Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 20:29
en..KPN? of doet die niet mee met deze trend .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Zojuist Vodafone aan de lijn om me over te halen mijn huidige abonnement niet op te zeggen....Ik gaf aan dat ik best wil blijven als ze me een goede aanbieding kunnen doen i.c.m. de Bold 9700.

Ze gaven aan dat Vodafone deze telefoon pas kan leveren vanaf 10 december? En verder gaf ze me nog een slechtere prijs dan dat ik van 2call bijv. zou krijgen, dus dat was ook al niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
kellhus schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:18:
Zojuist Vodafone aan de lijn om me over te halen mijn huidige abonnement niet op te zeggen....Ik gaf aan dat ik best wil blijven als ze me een goede aanbieding kunnen doen i.c.m. de Bold 9700.

Ze gaven aan dat Vodafone deze telefoon pas kan leveren vanaf 10 december? En verder gaf ze me nog een slechtere prijs dan dat ik van 2call bijv. zou krijgen, dus dat was ook al niet best.
Doe je iets niet goed. Ik kreeg vorig jaar de Bold voor niks waar ze initieel ze 160 pond vroegen.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Ben er nog niet op doorgegaan gezien de leverdatum van 10 december. Iemand een idee of dit realistisch is, of zal hij toch eerder beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Nog even wachten bij Vodafone. Hoe meer je richting de einddatum van je abonnement komt hoe meer er mogelijk is. Ik ging van Vodafone naar KPN en op het eind smeekten ze me net niet om te blijven. Ongelofelijk zeg. Werd bijna gestalkt door die sales afdeling 8)7

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
kellhus schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:02:
Ben er nog niet op doorgegaan gezien de leverdatum van 10 december. Iemand een idee of dit realistisch is, of zal hij toch eerder beschikbaar zijn?
Een vriend van me werkt bij Vodafone retail en die wist me te vertellen dat de Bold begin/midden november verwacht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 18:58
Zojuist heb ik geprobeerd een Pearl te updaten, maar dit is foutgegaan. De software gaf een foutmelding en nu reageert de Pearl niet meer (scherm gaat niet aan, lampje knippert langzaam rood). Is er nog een manier om leven in het toestel te krijgen? Zo nee, wat is de volgende stap?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 14:38
Weet niet zeker of het bericht in het goed topic staat, hoop het.
Mijn vader heeft een blackbarry bold 9000. Alleen sinds gisteren blijft er steeds een klein wit lampje branden boven de camera. Overal al gekeken, in de help / google maar niks te vinden.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- batterij eruit erin (geen effect)
- gewoon aan en uit (geen effect)
- Een foto gemaakt (geen effect)
- flits aan en uit gezet bij opties (geen effect)

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:25

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb net een curve 8520 met Instant email van Tmobile afgesloten. Nu zit ik met het volgende. Ik heb nu een instant email adres en uiteraard mijn eigen provider (ziggo) emailadres. Nu wordt alle mail die op het instant mail binnenkomt direct naar mijn Blackberry gepushed. De mail van Ziggo (aangemaakt op de Instant email webpagina) komt met vertragingen van soms wel 15 tot 20 minuten binnen.

Ik dacht slim te zijn en een forwarder aan te zetten op de MijnZiggo pagina. Het probleem daarmee is dat de mail echt alleen geforward wordt en dat er geen kopie naar mijn normale mailaccount gaat. Weet iemand hier een oplossing voor? "Instant email" is niet echt instant met een 15 tot 20 minuten vertraging natuurlijk.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Flexicon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:27:
Weet niet zeker of het bericht in het goed topic staat, hoop het.
Mijn vader heeft een blackbarry bold 9000. Alleen sinds gisteren blijft er steeds een klein wit lampje branden boven de camera. Overal al gekeken, in de help / google maar niks te vinden.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- batterij eruit erin (geen effect)
- gewoon aan en uit (geen effect)
- Een foto gemaakt (geen effect)
- flits aan en uit gezet bij opties (geen effect)

Alvast bedankt _/-\o_
Video light? Onder video camera options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Heb sinds kort de 8520. Kan ik mensen die mij bellen zonder nummerweergave automatisch weigeren? Ik kan het nergens in het menu vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Ik heb de helft van het topic doorgelezen en kan m'n antwoord maar niet vinden.
Mijn Nokia E71 gaat deze week de deur uit en nou ben ik op zoek naar een opvolger.
Omdat ik een abo heb via mijn baas kan ik niet internetten op mijn mobiel en ben ik dus afhankelijk van wifi.
Misschien krijg ik in de toekomst wel een BES abo, maar daar ga ik nu nog niet vanuit.

Ik hoef geen pushmail, maar kan ik wel imap mail handmatig controleren?
Bijv. bij thuiskomst (hier heb ik de beschikking over een wifi netwerk) na werk.
Ook lees ik dat mail + agenda niet werkt zonder BIS/BES. Maar ik kan mijn agenda toch gewoon syncen met Outlook ipv dat dat ook OTA gaat?

Alvast bedankt voor de reacties, want ik lees veel tegenstrijdige berichten over wat wel en niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Roodey schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:30:
Ik heb de helft van het topic doorgelezen en kan m'n antwoord maar niet vinden.
Mijn Nokia E71 gaat deze week de deur uit en nou ben ik op zoek naar een opvolger.
Omdat ik een abo heb via mijn baas kan ik niet internetten op mijn mobiel en ben ik dus afhankelijk van wifi.
Misschien krijg ik in de toekomst wel een BES abo, maar daar ga ik nu nog niet vanuit.

Ik hoef geen pushmail, maar kan ik wel imap mail handmatig controleren?
Bijv. bij thuiskomst (hier heb ik de beschikking over een wifi netwerk) na werk.
Ook lees ik dat mail + agenda niet werkt zonder BIS/BES. Maar ik kan mijn agenda toch gewoon syncen met Outlook ipv dat dat ook OTA gaat?

Alvast bedankt voor de reacties, want ik lees veel tegenstrijdige berichten over wat wel en niet kan.
Je kunt je mail en agenda wel gewoon met outlook syncen ja.
Maar waarom wil je perse een bb zonder internet? imo benut je dan 90% van zijn functionaliteit niet. Kun je naar mijn idee beter naar iets anders kijken ;)
Als je thuis de Wifi functie aanzet, pakt ie alles automatisch over Wifi.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Nu online
SgtElPotato schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:09:
[...]

Je kunt je mail en agenda wel gewoon met outlook syncen ja.
Maar waarom wil je perse een bb zonder internet? imo benut je dan 90% van zijn functionaliteit niet. Kun je naar mijn idee beter naar iets anders kijken ;)
Als je thuis de Wifi functie aanzet, pakt ie alles automatisch over Wifi.
Omdat ik een abo heb via mijn werk en daar zitten beperkingen aan (niet bellen naar 0900-nummers + niet internetten).
Bedankt voor je reactie die mij 100% meevalt.
Denk dat het een 8520 wordt. Heb Typhone een mail gestuurd (zij waren de goedkoopste).
Kan ik met die 8520 in de toekomst wel gebruik maken van BES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Roodey schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:39:
[...]

Omdat ik een abo heb via mijn werk en daar zitten beperkingen aan (niet bellen naar 0900-nummers + niet internetten).
Bedankt voor je reactie die mij 100% meevalt.
Denk dat het een 8520 wordt. Heb Typhone een mail gestuurd (zij waren de goedkoopste).
Kan ik met die 8520 in de toekomst wel gebruik maken van BES?
Jep je kunt met alle BB's gebruik maken van BES.
Alleen ik denk dat het duur voor het bedrijf word, als jij de enige zou zijn met BB. Omdat het bedrijf die software ( BES ) moet kopen, en op de server van hun moeten zetten.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Nu online
SgtElPotato schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:39:
[...]

Jep je kunt met alle BB's gebruik maken van BES.
Alleen ik denk dat het duur voor het bedrijf word, als jij de enige zou zijn met BB. Omdat het bedrijf die software ( BES ) moet kopen, en op de server van hun moeten zetten.
Ik werk bij een groot bouwbedrijf, waar meerdere mensen een BB hebben.
Het is nu zo als ze mij er één doen er meer mensen een BB willen ;)
Dus misschien zetten ze mijn abo om in de toekomst naar een BB abo.

Bedankt voor je info. Weet ik iig dat het kan op de 8520.
Dacht namelijk zelf gelezen te hebben dat dat niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-09 14:38
Saab schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:32:
[...]

Video light? Onder video camera options.
Beetje laat maar het heeft helaas niet geholpen :(. Iemand anders nog ideen?
(Het lampje gaat wel steeds zakker branden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Nu online
Ik heb mijn simkaart in een 8310 gedrukt en dat bevalt goed.
Alleen kan ik agendaherinneringen zo instellen dat er iets gaat trillen en piepen als een agenda-item plaats heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

_Brake_ schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:12:
Zojuist heb ik geprobeerd een Pearl te updaten, maar dit is foutgegaan. De software gaf een foutmelding en nu reageert de Pearl niet meer (scherm gaat niet aan, lampje knippert langzaam rood). Is er nog een manier om leven in het toestel te krijgen? Zo nee, wat is de volgende stap?
Met de Blackberry Desktop Manager zou je nog via Application loader verbinding met het toestel via USB moeten kunnen krijgen. Hierna kun je de software er opnieuw opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Roodey schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:23:
Ik heb mijn simkaart in een 8310 gedrukt en dat bevalt goed.
Alleen kan ik agendaherinneringen zo instellen dat er iets gaat trillen en piepen als een agenda-item plaats heeft?
Profiles editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Nu online
Dat dacht ik al, maar kon het niet vinden.
Inmiddels gevonden en het werkt! Super!
Ga er 1 bestellen bij Smartphoneshop.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor de Bold gebruikers:

Gaat bij jullie de luidspreker ook niet zo hard bij het afspelen van muziek? In een stille kamer hoor ik het wel gewoon goed, maar als ik in een luidruchtige kamer zit en muziek afspreek door mijn luidspreker, hoor ik het amper.

Ik heb bij opties zelfs audioboost aanstaan en geluid verder op zijn hardst. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
Nee, is dat de bedoeling dan? Lijkt me niet dat de Bold gemaakt is met in het achterhoofd: als de muziek (in een luidruchtige kamer) maar lekker hard klinkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling waarvoor ik de bold gebruik, maar als je soms geen cd speler in de buurt hebt is het wel relaxt om gewoon gebruik te maken van de bold zijn luisprekers. Dus mijn vraag, hebben andere gebruikers dit ook of zijn mijn luidsprekers niet goed, want de blackberry curve gaat dus veel harder dan mijn bold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even in de VF Shop geweest..

Bold 9700 stond nog niet in de interne prijslijst waardoor meneer de verkoper met zekerheid kon vertellen dat het nog een maand tot 1,5 maand ging duren voordat deze BB in de winkel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Iemand al geupgrade naar 4.6.303? :P

En ik lees op Crackberry ook reports van een gelekte OS5 voor de Bold, iemand daar ervaring mee?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:16
Arfman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:24:
Iemand al geupgrade naar 4.6.303? :P

En ik lees op Crackberry ook reports van een gelekte OS5 voor de Bold, iemand daar ervaring mee?
Ik heb al een tijdje OS5 op mijn 8900 staan vanaf .96 en zit nu .312. Werkt perfect, heb niet door dat het een beta is. Wat voordelen wat ik nog zie in OS5 (ik heb al een tijdje geen OS4 BB meer gehad)
Trillen en bellen.
Beter Profile beheer
Flag for follow up
Opstartscherm (lijkt dus sneller te gaan ;))
AD2P (of is het A2DP?) met tag ondersteuning en goede besturing. Dat betekent dat dat ik in mijn auto de tag info heb en ik kan mijn BB prima bedienen terwijl deze in mijn broekzak zit en het geluid over de speakers gaat.

Er zal vast nog wel veel meer inzitten tov OS4, maar dat kan ik zo even niet bedenken... Het bevalt mijn in ieder geval prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
weet iemand of Wifi uma van tmobile ook naar nederland komt of is het usa only ?

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:18:
Net even in de VF Shop geweest..

Bold 9700 stond nog niet in de interne prijslijst waardoor meneer de verkoper met zekerheid kon vertellen dat het nog een maand tot 1,5 maand ging duren voordat deze BB in de winkel ligt...
mooi bedankt, dat wilde ik a.s. vrijdag gaan doen maar dankzij jou kan ik nu gelijk na mijn werk naar huis _/-\o_ ik denk dat we tot na de kerstvakantie moeten wachten totdat ie überhaupt opduikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En een titelfix, omdat deze BB's niet echt nieuw meer zijn. (Met dank aan My-life. :))

Als er opmerkingen zijn over de titel: plaats dan aub een topicreport.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ik heb de BB Bold eruit gedaan, en heb nu dus een licensie van missing sync over, iemand interesse?

[ben naar de Hero verhuisd]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Archie_T schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:42:
[...]

Ik heb al een tijdje OS5 op mijn 8900 staan vanaf .96 en zit nu .312. Werkt perfect, heb niet door dat het een beta is. Wat voordelen wat ik nog zie in OS5 (ik heb al een tijdje geen OS4 BB meer gehad)
Trillen en bellen.
Beter Profile beheer
Flag for follow up
Opstartscherm (lijkt dus sneller te gaan ;))
AD2P (of is het A2DP?) met tag ondersteuning en goede besturing. Dat betekent dat dat ik in mijn auto de tag info heb en ik kan mijn BB prima bedienen terwijl deze in mijn broekzak zit en het geluid over de speakers gaat.

Er zal vast nog wel veel meer inzitten tov OS4, maar dat kan ik zo even niet bedenken... Het bevalt mijn in ieder geval prima!
OK, klinkt interessant. Kan OS5 alleen nergens downloaden, maar dat komt denk ik omdat hij niet gereleased is? Niet antwoorden met "download hem hier maar" want dat mag hier denk ik niet :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-09 11:05
joeltje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 07:40:
ik heb de BB Bold eruit gedaan, en heb nu dus een licensie van missing sync over, iemand interesse?

[ben naar de Hero verhuisd]
Mag ik vragen waarom je bent overgestapt? Ik twijfel erg tussen de BB Bold 9000, de HTC Hero (wat een heel ander toestel is, dat weet ik) en de Nokia E72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic is te algemeen en grotendeels dubbelop, vandaar dat het op slot gaat. :)

Discussie kan plaats vinden in een van de onderstaande topics:
Het Blackberry Curve 8900 Topic - deel 1
Blackberry Bold (9000) topic - deel 1
Blackberry Storm (9500) topic - deel 2

Indien er voor een bepaalde Blackberry nog geen topic bestaat, dan staat het je vrij om er een mooie topicstart voor te maken (mits deze uiteraard voldoet aan onze verwachting).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.