Mijn SE K750i is plots overleden (standaard probleem:toetsen 1,2 en 3 plus gaat niet meer uit) en nu ben ik dus aan het uitkijken naar een andere foon. Heb altijd Nokia gehad en ben na een uitstap via SE van plan om terug te keren naar Nokia. Daarom dat mijn oog was gevallen op de E65.
Echt een strak ding lijkt me maar als ik naar de specs kijk heb ik toch niet de indruk dat ik mij enorm verbeter t.o.v mijn oude K750i. Ik bedoel maar: ik heb die k750i ongeveer 2 jaar en ga nu van een 2MP camera gewoon naar een andere 2MP camera (ok, een gsm dient niet in hoofdzaak om pics te trekken, maar toch...). Andere dingen die ik mis: zaklamp, flash of eventueel led bij het maken van foto's in het duister, fm-radio,...
Iets wat ik dan wel apprecieer aan de E65 is de wifi en de mogelijkheid om er navigatiesoftware op te draaien.
Heb wel al eens naar de N95 gekeken, maar die vind ik dan weer iets te duur en vooral, te dik.
Is mijn kritiek te overdreven? Want ik vind toch echt dat nieuwe technologieën eerder op de markt worden gebracht door SE dan door Nokia...
[
Voor 1% gewijzigd door
een moderator
op 23-07-2007 09:41
. Reden: Aanhef niet nodig ]