Even denken... jaaaren geleden had ik eens een game van de bibliotheek meegenomen naar huis, zoals ik eerder ook Starcraft in onze Bib ontdekt had
Outcast. Suppervette RPG, van Belgische makelij. Echt spijtig dat die jongens niet meer games gemaakt hebben... Nu moet je weten dat je dat ding slechts 3 weken mag bijhouden dus ik mijn best doen om de game op tijd uit te spelen.
Nu kom ik ergens helemaal op het einde in een groot bos terecht waar ik een sleutel in een of ander ding moet steken (klinkt vaag maar het is dan ook al zeer vaag in mijn geheugen
), goed ik had een sleutel maar die paste niet. Heel die bos honderd keer doorgecrossd en zowat elke vierkante centimeter afgezocht van uiteindelijk alle locaties in heel dat spel en maar niks vinden
Uiteindelijk de game dus niet kunnen uitspelen en met boete ingeleverd.
Als extraatje enkele screenshots
Als ik het zo terugzie wil ik onmiddelijk terug beginnen, moest de native resolutie iets hoger liggen dan 640x480
Voor in die tijd trouwens erg vette graphics.

Edit: zalig reclame filmpje, gameplay filmpje =D
Nu kom ik ergens helemaal op het einde in een groot bos terecht waar ik een sleutel in een of ander ding moet steken (klinkt vaag maar het is dan ook al zeer vaag in mijn geheugen
Als extraatje enkele screenshots

Edit: zalig reclame filmpje, gameplay filmpje =D