Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 62.734 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Verwijderd schreef op zondag 29 juli 2007 @ 01:21:
Het is inderdaad erg vervelend. Als het op zo een grote schaal gebeurt moet er ergens een productie fout zitten en zal nokia niet zo moeilijk doen. Je staat in je recht als je hem gewoon terug gaat brengen als het niet bevalt.
Nokia doet misschien niet moeilijk maar de winkels wel. Zodra je het toestel langer dan een aantal dagen hebt (7 of 8 heb ik de indruk) gaan ze zeggen dat het toestel gebruikt is en niet omgeruild zal worden maar teruggestuurd voor reparatie. Dat duurt op dit moment ongeveer 5 weken.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vmu schreef op zondag 29 juli 2007 @ 20:06:
[...]

Nokia doet misschien niet moeilijk maar de winkels wel. Zodra je het toestel langer dan een aantal dagen hebt (7 of 8 heb ik de indruk) gaan ze zeggen dat het toestel gebruikt is en niet omgeruild zal worden maar teruggestuurd voor reparatie. Dat duurt op dit moment ongeveer 5 weken.
Dat klopt, ben je binnen die 7 / 8 dagen dan kan je hem terug brengen.. is een wetterlijk termijn voor dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Consumenten recht zegt dat je elke koop, ongeacht de voorwaarden van de winkel, binnen 5 werkdagen ongedaan mag laten maken, zonder opgaaf van reden.

Ik ga morgen iig even terug naar mediamarkt, en kijken of ik `m om kan ruilen...

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik TomTom 6.020 al enige tijd zonder problemen op mijn Nokia E65.
De ogg flitspaal geluiden van TT heb ik uitgeprobeerd en weer afgehaald, omdat de mannenstem onduidelijk klinkt. Vorige week heb ik gemodificeerde ogg bestanden gedownload en uitgeprobeerd. Geluid harder en hogere toon. Echter bij het naderen van een stoplicht met flitspaal klinkt de stem misvormd (alsof het geluid 4x trager wordt afgespeeld). Dat doet ie niet bij iedere flitspaal, maar soms.
Poging 1: alle ogg bestanden verwijderd en de ouderwetse geluiden weer ingesteld. Ipv aparte flitspalen heb ik benelux_flitspaal_all.ov2 gebruikt. Werkt weer als vanouds, echter soms dan toch weer de vervormde mannenstem.
Poging 2: TT gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd. Werkt weer als vanouds, echter soms dan toch weer de vervormde mannenstem.
Poging 3: telefoon een hard reset gegeven. Moet nog uittesten.
Erg raar dat de mannenstem blijft bestaan, ondanks dat de ogg bestanden zijn verwijderd. En raar dat die stem soms opkomt. En extra raar, omdat ik nu geen losse flitspalen gebuik, maar de benelux_flitspaal_all. Ik begin nu te twijfelen of het wel met de ogg bestanden te maken heeft.

Heeft iemand een verklaring, of nog beter een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Spacecowboy schreef op maandag 30 juli 2007 @ 00:12:
Consumenten recht zegt dat je elke koop, ongeacht de voorwaarden van de winkel, binnen 5 werkdagen ongedaan mag laten maken, zonder opgaaf van reden.

Ik ga morgen iig even terug naar mediamarkt, en kijken of ik `m om kan ruilen...
Daar zitten toch nog wat haken en ogen aan, hóór...

Misschien gaat het in dit geval op, maar er zijn genoeg uitzonderingen waarbij dat recht weer niet geldt, of alleen als je aan een paar voorwaarde kan voldoen

Tip: Ga in een winkel niet lopen schermen met bepaalde rechten, zonder er helemaal van op de hoogte te zijn, dus ook van de plichten die een consument heeft. Ik heb genoeg klanten vroeger bij mij in de winkel gehad die liepen te schermen met bepaalde 'rechten', terwijl ze zelf niet aan hun plichten voldeden of eigenlijk geen recht hadden op het geëisde. Sommige klanten begrijpen het, als je ze op een normale manier het uitleg, maar er zijn er ook genoeg die nog hoger van de toren gaan blazen....

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:39:
nou ik heb em nu bijna een maand. ik haal em na door de regen gefietst te hebben uit mijn broekzak, is er ongeveer in een centimeter lengte het mokka gekleurde spul aan het verbladeren.. nou daar ben ik dus niet blij mee... iemand ervaring mee gehad? ik ga vandaag of morgen terug naar waar ik hem gekocht heb!.

en oja.. ik las dat mensen twijfelen over het kiezen van e65 en n80i
nou zeker de e65 dus.. mij werd afgeraden in de winkel de n80i te kopen. de n80 stamt uit 2005 ofzo.. nu hebben ze er alleen een i achtergeplakt dus zodoende ben ik voor de e65 gegaan.. alleen net wat minder goede canmera maar voor mij mee dan voldoende

debitel one werkt ook perfect.. gewoon gratis bellen naar vaste nummers(tot max 1000 minute ofzo)
Dit probleem komt bij mij dus ook voor. Op de bovenkant van het achterste gedeelte van de E65 (boven de batterij, bevat ws de antenne) bladert de lak af. Laat me weten wat de reactie van Nokia is over dit soort schades. Ik vind het nl. ook erg zonde van mijn voor de rest perfecte E65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:34:
[...]

misschien niet zo'n slecht idee om ook maar eens een email op te sturen.. vind het toch echt slecht voor een telefoon van 2maanden oud.. bij mij zit het aan de zijkant.. beide zijden.. ik ben langs geweest bij waar ik hem heb gekocht.. het valt iig niet onder de verzekering (cosmetische schade valt er niet onder).. heb nu op gestuurd of het dan wel onder de garantie valt.. maar ik ga niet opgeven want daar is die telefoon me veel te duur voor.... en ik ga em echt niet 5 weken missen voor dat verflaagje.. nokia komt te kort in het uitbrengen van een degelijke buitenkant, dus ze zullen het maar op moeten lossen ook.

zo'n dure gsm en dan zit er zo'n laagje verf op die je er van af kan krassen alsof het een kraslaag is op een kraslot.. hoe ist nou haha
al een reactie gehad van nokia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
ik heb deze telefoon nu een week.
Hij werkt prima voldoet aan mijn eisen helaas net als mijnN70 heeft deze een zoem bij de toetsen als de verlichting aan is.
(hoor je alleen al je, je oor er tegen aanhoud)

Wat mijn tegen viel was zelfs overdag de kwaliteit van de camera die is veel slechter als de camera van mijn N70 die ook 2 MP is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalEMT
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-09 12:02
Sinds een paar dagen heb ik ook de Nokia E65. Erg fijn toestel die veel functionaliteit biedt voor zijn compacte ontwerp.

Ik heb alleen een vraag over VOIP / SIP instellingen. Ik kan prima met het toestel bellen via Voipbuster, maar met mijn account bij Budgetphone krijg ik het maar niet aan de praat. Veel gezocht op internet, maar ik kan geen voorbeeld configuratie vinden voor Budgetphone, misschien dat een medetweaker wat weet.

Hier mijn instellingen voor zowel Voipbuster als Budgetphone:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Profile name:                  Budgetphone
Service profile:                IETF (andere optie is Nokia 3GPP)
Default access point:       (naam van mijn access point)
Public user name:           313071*****
Use compression:           no
Registration:                   When needed (andere optie is always on)
Use security:                  no
Proxy server:
    Proxy server address:   sip.budgetphone.nl
    Realm:                        budgetphone.nl
    User name:                 31307*****
    Password:                   ****
    Allow loose routing:      no
    Transport type:            UDP
    Port:                           5060
Registrar server:
    Registrar serv. addr:     sip.budgetphone.nl
    Realm:                        budgetphone.nl
    User name:                 31307*****
    Password:                  ****
    Port:                          5060

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Profile name:                     Voipbuster
Service profile:                   IETF (andere optie is Nokia 3GPP)
Default access point:          (naam van mijn access point)
Public user name:              <username>@voipbuster.com
Use compression:              no
Registration:                     When needed (andere optie is always on)
Use security:                     no
Proxy server:
    Proxy server address:   none
    Realm:                        none
    User name:                  none
    Password:                   none
    Allow loose routing:      yes
    Transport type:            auto
    Port:                           5060
Registrar server:
    Registrar serv. addr:    sip.voipbuster.com
    Realm:                       voipbuster.com
    User name:                <username>
    Password:                  ****
    Port:                          5060

Ik krijg de foutmelding:

code:
1
- Unable to connect to the connection network -

Als ik een connectie probeer te maken met Budgetphone.

Verdere details die misschien van toepassing zijn:

Firmware versie Nokia E65:

1.0633.18.02 26-01-07
RM-208
Nokia E65 250.01

Poort 5060 is in mijn router geforward naar het ip adres van mijn Nokia.

Iemand een idee hoe ik Budgetphone werkend op mijn Nokia E65 kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-09 17:50
Mijn E65 heeft af en toe last van spontane reboots :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:39:
nou ik heb em nu bijna een maand. ik haal em na door de regen gefietst te hebben uit mijn broekzak, is er ongeveer in een centimeter lengte het mokka gekleurde spul aan het verbladeren.. nou daar ben ik dus niet blij mee... iemand ervaring mee gehad? ik ga vandaag of morgen terug naar waar ik hem gekocht heb!.

en oja.. ik las dat mensen twijfelen over het kiezen van e65 en n80i
nou zeker de e65 dus.. mij werd afgeraden in de winkel de n80i te kopen. de n80 stamt uit 2005 ofzo.. nu hebben ze er alleen een i achtergeplakt dus zodoende ben ik voor de e65 gegaan.. alleen net wat minder goede canmera maar voor mij mee dan voldoende

debitel one werkt ook perfect.. gewoon gratis bellen naar vaste nummers(tot max 1000 minute ofzo)
Ik ben het hier toch niet mee eens. Ze hebben allebei wel wat, maar ik vind de N80 beter denk ik. De bouwkwaliteit van de E65 is beter, maar daar staat tegenover dat de N80 zeer acceptabele foto's maakt itt de E65, verders een FM radio (die ik nooit gebruik :') ) en een mooiere galerij ed. En vooral het scherm maakt een groot verschil bij het internetten :)
Eigenlijk is alles aan de N80 beter, behalve de behuizing, maargoed nu lees ik dat de verf bij de E65 al aan het loslaten is, dus zelfs dat valt wel mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 juli 2007 @ 14:59:
[...]

Ik ben het hier toch niet mee eens. Ze hebben allebei wel wat, maar ik vind de N80 beter denk ik. De bouwkwaliteit van de E65 is beter, maar daar staat tegenover dat de N80 zeer acceptabele foto's maakt itt de E65, verders een FM radio (die ik nooit gebruik :') ) en een mooiere galerij ed. En vooral het scherm maakt een groot verschil bij het internetten :)
Eigenlijk is alles aan de N80 beter, behalve de behuizing, maargoed nu lees ik dat de verf bij de E65 al aan het loslaten is, dus zelfs dat valt wel mee :P
Alles beter:
E65 15,5mm vs N80IE 26mm dik (erg belangrijk voor mij! gewicht dus ook veel minder)
E65 16milj vs N80IE 262.144 kleuren (N80 wel hogere resolutie, maar minder kleuren dus)
E65 50mb vs N80 40mb gebruikersgeheugen
Accu van E65 gaat langer mee (16% meer capaciteit)

Verder zijn de productbeschrijving niet echt identiek opgemaakt, dus ik weet niet wat de N80IE aan email/document capaciteiten heeft (ik ga er vanuit dat het vrijwel identiek is ivm hetzelfde OS wat erop staat). Maar goed, de N80IE heeft zeker een paar voordelen als ik het zo zie, maar met name de dikte zou voor mij gewoon een abolute no go zijn (evenals de accuduur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalEMT
Ik ben inmiddels met behulp van de support (van Budgetphone) een stapje verder met het configureren van VOIP via budgetphone op mijn E65.

Instellingen:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Profile name:               Budgetphone
Service profile:            IETF (andere optie is Nokia 3GPP)
Default access point:       (naam van mijn access point)
Public user name:           313071*****@budgetphone.nl
Use compression:            no
Registration:               always on (mag volgens mij ook op 'when needed')
Use security:               no
Proxy server:
    Proxy server address:   budgetphone.nl
    Realm:                  budgetphone.nl
    User name:              31307*****
    Password:               ****
    Allow loose routing:    no
    Transport type:         UDP
    Port:                   5060
Registrar server:
    Registrar serv. addr:   budgetphone.nl
    User name:              31307*****
    Password:               ****

Ik kan nu wel gesprekken ontvangen op mijn mobiel, uitgaande gesprekken is nog niet mogelijk. Hiervoor gebruik ik Voipbuster, ik meldt me zowel bij Budgetphone als Voipbuster aan. Iemand nog een idee om ook de uitgaande gesprekken via Budgetphone te laten lopen? Ik kan dan namelijk ook gewoon de nummermelding gebruiken van Budgetphone.

[ Voor 5% gewijzigd door radicalEMT op 30-07-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalEMT
Ik ben er inmiddels uit, dit zijn de juiste instellingen om te bellen via Budgetphone:

Tools -> Settings -> Connection -> SIP Settings -> Options -> Add new

Dan het volgende invullen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Profile name:               Budgetphone (naar keuze)
Service profile:            IETF
Default access point:       (naam van je access point)
Public user name:           <je nummer b.v. 31307123456>@budgetphone.nl (Nokia vult dit automatisch aan tot sip:31307123456@budgetphone.nl)
Use compression:            yes
Registration:               When needed ('always on' kan ook)
Use security:               no
Proxy server:
    Proxy server address:   none
    Realm:                  none
    User name:              none
    Password:               none
    Allow loose routing:    yes
Registrar server:
    Registrar serv. addr:   budgetphone.nl (Nokia vult dit automatisch aan tot sip:budgetphone.nl)
    User name:              <je nummer b.v. 31307123456>
    Password:               <je paswoord>

Dan een nieuw internet telefoon profiel aanmaken via:

Tools -> Settings -> Connection -> Internet tel. settings -> Options -> New profile -> etc.

Dit aangemaakte profiel kun je dan testen door:

Menu -> Internet tel. -> <je wlan connectie selecteren>

Als het goed is, registreert hij je VOIP dienst. Nu kun je internet oproepen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Ginz schreef op maandag 30 juli 2007 @ 09:54:
[...]

Daar zitten toch nog wat haken en ogen aan, hóór...

Misschien gaat het in dit geval op, maar er zijn genoeg uitzonderingen waarbij dat recht weer niet geldt, of alleen als je aan een paar voorwaarde kan voldoen

Tip: Ga in een winkel niet lopen schermen met bepaalde rechten, zonder er helemaal van op de hoogte te zijn, dus ook van de plichten die een consument heeft. Ik heb genoeg klanten vroeger bij mij in de winkel gehad die liepen te schermen met bepaalde 'rechten', terwijl ze zelf niet aan hun plichten voldeden of eigenlijk geen recht hadden op het geëisde. Sommige klanten begrijpen het, als je ze op een normale manier het uitleg, maar er zijn er ook genoeg die nog hoger van de toren gaan blazen....
ik ga niks roepen voordat ik het zeker weet. Ik ga morgen even naar mediamarkt toe en vraag beschaafd of ik 'm om kan ruilen voor 'n ander toestel. Indien dit niet kan probeer ik er wel op 'n andere manier uit te komen. Gebler van recht dit en plicht zus heb ik liever niet, kweekt alleen maar moeilijkheid.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik ga met mijne dadelijk ook even terug denk ik. De toetsenbord verlichting produceerd zo'n irritante hoge toon, wat je ook wel hoort bij kapot-gaande monitoren etc. etc..

Ook omruilen? Heb namelijk geen zin om weken te moeten wachten op een reparatie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

De_Bastaard schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 09:53:
Ik ga met mijne dadelijk ook even terug denk ik. De toetsenbord verlichting produceerd zo'n irritante hoge toon, wat je ook wel hoort bij kapot-gaande monitoren etc. etc..

Ook omruilen? Heb namelijk geen zin om weken te moeten wachten op een reparatie..
Dit heb ik ook volgens mij. Ik dacht eerst dat het de backlight van het scherm was, maar met de toetsen dichtgeklapt hoor ik het niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben, want dan lijkt het mij op een productiefout en zou Nokia dan een 2e revisie maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Idd, zodra de verlichting uitgaat of ik de telefoon dichtklap is het weg. Het komt écht van de toetsenbord verlichting, en lijkt mij geen goed teken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radicalEMT
Ik hoor ook gezoem als het toetsenbord verlicht is. Is normaal. Wel inderdaad een beetje storend, maar ik wen er maar gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Dat gezoem zal komen van een of ander spoeltje die de spanning omhoog moet converteren. Normaal gezien wordt dit zo snel aan en uitgeschakeld dat het menselijk oor deze frequentie niet meer kan horen. Ik snap niet goed waarom ze dit hier niet gedaan hebben...
Maar er is vast wel een verklaring voor...
Je kan het oplossen door je telefoon open te smijten en wat verf ofzo over dat spoeltje gieten maar dat lijkt me redelijk zot voor zo een onbenulligheid

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik mag 'em omruilen iig, vrijdag/zaterdag krijg ik een nieuwe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:56
Hallo bij deze de foto's voor demontage van de Nokia E65. Zoals belooft.
Bij een Nokia E65 Topic 2 is het wellicht handig om ze in de topic start te verwerken.

Download hier de afbeeldingen in ZIP

[ Voor 28% gewijzigd door Appie Heijn op 31-07-2007 13:41 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:53
Ik heb de E 65 nu zo'n maand in gebruik. Vind het een prima tst alleen het is bijvoorbeeld bijna niet te zien als er een nwe sms is binnen gekomen. Bijvoorbeeld geen tekst "1 nieuw bericht oid" Er staat zoals jullie weten een heel klein geel envelopje. Ook de letters om een nwe sms te schrijven is erg klein. Bij bijv de 6300 kon ik deze tekst vergroten. Moet nu telkens een bril opzetten. Geldt ook als ik een binnengekomen sms wil lezen. Is hier mogelijk software voor te downloaden. Ik heb dit hele board doorgelezen maar er niets over tegengekomen.Wie weet zo een oplossing hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie Heijn schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:39:
Hallo bij deze de foto's voor demontage van de Nokia E65. Zoals belooft.
Bij een Nokia E65 Topic 2 is het wellicht handig om ze in de topic start te verwerken.

Download hier de afbeeldingen in ZIP
Dank is groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Wil muziekfragmenten beluisteren bij www.clipjes.nl
Als een nummer is gedownload (swf-bestand) krijg ik melding "kan niet openen bestand is beschadigd" Komt dit bekend voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

is er al iemand die msn op de e65 heeft draaien
ik heb van alles geprobeerd maar niks lukt
ben op zoek naar een goede versie msn voor mobiel

vriendelijke groet philip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Goed, vandaag bij mediamarkt geweest, en vanwege defecte toetsenbordverlichting kreeg ik zonder omhaal gelijk een nieuwe mee. Ik ben er weer mee in m'n nopjes :)

@ hierboven:

Probeer Agile messenger eens; kan ook nog eens connecten met yahoo/icq etc. Bij mijn weten is dat de enige fatsoenlijke msn client voor symbian.

Verder zoek ik een fatsoenlijke IRC client voor symbian, maar ik ben tot nog toe alleen maar bagger tegen gekomen. Iemand misschien een tip?
mavical schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 13:50:
Ik heb de E 65 nu zo'n maand in gebruik. Vind het een prima tst alleen het is bijvoorbeeld bijna niet te zien als er een nwe sms is binnen gekomen. Bijvoorbeeld geen tekst "1 nieuw bericht oid" Er staat zoals jullie weten een heel klein geel envelopje. Ook de letters om een nwe sms te schrijven is erg klein. Bij bijv de 6300 kon ik deze tekst vergroten. Moet nu telkens een bril opzetten. Geldt ook als ik een binnengekomen sms wil lezen. Is hier mogelijk software voor te downloaden. Ik heb dit hele board doorgelezen maar er niets over tegengekomen.Wie weet zo een oplossing hiervoor.
volgens mij is dit niet zo 123 mogelijk. Mijns inziens is het lettertype toch redelijk te doen? Redelijk veel groter dan wat er standaard in het scherm staat als het toestel gewoon op stand-by staat.
mavical schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 15:31:
Wil muziekfragmenten beluisteren bij www.clipjes.nl
Als een nummer is gedownload (swf-bestand) krijg ik melding "kan niet openen bestand is beschadigd" Komt dit bekend voor ?
De flash versie die op de E65 staat is volgens mij een gestripte versie; het is bijvoorbeeld ook niet mogelijk om op youtube filmpjes te bekijken. Ook hier is volgens mij zo 123 geen echte oplossing voor (het blijft immers een mobiele telefoon...)

[ Voor 60% gewijzigd door Spacecowboy op 31-07-2007 22:16 ]

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ihbv een Nokia E65 en wil ook internetten (en gaan bellen) middels Wifi. Echter ik krijg het niet voor elkaar. Inmiddels 3 avonden aan het prutsen met diverse instellingen.
Kun jij aangegeven hoe jij de instellingen werkend hebt gekregen.
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:23:
Ik zat gisteren op het internet met mijn e65 dankzij de wlan/wifi. Alleen ik vond het jammer dat ik geen filmpjes kon kijken op youtube enz. Weet iemand missien of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 20:33:
is er al iemand die msn op de e65 heeft draaien
ik heb van alles geprobeerd maar niks lukt
ben op zoek naar een goede versie msn voor mobiel
Zoek op google naar WindowsLive_S60_3_0_v_1_0_6141_Signed.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 23:18:
[...]

Zoek op google naar WindowsLive_S60_3_0_v_1_0_6141_Signed.rar
Bedankt werkt goed alleen jammer dat de provider het een beetje tegen houd daar bedoel ik de telefoon provider HI
maar via wifi werkt het top

als nog bedankt

vriendelijke groet philip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

(tik dit nu vanaf mn e65 :D wifi moet je gewoon de wifi finder ff aanzetten, er vervolgens op klikken met de grote button en dan "start browsen". Je gateway moet je wel ff zo instellen dat ie ook ip adressen uit een andere pool toelaat, want ik weet niet welk ip de e65 standaard heeft. Hier werkt t iig met alles standaard, beveiligd met wep. Wat betreft mobiel internet: neem gewoon voor €10 per maand onbeperkt mobiel internet, hoef je je ook niet meer druk te maken over de kosten.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please help me out!

Sinds 2 weken de Nokia E65, maar zit al met problemen!

Wanneer ik toepassingen als Worldmate, Handyclock, Handylock ( easylock), etc installeer, werkt alles op zich prima.

Maaarrrrr,

Wanneer ik mijn telefoon opnieuw opstart is geen geinstalleerde toepassing meer op te starten.

Ook de links op de 'desktop' ( zoals je die in de standby instelt ) werken niet meer.

Vanuit de Installaties of Toepassingen beheer werkt de software niet meer?

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of waar deze fout door komt?

Ik heb de software op mij mini sd kaart opgeslagen. Kan me niet voorstellen dat de fout daarin zit, want het heeft immers allemaal gewerkt, totdat ik de Nokia E65 opnieuw opstart ....

Alvast bedankt voor jullie reactie!!

Mvg. Werner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

werner,
dat is inderdaad wel een raar probleem...Ik zou niet meteen weten wat er juist mis is. Maar je kan wel deze dingen uitproberen om het probleem beter te lokaliseren:

- Na installeren de sd kaart in je pc proppen en kijken hoeveel bytes erop staan, dan trg in je telefoon en dan je telefoon heropstarten.
Na het heropstarten je sd kaart opnieuw in je pc om te kijken hoeveel bytes erop staan, zijn het er minder dan wist je nokia telkens iets...

- Een virusscanner installeren en eens laten scannen, want er bestaan ook al virussen voor symbian!

- Eens bellen naar een nokia helpcenter?

Ik denk dat dit probleem in elk geval niet echt simpel op te lossen zal zijn, en hij dus opgestuurd zal moeten worden...
Daarom vind ik het juist jammer dat je de nokia E65 niet kan formateren :(, als je iets verprutst is het verprutst....

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L i m a schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:31:
werner,
dat is inderdaad wel een raar probleem...Ik zou niet meteen weten wat er juist mis is. Maar je kan wel deze dingen uitproberen om het probleem beter te lokaliseren:

- Na installeren de sd kaart in je pc proppen en kijken hoeveel bytes erop staan, dan trg in je telefoon en dan je telefoon heropstarten.
Na het heropstarten je sd kaart opnieuw in je pc om te kijken hoeveel bytes erop staan, zijn het er minder dan wist je nokia telkens iets...

- Een virusscanner installeren en eens laten scannen, want er bestaan ook al virussen voor symbian!

Ik denk dat dit probleem in elk geval niet echt simpel op te lossen zal zijn, en hij dus opgestuurd zal moeten worden...
Daarom vind ik het juist jammer dat je de nokia E65 niet kan formateren :(, als je iets verprutst is het verprutst....
Bedankt voor je reactie. Ik hoop stiekum eigenlijk dat iemand dit ook al aan de hand heeft gehad en die mij er nog iets meer over kan vertellen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:15
Ik heb het volgende tooltje gevonden, geen idee of het werkt:

http://shop.psiloc.com/en...290,Psiloc+Font+Magnifier

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:19:
Please help me out!

Wanneer ik toepassingen als Worldmate, Handyclock, Handylock ( easylock), etc installeer, werkt alles op zich prima.

Maaarrrrr,

Wanneer ik mijn telefoon opnieuw opstart is geen geinstalleerde toepassing meer op te starten.

Ook de links op de 'desktop' ( zoals je die in de standby instelt ) werken niet meer.

Ik heb de software op mij mini sd kaart opgeslagen. Kan me niet voorstellen dat de fout daarin zit, want het heeft immers allemaal gewerkt, totdat ik de Nokia E65 opnieuw opstart ....

Mvg. Werner
Het vreemde is dat wanneer ik een toepassing op mijn gewone telefoongeheugen opsla, dan werkt het na het uit-aanzetten wel gewoon nog.

Het is toch niet zo dat je toepassingen niet op je mini SD kaartje kan opslaan oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L i m a schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 15:31:
werner,

Ik heb eens geprobeerd om 2 applicatie ste installeren, daarop de telefoon uit-aan te zetten en kijken wat het aantal bytes dan is.

Hele vreemde uitslag al zeg ik zelf.

Na instellinen ( voor het aan-uitzetten ) 713744
Na het aan-uitzetten 713360

Kennelijk wist mijn E65 een aantal zaken na het opnieuw opstarten op herkend mijn micro sd kaartje een aantal bestandstypen niet meer .... :'(

Iemand enig idee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphdavidvdb
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby modus --> Plug-ins act. standby: Daar kun je de berichtmelding aan of uit vinken. Wanneer je deze uit vinkt dan komt de nieuwe bericht melding groot in je scherm en niet in de actief standby functie. Voor het vergroten van de letters weet ik zo snel geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Om te beginnen herkent een sd kaartje niks, dat doet je os ;)

Heb je al eens het kaartje in je telefoon opnieuw geformatteerd? En wat gebeurt er als je kaartje hot swapped, wel via profiel knop aan de bovenkant doen!
Het zou naturlijk kunnen dat je kaartje niet goed is, of read only staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
ralphdavidvdb schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 23:20:
[...]

Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby modus --> Plug-ins act. standby: Daar kun je de berichtmelding aan of uit vinken. Wanneer je deze uit vinkt dan komt de nieuwe bericht melding groot in je scherm en niet in de actief standby functie. Voor het vergroten van de letters weet ik zo snel geen oplossing...
Bedankt voor de tip. Kan de bril weer wat meer laten liggen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Werner,

Inderdaad erg raar dat hij elke keer je bestanden wist. Kijk id dook eens of je kaartje niet op alleen lezen staat. Maar dat betwijfel ik anders kan je de bestanden er in eerste instantie niet opzetten...
Ik zou je kaartje eens proberen formateren, en doe dit met de nokia E65 zelf! Als je niet wete hoe kijk in de handleiding...

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 08:19:
Please help me out!

Maaarrrrr,

Mvg. Werner
Is het mogelijk het rijtje toepassingen wat je standaard op de "desktop" ziet aan te passen? Ik heb al even in de gebruiksaanwijzing gekeken, maar kon daar eigenlijk niks over terugvinden. Uiteraard wel de custom knop, maar ik wil 't eigenlijk nog wat meer customizen :P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Instrumenten --> Instellingen --> Telefoon --> Standby modus --> Toep. actief standby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L i m a schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 15:34:
Werner,

Inderdaad erg raar dat hij elke keer je bestanden wist. Kijk id dook eens of je kaartje niet op alleen lezen staat. Maar dat betwijfel ik anders kan je de bestanden er in eerste instantie niet opzetten...
Ik zou je kaartje eens proberen formateren, en doe dit met de nokia E65 zelf! Als je niet wete hoe kijk in de handleiding...
Het probleem is opgelost! Het lag aan het micro SD kaartje. Heb een nieuw kaartje en werkt weer perfect!

Bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Weet iemand of er ook software bestaat om wanneer je aan het internetten bent om het beeld te roteren zodat je als het ware in breedbeeld kijkt. Er kan tenslotte meer info op het schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
mavical schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 09:15:
Weet iemand of er ook software bestaat om wanneer je aan het internetten bent om het beeld te roteren zodat je als het ware in breedbeeld kijkt. Er kan tenslotte meer info op het schermpje.
Uh en je toetsenbord dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:10

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb sinds een paar dagen een E65, maar heb een probleem in combinatie met mijn (helaas al wat oudere) Motorola HFW8000-carkit. Hij paired niet automatisch (wel handmatig) maar een irritantere eigenschap is dat zodra je iemand probeert te bellen na enkele seconden de Bluetooth-verbinding met de carkit (of door de carkit) wordt verbroken. So much voor handsfree bellen :X Gebeld worden gaat iets langer goed, maar ook daarbij wordt de verbinding regelmatig verbroken. Her en der op het forum van Nokia vind ik wel klachten over het niet automatisch pairen, maar niet over het verbreken van de verbinding.

Met een oudere Nokia (9300) had ik dit probleem niet, hoewel die weer andere irritante eigenschappen had (zoals gewoon niet willen verbinden tot je had gereboot enzo)

Iemand een idee wat oorzaak en oplossing kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag dus ook de eigenaar van een E65.

Ben er al wat mee aan het pielen geweest en heb dus ook de wifi geprobeerd, maar die valt toch zwaar tegen hoor. Als ik naast mijn draadloze router sta heb ik slechts een signaal van 54%. Loop ik de kamer uit en een andere in dan valt ie gewoon weg en vindt ie het signaal niet meer. Is dit normaal? Dan kan ik mijn wifi in de stad dus ook niet gaan gebruiken vrees ik....

EDIT: Heb nog wat lopen proberen en merk als ik mijn foon pal naast mijn router leg ik een signaal van 100% heb, maar per meter dat ik me ervan verwijder loopt het signaal met 10% naar beneden. Zit er een muur tussen dan is het nog erger. Incompatibiliteit met de router? (heb een d-link). Of gewoon een brakke wifi antenne in me foon?

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:42:

Ben er al wat mee aan het pielen geweest en heb dus ook de wifi geprobeerd, maar die valt toch zwaar tegen hoor. Als ik naast mijn draadloze router sta heb ik slechts een signaal van 54%. Loop ik de kamer uit en een andere in dan valt ie gewoon weg en vindt ie het signaal niet meer. Is dit normaal? Dan kan ik mijn wifi in de stad dus ook niet gaan gebruiken vrees ik....

EDIT: Heb nog wat lopen proberen en merk als ik mijn foon pal naast mijn router leg ik een signaal van 100% heb, maar per meter dat ik me ervan verwijder loopt het signaal met 10% naar beneden. Zit er een muur tussen dan is het nog erger. Incompatibiliteit met de router? (heb een d-link). Of gewoon een brakke wifi antenne in me foon?
Ik heb dit ook gehad met een d-link router (ik geloof de 624+ ..), na het uit en weer aanzetten van de router was de verbinding perfect.
Verder nooit geen problemen.
Probeer het eens met een andere router (loop eens door de stad/dorp) ;)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de 624, zal je tip eens proberen! Thx m8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 15:42:

Ik heb geen problemen met wifi
draaid goed ook in de stat kan ik goed op wifi
zal denk ik aan je router liggen

groet philip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Zo, vandaag wel een échte nieuwe gsm gekregen van de Mediamarkt. Helaas maakt deze ook dat rotgeluid, maarja daar doe je dus niets aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Hoe bedoel je toetsenbord. Als ik bijv teletekst kijk hoe ken je deze dan roteren ??? Ik zou niet weten hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelos
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
mavical schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:31:
Hoe bedoel je toetsenbord. Als ik bijv teletekst kijk hoe ken je deze dan roteren ??? Ik zou niet weten hoe.

[...]
hmmm... raar.. Ik heb een E60 en daar zit het draaien standaard in het menu. Inderdaad erg makkelijk als ik aan het telketeksten ben... Past precies in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelkoL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-12-2021
Wie weet waarom ik niet kan zien wie mij belt in mijn E65? De mensen die mij bellen staan in mijn contacts, en toch zie ik niet hun naam maar alleen het nummer. Het nummer wordt niet herkend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
mavical schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 21:31:

[...]
Toetsenbord zal nooit roteren en dus is het in geroteerde modus onmogelijk om het toetsenbord van je gsm nuttig te gebruiken... Voor TV kijken ligt het toch anders.

Overigens is vanavond in mijn broekzak het display van mijn E65 overleden. Ik haalde na 2 uur de gsm eruit en scherm was defect. Een uur ervoor was het nog in orde.

Zojuist gebeld naar Orange ProAssist, kreeg ik na 3x proberen een slaperige gast aan de lijn, die vroeg of ik morgen om 9u00 weer kon bellen. Sorry, maar dan ben ik nog niet wakker. :P

Heb nu een gedetailleerde email verstuurd om de schade nogmaals te melden. Ben benieuwd of het gewoon gedekt wordt. Ik ga er vanuit dat ik hiermee prima aan de voorwaarden voldoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EelkoL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-12-2021
eelkolam schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 01:48:
Wie weet waarom ik niet kan zien wie mij belt in mijn E65? De mensen die mij bellen staan in mijn contacts, en toch zie ik niet hun naam maar alleen het nummer. Het nummer wordt niet herkend....
Ik ben erachter, als een nummer 2 keer in de contacts staat geeft de E65 niets weer als dat nummer belt.
Beetje suf, er wordt aangeraden om noodnummers onder het contact "ICE" (In Case of Emergency) op te slaan, en ook heeft mijn vrouw hetzelfde vaste nummer als ik... Ik zou dit een bug noemen, geen feature.. Bug in de nummerherkenning. Andere telefoons geven meestal de eerste match, daar zou ik wel mee kunnen leven.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Heeft iemand enig idee of dat ook in het menu zit van de E 65, via welke optie dan ?
Roelos schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 23:17:
[...]

hmmm... raar.. Ik heb een E60 en daar zit het draaien standaard in het menu. Inderdaad erg makkelijk als ik aan het telketeksten ben... Past precies in je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
mavical schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 09:12:
Heeft iemand enig idee of dat ook in het menu zit van de E 65, via welke optie dan ?

[...]
Nee, zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
Iemand die software hiervoor weet ???? Zou toch een aanmerkelijke verbetering zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben een beetje met die keylocker toestanden bezig geweest. Nu heb ik een vraag: bij die best keylocker kan je instellen na hoeveel tijd ie automatisch vergrendelt. Kan je ook instellen dat ie het alleen doet als je je foon dichtschuift? Want volgens mijn huidige instellingen vergrendelt ie ook als je hem opengeschoven hebt en een welbepaalde tijd (die je dus zelf ingesteld hebt) niets met de foon doet. (hopelijk is dit duidelijk...)

Een bijkomend vraagje: iemand vroeg of je aan het open- en dichtschuiven geluidjes kunt toevoegen. Daarop reageerde iemand anders dat dit via bestlocker kan. Mijn vraag: kan het echter ook via een ander progje of een instelling van de foon zelf? Heb al wat gezocht maar kan niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eelkolam schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 09:10:
[...]

Ik ben erachter, als een nummer 2 keer in de contacts staat geeft de E65 niets weer als dat nummer belt.
Beetje suf, er wordt aangeraden om noodnummers onder het contact "ICE" (In Case of Emergency) op te slaan, en ook heeft mijn vrouw hetzelfde vaste nummer als ik... Ik zou dit een bug noemen, geen feature.. Bug in de nummerherkenning. Andere telefoons geven meestal de eerste match, daar zou ik wel mee kunnen leven.
Iemand suggesties?
Bedankt voor de ICE trigger. Ik heb al eerder gezocht naar een dubbel nummer en heb het niet kunnen vinden. Mijn vrouw staat eveneens onder contact "ICE", blijkt nu. Ik heb het ICE nummer proberen te wijzigen in:
06 12345678 (ipv +31 6 12345678)
12345678 +31 6
+31 6 12345678 jeanette
+31 zes 12345678
Maar hij blijft een dubbel nummer herkennen.
Ik heb het nu als volgt opgelost: is +31 6 een twee drie vier vijf zes zeven acht.
Niet fraai, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 05:14:
[...]

Bedankt voor de ICE trigger. Ik heb al eerder gezocht naar een dubbel nummer en heb het niet kunnen vinden. Mijn vrouw staat eveneens onder contact "ICE", blijkt nu. Ik heb het ICE nummer proberen te wijzigen in:
06 12345678 (ipv +31 6 12345678)
12345678 +31 6
+31 6 12345678 jeanette
+31 zes 12345678
Maar hij blijft een dubbel nummer herkennen.
Ik heb het nu als volgt opgelost: is +31 6 een twee drie vier vijf zes zeven acht.
Niet fraai, maar ja.
Al vele jaren herkend nokia de nummers aan de hand van de laatste 9 cijfers.
Staat er 2 keer in nummer in dat op dezelfde laatste 9 cijfers bestaat dan geeft Nokia gewoon het nummer weer ipv een naam

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
mavical schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 19:59:
[...]

Iemand die software hiervoor weet ???? Zou toch een aanmerkelijke verbetering zijn !
Google was my friend ;)
Ik vond http://www.symbian-freeware.com/download-rotateme.html
Maar omdat mijn foon defect is, heb ik het nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Mijn voicedail is ermee gekapt :(

Ik heb een keer een major crash gehad toen ik outlook-tools (oid) installeerde. Toen vroeg ie opppeens om e.a. pin die ik niet wist en ook nergens kon vinden. Uiteindelijk heeft de telefoon alle persoonsgegevens gewist. Opzich niet erg, want ik doe wel eens aan backuppen.

Als ik de telefoon nu opnieuw opstart kan ik 1 a 2 keer voicedail aanzetten (op het knoppie drukken en dan gaat het balkje lopen dat je de naam kan inspreken). Als ie de naam niet herkent zegt ie dit netjes. Als ie de naam wel herkent gebeurt er vervolgens niets. Vervolgens kan ik ook het gehele voicedail niet meer starten.

Naast die outlook-tools heb ik nog best key-locker een best alarm geinstalleerd. Ik heb het vermoede dat die outlook-tools e.a. file/programma heeft gesloopt en dat het daardoor nu niet meer werkt (het werkte nl wel in het begin!)

Vooral lastig met bellen in de auto, zonder voicedail :(. Hopelijk komt er een firmware opdate die dit herstelt.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik heb nu ook de Nokia E65.

Ben er zeer tevreden over.
Alleen gisteren liep hij 2 keer vast.
1 keer toen ik aan het bellen was. (beeldscherm werd zwart en moest hem opnieuw aanzetten)
1 keer toen ik een sms ontving,slide hem open en telfoon hangt. (aan/uit en weer gaan)

Nog een vraag.

Ik heb nog ergens op zolder mijn oude carkit liggen van mijn Nokia 6100.
Hierbij heb ik toen een houder gekocht die speciaal voor de 6100 was.
De carkit zelf garandeerde ze mij dat er in de toekomst andere telefoons op aangesloten konden worden.
Ik heb al gekeken en de stekker die in de houder gaat past ook op de pop port van de E65.

Maar weet iemand of Nokia zulke houders op de markt gaat brengen?
Of wordt het tegenwoordig gelijk Bluetooth?

Het zou jammer zijn dat zo'n peperduur carkitje zijn leven moet slijten op zolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds donderdag ook de trotse bezitter van een Nokia E65, :*)
maar tot op heden kan ik nog steeds niet de WiFi functie gebruiken..
Nergens staat 't fatsoenlijk in de handleiding dus daar heb ik al niets aan, en wat er tot op heden is gevraagd over wifi is niet zo veel op internet.. Wie kan mij helpen? :'(

Situatie:
De WiFi scan werkt wel gewoon want hij vind allerlei netwerken (ook de mijne)
maar als ik dan inlog met mijn WEP-sleutel (wachtwoord voor 't netwerk?) dan geeft hij aan W-Lan netwerk niet gevonden OF geen reactie van gateway..

Is er een tutorial, handleiding of goede uitleg beschikbaar? Of welke bezitter van een E65 kan mij verder helpen?

Wie kan mij helpen met mijn WiFi probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem heb ik dus ook gehad. Iemand gaf de suggestie van de router uit en aan te zetten. Dat hielp maar gedeeltelijk. Als ik dicht bij de router sta, kan ik op mijn netwerk maar even verderop lukt het niet. Het rare is dat als ik er ver van af sta en hij dus "geen wlan gevonden" weergeeft, hij bij het opnieuw proberen ONMIDDELLIJK dezelfde mededeling doet. Mijns inziens zou hij toch even moeten zoeken (tenzij hij ongelooflijk snel is...). Die rariteit wordt bevestigd als ik telkens opnieuw "zoeken naar..." gebruik en steeds dichter bij mijn router kom. Totdat ik eventjes wacht met "zoeken naar..." en het dan opnieuw probeer. Dan geeft ie WEL mijn netwerk weer.

Lijkt mij dus alsof er een geheugeneffect op de wifi-antenne zit. Ik blijf erbij, die wifi-antenne is niet zo degelijk (als ik dan bvb. vergelijk met mijn ipaq)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 13:58:
[...]

Google was my friend ;)
Ik vond http://www.symbian-freeware.com/download-rotateme.html
Maar omdat mijn foon defect is, heb ik het nog niet kunnen testen.
Werkt overigens niet voor de E65 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:35:
Probleem heb ik dus ook gehad. Iemand gaf de suggestie van de router uit en aan te zetten. Dat hielp maar gedeeltelijk. Als ik dicht bij de router sta, kan ik op mijn netwerk maar even verderop lukt het niet. Het rare is dat als ik er ver van af sta en hij dus "geen wlan gevonden" weergeeft, hij bij het opnieuw proberen ONMIDDELLIJK dezelfde mededeling doet. Mijns inziens zou hij toch even moeten zoeken (tenzij hij ongelooflijk snel is...). Die rariteit wordt bevestigd als ik telkens opnieuw "zoeken naar..." gebruik en steeds dichter bij mijn router kom. Totdat ik eventjes wacht met "zoeken naar..." en het dan opnieuw probeer. Dan geeft ie WEL mijn netwerk weer.

Lijkt mij dus alsof er een geheugeneffect op de wifi-antenne zit. Ik blijf erbij, die wifi-antenne is niet zo degelijk (als ik dan bvb. vergelijk met mijn ipaq)
Hmm.. nouja.. ik probeer het elke keer vanachter mijn pc.. omdat ik dan dicht bij internetbronnen ben om die te raadplegen.. de router staat zo'n 20 cm van mij vandaan dus hij vind die ook erg goed.. maar toch wil het niet werken..

Ik weet zelf geen raad.. ik hoop dat iemand anders meer verstand van Wlan netwerken in combinatie met de Nokia E65 heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb TomTom op mijn E65 icm Parrot BT carkit. Ik wil dat mijn navigatie niet steeds over de speakers gaat. Heeft iemand een oplossing? Ik heb wel eens gehoord dat je met een speciale Nokia Carkit dit kunt onderdrukken en dat alleen je foon over de speakers gaat en niet de navigatiestem.
Kan ik ook eens gewoon naar de radio luisteren.

Met windows Treo 750v heb je bijv. geen navigatie over de speakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
Heb al een tijdje de E65 en merk de laatste tijd op dat de " eigen toets" soms niet werkt. Ik heb aan deze knop TomTom toegekend die regelmatig via deze weg niet start. Via de normale weg (toepassingen) kan deze dan wel gestart worden.

Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, eindelijk een forum gevonden waar ik ten minste een mogelijke probleemoplossing kon vinden. Omdat dit onderwerp al vaker aan de orde was, zoals ik na een aantal uren lopen zoeken heb gezien, weet ik niet wat voor een reactie ik hierop krijg ;)

Het betreft de Wifi verbinding van de e65 met de wanadoo livebox... er wordt een verbinding opgebouwd, maar die zegt: 'geen reactie van gateway'... ik heb alles (voor zover ik niks heb overzien) gedaan en nagekeken (dhcp staat aan, dns ingevoegd, reg-knopje) maar het lukt me nog steeds niet. kan me iemand nog tips geven wat ik kan proberen????

alvast bedankt, superpuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tomtom eigenaardigheid. Ik heb een flitspaal ingesteld op 250m. Als ik na het flitspaal signaal af moet slaan ("na 200m links afslaan"), dan hoor ik niet Eva praten, maar een zware mannenstem (Bram?) vertraagd afgespeeld, en dat terwijl ik alleen data15.chk/vif in mijn tomtom directory heb staan. Ben benieuwd of het aan mijn tomtom ligt of aan de E65. Op de N73 doet het probleem zich niet voor. En tot enkele weken geleden ook niet op mijn E65.
Als ik de flitspaal instel op 300m, dan heb ik geen probleem. Er is dan blijkbaar voldoende tijd over voor Eva om "na 200m links afslaan" te melden. Maar met 300m heb ik op andere kruispunten hetzelfde probleem (die ik niet heb als de flitspaal op 250m staat ingesteld).

Ik heb het probleem bij zowel versie 6.01 als 6.02.
Flitspalen (flitspaal.nl) Navigator versie of Smartphone versie: bij allebei de stem misvormd.
Het geldt zowel bij de Benelux als de Western Europe map v675.
E65 diverse malen hard reset gegeven en TT opnieuw geinstalleerd. Niet opgelost.

Ik zou graag willen weten of de tomtom gebruikers onder jullie hetzelfde probleem hebben.
Je kunt het als volgt naspelen:
Stel de flitspaal in op 250m.
Navigeer met optie "Berekening vooraf".
Vertrek van "Nuttige plaats in stad". Kies voor Den Bosch, Zwembad, Sportiom.
Bestemming is "Nuttige plaats in stad". Kies voor Den Bosch, Treinstation, 's-Hertogenbosch oost.
Snelste route - Toon routedemo op 300%.
Na de instructie "Scherpe bocht naar rechts, daarna links afslaan" krijg je de flitspaal melding. En meteen daarna volgt bij mij de misvormde stem "na 200m links afslaan".

Heeft iemand een idee waar het probleem ligt? Een bug in TT? Een E65 bug? (lijkt mij sterk, want de misvormde mannenstem komt van TT). Of een combinatie van beiden? Of een bug specifiek op mijn toestel? (vervuilde registry?).

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: bestaat er ook een headset met ingebouwde FM-radio voor de E65? Ben wat lopen zoeken en van Nokia bestaat er wel de HS-12W, maar die is niet compatibel met de E65.

Kwestie van het ontbreken van de fm-radio wat te omzeilen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Qtekker; wat voor geluid heb je ingesteld voor de flitspalen? Ben zelf al een tijdje opzoek naar een goed geluids bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op dinsdag 07 augustus 2007 @ 23:42:
Ik heb een tomtom eigenaardigheid. Ik heb een flitspaal ingesteld op 250m. Als ik na het flitspaal signaal af moet slaan ("na 200m links afslaan"), dan hoor ik niet Eva praten, maar een zware mannenstem (Bram?) vertraagd afgespeeld, en dat terwijl ik alleen data15.chk/vif in mijn tomtom directory heb staan. Ben benieuwd of het aan mijn tomtom ligt of aan de E65. Op de N73 doet het probleem zich niet voor. En tot enkele weken geleden ook niet op mijn E65.
Als ik de flitspaal instel op 300m, dan heb ik geen probleem. Er is dan blijkbaar voldoende tijd over voor Eva om "na 200m links afslaan" te melden. Maar met 300m heb ik op andere kruispunten hetzelfde probleem (die ik niet heb als de flitspaal op 250m staat ingesteld).
ik heb de zware mannenstem ook 1 keer gehoord, maar nog geen oplossing gevonden

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crxtreem
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik ga nu steeds vaker last krijgen van een crash van mijn telefoon.

Vandaag eerst een gesprek aangenomen en na ca 15seconden sim regristratie fout.

Daarna diversen keren bij het sliden van de telefoon zwart scherm (je ziet de klok nog half op het display.) en daarna volledig zwart.
Moet de telefoon weer aanzetten en kan weer verder.

Heb met Nokia gebeld,en hebben het erover dat ik maar firmware moet updaten en het dan misschien opgelost is. }:O Vrouwtje maar verteld dat er nog geen nieuwere firmware is.

Heb ik een adres van een Nokia center in de buurt gehad.
Deze ook maar opgebeld.
Moet een keer langskomen zodat ze de firmware er overnieuw op zetten.
Misschien dat het probleem dan opgelost is.
En indien er een nieuwere versie is,zetten ze die er gelijk op.

Hopen dat dat het probleem oplost.
Wordt er wel moedeloos van.

Ik dacht dat mijn LG chocolate al vaak vast liep,maar deze is op het moment erger. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog steeds problemen met mijn Nokia E65 wanneer ik de Wlan functie gebruik!

Ik heb het mac adres van mijn telefoon toegevoegd in de router en een wpa sleutel ingesteld..
maar als ik nu met mijn telefoon wil wifi'en dan krijg ik de melding: Kan niet verbinden WPA-verificatie mislukt.

Hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op maandag 06 augustus 2007 @ 20:54:
[...]
Werkt overigens niet voor de E65 :'(
Werkt bij mij anders prima op mn E65...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluecupra schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 07:21:
Qtekker; wat voor geluid heb je ingesteld voor de flitspalen? Ben zelf al een tijdje opzoek naar een goed geluids bestand
Gesproken waarschuwingen uitgesplitst naar max snelheid zijn op 21 juli gepost op Usenet. Als je een nieuwsgroep payserver hebt, dan is ie nog te downloaden: http://nzb.on-drugz.net/?id=444087
Ik vind de gesproken waarschuwingen echter te onduidelijk, vandaar dat ik nu de ouderwetse geluiden, zoals Bell 2, gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Het word bijna tijd voor een nieuw deel...Als ik tijd heb wil ik dit morgen wel even doen :D Ik heb al veel leuke ideëen en zou er mijn werk van maken...

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 23:59:
[...]

Gesproken waarschuwingen uitgesplitst naar max snelheid zijn op 21 juli gepost op Usenet. Als je een nieuwsgroep payserver hebt, dan is ie nog te downloaden: http://nzb.on-drugz.net/?id=444087
Ik vind de gesproken waarschuwingen echter te onduidelijk, vandaar dat ik nu de ouderwetse geluiden, zoals Bell 2, gebruik.
Top, bedankt ik ga het proberen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

moet ik nu een nieuw deel maken of niet?Nu heb ik tijd...

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:07
Gutteguttegut schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 22:53:
[...]
Werkt bij mij anders prima op mn E65...
Heb je dezelfde gedownload van die link, die is nl. unsigned en wil bij mij niet installeren...
Verder heb ik al een "andere" soort gevonden maar die pakt hij ook niet.

Zou je misschien het sis bestandje naar me kunnen mailen info @ wijonline punt eu ;)

many thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Henry_ schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 11:15:
[...]Heb je dezelfde gedownload van die link, die is nl. unsigned en wil bij mij niet installeren...
Verder heb ik al een "andere" soort gevonden maar die pakt hij ook niet.

Zou je misschien het sis bestandje naar me kunnen mailen info @ wijonline punt eu ;)

many thanks.
Je mijn sis sturen zal niet gaan je IMEI nummer is anders. ;)
Kijk hier voor het zelf signen...1x doen en je weet het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L i m a schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 10:07:
moet ik nu een nieuw deel maken of niet?Nu heb ik tijd...
Graag! Ik lees nog regelmatig dingen die van pas komen. En de defecten en reparaties zijn uiteraard interessant voor het geval dat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:07
Gutteguttegut schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:21:
[...]
Thanks, ik ga het proberen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

ok nieuw deel is in de maak ;)

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 12:21:
[...]
Dan ben je al een tijdje niet meer op de site geweest blijkbaar...

Tegenwoordig kan je geen nieuwe account meer aanmaken dus kan je ook niet zelf meer signen. Kan je mij jouw login+pass eens pm'en, dan kan ik het zelf eens proberen? Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Ok, het nieuwe topic is er:

[Nokia E65] Het Grote Nokia E65 Topic Deel 2

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 11:20:
[...]

Al vele jaren herkend nokia de nummers aan de hand van de laatste 9 cijfers.
Staat er 2 keer in nummer in dat op dezelfde laatste 9 cijfers bestaat dan geeft Nokia gewoon het nummer weer ipv een naam
Ik heb dit opgelost door bij elk contact met hetzelfde nummer 1 uniek cijfer achter het nummer toe te voegen. Werkt prima, voor nummerherkenning en voor uitgaande gesprekken, maar niet meer dan 1 cijfer extra. Overigens schrijf ik dit vanaf de E65 via wifi, gaat prima maar langzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.