Het Grote World of Warcraft topic - Deel 110 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.652 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:36:
[...]

Die site is er volgens mij niet meer.
Maar er waren plannen (van Silk_dude en mij) om een geheel nieuwe site te ontwikkelen. Vooralsnog geen tijd voor gehad.
Ok dat vind ik dus wel een strak plan !
Ik zou zeggen, laat even van je horen mocht je wat hulp kunnen gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:57
Zitten er eigenlijk wel mensen van Genjuros hier op GoT? Lijkt me ook wel interessant..

Anders zal ik binnenkort wel even een scriptje fixen waar iedereen dat kan submitten :P

edit:

Anders lees ik even 3 post van tevoren O-) :z

[ Voor 14% gewijzigd door danslo op 28-03-2007 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32
cls schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:43:
Zitten er eigenlijk wel mensen van Genjuros hier op GoT? Lijkt me ook wel interessant..
Het is dat ik al druk bezig was op Boulderfist, maar anders was ik een Genjuros'er :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Anders zal ik binnenkort wel even een scriptje fixen waar iedereen dat kan submitten :P

edit:

Zat, Genjuros is crap (horde side). verschillende oud guildies zijn ook al naar Outland gekomen waar we onze guild opnieuw gestart hebben. Bevalt echt zoveel beter dat ik Genjuros totaal niet mis ofzo.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:44

edit:

Yup, Alleen horde ;) (ik vraag me altijd af wat de perceptie is over bepaalde spelers, omdat sommigen en een bepaalde warrior in het bijzonder echt zo hard sucken aan horde side, denk je een instance group te vinden zit hij er in /leave party)

[ Voor 23% gewijzigd door TroX op 28-03-2007 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Rakkerzero schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:36:
[...]

Die site is er volgens mij niet meer.
Maar er waren plannen (van Silk_dude en mij) om een geheel nieuwe site te ontwikkelen. Vooralsnog geen tijd voor gehad.
De 'collega' forum users bij Fok! hebben al zo'n site opgezet. http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php
Ik sta er ook ergens tussen geloof ik... Thread hiero http://forum.fok.nl/topic/998611/5/50

[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 28-03-2007 17:48 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
TroX schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 17:45:
[...]

Yup, Alleen horde ;) (ik vraag me altijd af wat de perceptie is over bepaalde spelers, omdat sommigen en een bepaalde warrior in het bijzonder echt zo hard sucken aan horde side, denk je een instance group te vinden zit hij er in /leave party)
Als er alleen maar Horde is dan kom ik daar wel spelen :P Ik speel nu op Hellfire en daar zijn niet veel mensen die horde zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:31
nvm optie gevonden

[ Voor 91% gewijzigd door Killion op 28-03-2007 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Grrr gisteren 7-8 keer gewiped in sethhek halls op de final boss en vandaag 4 keer ook op de final boss in Shattered Halls. Ik (priest) en een guildie (prot. pally) snapten er al nix van totdat we de damage meters bekeken... In sethhek halls hadden we 2 mages bij ons die beide een dps hadden van 110 en in Shattered Halls een hunter en een mage die respectievelijk 105 en 115 dps hadden... Zo krijg je natuurlijk nooit een boss down :( en ik wil zo graag mijn dungeon set! :D

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:45
Potame schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:16:
Grrr gisteren 7-8 keer gewiped in sethhek halls op de final boss en vandaag 4 keer ook op de final boss in Shattered Halls. Ik (priest) en een guildie (prot. pally) snapten er al nix van totdat we de damage meters bekeken... In sethhek halls hadden we 2 mages bij ons die beide een dps hadden van 110 en in Shattered Halls een hunter en een mage die respectievelijk 105 en 115 dps hadden... Zo krijg je natuurlijk nooit een boss down :( en ik wil zo graag mijn dungeon set! :D
105/115...

wat hebben ze gedaan? lopen wanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
ImdaMned schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:33:
[...]

105/115...

wat hebben ze gedaan? lopen wanden?
Zoiets? Ik zou 't niet weten... die hunter zat gewoon z'n pijltjes te schieten en de mage... tsja.. Bij de trash mobs ging hij d'r zo doorheen, maar bij boss fights leek hij zich in te houden. Een beetje hunter / mage heeft toch minstens 300-400 dps tijdens een boss fight?

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat dampen magic precies doet :9

En is die pvp set het waard voor al die lange tijd die honor te verzamelen of valt het wel mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Potame schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:37:
[...]

Zoiets? Ik zou 't niet weten... die hunter zat gewoon z'n pijltjes te schieten en de mage... tsja.. Bij de trash mobs ging hij d'r zo doorheen, maar bij boss fights leek hij zich in te houden. Een beetje hunter / mage heeft toch minstens 300-400 dps tijdens een boss fight?
zelfs met autoshot doe je al meer dps volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Gisteren Sethekk Halls gedaan. Laatste baas, 2x gewhiped. 3e poging, iedereen dood behalve de rogue. Had nog 1% over ofzo, en de boss ook. Voor dat soort momenten doe je het, prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Kan iemand me into lvling m'n NE priest praten? :( Alt guild beschikt op het moment over like één high lvl Holy priest en 't is wel handig als ik de mijne lvl en respec. Respec heb ik geen moeite mee, maar dat ding van 42 naar 70 werken geeft me wat meer bezwaar. Talk me into it plx. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Exitium schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:11:
Kan iemand me into lvling m'n NE priest praten? :( Alt guild beschikt op het moment over like één high lvl Holy priest en 't is wel handig als ik de mijne lvl en respec. Respec heb ik geen moeite mee, maar dat ding van 42 naar 70 werken geeft me wat meer bezwaar. Talk me into it plx. :(
hup... lvl'en jij! :P

en (shadow)priest is echt een van de makkelijkste classes om te lvl'en... (en ik kan 't weten ;) :P)
als jij een pala naar lvl 70 krijgt moet een priest een eitje zijn

[ Voor 6% gewijzigd door Viggen op 29-03-2007 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Viggen schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:15:
[...]

hup... lvl'en jij! :P

en (shadow)priest is echt een van de makkelijkste classes om te lvl'en... (en ik kan 't weten ;) :P)
als jij een pala naar lvl 70 krijgt moet een priest een eitje zijn
Pala is niet zo moeilijk, sta over de 120 days played nu en 't is nog steeds de class die me het meest trekt. Werd op m'n rit naar 60 vaak meegenomen naar instances als Maraudon (lvl 43), Sunken Temple (lvl 45) en BRD (lvl 50) door m'n toenmalige guildies waar ik altijd healde. (met een priest die bijsprong indien nodig) Op 60 Holy gespecced voor instances/raiding en voor PvP in dec/jan weer eens retri gedaan, geweldig om weer 'ns echte dmg te hebben. Wilde zo TBC ook lvlen maar bij de eerste instance met mij en een feral als healers liep het al mis bij de dragonboss, dus maar weer gerespecced en als Holy gelvled. Feit is dat een pala gewoon perfect bij me past, dat speelt sowieso makkelijk dan.

Om de een of andere reden speelt een priest gewoon wat minder, weet niet waar 't door komt. :(
BioHazard schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:06:
Gisteren Sethekk Halls gedaan. Laatste baas, 2x gewhiped. 3e poging, iedereen dood behalve de rogue. Had nog 1% over ofzo, en de boss ook. Voor dat soort momenten doe je het, prachtig.
Hehe, hadden wij vorige week bij Prince. Kwamen nogal in de problemen met de infernal spawns, werden de hoek ingedrukt. Hadden op een gegeven moment healers bij elkaar, links- en rechtsvoor infernals en daar achter de tank en melee dps. Kregen een infernal midden op de healgroep, wat niet iedereen doorhad omdat de tank inmiddels bij de ingang stond. Uiteindelijk op 3% nog met drie man over, tank, lock en ik. Tank eindigde met 3k health, lock met iets minder dan 1k en ik ging met 500ish mana dood vlak voor Prince. Echt geweldig om dat mee te maken, zeker met TS aan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Can't go wrong with 1337 healing 8)

Afbeeldingslocatie: http://xs113.xs.to/xs113/07134/1337.jpg

Slaap lekker! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Exitium schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:47:
[...]

Pala is niet zo moeilijk, sta over de 120 days played nu en 't is nog steeds de class die me het meest trekt. Werd op m'n rit naar 60 vaak meegenomen naar instances als Maraudon (lvl 43), Sunken Temple (lvl 45) en BRD (lvl 50) door m'n toenmalige guildies waar ik altijd healde. (met een priest die bijsprong indien nodig) Op 60 Holy gespecced voor instances/raiding en voor PvP in dec/jan weer eens retri gedaan, geweldig om weer 'ns echte dmg te hebben. Wilde zo TBC ook lvlen maar bij de eerste instance met mij en een feral als healers liep het al mis bij de dragonboss, dus maar weer gerespecced en als Holy gelvled. Feit is dat een pala gewoon perfect bij me past, dat speelt sowieso makkelijk dan.

Om de een of andere reden speelt een priest gewoon wat minder, weet niet waar 't door komt. :(
Mja, pala trekt me opzich niet echt... wel om te healen @ lvl 60 (nu 70)... maar om te lvl'en... dat is echt een drama, dps van drie keer nix en verder kan je ook nix gebeuren dus dan wordt 't voor mij al snel vrij saai :P

Maar heb jij tips voor mij om 't lvl'en van een pala iets interessanter te maken van lvl 60 naar 70? (spec / gear)

Ik ben met retri spec naar lvl 60 gelvl'ed maar die trage 2h'ers staan me een beetje tegen... en qua dps vond ik 't nou ook niet echt geweldig ;( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
As said ben ik als Holy pala gelvled, maar dat is alleen maar aan te raden met genoeg spelldmg. Liep zelf in 5/8 Judgement rond (en nog steeds tot ik vervanging heb voor m'n legs/belt, kinda unlucky @ drops) en dan is je dmg niet zo hoog als met een retribuild maar wel goed genoeg om te lvlen IMO. Ben [url=http://www.wowhead.com/?talent=qVEu0gzbxoxZVf0o]hiermee begonnen en heb nu dit, waarbij het punt in SoC nog naar Eye for an Eye moet, maar niet boeiend genoeg om 15g voor te betalen. Aanvalscycle is SotC, judgen, Holy Shock, SoR, Consecration rank 1, judgen, SoR, en vanaf daar puur SoR judgen en Consecration up houden. Niet zoveel button bashen als een rogue of iets, maar ongeveer net zo spannend als Mindblast, VE, SWP, Mindflay, Mindblast, Mindflay, Mindflay. ;)

Wat je wil om nog enigszins damage te doen zonder lading spelldmg is een retri spec, zoiets om te beginnen en dan via Sanctified Judgement (2 TP's), improved BoM (5 TP's) en Divine Intellect (rest) te lvlen. Gear, minstens 17% crit (liefst een paar procent meer, je haalt naast 5% conviction verder 3% via je JotC door talents), verder genoeg str/AP, paar procent to hit en mana/spelldmg niet helemaal negeren. Crit wil je hebben om Vengeance zoveel mogelijk up te hebben, 10% extra dmg is lekker. Zie het als warrior DPS plate met een aantal paladin spelldmg items ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudi
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-08 10:36
Idifix schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 18:29:
[...]

Als er alleen maar Horde is dan kom ik daar wel spelen :P Ik speel nu op Hellfire en daar zijn niet veel mensen die horde zijn :P.
A to H Ratio: 1.3 : 1
valt wel mee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 00:06:
Gisteren Sethekk Halls gedaan. Laatste baas, 2x gewhiped.
Ben je een duitser of zo ? Het is wipe, geen whipe. Alleen duitsers zeggen whipe en shure...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteren 66 gedinged en ook maar weer terug naar me affliction spec, felguard is grappig maar ligt me toch niet echt, en me dps in 5 mans suckte hard, dat of ik kan geen demon spec spelen :+
meteen met me afflic weer even Underbog in voor die 2 quests die ik nog moest en het ging als een speer.

Laatste 4 levels even asap proberen te halen met wat quests in nagrand en nog wat instances en dan zijn we er al weer

Wel balen 2 quests in Terrokar zijn nog steeds gebugged :F lekker antwoord ook weer van de GM "Yeah only way is to keep trying and hope it works" :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

ik cast zelf een frostbolt per 2.5 sec van ongeveer 1100, dat is dus 440dps en dan heb ik het neit over crits en instant (CoC, fireblast) dus 115dps zal idd wel alleen wanden zijn, lijkt me sterk.
Daarnaast is dat echt een vrij makkelijke eindbaas. Blijf uit zijnAOE en thats it, owja gebruik geen trinkets :) (of waren jullie allemaal l65)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:03

Snuffel

Vroem!

Om de een of andere reden speelt een priest gewoon wat minder, weet niet waar 't door komt.
Gevalletje L2P?
Heb zelf al twee priests gelevelled, en inderdaad: ze levellen in Shadow echt geweldig snel.
Gewoon tot lvl 60 je talents in de shadow tree stoppen, heel erg veel misplaatsen kan je daar in principe niet.
Zorg dat je een leuke +spir hebt en een lekkere +int en je kan vrijwel zonder pauze achter elkaar grinden.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik heb gisteren eindelijk de 70 gedingd :D. Gelijk een flying mount opgehaald en nu nog questen in Blade edge, Netherstorm, en Shadowmoon valley. Voldoende geld op te halen dus. Ook maar weer eens wat meer tijd in rep/tailoring/keys gaan steken.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Snuffel schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 07:59:
[...]

Gevalletje L2P?
Heb zelf al twee priests gelevelled, en inderdaad: ze levellen in Shadow echt geweldig snel.
Gewoon tot lvl 60 je talents in de shadow tree stoppen, heel erg veel misplaatsen kan je daar in principe niet.
Zorg dat je een leuke +spir hebt en een lekkere +int en je kan vrijwel zonder pauze achter elkaar grinden.
Geen l2play, gewoon de priest class niet leuk vinden. Net zoals dat ik de warrior class niet leuk vind.
[...]

vrôgger bij patchwork moesten de dmg dealers een dps hebben van 500+ gedurende 6 a 8 minuten (1 van de 2). Als je toen 600 spelldmg (unbuffed) had had je redelijk veel. Dat zou op lvl 70 al helemaal geen probleem moeten zijn + dat je nu betere talents en spells hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 16:54:
[...]

Zat, Genjuros is crap (horde side). verschillende oud guildies zijn ook al naar Outland gekomen waar we onze guild opnieuw gestart hebben. Bevalt echt zoveel beter dat ik Genjuros totaal niet mis ofzo.
ik had het een paar pagina's terug dus ook over Genjuros, na meer dan een jaar (zat wel een kleine pauze op shattered hand tussen) ben ik de realm eigenlijk spuugzat. De economie aan horde kant is verschikkelijk, je komt telkens dezelfde sukkels tegen, maar een paar guilds die echt aan het endgame gebeuren toekomen. Maar 1000 spelers aan horde kant is doodgewoon te weinig. Ik heb het er een beetje mee gehad. Ik denk dat ik mijn snelle flying mount nog ga halen op genjuros en misschien nog wat rep hier en daar maar dan ga ik toch echt eens guildies motiveren om te gaan verhuizen met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 23:51:
Weet iemand wat dampen magic precies doet :9

En is die pvp set het waard voor al die lange tijd die honor te verzamelen of valt het wel mee ?
Dampen magic nuanceerd alle magic die op je afkomt. Dus minder healing ontvangen en minder damage waarbij de healing meer gedempt wordt.

De pvp set is alleen de moeite waard als je ook echt alleen pvp speelt. Blizzard heeft er gelukkig voor gezorgd dat men dmv van pvp niet ineens mee kan doen met endgame guilds. De pvp sets zorgen nu voor burst damage en veel stamina, de rest is gegimped. De wapens zijn wel de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Is er iemand echt veel tevredener geworden van een server transfer? Of blijf je dan bezig? Bij ons gilde krijgen we wel eens een apply van iemand van een andere server. Meestal maken ze eerst een alt om de server te 'inspecten' en een gilde dat evt. bij hun past. We hebben 2x iemand zo aangenomen. De eerste kwam over met z'n main, de ander had een shaman (hebben we er al zoveel van) dus die is maar een level 1 priest begonnen en gaan levellen (is nu bijna 65). Ik vind het nogal veel moeite en risico. Op je eigen server ken je de gildes, de mensen, je vrienden, (ex) guildies enzo, weer kaal beginnen lijkt me zo saai.
Nog een vraagje, een ingame kennis had idd zo'n transfer gedaan, baalt ervan en wil terug. Kan je jezelf na een x aantal maanden weer terug laten zetten op je oude server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:21
P.P. schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:36:
Is er iemand echt veel tevredener geworden van een server transfer? Of blijf je dan bezig? Bij ons gilde krijgen we wel eens een apply van iemand van een andere server. Meestal maken ze eerst een alt om de server te 'inspecten' en een gilde dat evt. bij hun past. We hebben 2x iemand zo aangenomen. De eerste kwam over met z'n main, de ander had een shaman (hebben we er al zoveel van) dus die is maar een level 1 priest begonnen en gaan levellen (is nu bijna 65). Ik vind het nogal veel moeite en risico. Op je eigen server ken je de gildes, de mensen, je vrienden, (ex) guildies enzo, weer kaal beginnen lijkt me zo saai.
Nog een vraagje, een ingame kennis had idd zo'n transfer gedaan, baalt ervan en wil terug. Kan je jezelf na een x aantal maanden weer terug laten zetten op je oude server?
kan inderdaad wel , 1x in de 6 maanden geloof ik en kost je weer geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vraag Jarno maar ;) Die weet er meer vanaf ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 12:28:
[...]

ik was een dagger player ik had dagger in main hand en sword in off hand.
met deze build.
http://www.wowhead.com/?talent=ihecox0oZZx0es0h.
ik maakte best wel veel damage met die build maar vond tijd worden voor een andere.
nu draag ik vaak dagger in main hand en sword is off hand.
gister met mijn nieuw build gespeeld blackrock depth gedaan.
het ging wel ik moet alleen beetje goed omgaan met mijn nieuw talents :P
dit is wat ik nu hebt maar allleen in combat ingvoeld maar ik werk naar deze build.
http://www.wowhead.com/?talent=iG0cZMhEz0VzxrGotV0x :*)
Hehe nice, ik kan je build alleen niet bekijken doordat alles mbt wow geblocked is op dit na :D
Maar heb jij een snel sword dan ofzo? Is tog niet echt chill om die offhand te hebben? Ik had toen ik swords speelde een sword in mainhand van 2.60 en offhand een dagger van 1.40/1.60/1.80 voor de snelle poison procs >:)

Ik zit trouwens te pvpen voor de High Warlord set. Hij ziet er zo bruut uit, alleen vervang ik dat gewei door mijn rogue mask _/-\o_ , maar het duurt best lang hehe, ik heb ong 1k honor per dag. Ik speel dan niet heel veel, maar dat moet beter (lees sneller) kunnen tog? Ik wil graag streven naar 1 item per week, dat lijkt me wel haalbaar
Weakling schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:06:
[...]

Hmm, ik heb het tegenovergestelde op dit moment. Level 40 bereikt (nou ja 45 inmiddels), mountje gekocht, wat nu? Behalve uiteindelijk lvl60 bereiken (geen tbc) heb ik geen directe goals om naar toe te werken. Tis een beetje op routine grinden en wat quests doen enzo.

Zoals ik het op dit moment zie:
lvl 0 - 20: leuk omdat alles nieuw is.
lvl 20 - 40: nog leuker omdat je leert hoe je je karakter moet gebruiken.
lvl 40 - 60: saai, want je weet enigszins hoe je karakter te gebruiken, maar je level is te laag om met de echt interessante raids en instances mee te doen.

Nou geloof ik best dat er wel leukere dingen zijn als je tussen de 40 en 60 zit, maar ik heb ze nog niet echt weten te vinden. Neemt niet weg dat het nog wel steeds leuk genoeg is om door te spelen :)
Ik vond 0-20 juist irritant. Dat duurde bij mij het langst hehe. Toen ik lvl13 was echt een tijdje (2 a 3weken) niet gespeeld om tog maar weer verder te gaan. 20-40 werd leuk, toen ging ik het snappen. 40 - 60 was meer zoiets van: Ik ben er bijna !! :D En dat motiveerde ook heel veel. Vooral toen ik 50 dingde, moest het tempo nog een tandje hoger :+

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Als je alleen Pug-pvp-ed, moet je (mits alliance, iig op mijn battlegroup, daar wint Alliance alles in AV!!) gewoon lekker AV doen. Nothing beats 1k honor/half uur ^^

[ Voor 24% gewijzigd door Smultie op 29-03-2007 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
SMulTiE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:16:
Als je alleen Pug-pvp-ed, moet je (mits alliance, iig op mijn battlegroup, daar wint Alliance alles in AV!!) gewoon lekker AV doen. Nothing beats 1k honor/half uur ^^
Like I didn't notice : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Sorry Trollimmie, niet mijn schuld (ik zit meestal een beetje te idlen Oo)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:48
P.P. schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 08:36:
Cooldown van PCT service is 3 maanden. En dan zou je dus weer terug kunnen. Uiteraard tegen wederom een betaling.

Vraagje voor de alchemists hier. Welke mastery hebben jullie gekozen? Eerst leek transmuting me wel erg goed maar ik hoor dat de proc rate aardig tegenvalt.

Maar hoe zit het met elixir en potion mastery proc rates?

[ Voor 21% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-03-2007 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:16:
AV :X Ik heb dat echt maar 1x gedaan, ik snapte er niet veel van dus rende maar wat rond. Maargoed ik heb ook AV marks nodig, dus maar even proberen dan, thx :) (horde btw >:) )

Gister was echt zo leip. Ik wilde even wat honor halen want ik ging gister voetbal kijken (0-1 dat wel, ballewedstrijd, dat ook) en ik zat in AB. Ik rende wat rond en zat te observeren en hier en daar een allie te ambushen die gehavend uit een gevecht kwam, en ik vond het zo opmerkelijk rustig. Ik keek naar de score en het was 0-5 en onze recources tikte als een gek aan. Vervolgens zag ik verderop veel groen en rood, dus ging ik daar heen. Wat bleek nou, horde had alles al ingenomen en zat op de startplek van de allies alles neer te maaien. Ik weet niet hoe het gebeurde, maar ze walsten overal overheen. Zo vet >:) Potjes waren ook binnen 5 min afgelopen. Potjes ja, omdat de honor zo heel erg snel ging en ik 3x AB had gedaan achter elkaar :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Blijkbaar had je de mazzel in een fixed Horde groep te hebben gezeten dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
In onze battlegroup (en die van smultie dus ook) wint horde vaker WSG/AB dan alliance. Eye of the storm weet ik niet en de laatste AV overwinning door horde stamt nog af van closed beta in 2004 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Snuffel schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 07:59:
[...]

Gevalletje L2P?
Mwoah, weet wel hoe ik een priest moet spelen, liep op lvl 30 de lvl 30 elites buiten SM al af te maken zonder dat dat veel moeite kostte. Heb een full shadow build, 160ish spirit en 3.5k mana unbuffed op lvl 41. Denk dat ik met name wat interactie mis, priest DPS is met uitzondering van Mindblast nogal steady waardoor het herhalen tot in het extreme wordt.

Maar goed, misschien maar wat vrienden ninja'en voor een beetje powerlvlen. ;)
Kaap schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:25:
[...]
Elixir! Flask x4 procs ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[...]

Cooldown van PCT service is 3 maanden. En dan zou je dus weer terug kunnen. Uiteraard tegen wederom een betaling.

Vraagje voor de alchemists hier. Welke mastery hebben jullie gekozen? Eerst leek transmuting me wel erg goed maar ik hoor dat de proc rate aardig tegenvalt.

procrates zullen in principe hetzelfde zijn kwestie van geluk
de vraag is waar denk je het meeste gebruik van te kunnen maken/lijkt je het handigst

Flasks vallen trouwns onder Elixir Mastery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Reden wrom ik altijd alchemy neem (heb het op totaal 4 chars) is zodat ik voor mezelf elixirs en potions kan brouwen. Toch lekker als je je eigen healing/mana pots kan maken en de herbs die je overhebt gooi je op de AH voor een extra zakcentje.

Ja, ik moet zeggen, ik ben altijd fan geweest van alchemy. IMHO beste proffession die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:28:
Blijkbaar had je de mazzel in een fixed Horde groep te hebben gezeten dan ;)
Das een zgn Premade tog? Maar hoe kom ik daar dan in. Die zijn tog al pre made?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:43:
Reden wrom ik altijd alchemy neem (heb het op totaal 4 chars) is zodat ik voor mezelf elixirs en potions kan brouwen. Toch lekker als je je eigen healing/mana pots kan maken en de herbs die je overhebt gooi je op de AH voor een extra zakcentje.

Ja, ik moet zeggen, ik ben altijd fan geweest van alchemy. IMHO beste proffession die er is.
op zich een van de meest waardevolle proffs inderdaad, heb een lvl 48 alt mage met bijna 300 herbing en rond de 270 alch, maar heb niet de energie om haar te levellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

M'n priest had op lvl 35 al 300 alchemy, maar vind één char genoeg. Zo lastig is het niet om al m'n herbs daar te dumpen (heb wel meerdere herbers) en pots terug te sturen. Enchanting is trouwens super, zeker met die BoP ring enchants tegenwoordig. :)
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:44:
[...]

Das een zgn Premade tog? Maar hoe kom ik daar dan in. Die zijn tog al pre made?
Wij hebben ook wel 'ns een premade up waarbij iemand een queue mist (we zijn klaar, requeuen, speler vertrekt en vijf minuten later joint een ander), AV marks verkiest boven een farmrun WSG/AB of waarbij we gewoon niet met 10/15 spelers zijn, maar bijvoorbeeld maar met 8/12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja me lock heeft tailoring en herbing, heb nog wel een 60 mage die 300 herbing heeft, misschien dat ik die nog een keer level, maar alleen om te herben, ken zat alchs die gratis zut voor me zullen maken als ik herbs lever :)

Enchanting is inderdaad nice nu met die bop meuk, wel jammer dat ik waarschijnlijk nooit de dikke enchants uit de echt hogere instances zal kunnen halen

Op dit moment weer guildloos, vorige guild was toch te casual, paar core members geleaved en toen was het helemaal afgelopen :(

op 70 maar kijken of ik een niet te hardcore guild kan vinden voor kara enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sinds TBC zijn er weer een paar geweldige dingen bijgekomen. :*)

Vroeger had ik tailoring/skinning, maar dat heb ik toen op level 60 voor herbalism/alchemy ingeruild en nooit meer iets anders gewild. Nu ga ik gewoon blind voor die combo bij alle caster classes. De enige uitzondering van m'n druid; die had ik (en ga ik nu ook weer) mining/engineering geven, zodat ik ook wat items door kan spelen aan m'n mage. :D

Voor m'n Draenei priest had ik eerst het idee om voor mining/jewelcrafting te gaan, vanwege de bonus, maar de low-level items hebben voor mij hetzelfde probleem als bij tailoring: ik vind ze bagger. Alchemy is voor mij al veel sneller erg lonend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:46:
[...]

op zich een van de meest waardevolle proffs inderdaad, heb een lvl 48 alt mage met bijna 300 herbing en rond de 270 alch, maar heb niet de energie om haar te levellen :/
Ik heb een level 45 Warcock met bijna 300/300 alchemie en herbing. Wel lachen maar het gaat nu langzaam :(, ik probeer ook zoveel mogelijk rested te halen :p.

Ach met Joana's Horde Leveling Guide wil het gelukkig wel een beetje opschieten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
hmmz misschien moet ik me rogue anders maar herb/alch geven is al 70 met een normale flying mount

heeft nu mining/eng
hoewel mining wel nice is eigenlijk of gewoon mining en herbing :P

@Alu level door kreng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Gister undebog heroic met Resto Shaman, Holy Paladin, Warlock, Feral Druid (tank), en Mage..

Ging echt te goed gewoon, leek wel alsof we een normale instance deden. Iedereen heeft 4 badges of justice mogen looten en verder nog een hoop imba gear waaronder 2 epixxx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:57:
hmmz misschien moet ik me rogue anders maar herb/alch geven is al 70 met een normale flying mount

heeft nu mining/eng
hoewel mining wel nice is eigenlijk of gewoon mining en herbing :P

@Alu level door kreng :P
Ik wordt gewoon moe van al die gankers overal :(. Kheb gemiddeld wel 4 uur played voor 1 level :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MrVegeta schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:55:
[...]

Ik heb een level 45 Warcock met bijna 300/300 alchemie en herbing. Wel lachen maar het gaat nu langzaam :(, ik probeer ook zoveel mogelijk rested te halen :p.

Ach met Joana's Horde Leveling Guide wil het gelukkig wel een beetje opschieten.
Ik gebruik ook Joana's guide, speel Paladin. Sommige quests zijn wel wat te hard voor mijn class i.t.t. de hunter die Joana altijd speelt.

Toch gaat het vrij snel. Char is precies 3 weken oud, /played op 4 dagen ofzo, en zit op 46.5 nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:16:
[...]

Ik gebruik ook Joana's guide, speel Paladin. Sommige quests zijn wel wat te hard voor mijn class i.t.t. de hunter die Joana altijd speelt.

Toch gaat het vrij snel. Char is precies 3 weken oud, /played op 4 dagen ofzo, en zit op 46.5 nu.
Vind je een pallie niet verschrikkelijk saai? Endgame lijkt het me een hartstikke leuke class, maar bij het levellen ben ik echt niet verder gekomen dan level 11. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kaap schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:16:
[...]

Hm gaat gelijk op dus met mij, ben je ook bezig met professions? Sommige quests zijn idd wel lastig, orange Elite mobs afmaken. Gelukkig is mijn lock best wel imba :p.

Alleen jammer van me level 20 gear...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Had gisteren weer eens dikke fun :P

Ik was met mn dreanei naar Tirisfal Glades afgereisd om SM te doen. Helaas viel de party uit elkaar toen ik als eerste van de party in Tirisfal Glades aankwam, omdat er geen spelers te vinden waren die SM wilden doen.
Toen maar besloten om wat lol te trappen. :P
Beetje achter undead aan lopen enzo. Op de high level guards na, de meeste NPC weten te killen.
Daarna nog een lvl 7 undead geholpen met killen van zn mobs :P Kreeg constant /thanks van hem.
Dit ongeveer een uurtje volgehouden en toen weer terug naar Arathi Highlands gegaan om verder te grinden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 09:47:
Wij hebben ook wel 'ns een premade up waarbij iemand een queue mist (we zijn klaar, requeuen, speler vertrekt en vijf minuten later joint een ander), AV marks verkiest boven een farmrun WSG/AB of waarbij we gewoon niet met 10/15 spelers zijn, maar bijvoorbeeld maar met 8/12.
Aha, werkt het op die manier.

Pff ik moet zelf ook nog zoveel doen. Mining/engineering lvlen, me gear halen, attuned worden, heroic doen, exalted worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
[...]

ik heb potion gekozen omdat ik nog niets met transmutes of flasks doe. Moet wel de quest nog halen dus meer kan ik je helaas niet vertellen

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik alchemy gedropt voor tailoring, maar toen ik alchemy had heb ik voor elixir master gekozen.

Transmutes kan iedereen wel en procced toch bijna nooit en potions (super mana/healing/resistance) potions gebruik je ook niet zóveel als elixirs, en er is altijd wel een potion master in guild die deze kan.

Elixirs is gewoon super mooi om je stats daarmee te vergroten en gebruik die dan ook constant itt potions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:20:
[...]

Vind je een pallie niet verschrikkelijk saai? Endgame lijkt het me een hartstikke leuke class, maar bij het levellen ben ik echt niet verder gekomen dan level 11. :P
De eerste 35 levels waren boring met retribution. Op 35 gerespecced naar protection.

Blesing of Sanct. + Retribution Aura + Holy Shield + Seal of Light + Epic shield met thorns proc + Thorium Shield Spike = 6 mobs tegelijk barbequen en dan met vol health/mana het gevecht beeindigen.

Neej, prot spec is niet boring vind ik. De SCT spam in beeld is hilarisch IMHO.

[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-03-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:22:
[...]

Hm gaat gelijk op dus met mij, ben je ook bezig met professions? Sommige quests zijn idd wel lastig, orange Elite mobs afmaken. Gelukkig is mijn lock best wel imba :p.

Alleen jammer van me level 20 gear...
Och ik heb best redelijk gear op mijn Mage nu en kan makkelijk mobs aan die 2 lvl's hoger zijn dan mij. En daarnaast zit ik nu lekker te questen in gebieden waar vrij weinig Allie's zijn :P Ik zit nu ook alweer op 44. Eens kijken of ik van het weekend de 50 grens kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:56

Seraphin

Meep?

Hmm... gisteren lompe actie gehad met een COD mailtje.

Had met een N00b-altje in 1K needles Feet of the Lynx geloot, ik dacht al "Ka$$a" (Doen 50 - 60g op Kul Tiras). Om de een of andere reden niet op AH gegooid, maar via #trade aan de man gebracht. Door alle whispers die ik kreeg niet goed opgelet tijdens het versturen, dus ipv 50g COD, verstuurde ik de schoentjes + 50g van mezelf...... :( ;(

De persoon in kwestie heeft trouwens netjes de 50g terug gestuurd (was al een beetje een verassing), maar wat de schoenen betreft zij hij "bedankt en tot ziens". :/

* Seraphin slaps himself with a large trout

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Seraphin schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:06:

Had met een N00b-altje in 1K needles Feet of the Lynx geloot, ik dacht al "Ka$$a" (Doen 50 - 60g op Kul Tiras). Om de een of andere reden niet op AH gegooid, maar via #trade aan de man gebracht. Door alle whispers die ik kreeg niet goed opgelet tijdens het versturen, dus ipv 50g COD, verstuurde ik de schoentjes + 50g van mezelf...... :( ;(

De persoon in kwestie heeft trouwens netjes de 50g terug gestuurd (was al een beetje een verassing), maar wat de schoenen betreft zij hij "bedankt en tot ziens". :/

Ach heb ik wel eens gehad met een blue cloak op AH. Ipv 35g had ik er 35s van gemaakt. Tja die was zo verkocht. Het was ook nog eens rond kerst, dus iemand had een leuk kadootje.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hehe, zo heb ik een keer Hurricane, die toen nog voor 200g+ ging, voor 9g van AH geplukt rond kerst. Goeie vriendin die een lvl 51 hunter had, had een leuk kerstcadeautje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:06:
Gister undebog heroic met Resto Shaman, Holy Paladin, Warlock, Feral Druid (tank), en Mage..

Ging echt te goed gewoon, leek wel alsof we een normale instance deden. Iedereen heeft 4 badges of justice mogen looten en verder nog een hoop imba gear waaronder 2 epixxx :P
En wat voor epics waren dat? Toch niet met alleen stam en FR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 10:56
Hey allemaal,

Ik ben bezig met een paladin te levelen om healer te zijn op 70. Echter ben ik pas level 35 full protection en bezig met aoe grinding. Heb iemand gevonden die voor mij een Force Reactive Disk kan maken op level 60. Nu vraag ik mij dus af of de proc van dit item wordt beinvloed door +spelldmg.

Op thottbot staan wel reacties van mensen, maar kan daar niet helemaal duidelijk uit worden. Dus mischien dat er mensen hier ervaring mee hebben.

Het schild waar het om gaat.
http://www.thottbot.com/?i=39944

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:27:
[...]

En wat voor epics waren dat? Toch niet met alleen stam en FR?
Schoentjes van de laatste baas en de andere ben ik vergeten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Snuffel schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:53:
Dan ben je sociaal geisoleerd....
Ik speel sinds release dan is 2 60ies en een 70 niet erg indrukwekkend hoor ;) Ik hockey 3-4 keer per week, ga eigenlijk elke vrijdag de stad in, zaterdag regelmatig ook, heb een vriendin, en weet dat allemaal prima te combineren.

Maar bedankt voor je bezorgdheid!
morpheus schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:00:
Precies. De EULA heeft weinig met de wet te maken. Juist daarom is het juridisch interesant om te zien of blizzard hun regel "digitale bits kunnen geen waarde hebben in het echte leven" kan handhaven als iemand bij de rechter wil aantonen dat zijn tijd gezien kan worden als investering en dus een recht op die bits.
Je kunt dat wel proberen, maar de rechter volgt ook gewoon de wetten, en volgens de wet heb jij geen enkel recht op die data. Die data is van Blizzard, je account ook, en ze kunnen er mee doen wat je wil.
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:20:
Luister toch gewoon naar de mensen die er wel verstand van hebben. Wanneer gebruikersvoorwaarden of algemene voorwaarden (hoe je het ook wil vertalen) niet voldoen aan een aantal beginselen in de wet zijn deze gewoon ongeldig. Het is alleen een kwestie van wachten tot iemand met veel vermogen hier een rechtzaak van gaat maken. Een dikke portomonnee en nog meer moed heeft een mens wel nodig wanneer hij/zij Blizzard voor de rechter daagt.
Een rechtzaak in WAT? Je account is van Blizzard, ook volgens de wet. Of je je gelijk krijgt heeft echt geen fuck met hoeveel geld je hebt te maken.
Deze discussie is echt zo ongelooflijk saai, praat eens wat meer over het spel zelf in plaats van de algemene voorwaarden ervan. Als ik een mooi appartement huur ga ik toch ook niet iedereen lastigvallen met de huurvoorwaarden?
Als je het zo saai vindt, waarom begin je er dan over? Bovendien zit je er gewoon naast, zo blijven we bezig.
morpheus schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 14:36:
[...]

Ik mag het in mijn huis ook niet legaal maken om mensen met een hakmes om te leggen ook al heb ik een bord naast de deur hangen dat ik dat recht verkrijg als je binnenstapt.

Maar blijf gerust je best doen om blind te vertrouwen dat wat er in de EULA staat daadwerkelijk in zijn recht staat.
Die vergelijking slaat nergens op. Blizzard bevestigd in de EULA nog even wat er in de wet staat. Je account is van Blizzard, je betaalt voor een service. Dat service contract wordt gestopt als je je niet aan hun regels houdt. Daar is niks ontwettelijks aan. Nergens stelt Blizzard dat ze je fysiek iets aan gaan doen, dat is compleet wat anders, je hebt het over een misdaad hier.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach das nog niks, ik kocht 2 weken geleden op de AH Leggings of the Sly voor mijn Rogue voor 50 G. Dus ik loop naar de postbus om dat item in ontvangst te nemen. I.p.v. dat ik het item pak, druk per ongeluk op delete. 8)7 Na ja het toeval wou dat die legs een dag later dropten van een Elemental in Nagrand. Maar toch jammer, 50 G weg gegooit. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Ach das nog niks, ik kocht 2 weken geleden op de AH Leggings of the Sly voor mijn Rogue voor 50 G. Dus ik loop naar de postbus om dat item in ontvangst te nemen. I.p.v. dat ik het item pak, druk per ongeluk op delete. 8)7 Na ja het toeval wou dat die legs een dag later dropten van een Elemental in Nagrand. Maar toch jammer, 50 G weg gegooit. :|
En dat heb ik ooit gedaan met een Ony cloak, wel eentje van de guild, but still. :P GM wilde 'm ook niet teruggeven omdat 't geen technisch probleem was. :(
Snuffel schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 13:53:
Dan ben je sociaal geisoleerd....
En wat ben je als je *kijkt naar guildroster* een lvl 70 pala, lvl 70 warlock, lvl 70 hunter, lvl 60 priest, lvl 60 warrior en lvl 60 rogue hebt? En ook nog een avondje of vier per week raid en op school zit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 10:47:
[...]

De eerste 35 levels waren boring met retribution. Op 35 gerespecced naar protection.
Hm. Misschien dat ik het dan nog 'es ga proberen, kan m'n lock tenminste weer wat rested xp opbouwen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:53:
En wat ben je als je *kijkt naar guildroster* een lvl 70 pala, lvl 70 warlock, lvl 70 hunter, lvl 60 priest, lvl 60 warrior en lvl 60 rogue hebt? En ook nog een avondje of vier per week raid en op school zit? :P
Hmm, klinkt als een normale student :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
[...]

Weet je wel zeker dat je DPS meter deugt? er zijn nl meerdere manieren waarop deze DPS meten, bijvoorbeeld DPS over de hele run was natuurlijk veel lager ligt dan dps tijdens 1 bossfight aangezien je altijd momenten zal hebben tijdens een 1,5 uur durende run dat je wel in combat bent, maar even niets doet. De meeste dps meters rekenen voor dps nl Damage/Tijd in combat = dps. Dit is natuurlijk over een lange run niet accuraat. ik zelf wordt bijv door een bug met darkpact ook in combat gezet wanneer ik aan het darkpacten ben tussen pulls in. ook duurt het altijd na combat nog heel even voordat je ooc raakt.

beste mannier om echt iemands dps te zien is om de meter te resetten voor een langere bossfight en dan direct na de bossfight naar de meter te kijken. En dan het liefst tijdens een tank and spank fight waar de dpssers geen andere dingen hoeven te doen zoals inhouden, uit los rennen, decursen en noem maar op.

Murmur is bijvoorbeeld een heel goed gevecht om de ranged dps te bekijken aangezien deze vol kunnen nuken tenzij de tank een fout maakt. heb deze boss een stuk of 10x gedaan nu, waarvan ik 6 of 7 keer totaal geen damage pakte in het gevecht, en dus altijd van 40% tot 0% vol kon nuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:03

Snuffel

Vroem!

Hydra schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:41:
[...]

Ik speel sinds release dan is 2 60ies en een 70 niet erg indrukwekkend hoor ;) Ik hockey 3-4 keer per week, ga eigenlijk elke vrijdag de stad in, zaterdag regelmatig ook, heb een vriendin, en weet dat allemaal prima te combineren.

Maar bedankt voor je bezorgdheid!
:>

Kan ik weer met een gerust hart slapen nu ik dit weet :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Dennism schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:01:
[...]

Weet je wel zeker dat je DPS meter deugt? er zijn nl meerdere manieren waarop deze DPS meten, bijvoorbeeld DPS over de hele run was natuurlijk veel lager ligt dan dps tijdens 1 bossfight aangezien je altijd momenten zal hebben tijdens een 1,5 uur durende run dat je wel in combat bent, maar even niets doet. De meeste dps meters rekenen voor dps nl Damage/Tijd in combat = dps. Dit is natuurlijk over een lange run niet accuraat. ik zelf wordt bijv door een bug met darkpact ook in combat gezet wanneer ik aan het darkpacten ben tussen pulls in. ook duurt het altijd na combat nog heel even voordat je ooc raakt.

beste mannier om echt iemands dps te zien is om de meter te resetten voor een langere bossfight en dan direct na de bossfight naar de meter te kijken. En dan het liefst tijdens een tank and spank fight waar de dpssers geen andere dingen hoeven te doen zoals inhouden, uit los rennen, decursen en noem maar op.

Murmur is bijvoorbeeld een heel goed gevecht om de ranged dps te bekijken aangezien deze vol kunnen nuken tenzij de tank een fout maakt. heb deze boss een stuk of 10x gedaan nu, waarvan ik 6 of 7 keer totaal geen damage pakte in het gevecht, en dus altijd van 40% tot 0% vol kon nuken.
wil je je ranged sustained dps testen, ga dan naar dr Boom in Netherstorm
op max range staan en voluit nuken zal je ongeveer over 8 mins je dps kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Bokkie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:06:
[...]

op max range staan en voluit nuken zal je ongeveer over 8 mins je dps kunnen zien :)
Als binnen die tijd dr Boom niet dood is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:07
Bokkie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:06:
[...]

das ook een leuke tip, eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
barfieldmv schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:08:
[...]

Als binnen die tijd dr Boom niet dood is :D
650,000 HP

dus je bent waarschijnlijk zelfs langer bezig dan 8 minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik net mijn 2de char gestart heb na een periode van 6 mnd WoW-ban kreeg ik van een non-n00b char een complete load aan gear, bags, items e.d. ontvangen in mijn mailbox.
Bij elkaar ongeveer 200 g aan goodies...... (De char van wie ik het ontving was overigens al lvl 50+)

Ik heb mijn mond gehouden :X , niets geretourneerd en keihard gebruik gemaakt van de stuff.
Het levelen ging dolletjes want met 5 x 14 slot bags op level 10..... O-)

De char in kwestie heb ik nog wel eens mee ge-raid, maar er is geen woord over gesproken.
I call it luck.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

Je kunt dat wel proberen, maar de rechter volgt ook gewoon de wetten, en volgens de wet heb jij geen enkel recht op die data. Die data is van Blizzard, je account ook, en ze kunnen er mee doen wat je wil.

[...]

Een rechtzaak in WAT? Je account is van Blizzard, ook volgens de wet. Of je je gelijk krijgt heeft echt geen fuck met hoeveel geld je hebt te maken.

[...]

Als je het zo saai vindt, waarom begin je er dan over? Bovendien zit je er gewoon naast, zo blijven we bezig.

[...]

Die vergelijking slaat nergens op. Blizzard bevestigd in de EULA nog even wat er in de wet staat. Je account is van Blizzard, je betaalt voor een service. Dat service contract wordt gestopt als je je niet aan hun regels houdt. Daar is niks ontwettelijks aan. Nergens stelt Blizzard dat ze je fysiek iets aan gaan doen, dat is compleet wat anders, je hebt het over een misdaad hier.
Hydra, echt, dat paard is al 27 keer vermoord ondertussen. Stop es met rezzen en dan weer dood te meppen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Arm paard. Wordt altijd maar weer gesunderd en genuked door iedereen die vijf minuten over heeft om een post te tikken ;)

Gisteren de meest gruwlijk verkeerde avond gehad in Kara. Niks lukte en we zijn na de Maiden gestopt. Leek wel alsof elke shackle na vijf seconden brak. Gelukkig was iedereen het ook om 10 uur zat dus we hebben maar twee uur hoeven te huilen. Vanavond dan maar wraak en Kara clearen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Bokkie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:15:
[...]
650,000 HP

Firemage fireball ~ 1500 damage (en das zonder combustion/ignite/scorch)
=433 casts * 3.5 sec => 1500 secs => 25 minuten damn

Ik heb hem een keer neergenuked met een paar lucky crits en scorch en iemand die met de quest bezig was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:42:
[...]

Ok in het kader van "Het stomste dat je i WoW hebt gedaan..."

Mijn hunter heeft ooit eens haar eigen Hurricane ge-DE.
Die was toen inderdaad nog 200 gold waard.
Dat was niet een echt leuek avond.
Gelukkig hadden we een BS in de guild die de volgende dag met wat anders voor mij aan kwam. Fury of the wind of zo. Zeer toppe 1h axe.
Geluk bij een ongeluk...

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
barfieldmv schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:44:
[...]

Firemage fireball ~ 1500 damage (en das zonder combustion/ignite/scorch)
=433 casts * 3.5 sec => 1500 secs => 25 minuten damn

Ik heb hem een keer neergenuked met een paar lucky crits en scorch en iemand die met de quest bezig was :D
daarom krijg je voor de quest ook bommen die 125k damage doen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rochette schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:45:
[...]

Ok in het kader van "Het stomste dat je i WoW hebt gedaan..."

Mijn hunter heeft ooit eens haar eigen Hurricane ge-DE.
Die was toen inderdaad nog 200 gold waard.
Dat was niet een echt leuek avond.
Gelukkig hadden we een BS in de guild die de volgende dag met wat anders voor mij aan kwam. Fury of the wind of zo. Zeer toppe 1h axe.
Geluk bij een ongeluk...
Ik heb er ook 1.

Ik had zo een q gedaan, ik weet zelfs de naam nog ! Torgos, met die bigbird in Terrokar.
Ik heb zelf 2 trinkets. 1tje van de defilers en 1tje met defense rating 26 use: temp. 900 life

Bird doodgemept, q ingeleverd, trinket in ontvangst genomen, ff paar seconden nagedacht en toen gevendord. Later zag ik die trinket bij iemand anders en toen dacht ik: hey, die wil ik ook wel graag, dus vragen van: hoe kom jij eraan? ja die q met die vogel, Torgos. Aaah ok... shit.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Kaap schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:37:
[...]

Hydra, echt, dat paard is al 27 keer vermoord ondertussen. Stop es met rezzen en dan weer dood te meppen. :+
Wees gerust, ik heb al geen zin meer om verder te gaan. We hebben toch enkele fundamentele verschillende aannames. :+

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kaap schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:37:
Skeleton Warhorse Training :P
morpheus schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:57:
Wees gerust, ik heb al geen zin meer om verder te gaan. We hebben toch enkele fundamentele verschillende aannames. :+
Punt is dat jij 't niet snapt en ik wel ;) :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
[...]

Ik speel sinds release dan is 2 60ies en een 70 niet erg indrukwekkend hoor ;)
Klopt, lvl 70 priest, 61 hunter en 60 mage hier. Speel ook sinds release en echt helemaal niet idioot veel. Zelfs nog 2 speelstops van respectievelijk 6 maanden en 3 maanden ertussen gehad.
Ik schat zo in dat als ik alleen maar voor alts lvl'en zou zijn gegaan zonder die WoW pauzes ik toch zeker wel minimaal 3 chars op lvl 70 en nog eens 3 op lvl 60 had kunnen hebben.
Een hoop mensen verkijken zich op de hoeveelheid chars en lvl's die daaraan vast zitten. Er gaat zoveel meer tijd zitten in het spelen op lvl 60 en nu 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 11:01:
[...]

Och ik heb best redelijk gear op mijn Mage nu en kan makkelijk mobs aan die 2 lvl's hoger zijn dan mij. En daarnaast zit ik nu lekker te questen in gebieden waar vrij weinig Allie's zijn :P Ik zit nu ook alweer op 44. Eens kijken of ik van het weekend de 50 grens kan halen :)
Hm doe je wel goed Puyol :). Ik zit nu in Feralas, is wel mooi! Ik ga zo naar huis, lost/bleach kijken en dan 46 halen :p. Maar ik moet toch maar wat aan me gear gaan doen :(,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yellow|A schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:44:
Arm paard. Wordt altijd maar weer gesunderd en genuked door iedereen die vijf minuten over heeft om een post te tikken ;)

Gisteren de meest gruwlijk verkeerde avond gehad in Kara. Niks lukte en we zijn na de Maiden gestopt. Leek wel alsof elke shackle na vijf seconden brak. Gelukkig was iedereen het ook om 10 uur zat dus we hebben maar twee uur hoeven te huilen. Vanavond dan maar wraak en Kara clearen :)
Hehe, je hebt van die avonden. Ik zou gisteren niet naar Kara gaan. Ik heb geen drops meer nodig van de eerste bosses dus een andere priest mee. Word ik na een uur gewhispered op mn alt "We need you!" Hadden attumen niet dood en een gigantisch gebrek aan healing. Kwam erin eerste wat we deden was Attumen. mages die agro kregen, fury warrior die agro pakt. Het hele feest. Niet de beste poging dus.
Nog voor Hij op z'n paard stapte 3 dps dood en de druid. Met 6 man afgemaakt tijdens gevecht 2 keer shadowfiend, twee keer beide trinkes (bangle of ...somethiong... en ause'lese ...something...) 3 keer super mana pot en een dreamless sleep potion.

Nog een ticket geopend omdat die druid gereleased werd (waarschijnlijk omdat het gevecht zo lang duurde?) en dus de druid healing loot niet in ontvangst kon nemen. Ben benieuwd wat daar van komet. Iemand dit el eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Nee, ik zit in een guild waar mensen wél hebben ge-l2p-ed }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik betrap mij ook nog wel eens op releasen als een bossfight aan de gang is in kara.. omdat je bij de trash wel direct naar binnen kan rennen en dat nog wel eens een wipe kan schelen omdat de GY zo dichtbij is

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephilim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-06 21:35
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 10:55:
Ik vraag me af hoeveel mensen onterecht geband zijn. Het enige wat ik me kan herinneren zijn de Linux gebruikers die Blizzard kort daarna tegemoet kwam door wat dingen aan te passen, terwijl ze officiëel gezien niet eens Linux ondersteuning bieden.
Me me me! Zonder reden gebanned voor een 2 maanden en zonder verklaring / reden / refund / excuses m'n account teruggekregen.
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:52:
Ik zie undeads ook als [b]humans[b/] die het "licht" hebben gezien
Dat moet je vooral eens tegen Lady Sylvanas zeggen. Je weet wat zij was? Je hoeft hier geen verslag uit te brengen van haar antwoord hoor, ik denk niet dat je daar nog toe in staat zal zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 07:18:
Ben je een duitser of zo ? Het is wipe, geen whipe. Alleen duitsers zeggen whipe en shure...
Telkens ik dat lees, vraag ik me af waarom ongeveer 80% denkt dat het w-h-i-p-e gespeld wordt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:27:
[...]
Nee, ik zit in een guild waar mensen wél hebben ge-l2p-ed }:O
Lol, normaal niet zo'n probleem hoor. Maar de meesten waren nu nieuw. Waaronder de off-tank en die had duidelijk mindere spullen en moeite agro te houden. Tevens had die met TBC een warrior gerolld in plaats van rogue en was het de eerste keer dat hij een raid tankte. Wat warrior betreft is het dus l2p time voor hem. Ze waren dus al een uur bezig. SW stats synce en na de boss fight stond ik op 40% healing voor de gehele raid duur :P

De tweede groep 70's moeten gewoon nog wat betere gear halen uit de 5-mans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heeft iemand weleens een GM (Game Master) in WoW gezien??

* Zeror bedacht net dat ie nog nooit een GM ingame heeft gezien en vraagt zich af hoe die eruit zien in het spel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Rakkerzero schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 13:35:
Heeft iemand weleens een GM (Game Master) in WoW gezien??

* Exitium bedacht net dat ie nog nooit een GM ingame heeft gezien en vraagt zich af hoe die eruit zien in het spel. :P
Verschillende screenshots, heb er maar één van die online staat. :)

Afbeeldingslocatie: http://img148.imageshack.us/img148/5015/scfrognn5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Np hoor ^^ , wij hadden gisteren ook een goede:

We wilden meteen beginnen met Maulgar en Gruul, maar na een half uur wachten hadden we gewoon niet de goede klasses in de juiste verhouding online, gevolg: 2 groepen Kara.
Omdat we in onze groep ook niet zo'n goede indeling hadden en we wat tijd goed wilden maken, wilden we meteen beginnen met Opera Event. Komen we daar na een half uurtje thrash clearen aan; blijkt dat je eerst Moroes moet doen (anders start het hele event niet, wist ook niemand van ons.... *zucht*.
Wij dus terug naar Moroes waar al weer wat thrash voor was gerespawned, dus clearen we weer, doen Boss (met heal-paladin als tank in cloth gear omdat ie verder niks bij zich had en we maar 2 tanks hadden ^^). Daarna wéér respawns op weg naar Maiden/Opera.....duurde allemaal lekker lang :(

Ach, aan het eind van het verhaal wel cloth +dmg belt van Moroes (http://www.thottbot.com/i28565) en +dmg pants van Opera-event (http://www.thottbot.com/i28594) mee naar Shattrah kunnen nemen, toch nog eind goed, al goed ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Smultie op 29-03-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:23

vhal

ಠ_ಠ

nu ik het stukje lees over het releasen als je dood bent, was het voor p2.0 niet zo dat men geen 6 minuten timer meer had? Dus dat je onbeperkt lang mee kon kijken met het gevecht. Ik vraag me af waarom dit is terug gedraaid..

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dachten wij dus ook, maar toch is ze automatisch gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Laatst online: 24-08 13:48
Bokkie schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 12:15:
[...]

650,000 HP

bij dokter boom hem ik juist mijn wand skill omhoog gehaald :P
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.