Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.741 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:41
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:46:
Ik vind het prima grote het lettertype, heb geen idee hoe het in verhouding met N73 is.

Iemand trouwens beetje leuke games gevonden voor op het toestel? Moet wat als ik me verveel toch...
van de week Doom op mn e65 gezet nu is ie om de 2 dagen leeg... toch maar weer een boek in de trein gaan lezen

(is wel de orginele doom maar dan in een ander jasje is turn based nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds ik een Sandisk 2GB micro-SD kaart in het toestel heb zitten, krijg ik met zeer grote regelmaat na het openen van de Agenda het volgende te zien:

E32USER-Cbase 92

De melding kan ik wel gewoon weg klikken, maar blijft zich vaak herhalen tot ik het toestel uit en dan weer aan gezet heb. Soms komt er ook te staan: "Verwijder geheugenkaart".

Ik heb hier nog nergens gezien dat iemand de foutmelding ook al gehad heeft. Ben benieuwd of een eventueel firmware update dit probleem verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sinds ik een UMTS kaartje erin heb zitten, moet ik bijna dagelijks opladen (heb de telefoon nu 2 weken).... Best wel vervelend. Voor mijn gevoel gebruik ik hem niet super veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-09 14:47
Helsie schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:20:
Sinds ik een UMTS kaartje erin heb zitten, moet ik bijna dagelijks opladen (heb de telefoon nu 2 weken).... Best wel vervelend. Voor mijn gevoel gebruik ik hem niet super veel...
Hoe bedoel je eigenlijk "sinds ik een umts" kaartje erin heb zitten? Standaard ontvang je umts toch al?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
kRiZzZiZ schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 22:35:
[...]

Hoe bedoel je eigenlijk "sinds ik een umts" kaartje erin heb zitten? Standaard ontvang je umts toch al?
Nee, je moet een UMTS compatible SIM-kaart hebben. Ik had nog een x jaar (??) oude sim kaart en die kon ik niet gebruiken om UMTS te ontvangen. Dus ik heb van Orange afgelopen zaterdag een nieuwe SIM-kaart ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Misschien dat je niet in een UMTS-gebied woont/werkt, en dat je gsm continu verbinding probeert te maken. Dit kost veel energie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:20:
UMTS kost nou eenmaal meer stroom dan GSM, das bekend.
Zet je telefoon op GSM only en je hebt weer je oude standby-tijd terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-09 10:41

Maverick2001

Never look back

De vorige spreker heeft gelijk, het aanzetten van UMTS heeft nogal een aardige invloed op standby-tijd.

Datzelfde geld natuurlijk voor een continue verbinding met je WIFI netwerk. Ik gebruik voipebuster. Nu laat ik m pas verbinden met mijn netwerk als ik een internet oproep doe echter moet ik m daarna handmatig weer uitschakelen... iemand anders daar ook ervaring mee? Oftewel kan dat automatisch?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Vmu schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:13:
Ook zou ik het leuk vinden wanneer het geluidje van de cam op of na de foto komt en niet ervoor. Mensen horen dat en draaien zich dan weg. De camera is al niet zo super dus dan kijg je helemaal bewogen foto's met mensen die half omgedraaid zijn.
Is dit geluidje ook helemaal uit te schakelen? Verder begrijp ik dat er geen gesprekken via een externe speaker te horen zijn...?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 01:30:
[...]

UMTS kost nou eenmaal meer stroom dan GSM, das bekend.
Zet je telefoon op GSM only en je hebt weer je oude standby-tijd terug. :)
En waar is dit te doen in het toestel... heb even gezocht maar et niet kunnen vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Instrumenten - Instellingen - Netwerk dan kan je hem bij netwerkmodus op alleen GSM zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merci... over et hoofd gezien... stomstom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus wanneer je hem op dual mode heb staan dan vreet dat ding gewoon meer batterij?

Heeft iemand al een mooie site gevonden met applicaties voor de Nokia E65 waar je niet voor hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:21
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:45:
Dus wanneer je hem op dual mode heb staan dan vreet dat ding gewoon meer batterij?
JAAH :D
Heeft iemand al een mooie site gevonden met applicaties voor de Nokia E65 waar je niet voor hoeft te betalen?
Zoek een op google naar

free symbian third ofzo..

ik weet zeker dat je veel vind.
ik dacht www.allaboutsymbian.com of iets dat daar op lijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:31
Aardig houdertje,
Maar ik wil niet schroeven in het dashboard van mijn auto.
Iemand nog een andere oplossing gezien ?

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajbu
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-09 16:36
rolands schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:40:
De aktie van Debitel lijkt inmiddels weg te zijn :S, die hadden een actie voor 17,50 p/m, 2 jaar icm een KPN abo en dan gratis toestel. De actie nog wel via google gevonden, klik hier. Iemand met dit toestel specifieke voorkeuren voor een bepaald netwerk? Bijvoorbeeld voor het gebruik van UMTS?

Heb net gekeken en eind juli loopt m'n huidige abo af, dus kan nog ff rondneuzen naar leuke acties.
Ik was net bij een Debitel winkel, de actie met de E65 2j voor 17,50 p/m loopt nog tot 4 juni. Hier hadden ze 'm helaas niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat anders, hoe staat het met de stevigheid van het toestel ?? slijtage, speling etc. ???
Een aantal van jullie gebruiken het toestel al enige tijd en kunnen er wellicht al wat over zeggen.

Gisteren bij de Mediamarkt geweest en de N95 in handen gehad, oei wat een plastic ding is dat en die plastic toetsen :X Ook de E 65 in handen gehad wat een enorm verschil met de N95. De E65 ziet er goed gebouwd uit :) en voelt solide.

Groeten Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
Ik heb sinds gisteren ook de E65 maar ik heb een paar vraagjes:

- ik hoorde al meer mensen over het automatisch blokkeren van de toetsen bij het dichtschuiven. Maar als ik nou de telefoon dichtschuif en bij de vraag of ik wil blokkeren 'nee' kies (of later de blokkering ophef zonder open te schuiven) en ik wil de blokkering er weer op krijgen, moet ik dan weer open en dichtschuiven en dan 'ja' kiezen of is er een sneltoets voor? Misschien dat Best Keylocker ook dit oplost?

- De berichtenlezer is standaard alleen in het engels beschikbaar, is het mogelijk om deze in het nederlands te krijgen?

Gevonden! Voor de mensen die het nog niet wisten: Downloaden >> *not set* (veranderde bij mij later pas in "Sound Modules") voor de nederlandse berichtenlezer, oftewel Ingrid

Verder echt een top toestel tot nu toe!

[ Voor 12% gewijzigd door SignOff op 12-05-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:43
Ik heb er AutoLock op staan. Die kan je instellen dat hij na een door jezelf gekozen tijd hij de telefoon zelf blokkeert. En het is freeware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SignOff schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:35:
Ik heb sinds gisteren ook de E65 maar ik heb een paar vraagjes:

- ik hoorde al meer mensen over het automatisch blokkeren van de toetsen bij het dichtschuiven. Maar als ik nou de telefoon dichtschuif en bij de vraag of ik wil blokkeren 'nee' kies (of later de blokkering ophef zonder open te schuiven) en ik wil de blokkering er weer op krijgen, moet ik dan weer open en dichtschuiven en dan 'ja' kiezen of is er een sneltoets voor? Misschien dat Best Keylocker ook dit oplost?
Eenmaal op de uit-knop bovenop het toetsel drukken dan eenmaal naar beneden voor toetsen blokkeren en op ok duwen en hij is gelocked zonder open te schuiven.

Vind het erg verrassend dat veel mensen lat hebben van het niet automatisch locken, ik vind het heerlijk het toetsel houdt namelijk veel fijner vast als deze is dichtgeschoven en zo nog alle functies kan bedienen, maar blijkbaar zien veel mensen het voordeel er niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:50:
[...]

Eenmaal op de uit-knop bovenop het toetsel drukken dan eenmaal naar beneden voor toetsen blokkeren en op ok duwen en hij is gelocked zonder open te schuiven.

Vind het erg verrassend dat veel mensen lat hebben van het niet automatisch locken, ik vind het heerlijk het toetsel houdt namelijk veel fijner vast als deze is dichtgeschoven en zo nog alle functies kan bedienen, maar blijkbaar zien veel mensen het voordeel er niet van.
Top! Thanks! Nee, vind het zelf ook niet zon probleem hoor. Vond het vervelender dat ik de blokkering er niet meer op kreeg, maar nu wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaJe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 22:25
Gister was ik gesloten aan het bellen met de e65, dus schuif dicht... toen kreeg ik aan de andere kant klachten dat ik niet goed verstaanbaar zou zijn, meer mensen last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:27:
Even wat anders, hoe staat het met de stevigheid van het toestel ?? slijtage, speling etc. ???
Een aantal van jullie gebruiken het toestel al enige tijd en kunnen er wellicht al wat over zeggen.

Gisteren bij de Mediamarkt geweest en de N95 in handen gehad, oei wat een plastic ding is dat en die plastic toetsen :X Ook de E 65 in handen gehad wat een enorm verschil met de N95. De E65 ziet er goed gebouwd uit :) en voelt solide.

Groeten Mark
Ik heb m al een tijdje en tot nu toe geen enkel probleem gehad! Toestel is solide en zit nog steeds geen speling op de slide. Heb het idee dat ze eindelijk een goed systeem hebben bedacht voor de slide. Toestel blijft perfect en de softe achterkant voorkomt ook lelijke krassen enzo.

Vind het nog steeds het beste toestel wat ik ooit heb gehad.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 12:27:

Groeten Mark
Enorm stevig. Gisteren b.v. is het toestel van ingeveer 1,5 mtr hoog op de grond gestuiterd bij mij, en er zit niet eens een krasje op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Inderdaad ontzettend goed toestel. Ik ontdek steeds weer nieuwe kleine dingen om te doen.
Ik heb wel wat speling op de slider, ongeveer 1mm op de onderkant, vooral rechts. En het schuifmechanisme maakt sporen op de metalen randen van het toetsenbord.
Mijn toestel is 1 keer gevallen van de vensterbank maar ik weet niet of ik de speling toen al had. De sporen in ieder geval wel.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vintendo schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 17:28:
Ik heb er AutoLock op staan. Die kan je instellen dat hij na een door jezelf gekozen tijd hij de telefoon zelf blokkeert. En het is freeware!
Linkje?
HaJe schreef op zondag 13 mei 2007 @ 12:32:
Gister was ik gesloten aan het bellen met de e65, dus schuif dicht... toen kreeg ik aan de andere kant klachten dat ik niet goed verstaanbaar zou zijn, meer mensen last van??
Pas op dat je je vinger niet voor de microfoon houdt (deze zit aan de onderkant).
;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Pas op dat je je vinger niet voor de microfoon houdt (deze zit aan de onderkant).
;)
LoL!

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Sorry, ik zat op mn wii te internetten want pc is bezet en die kan niet knippen plakken:P
Ik dacht dat tweakers wel konden googlen maar bij deze

http://fuse.stc.cx/autolock/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Er zit een licht sensor in. Wanneer het donker is gaat dat licht aan, en wordt het licht van je display schermper. Wanneer er voldoende licht is, zullen je toetsen niet oplichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Ik heb nu dat mijn E65 niet wil opstarten. Als je hem aan zet, dan geeft hij wel mooi Nokia verlicht aan en valt dan terug naar zwart. Vervolgens wordt het niet verlicht maar ook niet zwart en kan ik Nokia lezen en flitst weer terug naar zwart en dat blijft maar doorgaan. Batterij eruit gehaald, simkaart eruit gehaald, mem stick eruit gehaald, batterij opnieuw opgeladen, aan de pc gekoppeld, maar niks helpt.
Hij blijft zo maar doorgaan. Iemand suggesties of ook last van dit probleem ?
Ik had net Shozu erop gezet

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2011
Gisteren was het dan eindelijk zover dat ik ook deze schitterende telefoon kon gaan halen!

Ik heb er gisteren wat mee lopen spelen en heb nu wat vragen:
- als mijn vriendin belt zie ik alleen haar nummer terwijl ze wel degelijk tussen mijn contacten staat, enig idee hoe dat kan?
- ik probeer muziek via bluetooth van mijn oude telefoon over te zetten naar de E65. Is het mogelijk om de muziek bestanden meteen naar een bepaalde map op het geheugenkaartje te sturen? Nu krijg ik de verschillende nummers binnen als sms en dan is het geheugen snel vol. Weet iemand hier een oplossing voor?
- als de telefoon dicht is, is er dan een toetsencombinatie om de toetsvergrendeling te activeren?

Voor de rest ben ik echt super tevreden, top toestel!

Never Underestimate the Predictability of Stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
1. Dan staat ze er waarschijnlijk twee keer tussen staat en dan weet de telefoon niet hoe hij haar moet mnoemen en geeft hij gewoon het nummer

2. Dan kan je kiezen voor opslaan en dan kan je een map kiezen. De linker blauwe knop onder het scherm.

3. Een keer op de uitknop drukken en dan krijg je een menuutje waar je het in kan selecteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
Vintendo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:36:

2. Dan kan je kiezen voor opslaan en dan kan je een map kiezen. De linker blauwe knop onder het scherm.
Maar dan krijg ik dus wel steeds een sms binnen die ik dan apart moet opslaan. Ik wil graag meer dan 50 bestanden overzetten en dan ben je wel even bezig...kan ik nergens instellen dat bij een bluetooth bestand meteen opslaat zonder er een sms van te maken?

bedankt voor je antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Volgens mij niet. Daar weet ik iig niks van af. Als je erachter komt wil ik het ook weten:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
I'll let you know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Le-BenZ schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 09:51:
[...]

Maar dan krijg ik dus wel steeds een sms binnen die ik dan apart moet opslaan. Ik wil graag meer dan 50 bestanden overzetten en dan ben je wel even bezig...kan ik nergens instellen dat bij een bluetooth bestand meteen opslaat zonder er een sms van te maken?

bedankt voor je antwoorden!
Bluetooth is niet echt geschikt voor dit soort grootschalige acties. Als je het echt wilt zou ik je pc als tussenstation gebruiken. Moet je een bluetootg usb stick kopen, die kosten niks meer. Met je pc browsen door de ene telefoon en binnenhalen. Daarna browsen door je nieuwe tel en alles overpompen. En koffie zetten, want met bluetooth is niet echt sprake van pompen, eerder schuiven ;)

Alternatieve manier om je toetsen op slot te zetten: Je slider een klein stukje open schuiven (2cm is genoeg), dan weer dicht laten klappen en op ja drukken. Klinkt als de manier van je opa maar is wel effectief.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vmu schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:39:
[...]

Bluetooth is niet echt geschikt voor dit soort grootschalige acties. Als je het echt wilt zou ik je pc als tussenstation gebruiken. Moet je een bluetootg usb stick kopen, die kosten niks meer. Met je pc browsen door de ene telefoon en binnenhalen. Daarna browsen door je nieuwe tel en alles overpompen. En koffie zetten, want met bluetooth is niet echt sprake van pompen, eerder schuiven ;)
Daar gebruik je natuurlijk dan je USB kabel voor... 8)7

En als het even meezit heb je voor je andere telefoon ook een USB kabel...dan ben je dus heel snel klaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Vmu schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:39:
[...]

Alternatieve manier om je toetsen op slot te zetten: Je slider een klein stukje open schuiven (2cm is genoeg), dan weer dicht laten klappen en op ja drukken. Klinkt als de manier van je opa maar is wel effectief.
dat is geen toetsencombinatie:P Maar die gebruik ik ook altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb `m ook. 1e indruk is ook zeer nice. M`n eerste smartphone en m`n eerste nokia maar goed dat zal wel wennen. De meneer van de Belcompany was zo aardig om er een gratis stereo headsetje bij te doen :-) (er zit wel hs bij maar met 1 oortje :S) Voor iedereen die denkt dat de rode te rood is, valt 1000% mee het is een mooie donkere kleur rood. Nou ga ff verder spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:50
Gisteren het toestel voor het eerst gezien en ik ben eigenlijk verkocht.. Eens ff kijken of we dat toestel op de kop kunnen tikken :)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Misschien ff off-topic maar wel een heel mooi tooltje voor je E65

Sailing Clicker: http://www.salling.com/

Hiermee kan je je Mac of Windows itunes op afstand besturen met grafische interface!!

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
Ik haal het toestel net uit mijn zak en de dictafoon staat aan. Ik sluit deze af en er staan allemaal 2-en en sterretjes in beeld. Ook deze verwijder ik. Door de menuknop lang in te houden zorg ik ervoor dat de dictafoon ook echt is uitgeschakeld.

Nu wil ik een sms gaan typen en het maakt niet uit welke toets in indruk en meteen verschijnt de dictafoon weer. Het lijkt wel of er toetsen vasthangen. Heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?

Ik las hier over een zachte reset. Hoe doe ik dat en hoe doe ik een harde reset? Is dit een optie in het toestel of is het een kwestie van de batterij eruit halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:34
Le-BenZ schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:35:
Ik haal het toestel net uit mijn zak en de dictafoon staat aan. Ik sluit deze af en er staan allemaal 2-en en sterretjes in beeld. Ook deze verwijder ik. Door de menuknop lang in te houden zorg ik ervoor dat de dictafoon ook echt is uitgeschakeld.

Nu wil ik een sms gaan typen en het maakt niet uit welke toets in indruk en meteen verschijnt de dictafoon weer. Het lijkt wel of er toetsen vasthangen. Heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?

Ik las hier over een zachte reset. Hoe doe ik dat en hoe doe ik een harde reset? Is dit een optie in het toestel of is het een kwestie van de batterij eruit halen?
zet hem eens aan en uit

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
Driek schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 10:55:
[...]

zet hem eens aan en uit
He Driek, dat heb ik al een aantal keren geprobeerd. Sterker nog, ik heb inmiddels de pukcode moeten invoeren omdat de pincode drie keer niet klopte door allemaal rare toets combinaties.....
Dit is echt balen, heb het toetstel maandag gehaald en kan er nu al weer mee terug. The Phonehouse heeft het toestel niet op voorraad, dus kan ik wachten op een nieuwe... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik ben niet zo tevreden over wifi-sniffer omdat hij niet aangeeft of het een open of gesloten hotspot is.
In het symbian topic hebben ze het over parkwifi van nokia. Maar die krijg ik niet werkend.

http://parkwifi.nokia.com/

iemand een idee ?

edit// parkwifi inmiddels aan de praat... moet de n91 versie nemen

[ Voor 12% gewijzigd door driel24 op 16-05-2007 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 17:36

_PM

De standaard WLan scan geeft al aan of een netwerk open of gesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
_pm bedankt.

Nog een vraagje..

Internetten via wifi gaat heel goed. Maar als ik naar www.google.nl/pda
zegt hij geen reaktie van gateway (-25502)

[ Voor 5% gewijzigd door driel24 op 16-05-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

driel24 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:14:
_pm bedankt.

Nog een vraagje..

Dat is een foutmelding die ik ook wel vaker krijgt en waar je elders op internet ook teksten over ziet (in het engels vooral).
Heeft niets met google te maken denk ik.
Ik hoop dat het bij een firmware upgrade wordt verholpen.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Ik bij een aantal andere fora gevonden dat het soms is opgelost als je naar
de fabrieksinstellingen terug gaat (je raakt dan niets kwijt)

Maar daar heb je de "vergrendelingscode' nodig.

waar kan ik die vinden ?
Vmu schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:49:
[...]

Dat is een foutmelding die ik ook wel vaker krijgt en waar je elders op internet ook teksten over ziet (in het engels vooral).
Heeft niets met google te maken denk ik.
Ik hoop dat het bij een firmware upgrade wordt verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

driel24 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:14:
Ik gebruik zelf: http://www.google.nl/m/products

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een E65, super telefoon alles doet het ook zeer goed, alleen heel veel beveiligingen.

Maargoed, ik heb dus een klein probleempje, heb namelijk route 66 mobile 7 geinstalleerd, maar elke
keer als ik het open en dan een route wil laten berekene, dan sluit route 66 af en gaat de telefoon naar het hoofdmenu :'( .

Dus ik geef adres in, telefoon zegt: Route Word bere.... En hij is afgesloten.

Weet iemand hoe dit kan en wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
bedankt !!!
die werkt. een keer verder linken en je zit in de pda page.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
hi!

ik heb dit hele forum gelezen omdat ik gister ook een e65 heb gehaald.. pracht ding, instellen voor internet verbinding is wat lastig maar toch gelukt. zit er alleen wel mee dat als ik mijn verbinding kwijt ben met mijn netwerk dat ik dan moet gaan dokke? maja dat zie ik aan het eind van de maand wel op mijn rekening dnek ik>>

ik had een vraag die hier nogniet gesteld is. op de e65 kun je ook instant messages versturen.. geen must maar toch leuk! ik heb agila geprobeerd wat op de begin pagina staat maar deze werkt niet, als ik registreer dan blijft hij maar proberen mij aan te melden maar er gebeurt verder niks..

nou las ik op: http://www.kieskeurig.nl/...749C7C12572900041E5C2.htm over Fring: http://www.fring.com/

lijkt me een degelijk programma... ik liet mezelf een sms sturen waar ik een link kreeg om deze te downloaden. helaas werkt deze download niet bij mij.. hebben jullie daar ook last van?

een erg leuk adress is trouwens http://www.tunein.fm/overtuninfm.html.
streaming radio met iets van 120 zenders.. ik heb deze al aan de praat gekregen en vond het erg goed klinke kwa kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Als je gaat internetten moet je wel in de instellingen zeggen dat hij moet vragem om de
soort verbinding. Anders gaat hij inderdaad zomaar via kpn mobiel het net op.
Jor_den schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:43:
hi!

ik heb dit hele forum gelezen omdat ik gister ook een e65 heb gehaald.. pracht ding, instellen voor internet verbinding is wat lastig maar toch gelukt. zit er alleen wel mee dat als ik mijn verbinding kwijt ben met mijn netwerk dat ik dan moet gaan dokke? maja dat zie ik aan het eind van de maand wel op mijn rekening dnek ik>>

ik had een vraag die hier nogniet gesteld is. op de e65 kun je ook instant messages versturen.. geen must maar toch leuk! ik heb agila geprobeerd wat op de begin pagina staat maar deze werkt niet, als ik registreer dan blijft hij maar proberen mij aan te melden maar er gebeurt verder niks..

nou las ik op: http://www.kieskeurig.nl/...749C7C12572900041E5C2.htm over Fring: http://www.fring.com/

lijkt me een degelijk programma... ik liet mezelf een sms sturen waar ik een link kreeg om deze te downloaden. helaas werkt deze download niet bij mij.. hebben jullie daar ook last van?

een erg leuk adress is trouwens http://www.tunein.fm/overtuninfm.html.
streaming radio met iets van 120 zenders.. ik heb deze al aan de praat gekregen en vond het erg goed klinke kwa kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
hmz jah thnx:) kep wel wat mb's gedownload via kpn.... maar heb het nu goed staan hoop ik.. tenminste.. als je in je logboek ziet staan dat je gedownload heb via Wlan en dan je verbindingsnaam of toegangspunt die je zelf hebt aangemaakt zit het wel goed toch? dat was dus vele malen hiervoor via mobile netwerk.. of... packetgegevens gebruikt.

ik heb ook een mobiele intenet toegangspunt en daar heb ik bij ingesteld dat hij om wachtwoord moet vragen.. ik zie het allemaal wel.. radio is geen aanrader om buiten je Wlan te gebruiken.. verbruikt opzich best veel

het msnen via fring werkt perfect.. best handig opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,
Ik heb nog een vraagje, bij het locken en unlocken van de toetsen zit ook een geluidje.
Ik weet niet of dat standaard is of dat dat bij het programma bestunlocker hoort, maar wie
weet een manier om dat geluidje harder te laten klinken???

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
Mijn E65 doet nog steeds raar. De dictafoon blijft zichzelf maar inschakelen en de 2 en het sterretje verschijnen aan de lopende band in het scherm. Volgens mij zit er gewoon een software fout in mijn versie en daarom wil ik proberen deze software een keer opnieuw te installeren. Helaas is er nog geen update voor de E65 beschikbaar maar weet iemand misschien hoe en waar ik de huidige software kan vinden?

Deze wil ik een keer installeren om te kijken of dit het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
De handleiding blinkt ook niet uit in duidelijkheid....
Ik had hier gelezen dat je door een naam te noemen een contact kunt bellen.
Op dit topic staat de softkey ingedrukt houden. Gebeurt niets bij mij.
Dus in de handleiding kijken, daar staat (pag37) : hou DE spraaktoets in gedrukt.
dan hoor je een toon, spreek dan de naam in.

Wat is DE spraaktoets ??? geen idee, wat blijkt op pag 22 staan het gelukkig uitgelegd.
hhhhmmmm 4 spraaktoetsen ???? Alle vier geprobeerd. niets werkt.

----
tis wel een top toestel zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
op de zijkant zitten vier knoppen. Dan moet je de bovenste(die met dat rondje) ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
bedankt !!!
Vintendo schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 21:14:
op de zijkant zitten vier knoppen. Dan moet je de bovenste(die met dat rondje) ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:19
Ja, en dat werkt echt lachuh.
Ondanks dat alle spraak in engels is pakt hij bijna al mijn contacten wel goed op :)

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
ja en als je een ander commanda wil moet je die invoeren bij bijnaam bij het desbetreffende contact. Dan werkt en de naam en de bijnaam. Je moet wel de r goed uitspreken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 21:09:
Ik heb ook een E65, super telefoon alles doet het ook zeer goed, alleen heel veel beveiligingen.

Maargoed, ik heb dus een klein probleempje, heb namelijk route 66 mobile 7 geinstalleerd, maar elke
keer als ik het open en dan een route wil laten berekene, dan sluit route 66 af en gaat de telefoon naar het hoofdmenu :'( .

Dus ik geef adres in, telefoon zegt: Route Word bere.... En hij is afgesloten.

Weet iemand hoe dit kan en wat ik hier tegen kan doen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.
AUB,

Niemand enig idee hoe dit verder moet of heeft iemand verder nog Route 66 op deze telefoon draaien.
Als het mogelijk is wil ik het namelijk Zondag gebruiken voor Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
hahaha idd zeg zonder dat je het zelf hoeft in te spreken.. het werkt echt perfect zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Krijg nou wat. de verlichting in mijn toetsenbord is uitgevallen. Dat is nu de tweede keer. Ik heb m nu drie weken.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 18:14:
Hoi allemaal,
Ik heb nog een vraagje, bij het locken en unlocken van de toetsen zit ook een geluidje.
Ik weet niet of dat standaard is of dat dat bij het programma bestunlocker hoort, maar wie
weet een manier om dat geluidje harder te laten klinken???

cor
Hoort bij Best KeyLocker, standaard heeft de E65 deze functie niet.
Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:39:
[...]AUB,

Niemand enig idee hoe dit verder moet of heeft iemand verder nog Route 66 op deze telefoon draaien.
Als het mogelijk is wil ik het namelijk Zondag gebruiken voor Duitsland.
Ik heb geen ervaring met Route 66, ik denk dat 90% van de gebruikers die navigatie willen op de E65 TomTom gebruiken.
En ik kan uit ervaring zeggen dat het prima werkt.

Oja,
Voor Hi/KPN gebruikers: Gutteguttegut in "Het algemene "Data Abonnement Discussie"..."

[ Voor 6% gewijzigd door Gutteguttegut op 18-05-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vmu schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:31:
Krijg nou wat. de verlichting in mijn toetsenbord is uitgevallen. Dat is nu de tweede keer. Ik heb m nu drie weken.
Hij gaat alleen aan in het donker he dmv de lichtsensor. Dus mocht je nu buiten op een zonnige plek staan, dan gaat ie uit jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:16:
[...]

Hij gaat alleen aan in het donker he dmv de lichtsensor. Dus mocht je nu buiten op een zonnige plek staan, dan gaat ie uit jah.
Nee hoor hij is echt kapot. Heb ik al eerder gehad en er een tel voor omgeruild. Nou moet ie terug, ywee weken weg :(

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Ik heb sinds woensdag ook een E65. Bevalt me allemaal prima, maar is wel even wennen als je net overstapt vanaf Windows Mobile. ;-)

Iets wat me opviel tijdens het WLANnen. Op m'n thuisnetwerk ging alles perfect en werkte de browser vrijwel direct. Maar toen ik op m'n werk verbinding probeerde te maken kreeg ik de beruchte "Web: No reply from gateway!" fout. Vervolgens verschillende forums afgezocht, maar niets kon echt uitkomst bieden. Zo'n beetje alles geprobeerd, maar niets kon de gehate foutmelding voorkomen.
Uiteindelijk uit frustratie het WLAN access point van de muur getrokken, om deze opnieuw te configureren. Na alle instellingen nagelopen en vergeleken te hebben, heb ik de router gereset en op het eerste oog met dezelfde instellingen weer opgehangen. Dus na een uur "verspild" te hebben op werk, dacht ik dat ik geen stap verder was. Maar ik reset de WLAN instellingen op m'n E65, configureer opnieuw en het werkt!
Wat blijkt nu, na de reset heb ik de SSID naam toevallig veranderd en de spatie erin vervangen door een underscore. En inderdaad, toen ik die underscore weer had veranderd in een spatie: "Web: No reply from gateway!". Iets om te proberen dus, als je hetzelfde probleem hebt!

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:50:
[...]
Hoort bij Best KeyLocker, standaard heeft de E65 deze functie niet.

[...]
Ik heb geen ervaring met Route 66, ik denk dat 90% van de gebruikers die navigatie willen op de E65 TomTom gebruiken.
En ik kan uit ervaring zeggen dat het prima werkt.

Oja,
Voor Hi/KPN gebruikers: Gutteguttegut in "Het algemene "Data Abonnement Discussie"..."
Oke dan,

Heb zins vanochtend eindelijk de boel aan de praat gekregen, vind het alleen een beetje jammer dat wanneer je naar het buitenland gaat, je elke keer een andere map moet instellen. Voor de rest doet route 66 het gewoon super.

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Vmu schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:11:
[...]

Nee hoor hij is echt kapot. Heb ik al eerder gehad en er een tel voor omgeruild. Nou moet ie terug, ywee weken weg :(
Ik denk dat ik hetzelfde probleem ook heb. Verlichting op de toetsen boven je toetsenbord (dus de opneemknop etc) die doen het wel. Alleen me toetsenbord zelf geen geen verlichting.. raar

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:02:
[...]

Ik denk dat ik hetzelfde probleem ook heb. Verlichting op de toetsen boven je toetsenbord (dus de opneemknop etc) die doen het wel. Alleen me toetsenbord zelf geen geen verlichting.. raar
Dat is niet alleen raar maar ook een defect toestel. Als je m nog geen 8 dagen hebt gelijk omruilen. Ik heb er al 1 keer een nieuwe voor gekregen en nu is ie weer stuk. Woon je toevallig in Amsterdam? Laat m dan even zien bij Teleworld in de Kinkerstraat want die waren heel verbaasd dat zoiets onwaarschijnlijks mij voor de tweede keer overkwam.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De telfoon sinds gisteren in bezig, pracht ding.

Als ik de telfoon dichtklap vraagt ie om de toetsen te locken. Kan het ook zo dat als hem dichtklap dat automatisch de toetsen vergrendeld worden? Dus dat ik het dan niet meer met "ja" hoef te bevestigen.

En kan in het beginscherm de agende items(laat zien of afspraak voor desbetreffenende dag is) ook eruit en hetzelfde voor wlan scan? Krijg dat ook niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Menu->Instrum.->Instell.->Telefoon->Standby-Modus->Plug-ins act. standby

http://fuse.stc.cx/autolock/ die doet ze na een door jou ingestelde tijdsduur op slot. Is freeware. Er bestaan ook progjes die het doen bij het dichtschuiven maar daar moet je voor betalen. Volgende keer iets beter zoeken want deze link stond op de vprige pagina

[ Voor 64% gewijzigd door Dr. Horrible op 19-05-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg deze telefoon als het goed is deze week. Ondertussen heb ik me even lekker gemaakt aan deze review op youtube.. Niet door het mannetje op de achtergrond natuurlijk. 8)7

http://www.youtube.com/watch?v=wDe26Sz85lA

Misschien iets voor de startpost (staan nog meer goede reviews op youtube maar dit is wel een van de betere).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
  • Laatst online: 25-11-2021
Ik heb er in dit topic al heel wat over gelezen, maar ik krijg het bij mij nog steeds niet werkend.
Met alle info die er al op het forum staat, en met de handleiding kom ik er nog niet uit :?

Als ik mijn Nokia E65 laat zoeken naar een WLAN verbinding, vind hij al heel snel onze eigen wlan verbinding "lvdv021264" wachtwoord is 1malig gevraagd en na invoering was dat accoord.

Maar na enig zoeken blijft hij komen met : Geen reactie van gateway....

Waar vul ik wat in op de computer? en welke gegevens voer ik waar in op de telefoon ?
Wie heeft de puf om het eens op een simpele manier uit te leggen...
Alvast heel erg bedankt.

gr Mirjam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:56:
Ik krijg deze telefoon als het goed is deze week. Ondertussen heb ik me even lekker gemaakt aan deze review op youtube.. Niet door het mannetje op de achtergrond natuurlijk. 8)7

http://www.youtube.com/watch?v=wDe26Sz85lA

Misschien iets voor de startpost (staan nog meer goede reviews op youtube maar dit is wel een van de betere).
Hij maakt wel een fout, hij noemde de E65 een E61 :P (42 seconden in het filmpje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad... Het was me niet opgevallen die gast praat al zo vaag.. ;-).

Verder wel een goede review, precies over de functies waar ik info over wilde. Maar goed nu is het wachten op mijn toestel :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

flatcoat schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:01:
Ik heb er in dit topic al heel wat over gelezen, maar ik krijg het bij mij nog steeds niet werkend.
Met alle info die er al op het forum staat, en met de handleiding kom ik er nog niet uit :?

Als ik mijn Nokia E65 laat zoeken naar een WLAN verbinding, vind hij al heel snel onze eigen wlan verbinding "lvdv021264" wachtwoord is 1malig gevraagd en na invoering was dat accoord.

Maar na enig zoeken blijft hij komen met : Geen reactie van gateway....

Waar vul ik wat in op de computer? en welke gegevens voer ik waar in op de telefoon ?
Wie heeft de puf om het eens op een simpele manier uit te leggen...
Alvast heel erg bedankt.

gr Mirjam
Dit ligt aan je router, hij mag van je router niet naar "buiten" het internet/netwerk op.
Heb je toevallig MAC address filtering aanstaan?
Geef anders eens aan welke hardware je allemaal gebruikt.

ps. groeten hoeft niet op GoT (lees de FAQ's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Hoeft niet per se. Ik kreeg het ook wel eens nadat ik een werkende verbinding had op mijn eigen wifi.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Is het mogelijk om Nederlandse stemcommando's te gebruiken? Ik heb de Nederlandse text-to-speech (incl. Ingrid) geïnstalleerd en dat werkt voor bijvoorbeeld de berichtenlezer. Het lijkt alleen geen effect te hebben op het herkennen van bijvoorbeeld contactnamen (die ook nog eens in het Engels worden terug gelezen).

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Vmu schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:34:
[...]

Dat is niet alleen raar maar ook een defect toestel. Als je m nog geen 8 dagen hebt gelijk omruilen. Ik heb er al 1 keer een nieuwe voor gekregen en nu is ie weer stuk. Woon je toevallig in Amsterdam? Laat m dan even zien bij Teleworld in de Kinkerstraat want die waren heel verbaasd dat zoiets onwaarschijnlijks mij voor de tweede keer overkwam.
Ik heb hem al langer als acht dagen jammer genoeg. Dan duurt het zeker langer voordat je een nieuw toestel hebt?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
Gutteguttegut schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:45:
[...]
Dit ligt aan je router, hij mag van je router niet naar "buiten" het internet/netwerk op.
Heb je toevallig MAC address filtering aanstaan?
Geef anders eens aan welke hardware je allemaal gebruikt.

[
Ik heb een Sitecom router (WL 18) maar daar kan ik de MAC address filtering nergens op terug vinden..ben nu op de site van sitecom aan het studeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
ik begin nu ook een beetje te irriteren aan de wifi-capaciteiten van mijn e-65 het lukt mij nog steeds NIET om via wifi te browsen op me e65 wat ik ook probeer. Zelfs als ik mijn acces point gewoon open zet vertikt mijn e-65 om te connecten. Hij heeft het accespoint gevonden ik start met browsen en hij geeft na 10 seconden aan dat het accespoint niet gevonden is??! (wlan: kan niet verbinden WLAn-netwerk niet gevonden)

word ff gek :)

EDIT:

Het is gelukt nu!!! Heb me e65 op me thuisnetwerk een vast ip-adres gegeven er kwamen een aantal opties bij (zoals subnetmask enz) deze ook ingevuld en tijdens de eerstvolgende keer connecten met me e65. Deed hij het!

[ Voor 27% gewijzigd door krizzziz op 21-05-2007 18:29 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 16:38
Heb sinds kort ook een E-65 en bevalt erg goed. Alleen een vraagje. Zodra ik muziek wil afspelen via de E-65 hoor ik niets, wordt dit enkel weergegeven via een headset of is er een mogelijkheid het geluid over de interne speaker te krijgen?

Daarnaast welke keylocker vergrendeld het toestel automatisch bij het dichtschuiven van de slide? Heb er nu al enkele geprobeerd maar alle vergrendelen pas na een voor ingestelde tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
[
EDIT:

Het is gelukt nu!!! Heb me e65 op me thuisnetwerk een vast ip-adres gegeven er kwamen een aantal opties bij (zoals subnetmask enz) deze ook ingevuld en tijdens de eerstvolgende keer connecten met me e65. Deed hij het!
Wat heb je dan ingevuld, en waar ? ik heb een sitecom wl 18 router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Ik heb hem sinds vandaag ook.... Gruwlijk!

Alleen voor welk type telefoon moet je spelletjes halen? Nergens is nog over een e65 te vinden, dus pak steeds andere met als gevolg dat sommige niet full-screen zijn.. De enige ful screen zijn strippoker spelletjes... Waar ik overigens weinig problemen mee heb O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
De n73 heeft dezelfde resolutie dus die moet je hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
flatcoat schreef op maandag 21 mei 2007 @ 19:24:
[...]

Wat heb je dan ingevuld, en waar ? ik heb een sitecom wl 18 router
Zoek in je menu het volgende: Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Toegangspunten. Kies dan je eigen Wifi router en kies dan de ip4 instelling. Hier kun je je telefoon een vast ip adres geven en je subnetmask invullen enzo. Het schijnt dus dat er een kleine bug in het wifi gedeelte zit waardoor de waardes van de subnetmask niet goed zijn ofzo. Dus vul dit allemaal in zoals je computer ook ingesteld staat en je kan direct wifi'en met je e65.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
kRiZzZiZ schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:41:
[...]

Zoek in je menu het volgende: Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Toegangspunten. Kies dan je eigen Wifi router en kies dan de ip4 instelling. Hier kun je je telefoon een vast ip adres geven en je subnetmask invullen enzo. Het schijnt dus dat er een kleine bug in het wifi gedeelte zit waardoor de waardes van de subnetmask niet goed zijn ofzo. Dus vul dit allemaal in zoals je computer ook ingesteld staat en je kan direct wifi'en met je e65.
hmmm hij doet het nog steeds niet..
ik zal eens op schrijven wat ik heb ingevuld.

Naam verbinding: lvdv...
Drager gegevens: Wireless lan
WLAN netwerknaam lvdv..
Netwerkstatus: openbaar
WLAN netwerk modus: infrastructuur
WLAN beveil.modus: WEP
Wlan beveil instell: #1, verificatietype: open
Homepage: geen

IPv4 instellingen: 192.168.0.4
Subnetmasker: 255.255.255.0
standaardgateaway 192.168.01
DNS adres : primair 192.168.01 secundar ?? niets ingevuld

Proxyserveradres: geen (?? geen idee wat ik daar moet invullen)
Proxypoortnr: o

Wat staat er dan nu nog fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
flatcoat schreef op maandag 21 mei 2007 @ 21:10:
[...]

hmmm hij doet het nog steeds niet..
ik zal eens op schrijven wat ik heb ingevuld.

WLAN netwerknaam lvdv..
Wlan beveil instell: #1, verificatietype: open

IPv4 instellingen: 192.168.0.4
Subnetmasker: 255.255.255.0
standaardgateaway 192.168.01
DNS adres : primair 192.168.01 secundar ?? niets ingevuld

Proxyserveradres: geen (?? geen idee wat ik daar moet invullen)

Wat staat er dan nu nog fout?
Vul bij Wlan beveilig instellingen wel even de WEP sleutel in (64 bits,hexadecimaal maar dit hangt van je router af)

Verander je ip-adres even in 192.168.1.104
standaardgateway in 192.168.1.1 en alleen bij primair DNS-adres 192.168.1.1 invullen.
Proxy leeg laten

Dan weet je zeker dat je e65 goed ingestel staat.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
kRiZzZiZ schreef op maandag 21 mei 2007 @ 22:50:
[...]

Vul bij Wlan beveilig instellingen wel even de WEP sleutel in (64 bits,hexadecimaal maar dit hangt van je router af)

Verander je ip-adres even in 192.168.1.104
standaardgateway in 192.168.1.1 en alleen bij primair DNS-adres 192.168.1.1 invullen.
Proxy leeg laten

Dan weet je zeker dat je e65 goed ingestel staat.
Gedaan..hij doet het nog steeds niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
flatcoat schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:06:
[...]

Dan ligt het nu aan je router. Deze deelt nu waarschijnlijk losse ip-adressen uit aan wifi apparaten i.p.v dat hij er rekening mee houdt dat jouw e-65 al een vaste ip heeft. Ik weet niet of het zal werken maar anders haal je alleen je vastgestelde ip op je e65 weer even weg. Kijken of hij het dan wel doet.

Maar anders zit het nu in je router. Ik ben alleen niet zo een computernerd 8) om te weten hoe je dat precies moet instellen.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 09:50
bluecupra schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:35:
Heb sinds kort ook een E-65 en bevalt erg goed. Alleen een vraagje. Zodra ik muziek wil afspelen via de E-65 hoor ik niets, wordt dit enkel weergegeven via een headset of
Wanneer er geen headset is verbonden speelt ie bij mij gewoon af via de interne speaker.. Die trouwens best aardig is (ivm de N70)

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

bluecupra schreef op maandag 21 mei 2007 @ 18:35:
Heb sinds kort ook een E-65 en bevalt erg goed. Alleen een vraagje. Zodra ik muziek wil afspelen via de E-65 hoor ik niets, wordt dit enkel weergegeven via een headset of is er een mogelijkheid het geluid over de interne speaker te krijgen?

Daarnaast welke keylocker vergrendeld het toestel automatisch bij het dichtschuiven van de slide? Heb er nu al enkele geprobeerd maar alle vergrendelen pas na een voor ingestelde tijd.
Ik gebruik Best KeyLocker versie 1.01
flatcoat schreef op maandag 21 mei 2007 @ 23:06:
[...]
Probeer je router eens te resetten en eventueel zonder encryptie.
Mocht het dan nog niet werken loop dan eens een rondje door je woonplaats misschien dat er ergens een open router staat en probeer het daarmee.
* Gutteguttegut woont in de stad en kan op diverse plaatsen "gratis" online. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Zo, vanmiddag de mijne gehaald. In een woord: FANTASTISCHE TELEFOON!
Vanmiddag even mijn 'review', nu eerst er eens lekker mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Gutteguttegut schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 09:54:
[...]
* Gutteguttegut woont in de stad en kan op diverse plaatsen "gratis" online. >:)
Ik ook:D Maar kan ook thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem ook eindelijk, wat kan 10 dagen lang zijn als je zit te wachten op een pakje :D
De kleur rood is inderdaad erg mooi, niet te flashy, en erg stroef, perfect gewoon.
Nu zorgen dat ik alles aan de praat krijg, de tomtom zit er bijna op en dan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Oké, het is vaak gezegd, maar voor de duidelijkheid: De E65 is een meesterlijke machine. Maar toch:
[list]
• Ik krijg het voor elkaar met wat veelvuldig gebruik van Gizmo-internetoproepen om hem te laten crashen en automatisch resetten. Vreemd genoeg gaat dat met een heel fancy full-screen dissolve effect en is het een soort van soft-reset

• Hoewel hij acceptabel snel is t.o.v. andere S60 toestellen die ik wel eens in mijn handen is het soms toch een tikje traag en zie je het scherm rommelig opbouwen.

• De Downloaden toepassing lijkt automatisch van GPRS gebruik te maken voor het downloaden van zijn catalogus. Pas daarna kreeg ik de optie om zelf een toegangspunt te kiezen. Verander dus na het downloaden van de catalogus je toegangspunt speciaal voor de Downloaden-applicatie! (als je van Wifi gebruik wil maken).

• Het lijkt erop dat EAP-PEAP-MSCHAPv2 met Dynamic WEP niet helemaal compatible is met het WLAN netwerk op de TU Eindhoven. Omdat ik daar veel ben is dat opzich wel jammer.

• Vooralsnog lijkt het onmogelijk om consequent Nederlandse uitspraak te krijgen (bij de spraaklabels) en Nederlandse spraakherkenning te krijgen (voor de voice commands). Hopelijk verschijnt hier nog losse software voor, net zoals er nu al de Nederlandse text-to-speech bestaat.

• Het agenda-itemtype verjaardag is maar matigjes uitgewerkt t.o.v. de S40 (6230i). Geen automatische leeftijdsweergave, geen signaal instelbaar als je als begindatum voor de jaarlijkse repetitie het geboortejaar neemt, geen mogelijkheid om verjaardagen op de standy-agenda-plugin weer te geven etc.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
Hij doet het ! :D

Ik heb eerst de oude wlan verbinding verwijderd, daarna met WLAN-wiz onze wlanverbinding weer opgezocht.
Toen ben ik gelijk naar het stukje WLAN beveiligin instellen gegaan, zie hieronder.

WLAN netwerknaam lvdv..
Wlan beveil instell: #1, verificatietype: open, vul bij Wlan beveilig instellingen wel even de WEP sleutel in (64 bits,hexadecimaal maar dit hangt van je router af)

IPv4 instellingen: 192.168.0.4 staat nu op automatisch
IPv6 instellingen: standaard
Proxyserveradres: geen

http://home.kabelfoon.nl/~leoenmir/voorbeeldrouter1.JPG
http://home.kabelfoon.nl/~leoenmir/voorbeeldrouter2.JPG
http://home.kabelfoon.nl/~leoenmir/voorbeeldrouter3.JPG
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.