Vista blijft me verrassen (in negatieve zin), mijn menu's klappen ineens links uit:
Dit is in alle programma's het geval, ook na een reboot.
Nog wat bugs en vervelende zaken:
-Als ik met de foto-galerie een foto open van >20 MB loopt Windows compleet vast.
-'View-details' voor alle mappen wordt niet onthouden voor optische en externe drives.
-Veel games worden slecht ondersteund, maar dat is grotendeels een driver-issue.
-Het icoontje van een applicatie dat in de systray staat wordt niet altijd verwijderd bij het afsluiten van die applicatie, deze bug zit er al sinds XP in.
-In SiSoft Sandra is mijn multimedia-performance beter in Vista, maar arithmetic en memory performance zijn minder goed dan in XP.
-Webcams worden amper ondersteund (heb er twee geprobeerd), maar dat is een bekend probleem.
-Winamp, Avant Browser en een nVidia tech-demo (Adrianne) werken nog niet goed, maar ik weet niet of dit aan Vista zelf ligt.
-Automatisch afspelen is volledig uitgeschakeld, maar in sommige gevallen is er toch nog een autoplay.
-De mogelijkheid om videofragmenten als achtergrond in te stellen is rijkelijk te laat.
-De tekst in Hold 'Em pokergame wordt flikkerend weergegeven.
-Jammer dat de mappen in de balk links in de verkenner niet openklappen als je er éénmaal op klikt (zoals in XP), dat zorgt samen met de UAC voor nog meer RSI-patiënten.
-Bij het tweede kloktype in de sidebar wordt de minutenwijzer niet altijd even mooi weergegeven, soms is het uiteinde grijs in plaats van zwart.
-Ik vergeet vast wel nog wat zaken...
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is met de menu's? Dat is wel het vervelendste probleem van allemaal...
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 09-04-2007 02:47
]