download (behalve dan de demo'n voor 360) op mijn pc is de grote HD ook geen noodzaak. Nu nog even checken of er een BenQ drive in het Supersize pack zit (Jaja, ik weet het!!....).
De Megadrive 2 had wel een upgrade tov de Megadrive 1: namelijk stereo geluid via de AV uitgang. De Megadrive 1 had slechts mono geluid via de AV uitgang, en stereo alleen via de koptelefoon uitgang aan de voorzijde van de Megadrive 1.Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:45:
[...]
Goed lezen is blijkbaar een schaarste op GoT... Ik spreek namelijk over upgrades die niet voor iedere consument toegankelijk zijn die al een versie 1 console hebben van merk X.
De Megadrive II, leuk en aardig, gewoon dezelfde functionaliteit in een kleiner jasje.
De MegaCD I en II, ook een upgrade, maar eentje die iedereen op elke megadrive kon aansluiten. Niemand werd benadeeld. En hij werd ook nooit standaard bij een megadrive geleved.
De 32x, wederom een upgrade die op elke megadrive past.
Dus zolang microsoft geen "klik-em-erop"-HDMI poort uitbrengt is dit 0% vergelijkbaar met elkaar.
[...]
dus een downgrade is volgens jou hetzelfde als een upgrade?
- Serial Port 2 had geen nut en alleen extra kosten (niemand die em ooit gemist heeft)
- Digital AV/OUT werd op europese gamecubes nooit ondersteund dus je had er ook niks aan
De Panasonic Q is niet van Nintendo en gericht op een andere markt. Het is niet zo dat deze later hier uit is gekomen onder de naam Gamecube of iets soortgelijks.
Wat betreft de digital AV-out: deze is prima te gebruiken op een PAL gamecube. Het probleem is echter dat PAL spellen geen 480p ondersteunen, maar als je met behulp van een Freeloader of modchip NTSC import spellen op een PAL gamecube speelt kan deze perfect 480p over component weergeven. Je kan overigens ook de gewone PAL spellen in 576i via component spelen op een PAL gamecube, dus je bewering klopt niet.
Van de Super Nintendo (Snes jr) en Sega Megadrive (Genesis3 ) zijn overigens ook "uitgeklede" versies uitgekomen waarbij onder meer de ondersteuning voor RGB en s-video was verwijderd, het is dus geen nieuw fenomeen.
Kan ja. Alleen mijn Dell kan het nog niet. ( 2405 ) de 2407 ref A1 en A2 ook niet de ref A3 kan het wel.
En de Xbox 360 Elite is nu bevestigd
http://tweakers.net/nieuw...ficieel-aangekondigd.html
Ben benieuwd wanneer we em hier kunnen kopen en wat i gaat kosten. Ik wil er in ieder geval een. Moet alleen wel even kijken hoe ik me savegames kan overzetten. Misschien even een memory kaartje kopen/lenen of zo.
En er wordt gezegd dat er geen 65nm cpu onder de kap zit
[ Voor 5% gewijzigd door Astennu op 28-03-2007 12:44 ]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Er schijnt een kabeltje bij te zitten oid dergelijks om je data te transferren van je oude naar je nieuwe xboxAstennu schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:39:
Ben benieuwd wanneer we em hier kunnen kopen en wat i gaat kosten. Ik wil er in ieder geval een. Moet alleen wel even kijken hoe ik me savegames kan overzetten. Misschien even een memory kaartje kopen/lenen of zo.
Ik begreep dat dat alleen was voor de mensen die nu al ene premium hebben en een nieuwe HD kopen. Maar goed we zullen het zien. Wel jammer dat er geen 65nm cpu in zit. En ik neem aan dat hier wel een goede drive die geen krassen maakt in zitStefmeister schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:48:
[...]
Er schijnt een kabeltje bij te zitten oid dergelijks om je data te transferren van je oude naar je nieuwe xbox
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Edit: Net uit het tweakers artikel gehaald:
alle vereiste kabels - inclusief hdmi - en een splitsingskabel om het geluid en de beelden die via de hdmi-kabel verstuurd worden afzonderlijk naar een geluidsinstallatie en tv of projector te kunnen sturen
[ Voor 34% gewijzigd door Wiseguy1983 op 28-03-2007 13:04 ]
Volgens mij kan je nog steeds met het toslinkje naar je receiver.Wiseguy1983 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:03:
Het is dus zo dat HDMI beeld en geluid doorgeeft naar je tv... Ik zie alleen maar een nadeel hiervan, namelijk : de speakers van mijn tv zijn bagger. Ik heb nu een optisch kabeltje van mijn xbox naar mijn versterker toe en component in mijn tv.
Edit: Net uit het tweakers artikel gehaald:
alle vereiste kabels - inclusief hdmi - en een splitsingskabel om het geluid en de beelden die via de hdmi-kabel verstuurd worden afzonderlijk naar een geluidsinstallatie en tv of projector te kunnen sturen
Kun je met je NL CC ook een US Account (die heb ik alPWM schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:29:
[...]
US Ebay does the trick
Maar inderdaad, een CC is makkelijker.
Ebay:
Zoek een verkoper met een goede rating. Als je de veiling hebt gewonnen, of gewoon gekocht, vraag ze even de code te mailen. Gratis en makkelijk
'k zal dan wel ff me CC van mijn NL Account af moeten halen (dat moet het probleem niet zijn
Het is toch mogelijk om een externe harddisk aan te sluiten op de 360 via usb? Waarom dan een grotere disk? films en muziek met de juiste formaten zijn daar toch ook vanaf te spelen mits de disk fat32 is? of heb ik het nou mis?
Heb je al 1.5 jaar zitten wachten op die Elite ? en nu hij eind april komt duurt het te lang ? :D( Nou ja 28 april komt hij in america ).Pepigno schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:52:
Zoals een aantal van jullie al melden ga ik ook niet wachten op de elite. Einde zomer is mij iets te lang! Heb het geduld gehad om 1,5 jaar te wachten en ga nu voor de supersizepack. Leuke aanbieding met alles erin wat ik voorlopig nodig denk te hebben?
Het is toch mogelijk om een externe harddisk aan te sluiten op de 360 via usb? Waarom dan een grotere disk? films en muziek met de juiste formaten zijn daar toch ook vanaf te spelen mits de disk fat32 is? of heb ik het nou mis?
Van die HD weet ik niet. Ik denk zelf dat het niet gaat anders hadden ze geen interne HD van 120 gb nodig gehad.
[ Voor 4% gewijzigd door Astennu op 28-03-2007 14:02 ]
Maar op die externe Fat32 disk kun je geen gedownloade HD films of bv. demo's opslaan.Pepigno schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:52:
Zoals een aantal van jullie al melden ga ik ook niet wachten op de elite. Einde zomer is mij iets te lang! Heb het geduld gehad om 1,5 jaar te wachten en ga nu voor de supersizepack. Leuke aanbieding met alles erin wat ik voorlopig nodig denk te hebben?
Hier zijn de gegevens:
Prod. dat:2006-12-04
Serial 3052551XXXX
Prod id: 79164232052551XXXX
Wie kan mij nu zeggen wat hier in zit? benq?
oh ja en hij had nog een wii liggen, heb ik maar gelijk meegenomen voor mijn broertje.
[ Voor 18% gewijzigd door Ross op 28-03-2007 14:20 ]
ola
misschien serial en prod id weghalen want nu kunnen mensen deze registreren op hun naam.yah schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:04:
Ik ben zojuist door een vriendelijke medewerker geholpen om in de supersize pack te kijken.
Hier zijn de gegevens:
oh ja en hij had nog een wii liggen, heb ik maar gelijk meegenomen voor mijn broertje.
De productiedatum is in iedergeval erg hoopvol (na november), alleen het feit dat er echt nog 0 benqs in europa gesignaleerd zijn (en het feit dat er ook samsungs in 360's na november zijn gesignaleerd) doet mij toch denken dat hij hier ook niet in zal zitten.yah schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:04:
Ik ben zojuist door een vriendelijke medewerker geholpen om in de supersize pack te kijken.
Hier zijn de gegevens:
...
...
Toch is hij een iets "nieuwer" dan al die 0642's die de huidge premiums hebben.
[ Voor 3% gewijzigd door Stefmeister op 28-03-2007 14:22 ]
Weet iemand trouwens of de 360 remote ook werkt op de Wireless ontvanger voor windows? Zou wel handig zijn als ik 'm ook kan gebruiken voor Vista Media Center.
Blake recently informed you about the new quieter DVD drives coming to Xbox 360s and the boys at Xbox-Scene tell us what drives we have in our obnoxiously loud consoles. In case you missed it, all Xbox 360s manufactured after November of 2006 are equipped with drives from BenQ-LiteON-Phillips. Be sure you didn’t get screwed if you recently purchased a 360.
[/link]http://crunchgear.com/200...e-a-quiet-drive-xbox-360/
ola
De amerikaanse xboxen worden door een ander team gemaakt; CSON, de PAL systemen voornamelijk door FDOU en ADUE (pes, gow en supersize). Puur een datum na november geeft geen zekerheid, maar slechts een kans om een benq te krijgen. En bij een CSON ligt deze nog eens aanzienlijk hoger dan bij de PAL teamsyah schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:30:
ik heb wel dit gevonden, maar of dat ook voor nl geldt?
Blake recently informed you about the new quieter DVD drives coming to Xbox 360s and the boys at Xbox-Scene tell us what drives we have in our obnoxiously loud consoles. In case you missed it, all Xbox 360s manufactured after November of 2006 are equipped with drives from BenQ-LiteON-Phillips. Be sure you didn’t get screwed if you recently purchased a 360.
[link]http://crunchgear.com/2007/02/14/do-you-have-a-quiet-drive-xbox-360/ [/link]
Maar goed, ik ga sowieso voor de supersize, kan ik eindelijk PES en GoW spelen die ik hier al een tijdje heb liggen
[ Voor 6% gewijzigd door Stefmeister op 28-03-2007 14:42 ]
Wat is je NAT status als je je connectie op de xbox controleerd? Als die 'stricted' of 'moderate' is moet je poortjes open gaan gooien.Niborit schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 18:02:
Weet iemand welk modem geschikt is voor xbox live?
Heb nu een Zyxel 2602 HW-D1A en ik krijg hem maar niet goed geconfigureerd.
Om de 20 a 30 minuten word ik ervanafgeflikkerd,"connection to the host has been lost"
Echt alles geprobeerd.
Ik zoek een modem dat optimaal werkt met het Tiscali netwerk,gegarandeerd werkt met xbox live,
en beschikt over VOIP poorten.
Adviezen/ervaringen worden zeer gewaardeerd.....
Hoe moet dat?
-Xbox vast IP adres geven
-In de NAT tabel van je router de poorten 88 en 3074 openzetten naar het vaste IP aders van de xbox (dit gaf bij mij de NAT status 'moderate' ik heb de zyxel Prestige 2602H-61)
-Om de NAT status op 'open' te krijgen moet je ook nog de firewall configureren. Ga naar firewall, rule summary, WAN to LAN, insert new rule, Edit Customized Services -> Daar moet je twee nieuwe customized services aanmaken 'xbox 1 TCP/UDP 3047' en 'xbox 2 TCP 88'. Deze twee services moet je toevoegen aan de new rule die je aan het maken bent (de twee reeds toegevoegde services any(udp) en any (tcp) kun je verwijderen, vervolgens klik je op apply, start de router en xbox op nieuw op en als je dan de connectie test moet je NAT op open staan.
Ik weet niet of jouw router menu geheel hetzelfde is als die van mij, maar ik ga er vannuit dat er weinig verschil in zit (zelfde merk alleen een nieuwer model), met een beetje zoeken en logisch nadeken zou ja al het bovenstaande terug moeten kunnen vinden (en probeer het een aantal keer, bij mij lukte het ook niet direct, heeft een hele tijd geduurd voor ik door had hoe ik de NAT op open kreeg, met een moderate NAT kun je trouwens ook goed multiplayer sessie joinen).
Weet iemand wanneer Brothers in Arms: Hell's Highway uit komt
[ Voor 3% gewijzigd door Xander84 op 28-03-2007 14:56 ]
Wijsneus, je weet best wat ik bedoel!TheVMaster schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:04:
[...]
Maar op die externe Fat32 disk kun je geen gedownloade HD films of bv. demo's opslaan.
Je kunt toch streamen via de 360 vanaf je pc? wat als je nou op je pc deze HD films hebt staan? kun je ze toch ook afspelen, daarvoor heb je geen grotere harddisk nodig. Salliant detail, ben nog niet in het bezit van een lcd of plasma die HD aankan
Demo's zijn handig om een spel even uit te proberen om deze eventueel aan te schaffen maar ik laat ze niet eeuwig op een disk staan. Voorlopig zullen er ook geen demo's uit gaan komen die de 13gb aan vrije ruimte op de 20gb disk zullen overschreiden.
[ Voor 3% gewijzigd door Pepigno op 28-03-2007 14:51 ]
En is het mogenlijk om gegevens over te zetten van game profiel naar een andere (op de zelfde hard disk).???
Owh nee dat streamen werkt superPepigno schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:49:
[...]
Wijsneus, je weet best wat ik bedoel!(sorry Vmaster was eigenlijk voor astennu bedoeld
)
Je kunt toch streamen via de 360 vanaf je pc? wat als je nou op je pc deze HD films hebt staan? kun je ze toch ook afspelen, daarvoor heb je geen grotere harddisk nodig. Salliant detail, ben nog niet in het bezit van een lcd of plasma die HD aankandus waarom zou ik uberhaubt HD nodig hebben op dit moment?
Demo's zijn handig om een spel even uit te proberen om deze eventueel aan te schaffen maar ik laat ze niet eeuwig op een disk staan. Voorlopig zullen er ook geen demo's uit gaan komen die de 13gb aan vrije ruimte op de 20gb disk zullen overschreiden.
En ik heb al een aantal keer opruiming gehouden omdat me HD weer vol zat. Ik bewaar die demo's en filmpjes wel. Doe ik op me PC ook alleen daar heb ik 1 TB.
[ Voor 7% gewijzigd door Astennu op 28-03-2007 14:59 ]
Vergeet niet even te wachten tot vrijdag! Toch weer twee gratis games....Stefmeister schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:41:
[...]
De amerikaanse xboxen worden door een ander team gemaakt; CSON, de PAL systemen voornamelijk door FDOU en ADUE (pes, gow en supersize). Puur een datum na november geeft geen zekerheid, maar slechts een kans om een benq te krijgen. En bij een CSON ligt deze nog eens aanzienlijk hoger dan bij de PAL teams
Maar goed, ik ga sowieso voor de supersize, kan ik eindelijk PES en GoW spelen die ik hier al een tijdje heb liggen
13gb is op dit moment ruim voldoende voor de "console" doeleinde van de 360 en voor de huidge mulimedia doeleinden die het hier (in Europa) heeft. Het zal volgens mij nog zeker een jaar duren voordat je hier in Europa die 120gb "nodig" hebt, en dat dan ook nog eens alleen maar als je dus van die extra multimedia functionaliteit gebruik wilt maken.
Wat betreft het streamen via de 360 kan ik niet oordelen , weet alleen dat het mogelijk is. Op mijn oude xbox werkte dit prima (al scheen HD niet te werken maar goed al eerder gemeld, heb ik niets aan als je nog in het bezit bent van een breedbeeld crt). Ik haalde het alleen aan als alternatief voor een externe disk aangezien bij jullie ook niet geheel duidelijk is of films (in wat voor een formaat dan ook) afgespeeld kunnen worden vanaf een externe disk.Astennu schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:58:
[...]
Owh nee dat streamen werkt superen jullie hebben het over een losse USB hd dat is toch wat anders als streamen. En die 120 GB HD zou er voor moeten zorgen dat je meer films van de marketplace kan downloaden en kun bewaren. Je kunt geen films naar je PC over zetten.
En ik heb al een aantal keer opruiming gehouden omdat me HD weer vol zat. Ik bewaar die demo's en filmpjes wel. Doe ik op me PC ook alleen daar heb ik 1 TB.
Het is nu toch nog niet mogelijk om films te downloaden via Marketplace? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je de te downloaden films niet eeuwig kunt bewaren en dat je ze binnen een bepaalde tijd moet bekijken, kan het mis hebben...
Vorige week geloof ik, hadden ze de Premium in de aanbieding voor 299 bij de duitse mediamarkten.SCIxX schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:23:
Ben net naar de mediamarkt geweest in groningen en de xbox360 premium kost hier nog 389euro. Is dit het goedkoopste waarvoor hij te halen is? De meeste combi's met GoW (welke ik sowieso wil) zie ik voor ongeveer 440 liggen, scheelt weinig dus...
Zie folder: http://www.mediamarkt.de/multimedia-prospekt/
[ Voor 6% gewijzigd door crzier op 28-03-2007 15:18 ]
Poeh, dat scheelt wel zeg. Helaas is duitsland niet echt een optie voor mij. Ik moet sowieso nog even een maand wachten voordat ik de centen heb, maar hoop wel dat ik voor de combi premium + GoW minder dan 440 kwijt zal zijn.crzier schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:17:
[...]
Vorige week geloof ik, hadden ze de Premium in de aanbieding voor 299 bij de duitse mediamarkten.
Zie folder: http://www.mediamarkt.de/multimedia-prospekt/
Amazon.de is 'ie € 328.97 + € 6 verzendkosten. Zit te denken om 'm daar te bestellen, want ophalen in Duitsland is geen optie voor mij. Misschien een optie voor je ?SCIxX schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:23:
[...]
Poeh, dat scheelt wel zeg. Helaas is duitsland niet echt een optie voor mij. Ik moet sowieso nog even een maand wachten voordat ik de centen heb, maar hoop wel dat ik voor de combi premium + GoW minder dan 440 kwijt zal zijn.
Dat 1080p niet altijd werkt via component ligt natuurlijk aan die malloten die die tv's ontwerpen en geen flauw benul hebben waar de consument op zit te wachten!Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:08:
[...]
jep it's official....
screw microsoft... ik wil ook een hdmi poort, want 1080p werkt niet altijd via component... leuk dat we weer genaaid worden
het is dat die zwarte ook nog eens oerlelijk is
ola
Het is echt een heksenjacht jegens die Toshiba Samsungs...yah schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:47:
BE WARNED! I returned my amazon xbox, manufactured in September 2006, for a ebgames xbox, manufactured in December 2006, as I thought surely it would contain the new BenQ drive. IT DID NOT! A TOSHIBA-SAMSUNG DRIVE MOCKED MY CROSS-TOWN QUEST! Wait a while for the stock to turn over… vond ik op een forum.
Mja dat krijg je met mensen die alleen naar de klagende mensen kijken.
&
Ik ga er maar even van uit dat die Elite wel een nieuwe driver heeft
[ Voor 19% gewijzigd door Astennu op 28-03-2007 15:54 ]
Dat het nu over die nieuwe xbox gaat lijkt me toch redelijk logisch sinds hij nu dus vandaag officieel is aangekondigt.sander-sp schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:54:
Misschien kunnen we er gewoon is over ophouden, het is serieus niet leuk meer om dit topic te checken. 2 op de 100 berichten zijn leuk/nuttig. De rest gaat over die domme drives of over een nieuwe xbox. Opzich geen punt, maar er wordt ook steeds hetzelfde over gezegd...
Tja dat van die drives blijft voorbij komen omdat het allemaal zo "vaag" en "onduidelijk" is, hoewel het volgens mij bijna ophoud want die benq komt hier volgens mij toch niet meer
Overigens heeft Gamer.nl alvast van upcomming Xbox Live Arcade games gereviewed, en het ziet er gelukkig veel belovend uit
Nu nog even af van titels als Root Beer tapper en Paperboy.
Mee eens, er zullen vast drives zijn die stiller zijn, of een lager "kras-kans-percentage" hebben, maar ik heb het gevoel dat hier meer een vete aan de gang is.sander-sp schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:10:
Ja, dat zeg ik ook. Het is wel logisch maar het is echt niet nodig om 300 keer te herhalen dat je het wel, of niet met iemand eens bent
Iemand nog leuke nieuwtjes over spellen? Of interesses in nieuwe spellen, misschien leuk om het daar over te hebben
Persoonlijk kan ik niet wachten (zal wel moeten echter) op Mass Effect van Bioware. Baldur's Gate II was een van mijn favoriete spellen, en ik verwacht dat Mass Effect Bioware weer helemaal gaat laten glimmen.
Ook Halo3 (duh) heb ik erg veel zin in, al ben ik niet zo'n MP (deathmatch etc) fanaat. Co-op daarentegen gaat er bij mij in als virtuele (spreekwoordelijke) koek

Oh, hoe denkt men hier trouwens over Jericho en Alan Wake? Ik hoor er maar steeds weinig mensen over

&
Tja AW, klinkt veelbelovend, maar dat is echt nog zo ver weg, en is ook niet echt super veel over bekent (evenals Jericho)Weltschmerz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:16:
[...]
Oh, hoe denkt men hier trouwens over Jericho en Alan Wake? Ik hoor er maar steeds weinig mensen over
[ Voor 49% gewijzigd door SaN op 28-03-2007 16:23 ]
Mee eens, de eerste beste die nu nog durft te vragen of er een BenQ drive gespot is moet een 24 uurs ban krijgen.Weltschmerz schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:16:
[...]
Mee eens, er zullen vast drives zijn die stiller zijn, of een lager "kras-kans-percentage" hebben, maar ik heb het gevoel dat hier meer een vete aan de gang is.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Ik ken de serie "Jericho" niet, maar ik weet dat hierbij het verhaal geschreven is geworden door Clive Barker (en dus niet alleen zijn naam op het hoesje, maar echt geholpen met het ontwikkelen, door een script/verhaal te schrijven). Verder komt de naam Jericho van de stad, waar het ook over zal gaan.sander-sp schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:23:
Komt Jericho van de serie? Of is dat toevallig? Die gecamde demo van Alan Wake heeft me wel echt lekker gemaakt trouwens, zo veel vrijheid.
&
Voor zover ik weet is altijd bekend geweest dat de AV poort analoog is, dus kon je van het begin af aan weten dat daar geen HDMI kan worden uit getoverd. Microsoft zal dat dan ook echt niet gezegd hebben. Er zijn wel vanaf launch geruchten geweest, maar MS heeft er geen woord over gesproken. Dus dat compenseren kan je wel vergetenPhusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:12:
[...]
diegene die zei dat ik de specs toendertijd voldoende vond: er was geen keus, of wel dan? Ik wilde een xbox360, helaas had die geen hdmi poort, en die zou er ook nooit komen
nu is ie er wel... en dit is echt geen simpele upgrade zoals een IR sensor op de PS2... dit is een fundamentele verandering. De harde schijf kan me weinig interesseren.
Eerst blaten ze nog dat de AV poort op de 360 universeel is en er ook een HDMI opgezet zou kunnen worden, zodat iedereen HDMI heeft, en nu komen ze met dit ding.
Sorry, maar ik wordt niet graag keihard voorgegelogen en bezeikt. Jullie blijkbaar wel.
Verder, heb jij een 1080p HDTV?
Mijn NAT staat op open,al het bovenstaande heb ik al gedaan,alleen met de nieuwste firmware kan ik poort 3074 niet meer forwarden,dan krijg ik een internal error.(88 lukt wel)Xander84 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:48:
[...]
Wat is je NAT status als je je connectie op de xbox controleerd? Als die 'stricted' of 'moderate' is moet je poortjes open gaan gooien.
Hoe moet dat?
-Xbox vast IP adres geven
-In de NAT tabel van je router de poorten 88 en 3074 openzetten naar het vaste IP aders van de xbox (dit gaf bij mij de NAT status 'moderate' ik heb de zyxel Prestige 2602H-61)
-Om de NAT status op 'open' te krijgen moet je ook nog de firewall configureren. Ga naar firewall, rule summary, WAN to LAN, insert new rule, Edit Customized Services -> Daar moet je twee nieuwe customized services aanmaken 'xbox 1 TCP/UDP 3047' en 'xbox 2 TCP 88'. Deze twee services moet je toevoegen aan de new rule die je aan het maken bent (de twee reeds toegevoegde services any(udp) en any (tcp) kun je verwijderen, vervolgens klik je op apply, start de router en xbox op nieuw op en als je dan de connectie test moet je NAT op open staan.
Ik weet niet of jouw router menu geheel hetzelfde is als die van mij, maar ik ga er vannuit dat er weinig verschil in zit (zelfde merk alleen een nieuwer model), met een beetje zoeken en logisch nadeken zou ja al het bovenstaande terug moeten kunnen vinden (en probeer het een aantal keer, bij mij lukte het ook niet direct, heeft een hele tijd geduurd voor ik door had hoe ik de NAT op open kreeg, met een moderate NAT kun je trouwens ook goed multiplayer sessie joinen).
Bij de vorige firmware kon ik deze nog wel forwarden,alleen mocht dat niet baten.
Ook heb ik upnp aangevinkt,dit was al voldoende om mijn NAT op open te krijgen.
Downloaden van de marketplace gaat perfect,alleen als ik een game join in Gears of War word ik steevast ervanaf gegooid na 20-30 minuten.
Nu zijn dit Amerikaanse servers,maar toen ik co-op met mijn neefje aan het spelen was gebeurde dit ook,toen kon ik zelfs helemaal niet meer op live.Het uit- en aanzetten van het modem loste dit op.
Via Google kom je meerdere mensen met dit modem en probleem tegen,maar geen oplossing.
Heb nu een ouwe speedtouch 716 geleend om te testen,alleen schijnt deze minder goed met het Tiscali netwerk te werken...
Volgens mij is de consument eerder het probleem, die willen 1080p lcd schermen voor 600 euro, ja als producent moet je dan slechtere kwaliteit leveren met aansluitingen waar je niks aan hebt.Ferry34 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:44:
[...]
Dat 1080p niet altijd werkt via component ligt natuurlijk aan die malloten die die tv's ontwerpen en geen flauw benul hebben waar de consument op zit te wachten!
Ze moeten echt eens iets doen aan die ondoorzichtingheid van al die kabels voor die spel computers tegenwoordig. Vroeger was het gewoon 1 kabel erin dauwen en klaar, nu heb je composite, vga, component, HDMi, scart en ga zo maar door. Als consument heb je hier natuurlijk niks aan. microsoft mag best een uitgebreidde vergelijking op hun site zetten wat elke kabel precies doet.
Ja,zie ook mijn bovenstaande post.Gunner schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 07:57:
[...]
Ik zit nu al maanden op XBOX Live via een hetzelfde modem van Tiscali en heb deze problemen nu nog nooit gehad. Dus om te zeggen dat dit modem niet optimaal zou werken, nee. Doet het perfect.
Heb je uPnP aan staan?
Heb jij verder nog iets ingesteld,wat zie ik over het hoofd?
Lul niet, er is nooit gezegd dat ie niet zou komen. Je blinde gezeik (ja, gezeik, ik heb geen zin meer om subtiel te doen over dit soort ronduit stupide geneuzel) doet je even vergeten wat de echte feiten waren: namelijk dat de Xbox 360 v1 enkel een analoge uitgang heeft, en je daar dus per definitie geen DVI-D of HDMI uit kunt trekken. Er is nooit gezegd dat er later geen upgrade zou komen die het wel mogelijk zou maken, sterker nog daar ging iedereen wel enigszins vanuit dat het ooit zou gebeuren.Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:12:
[...]
diegene die zei dat ik de specs toendertijd voldoende vond: er was geen keus, of wel dan? Ik wilde een xbox360, helaas had die geen hdmi poort, en die zou er ook nooit komen
Jij bent hier degene die loopt te liegen en te zeiken. Als jij ergens een officiele claim van Microsoft vandaan kunt trekken dat er ooit een HDMI kabel voor de v1 zou komen, of dat er 5 jaar geen enkele upgrade zou komen voor de 360, DAN heb je recht van spreken.Sorry, maar ik wordt niet graag keihard voorgegelogen en bezeikt. Jullie blijkbaar wel.
Of ruil gewoon je 360 in voor een PS3 of een Wii, kunnen wij lachen als je over 1 a 2 jaar in de Wii en PS3 threads ook weer gaat blaten. Je weet al dat de Wii v2 met DVD playback is aangekondigd?
Er is een minor upgrade. Een kleurtje en een fucking output method. Na anderhalf jaar. Die anderhalf jaar geleden nog niet kon bij gebrek aan specs. Live with it.
Dat scheelt zeker wat centjes, wel weer wat lastiger met garantie etc. als je zit met garantie.-d- schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 15:29:
[...]
Amazon.de is 'ie € 328.97 + € 6 verzendkosten. Zit te denken om 'm daar te bestellen, want ophalen in Duitsland is geen optie voor mij. Misschien een optie voor je ?
Mensen kunnen besluiten alsnog de xbox 360 (core/premium) te kopen om vervolgens deze 'nieuwe' box te zien.
Nou, ken ik PHUSEBOX ook al wat langer dan vandaag, maar ergens heeft hij wel een punt. Veel mensen willen 1 keer geld flink uitgeven en dan niet meer druk hoeven maken om 'hdmi-upgrades'.. "ik had toch de duurste?"
MS had makkelijk een digitale poort kunnen aanbrengen met 'EXT1' derop...voor een toekomstig hdmi 1.3 koppelblokje
Ik maak me er nog steeds niet druk over... nieuwe kabel-optie / spuitkleurtje / 120GB...
offtopic: ik ben nog steeds benieuwd waar de dvd-videobeperking aan ligt bij de huidige Wii(v1)
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Je zou bijna gaan denken dat je betaald werd door Redmond, currycurry684 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:56:
[...]
Lul niet, er is nooit gezegd dat ie niet zou komen. Je blinde gezeik (ja, gezeik, ik heb geen zin meer om subtiel te doen over dit soort ronduit stupide geneuzel) doet je even vergeten wat de echte feiten waren: namelijk dat de Xbox 360 v1 enkel een analoge uitgang heeft, en je daar dus per definitie geen DVI-D of HDMI uit kunt trekken. Er is nooit gezegd dat er later geen upgrade zou komen die het wel mogelijk zou maken, sterker nog daar ging iedereen wel enigszins vanuit dat het ooit zou gebeuren.
[...]
Jij bent hier degene die loopt te liegen en te zeiken. Als jij ergens een officiele claim van Microsoft vandaan kunt trekken dat er ooit een HDMI kabel voor de v1 zou komen, of dat er 5 jaar geen enkele upgrade zou komen voor de 360, DAN heb je recht van spreken.
Of ruil gewoon je 360 in voor een PS3 of een Wii, kunnen wij lachen als je over 1 a 2 jaar in de Wii en PS3 threads ook weer gaat blaten. Je weet al dat de Wii v2 met DVD playback is aangekondigd?
Er is een minor upgrade. Een kleurtje en een fucking output method. Na anderhalf jaar. Die anderhalf jaar geleden nog niet kon bij gebrek aan specs. Live with it.
Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com
Verwijderd
Iemand een idee hoe dit komt?
Hoe is het beeld als je de xbox op een gewone monitor aansluit?
Alles zou in principe haarscherp moeten zijn; mogelijk kan je tv geen goede vga-signalen op hoge resolutie verwerken..
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Verwijderd
Is het de eerste keer dat je iets aansluit op je VGA poort? ik had ergens gelezen dat bij sommige tv's je het aangesloten hebt op bijvoorbeeld je PC, dat ie dan die resolutie vasthoudt.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

vga-kabel

component-kabel

vga-kabel

component-kabel
[ Voor 59% gewijzigd door TranceSetter op 28-03-2007 22:27 ]
Mijn ervaring om mijn 32inchTranceSetter schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 22:18:
Ik heb een Samsung LE26R71B. Op mijn pc heb ik hem weleens aangesloten, en ook op 1360x768. Op de xbox heb ik dit ook ingesteld. Hier een paar vergelijkingsfoto's...
[afbeelding]
vga-kabel
[afbeelding]
component-kabel
[afbeelding]
vga-kabel
[afbeelding]
component-kabel
VGA scherper
Component kleurrijker
Hoe is het bij jou in beweging? Ik prefereer VGA, maar heb Component nog als backup liggen
[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 28-03-2007 22:47 ]
Je had liever gehad dat er geen verbeteringen gemaakt zouden worden?Phusebox schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 09:12:
[...]
Bovendien, toen de xbox360 gelanceerd werd, was er geen vraag naar een hdmi want er was toen nog helemaal geen ondersteuning voor 1080P.
Pas toen 1080P ondersteund werd, bleek dat de fabrikanten van full hd-tv's vaak alleen ondersteuning van full hd gaven via hdmi en niet via component. Dat lijkt mij de fout van de tv-producenten. Echter werd hierdoor de vraag naar hdmi op de xbox360 wel groter.
Je wordt niet graag voorgelogen? Het verbaast me dat je het niet aan hebt zien komen dat er een hdmi-versie op de markt zou komen. Tuurlijk ontkende Microsoft toen er foto's uitlekten van een xbox360 met hdmi, maar ik garandeerde toen al op diverse fora dat er n xbox360 met hdmi er zou komen, simpelweg omdat de consument er om vroeg.
Maar waarom ben je nu boos? Je kan toch gewoon je games blijven spelen?
Heb jij n 120 GB harde schijf nodig in je xbox? Ik niet, ik zou niet weten waarvoor. Je kan overigens wel een 120GB aan je xbox360 hangen. Heb je misschien een full hd tv die geen 1080p ondersteunt via component? Kans is klein en anders moet je bij de fabrikant klagen.
Ik spaar zelf nog ff voor zo'n full hd lcd en dan koop ik de hd-dvd speler er wel bij. De nieuwe full hd's ondersteunen wel 1080p over component dus heb ik geen reden om n nieuwe te kopen.
Ik hoop dat ze de xbox360 gewoon blijven doorontwikkelen hoor!
Dit topic is gesloten.