^^
Heb niet zonder reden hier al een tijdje weinig gepost. Als je enigzins objectief de GPU markt bekijkt, dan kan je niet anders dan tot de conclusie komen dat ATI hele mooie produkten op de markt brengt die grosso modo net zo goed en ook vaak beter zijn dan NVIDIA maar ook regelmatig later.
Dat ATI tov de G80 al een tijd geen concurrent neer kan zetten weet iedereen nu wel alleen, at the end of the day is dat voor iedereen die van games en mooie graphics houdt alleen maar negatief. Wat heb je eraan als er geen (scherpe) competitie zou zijn.

Ik zit dus niet thuis enorm blij te wezen dat ik een G80 heb en dat ATI dat op dit moment niet kan bijbenen. Het is alleen maar erg jammer.
Verder zijn alle mogelijke droombare en denkbare specs van de R600 al 3000x gepost. Het heeft allemaal geen zin meer. Laten we gewoon rustig afwachten totdat of AMD de specs vrijgeeft of dat er betrouwbare leaks zijn of reviews komen en dan verder discussieren....
Verder is voor mij, alhoewel enigzins OT, het ook meer en meer een issue hoe slecht de PC game markt erbij staat.
Er komen nog maar erg weinig games uit die mij erg interesseren. Ontwikkelingen die je ziet:
- superslechte support door publisher (o.a.BF serie)
- superslechte prestaties zelfs op highend systemen (R6 vegas e.d.)
- games die anno 2007 geeneens AA ondersteunen
- games met ingame ads
- ATI en NVIDIA die ipv samenwerken op het gebied van graphicsoptions elkaar liever de tent uitvechten.
- etc. etc.
Als je dan kijkt dat consoles zoals de Xbox voor veeeeeeeel minder geld goede presaties neerzetten die er meer dan prachtig uitzien op full hd schermen van tig inch, dan denk ik dat de PC games markt meer dan ooit onder druk komt te staan van de consoles.....