[3D] Post je 3D stuff maar weer - part 37 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.421 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:01:
Stel dat ik het zelf wil modellen, wat zou dan een goede manier zijn?
In het begin de lampen met zo weinig mogelijk polygonen maken, en daarna beetje bij beetje lijnen toevoegen op de plekken waar de bumps moeten komen. Telkens nadat je een paar cuts gemaakt heb, wel weer even op de vorm van je lamp letten ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179458

heb nu wireframe zonder NURMS subdivision op 2 boven een smooth model met NURMS
beter resultaat zonder zo veel poly´s:
Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k297/martijntjuh49/nieuw3.png

zonder wire:
Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k297/martijntjuh49/nieuw.png

wire alleen:
Afbeeldingslocatie: http://i91.photobucket.com/albums/k297/martijntjuh49/nieuw2.png

Mvg Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Chester schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 17:12:
[...]

In het begin de lampen met zo weinig mogelijk polygonen maken, en daarna beetje bij beetje lijnen toevoegen op de plekken waar de bumps moeten komen. Telkens nadat je een paar cuts gemaakt heb, wel weer even op de vorm van je lamp letten ;)
Bedankt, zal het eens gaan proberen :)

Heb al een tijdje niks aan mijn Dino gedaan maar heb vandaag het voorste koplamp gedeelte af gekregen. Was trouwens nog best lastig want ik kreeg de vorm maar niet goed. Het is nogsteeds niet 100% en het gedeelte waar de koplamp ook echt komt is groter dan het zou moeten zijn maar ik laat het maar zo want nu is alles mooi smooth en klopt het ook redelijk en als ik eraan blijf prutsen word het er denk niet mooier op.

Afbeeldingslocatie: http://img126.imageshack.us/img126/5263/wipvoorkantyu0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img126.imageshack.us/img126/4577/wipvoorkantwireiq5.jpg

Suggesties en opmerkingen zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:25
Vanavond begonnen met de spieren, irritant werkje, maar het moet gedaan worden. Deadline is donderdag 17:00...
Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/9238/wipbk9.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Schuey op 30-05-2007 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-07 22:59
Weet iemand hoe het zit met quicktime codecs en 3ds op vista x64? Ik heb al een paar dingen geinstalleerd (quicktime gewoon, quicktime alternative, eenofander codecpack) maar ik kan maar niet quicktime als output kiezen. Ik heb dat vandaag hard nodig :'(

@ Schuey: ziet er vet uit! Kun je wel een mooie rig mee maken als je veel tijd hebt en er een mooi mannetje omheenbouwt. Maar kloppen die spieren van de elleboog naar de handen wel? Als ie zn hand beweegt moet niet zn hele onderarm opzetten denk ik. Hooguit net onder de elleboog en dan iets met pezen -zodat de boel niet opzet- als dat kan in dat programma..

[ Voor 41% gewijzigd door Menesis op 30-05-2007 10:54 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Echte acteurs zijn overbodig!
Schokkend vet hoe vanuit een foto van Tom Hanks een hoofd wordt gegenereerd in een 3D mesh.

[ Voor 25% gewijzigd door apNia op 30-05-2007 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Laatst online: 24-06 23:13
apNia schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:41:
Schokkend vet hoe vanuit een foto van Tom Hanks een hoofd wordt gegenereerd in een 3D mesh.
Dat ziet er erg vet uit! _/-\o_
Ik hoop dat zo'n programma snel in de productie komt, lijkt me geweldig om mee te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja, ik vind het voornamelijk mooi. Maar het ontneemt compleet de kunst van het modellen. Het is de hackers versus de scriptkiddies, de coders versus de Unreal Engine/Virtools'ers. Het kan allemaal makkelijker dus, maar de meeste eer gaat natuurlijk uit naar mensen die vertex voor vertex dingen weten te maken. Zal mij benieuwen of iets dergelijks in de toekomst het vakgebied van de 3D modeller over gaat nemen. Ik hoop/denk van niet, maar het zal wel de markt flink dunner maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Er blijven natuurlijk genoeg andere dingen behalve gezichten te modelleren die niet op zo'n manier te doen zijn. Dus ik denk dat dat nog wel mee zal vallen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:28:
Ja, ik vind het voornamelijk mooi. Maar het ontneemt compleet de kunst van het modellen. Het is de hackers versus de scriptkiddies, de coders versus de Unreal Engine/Virtools'ers. Het kan allemaal makkelijker dus, maar de meeste eer gaat natuurlijk uit naar mensen die vertex voor vertex dingen weten te maken. Zal mij benieuwen of iets dergelijks in de toekomst het vakgebied van de 3D modeller over gaat nemen. Ik hoop/denk van niet, maar het zal wel de markt flink dunner maken.
Word dat nu al niet gedeeltelijk gedaan? zat laatst te lezen dat ze voor GT5 gewoon alle auto's door een scanner halen. Dan zal er nog wel wat handmatig werk aan gedaan moeten worden maar het grootste gedeelte heb je dan al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

Tja, iemand zal die auto's ook nog moeten ontwerpen... :)

En verder denk ik dat het meer te vergelijken zal zijn met filters in Photoshop: geef het aan iemand met kennis van zaken en er worden mooie dingen uitgepoept omdat de persoon in kwestie meer kan dan alleen het goede knopje indrukken.

Het is een handige hulp voor bepaalde dingen, meer niet.

@Schuey:

Ziet er leuk uit :) ik heb alleen nogal het idee dat hij niet helemaal stabiel staat en dat z'n armen/voeten niet helemaal in een natuurlijke stand staan!

Gebruik je er ook referenties bij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Ik heb het filmpje een maand terug ergens gezien en toen werd er volop geroepen dat dat grotendeels fake is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Nou ja technisch gezien lijkt het mij niet geheel onmogelijk te maken. Maar het kan zomaar, dat wel ja. Maar ik denk inderdaad dat je een soort filternoob-ding krijgt wat Aardbei. aankaart. Maar wie weet is de toekomst dichterbij dan je denkt en kan je aan hand van een paar foto's al een hoop! *onrust stook doe*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:58:
Hoe deden ze dat dan tot de jaren 80? ;)

Gewoon weer oldskool kleinmodellen maken, daarna een houten model en dan weer met handwerk de panelen mooi maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Max(9) kan automatisch schaduwen berekenen! Dat moest vroeger in Paint met de hand. Het is maar net hoe je het bekijkt. Door deze technieken kan je vanuit een groter geheel gezien iets net zo indrukwekkends maken als 1 gast die vertex voor vertex een gezicht maakt. Kijk maar naar de nieuwste films ala lord of rings of kingkong. Dat kan niet als alles met de hand moet gebeuren, en is net zo knap

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Anoniem: 105830 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:58:

En verder denk ik dat het meer te vergelijken zal zijn met filters in Photoshop: geef het aan iemand met kennis van zaken en er worden mooie dingen uitgepoept omdat de persoon in kwestie meer kan dan alleen het goede knopje indrukken.

Het is een handige hulp voor bepaalde dingen, meer niet.

@Schuey:

Ziet er leuk uit :) ik heb alleen nogal het idee dat hij niet helemaal stabiel staat en dat z'n armen/voeten niet helemaal in een natuurlijke stand staan!

Gebruik je er ook referenties bij? :)
komt waarschijnlijk door het perspectief, als je alleen de botten ziet dan klopt et wel, en referentie wordt hard gebruikt ja :P

vanacht 2 uurtjes geslapen.. vandaag al heel de tijd aan gewerkt, wordt er gek van, en morgen is de deadline, dat ga ik nooit halen... Dan maar een punt aftrek, ik ga vanavond op tijd slapen tis wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-04 12:45
Schuey schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 17:20:
[...]

komt waarschijnlijk door het perspectief, als je alleen de botten ziet dan klopt et wel, en referentie wordt hard gebruikt ja :P

vanacht 2 uurtjes geslapen.. vandaag al heel de tijd aan gewerkt, wordt er gek van, en morgen is de deadline, dat ga ik nooit halen... Dan maar een punt aftrek, ik ga vanavond op tijd slapen tis wel goed :P
succes hoop dat het allemaal af komt zou zonde zijn toch?
Al dat werk voor niks.
Wat voor prog gebruik je als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
thx dat zal ik nodig hebben, maar af krijgen voor de deadline lukt niet meer ;) Zowieso maak ik hem dan daarna af, want als ik het goed heb, moet die model ook helemaal geanimeerd gaan worden.

Ik gebruik maya 8.

[ Voor 6% gewijzigd door Schuey op 30-05-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

Hey ik heb hier 3DS max 9 maar die maakt niet bepaald gebruik van dualcore. Kan ik dit instellen of is dit programma voor single cores geprogrammeerd :'(
/Kan wel wat snelheid gebruiken als ik met 200.000+ poly's bezig ben 8)

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Wat voor videokaart heb je? Met 200.000+ polygonen moet een cpu totaal geen problemen hebben zolang er een beetje videokaart in zit.
Pas boven de 2 mil. poly's heeft een snelere CPU veel effect.
Dual core werkt trouwens alleen tijdens het renderen. ;) Tijdens het modelleren wordt maar 1 core gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hekking
  • Laatst online: 02-02-2020

Hekking

Can of whoopass

nou, me graka is een X1900XT maar als ik inzoom oid gaat me CPU load naar 50 % voor een tijdje en dan duurt het net zo lang voordat hij weer ergens op reageerd. :|

Facts and perspective don't care about emotion. This was offensive? Hold my beer. When you tear out a mans tongue you not prove him evil, you're telling the world that you fear what he might say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Staat die wel op de direct3d of openGL driver ipv. software driver?
customize>>preferences>>viewport>>choose driver.

Jouw x1900 moet makkelijk tot 3 mil. poly's gaan. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door -DG- op 30-05-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
oeh nieuwe opdracht, de huid maken :P eerst ff de missende spieren fixen :)

edit:
ff mooi rendertje gemaakt, bump map voegt echt toe aan de feel van de spieren :)
Afbeeldingslocatie: http://img160.imageshack.us/img160/6991/wipoh5.jpg

oeh cijfer gehad, 8,5 :)

[ Voor 55% gewijzigd door Schuey op 31-05-2007 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

feli en wel verdiend!

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond weer wat aan de voorkant van de Dino gedaan :) motorkap, of eigenlijk bagagekap, afgemaakt en bumpers gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img469.imageshack.us/img469/1517/wipvoorkantxc3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Laatst online: 21:47
volgens mij had de dino toch echt de motor in de voorkant hoor. Daarom moest het een kleine motor zijn (V6) en dáárom vond Enzo het maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope de Dino is juist de eerste straat Ferrari met een middenmotor. Daarvoor bouwde Ferrari altijd straat auto's met een dikke V12 in het vooronder. Met de Dino wou Ferrari een ''betaalbare'' Ferrari op de markt brengen en daarom kwamen ze met een V6. Omdat de V6 een stuk kleiner is dan de V12 kon de motor nu makkelijk achterin (iets wat Ferrari al wel jaren met hun race V12's deed) en dat is ook het begin geweest van de verandering in styling bij Ferrari want hun had je geen lange voorkant meer nodig en kreeg je de auto's met een kortere voorkant en een langere achterkant, de look zoals wij die nu kennen van Ferrari. De reden dat Enzo Ferrari de Dino niks vond was omdat ie het hele idee van een ''budget'' Ferrari niks vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
ok dan had ik het fout :+
Vind ferrari's sowieso niet zo interessant. Lambo's en astons zijn veel leuker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
was het niet deze auto, waarvoor ze een ander ferrari embleem hadden ontworpen voor op de voorkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Dát weet ik dan weer wel (hoop ik).
Omdat Enzo Ferrari de Dino maar niks vond, wilde hij niet dat de Dino een Ferrari-embleem zou dragen. Daarom moesten ze een apart embleem maken voor de Dino. Volgens mij is dat een geel vierkant met in zwierige zwarte letters "dino".

Zeg ik het zo goed b3n666? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja :P

Ow en lambo's zuigen, stelletje vereedelde tractors ;) behalve de Countach en Diablo, die zijn wel vet.

Ferrari all the way!

;)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 01-06-2007 07:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
plaatje erbij: :P
Afbeeldingslocatie: http://www.italiazakka.co.jp/shop/goods_img/02_02_A5A031_0_01.jpeg

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Tof Scheuy die spieren+skelet, props en een welverdiend cijfer idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
danku :)

voor de gein ff begonnen aan de skin, kon et niet laten :P

[ Voor 73% gewijzigd door Schuey op 01-06-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Pijnlijk... van die spieren die door je vel heen komen. :+
Maar hij is wel mooi hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185919

Schuey, heel ferm! Met welk programma heb je die gemaakt?

Mijn simpele pion:

Afbeeldingslocatie: http://i178.photobucket.com/albums/w250/thomasyola/Blender/Pawn3-rusty-render.jpg
Klikken voor vergrootte versie. ;)

Toch al pakje beter al het vorige :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-06 21:29
Anoniem: 185919 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 15:45:
Schuey, heel ferm! Met welk programma heb je die gemaakt?
ik denk dat ie het met maya gedaan heeft.
maar weet niet zeker

[ Voor 37% gewijzigd door Dutchzilla op 03-06-2007 12:37 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147183

Zit er ook een reverse faces functie in 3ds max? Ik kan het niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
flip

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-10-2024
apNia schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 13:28:
Hoe beter en simpeler de tools, hoe meer het gaat om het idee in plaats van om de techniek. Veel modelwerk wordt vooral beoordeeld op hoe knap het technisch gezien is om het te maken, maar eigenlijk is dat onzin. Het gaat om creativiteit, idee, compositie, kleurgebruik. Als techniek erg moeilijk is, worden de dingen waar het echt om gaat vaak vergeten. ZBrush is typisch een programma dat er voor zorgt dat het meer om creativiteit gaat en minder om techniek.
apNia schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 12:41:
Ja, dit zag filmpje is geloof ik van Siggraph van een paar jaar geleden of zo. Erg interessant, maar dit soort technieken werken natuurlijk alleen nog in extreem beperkte gevallen. Voor het echt bruikbaar wordt zijn we nog aardig wat jaartjes verder en dat het echt de 3d artist gaat vervangen, dat is nog wel enkele tientallen jaren, denk ik zo.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Burn
  • Laatst online: 04-07 11:30

Acid_Burn

uhuh

Een 3D character kan, hoe knap gerendered en geanimeerd ook, niet op tegen een echt persoon vind ik. Gezichtsuitdrukkingen, manier van doen etc.

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weer wat aan mijn Dino gedaan :)

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/8740/wipvoorkant2ab4.jpg
Nu met gril. Voorkant ziet er echt mooi uit zo vind ik, de lampen moeten nog wel beter maar die wil ik ook doorzichtig maken dus dat doe ik denk pas als ik alles af heb.

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/8207/wipachterkanteh3.jpg
Achterkant is ook bijna af. Lampen moeten ook hier wat beter en er moeten nog uitlaten komen. De bult op de motorkap moet naar de achterkant ook nog wat hoger en ronder lopen.

Afbeeldingslocatie: http://img522.imageshack.us/img522/410/wipbovenkantfx8.jpg

Totaalbeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
de nieuwste versie van softimage xsi beschikt over deze face morphing techniek.
je kan dan foto omzetten tot 3d beeld en daarna 3d models samen voegen tot 1 ding.
ik heb het zelf nog niet geprobeert maar een klas genoot van mij had het erover.
blijkt wel tof te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-07 09:46
wieh, renders in tijdschriften en kranten :D

Techno
Alumni
Tubantia

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:04
Zag t idd in dat techno magazine. Zag er goed uit.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110235

Hallo,

ik weet niet of ik hier in het juiste topic zit, en of dit ook wel mag uberhaupt, maar zit met hetvolgende.

ik zou graag dit logo een beetje aangepast zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.artsjok.be/images/heads.jpg

in dit perspectief en vorm van hoofden ook zo ( jong, strak, net zoals deze, maar iets blijer kijken zoals in originele ), ook met kabels verbonden maar iets proberder dan in het voorbeeld, de metalen stand hoeft niet, de nekken mogen in mekaar overlopen. :

Afbeeldingslocatie: http://www.artsjok.be/images/img.jpg

en in deze kleur, met zwarte vlakken van ogen:

Afbeeldingslocatie: http://www.artsjok.be/images/babe006head019photo001.jpg

Budget: 50 euro

Iemand die me daarmee kan helpen ?

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 110235 op 04-06-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 08:34

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Ik zal me er vanavond eens vrijblijvend aan wagen ;)

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192478

Nu de examens voorbij zijn ben ik maar eens begonnen met een auto. Omdat het precies namaken van een auto me nog te moeilijk lijkt, bedenk ik gewoon zelf een auto.

Afbeeldingslocatie: http://img475.imageshack.us/img475/2582/carnf7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
Weer een ontzettende noob vraag maar ik kom er niet uit.
Ik heb van http://www.vray-materials.de/ een materiaal gedownload maar ik krijg dit niet in een scene.

Ik zet render op v-ray
ga naar material editor
ga naar get material
kies ik vraymtl
en dan.......
dan weet ik het niet meer wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
"Assign Material To Selection"...? :+

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etimm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-06 19:57
Dit is misschien een n00b vraagje, maar ik kan het antwoord niet vinden in de tutorials die ik heb doorzocht:

Ik heb een animatie gemaakt van een schaapje door gebruik te maken van de timeline en autokey. Nu loopt het schaapje maar blijft hij op z'n plek. Als ik m vervolgens een path laat volgen, dan "loopt" het schaapje 1x en vervolgens sweeft ie verder. Hoe kan ik zorgen dat de loop animatie zich blijft herhalen?

[ Voor 5% gewijzigd door etimm op 05-06-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
Nee dat is het niet. Ik weet dat ik "Assign Material To Selection" moet doen om een object een material te geven. Het probleem is dat als ik een vraymtl assign dat ik dan wel dingen kan gaan tweaken maar een bestaand vray materiaal importeren gaat niet.
als je bijv. gewoon een bitmap wilt importeren dan doe je bitmap en vervolgens kan je elk .jpg of wat dan ook selecteren.
En ik denk dat bij vraymtl dat ook kan. Dus je selecteert vraymtl en vervolgens kan je een materiaal assignen maar ik weet niet hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Je moet op die knop klikken waarna je kan kiezen tussen standard, Vray mtl, Shellac map enzo (naast dat naam-invoer balkje). Dan klik je op "mtl library" en daarna op "open" en open je het gedownloade .mat bestand. En dan heb je je material :)

Bedoelde je dit? :P

[ Voor 5% gewijzigd door dntje op 05-06-2007 19:00 ]

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamwalker
dntje schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:59:
Je moet op die knop klikken waarna je kan kiezen tussen standard, Vray mtl, Shellac map enzo (naast dat naam-invoer balkje). Dan klik je op "mtl library" en daarna op "open" en open je het gedownloade .mat bestand. En dan heb je je material :)

Bedoelde je dit? :P
JA dat bedoel ik dank je wel!!!
En inderdaad is het iets wat super simpel is.
Maar je moet het maar net even weten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116370

Ik ben bezig met het maken van een F1 auto een mclaren mp 4/8 om precies te zijn

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weling/mclaren/render%209.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weling/mclaren/render%205.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weling/mclaren/render%207.JPG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/weling/mclaren/render%208.JPG

Nu wil ik het model graag voorzien van textures etc. '

Nu heb ik al de volgende tutorial gevolgd:

http://www.onnovanbraam.com/index.php?tutorials/car_mapping/

Maar volgens mij is dit niet de manier om mijn model te gaan texturen iemand nog een beter tutorial voor zulke voorwerpen ? of mischien tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe ik mijn F1 wagen heb getextured is gewoon een multisub object maken en de delen waar bv een logo op moet de poly's van selecteren en daar een uwvmap van maken en die dan bewerken en in je multisub material stoppen.

Model ziet er veder mooit uit, vooral de ophanging ziet er bij jouw een stuk beter uit dan bij mijn model. Alleen jammer dat het een Mclaren is, maakt hem een stuk minder mooi ;)

Heb je die blueprint trouwens van the-blueprints.com? of ergens anders vandaan? ik heb wel lopen zoeken maar je kan haast nergens goede blueprints van modernere F1 wagens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de mijne weg bij www.smcars.net daar staan wel meer f1 blueprints

zou je is wat renders van jou f1 model kunnen laten zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn Ferrari uit het seizoen van '89 (al lijkt ie van vooraf meer op die uit '90 omdat ik de neus rond heb gemaakt ipv gaar vierhoekig zoals het eigenlijk moet).

Afbeeldingslocatie: http://img115.imageshack.us/img115/2595/testrendertexture8vi7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/1420/testrendertexture9wm5.jpg

Ik ben alleen best een n00b met belichting, materials en renderen dus mijn renders zijn helaas nooit uber realistisch (wou dat er een tutorial was die op noob nivo het renderen, belichten en material maken voor een auto zou uitleggen).

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 06-06-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er erg strak uit moet ik zeggen

ik ben nu bezig met de textures zou je mij miscien wat meer uitleg kunnen geven hoe jij dat hebt gedaan met jou texures ? een paar voorbeelden mischien

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 116370 op 06-06-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik heb gedaan is een multisub material maken. Vervolgens heb ik handmatig delen geselecteerd waarop textures moesten komen. bv de neus heeft mat id 1, de sidepod mat id 2 etc. Vervolgens heb ik voor ieder mat id een aparte uvw modifier toegevoegt. Daar heb je dan die edit knop zitten en die laat dan het gedeelte van de mesh zien die je hebt geselecteerd. Dan heb ik in dat uvw menu flatten uvw gedaan. Daar heb ik een screenshot van gemaakt en dan de logo's enzo erop plakken in photoshop. het plaatje wat je dan overhoudt heb ik weer onder het betreffende material in het multisub material gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Laatst online: 18-05 15:09
Ej, die MP4-8 heb ik 'ns getextured voor het spel Live for Speed. Het model bestond al, meer een standaard formule-auto, die erg leek op auto's uit die tijd.

Dit is het enige plaatje wat ik er nog van kan vinden:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mennoverhaar/1/render1mp48.jpg

Wel een gave wagen trouwens.

Als je ooit logo's ofzo nodig hebt, laat maar weten...

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BamiHap schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 17:05:
Ej, die MP4-8 heb ik 'ns getextured voor het spel Live for Speed. Het model bestond al, meer een standaard formule-auto, die erg leek op auto's uit die tijd.

Dit is het enige plaatje wat ik er nog van kan vinden:
[afbeelding]

Wel een gave wagen trouwens.

Als je ooit logo's ofzo nodig hebt, laat maar weten...
Hejj die logo;s heb ik wel belang bij eigenlijk scheelt mij een hoop werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Ik zal kijken of ik ze straks, en anders een van de volgende dagen kan zippen en uploaden. :)
Ik hou je op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Anoniem: 116370 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:57:
[...]

Hejj die logo;s heb ik wel belang bij eigenlijk scheelt mij een hoop werk :)
Op http://brandsoftheworld.com/ kun je ze wel vinden waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Inderdaad ;)
Maar sommigen zijn niet zo modern als dat ze nu zijn, dus is het soms wel flink zoeken en met Photoshop aan de gang.

[ Voor 81% gewijzigd door BamiHap op 06-06-2007 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
photoshop? :(
illustrator! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
edit: ok ok :z

[ Voor 127% gewijzigd door Menesis op 07-06-2007 14:39 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:03
@Menesis: spuit11, kijk eens 4 reacties naar boven :p

[ Voor 15% gewijzigd door PeterSelie op 07-06-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
in een poging toch nog wat nuttigs aan dit topic toe te voegen:linkje voor de startpost onder texures: http://www.cgtextures.com/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mischien een beetje een noob vraag maargoed.
Ik ben bezig met texturen althans leren texturen. Nu zie ik veel making of "tutorials" waarin ze mooie plaatjes maken met behulp van textures van muren met mos enzoo erop een voorbeeld is het volggende. http://www.cgarena.com/fr...s/max/passage/index2.html

Hierin wordt een muur getextured. Maar er wordt niet laten zien hoe dat gebeurt. nu is mijn vraag eigenlijk als volgt hoe krijgt de maker van de tutorials zon mooi muur die precies past bij de grote van de muur. Ik heb namelijk wel zo'n cd van total textures met allemaal muur texturen maar die passen dus nooit precies op de objecten die ik zelf heb gemaakt. Hoe doen jullie dat en weten jullie mischien nog goede tutorials voor de basis hiervan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43668

Anoniem: 116370 schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 17:40:
Ik heb mischien een beetje een noob vraag maargoed.
Ik ben bezig met texturen althans leren texturen. Nu zie ik veel making of "tutorials" waarin ze mooie plaatjes maken met behulp van textures van muren met mos enzoo erop een voorbeeld is het volggende. http://www.cgarena.com/fr...s/max/passage/index2.html

Hierin wordt een muur getextured. Maar er wordt niet laten zien hoe dat gebeurt. nu is mijn vraag eigenlijk als volgt hoe krijgt de maker van de tutorials zon mooi muur die precies past bij de grote van de muur. Ik heb namelijk wel zo'n cd van total textures met allemaal muur texturen maar die passen dus nooit precies op de objecten die ik zelf heb gemaakt. Hoe doen jullie dat en weten jullie mischien nog goede tutorials voor de basis hiervan ?
dat moet je met een uvwmap doen.
Je kan in de meeste programma's ook zelfstandig je texture naar je model verkleinen, maar een uvwmap is veruit het makkelijkst. Zijn veel tutorials voor, bij alle programma's. ff googlen.

ik neem aan dat je 3dsmax gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah ben idd bezig met 3d studio max. Maar die textures worden die gewoon overgenomen naar 3d studio max of worden ze eerst in photoshop etc gemaakt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Had er even zin in :
Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07234/Tweakers-logo-1024x768.png.xs.jpg
Hij is 1024x768 kan als iemand het wil ook nog wel op hogere resolutie renderen

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Kun je hem ook op 1280x800 renderen met een mooi semi transparant rood kruis er doorheen? :)
[/flauw]

Maar best netjes uitgewerkt :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 11:17
Is hij zo goed dan?
Afbeeldingslocatie: http://xs216.xs.to/xs216/07235/Tweakers-logo-kruisjpg.jpg.xs.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:34

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

:D _O_

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje, over onderstaande auto.
De auto werpt een schaduw naar rechts, aan de linker kant ziet dat er dus goed uit.
Maar op de ene of andere manier is het asfalt aan de rechterkant onder de auto veel lichter.
Daardoor lijkt het alsof het wiel rechtsachter zweeft.
Hoe moet ik het veranderen zodat het er wat realistischer uit ziet?

Afbeeldingslocatie: http://img134.imageshack.us/img134/9048/achterkant2rz5.jpg

Waarom wordt het verkleinde plaatje niet weergegeven :S

code:
1
2
[url=http://img134.imageshack.us/img134/5895/achterkantac1.jpg]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/9048/achterkant2rz5.jpg[/img][/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Er vanuit gaande dat je 3ds Max gebruikt:

Probeer s te renderen met Final Gather of met een skylight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nope, ik gebruik blender.

Maar ik zie al waar het door komt, er staat vanuit deze kant gezien een lamp achter de auto die weerspiegeld in het asfalt.

Maar hoe kan ik er dan voor zorgen dat hij niet, zoals nu als het ware door de auto heen op het asfalt weerspiegeld?

Edit: Al opgelost, "ray shadow" stond uit bij de lamp. Dom dat ik daar niet aan gedacht had.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 192478 op 08-06-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Anoniem: 192478 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:04:
[afbeelding]

Waarom wordt het verkleinde plaatje niet weergegeven :S

code:
1
2
[url=http://img134.imageshack.us/img134/5895/achterkantac1.jpg]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/9048/achterkant2rz5.jpg[/img][/url]
Als ik me niet vergis vervangt GoT dat automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag weer wat progressie gemaakt :) De hele week wou het niet lukken om de airintake aan de zijkant goed te krijgen maar vandaag wou het toch wel lukken. Daarna ook meteen maar de vorm van de deur afgemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/7025/kleurwipvoorkantdp5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img409.imageshack.us/img409/8369/kleurwipbovenyh2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nou en of progressie, en niet alleen dit model, als ik ouder werk van je bekijk ga je idd hard vooruit :)

update aan mannetje.
Afbeeldingslocatie: http://img75.imageshack.us/img75/3091/wipnh2.jpg
Denk wel dat ik de buikspieren wat nadrukkelijker aanwezig laat zijn, tis nu een beetje te subtiel.

[ Voor 47% gewijzigd door Schuey op 11-06-2007 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Voor mijn gevoel moeten de borstspieren een stukje naar beneden (in ieder geval de onderkant). De oksel ziet er ook niet helemaal fris uit (in de niet-geurige betekenis van het woord) maar verder is het een mooi model :)

[ Voor 38% gewijzigd door Bozozo op 11-06-2007 18:58 ]

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
je gevoel zit in de goeie richting, maar het is de navel die meer naar boven moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waar je aan moet voldoen voor de studentenversies van max/maya?

Ik ben student, maar ik doe geen grafische opleiding en ik zou die software graag legaal willen hebben aangezien ik wil leren werken met max of maya en dus niet alleen blender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Voor jouw is er de MAYA Personal Learning Edition uitgevonden: http://usa.autodesk.com/a...?siteID=123112&id=7639525
Voor 3ds kon ik alleen maar een 30 dagen versie vinden op hun site maar misschien is daar ook een PLE van.
BTW: waarom wil je verschillende tools kennen? Toch nog ambitie voor een grafische loopbaan?

[ Voor 34% gewijzigd door Jogai op 12-06-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jogai schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:20:
Voor jouw is er de MAYA Personal Learning Edition uitgevonden: http://usa.autodesk.com/a...?siteID=123112&id=7639525
Voor 3ds kon ik alleen maar een 30 dagen versie vinden op hun site maar misschien is daar ook een PLE van.
BTW: waarom wil je verschillende tools kennen? Toch nog ambitie voor een grafische loopbaan?
ik wil een van beide leren kennen en ja, ik heb inderdaad uiteindelijk interesse in een grafische loopbaan. Als ik die richting op wil, dan zit ik met maya ple wel met het probleem dat er een heel groot logo over mijn demo-reel heen loopt... Of is die niet zo erg storend?

Er is ook een echte studentenversie van maya (kosten zijn een paar honderd euro evenals bij studentenversie van 3dsmax) maar ik weet dus niet of ik eligible ben voor die software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Anoniem: 93354 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:16:
Vandaag weer wat progressie gemaakt :) De hele week wou het niet lukken om de airintake aan de zijkant goed te krijgen maar vandaag wou het toch wel lukken. Daarna ook meteen maar de vorm van de deur afgemaakt.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet niet precies hoe de auto er in het echt uit ziet, maar je model ziet er goed uit d:)b

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Anoniem: 43668 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:36:
[...]

ik wil een van beide leren kennen en ja, ik heb inderdaad uiteindelijk interesse in een grafische loopbaan. Als ik die richting op wil, dan zit ik met maya ple wel met het probleem dat er een heel groot logo over mijn demo-reel heen loopt... Of is die niet zo erg storend?

Er is ook een echte studentenversie van maya (kosten zijn een paar honderd euro evenals bij studentenversie van 3dsmax) maar ik weet dus niet of ik eligible ben voor die software...
Ik denk dat heel wat mensen hier het via de minder legale wegen hebben gescoord dus ik vind het vrij nobel van je dat je het zo doet ;)
Probeer de twee versies uit zou ik zeggen. Ik denk dat de drempel iets lager ligt voor 3dsmax. Ik heb nooit met Maya gewerkt maar over het algemeen lijkt het vrij weinig uit te maken waar je voor kiest als je naar eindresultaten kijkt. Wat ik begrijp is dat Maya zich iets beter leent voor animatie, maar als je zo ver bent met Max dat dat je gaat storen is een stap naar Maya (voor zo ver ik weet) niet iets waar je je zevenmijls laarzen voor hoeft aan te trekken ;)
Beiden worden goed ondersteund, al lijkt hier op GoT 3dsmax het meest gebruikt te worden. Dus kijk gewoon wat het fijnst voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 10:16:
[...]

Ik denk dat heel wat mensen hier het via de minder legale wegen hebben gescoord dus ik vind het vrij nobel van je dat je het zo doet ;)
Probeer de twee versies uit zou ik zeggen. Ik denk dat de drempel iets lager ligt voor 3dsmax. Ik heb nooit met Maya gewerkt maar over het algemeen lijkt het vrij weinig uit te maken waar je voor kiest als je naar eindresultaten kijkt. Wat ik begrijp is dat Maya zich iets beter leent voor animatie, maar als je zo ver bent met Max dat dat je gaat storen is een stap naar Maya (voor zo ver ik weet) niet iets waar je je zevenmijls laarzen voor hoeft aan te trekken ;)
Beiden worden goed ondersteund, al lijkt hier op GoT 3dsmax het meest gebruikt te worden. Dus kijk gewoon wat het fijnst voelt :)
Voor mij maakt het niet zoveel uit welke van de twee ik neem. Voor beide geld dat ik een nieuwe interface moet leren, aangezien ik al redelijk ervaren ben met blender. ik wil er uiteindelijk het liefst bij een grafisch bedrijf mee werken, maar als ik het publiceer, dan heb ik liever de software gewoon legaal in huis.

een studentenversie van een van beide programma's kost iets in de 200 euro ofzo en daarmee kan ik het programma leren kennen, een portfolio opbouwen en een demoreel maken (in de loop van een of twee jaar ofzo). De vraag is alleen of ik die versie kan aanschaffen, heeft iemand daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-06 08:34

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Anoniem: 93354 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 17:16:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er echt UBER uit :D Mag ik vragen welke renderer/settings je gebruikt? Misschien kan je de scene voor me uploaden zonder de auto erin? :D Zou ik erg tof vinde!

Thanks!

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Begonnen aan hoofd.
Bij gebrek aan reference, zelf foto's gemaakt mbv een huisgenoot. Eerste keer dat ik mijn eigen gezicht namaak :P
Afbeeldingslocatie: http://img131.imageshack.us/img131/7979/wipgl5.jpgAfbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/9059/facemm2.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Schuey op 12-06-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Ik heb even een vraag wat betreft modeleren met splines.
als ik mijn splines heb goed gezet is het de bedoeling dat ik daarna een surface modifier erop gooi
alleen nu kan ik wijnig meer aanpassen aan mijn model. dus ik denk maak er een edit poly/mesh van
alleen krijg ik dan te kampen met enorm veel vertexen.

is er een mogelijkheid om dit in te dammen. of een andere modifier te gebruiken bij modelen met splines?

ik gebruik trouwens 3ds max 9 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

tof schuey, eerste wat me opvalt tov je huisgenoot is dat zijn bovenlip langer lijkt in de mesh dan op de foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik ben et zelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
hey Schuey je moet je zelf niet breder maken he :P niet spieren modeleren die in werkelijkheid niet ontwikkeld zijn. een bierbuik is iets om trots op te zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Schuey schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 22:25:
Begonnen aan hoofd.
Bij gebrek aan reference, zelf foto's gemaakt mbv een huisgenoot. Eerste keer dat ik mijn eigen gezicht namaak :P
[afbeelding][afbeelding]
Jouw eigen hoofd zit meer naar voren. Kijk maar naar de nek / keel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dat is correct, maar dat maakt niks uit voor het model ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222766

Hey, ik heb me vandaag geregistreerd, en zal maar meteen openen met een 3d werkje van me. Het betreft een PS2 Eyetoy, het modellen is klaar, alleen de materials moet ik nog eens doen, als ik er eindelijk eens iets degelijks van kan ;).

anyway

Afbeeldingslocatie: http://cmdstud.khlim.be/~gveugen/thumbs/eyetoy.png

Feedback altijd welkom, ik ben tenslotte hier om te leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Anoniem: 222766 schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 01:24:
Hey, ik heb me vandaag geregistreerd, en zal maar meteen openen met een 3d werkje van me. Het betreft een PS2 Eyetoy, het modellen is klaar, alleen de materials moet ik nog eens doen, als ik er eindelijk eens iets degelijks van kan ;).

anyway

[afbeelding]

Feedback altijd welkom, ik ben tenslotte hier om te leren.
ik heb hem een keer gemodeld voor een school opdracht.
jouwe ziet er goed uit :)

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je een plaatje post klik dan even op "Check images". Daarmee voorkom je een 'verspringend' topic. Dank voor uw aandacht.