Een beetje kromme topictitel, maar wat was je meest frustrerende spelervaring of vastloper in een spel die achteraf heel logisch op te lossen was? Dus dagen achtereen niet verder kunnen komen in een spel en als je het uiteindelijk gehaald hebt blijkt de oplossing heel logisch te zijn of voor de hand te liggen
.
Ik had 'm al in het The Legend of Zelda: Twilight Princess topic gepost:

Ik had 'm al in het The Legend of Zelda: Twilight Princess topic gepost:
Rudyyy schreef op woensdag 07 maart 2007 @ 17:10:
Wat is die spinner gaaf zeg !!wat een spel ! alleen ik kwam een vervelende bug tegen
[afbeelding]
In dit level.
heb er een filmpje van gemaaktvet vreemd, want als je normaal in het drijfzand loopt, ga je langzamer lopen.. logisch.. maar zodra dit gebeurd op de stenen vloer
Het filmpje:
http://youtube.com/watch?v=dY9E27A-vag
In hetzelfde spel heb ik vaak erg lang gedaan over een aantal endbosses: lang bezig zijn met het verslaan en als je 'm eenmaal doorhebt is het super simpel en binnen een paar minuten bekeken.zwelgh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 19:32:
[...]
Ha ha, over dat stukje heb ik 4 dagen gedaan omdat ik dacht dat het een fout in het spel was. Super frustrerend. Ik haalde de deur steeds op het nippertje niet...tot ik er achter kwam dat ik als wolf die beestjes kon afschudden....