Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.742 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:25

_PM

DJ schreef op donderdag 26 april 2007 @ 15:44:
Heeft iemand al eens de navigatie functie van de E65 zelf geprobeerd? Die kan namelijk ook gebruik maken van het GSM signaal om te navigeren. Dat werkt volgens mij bij Vodafone (waar ik bij zit) niet.

Die functie zit trouwens ook in de E61 voor zover ik weet . . .
Dit lijkt ook niet te werken bij KPN. Hij gaat naar een bluetooth ontvanger zoeken terwijl ook de optie 'positie bepalen via gsmnet' (o.i.d.) aan staat. Met de bluetooth optie uit doet hij helemaal niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

ajbu schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:46:
Ik heb in de winkel even gespeeld met de e65. Ik zag daar geen verlichting in het cijfergedeelte van het toetsenbord. Zit hier wel verlichting in?
Bij mij niet

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 22:21
niet geen verlichte toetsen .. lijkt me sterk..
zit er niet zoals bij mij N70 een licht sensor dat de toetsenbord verlichting pas aan gaat als het donker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Probeer het een sin een donkere ruimte...ik denk dat de licht sensor hier iets regelt namelijk.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ja heb ik gedaan. In het donker moet ik licht (een lamp dus) aan doen om de nummertoetsen te kunnen lezen. Echt geen lampje in het keypad.

[ Voor 13% gewijzigd door Vmu op 26-04-2007 18:14 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:03

Maverick2001

Never look back

Vmu schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:51:
Ja heb ik gedaan. In het donker moet ik licht (een lamp dus) aan doen om de nummertoetsen te kunnen lezen. Echt geen lampje in het keypad.
Heb je ook al ff gekeken naar de lichtsensor instellingen? Als die op zijn slechtste stand staan.. dan zal het inderdaad niet oplichten..

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

De lichtsensor staat in het midden.
Voor de zekerheid soft reset gedaan (wifi loopt nu lekkerder) maar geen effect.
De verlichting van de navigatietoetsen doet het wel helemaal. Ik zie daar ook het effect van de lichtsensor.
Ik ga binnenkort wel even naar de winkel om te vragen of het numpad verlicht moet zijn. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren als dat inderdaad zo is. Ben ik zeker mijn toestel een maand kwijt.
edit:

Na de reset loopt wifi op mijn eigen access point prima. Fring doet het en de geluidskwaliteit naar skype is echt geweldig! Dit is nou waar ik een tel gsm met wifi voor wilde.
Volgende stap: kijken of dit in de stad ook werkt op FON points en open ap's en daarna voipbuster testen.

[ Voor 55% gewijzigd door Vmu op 26-04-2007 19:18 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bij mij is het wel verlicht, dus dat hoef je niet in de winkel te gaan vragen. ;)
Maar je kunt het gebruik van die licht sensor wel aan of uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djrodgerx schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:39:
[...]

Download "tomtom home",
Via tomtom home kan je doormiddel van je cd en een cardreader tomtom installeren. Voer het kaartje in de reader. Selecteer in tomtom home je gps apparaat (het kaartje dus) je kan vanaf dan kiezen voor software installatie/kaart installatie/stem installatie etc. je installeerd dan simpel weg de software. en de kaarten. (de kaarten kan je ook meteen vanaf de setup van de dvd installeren rechtstreek naar je kaartje) als alles erop staat zou je onder installaties in je e65 het icoon tomtom moeten zien. Thats all. Voor mij was t ook 1st flink pielen en kreeg het maar niet voor elkaar om tomtom te laten werken. maargoed na wat uurtjes pielen bleek het achteraf vrij simpel te zijn :)
Is misschien een hele domme vraag, maar mijn tomtom home zegt me iedere keer dat ik geen tomtom toestel heb aangesloten, hoe kan ik dat veranderen om de software op mijn micro sd te krijgen.Alvast super mega hard bedankt voor jou uitleg.

Heb het gevonden om het naar mijn micro sd te veranderen ,maar nu zegt die steeds fout op getreden kan geen zip bestanden maken in tomtom home.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Helsie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 19:51:
Bij mij is het wel verlicht, dus dat hoef je niet in de winkel te gaan vragen. ;)
Maar je kunt het gebruik van die licht sensor wel aan of uit zetten.
Ja je bedoelt waarschijnlijk door de instelling helemaal in een hoek te zetten.
Wel effect op toetseneiland, die zie je veranderen, nog steeds geen licht achter numpad.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Klinkt als een defect dan... Bij mij zijn de nummers ook verlicht.
Net TomTom op mijn verse 1gb MicroSD gezet en werkt echt goed. Leuk dat ie ook fiets routes doet enzo, want ik ga het zonder GPS gebruiken (heb alleen een fiets, dus ja...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lukt van geen kanten die tomtom erop te krijgen krijg melding is niet geschikt voor dit apparaat en toch heb ik gewijzigd naar symbian en het is een tomtom navigator 6 voor mobile phones.Ik weet het echt niet meer,maar alvast bedankt voor de uitleg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
In dat geval raad ik je aan terug te gaan naar de winkel, mijn telefoon had hetzelfde probleem..ik was er binnen 8 dagen bij en heb hem kunnen ruilen...

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Painxiom schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 12:03:
[...]

In dat geval raad ik je aan terug te gaan naar de winkel, mijn telefoon had hetzelfde probleem..ik was er binnen 8 dagen bij en heb hem kunnen ruilen...
Ik ga morgen terug, dat is binnen een week.
tnx voor de tip.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08:43
weet iemand wat de standaard blokkeringscode is? Kan het namelijk neregens vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Vintendo schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 13:20:
weet iemand wat de standaard blokkeringscode is? Kan het namelijk neregens vinden
code waarvan ?
nokia gebruikt std meestal 0000 of 12345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Gewoon, de blokkeringscode. In het menu beveiliging. bijvoorbeeld om de logboektellers weer op nul te zetten

/e het was inderdaad 12345, ik had 1234 wel geprobeerd:P

[ Voor 21% gewijzigd door Dr. Horrible op 27-04-2007 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeXter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 15:25
Ik heb sinds gisteren een E65, en bij het afspelen van beltonen, muziek, filmgeluiden etc. hoor je een soort van tik. Dit gebeurt bij het opstarten en eindigen van bv een toon.
Iemand enige ervaring met dit probleem, danwel met andere Nokia's? Ik heb een reset al geprobeerd, zonder enig resultaat.

'n Trotsen Tukker op Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb een aantal thema's voor de E65 gedownloaded.
Via Nokia PC Suite op de telefoon geinstalleerd.
De telefoon geeft nog aan: installeren?
Ik zeg ja en daarna zie ik ze nergens meer. Niet in Thema's, nergens.
Doe ik iets niet goed? Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djrodgerx schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:39:
[...]

Download "tomtom home",
Via tomtom home kan je doormiddel van je cd en een cardreader tomtom installeren. Voer het kaartje in de reader. Selecteer in tomtom home je gps apparaat (het kaartje dus) je kan vanaf dan kiezen voor software installatie/kaart installatie/stem installatie etc. je installeerd dan simpel weg de software. en de kaarten. (de kaarten kan je ook meteen vanaf de setup van de dvd installeren rechtstreek naar je kaartje) als alles erop staat zou je onder installaties in je e65 het icoon tomtom moeten zien. Thats all. Voor mij was t ook 1st flink pielen en kreeg het maar niet voor elkaar om tomtom te laten werken. maargoed na wat uurtjes pielen bleek het achteraf vrij simpel te zijn :)
Hallo daar
kan je nog eens stap voor stap met details uitleggen hoe je het gedaan hebt, want hier wilt het nog alty ni lukken :'(.
e-mailadres verwijderd
kan alle hulp gebruiken :d
dank op voorbaat

Dit is een forum dus de communicatie kan gewoon via dit topic lopen. Dan heeft iedereen er wat aan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2007 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie het is gelukt Tom tom staat erop en werkt fantastisch!Maar heb fantastische hulp gekregen.Jullie ook bedankt!grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die al ervaring heeft met een E65 icm. een CK-15W carkit?
Ik heb vandaag een CK-15W in mijn auto gemonteerd maar het werkt niet na behoren:'(
Ik had hier voor een CK-7W die werkte prima
Ik heb problemen met de microfoon (geluid klinkt heel verweg) De speaker doet niet altijd en ik krijg zeer beperkte info op de display van de CK-15W (geen nummer weer gave, accu persentage enz)
Nu kan het zijn dat nokia reeds nieuwe firmware heeft (heb nu 1.0633.18.01) dat dan het probleem verholpen is. Of ik heb gewoon pech en heb een defecte carkit.
Of de combinatie werkt niet samen op nokia.de en nokia.com staat dat het kan op de NL site staat er nog niks over.
Wie heeft deze combinatie ook en dan wel goed werkend?

Groet,

vinyboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ge1949 schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 18:27:
Wie kan mij vertellen wat ik allemaal nodig heb voor VOIP.
Ik heb een vaste telefoon van KPN en ADSL van KPN. Kan ik dan met mijn E65 via ADSL bellen?
hangt ervan af welk abo je hebt: ik heb XS4ALL en die biedt wel een SIP service aan voor VoIP bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrodgerx
  • Laatst online: 05-10-2017
Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:26:
Joepie het is gelukt Tom tom staat erop en werkt fantastisch!Maar heb fantastische hulp gekregen.Jullie ook bedankt!grtz
Sorry voor de wat late reactie, Ik las dat je melding kreeg dat zip niet gemaakt kon worden. Hoe heb je dit nu opgelost.(heb zelf deze fout namelijk nooit gehad) Verder alles nu wel goed functionerend voor elkaar gekregen via tomtom home? Tjah tis niet makkelijk uitgelegd door tomtom zelf om dit op je telefoon te krijgen. Maar zoals je ziet met een beetje hulp van anderen en logisch denken komen we er altijd wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrodgerx
  • Laatst online: 05-10-2017
Met betrekking tot het geen licht onder de cijfertoetsen:
Hier hoort wit licht achter te zitten. Wat doormiddel van de sensor aan en uit kan gaan als het in de omgeving donkerder of lichter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

djrodgerx schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 12:33:
Met betrekking tot het geen licht onder de cijfertoetsen:
Hier hoort wit licht achter te zitten. Wat doormiddel van de sensor aan en uit kan gaan als het in de omgeving donkerder of lichter word.
Ik ben terug gegaan naar de winkel. Het type is zo nieuw dat ze niet eens wisten of het licht wel moest branden. Dus door naar Teleworld en die wisten het ook niet maar daar pakten ze pakten nog een toestel en die had wel licht. Terug naar T for telecom en gelijk een nieuw toestel gekregen met licht :)
Overal prima geholpen overigens, blij dat ik 'm gewoon in de winkel heb gekocht en niet via marktplaats of iets dergelijks. Kost wat meer maar dan heb je wel wat.

Iedereen bedankt voor de info, anders was het me misschien niet gelukt.

[ Voor 4% gewijzigd door Vmu op 28-04-2007 22:36 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Als ik een thema probeer te installeren op de E65 geeft hij uiteindelijk de melding:
Certificaatfout. Neem contact op met de leverancier.
Ik heb dit thema toch gedownloaded van een speciale E65 site en het werkt dus niet.
Iemand enig idee wat te doen? Of doe ik iets niet juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ge1949 schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:55:
Als ik een thema probeer te installeren op de E65 geeft hij uiteindelijk de melding:
Certificaatfout. Neem contact op met de leverancier.
Ik heb dit thema toch gedownloaded van een speciale E65 site en het werkt dus niet.
Iemand enig idee wat te doen? Of doe ik iets niet juist?
Wat je zou kunnen proberen is gaan naar Instrum.->Toep.beh.->Opties->Instellingen->Software-installatie.
Zet die op "Alles" in plaats van "Alleen ondertek."

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Het toestel bevalt me echt zo ontzettend goed! Op het moment dat het enige 'manco' is, dat er geen kant en klare smileys bij de sms functie zitten, wat op een zakelijk toestel vrij normaal is op zich, dan is alles toch dik in orde!

Wat wel belangrijk kan zijn voor aspirant-kopers is dat dit toestel een kleinere lader-connector heeft dan de klassieke Nokia's. Vond ik wel jammer, want daar heb ik er al lekker veel van (boven, beneden, op het werk, etc)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Helsie schreef op zondag 29 april 2007 @ 18:51:
Het toestel bevalt me echt zo ontzettend goed! Op het moment dat het enige 'manco' is, dat er geen kant en klare smileys bij de sms functie zitten, wat op een zakelijk toestel vrij normaal is op zich, dan is alles toch dik in orde!

Wat wel belangrijk kan zijn voor aspirant-kopers is dat dit toestel een kleinere lader-connector heeft dan de klassieke Nokia's. Vond ik wel jammer, want daar heb ik er al lekker veel van (boven, beneden, op het werk, etc)...
Ik zag in de telefoonwinkel verloopstekkertjes hangen van groot naar klein.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Vmu schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:27:
[...]

Ik zag in de telefoonwinkel verloopstekkertjes hangen van groot naar klein.
Mooi, heb je misschien toen ook de prijs gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Vmu bedankt, dat is de oplossing. Nu kan ik het thema wel installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik zie nu trouwens dat ie bij Tijdzone Nederland GMT+2 pakt... Nederland is toch GMT+1 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Zomertijd, dan krijgen we een uur erbij en zijn we UTC+2.
8)7

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik dacht dat Birdstep SmartConnect gratis is voor Nokia bezitters, maar natuurlijk alleen een trial... Product kost 10 euro.
URL (op je mobiel): http://ea.mobile.nokia.co...en/dlitem/item_1707.xhtml

Pagina geeft http://www.smartroaming.com/public/index.php als bron voor instructies mbt het gebruik.
Note to Nokia E-series users: If you have not registered your e-mail address and received a user name and password, the only way to access My Account is to:

1) Open the SR client that can be found under Menu - Installations

2) Choose Options and My account

3) Submit your e-mail address and choose a password (optional) and we will send you an e-mail with login details so that you can access My account from any device.

[ Voor 91% gewijzigd door Helsie op 30-04-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor je hem dichtschuift eerst effe op "opties" klikken (linkse selektietoets) dan blijft de lijn gewoon open hoor.
DJ schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:33:
Ik heb nu een week mijn E65 en ben zeer tevreden. Ik heb alleen al twee keer meegemaakt dat ik een telefoon gesprek afrondt door de telefoon 'dicht' te schuiven. De E65 valt dan dood. Zwart scherm en helemaal uit. Als ik hem dan weer aan zet dan is er verder niets aan de hand. Iemand dit ook al eens meegemaakt?

Ik neem aan dat ze dit wel zullen fixen in een nieuwe firmware . . .

Verder blijft het een top telefoon hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Weten jullie of het mogelijk is om een al geinstallerd programma van de telefoon naar de sd kaart te verplaatsen?
Ik las namelijk op een Engelse website dat de telefoon meer last van lag krijgt als het geheugen voller raakt.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Helsie schreef op zondag 29 april 2007 @ 19:53:
[...]Mooi, heb je misschien toen ook de prijs gespot?
8 euro bij T for telecom, maar een noname complete lader kost ook iets van 8-10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35
heb de E65 nu een paar dagen, na een tijdje nokia te hebben gekocht een paar jaar omwegen gemaakt via (motorola, sony ericcson, MDA Vario) ben ik weer zeer blij terug te zijn bij nokia. Wat een stijlvol toestel en met heel veel opties.

Nu nog ff tomtom erop zetten :)

EDIT: TomTom is gelukt, wat werkt dat 100x sneller dan op mijn MDA Vario zeg! ook allemaal zeer snel geinstalleerd enzo perfect.

Nu alleen nog een (voor een E65 gepersonaliseerde van Nokia) autohouder!!!!!

Ik snap gewoon niet dat ze nog steeds niet een houder tegelijkertijd met de introductie van een telefoon kunnen uitbrengen.

[ Voor 38% gewijzigd door krizzziz op 01-05-2007 12:42 ]

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds een week ook mijn Nokia E65 en ben er erg tevreden over!

Nu heb ik mijn Voipbuster SIP account ingesteld in mijn telefoon met behulp van de volgende link:
http://www.smartphoneshop.nl/vragen/25862/31747

Dit werkt perfect de op KPN Experia Box (Siemens Gigaset SX55x)
Maar niet op mijn eigen router: Draytek Vigor 2900G (geen VG)

Ik heb de volgende poorten gevonden op de site van Voipbuster, en open gezet naar het IP die het toestel krijgt:
http://www.voipbuster.com/en/faq_connection.html#54
Maar nog wil het niet werken................. 8)7

Verder ben ik erg tevreden en heb ik inmiddels al veel gebruik gemaakt van de WIFI functie en ook al mijn geheugen uitgebreid met een 2GB microSD :)

Is iemand bekend met dit probleem of heeft een oplossing?

Tip: *#62209526# of type: *#mac wlan# voor je MAC adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Vmu schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:20:
Weten jullie of het mogelijk is om een al geinstallerd programma van de telefoon naar de sd kaart te verplaatsen?
Ik las namelijk op een Engelse website dat de telefoon meer last van lag krijgt als het geheugen voller raakt.
De andere optie is deinstall > herinstall naar microSD ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie van BestKeyLocker gebruiken jullie? Bij mij werkt het nog steeds niet :-(
Gutteguttegut schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:40:
[...]
Klopt :)
[...]
Ik gebruik hier Best Keylocker en die doet het wel voor je :)

[...]
Dat is apart? Ik kan als ik google op Sybian S60 heel erg veel 3rd gen software vinden.

[...]
Zie vorig antwoord. ;)

[...]
Nogmaals zie hierboven. ;)

[...]
Mee eens maar de telefoon wordt snel veel duidelijker.

[...]
Ook mee eens, erg veel ruis ook op buiten foto's...maar ik heb met NeatImage toch een erg mooi resultaat behaald.

[...]
Dat phone browsen kan ook, het is gewoon een "USB stick" :) ook installeren van applicaties en games kan op die manier. Gewoon kopieren naar je E65 en daar opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:38
Tomba schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 23:44:
Cool, MicroSD is binnen en TomTom 6 werkt als een terelier ! Hij lijkt wel _/-\o_ 10x zo snel _/-\o_ te berekenen als mijn spc C500 (TomTom5) en het scherm is vingerlikkend mooi ;) (al mag je daar in de auto natuurlijk niet naar kijken ;) ) Scheelt me mooi weer een telefoon om mee te nemen :) (gebruikte de spv puur voor navigatie. Mijn SL55 was mijn belfoon)

Ga me in ieder geval in mei zo'n Brodit 'Active Holder, Tilt Swivel With cig-plug' (965147)' halen :D

(BTW Ook batterijleven is een verademing !!! Ik gebruik dagelijks wlan, installeer me de tierelier en speel nu al 2 uur mp3 via de handsfree en hij gaat maar door. Duracel batterijen misschien ?)
Bevalt de Brodit houder?
Heb er nu een voor mijn N80 zonder adapter, maar met is veel makkelijker natuurlijk.
SLuit hij goed aan?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 20:13:Welke versie van BestKeyLocker gebruiken jullie? Bij mij werkt het nog steeds niet :-(
[...]
Deze.

Werkt bij mij heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik gebruik nog steeds de ingebouwde browser van Nokia, die werkt heel fijn (fijner dan Opera iig :D)
Zit echter met paar puntjes/vraagjes:

- Hij loopt vast bij grote pagina's (sluit zichzelf dus)
- Hoe sorteer ik de bookmarks ? (De E65 slaat ze nu op in de volgorde dat je ze aanmaakt)
- Is het iemand gelukt om een radiostation te streamen ? (bv X-FM --> kun je nl kiezen uit real/winamp en windows media)
- Heeft iemand een overzichtje van sites die lekker snel laden ? (heb de pda versie van t.net, nu.nl, google.nl inmiddels gevonden maar verder kom ik niet zo gek veel tegen maar ws heb ik niet de goede google-searchterm te pakken nog)
- Hij lees ik RSS streams op dit apparaatje ?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tomba schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:26:
Ik gebruik nog steeds de ingebouwde browser van Nokia, die werkt heel fijn (fijner dan Opera iig :D)
Zit echter met paar puntjes/vraagjes:

- Hij loopt vast bij grote pagina's (sluit zichzelf dus) Nog geen last van gehad.
- Hoe sorteer ik de bookmarks ? (De E65 slaat ze nu op in de volgorde dat je ze aanmaakt) Geen idee.
- Is het iemand gelukt om een radiostation te streamen ? (bv X-FM --> kun je nl kiezen uit real/winamp en windows media) Ik gebruik http://www.tunein.fm/ hier voor, gratis en werkt prima alleen nog niet alle radio zenders beschikbaar (wel veel).
- Heeft iemand een overzichtje van sites die lekker snel laden ? (heb de pda versie van t.net, nu.nl, google.nl inmiddels gevonden maar verder kom ik niet zo gek veel tegen maar ws heb ik niet de goede google-searchterm te pakken nog) Ik zet de zoom functie altijd op 50% en heb verder weinig problemen met surfen.
- Hij lees ik RSS streams op dit apparaatje ? Volgens mij is er wel ergens een gratis RSS reader te vinden. Ik gebruik nu Resco News Reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook eens een vraag.

ik kan via mijn wifi verbinding mijn mails binnenhalen,tot daar dus geen probleem;maar als er in die mail een link staat naar een siite en ik wil die openen,dan wil hij altijd verbinding maken via vodafone,en ik zou willen dat hij langs mijn wifi gaat.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 20:01:
Ik heb ook eens een vraag.

ik kan via mijn wifi verbinding mijn mails binnenhalen,tot daar dus geen probleem;maar als er in die mail een link staat naar een siite en ik wil die openen,dan wil hij altijd verbinding maken via vodafone,en ik zou willen dat hij langs mijn wifi gaat.

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?
Ik denk dat het met de standaard keuze van je foon browser instelling te maken heeft... Die zal wel op vodafone staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gutteguttegut schreef op woensdag 02 mei 2007 @ 16:50:
[..]
- Hoe sorteer ik de bookmarks ? (De E65 slaat ze nu op in de volgorde dat je ze aanmaakt)
Geen idee.
Verder iemand enig idee ?

- Is het iemand gelukt om een radiostation te streamen ? (bv X-FM --> kun je nl kiezen uit real/winamp en windows media) Ik gebruik http://www.tunein.fm/ hier voor, gratis en werkt prima alleen nog niet alle radio zenders beschikbaar (wel veel).
Ik zie dat tunein.fm NOG gratis is maar in de toekomst betaald wordt... Iemand ervaring met http://opensource.nokia.c...0internetradio/index.html ? Ik krijg het iig niet voor elkaar om een pls bestand te openen (Playinit -5 krijg ik als foutmelding :?)

- Heeft iemand een overzichtje van sites die lekker snel laden ? (heb de pda versie van t.net, nu.nl, google.nl inmiddels gevonden maar verder kom ik niet zo gek veel tegen maar ws heb ik niet de goede google-searchterm te pakken nog) Ik zet de zoom functie altijd op 50% en heb verder weinig problemen met surfen.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt :) Voorbeeld: http://www.nu.nl/pda.jsp laadt veeeeele malen snellen dan http://www.nu.nl/ (hetzelfde geldt natuurlijk voor pda.tweakers.net !) Er hoeft minder data over de lijn en de site staat er dus een stuk sneller :P

- Hij lees ik RSS streams op dit apparaatje ? Volgens mij is er wel ergens een gratis RSS reader te vinden. Ik gebruik nu Resco News Reader.
Tx !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartineV
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-08-2023
De e65 is nu trouwens het goedkoopst bij Redcoon, 380 exclusief verzendkosten. Kan dat in de pricewatch worden aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
al meer mensen die deze telefoon getest hebben met navigatie en carkit ?
denk hier aan aan gps ontvanger en een BT carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:38
wd200 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:13:
Bij mij werkt het met de originele TomTom GPS ontvanger
en met de nokia CK-7W bluetooth carkit

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je wellicht ook een goede key??

[ Voor 176% gewijzigd door een moderator op 06-05-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:10:
[...]

Heb je wellicht ook een goede key??
Ik heb hier de juiste werkende key gekregen:

[ Voor 68% gewijzigd door een moderator op 06-05-2007 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zon 30 uur geleden keylocker besteld maar tot op heden alleen bevestigingsmail gehad
Als ik in deze mail op link klik zie ik dat ik al wel een code heb.
Moet ik nu iets ondernemen of wordt software naar mijn telefoon gestuurd......moest imei +mobielnummer invullen.

@guttegut @dinh hebben jullie toevallig ook de wekker software aangeschaft.....lijkt me ook wel handig zodat je meerdere alarmen in kunt stellen.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2007 20:33 . Reden: incompleet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinh schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 12:14:
[...]

Ik heb hier de juiste werkende key gekregen:
Grappig hoor! Heb geen zin om er geld aan uit te geven, Zeker niet als het maar 3 euri is, naar mijn idee kunnen ze het dan ook voor niks geven.

[ Voor 32% gewijzigd door een moderator op 06-05-2007 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-05 14:04
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 20:29:
Heb zon 30 uur geleden keylocker besteld maar tot op heden alleen bevestigingsmail gehad
Als ik in deze mail op link klik zie ik dat ik al wel een code heb.
Moet ik nu iets ondernemen of wordt software naar mijn telefoon gestuurd......moest imei +mobielnummer invullen.

@guttegut @dinh hebben jullie toevallig ook de wekker software aangeschaft.....lijkt me ook wel handig zodat je meerdere alarmen in kunt stellen.
Je kan software downloaden en installeren. Als je het dan het programma opstart wordt er gevraagd of je wilt registreren. Dat doe je dan en dat was het.
Zelf heb ik een paar dagen die wekker geprobeerd, maar super vind ik het niet. Heb ook niet echt behoefte om meerdere alarmen in te stellen.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 20:57:
[...]

Grappig hoor! Heb geen zin om er geld aan uit te geven, Zeker niet als het maar 3 euri is, naar mijn idee kunnen ze het dan ook voor niks geven.
Tja, dat is jouw idee. Maar warez zijn hier niet toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoon bevalt perfect maar krijg mijn wifi nog steeds niet aan de praat in combinatie met mijn wanadoo livebox
Als ik wlan scan start vind hij livebox vervolgens vul ik webkey in(aan elkaar en met hoofdletters)
Vervolgens blijft er icoontje staan met 4 blokjes en slotje(beveiligd netwerk neem ik aan?)

Iemand enig idee wat ik fout doe.
Moet ik wellicht nog iets in mijn livebox vrijgeven????ben nogal een leek op dit gebied
Bij toegangspunt heb ik volgende instellingen staan
naam verbinding wanadoo_d1ec
drager gegevens wireless lan
wlan netwerknaam wanadoo_d1ec
netwerkstatus openbaar
wlan netwerkmodus infrastructuur
wlan beveil.modus WEP
wlan beveil instell
web sleutel in gebruik #1
verifciatietype gedeeld
instell wep sleutel........webkey zoals verkregen van wanadoo ..aan elkaar en cijfers met hoodletters....waarop mijn laptop dus goed functioneert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik mij afvraag, ik heb al veel reviews gelezen en hou hier het forum ook goed in de gaten, maar overal lees ik dat het echt een super phone is!

Is er al iemand die er echt een grote tekortkoming of fout aan heeft opgemerkt? Iets waardoor het toch effe nadenken wordt voor het aanschaffen?

Ik ben namelijk nogal een grote twijfelaar en zou het spijtig vinden om op zoiets te vallen eens ik hem in mijn bezit heb...

Of is het dan toch wel de perfectie zoals ik toch overal lees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Menu's zijn redelijk traag. Dus als je houdt van supersnelle respons kun je beter een andere nemen. Maar ik heb zelf ook een hekel aan traagheid en ik vind dit precies op de rand van wat ik acceptabel vind. Dus tsja, het is toch voor iedereen persoonlijk denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Shozu, wifi en Flickr (en zelfs youtube)

Ik wil jullie aandacht vestigen op de bovenstaande combinatie.
Met de cam in de E65 maak je heel aardige fotos als het licht goed is. Hij kan niet tippen aan de cam in mijn K750 die ik zojuist heb afgeschaft maar de combinatie met online fotos op Flickr via wifi is echt wat dit toestel de moeite waard maakt. Samen met VOIP en Skype (Fring) over wifi.

Het werkt zo:
Je maakt een account voor online fotos op Flickr (sterk gekozen naam van die Amerikanen)
Je installeert Shozu en stelt die in voor je Flickr account. Youtube kan ook. Email kan ook.
Klaar. Telkens als je nu een foto of filmpje maakt vraagt het progje of je wil uploaden naar Flickr of Youtube. Dat kan via wifi ter plekke of later uit de wachtrij als je bereik hebt.

Resultaat:
Kijk hier voor voorbeeld, en hier voor meer.
En als jullie toch aanmelden join dan gelijk de E65 groep die ik daar heb aangemaakt om je fotos in te droppen.

Dus voor die twijfelaar van hierboven, gewoon doen. Het alternatief is een N95 voor de prijs van een laptop met dito accuduur en een tegenvallende gps. Ok wel een mooi groot scherm en wat meer gericht op multimedia. Maar als je gewoon een heel mooie en sliderfoon wilt die onverwachte functies in zich heeft dan hoef je niet verder te zoeken. Helemaal als je er later een kleine bluetooth gps met SiRF III chipset bij neemt.

[ Voor 4% gewijzigd door Vmu op 05-05-2007 12:47 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perco
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 18:45
Ik heb hem nu een paar dagen super ding , ben wel de mpx220 van Motorola gewend
Maar alle lijkt goed te werken , Wlan zonder problemen , Tomtom zonder problemen.
Maar ik wil hem wel optimaal kunnen gebruiken, hier een paar vragen
• Hoe zou ik het beste e-mail kunnen configureren als ik ook de berichten nog een keer vanaf de server in mijn pc mailbox wil krijgen
• Kan ik via mijn E65 Wlan (router) ook nog op mijn pc of zelf NAS schijf kunnen kijken
• Waar kan ik het beste een voip account aanmaken , Nokia heeft het wel eens over Gizmo , iemand ervaring ?
• En dan nog dit Pc suite blijft in een loop vragen voor “nokia windows portable device driver” en komt er niet meer uit m.a.w. niet mee te werken
Groeten iedereen en veel plezier met de E65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 10:57:
Wat ik mij afvraag, ik heb al veel reviews gelezen en hou hier het forum ook goed in de gaten, maar overal lees ik dat het echt een super phone is!

Is er al iemand die er echt een grote tekortkoming of fout aan heeft opgemerkt? Iets waardoor het toch effe nadenken wordt voor het aanschaffen?

Ik ben namelijk nogal een grote twijfelaar en zou het spijtig vinden om op zoiets te vallen eens ik hem in mijn bezit heb...

Of is het dan toch wel de perfectie zoals ik toch overal lees :P
Het is werkelijk een toptoestel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de E65 sinds een paar dagen. Werkt tot nu toe probleemloos. Wel wat kleine nadelen:
- Geen smileys bij sms'en...blijkbaar omdat het een business telefoon is...alsof je dan geen smileys zou gebruiken.. Iemand al iets voor gevonden??
- Beetje traag, niet heel hinderlijk, maar snel is anders
- Geen datum/tijd bij het ontvangen van sms'jes (wel in het overzicht)
- Geen automatische keylock bij sluiten van telefoon (heb ook Best Keylock geinstalleerd)
- Mis instellingen voor het beginscherm (active standby), bijvoorbeeld voor het tonen van agenda-items etc.

Al met al wel een prima telefoon hoor! Grappig dat je de naam van de beller kan laten uitspreken tegelijk met ringtone (NL languagepack te downlaoden bij nokia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
NL language pack gedownload van http://europe.nokia.com/A4286225
Maar hij blijft Engels praten... Of moet het echt via pcsuite erop gezet worden? Ik heb rechtstreeks de SIS-file gedownload op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ja inderdaad, naam wordt (bij gebeld worden) nog steeds op zn engels uitgesproken, berichten worden wel in het nederlands voorgelezen. Je zou zeggen dat die naam dan ook wel op zn nederlands moet kunnen...mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje!

Hoe zit het in verband met folders om bvb fotos in te plaatsen? Ik heb nu een n70 en daar kan je wel folders aanmaken, maar je blijft je fotos wel allemaal zien, maakt niet uit in welke folder die steekt...
Hebben ze dat nu verbeterd dat je in de desbetreffende folder moet gaan om fotos te kunnen zien, of is het nog steeds het systeem van de n70?

Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da.Rock
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 22:17:
telefoon bevalt perfect maar krijg mijn wifi nog steeds niet aan de praat in combinatie met mijn wanadoo livebox
Als ik wlan scan start vind hij livebox vervolgens vul ik webkey in(aan elkaar en met hoofdletters)
Vervolgens blijft er icoontje staan met 4 blokjes en slotje(beveiligd netwerk neem ik aan?)

Iemand enig idee wat ik fout doe.
Moet ik wellicht nog iets in mijn livebox vrijgeven????ben nogal een leek op dit gebied
Bij toegangspunt heb ik volgende instellingen staan
naam verbinding wanadoo_d1ec
drager gegevens wireless lan
wlan netwerknaam wanadoo_d1ec
netwerkstatus openbaar
wlan netwerkmodus infrastructuur
wlan beveil.modus WEP
wlan beveil instell
web sleutel in gebruik #1
verifciatietype gedeeld
instell wep sleutel........webkey zoals verkregen van wanadoo ..aan elkaar en cijfers met hoodletters....waarop mijn laptop dus goed functioneert
Bij de eerste keer verbinding maken de "reg" knop op de livebox indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painxiom
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2024
Beste mensen, ben ik nou gek of zit er echt geen timer (countdown) functie op deze telefoon...? ik kan het echt niet vinden...

I'm not a vegitarian because I love animals, I'm a vegitarian because I hate plants! - Jade©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 20:29:
Ik heb Alarm Manager 1.2.4 geinstalleerd.
Werkt op zich heel goed...alleen zit er een enorme bug in.. :(

Als het alarm een keer is afgegaan werken mn 4 binnenste knoppen (links en rechts van de "joystick") niet meer....
Als ik mn E65 uit en weer aan zet is het probleem weg...totdat mn alarm weer een keer is afgegaan.

Ik wacht dus even op een update of een ander stukje software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou zit ik al een tijdje hier mee te lezen, heb ik me toch maar eens aangemeld, kan ik ook meepraten.
Heb net mijn toestel besteld, gratis bij een t-mobile flex 25, precies wat ik wilde, nu wachten op de postbode!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:00
Gutteguttegut schreef op maandag 07 mei 2007 @ 09:54:
[...]
Ik heb Alarm Manager 1.2.4 geinstalleerd.
Werkt op zich heel goed...alleen zit er een enorme bug in.. :(

Als het alarm een keer is afgegaan werken mn 4 binnenste knoppen (links en rechts van de "joystick") niet meer....
Als ik mn E65 uit en weer aan zet is het probleem weg...totdat mn alarm weer een keer is afgegaan.

Ik wacht dus even op een update of een ander stukje software.
Dat probleem heeft de meeste alarm software met snooze functie.

De enige die het niet heeft is de nieuwste versie van Handy Alarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perco
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 18:45
ik heb nog een vraag
hoe kan ik computers vinden binnen mijn thuis netwerk
Wlan is ingesteld en werkt met surfen prima

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 14:44:
Nou zit ik al een tijdje hier mee te lezen, heb ik me toch maar eens aangemeld, kan ik ook meepraten.
Heb net mijn toestel besteld, gratis bij een t-mobile flex 25, precies wat ik wilde, nu wachten op de postbode!!
Helemaal prima :D
Welkom.

Even over het geluid.
Ik vind het een beetje dof en hol, en sommige bellers klinken zo hard dat de luidspreker over zijn nek lijkt te gaan waardoor ze onverstaanbaar worden. Het geluid zachter zetten helpt maar een beetje.
Heeft iemand anders dit ook?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da.Rock schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:00:
[...]

Bij de eerste keer verbinding maken de "reg" knop op de livebox indrukken.
Goede tip nu maakt hij inderdaad verbinding....echter nu komt er nu tijdje geen reaktie van gateway.
Nog een idee hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Nog een tip (misschien overbodig om dat iedereen het al weet)

Met het ingedrukt houden van # schakel je heel makkelijk tussen het algemene profiel en stil!

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:35
Maverick2001 schreef op maandag 07 mei 2007 @ 21:13:
Nog een tip (misschien overbodig om dat iedereen het al weet)

Met het ingedrukt houden van # schakel je heel makkelijk tussen het algemene profiel en stil!
heee, leuk tipje. Ben het na een paar keer meteen gewend :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even over het automatisch locken van de toetsen. Bij een N95 worden de toetsen automatisch gelocked bij het dichtschuiven van de telefoon. Op de N95 draait toch dezelfde Symbian versie als op de E65? Dan zou je toch denken dat het bij de E65 ook in te stellen moet zijn. Ik heb het nog niet kunnen vinden.

Daarnet TomTom 6 getest (met West Europa kaart). Werkt prima in combinatie met een Adapt AD-300 Bluetooth GPS muis. Scherm is goed te lezen en applicatie draait soepel. Top!

WLAN werkt ook goed. Echt een prima toestel dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister zelf ook de E65 aangeschaft en ben tot nu toe zeer tevreden.
Had alleen een vraagje, bij mij verschijnt eens in de zoveel tijd in de linker bovenhoek 3G ipv het normale gsm-netwerk tekentje. Betekent dit dat ik nou verboden ben met umts en dus extra kosten heb of vergis ik me dan?
En hoe zou ik dit kunnen uitzetten mocht dit kwaad kunnen voor mijn telefoonrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 07:57
Dat betekend dat je in de dekking van een umts netwerk bent en daar zijn verder geen extra kosten aan verbonden hoor.
Ik zit er ook aan te denken om dit toestel te nemen maar vroeg me af hoe de grote van het lettertype is op de telefoon.
Iemand die mij dat kan vertellen? is ie het zelfde als de n73?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het prima grote het lettertype, heb geen idee hoe het in verhouding met N73 is.

Iemand trouwens beetje leuke games gevonden voor op het toestel? Moet wat als ik me verveel toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:46:
Ik vind het prima grote het lettertype, heb geen idee hoe het in verhouding met N73 is.

Iemand trouwens beetje leuke games gevonden voor op het toestel? Moet wat als ik me verveel toch...
Hangt helemaal af waar je van houd natuurlijk....

Ik heb BrainJuice, SkyForceReloaded en CoasterRush al een tijdje op mn phone staan en ben er zeer content mee :)
Maar er zijn al honderden games compatible met de E65 (zoek op N73 games, deze werken ook op de E65).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb een klein vraagje. Voorheen had ik een Nokia 7610 en hierbij was het mogelijk om de telefoon te formatteren door een toetscombinatie in te drukken (Opneem-toets + * + 3 + inschakelen). Weet iemand hoe ik de Nokia E65 kan formatteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 16:40:
[...]
Hangt helemaal af waar je van houd natuurlijk....

Ik heb BrainJuice, SkyForceReloaded en CoasterRush al een tijdje op mn phone staan en ben er zeer content mee :)
Maar er zijn al honderden games compatible met de E65 (zoek op N73 games, deze werken ook op de E65).
Heb je een linkje waar je die van jou vandaan hebt? Dank alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
wd200 schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 15:13:
Driek schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 16:44:
[...]
Bij mij werkt het met de originele TomTom GPS ontvanger
en met de nokia CK-7W bluetooth carkit
Nog meer mensen die hier ervaring met hebben ?
toevallig met een parrot CK3000 evolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
De aktie van Debitel lijkt inmiddels weg te zijn :S, die hadden een actie voor 17,50 p/m, 2 jaar icm een KPN abo en dan gratis toestel. De actie nog wel via google gevonden, klik hier. Iemand met dit toestel specifieke voorkeuren voor een bepaald netwerk? Bijvoorbeeld voor het gebruik van UMTS?

Heb net gekeken en eind juli loopt m'n huidige abo af, dus kan nog ff rondneuzen naar leuke acties.

[ Voor 12% gewijzigd door rolands op 08-05-2007 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:02
Ik heb tomtom 6 op 2gb microsd. Onbekende Bluetooth GPS(Taiwan ofzo ;) ) en ik gebruik de Jabra JX10 headset. Werkt prima samen.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<De aktie van Debitel lijkt inmiddels weg te zijn , die hadden een actie voor 17,50 p/m, 2 jaar icm een KPN abo en dan gratis toestel.>

Ja, die heb ik ook gezien, was tot 4 mei of zo. Maar ik heb nu een T-mobile flex 25, kan ook met Relax 20 via smartphonestunts.nl gratis toestel en 50% korting op onbeperkt internet voor een jaar. Flex vind ik prettiger omdat je tegoed onbeperkt houdbaar is, bij de relax is dat 2 mnd. en onbeperkt internet leekt me wel handig, ondanks de Wifi heb je het toch wel nodig en dan hoef je er niet meer over na te denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie helpt mij verder?

Al enkele dagen zit ik serieus na te denken om naast mijn HTC een nokia e65 aan te schaffen, er zijn echter nog een aantal dingen die ik belangrijk vind, en waarvan ik hoop dat iemand mij wat meer duidelijkheid zou kunnen geven over de volgende zaken:

- hoe weet ik zeker dat als ik gebruik maak van wi-fi dat bij verlies van wi-fi signaal, de telefoon niet zonder dat ik het door zal hebben, automatisch om zal schakelen naar UMTS/gprs? (ik wilde geen data abonement nemen op mijn e65) ==> bestaat er ook een mogelijkheid tot "flight mode''?

-inloggen op webmail/hotmail heb ik met smartphone windows problemen mee gehad (samsung i600), zijn er mensen die hun wachtwoorden niet in kunnen vullen bij een wi-fi verbinding met de nokia e65. (zoja, is dat dan wel makkelijk te verhelpen?

hoop dat iemand mij verder kan helpen!

alvast bedankt,

de vos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolands schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 18:40:
Heb net gekeken en eind juli loopt m'n huidige abo af, dus kan nog ff rondneuzen naar leuke acties.
P.S. Orange heeft hem ook gratis bij een 25 abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 22:44:
- hoe weet ik zeker dat als ik gebruik maak van wi-fi dat bij verlies van wi-fi signaal, de telefoon niet zonder dat ik het door zal hebben, automatisch om zal schakelen naar UMTS/gprs? (ik wilde geen data abonement nemen op mijn e65) ==> bestaat er ook een mogelijkheid tot "flight mode''?
Flightmode is zonder signaal, dus ook geen wifi... ;) Maar je ziet wel aan het ikoon dat je omschakelt. Tevens doet ie dat niet automatisch (wanneer je geen smartroaming/smartconnect erop hebt staan). Dus hij zal vragen welke andere verbinding hij moet pakken...
-inloggen op webmail/hotmail heb ik met smartphone windows problemen mee gehad (samsung i600), zijn er mensen die hun wachtwoorden niet in kunnen vullen bij een wi-fi verbinding met de nokia e65. (zoja, is dat dan wel makkelijk te verhelpen?
Ik kan gewoon overal alles invullen, werkt prima! Ik gebruik alleen geen hotmail, dus ik ben niet representatief. ;)

[edit]Ik bedenk me nu dat je gewoon de UMTS/GRPS data connecties kunt verwijderen en dan kan ie daar nooit op overschakelen... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Helsie op 09-05-2007 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Helsie schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 23:00:
[...]Ik bedenk me nu dat je gewoon de UMTS/GRPS data connecties kunt verwijderen en dan kan ie daar nooit op overschakelen... :P
Dat heb ik dus gedaan. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2023
Is er een compacte elegante houder voor deze telefoon te vinden? Voor in de auto dus tijdens navigeren.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Kelfox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:45:
Is er een compacte elegante houder voor deze telefoon te vinden? Voor in de auto dus tijdens navigeren.......
Tomba in "Het Nokia E65 topic"
:O

En als je dan even zoekt...
klik

[ Voor 18% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-05-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Kelfox schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 09:45:
Ik gebruik zelf de Nokia CR-39

Voordeel is dat andere telefoons er ook inpassen en zelfs mijn ipod.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik hoorde vandaag in de winkel dat er een firmware upgrade aan staat te komen. Ben benieuwd of ze wat aan de wifi gaan doen.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vmu schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:51:
Ik hoorde vandaag in de winkel dat er een firmware upgrade aan staat te komen. Ben benieuwd of ze wat aan de wifi gaan doen.
Wat is er dan met de Wi-Fi ? Bij mij werkt Wi-Fi als een speer !

Heb het succesvol gebruikt met:
- Asus WL300G WPA 802.11g
- Linksys WAG54G WPA 802.11g
- ??? KPN Wi-Fi spot in het PSV stadion (geen encryptie, snelheid mij niet bekend)
- Een D-Link geval met WPA
- Wanadoo Livebox WPA 802.11g

Maak gebruik van de ingebouwde browser, de ingebouwde E-mailclient en Google Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Wifi thuis doet het wel maar onderweg krijg ik vaak allerlei foutmeldingen. Dat de netwerkinstellingen niet kloppen, dat de gateway geen antwoord geeft, dat hij blijft volharden in zoeken naar mijn eigen ap's terwijl ik de browser steeds maar vertel dat ie dat niet moet doen omdat ik niet eens in de buurt ben. Zo kan ik wel doorgaan.
Browsen met Opera mini geeft minder problemen omdat die het meestal wel door heeft dat ik de instellingen heb veranderd, maar dan loopt die weer vast op het niet kunnen vinden van de gateway.
Deze fouten treden vooral op bij de ingebouwde browser maar dus ook bij Opera mini, Fring en de email client.
Kortom, de wifi module gaat erg slecht om met wisselende instellingen. Wifi onderweg is echt een crime. Ook bij netwerken waarvan ik zeker weet dat ze zouden moeten werken.
Wifi met success gebruikt op een SMC, een versatel 20MB met WPA, FON met en zonder WPA en nog wat andere onbekende.
Is het iemand btw al gelukt om op de FON van de Debitel winkels te connecten? Die hebben er zulke vreemde instellingen bij gemaakt dat de FON manager ze niet eens meer herkent.
Kijk maar eens hier:
http://discussions.europe...ity&message.id=6659#M6659
Dat een paar zijn herkenbare klachten voor mij.

Ook zou ik het leuk vinden wanneer het geluidje van de cam op of na de foto komt en niet ervoor. Mensen horen dat en draaien zich dan weg. De camera is al niet zo super dus dan kijg je helemaal bewogen foto's met mensen die half omgedraaid zijn.

Verder niet echt klachten, ik vind het nog steeds een nifty en krachtig apparaat dat fotografie met wifi combineert en waarmee (als de wifi wat slimmer zou zijn) je kan voipen en skypen in den vreemde.

[ Voor 23% gewijzigd door Vmu op 09-05-2007 21:30 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vmu schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 18:51:
Laten we hopen op een automatische keylock functie.

Daarnet een aantal games geinstalleerd (tetris mania, Tiger Woods PGA06 en Tennis) en dat ziet er goed uit. Werkt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Nog nooit problemen gehad met wifi. Ik gebruik het thuis en ook in de stad op onbeveiligde netwerken en in de bus. Ik browse met opera mini en maak gebruik van de emailcliënt
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.