Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.738 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 16:00
[quote]CyberSnooP schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 20:38:
• Het agenda-itemtype verjaardag is maar matigjes uitgewerkt t.o.v. de S40 (6230i). Geen automatische leeftijdsweergave, geen signaal instelbaar als je als begindatum voor de jaarlijkse repetitie het geboortejaar neemt, geen mogelijkheid om verjaardagen op de standy-agenda-plugin weer te geven etc.

Het is ook jammer dat als je bij een contactpersoon de verjaardag invoert, hij deze niet automatisch in de agenda zet. Of heeft iemand iets gevonden waarmee dit wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 15:12
Vlark schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:20:
[...]

Het is ook jammer dat als je bij een contactpersoon de verjaardag invoert, hij deze niet automatisch in de agenda zet. Of heeft iemand iets gevonden waarmee dit wel kan?
De laatste verie van Papyrus kan verjaardag importeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlark
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 16:00
Schrijver schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:31:
[...]

De laatste verie van Papyrus kan verjaardag importeren
Mis je bij Papyrus veel als je alleen de trial versie hebt, of werkt deze maar een paar dagen? Ik vind $18 een beetje veel voor een programmaatje op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Ik heb m ook sinds gister, erg mooi telefoontje en erg uitgebreid. Heb m met 2jr debitel kpn 25 abbo voor 17,50 p/m en 0 euro.

Nu eerst eens gaan experimenteren met het SIP gebeuren (debitel one).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Vlark schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:20:
Ik heb zelf inmiddels Birthday Manager gevonden. Het is allemaal nog een beetje alpha-kwaliteit, maar in principe kan hij de verjaardagen uit je contacten laden en ze synchroniseren met je calender (Opties > Settings > Calendar > Add All To Calendar).

Helaas kan ik het programma nog niet permanent toestemming geven om bij mijn gebruikersgegevens te lezen en schrijven en is het verder sowieso nog een rommelig geheel.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 14:47
Heeft iemand ergens iets gelezen over synchroniseren via wifi?

Het zou mij het makkelijkst lijken dat wanneer ik in de buurt van een vertrouwd toegangspunt kom dat dan mijn e65 zijn e-mail ophaalt en synchroniseert met outlook.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 15:12
Mail for Exchange als je account hebt op een Exchange Server:
http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

OF

Emoze voor toegang tot je eigen outlook (PC moet dan wel aan blijven staan)
http://www.emoze.com/en/download/Default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de telefoon sinds gisteren (eindelijk) enne ben zeker heel erg tevreden.

Eerst heb ik een samsung i320 in gebruik gehad, ook een fijn toestel maar niet echt het telefoon gevoel bij. Nu dus de E65.

Natuurlijk alles aan het ontdekken dus heb nog niet veel te delen, maar in eerste instantie werkt alles snel en lekker.
- Bluetooth sync in een keer goed met mijn MAC (met windows en samsung heeeeeeeel lang zitten kloten, daarna MAC en samsung ook weer)
- Exchange sync opgezet en lijkt allemaal feilloos te werken (push functionliteit en toegangspunten groepen nog testen) (dus wanneer in bereik van WLAN die gebruik en wanneer geen WLAN dan pas Surf & Mail van KPN.

Op dit moment is er nog maar een ding een beetje tegen gevallen. Van nokia's in het verleden op werk enzo heb ik eigenlijk een heel goede ervaring met geluid. Nu vind ik het geluid op deze nokia nog een beetje tegenvallen. Misschien is het wennen en misschien moet de speaker even van zijn nieuwigheid af (net als bij oordopjes van mp3 spelers). Wat is jullie ervaring hier mee?

Verder meer dan tevreden want wat een mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem lekker in gebruik, Wlan verbinding en Tom tom werken als een tierelier en Google Maps toch echt een leuk extraatje.
Maar nu heb ik een adapter en stereo headsetje gehaald en kan ik wel luisteren en gesprekken aannemen, maar de volume en zap knoppen werken er niet op.
adapter: AD-45 en headset HS-29 van Nokia

Iemand ideeen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Heeft iemand ook al last van steeds meer speling op het slide mechanisme? Neeh ik heb het niet over de n95, maar echt de e65. Had eerst alleen links onder last maar nu ook rechts onder. Als toestel dicht geschoven is kan ik de bovenste laag bewegen van de onderste laag (horizontaal).

Iemand nog meer last van dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:25
Ik wil graag weten of dit toestel ook een beetje goed te gebruiken is als mp3 speler erbij. Of kan ik dan beter een Sony-Ericsson W serie nemen?

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 13:21
Ik gebruik hem ook als mp3 speler. Gaat de batterij wel een stuk eerder leeg maar werkt prima. En als je hard zoekt vind je misschien wel het AD-41 headset en dan kan je elke normale koptelefoon gebruiken(doe ik met mijn sennheiser HD-220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 16:38
M@cer schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 07:41:
[...]

Wanneer er geen headset is verbonden speelt ie bij mij gewoon af via de interne speaker.. Die trouwens best aardig is (ivm de N70)
Heb het bij mij nog een keer geprobeerd, kan het misschien te maken hebben met het afspelen van een te hoge bitrate ? Het originele MP3' tje was 320 kbps. Krijg nog altijd geen geluid via de interne speaker, helaas :(

@edit: heb zojuist enkele MP3 bestanden via de verkenner op de geheugenkaart gezet. Nu kan ik ze wel afspelen via de interne speaker. In eerste instantie had ik de muziek overbrengen tool vanuit de Nokia suite gebruikt. Deze converteerd het bestand naar M4A wat kennelijk een probleem is.

Klinkt inderdaad niet verkeerd via de speaker, super toestel (en niet alleen om deze optie ;) )

[ Voor 29% gewijzigd door bluecupra op 23-05-2007 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Superrelaxt toestel, zojuist e.e.a. geconfigureerd. Ik heb nog wel een vraag:

Ik wil eigenlijk umts totaal niet gebruiken (ivm kosten). kiest het toestel automatisch umts bij het ophalen van e-mail als er geen w-lan beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
zandpaddo schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:19:
Superrelaxt toestel, zojuist e.e.a. geconfigureerd. Ik heb nog wel een vraag:

Ik wil eigenlijk umts totaal niet gebruiken (ivm kosten). kiest het toestel automatisch umts bij het ophalen van e-mail als er geen w-lan beschikbaar is?
Als je toch niet ga gebruiken, verwijder dan gewoon die instelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Dinh schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 22:34:
[...]

Als je toch niet ga gebruiken, verwijder dan gewoon die instelling...
Ja heb m nu alleen op gsm staan niet op umts.

Zit er ook nog ergens een gprs gegevens teller in het menu? Zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

zandpaddo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 09:23:
Zit er ook nog ergens een gprs gegevens teller in het menu? Zo ja, waar?
gprs + umts-data (wat jij dus niet hebt als je voor GSM mode kiest) samen vallen volgens mij onder Logboek > (linker-tabblad) > Packet-ggvns > Gggvnsteller

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zandpaddo schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 13:35:
Ik heb m ook sinds gister, erg mooi telefoontje en erg uitgebreid. Heb m met 2jr debitel kpn 25 abbo voor 17,50 p/m en 0 euro.

Nu eerst eens gaan experimenteren met het SIP gebeuren (debitel one).
Dat is vreemd, ik heb hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement afgesloten, alleen krijg ik het toestel nog niet mee! Iemand enig idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vintendo schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:15:
Ik gebruik hem ook als mp3 speler. Gaat de batterij wel een stuk eerder leeg maar werkt prima. En als je hard zoekt vind je misschien wel het AD-41 headset en dan kan je elke normale koptelefoon gebruiken(doe ik met mijn sennheiser HD-220
Gister bij Media Markt Amsterdam Arena hingen ze gewoon in het rek (een stuk of 8 ), prijs onbekend.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:56:

- Bluetooth sync in een keer goed met mijn MAC (met windows en samsung heeeeeeeel lang zitten kloten
Voor de E65 had ik een SE W800i en die kon nagenoeg geen verbinding maken met andere BT apparaten zonder het toestel 3 x te moeten resetten (en dan nog verliep de verbinding vaak niet normaal). Met de E65 is het binnen 5 seconden gebeurd _/-\o_

Wat mij wel is opgevallen aan de E65, is dat het toestel soms bevriest tijdens het synchroniseren, en dat alleen de batterij verwijderen en terugplaatsen het euvel kan verhelpen. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:03:
[...]
Gister bij Media Markt Amsterdam Arena hingen ze gewoon in het rek (een stuk of 8 ), prijs onbekend.
Hier in EHVN nergens te vinden :(. Heb hem maar online bij inktshopper besteld. Helaas is hij daar ook niet voorradig en duurt het nog wel even voordat hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Gutteguttegut schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:03:
[...]
Hier ben ik heel den bosch rondgefietst maar ze hadden hem alleen bij een shady telefoonwinkeltje. Wel de officiële nokia versie maar in een ander hoesje. Hij was wel naar 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Dat is vreemd, ik heb hetzelfde toestel met hetzelfde abonnement afgesloten, alleen krijg ik het toestel nog niet mee! Iemand enig idee waarom?
Wanneer je je nummer van je vorige provider mee neemt naar debitel, moet je wachten totdat de opzegtermijn voorbij is van je vorige provider. Tot die tijd kun je het contract van debitel opzeggen en dan heb jij een gsm zonder contract. Daarom krijg je het toestel nog niet mee.
Dit hebben ze mij bij Debitel in uden verteld.
Ik krijg de e65 daarom ook pas over 3 maanden :( Ik ben benieuwd hoe debitel one gaat bevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 12:09:
[...]
Hier in EHVN nergens te vinden :(. Heb hem maar online bij inktshopper besteld. Helaas is hij daar ook niet voorradig en duurt het nog wel even voordat hij binnen is.
Inktshopper....daar had ik hm ook besteld..zou op voorraad zijn en toen opeens niet meer..heb mn geld maar terug gevraagd en hm bij tfortelecom gehaald die ze toen net binnen had gekregen..wel iets duurder.
Vintendo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 14:21:
[...]
Hier ben ik heel den bosch rondgefietst maar ze hadden hem alleen bij een shady telefoonwinkeltje. Wel de officiële nokia versie maar in een ander hoesje. Hij was wel naar 20 euro.
Das niet duur..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg mijn E65 als het meezit dinsdag:D
was nu helaas uitverkocht.
ik krijg hem met een hi 25 euro ebbo, als student met 5euro korting :)
enm is dus 20 euro per maand en hoef ma 79 euro bij te betalen :*)

1-hoe zit het met de games?
ik heb hier nou een paar honderd spellen op me pc voor de n73 (begreep al dat deze ook op E65 werken)
maar ik heb ze als .rar ik moest ze dnek ik uitpakken he? en kan ik dat dan gewoon via de datakabel overzetten en dan meteen spelen?

2-als je bestanden op de e65 zet kan je dan kiezen of hij op de disk van de gsm moet of op de Micro SD kaart?

3-hoe groot is de smsjes opslag op de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Thanks voor de gprs-teller locatie!! Kan ik het in de gaten houden of ie toch niet stiekem gegevens binnenhaalt.
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Idd is ivm nummerbehoud, ik wilde ook eerst nummerbehoud maar toen ik hoorde dat ik dan moest wachten heb ik maar besloten om een nieuw nummer te nemen.

Debitel one werkt goed, nog maar enkele hapering gehad. Je moet het eerst wel goed instellen, anders moet je steeds handmatig verbinden, maar zodra je voor ieder accespoint een profiel hebt aangemaakt en deze automatisch laat verbinden werkt het zeer goed.

ohja:

Is het ook mogelijk om debitel one in een sip-compitabele adsl modem te gebruiken? Kun je dan ook tegelijk bellen met en je mobiel via wifi en het modem of kun je enkel 1 account per keer gebruiken? Anders is het een leuk alternatief voor internet + bellen

[ Voor 14% gewijzigd door zandpaddo op 24-05-2007 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil tussen bluetooth versie 1.2 en 2.0?
Want ik heb nu een n70 die 2.0 heeft en de e65 heeft 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:15:
http://en.wikipedia.org/w...ecifications_and_features

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx, maar wat geeft dat concreet op de phones zelf, gewoon meer transmissie snelheid?
want ik ben niet zo thuis in die technische zaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:15:
Ik mag toch hopen dat de E65 gewoon 2 bt apparaten ondersteund..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
wd200 schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:51:
[...]

Ik mag toch hopen dat de E65 gewoon 2 bt apparaten ondersteund..
dat doet hij

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zandpaddo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:36:
Idd is ivm nummerbehoud, ik wilde ook eerst nummerbehoud maar toen ik hoorde dat ik dan moest wachten heb ik maar besloten om een nieuw nummer te nemen.
Dat is balen, ik heb hem via smartphonestunts, en zodra het nummerporteren goedgekeurd was heb ik het toestel gekregen, ook al ga ik dus pas over drie maanden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vintendo schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 20:15:
het AD-41 headset en dan kan je elke normale koptelefoon gebruiken
Heeft die AD-41 ook volume en zap knoppen, of is dat alleen een adapter met knop om gesprekken aan te nemen?
Ik heb de AD-45, maar de volumeknoppen werken niet helaas, wel kan ik elke headset aansluiten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zandpaddo schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 20:36:
Thanks voor de gprs-teller locatie!! Kan ik het in de gaten houden of ie toch niet stiekem gegevens binnenhaalt.

[...]

Debitel one werkt goed, nog maar enkele hapering gehad. Je moet het eerst wel goed instellen, anders moet je steeds handmatig verbinden, maar zodra je voor ieder accespoint een profiel hebt aangemaakt en deze automatisch laat verbinden werkt het zeer goed.

ohja:

Is het ook mogelijk om debitel one in een sip-compitabele adsl modem te gebruiken? Kun je dan ook tegelijk bellen met en je mobiel via wifi en het modem of kun je enkel 1 account per keer gebruiken? Anders is het een leuk alternatief voor internet + bellen
Je kan altijd later nog je nummer laten porteren. Ik ga over van T-mobile naar KPN. Mijn KPN abbo heb ik nu, maar omdat ik het risico liep dat KPN te vroeg het nummer bij T-mobile op zou vragen heb ik nog maar even gewacht. Zelf even bellen voordat T-mobile afloopt en dan kunnen ze hem gaan porteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:50:
[...]
Heeft die AD-41 ook volume en zap knoppen, of is dat alleen een adapter met knop om gesprekken aan te nemen?
Ik heb de AD-45, maar de volumeknoppen werken niet helaas, wel kan ik elke headset aansluiten inderdaad.
Ja. :)
En ze werken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 22:50:
[...]

Ja er zit een vooruit, achteruit, pauze, stop en volumeknoppen op en het werkt allemaal. Er zit ook een opneemknop en microfoon op maar dat gebruik ik nooit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, dan ga ik hem direct ruilen, die moet ik ook hebben zie ik al

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik verbinding met web maak dan loopt dat via wlan hier thuis, gaat prima.
ik kwam er vandaag achter dat als ik een www koppeling in een sms aanklik, de verbinding alsnog via de provider loopt. iemand enig idee hoe ik dat kan voorkomen? als ik vlak daarna naar het web ga is er niets aan de hand, verbindingen zijn dus goed, geen storing oid.

verder lukt het mij niet om een foto als achtergrondvenster over het hele scherm te krijgen, boven en onder blijven grote stukken van het gebruikte thema zichtbaar. hoe kan ik dit aanpassen?

voor de rest een geweldig toestel, ik was bang dat hij veel dikker zou zijn dan mijn vorige samsing z510 (zeer platte clamshell) maar het verschil is nauwelijks merkbaar, en de veelgeprezen softe achterkant is helemaal chiq en nuttig (geen vingers, ligt perfect in de hand en zweet niet bij 25+ graden in de zon ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is me zojuist (vrij eenvoudig, er zat maar één lastige verwijzing in de uitleg) gelukt om voipbuster op mijn e65 te krijgen, zodat ik thuis via mijn wlan verbinding gratis kan bellen. leuke feature!

één ding snap ik echter niet: ik heb net zitten testen door mijn vaste thuislijn te bellen via internetoproep, dat gaat prima, alleen gaat de telefoon nadat ik heb opgehangen na ongeveer een halve minuut weer over, en als ik opneem heb ik -zo lijkt het- wel een verbinding, maar hoor ik niets.
iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 23:44:
het is me zojuist (vrij eenvoudig, er zat maar één lastige verwijzing in de uitleg) gelukt om voipbuster op mijn e65 te krijgen, zodat ik thuis via mijn wlan verbinding gratis kan bellen. leuke feature!

één ding snap ik echter niet: ik heb net zitten testen door mijn vaste thuislijn te bellen via internetoproep, dat gaat prima, alleen gaat de telefoon nadat ik heb opgehangen na ongeveer een halve minuut weer over, en als ik opneem heb ik -zo lijkt het- wel een verbinding, maar hoor ik niets.
iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Hier heb ik ook last van, zowel met voipcheap als met voipbuster.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Driek schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:10:
[...]

Hier heb ik ook last van, zowel met voipcheap als met voipbuster.
Kijk hier maar eens, daar hebben ze het er ook over gehad.
Voordelig bellen met Voipbuster [deel 5]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb die hele draad doorgelopen, maar ben ons probleem niet tegengekomen:
zelf bellen met voip,
ophangen
gebeld worden
opnemen
dode lijn horen

als je een directe verwijzing voor me hebt: heel erg graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 22:11:
heb die hele draad doorgelopen, maar ben ons probleem niet tegengekomen:
zelf bellen met voip,
ophangen
gebeld worden
opnemen
dode lijn horen

als je een directe verwijzing voor me hebt: heel erg graag!
Ik bel zelf ook met voipbuster via mijn E-65 maar heb niet jouw probleem.
Maar heb je al wat tegoed gestort op je voipbuster rekening? Want er zitten beperkingen aan met bellen met geen tegoed en misschien dat dit je nu gaat tegenwerken?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tegoed staan op rekening.
voor alle duidelijkheid:
ik word dus op mijn vaste lijn gebeld nadat ik een gesprek via viop heb gevoerd met mijn e65.

ik zeg wel gewoon niets tegen degenen met wie ik bel ;)

iemand nog een idee over mijn vraag erboven hoe ik foto's over het hele scherm krijg als achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey heb nu een kleine maand de e65. Bruut apparaat, tomtom is prima en met name de beeldkwaliteit is fantastisch 8) .
Een 'probleem' nu ik tomttom heb met al de poi's die je maar wilt hebben, geeft de afbeeldingen gallery ook die kleine afbeeldingen weer. Die zijn als laatste toegevoegd dus komen bovenaan :'(

Twee vragen :O :

1)Kan je in de afbeeldingen gallery de micro sd kaart uitzetten als bron (zodat die plaatjes niet verschijnen)
2)Kan je de sorteer mode automatisch op grootte zetten (tomtom bestanden zijn max 1kb)

Thanks in advance voor any reply. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perco
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:45
nu een maand in gebruik , ik heb zo,n beetje alles onder controle behalve voipbuster
ik heb alles volgens http://www.smartphoneshop.nl/vragen/25862/31747 gedaan maar ik krijg geen registratie of de melding "geen Wlan bereik voor het plaatsen van internetopreoepen. mobiele oproep plaatsen ?"
kan iemand nog eens uitleggen waar het mis zou kunnen gaan ?
Ik heb een abo bij Orange , mischien dat zij iets blokkeren net als vodafone.

alvast bedankt voor reacties :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Kan ik op de Nokia E65 bij de wekker mijn eigen
muziekje instellen, zoja, hoe.??? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:31:
Hoi,
bij mijn n70 is het
menu - > klok -> instellingen -> alarmtoon klok.

weet niet hoe het bij symbian S60 V3 is maar vast niet veel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:40:
[...]

bij mijn n70 is het

Er staan wel deuntjes van Nokia standaard op de telefoon,
maar ik wil mijn eigen mp3tje op de wekker zetten,
en dat krijg ik niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

wd200 schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:40:
[...]
bij mijn n70 is het

Yup, Met de E65 werkt het precies het zelfde.
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 19:01:
[...]
Er staan wel deuntjes van Nokia standaard op de telefoon,
maar ik wil mijn eigen mp3tje op de wekker zetten,
en dat krijg ik niet voor elkaar.
Bij mij staan mn mp3 bestanden er gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Afgelopen zaterdag dus me E65 weggebracht wegens de foutieve toetsenbordverlichting (lees stuk).
Twee weken nu weer op me speeltje wachten. Dan duurt wachten wel lang :)

Meteen maar even een software-update gevraagd. Wie weet word er wel een nieuwe firmware even ingeflasht O-)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vraagje:

Ik heb 2 browsers erop zitten (Orange versie dan). De ene kan ik (hooguit) gebruiken voor Orange World (is denk ik een WAP-only browser) en de andere voor alle niet-Orange World (niet-WAP) content... Was wel handiger geweest als dit gewoon in 1 browser had gekund... Die kan toch zelf wel detecteren wat voor content er binnengehaald wordt. Nu heb ik ook 2 verschillende sets bookmarks enzo. Tevens kunnen de bookmarks van de 'WAP-browser' wel op de Standby getoond worden als knoppen en de andere niet. Iemand een idee waarom dat is en hoe dat evt aangepast kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ik twijfel nog steeds met welk toestel ik een nieuw abbo afsluit.
was altijd aan het geilen op de N95 maar dat schijnt toch niet zo perfect toestel te zijn als nokia doet geloven.

Even kijken of ik alles goed heb over de E65

- Werkt goed met 2 BT apparaten
- Ondersteund TomTom 6
- slider is steviger / speling vrij als de slider van N95
- Telefoon heeft stanby weergaven (agenda punten op het "desktop")

Als ik fout zit hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

wd200 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:40:
- Werkt goed met 2 BT apparaten
- Ondersteund TomTom 6
Ja, Ja.
- slider is steviger / speling vrij als de slider van N95
Ik kan zo goed als geen speling ontdekken en heb daar ook geen klachten over gelezen, maar ik heb geen N95 ter vergelijking. Ik kan me niet voorstellen dat ook iemand ontevreden is met de kwaliteit van het slide-mechanisme zoals ik dat heb (en volgens mij elke E65).
- Telefoon heeft stanby weergaven (agenda punten op het "desktop")
Actieve Standby met plug-ins heet het, maar dat is niet echt bijzonder fancy uitgewerkt. Je ziet in ieder geval het eerst komende agendapunt wat je kunt selecteren en dan ga direct naar de agenda gaan.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Verwijderd schreef op woensdag 30 mei 2007 @ 18:31:
Hoi,
het werkt inderdaad gewoon bij de instellingen van de klok maar dan moeten je mp3tjes in de map geluidsclips-> dig. geluiden. Dit kan op de telefoon of de geheugenkaart zijn maar het moet in die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:42
Ik zit ook te twijfelen of ik me een E65 ga halen of niet. Mijn RAZR V3 loopt op z'n laatste .. euh.. pootjes :p

Op een paar andere forums gelezen dat het keypad soms niet reageerd bij toetsindrukken, al iemand last van gehad? Crashed het ding dikwijls?

Alvast bedankt! _/-\o_ _/-\o_

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

devilkin schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:33:
Op een paar andere forums gelezen dat het keypad soms niet reageerd bij toetsindrukken, al iemand last van gehad? Crashed het ding dikwijls?
Geen last van het toetsenbord gehad.
1x gecrashed (reboot) toen ik wilde navigeren met de ingebouwde navigatie software, daarna deze software nooit meer gebruikt aangezien TomTom prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vintendo schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 11:20:
[...]

het werkt inderdaad gewoon bij de instellingen van de klok maar dan moeten je mp3tjes in de map geluidsclips-> dig. geluiden. Dit kan op de telefoon of de geheugenkaart zijn maar het moet in die map.
:) Ja, het probleem is opgelost, dank je wel.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Iemand trouwens enig idee of er hier nieuwe firmwares voor uitgekomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
kan je zelf ook controleren(voor zover ik weet). Bij Nokia PC-Suite update phone software kiezen. Dan word je doorverwezen naar een nokia site waar je je telefoon uit een lijst kan kiezen en de E65 staat er (nog) niet tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 13:40
Vraagje, ik heb hem ook sinds een week of drie... niets dan lof !!
Alleen heb ik een draadje geopend over de nokia suite.
Mijn verbinding valt weg om de 10 sec zodra nokia geinstalleerd is.
(de verbinding blijft wel bestaan, maar de snelheid valt volledig naar beneden)
Haal ik hem eraf werkt alles weer.

[wireless] snelheid valt iedere 10 sec omlaag ??

iemand meer hier last van ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Welke firmware hebben de mensen hier op hun E65?

Ik lees wel op forums dat er blijkbaar nogal dikwijls crashes gebeuren bij het open of toe-sliden van de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
devilkin schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 20:57:
Welke firmware hebben de mensen hier op hun E65?

Ik lees wel op forums dat er blijkbaar nogal dikwijls crashes gebeuren bij het open of toe-sliden van de telefoon...
Geen last van gehad. En ik slide hem toch wel vaak. :P
Weinig keus als je hem regelmatig gebruikt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

count me in, zojuist de e65 opgehaald. los gekocht zonder abo, moet zeggen wat een mooi ding is het. twijfelde nog tussen deze en de n80 :)

gelijk eerste vraagje (zoek in topic op wekker heeft niet geholpen) :

ik wil wekker instellen, maar dan alleen op werkdagen. dit moet toch kunnen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
SYQ schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 21:52:
count me in, zojuist de e65 opgehaald. los gekocht zonder abo, moet zeggen wat een mooi ding is het. twijfelde nog tussen deze en de n80 :)

gelijk eerste vraagje (zoek in topic op wekker heeft niet geholpen) :

Helaas niet std , dit is wel een super functie binnen Windows mobile.
ik weet ook niet of hier applicaties voor te downloaden zijn

Ik ben nog al eens niet zo zuinig met mij gsm 8-) .. tja ze zijn niet om te knuffellen hoor maar stel dat ik eens het scherm beschadig :P

zou het mogelijk zijn het cover te laten vervangen bij een NSP, zo ja wat zou dat kunnen kosten?

//edit laat maar er zijn gewoon losse covers te koop

[ Voor 21% gewijzigd door wd200 op 31-05-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

:X :X

kan geen smsjes openen, wat is dit voor flauwekul?? pffff... morgen maar weer terug

opgelost met een harde reset :)

[ Voor 18% gewijzigd door SYQ op 31-05-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net, prima dingetje, krijg het alleen nog niet werken programmatjes vanaf pc over te zetten. Heb bij certificaten ingesteld van alles, maar nog niet, nja komt nog wel goed :)
Hij voelt goed iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet std , dit is wel een super functie binnen Windows mobile.
ik weet ook niet of hier applicaties voor te downloaden zijn.

dat kan , maar dan heb je Handy clock versie 4.05 voor nodig..ik heb hem zelf ook ,werkt prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 14:43:
[...]
Geen last van het toetsenbord gehad.
1x gecrashed (reboot) toen ik wilde navigeren met de ingebouwde navigatie software, daarna deze software nooit meer gebruikt aangezien TomTom prima werkt.
Ingebouwde navigatiesoftware bij de E65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 11:31:
[...]
Ingebouwde navigatiesoftware bij de E65?
Ja, wordt genoemd "Kaarten" bij "Installaties".
Werkt opzich goed voor plaats bepaling alleen bij navigeren reboot mn E65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-03-2022
Ik wil in het logboek de gegevensteller van dataverplaatsing op 0 zetten.

Nou vraagt de telefoon om de blokkeringscode???

Ik heb alles geprobeerd maar kan nergens deze code vinden. Heb hem zelf nooit ingesteld en hij is niet hetzelfde als de code als ik mijn toestel opstart. (ook niet 4 x 0)

Heeft iemand een tip voor me om deze te achterhalen??

[ Voor 0% gewijzigd door parrish op 01-06-2007 13:08 . Reden: oplossing al gevonden (ff verder loere dan neus lang is) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perco
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:45
even een mooi stukje software
http://www.telexy.com/Products/ProductInfo.aspx
werkt perfect , je kan vanaf de pc je telefoon benaderen via Wlan
de opvolger 2.0 kan het in 2 richtingen , dus ook telefoon naar de pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinda gisteren tomtom op mijn e65.
voorheen gebruike ik mijn acer n35, wat een snelheidsverschil (in het voordeel van de e65....)
en een snelle fix met de tomtommuis, pfffff, 3 seconden, en dan ligt hij in het handschoenenkastje.

ook heerlijk dat je nog maar zo'n klein apparaatje voor je hebt. beeld is zo scherp dat jein één oogopslag ziet hij de weg loopt.

minpuntje vind ik het stemgeluid, dat kraakt een beetje terwijl het volume op 70% staat, dus niet extreem hard. toch een skijken of er ergens equalizersoftware is om de hoge tonen te onderdukken.
iemand enig idee?

en is er al iemand die van een foto een beeldvullend themaachtergrond weet te fabriceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de AD-41/HS-20 binnengekregen. Vind het wel erg jammer dat het volume van de E65 niet al te hard kan met gebruik van de hoofdtelefoon. De HS-20 heb ik al gelijk in de la gelegd, want die kwaliteit is slecht. Gebruik nu een philips oortelefoonset en die doet het veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perco schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 20:31:
even een mooi stukje software
http://www.telexy.com/Products/ProductInfo.aspx
werkt perfect , je kan vanaf de pc je telefoon benaderen via Wlan
de opvolger 2.0 kan het in 2 richtingen , dus ook telefoon naar de pc :)
Heb zowel 1.10 als Beta4 van versie 2 gedownload. vanavond even testen, ben benieuwd.

Beta versie geeft certificaat probleem helaas.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 16:39:
Vandaag de AD-41/HS-20 binnengekregen. Vind het wel erg jammer dat het volume van de E65 niet al te hard kan met gebruik van de hoofdtelefoon. De HS-20 heb ik al gelijk in de la gelegd, want die kwaliteit is slecht. Gebruik nu een philips oortelefoonset en die doet het veel beter.
Ik gebruik de ad-41 icm met de sennheiser hd 202 en die kan hard zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vintendo schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 17:56:
[...]

Ik gebruik de ad-41 icm met de sennheiser hd 202 en die kan hard zat
Hmmmm, de Philips is al een enorme vooruitgang, maar misschien dat ik dan maar een Senheiser ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-09 13:40
Welke GPS muis heb jij ?
En misschien dom hoor .... maar wat leg je nu in het handsschoenen kastje.
Telefoon moet je zien, vanwege tomtom.
Maar de gps muis moet de sateliet kunnen zien.
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:00:
sinda gisteren tomtom op mijn e65.
voorheen gebruike ik mijn acer n35, wat een snelheidsverschil (in het voordeel van de e65....)
en een snelle fix met de tomtommuis, pfffff, 3 seconden, en dan ligt hij in het handschoenenkastje.

ook heerlijk dat je nog maar zo'n klein apparaatje voor je hebt. beeld is zo scherp dat jein één oogopslag ziet hij de weg loopt.

minpuntje vind ik het stemgeluid, dat kraakt een beetje terwijl het volume op 70% staat, dus niet extreem hard. toch een skijken of er ergens equalizersoftware is om de hoge tonen te onderdukken.
iemand enig idee?

en is er al iemand die van een foto een beeldvullend themaachtergrond weet te fabriceren?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:28:

2)Kan je de sorteer mode automatisch op grootte zetten (tomtom bestanden zijn max 1kb)

Thanks in advance voor any reply. _/-\o_
In de map afbeeldingen staan, opties, sorteren, en dan datum/titel/grootte/opmaak kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 22:00:

minpuntje vind ik het stemgeluid, dat kraakt een beetje terwijl het volume op 70% staat,
Vreemd, ik heb hem rustig op 100% volume staan, kraakhelder geen gekraak te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:19
Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe ik het stemgeluid van TomTom alleen uit de telefoon kan laten komen, dwz: als de telefoon in de carkit zit (heb inmiddels de Brodit houder die aan de Nokia CK-7W kan, werkt geweldig.)
Als ik hem in de carkit heb zitten (via bluetooth overigens ook) komt het geluid over de boxen van mijn radio, dus drukt hij elke keer het geluid van de radio weg, dat is een beetje lastig.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 21:22
Volgens mij is dit mogelijk, je zit altijd aan dit geluid vast (zeker met tomtom, andere geluiden kan je nog wel wegfilteren met een profiel).

Ik heb inmiddels de Nokia CK-15W carkit en daar zit een optie op of je alle geluiden via de boxen wilt horen of alleen de gesprekken. Maar hoe dit werkt heb ik nog niet geprobeerd (moet nog steeds een muis kopen).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driel24 schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 20:36:
Welke GPS muis heb jij ?
En misschien dom hoor .... maar wat leg je nu in het handsschoenen kastje.
Telefoon moet je zien, vanwege tomtom.
Maar de gps muis moet de sateliet kunnen zien.
[...]
de tomtom sirfIII bt
ik bedoel te zeggen dat die gpsmuis zo goed werkt dat je hem dus niet achter je voorruit hoeft te leggen, maar in je handschoenenkastje, en nog is het bereik/ontvangst prima. hij hoeft de satellietdus niet "echt" te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Soepie schreef op zondag 03 juni 2007 @ 02:11:
Is er ook iemand die mij kan vertellen hoe ik het stemgeluid van TomTom alleen uit de telefoon kan laten komen, dwz: als de telefoon in de carkit zit (heb inmiddels de Brodit houder die aan de Nokia CK-7W kan, werkt geweldig.)
Als ik hem in de carkit heb zitten (via bluetooth overigens ook) komt het geluid over de boxen van mijn radio, dus drukt hij elke keer het geluid van de radio weg, dat is een beetje lastig.
Bij wil hij ook over de boxen, maar werkt dat niet met de carkit van Seat. Oftewel, ik hoor geen enkele gesproken aanwijzing van Tomtom :( Het zou prettig wezen als dit dus idd uit het toestel komt, anyone?

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vmu schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:34:
[...]

Dat is niet alleen raar maar ook een defect toestel. Als je m nog geen 8 dagen hebt gelijk omruilen. Ik heb er al 1 keer een nieuwe voor gekregen en nu is ie weer stuk. Woon je toevallig in Amsterdam? Laat m dan even zien bij Teleworld in de Kinkerstraat want die waren heel verbaasd dat zoiets onwaarschijnlijks mij voor de tweede keer overkwam.
Nou heel fijn sinds vandaag heb ik dit probleem dus ook.
Heb hem bij online winkel gekocht dus zal waarschijnlijk rechtstreeks met service point nokia contact op moeten nemen.
Is lastig dilemma wat zal we lopgestuurd moeten worden maar wil wel dezeflde terug want heb er al(betaalde)software op staan.
Hoe is dit bij jullie opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar bovenstaande topic gaat dus over niet meer werkende toetsenbord verlichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het jammer dat er geen fatsoenlijke media player voor de E65 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:35:
Ik vind het jammer dat er geen fatsoenlijke media player voor de E65 is.
zal toch vast wel voor symbian os 9.1 zoek anders eens op een mediaplayer voor de N73 is toch dezelfde software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wd200 schreef op zondag 03 juni 2007 @ 23:41:
[...]

zal toch vast wel voor symbian os 9.1 zoek anders eens op een mediaplayer voor de N73 is toch dezelfde software
Dan krijg ik een melding dat het niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 12:54:
[...]

Dan krijg ik een melding dat het niet ondersteund wordt.
Yep, krijg ik ook met veel "N73 applicaties"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb eindelijk ook de E65
maar heb 1 probleem:

heb met de nokia apps installer .jar spellen naar me gsm gecopieert.
het word geinstaleerd en alles.
maar nu kan ik de spellen (en de auto locker) niet gebruiken.
het staat nu allemaal onder Toep. beheer
maar krijg het verder niet aan de praat.
hoe doe ik dat mensen?
help me please :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-08 21:57

Tuk

Waar kan ik instellen dat gedownloade bestanden op de geheugenkaart worden opgeslagen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag eerste volle dag met e65 en tomtom op stap.
mijn angst dat de tomtom bt gpsmuis een korte accuduur heeft is niet bewaarheid geworden, maar de accutijd van de e65 neemt dramatisch af als je tomtom hebt draaien..... logischerwijs heb je je bt verbinding openstaan voor de gpsmuis, en uiteraard tomtom draaien om je route te kunnen volgen, maar na een paar uur was het uit met de pret.

hebben jullie dezelfde ervaring?
heb overigens geen moment last gehad van een krakend stemgeluid dat ik eerder had gemeld. zal wel een zandkorreltje op de stembanden zijn geweest;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 20:19:
[...]

Nou heel fijn sinds vandaag heb ik dit probleem dus ook.
Heb hem bij online winkel gekocht dus zal waarschijnlijk rechtstreeks met service point nokia contact op moeten nemen.
Is lastig dilemma wat zal we lopgestuurd moeten worden maar wil wel dezeflde terug want heb er al(betaalde)software op staan.
Hoe is dit bij jullie opgelost?
De mijne is opgestuurd en ik zit nu te wachten tot ie terug komt. Ongetwijfeld met reset eroverheen...
Ik hoor het nu toch wel steeds vaker dat die verlichting stuk gaat. Dat is al nummer 5.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Misschien is het een probleem dat optreedt na het installeren van bepaalde software? Het kan helpen als iedereen die het probleem heeft, eens zou melden wat voor software hij erop gezet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf ding. Lijkt erg op de N80?
Ik ken niet zoveel verschillen, N80 heeft een beter (hogere resolutie) scherm, maar de E65 is weer kleiner.
Hebben jullie ook hiertussen getwijfeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 21:31:
Gaaf ding. Lijkt erg op de N80?
Ik ken niet zoveel verschillen, N80 heeft een beter (hogere resolutie) scherm, maar de E65 is weer kleiner.
Hebben jullie ook hiertussen getwijfeld?
Ik heb wel getwijfeld, ja, maar bepaalde pluspunten gaven op dat moment de doorslag:
- 10mm (!!!) dikte verschil vind ik echt VEEL.
- 262 144 kleuren <-> 16 miljoen kleuren
- accu van E65 is beter (meer capaciteit en de standby- en gesprekstijd specs zijn beter)
- E65 is uit zakelijke serie en dus had ik gehoopt dat de agenda krachtig zou zijn. Nou valt die toevallig best wel tegen (minder mogelijkheden dan die van mijn oude 6230 in feite...)
- De E65 kon ik toen tegen een leuke prijs halen en toen heb ik het meteen maar gedaan.
Ik weet dat ik toen nog meer redenen had, maar als ik het nu zo zie, had ik de N80 ook best gewild. :P

Edit: Heeft N80 wel UMTS? --> Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat scherm scheelt idd behoorlijk in kleuren (merkbaar?) maar heeft wel weer een lagere resolutie. Batterijduur is ook wel een goed punt. Ik denk dat de N80 een betere camera heeft, en flits iig (niet dat ik daar zoveel waarde aan hecht, maargoed)

Lastig lastig :P

Lees wel overal dat de batterij van de N80 gewoon kut is, dan is dit een stuk beter.

Zit in de E65 ook die browser zoals in de N80, dat je met een vierkantje over het scherm kan gaan en kan inzoomen waar je wilt? En is het goed te doen op 320x240?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2007 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 10:41

Maverick2001

Never look back

Ik ben er al eens eerder over begonnen maar ik krijg nog steeds niet mijn MP3 bestanden te zien als ik een ringtone wil selecteren uit de lijst. Ik kan wel een mp3 toewijzen vanuit de tracklist echter dan wijzigt hij gelijk alle profielen met het gekozen mp3-tje.

Iemand tips? Ik heb al de lijst bijwerken gedaan maar zonder resultaat.

Waar slaan jullie de eigen ringtones op?

Pura Vida

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.