Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.736 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Maverick2001 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 09:27:
Ik ben er al eens eerder over begonnen maar ik krijg nog steeds niet mijn MP3 bestanden te zien als ik een ringtone wil selecteren uit de lijst. Ik kan wel een mp3 toewijzen vanuit de tracklist echter dan wijzigt hij gelijk alle profielen met het gekozen mp3-tje.

Iemand tips? Ik heb al de lijst bijwerken gedaan maar zonder resultaat.

Waar slaan jullie de eigen ringtones op?
Bij mij staan ze er gewoon tussen, in de lijst met de meegeleverde .MID en .AAC files.Ze staan bij mij in 'Geluidsclips'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03-2018

lavagiant

...

Ik heb de E65 nu ongeveer een maandje in bezit.

Laat vooral duidelijk zijn dat het een PRIMA toestel is. Echter, heb ik een paar tekortkomingen (in volgorde van prioriteit):
  1. Geen timer (vind ik echt een misser);
  2. Geen leeftijd bij verjaardagen (geen geboortejaar op te nemen)
    Vind kalender zeer matig, vooral voor zakelijke gsm (6230 was beter hierin);
  3. Geen FM radio;
  4. Geen berichtengegevensteller (toch handig om te weten hoeveel je smst);
  5. Geen gaatje voor bevestiging van koortje (hoe moet dat nu in de skilift? :));
  6. Geen default pear2pear sync via netwerk (mail-client<-->wlan<-->E65), alleen via usb/bluetooth
    Oplossing is een servertje opzetten die SyncML ondersteund of gebruik maken van producten
    als http://www.emoze.com http://www.telexy.com/Products/ProductInfo.aspx
  7. Geen wma support in media player;
  8. Geen smilies (ach ja);
Dat is mijn kritische mening na een maandje gebruikt te hebben.
Verder alleen maar lof. Liever geen 3rd party software voor de genoemde problemen. Maar mochten er mensen tips hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
lavagiant schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:29:
* Geen leeftijd bij verjaardagen (geen geboortejaar op te nemen)
Workaround is de verjaardag van iemand als jaarlijkse herhaling op 23:59 zetten (blijft ie op de telefoon staan) en het geboortejaar in de entry op te nemen.Volgens mij gebeurt dit ook wanneer je agenda items van oude gsm naar nieuwe automatisch overzet. Maar de agenda valt inderdaad écht tegen vind ik.
* Geen smilies (ach ja);
Dit heb ik 'opgelost' door alle templates eruit te gooien (die gebruik ik nooit :P ) en dan Smileys als template erin te zetten (gewoon de meest gebruikte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023

Laat vooral duidelijk zijn dat het een PRIMA toestel is. Echter, heb ik een paar tekortkomingen (in volgorde van prioriteit):

• Geen default pear2pear sync via netwerk (mail-client<-->wlan<-->E65), alleen via usb/bluetooth
Oplossing is een servertje opzetten die SyncML ondersteund of gebruik maken van producten

[/list]

De e65 heeft een IMAP4 en POP client onboard, dus dit lijkt me meer dan logisch eigelijk..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Helsie schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:46:
[...]
Maar de agenda valt inderdaad écht tegen vind ik.
Jep, het zou me zwaar tegenvallen als daar niet een update voor gaat komen binnenkort.
MrBarBarian schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:51:
[...]

De e65 heeft een IMAP4 en POP client onboard, dus dit lijkt me meer dan logisch eigelijk..
Ik doel hier vooral op de synchronisatie van agenda zoals je dat nu via bijv. datakabel kunt doen.

[ Voor 38% gewijzigd door lavagiant op 05-06-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em sinds vrijdag en ben er goed over te spreken. Waar ik alleen van baal is dat ik op mijn vorige geheugenkaartje in mijn Nokia 6280 mappen kon aanmaken. Op die manier was het mogelijk foto's te verdelen over verschillende folders, bijvoorbeeld 'Familie', 'Werk' en 'Vakantie'. In mijn mapje 'Werk' had ik bijvoorbeeld weer allemaal submapjes, dat zocht ideaal. Die E65 pleurt alle foto's in dezelfde map. Dat is vet lastig! Een zoekfunctie helpt niet zo heel veel als je 1100 plaatjes op je kaart hebt staan en je niet precies weet op welk trefwoord je moet zoeken...

Zie ik iets over het hoofd of was het dit op de 6280 inderdaad beter geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eNaSnI
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 19:26:
Ik heb em sinds vrijdag en ben er goed over te spreken. Waar ik alleen van baal is dat ik op mijn vorige geheugenkaartje in mijn Nokia 6280 mappen kon aanmaken. Op die manier was het mogelijk foto's te verdelen over verschillende folders, bijvoorbeeld 'Familie', 'Werk' en 'Vakantie'. In mijn mapje 'Werk' had ik bijvoorbeeld weer allemaal submapjes, dat zocht ideaal. Die E65 pleurt alle foto's in dezelfde map. Dat is vet lastig! Een zoekfunctie helpt niet zo heel veel als je 1100 plaatjes op je kaart hebt staan en je niet precies weet op welk trefwoord je moet zoeken...

Zie ik iets over het hoofd of was het dit op de 6280 inderdaad beter geregeld?
Ik heb geen idee hoe de 6280 het doet, maar via Menu -> Office -> Filemanager kun je zoveel mapjes aanmaken als je wilt :?

Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eNaSnI schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 21:24:
[...]

Ik heb geen idee hoe de 6280 het doet, maar via Menu -> Office -> Filemanager kun je zoveel mapjes aanmaken als je wilt :?
Hee, dat helpt. Ik probeerde het via Galerij, maar daar kreeg ik het niet voor elkaar. Feit blijft wel dat onder Galerij alle afbeeldingen in dezelfde folder belanden, ongeacht of ze in verschillende mapjes opgeborgen zitten. Maar via Filemanager kan ik ze in ieder geval normaal opzoeken. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een app voor msn, maar je moet ook achter de @ zelf kunnen invullen?
de geene die ik nu al gevonden heb moet je het kiezen (heb je dus hotmail.com msn.com live.nl)
maar ik moet dus @versatel.nl hebben.
wie weet er 1?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 11:47

Belgar

Archmaster ranzige code..

1. Geen timer (vind ik echt een misser);
  2. Geen leeftijd bij verjaardagen (geen geboortejaar op te nemen)
  3. Geen FM radio;
  4. Geen berichtengegevensteller (toch handig om te weten hoeveel je smst);
  5. Geen gaatje voor bevestiging van koortje (hoe moet dat nu in de skilift? :));
  6. Geen default pear2pear sync via netwerk (mail-client<-->wlan<-->E65), alleen via usb/bluetooth
  7. Geen wma support in media player;
  8. Geen smilies (ach ja);
Maar eerlijk: Welke van deze items mis je nu echt op een zakelijke telefoon? Afgezien van de gelimiteerde agenda mischien. peer-2-peer wil je juist niet zonder centrale tussenkomst, tenminste onze IT niet :) . Kan niet zeggen dat ik 1 van deze items ooit gemist heb. WiFi, push/pull mail, SIP phone op hotel tijdens zakenreis maken deze telefoon voor mij iig een topper

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driel24
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:58
Wat een telefoon is het toch....

ik heb dan nog wel geen gps muis, maar tomtom werkt superrrrrr snel.
Het berekenen dan.

Wie nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 20:15:
vandaag eerste volle dag met e65 en tomtom op stap.

maar na een paar uur was het uit met de pret.
Nou ik heb hem gisteren even getest voor je ;)
Om 8.15 vertrokken met volle accu, bij 7/8 locaties langs gereden, gemiddeld 50 km tussen elk, mbv tomtom en pas om 20.30 thuis, tussendoor gebeld etc. En 's avonds nog 80% accu, dus volgens mij doet ie het wel goed. Heb hem wel netjes toen ik hem net gekocht had helemaal volgeladen en helemaal opgebruikt voor ik weer ging laden om hem goed te boosten, misschien dat dat scheelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:06:
[...]

Nou ik heb hem gisteren even getest voor je ;)
Om 8.15 vertrokken met volle accu, bij 7/8 locaties langs gereden, gemiddeld 50 km tussen elk, mbv tomtom en pas om 20.30 thuis, tussendoor gebeld etc. En 's avonds nog 80% accu, dus volgens mij doet ie het wel goed. Heb hem wel netjes toen ik hem net gekocht had helemaal volgeladen en helemaal opgebruikt voor ik weer ging laden om hem goed te boosten, misschien dat dat scheelt?
Dus best eerst volledig opladen (hoelang?) en dan volledig laten platlopen en dan nogmaals full charge?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
devilkin schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:50:
[...]

Dus best eerst volledig opladen (hoelang?) en dan volledig laten platlopen en dan nogmaals full charge?
Ja, zoals dus ook in de handleiding staat (als het goed is) en in alle FAQ's enzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is het mogelijk om een programma automatisch te laten opstarten, zeg maar als een service oid.. ????

ik maak zeer dankbaar gebruik van blackballer, zou vet handig zijn als ie gelijk start nadat ik de telefoon keertje aan/uit doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
SYQ schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 15:33:
is het mogelijk om een programma automatisch te laten opstarten, zeg maar als een service oid.. ????

ik maak zeer dankbaar gebruik van blackballer, zou vet handig zijn als ie gelijk start nadat ik de telefoon keertje aan/uit doe
http://www.firedaemon.com/

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey thanks voor het antwoord _/-\o_ Ik had die optie al wel gevonden. Als je echter de map na terugkeren in hoofdmenu weer opent, sorteert hij automatisch op datum :(. Ach ja was een klein dingetje..

Anyway, wilde het volgende ook nog kwijt. Ik heb de e65 nu vanaf begin mei in bezit en nu al twee batterijen verslonden, en de derde zorgt nu voor de juice. :9
De eerste ging slechts een dag mee. Die heb ik dan ook snel omgewisseld, de tweede batterij ging 1,5 dag mee. As optimist zeg je dan 50% winst! Ik weer terug en ze vonden het maar vreemd.
Na een hoop gedoe, bleek dat je de batterij nooit (!!!!) helemaal leeg mag laten lopen (zoals ze vaak in de winkel aanraden) Hierdoor raakt de backup batterij van je E65 in de war, en zal je telefoon niet meer perfect reageren (qua opstarttijden en batterij leven) Dit alles is bevestigd door een officieel nokia service center. Heb dan ook een nieuwe telefoon gekregen (met nieuwe batterij, goede service bij t-for-telecom, mag ook eens gezegd woren)
Anyway, het beste voor de batterij is ook om hem eens in de twee dagen even uit te zetten, zodat de cahce leeg gaat en de batterij goed kan herstellen. Opladen wanneer je wil, memory effect (zoals dat zo mooi heet) bestaat blijkbaar niet meer in deze nieuwe batterij generatie!

Hoop verhaal, maar let er dus op bij je aankoop!

NB:
Had gelezen dat dat leeglopen bij sommigen toch goed is gegaan, maar die dude van het servicecenter heeft het zo aan mij uitgelegd... :? dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus hoeveel dagen haalt de E65 nou? (bv bij geen gebruik, en bij normaal gebruik, dus aantal gesprekken en wat sms'jes)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:33:
Dus hoeveel dagen haalt de E65 nou? (bv bij geen gebruik, en bij normaal gebruik, dus aantal gesprekken en wat sms'jes)?
Ik denk 3-4. Moeilijk te zeggen, omdat ik continu zit te internetten via GPRS/UMTS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 13:26:
[...]

Ja, zoals dus ook in de handleiding staat (als het goed is) en in alle FAQ's enzo. ;)
ik was ook zeer verbaasd, was nl zeer tevreden over de batterijduur. ging met alle streepjes weg, maar die verdwenen op een gegeven moment als sneeuw voor de zon...
had hem niet vlak ervoor opgeladen, maar liep al een dag rond. wellicht dat aan het eind van de batterij het toch sneller gaat.
en ja, heb me keurig aan de wasvoorschriften gehouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-09 09:25
Ik heb WIFI inmiddels maar uitgezet (in ieder geval op het hoofdscherm), want ik haalde met pijn en moeite 2 dagen met normaal gebruik (wel Wifi-BT-G3). Nu lijkt het iets beter te gaan.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 21:59:
[...]

ik was ook zeer verbaasd, was nl zeer tevreden over de batterijduur. ging met alle streepjes weg, maar die verdwenen op een gegeven moment als sneeuw voor de zon...
had hem niet vlak ervoor opgeladen, maar liep al een dag rond. wellicht dat aan het eind van de batterij het toch sneller gaat.
en ja, heb me keurig aan de wasvoorschriften gehouden. :)
Ik heb de telefoon nu een maandje ongeveer en het lijkt erop dat het met de batterij echt een paar weken duurde (+ een paar energie besparende instellingen ;) mbt wifi en umts) voordat ie echt op vol vermogen was. Nu kan ik hem wel langer gebruiken, lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 15:24
door de HSDPA vind ik zelf de 6110 een goede concurent en vraag me af , hoeveel vraag er nog komt voor de E65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Nu online
wd200 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:13:
door de HSDPA vind ik zelf de 6110 een goede concurent en vraag me af , hoeveel vraag er nog komt voor de E65
Euh, de 6110 is een (zeer) oud toestel. Bedoel je geen ander?

Sorry, is dus de 6110 Navigator ;)

http://www.gsmarena.com/nokia_6110_navigator-1861.php

Ziet er ook best wel nice uit.

[ Voor 19% gewijzigd door devilkin op 08-06-2007 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
wd200 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:13:
De E65 heeft Wlan en de 6110 niet...

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lavagiant

lavagiant

...

Belgar schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:29:
[...]

Maar eerlijk: Welke van deze items mis je nu echt op een zakelijke telefoon? Afgezien van de gelimiteerde agenda mischien. peer-2-peer wil je juist niet zonder centrale tussenkomst, tenminste onze IT niet :) . Kan niet zeggen dat ik 1 van deze items ooit gemist heb. WiFi, push/pull mail, SIP phone op hotel tijdens zakenreis maken deze telefoon voor mij iig een topper
Met stip op 1: de agenda. De rest heb ik wel oplossingen voor bedacht, maar de agenda is echt een misser. Zou daar een update voor komen?

En SIP: just perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Driek schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 10:21:
[...]

De E65 heeft Wlan en de 6110 niet...
Ja klopt het zijn de voordelen tegen de nadelen afwegen.
zelf hecht ik meer waarde aan HSDPA dan aan WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
wd200 schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:41:
[...]

Ja klopt het zijn de voordelen tegen de nadelen afwegen.
zelf hecht ik meer waarde aan HSDPA dan aan WLAN
Is alleen relevant als je provider ook HSDPA levert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Helsie schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:43:
[...]

Is alleen relevant als je provider ook HSDPA levert. ;)
Klopt maar mijn voorkeur gaat uit naar vodafone ivm sms blox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kRiZzZiZ schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:41:
[...]

Zoek in je menu het volgende: Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Toegangspunten. Kies dan je eigen Wifi router en kies dan de ip4 instelling. Hier kun je je telefoon een vast ip adres geven en je subnetmask invullen enzo. Het schijnt dus dat er een kleine bug in het wifi gedeelte zit waardoor de waardes van de subnetmask niet goed zijn ofzo. Dus vul dit allemaal in zoals je computer ook ingesteld staat en je kan direct wifi'en met je e65.
ik heb het zelfde probeem met mijn wifi

ik kan alleen de ip4 instellingen niet vinden!!
ik ga naar Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Toegangspunten. > mijn eigen wlan die hij gevonden heeft

maar dan staat daar nergens ip4 bij

help me
qq 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 22:03:
[...]

ik heb het zelfde probeem met mijn wifi

ik kan alleen de ip4 instellingen niet vinden!!
ik ga naar Instrumenten > Instellingen > Verbinding > Toegangspunten. > mijn eigen wlan die hij gevonden heeft

maar dan staat daar nergens ip4 bij

help me
qq 8)7
als je je wlan bewerkt, kun je met die linkerknop onder het scherm naar geavanceerde opties. Daar zit het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal
Ben ook sinds enkele dagen trotse bezitter van de E65..hiervoor een Samsung D500 dus een enorm verschil en aangezien ik blond ben duurt t bij mij wat langer voordat ik alles onder de knie krijg lol...
Maar bij deze mijn probleem:

Ik zou graag skins op mijn telefoon willen plaatsen..hij blijft de foutmelding certificaatfout neem contact op met de leverancier van toepassing geven..Nu heb ik geprobeerd zoals eerder in het dit topic staat Instrum.-;Toep.beh.-;Opties-;Instellingen-;Software-installatie.
Zet die op "Alles" in plaats van "Alleen ondertekenen ook al bij Apperaatbeheer..maar ik krijg de instelling niet gewijzigd wat ik ook doe..Dus nu de vraag hoe wel?
Moet ik eerst heel ergens anders iets veranderen?
En komt het wel daardoor?

Alvast heel erg bedankt.
Groetjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:02:
Nu heb ik geprobeerd zoals eerder in het dit topic staat Instrum.-;Toep.beh.-;Opties-;Instellingen-;Software-installatie.
Zet die op "Alles" in plaats van "Alleen ondertekenen ook al bij Apperaatbeheer..maar ik krijg de instelling niet gewijzigd wat ik ook doe..Dus nu de vraag hoe wel?
Moet ik eerst heel ergens anders iets veranderen?
En komt het wel daardoor?
la, ik denk dat het daar door komt, maar de stappen die je noemt, zijn wel de juiste...
Je krijgt de instelling niet gewijzigd; Wat lukt er precies niet dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat nu onderteken en als ik hem wil wijzigen naar alles ..doet die dat gewoon niet hij blijft op alleen onderteken staan??

En dat vind ik onder Toep.beheer-en dan in de map MMSSync.dat is de enigste map wat daar staat en daar staat achter-geinstalleerd..

Zou ik die eens moeten verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:16:
Er staat nu onderteken en als ik hem wil wijzigen naar alles ..doet die dat gewoon niet hij blijft op alleen onderteken staan??

En dat vind ik onder Toep.beheer-en dan in de map MMSSync.dat is de enigste map wat daar staat en daar staat achter-geinstalleerd..

Zou ik die eens moeten verwijderen?
Hmm, is welar. MMSSync.dat heb ik niet en ik kan het gewoon wel wijzigen. Mee terug naar de winkel misschien en zeggen dat het bij andere E65 bezitters wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er dan wel voor een map bij jou?

En zou ik de map gewoon eens kunnen verwijderen?
Als die echt belangrijk is zal t toch niet moeten gaan he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m verwijderd maar ik kan hem nog steeds niet omzetten naar alles...
Heb ik misschien ergens een stap overgeslagen dat ik ergens eerst een profiel aan moet maken ofzo voordat ik deze dingen pas doen kan?

Ik zie ook net dat er geen standaardwebadres ingevuld staat..komt het misschien daardoor en zoja wat moet daar komen te staan?

Sorry voor het lastige zijn....

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Ik zou persoonlijk die map niet zomaar verwijderd hebben, maar ik heb er nu gewoon alleen de programma's staan die ik zelf geïnstalleerd heb. Ik hoefde in elk geval geen profiel aan te maken voor ik het op 'alles' kon zetten. En ik liep daar al op de eerste dag tegenaan, omdat ik vanalles wilde installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Wie kan mij vertellen of ik ook mp4`tjes (beeld met geluid clipje) als
bel toon bij een persoon kan zetten.??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Nu online
Ik heb uiteindelijk maar toegegeven, en een E65 besteld.. dinsdag heb ik 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-11-2024
Dag allen,

Ik heb sindskort ook een e65, echt prima toestel alleen merk ik dat als ik naar de gallerij ga en ik selecteer daar bv geluiden de telefoon vast loopt. (Dit gebeurt ook bij video's, afbeeldingen etc.)
Het valt me op de ik via bestandsbeheer gewoon bij de diverse geluiden/afbeeldingen kan komen en ze kan bekijken/luisteren.

Hebben meer mensen last van dit probleem? Of weten jullie misschien een oplossing?

Alvast bedankt!

Groet,

Yorick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le-BenZ schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 08:35:
Ik haal het toestel net uit mijn zak en de dictafoon staat aan. Ik sluit deze af en er staan allemaal 2-en en sterretjes in beeld. Ook deze verwijder ik. Door de menuknop lang in te houden zorg ik ervoor dat de dictafoon ook echt is uitgeschakeld.

Nu wil ik een sms gaan typen en het maakt niet uit welke toets in indruk en meteen verschijnt de dictafoon weer. Het lijkt wel of er toetsen vasthangen. Heeft iemand dit ook al een keer meegemaakt?

Ik las hier over een zachte reset. Hoe doe ik dat en hoe doe ik een harde reset? Is dit een optie in het toestel of is het een kwestie van de batterij eruit halen?

Ik heb momenteel precies hetzelfde, nog geen oplossing voor kunnen vinden.

*gaat de zoekfunctie in dit topic gebruiken*

Oja, heb ook al m'n pukcode mogen gebruiken omdat dat #$&$%&#U toestel zonodig tweetjes moest gaan typen zonder dat ik het doorhad... Lekker :)

Edit: Heb een hele goede oplossing voor het probleem gevonden:

1.Pak het toestel in je linkerhand met het beeldscherm in je handpalm.
2. Geef met je rechterhand een harde klap tegen de achterkant van het toestel

Bij mij werkte het perfect. Gelukkig maar, want ik kon niet eens meer de code voor een hardreset invoeren door die @#^@#$^ toetsen en dictafoon.

Code voor hardreset is trouwens *#7780#

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn hele telefoonboek overzetten naar mijn bluetooth radio (pioneer deh-p65bt). Dit werkt wel 1 voor 1 door het verzenen van visitiekaartjes, maar ik wil graag heel mijn telefoonboek in 1x verzenden (250+).

Weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Even een compleet vCard bestand maken van je telefoonboek en die in één keer verzenden naar je bluetooth radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 16:03:
Ik wil graag mijn hele telefoonboek overzetten naar mijn bluetooth radio (pioneer deh-p65bt). Dit werkt wel 1 voor 1 door het verzenen van visitiekaartjes, maar ik wil graag heel mijn telefoonboek in 1x verzenden (250+).

D'r zit een wizard op waarmee ik via bluetooth alle contacten van oude gsm naar nieuwe heb gehaald, maar ik weet niet of die ook kan 'pushen'. Moet je effe proberen en in de handleiding kijken vrees ik. Zit in elk geval in het scherm waar ook instellingen zitten (rechtsboven)... Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 11:14

Mex

Afgelopen vrijdag een poepbruine E65 op de Duitse Ebay gekocht ter vervanging van mijn E60. Gebruikt er iemand een Parrot CK3100 carkit, werkt dit goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk heb ik een minpuntje gevonden;
de E65 is gevaarlijk in gebruik samen met bakkebaarden! (8>
baardharen willen nog wel eens tussen de kleine knopjes blijven hangen, met alle epileereffecten van dien 7(8)7 _O- 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Hoe crash bestendig is deze telefoon ?

Mijn N70 heeft nog wel eens op de grond gelegen en heeft een paar krasjes maar ja dan had het maar geen telefoon moeten worden, maar hoe groot is de kans dat een slider systeem breekt bij dit toetsen ?

Lijk me iig kleiner als bij de N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Verwijderd schreef op zondag 10 juni 2007 @ 13:30:
[...]

Ik heb momenteel precies hetzelfde, nog geen oplossing voor kunnen vinden.

*gaat de zoekfunctie in dit topic gebruiken*

Oja, heb ook al m'n pukcode mogen gebruiken omdat dat #$&$%&#U toestel zonodig tweetjes moest gaan typen zonder dat ik het doorhad... Lekker :)

Edit: Heb een hele goede oplossing voor het probleem gevonden:

1.Pak het toestel in je linkerhand met het beeldscherm in je handpalm.
2. Geef met je rechterhand een harde klap tegen de achterkant van het toestel

Bij mij werkte het perfect. Gelukkig maar, want ik kon niet eens meer de code voor een hardreset invoeren door die @#^@#$^ toetsen en dictafoon.

Code voor hardreset is trouwens *#7780#
Bij mij is die in die toestand afgeleverd, wordt morgen gelukkig omgeruild voor een nieuwe. De klap werkt overigens niet, noch een hardreset.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf firmware versie 1.0633.18.01 is dit een oude firmware ?

hmm de e65 staat niet eens op de nokia site (firmware update dan)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2007 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:11
ik heb het wel eens eerder voorbij zien komen in deze topic maar ik was er toen ook al n iet verder mee gekomen.

Ik ben nog steeds opzoek naar een mooie houder specifiek voor de e65 in mijn auto. het moet geen actieve zijn (dus dat deze opgeladen word). Maar gewoon een losse houder.
Wie heeft eens wat voorbij zien komen?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Bij de MediaMarkt, die dingetjes voor 10 euro. Hebben een of andere fancy naam, foute verpakking maar de E65 zit er prima in... ook in uitgeschoven modus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer deze site is: http://europe.nokia.com/A4143881
  1. *.SISX versie downloaden (werkt niet, dan *.SIS proberen)
  2. Installeren op je telefoon
  3. Programma opstarten op je tellie
  4. Sync'en met je Pioneer
Zo werkt het iig met symbian op een Parrot

Suc6

baardharen willen nog wel eens tussen de kleine knopjes blijven hangen, met alle epileereffecten van dien 7(8)7 _O- 7(8)7
Inderdaad :P hahaha

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog aan het twijfelen tussen een N80 of E65.
Mijn voorkeur gaat uit naar de E65 want is veel dunner en blijkbaar is de batterij een stuk beter
maar de foto's zijn niet zo goed en er is geen FM radio.
Heeft er iemand suggestie's? eventueel andere merken...
De vereisten zijn Wlan, UTMS, minimaal 2MP foto,...

Ook is het de bedoeling om een Pinnacle PCTV to go Wireless aan te schaffen.
Dat is een toestel die je TV signaal ofwel via internet verstuurd ofwel via het Wifi netwerk in je huis.
Normaal wordt dit gestreamt in Mpeg4 en Mpeg2.
Weet er iemand of ik dit zou kunnen ontvangen op deze Nokia's??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag Tom Tom installeren op mijn nokia E 65. Dit topic doorgespit maar ik stuit nog steeds op een onbeantwoord probleem:

De Nokia E65 wordt niet herkend door activesync. Ik heb e.e.a aangesloten via de USB kabel. Ik gebruik activesync 4.5. Het aparte is dat de computer wel automatisch de foto's vanaf mijn computere haalt. Er is dus wel een verbinding. De Firewall van de computer heb ik al uitgezet.

Wie heeft er nog tips zodat ik een actieve verbinding met activesync krijg. vervolgens kan ik tomtom navigator installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 09:58:
Ik wil graag Tom Tom installeren op mijn nokia E 65. Dit topic doorgespit maar ik stuit nog steeds op een onbeantwoord probleem:

De Nokia E65 wordt niet herkend door activesync. Ik heb e.e.a aangesloten via de USB kabel. Ik gebruik activesync 4.5. Het aparte is dat de computer wel automatisch de foto's vanaf mijn computere haalt. Er is dus wel een verbinding. De Firewall van de computer heb ik al uitgezet.

Wie heeft er nog tips zodat ik een actieve verbinding met activesync krijg. vervolgens kan ik tomtom navigator installeren.
Activesync = Microsoft = Windows CE/Mobile (ik zie hier weinig Nokia/E65/Symbian tussen staan...)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Gutteguttegut schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:08:
[...]
Activesync = Microsoft = Windows CE/Mobile (ik zie hier weinig Nokia/E65/Symbian tussen staan...)
Wat hier dus gezegd word, is dat je Nokia suite moet downloaden (krijg je ook op een cd'tje bij je E65) en dit moet gebruiken om contact te maken met je E65.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

kRiZzZiZ schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:16:
[...]Wat hier dus gezegd word, is dat je Nokia suite moet downloaden (krijg je ook op een cd'tje bij je E65) en dit moet gebruiken om contact te maken met je E65.
:Y

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je met telefoonboek bedoelt je contacten. Ga je naar Contacten dan Opties dan Markeringen aan/uit dan Alle Markeren weer naar Opties dan naar Zenden via bluetooth..hopelijk werkt dit... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2007 @ 09:48:
Ik heb een vraag, ik heb op mijn E65 tom tom mobile 6 v3 er op gezet. En nu loopt hij bij het opstarten vast op het opstartscherm. Hij start niet door. heeft iemand hier een oplossing voor ? :?
Is dit inmiddels verholpen ? en zo ja hoe ?
Ik heb dezelfde versie geinstaleerd, zonder verdere foutmeldingen of problemen.
En de Benelux kaarten versie 6.75 erbij gezet.
Als ik via installatie's op het icoontje van tomtom klik krijg ik een tomtomschermpje met een draaiende wereld bol. Verder niets. Geen foutmelding. (ik heb nog geen ontvanger aangesloten)

[ Voor 31% gewijzigd door flatcoat op 13-06-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 13:37:
[...]

Als je met telefoonboek bedoelt je contacten. Ga je naar Contacten dan Opties dan Markeringen aan/uit dan Alle Markeren weer naar Opties dan naar Zenden via bluetooth..hopelijk werkt dit... :9
Of, een officieel programma van de Nokia site downloaden, zodat de contacten automatisch worden gesyncroniseerd. Nokia Contact Download for Nokia 810 (ook voor deze carkit en parrots)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

handig!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 02:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh..laat ik de vraag anders stellen: Ik heb contact via de usbkabel tussen de PC en E65. Tijdens de setup meldt de wizzard van tom tom dat de machine geen verbinding heeft met de computer. Ik dacht laat ik active sync proberen. dat werkt dus niet zoals hierboven te lezen is. Vervolgens active sync verwijderd en de SD card in laptop gestopt, wizzard gedraaid en wederom zelfde foutmelding. Ik heb allebei de gegevensoverdrachtmodussen gebropbeerd (PC Suiten en "gewone" gegevensoverdracht.

het is mij overigens wel gelukt om de kaarten op de SD card te krijgen. Het lukt mij niet om de applicatie geinstalleerd te krijgen.

graag een tip ...

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Is het ook mogelijk om tijdens een gesprek een geluidssample (bv mp3) af te spelen?
Voor een workshop wil ik bellen met een E65 (of evt N95) en als diegene opneemt een vooropgenomen stuk tekst afspelen. Spoedvraagje ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorick81
  • Laatst online: 22-11-2024
Yorick81 schreef op zondag 10 juni 2007 @ 09:54:
Dag allen,

Ik heb sindskort ook een e65, echt prima toestel alleen merk ik dat als ik naar de gallerij ga en ik selecteer daar bv geluiden de telefoon vast loopt. (Dit gebeurt ook bij video's, afbeeldingen etc.)
Het valt me op de ik via bestandsbeheer gewoon bij de diverse geluiden/afbeeldingen kan komen en ze kan bekijken/luisteren.

Hebben meer mensen last van dit probleem? Of weten jullie misschien een oplossing?

Alvast bedankt!

Groet,

Yorick
Niemand dit zelfde probleem of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yorick81 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 15:07:
[...]

Niemand dit zelfde probleem of een oplossing?
Wat dacht je van: stuur dat ding terug of ga langs een Nokia service point?
Aangezien een telefoon niet vast hoort te lopen en dus de software danwel de hardware brak is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17-09 10:55
Jazzper schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:01:
Is het ook mogelijk om tijdens een gesprek een geluidssample (bv mp3) af te spelen?
Voor een workshop wil ik bellen met een E65 (of evt N95) en als diegene opneemt een vooropgenomen stuk tekst afspelen. Spoedvraagje ;)
volgens mij wel. (is dit btw dezelfde workshop als met die 30 telefoons:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flatcoat schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 18:48:
[...]

Is dit inmiddels verholpen ? en zo ja hoe ?
Ik heb dezelfde versie geinstaleerd, zonder verdere foutmeldingen of problemen.
En de Benelux kaarten versie 6.75 erbij gezet.
Als ik via installatie's op het icoontje van tomtom klik krijg ik een tomtomschermpje met een draaiende wereld bol. Verder niets. Geen foutmelding. (ik heb nog geen ontvanger aangesloten)
Je moet dan nog de systeemmap van tomtom op je sd kaartje zetten en dan daar weer mappen in laden... dan doe ie het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalman
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:29
Ik ben me aan het oriënteren op een nieuwe telefoon, en de E65 staat momenteel bovenaan mijn lijstje. Dit complete topic heb ik al een keer doorgelezen, en nieuwe posts probeer ik ook bij te houden.

Eigenlijk vind ik op dit moment maar 1 minpunt aan de E65: geen HSDPA. Nou vraag ik me alleen af hoe de ervaringen met UMTS zijn qua snelheid. Ik weet dat UMTS theoretisch maximaal 384 kBit/s kan halen, maar hoe ligt de snelheid in de praktijk? Niet dat ik nou serieus ga zitten downloaden, maar ik wil graag fatsoenlijk kunnen surfen/mailen en misschien zo nu en dan een filmpje of audiofile streamen. Graag hoor ik jullie ervaringen met de Internet snelheden op de E65 :)

[ Voor 11% gewijzigd door Metalman op 14-06-2007 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flatcoat
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-11-2021
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:46:
[...]
Je moet dan nog de systeemmap van tomtom op je sd kaartje zetten en dan daar weer mappen in laden... dan doe ie het wel..
Het is gelukt. En ik heb de vrij programeerbare knop ingesteld om met 1 klik naar tomtom te kunnen gaan. Werkt erg handig zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 10:26:
[...]

ehhh..laat ik de vraag anders stellen: Ik heb contact via de usbkabel tussen de PC en E65. Tijdens de setup meldt de wizzard van tom tom dat de machine geen verbinding heeft met de computer. Ik dacht laat ik active sync proberen. dat werkt dus niet zoals hierboven te lezen is. Vervolgens active sync verwijderd en de SD card in laptop gestopt, wizzard gedraaid en wederom zelfde foutmelding. Ik heb allebei de gegevensoverdrachtmodussen gebropbeerd (PC Suiten en "gewone" gegevensoverdracht.

het is mij overigens wel gelukt om de kaarten op de SD card te krijgen. Het lukt mij niet om de applicatie geinstalleerd te krijgen.

graag een tip ...

Theo
Neem contact op met Support van TomTom. Voor de prijs van hun software mogen ze wel helpen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

graag een tip ...
Ik weet niet hoor, misschien is het dat ik nooit windows gebruik dat ik dit niet ken allemaal. Maar van mijn linux computer heb ik gewoon alle benodigde bestanden en kaarten gekopieert naar de SD kaart (systeembestanden wel in de root folder zetten, niet nog extra mapje maken anders krijg je inderdaad alleen dat wereldbolletje) en toen op de telefoon de installatie gedraaid, no problemo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2007 @ 19:47:
:) :) En ik maar denken dat ik de enige was. Deed altijd pijn, dat bellen. Toen keek ik in de spiegel en dacht huh, aan een kant groeien de haren wel minder snel :9

Voor de rest een prima telefoon. Alleen batterij mocht wel iets langer. Ben wel een zware gebruiker, maar dan houdt de telefoon het 2 dgn vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 00:02:
[...]

Ik weet niet hoor, misschien is het dat ik nooit windows gebruik dat ik dit niet ken allemaal. Maar van mijn linux computer heb ik gewoon alle benodigde bestanden en kaarten gekopieert naar de SD kaart (systeembestanden wel in de root folder zetten, niet nog extra mapje maken anders krijg je inderdaad alleen dat wereldbolletje) en toen op de telefoon de installatie gedraaid, no problemo
Idd, zelfde voor mij (wel op windows). Wel voor 6.1, maar ik neem aan dat de jongere generatie nog steeds hetzelfde is

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Merk ik eigenlijk nog verschil met BT 1.2 of 2.0 wat mijn N70 nu heeft.

BT 1.2 ondersteunt ook 2 apparaten (gps en carkit) en kan dus goed overweg met mijn parrot carkit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over de geheugenkaartjes: in mijn instructieboekje staat dat de telefoon zowel het FAT16 als FAT32 systeem ondersteunt.

Als ik de discussies in verschillende andere threads op GoT goed begrepen heb zou dit toestel dan zowel gewone microSD kaarten, als microSDHC aan kunnen (net als de N95, volgens de berichten) ?
Dat biedt perspectief :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:09:
Even over de geheugenkaartjes: in mijn instructieboekje staat dat de telefoon zowel het FAT16 als FAT32 systeem ondersteunt.

Als ik de discussies in verschillende andere threads op GoT goed begrepen heb zou dit toestel dan zowel gewone microSD kaarten, als microSDHC aan kunnen (net als de N95, volgens de berichten) ?
Dat biedt perspectief :9~
Heb hem gestest met de nieuwe 4gb micro kaart ook een microSDHC, maar die pakte hij helaas niet :S
N95 is op dit moment de enige die die kaart ondersteund :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het volgende probleem;
Mijn E65 maakt automatisch een gegevens verbinding, het maakt niet uit of ik de telefoon in "dual" of "gsm" stand heb staan. In de dual stand maakt ie een UMTS-gegevensverbinding en in de gsm stand een EGPRS-gegevensverbinding.
Als ik bij actieve verbindingen deze verbinding verbreek maakt de telefoon automatisch binnen een aantal seconde opnieuw verbinding. Waar/hoe kan ik dit ongedaan maken?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Dan staat in je instellingen wellicht dat ie altijd verbinding moet houden. Daar kun je het uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had dit al geprobeerd en dat werkte niet omdat de verbinding openstaat. Hier nu nog weer eens na gekeken en eens geprobeerd om eerst de telefoon op offline te zetten. Op dat moment verbrak ie alle verbindingen en kon ik de instelling veranderen. Hierna weer online gezet en alles werkt weer hoe ik het wil (dus zonder de hele tijd een UMTS verbinding te hebben).

Iig bedankt voor de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplaadprobleem?

Ben gewend dat mijn gsm's als ze aan staan en ik ze dan aansluit op de lader dat ze dan gewoon aan blijven.
Met m'n E65 lijkt het erop dat als ik daarmee hetzelfde doe dat de gsm zichzelf dan uitzet of een soort van reboot.
Als de E65 uit staat en ik ga hem laden dan lijkt het erop dat ie zichzelf tot wel 5x of zo reboot.
Na het laden moet ik hem zowat altijd weer aan zetten.
Praktisch gesproken ben ik dan dus niet bereikbaar tijdens het laden.
Batterij wordt tijdens het laden ook belachelijk warm in vergelijk met andere gsm's.

Lijkt me niet normaal dat ie zichzelf altijd uitzet tijdens het laden.
Flink balen, heb 't idee dat d'r wat mee is en snel omruilen gaat niet meer.

Wie weet wat er aan de hand is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de E65 van mn pa aan de pc hang dan blijft hij de hele tijd met een ballonnetje nieuwe hardware komen. Echt elke seconde komt hetzelfde ballonnetje, maar verder kun je er dus niet mee werken. Herkent iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:03:
Als ik de E65 van mn pa aan de pc hang dan blijft hij de hele tijd met een ballonnetje nieuwe hardware komen. Echt elke seconde komt hetzelfde ballonnetje, maar verder kun je er dus niet mee werken. Herkent iemand dit?
heb exact hetzelfde probleem.
dacht al dat het aan mijn pc-configuratie lag.
ik kan er overigens wel mee werken, alleen blijft pc zeggen dat hij nieuwe hardware blijft vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2007 @ 20:03:
Yep, er zijn meer mensen die dit probleem hebben.

Op het werk zetten we via PC-Suite verschillende programma's voor klanten op de telefoons, en bij ongeveer 1 op de 100 toestellen krijgen we dit zelfde verschijnsel...
In de startpost van het N95 topic wordt verwezen naar deze pagina voor een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flatcoat schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:03:
[...]

Het is gelukt. En ik heb de vrij programeerbare knop ingesteld om met 1 klik naar tomtom te kunnen gaan. Werkt erg handig zo.
Hee, kun je me zeggen hoe? Ik heb de files gekopieerd naar me SD kaartje. Het tomtom bestand via bestands beheer in me telefoon gezocht en daarna laten installeren. Maar hij geeft een certificaat foutmelding. Terwijl het toch echt voor symbian S60 is. Snap er niks van. Dit had ik gister ook met met het installeren van theme's toen gaf me phone ook al deze foutmelding. Certificaat fout! OOk dit waren gewoon symbian S60 3rd edition thema's.
Heeft iemand een idee hier??

Greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 00:26:
Joepie het is gelukt Tom tom staat erop en werkt fantastisch!Maar heb fantastische hulp gekregen.Jullie ook bedankt!grtz
Hoi Voskevos,

zou jij mij misschien weer kunnen helpen dan?? Kom er ook niet meer uit! 8)7 Ik zie ze al bijna vliegen en zometeen ook nog me E65 maar dan het raam uit!!!! ;)
Thanx a lot alvast.

Greetz Neosto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Ik heb dit toestel zojuist besteld :)

Ik hoop hem einde van de week te hebben, van de week vast een 2gb micro sd kaartje halen, zijn bepaalde merken nog aan of af te raden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee probleem gevonden m.b.t. TomTom. Zat h'm in de certificaten en die stond niet op "alles"
DUHHHH. Sorry hoor guys voor deze domme postings. 8)7 |:(

Laterssssss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:49
Vraagje:

Hoe is de firmware van de E65? Zijn er veel algemene problemen?

Ik twijfel tussen de N73 en de E65. Ik lees nogal eens dat de N73 nogal wat probleempjes met de firmware heeft. Hoe is dit met de E65? Iemand problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Ik heb met telefoon de 28e mei ingeleverd bij de phonehouse om de toetsenbordverlichting te maken. Ik weet dat hij 4 juni naar Nokia is gestuurd en sindsdien heeft de Phonehouse er geen zicht meer op :s

Pfffff hoe lang zou ik nog moeten wachten :(

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Laatst online: 12-09 21:54

tijmeng

Panasonic 7J

wat en goddelijke telefoon. Alles werkt gewoon top. Lekker shypen enz..

Mn vriendin heeft m en ik heb de SE P990i.. en om heel eerlijk te zijn ben ik af en toe wel een beetje jaloers op de solide software enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik je een USB-hub?????? Zo ja sluit 'm eens rechtstreeks op de USB poort aan en dan alle andere USB apparaten verwijderen. Ik had dat probleem nl. met mijn PDA. Daarna werkte het perfect.
[...]

graag een tip ...

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

kRiZzZiZ schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:28:
Ik heb met telefoon de 28e mei ingeleverd bij de phonehouse om de toetsenbordverlichting te maken. Ik weet dat hij 4 juni naar Nokia is gestuurd en sindsdien heeft de Phonehouse er geen zicht meer op :s

Pfffff hoe lang zou ik nog moeten wachten :(
Ik heb de mijne op 23 mei bij Teleworld ingeleverd voor dezelfde klacht en ik heb m nog niet terug.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar

Belgar

MarkW800i schreef op zondag 17 juni 2007 @ 11:33:
[...]

Heb hem gestest met de nieuwe 4gb micro kaart ook een microSDHC, maar die pakte hij helaas niet :S
N95 is op dit moment de enige die die kaart ondersteund :/
In de handleiding staat ook specifiek dat alleen kaarten tot 2gb ondersteund worden. Of dit softwarematig is of de cardreader weet ik niet.

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
als je van die 4gb 2 partities(kan dit (?) ) maakt van 2gb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Weet iemand hoe ik mijn mailbox moet instellen om via mijn wifi thuis mijn e-mails te kunnen bekijken via mijn berichten? (dus niet via de browser of opera ofzo)

Ik heb al wat gezocht maar vind niks :(

[ Voor 17% gewijzigd door Lima op 20-06-2007 18:07 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ja via je berichten en dan email

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

M@cer schreef op woensdag 20 juni 2007 @ 20:15:
Ja via je berichten en dan email
ja dat weet ik wel maar wat moet ik ivullen bij gebruikersnaam? mijn email adres ofzo?
Ik weet gwn niet wat ik overal moet invullen.

ps: wat gebruiken jullie om filmpjes te hercoderen vor op je gsm , welke prog (super heb ik al) , welke coed, welke player op je gsm..?Want ik heb al met ImToo gehercodeerd maar als ik .avi of .divx kies, hij speelt het niet af :(
ik heb mobile divx player geinstalleerd op men telefoon.

[ Voor 15% gewijzigd door Lima op 20-06-2007 20:32 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hetzelfde wat je hebt ingevoerd in bv je outlook. Wat je gebruikersnaam en wachtwoord is zou alleen jij moeten weten.

Je mailserver ed zou je ook van je provider moeten hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima

Lima

Techno>Music

Ow sorry, kwas vergeten melden dat ik dit met hotmail wil doen :$

Techno>Music

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.