Misschien een klacht schrijven naar Nokia Nederland? Dat je best begrijpt dat jouw dealer aansprakelijk is voor jou, maar dat je naar hun je onvrede wilt uiten over deze specifieke dealer+reparateur combi. En als die zeggen dat het officieel via Nokia gerepareerd is (of dat nou in Polen is of in Timboektoe), dan heb je nog recht van klagen richting Nokia ook.
[edit]Na nauwkeurig kijken naar mijn foon zie ik dat er bij mij ook al minieme stukjes loslaten...
[edit2]Gelijk zelf ook maar even de daad bij het woord gevoegd.
LS,
Op 25 april j.l. heb ik een Nokia E65 aangeschaft, via Orange. Ik ben me ervan bewust dat ik voor vragen en problemen bij Orange moet zijn, maar ik heb specifiek een vraag over wat ik van het product mag verwachten.
Aan de bovenkant van mijn E65 begint de toplaag los te laten (over de hele breedte). Het is nog in een beginstadium, maar als het eenmaal loslaat, gaat het meestal vrij snel. Nu is mijn vraag of dit normaal is voor een dergelijk duur product? Ik heb reeds op internet diverse reacties gelezen van mensen die hetzelfde probleem hebben. Dit is mijn 6e Nokia toestel op rij (5110, 3330, 6510, 6230, 6021, E65) en bij geen enkel ander toestel heb ik überhaupt meegemaakt dat er verf losliet, laat staan dat dit nu al na iets meer dan 2 maanden gebeurt... (alle genoemde toestellen, behalve de 5110, zijn nog werkend in mijn bezit)
Ik begin te vrezen voor een productiefout. Wat is uw visie hierop?
Bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Ik heb zelf wel een vermoeden waarom het specifiek op die plaats begint: ze hadden de bovenkant op dezelfde manier moeten afronden als de onderkant. Want nu heb je zeg maar een uitstekende rand, dus die zal in bijna alle omstandigheden als eerste contact maken (bij het in je broekzak stoppen, bij het vallen, bij het (onnauwkeur) wegleggen, etc.
[
Voor 75% gewijzigd door
Helsie op 05-07-2007 08:30
]