HD film stottert (Matroska file)

Pagina: 1
Acties:
  • 13.335 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 13:42
Hi,

Ik heb de volgende film binnen gehaald:
Blade.Runner.1982.720p.HDTV.x264-THOR
Dit is een zgn Matroska file, na wat zoek werk ben ik uitgekomen op een paar codecs,
en deze geinstalleerd.

Maar, de film vertraagd mijn complete systeem, en hapert, waar kan dit aan liggen, het beeld bevriest steeds even terwijl het gelluid doorloopt.
Mijn pc lijkt mij niet de boosdoener (AMD 64 3400+ / 6800GT / 1024DDR / 1x 36 gb 10.000rpm - 2x 250 GB 7200/16mb / Windows XP Pro).

Iemand een oplossing, leek me wel mooi in HD, aangezien de dvd versie vrij slecht is (wat betrefd beeld).

Edit: Hoop dat die hier op zijn plaats is...

[ Voor 4% gewijzigd door Dracoplasm op 04-05-2006 20:27 ]

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

De film zal je systeem niet vertragen. Waarschijnlijk heb je een niet zo goeie codec geinstalleerd.

Heb je de VLC player al geprobeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Rob op 04-05-2006 20:28 ]

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke codecs heb je nu precies? en welke player gebruik je?
Probeer VLC eens, die is lekker licht en heeft zowat alle filters al ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoplasm
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 13:42
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 20:30:
Welke codecs heb je nu precies? en welke player gebruik je?
Probeer VLC eens, die is lekker licht en heeft zowat alle filters al ingebouwd
Zal ik proberen, ik gebruik nu WMP - PowerDVD - Real Player.
Codec: ffdshow - Matroska pack (omdat niks hem afspeelde) - K-lite voor de standaard divx-xvid-ed.

Edit: VLC player heb ik er nu op staan, geeft steeds een windows foutmelding bij Kung Fu Hustle, Blade runner lijkt wel aardig te lopen. Maar vind het niet geweldig (ondersteunt VLC ook DTS - 5.1?)

[ Voor 20% gewijzigd door Dracoplasm op 04-05-2006 20:39 ]

9.000wp - Atlantic Explorer V4 270 - Itho Amber 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ffdshow is bagger voor X264, probeer CoreAVC maar eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:46
uhm, denk dat het dan aan je ffdshow versie ligt... hier kan je in elk geval geoptimaliseerde (voor je type CPU) nieuwe versies vinden.
MPC+ffdshow speelt bij mij wel x264 af. met VLC moet het ook zeker goed gaan..
WMP/real/powerdvd zal nooit werken denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faris
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-11-2022
Deze tekst heb ik gekopieerd van een HDtorrent site.

If you are experiencing choppy playback, audio de-synching, or 100% cpu usage when decoding THOR x264 content, download the x264 decoder below, extract to C:WindowsSystem32 , then go to Start->Run->and type , without quotes "regsvr32 CoreAVCDecoder.ax" then press ok.

Check if the codec is really used, in media player classis
right click->filters. It may be nessesary to disable other AVC codecs, since this new version does not use high merit anymore.

In media player classic you can do following, go to options->overrides, click on add filter, choose "CoreAVC Video Decoder" and select the "prefer" setting,then it should be always be used for AVC decoding.

BTW: ffdshow does not need to be deinstalled for this codec to work. IT's sufficient to disable H264/x264 decoding in the ffdshow filter dialog.

Link for x264 decoder:

http://www.freewebs.com/illacorp/CoreAVCDecoder.ax

Mijn system is:
AMD 3000
Ati X800 pro
1 GB geheugen

Ik speel HD films van 720Px264 vloeiend, 70/80processor belasting.

[ Voor 36% gewijzigd door Faris op 05-05-2006 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook even getest. Media Player Classic, CoreAVC pro en nVidia PureVideo installed. 40-50% cpu verbruik, alleen de eerste 10 seconden max load en gehaper.
CPU: Celeron D 3,06GHz
GPU: 6600GT

VLC verbruikt dik 90% nu :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 03:24:
Ik heb het ook even getest. Media Player Classic, CoreAVC pro en nVidia PureVideo installed. 40-50% cpu verbruik, alleen de eerste 10 seconden max load en gehaper.
CPU: Celeron D 3,06GHz
GPU: 6600GT

VLC verbruikt dik 90% nu :?
VLC gebruikt nog zijn eigen interne filters?

En ik weet bijna zeker dat VLC geen hardware acceleratie ondersteund? Weet niet of het met PureVideo wel werkt.

Maar CoreAVC is iig erg goed (En PureVideo ook, mits je kaart het ondersteund)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CumpsD
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 23:10
Faris schreef op vrijdag 05 mei 2006 @ 02:41:
Deze tekst heb ik gekopieerd van een HDtorrent site.

If you are experiencing choppy playback, audio de-synching, or 100% cpu usage when decoding THOR x264 content, download the x264 decoder below, extract to C:WindowsSystem32 , then go to Start->Run->and type , without quotes "regsvr32 CoreAVCDecoder.ax" then press ok.

Check if the codec is really used, in media player classis
right click->filters. It may be nessesary to disable other AVC codecs, since this new version does not use high merit anymore.

In media player classic you can do following, go to options->overrides, click on add filter, choose "CoreAVC Video Decoder" and select the "prefer" setting,then it should be always be used for AVC decoding.

BTW: ffdshow does not need to be deinstalled for this codec to work. IT's sufficient to disable H264/x264 decoding in the ffdshow filter dialog.

Link for x264 decoder:

http://www.freewebs.com/illacorp/CoreAVCDecoder.ax

Mijn system is:
AMD 3000
Ati X800 pro
1 GB geheugen

Ik speel HD films van 720Px264 vloeiend, 70/80processor belasting.
Sorry om een oude post omhoog te halen, maar dit was echt waardevol!

Als ik een 1080p x264 film bekeek met ffdshow happerde dit altijd, bleek dat libavcodec maar 1 cpu/core gebruikt, waardoor dit happeren optrad.

Nu las ik dat CoreAVC wel multithreaded is, en via bovenstaande uitleg kreeg ik de codec ook aan de praat, voorheen bleef mplayer classic koppig ffdshow verder aanspreken. Heb nu via external filters mooi de CoreAVC codec aangewezen en hij lijkt nu wel al mn cores te gebruiken, en het happeren zie ik ook niet meer optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Ik heb in sommige gevallen ook last van "stotterende" HD films.

Wanneer ik een .MKV bestand afspeel via DVI op mijn HD Ready LCD TV, sluit ik mijn PC via de coax kabel (SPDIF) aan op m'n DD5.1 versterker. In sommige gevallen werkt dit prima, maar soms begint het geluid te stotteren en het beeld te schokken. 720p gaat over het algemeen goed, maar soms ook niet. Dit komt volgens mij door de bitrate (zie tabel hieronder). 1080p speelt absoluut niet. Ik heb zo'n beetje alle players en codecs geprobeerd:

- VLC gaat volledig over z'n nek
- Cyberlink PowerDVD, met zgn Nvidia Purevideo HD acceleratie (waar ik overigens niets van merk, maar dat terzijde) krijgt het zwaar wanneer er veel en snelle beweging in een scene zit
- MPC met CoreAVC gaat het meestal goed, tenzij ik SPDIF aanzet (AC3Filter)
- DTS hoef ik al helemaal niet aan te zetten want dan is het net of er een CD blijft hangen.

Verder gebruik ik Haali Mediasplitter en VSFilter voor de ondertitels.

Mijn specs:

P4 3.2 HT CPU
Geforce 7800GS+ 512MB AGP DVI
2GB DDR400 PC3200 RAM
Audigy 2
SATA2 RAID0
WinXP MCE SP2

*) Alle software is van de meest recente versie.
**) Bij het afspelen van een MKV bestand ligt m'n CPU uage rond de 60% HyperThreading staat aan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is mijn hardware de bottleneck (CPU) of doe ik iets verkeerds?

Hieronder een tabelletje met de films die ik getest heb. Films downloaden voor eigen gebruik is legaal in Nederland, dus niet gelijk gaan gillen. Alle films maken gebruiken van de x264 codec in het MKV container formaat:

720P
I, Robot: speelt zonder problemen
RESOLUTiON....: 1280x544
BiTRATE.......: 5000 kbps
AUDiO.........: 448kbps (AC3)

Planet Earth: speelt goed, op een enkel schokje na bij veel en snelle bewegingen
RESOLUTiON....: 1280x720
BiTRATE.......: ~5700 kbps

V for Vendetta: Beeld hapert wanneer geluid via SPDIF wordt weer gegeven, anders goed
Resolution...: 1280x528
Video Bitrate: 7940 kbps
Audio Bitrate: 640kbps (AC3)

1080P
The Matrix: geluid loopt voor op beeld
Resolution : 1920x800
Video Bitrate: 7707 kbit/s
Audio : 640kbps (AC3)

Dantes Peak: geluid loopt voor en knettert. Beeld schokt en hapert.
Resolution : 1920x816
Video Bitrate: 9846 kbit/s

Reacties worden zeer gewaardeerd, maar hou het wel zinnig aub; Googlen kan ik zelf ook. ;)

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 10:37
bokkem schreef op dinsdag 17 juli 2007 @ 16:50:
Ik heb in sommige gevallen ook last van "stotterende" HD films.

Wanneer ik een .MKV bestand afspeel via DVI op mijn HD Ready LCD TV, sluit ik mijn PC via de coax kabel (SPDIF) aan op m'n DD5.1 versterker. In sommige gevallen werkt dit prima, maar soms begint het geluid te stotteren en het beeld te schokken. 720p gaat over het algemeen goed, maar soms ook niet. Dit komt volgens mij door de bitrate (zie tabel hieronder). 1080p speelt absoluut niet. Ik heb zo'n beetje alle players en codecs geprobeerd:

- VLC gaat volledig over z'n nek
- Cyberlink PowerDVD, met zgn Nvidia Purevideo HD acceleratie (waar ik overigens niets van merk, maar dat terzijde) krijgt het zwaar wanneer er veel en snelle beweging in een scene zit
- MPC met CoreAVC gaat het meestal goed, tenzij ik SPDIF aanzet (AC3Filter)
- DTS hoef ik al helemaal niet aan te zetten want dan is het net of er een CD blijft hangen.

Verder gebruik ik Haali Mediasplitter en VSFilter voor de ondertitels.

Mijn specs:

P4 3.2 HT CPU
Geforce 7800GS+ 512MB AGP DVI
2GB DDR400 PC3200 RAM
Audigy 2
SATA2 RAID0
WinXP MCE SP2

*) Alle software is van de meest recente versie.
**) Bij het afspelen van een MKV bestand ligt m'n CPU uage rond de 60% HyperThreading staat aan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is mijn hardware de bottleneck (CPU) of doe ik iets verkeerds?

Hieronder een tabelletje met de films die ik getest heb. Films downloaden voor eigen gebruik is legaal in Nederland, dus niet gelijk gaan gillen. Alle films maken gebruiken van de x264 codec in het MKV container formaat:

720P
I, Robot: speelt zonder problemen
RESOLUTiON....: 1280x544
BiTRATE.......: 5000 kbps

Planet Earth: speelt goed, op een enkel schokje na bij veel en snelle bewegingen
RESOLUTiON....: 1280x720
BiTRATE.......: ~5700 kbps

V for Vendetta: Beeld hapert wanneer geluid via SPDIF wordt weer gegeven, anders goed
Resolution...: 1280x528
Video Bitrate: 7940 kbps
Audio Bitrate: 640kbps (AC3)

1080P
The Matrix: geluid loopt voor op beeld
Resolution : 1920x800
Video Bitrate: 7707 kbit/s

Dantes Peak: geluid loopt voor en knettert. Beeld schokt en hapert.
Resolution : 1920x816
Video Bitrate: 9846 kbit/s

Reacties worden zeer gewaardeerd, maar hou het wel zinnig aub; Googlen kan ik zelf ook. ;)
Ik heb dat gestotter ook gehad.
Dit is nog steeds het geval, maar zodra ik mijn scherm op full screen zet, heb ik er geen last meer van.
Ik gebruik een SB Audigy.
DTS, en DD5.1 zijn op full screen geen probleem meer.

Wel heb ik het probleem nog steeds, zodra ik het van een niet lokale bron afspeel(bijvoorbeeld usb disk, of lan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
Animal schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 01:42:
[...]

Ik heb dat gestotter ook gehad.
Dit is nog steeds het geval, maar zodra ik mijn scherm op full screen zet, heb ik er geen last meer van.
Ik gebruik een SB Audigy.
DTS, en DD5.1 zijn op full screen geen probleem meer.

Wel heb ik het probleem nog steeds, zodra ik het van een niet lokale bron afspeel(bijvoorbeeld usb disk, of lan)
Ik heb dit gevonden op de site van Monster (omdat ik meer wilde weten over "S/PDIF kabels"):
Digital Coax S/PDIF Audio Connection
Digital coax's wider bandwidth produces less timing inaccuracy jitter than fiber optic cables. Digital Coax cable may appear similar to a standard composite video cable, but it carries signals at a much higher frequency, so standard RCA composite video cables should never be used to connect digital coax outlets.
bron: http://www.monstercable.com

En ik gebruik dus nu een standaard RCA videokabel met een verloop stukje van RCA naar mini-jack!
Dit zou wel eens heel goed de oorzaak van mijn stotterende geluid kunnen zijn. Vanavond gelijk kijken wat er gebeurt als ik een Digital Coax kabel gebruik.

edit: helpt ook niets, geluid hapert nog steeds :(

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkem
Update:

Ik ben hier nog steeds mee aan het prutsen, maar ben wel een klein beetje verder.
  • Het probleem is alleen met AC3/MKV materiaal, een DVD met DTS werkt prima
  • Het schokken van de video is verdwenen na installatie van Zoom player. Ik gebruik nog steeds MPC, maar blijkbaar hebben de "megeleverde" codecs van Zoom toch het 1 en ander verandert (geen idee wat om eerlijk te zijn).
  • Toen ik een oude driver van de meegeleverde Audigy 2 installeerde, werd het probleem erger. Alles wat ik afspeelde werd voorzien van een snerpend geknetter (ruis). Conclusie: probleem zit hem in de driver van de geluidskaart.
Ik heb nu een Soundblaster Surround 5.1 (USB) geleend van een collega om dit te bevestigen. Mocht m'n Audigy het probleem veroorzaken, dan ga ik direct shoppen voor een Theatron DTS 7.1 geluidskaart.

Ps. CoreAVC 1.5.0.0 is uit :*)

Update: Zelfde euvel met de externe soundblaster. Het is me opgevallen dat samples het nu prima doen, maar zodra ik een volledige film (mkv) afspeel begint het gestotter weer. Na een tijdje is het af en toe een tikje en ik zie dan de receiver even schakelen tussen DD5.1 en PCM.

Ik geef het op. Tijd voor een Core2Duo.

[ Voor 14% gewijzigd door bokkem op 08-08-2007 15:21 ]

<GoT>Bokkem#2393

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception0x0E
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-09 21:47
Wellicht als mosterd na de maaltijd, maar ik had hetzelfde probleem.

Het is op te lossen door gebruik te maken van AC3Filter (of ffdshow audio decoder). Bij beide decoders kan je voor AC3 5.1 geluid een lager SPDIF bitrate aangeven (geen 640 kbps maar bijvoorbeeld 512 kbps). Bij 512 kbps (in AC3Filter) bleek bij mij het probleem volledig verdwenen zonder waarneembaar kwaliteitsverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exception0x0E schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:52:
Wellicht als mosterd na de maaltijd, maar ik had hetzelfde probleem.

Het is op te lossen door gebruik te maken van AC3Filter (of ffdshow audio decoder). Bij beide decoders kan je voor AC3 5.1 geluid een lager SPDIF bitrate aangeven (geen 640 kbps maar bijvoorbeeld 512 kbps). Bij 512 kbps (in AC3Filter) bleek bij mij het probleem volledig verdwenen zonder waarneembaar kwaliteitsverlies.
ik ben je eeuwig dankbaar. wat jij hebt aangedragen heeft inderdaad geholpen.
de rest heb ik allemaal ook geprobeert. en dat heeft allemaal niet geholpen.
dit is de beste tip eveer. kudos voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 16:41

paradoXical

The ParadoX

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 22:25:
[...]

ik ben je eeuwig dankbaar. wat jij hebt aangedragen heeft inderdaad geholpen.
de rest heb ik allemaal ook geprobeert. en dat heeft allemaal niet geholpen.
dit is de beste tip eveer. kudos voor jou
Ik ervaar hetzelfde probleem op mijn systeem.
Ik heb een Audigy 2 welke is verbonden met mijn receiver via de SPDIF uitgang.
Ik heb geen codec pack's geinstalleerd, enkel codec's welke ik gebruik (handmatig).

Voor ik de audigy had speelde een HD film wel zonder problemen, nu krijg ik haperend beeld. Ik heb weinig zin de bitrate voor mijn audio te verlagen, wordt het dan toch een nieuw systeem?

DVD's werken overigens prima :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik Zoom Player hiermee kijk ik alle hd films, ook powerDVD voor hd, werkt goed, wel eerst opwaarderen.
Ik werk dan met pc scherm en Plasma 42 samen, dus gekloont.
Mijn videokaart heeft 2 dvi uitgangen ati 2600.
Mijn geluidkaart is een Theatron agrippa 7.1
Verder een duo amd.

Mijn pc staat ook in de kamer en staat 12mtr van de tv, via hdmi kabel voor video en coaxial voor geluid.
Al de 2 aansluitingen gaat via versterker met hdmi naat tv.
Het geluid is redelijk 5.1
Het beeld is heel mooi, maar je moet even pioneren met de beeld verhoudingen!
Ik ben pas begonnen met hd kijken, maar ik probeer het stysteem steeds te verbeteren.
Zijn er suggesties dan hoor ik het graag?
vgr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackburst
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01 13:58
Het is wel voor HTPC, maar hier staan diverse oplossingen.

http://www.projecthtpc.co...c2307cd1cba965e47fffab2b7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 12:22
gewoon acfilter gebruiken zonder de bitrate aan te passen i.c.m. windows media player classic deed het hem voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_nv40_man
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2008 @ 20:33:
Ik gebruik Zoom Player hiermee kijk ik alle hd films, ook powerDVD voor hd, werkt goed, wel eerst opwaarderen.
Ik werk dan met pc scherm en Plasma 42 samen, dus gekloont.
Mijn videokaart heeft 2 dvi uitgangen ati 2600.
Mijn geluidkaart is een Theatron agrippa 7.1
Verder een duo amd.

Mijn pc staat ook in de kamer en staat 12mtr van de tv, via hdmi kabel voor video en coaxial voor geluid.
Al de 2 aansluitingen gaat via versterker met hdmi naat tv.
Het geluid is redelijk 5.1
Het beeld is heel mooi, maar je moet even pioneren met de beeld verhoudingen!
Ik ben pas begonnen met hd kijken, maar ik probeer het stysteem steeds te verbeteren.
Zijn er suggesties dan hoor ik het graag?
vgr
Waarom kloon? Beter is om gewoon de dual view modus te gebruiken. Als je een breedbeeld monitor hebt is de verhouding 16:10 en die van je plasma 16:9 dus kloon gaat niet werken. Door de monitoren apart aan te sturen kun je gewoon allebei op hun eigen resolutie aansturen.

Zowel MCE als Mediaportal kun je instellen zodat ze op de secundairy monitor draaien.

Wat betreft het afspelen van H264/avc gecodeerde bestanden: het beste is om een codec te gebruiken die DXVA ondersteund (purevideo HD of Avivo). Voorbeeld is de powerdvd codec. Als je de nieuwste versie van Powerdvd 7 geinstalleerd hebt kun je in MPC de H264/avc codec als extern filter toevoegen. Dat scheelt enorm in CPU-load.

Optie 2 is MPC homecinema die tegenwoordig een eigen codec aan boord heeft die DXVA ondersteund. Doordat het opensource is en pas nieuw verwacht ik alleen wel dat hier nog bugs in kunnen zitten.

En als de videokaart het niet ondersteund is CoreAVC idd een goed alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Ik gebruik nu MPC Home Cinema, en niet de cyberlink codecs maar de ingebouwde codecs. Geen bugs gevonden tot nu toe, al een aantal films en dvds afgespeeld. Op mijn amd x2 3800+ komt de cpu belasting bij eeen 1080p MKV (h264) niet boven de 8% en 0 dropped frames in de videorenderer. Ik gebruik hiervoor een ati 3450 met cat 8.3, die ondersteunt dxva2. Nvidea heeft ook kaarten die dat ondersteunen, ik weet zo uit mijn hoofd niet welke.

Als je alleen films wil afspelen kan ik je zo'n kaart zeer aanraden, kost je 3 tientjes, en alles werkt zoals het hoort (in tegenstelling tot zijn voorganger hd2400)

Je moet overigens wel vsfilter of vobsub verwijderen, want de mpc codec moet direct verbonden zijn met de evr renderer. Subtitles werken ook zonder die filters in mpc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Bij mij werkt CoreAVC op de meeste files niet. Maar met mijn gedownloade Matrix x264 films werkt ffdshow weer niet, en moet ik eigenlijk CoreAVC gebruiken. Het werkt gelukkig wel zonder CoreAVC als ik het in MP Classic speel ipv WMP. Heb wel gemerkt dat overall ffdshow het bij mij beter doet, al heeft die een gemiddeld hogere CPU belasting. CoreAVC heeft een lagere belasting, maar veel meer rare uitschieters die soms voor gestotter zorgen.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkdenon; ok ik heb mijn pc in dual mode staan( ik dacht in cloon) maar de beeld verhoudingen lukt nog niet echt, zwarten balken onder/boven hoewel de onder titel zakt in de zwarte balk misschien hoort het bij de film.
Geluid ben ik nog niet over te spreken erg vlak!(Theatron agrippa 7.1).
Als ik hd film bvb terug brengt via nero vision naar dvd5 en de dvd brandt en af speelt via een dvd speler dan is het geluid veel beter.
Dus nog veel pioneer werk, nog bedankt voor de reacties!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertolius
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-02 19:54
probleem had ik ook op mijn laptop, amd dual core 2.0ghz, 4gb geheugen en ati mob hd4570.

iemand raadde mij BS player aan. Met het installeren zei deze dat ik codecs miste,BS player installeerde die automatisch en alles werkt nu vloeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Na 2 jaar sinds de laatste reactie denk ik dat TS ondertussen ook wel iets werkend heeft gevonden. ;)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.