Verwarring al om.
Momenteel heb ik een tweakdsl ADSL2+ abo op een ISDN lijn.
25 mei vervalt mijn ISDN lijn en daarmee ook mijn abo bij tweak.
KPN gebeld met de vraag of ze de ADSL lijn open konden laten zodat ik een willekeurige andere provider kon kiezen ZONDER telefonie bij KPN.
Nee dat was niet mogelijk; je moest dan nu kiezen voor ADSL only (bijv) van KPN) of een handjevol anderen die dat nu reeds konden biedne. Het laten 'liggen' van de DSL lijn alleen was niet meer mogelijk
Ik heb dit preceis zo nu al 3 maal aan Orange via de telefoon uitgelegd en gevraagd wat mijn mogelijkheden zijn tot aanschaf van een Family + Telefonie.
gesprek 1: nee dat kan, wij betalen dan uw lijn door het eerste jkaar, daarna betaald u zelf 9,95 per maand daarvoor.
OK bedankt
gesprek 2 (aanvragen):
Uhm... nou dat weet ik niet, wie had dat gezegd?
ohnee wacht, ja nee dat zou toch wel kunnen. Want u heeft wel nog ISDN?
Oh dan niet meer? U heeft wel een vaste lijn nodig
- ja die betalen jullie het eerste jaar was mij uitgelegd
Ohja nee idd.
u krijgt zometeen een e-mail en die moet u dan ondertekend zo snel mogelijk retourneren want hoe eerder we die hebben hoe eerder u geleverd krijgt.
OK
Ik krijg zojuist een e-mail, waarin eigenlijk mijn aanvraag in bevestig dis, en een leverstreefdatum van 31 mei staat

dat zuigt want dan zit ik dus even helemaal zonder.
Ook had ik begrepen een verder aanmeldformulier te krijgen zodat ik mijn nummer kon meenemen.
gesprek 3:
Nee u hoeft niets te doen met die e-mail. U krijg tvanzelf over anderhalve week per post alle gegevens.
- maar ik wil mijn telefoonnummer meenemen
Ja dat kan niet bij ISDN.
Ik krijg dus nu pas te horen dat je niet een MSN nummer kan uitkiezen en die mee kan nemen

Kan dat echt niet?
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.