Verwijderd

Het is me gelukt en ik denk dat dit wel een stuk beter is, wat vindt je ervan? Noem mij overigens ook maar gewoon jij.
vind hem erg lekker wegkijken. Zou de kleur van het blad iets veranderd hebben, vind het net een beetje een raar kleurtje, maar verder lijkt hij me primaAlexji schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:12:
Vanmiddag hier in de tuin gemaakt, vond hem zelf redelijk geslaagd. Alleen lijkt achteraan het blad te gloeien waar hij iets dubbel ziet, een soort halo, geen idee hoe dit eigenlijk komt, het ligt niet aan de sharpening want hij kwam er zo uit.
[klikbaar]
[afbeelding]
Je kunt um hier http://www.pbase.com/regmaster/image/61235445/original.jpg ophalen.Xtresis schreef op zondag 03 juni 2007 @ 13:44:
[...]
Mooie foto regmaster!, heb je deze ook in groter formaat voor me desktop?
Alvast bedankt!
[ Voor 28% gewijzigd door regmaster op 03-06-2007 19:11 ]
Verwijderd

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 16:37 ]
even de TS doorlezen, het is de bedoeling dat je hier 1 foto post voor commentaar, voor meer kun je een testcase openen(lees FAQ even door)Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:23:
Ik ben net nog even naar buiten gegaan, (ja ik wil het graag leren), en heb de volgende fotos gemaakt. Aan jullie de vraag ze te beoordelen en tips te geven.
1.
[afbeelding]
2.
[afbeelding]
3.
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Ik hoop dat ze niet te slecht zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Alexji op 03-06-2007 16:28 ]
Verwijderd
Aardige foto. Het is een spaanse magriet, weet ik nog net met mijn nihile bloemen en planten kennis. Het hart van de bloem mag wel wat meer uitgelicht worden.Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 16:23:
Ik ben net nog even naar buiten gegaan, (ja ik wil het graag leren), en heb de volgende foto gemaakt. Wat vinden jullie ervan?
[afbeelding]

Ik vind hem veels te groen overkomen. Hier ff een snelle fix in Lightroom:
Beter zo?

Die van MadMoody was zo gek nog niet.
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2007 19:08 ]

slotje
My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world
Dit topic is gesloten.
Aangezien dit een leertopic is, is het nuttig als mensen feedback krijgen op hun foto's.
Dus mocht je de neiging hebben commentaar te geven op een foto, laat dit dan vooral niet na.