Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 62.733 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ook last van, ik heb nu twee keer volledig om onduidelijke redenen gehad dat ik probeer te bellen en ik gewoon niets meer hoor, ik hoor de telefoon niet overgaan, de ander aan de lijn niet (die hoort mij wel heb ik vernomen na testen), niks, wel alles in beeld enzo. Als vlak hierna iemand mij belt gaat het ding trillen alsof hij gek wordt en dan knalt hij eruit. Opnieuw opstarten en alles is weer normaal !?!?!??!

Iemand ideeen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-09 14:16
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:02:
Iemand hier ook last van, ik heb nu twee keer volledig om onduidelijke redenen gehad dat ik probeer te bellen en ik gewoon niets meer hoor, ik hoor de telefoon niet overgaan, de ander aan de lijn niet (die hoort mij wel heb ik vernomen na testen), niks, wel alles in beeld enzo. Als vlak hierna iemand mij belt gaat het ding trillen alsof hij gek wordt en dan knalt hij eruit. Opnieuw opstarten en alles is weer normaal !?!?!??!

Iemand ideeen???
Harde reset proberen? Wanneer het toestel het dan nog doet, is ie in mijn ogen defect.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:17
Helsie schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:37:
[...]

Ik ben benieuwd of we reactie krijgen...
daar ik te lui ben om een brief te schrijven ga ik vanmiddag maar eens langs bij een Nokia service punt en het daar eens voorleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

ben benieuwd. over die verlichting kreeg ik te horen dat ze dat toch wel erg eigenaardig vonden en er nog nooit van gehoord hadden. drie keer raden wat ze zeggen als jij vertelt dat je verf afbladdert...

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vmu schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 15:06:
ben benieuwd. over die verlichting kreeg ik te horen dat ze dat toch wel erg eigenaardig vonden en er nog nooit van gehoord hadden. drie keer raden wat ze zeggen als jij vertelt dat je verf afbladdert...
Appie-Heijn heeft in elk geval ook gemaild, dus 2 meldingen hebben ze sowieso. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Helsie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:16:
[...]

Appie-Heijn heeft in elk geval ook gemaild, dus 2 meldingen hebben ze sowieso. ;)
Jij hebt ook nog geen bericht waarschijnlijk, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Appie Heijn schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 17:25:
[...]

Jij hebt ook nog geen bericht waarschijnlijk, of wel?
Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
L i m a schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:35:
[...]

Je moet wel de versie 3 nemen voor op symbian he. Normaal werkt het dan toch perfect hoor. Dit is de link:

http://mobile.divx.com/divx/s60-3/DivXPlayer.sisx
Het kan zijn dat je je eerst moet registreren, maar het is wel de moeite waard!
hij zegt certificaat fout.. als ik hem probeer te installeren via PC nokia suite weet je wel.. daar kan ik wel .Jar files instaleren maar .sis niet! heb ik iets fouts ingesteld ofzo? omdat jullie dat wel kunnen...

hoe heb jij em dan geinstalleerd?

[ Voor 10% gewijzigd door Jor_den op 12-07-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Appie Heijn schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:16:
[...]

Dit heb ik Nokia gestuurd :) Bij mij beginnen nu ook de zijkant en de onderkant los te laten. Snap je toch niet, zo'n stevige telefoon en dan zo'n zielig verf/rubber laagje erop plakken 8)7

Bedankt Helsie ;)
misschien niet zo'n slecht idee om ook maar eens een email op te sturen.. vind het toch echt slecht voor een telefoon van 2maanden oud.. bij mij zit het aan de zijkant.. beide zijden.. ik ben langs geweest bij waar ik hem heb gekocht.. het valt iig niet onder de verzekering (cosmetische schade valt er niet onder).. heb nu op gestuurd of het dan wel onder de garantie valt.. maar ik ga niet opgeven want daar is die telefoon me veel te duur voor.... en ik ga em echt niet 5 weken missen voor dat verflaagje.. nokia komt te kort in het uitbrengen van een degelijke buitenkant, dus ze zullen het maar op moeten lossen ook.

zo'n dure gsm en dan zit er zo'n laagje verf op die je er van af kan krassen alsof het een kraslaag is op een kraslot.. hoe ist nou haha

[ Voor 8% gewijzigd door Jor_den op 12-07-2007 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoeken zoeken zoeken, het wordt toch echt de E65, net besteld, wat een gaaf toestel!
Niet Ordinair, geen rare lijnen en uitsteeksels!
Heb gelijk de Brodit Nokia E65 voor de Ck7w besteld!
En nu.... wachten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 21:07
Heb sinds gisteren ook de E65 in bezit, en moet zeggen hij ziet er in het echt nog betere uit dan
de plaatjes op het net.

Gelijk de laatste (ver 1.61) van MFE er op en gaan met die banaan :)

Heb nog niet eerder een Symbian phone gehad, dus wel even wennen dat hij soms wat trager reageerd met openen van menus, starten van apps. etc.

ps. zit nog te twijfelen over een carkit CK7W of 15 ???

misschien dat iemand mij kan overtuigen om voor de "nieuwere" 15 te gaan ipv de 7W :?

[ Voor 17% gewijzigd door Henry_ op 12-07-2007 16:12 . Reden: downloadlink correctie :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb um nu al ong 1 maandje ..

ben er zeer tevreden over...

waar ik niet tevreden over ben is :

keypad verlichting doet ut niet meer
geen flits op de camera
en gvd wanneer komt er een nieuwe firmware uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:46
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:46:

geen flits op de camera
Nog een slachtoffer zonder toetsenbordverlichting. Welkom tot de club....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 14:08

_PM

Mijn toetsenbord verlichting heeft het helemaal nooit gedaan.. Wil alleen voorlopig het toestel niet een paar weken missen... Op zich is er best mee te leven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:46:

geen flits op de camera
Geen flits op de camera: dat weet je toch vantevoren?
Nieuwe firmware: waarvoor heb je die nodig dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:30:
[...]

Geen flits op de camera: dat weet je toch vantevoren?
Nieuwe firmware: waarvoor heb je die nodig dan?
Ik zou die willen hebben m.b.t. problemen met synchroniseren van agenda. Mijn agenda bevat ongeveer 2200 items en dat kan de telefoon soms niet aan. Hij hangt dan en verbreekt de verbinding en gaat rebooten en begint dan weer opnieuw enz......

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:21:
[...]

Ik zou die willen hebben m.b.t. problemen met synchroniseren van agenda. Mijn agenda bevat ongeveer 2200 items en dat kan de telefoon soms niet aan. Hij hangt dan en verbreekt de verbinding en gaat rebooten en begint dan weer opnieuw enz......
Ok, maar het is niet gezegd dat dat met 'elke willekeurige update' opgelost is... ;)
Dus dan kun je beter roepen om een fix voor dat probleem dan lukraak om een update roepen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
ik kan hem dinsdag ophalen bij de VF store.
maar voor ik me abbo afsluit wil ik wel eerst dat ding testen ik hoor namelijk dat er veel problemen hebben met de keypad verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 13:21:
[...]

2200 items is 1,5 lang elke dag 5 afspraken. Lijkt me wel erg veel... :? Dan heb je wel een pocketpc ofzo als je het zo druk hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:15
Het enige echte probleem dat ik ermee heb... de camera zuigt. Echt wel. Alles wat niet 100% grondig belicht is heeft en enorme groene waas.

Nog iemand ervaring mee?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

wd200 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:24:
ik kan hem dinsdag ophalen bij de VF store.
maar voor ik me abbo afsluit wil ik wel eerst dat ding testen ik hoor namelijk dat er veel problemen hebben met de keypad verlichting.
Hoe wou je dat doen dan? Die verlichting gaat soms na een paar weken pas stuk.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Vmu schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 18:39:
[...]

Hoe wou je dat doen dan? Die verlichting gaat soms na een paar weken pas stuk.
ja dan is het pech maar wil het wel even aan zien voor ik het toestel koop waar zit ongeveer de lichtsensor bij dit toestel ?

//edit ding naast de luidspreker natuurlijk

[ Voor 6% gewijzigd door wd200 op 13-07-2007 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

:D

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:07:
[...]

2200 items is 1,5 lang elke dag 5 afspraken. Lijkt me wel erg veel... :? Dan heb je wel een pocketpc ofzo als je het zo druk hebt :P
Ik heb beiden, en mijn agenda gaat tot 1,5 terug en tot 1 jaar vooruit. De ppc heb ik doorgaans ook bij, maar als ik hem niet bij heb wil ik toch de herinneringen krijgen en dat gaat op zich perfect met de E65.

Ik heb nu de agenda op mijn E65 verkleint tot 1 jaar vooruit en 3 maanden in het verleden, en nu gaat het synchroniseren wel snel en in 1 x goed.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 21:32 . Reden: Typfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou net zeggen, al die verlopen dingen heb je toch niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:49
zoveelste keer :Heeft iemand al voipbuster aan de praat gekregen ? ik heb alle howto`s gelezen die er te lezen zijn en blijf de melding krijgen : kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk..
Als ik bij m`n sipinstellingen kijk staat eronder SIP-Intellingen:reg mislukt.

Hier zijn mijn SIP instellingen :
maak een nieuw profiel aan met de volgende gegevens:

Profielnaam: Voipbuster
Dienstprofiel: IETF
Standaard toegangspunt: WIFI007
Openb.gebr.naam: gebruikersnaam@voipbuster.com
Compressie gebruiken: nee
Registratie: : wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxy-server:
o Proxy-serveradres: geen
o Beveiligingsdomein: geen
o Gebruikersnaam: geen
o Wachtwoord: geen
o Vrije routing toestaan: ja
o Overdrachtstype: UDP
o Poort: 5060
Registrar-server:
o Registrar-serveradres: sip.voipbuster.com
o Beveiligingsdomein: voipbuster.com
o Gebruikersnaam: gebruikersnaam@sip.voipbuster.com
o Wachtwoord: xxxx

Wifi connectie is goed ,ik heb een google sessie openstaan ,dus connectie.
Op mijn pc werkt voipbuster (programma) als een trein ,dus qua modem en firewall zou dit ook goed moeten zitten.
Als ik het aan de praat krijg beloof ik hier een howto neer te zetten met screenshots van alle belangerijke instellingen.

Wie oh-wie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ben sinds 1 1/2 week in bezit van een Nokia E65. Tesamen met mijn Keomo GPS ontvanger en TomTom 6 heb ik een prima toestel en de navigatie werkt super! Onlangs was ik aan het browsen en zat ik per abuis op GPRS. Iemand enig idee hoe ik dan kan voorkomen? Ik hou nu angstvallig al mijn display in de gaten of ik het symbool zie maar ik wil het liever helemaal voorkomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Ik heb mijn nokia sinds eind april. Een maandje deed hij het goed. Erg tevreden over batterij, snelheid, email enz. Maar goed. Toen zag ik in dit topic een aanrader m.b.t. het maken en plaatsen van foto's.
Dus ik dat installeren (weet niet het exacte programma meer, maar zie eerder dit topic), samen met wat registreren op flickr en yahoo.
Vervolgens 2 weken later deed de telefoon het niet meer. Hij start op tot het beginscherm en blijft dan rebooten en hangen in dat scherm totdat ie weer reboot zegmaar.
8 juni naar de winkel, nu 5 weken later nog steeds niks. Ik heb tegen Belcompany gezegt dat het niet acceptabel was, maar volgens hun is het vakantie, dus heb ik pech.

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 19:31:
Hallo,

Ik ben sinds 1 1/2 week in bezit van een Nokia E65. Tesamen met mijn Keomo GPS ontvanger en TomTom 6 heb ik een prima toestel en de navigatie werkt super! Onlangs was ik aan het browsen en zat ik per abuis op GPRS. Iemand enig idee hoe ik dan kan voorkomen? Ik hou nu angstvallig al mijn display in de gaten of ik het symbool zie maar ik wil het liever helemaal voorkomen....
hoebedoel je browsen? gratis internet via wifi, maar per ongeluk betaald internet gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jor_den schreef op zondag 15 juli 2007 @ 00:46:
[...]

hoebedoel je browsen? gratis internet via wifi, maar per ongeluk betaald internet gekozen?
Ja inderdaad, gratis internet via wifi, maar per ongeluk betaald internet gekozen!
Hoe kan ik dit voorkomen, het liefst gooi ik alle GPRS instellingen de prullebak in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 20:05
devilkin schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:36:
Het enige echte probleem dat ik ermee heb... de camera zuigt. Echt wel. Alles wat niet 100% grondig belicht is heeft en enorme groene waas.

Nog iemand ervaring mee?
Sinds vrijdag dit leuke speeltje in bezit, maar ik heb ook extreem last van een groene ruis (wit wordt groen). Volgens mij klopt de standaard kleurbalans gewoon níet. Verder weinig probleem nog gehad, behalve het eerd genoemde probleempje van foto's die nog niet gemaaktt zijn terwijl je er van overtuigd ben dat hij klaar is...

Ohja, en mijn 6 knoppen in het midden (4 + midden + "pijltjesknop") klikken soms erg vreemd, alsof ze blijven hangen en weer losschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Bij mij is de foto kwaliteit ontzettend omgevingslicht-afhankelijk. Bij voldoende licht maakt ie heel goede foto's, maar zodra het ook maar ietsjes donkerder is wordt het gelijk inderdaad nogal groen... Maar ja, boeie, het is een gsm, geen fotocamera. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Pinkelmans schreef op zondag 15 juli 2007 @ 23:27:
[...]

Ohja, en mijn 6 knoppen in het midden (4 + midden + "pijltjesknop") klikken soms erg vreemd, alsof ze blijven hangen en weer losschieten.
Ook gehad, heel hard geblazen van dichtbij en het was weg. Zal wel stof/vuil/zand zijn.
Meest ideaal is zo'n perslucht spuitbusje...

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carpetburn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:59:
zoveelste keer :Heeft iemand al voipbuster aan de praat gekregen ? ik heb alle howto`s gelezen die er te lezen zijn en blijf de melding krijgen : kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk..

Hier zijn mijn SIP instellingen :
maak een nieuw profiel aan met de volgende gegevens:

Profielnaam: Voipbuster
Dienstprofiel: IETF
Standaard toegangspunt: WIFI007
Openb.gebr.naam: gebruikersnaam@voipbuster.com
Compressie gebruiken: nee
Registratie: : wanneer nodig
Beveiliging gebruiken: Nee
Proxy-server:
o Proxy-serveradres: geen
o Beveiligingsdomein: geen
o Gebruikersnaam: geen
o Wachtwoord: geen
o Vrije routing toestaan: ja
Registrar-server:
o Registrar-serveradres: sip.voipbuster.com
o Beveiligingsdomein: voipbuster.com
o Gebruikersnaam: gebruikersnaam@sip.voipbuster.com
o Wachtwoord: xxxx

Wifi connectie is goed ,ik heb een google sessie openstaan ,dus connectie.
Op mijn pc werkt voipbuster (programma) als een trein ,dus qua modem en firewall zou dit ook goed moeten zitten.
Als ik het aan de praat krijg beloof ik hier een howto neer te zetten met screenshots van alle belangerijke instellingen.

Wie oh-wie ?
Ik kreeg mijn voipbuster pas goed aan de praat toen ik nadat ik een portforwarding had aangemaakt in mijn firewall.
Waarschijnlijk is er een heel goede rede waardoor het op je pc wel goed werkt en op je nokia niet. Ik heb dit niet gecheckt, maar hetl ijkt mij waarschijnlijk. Een PC zal misschien via UPNP een poort kunnen openen op de router wanneer dat nodig is. Op het moment dat jij dus Voipbuster wil gebruiken kan je pc via dat protocol een aanvraag doen bij je router om die port te mogen gebruiken. Vervolgens wordt deze port dan tijdelijk doorgemapd naar het werkstation. Als je telefoon dit niet ondersteund kan je dus niet inloggen.

Lijkt voor mij een logische verklaring. Mijn portmapping ziet er zo uit, probeer deze in je firewall op te nemen en het dan nog eens te testen.

extern ip: 0.0.0.0
subnet: 255.255.255.255
Intern ip: 0.0.0.0
subnet: 255.255.255.255
port: 5060
protocol: tcp & udp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Laatst online: 23:15
carpetburn schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 15:59:
Ik had enorme problemen om SIP op voipfone aan de praat te krijgen, maar uiteindelijk wel gelukt. Het zat 'm in het volgende: zet je domain instelling in je registrar / proxy op "asterisk" (zonder de " " wel te verstaan). Sinds ik dat gedaan heb werkt het hier als een speer. Misschien kan je dit ook eens proberen met voipbuster?

[ Voor 2% gewijzigd door devilkin op 16-07-2007 17:56 . Reden: verduidelijking ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

potverdikkie, valt me nu pas op dat mijn toetsenbord verlichting t ook niet doet :| ach ja schijt, ik ga hem toch wegdoen zodra de w960i uitkomt

ff volgende, ik heb tomtom geinstalleerd. als ik nu naar afbeeldingen ga via media, zie ik alle icontjes en plaatjes van tomtom. zeeeer irritant. is dit weg te filteren?? anders ga ik maar tomtom verwijderen, zovaak gebruik ik hem ook alweer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Nog een slachtoffer..... geen verlichting meer in het toetsenbord.
Ik heb het toestel alleen jammer genoeg in breda gekocht bij It's.

Die It's is 60km ver.

Kun je de telefoon ook inleveren bij een willekeurige andere tel. leverencier ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
driel24 schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:18:
Nog een slachtoffer..... geen verlichting meer in het toetsenbord.
Ik heb het toestel alleen jammer genoeg in breda gekocht bij It's.

Die It's is 60km ver.

Kun je de telefoon ook inleveren bij een willekeurige andere tel. leverencier ?
Vast wel, maar dan betaal je volgens mij gewoon altijd reparatie kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

SYQ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 13:22:
potverdikkie, valt me nu pas op dat mijn toetsenbord verlichting t ook niet doet :|

[..]
WTF, die van mij ook niet (meer?)... Hoort die verlichting het überhaupt te doen ? (lijkt me wel matoch...)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
Helsie schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:32:
[...]
Vast wel, maar dan betaal je volgens mij gewoon altijd reparatie kosten...
Maar is er geen Nokia service punt of zo ?

edit : via nokia site... niet een dichtbij. (50 km)

[ Voor 10% gewijzigd door driel24 op 17-07-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Tomba schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 14:36:
Hoort die verlichting het überhaupt te doen ? (lijkt me wel matoch...)
Wow, wat een vraag! Nokia heeft inderdaad de LEDjes achter de toetsen ingebouwd en laten aansturen door de lichtsensor bovenin met als doel ooit verlichting te hebben die het doet.

Als je overdag graag wil controleren of je verlichting het nog doet, moet je enkele seconde lang afdekken de lichtsensor (rechts naast het oor-speakertje) afdekken.

Overigens, doet mijn verlichting het al 2 maanden uitstekend, dus niet bij iedereen treden die problemen op.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

oepsiedaisy, lichtsensor 2seconden vasthouden doet idd wonderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 09:14
SYQ schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:32:
oepsiedaisy, lichtsensor 2seconden vasthouden doet idd wonderen :D
En al die mensen maar hun E-65 terug sturen ivm kapotte toetsenboard verlichting 8)

Maar is er al wat bekend over en firmware update voor de E65? Dit omdat ik laatst ook een firmware update tegenkwam voor de N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
bluecupra schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 18:32:
[...]

En al die mensen maar hun E-65 terug sturen ivm kapotte toetsenboard verlichting 8)
Maar het is toch echt zo..... al ga ik in het donker zitten of wat dan ook.
Het is een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
En daarom heb ik mij nooit gewaagd aan een Slide-phone.... Inmiddels (ik heb hem sinds vrijdag...) zit er al een paar milimeter speling onderaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinkelmans schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 19:57:
En daarom heb ik mij nooit gewaagd aan een Slide-phone.... Inmiddels (ik heb hem sinds vrijdag...) zit er al een paar milimeter speling onderaan..
Na 2 maanden en al meerdere keren op de grond gestuiterd te zijn (de telefoon dus ;)) gelukkig nog steeds geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik heb 'm nu 3 mnd en er zit minder dan een halve mm speling op. Dat lijkt me normaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinkelmans
Verwijderd schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 20:16:
[...]

Na 2 maanden en al meerdere keren op de grond gestuiterd te zijn (de telefoon dus ;)) gelukkig nog steeds geen problemen mee.
bij mij is het wel wat, opzich niet irritant kwa zicht ofzo, wel erg kwa vervelend klikje dat de speling geeft als je hem aanraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Heb alleen onderaan het zilvere toetsenpaneel wat krasjes zitten van het open en dicht schuiven. Denk dat op dit punt iets van een vergrendeling zit. Verder ook nauwelijks speling tussen de schuivende delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:25:
Okee probleem gevonden m.b.t. TomTom. Zat h'm in de certificaten en die stond niet op "alles"
DUHHHH. Sorry hoor guys voor deze domme postings. 8)7 |:(

Laterssssss
Hoi,
Ik heb een E61i. Hoe heb je dat gedaan met het accepteren van certificaten? Kom nu ook niet verder nl.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Ga naar [Menu], kies [Instrumenten], kies [Toepassingen beheren], hierna [Opties], [instellingen]

Zet software installatie op [Alles]. Nu zal je certificaat probleem opgelost zijn. Suc6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plotterotter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09-2020
Heeft iemand al eens last gehad van compleet geblokkeerde toetsen? mn numerieke gedeelte werkt dan gewoon maar de speciale toetsen (contacts, groepsgesprek, my own, mute) werken dan gewoon helemaal niet meer. Pas na een harde reset was alles weer functioneel :? te wazig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Laatst online: 18:12
plotterotter schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:30:
Heeft iemand al eens last gehad van compleet geblokkeerde toetsen? mn numerieke gedeelte werkt dan gewoon maar de speciale toetsen (contacts, groepsgesprek, my own, mute) werken dan gewoon helemaal niet meer. Pas na een harde reset was alles weer functioneel :? te wazig?
bij mij werkte het weer na een gewone herstart

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vriend heeft een nokia 6280. Wanneer hij de schuifmechanisme (slide)opend hoor je een pistool dat word geladen en als hij deze weer dicht gooit hoor je een schot. Hij zij dat het door de thema kwam die hij had. Ik heb deze thema gevonden maar het is een nth bedand voor de ouwe s40. Iemand enig idee of dit ook kan bij de .sis (s60) themas......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja inderdaad, gratis internet via wifi, maar per ongeluk betaald internet gekozen!
Hoe kan ik dit voorkomen, het liefst gooi ik alle GPRS instellingen de prullebak in...
Ik krijg het niet gevonden in de handleiding en wil dit óók graag weten. Gebruik mijn E65 alleen via gratis Wifi-verbindingen om te internetten.

Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:31

Gutteguttegut

CEO of TFD

plotterotter schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:30:
Ja, als je het topic helemaal had gelezen had ik dat probleem ook ;)

Kwam bij mij omdat ik 2 alarm programma's gebruikte, de "ingebouwde" en een "externe".
Als ik de ingebouwde niet meer gebruik is het probleem weg. :*)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 01:47:
Mijn vriend heeft een nokia 6280. Wanneer hij de schuifmechanisme (slide)opend hoor je een pistool dat word geladen en als hij deze weer dicht gooit hoor je een schot. Hij zij dat het door de thema kwam die hij had. Ik heb deze thema gevonden maar het is een nth bedand voor de ouwe s40. Iemand enig idee of dit ook kan bij de .sis (s60) themas......
Als je een alternatief "Lock" programma gebruik zoals bv. Best KeyLocker dan kun je aan die slide acties geluidjes toevoegen.
Dan is het gewoon een kwestie van de geluids bestanden kopieren naar jou telefoon.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 06:48:
[...]
Ik krijg het niet gevonden in de handleiding en wil dit óók graag weten. Gebruik mijn E65 alleen via gratis Wifi-verbindingen om te internetten.

Iemand de oplossing?
Menu -> Instrum. -> Instell. -> Verbinding -> Toegangspunten en dan je WAP/GPRS profielen weg gooien.
Als je MMS wilt blijven gebruiken het MMS profiel niet weggooien ;)

[ Voor 50% gewijzigd door Gutteguttegut op 20-07-2007 09:49 ]

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Laatst online: 18-09 16:37

Dey

Mannen,

Ik heb zojuist de E65 besteld en heb al een CK-7W carkit in de auto. Welke houder is geschikt voor mijn auto? Het is de bedoeling dat hij via een kabeltje contact maakt met de carkit en zo ook oplaadt.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dey
  • Laatst online: 18-09 16:37

Dey

Is de Nokia CR-43 Mobile Holder een mogelijkheid? Op de Nokia site staat geen houder die geschikt is. Vaag, heb geen zin om iedere keer de POP-port er handmatig in te steken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Stop de klok. Na 15 dagen antwoord van Nokia:
Geachte Heer,

Bedankt voor het contacteren van Nokia Dienst Na Verkoop

Best kan u hiervoor langs gaan bij een Club Nokia Service Punt in uw buurt, zij kunnen bepalen of het product -of gebruikersschade is.
Adressen van Service Points kunt u vinden op onze website of u belt 0900/2026055

Had u nog vragen , aarzel niet om ons te contacteren op onderstaand nummer ,

Met vriendelijke groeten,

Anja
Ik heb het volgende geantwoord (en een negatieve enquete over de service van de klantenservice ingevuld ;) ):
LS,

Ik hoop dat u begrijpt dat dit antwoord voor mij een dooddoener is:
Beschadiging aan de buitenkant zal altijd afgedaan worden als
gebruikersschade, terwijl juist mijn punt is dat het toestel zo
gemaakt zou moeten zijn dat dit niet zo snel gebeurt.... Ik weet dat
meerdere mensen hierover geklaagd hebben bij Nokia en dat zou voor u
een signaal moeten zijn dat dit toestel sneller dan gemiddeld slijt.

Kunt u me vertellen wat een Nokia servicepunt doet op het moment dat
het wel productschade blijkt te zijn? Het is voor mij niet eenvoudig
om een servicepunt te bezoeken, dus voordat ik dat doe, wil ik wel
weten waar ik aan toe ben.

Overigens vind ik het erg jammer dat ik maar liefst 15 dagen op een
dergelijk standaard antwoord heb moeten wachten...

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 06:48:
[...]

Iemand de oplossing?
Menu - instrumenten - instellingen - verbinding - toegangspunten. Daar alle packet-gegevens toegangspunten (gemarkeerd met een geel rondje en twee horizontale streepjes erin) verwijderen. Als deze weg zijn kan je telefoon simpelweg niet meer via gprs/umts het internet op.

Als je gebruik maakt van MMS let dan wel even op dat je het toegangspunt voor MMS niet weggooid (is immers ook packet-gegevens) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Voor mensen die toch liever een zwarte willen hebben...(ipv mocca of rood).
Afbeeldingslocatie: http://www.mobielbereikbaar.nl/afbeeldingen/producten/JY4338040_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobielbereikbaar.nl/afbeeldingen/producten/GQ84145864_0.jpg

klik op de plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op zondag 22 juli 2007 @ 02:45:
[afbeelding]
[afbeelding]

klik op de plaatjes
Als die ook minder last heeft van verdwijnende toplaag.... !! ;)

Is het trouwens een idee om de draaiende processen van een E65 eens in kaart te brengen, evenals de folder structuur? Dat kan mensen misschien inzicht geven in hoe je de telefoon zelf (veilig) kunt opschonen met ActiveFile oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Heb net ook een mail terug gekregen, binnenkort maar even bij de vrienden van Liditel Heerenveen langs.

Bedankt voor het contacteren van Nokia Care.

In dit geval kunt u best uw Nokia E65 binnen brengen bij een officiële Nokia dealer zodat ze uw telefoon kunnen nakijken.

Op volgend internet adres vindt u een lijst met de officiële Nokia dealers: http://www.nokia.nl/A4394002

Indien u verdere informatie wenst, aarzel dan niet om ons opnieuw te contacteren.

Met vriendelijke groeten,
Jeremy
Nokia Care klantendienst 0900 202 60 55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SE K750i is plots overleden (standaard probleem:toetsen 1,2 en 3 plus gaat niet meer uit) en nu ben ik dus aan het uitkijken naar een andere foon. Heb altijd Nokia gehad en ben na een uitstap via SE van plan om terug te keren naar Nokia. Daarom dat mijn oog was gevallen op de E65.
Echt een strak ding lijkt me maar als ik naar de specs kijk heb ik toch niet de indruk dat ik mij enorm verbeter t.o.v mijn oude K750i. Ik bedoel maar: ik heb die k750i ongeveer 2 jaar en ga nu van een 2MP camera gewoon naar een andere 2MP camera (ok, een gsm dient niet in hoofdzaak om pics te trekken, maar toch...). Andere dingen die ik mis: zaklamp, flash of eventueel led bij het maken van foto's in het duister, fm-radio,...
Iets wat ik dan wel apprecieer aan de E65 is de wifi en de mogelijkheid om er navigatiesoftware op te draaien.

Heb wel al eens naar de N95 gekeken, maar die vind ik dan weer iets te duur en vooral, te dik.

Is mijn kritiek te overdreven? Want ik vind toch echt dat nieuwe technologieën eerder op de markt worden gebracht door SE dan door Nokia...

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 23-07-2007 09:41 . Reden: Aanhef niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HEY,
kan iemand mij de juiste EUR2 code (voor nederlands) bezorgen aub.Ik heb mijn gsm zopas in Spanje gekocht,daar hadden ze mij vertelt dat het simpel was om er hier het juiste taalpakket op te zetten.Ben in een nokia serv.point geweest maar die vragen er 80 eur voor.graag hulp aub.
ps:deze code staat op uw gsm onder de batterij.bvb:•0515278

alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
heb sinds vanmiddag ook dit toestel :D
nog even kijken hoe ik tomtom aan de praat krijg ik v6.0x maar hij zegt geen kaarten.
iemand tips eventueel per mail w punt eskens at gmail punt kom

voor de rest goed toestel gelijk op wlan :)

[ Voor 15% gewijzigd door wd200 op 23-07-2007 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Wie weet waarom er onder Toegangspunten twee keer de T-Mobile MMS instellingen staan? één keer T-Mobile MMS en nog een keer met een (1) er achter. Is één hiervan overbodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat gisteren op het internet met mijn e65 dankzij de wlan/wifi. Alleen ik vond het jammer dat ik geen filmpjes kon kijken op youtube enz. Weet iemand missien of dat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op maandag 30 april 2007 @ 17:29:
Ik dacht dat Birdstep SmartConnect gratis is voor Nokia bezitters, maar natuurlijk alleen een trial... Product kost 10 euro.
URL (op je mobiel): http://ea.mobile.nokia.co...en/dlitem/item_1707.xhtml

Pagina geeft http://www.smartroaming.com/public/index.php als bron voor instructies mbt het gebruik.

[...]
Birdstep is gestopt met de losse verkoop aan eindgebruikers :(

Wilde deze feature toch wel houden na de trial maar het ziet ernaar uit dat ik net te laat ben of zo.
Wie weet er een alternatief voor dit progje?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2007 06:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2007 @ 21:23:
Ik zat gisteren op het internet met mijn e65 dankzij de wlan/wifi. Alleen ik vond het jammer dat ik geen filmpjes kon kijken op youtube enz. Weet iemand missien of dat mogelijk is.
Nee, omdat het flash is. Wel kun je er een paar zien op de speciale mobiele site m.youtube.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Gutteguttegut schreef op zondag 22 juli 2007 @ 02:45:
[afbeelding]
[afbeelding]

klik op de plaatjes
Heb jij die soms toevallig al geprobeerd? Ik heb eens die foto's kunnen downloaden waarin ze tonen hoe je hem kan opendoen en dus weer dichtdoen ook en dus andere covers zou kunnen opsteken. Maar daar heb je sowieso die Nokia SRT-6 Opening tool voor nodig:

Afbeeldingslocatie: http://www.phonesandmore.nl/images/openingtool-gross.jpg

Je kan deze bestellen op internet maar is heel erg duur! Weet er iemand soms of er hier een inkoop actie van is?

Ook wil ik graag weten hoe je de telefoon volledig kan formatteren, want bij men vorige 6600 ging dit en bij deze telefoon moet het volgens mij ook lukken. Ik heb nog nergens iets gevonden ;(

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt op een simpel gitaar plectrum, dus daar zal het ook wel mee gaan zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 00:33:
Lijkt op een simpel gitaar plectrum, dus daar zal het ook wel mee gaan zeker?
De achterkant ziet er zo uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tessco.com/productimages/70x70/196558.jpg

Het is een tool die je moeilijk zelf kan maken denk ik. Het past net tussen die groeven van een nokia is stevig genoeg en je beschaad er je toestel niet mee. Ik heb het nog niet vast gehad maar het kan miss evengoed met een plectrum.

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Op mobielbereikbaar.nl kost deze tool 6.95

http://www.mobielbereikba...-6+Opening+Tool+Origineel

Ook hier kun je de diversen covers (o.a. ook zwart) bestellen

[ Voor 20% gewijzigd door bluecupra op 25-07-2007 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Handig, maar wel prijzig.
6,95 voor tooltje + 21,95 voor nieuw frontje (dat wellicht weer in no time hetzelfde probleem van beschadigingen heeft...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 13:31
Lima, of anderen,
Zouden jullie die foto nog hebben van hoe je het frontje van de E65 wisselt. Ik bedoel, waar begin je te trekken, bovenaan of onderaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 05:12:
[...]

Birdstep is gestopt met de losse verkoop aan eindgebruikers :(

Wilde deze feature toch wel houden na de trial maar het ziet ernaar uit dat ik net te laat ben of zo.
Wie weet er een alternatief voor dit progje?
Dit zou ik ook graag willen weten aangezien mijn trial ook verloopt.
En moet zeggen dat Smartroaming echt super werkt.

Dus indien er goede alternatieven voor zijn lees ik dat graag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
Dey schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:22:
Is de Nokia CR-43 Mobile Holder een mogelijkheid? Op de Nokia site staat geen houder die geschikt is. Vaag, heb geen zin om iedere keer de POP-port er handmatig in te steken...
Indien je de telefoon wilt opladen zul je telkens de kabel er handmatig op moeten drukken.
Als je bluetooth verbindt dan is die houder een prima oplossing, zelf gebruik ik de volgende
i.c.m. losse lader en bluetooth GPS: Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/8762/oa354789000lj3.jpg
Nokia HH-12 Easy Mount Holder + CR-39 Houder Bundelpakket Origineel

[ Voor 0% gewijzigd door Henry_ op 25-07-2007 10:37 . Reden: plaatje toegevoegd, op de juiste manier :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Ik heb die foto's nog. Want deze foto's zijn off line gehaald en kan je dus bijna nergens meer vinden. Ik kan ze niet meer uploaden, miss heeft iemand 7,3mb vrij en kan ze dan uploaden en in de startpost beschikbaar stellen? Of zou dit niet mogen?

@roost: Jij zou dus blijkbaar het willen proberen om de nokia E65 uit elkaar te halen? Laat me weten of het gelukt is he ;)

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
L i m a schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 12:39:
Ik heb die foto's nog. Want deze foto's zijn off line gehaald en kan je dus bijna nergens meer vinden. Ik kan ze niet meer uploaden, miss heeft iemand 7,3mb vrij en kan ze dan uploaden en in de startpost beschikbaar stellen? Of zou dit niet mogen?

@roost: Jij zou dus blijkbaar het willen proberen om de nokia E65 uit elkaar te halen? Laat me weten of het gelukt is he ;)
Geef ze mij maar, post ik ze wel effe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Wat ik wel irritant vind is dat de nieuwe nokia modellen niet goed/volledig werken met nieuwe modellen van o.a. BMW en Audio bluetooth uitgevoerde auto's.\

Ook mijn E65 icm een nieuwe BMW 525d met iDrive.
Ze zien elkaar wel maar mn contacten synchroniseren ho maar.
Een simpele 6200 doet het prima.

Een zoek toch op google wijst uit dat er velen het zelfde ondervinden (en dan vooral met de N95).
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:51:
Wat ik wel irritant vind is dat de nieuwe nokia modellen niet goed/volledig werken met nieuwe modellen van o.a. BMW en Audio bluetooth uitgevoerde auto's.\

Een zoek toch op google wijst uit dat er velen het zelfde ondervinden (en dan vooral met de N95).
Daarvoor heb je die .sisx update patch achtig ding. Dan werkt het wel, moet je even installeren op je telefoon :)

http://europe.nokia.com/A4143881

2e van boven. (heb het zelf niet geprobeerd, maar schijnt te werken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb in mijn nokia het symbool van een koptelefoon terwijl deze niet ingeschekeld is.
Als ik wil bellen hoor ik geen kiestoon. Gebeld worden levert hetzelfde op.

Hoe los ik dit op?

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Appie Heijn schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:19:
[...]

Geef ze mij maar, post ik ze wel effe
ik kan nergens eene-mail adres van je vinden???

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:48:
[...]
Daarvoor heb je die .sisx update patch achtig ding. Dan werkt het wel, moet je even installeren op je telefoon :)

Ik had die al gevonden maar nog niet geprobeerd, ook die van de 610 en 616 gevonden.
Ik ga het waarschijnlijk vanavond even proberen.
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 21:58:
Hallo,

Ik heb in mijn nokia het symbool van een koptelefoon terwijl deze niet ingeschekeld is.
Als ik wil bellen hoor ik geen kiestoon. Gebeld worden levert hetzelfde op.

Hoe los ik dit op?

Theo
Telefoon al uit en weer aan gezet?
Blauwe tand al eens uit en weer aan gezet?
Opnieuw pairen met een BT headset?

[ Voor 35% gewijzigd door Gutteguttegut op 26-07-2007 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
L i m a schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 22:06:
[...]

ik kan nergens eene-mail adres van je vinden???
You've got PM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
Ik heb al enige tijd TomTom 6 draaien op mijn E65 en het wil maar niet lukken om het flitspalen geluid goed in te stellen. Ik heb hiervoor een aangepast data.chk bestand wat prima werkt op mijn PDA. In de symbian versie van TomTom blijf ik de standaard geluiden houden.

Weet iemand een manier hoe je dit bestand kan gebruiken in TomTom 6 voor Symbian (gebruik versie 6.02)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Gutteguttegut schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 14:51:

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 19:48:
[...]

Het werkt, het duurt even voordat het allemaal overgezet wordt, maar daarna werkt het perfect :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 17:50
Heb hem net in mijn handen gehad bij de mediamarkt... ik mag eindelijk mijn contract verlengen, en nu zit ik te twijfelen tussen een E65 en de 6300. Een N73 valt eigenlijk al af, die heeft minder kleuren...
Een 6300 is dan weer erg licht, dun, maar heeft weer geen Wifi, wat een E65 weer wel heeft!

Zucht, dilemma's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 08:53:
[...]

[...]
Het werkt, het duurt even voordat het allemaal overgezet wordt, maar daarna werkt het perfect :Y
Mooi. Ik ga het binnenkort ook maar eens proberen. Tot nu toe maakt het me eigenlijk niet zo uit, ik draai het nummer wel op het toestel zelf, maar dit is natuurlijk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gompy
  • Laatst online: 23-07 11:15
Weet iemand hoe je .jar games installeert? Telkens als ik een .jar file installeer dan gaat de installatie tot 80% en zegt hij: kan niet installeren!

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 19:08

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Zo, gisteren gehaald, vandaag even de tijd om er rustig naar te kijken. Erg veel functies; eigenlijk alles wat ik nodig heb in een telefoon/pim/mp3speler en snapshot cam. Gelijk ook maar 'n een transcend micros SD van 1GB ingedaan, en ik moet zeggen dat dat echt top werkt!!

Voor de rest echt een heel erg fijn toestel; heb er gelijk maar onbeperkt mobiel internet bij gedaan (kpn) voor €10/maand, ben je ook van dat gezeur af.

De Headset die er bij zit voldoet wel, maar in de auto gebruik ik denk ik toch liever m'n jabra geval, en voor muziek in de trein heb ik net een Nokia HS-20 & AD-41 besteld.

Een bummer: m'n toetsenbordverlichting deed t gelijk al niet meer ;( en ik heb eigenlijk geen zin om 'm maandag gelijk weer weg te brengen :/ Iemand enig idee hoe lang je 'm dan kwijt bent? Ik heb wel een "Telecom Zekerheidsplan" afgesloten bij mediamarkt, dus ik moet i.p. een vervangend toestel krijgen, maar of ik dan een E65 krijg?? Is het trouwens mogelijk om met deze klacht terug te gaan en 'm om te ruilen?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacecowboy schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 11:03:
Zo, gisteren gehaald, vandaag even de tijd om er rustig naar te kijken. Erg veel functies; eigenlijk alles wat ik nodig heb in een telefoon/pim/mp3speler en snapshot cam. Gelijk ook maar 'n een transcend micros SD van 1GB ingedaan, en ik moet zeggen dat dat echt top werkt!!

Voor de rest echt een heel erg fijn toestel; heb er gelijk maar onbeperkt mobiel internet bij gedaan (kpn) voor €10/maand, ben je ook van dat gezeur af.

De Headset die er bij zit voldoet wel, maar in de auto gebruik ik denk ik toch liever m'n jabra geval, en voor muziek in de trein heb ik net een Nokia HS-20 & AD-41 besteld.

Een bummer: m'n toetsenbordverlichting deed t gelijk al niet meer ;( en ik heb eigenlijk geen zin om 'm maandag gelijk weer weg te brengen :/ Iemand enig idee hoe lang je 'm dan kwijt bent? Ik heb wel een "Telecom Zekerheidsplan" afgesloten bij mediamarkt, dus ik moet i.p. een vervangend toestel krijgen, maar of ik dan een E65 krijg?? Is het trouwens mogelijk om met deze klacht terug te gaan en 'm om te ruilen?
Als het kort na je aankoop is (exact aantal dagen kan ik even niet op komen, dacht acht) dan kan je er mee terug en wordt hij vaak omgeruild..

Maar over je verlichting... Is het niet zo dat de sensor aan de voorkant van de telefoon ziet dat het te licht is.. en dus je verlichting gaat niet aan. Als je hem afdekt met je vinger, gaat de verlichting dan wel aan (duurt een paar sec).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:31:
[...]

Maar over je verlichting... Is het niet zo dat de sensor aan de voorkant van de telefoon ziet dat het te licht is.. en dus je verlichting gaat niet aan. Als je hem afdekt met je vinger, gaat de verlichting dan wel aan (duurt een paar sec).
Goh, en hij heeft helemaal gelijk!
Ik maar denken dat mijn verlichting soms raar deed. Het is gewoon te zien hoeveel licht er is! Ik denk dat dit voor veel mensen een opluchting is.

edit:
kheb de foto's doorgemaild en ze zouden dus binnenkort beschikbaar zijn op GoT.

[ Voor 7% gewijzigd door Lima op 28-07-2007 14:05 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 13:31:
[...]

Als het kort na je aankoop is (exact aantal dagen kan ik even niet op komen, dacht acht) dan kan je er mee terug en wordt hij vaak omgeruild..

Gisteren gehaald, dus dan zou ik maandag evt nog wel even terug kunnen
Waar zit die lichtsensor precies? Naast de speaker? 'k heb net even tijdje in pitch black gestaan, maar geen verlichting :/

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Spacecowboy schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 14:15:
[...]

Gisteren gehaald, dus dan zou ik maandag evt nog wel even terug kunnen
Waar zit die lichtsensor precies? Naast de speaker? 'k heb net even tijdje in pitch black gestaan, maar geen verlichting :/
Hoppa en we hebben we weer een :(
Gelijk teruggaan. Zo snel mogelijk en een andere vragen zolang je nog binnen een dag of 7 zit. Ze gaan dan zeggen dat ze er echt nog nooit van gehoord hebben dat het licht het niet doet en gaan vervolgens uitgebreid in het donker die lichtsensor lopen testen en met je instellingen klooien.
Je bent de zoveelste, welkom bij de lampjesclub :D

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 17:50
Weet iemand toevallig waar die tool te vinden is, om het toetsenbord automatisch te laten locken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De_Bastaard schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 21:28:
Weet iemand toevallig waar die tool te vinden is, om het toetsenbord automatisch te laten locken?
Lees het topic eens door zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Vmu schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 17:21:
[...]

Hoppa en we hebben we weer een :(
Gelijk teruggaan. Zo snel mogelijk en een andere vragen zolang je nog binnen een dag of 7 zit. Ze gaan dan zeggen dat ze er echt nog nooit van gehoord hebben dat het licht het niet doet en gaan vervolgens uitgebreid in het donker die lichtsensor lopen testen en met je instellingen klooien.
Je bent de zoveelste, welkom bij de lampjesclub :D
Kut. daar ben ik dus ff goed ziek van, want ik vind 't namelijk een fantastisch toestel verder :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad erg vervelend. Als het op zo een grote schaal gebeurt moet er ergens een productie fout zitten en zal nokia niet zo moeilijk doen. Je staat in je recht als je hem gewoon terug gaat brengen als het niet bevalt.

Eerst even vragen of hij hem normaal wil omruilen voor een ander. Wil de verkoper het niet geef je hem gewoon terug. Er zit een verschil in retail en via internet bestellen maar ik dacht dat het in beide gevallen mag zonder opgaaf van rede. Maar dat laatste weet ik niet helemaal zeker.

Je licht sensor zit rechts naast je speaker (die je aan je oor zet als je aan het bellen bent).
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.