Ik kan vanvond wel even testen met een BT GPS en BT headset.wd200 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:00:Dus mijn vraag aan jullie wie heeft de N70 al getest met gps ontvanger en een carkit en hoe bevalt dit ?
Ik heb geen last van echo's.Le-BenZ schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:02:Als ik op verschillende sites rondkijk lees ik dat de belkwaliteit te wensen overlaat. Wie heeft slechte ervaringen met het bellen met de E65?
Ik heb jaren Nokia telefoons gehad maar sinds twee jaar gebruik ik nu SE. Ik heb niets aan te merken op de kwaliteit van het geluid en de ontvangst van mijn K750i. De 'echo' die in sommige reviews naar voren komt bij de E 65 kan ik me wel herinneren van oudere nokia toestellen. Wie heeft hier nog steeds last van?
Daarnaast wordt het mij niet duidelijk of er inderdaad A2DP op de E65 aanwezig is. Wie kan mij daar een duidelijk antwoord op geven....
Als ik hier op tweakers rondkijk zijn bijna alle gebruikers erg tevreden....Zijn er ook voormalige SE gebruikers die spijt hebben van hun keuze?
Er is geen A2DP aanwezig op deze telefoon. Ik hoop dat dat in een firmware update er wel inkomt.
The birds turned into The Flying Dutchmen!