Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
Mikey, welke theme gebruik jij hiervoor? Ik ben hier ook naar op zoek maar er lijkt een hoop troep tussen te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

Ik probeer via www.mobileemail.vodafone.nl in te loggen, maar wat ik ook doe, het lukt niet. Ik heb mijn emailaccounts via de Blackberry zelf ingesteld, dus wilde het wel even online uitproberen. Als ik mijn PIN en IMEI invoer, dan zie ik dat de device al reeds geregistreerd is en kan ik dus niet verder inloggen. Als ik vervolgens probeer om mijn password te verzenden op basis van de aangegeven PIN, dan zie ik op mijn Blackberry een berichtje verschijnen met de melding dat er geen username en password voor het betreffende account aanwezig zijn, dus schiet mij maar lek, ik begrijp het niet meer!

Wie heeft hier ervaring mee?

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Vodafone klantenservice? :)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is de oplossing, ik heb me al de t.... gezocht naar een Today theme voor de Storm, maar zover ik weet bestaat die niet, tenminste ik heb hem nog niet gevonden.
Maar goed om te weten dat hij er wel voor de Bold is. Is de Bold dus ook het overwegen waard.
Mikey NL schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 11:30:
[...]

Dat "probleem" had ik op mijn nieuwe Bold ook, kan niet begrijpen dat dat er niet standaard in zit. Het is toch ideaal om meteen je berichten en afspraken te zien.

In ieder geval, ik heb het voor de bold opgelost door er een theme voor te downloaden (Today Theme), waarmee dit standaard wel aanstaat. Misschien even rondzoeken of er een today theme is voor de Curve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

ik zit enorm te twijfelen tussen een blackberry bold en een Nokia E71, wat mij ervan weerhoudt de Bold aan te schaffen zijn de geruchten dat de voorkant van de Bold behoorlijk snel krast en dat de Bold is vervaardigd uit plastic in tegenstelling tot de metalen behuizing van de E71. Dus wat ik eigenlijk wil weten is wat jullie ervaringen zijn met de Bold wat betreft krassen en degelijkheid van de behuizing, ik ben nogal anti-plastic namelijk....thanks in advance:)

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Ik heb niet veel krassen, dus volgens mij valt dat wel mee (N=1, dus niet heel betrouwbare steekproef ;)). Het scherm vlekt wel behoorlijk door vette vingers! Daar had ik met mijn HTC Tytn minder last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

okee dat is mooi om te horen. Ik lees hier trouwens een hoop over BIS en BES abbonnementen, maar de voornaamste reden dat ik de Bold wil is vanwege het scherm, design en het qwerty toetsenbord waar ik veelvuldig gebruik van maak (momenteel op de SE P1i). Verder maak ik weinig tot geen gebruik van internet diensten op een GSM (af en toe WIFI), heeft dit veel invloed op de functionaliteit van de Bold (dagelijkse GSM gebruik etc.)? misschien dat ik in de toekomst nog een BIS of BES abbonnement wil afsluiten maar ik ben dat vooralsnog niet van plan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Voor dagelijks gsm gebruik maakt het mijns inziens niet veel uit (bellen/smsen) maar als je het voor email/internet (met name email) wilt gaan gebruiken heb je het toch echt wel nodig.

Edit: graag gedaan.

[ Voor 5% gewijzigd door EQJim op 20-02-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

okee bedankt voor je antwoorden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Vandaag de BB Javelin in mn handen gehad (van een BB vertegenwoordiger die bij ons op het werk langskwam) gaaf ding! Lekker compact en niet erg zwaar :)
Jammer alleen dat het toestel geen 3G heeft (zit er schijnbaar wel aan te komen) en dat het keypad 'los' ligt (je kunt het hele keypad dus van links naar rechts, en van onder naar boven bewegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
huh? dat van het keypad snap ik niet. Zit dat toetsenbordje niet vast? Lijkt op de foto's en filmpjes wel zo :s

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
beetje lastig uit le leggen... het is een soort van plastic matje (zoals oude toestellen ook hebben) daaroverheen valt de behuizing die het 'matje' op zn plaats moet houden. Echter zit er (flink wat) speling in, en beweegt het 'matje' dus tijdens het typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Snap het. Dat is wel erg klote. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:25
Vrijdagochtend begon mijn 8310 kuren te vertonen, de scrollbal deed het niet helemaal lekker meer. Dus de telefoonman opgebeld en hij vertelde mij dat ik een 8900 mocht komen halen. Dus ik ben weer een blij mens ;) Gaaf speeltje! Ligt net wat lekkerder in de hand als de 8310 en hij heeft een beter scherm. Toetsenbord moet ik nog even aan wennen maar denk dat dat ook wel goed gaat komen. Wireless is briljant en werkt perfect thuis en op het werk.
addictive schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 21:04:
beetje lastig uit le leggen... het is een soort van plastic matje (zoals oude toestellen ook hebben) daaroverheen valt de behuizing die het 'matje' op zn plaats moet houden. Echter zit er (flink wat) speling in, en beweegt het 'matje' dus tijdens het typen
Er zit inderdaad speling in, zag het eigenlijk pas toen ik jouw comment las. Ik heb er dus geen last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:06
Ik neem aan dat jullie deze 'gelekte' roadmap kennen:

Afbeeldingslocatie: http://www.rimarkable.com/wp-content/uploads/2008/12/2009_blackberry_roadmap.jpg

Helemaal onderaan 'Possible new Pearsl that may include... Iemand hier die meer weet over een mogelijke opvolger van de BlackBerry 8110? Ben hier zeer benieuwd naar :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Joepv
Zow, mijn 8900 is binnen! Mooi apparaat zeg. Had wat problemen met het activeren van mijn BIS, maar één telefoontje met de klantenservice en het was opgelost. :)

Alleen zie ik nu in het menu "browser" en "mobiel internet" staan. Wat is het verschil? Ben een beetje bang dat als ik de verkeerde gebruik dit buiten BIS gaat en ik straks een rekening krijg van KPN.

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zijn er nog meer mensen die veel problemen hebben met defect rakende trackballs op de 8110 en 8310? Echt niet normaal bij ons op de zaak :( Ik heb nu al tien 8310's en twintig 8110's op mijn bureau liggen (van de 250 BB's die we in omloop hebben) met allemaal een trackball probleem. Slecht reagerem, helemaal niet meer reageren. Dat is echt een zwak punt bij die apparaten.

Overweeg om er zelf eens eentje open te schroeven en kijken of het makkelijk te fixen is voor ik ze weer allemaal opstuur...

• Archie_T
kazuka schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:47:
Zijn er nog meer mensen die veel problemen hebben met defect rakende trackballs op de 8110 en 8310? Echt niet normaal bij ons op de zaak :( Ik heb nu al tien 8310's en twintig 8110's op mijn bureau liggen (van de 250 BB's die we in omloop hebben) met allemaal een trackball probleem. Slecht reagerem, helemaal niet meer reageren. Dat is echt een zwak punt bij die apparaten.

Overweeg om er zelf eens eentje open te schroeven en kijken of het makkelijk te fixen is voor ik ze weer allemaal opstuur...
Toevallig heb ik dus mijn 8310 omgeruild voor een 8900 vanwege dat probleem, het komt inderdaad vaak voor. Je kan wel makkelijk die trackball vervangen.

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

kazuka schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 15:47:

Bij ons op de zaak vallen ze ook bij bosjes uit (8110), wij hebben er een stuk of 25, en inmiddels is meer dan de helft al retour leverancier. De baas heeft ook besloten ze vervroegd te vervangen. Wij krijgen nu de keuze tussen een Bold en een Storm. Ben benieuwd wanneer Stampertje aan de beurt is.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Ter info voor 8900 gebruikers, het hoesje wat erbij geleverd zit kan je batterij in een dag laten leeglopen. Het is eigenlijk bedoeld om je batterij te sparen, want het toestel gaat automatisch op standby als je deze in het hoesje steekt (zit een magneetje in), maar door een vage fout loopt je batterij dan heel snel leeg.

Bij mij was in 1 nacht 50% van de accu leeggelopen met de BB in het hoesje en na wat Googlen kwam ik erachter dat dit probleem op de BlackBerry fora al besproken wordt. Zonder hoesje gaat het wel lekker. Jammer, want het hoesje beschermt het toestel goed.

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de Curve 8900, UMTS mis ik niet en mijn e-mail (Gmail) is instant. Alleen mis ik bij de Desktop software een programma om het adresboek te wijzigen zonder te syncen. Ik wil niet syncen met Outlook, maar wel even snel alle telefoonnummers inkloppen met de computer. Bij Nokia had je daar een los programma voor. Maar eh... zo leer ik snel met het keyboard werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:33

AcoLyte!

*evil grin*

Joepv schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:06:
Ter info voor 8900 gebruikers, het hoesje wat erbij geleverd zit kan je batterij in een dag laten leeglopen. Het is eigenlijk bedoeld om je batterij te sparen, want het toestel gaat automatisch op standby als je deze in het hoesje steekt (zit een magneetje in), maar door een vage fout loopt je batterij dan heel snel leeg.

Bij mij was in 1 nacht 50% van de accu leeggelopen met de BB in het hoesje en na wat Googlen kwam ik erachter dat dit probleem op de BlackBerry fora al besproken wordt. Zonder hoesje gaat het wel lekker. Jammer, want het hoesje beschermt het toestel goed.

Moet zeggen dat ik erg tevreden ben over de Curve 8900, UMTS mis ik niet en mijn e-mail (Gmail) is instant. Alleen mis ik bij de Desktop software een programma om het adresboek te wijzigen zonder te syncen. Ik wil niet syncen met Outlook, maar wel even snel alle telefoonnummers inkloppen met de computer. Bij Nokia had je daar een los programma voor. Maar eh... zo leer ik snel met het keyboard werken :)
Dit komt omdat het hoesje vrij strak zit en dus een toets indrukt. Ikzelf lock m'n BB altijd voordat
ik em in 't hoesje schuif, dan is er geen enkel probleem. 't tooltje AutoLock kan ook uitkomst bieden.
Ikzelf draai nu v4.6.1.168, wat een nog betere (draaide voorheen .133) batterij performance opleverd.
Kortom; hoesje is prima echter wel eerst locken.

don't mistake lack of talent for genius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron_Tweaker
  • Laatst online: 14-11-2024

Ron_Tweaker

Tweak!

.168 alweer? Ik draai nog met .152

Ik heb zelf geen last van het hoesje...

Apple | Marantz | B&W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Maar het hoesje lockt m toch automatisch als je de BB erin schuift? Ik lock m ook met de knop linksboven, maar dat helpt niet. Met het knopje rechtsboven gaat de BB standby, bedoel je dat?

Is dat updaten lastig? Of bewaard de BB netjes je instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Joepv schreef op maandag 02 maart 2009 @ 11:58:
Maar het hoesje lockt m toch automatisch als je de BB erin schuift? Ik lock m ook met de knop linksboven, maar dat helpt niet. Met het knopje rechtsboven gaat de BB standby, bedoel je dat?

Is dat updaten lastig? Of bewaard de BB netjes je instellingen?
Ik bedoel linksboven. M'n hoesje is overigens nu al enigzins 'uitgerekt' dus het is geheel geen issue meer.
Updaten is uitermate simpel. Check dit topic op CrackBerry.com. Ikzelf wipe eerst m'n BB en optimaliseer 't geheugen via CrackMem waarna ik een nieuw OS installeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
De update haal je bij BlackBerry.com als je geen exotische "beta's" wilt draaien?

Bedankt voor de info. Heb het toestel nog geen week, dus draai nog even op de pre-installed versie (.94) tot de nieuwigheid eraf is hehe :D

[ Voor 4% gewijzigd door Joepv op 02-03-2009 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Joepv schreef op maandag 02 maart 2009 @ 13:36:
De update haal je bij BlackBerry.com als je geen exotische "beta's" wilt draaien?

Bedankt voor de info. Heb het toestel nog geen week, dus draai nog even op de pre-installed versie (.94) tot de nieuwigheid eraf is hehe :D
Je kunt er beta's vinden, maar ook de officiele via RIM uitgegeven (non-beta) versies, zoals v4.6.1.152 of v4.6.1.133. De fora van CB zijn overigens een goede start om zaken op je BB voor elkaar te krijgen. Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neil CB
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-09 11:26
Ben hard aan het twijfelen tussen oa. de HTC Touch Cruise II en de Blackberry 9000 Bold. Nu vroeg ik me af na het lezen van onderstaande text:
GPS en BlackBerry Maps

De krachtige, direct gebruiksklare toepassing BlackBerry® Maps bevat geïntegreerde GPSfuncties.1Dankzij de snelle positiebepaling en de mogelijkheid om te bellen of te e-mailen terwijl u navigeert met GPS, zult u bovendien nooit meer verdwalen of zonder spraakstof zitten. Meer informatie over het vinden van de juiste route:

Is dit al standaard gratis bruikbaar op de Bold, en zo ja is het een fijn navigatiesysteem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
Ja, het is standaard op de bold. Of het fijn werkt weet ik niet, ik heb het nog nooit serieus gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58
Blackberry Maps is gewoon een soort Google Maps, maar dan slechter. Ik heb de officiële Google Maps geïnstalleerd op m'n Bold en dat werkt een stuk beter, maar is nog steeds niet geschikt als echte navigatie.

De navigatiesoftware die Vodafone meelevert werkt wel erg goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik vind het niet fijn werken hoor. Het is en blijft geen totaaloplossing voor een navigatiesysteem. Vergeleken met tomtom gaat het traag, vliegt de batterij leeg en is het niet gebruiksvriendelijk met bijvoorbeeld het opzoeken van adressen, bijhouden van favorieten etc. Voor in de auto is het een dikke afrader aangezien het niet echt betrouwbaar werkt. (en geen stem)

Laatst ging ik naar een bedrijfsuitje en heb ik na een half uur klooien het adres goed ingevoerd gekregen zodat ik aan de hand van mijn GPS locatie wist hoe ik moest lopen vanaf de bushalte. Googlemaps kan je ook gratis installeren, als je een goede data verbinding hebt werkt dat best goed omdat het kaartlezen op die manier nog makkelijker is. Gaat wel wat trager.

Voor in de auto echt een nogo. Weet niet zeker of er een instelling voor is om het schermpje aan te laten? Geen stem, schermpje te klein. Als je tussendoor een telefoontje krijgt ben je je navigatie kwijt en moet je gaan rommelen om hem weer terug te krijgen, toch vervelend als je net met 100 over een onoverzichtelijk knooppunt rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stappel_
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 12:59
Neil CB schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 11:06:
Is dit al standaard gratis bruikbaar op de Bold, en zo ja is het een fijn navigatiesysteem?
het is totaal niet handig als navigatiesysteem. je kan het echt alleen maar gebruiken als positie bepaling.
en daar is google maps beter voor te gebruiken.

voor navigatiesysteem kan je nav4all gratis gebruiken. heeft een scherm dat aan blijft, een stem, en de de beste route bepaling volgens vele testen. www.nav4all.com

Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
Zijn er toevallig mensen die gisteren & vandaag problemen hebben met de Blackberry service via Vodafone?

Mijn Bold wil geen mail meer ophalen, en ook internetten is onmogelijk. Ik heb zelf al via http://mobileemail.vodafone.nl de Service Books verzonden, maar dat hielp niet. De Vodafone klantenservice heeft dat ook voor me gedaan, maar ook zonder resultaat. Nu heb ik net op aanraden van Vodafone de batterij verwijderd terwijl het toestel aanstond, maar helaas, geen resultaat.

Bellen & SMS'en werkt overigens wel prima.

[ Voor 4% gewijzigd door RobbertC op 05-03-2009 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
Ik heb vodafone BIS, maar ik heb geen problemen met mail ontvangen van 2 OWA accounts en 1 Gmail account, dat gaat hier prima.

Wat zegt 'Status services' (Blackberry Storm: Verbindingen beheren -> Status services) onder 'Blackberry Internet Services'? Werkt de Blackberry browser wel? Wordt er een icon getoond om aan te geven dat BIS actief is (dat doet de Storm wel namelijk, bij 3G verbindingen).

Over navigatie. Op de Storm heb ik de testversie van Garmin geinstalleerd, Google Maps, Blackberry Maps (standaard aanwezig) en Nav4all. Het kan allemaal niet tippen aan TomTom. Voorheen had ik op mijn Treo 750v TomTom draaien, dat werkte goed (alleen soms wat bluetooth issues). Google Maps en Blackberry Maps zijn gewoon niet geschikt als navigatie oplossing. Garmin wel, maar die heeft, net als Nav4All, het nadeel dat de kaarten direct worden gedownload als je ze nodig hebt. Als je dus in het buitenland zit, heb je er niets aan. De kaarten zijn wel beter up to date en ik geloof dat Garmin ook verkeersinfo heeft, alleen weet ik niet zeker of dat in NL ook werkt. De trial duurde 7 dagen en die zijn inmiddels voorbij. Aan de interface van Nav4All kan ik niet wennen.

[ Voor 49% gewijzigd door blackd op 05-03-2009 17:43 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
blackd schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 17:38:
Ik heb vodafone BIS, maar ik heb geen problemen met mail ontvangen van 2 OWA accounts en 1 Gmail account, dat gaat hier prima.

Wat zegt 'Status services' (Blackberry Storm: Verbindingen beheren -> Status services) onder 'Blackberry Internet Services'? Werkt de Blackberry browser wel? Wordt er een icon getoond om aan te geven dat BIS actief is (dat doet de Storm wel namelijk, bij 3G verbindingen).
Status Services gaf volgens mij niks bijzonders (niet meer kunnen testen), BB browser deed het ook niet en het BB-icoontje gaf aan dat de BIS-verbinding actief was.

Heb als test uiteraard m'n simkaartje in een ander toestel geprobeerd, en dat ging zonder problemen. Bij het terugplaatsen van m'n simkaartje in de Bold kreeg ik de melding krijgen "Sim-kaart plaatsen". Conclusie: toestel kapot :(

Toestel is nu opgestuurd door de Vodafone winkel. Voordeel bij nadeel is dat ze dan ook meteen even kijken naar het achterklepje, daarvan is het leer al aan het loslaten.

[ Voor 8% gewijzigd door RobbertC op 06-03-2009 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Aangezien ik vaker in Duitsland ben en geen zin heb in een hoge telefoonrekening vraag ik me af of de optie:

Opties -> Netwerk -> Gegevensservices -> uit tijdens roaming

inderdaad er automatisch voor zorgt dat als ik over de grens ga geen pushmail meer krijg en Internet heb, maar wel nog gebeld kan worden?

Heeft iemand hier reallife ervaring mee? Vind dat altijd tricky dingen om te testen zonder meteen een hoge rekening te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Dat werkt prima hoor, GPRS/UMTS wordt dan gewoon niet gebruikt, alleen GSM. Bij onze werkgever is het zelfs een aanbeveling om 'uit tijdens roaming' te activeren bij een buitenlands bezoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rutgersmit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-04 11:57
Had vorige week (03-03-09) een BlackBerry Bold besteld bij T-Mobile.
Vandaag gebeld waar mijn bestelling bleef. Kreeg vervolgens te horen dat de Bold niet meer uitgeleverd wordt ivm klachten. Toen ik vroeg om wat voor soort klachten het gaat kreeg ik te horen dat dat niet bekend was.

Ik vind het een vreemde zaak. Er zijn op internet wel klachten over de Bold te vinden maar mi. niet meer dan over andere modellen/merken. Doet T-Mobile dit om meer iPhones / Gphones te verkopen?
Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

rutgersmit schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:23:
Vandaag gebeld waar mijn bestelling bleef. Kreeg vervolgens te horen dat de Bold niet meer uitgeleverd wordt ivm klachten. Toen ik vroeg om wat voor soort klachten het gaat kreeg ik te horen dat dat niet bekend was.

Ik vind het een vreemde zaak. Er zijn op internet wel klachten over de Bold te vinden maar mi. niet meer dan over andere modellen/merken. Doet T-Mobile dit om meer iPhones / Gphones te verkopen?
Als het klachten zijn mbt T-mobile en dataverbinding ben ik erg geïnteresseerd. Ik moet meestal bij het versturen van een mailtje 10 keer op "opnieuw verzenden" drukken totdat het kruisje weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,
Misschien kunnen jullie mij helpen.
ik heb een blackberry bold 900, maar ik kan geen filmpjes kijken op youtube enzovoorts..
ik weet dat dit wel kan maar er staat dat ik niet het formaat heb om dit te kunnen bekijken, terwijl ik dit wel op internet zie.
heeft iemand een idee met wat ik moet doen of instaleren?
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
rutgersmit schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:23:

nieuws: Klanten T-Mobile ondervinden problemen met netwerkinstellingen

en

nieuws: T-Mobile gaat weer Blackberry's verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 17:32:
Hallo Allemaal,
Misschien kunnen jullie mij helpen.
ik heb een blackberry bold 900, maar ik kan geen filmpjes kijken op youtube enzovoorts..
ik weet dat dit wel kan maar er staat dat ik niet het formaat heb om dit te kunnen bekijken, terwijl ik dit wel op internet zie.
heeft iemand een idee met wat ik moet doen of instaleren?
alvast bedankt!
Welke versie OS draai je momenteel?
(er zijn versies waaronder YouTube niet werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:45

allure

Titaan fase 2/3

ik heb het idee om een BB bold 9000 los te kopen, nu heb ik nog geen internet op m`n gsm (N95).

Maar klopt het dat ik met "Eindeloos online" uit de voeten kan met de BB bold?
Ik wil mail via POP3 kunnen gebruiken, en een beetje internetten/msn.
En m`n agenda sync`n met m`n eigen pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

allure schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:13:
ik heb het idee om een BB bold 9000 los te kopen, nu heb ik nog geen internet op m`n gsm (N95).

hmm.. POP3 op een Blackberry.. laat een BB nou juist sterk (lees: de beste) in push mail zijn, vanwaar
je keuze om te gaan POPpen?

Anyway, 'eindeloos online' is prima. beetje browsen en mailen levert geen eindeloze MB's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Niet online
allure schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 20:13:

Als je geen BIS bundel neemt, zul je zelf een applicatie moeten vinden die via POP3 je mail ophaalt. Wat dan het voordeel van een blackberry is, vraag ik me ook ernstig af.
Let wel op dat Eindeloos online ook eindeloos wachten is, want er zit een snelheidslimiet op van 128/64 kbit (zie hun FUP).

Je kunt volgens mij ook de ingebouwde browser niet gebruiken als je geen BIS/BES abonnement hebt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

blackd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 10:46:
[...]
Je kunt volgens mij ook de ingebouwde browser niet gebruiken als je geen BIS/BES abonnement hebt.
Je kunt die via vage opzetjes omzeilen, maar inderdaad, de toegevoegde waarde van een Blackberry
is door enkel te POP3-en en wat surfen geheel teniet gedaan. Dan ben je misschien beter af met een
HTC of een van de nieuwste Nokia's.

[ Voor 4% gewijzigd door AcoLyte! op 15-03-2009 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Gisteren een Curve (8900) besteld :*)
Wordt ie pas over 3 weken geleverd :/

[ Voor 41% gewijzigd door Edjaaah op 16-03-2009 12:52 ]

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Hoe lang houdt Vodafone het alleenrecht op de Blackberry Storm?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightwatchman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik ben van plan de BB Bold aan te schaffen maar twijfel nog tussen een KPN of Vodafone-abonnement. Ik begrijp dat het Vodafone BIS-abonnement veel sneller is (theoretische snelheid dan) dan de KPN-versie, maar ik gebruik hem slechts heel weinig om te internetten, maar (bijna) alleen om mail te ontvangen.

Iemand een advies om de keuze te vergemakkelijken? Zit er nog verschil in gebruikersgemak tussen de 2 BIS-abonnementen of maakt het niets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Wat is nu eigenlijk de internetsnelheid als je een BIS abonnement neemt? Zelf ben ik nu namelijk naar een BB Bold aan het kijken (via T-Mobile, Vodafone en KPN zijn echt duur :|).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Laatst online: 13-08 14:44
_Brake_ schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:27:
Hoe lang houdt Vodafone het alleenrecht op de Blackberry Storm?
Ze hebben het alleenrecht voor een jaar, dus tot eind november dit jaar uit mijn hoofd.

uitgekeken op je 8600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Ik ben vandaag veel contact met T-Mobile gehad voor mijn Curve bestelling. Nou liet T-Mobile weten dat er een softwarefout in de huidige Curves zit. De huidige software registreert het internetgebruik niet op de juiste wijze, wat zorgt voor torenhoge telefoonrekeningen. Zijn er hier mensen met die ervaring?

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
IKKE86 schreef op maandag 16 maart 2009 @ 21:49:
[...]

Ze hebben het alleenrecht voor een jaar, dus tot eind november dit jaar uit mijn hoofd.

uitgekeken op je 8600?
Nee, m'n vader wilde graag de HTC Touch HD. Heb hem van gedachten veranderd naarr Blackberry, maar dan wel bij KPN. Een vergelijkbaar uiterlijk is dan de Storm. Ikzelf wil graag de 8110, maar heb al 2 x hier gevraagd of daar op korte termijn opvolgers van komen :)

Luna bevalt nog prima! Dit is de eerste telefoon waarvoor ik recent een nieuwe accu heb gekocht en die nu al anderhalf jaar in m'n broekzak zit. Normaliter heb ik 3 nieuwe telefoons per jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Edjaaah schreef op maandag 16 maart 2009 @ 22:03:
Ik ben vandaag veel contact met T-Mobile gehad voor mijn Curve bestelling. Nou liet T-Mobile weten dat er een softwarefout in de huidige Curves zit. De huidige software registreert het internetgebruik niet op de juiste wijze, wat zorgt voor torenhoge telefoonrekeningen. Zijn er hier mensen met die ervaring?
Vaag antwoord van T-Mobile. Als het 't OS betreft, hier verschijnen met grote regelmaat updates voor, lijkt
me dus geen issue. Wel hebben wij slechte ervaringen gehad met T-Mobile mbt het slechte ontvangst.
Sinds onze overstap naar KPN zijn deze problemen verholpen. Dit was overigens niet alleen in combinatie
met de 8900, ook de 87xx en 83xx hadden hier last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Slechte ontvangst hoor ik meer van T-mobile. Zit nu een maand met mijn BB 8900 bij KPN met default firmware (0.94) en hoop niet dat er een software fout in zit, want dan krijg ik een flinke rekening op de mat een deze dagen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKKE86
  • Laatst online: 13-08 14:44
_Brake_ schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:05:
[...]

Nee, m'n vader wilde graag de HTC Touch HD. Heb hem van gedachten veranderd naarr Blackberry, maar dan wel bij KPN. Een vergelijkbaar uiterlijk is dan de Storm. Ikzelf wil graag de 8110, maar heb al 2 x hier gevraagd of daar op korte termijn opvolgers van komen :)

Luna bevalt nog prima! Dit is de eerste telefoon waarvoor ik recent een nieuwe accu heb gekocht en die nu al anderhalf jaar in m'n broekzak zit. Normaliter heb ik 3 nieuwe telefoons per jaar...
Op internet is eigenlijk nog niks te vinden over een mogelijke opvolger, dus het lijkt me ook niet dat die op een korte termijn komt? Waarom wil je eigenlijk een 8110 en geen 9000 of een 8900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
IKKE86 schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 18:02:
[...]

Op internet is eigenlijk nog niks te vinden over een mogelijke opvolger, dus het lijkt me ook niet dat die op een korte termijn komt? Waarom wil je eigenlijk een 8110 en geen 9000 of een 8900?
Vanwege het formaat! Op zich is er wel wat over te vinden op internet, maar niet officieel:

Afbeeldingslocatie: http://www.rimarkable.com/wp-content/uploads/2008/12/2009_blackberry_roadmap.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Joepv schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 16:54:
Slechte ontvangst hoor ik meer van T-mobile. Zit nu een maand met mijn BB 8900 bij KPN met default firmware (0.94) en hoop niet dat er een software fout in zit, want dan krijg ik een flinke rekening op de mat een deze dagen :S
Ikzelf draai al een tijdje .174, je zou serieus een upgrade moeten overwegen, batterijduur is zoveel malen beter dan in de oudere OS versies. .174 is overigens de nieuwste beta versie, versie .133 is officieel uitgegeven door RIM en heeft vergelijkbare prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Heb op het moment de rust niet, maar ga inderdaad de upgrade eens wagen binnenkort. :)

Edit: voor official downloads, gebruik jij dan de Wind versie op je KPN BB voor de vendor.xml te verwijderen? Ik zie nl onder de officiële KPN downloads nog geen nieuwere versie staan dan op mijn BB staat.

[ Voor 56% gewijzigd door Joepv op 18-03-2009 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Joepv schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:56:
Heb op het moment de rust niet, maar ga inderdaad de upgrade eens wagen binnenkort. :)

Edit: voor official downloads, gebruik jij dan de Wind versie op je KPN BB voor de vendor.xml te verwijderen? Ik zie nl onder de officiële KPN downloads nog geen nieuwere versie staan dan op mijn BB staat.
Ik check altijd dit forum. Staat veel informatie mbt nieuwe releases op. Zoals gezegd, check .174, of als je liever geen beta draait kan ik je .133 aanraden. Heeft nagenoeg dezelfde performance. (vind .174 iets sneller in de menu's). Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Had het forum gechecked en die linken naar de Wind versie ;) Maar je download dus gewoon de links die daar gedropt worden. Dat wilde ik even weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Joepv schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 11:38:
Had het forum gechecked en die linken naar de Wind versie ;) Maar je download dus gewoon de links die daar gedropt worden. Dat wilde ik even weten. ;)
ah, correct!
vergeet inderdaad niet een backup van je 3rd party apps te maken en de vendor.xml te verwijderen.
easy does it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 23:50

FaceDown

Storende factor.

Vandaag de Bold 9000 besteld (zakelijk). Heb 'm bij een collega gezien, prachtig ding. Tot nu toe had ik de 8300.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Weet iemand hoe je (op de 8900) de totaal uitgaande gespreksduur kunt zien? Ik kan alleen vinden hoe ik het per contact zie en het totaal van inkomend+uitgaand. Maar ik wil graag een timer zien van alleen de uitgaande gesprekken in zijn totaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Joepv schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 15:48:
Weet iemand hoe je (op de 8900) de totaal uitgaande gespreksduur kunt zien? Ik kan alleen vinden hoe ik het per contact zie en het totaal van inkomend+uitgaand. Maar ik wil graag een timer zien van alleen de uitgaande gesprekken in zijn totaal. :)
Op de 8900 naar telefoon gaan (groene knopje) vervolgens menu knop - status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag mijn 8900 binnen gekregen en zit met de volgende vraag. ik heb een t-mobile abbo zonder instant-email en nu probeerde ik eerst te surfen via wifi op de geinstalleerde browser. dit ging niet en toen heb ik opera mini op gezet. nu kan ik wel op internet maar ik heb geen flauw idee of dat via wifi gaat of via gprs(want dan moet ik extra betalen neem ik aan). ik snap niet hoe ik zeker kan zijn dat ik alleen via wifi internet..

iemand een idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 20:05:
ik heb vandaag mijn 8900 binnen gekregen en zit met de volgende vraag. ik heb een t-mobile abbo zonder instant-email en nu probeerde ik eerst te surfen via wifi op de geinstalleerde browser. dit ging niet en toen heb ik opera mini op gezet. nu kan ik wel op internet maar ik heb geen flauw idee of dat via wifi gaat of via gprs(want dan moet ik extra betalen neem ik aan). ik snap niet hoe ik zeker kan zijn dat ik alleen via wifi internet..

iemand een idee
Zelf even getest, mobile network uitzetten en WiFi aan, dan werkt opera prima. Vervolgens mobile network aan en WiFi uit en Opera werkt niet meer. Het lijkt er dus op dat hij alleen via WiFi gaat..

DISCLAIMER (normaal gesproken doe je dat in kleine letters...): dit is één test.. niet boos op mij worden als het niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Archie_T schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 18:52:
[...]

Op de 8900 naar telefoon gaan (groene knopje) vervolgens menu knop - status.
Bedankt! Maar dan zie ik alleen het totaal van alle gesprekken, zowel inkomend als uitgaand :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Hoe zit het eigenlijk met de ontvangst van de BB 8900 Curve (Javelin), ik lees vanalles over functionaliteiten ed. maar hoor weinig over hoe de telefoonfuncties zich houden.

Is het bereik goed, is spraak van beide kanten goed verstaanbaar etc?

Ik overweeg deze telefoon ernstig boven een HTC S740, het enige waarop deze laatste wint is de mogelijkheid tot TomTom (lijkt me beter tov Nav4All ed.) en uitbreidbaarheid is op de BB helaas een stuk minder dan bij Windows Mobile.

Push daarentegen spreekt me heel erg aan :).

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

JunkieXP schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:35:
Hoe zit het eigenlijk met de ontvangst van de BB 8900 Curve (Javelin), ik lees vanalles over functionaliteiten ed. maar hoor weinig over hoe de telefoonfuncties zich houden.

Is het bereik goed, is spraak van beide kanten goed verstaanbaar etc?

Ik overweeg deze telefoon ernstig boven een HTC S740, het enige waarop deze laatste wint is de mogelijkheid tot TomTom (lijkt me beter tov Nav4All ed.) en uitbreidbaarheid is op de BB helaas een stuk minder dan bij Windows Mobile.

Push daarentegen spreekt me heel erg aan :).
Ikzelf heb een Curve, KPN mobile en het bereik is uitstekend. Er zijn bezitters die de gesprekken wat blikkerig vinden klinken, ikzelf heb hier nog niets van gemerkt. WiFi werkt prima, het gemis van 3G is voor persoonlijk geen issue maar ik internet ook niet bijzonder veel. Kortom; ikzelf vind het een geweldig apparaat, mede door 't stabiele OS, vele functies, volledig keyboard en de perfecte grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

3G zal ik ook niet missen...ik heb dit op mijn huidige telefoon uitgeschakeld staan omdat ik er alleen in de stad gebruik van kan maken en ik nu dus nog extra batterij bespaar.

WiFi zal ik ook niet echt gebruiken maar browsen zal ik zo nu en dan wel doen...loopt hij vast bij het laden van een topic in bijvoorbeeld het Tweakers forum wanneer er images attached zijn. op mijn huidige telefoon log ik namelijk expres niet in omdat 100 posts al teveel is om te verwerken. en de browser ansich, werkt die een beetje lekker of wijk je al uit naar Opera Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik las op crackberry.com dat er een Blackberry Niagara uitkomt, het type is 9630

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/u7860/vzwniagara.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Heb ook een 8900 bij KPN en ben tevreden over het bereik. Gesprekken klinken goed (nog geen blikkerig geluid gemerkt). Mis de 3G ook niet, ik Internet weinig en meestal als ik binnen bereik van WiFi ben. In de auto bekijk ik soms flitsmeldingen of nieuws en dat zijn allemaal speciale PDA pagina's, dus dat laad vrij snel.

Sinds twee weken beantwoord ik steeds meer mail via mijn BB. Het is even wennen met het kleine toetsenbord bij langere stukken tekst, maar het is een genot dat de computer niet meer aan hoeft als ik weer iets aan het organiseren ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
basicbeat schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:06:
Ik las op crackberry.com dat er een Blackberry Niagara uitkomt, het type is 9630

[afbeelding]
had het ook gelezen ja, lijkt me een mooie combi van Bold en Javelin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Ja hij lijkt best veel op de Javelin, de toetsen zitten dicht op elkaar. Hopelijk zit hier wel 3G op, want de javelin heeft dat helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
basicbeat schreef op zondag 22 maart 2009 @ 19:44:
Ja hij lijkt best veel op de Javelin, de toetsen zitten dicht op elkaar. Hopelijk zit hier wel 3G op, want de javelin heeft dat helaas niet.
dat plus het waardeloze toetsenbordje weerhouden me ervan er een te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Iemand opgevallen dat de Blackberry Bold van T-Mobile van zo ongeveer elke webwinkel is verdwenen? Zijn er dan toch problemen bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
addictive schreef op zondag 22 maart 2009 @ 21:01:
[...]

dat plus het waardeloze toetsenbordje weerhouden me ervan er een te kopen :P
Dat vind jij ;) Vind het 100x beter tikken als zo'n HTC TyTN II toetsenbordje ;) Echt goed tikken gaat nooit lukken op zo'n mobiel. Koop dan een mini laptop met UMTS dongel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
alex3305 schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:47:
Iemand opgevallen dat de Blackberry Bold van T-Mobile van zo ongeveer elke webwinkel is verdwenen? Zijn er dan toch problemen bij T-Mobile?
Zoek volgende keer eerst eens door het topic: addictive in "[BlackBerry] Nieuwe generatie BB's" ;)
Joepv schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:56:
[...]

Dat vind jij ;) Vind het 100x beter tikken als zo'n HTC TyTN II toetsenbordje ;) Echt goed tikken gaat nooit lukken op zo'n mobiel. Koop dan een mini laptop met UMTS dongel :+
Dat vind jij ;) Ik heb op dit moment een blackberry bold, en dat toetsenbordje vind ik geweldig. Wat me niet aanstaat aan het toetsenbordje van de javelin is dat de toetsjes 'los' zitten, je kunt het matje omhoog/omlaag en van links naar rechts schuiven. Voelt erg goedkoop aan

[ Voor 11% gewijzigd door addictive op 23-03-2009 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Heb ik geen last van met mijn 8900 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Joepv schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:48:
Heb ik geen last van met mijn 8900 :?
hebbe alle javelin's die ik in mn handen heb gehad (werk zelf in een telecom zaak), ook de javelin van de BB vertegenwoordiger had het, dus misschien komt het niet goed over wat ik bedoel met het los zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
als ik het zo kan inschatten zijn die toetsen bij de Niagara wel dicht op elkaar in tegenstelliing tot de Javelin

Afbeeldingslocatie: http://www.infosyncworld.com/gfx/articles/rim_blackberry_curve_8900.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Is er iemand wellicht op de hoogte van eventuele plannen van On-Board Navigatiesoftware Fabrikanten (TomTom, McGuider, Garmin XT (dus niet de huidige beschikbare Garmin, want deze is net als Nav4All Off-Board wat zoveel betekend als dat de kaarten realtime gedownload worden bij gebruik, en dus (eigenlijk voor mij) onbruikbaar is in het buitenland) om hun Product beschikbaar te maken voor de BlackBerry.

Dit zou namelijk ervoor zorgen dat er nog maar 1 pijl in de Windows Mobile kant wijst voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Waarom staat de Bold dan nog wel duidelijk op T-Mobile hun site? Het ging mij namelijk vooral over andere webwinkels.

Overigens had ik dat berichtje wel gezien en hoef je niet meteen zo bot te reageren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
alex3305 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:59:
[...]

Waarom staat de Bold dan nog wel duidelijk op T-Mobile hun site? Het ging mij namelijk vooral over andere webwinkels.

Overigens had ik dat berichtje wel gezien en hoef je niet meteen zo bot te reageren..
offtopic:
was niet bot bedoeld! O+ Alleen omdat op GoT verwacht word dat men eerst zelf op onderzoek uitgaat, dat is vooral bij iets als dit snel gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:47

talin

ES-MA

ik heb weer iets raars.

heb gisteren mijn BB8900 binnen gekregen, ben zelf de BB admin en we hebben 51 mensen met een BB 8310 ( omdat we overgingen op het nieuwe type wilde ik er ook wel 1 )

algoed, mijn BB8900 kwam gistern binnen maar de BES licentie was nog niet geleverd.
heb al wel mijn profiel aangemaakt op de BES server.
heb de BB aan mijn laptop gehangen en alvast een x ( lokaal ) gesynct.
nu zat ik gisteren in de auto en kreeg opeens mail binnen.

m.a.w. ik krijg mail op mijn BB terwijl hij nog niet de aanmeldings procedure heeft doorlopen, wat ben ik nou voor BB admin als ik dat niet snap, ook het beantwoorden gaat probleemloos.

kijk net op de server: 51 licenties, 52 users....

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Iemand die een goeie POP3 of IMAP en dergelijk applicatie weet voor op Blackberry Bold ?
*edit: POP3 al gevonden

Ik zoek ook nog een alternatief voor de spraakherkenning. Met name, software die gewoon een klank herkent en dan een commando uitvoert, in tegenstelling tot de standaard software die kost wat kost probeert speech to text te doen maar helaas dikwijls faalt.

[ Voor 5% gewijzigd door SideShow op 03-04-2009 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik zoek ook nog steeds hoe je andere kalenders moet bekijken van een exchange gebruiker, die dus meerdere kalenders heeft in zn account. Per default, geeft hij dus, wel uhm de default kalender terug ... en negeert andere. Een optie te veranderen nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Op onderstaande foto kun je goed zien hoe RIM de aankomende Niagara 9630 in de markt wil gaan zetten. Het is de grotere broer van de 8900 Javelin Curve. De 9630 wordt een Full QWERTY 3G telefoon waarschijnlijk zonder WiFi. Ik kan niet wachten en denk dat dit mijn allereerste blackberry zal worden.

Afbeeldingslocatie: http://images.crackberry.com/files/kevin/reviews/9630/photocomparison.jpg
BlackBerry 9630 links, Curve 8900 rechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
De Niagara 9630 ziet er inderdaad zeer interessant uit. Ik volg deze thread al een tijdje en was aan het twijfelen tussen de Bold en de Storm, waarbij mijn voorkeur uit ging naar de Bold. Nu vind ik de Bold net een beetje aan de grote kant dus de Niagara 9630 lijkt mij ideaal.

FF voor de zekerheid...
Met Vodafone Basis €22,50 en de Zorgeloos internet blox kan ik:
- Gebruik maken van Gmail (geen pushmail)
- Internetten (niet met de BB-browser maar wel met een alternative browser)
- De BB-agenda syncen met Outlook (via een kabel naar de PC)

Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Millgate schreef op zondag 05 april 2009 @ 20:38:
De Niagara 9630 ziet er inderdaad zeer interessant uit. Ik volg deze thread al een tijdje en was aan het twijfelen tussen de Bold en de Storm, waarbij mijn voorkeur uit ging naar de Bold. Nu vind ik de Bold net een beetje aan de grote kant dus de Niagara 9630 lijkt mij ideaal.
Hier precies hetzelfde. Twijfel tussen Bold/Storm/Curve.

Collega heeft de Storm, na 30 minuten gespeeld te hebben met deze telefoon weet ik dat dit niks voor mij is.

De Bold heb ik gezien en gebruikt/beetgehouden in een Vodafone winkel. Veel te groot.

De Curve is ideaal, maar die heeft weer geen 3G wat een vereiste is.

Hopelijk is de Niagara wel uitgerust met 3G, want het model spreekt mij enorm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Millgate schreef op zondag 05 april 2009 @ 20:38:

FF voor de zekerheid...
Met Vodafone Basis €22,50 en de Zorgeloos internet blox kan ik:
- Gebruik maken van Gmail (geen pushmail)
- Internetten (niet met de BB-browser maar wel met een alternative browser)
- De BB-agenda syncen met Outlook (via een kabel naar de PC)

Klopt dit?
geen idee.... ik denk allemaal wel dat het mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik heb vorige week een unlocked 8820 overgenomen van iemand. Nu wil ik GPS aan de praat krijgen maar dit werkt tot heden niet zoals het hoort.

Als ik mijn SIM (Vodafone) plaats krijg ik via menu -> geavanceerde opties -> GPS geen GPS informatie door. Als ik nu de SIM eruit haal en de BB opstart krijg ik wel informatie door. Iemand die hier een oplossing voor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcoLyte!

AcoLyte!

*evil grin*

Xander2000 schreef op maandag 06 april 2009 @ 00:29:
Ik heb vorige week een unlocked 8820 overgenomen van iemand. Nu wil ik GPS aan de praat krijgen maar dit werkt tot heden niet zoals het hoort.

Als ik mijn SIM (Vodafone) plaats krijg ik via menu -> geavanceerde opties -> GPS geen GPS informatie door. Als ik nu de SIM eruit haal en de BB opstart krijg ik wel informatie door. Iemand die hier een oplossing voor weet?
Je zou de Service Books opnieuw kunnen laten toesturen, via de BIS site van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Ik zal eens opzoeken wat dat BIS allemaal inhoudt.

Sinds ik gisteren mijn telefoon heb opgestart zonder SIM blijkt dat GPS ook met SIM geactiveerd blijft. Dus dat is al opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag ook hier een BB9000 erbij in huis...zal dit topic eens gaan doorspitten :Y

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:22

s3n

basicbeat schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 17:22:
Op onderstaande foto kun je goed zien hoe RIM de aankomende Niagara 9630 in de markt wil gaan zetten. Het is de grotere broer van de 8900 Javelin Curve. De 9630 wordt een Full QWERTY 3G telefoon waarschijnlijk zonder WiFi. Ik kan niet wachten en denk dat dit mijn allereerste blackberry zal worden.
De 9630 is niet voor de europesche markt begrijp ik hieruit: http://forums.crackberry....0-uk-when-carrier-198185/

Geen idee of er ook nog een gsm/3g versie van gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Ik heb de Bold sinds gisteren en het is een prachtig toestel. Alleen krijg ik het niet voor mekaar om te webbrowsen via wifi. Wifi werkt wel, en ik kan ook pingen, maar als ik naar whatismyip.com ga dan zie ik daar een adres wat afkomstig is mijn ons bedrijfsnetwerk en niet mijn eigen IP. Dus concludeer ik dat ik via 3G zit te surfen ipv wifi.

De browser herstarten lukt me ook al niet, want volgens mij blijft ie op de achtergrond gewoon draaien als je 'close' kiest.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
FaceDown schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:11:
Ik heb de Bold sinds gisteren en het is een prachtig toestel. Alleen krijg ik het niet voor mekaar om te webbrowsen via wifi. Wifi werkt wel, en ik kan ook pingen, maar als ik naar whatismyip.com ga dan zie ik daar een adres wat afkomstig is mijn ons bedrijfsnetwerk en niet mijn eigen IP. Dus concludeer ik dat ik via 3G zit te surfen ipv wifi.

De browser herstarten lukt me ook al niet, want volgens mij blijft ie op de achtergrond gewoon draaien als je 'close' kiest.
Als jij via wifi het net opgaat zal whatismyip.com het internet ip adres van de gateway/router van het netwerk weergeven, dus dat lijkt mij dus juist goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Je browsed toch altijd via een BIS/BES proxy? Want die past toch automatisch de webpagina's aan voor gebruik op een klein BB schermpje? Lijkt mij dat je dan het IP van die proxy ziet.

Wil het wel erg gaaf dat de pushmail bij BIS ook automatisch foto's embedded in de tekst van e-mail verkleint naar de grote van het scherm om bandbreedte te besparen. Best een goed systeem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Quantor schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:37:
[...]

Als jij via wifi het net opgaat zal whatismyip.com het internet ip adres van de gateway/router van het netwerk weergeven, dus dat lijkt mij dus juist goed.
Maar niet als ik via wifi thuis wil browsen, dan moet ie juist het ip van mijn router weergeven ipv de gateway van mijn werk lijkt me.

Groetjes, FaceDown.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.