Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.742 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

wd200 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:00:Dus mijn vraag aan jullie wie heeft de N70 al getest met gps ontvanger en een carkit en hoe bevalt dit ?
Ik kan vanvond wel even testen met een BT GPS en BT headset.
Le-BenZ schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:02:Als ik op verschillende sites rondkijk lees ik dat de belkwaliteit te wensen overlaat. Wie heeft slechte ervaringen met het bellen met de E65?

Ik heb jaren Nokia telefoons gehad maar sinds twee jaar gebruik ik nu SE. Ik heb niets aan te merken op de kwaliteit van het geluid en de ontvangst van mijn K750i. De 'echo' die in sommige reviews naar voren komt bij de E 65 kan ik me wel herinneren van oudere nokia toestellen. Wie heeft hier nog steeds last van?

Daarnaast wordt het mij niet duidelijk of er inderdaad A2DP op de E65 aanwezig is. Wie kan mij daar een duidelijk antwoord op geven....

Als ik hier op tweakers rondkijk zijn bijna alle gebruikers erg tevreden....Zijn er ook voormalige SE gebruikers die spijt hebben van hun keuze?
Ik heb geen last van echo's.
Er is geen A2DP aanwezig op deze telefoon. Ik hoop dat dat in een firmware update er wel inkomt.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:13
Gutteguttegut schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:28:
[...]
ik bedoelde natuurlijk de E65 ipv N70 zoals in mijn post.

ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2011
Gutteguttegut schreef op donderdag 19 april 2007 @ 15:28:
[...]

[...]
Ik heb geen last van echo's.
Er is geen A2DP aanwezig op deze telefoon. Ik hoop dat dat in een firmware update er wel inkomt.
thanks voor je antwoord.

Is het mogelijk deze firmware zelf te upgraden of moet je daarvoor naar een servicepoint? Bij SE bestaat het gevaar dat je toestel crashed en dan is het niet meer te gebruiken

Never Underestimate the Predictability of Stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Le-BenZ schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:39:
[...]Is het mogelijk deze firmware zelf te upgraden of moet je daarvoor naar een servicepoint? Bij SE bestaat het gevaar dat je toestel crashed en dan is het niet meer te gebruiken
Je hoeft etgenwoordig niet meer langs een service point, ook de E65 kun je via de nokia site updaten...als er een firmware update is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

wd200 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 13:00:Dus mijn vraag aan jullie wie heeft de E65 al getest met gps ontvanger en een carkit en hoe bevalt dit ?
wd200 schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:02:
[...]ik bedoelde natuurlijk de E65 ipv N70 zoals in mijn post.

ik ben benieuwd :)
Ok, ik heb het net getest.
Een Adapt BT AD-300 Afbeeldingslocatie: https://www.handit.de/_gif/bilder/Adapt_BT-GPS-16K_h90.jpg samen met een Abe BT20S Afbeeldingslocatie: http://www.heise.de/mobil/bluetooth/db/images/140_Pixel/Vivanco_BT20s.jpg.

En het werkt prima.
TomTom vertelde mij precies waar ik heen moest door mn headset en de navigatie gaf ook het juiste adres aan.

Ik heb het even getest dus weet (nog) niet of het ook blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:12
Gutteguttegut schreef op donderdag 19 april 2007 @ 16:58:
[...]
Je hoeft etgenwoordig niet meer langs een service point, ook de E65 kun je via de nokia site updaten...als er een firmware update is.
Ik heb via update phone software op PC suite op de nokia site gekeken, maar daar staat de E65 niet tussen. betekent dat dat er nog geen firmware updates zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-09 17:18

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik heb de sprong ook maar gewaagd en ben sinds gisteren de blije bezitter van een _/-\o_ Mocca E65 _/-\o_ . (Mijn Siemens SL55 overleedt gisteren vrij plotseling)
Dit is mijn eerste Nokia sinds de 8310, dus de nieuwe menu's zijn wel wennen (zeker met de gigantische hoeveelheid mogelijkheden die dit ding biedt !)

Heb m gisteren bij de Debitel shop in Breda gehaald (had de laatste :D). Tweejarig abbo van 20 euri (150 belminuten of 300 smsjes) en dan is ie gratis
(moest hiervoor overigens wel verwijzen naar de website --> http://shop.debitel.nl/es...infoprd=ejboxJsHsSuMdnBuC )

Korte eerste indruk;
Plus:
- Enorm mooi scherm
- Supersnelle response in menu's (vorige foon was Siemens SL55 en die is traaaaaaag. Ook mijn Orange SPV C500 (WM5) kan hier niet aan tippen)
- Super Wlan client, was binnen no time online (zowel thuis als op het werk) Dit vergeleken met de WLan client die MS in Windows Mobile duwt (hoewel; ook op de Nokia zie je niet wat er gebeurd ;) ) Maar ja het werkt meteen dus als je niet _hoeft_ te troubleshooten is dat ook niet zo erg)
- Zeer fijne browser. VInd alleen Opera Mobile fijner, maar die is betaald. Internet Explorer voor PocketPC s.ck my balls :D
- Taskmanager
- Programma's die sluiten als je ze afsluit (itt Windows Mobile)

Min:
- Geen mogelijkheid tot autolock van toetsen mbv slide !? (krijg steeds vraag wilt u toetsen vergrendelen... JA !!!!!!) Ik neem aan dat dit komt omdat Nokia nog niet zo lang slide phones in het assortiment heeft. Mijn SL55 is daar veel 'slimmer' in (bv ook automatisch afsluiten van het programma dat openstaat kan. Ik heb niet eens een slide menu kunnen ontdekken in deze foon)
- de grootte (zoals gezegd kom van de sl55 af en die was toch wel een stuk handzamer ook al was ie dan dikker)
- Heel weinig programma's te vinden in vergelijking met Windows Mobile
- Geen spellen !?
- maar 2 (imo lelijke) thema's
- Erg onduidelijke handleiding (was dit altijd al zo bij Nokia ? Dit is nl de eerste Nokia waar ik de handleiding überhaupt voor nodig had)
- Waardeloze foto's binnen (laat die cams toch uit GSM's....)
- Nokia PC Suite, nog meer rommel op mijn PC... Had liever gewoon de phone gebrowsed en daarmee klaar :)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Vintendo schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 08:58:
[...]Ik heb via update phone software op PC suite op de nokia site gekeken, maar daar staat de E65 niet tussen. betekent dat dat er nog geen firmware updates zijn?
Klopt :)
Tomba schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:07:Min:
- Geen mogelijkheid tot autolock van toetsen mbv slide !? (krijg steeds vraag wilt u toetsen vergrendelen... JA !!!!!!) Ik neem aan dat dit komt omdat Nokia nog niet zo lang slide phones in het assortiment heeft. Mijn SL55 is daar veel 'slimmer' in (bv ook automatisch afsluiten van het programma dat openstaat kan. Ik heb niet eens een slide menu kunnen ontdekken in deze foon)
Ik gebruik hier Best Keylocker en die doet het wel voor je :)
- de grootte (zoals gezegd kom van de sl55 af en die was toch wel een stuk handzamer ook al was ie dan dikker)
- Heel weinig programma's te vinden in vergelijking met Windows Mobile
Dat is apart? Ik kan als ik google op Sybian S60 heel erg veel 3rd gen software vinden.
- Geen spellen !?
Zie vorig antwoord. ;)
- maar 2 (imo lelijke) thema's
Nogmaals zie hierboven. ;)
- Erg onduidelijke handleiding (was dit altijd al zo bij Nokia ? Dit is nl de eerste Nokia waar ik de handleiding überhaupt voor nodig had)
Mee eens maar de telefoon wordt snel veel duidelijker.
- Waardeloze foto's binnen (laat die cams toch uit GSM's....)
Ook mee eens, erg veel ruis ook op buiten foto's...maar ik heb met NeatImage toch een erg mooi resultaat behaald.
- Nokia PC Suite, nog meer rommel op mijn PC... Had liever gewoon de phone gebrowsed en daarmee klaar :)
Dat phone browsen kan ook, het is gewoon een "USB stick" :) ook installeren van applicaties en games kan op die manier. Gewoon kopieren naar je E65 en daar opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gutteguttegut schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:40:
[...]
Ik gebruik hier Best Keylocker en die doet het wel voor je :)
Zie ik het goed dat dit een betaald prog is ? Wel jammer dan, lijkt me een vrij basic functie :?
[...]
Dat is apart? Ik kan als ik google op Sybian S60 heel erg veel 3rd gen software vinden.
Ok ik had wellicht moeten zeggen 'in vergelijking met windows mobile' want daar is echt debiel veel voor te vinden. Wellicht heb ik de juiste sites ook nog niet gevonden >:)
Had eigenlijk alleen even gauw gezocht op newzbin en vond maar 2 hits op Symbian ;)
[...]
Zie vorig antwoord. ;)
Tsja geen spellen vind ik toch een beetje raar, had op zijn minst Snake verwacht :D
[...]
Nogmaals zie hierboven. ;)
Heb je een site waar ik themes kan downloaden dan voor E65 ? Kwam alleen betaalde sites tegen gisteren :) (om 1u 's nachts dus was nie helemaal meer wakker :z )
[...]
Mee eens maar de telefoon wordt snel veel duidelijker.
De foon zelf is idd zelf vrij duidelijk, maar de handleiding viel me erg tegen :D
[...]
Ook mee eens, erg veel ruis ook op buiten foto's...maar ik heb met NeatImage toch een erg mooi resultaat behaald.
Ga ik eens naar kijken, maja eigenlijk fotografeer ik toch niet met een GSM so wtf ;) (heb mijn GSM om mee te .... bellen :D)
[...]
Dat phone browsen kan ook, het is gewoon een "USB stick" :) ook installeren van applicaties en games kan op die manier. Gewoon kopieren naar je E65 en daar opstarten.
Huh ? Hoe krijg ik dat voor elkaar ? heb m aangesloten op USB en toen vroeg Windows om drivers. Vervolgens heb ik PC Suite maar geinstalleerd en toen werkte t (al crashte PCSuite op de installatie van een SIS bestand)

Voor de duidelijkheid; ik ben ZEER tevreden met de telefoon. De dingen die ik aanstip zijn de spreekwoordelijke spijkers op laag water zoeken :D (de grootte went hopelijk snel en de overige zaken lig ik totaal niet wakker van :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Ik heb gekeken voor het toestel bij verlenging van mij flex 30 voor 2 jaar kost die 5 euro.

maar eigenlijk wil ik graag naar vodafone toe ivm de sms blox :)
ik sms ongeveer 600 per maand dure hobby anders :p
bellen nou als ik elke dag 2 min. bel is het veel.

Maar hij is bij vodafone nog al prijzig. 2 jaar basis 22.50 voor 81 euro.
en dan vraag ik me af of die simlock vrij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

wd200 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:17:
Ik heb gekeken voor het toestel bij verlenging van mij flex 30 voor 2 jaar kost die 5 euro.

maar eigenlijk wil ik graag naar vodafone toe ivm de sms blox :)
ik sms ongeveer 600 per maand dure hobby anders :p
bellen nou als ik elke dag 2 min. bel is het veel.

Maar hij is bij vodafone nog al prijzig. 2 jaar basis 22.50 voor 81 euro.
en dan vraag ik me af of die simlock vrij is.
Anders neem je er een 1jarig sim only abbo bij van vodafone. Kost die ipv 22,50 maar 7,50 en daar kun je ook gewoon Blox op afsluiten.
(zie http://onlinewinkel.vodaf...SIMst&custom_abo=avns22v1) en dan een abbo bij debitel zoals ik ook afgenomen heb of bij t-mobile verlengen als je dat liever doet, zodat je daar de foon bij krijgt. (Ik heb zelf dezelfde constructie Sim only van Vodafone 50 voor 19,95 pmnd en een debitel abbo erbij voor de foon)

Overigens had ik al gezegd dat die browser echt ruled ? http://www.hattrick.org, http://gathering.tweakers.net; het werkt allemaal :D (kan ik van IE voor PPC niet zeggen)
(en 2 jaar garantie is ook niet verkeerd :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hmmm das minder. Ben het afgelopen uur aan het spelen geweest met de Nokia Browser maar inmiddels al 5x gehad dat ik ineens terug was op het beginscherm |:( (waarbij de browser niet meer openstond) Iemand anders ook deze ervaring en een eventuele oplossing ?

Ben aant browsen via een Linksys 802.11g APtje. Met mijn HP AP420 thuis had ik nergens last van (zit nu op werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tomba schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 10:05:
Zie ik het goed dat dit een betaald prog is ? Wel jammer dan, lijkt me een vrij basic functie :?
Ja >:)
Tsja geen spellen vind ik toch een beetje raar, had op zijn minst Snake verwacht :D
Wees blij dat er geen ruimte vervuild spel als snake op staat :9
Heb je een site waar ik themes kan downloaden dan voor E65 ? Kwam alleen betaalde sites tegen gisteren :) (om 1u 's nachts dus was nie helemaal meer wakker :z )
Ik zit nu op mn werk maar thuis heb ik heel wat linkjes...alleen niet allemaal even duidelijk of ik ze hier mag posten.
Huh ? Hoe krijg ik dat voor elkaar ? heb m aangesloten op USB en toen vroeg Windows om drivers. Vervolgens heb ik PC Suite maar geinstalleerd en toen werkte t (al crashte PCSuite op de installatie van een SIS bestand)
Hmmm..je hebt gelijk ik heb de PC Suite geinstalleerd en juist daarom kan ik mn E65 als USB stick gebruiken. Ik heb nog geen vastlopers gehad met PC Suite, zowel op mn laptop als op mn desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
ik vind zelf de telefoon browser van opera beter:http://www.operamini.com

De e65 staat niet in de lijst van telefoons maar ik heb die van de N73 gedownload, is ook een symbian foon en ook een 240 × 320 resolutie, die doet het geweldig.

Geweldige telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Das jammer :X Maar goed dan maar iedere keer op Ja rammen.
[...]
Wees blij dat er geen ruimte vervuild spel als snake op staat :9
Ik vind Snake nog steeds een van de leukste spellen op een mobi (op Worms World Party na op mijn Windows Mobile phone. Is Worms er toevallig ook voor Symbian ?) Had m er dus graag opgehad :)
[...]
Ik zit nu op mn werk maar thuis heb ik heel wat linkjes...alleen niet allemaal even duidelijk of ik ze hier mag posten.
Eventueel zou je me eens kunnen mailen op nokia-e65@btentertainment.ALLEENHAMnl ?
(wel even ALLEENHAM weghalen :D Zou je iig zeer erkentelijk zijn _/-\o_ )
[...]
Hmmm..je hebt gelijk ik heb de PC Suite geinstalleerd en juist daarom kan ik mn E65 als USB stick gebruiken. Ik heb nog geen vastlopers gehad met PC Suite, zowel op mn laptop als op mn desktop...
LOL dat verklaart het dan ;) Vanavond eens testen dan !

Iemand trouwens nog tips qua ringtone ? (Heb er nu Mary Go Wild van Grooveyard opstaan die klinkt wel erg lekker zeg :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tomba schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:24:
Ik vind Snake nog steeds een van de leukste spellen op een mobi (op Worms World Party na op mijn Windows Mobile phone. Is Worms er toevallig ook voor Symbian ?) Had m er dus graag opgehad :)
Ik heb worms gezien op 240x320 maar ik dacht wel een Java versie (kan vanavond checken).
Eventueel zou je me eens kunnen mailen op nokia-e65@btentertainment.ALLEENHAMnl ?
(wel even ALLEENHAM weghalen :D Zou je iig zeer erkentelijk zijn _/-\o_ )
Komt goed.
Iemand trouwens nog tips qua ringtone ? (Heb er nu Mary Go Wild van Grooveyard opstaan die klinkt wel erg lekker zeg :D)
Ik heb de standaard Nokia Optimus.aac in gebruik. Als wekker heb ik de opstart tune van mn Sony Aibo ERS-7 Mind 1 opstart tune gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vintendo schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:16:
ik vind zelf de telefoon browser van opera beter:http://www.operamini.com

De e65 staat niet in de lijst van telefoons maar ik heb die van de N73 gedownload, is ook een symbian foon en ook een 240 × 320 resolutie, die doet het geweldig.

Geweldige telefoon
Ben het hier mee eens, ik quote mezelf maar even:
Tomba schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:07:
[..]
Plus:
[..]]
- Zeer fijne browser. VInd alleen Opera Mobile fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
en dan quote ik jou weer:P
VInd alleen Opera Mobile fijner, maar die is betaald
ik heb hem gewoon gratis gedownload. Opera Mini is gratis en opera Mobile is betaald:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vintendo schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:41:
en dan quote ik jou weer:P

[...]

ik heb hem gewoon gratis gedownload. Opera Mini is gratis en opera Mobile is betaald:P
Touché :) Had niet goed gelezen ;)

Zit nu effe te kijken; wat is eigenlijk het verschil tussen Opera Mini en Opera Mobile ? Iemand ervaring met Opera Mobile voor S60 ? Die van Windows Mobile (en gewone Windows ;)) rules iig imo :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Hey das leuk. Birdstep SmartConnect is gratis te downloaden (http://www.birdstep.com/products/template.php?contentID=3 ziet er veelbelovend uit !

edit:

GRRRRROMMM, de TRIAL is gratis ja. Irritant :(

[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 20-04-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tomba schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:12:
Hey das leuk. Birdstep SmartConnect is gratis te downloaden (http://www.birdstep.com/products/template.php?contentID=3 ziet er veelbelovend uit !
Dat zou wel een hele mooie zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gutteguttegut schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:15:
[...]
Dat zou wel een hele mooie zijn!
Zou inderdaad maar tis gewoon een trial :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Effe een quick question:

Ik wil er een MicroSD gaan bestellen, werkt elk kaartje of moet ik een specifiek merk kiezen ? (wil graag een 2GB aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Tomba schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:57:
Effe een quick question:

Ik wil er een MicroSD gaan bestellen, werkt elk kaartje of moet ik een specifiek merk kiezen ? (wil graag een 2GB aanschaffen)
Ik heb een standaard Sandisk, werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gutteguttegut schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 12:58:
[...]
Ik heb een standaard Sandisk, werkt prima.
Mooi :) Dank ! Ga m direct bestellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Gutteguttegut schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 11:30:
[...]
Ik heb worms gezien op 240x320 maar ik dacht wel een Java versie (kan vanavond checken).
Ik hoor t graag van je :)
[...]
Komt goed.
Dank !
[...]
Ik heb de standaard Nokia Optimus.aac in gebruik. Als wekker heb ik de opstart tune van mn Sony Aibo ERS-7 Mind 1 opstart tune gebruikt ;)
Hehehe Sony Aibo rules ;) Al is deze foon ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld maar helaas geen werkend antwoord op gekregen daarom nog eens, wie weet.
Als je via contacten iemand gaat bellen krijg je de keuze: spraakoproep of video-oproep.
Kan je ergens instellen dat de E65 niet meer om die video-oproep vraagt?
Ik heb al geprobeerd om de telefoon op alleen GSM te zetten i.p.v. dual mode of UMTS. Dit had niet het gewenste effect.
Heeft iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi ik ben van pan om deze telefoon ook te kopen, alleen staat er bij dat er standaart in de doos een hs-5 koptelefoon zit dit is een mono koptelefoon met maar een oortje . Nu is de vraag of ik ook een stereo hoodtelefoon hiervoor kan aanschaffen zoals bijvoorbeeld hs-23. Op de site van nokia kan ik hier niks over vinden maar misschien weten jullie dat?

Alvast bedankt,
Luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-09 18:03

Maverick2001

Never look back

Nog een tipje voor de mensen met een Mac icm de E65 voor Isync, via http://europe.nokia.com/mac/isync/ kan je een upgrade downloaden zodat je ook met je mac een Sync kan doen!

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ge1949 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:02:
Ik heb deze vraag al eens eerder gesteld maar helaas geen werkend antwoord op gekregen daarom nog eens, wie weet.
Als je via contacten iemand gaat bellen krijg je de keuze: spraakoproep of video-oproep.
Kan je ergens instellen dat de E65 niet meer om die video-oproep vraagt?
Ik heb al geprobeerd om de telefoon op alleen GSM te zetten i.p.v. dual mode of UMTS. Dit had niet het gewenste effect.
Heeft iemand een idee???
Ik denk gewoon niet dat dat in deze firmware mogelijk is. Afwachten dus of het ooit in de toekomst veranderd.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:04:
Hoi ik ben van pan om deze telefoon ook te kopen, alleen staat er bij dat er standaart in de doos een hs-5 koptelefoon zit dit is een mono koptelefoon met maar een oortje . Nu is de vraag of ik ook een stereo hoodtelefoon hiervoor kan aanschaffen zoals bijvoorbeeld hs-23. Op de site van nokia kan ik hier niks over vinden maar misschien weten jullie dat?

Alvast bedankt,
Luke
De HS-23 weet ik niet ik heb zelf een AD-41 icm HS-21 (is een set van Nokia zelf) en dat werkt perfect, voordeel is ook dat je je eigen koptelefoon in de AD-41 kunt steken. Voor plaatje zie eerder in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:04:

Alvast bedankt,
Luke
Als je een naam wil bellen uit je telefooboek, dan selecteer je de naam en druk je op de groene knop. Dan beltie direct, zonder de vraag wat voro gesprek je wilt opstarten.... Tis niet je oplossing, maar was voor mij ook even wennen.

Ik ben overgestapt van de SE W800 naar deze telefoon. Nadelen zijn: Geen flits, minder multimedia apparaat, alhoewel de software mogelijkheden dit weer goedmaken.

Verder top apparaatje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
Ik zie trouwens op : http://www.typhone.nl/gsm...nokia-e65-red.html#review dat ze het hebben over een FM radio en stereo speakers? Ik kan de radio nergens vinden, en zie maar 1 uitgang voor 1 speaker van de zijkant........ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Laatst online: 14-09 10:30
Ben aan het twijfelen tussen de Nokia E65 en de HTC S710.

Het gaat mij om goed te kunnen internetten (WLAN).
Gebruik maken van VOIP via WLAN (Voipbuster)
Snelheid in gebruik van de Smartphone
Video streaming (ook bijv. mobile media center), is ? dit mogelijk bij de E65

Ben ook benieuwd welke phone de beste pics maakt.

Welke moet ik kiezen ?
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sattertje schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 09:15:
Ben aan het twijfelen tussen de Nokia E65 en de HTC S710.

Het gaat mij om goed te kunnen internetten (WLAN).
Gebruik maken van VOIP via WLAN (Voipbuster)
Snelheid in gebruik van de Smartphone
Video streaming (ook bijv. mobile media center), is ? dit mogelijk bij de E65

Ben ook benieuwd welke phone de beste pics maakt.

Welke moet ik kiezen ?
Thanks
Je bent hier bezig appels met peren te vergelijken.

De HTC heeft natuurlijk meer mogelijkheden op gebied van media, er zijn veel meer multimedia applicaties beschikbaar voor Windows Mobile.
De Nokia is gericht op zakelijke gebruikers die het vooral moeten hebben van conferentiegesprekken, Blackberry pushmail, handsfree bellen ed.
Qua WLAN zullen beide toestellen redelijk hetzelfde functioneren, alleen heeft de HTC natuurlijk een groter scherm, en een fullsize keyboard.
De Nokia heeft een ingebouwde SIP client waarmee je via VoipBuster kan bellen, bij de HTC moet je daarvoor een apart programma zoeken en elke keer starten als je wil bellen. Met de Nokia gaat dit dus veel simpeler.
De camera zal van beide toestellen drie keer niks zijn, het zijn telefoons, geen camera's.
Plus dingen als autofocus ed ontbreken.
De HTC is trouwens EDGE only, de Nokia kan ook UMTS aan.

Verwacht van de Nokia meer kwaliteit en van de HTC meer kwantiteit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Kelfox, bedankt!!
Dat werkt inderdaad, even wennen maar ja het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om aan een in het buitenland gekochte E65 een textcompletion (T9) taal toe te voegen? (de mijne heeft geen Nederlands)
Ik weet dat ze dit bij een servicepunt kunnen doen maar doe het liever zelf.
Weet iemand wat het bij een servicepunt kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heee.. ik heb nog een vraagje, het lukte me niet om via wifi te internetten. De telefoon vind mijn internet en geef de web key in die keurt hij goed. op mijn scherm staat luke gevonden(zo het mijn netwerk) alleen als ik de browser aanklik en iets wil bezoeken gefet hij de melding nadat er een melding komt van er wor verbinding gelegd met luke dan is het even weg en dan krijg ik de foutmelfing Web:geen reactie van gateway. Wat is probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:28:
Heee.. ik heb nog een vraagje, het lukte me niet om via wifi te internetten. De telefoon vind mijn internet en geef de web key in die keurt hij goed. op mijn scherm staat luke gevonden(zo het mijn netwerk) alleen als ik de browser aanklik en iets wil bezoeken gefet hij de melding nadat er een melding komt van er wor verbinding gelegd met luke dan is het even weg en dan krijg ik de foutmelfing Web:geen reactie van gateway. Wat is probleem ?
Toch een routerprobleem neem ik aan. Ik gebruik normaal geen wifi, maar heb wel een wifi router staan. In het begin kreeg ik dezelfde foutmelding, bleek dat ik de DNS handmatig had staan op een verkeerd ip-adres. Was ooit ingezet vanwege een testopstelling.

Kan je wel met een ander apparaat internetten via dat accesspoint? En volgens mij kan deze nokia alleen WEP aan, geen WPA etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Heren. Bedankt voor de mail :) You know who you are ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 17:28:
Toevallig vergeten je MAC adres aan te 'toegestane lijst' toe te voegen ? (MAC adres staat op de barcode sticker op de doos in case you need it) Dat was het probleem bij mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
Btw de e65 ondersteunt wel wpa. Ik log thuis in op een router met WPA beveiliging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Ik ben er al eerder over begonnen maar nog geen antwoord gevonden.

Ik kan wel een eigen ringtone toewijzen maar dan doet ie dat voor alle profielen.

Wat ik eigenlijk wil is dat ik vanuit de profiel instellingen bij de beltoon kan scrollen door mijn eigen ringtones... maar ik kan nergens een optie vinden hoe ik dat doe,

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op zondag 22 april 2007 @ 13:49:
Ik ben er al eerder over begonnen maar nog geen antwoord gevonden.

Ik kan wel een eigen ringtone toewijzen maar dan doet ie dat voor alle profielen.

Wat ik eigenlijk wil is dat ik vanuit de profiel instellingen bij de beltoon kan scrollen door mijn eigen ringtones... maar ik kan nergens een optie vinden hoe ik dat doe,
Ga naar Profielen, kies het profiel dat je wil aanpassen, druk op Aanpassen, ga naar Beltoon, en als het goed is staan in dat lijstje alle geluidsbestanden op je telefoon, mp3's included.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 14:03:
[...]

Ga naar Profielen, kies het profiel dat je wil aanpassen, druk op Aanpassen, ga naar Beltoon, en als het goed is staan in dat lijstje alle geluidsbestanden op je telefoon, mp3's included.
Nope, bij mij staan alleen de standaard AAC bestandjes erin.. geen mp3-tjes ..

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maverick2001 schreef op zondag 22 april 2007 @ 15:36:
[...]Nope, bij mij staan alleen de standaard AAC bestandjes erin.. geen mp3-tjes ..
Bij mij laat ie ook alle mp3 bestanden zien....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Heb je in je Muziekspeler bij optie Muziekbibliotheek dan weer optie Muziekbibliotheek bijwerken gedaan? Dat vergeet ik zelf nl. nog weleens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vintendo schreef op zondag 22 april 2007 @ 12:30:
Btw de e65 ondersteunt wel wpa. Ik log thuis in op een router met WPA beveiliging
Same here :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
[...]

same here, en ze staan wel allemaal in mijn muziekbibliotheek.

Is er nog een goede gratis video converter die filmpjes kan converteren(is dat een woord?) naar een formaat dat de e65 kan lezen? En welke instellingen moet ik gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2007 @ 18:49:
[...]

Heb je in je Muziekspeler bij optie Muziekbibliotheek dan weer optie Muziekbibliotheek bijwerken gedaan? Dat vergeet ik zelf nl. nog weleens O-)
krijg het niet voorelkaar, ook al doe ik wat je hierboven beschrijft...

Waar zet jij die mp3's neer?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je de organiser in de standby modes ook instellen dat hij de taken etc van de dag erop laten zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:20

DJ

Ik heb nu een week mijn E65 en ben zeer tevreden. Ik heb alleen al twee keer meegemaakt dat ik een telefoon gesprek afrondt door de telefoon 'dicht' te schuiven. De E65 valt dan dood. Zwart scherm en helemaal uit. Als ik hem dan weer aan zet dan is er verder niets aan de hand. Iemand dit ook al eens meegemaakt?

Ik neem aan dat ze dit wel zullen fixen in een nieuwe firmware . . .

Verder blijft het een top telefoon hoor ;)

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 20:28
Ik heb de E65 dan ook.

Het nadeel is wel dat ik enorm veel freeware had verwacht. Dat valt vies tegen. De enige echt goede messenger voor symbian s60v3 is Agile Messenger (Windows Messenger heb ik nog niet gezien) maar die zijn beide betaald.

Ik vind 3 euro per week / dag toch een beetje veel voor af en toe icq/msn.

En ik heb ook nog niet "adembenemende" dingen gezien. (als in tools voor op je E65)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrijver
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:52
Iemand die mij kan vertellen hoe lang de batterij het uit houd bij continu WLan gebruik voor het checken van een IMAP account? En ingelogged blijven via WLan bij bv Skype om internetcalls te kunnen blijven ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Het enige wat ik niet kan vinden op planet.nl of op google is de IMAP server van planet.nl

Ik wil op m'n telefoon ook kunnen emailen en email lezen. Met pop3 download je de berichten van de server, ik wil ze met IMAP op de server laten staan en ze zo beheren (kan dat, een bericht héél lang op de server laten staan? Bij chello had ik een email box die ik via webmail benaderde maar door toenemend spam een ander email-adres genomen. Nu 4 jaar later ingelogd zo'n 35GB aan spam (zo'n paar 100 mailtjes per dag). Het blijft dus gewoon bewaard). Maar ik kan de imap server niet vinden (imap.planet.nl, mail.planet.nl, planet.nl allemaal werkt het niete)

Kan iemand hier opheldering over geven... Ook zoek ik nog een goede email-client zonder agenda (niet nodig).

En nu ook nog een grote vraag, de berichtenlezer, kun je die in NL krijgen? :)

[ Voor 12% gewijzigd door RedHat op 23-04-2007 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:42
DJ schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:33:
Ik heb nu een week mijn E65 en ben zeer tevreden. Ik heb alleen al twee keer meegemaakt dat ik een telefoon gesprek afrondt door de telefoon 'dicht' te schuiven. De E65 valt dan dood. Zwart scherm en helemaal uit. Als ik hem dan weer aan zet dan is er verder niets aan de hand. Iemand dit ook al eens meegemaakt?

Ik heb het ook zo een 3 a 4 keer per dag als ik pech heb... zeer vervelend :(

hoop dat die firmware er heel snel aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

DJ schreef op zondag 22 april 2007 @ 22:33:

Ik heb m sinds vorige week donderdag en heb hem tot op heden nog niet vast laten lopen. Bel toch redelijk veel (~400 min per maand), misschien mee terug gaan ?

(Heb overigens wel last van crashende applicaties; sms is al 1x vastgelopen en Nokia Browser een paar keer als de pagina 'te groot' is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:51
Ik krijg deze telefoon ook deze week en hou dus dit topic angstvallig in de gaten.

Welke kleuren zijn er nou wel en niet beschikbaar? Ik heb hem alleen nog gezien in moccabruin en die rode kleur. Overigens degene die mij de telefoon verkocht verzekerde mij een grijze kleur. Moet ik hem nou gewoon geloven?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

kRiZzZiZ schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:13:
Ik krijg deze telefoon ook deze week en hou dus dit topic angstvallig in de gaten. :?

Welke kleuren zijn er nou wel en niet beschikbaar? Ik heb hem alleen nog gezien in moccabruin en die rode kleur. Overigens degene die mij de telefoon verkocht verzekerde mij een grijze kleur. Moet ik hem nou gewoon geloven?
Zoals op de Nokia website staat aangegeven, 2 kleuren..rood en mocca.
Ik heb mocca en vind rood een dames kleurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

kRiZzZiZ schreef op maandag 23 april 2007 @ 13:13:
Ik krijg deze telefoon ook deze week en hou dus dit topic angstvallig in de gaten.

AFAIK is de rode nog niet te krijgen in NL. De andere is gewoon mocca kleur (bruinachtig dus) en niet grijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op zondag 22 april 2007 @ 21:32:
[...]
krijg het niet voorelkaar, ook al doe ik wat je hierboven beschrijft...

Waar zet jij die mp3's neer?
heb ze allemaal op m'n geheugenkaart staan in map sounds en dan digi (ofzoiets). vreemd dat je ze niet te zien krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil een E65 kopen icm met tomtom navigator 6. Veel schrijvers (maar niet iedereen) op zit forum zeggen dat totmtom het prima doet op de E65. Echter, het toestel staat niet op de lijst van smartphones die werken met tomtom. Heb mailtje gestuurd naar smartphoneshop: zij zeggen nadrukkelijk dat totmtom niet ondersteund wordt op E65.
Wat nu? Kan het zijn dat het om een bepaalde versie van de software gaat.
Mijn vraag: kan ik tomtom veilig aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:49:
ik wil een E65 kopen icm met tomtom navigator 6. Veel schrijvers (maar niet iedereen) op zit forum zeggen dat totmtom het prima doet op de E65. Echter, het toestel staat niet op de lijst van smartphones die werken met tomtom. Heb mailtje gestuurd naar smartphoneshop: zij zeggen nadrukkelijk dat totmtom niet ondersteund wordt op E65.
Wat nu? Kan het zijn dat het om een bepaalde versie van de software gaat.
Mijn vraag: kan ik tomtom veilig aanschaffen?
Ik heb ook tom tom en het werkt prima. Meer kan ik er eigenlijk niet van maken. Ik gebruik versie 9.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op maandag 23 april 2007 @ 16:55:
[...]

Ik heb ook tom tom en het werkt prima. Meer kan ik er eigenlijk niet van maken. Ik gebruik versie 9.
versie 9? We hebben het toch over TT navigator 6 voor pda/smartphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
TomTom werkt perfect met Symbian versie.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2007 @ 17:25:
[...]

versie 9? We hebben het toch over TT navigator 6 voor pda/smartphone?
Ff een omgedraaide 6 ... het is inderdaad V6. Maar de strekking van mijn verhaal blijft hetzelfde.. het werkt perfect.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik heb sinds vanochtend een E65 na weken vergelijken met de N80 en N95.
Hij is geweldig.
De meeste dingen zijn goed te vinden met het boekje en veel door de menutjes scrollen.
Ik heb nog wel wat moeite met de wifi instellingen.
Steeds als ik ergens verbonden ben geweest en een site bezoek dan wil hij volgende keer als ik op een ander wifi station zit die site zoeken met de naam van het station waar ik de site voor het eerst heb bezocht. Dat gaat natuurlijk fout. Ik ga nog zoeken hoe ik dit kan veranderen en als ik niks vind dan trek ik hier weer aan de bel :)
Verder geen enkele moeite nog. Mijn contacten van mijn oude W800 via outlook en Nokia manger overgeheveld en gaan met dat ding. _/-\o_
<edit>
Ik heb het gevonden. Je moet in de browser zeggen dat hij per keer moet vragen op welke manier hij moet verbinden en anders in de opties van de browser zelf een verbinding aanwijzen.
Het zou handig zijn wannneer je gewoon in de wifi manager op connect kon drukken en dat de browser en alles wat internet op wil dat dan vanzelf overneemt.
</edit>

[ Voor 30% gewijzigd door Vmu op 23-04-2007 23:09 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVa
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:11
Gisteren heb ik Tomtom 6 (v6.010) op men E65 geplaatst en deze werkt fantastisch ... in vergelijking met men Qtek 8020 gaat het bij de E65 een stuk sneller (opstarten, berekenen,...)
Wel heb ik een vraagje ivm het aan en uit zetten van de Bluetooth. Kan dit ook automatisch? Momenteel vraagt de E65 bij opstarten van Tomtom dat hij BT mag aanzetten ... en achteraf moet ik handmatig BT terug uitschakelen.

Verder nog geen problemen gehad met men E65... voortreffelijk toestel.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

DaVa schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 07:47:
Gisteren heb ik Tomtom 6 (v6.010) op men E65 geplaatst en deze werkt fantastisch ... in vergelijking met men Qtek 8020 gaat het bij de E65 een stuk sneller (opstarten, berekenen,...)
Wel heb ik een vraagje ivm het aan en uit zetten van de Bluetooth. Kan dit ook automatisch? Momenteel vraagt de E65 bij opstarten van Tomtom dat hij BT mag aanzetten ... en achteraf moet ik handmatig BT terug uitschakelen.

Verder nog geen problemen gehad met men E65... voortreffelijk toestel.

greetz
Ik denk dat dat (nog) niet kan.
Ik laat mn BT gewoon aanstaan en heb bij vrij intensief gebruik (ruim 30 minuten per dag video kijken naast het wifi/mp3/games gebruik) een battery life van meer dan 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Vmu schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:01:
[..]
<edit>
Ik heb het gevonden. Je moet in de browser zeggen dat hij per keer moet vragen op welke manier hij moet verbinden en anders in de opties van de browser zelf een verbinding aanwijzen.
Het zou handig zijn wannneer je gewoon in de wifi manager op connect kon drukken en dat de browser en alles wat internet op wil dat dan vanzelf overneemt.
</edit>
Ey tx ! Dat ik daar zelf niet aan had gedacht zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
Ik heb een voipbuster account aangemaakt en 11,90 gestort op die rekening. Dit is ook te zien als ik via de voipbuster website inlog. Echter krijg ik het niet aan de praat met de E65... Heb verschillende instellingen getest die ik maar kon vinden. Met Fring kan ik welconnecten naar voipbuster, en dan werkt het ook......
Iemand anders die het wel aan de praat heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Kelfox schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:55:
Ik heb een voipbuster account aangemaakt en 11,90 gestort op die rekening. Dit is ook te zien als ik via de voipbuster website inlog. Echter krijg ik het niet aan de praat met de E65... Heb verschillende instellingen getest die ik maar kon vinden. Met Fring kan ik welconnecten naar voipbuster, en dan werkt het ook......
Iemand anders die het wel aan de praat heeft??
Via: http://www.smartphoneshop.nl/vragen/25862/31747 kan je m perfect instellen. Als je alle stappen even volgt dan moet het lukken! Heb het zelf ook mbv deze site gedaan en het werkt perfect.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AFAIK is de rode nog niet te krijgen in NL.
Jawel.. Ik heb een rode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

I stand corrected again ;)

Heeft er iemand al een tasje besteld ? Zo los in de broek blijft toch een beetje eng :X (wil wel eens sleutels zonder nadenken in mijn broekzak stoppen) en het meegeleverde 'tasje' beschermt zeg maar helemaal niet... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ

DJ

Tomba schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 16:14:
[...]

I stand corrected again ;)

Heeft er iemand al een tasje besteld ? Zo los in de broek blijft toch een beetje eng :X (wil wel eens sleutels zonder nadenken in mijn broekzak stoppen) en het meegeleverde 'tasje' beschermt zeg maar helemaal niet... :/
Ik ben ook wel benieuwd naar een bescherming van het toestel. Ik heb hem ook gewoon in mijn broekzak zitten, maar het is geen fijn gevoel . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

DJ schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 17:14:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd naar een bescherming van het toestel. Ik heb hem ook gewoon in mijn broekzak zitten, maar het is geen fijn gevoel . . .
Had hiervoor een 6280 en die had ik ook altijd los in mijn broekzak... Die ziet er na een jaar nog perfect uit.... Het blijft een gebruiksvoorwerp.. en ik vind het gedoe met hoesjes en ttasjes altijd erg vervelend. Vind het ook zo truttig lijken en afbraak doen aan het toesten... maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening..

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg mijn wlan niet geactiveerd....heb via wizzard gezocht en vind dan mijn thuisnetwerk vervolgens geef ik webkey in en browser starten vervolgens bv www.google.com en dan gaat hij verbinding maken via mijn netwerk.....daarna krijg ik grijs scherm dat hij aan het zoeken is en vervolgens wlan kan niet verbinden wlan netwerk niet gevonden?

Iemand enig idee wat ik fout doe want handleiding is hier(mijn inziens)niet echt duidelijk in en ben ook nogal een leek op dit gebied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Heb nu een smartphone met Windows Mobile, maar zit eraan te denken om de Nokia E65 aan te schaffen. Wat ik me echter afvraag is of mijn TomTom Mobile 6 van de smartphone ook werkt op een symbian telefoon of gebruik je dan TomTom voor specifiek een Symbian telefoon?

Overigens wil ik een zo goedkoop mogelijk (nieuw) gsm abonnement bij deze telefoon waarbij mijn totaal prijs van een 1 jaar abo, of eventueel een 2 jaar abo inclusief gsm het goedkoopste is. Heb al een beetje rond gekeken en zie dat Debitel via de website een actie heeft voor 20 euro p/m (ipv 25) en dan een gratis toestel bij een 2 jarige abo.

Iemand nog tips hiervoor? Of weet iemand nog leuke constructies hiervoor?

Roland

[ Voor 54% gewijzigd door rolands op 24-04-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Cool, MicroSD is binnen en TomTom 6 werkt als een terelier ! Hij lijkt wel _/-\o_ 10x zo snel _/-\o_ te berekenen als mijn spc C500 (TomTom5) en het scherm is vingerlikkend mooi ;) (al mag je daar in de auto natuurlijk niet naar kijken ;) ) Scheelt me mooi weer een telefoon om mee te nemen :) (gebruikte de spv puur voor navigatie. Mijn SL55 was mijn belfoon)

Ga me in ieder geval in mei zo'n Brodit 'Active Holder, Tilt Swivel With cig-plug' (965147)' halen :D

(BTW Ook batterijleven is een verademing !!! Ik gebruik dagelijks wlan, installeer me de tierelier en speel nu al 2 uur mp3 via de handsfree en hij gaat maar door. Duracel batterijen misschien ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Laatst online: 09:05
rolands schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 19:47:
Heb nu een smartphone met Windows Mobile, maar zit eraan te denken om de Nokia E65 aan te schaffen. Wat ik me echter afvraag is of mijn TomTom Mobile 6 van de smartphone ook werkt op een symbian telefoon of gebruik je dan TomTom voor specifiek een Symbian telefoon?

Overigens wil ik een zo goedkoop mogelijk (nieuw) gsm abonnement bij deze telefoon waarbij mijn totaal prijs van een 1 jaar abo, of eventueel een 2 jaar abo inclusief gsm het goedkoopste is. Heb al een beetje rond gekeken en zie dat Debitel via de website een actie heeft voor 20 euro p/m (ipv 25) en dan een gratis toestel bij een 2 jarige abo.

Iemand nog tips hiervoor? Of weet iemand nog leuke constructies hiervoor?
Check ook of los toestel + aantrekkelijke sim-only-aanbieding niet goedkoper is (totaalbedragen die je betaalt ff vergelijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelfox
Maverick2001 schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 15:48:
[...]

Via: http://www.smartphoneshop.nl/vragen/25862/31747 kan je m perfect instellen. Als je alle stappen even volgt dan moet het lukken! Heb het zelf ook mbv deze site gedaan en het werkt perfect.
Thnx, maar dit werkt ook niet. Ik krijg de volgende foutmelding:

code:
1
Kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk

Ik kan wel gewoon internetten via mijn accesspoint. Moet ik misschien poorten forwarden naar het IP die de tel. krijgt? (Lijkt me wel omslachtig, omdat je dan niet van sip gebruik kunt maken op een andere AP op een vliegveld ofzo). Tenzij er gebruik wordt gemaakt van UPNP, dit gebruik ik niet op mijn linux server die het internet verzorgd. Kan het daaraan liggen?

Fring werkt wel, maar daar werd om een proxy gevraagd van je SIP provider. Hmm... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Kelfox schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:43:
[...]

Thnx, maar dit werkt ook niet. Ik krijg de volgende foutmelding:

code:
1
Kan geen verbinding maken met het verbindingsnetwerk

Ik kan wel gewoon internetten via mijn accesspoint. Moet ik misschien poorten forwarden naar het IP die de tel. krijgt? (Lijkt me wel omslachtig, omdat je dan niet van sip gebruik kunt maken op een andere AP op een vliegveld ofzo). Tenzij er gebruik wordt gemaakt van UPNP, dit gebruik ik niet op mijn linux server die het internet verzorgd. Kan het daaraan liggen?

Fring werkt wel, maar daar werd om een proxy gevraagd van je SIP provider. Hmm... ;(
Als je alle stappen vanaf het begin de link volgt zou het probleemloos moeten werken! Ik ben er niet helemaal in thuis maar kan het iets met de NAT instellingen van je WIFI router te maken hebben?... Ik heb NAT uitstaan namelijk.

Ik heb geen poorten hoeven forwarden, lijkt me dus ook onwaarschijnlijk dat jij dit moet.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kelfox schreef op woensdag 25 april 2007 @ 00:43:
In de Nokia SIP client kan je ook een proxy invullen. Gewoon dezelfde gegevens als de registrar server.

PSN: Houtvlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrodgerx
  • Laatst online: 05-10-2017
voor een goede officiele msn (windows live messenger) op de e65:

http://www.scito.nl/?act=...stand&fileid=148&catid=15

De e65 staat er niet bij nog, maar hij draait er perfect op!

Deze is volledig nederlands en gratis. De enige kosten zijn eventueel je gprs/umts data hoeveelheid mits je geen pocket-internet heb of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

djrodgerx schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:13:

Deze is volledig nederlands en gratis. De enige kosten zijn eventueel je gprs/umts data hoeveelheid mits je geen pocket-internet heb of iets dergelijks.
Chique ! Ik heb helaas ook ICQ nodig, dus hou ik het nog effe bij http://www.shapeservices....ts/details.php?product=im

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
ICQ wordt ook ondersteund door "Fring" dit werkte op me N70 wel maar weet niet of die op de E65 ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Ik ben aan het zoeken naar een goede connection manager voor de wifi.
Het is erg lastig om een goede verbinding op te zetten als je tegelijkertijd email en Fring draait en dan ook wil browsen.
Alle toepassingen gaan dan vechten om de verbinding en het is onvoorspelbaar wie er wint.
Helemaal omdat ik hier drie AP's heb: Een FON public, een FON encrypted en een open wifi.
Als ik in al dat gestuiter Fring zijn kans geef dan sta ik opeens via gprs online terwijl er meer dan genieg of misschien wel juist teveel wifi keus is.
Misschien helpen die connectieprofielen maar dan moet je elk ap dat je ergens wilt gebruiken in een groep wifi stoppen.
Wat ook vreemd is dat de ingebouwde browser blijft volharden in verbinden met een van mijn ap dat ap's hier thuis ook al ben ik daar niet eens. Het maakt niet uit of ik de browser vertel dat ie dat niet moet doen. Gek word ik daar van.

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Weet iemand of je op de E65 een bluetooth stereo headset aan te sluiten is en dan bedoel ik dat je dan ook stereo geluid krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan er mij echt niemand niet helpen, ik kan nog steeds geen tomtom navigator 6 op mijn E65 krijgen.Had nl eerst een nokia n 80 maar doordat ik daar ontzettend veel problemen mee heb gehad heb ik hem kunnen inruilen voor een E65.Nu mij tomtom staat op een mini sd en in mijn E65 zit een micro sd, als ik dat via pc wil kopieëren naar mijn micro sd dan herkent mij gsm gewoon tomtom niet.Ik heb echt alles geprobeerd en vermits dat ik hier al bij verschillende heb gelezen dat hun tomtom prima werkt op hun E65 zou het bij mij ook moeten lukken, want heb een legalle versie vanuit de winkel.Aub wie redt me uit de nood.Ik hoop echt hier iemand te vinden die me kan helpen.Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
djrodgerx schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:13:

Ik krijg een melding dat de service alleen beschikbaar is in de mainland of China... ???
Het draait dus wel, maar ik kan niet connecten (Orange world, maar ik gebruik het 'internet' access point voor gprs)

[ Voor 9% gewijzigd door Helsie op 26-04-2007 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ik heb ook nog een GPS-muis liggen voor bij m'n Mitac Mio echter ondersteund E65 dat niet lijkt mij?
Alleen GPS via bluetooth toch?

Ik kan iig geen GPS aansluiting vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:01:
kan er mij echt niemand niet helpen, ik kan nog steeds geen tomtom navigator 6 op mijn E65 krijgen.Had nl eerst een nokia n 80 maar doordat ik daar ontzettend veel problemen mee heb gehad heb ik hem kunnen inruilen voor een E65.Nu mij tomtom staat op een mini sd en in mijn E65 zit een micro sd, als ik dat via pc wil kopieëren naar mijn micro sd dan herkent mij gsm gewoon tomtom niet.Ik heb echt alles geprobeerd en vermits dat ik hier al bij verschillende heb gelezen dat hun tomtom prima werkt op hun E65 zou het bij mij ook moeten lukken, want heb een legalle versie vanuit de winkel.Aub wie redt me uit de nood.Ik hoop echt hier iemand te vinden die me kan helpen.Groetjes
Hoe kopieer je dat dan? Heb je nokia suite geinstalleerd?
Vertel aub ff wat je geprobeerd hebt zodat we je beter kunnen helpen.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

RedHat schreef op donderdag 26 april 2007 @ 07:15:
Ik heb ook nog een GPS-muis liggen voor bij m'n Mitac Mio echter ondersteund E65 dat niet lijkt mij?
Alleen GPS via bluetooth toch?

Ik kan iig geen GPS aansluiting vinden.
Zal inderdaad niet werken.. je hebt volgens mij toch echt een BT gps nodig. Ik heb afgelopen week mijn Adapt AD-300 binnengekregen en dat werkt perfect (ook nog voor een nette prijs).

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ge1949 schreef op woensdag 25 april 2007 @ 20:09:
Weet iemand of je op de E65 een bluetooth stereo headset aan te sluiten is en dan bedoel ik dat je dan ook stereo geluid krijgt?
Nee. De E65 ondersteunt (nog) geen A2DP (stereo BT).
Volgens mij kan dit officieel ook nog niet legaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrodgerx
Helsie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 00:44:
[...]

Ik krijg een melding dat de service alleen beschikbaar is in de mainland of China... ???
Het draait dus wel, maar ik kan niet connecten (Orange world, maar ik gebruik het 'internet' access point voor gprs)
Ik neem mijn tip terug :( , Sinds gister avond krijg ik deze melding ook :( beetje jammer. Het werkte namelijk echt fantastisch. En als je naar de site gaat die aangegeven staat bij de foutmelding die je krijgt dan kom je op een chinese site. Download je daar de laatste versie, dan is je msn volledig in het chinees op de telefoon. gaat dus ook niet praktisch werken.

Excuus voor t ongemak, maar we blijven verder pielen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrodgerx
Download "tomtom home",
Via tomtom home kan je doormiddel van je cd en een cardreader tomtom installeren. Voer het kaartje in de reader. Selecteer in tomtom home je gps apparaat (het kaartje dus) je kan vanaf dan kiezen voor software installatie/kaart installatie/stem installatie etc. je installeerd dan simpel weg de software. en de kaarten. (de kaarten kan je ook meteen vanaf de setup van de dvd installeren rechtstreek naar je kaartje) als alles erop staat zou je onder installaties in je e65 het icoon tomtom moeten zien. Thats all. Voor mij was t ook 1st flink pielen en kreeg het maar niet voor elkaar om tomtom te laten werken. maargoed na wat uurtjes pielen bleek het achteraf vrij simpel te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrodgerx
Ow en een belangrijk iets om niet te vergeten. Zorg dat je active sync van microsoft hebt geinstalleerd. anders gaat ie zeuren dat er geen software is geinstalleerd om te verbinden met mobiele apparaat. ook al doe je alles via de cardreader toch is active sync vereist om tomtom te kunnen installeren op het kaartje (via usb kabel naar foon werkt niet namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
djrodgerx schreef op donderdag 26 april 2007 @ 11:39:
[...]

Download "tomtom home",
Via tomtom home kan je doormiddel van je cd en een cardreader tomtom installeren. Voer het kaartje in de reader. Selecteer in tomtom home je gps apparaat (het kaartje dus) je kan vanaf dan kiezen voor software installatie/kaart installatie/stem installatie etc. je installeerd dan simpel weg de software. en de kaarten. (de kaarten kan je ook meteen vanaf de setup van de dvd installeren rechtstreek naar je kaartje) als alles erop staat zou je onder installaties in je e65 het icoon tomtom moeten zien. Thats all. Voor mij was t ook 1st flink pielen en kreeg het maar niet voor elkaar om tomtom te laten werken. maargoed na wat uurtjes pielen bleek het achteraf vrij simpel te zijn :)
Heeft TomTom ook nut zonder GPS ontvanger? Dus dat je gewoon huidige locatie en gewenste locatie invoert ofzo? Of zeg ik nu iets heel stoms? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
Helsie schreef op donderdag 26 april 2007 @ 14:43:
[...]

Heeft TomTom ook nut zonder GPS ontvanger? Dus dat je gewoon huidige locatie en gewenste locatie invoert ofzo? Of zeg ik nu iets heel stoms? :P
ja bij plan route ofzo dan voer je dat in en krijg je een route beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ

DJ

Heeft iemand al eens de navigatie functie van de E65 zelf geprobeerd? Die kan namelijk ook gebruik maken van het GSM signaal om te navigeren. Dat werkt volgens mij bij Vodafone (waar ik bij zit) niet.

Die functie zit trouwens ook in de E61 voor zover ik weet . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu

Vmu

Rotatate

Wifi update.
Ik heb Shozu erop gezet en kan nu mijn foto's automatisch in de rij zetten voor upload naar Flickr. Werkt geweldig! Zodra ik wifi verbinding heb worden mijn foto's geupload.
Ik kan ook foto's in de rij zetten voor upload naar een emailadres.
links:
Shozu
Mijn Flickr pages
Het gevecht met de wifi gaat verder, het werkt op dit moment eigenlijk vooral soepel op een bekend punt zodat je het ap in een lijst van bekende ap's hebt. Buiten in het wild word ik bedolven onder allerlei errors. Ik hou jullie op de hoogte.

Vmu

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.