Mijn commentaar op de laatste paar foto's. Opnieuw geldt: ik ben zelf een beginner, dus neem mijn commentaar met een korreltje zout. Hoop toch dat jullie er wat aan hebben.
@masser120: Doet me denken aan Milka chocolade. Mooie foto.

Alleen jammer dat de bergen in de verte zo'n vale blauwige kleur hebben. Ik had het mooier gevonden als die ook een groenige tint hadden.
@Wijnands: De tak die een beetje half door de narcis heen zit stoort wat, en de foto is ook erg donker.
@usrbin: Ik weet niet of het zo bedoeld is, maar mij aandacht wordt opgezogen door de forse man achterin met het haast lichtgevende overhemd. Zo ja, dan is dat goed gelukt.
@mcdronkz: Tja, interessant object, onboeiende foto als ik zo vrij mag zijn. Natuurlijk kun je niet altijd het object op een plaats hebben waar je hem graag zou willen hebben, maar dat betekent nog niet dat het ondanks de storende omgeving en oninteressante hoek een mooie foto is.
@DoubleJ: Die grote baal haar daar is echt te smerig. Ook denk ik dat als het je bedoeling was (gezien je beschrijving) dat haar erop te zetten, was het misschien leuker om een close-up van het afvoerputje oid te nemen. Tenzij bij jou de bossen haar standaard tegen de muur op de rand van het bad liggen.
@The Cheese: Prachtig roodborstje!. Hij staat er echt heel sierlijk om, zo met dat gedraaide kopje.
@jellevictoor: Wel erg veel ruis, en die kerel achter de man op de voorgrond stoort mij. Misschien dat een wat krappere crop aan de rechterkant, zodat je die gast niet ziet, dat beter maakt.
@Montana: Ondanks dat het onderwerp niet echt boeiend is (voor mij althans) vind ik het toch een erg mooie foto (en dat is extra knap

). Mooie kleuren, en een interessant perspectief. Ook zijn er zoveel schroefjes en dingetjes te zien, dat ik er wel een tijd naar zat te kijken.
@MacSylver: Leuke foto, en een lekker uhm... veelzeggend (? ik kan even niet op het woord komen) figuur op de foto. Wel zou ik links ietsje meer ruimte willen zien, en de schoenen zijn wel erg brandend. Geldt ook voor je zelfportret van wat eerder trouwens, die vind ik ook wat te fel belicht. Verder een mooie foto!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.