Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
Boinkie schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 18:47:
Heren,

Ik heb hier een Blackberry Curve 8320, van eBay. Nu lees ik allerlei dingen over BIS enzo, dat heb ik dan ook nog niet geprobeerd. Maar ik wil wel WiFi ( dus de browser werkend hebben ) In de BB zit een Ben sim only abbonement, zonder databundel dus. Heb ook al enige dingen gezocht op google maar kan alleen vinden hoe je wifi moet instellen.

Nu snap ik dat nog wel. alleen wanneer ik de browser start zegt hij dat die geen verbinding kan maken? Wat moet ik instellen om ervoor te zorgen dat die gewoon via mijn WiFi internet gebruikt?

alvast bedankt voor jullie hulp!
Als je even terugleest in het topic zie je dat je de WiFi-browser moet instellen. (Options - Advanced Options - Browser - Hotspot Browser)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:33
Leekah schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 21:00:
[...]

Als je even terugleest in het topic zie je dat je de WiFi-browser moet instellen. (Options - Advanced Options - Browser - Hotspot Browser)
Top! Is er ook nog een manier om hotmail in te stellen? Ik heb inmiddels begrepen uit dit topic en google dat je zonder dataplan geen blackberry internet service kan registreren( Of zit ik toch mis? ) Maar is er wel een mogelijkheid om normaal pop mail aan te melden zodat je je mail kan binnenhalen wanneer je gewoon WiFi hebt?

Windlows Live heb ik ook geinstalleerd staan, maar met wifi kan ik me niet aanmelden? Hij blijft hangen op proberen met aanmelden.

[ Voor 10% gewijzigd door Boinkie op 05-10-2009 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/5900/blackberrybold9700front.jpg
Nou laat die nieuwe bold maar snel komen! WOW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ziet er goed uit, ik kan je wel vertellen dat die optische trackball op mijn 8520 als een malle werkt. Dus mooi dat de rest van de lijn het nu ook gaat krijgen.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Wanneer wordt die verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik heb gelezen dit jaar nog, zou mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

Ligt het aan mij of zit het groene hoorentje verkeerd om ??? Verder wel een mooi apparaat!

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Niet online

Timmert

Dipstick

In dat geval wacht ik nog eventjes, anders zou ik maandag a.s. namelijk een Bold gaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Nu online
Ik twijfel dus ook, kan dus een tweedehands BB overnemen, of nog even geduld hebben, lastige keuze :+

Die nieuwe is wel lekker klein :)

[ Voor 15% gewijzigd door ConZito op 06-10-2009 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

DrumandBass schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 22:20:
Ligt het aan mij of zit het groene hoorentje verkeerd om ??? Verder wel een mooi apparaat!
Is bij mijn 8520 ook zo.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag ook al in een ander topic gesteld maar ik heb dit topic een beetje over het hoofd gezien.

"Ik heb net een blackberry gekocht en heb toen meteen mijn eindeloos online naar blackberry eindeloos online laten omzetten nu vertelde de vrouw aan de telefoon dat het zo gebeurd zou moeten zijn alleen toen ik later nog eens belde bleek dat het wel twee weken kan duren.. Is dit in de praktijk ook zo? En kan ik nu nog wel emailen met mijn normale eindeloos online abonnement.

Alvast bedankt"

Zou iemand mij hier mee kunnen helpen? ik kan nu geen email ophalen op mijn BB bold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat heeft niet lang geduurd! stuurde net even een smsje richting 1244 voor mijn saldo en toen stond er ineens "Hi eindeloos Blackberry" en kon mij meteen aanmelden op de site van kpn blackberry (BIS). Kan ik ook eindelijk gebruik maken van mijn bold ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-01 11:53
Knippert er bij de 8520 een lichtje wanneer je een sms of een oproep hebt gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
Kethij schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 17:04:
[afbeelding]
Nou laat die nieuwe bold maar snel komen! WOW
dit wordt hem! nu weet ik het zeker wat een mooie foto, waar heb je die gevonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Stond onder andere op Crackberry.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
thanks! ik ga gelijk kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Croccifixio83 schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 17:41:
Knippert er bij de 8520 een lichtje wanneer je een sms of een oproep hebt gemist?
Ja, een rood lampje.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Iemand geen nieuws m.b.t. de release van de nieuwe Bold 9700?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
Mooi. Dat vind ik altijd wel erg handig. Hoe ervaar jij het QWERTY toetsenbord? Lekkere toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:10
Kethij schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 14:12:
Iemand geen nieuws m.b.t. de release van de nieuwe Bold 9700?
Wie vragen worden overgeslagen.. :9 maar bij deze:

http://www.engadget.com/2...t-invites-for-bold-2-lau/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Die had ik al gespot, maar dit is in de VS zou die hier dus eerder, gelijktijdig of later komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
blackberry bold 2 (9700) dus vanaf januari. Best jammer alleen op het KPN netwerk via Hi. Wel een goed netwerk maar kostenplaatje per maand is voor particulier gebruik niet echt interessant. Voor BlackBerry Eindeloos Online betaal je €17,50 per maand en dan heb je nog geen bel/sms abo dus dat gaat ruim boven de 30 euro per maand uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een aantal NL webshops staat ie er al..Na een telefoontje is mij duidelijk geworden dat ie deze maand/volgende maand komt. Misschien dan alleen in de loss verkoop ofzo?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 22:42:
Bij een aantal NL webshops staat ie er al..Na een telefoontje is mij duidelijk geworden dat ie deze maand/volgende maand komt. Misschien dan alleen in de loss verkoop ofzo?...
Over welke shops heb je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt hij nou alleen bij Hi? Of zijn zij de enige die er iets over gezegd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:49
Er staat inderdaad nergens dat het exclusief bij Hi is. Het zou zomaar kunnen dat andere providers/retailers 'm eerder in de winkel leggen. Simlockvrij, zoals de Bold, 8900 & 8520 dat ook zijn. Bovendien staat er in het linkje naar Kieskeurig al eentje bij die simlockvrij schijnt te zijn :)

[ Voor 22% gewijzigd door RobbertC op 13-10-2009 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Ja ik verwacht dat die deze/volgende maand bij Vodafone en misschien bij T-Mobile verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah oké, ik kon er inderdaad ook niks over vinden dat hij exclusief voor Hi was. Hopelijk komt hij binnenkort voor T-Mobile, dan heb ik even een lekkere korting als ik mijn contract verleng.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
9700 komt ook bij t-mobile nederland zeer binnenkort, hij staat ook al op de duitste site van t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Vonkie schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:32:
9700 komt ook bij t-mobile nederland zeer binnenkort, hij staat ook al op de duitste site van t-mobile
Zie hem ook staan ja, hopelijk ook snel hier! Maar wel het liefs met Vodafone.

[ Voor 12% gewijzigd door Kethij op 15-10-2009 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Nu online
Er is ineens software op m'n Blackberry terecht gekomen die ik echt 100% zeker niet zelf heb geinstalleerd, app van Flickr en Yahoo Messenger. Enig idee waar dat vandaan gekomen kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Yahoo Messenger wordt standaard een link voor aangemaakt wanneer er verbonden wordt met een BES of BIS. Flickr weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Vonkie schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:32:
Dat is mooi en goed nieuws. T-mobile houdt het nog enigszins betaalbaar deze dure hobby. Mijn 2 jarig vodafone abo loopt gelukkig 11 november af dit jaar dus ben ik er op uit om een 9700 met T-mobile abo te scoren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, sinds een paar dagen is de batterij van de BB Bold met een dag leeg :?

Even zoekfunctie gebruikt hier maar kan er niks over vinden, staat er miscchien een programmaatje te draaien op de achtergrond? Toestel is al een keer uitgevallen ivm lege batterij... vreemd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:03

Tys

Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 12:22:
Hm, sinds een paar dagen is de batterij van de BB Bold met een dag leeg :?

Even zoekfunctie gebruikt hier maar kan er niks over vinden, staat er miscchien een programmaatje te draaien op de achtergrond? Toestel is al een keer uitgevallen ivm lege batterij... vreemd :/
Hehe, ik heb exact hetzelfde sinds vorige week .. normaal gaat het apparaat ~3 dagen mee.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tyson schreef op zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:19:
[...]

Hehe, ik heb exact hetzelfde sinds vorige week .. normaal gaat het apparaat ~3 dagen mee.
Ding is van mijn vrouw en helemaal standaard...vandaar dat ik het zo vreemd vind :/
(en net een half jaar oud)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Nieuwe programma's geïnstalleerd?
Batterypull al uitgeprobeerd?
OS updaten naar een stuk nieuwere versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

handig als het hier ook staat met led probleem

Als de led niet werkt bij ontvangen van de bbm, sms of call. dan is maar 1 oplossing voor.
Kijk in je Klok instelling of je niet in nachtkastmodus (bedside mode) staat, die moet uitgeschakeld worden.
Dan werkt het weer.

Zocht al heel weekend naar dat oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:59
BlackBerry heeft vandaag de Bold 9700 officieel gemaakt. De nieuwe Bold is een kruising tussen zijn voorganger en de Curve 8900.
Nadat de Bold 9700 al lang en breed bekend was bij het grote publiek heeft RIM dan vandaag eindelijk de stap genomen om het toestel officieel te maken. Met de aankondiging zijn ook de specificaties van de BlackBerry Bold 9700 bekendgemaakt. De 9700 is eigenlijk een kruising tussen de 9000 en de 8900 aangezien hij de specificaties van de Bold heeft mee gekregen en de looks van de Curve. De nieuwe 9700 heeft een iets groter scherm dan de oude Bold en heeft daarom een resolutie van 480x360 pixels. Daarnaast kunnen we het nieuwe BlackBerry OS 5.0 op het toestel vinden en ook kan de 9700 overweg met Quad-band netwerken. RIM heeft ook bij dit nieuwe toestel de trackball vervangen door een tracpad waardoor consumenten niet meer bang hoeven te zijn dat het balletje op het toestel na een tijd vol stof zit. RIM weer verder te melden dat er een 3.2-megapixelcamera op het toestel zal zitten, GPS, Wifi en Bluetooth.

Volgens de producent zal het toestel begin volgende maand in de winkels te vinden zijn voor een nog onbekende prijs. Duidelijk is wel dat de Smartphone in Nederland bij T-Mobile, KPN en Vodafone te koop zal zijn.

Bron: http://www.allaboutphones...igt-de-Bold-9700-aan.html
http://crackberry.com/bla...9700-officially-announced
http://na.blackberry.com/eng/devices/blackberrybold9700/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Eindelijk! Nu maar wachten tot de providers prijzen bekend gaan maken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Mooie info, net op BGR en Crackberry al een heel stuk gelezen en video gekeken.
Best leuk om een startpost te maken zodat er een centraal 9700 topic komt.

[ Voor 4% gewijzigd door jatmoos op 21-10-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alex3305 schreef op zondag 18 oktober 2009 @ 23:31:
Nieuwe programma's geïnstalleerd?
Batterypull al uitgeprobeerd?
OS updaten naar een stuk nieuwere versie?
:Y nu weer in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de 8520 als opvolger van onze 8110 en 8310 modellen. Die waren werkelijk waar een nachtmerrie zovaak als die stuk gingen. 80% had een defecte trackball op een gegeven moment. Stuurde bijna wekelijks 3 toestellen op naar T-Mobile reparatieservice (wij hebben ruim 200 BB's in omloop binnen ons bedrijf).

Nu met de 8520 is het toestel en een stuk goedkoper ( €219,- ), een stuk degelijker en het OS vooral een stuk sneller maar het belangrijkste is die trackpad. Wat een opluchting voor een telecom beheerder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Oeh ik mag in december verlengen en ga zeker voor de 9700.
Ik heb nog spijt dat ik mijn 9000 heb verkocht een tijd geleden en kleiner en een optische trackbal zijn zeker pluspunten.
Ik heb nu T-mobile maar heeft KPN of Vodaphone nog voordelen met een Blackberry?
Die Bold 9000 die ik toen had hing namelijk gewoon aan mijn Relax 150 abonnement waardoor de helft niet werkte maar ik ga dus wel een BB abo nemen in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Geen een van de drie providers hebben echt voorkeuren boven elkaar. De een is wel wat goedkoper dan de ander :). Daarnaast is volgens mij Vodafone's intenret ook wat sneller, maar daar ben ik niet zeker van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
alex3305 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 12:03:
Geen een van de drie providers hebben echt voorkeuren boven elkaar. De een is wel wat goedkoper dan de ander :). Daarnaast is volgens mij Vodafone's intenret ook wat sneller, maar daar ben ik niet zeker van.
Let wel op... Het internet van Vodafone mag dan wel snel zijn, maar kan je telefoon dat ook aan?
De nieuwe 9700 heeft een downloadlink van 3.6mbps.... Een HSDPA netwerk kan 21mbps hebben, dus het wil niks zeggen dat een bepaalde provider sneller is als een ander, je telefoon moet het maar net aankunnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Mijn vriendin heeft sinds gisteren de 8520, maar moet zeggen dat na jaren van windows mobile phones, ik het OS van de blackberry verre van logisch vind. Maar dat zal vast een kwestie van wennen zijn.

Echter wel een vraagje waar ik zo snel niet uit kom. Uiteraard heeft ze ook een internetabo bij de phone, echter het bereik in huis is niet bijzonder goed. Wel hebben we WIFI. Is het nu werkelijk zo dat je zelf constant om moet wisselen van hotspot naar (in ons geval) web 'n walk browser? Kan hij niet, zoals win mobile, zelf overschakelen naar WIFI indien hij een valide verbinding heeft? Vind het zo omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-09 08:54
Bij mij gaat het volledig automagisch. Hoef niets in te stellen, ook over WiFI browse ik met de BlackBerry browser en als er WiFi in de buurt is pakt de BB dat en anders GPRS (heb een 8900).

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Joepv schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 15:05:
Bij mij gaat het volledig automagisch. Hoef niets in te stellen, ook over WiFI browse ik met de BlackBerry browser en als er WiFi in de buurt is pakt de BB dat en anders GPRS (heb een 8900).
Hmm misschien dan toch eens een manual opsnorren.. (i.p.v. die twee dunne papiertjes die in het doosje zaten).

Bij ons surft hij altijd over gprs, of we nu wel of geen WIFI aan hebben (op de telefoon). Als we de browser op hotspot zetten en dan WIFI op de telefoon uitzetten, komt hij met een foutmelding (die ik me niet meer kan herinneren), maar surft dan dus ook niet.

Met andere woorden, blijkbaar kan de browser niet zelf zijn instelling veranderen om waar mogelijk via WIFI te surfen en bij gebrek aan WIFI, via gprs te surfen...

[ Voor 10% gewijzigd door Fly-guy op 22-10-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
volgens mij doet de browser het niet, die blijft bij mij op hetzelfde staan. de hotspot browser gebruik je alleen als je BIS wilt omzeilen dacht ik ;)

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Afbeeldingslocatie: http://www.typhone.nl/afbeeldingen/BlackBerry-Bold-9700.png

Typhone.nl verwacht de nieuwe Bold 2 in december.

Ook is er een simulator te vinden die je laat wennen aan de bediening van de nieuwe Bold. Ik heb hem zelf al geïnstalleerd, rond de 100mb is het programma. Het laat je kennis maken met deze nieuwe topberry.

Dit is een kennismakingsvideo op youtube.

Fijn weekend !

[ Voor 56% gewijzigd door jatmoos op 23-10-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
Heb sinds gisteren een Bold.
Nu werkt e-mail en de browser wel, via het blackberry internet, maar Google maps, en de App store krijg ik niet aan de praat..
Iemand die mij kan helpen?
De app store werkt wel via wifi, maar met wifi uit niet meer.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Heb je wel een Blackberry Internet Service abonnement genomen bij je Bold? Ook moet je je hiervoor bij je provider registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
alex3305 schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:13:
Heb je wel een Blackberry Internet Service abonnement genomen bij je Bold? Ook moet je je hiervoor bij je provider registreren.
Ik heb bij vodafone een blackberry internet abo erbij genomen van 15 euro in de maand, neem aan dat dat die BIS is?

edit: Op het contract staat: Blackberry internet Nationaal en op de volgende bladzijde Blackberry data-only nationaal.

edit2: Lees op crackberry dat er meerdere mensen zijn met hetzelfde probleem.

[ Voor 21% gewijzigd door SgtElPotato op 23-10-2009 21:04 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchi3
basicbeat schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:39:
[afbeelding]

Typhone.nl verwacht de nieuwe Bold 2 in december.

Ook is er een simulator te vinden die je laat wennen aan de bediening van de nieuwe Bold. Ik heb hem zelf al geïnstalleerd, rond de 100mb is het programma. Het laat je kennis maken met deze nieuwe topberry.

Dit is een kennismakingsvideo op youtube.

Fijn weekend !
Heb uit zeer (intern) betrouwbare bronnen vernomen, dat hij half /eind november in de winkel ligt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomegrownBGP
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Heren Blackberry specialisten:

Ik heb sinds afgelopen donderdag een Curve 8520 in bezit, welke ik simlock vrij gebruik met mijn Ben (jaja!) Sim Only. Nu probeer ik echter bij ons thuis en op school te internetten via het Wifi, echter krijg ik dit niet voor elkaar.

Ik heb net een aantal pagina's doorgelezen en volgensmij moet ik mijn telefoon registreren met een PIN en het imei van de telefoon. Sommige mensen doen dit via kpn.blackberry.com maar volgensmij wil dat niet omdat de mijne simlock vrij is.

Kan iemand mij hier mee helpen?

Verder vind ik het een erg toffe telefoon, zeer uitgebreid en de 2mp camera is voor mij ruim genoeg. Mooie foto's schieten doe ik wel met de digicam. Hebben hier toevallig ook nog mensen last van dode/luie pixels? Ik heb namelijk het idee dat ik er behoorlijk wat kan tellen op de mijne, echter zijn ze de ene keer zichtbaar en de andere keer niet. Ook de man van de Phonehouse kon mij vertellen dat er waarschijnlijk een paar in zaten, maar dat hij 'm daarvoor niet op kon sturen aangezien het volgens hem tot +/- 10% van het scherm geen geldige reden was om hem terug te sturen. Kunnen jullie dit beamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ik heb momenteel een abonnement met surf&mail totaal van kpn, dus geen BIS, maar zit er toch over te denken een BB aan te schaffen, zonder BIS. Heb in dit topic meerdere malen gelezen dat dit prima te doen is, als je er geen bezwaar tegen hebt dat je e-mail niet direct binnen komt.
Mijn vraag is alleen; hoe krijg je het internet dan aan de praat zonder BIS? Ik lees op internet dat je dan APN instellingen moet aanpassen (of is dit juist als je een abbo mét BIS neemt?)? Ik ben niet zo'n held met al die instellingen dus ik zou graag vóór ik de BB aanschaf precies willen weten wat ik allemaal moet instellen en doen voor hij werkt. Als het te ingewikkeld is blijf ik bij mijn oude telefoon..
Alvast bedankt!
Groetjes, Irvy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:03

HellBeast

Oh My GoT!

Ik krijg ook binnenkort een Simlockvrij 8520 Curve. Is er geen enkele manier om die via een standaard internet data-abonnementje popmail op te laten halen? Ik zit namelijk bij de provider Ben en die heeft geen blackberry abo's volgens mij. (staat iig niet op hun site)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
Morgen wordt de nieuwe Bold 9700 in Engeland uitgebracht, waarom lopen we in NL toch zo vaak achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
@kan-ik-internetten-zonder-bis vragen... lees ff het topic door, of doe een search. Dat is echt al 100x beantwoord. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Kethij schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:17:
Morgen wordt de nieuwe Bold 9700 in Engeland uitgebracht, waarom lopen we in NL toch zo vaak achter :(
Waarschijnlijk heeft dat iets met vertalingen te maken 8)7.

Overigens ben ik mijn Bold nog steeds kwijt. De service bij KPN is echt om te huilen met betrekking tot Blackberry's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29
Vandaag T-Moblile Zakelijk aan de lijn. De Bold 9700 verwachte levertijd +- 3 weken.... :( dat was off the record..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
nl_umpire schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 14:44:
Vandaag T-Moblile Zakelijk aan de lijn. De Bold 9700 verwachte levertijd +- 3 weken.... :( dat was off the record..
Zou T-Mobile de toestellen niet later krijgen? Waarschijnlijk is Vodafone de eerste die de 9700 gaat verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kethij schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 18:36:
[...]

Zou T-Mobile de toestellen niet later krijgen? Waarschijnlijk is Vodafone de eerste die de 9700 gaat verkopen.
Klopt ook wel. Vodafone zou ze toch begin november krijgen? Dan zou T-Mobile ze twee weken later krijgen, wat ongeveer 3 weken is, dus eind november ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:29
en..KPN? of doet die niet mee met deze trend .. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Zojuist Vodafone aan de lijn om me over te halen mijn huidige abonnement niet op te zeggen....Ik gaf aan dat ik best wil blijven als ze me een goede aanbieding kunnen doen i.c.m. de Bold 9700.

Ze gaven aan dat Vodafone deze telefoon pas kan leveren vanaf 10 december? En verder gaf ze me nog een slechtere prijs dan dat ik van 2call bijv. zou krijgen, dus dat was ook al niet best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 15:13
kellhus schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 12:18:
Zojuist Vodafone aan de lijn om me over te halen mijn huidige abonnement niet op te zeggen....Ik gaf aan dat ik best wil blijven als ze me een goede aanbieding kunnen doen i.c.m. de Bold 9700.

Ze gaven aan dat Vodafone deze telefoon pas kan leveren vanaf 10 december? En verder gaf ze me nog een slechtere prijs dan dat ik van 2call bijv. zou krijgen, dus dat was ook al niet best.
Doe je iets niet goed. Ik kreeg vorig jaar de Bold voor niks waar ze initieel ze 160 pond vroegen.

https://www.discogs.com/user/jurgen1973/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-09 21:15
Ben er nog niet op doorgegaan gezien de leverdatum van 10 december. Iemand een idee of dit realistisch is, of zal hij toch eerder beschikbaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepv
Nog even wachten bij Vodafone. Hoe meer je richting de einddatum van je abonnement komt hoe meer er mogelijk is. Ik ging van Vodafone naar KPN en op het eind smeekten ze me net niet om te blijven. Ongelofelijk zeg. Werd bijna gestalkt door die sales afdeling 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
kellhus schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 13:02:
Ben er nog niet op doorgegaan gezien de leverdatum van 10 december. Iemand een idee of dit realistisch is, of zal hij toch eerder beschikbaar zijn?
Een vriend van me werkt bij Vodafone retail en die wist me te vertellen dat de Bold begin/midden november verwacht word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:58
Zojuist heb ik geprobeerd een Pearl te updaten, maar dit is foutgegaan. De software gaf een foutmelding en nu reageert de Pearl niet meer (scherm gaat niet aan, lampje knippert langzaam rood). Is er nog een manier om leven in het toestel te krijgen? Zo nee, wat is de volgende stap?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Weet niet zeker of het bericht in het goed topic staat, hoop het.
Mijn vader heeft een blackbarry bold 9000. Alleen sinds gisteren blijft er steeds een klein wit lampje branden boven de camera. Overal al gekeken, in de help / google maar niks te vinden.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- batterij eruit erin (geen effect)
- gewoon aan en uit (geen effect)
- Een foto gemaakt (geen effect)
- flits aan en uit gezet bij opties (geen effect)

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:03

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb net een curve 8520 met Instant email van Tmobile afgesloten. Nu zit ik met het volgende. Ik heb nu een instant email adres en uiteraard mijn eigen provider (ziggo) emailadres. Nu wordt alle mail die op het instant mail binnenkomt direct naar mijn Blackberry gepushed. De mail van Ziggo (aangemaakt op de Instant email webpagina) komt met vertragingen van soms wel 15 tot 20 minuten binnen.

Ik dacht slim te zijn en een forwarder aan te zetten op de MijnZiggo pagina. Het probleem daarmee is dat de mail echt alleen geforward wordt en dat er geen kopie naar mijn normale mailaccount gaat. Weet iemand hier een oplossing voor? "Instant email" is niet echt instant met een 15 tot 20 minuten vertraging natuurlijk.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Flexicon schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 09:27:
Weet niet zeker of het bericht in het goed topic staat, hoop het.
Mijn vader heeft een blackbarry bold 9000. Alleen sinds gisteren blijft er steeds een klein wit lampje branden boven de camera. Overal al gekeken, in de help / google maar niks te vinden.
Wat heb ik zelf al gedaan:
- batterij eruit erin (geen effect)
- gewoon aan en uit (geen effect)
- Een foto gemaakt (geen effect)
- flits aan en uit gezet bij opties (geen effect)

Alvast bedankt _/-\o_
Video light? Onder video camera options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
Heb sinds kort de 8520. Kan ik mensen die mij bellen zonder nummerweergave automatisch weigeren? Ik kan het nergens in het menu vinden.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17:43
Ik heb de helft van het topic doorgelezen en kan m'n antwoord maar niet vinden.
Mijn Nokia E71 gaat deze week de deur uit en nou ben ik op zoek naar een opvolger.
Omdat ik een abo heb via mijn baas kan ik niet internetten op mijn mobiel en ben ik dus afhankelijk van wifi.
Misschien krijg ik in de toekomst wel een BES abo, maar daar ga ik nu nog niet vanuit.

Ik hoef geen pushmail, maar kan ik wel imap mail handmatig controleren?
Bijv. bij thuiskomst (hier heb ik de beschikking over een wifi netwerk) na werk.
Ook lees ik dat mail + agenda niet werkt zonder BIS/BES. Maar ik kan mijn agenda toch gewoon syncen met Outlook ipv dat dat ook OTA gaat?

Alvast bedankt voor de reacties, want ik lees veel tegenstrijdige berichten over wat wel en niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Roodey schreef op maandag 02 november 2009 @ 20:30:
Ik heb de helft van het topic doorgelezen en kan m'n antwoord maar niet vinden.
Mijn Nokia E71 gaat deze week de deur uit en nou ben ik op zoek naar een opvolger.
Omdat ik een abo heb via mijn baas kan ik niet internetten op mijn mobiel en ben ik dus afhankelijk van wifi.
Misschien krijg ik in de toekomst wel een BES abo, maar daar ga ik nu nog niet vanuit.

Ik hoef geen pushmail, maar kan ik wel imap mail handmatig controleren?
Bijv. bij thuiskomst (hier heb ik de beschikking over een wifi netwerk) na werk.
Ook lees ik dat mail + agenda niet werkt zonder BIS/BES. Maar ik kan mijn agenda toch gewoon syncen met Outlook ipv dat dat ook OTA gaat?

Alvast bedankt voor de reacties, want ik lees veel tegenstrijdige berichten over wat wel en niet kan.
Je kunt je mail en agenda wel gewoon met outlook syncen ja.
Maar waarom wil je perse een bb zonder internet? imo benut je dan 90% van zijn functionaliteit niet. Kun je naar mijn idee beter naar iets anders kijken ;)
Als je thuis de Wifi functie aanzet, pakt ie alles automatisch over Wifi.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
SgtElPotato schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:09:
[...]

Je kunt je mail en agenda wel gewoon met outlook syncen ja.
Maar waarom wil je perse een bb zonder internet? imo benut je dan 90% van zijn functionaliteit niet. Kun je naar mijn idee beter naar iets anders kijken ;)
Als je thuis de Wifi functie aanzet, pakt ie alles automatisch over Wifi.
Omdat ik een abo heb via mijn werk en daar zitten beperkingen aan (niet bellen naar 0900-nummers + niet internetten).
Bedankt voor je reactie die mij 100% meevalt.
Denk dat het een 8520 wordt. Heb Typhone een mail gestuurd (zij waren de goedkoopste).
Kan ik met die 8520 in de toekomst wel gebruik maken van BES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Roodey schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:39:
[...]

Omdat ik een abo heb via mijn werk en daar zitten beperkingen aan (niet bellen naar 0900-nummers + niet internetten).
Bedankt voor je reactie die mij 100% meevalt.
Denk dat het een 8520 wordt. Heb Typhone een mail gestuurd (zij waren de goedkoopste).
Kan ik met die 8520 in de toekomst wel gebruik maken van BES?
Jep je kunt met alle BB's gebruik maken van BES.
Alleen ik denk dat het duur voor het bedrijf word, als jij de enige zou zijn met BB. Omdat het bedrijf die software ( BES ) moet kopen, en op de server van hun moeten zetten.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
SgtElPotato schreef op maandag 02 november 2009 @ 22:39:
[...]

Jep je kunt met alle BB's gebruik maken van BES.
Alleen ik denk dat het duur voor het bedrijf word, als jij de enige zou zijn met BB. Omdat het bedrijf die software ( BES ) moet kopen, en op de server van hun moeten zetten.
Ik werk bij een groot bouwbedrijf, waar meerdere mensen een BB hebben.
Het is nu zo als ze mij er één doen er meer mensen een BB willen ;)
Dus misschien zetten ze mijn abo om in de toekomst naar een BB abo.

Bedankt voor je info. Weet ik iig dat het kan op de 8520.
Dacht namelijk zelf gelezen te hebben dat dat niet zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexicon
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:38
Saab schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:32:
[...]

Video light? Onder video camera options.
Beetje laat maar het heeft helaas niet geholpen :(. Iemand anders nog ideen?
(Het lampje gaat wel steeds zakker branden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Ik heb mijn simkaart in een 8310 gedrukt en dat bevalt goed.
Alleen kan ik agendaherinneringen zo instellen dat er iets gaat trillen en piepen als een agenda-item plaats heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

_Brake_ schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 23:12:
Zojuist heb ik geprobeerd een Pearl te updaten, maar dit is foutgegaan. De software gaf een foutmelding en nu reageert de Pearl niet meer (scherm gaat niet aan, lampje knippert langzaam rood). Is er nog een manier om leven in het toestel te krijgen? Zo nee, wat is de volgende stap?
Met de Blackberry Desktop Manager zou je nog via Application loader verbinding met het toestel via USB moeten kunnen krijgen. Hierna kun je de software er opnieuw opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saab
Roodey schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 13:23:
Ik heb mijn simkaart in een 8310 gedrukt en dat bevalt goed.
Alleen kan ik agendaherinneringen zo instellen dat er iets gaat trillen en piepen als een agenda-item plaats heeft?
Profiles editen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
Dat dacht ik al, maar kon het niet vinden.
Inmiddels gevonden en het werkt! Super!
Ga er 1 bestellen bij Smartphoneshop.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag voor de Bold gebruikers:

Gaat bij jullie de luidspreker ook niet zo hard bij het afspelen van muziek? In een stille kamer hoor ik het wel gewoon goed, maar als ik in een luidruchtige kamer zit en muziek afspreek door mijn luidspreker, hoor ik het amper.

Ik heb bij opties zelfs audioboost aanstaan en geluid verder op zijn hardst. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 14:36
Nee, is dat de bedoeling dan? Lijkt me niet dat de Bold gemaakt is met in het achterhoofd: als de muziek (in een luidruchtige kamer) maar lekker hard klinkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is natuurlijk niet de bedoeling waarvoor ik de bold gebruik, maar als je soms geen cd speler in de buurt hebt is het wel relaxt om gewoon gebruik te maken van de bold zijn luisprekers. Dus mijn vraag, hebben andere gebruikers dit ook of zijn mijn luidsprekers niet goed, want de blackberry curve gaat dus veel harder dan mijn bold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even in de VF Shop geweest..

Bold 9700 stond nog niet in de interne prijslijst waardoor meneer de verkoper met zekerheid kon vertellen dat het nog een maand tot 1,5 maand ging duren voordat deze BB in de winkel ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Iemand al geupgrade naar 4.6.303? :P

En ik lees op Crackberry ook reports van een gelekte OS5 voor de Bold, iemand daar ervaring mee?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:16
Arfman schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:24:
Iemand al geupgrade naar 4.6.303? :P

En ik lees op Crackberry ook reports van een gelekte OS5 voor de Bold, iemand daar ervaring mee?
Ik heb al een tijdje OS5 op mijn 8900 staan vanaf .96 en zit nu .312. Werkt perfect, heb niet door dat het een beta is. Wat voordelen wat ik nog zie in OS5 (ik heb al een tijdje geen OS4 BB meer gehad)
Trillen en bellen.
Beter Profile beheer
Flag for follow up
Opstartscherm (lijkt dus sneller te gaan ;))
AD2P (of is het A2DP?) met tag ondersteuning en goede besturing. Dat betekent dat dat ik in mijn auto de tag info heb en ik kan mijn BB prima bedienen terwijl deze in mijn broekzak zit en het geluid over de speakers gaat.

Er zal vast nog wel veel meer inzitten tov OS4, maar dat kan ik zo even niet bedenken... Het bevalt mijn in ieder geval prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 11:19
weet iemand of Wifi uma van tmobile ook naar nederland komt of is het usa only ?

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 16:18:
Net even in de VF Shop geweest..

Bold 9700 stond nog niet in de interne prijslijst waardoor meneer de verkoper met zekerheid kon vertellen dat het nog een maand tot 1,5 maand ging duren voordat deze BB in de winkel ligt...
mooi bedankt, dat wilde ik a.s. vrijdag gaan doen maar dankzij jou kan ik nu gelijk na mijn werk naar huis _/-\o_ ik denk dat we tot na de kerstvakantie moeten wachten totdat ie überhaupt opduikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En een titelfix, omdat deze BB's niet echt nieuw meer zijn. (Met dank aan My-life. :))

Als er opmerkingen zijn over de titel: plaats dan aub een topicreport.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ik heb de BB Bold eruit gedaan, en heb nu dus een licensie van missing sync over, iemand interesse?

[ben naar de Hero verhuisd]

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Archie_T schreef op woensdag 04 november 2009 @ 19:42:
[...]

Ik heb al een tijdje OS5 op mijn 8900 staan vanaf .96 en zit nu .312. Werkt perfect, heb niet door dat het een beta is. Wat voordelen wat ik nog zie in OS5 (ik heb al een tijdje geen OS4 BB meer gehad)
Trillen en bellen.
Beter Profile beheer
Flag for follow up
Opstartscherm (lijkt dus sneller te gaan ;))
AD2P (of is het A2DP?) met tag ondersteuning en goede besturing. Dat betekent dat dat ik in mijn auto de tag info heb en ik kan mijn BB prima bedienen terwijl deze in mijn broekzak zit en het geluid over de speakers gaat.

Er zal vast nog wel veel meer inzitten tov OS4, maar dat kan ik zo even niet bedenken... Het bevalt mijn in ieder geval prima!
OK, klinkt interessant. Kan OS5 alleen nergens downloaden, maar dat komt denk ik omdat hij niet gereleased is? Niet antwoorden met "download hem hier maar" want dat mag hier denk ik niet :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:05
joeltje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 07:40:
ik heb de BB Bold eruit gedaan, en heb nu dus een licensie van missing sync over, iemand interesse?

[ben naar de Hero verhuisd]
Mag ik vragen waarom je bent overgestapt? Ik twijfel erg tussen de BB Bold 9000, de HTC Hero (wat een heel ander toestel is, dat weet ik) en de Nokia E72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic is te algemeen en grotendeels dubbelop, vandaar dat het op slot gaat. :)

Discussie kan plaats vinden in een van de onderstaande topics:
Het Blackberry Curve 8900 Topic - deel 1
Blackberry Bold (9000) topic - deel 1
Blackberry Storm (9500) topic - deel 2

Indien er voor een bepaalde Blackberry nog geen topic bestaat, dan staat het je vrij om er een mooie topicstart voor te maken (mits deze uiteraard voldoet aan onze verwachting).

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.