@dot.k: als de vleugel er helemaal op zou staan en de ligstoel(?) er niet op zou staan dan was het een mooie plaat, maar deze minpunten bepalen de plaat in zo'n mate dat hij bij mij toch (misschien met pijn in het hart) richting prullenbak zou gaan (no offence)
@arpie_rs: compositioneel zou ik de plaat anders genomen hebben. De man kijkt op zich heel mooi de plaat in, maar de kijkrichting zou krachtiger geweest zijn als hij meer naar de rechterkant verplaatst zou worden. Verder zou het IMHO mooier geweest zijn als het hoofd niet op de horizon zou vallen.
@dot.k: deze vind ik niet echt geslaagd. De achterkant van een meeuw vind ik persoonlijk niet zo interessant, als de meeuw op je af was gekomen dan was het wel een mooie plaat geweest. De compositie op zich is wel goed.
@aikon: mooie plaat, maar aan de onderkant wat te krap gekaderd (waarschijnlijk had je niet meer groothoek tot je beschikking, probeer dan maar eens een verticale pano te schieten en naderhand te croppen)
@alexji: op zich een leuke plaat (duidelijk aandacht besteed aan de compositie), maar hij lijkt wat uit balans te zijn (voor mijn gevoel) het zwaartepunt ligt heel erg op de linkerkant van de plaat. Wellicht zou ik hier nog een deel van de rechterkant hebben gecropt.
@arrigi: ik kan niet echt een onderwerp uit jouw foto te voorschijn toveren. Er is niet echt iets wat je aandacht vraagt. Het meest prominent is de kade, maar ik neem aan dat dat niet de bedoeling was.
En ook nog een foto van mijn kant. Amsterdamse gracht.