Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.734 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

L i m a schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:49:
Ow sorry, kwas vergeten melden dat ik dit met hotmail wil doen :$
Hotmail bied geen publieke mailserver toegang aan die bereikt kan worden met de protocollen die je telefoon (en de meeste e-mail software) ondersteund. Je kunt wel naar hotmail.com surfen natuurlijk. Oftewel: Het gaat niet (rechtstreeks, via de Berichten e-mail client).

Je kunt eventueel een hotmail-POP3-server zoals MrPostman installeren op een server en die aanspreken (maar dat hoort verder echt niet in dit topic thuis).

[ Voor 17% gewijzigd door CyberSnooP op 20-06-2007 23:34 ]

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

L i m a schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:30:
[...]
ps: wat gebruiken jullie om filmpjes te hercoderen vor op je gsm , welke prog (super heb ik al) , welke coed, welke player op je gsm..?Want ik heb al met ImToo gehercodeerd maar als ik .avi of .divx kies, hij speelt het niet af :(
ik heb mobile divx player geinstalleerd op men telefoon.
Ik gebruik SmartMovie, deze komt inclusief converter en werkt bij mij perfect.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:28:
Ik heb met telefoon de 28e mei ingeleverd bij de phonehouse om de toetsenbordverlichting te maken. Ik weet dat hij 4 juni naar Nokia is gestuurd en sindsdien heeft de Phonehouse er geen zicht meer op :s

Pfffff hoe lang zou ik nog moeten wachten :(
Pfff de mijne is nog steeds niet terug. Al 4 weken.
Nog effe en hij is uit de mode als ik hem terug krijg ;)

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
Vmu schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:16:
[...]

Waarom heb je hem ingeleverd bij de dealer
is een NSP niet veel sneller ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

@Guttugut

Ik heb divx aan de prpaat gekregen. Dit is miss wel iets voor in de startpost. Het is volledig gratis en zelf het programma voor op de pc ook. Het werkt heel handig en kan echt alles doen. Ook is het hercoderen echt zeer snel. Dit is een opensourceproject genaamnd Divx labs

Links:

voor te decoderen/hercoderen:

http://labs.divx.com/DrDivX

Voor op je gsm:

http://labs.divx.com/DivXMobile

Echt erg handig. Als je wat leuke fragmenten al wilt proberen kan je terecht op:

http://stage6.divx.com/

Je kan op volledig scherm het beeld draaien in landscape in de twee richtingen, vooruit/terugspoelen gaat erg snel (veel sneller als bij smartmovie), de beeldkwaliteit is uitstekend, en dat allemaal gratis!

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:11
Vmu schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:16:
[...]

Same here!!! Nog geen bericht ook. belachelijk dit.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

wd200 schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 10:20:
[...]

Waarom heb je hem ingeleverd bij de dealer
is een NSP niet veel sneller ?
Heb ik gedaan. NSP in Amsterdam, Kinkerstraat.
Ze hadden al gewaarschuwd dat het lang kon gaan duren...

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een (durf het bijna niet te zeggen hier) nokia 3310 sinds enkele weken de trotse bezitter van een E65. Je begrijpt er was voor mij veel te ontdekken.
Dat lukt inmiddels aardig maar nu loop ik tegen het volgende probleem aan:

Sinds een paar dagen ben ik zover dat ik wat software wil gaan installeren maar iedere keer als ik mijn tel aansluit op de computer krijg ik de melding "de inhoud van het momenteel geselecteerde telefoonmodel kan niet worden weergegeven door deze toepassing". Als ik op het pictogram "een telefoon selecteren"klik dan ziet hij wel de E65 en de usb verbinding maar de groene installatiepijl is niet actief. Wie kan mij vertellen wat ik fout doe of over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 19-09 09:25
Mijn broertje heeft dit toestel nu een week, maar het komt heel vaak voor dat een gesprek na een seconde of 20 wordt afgebroken, waarna hij dan weer belt gaat het gesprek gewoon goed. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn.

Ik heb zelf dit probleem niet, binnenkort maar eens de sim verwisselen en kijken of het aan de sim of aan het toestel ligt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

@Koko17

Ik heb ook al problemen gehad met die software voor op de pc. Ik had het destijds gewoon eens opnieuw geinstalleerd en toen ging het wel goed. Ook kan je kiezen als je je gsm inplugt of het in gegevensoverdracht modus moet (dan kan je alleen aan het micro SD kaartje) of PC suite modus. Neem maar altijd PC-suite modus, want dan je toch aan je SD-kaartje via de verkenner.

@M@cer

dit voorval heb ik nog niet gehad, maar heeft je broertje dit toestel via via ofzo? Want misschien zit er simlock op, maar ik ken niet echt veel van simlock toestanden want in belgïe hebben we dit niet.

Zelf heb ik ook nog een paar vragen, ik wil graag weten hoe je je toetsenblokkering aanzet als je telefoon al dichtgeschoven is. Kheb al wat toetsencombinaties geprobeerd maar niets werkte echt.
Ook vraag ik me af of bv de ingebouwde pdf reader niet kan verwijderd worden, evenals anders dingen zoals bv quickoffice enzo. Want die PDF reader doet ambetant bij mij en kwil een andere intalleren.
Ook mensen die al ergens gezien hebbe dat deze telefoon kan geformatteerd worden zijn welkom :D
En ook wil ik graag weten waar je zo een nokia demontage kit kan kopen. Of gaat dit gewoon niet als gewone consument?

Verder vind ik mijn post over die divx speler echt wel iets voor in de start topic

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
L i m a schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 09:29:

@M@cer

dit voorval heb ik nog niet gehad, maar heeft je broertje dit toestel via via ofzo? Want misschien zit er simlock op, maar ik ken niet echt veel van simlock toestanden want in belgïe hebben we dit niet.
Simlock is een "code" op de telefoon en de telefoon is tot die code ingevoerd is niet te gebruiken met andere simkaarten.

enige wat je dan kan doen is het alarm nummer bellen.

Micro sd kaartje binnen nu nog steeds wachten om me telefoon.
bestelmaar.nl schiet eens op.

[ Voor 8% gewijzigd door wd200 op 22-06-2007 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Ik lees net de startpost en zie dat ik dus nieuwe software volgens de TS starter zijn methode moet aankondigen. Ik ben vandaag tocht huis en ga mijn telefoon eens uitpluizen, dus als ik dan nog nieuwe software vind dan plant ik die hier wel neer.

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Vmu schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 13:48:
[...]

Heb ik gedaan. NSP in Amsterdam, Kinkerstraat.
Ze hadden al gewaarschuwd dat het lang kon gaan duren...
Een vriend van me die bij de Phonehouse werkt heeft me vandaag opgebeld met wat meer info over de telefoon. Mijn E65 is idd naar Nokia opgestuurd en dan zou je denken hier in Nederland. Nee, hij is naar fukkin POLEN gegaan! haha. Geen wonder dat het zo lang duurt. Ach ik dacht later bij mezelf als ik nou ff een wacht totdat Nokia hem een maand heeft dan zijn ze volgens mij verplicht een nieuw toestel te geven :)

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:18:
[...]

Een vriend van me die bij de Phonehouse werkt heeft me vandaag opgebeld met wat meer info over de telefoon. Mijn E65 is idd naar Nokia opgestuurd en dan zou je denken hier in Nederland. Nee, hij is naar fukkin POLEN gegaan! haha. Geen wonder dat het zo lang duurt. Ach ik dacht later bij mezelf als ik nou ff een wacht totdat Nokia hem een maand heeft dan zijn ze volgens mij verplicht een nieuw toestel te geven :)
Is dat zo?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Ok ok, van dat laatste ben ik niet zeker maar dat heb ik gehoord in de wandelgangen en moet ik nog ff uitpluizen. Mja me E65 ziet zo nog wat van de wereld.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 17:59:
[...]

Ok ok, van dat laatste ben ik niet zeker maar dat heb ik gehoord in de wandelgangen en moet ik nog ff uitpluizen. Mja me E65 ziet zo nog wat van de wereld.
Ik vermoed dat ze die tijd wel mogen nemen.
Maar je hebt gelijk, zo komt ie nog eens ergens. En ik zeg maar zo, als je ergens lang op moet wachten is de beloning des te zoeter, haha.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Even mijn ervaringen aangezien ik de E65 mede obv dit topic heb gekocht :P

Het is absoluut een ganz geil toestel, heb 'm nu een paar weken. Ik had een beetje ervaring met HTC's en wilde iets kleins waarmee ik wel overal mail kon lezen en kon webbrowsen - en dat is gelukt. Dit is volgens mij zo'n beetje het enige toestel dat je echt in je broekzak kan stoppen zonder een gigantische bobbel, maar met WLAN en UMTS. Grappig trouwens: de HTML-rendering van de Nokia-browser is echt tien keer zo fatsoenlijk (W3C compliant) als die van IE op de HTC TyTn.

Waar ik kritiek op heb, is de batterij-levensduur (1,7 dag met veel bellen + muziek + wlan, dus dan moet je toch elke dag opladen - met m'n vorige Nokia deed ik voor alleen bellen overigens niet zo heel veel meer...) en de ingebakken mailclient (die niet meer dan de inbox van IMAP-mappen lijkt te kunnen lezen - in elk geval op Courier IMAP -, en niet helemaal stabiel is als je de app open hebt staan, een roaming-verbindingsgroep hebt en van WLAN naar GRPS switcht of vice versa).

De volgende uitdaging is de beste manier vinden om 'm met een Linux-bak te syncen. Ik gebruik nu www.mobical.net en de Thunderbird tSync-plugin voor contacten, maar wil eigenlijk een eigen OpenSync-server opzetten...

[ Voor 6% gewijzigd door Kjev op 23-06-2007 04:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kjev schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 04:19:

De volgende uitdaging is de beste manier vinden om 'm met een Linux-bak te syncen. Ik gebruik nu www.mobical.net en de Thunderbird tSync-plugin voor contacten, maar wil eigenlijk een eigen OpenSync-server opzetten...
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, als je eruit komt, laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu route 66 7 geinstalleerd. Alles werkt pima maar ik kan alleen engelse spraak kiezen. Er staan meerdere talen op maar die laat hij niet zien bij de keuzelijst.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-08 08:22
nou ik heb em nu bijna een maand. ik haal em na door de regen gefietst te hebben uit mijn broekzak, is er ongeveer in een centimeter lengte het mokka gekleurde spul aan het verbladeren.. nou daar ben ik dus niet blij mee... iemand ervaring mee gehad? ik ga vandaag of morgen terug naar waar ik hem gekocht heb!.

en oja.. ik las dat mensen twijfelen over het kiezen van e65 en n80i
nou zeker de e65 dus.. mij werd afgeraden in de winkel de n80i te kopen. de n80 stamt uit 2005 ofzo.. nu hebben ze er alleen een i achtergeplakt dus zodoende ben ik voor de e65 gegaan.. alleen net wat minder goede canmera maar voor mij mee dan voldoende

debitel one werkt ook perfect.. gewoon gratis bellen naar vaste nummers(tot max 1000 minute ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm Het lukt me nog niet mijn nokia sip client functionerend te krijgen. Ik heb een account aangemaakt bij voipbuster, ik heb de instellingen ingevoerd zoals in dit topic beschreven en toch kan hij nog geen verbinding maken. foutmelding: kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk. Is al eerder genoemd in het forum, maar ik kon geen antwoord vinden

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat het niet werkt bij een orange livebox of dat je daarin ook aanpassingen moet maken.

Iemand ideeen? Alvast bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Handige post in Symbian topic:
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 13:14:
Heb net een zeer goed progje binnengekregen...

ActiveFile, een SUPER FILE-Manager

Is notabene ook nog freeware, wel nog bèta, maar nu al veel meer fuctionaliteit dan alle andere bij elkaar...

Dus gooi je oude Filemanagers maar weg, deze is/wordt de beste.

Ook ideaal voor de mensen die Best Taskmanager gebruiken... deze laat namelijk wel de lopende processen zien op je systeem ook met de nieuwste firmware van de N80(IE) (v4.0707.07 & v5)

http://gallery.mobile9.com/f/145150/
Ik heb het geïnstalleerd op de E65 en werkt echt goed. Jammer genoeg snap ik niet welke processen wel en niet zinvol zijn, anders kon ik vast nog handig tweaken door eea af te sluiten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
Jor_den schreef op maandag 25 juni 2007 @ 11:39:
nou ik heb em nu bijna een maand. ik haal em na door de regen gefietst te hebben uit mijn broekzak, is er ongeveer in een centimeter lengte het mokka gekleurde spul aan het verbladeren.. nou daar ben ik dus niet blij mee... iemand ervaring mee gehad? ik ga vandaag of morgen terug naar waar ik hem gekocht heb!.

en oja.. ik las dat mensen twijfelen over het kiezen van e65 en n80i
nou zeker de e65 dus.. mij werd afgeraden in de winkel de n80i te kopen. de n80 stamt uit 2005 ofzo.. nu hebben ze er alleen een i achtergeplakt dus zodoende ben ik voor de e65 gegaan.. alleen net wat minder goede canmera maar voor mij mee dan voldoende

debitel one werkt ook perfect.. gewoon gratis bellen naar vaste nummers(tot max 1000 minute ofzo)
Bij mij begint er onderop ook het een en ander aan bruin "leer" los te laten.

Overigens komt mijn oude N80 uit mei 2006 des echt oud is dat niet, en zeker nog uptodate
Toch ben ik blijer met mijn E65 ivm de dikte en de batterijduur.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Driek schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:07:
[...]

Bij mij begint er onderop ook het een en ander aan bruin "leer" los te laten.

Overigens komt mijn oude N80 uit mei 2006 des echt oud is dat niet, en zeker nog uptodate
Toch ben ik blijer met mijn E65 ivm de dikte en de batterijduur.
Hoe lang heb je de telefoon al? Dagelijks gewoon in je broekzak te vinden? ben ik wel benieuwd naar.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
kRiZzZiZ schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:42:
[...]

Hoe lang heb je de telefoon al? Dagelijks gewoon in je broekzak te vinden? ben ik wel benieuwd naar.
ff denken, het zal een week of 6 max 2 maanden zijn

Dagelijks gewoon in mijn broekzak, op mijn scherm een goede screenprotector anders zat hij echt al vol krassen. Dit komt omdat ik broeken heb met op het rechterkleine zakje een ijzeren logo)
Daarnaast vind ik dat hij boven het scherm in het grijze gedeelte ook meer krast als andere nokia's

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb hm al sinds hij net leverbaar was maar nog geen schade te zien, zit ook dagelijks in mn (rechter) (spijker)broekzak. Ik gebruik de originele screen protector die er op zat toen hij uit de doos kwam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ik ben sinds een paar dagen de trotse bezitter van de e 65. werkt prima ,alleen kan ik de jabra headset bt250v niet aan de praat krijgen.heb alles gedaan wat er in de gebruiksaanwijzing staat. de telefoon ziet de jabra wel en geeft ook aan dat hij gekoppelt is. Wat ik niet aan de praat kan krijgen is de voicedailing op het oortje. als ik die in druk krijg je normaal gesproken een piepje te horen en spreek je een naam uit, en de telefoon zou dan moeten bellen maar dit gebeurt echter niet.Wie kan mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
ik heb even een vraagje, ik heb de E65 nu al een tijdje maar sinds kort gaat de screensaver er niet meer op. Geen idee wat ik heb gewijzigd maar het zwarte scherm met het grijze balkje dat steeds verspringt met de tijd komt niet meer in beeld. Het licht gaat wel uit maar ik zie nog steeds het standby scherm. Misschien heb ik de screensaver per ongeluk uitgeschakeld ofzo? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Dat is toch juist een voordeel? ;)
Het is mij nog niet echt duidelijk wat het voordeel van die screensaver is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
kRiZzZiZ schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:42:
[...]

jah bij mij zit ie dagelijks ook gewoon in mijn broekzak.. soms met een ipos erbij maar verder houd ik alles in mijn andere broekzak ivm krassen.. nog steeds geen kras te zien maar wel de "lak" die ervanaf bladerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SignOff
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 19:54
misschien wel, maar k ben wel benieuwd hoe het nou komt...
is de screensaver ergens aan en uit te zetten ofzo?
en ik weet niet hoe het zit met energieverbruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jor_den
L i m a schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 11:10:
@Guttugut

Ik heb divx aan de prpaat gekregen. Dit is miss wel iets voor in de startpost. Het is volledig gratis en zelf het programma voor op de pc ook. Het werkt heel handig en kan echt alles doen. Ook is het hercoderen echt zeer snel. Dit is een opensourceproject genaamnd Divx labs

Links:

voor te decoderen/hercoderen:

http://labs.divx.com/DrDivX

Voor op je gsm:

http://labs.divx.com/DivXMobile

Echt erg handig. Als je wat leuke fragmenten al wilt proberen kan je terecht op:

http://stage6.divx.com/

Je kan op volledig scherm het beeld draaien in landscape in de twee richtingen, vooruit/terugspoelen gaat erg snel (veel sneller als bij smartmovie), de beeldkwaliteit is uitstekend, en dat allemaal gratis!
ik probeerde deze op mijn e65 te zetten maar mijn telefoon zegt dat hij deze software niet kan ondersteunen.. bij beide symbian software's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Zo, mijn E65 synct nu hier @ work via Nokia PC Sync met Outlook (alleen de agenda heb ik gedaan). Is toch wel handig om voortaan 1 agenda bij te kunnen houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katjang
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 18:15
Weet iemand of het mogelijk is meerdere agendapunten (vergaderingen) op het hoofscherm te plaatsen? Steeds één agendapunt is zo weinig en de helft van het scherm blijft onbenut. Verder mooi dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Katjang schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:01:
Weet iemand of het mogelijk is meerdere agendapunten (vergaderingen) op het hoofscherm te plaatsen? Steeds één agendapunt is zo weinig en de helft van het scherm blijft onbenut. Verder mooi dingetje.
Ik heb nu effe 3 afspraken erin gezet voor vanavond, en ze worden alle 3 op het hoofdscherm getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Jor_den schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:21:
[...]

ik probeerde deze op mijn e65 te zetten maar mijn telefoon zegt dat hij deze software niet kan ondersteunen.. bij beide symbian software's
Je moet wel de versie 3 nemen voor op symbian he. Normaal werkt het dan toch perfect hoor. Dit is de link:

http://mobile.divx.com/divx/s60-3/DivXPlayer.sisx
Het kan zijn dat je je eerst moet registreren, maar het is wel de moeite waard!

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan me vertellen hoe ik de E65 weer goed werkend krijg met de Parrot Carkit (3400 LS-GPS)
De E65 ziet de carkit als headphone en niet als carkit, vanuit de parrot kan je dus ook niet bladeren door je contacts (die syncen niet meer tussen E65 en parrot)
Ik heb de Parrot wel inmiddels voorzien van de laatste firmware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SignOff schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:14:
ik heb even een vraagje, ik heb de E65 nu al een tijdje maar sinds kort gaat de screensaver er niet meer op. Geen idee wat ik heb gewijzigd maar het zwarte scherm met het grijze balkje dat steeds verspringt met de tijd komt niet meer in beeld. Het licht gaat wel uit maar ik zie nog steeds het standby scherm. Misschien heb ik de screensaver per ongeluk uitgeschakeld ofzo? Iemand een idee?
Dit heb ik ook pas geleden gehad, maar ik kreeg hem gewoon weer terug toen
ik de telefoon een keertje uit en weer aan zetten..
Maar bij Thema`s/opties/energiespaarstand kan je zelf je eigen tekst weer laten geven zodat
dat zichtbaar wordt als screensaver...(leuk ideetje) of datum en tijd of calendar.?
Hopelijk helpt het? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:39:
Wie kan me vertellen hoe ik de E65 weer goed werkend krijg met de Parrot Carkit (3400 LS-GPS)
De E65 ziet de carkit als headphone en niet als carkit, vanuit de parrot kan je dus ook niet bladeren door je contacts (die syncen niet meer tussen E65 en parrot)
Ik heb de Parrot wel inmiddels voorzien van de laatste firmware!
Heb ik ook met mijn Symbian telefoon. Die synchroniseert ook niet meer de contact automatisch itt bv een 6310i.
Je had hiervoor wel een bestandje wat je op je telefoon moest zetten, dan was het opgelost :)
welke dat was weet ik alleen even niet meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agenda synchroniseren loopt vast als ik mijn 2GB kaart erin hebt zitten. Elke keer weer. Wazig. Zonder kaart gaat het perfect. Agenda bevat 2100 entry's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog wat beoordelingen en ervaringen: http://www.gsmervaring.nl/nokia/nokia-e65.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey,

Ik heb een nokia E65 maar ik kom, bij mij thuis, met geen mogelijkheid op internet. Elke keer geeft hij het alom bekende:"geen reactie van gateway"aan. ik heb al heel wat uurtjes op internet naar mogelijke oplossing gezocht maar ik kom er niet uit. Vandaar dat ik jullie hulp inroep!!

Wat informatie:
Internet via een SpeedTouch 570 beveiligd met een WEP code.
Instellingen in Telefoon:
Naam verbinding: Speedtouch
Drager gegevens: WLAN
WLAN netw.naam: Speedtouch
Netwerkstatus: Openbaar
WLAN-modus: Infrastructuur
WLAN-beveiliging: WEP

>WLAN beveilingings instellingen
WEP sleutel in gebruik: #1
Verificatietype: Open
en natuurlijk de WEP sleutel ingevoerd.

>geavanceerde instellingen.
>IPv4 instellingen
IP-adres telefoon: automatisch
DNS-adres: door gebruiker gedefineerd (overgenomen van instellingen modem)
>IPv6 instellingen
DNS-adres: Automatisch
Proxy-serveradres: Geen
Proxy-poort# :0

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen
In ieder geval bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Laatst online: 19-09 09:25
Haal je beveiliging eens van je router af en kijk eens of het dan lukt.
Wanneer het dan lukt, kan je het proberen met de beveiliging aan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:26:
Haal je beveiliging eens van je router af en kijk eens of het dan lukt.
Wanneer het dan lukt, kan je het proberen met de beveiliging aan.
Heb ik geprobeerd, maar dat maakt helaas niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:52:
[...]

Heb ik geprobeerd, maar dat maakt helaas niks uit.
Probeer het eens met een vast ip instellen op de E65..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:58:
[...]

Sorry, maar hoe moet dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03
Helsie schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:58:
[...]

Heeft niets met een vast ip te maken, op een 570 is namelijk standaard een Mac-adres filter actief. Je moet in de router het mac adres van je telefoon toevoegen, anders krijg je inderdaad geen toegang. Check de handleiding van de router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben deze vraag in deze topic al eerder tegengekomen, maar de oplossing heb ik niet gezien.
Als ik door persoon 1 gebeld wordt, dan verschijnt de naam. Als ik door persoon 2 gebeld wordt, dan verschijnt het telefoonnummer. Persoon 2 wordt dus niet herkend. Beide personen staan in contacten met dezelfde notatie +31 6 xxxxxxxx in het veld Mobiel. Iemand enig idee hoe het komt dat persoon 2
niet herkend wordt?

Net als de meeste van jullie vind ik het een top toestel. Enige punten van verbetering heb ik hieronder opgesomd.

Als je tomtom start, dan vraagt ie om bluetooth aan te zetten. Als je tomtom uitzet, dan blijft bluetooth actief. Mijn vorige qtek 8020 schakelde bluetooth weer netjes uit.

Als je ergens in een applicatie zit, dan is het omslachtig om naar het hoofdscherm terug te keren (Menu toets en dan Afsluiten). Je kunt op het hoofdscherm niet zien welke programma's actief zijn om daar naartoe te springen. Ik mis dus een soort task manager op het hoofdscherm. De rode knop gaat wel direct terug naar het hoofdscherm, maar sluit je applicatie (bv tomtom, gmail).

Muziekspeler: indeling naar tracks, genre, artiest e.d. is leuk, maar veel van mijn mp3's hebben die info niet. Ik mis de ouderwetse file browser waar ik alle tracks van een subdirectory kan afspelen.

Tot slot vind ik het geluid bij een gesprek vrij hol klinken. Het valt mij enigzinds tegen voor een Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-09 19:03

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:08:
Ik ben deze vraag in deze topic al eerder tegengekomen, maar de oplossing heb ik niet gezien.
Als ik door persoon 1 gebeld wordt, dan verschijnt de naam. Als ik door persoon 2 gebeld wordt, dan verschijnt het telefoonnummer. Persoon 2 wordt dus niet herkend. Beide personen staan in contacten met dezelfde notatie +31 6 xxxxxxxx in het veld Mobiel. Iemand enig idee hoe het komt dat persoon 2
niet herkend wordt?
Heb ik helaas ook, weet ook geen oplossing...
Net als de meeste van jullie vind ik het een top toestel. Enige punten van verbetering heb ik hieronder opgesomd.

Als je tomtom start, dan vraagt ie om bluetooth aan te zetten. Als je tomtom uitzet, dan blijft bluetooth actief. Mijn vorige qtek 8020 schakelde bluetooth weer netjes uit.
Ik heb dezelfde upgrade gedaan (al had k de orange spv c500) en vind dit ook zeer irritant. Eigenlijk nog irritanter; iedere keer dat TT opstart vraagt ie of ie gebruik mag maken van BT etc en moet ik ook bevestigen dat ik m 'correct gebruik'... Ondanks dat ik zeg 'niet meer weergeven' krijgt ik deze melding keer op keer terug...
Als je ergens in een applicatie zit, dan is het omslachtig om naar het hoofdscherm terug te keren (Menu toets en dan Afsluiten). Je kunt op het hoofdscherm niet zien welke programma's actief zijn om daar naartoe te springen. Ik mis dus een soort task manager op het hoofdscherm. De rode knop gaat wel direct terug naar het hoofdscherm, maar sluit je applicatie (bv tomtom, gmail).
Hou de taskmanager knop (die links van de C en rechts van de groene knop) eens ingedrukt :D Juist 1 van de topfeatures van deze foon ! Als je in deze taskman zit, kun je progs ook sluiten via de C knop :D
[...]
Tot slot vind ik het geluid bij een gesprek vrij hol klinken. Het valt mij enigzinds tegen voor een Nokia.
Hier heb ik nooit last van, behalve bij 2 mensen die via Telfort bellen. Alle andere klinken zeer helder (stuk beter dan mijn SPV C500 bijvoorbeeld !)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marcel schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:33:
[...]

Heeft niets met een vast ip te maken, op een 570 is namelijk standaard een Mac-adres filter actief. Je moet in de router het mac adres van je telefoon toevoegen, anders krijg je inderdaad geen toegang. Check de handleiding van de router.
Idd, je hebt gelijk. Hij werkt nou wel. Hartstikke bedant!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomba schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:29:
Hou de taskmanager knop (die links van de C en rechts van de groene knop) eens ingedrukt :D Juist 1 van de topfeatures van deze foon ! Als je in deze taskman zit, kun je progs ook sluiten via de C knop :D

Hier heb ik nooit last van, behalve bij 2 mensen die via Telfort bellen. Alle andere klinken zeer helder (stuk beter dan mijn SPV C500 bijvoorbeeld !)
Dank voor deze mooie tip over de verborgen taskman!

Ik bel meestal met mijn vrouw. En jawel, zij heeft een Telfort abo... Ik ga het eens in de gaten houden of het met Telfort te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima tip die Taskmanager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Nummerweergave: misschien 2 contacten waar hetzelfde nummer bij staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de E65, echt een super toestel.

Enige probleem dat ik nu ondervind is dat ik niet kan inloggen bij Windows Live Messenger en Windows Live Mail.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik maak gebruik van een KPN HI abonnement. Beide links staan in het portal van HI, dus neem aan dat ze dan ook toegankelijk zijn via de E65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 20:04:
mmm Het lukt me nog niet mijn nokia sip client functionerend te krijgen. Ik heb een account aangemaakt bij voipbuster, ik heb de instellingen ingevoerd zoals in dit topic beschreven en toch kan hij nog geen verbinding maken. foutmelding: kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk. Is al eerder genoemd in het forum, maar ik kon geen antwoord vinden

Het enige wat ik me nog kan bedenken is dat het niet werkt bij een orange livebox of dat je daarin ook aanpassingen moet maken.

Iemand ideeen? Alvast bedankt
Ik heb Truphone geinstalleerd en het werkt perfect. Je hoeft alleen maar een SMS naar truphone te sturen en de rest gaat vanzelf.

Kun je gratis bellen naar vaste nummers in heel veel landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de ontvangen instellingen van HI opgeslagen.

Ondanks dat ik internettoegang heb, krijg ik echter geen toegang tot mijn pop3 email boxen (heb reeds diverse pop3 emailaccounts geprobeerd).

Kan iemand mij uitleggen hoe ik pop3 goed moet configureren op een Nokia E65?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Ik heb sinds donderdag de E65 ik was wat huiverig over de batterij duur omdat k daar weinig goeds over had gelezen maar het valt me erg mee heb hem donderdag opgeladen en hij heeft nog steeds 3 streepjes over. Ik heb in die tijd +/- 30min gebeld en wat smsjes verstuurd +/- 40 min gesurfd via wlan zoon beetje alle opties van de telefoon uitgeprobeerd verschillende apps geinstalleerd wat geklooid met de camera en wat mp3's afgespeeld via de speaker. kortom ik heb hem redelijk intensief gebruikt. Ik had nog wle wat vragen:

Is het mogenlijk filmpjes op youtube te bekijken
Op de nokia site kom ik de E65 nergens tegen bij software updates maar de E50, E61 en E70 wel terwijl deze toch hetzelfde besturings systeem hebben ?
En hoe haal ik muziek bestanden uit de muziekspeler zonder ze gelijk van me telefoon af te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qubitzz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 17:49
Mooi toestel die E65 ,die sip client bevalt me wel, het is alleen tegenstrijdig om jezelf dan aan een duur abbonement vast te pinnen terwijl je gratis kan bellen ...
374 euro voor een nieuw toestel is ook weer teveel.
Ik denk dat ik bij 2call voor het vodaphone abbo(35 eur p/m) 1-ste 6mnd 30 euro)) gaat van 1jaar met 80 euro bijbetalen. Wie weet er nog een andere goede aanbieding ? Volgens mij is 2call erg scherp met zijn prijzen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
mijne via debitel 2jarig abbo van 17,50 p/m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perco
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-08 11:42
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 10:53:
[...]

Ik heb Truphone geinstalleerd en het werkt perfect. Je hoeft alleen maar een SMS naar truphone te sturen en de rest gaat vanzelf.

Kun je gratis bellen naar vaste nummers in heel veel landen.
bij mij werkte truphone wel , maar de telfoon was niet meer vooruit te branden !
welke versie heb je geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plotterotter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-09-2020
Heb de E65 nu al een tijdje en het is een prima dingetje. Wat wel irritant blijft is de lekkende agenda functie, beter gaan ze dat even snel updaten. Daarnaast heb ik problemen met het herkennen van contacten. Als iemand een sms stuurt, die niet in mn contacten staat, dan zie ik het nummer. Maar voeg ik het contact toe, dan blijft hij alleen het nummer laten zien ipv de naam van het contact 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
plotterotter schreef op zondag 01 juli 2007 @ 20:45:
Heb de E65 nu al een tijdje en het is een prima dingetje. Wat wel irritant blijft is de lekkende agenda functie, beter gaan ze dat even snel updaten. Daarnaast heb ik problemen met het herkennen van contacten. Als iemand een sms stuurt, die niet in mn contacten staat, dan zie ik het nummer. Maar voeg ik het contact toe, dan blijft hij alleen het nummer laten zien ipv de naam van het contact 8)7
Dat is bij veel telefoons hoor. Idem voor gemiste oproepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik heb bij sommige mensen als ik een smsje van ze krijg de text: Antwoordcentr. gedef. onder de naam boven het smsje staan.
Ik kan die persoon dan ook niet een "reply" sturen maar moet een nieuw smsje maken en die kan ik dan zonder problemen versturen.
Een "reply" wordt niet verzonden en blijft in mn outbox hangen.

Iemand het zelfde probleem?
En eventueel een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:53:
Ik heb bij sommige mensen als ik een smsje van ze krijg de text: Antwoordcentr. gedef. onder de naam boven het smsje staan.
Ik kan die persoon dan ook niet een "reply" sturen maar moet een nieuw smsje maken en die kan ik dan zonder problemen versturen.
Een "reply" wordt niet verzonden en blijft in mn outbox hangen.

Iemand het zelfde probleem?
En eventueel een oplossing?
Klinkt als het gebeuren dat je in kunt stellen 'antwoorden via dezelfde centrale' (in je sms instellingen)... (zomaar op gevoel, ik heb me altijd al af gevraagd wat die setting doet. Misschien is dit het dan?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Van de week dit toestel ook opgehaald (gratis bij 280 minuten Telfort, 2 jaar met internetbundel) als opvolger van mijn Nokia 6681. Ik was Symbian dus al gewend, maar dit is nog veel heerlijker dan mijn 6681, terwijl ik écht heel erg verknocht aan dat ding was. Enige is wel dat gebruik van Wifi aan de batterij zuigt als een baby aan een tepel, maar goed, daar valt mee t leven als je er een beetje rekening mee houdt. Verder heb ik me niet zo netjes gehouden aan eerst volledig opladen/laten leeglopen dus misschien dat er nog wat rek in de batterij komt na wat leeg/vol momenten.

Overigens ook een aanrader: de Mail for Exchange client. Zit nu op mn werk en alles wordt netjes via de Wifi van het bedrijf gesynct. Mail, contacten en agenda, no problemo :D

Overigens ook nog een vraag van mijn kant: de telfoon is heerlijk snel, iemand een idee wat voor soort processortje er in deze telefoon zit?

[ Voor 8% gewijzigd door rodie83 op 02-07-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

rodie83 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:06:
Van de week dit toestel ook opgehaald (gratis bij 280 minuten Telfort, 2 jaar met internetbundel) als opvolger van mijn Nokia 6681. Ik was Symbian dus al gewend, maar dit is nog veel heerlijker dan mijn 6681, terwijl ik écht heel erg verknocht aan dat ding was. Enige is wel dat gebruik van Wifi aan de batterij zuigt als een baby aan een tepel, maar goed, daar valt mee t leven als je er een beetje rekening mee houdt. Verder heb ik me niet zo netjes gehouden aan eerst volledig opladen/laten leeglopen dus misschien dat er nog wat rek in de batterij komt na wat leeg/vol momenten.

Overigens ook een aanrader: de Mail for Exchange client. Zit nu op mn werk en alles wordt netjes via de Wifi van het bedrijf gesynct. Mail, contacten en agenda, no problemo :D

Overigens ook nog een vraag van mijn kant: de telfoon is heerlijk snel, iemand een idee wat voor soort processortje er in deze telefoon zit?
Kun je opvragen met NSysInfo.

Het is trouwens een ARM 206.4 Mhz

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Waar is die te koop/te vinden/te downloaden? De pagina van Nokia zegt niets over prijzen, maar ook niets over een (online) plaats om te kopen...Link gevonden: http://www.businesssoftwa...or_exchange_downloads.php

Nu even kijken of ik het allemaal werkend krijg. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Helsie op 02-07-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Helsie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:47:
[...]

Waar is die te koop/te vinden/te downloaden? De pagina van Nokia zegt niets over prijzen, maar ook niets over een (online) plaats om te kopen...
Zoek even in dit topic, staat wel een link genoemd.

Zoekwoord "Exchange"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Damned, ik weet mijn pincode voor telefoonsleutelopslag niet meer.

---Edit---
Hmm, is blijkbaar niet belangrijk. Certificaat kon ook los geïnstalleerd worden.

Client werkt echt super via UMTS! Ondersteunt push-mail (althans, alle mails komen binnen 10sec binnen, dus moet wel push zijn dan toch?). Echt relaxed, kan ik heeeele dag mijn werk emails lezen. :P

[ Voor 69% gewijzigd door Helsie op 02-07-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Ik heb me telefoon weer terug na een maand afwezigheid. Ik probeer nu weer me VOIP-bellen aan de praat te krijgen. Maar ik krijg de dienst maar niet geregistreerd. Iemand enig idee hoe dit ook alweer moest? ik heb dus dus een optie internetbellen bij SIP-instellingen aangemaakt en dit zou voldoende moeten zijn. Hij blijft alleen op niet geregistrerd staan. Hoe registreer ik het nou ook alweer?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

bestaat er een mogelijkheid om mijn berichten inbox te beveiligen met een simpel wachtwoord, dit omdat ik het haat als mensen mijn telefoon pakken en gelijk alle berichten lezen. mijn vorige samsung had deze optie ingebakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perco schreef op zondag 01 juli 2007 @ 18:35:
[...]

bij mij werkte truphone wel , maar de telfoon was niet meer vooruit te branden !
welke versie heb je geinstalleerd ?
Geen idee maar het werkte direct (twee weken geleden geinstalleerd. Telefoon is nog net zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Godver, heb ik me telefoon na 5 weken terug gekregen (zie een aantal posts geleden) van Nokia. Me toetsenbordverlichting was namelijk kapot en eze zou gerepareerd worden. Vanmorgen deed deze het nog niet maar ik dacht nou het ligt vast aan de zon (overdag duh). probeer ik het net uit in complete darkness. NIKS!!!! Hij is dus even kapot als toen ie wegging! Zal ik maar een nieuwe eisen dan?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Zal je waarschijnlijk niet lukken... Slikken en `m nog een keer laten versturen. Als ze dan nog steeds niet het defect verholpen hebben, dan zal de leverancier het ook geen stijl vinden en jou waarschijnlijk graag willen helpen in het oplossing van dit probleem.

Als je een beetje bereidwilligheid toon, zullen de medewerkers van de winkel ook meer hun best voor jou doen dan dat je daar binnenstap en gelijk een nieuw eist.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Ginz schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:29:
Zal je waarschijnlijk niet lukken... Slikken en `m nog een keer laten versturen. Als ze dan nog steeds niet het defect verholpen hebben, dan zal de leverancier het ook geen stijl vinden en jou waarschijnlijk graag willen helpen in het oplossing van dit probleem.

Als je een beetje bereidwilligheid toon, zullen de medewerkers van de winkel ook meer hun best voor jou doen dan dat je daar binnenstap en gelijk een nieuw eist.
Natuurlijk, dit spreekt voor zich. Ik wil de telefoon alleen niet nog een keer 5 weken kwijt. Dan zal ik de telefoon langer kwijt zijn dan ik hemzelf nu in mijn bezit heb gehad(4 weken). Dus slikken en nog een keer laten versturen ligt me zwaar op de maag!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Begrijpelijk..

Je kan ook bij een NSP langs gaan. Die kunnen en willen je misschien snel helpen, als je het verhaal aan hun uitleg.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Helsie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:33:
[...]
Klinkt als het gebeuren dat je in kunt stellen 'antwoorden via dezelfde centrale' (in je sms instellingen)... (zomaar op gevoel, ik heb me altijd al af gevraagd wat die setting doet. Misschien is dit het dan?)
Maakt helaas geen verschil :(

Best irritant dit. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kRiZzZiZ schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:40:
[...]

Natuurlijk, dit spreekt voor zich. Ik wil de telefoon alleen niet nog een keer 5 weken kwijt. Dan zal ik de telefoon langer kwijt zijn dan ik hemzelf nu in mijn bezit heb gehad(4 weken). Dus slikken en nog een keer laten versturen ligt me zwaar op de maag!
Daar moet je ook niet mee akkoord gaan. De winkel waarbij je het toestel hebt gekocht is verantwoordelijk, en als je ook maar een beetje moeilijk bij ze gaat doen (en dat zou ik zeker doen) ga ik er van uit dat je wel een nieuw toestel krijgt. En anders langs een service point inderdaad, want weer 5 weken wachten op reparatie hoef je ab-so-luut niet te accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens forum.nokia.com is het een:

Dual CPU
CPU Type: ARM 9
CPU Clock Rate: 220 MHz

Inderdaad een in deze telefoon lekker vlot werkende processor (sneller dan die in mijn oude K-JAM zat, en nu overigens in o.a. de HTC Touch) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:43:
Ik heb me telefoon weer terug na een maand afwezigheid.
Sjezes man ik de mijne nog steeds niet terug. Al sinds 23 mei is ie weg voor kapotte verlichting. Ik heb m maar twee weken gebruikt en nu ben ik m al 6 weken kwijt gewoon!

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ginz schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:44:
Begrijpelijk..

Je kan ook bij een NSP langs gaan. Die kunnen en willen je misschien snel helpen, als je het verhaal aan hun uitleg.
Dat zal niet zoveel uithalen vermoed ik. Ik heb mijn tel via een NSP weggebracht voor dezelfde klacht en daar zeggen ze gewoon dat de reparatie tussen de 5 en 50 dagen kan duren. Hoe vaker ik daar vraag of het al opschiet hoe geirriteerder ze daar reageren omdat ze er niets aan kunnen doen.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Zojuist maar even een lader convertor snoertje gekocht (EUR 10,- voor origineel Nokia ding, CA-44). Werd er toch vrij moe van om steeds adapter mee te moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Vmu schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:14:
[...]

Sjezes man ik de mijne nog steeds niet terug. Al sinds 23 mei is ie weg voor kapotte verlichting. Ik heb m maar twee weken gebruikt en nu ben ik m al 6 weken kwijt gewoon!
Net me phone terug gebracht. Die gast van de phonehouse melde mij dat ze drie keer de kans moeten krijgen om het probleem te repareren. Is het binnen die drie keer nog steeds niet gelukt dan willen ze aan een phone/swap gaan denken. Hij geeft ook aan dat de reparateur (dynafix in het geval van the phonehouse EN Nokia) maximaal 4 weken heeft om het probleem te verhelpen. Mocht het niet binnen deze termijn lukken dan kun je wel een swap aankaarten bij The Phonehouse. Maar of ze dit doen is een tweede. Bel dan ook ff met de customer service van The Phonehouse (0900 424 0900)

Zal toch wel weer een maand duren want ik ben op vakantie als me telefoon waarschijnlijk klaar zal zijn. Wat zeg ik 1.5 maand. Ben nu toch iets minder blij met Nokia.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:22:
[...]

Net me phone terug gebracht. Die gast van de phonehouse melde mij dat ze drie keer de kans moeten krijgen om het probleem te repareren. Is het binnen die drie keer nog steeds niet gelukt dan willen ze aan een phone/swap gaan denken. Hij geeft ook aan dat de reparateur (dynafix in het geval van the phonehouse EN Nokia) maximaal 4 weken heeft om het probleem te verhelpen. Mocht het niet binnen deze termijn lukken dan kun je wel een swap aankaarten bij The Phonehouse. Maar of ze dit doen is een tweede. Bel dan ook ff met de customer service van The Phonehouse (0900 424 0900)

Zal toch wel weer een maand duren want ik ben op vakantie als me telefoon waarschijnlijk klaar zal zijn. Wat zeg ik 1.5 maand. Ben nu toch iets minder blij met Nokia.
Ik heb vanmiddag mijn tel weer opgehaald.
HIJ DOET HET NOG STEEDS NIET!
Zelfde probleem als jij dus. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mijn phone weer 5 weken naar die rukkers te sturen en m dan misschien wel weer net zo defect terug te krijgen. Ik ben echt ontzettend kwaad.
Morgen ga ik eerst eens naar Nokia Schiphol, dat schijnt een soort officieel Nokia punt te zijn. Bijn Dynafix zeggen ze dat ze dit via de telefoon niet kunnen oplossen en dat hij via Polen is gegaan.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Vmu schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:13:
[...]

Ik heb vanmiddag mijn tel weer opgehaald.
HIJ DOET HET NOG STEEDS NIET!
Zelfde probleem als jij dus. Eigenlijk heb ik helemaal geen zin om mijn phone weer 5 weken naar die rukkers te sturen en m dan misschien wel weer net zo defect terug te krijgen. Ik ben echt ontzettend kwaad.
Morgen ga ik eerst eens naar Nokia Schiphol, dat schijnt een soort officieel Nokia punt te zijn. Bijn Dynafix zeggen ze dat ze dit via de telefoon niet kunnen oplossen en dat hij via Polen is gegaan.
Ík heb dus PRECIES hetzelfde. ook niet opgelost door dynafix en toen naar Polen gegaan. Nog nog maar weer ff afwachten :(

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:56
Rare verhalen over de service van Nokia hoor ik wel -O-
Mijn toestel begint nu al verf los te laten :N Op het bovenste randje aan de achterkant begint ik delen van het licht-bruine plastic te zien. Ook op plekjes aan de zijkanten. Vind dit best snel na zo'n 2 maand. Al mijn voorgaande nokia's hadden dit niet zo snel.

Zou je hier iets mee kunnen regelen? Of valt dit onder slijtage? Ik ben er best zuinig op. is slechts 1x gevallen. Klein putje aan de onderkant, boeiend. Heb zelfs folie nog op het display zitten.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Misschien een klacht schrijven naar Nokia Nederland? Dat je best begrijpt dat jouw dealer aansprakelijk is voor jou, maar dat je naar hun je onvrede wilt uiten over deze specifieke dealer+reparateur combi. En als die zeggen dat het officieel via Nokia gerepareerd is (of dat nou in Polen is of in Timboektoe), dan heb je nog recht van klagen richting Nokia ook.

[edit]Na nauwkeurig kijken naar mijn foon zie ik dat er bij mij ook al minieme stukjes loslaten...

[edit2]Gelijk zelf ook maar even de daad bij het woord gevoegd.
LS,

Op 25 april j.l. heb ik een Nokia E65 aangeschaft, via Orange. Ik ben me ervan bewust dat ik voor vragen en problemen bij Orange moet zijn, maar ik heb specifiek een vraag over wat ik van het product mag verwachten.

Aan de bovenkant van mijn E65 begint de toplaag los te laten (over de hele breedte). Het is nog in een beginstadium, maar als het eenmaal loslaat, gaat het meestal vrij snel. Nu is mijn vraag of dit normaal is voor een dergelijk duur product? Ik heb reeds op internet diverse reacties gelezen van mensen die hetzelfde probleem hebben. Dit is mijn 6e Nokia toestel op rij (5110, 3330, 6510, 6230, 6021, E65) en bij geen enkel ander toestel heb ik überhaupt meegemaakt dat er verf losliet, laat staan dat dit nu al na iets meer dan 2 maanden gebeurt... (alle genoemde toestellen, behalve de 5110, zijn nog werkend in mijn bezit)

Ik begin te vrezen voor een productiefout. Wat is uw visie hierop?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
Ik heb zelf wel een vermoeden waarom het specifiek op die plaats begint: ze hadden de bovenkant op dezelfde manier moeten afronden als de onderkant. Want nu heb je zeg maar een uitstekende rand, dus die zal in bijna alle omstandigheden als eerste contact maken (bij het in je broekzak stoppen, bij het vallen, bij het (onnauwkeur) wegleggen, etc.

[ Voor 75% gewijzigd door Helsie op 05-07-2007 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb een Nokia E65 maar, wie kan mijn helpen, als ik gebeld word, komt er alleen BELLEN te staan, met een horentje die groen / geel knipperd.
Mijn vraag: Hoe kan ik dit veranderen, zo dat ik gewoon kan zien wie er beld ??
In iedergeval al mijn hartelijke dank hier voor, Gr v Guome du Laculotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 23:51

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 08:31:
Hoi, ik heb een Nokia E65 maar, wie kan mijn helpen, als ik gebeld word, komt er alleen BELLEN te staan, met een horentje die groen / geel knipperd.
Mijn vraag: Hoe kan ik dit veranderen, zo dat ik gewoon kan zien wie er beld ??
In iedergeval al mijn hartelijke dank hier voor, Gr v Guome du Laculotte.
Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Identificatie verzenden --> Ja ?

Is dat was je zoekt of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Zygivt schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:43:
[...]

Menu --> Instrumenten --> Instellingen --> Identificatie verzenden --> Ja ?

Is dat was je zoekt of heb ik het mis?
In theorie zou dat moeten gaan over het verzenden van je eigen identificatie naar anderen, ipv andersom... Maar wie weet? Bij mij werkte het eigenlijk gewoon meteen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Ik probeer via me telefoon op een wlan te komen van het netwerk waar ik zelf beheerder van ben. Ik vul dus het wachtwoord in, maar dan krijg ik ongeldig wpa sleutel, terwijl hij toch zeker weten klopt.

Wat kan het oorzaak van me probleem zijn?

edit: tis al gelukt oorzaak onbekend

[ Voor 7% gewijzigd door Zygivt op 06-07-2007 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Hoi mensen,

Ik zit in dubio over welke tel te nemen; de E65 of de N73. heeft iemand van jullie ook ervaring met bv de N73?
Ik weet de verschillen van beide telefoons, maar ben er nog niet echt uit wat ik ga doen.

gr Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt

Zygivt

Evenaren en overtreffen

AlexR schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:14:
Hoi mensen,

Ik zit in dubio over welke tel te nemen; de E65 of de N73. heeft iemand van jullie ook ervaring met bv de N73?
Ik weet de verschillen van beide telefoons, maar ben er nog niet echt uit wat ik ga doen.

gr Alex
ik denk dat gebruiksgemak van bijde telefoons ongeveer hetzelfde is. Een goede vriend van mij heeft de N73 en ik de E65 en ik vind beide telefoons prettig om mee te werken, maar de E65 was kleiner en had meer functies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eNaSnI schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:24:
[...]

Ik heb geen idee hoe de 6280 het doet, maar via Menu -> Office -> Filemanager kun je zoveel mapjes aanmaken als je wilt :?
In de galerij kan dit ook nl.
Ga naar galerij >> afbeeldingen, ga dan op een afbeelding staan en selecteer opties.
daar staat dan organiseren bij met als subdirectory nieuwe map (of als je al een map hebt :verplaatsen naar map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pajter
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-04-2022
Appie Heijn schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 23:27:
Rare verhalen over de service van Nokia hoor ik wel -O-
Mijn toestel begint nu al verf los te laten :N Op het bovenste randje aan de achterkant begint ik delen van het licht-bruine plastic te zien. Ook op plekjes aan de zijkanten. Vind dit best snel na zo'n 2 maand. Al mijn voorgaande nokia's hadden dit niet zo snel.

Zou je hier iets mee kunnen regelen? Of valt dit onder slijtage? Ik ben er best zuinig op. is slechts 1x gevallen. Klein putje aan de onderkant, boeiend. Heb zelfs folie nog op het display zitten.
Yep, bij mij begint de verf ook los te laten. Op exact dezelfde plek en ook na ongeveer twee maanden.. Erg slecht voor zo'n duur apparaat. Misschien waag ik er ook een briefje aan Nokia aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:56
LS,

Op 26 maart j.l. heb ik een Nokia E65 aangeschaft, via Vodafone. Ik ben me ervan bewust dat ik voor vragen en problemen bij Vodafone moet zijn, maar ik heb specifiek een vraag over wat ik van het product mag verwachten.

Aan de bovenkant en de zijkant van mijn E65 begint de toplaag los te laten. Vooral bovenop, hier zie ik over de gehele breedte de lichtbruine ondergrond. 3 weken geleden is het begonnen maar ik begin me er nu echt aan te irriteren omdat de hele telefoon begint.

Nu is mijn vraag of dit normaal is voor een dergelijk duur product?

Ik heb reeds op internet diverse reacties gelezen van mensen die hetzelfde probleem hebben.

Dit is mijn 4e Nokia toestel op rij (3310, 6681, E70, E65) en bij geen enkel ander toestel heb ik überhaupt meegemaakt dat er verf losliet, laat staan dat dit nu al na iets meer dan 3 maanden gebeurt...

Ik begin te vrezen voor een productiefout. Wat is uw visie hierop?

Bij voorbaat dank voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
Dit heb ik Nokia gestuurd :) Bij mij beginnen nu ook de zijkant en de onderkant los te laten. Snap je toch niet, zo'n stevige telefoon en dan zo'n zielig verf/rubber laagje erop plakken 8)7

Bedankt Helsie ;)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik heb de mijne vandaag toch maar voor de tweede keer opgestuurd om de verlichting van het keypad te laten repareren...

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Vmu schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 23:44:
Ik heb de mijne vandaag toch maar voor de tweede keer opgestuurd om de verlichting van het keypad te laten repareren...
hopen dat wij onze e65's nu WEL gerepareerd terugkrijgen!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Appie Heijn schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 16:16:
[...]

Dit heb ik Nokia gestuurd :) Bij mij beginnen nu ook de zijkant en de onderkant los te laten. Snap je toch niet, zo'n stevige telefoon en dan zo'n zielig verf/rubber laagje erop plakken 8)7

Bedankt Helsie ;)
Ik ben benieuwd of we reactie krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje.

Mijn smsjes worden gerangschikt op tijd en niet op datum. Dus als ik gisteren om 9.03 een sms heb ontvangen en vandaag om 8.44 uur plaatst hij de sms niet bovenaan maar ergens tussen mijn andere smsjes. Je kunt je smsjes sorteren op onderwerp, datum, afzender etc. Ik dacht het probleem te verhelpen door sorteren op datum te kiezen maar dit werkt niet. Ook niet als ik alles markeer en dan op datum sorteer. Ik wil graag dat mijn nieuwste smsjes bovenaan de lijst komen staan en niet op willekeurige plaatsen. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Tevens wil ik mijn telefoonboek graag synchroniseren met mijn parrot carkit maar heb hier nog geen programmatje voor kunnen vinden. Iemand suggesties.

Op voorhand is mijn dank groot!!
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.