Het Nokia E65 Topic Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 62.742 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ge1949 schreef op maandag 02 april 2007 @ 21:37:
[...]
Guttueguttuegut, ik heb, zoals op die site vermeld staat, zowel language package als de voice package op mijn pc gezet. Volgens de instructies moet ik die twee bestanden dan op mijn E65 zetten. Kan ik die op de sd-kaart zetten? En dan? Welke moet je dan als eerste installeren? En is installeren dan gewoon op dat bestand gaan staan en openen of moet dat op een andere manier?
De 2 bestanden (en dtit geldt voor elk*.sis of *.sisx bestand) kun je op 2 manieren installeren.:
-1 Via de Nokia PC suite. (dubbel klikken op het bestand en je telefoon op PCsuite modus aan je pc hangen.)
-2 Naar je MicroSD kaart kopieren en dan via Menu->Kantoor->Bestands Beheer op zoeken en uitvoeren.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

Zo lekker makkelijk antwoord weer, hè? Ik ben geen derderangs randmongool die meteen iets vraagt zonder zelf te zoeken, hoor. Onder het 'Berichten'-stuk in de handleiding kan ik dus niets vinden over hoe ik in mijn Inbox 'Sander van Vliet' als afzender laat zien, ipv. 'van Vliet Sander'. Als jij het _wel_ weet, wat voor moeite kost het dan om gewoon even antwoord te geven. Net zoveel moeite als zo'n bagger antwoord geven.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 16:27

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Bijna al dit soort opties kun je in symbian terug vinden (of iig beginnen te zoeken) in de applicatie waar het mis gaat. En dat is bij de namen bijv het telefoonboek.
Als je dan in het telefoon boek de opties knop klikt en dan instellingen of settings dan zit het weergeven van namen daar. (geloof ik ook de enige optie van het telefoonboek).
Als je dit truucje eenmaal weet met symbian, dus weten waar je de opties moet zoeken dan kan ik zo'n simpele "rtfm" opmerking nog wel plaatsen, hoewel hij het denk ik niet zo 'gemeen' bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-09 17:56

Maverick2001

Never look back

Heb m nu een paar dagen en moet eerlijk zeggen dat ik na mijn 6280 even moest wennen aan de knoppen structuur aan de voorkant die ik 'soms' niet super logisch vind. Na een paar dagen gaat het wel heel snel wennen en ik vind het tot nu toe dan ook een super toestel. Het toestel is erg stabiel en de functionaltiteit is perfect.

Nog wel een paar vragen en hopelijk weet iemand het antwoord:

- ik kan op mijn geheugenkaart wel een ringtone selecteren en die dan toewijzen echter wijst ie ze dan toe aan al mijn profielen (moet ik de ringtones op mijn telefoon zelf opslaan?

- de mail wordt opgehaald via een telefoon verbinding maar is het ook mogelijk deze via het WLAN op te halen?

- heeft iemand tips wel dongle ik moet kopen voor tom tom?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FL!PNEUS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2020

FL!PNEUS

Let's rawk!

CT schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:06:
Bijna al dit soort opties kun je in symbian terug vinden (of iig beginnen te zoeken) in de applicatie waar het mis gaat. En dat is bij de namen bijv het telefoonboek.
Als je dan in het telefoon boek de opties knop klikt en dan instellingen of settings dan zit het weergeven van namen daar. (geloof ik ook de enige optie van het telefoonboek).
Als je dit truucje eenmaal weet met symbian, dus weten waar je de opties moet zoeken dan kan ik zo'n simpele "rtfm" opmerking nog wel plaatsen, hoewel hij het denk ik niet zo 'gemeen' bedoelde.
Ja, en als jullie dan ook nog even RMFQ (read my fucking question), ben ik helemaal blij ;). Het gaat mij niet om het telefoonboek, die optie heb ik inderdaad gevonden. Het gaat mij juist over het lijstje van ontvangen SMS'jes. In de 'Inbox' daarvan staan de namen van de verzenders in de vorm Achternaam Voornaam, ongeacht de setting in het telefoonboek. En welk settingsvenstertje ik ook open, de optie om dat te veranderen is nergens te vinden.

In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maverick2001 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:26:

- ik kan op mijn geheugenkaart wel een ringtone selecteren en die dan toewijzen echter wijst ie ze dan toe aan al mijn profielen (moet ik de ringtones op mijn telefoon zelf opslaan?

- de mail wordt opgehaald via een telefoon verbinding maar is het ook mogelijk deze via het WLAN op te halen?

Op de eerste 2 vragen (nog) geen antwoord omdat ik het nog niet gebruikt heb.

Vraag 3:
Ik gebruik de Adapt AD-300
Afbeeldingslocatie: http://www.adapt-mobile.com/UserFiles/AD300_bundle(1).jpg
Werkt prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
FL!PNEUS schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 10:22:
[...]

Ja, en als jullie dan ook nog even RMFQ (read my fucking question), ben ik helemaal blij ;). Het gaat mij niet om het telefoonboek, die optie heb ik inderdaad gevonden. Het gaat mij juist over het lijstje van ontvangen SMS'jes. In de 'Inbox' daarvan staan de namen van de verzenders in de vorm Achternaam Voornaam, ongeacht de setting in het telefoonboek. En welk settingsvenstertje ik ook open, de optie om dat te veranderen is nergens te vinden.
Prut.. het wat toch een goede vraag :P

Ik dacht dat de telefoonboek-setting ook terugkwam in je sms'jes.. niet dus...

sorry! (en ik weet het niet ;) )

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Laatst online: 19:51
Maverick2001 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 08:26:
Heb m nu een paar dagen en moet eerlijk zeggen dat ik na mijn 6280 even moest wennen aan de knoppen structuur aan de voorkant die ik 'soms' niet super logisch vind. Na een paar dagen gaat het wel heel snel wennen en ik vind het tot nu toe dan ook een super toestel. Het toestel is erg stabiel en de functionaltiteit is perfect.

De 6280 is toch de voorloper van de E65?
Ik vind de 6280 namelijk behoorlijk groot. Is de E65 inderdaad een stuk kleiner? (naast de spec's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

wmeester schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 11:07:
[...]

De 6280 is toch de voorloper van de E65?
Ik vind de 6280 namelijk behoorlijk groot. Is de E65 inderdaad een stuk kleiner? (naast de spec's)
Qua dikte is er een aanzienlijk verschil. De 6280 is ongeveer 5 milimeter dikker dan de E65.
De E65 is een klein beetje langer (maar dat verschil is te verwaarlozen. De E65 ligt dan ook veel lekkerder in de hand.

Ik zou niet willen zeggen dat het de voorloper is. Het is geen symbian phone.
Het grootste verschil is eigenlijk dat mijn 6280 nooit stabiel is geweest.

Persoonlijk begrijp ik niet waarom dit topic nog niet veel populairder is, het is voor mij de beste telefoon die ik ooit gehad heb.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Guttuguttugut, bedankt voor je antwoord, het is prima gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVa
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:05
Maverick2001 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:41:
[...]
Persoonlijk begrijp ik niet waarom dit topic nog niet veel populairder is, het is voor mij de beste telefoon die ik ooit gehad heb.
Doordat de GSM net beschikbaar is (in België nog niet overal trouwens) en omdat Nokia blijkbaar niet al te veel reclame voor dit toestel maakt (hier in België althans niet).
Maar inderdaad; zulk pracht toestel kan wel eens heel populair worden.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

DaVa schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:47:
[...]

Doordat de GSM net beschikbaar is (in België nog niet overal trouwens) en omdat Nokia blijkbaar niet al te veel reclame voor dit toestel maakt (hier in België althans niet).
Maar inderdaad; zulk pracht toestel kan wel eens heel populair worden.

greetz
Het is heel ff offtopic.. maar bijvoorbeeld over de 6300 en ook toen de 6280 uitkwam waren er al complete topics vol geklad voor de telefoon beschikbaar was. We wachten gewoon rustig af..

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maverick2001 schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:41:
[...]
Komt volgens mij omdat hij net tussen 2 andere Nokia modellen in valt, de N73 die al een tijdje leverbaar is en enorm populair is (heel vaak gratis bij een populaire bel bundel).
En de N95 die er nog aan zit te komen. De N95 is natuurlijk het parade paardje.

Maar verder is de N73 voor mij te lomp (lees:dik) en heeft geen wifi. De N95 is voor mij persoonlijk te duur en ook te groot. Dus toen ik de E65 voor het eerst zag was ik verkocht terwijl ik er al uit was om een N73 te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Gutteguttegut schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:56:
[...]
Komt volgens mij omdat hij net tussen 2 andere Nokia modellen in valt, de N73 die al een tijdje leverbaar is en enorm populair is (heel vaak gratis bij een populaire bel bundel).
En de N95 die er nog aan zit te komen. De N95 is natuurlijk het parade paardje.

Maar verder is de N73 voor mij te lomp (lees:dik) en heeft geen wifi. De N95 is voor mij persoonlijk te duur en ook te groot. Dus toen ik de E65 voor het eerst zag was ik verkocht terwijl ik er al uit was om een N73 te kopen :)
Helemaal mee eens... en de N95 is ook best groot vind ik hoor. Helemooie specs.. maar het is wel een heel groot ding.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-02 23:00
Heb zojuist de bruin/grijze gekocht.

Lekker toestel.. Ik vind het alleen erg jammer dat er een flut camera en geen flits op zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:30
Hoe zijn de ervaringen met batterijduur?
Heb nu een N80 maar die houdt het krap 1.5 dag vol met niet echt veel gebruik.
(BT staat wel altijd aan ivm carkit en syncen met outlook)

Houdt de E65 het echt 11 dagen uit? (hoewel 3 a 4 voor mij ook voldoende is)

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Ik hoop morgen de E65 te kunnen ophalen.
Heeft er iemand al ervaring met een houder (zuignap) voor in de auto? Bij Nokia vind ik er geen die geschikt is, misschien is er een universele van een ander merk?

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajbu
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:45
Ik heb in de winkel even gespeeld met de e65. Ik zag daar geen verlichting in het cijfergedeelte van het toetsenbord. Zit hier wel verlichting in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Driek schreef op woensdag 04 april 2007 @ 21:15:
Hoe zijn de ervaringen met batterijduur?
Heb nu een N80 maar die houdt het krap 1.5 dag vol met niet echt veel gebruik.
(BT staat wel altijd aan ivm carkit en syncen met outlook)

Houdt de E65 het echt 11 dagen uit? (hoewel 3 a 4 voor mij ook voldoende is)
Bij mij met vrij intensief gebruik nu ongeveer 2 dagen.
ajbu schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:46:
Ik heb in de winkel even gespeeld met de e65. Ik zag daar geen verlichting in het cijfergedeelte van het toetsenbord. Zit hier wel verlichting in?
Ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het afspelen van Windows Media streams op een Symbian toestel? Real player weet geen raad met bijvoorbeeld http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asx

Ik heb dus een Nokia E65.

Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Montalbano schreef op woensdag 04 april 2007 @ 22:25:
Ik hoop morgen de E65 te kunnen ophalen.
Heeft er iemand al ervaring met een houder (zuignap) voor in de auto? Bij Nokia vind ik er geen die geschikt is, misschien is er een universele van een ander merk?
Ben ik ook benieuwd naar, nog niet kunnen vinden

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:10:
[...]
Er komt binnenkort een nieuw setje van Nokia op de markt, die de CR-39 combineert met een arm-met-zuignap. Op de foto's die ik tot nu toe gezien heb ziet het er goed uit.

(Dit is dus alléén de telefoonhouder plus zuignap-arm voor op de ruit; geen lader, handsfree etc.).

edit: de HH-12 :)
Heb inmiddels op internet de arm ook al los te koop gezien, dus te combineren met elke Nokia telefoonhouder. Let dus even op welke versie je eventueel koopt.
Zelf heb ik de set mét de CR-39 besteld.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 18:19
Het is weer zover; we mogen van T-Mobile een nieuw toestel uitzoeken: altijd leuk :)

Ik heb nu een MDA Compact, maar ben erg teleurgesteld in Windows Mobile. Een touchscreen only interface werkt ook gewoon niet fijn. Eisen voor de nieuwe foon zijn dus:
- Palm of Symbian OS;
- fysiek toetsenbord;
- WLan;
- Synchronisatie met MS Exchange.

...en dan kom je dus al snel bij een Nokia N80, N95 of E65 uit. Ik moet zeggen dat ik erg gecharmeerd ben laatstgenoemde, maar ik vroeg me af of er mensen zijn die ervaring hebben met zowel de N80 als de E65 (- de N95 vind ik te duur). En dan bedoel ik uit praktisch oogpunt: formaat, snelheid menu's, stabiliteit, stevigheid etc.
Anyone?

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Christiano007 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 00:10:
[...]

Ik heb zelf een houder van voor een 6288 die ik ook gebruik voor mijn E65. Misschien niet de meest ideale oplossing, maar ik heb een hekel aan van die zuignappen...

Vind het jammer dat er niet meer compatible houders voor in de auto zijn.

Met zo'n zuignap lijkt het al snel zo goedkoop.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Laatst online: 19:51
Maverick2001 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 10:21:
[...]

Ik heb zelf een houder van voor een 6288 die ik ook gebruik voor mijn E65. Misschien niet de meest ideale oplossing, maar ik heb een hekel aan van die zuignappen...

Vind het jammer dat er niet meer compatible houders voor in de auto zijn.

Met zo'n zuignap lijkt het al snel zo goedkoop.
Die houder voor de 6288, is dat dan een carkit houder? Die je dus ook op een carkit kan aansluiten (carkit zonder bluetooth)
Zo ja, wat is het type nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Ik heb vooralsnog even een universele houder (€ 18,50) bij Halfords gehaald en die lijkt te voldoen aan de eisen (hij plakt tegen dashboard of ruit en de telefoon zit vast :-))
Inderdaad niet de sjiekste, maar voor dat geld kun je ook niet alles verwachten natuurlijk.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

wmeester schreef op donderdag 05 april 2007 @ 14:44:
[...]

Die houder voor de 6288, is dat dan een carkit houder? Die je dus ook op een carkit kan aansluiten (carkit zonder bluetooth)
Zo ja, wat is het type nummer?
Ik heb zelf de Nokia CR-43, op carkitstunter.nl zijn echter meerdere varianten verkrijgbaar.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Misschien dat een Brodit houder voor een ander model telefoon gaat werken?
B.v:
Passive Holder for Samsung SGH-E250
Afmetingen Samsung SGH-E250 - 99.5x49.5x14.1 mm
Afmetingen Nokia E65 - 105x49x15,5 mm

Het zal denk ik niet lang zal duren voor Brodit een houder heeft voor de E65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:33:
Heeft iemand ervaring met het afspelen van Windows Media streams op een Symbian toestel? Real player weet geen raad met bijvoorbeeld http://www.omroep.nl/live/radio1-breed.asx

Ik heb dus een Nokia E65.

Help!
Ik heb ff gezocht omdat ik graag kinkfm in de auto zou willen beluisteren.. en bijvoorbeeld in de tuin.

Zijn aardig wat topics over het openen van windows media streams.

Ik heb een player gevonden op: www.tunin.fm

Heb m getest en het werkt ook nog. Zit een lijst met zenders in.

Blijf zoeken naar een andere oplossing (hij is nog gratis in de testfase)...

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Maverick2001 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:33:
[...]
Ik heb ff gezocht omdat ik graag kinkfm in de auto zou willen beluisteren.. en bijvoorbeeld in de tuin.

Ik heb een player gevonden op: www.tunin.fm

Heb m getest en het werkt ook nog. Zit een lijst met zenders in.

Blijf zoeken naar een andere oplossing (hij is nog gratis in de testfase)...
Werkt inderdaad goed, alleen jammer dat het activeren van de player weer via wap moet terwijl de rest gewoon via wifi werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Gutteguttegut schreef op donderdag 05 april 2007 @ 22:58:
[...]
Werkt inderdaad goed, alleen jammer dat het activeren van de player weer via wap moet terwijl de rest gewoon via wifi werkt.
Ok, maar alleen de activatie gaat via wap... De volgende keer dat je het programma start gaat toch alles via wifi?... of vergis ik me nu en ga ik elke keer als ik de player opstart internet op via wap..?

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Ik heb een universele houder bij de Gamma gekocht voor jawel € 4,49.
En het werkt ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:11
(jarig!)
Ik heb hem vorige week besteld bij de vodafone online shop, kreeg alleen vandaag te horen dat hij niet meer op voorraad is :(. moet 2 weken wachten volgens hun :O ... ik moet dat ding hebben haha ;). zijn er al mensen die een korte review willen schrijven over het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er standaard quickoffice op de E65, of moet je dat eerst nog kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:56:
Zit er standaard quickoffice op de E65, of moet je dat eerst nog kopen?
Quickoffice zit standaard geinstalleerd!

----

Heb zelf nog een andere vraag. Via mijn wlan haal ik mijn email binnen. Wanneer ik deze verwijder komt er een streep door de mailtjes te staan echter ze blijven wel in mijn lijst met emails staan op mijn telefoon.. iemand een idee hoe ik ze echt verwijderen van mijn telefoon?...

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niks vinden, kun je me wat links geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op donderdag 05 april 2007 @ 23:12:
[...]

Ok, maar alleen de activatie gaat via wap... De volgende keer dat je het programma start gaat toch alles via wifi?... of vergis ik me nu en ga ik elke keer als ik de player opstart internet op via wap..?
Nee hoor, alleen de activatie gaat via WAP, radio luisteren bij mij gewoon via WIFI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Maverick2001 schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 20:00:
[...]

Quickoffice zit standaard geinstalleerd!

----

Heb zelf nog een andere vraag. Via mijn wlan haal ik mijn email binnen. Wanneer ik deze verwijder komt er een streep door de mailtjes te staan echter ze blijven wel in mijn lijst met emails staan op mijn telefoon.. iemand een idee hoe ik ze echt verwijderen van mijn telefoon?...
Klinkt als imap, maar misschien dat die telefoon op een soortgelijke wijze werkt. Meestal heb je wel ergens een optie "wis verwijderde items" of iets wat er op lijkt.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Hoe kan je op de Nokia E65 zien welke firmware erop geinstalleerd is?
Ik had voorheen een SE K750i en daarbij moest je met het sterretje en de joystick bepaalde bewegingen maken om te zien welke firmware geinstalleerd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mail zou in principe hetzelfde moeten werken als op mijn telefoons (momenteel 6680 en E60)...
Je zou 2 opties moeten krijgen als je ze verwijdert, zoiets als: "verwijder van de telefoon (header blijft in de tlf. staan)"; en "verwijder van telefoon én server" -bij de laatste optie zijn ze écht weg.

Het is wel het veiligst om eventueel te wachten met echt verwijderen -afgezien van spam natuurlijk- tot je je mail op je computer hebt binnengehaald (en opgeslagen in één of andere map).
Werkt zowel bij POP- als IMAP-mailboxen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ge1949 schreef op zondag 08 april 2007 @ 09:10:
Hoe kan je op de Nokia E65 zien welke firmware erop geinstalleerd is?
*#0000#
Standaardcode op Nokia Symbian telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over de E65. Probeerde via PC Suite contacten toe te voegen aan de hand van zogenaamde visite kaartjes. Dit lukte ook wel alle namen staan namelijk in het toestel. Alleen de bijbehorende telefoonnummers niet. Dit terwijl deze in PC Suite gewoon staan vermeld.

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:14:
Een vraagje over de E65. Probeerde via PC Suite contacten toe te voegen aan de hand van zogenaamde visite kaartjes. Dit lukte ook wel alle namen staan namelijk in het toestel. Alleen de bijbehorende telefoonnummers niet. Dit terwijl deze in PC Suite gewoon staan vermeld.

Groeten.
Welke versie van PC Suite gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laatste versie 6.82

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2007 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
6.83 is de laatste versie. Kijk even op tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik gebruik Versie 6.82.27.0 en die werkt prima.
Misschien eens opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Kan iemand mij vertellen wat de reele gebruiksduur (dwz standby) is van de accu?
Ik laat mijn telefoon meestal dag en nacht aan, hoeveel dagen blijft hij dan standby? Wat zijn jullie ervaringen? BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Batsu schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 09:21:
Kan iemand mij vertellen wat de reele gebruiksduur (dwz standby) is van de accu?
Ik laat mijn telefoon meestal dag en nacht aan, hoeveel dagen blijft hij dan standby? Wat zijn jullie ervaringen? BVD!
Zoals al eerder aangegeven is het bij mij ruim 2 dagen bij normaal gebruik. Als ik veel wifi gebruik en veel met software loop te klooien (installeren, uitproberen en verwijderen) is het minder.

Het lijkt wel dat de batteryduur iets beter is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Gutteguttegut schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:18:
[...]
Zoals al eerder aangegeven is het bij mij ruim 2 dagen bij normaal gebruik. Als ik veel wifi gebruik en veel met software loop te klooien (installeren, uitproberen en verwijderen) is het minder.

Het lijkt wel dat de batteryduur iets beter is geworden.
hmmm dat houdt niet echt over vind ik. Dan is mn e50 beter denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Batsu schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:24:
[...]hmmm dat houdt niet echt over vind ik. Dan is mn e50 beter denk ik!
Ik hoop dat anderen het ook nog even willen testen en melden, ik heb hm namelijk nog niet zo heel lang en ben er veel mee aan het spelen. De 2 dagen dat ik hm "normaal" heb gebruikt was begin vorige week. De rest van de tijd heb ik veel tijd gehad om allerlei applicaties en games te testen en dan doe ik minder dan 2 dagen met mn accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 15:41

_PM

Ik doe een dag of 4/5 met mijn batterij. Bluetooth altijd aan, wlan af en toe eventjes, en in totaal 2 of 3 kwartier gebeld gok ik.
Een stuk beter dan mijn vorige Nokia 6230 (zonder 'i')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montalbano
  • Niet online
Ik heb hem afgelopen donderdag/vrijdag op aanraden van Vodafone echt helemaal leeg laten gaan (totdat ie uitging, een dikke dag nadat de eerste melding over lege batterij verscheen). Toen helemaal volgeladen en tot op heden nog steeds volle accu. Ik bel niet superveel, paar keer per dag, maar bluetooth en synchronisatie staan hele dag aan. Valt mij tot nog toe erg mee.

P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaJe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 22:25
FL!PNEUS schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 06:48:
[...]

Zo lekker makkelijk antwoord weer, hè? Ik ben geen derderangs randmongool die meteen iets vraagt zonder zelf te zoeken, hoor. Onder het 'Berichten'-stuk in de handleiding kan ik dus niets vinden over hoe ik in mijn Inbox 'Sander van Vliet' als afzender laat zien, ipv. 'van Vliet Sander'. Als jij het _wel_ weet, wat voor moeite kost het dan om gewoon even antwoord te geven. Net zoveel moeite als zo'n bagger antwoord geven.
Heb vandaag ook een e65 en telefoonnummers gesynct met me telefoon vanuit outlook, en heb idd hetzelfde probleem dat de namen bij je smsjes met de achternaam beginnen terwijl in het telefoonboek niet, heel irritant...
Weet iemand al hoe dit opgelost kan worden??

[ Voor 7% gewijzigd door HaJe op 11-04-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Topicstarter
Ik haal nu een dag of 3, dan istie echt wel op.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo, ik lees in een review van de nokia e65 op connexie.nl dat er enkele nieuwe toevoegingen aan het beginscherm zijn toegevoegd. Weet iemand welke toevoegingen dit zijn? bijvoorbeeld in vergelijking met de nokia n73 of e70 :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nmolenbeek
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:38
iemand al voip aan de praat?? en wie weet waar het lampje aan de voorkant voor dient?

Bedankt!

Nico

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PM
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 15:41

_PM

lampje aan de voorkant? De lichtsensor bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

nmolenbeek schreef op woensdag 11 april 2007 @ 11:11:
iemand al voip aan de praat?? en wie weet waar het lampje aan de voorkant voor dient?

Bedankt!

Nico
Verwijderd in "Het Nokia E65 topic"

Dat kleine vierkantje is inderdaad de licht sensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een programma waarmee het toetsenbord automatisch vergrendeld wordt bij het dichtdoen van de slider. heb nu Handy Keylock, werkt prima op m'n N80, maar deze herkent de E65 niet als slide-telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:45:
Heeft iemand een programma waarmee het toetsenbord automatisch vergrendeld wordt bij het dichtdoen van de slider. heb nu Handy Keylock, werkt prima op m'n N80, maar deze herkent de E65 niet als slide-telefoon.
Ik gebruik handy keylock ook maar heb hm gewoon op 1 minuut gezet.
Misschien in een nieuwere versie dat ze dat erin bouwen voor de E65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Gutteguttegut schreef op woensdag 11 april 2007 @ 12:23:
[...]
Verwijderd in "Het Nokia E65 topic"

Dat kleine vierkantje is inderdaad de licht sensor.
Ik gebruik zelf voor VOIP het programma 'FRING', hierbij kan je skype, msn en bijvoorbeeld Voipstunter instellen. Heb skype over WLAN gestest en dat werkt prima.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 15:37:
[...]

Ik gebruik zelf voor VOIP het programma 'FRING', hierbij kan je skype, msn en bijvoorbeeld Voipstunter instellen. Heb skype over WLAN gestest en dat werkt prima.
Das leuk, maar daarvoor moet je FRING opstarten, als je Nokia's eigen SIP client gebruikt kan je vanuit je telefoonboek bellen etc via WLAN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gehoord dat je enkel VoIP kan gebruiken over een cisco router!
Heeft er iemand al in Belgie die VoIP kunnen gebruiken, en zo ja, via wat merk van router gaat uw wlan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:08:
Ik heb gehoord dat je enkel VoIP kan gebruiken over een cisco router!
Heeft er iemand al in Belgie die VoIP kunnen gebruiken, en zo ja, via wat merk van router gaat uw wlan?
Onzin, VoIP heeft niks met een router te maken.
Als je VoIP gebruikt op de manier waarop Nokia het bedoelt, dus via SIP naar een lokale PBX op je LAN, dan werkt het ongeacht of je nou een Aironet accesspoint van 500 euro gebruikt of een cheap ass Sweex van 2 tientjes.

Als de PBX BUITEN het LAN ligt, en je dus door een NAT laag heen moet, zal VoIP vaak niet werken.
SIP is nou eenmaal niet geschikt voor NAT.
Waarschijnlijk zou het wel werken als je de SIP poort in je router forward naar het IP van je telefoon, dat zou je effe moeten uitproberen. Alleen zal je niet altijd met je eigen accesspoint verbonden zijn...

En daarom zit er ook een VPN client in je Nokia, als je via VPN naar het LAN verbindt waar de PBX inhangt, kan je alsnog gewoon VoIP'en, waar je ook vandaan internet.

Sowieso heeft een router in principe niks met WLAN te maken maar toevallig hebben veel mensen thuis een router met ingebouwd WLAN accesspoint staan. Zolang de router met NAT werkt, zal SIP niet altijd goed functioneren, al hangt dat ook een beetje af van de PBX waar je heen connect.

Even voor de terminologie, een PBX is in dit geval een stukje software dat op een server draait en de VoIP gesprekken aanpakt en ze het analoge netwerk opgooit, dan wel via een andere PBX of door zelf direct aangesloten te zijn op 1 of meerdere analoge poorten.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Heb sinds kort ook de nokia E65 en mijn eerste indruk is goed.

Ik heb alleen een vraagje boven in het scherm heb je een snelmenu met 6 icoontjes o.a. bleutooth web berichten etc. kun je die veranderen? dat je er dus vanuit het menu andere snelkoppelingen in kunt zetten??

Ik wil dat graag veranderen maar krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:33:
[...]

Onzin, VoIP heeft niks met een router te maken.
Dus als ik zoiets als truphone ofzo erop installeer zou ik in principe op elk public access point kunnen voip'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:06:
Hallo,

Heb sinds kort ook de nokia E65 en mijn eerste indruk is goed.

Ik heb alleen een vraagje boven in het scherm heb je een snelmenu met 6 icoontjes o.a. bleutooth web berichten etc. kun je die veranderen? dat je er dus vanuit het menu andere snelkoppelingen in kunt zetten??

Ik wil dat graag veranderen maar krijg het niet voor elkaar.

Alvast bedankt
Ja kan:
Ga naar: Instrum. -> Instell. -> Telefoon -> Standby-modus -> Toep. actief standby

Daar kun je diverse snelkoppelingen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:00:
[...]

Dus als ik zoiets als truphone ofzo erop installeer zou ik in principe op elk public access point kunnen voip'en.
Snap je mijn verhaal niet? ;)
Nokia's hebben een eigen ingebouwde SIP client!
Helemaal geintegreerd in je toestel, zodat je automatisch via VoIP belt als je binnen bereik van een AP bent, vanuit je contactlijst etc.

Je hebt dus geen rommel als FRING, Truphone whatever nodig.
Dingen als Truphone zijn theoretisch gesproken wel VoIP, maar ze gebruiken vaak gesloten standaarden en je zit aan hun eigen netwerk vast.
Met Nokia's SIP client kan je Voipbuster, Budgetphone e.d. gebruiken.
Enige wat je hoeft te doen is de instellingen in je Nokia zetten, net zoals je dat met een emailaccount doet.

Ga eens Googlen op "sip voip nokia howto".

Lees bijvoorbeeld dit eens:
http://cook.dannemann.org.uk/howto/e61sip/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik zou graag dat camera geluidje weghalen/aanpassen omdat het te snel is :(
Als ik een foto maak en de personen die ik fotografeer horen het camera geluidje dan denken ze dat de foto gemaakt is maar de foto wordt een fractie later gemaakt.... als men dus niet nog even blijft staan heb ik een bewogen foto.

Nu heb ik het bestandje camera.wav al gevonden op mn E65...alleen staat het in het ROM....zucht.
Kan hm dus wel naar mn pc kopieren maar helaas niet aangepast terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:16:
[...]

Snap je mijn verhaal niet? ;)
Nokia's hebben een eigen ingebouwde SIP client!
Helemaal geintegreerd in je toestel, zodat je automatisch via VoIP belt als je binnen bereik van een AP bent, vanuit je contactlijst etc.

Je hebt dus geen rommel als FRING, Truphone whatever nodig.
Dingen als Truphone zijn theoretisch gesproken wel VoIP, maar ze gebruiken vaak gesloten standaarden en je zit aan hun eigen netwerk vast.
Hoezo rommel? Ik denk dat het voor veel mensen prima werkt die niet echt heel veel verstand hebben van SIP. Het is een makkelijke oplossing en het werkt snel. Jij hebt er wel veel verstand van maar er zijn veel meer mensen die dat niet hebben. Laat ik ff zeggen dat ik het puur heb geinstalleerd om te testen, maar vind het wel een ok programma.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick2001 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:14:
[...]

Hoezo rommel? Ik denk dat het voor veel mensen prima werkt die niet echt heel veel verstand hebben van SIP. Het is een makkelijke oplossing en het werkt snel. Jij hebt er wel veel verstand van maar er zijn veel meer mensen die dat niet hebben. Laat ik ff zeggen dat ik het puur heb geinstalleerd om te testen, maar vind het wel een ok programma.
True, maar het brilliante van Nokia's eigen software is dat je toestel automatisch via VoIP gaat bellen zodra je in bereik van een WLAN bent, en weer overgaat op GSM zodra je buiten bereik bent.

Voorbeeld:
Als jij dus ergens werkt waar ze een VoIP setup hebben, kan je dingen zo inrichten dat wanneer jij met je E65 in het pand bent alle gesprekken direct via VoIP op je GSM binnenkomen en zodra je buiten bereik bent alle gesprekken naar je 06 geroute worden. :)

Providers als VoIPBuster geven 300 gratis minuten per week....dus tja...je bent een Hollander of je bent het niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomic frogger
  • Laatst online: 05:11
(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:52:
[...]

True, maar het brilliante van Nokia's eigen software is dat je toestel automatisch via VoIP gaat bellen zodra je in bereik van een WLAN bent, en weer overgaat op GSM zodra je buiten bereik bent.

Voorbeeld:
Als jij dus ergens werkt waar ze een VoIP setup hebben, kan je dingen zo inrichten dat wanneer jij met je E65 in het pand bent alle gesprekken direct via VoIP op je GSM binnenkomen en zodra je buiten bereik bent alle gesprekken naar je 06 geroute worden. :)

Providers als VoIPBuster geven 300 gratis minuten per week....dus tja...je bent een Hollander of je bent het niet. ;)
en nou mobiel bellen nog goedkoper bij voipbuster en dan is het helemaal een perfect systeem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:52:
[...]

Voorbeeld:

Ehrr 300 gratis minuten per week? Zie ik iets over het hoofd oid?.. naast het storten van beltegoed wat 120dagen geldig is.

Heeft die 300 wat te maken met de fup ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:24:
[...]

Ehrr 300 gratis minuten per week? Zie ik iets over het hoofd oid?.. naast het storten van beltegoed wat 120dagen geldig is.

Heeft die 300 wat te maken met de fup ofzo
Excusez moi, ik heb me te lang niet meer met VoipBuster bezig gehouden.
Ze hebben die 300 minuten per week idd omgezet naar 120 gratis dagen. :)

Vroeger, lang lang geleden, kon je 300 minuten per week, het hele jaar door bellen nadat je 10 euro beltegoed stortte. :)

Even offtopic, hoe de hell flikken ze die unlimited sms actie...
Sinds de telco's dat leuke interconnect* verdrag hebben zou dat toch onmogelijk moeten zijn?

*(provider A smst naar provider B, provider A betaalt daarvoor aan provider B een X bedrag en vice versa zodat ze quite spelen, als provider C alleen maar naar provider A en B smst en nooit iets terugkrijgt, gaat provider C bankroet.)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001

Maverick2001

Never look back

Heb wel ff gespeurd maar helaas nog niet echt een goedkope aanbieder gevonden zodat ik naar mobiel ook voordelig kan bellen.

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 13:45:
Probeer Best Keylocker eens, die kan het volgens mij wel.

ps. zet ff een email in je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Ik heb eens gekeken en ben uitgekomen op ruim 2 dagen. Maar wel intensief gebruik:
- Redelijk bellen
- soms sms
- altijd bluetooth
- regelmatig mail lezen/browsen via umts/wifi
- af en toe even golfen..

Maarja, ik heb direct een autolader gekocht waar ik hem regelmatig aanhang. Dus voor mij is het niet echt een issue

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Laatst online: 00:55
Ik heb de E65 nu ongeveer 3 weken. Hij bevalt mij echt erg goed. Ik heb mijn telefoon de eerste keer meteen 24 uur aan de lader gezet voordat ik hem in gebruik nam. Hij was dus nog niet aan geweest. Vervolgens de eerste 4x helemaal leeg laten gaan. Hele nacht aan de lading +/- 10 uur. Nu kan ik ongeveer 4 dagen met mijn accu

Gemiddeld 30 a 45 minuten bellen
5 a 10 sms op een dag
3 a 4 uur tomtom in 4 dagen.
50% Bluetooth aan

WLan gebruik ik niet of nauwelijks.

Ik vind het zeer acceptabel, het uithoudingsvermogen van de accu. Voor de rest echt helemaal geen minpunten. Alleen een paar zeer positieve dingen, namelijk:

Rubberen Achterkant
Goede Accu
Zeer helder scherm
TomTom mogelijkheid
Automatische Keylock bij dichtklappen(naja 1 knopje in drukken ;) )
Snel weer vol geladen

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djrodgerx
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-10-2017
Net de e65 binnen gehad :D wat en ding zeg!!!!
Hiervoor al de n70 met tomtom erop gehad. En nu wil ik graag op de e65 ook tomtom. Nou wist ik van tomtom 5.2 alle ins en outs en was dat een fluitje van een cent om dat erop te krijgen. Maar bij deze tomtom6 kom ik er echt niet meer uit.

Als ik vanaf de dvd installeer gaan de kaarten er prima op, wil ik de software/kaartkleuren installeren krijg ik de melding: "cannot find device" retry of cancel. Ik blijf dus steken op dit punt, wieweet hoe of wat?

Heb nog een andere versie geprobeerd waarbij alle bestanden naar sd gekopieerd moest worden. Als ik de .sis dan start krijg ik netjes melding wilt u installeren, ja, dan komt er nog een melding en druk dan op "doorgaan" en dan 1 minuut zegt mijn telefoon, "kan niet installeren!" en plop hij stopt ermee. Ik krijg dus met geen mogelijkheid tomtom erop.

Via tomtom home kom ik er ook niet. Deze geeft aan dat de tomtom cd niet bruikbaar is, en bij losse bestanden kom ik ook niet verder. Waarom gaat dit nou weer zo moeilijk allemaal bij versie 6. Had gedacht dat ik dit er wel in 10 minuten op zou krijgen.

Kan iemand concreet uitleggen wat er gedaan moet worden om tomtom6 op de e65 te krijgen. of een site waar de uitleg al staat. Kan hier via google niet veel concreets uit vinden (ondanks ik ict specialist ben)

Verder top toestel!!! wij allen boffen maar weer met zo'n speeltje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Als je een nummer uit je contacten belt vraagt de E65 uiteindelijk of je een spraakoproep of een video-oproep wilt doen.
Volgens mij ondersteunt mijn provider (KPN-Mobiel) video-oproepen niet. Is dit juist? En kan je ergens in de E65 die video-oproepen uitzetten zodat hij er niet meer om vraagt bij het gaan bellen?
Weet iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect toestel echter paar vraagjes
-als ik tekstvoorspelling aan zet voor sms geld dit ook als ik een nieuw contact persoon toevoeg
Kan ik dit aanpassen dus bij sms wel T9 bij het makenv van een nieuw contactpersoon niet
-kan je het geluid bij het maken van een foto uitschakelen.
de menu toetst isbij bij nogal stroef....moelijk in te drukken en kraakt nogal hebben hier meer gebruikers last van(wellicht wordt dit soepeler naar verloop van tijd)
-er zit een navigator op....heb nog geen gps ontvanger dus kan deze niet testen....wat houdt deze navigator eigenlijk in? ....is dit een soort tomtom,route66 lijkt me sterk maar wat jeer dan wel mee kan doen is mij niet bekend
-kan je intstellen dat contacten standaard op je simkaart wordne opgeslagen of moet dit op de telefoon....en zo ja hoe kan je deze regelmatig kopieren naar simkaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Bij al mijn voorgaande nokia's kwam er veel stof achter het scherm te zitten. Is dat bij de E65 opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 18:50:
Perfect toestel echter paar vraagjes
-als ik tekstvoorspelling aan zet voor sms geld dit ook als ik een nieuw contact persoon toevoeg
Kan ik dit aanpassen dus bij sms wel T9 bij het maken van een nieuw contactpersoon niet
Ik denk niet dat dit niet kan, maar je kunt natuurlijk snel schakelen door op de # te drukken.
-kan je het geluid bij het maken van een foto uitschakelen.
Nee kan (nog) niet, volgens mij is het verplicht oid om een geluidje te laten horen ivm privacy.
-de menu toetst isbij bij nogal stroef....moelijk in te drukken en kraakt nogal hebben hier meer gebruikers last van(wellicht wordt dit soepeler naar verloop van tijd)
Geen last van, ook niet gehad.
-er zit een navigator op....heb nog geen gps ontvanger dus kan deze niet testen....wat houdt deze navigator eigenlijk in? ....is dit een soort tomtom,route66 lijkt me sterk maar wat jeer dan wel mee kan doen is mij niet bekend
Is vrij simpel, geeft alleen de coordinaten aan en er is een tripmeter. Op zich wel grappig maar als je TomTom 6 er eenmaal op hebt gebruik je hm niet meer.
Nokia heeft trouwens smart2go wat gratis is, alleen liep het bij mij vast zodra ik de navigatie starte.
-kan je intstellen dat contacten standaard op je simkaart wordne opgeslagen of moet dit op de telefoon....en zo ja hoe kan je deze regelmatig kopieren naar simkaart
Geen idee.
Cloudje schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 21:50:
Bij al mijn voorgaande nokia's kwam er veel stof achter het scherm te zitten. Is dat bij de E65 opgelost?
Ik heb nog geen stof achter het scherm maar heb wel begrepen dat het frontje er heel makkelijk af te halen is (staat ergens in dit topic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Ge1949 schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 17:34:
Als je een nummer uit je contacten belt vraagt de E65 uiteindelijk of je een spraakoproep of een video-oproep wilt doen.
Volgens mij ondersteunt mijn provider (KPN-Mobiel) video-oproepen niet. Is dit juist? En kan je ergens in de E65 die video-oproepen uitzetten zodat hij er niet meer om vraagt bij het gaan bellen?
Weet iemand de oplossing?
KPN ondersteunt wel videobellen. Je moet je dan aanmelden op het UMTS netwerk van KPN, echter dit vereist een USIM kaart.
Hetzelfde geldt voor Orange, alleen bij Vodafone en bij T-Mobile kan je je gewone simkaart blijven gebruiken.
Bij instellingen kan je instellen of de telefoon GSM en UMTS (met voorkeur voor UMTS) gebruikt, of alleen GSM, of alleen UMTS. Misschien als je dit op GSM zet dat er dan niet meer vraagt naar het videobellen?

[ Voor 13% gewijzigd door GoTyce op 13-04-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
Cloudje schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:50:
[...]

KPN ondersteunt wel videobellen. Je moet je dan aanmelden op het UMTS netwerk van KPN, echter dit vereist een USIM kaart.
Hetzelfde geldt voor Orange, alleen bij Vodafone en bij T-Mobile kan je je gewone simkaart blijven gebruiken.
Bij instellingen kan je instellen of de telefoon GSM en UMTS (met voorkeur voor UMTS) gebruikt, of alleen GSM, of alleen UMTS. Misschien als je dit op GSM zet dat er dan niet meer vraagt naar het videobellen?
Helaas Cloudje. Dit geprobeerd maar hij blijft o.a. vragen om een video-oproep.
Iemand anders een idee????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een nokia N80 en had de tomtom navigator 6 erop staan maar die stond wel op een mini sd.
Nu heb ik een nokia E65 en die werkt met micro sd.Mijn vraagje is kan ik die navigator op een micro sd kaartje krijgen om die te kunnen gebruiken in mijn nieuwe nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Laatst online: 00:55
Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 00:19:
Ik had een nokia N80 en had de tomtom navigator 6 erop staan maar die stond wel op een mini sd.
Nu heb ik een nokia E65 en die werkt met micro sd.Mijn vraagje is kan ik die navigator op een micro sd kaartje krijgen om die te kunnen gebruiken in mijn nieuwe nokia.
volgens mij kun je hele inhoud kopiëren naar pc en vervolgens op microsd. Gebruik hiervoor geen nokia software maar een card reader. Anders gaat het echt niet werken. Mss moet je een keygen gebruiken, niks illegaals aan als je je licentie maar hebt.

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb dat gedaan naar pc gekopiëerd en dan zo naar de micro sd dat in mijn gsm steekt, maar dan krijg ik tomtom niet geïnstalleerd op mijn gsm want is onbekend voor gsm.En het is een legalle versie die ik heb, want heb ze aangekocht in winkel.Dus zit ik eventjes met mijn handen in het haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:20

DJ

Ik heb nu ook de E65 . . . sinds gisteren

Hij werkt heerlijk. Lekkere bediening en mooie vormgeving. Ik wilde eerst voor de E60/E61 gaan of de N73 (die heeft mijn vriendin) maar toen zag ik de E65 en ik was meteen verkocht. Mijn vorige toestel was een 6310i (ook een heerlijk toestel). Ik moet zeggen dat de E65 een waardige opvolger is ;)

Die SIP Client zal ik binnenkort op de zaak eens proberen. We hebben nu nog een Cisco CallManager 4.2 installatie draaien, maar binnenkort gaan we naar CallManager 6.
De Wifi Client vindt ik veel beter dan in de E61 (die heb een maand of twee mogen testen). In de E61 vondt ik hem onduidelijker en minder stabiel dan in de E65. Nokia heeft duidelijk meer aandacht besteed aan de configuratie van de E65 en de mogelijkheden ervan!

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook een week of twee en het is een heerlijk apparaat, _/-\o_
ook ik moet "te" vaak aan de lader.. maar ik gebuik ook intensief met Wlan!!

Is er al een browser die ook java op site's aankan? en video's van een site kan afspelen?
wie weet hoe ik streaming video's kan afspelen? ik kan wel een link naar mijn mobiel kopieren, maar dan gebeurt er nog niks.. 8)7

Heb nu de standaard browser en Opera 8 (de grote broer van MiniOpera) op mijn toestel staan.
En wil dit alleen thuis gaan gebruiken met mijn draadloze verbinding (goedkoop abbo, geen extra's zoals internet unlimited of wat ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 15:20

DJ

Wat ik me ook nog afvroeg is of er al mensen zijn die ervaring hebben met de verschillende bescherming mogelijkheden van de E65. Ik had voor mijn 6310i altijd zo'n leren jasje met riemclip. Bestaat er ook zo iets voor de E65?

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Cisco & Ubiquity powered network

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand ervaring met het gebruik van voipbuster op de nokia e65, ik krijg het niet voor elkaar, misschien kan iemand de sip settings posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Laatst online: 24-09 15:52
Is het al iemand gelukt om streaming video op de E65 aan de praat te krijgen. Bijvoorbeeld op tinytube.net of de site van het Journaal? Laat 's horen graag! Dank. Heeerlijk apparaat he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Laatst online: 24-09 15:52
Mensen, ik blijf het proberen, maar Tunin FM (streaming audio) lukt wel, maar streaming video lukt me nergens. Weet iemand OF het kan en zo ja hoe? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 korte vraagjes:

- Kan je met quickoffice alleen de word en excel bestanden lezen of kan je ze ook bewerken.
- Ik heb reeds een aantal trial-games gedownload in .sis formaat. Kan de E65 deze afspelen? (Ik heb het geprobeerd met een E65 bij de Mediamarkt, maar daar kreeg ik m niet aan de praat.)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 15:32:
- Kan je met quickoffice alleen de word en excel bestanden lezen of kan je ze ook bewerken.
Net even een word (.doc) document erop gezet, ik kan hm prima lezen alleen moet upgraden om het ook te kunnen bewerken.
- Ik heb reeds een aantal trail-games gedownload in .sis formaat. Kan de E65 deze afspelen? (Ik heb het geprobeerd met een E65 bij de Mediamarkt, maar daar kreeg ik m niet aan de praat.)
Ik heb er heel veel spellen op staan (en ook erg veel geprobeerd en weer verwijderd), let er op dat ze S60 3rd edition compatible zijn en een resolutie hebben van 240x320 dan moet het bijna altijd werken.
Ook java games doen het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Laatst online: 18:14
Ik ben aan het overwegen om dit toestel aan te schaffen als opvolger van mijn Nokia N70.
Echter voor ik deze aanschaf wil ik zeker weten dat deze goed werkt met 2 BT apparaten
mijn N70 doet dat tot mijn afschuw dus niet.

probleem hier te lezen
N70 Bluetooth verbinding wordt verbroken bij 2 BT apparaten

Dus mijn vraag aan jullie wie heeft de E65 al getest met gps ontvanger en een carkit en hoe bevalt dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le-BenZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12-2011
Hallo allemaal,

Als ik op verschillende sites rondkijk lees ik dat de belkwaliteit te wensen overlaat. Wie heeft slechte ervaringen met het bellen met de E65?

Ik heb jaren Nokia telefoons gehad maar sinds twee jaar gebruik ik nu SE. Ik heb niets aan te merken op de kwaliteit van het geluid en de ontvangst van mijn K750i. De 'echo' die in sommige reviews naar voren komt bij de E 65 kan ik me wel herinneren van oudere nokia toestellen. Wie heeft hier nog steeds last van?

Daarnaast wordt het mij niet duidelijk of er inderdaad A2DP op de E65 aanwezig is. Wie kan mij daar een duidelijk antwoord op geven....

Als ik hier op tweakers rondkijk zijn bijna alle gebruikers erg tevreden....Zijn er ook voormalige SE gebruikers die spijt hebben van hun keuze?

Never Underestimate the Predictability of Stupidity

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.