[Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste
Acties:
  • 60.105 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis gelukt. flash playert 8 doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Draai nu FF3Beta5. Beta4 draaide aardig goed en het geheugen gebruik was duidelijk beter dan FF2. B4 crashde op sommige dingen en in B5 lijkt dat nu verleden tijd. Alleen waren alle plugins niet compatible, maar dat is niet zo'n probleem om op te lossen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:22
alle plugins niet of niet alle plugins?

overigens de enige crash die ik op B4 heb is dat hij af en toe crashed als ik in een file upload field op browse klik.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als een plugin het niet doet kan je nog altijd de xpi aanpassen en testen of hij het nog doet. Ik heb nu alle plugins weer draaien in ieder geval.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:25
Bij mij valt het op dat de browser vooral crasht bij de volgende dingen:
  • Vergroting van pagina's
  • Actieve AJAX/JavaScript op pagina's
  • Veel tabs open
  • Switchen tussen vergrote en 'normale' pagina's
  • Combo's van bovenstaande
Tja en omdat ik vergroting nogal eens gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 02 april 2008 @ 16:06:
hoerezooi met mickeysoft exploder kan ik wel de videos op volkomenkut bekijken maar firesux pauseert ze elke 5 seconden? en ja ik heb goede connectie en ja de videos worden volledig gebuffered en ja flash playert plugginnert ook al gede en geinstalleerd.

hulp?
Volgens mij is die player van vkmag gewoon heel erg crap. Ik heb het probleem ook, maar verder nooit op een ander site gehad. Lijkt me dus aan die player te liggen.

Voorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M55
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

M55

Hoe kan ik Places activeren in de bookmark balk, bij mij staat hij er namelijk niet tussen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 06:45
tja weenie, snap nog steeds niet wat places eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:34

PowerFlower

être diable et jouer fleur

^^ thx for that 8)7

Probleem met Flash-video is bekend (stopt na een paar seconden met spelen). Komt door de laatste versie van de Flash-plugin; als een versie teruggaat (Flash 9.0 r115) werkt het weer (wel even automatische updates disablen ;)). Die sub-versies zijn gewoon bij Adobe te downloaden, overigens.

Weet iemand waar de voorkeuren voor de mailto: afhandelingen in een INI o.i.d. staan? Heb nu een nogal omslachtige truuk uitgehaald om GMail for Domains eindelijk werkend te krijgen voor mailto: links:

Javascript plugin register in een html bestand; die mag alleen handlers installeren voor het domain waar hij zelf staat (dus voor mail.google.com moet het javascript ook op mail.google.com ergens staan...), wat ik voorelkaar kreeg door het op een eigen webserver te zetten en de hosts file aan te passen, zodat mijn PC dacht dat mijn webserver mail.google.com was, zodat hij de handler mocht installeren met...

code:
1
2
3
<script language="JavaScript">
    navigator.registerProtocolHandler( 'mailto', 'http://mail.google.com/a/MYDOMAIN.com/mail?view=cm&tf=0&to=%s', 'Gmail for Domains');
</script>

...om er vervolgens achter te komen dat je die check dat het van hetzelfde domain moet komen kunt uitzetten in een van de prefs files, dus dat kan ook gewoon met een lokale HTML file 8)7 Kortom, met die code kun je zelf een custom handler maken, als je het URL commando van je webmail kent, zet het gewoon ff in een lokaal HTML bestandje, schakel de check uit in de (dus pref("gecko.handlerService.allowRegisterFromDifferentHost", false);
in firefox.js op 'true' zetten), en hij vraagt keurig of je de nieuwe handler wil installeren.

Anyway, de to=%s stuurt nu helaas de volledige link door, dus "mailto:someone@someone.com" ipv "someone@someone.com". Het zou dus handig zijn als ik daar ff rechtstreeks in een INI mee zou kunnen prutsen totdat het werkt :P

[ Voor 75% gewijzigd door PowerFlower op 04-04-2008 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

PowerFlower schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 15:39:
^^ thx for that 8)7

Probleem met Flash-video is bekend (stopt na een paar seconden met spelen). Komt door de laatste versie van de Flash-plugin; als een versie teruggaat (Flash 9.0 r115) werkt het weer (wel even automatische updates disablen ;)). Die sub-versies zijn gewoon bij Adobe te downloaden, overigens.

Weet iemand waar de voorkeuren voor de mailto: afhandelingen in een INI o.i.d. staan? Heb nu een nogal omslachtige truuk uitgehaald om GMail for Domains eindelijk werkend te krijgen voor mailto: links:

Javascript plugin register in een html bestand; die mag alleen handlers installeren voor het domain waar hij zelf staat (dus voor mail.google.com moet het javascript ook op mail.google.com ergens staan...), wat ik voorelkaar kreeg door het op een eigen webserver te zetten en de hosts file aan te passen, zodat mijn PC dacht dat mijn webserver mail.google.com was, zodat hij de handler mocht installeren met...

code:
1
2
3
<script language="JavaScript">
    navigator.registerProtocolHandler( 'mailto', 'http://mail.google.com/a/MYDOMAIN.com/mail?view=cm&tf=0&to=%s', 'Gmail for Domains');
</script>

...om er vervolgens achter te komen dat je die check dat het van hetzelfde domain moet komen kunt uitzetten in een van de prefs files, dus dat kan ook gewoon met een lokale HTML file 8)7 Kortom, met die code kun je zelf een custom handler maken, als je het URL commando van je webmail kent, zet het gewoon ff in een lokaal HTML bestandje, schakel de check uit in de (dus pref("gecko.handlerService.allowRegisterFromDifferentHost", false);
in firefox.js op 'true' zetten), en hij vraagt keurig of je de nieuwe handler wil installeren.

Anyway, de to=%s stuurt nu helaas de volledige link door, dus "mailto:someone@someone.com" ipv "someone@someone.com". Het zou dus handig zijn als ik daar ff rechtstreeks in een INI mee zou kunnen prutsen totdat het werkt :P
Misschien is Gmail Manager wat voor je...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Palomar schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:55:
[...]

Volgens mij is die player van vkmag gewoon heel erg crap. Ik heb het probleem ook, maar verder nooit op een ander site gehad. Lijkt me dus aan die player te liggen.

Voorbeeld
pfiew, ik dacht al dat ik de enige was. Dramatisch die player daar. Daarom kijk ik die filmpjes nooit meer.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Thx. Maar die werkt (nog) niet voor FF3 :) En juist in FF3 kan het simpeler, dwz zou het simpeler moeten kunnen, het werkt nu vrij aardig maar nét niet goed :)
Pretorian_ schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:19:
pfiew, ik dacht al dat ik de enige was. Dramatisch die player daar. Daarom kijk ik die filmpjes nooit meer.
Onzin. Tis een fout in Flash. Met de 9.0 r115 waar ik naar gedowngrade heb werkt die player gewoon :)

[ Voor 29% gewijzigd door PowerFlower op 04-04-2008 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Huh, 115 is toch de laatste release, hoe kan je daar nu naar downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:35:
Huh, 115 is toch de llatste release, hoe kan je daar nu naar downgraden?
Uninstalleren en dan een ouwe versie installeren. Hoe zou jij dit zeggen in 1 woord? Downgraden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja, maar je kan niet naar 115 downgraden want dat is de hoogste versie. Je kan wel van 115 naar 45 downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Nou dat lijkt me sterk bitjesmaker....ik heb het al zo lang dat ik inmiddels verschillende flashversies gepasseerd ben hoor.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

Palomar schreef op woensdag 02 april 2008 @ 20:55:
[...]

Voorbeeld
Zo al ergens hiervoor werd gezegt, heb ik adobe flash player 7 eraf gehaald en 9 erop gezet en tot zover gaat het goed. ik draai ff3b5

adobe flash player 9
http://www.adobe.com/shoc...od_Version=ShockwaveFlash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

PowerFlower schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 20:32:
[...]

Thx. Maar die werkt (nog) niet voor FF3 :) En juist in FF3 kan het simpeler, dwz zou het simpeler moeten kunnen, het werkt nu vrij aardig maar nét niet goed :)
Greasemonkey ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
Laat maar. :X

[ Voor 103% gewijzigd door Aham brahmasmi op 05-04-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Sjah schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:47:
Ja, maar je kan niet naar 115 downgraden want dat is de hoogste versie. Je kan wel van 115 naar 45 downgraden.
Je hebt gelijk, ik noemde de verkeerde versie :)

9r45 werkt met alle Flash videoplayers op het web, 9r115 heeft nog steeds problemen met een aantal (hoewel inmiddels veel ervan al aangepast zijn). Dat komt doordat in r115 de video-component is aangepast, zodat die ook h.264 kan afspelen, maar als bijwerking veel oudere Flash objecten dus niet goed meer werken.

Oudere versies vind je via http://kb.adobe.com/selfs...rnalId=tn_14266&sliceId=1
Dan verander je de complete weergave van mailto: links. "Copy Email Address" werkt dan ook niet meer ;)

En alle omzichtigheid van plugins, Greasemonkey, GMail notifier, etc. is dus ook helemaal niet nodig, want FF3 ondersteunt het zélf, op een veel nettere manier. De vraag is alleen hoe je dat het handigste aan de praat krijgt!

[ Voor 25% gewijzigd door PowerFlower op 05-04-2008 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 21:47:
O o o.... zit het zo! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff iets anders. Ik heb nu een dualboot met op de ene partitie xp en op een andere vista. De mappen documenten en afbeeldingen heb ik gelijk kunnen maken tussen de 2 windows versies. Zij gebruiken allebei dezelfde map. Nu probeer ik thunderbird die in XP geinstalleerd was ook in vista te gebruiken maar in vista is ie nog blanco en moet ie nog worden ingesteld. Hoe zorg ik ervoor dat ik in zowel vista als xp dezelfde mailclient kan gebruiken zodat ik niet in de ene OS een mail ontvang en op de andere OS is die mail niet meer te lezen.

Laat aub de opmerkingen dat vista ruk is achterwege, ik doe het alleen maar om een beetje de weg te leren kennen ivm computerreperaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Webmail, of anders IMAP gebruiken. :P Ik ben zelf het gedoe met pop clients zat. Al je oude (pop) mail kun je ook gemakkelijk naar een imap (gmail) account verhuizen. :)

On-topic: Is er niet, net zoals bij FF, ergens een bestandje dat aangeeft welk (default) profiel TB gebruikt? Ik neem aan dat hij een nieuw, blanco profiel heeft aangemaakt. Dat moet je dan veranderen in hetzelfde profiel als je TB installatie van XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
in winxp staan je TB-files onder documents and settings/username/application data/mozilla en onder Vista staan die onder /users/username/appdata/shared/mozilla (zo uit mn hoofd,geen vista bij de hand ;)). Het is dus gewon een kwestie om in je TB onder vista te verwijzen naar die xp-directory (of andersom). Dat kun je in TB zelf instellen, of je wijzigt het bestandje 'profiles.ini' in 1 van de directory's die ik net noemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op zondag 06 april 2008 @ 10:41:
in winxp staan je TB-files onder documents and settings/username/application data/mozilla en onder Vista staan die onder /users/username/appdata/shared/mozilla (zo uit mn hoofd,geen vista bij de hand ;)). Het is dus gewon een kwestie om in je TB onder vista te verwijzen naar die xp-directory (of andersom). Dat kun je in TB zelf instellen, of je wijzigt het bestandje 'profiles.ini' in 1 van de directory's die ik net noemde.
Onder die adres in xp staat alleen gegevens van firefox. Ik bedacht me dat het mogelijk moest zijn die map te kopieren en in vista op de juiste plek te zetten.

Gevonden, het is niet mozilla maar gewoon thunderbird. Hoe dan ook, ik kwam er ook achter dat de emailtjes in dezelfde map opgeslagen worden. De map thunderbird staat zelf wel op andere partitie en ik ging ervanuit dat daarin de mailtjes stonden.

Kan iemand ff zeggen wat TB is en of het met kladblok geopend kan worden en wat gewijzigd kan worden?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 11:33:
[...]

Kan iemand ff zeggen wat TB is en of het met kladblok geopend kan worden en wat gewijzigd kan worden?
TB = Thunderbird. :)

[ Voor 84% gewijzigd door Aham brahmasmi op 06-04-2008 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7

Oke, wat zou ik moeten wijzigen om de emails voortaan op E (=DATA) op te slaan ipv C of D.

Ik wil nog ff kwijt dat zodra ik xp start de C schijf xp is en D vista. Start ik vista op, dan is C vista en D xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil nog ff kwijt dat zodra ik xp start de C schijf xp is en D vista. Start ik vista op, dan is C vista en D xp.

das logisch je kan namelijk geen 2 c tegenlijk hebben, dus als je xp-vista opstart maakt die daar automatisch c: van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 april 2008 @ 14:21:
das logisch je kan namelijk geen 2 c tegenlijk hebben, dus als je xp-vista opstart maakt die daar automatisch c: van
Dank je voor de uitleg maar dat begreep ik al. Het was gewoon ter info mocht iemand mij kant en klare uitleg geven dat die nog wel klopt.

Iemand?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ander topic mijn vraag gesteld

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2008 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ik zie net dat IE8 een leuke feature krijgt die Fx vast wel heeft in een extentie. Om jullie duidelijk te maken wat ik bedoel zal ik jpg ff pasten hiero. Iemand weet welke extentie ik moet hebben, je selecteert dus een stukje tekst en kan een search doen, of een vertaling of iets anders....

Afbeeldingslocatie: http://media.arstechnica.com/news.media/ie8-7.png

[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 08-04-2008 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 12-09 19:08
Sjah schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 00:23:
Ik zie net dat IE8 een leuke feature krijgt die Fx vast wel heeft in een extentie. Om jullie duidelijk te maken wat ik bedoel zal ik jpg ff pasten hiero. Iemand weet welke extentie ik moet hebben, je selecteert dus een stukje tekst en kan een search doen, of een vertaling of iets anders....

[afbeelding]
Firefox Activities

Op de addon pagina op IE8 gezocht, 1 hit, niet super lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dat voor een onzin, sinds wanneer moet je bij Firefox inloggen om een addon te kunnen downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 07:40:
Wat is dat voor een onzin, sinds wanneer moet je bij Firefox inloggen om een addon te kunnen downloaden?
Dat viel me laatst ook al op -O-

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat geldt alleen voor "experimental" addons. Zie de linksboven de screenshot. Normale addons kun je gewoon downloaden zonder inloggen.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-06 16:17
Nu ook hopen dat google maps toegevoegd kan worden als een van de activities!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Ik draai de laatste beta van firefox 3 en het valt me op dat als ik iets gedownload heb deze download niet meer in de downloadmanager blijft staan. Deze manager is dan leeg. Nu is het een kwestie van goed kijken waar ik mijn downloads neer zet. In de 2.0 reeks kon je dan via die manager de download openen of uit de download manager verwijderen. Kan dat nu niet meer?

Mocht dit al in dit topic besproken zijn wijs me dan even op de post, ik moet bekennen dat ik niet alles gelezen heb :)

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Arethusa schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:03:
[...]

Mocht dit al in dit topic besproken zijn wijs me dan even op de post, ik moet bekennen dat ik niet alles gelezen heb :)
Je hoeft ook niet alles te lezen. Je kunt gewoon zoeken. Dat probleem was er namelijk met 2 ook al ;)
Als dat het niet oplost, is het wellicht leuk voor de devvers als je even een bugreport doet/aanvult bij Mozilla.

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 08-04-2008 09:08 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Je hebt gelijk, ik had de posts niet gezien. Ik zal de tips in dit topic proberen en anders maak ik een bugreport aan.

[ Voor 67% gewijzigd door Arethusa op 08-04-2008 09:27 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Lizard schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 07:15:
[...]

Firefox Activities

Op de addon pagina op IE8 gezocht, 1 hit, niet super lastig :P
mooi, jammer van dat registreren, hopelijk onthouden ze hier mijn registratie wel, itt bij mozillazine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Sjah schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:42:
[...]

mooi, jammer van dat registreren, hopelijk onthouden ze hier mijn registratie wel, itt bij mozillazine.
Half off-topic:
http://www.bugmenot.com/view/mozilla.org
Een site om te onthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Aah tx, dat ik die site niet kende, ik surf nu al 11 jaar.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dan is deze extensie zeker ook wat om te onthouden :)
BugMeNot 1.6: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/6349

Belangrijkste feature: Gewoon rechts klikken op een inlogveld en kiezen voor Login with BugMeNot :)

[ Voor 29% gewijzigd door Room42 op 08-04-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Room42 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:41:
Dan is deze extensie zeker ook wat om te onthouden :)
BugMeNot 1.6: https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/6349

Belangrijkste feature: Gewoon rechts klikken op een inlogveld en kiezen voor Login with BugMeNot :)
Ik had er nog een zoekpoging naar gewaagd, maar vond niks :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Maakt niet uit, ik heb er een bookmark aan gewijd, dat is voor mij beter dan een complete extentie, aangezien ik misschien 1x per jaar bugmenot nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Hij is vaker handig dan je zou denken ;) Er zijn zoveel sites waar je op moet reggen+inloggen. Met BugMeNot is dat vaak niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Weet iemand toevallig of er een extension is die compatible is met FF3 beta, die de functionaliteit biedt van "Download Sort" ? (heb met nightly tester tools al geprobeerd, maar hij deed het echt niet).

Het gaat me dus om het automatisch opslaan van files met extensie '.x' naar folder 'x'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook zoiets bij een theme, 2 themes zelfs (vista of aero als zoekwoord 1 van die 2 was het). Dat het beta is en iets anders aangepakt moet worden snap ik nog wel, maar om nou mij te verplichten om in te loggen om iets in een betastadium te downen vind ik zot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 00:23:

[afbeelding]
Was jij niet diegeen die schreef: Zeur niet zo. Op echt alle postjes na deze post kan ik die antwoord goed gebruiken bij jouw postjes. :Y

Ontopic: Dat is recentlijk nog langsgeweest in dit topic.
migchiell schreef op maandag 17 maart 2008 @ 13:32:
[...]

en hier vind je alle mogelijk zoekmachines die je je kunt wensen. Je kunt zoveel zoekmachines toevoegen aan je zoekscherm als je maar wilt, en de "actieve" zoekmachine wordt inderdaad gebruikt als je een woord selecteert en rechtermuisknopt.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Arethusa schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:03:
Ik draai de laatste beta van firefox 3 en het valt me op dat als ik iets gedownload heb deze download niet meer in de downloadmanager blijft staan. Deze manager is dan leeg. Nu is het een kwestie van goed kijken waar ik mijn downloads neer zet. In de 2.0 reeks kon je dan via die manager de download openen of uit de download manager verwijderen. Kan dat nu niet meer?

Dit probleem is opgelost door: http://kb.mozillazine.org...sible_in_Download_Manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g4wx3
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-09 09:49
voor zover ik weet bestaat bugmenot niet meer

http://www.softfocus.be/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had pasgeleden ook zoiets, opgelost door ccleaner te draaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 17:52:
[...]

Was jij niet diegeen die schreef: Zeur niet zo. Op echt alle postjes na deze post kan ik die antwoord goed gebruiken bij jouw postjes. :Y

[...]
Nou hoor, je doet me pijn... :'(

Voelt dat nou lekker, om iemand terug te pakken? ;)
Room42 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:36:
Hij is vaker handig dan je zou denken ;) Er zijn zoveel sites waar je op moet reggen+inloggen. Met BugMeNot is dat vaak niet meer nodig.
Thanx voor de tip. maarja ik registreer normaal gesproken om echt als uniek persoon binnen te komen, dat ik er niet goed van word en naar bugmenot grijp komt niet zo vaak voor. En voor sites waar ik dus als Sjah sta, heb je wachtwoord-onthouden van Fx al, of ben ik nou dom?

[ Voor 42% gewijzigd door Sjah op 08-04-2008 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 23:23:
[...]

Nou hoor, je doet me pijn... :'(

Voelt dat nou lekker, om iemand terug te pakken? ;)
*O*

Maar had je nog wat aan die extensie? Was het wat je zocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:13
Heeft iemand ook het probleem dat de Gmail chatfunctie is verdwenen bij gebruik van FF 3.0b5? In Internet Explorer heb ik wel gewoon de "in-browser" chatfunctie.

Bij "Gmail weergave" (onder je mailberichten) mis ik ook de optie van 'standaard met chat'. In Firefox staat er nu alleen 'standaard'. Geen mogelijkheid om de chat aan te roepen of zo, en hij is ook niet ingeklapt of zo....

Waar is ie gebleven????

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op woensdag 09 april 2008 @ 06:35:
[...]

*O*

Maar had je nog wat aan die extensie? Was het wat je zocht?
Nee, te weinig providers zeg maar, t zit nog in het beginstadium. Maar wel iets om later nog eens naar te kijken. (ik heb het dus over Firefox Activities)

[ Voor 6% gewijzigd door Sjah op 09-04-2008 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Sandrioni schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:56:
Heeft iemand ook het probleem dat de Gmail chatfunctie is verdwenen bij gebruik van FF 3.0b5? In Internet Explorer heb ik wel gewoon de "in-browser" chatfunctie.

Bij "Gmail weergave" (onder je mailberichten) mis ik ook de optie van 'standaard met chat'. In Firefox staat er nu alleen 'standaard'. Geen mogelijkheid om de chat aan te roepen of zo, en hij is ook niet ingeklapt of zo....

Waar is ie gebleven????
Gewoon hier hoor :P Bij mij staat deze er wel nog gewoon bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
Alex3305 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:41:
[...]

Gewoon hier hoor :P Bij mij staat deze er wel nog gewoon bij...
Vaag.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjah schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:05:
[...]

Nee, te weinig providers zeg maar, t zit nog in het beginstadium. Maar wel iets om later nog eens naar te kijken. (ik heb het dus over Firefox Activities)
Ik had juist begrepen dat je zelf sites kon toevoegen zodat het uiteindelijk een lijst met zoekmachines zoals jij wenst krijgt? Ja standaard zijn er niet zoveel maar je moet dus zelf sites toevoegen. Ik kan je niet nauwkeurig vertellen hoe omdat ik het zelf niet gebruik maar wel voor de format gebruikt hebt.

Ik weet wel hoe het voor maxthon moet, daar moest je het zoekwoord veranderen in $ en de hele url in maxthon toevoegen, rechtermuisknop tekst selecteren en dan zoeken met je toegevoegde zoekmachine en de geselekteerde tekst komt dan in plaats van de $. Dit werkte uitstekend bij pricewatch bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Sandrioni schreef op woensdag 09 april 2008 @ 14:56:

Waar is ie gebleven????
Gebruik je de Gmail classic (bijv. Nederlandse) of de nieuwe Gmail (te herkennen aan de "Older version" optie rechtsboven)? Classic werkt niet zo braaf in FF3. De nieuwe Gmail interface werkt dan weer alleen in US English, maar wel onder FF3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandrioni
PowerFlower schreef op woensdag 09 april 2008 @ 19:16:
[...]

Gebruik je de Gmail classic (bijv. Nederlandse) of de nieuwe Gmail (te herkennen aan de "Older version" optie rechtsboven)? Classic werkt niet zo braaf in FF3. De nieuwe Gmail interface werkt dan weer alleen in US English, maar wel onder FF3 ;)
Check! Hij doet het weer! Ik gebruikte NL, maar nu geswitched naar Engels. Nu zie ik idd die optie van 'Older version' rechtsboven. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google apps heeft al wel de nieuwe versie in het Nederlands.

Overigens ben ik zojuist overgestapt naar firefox 3 beta 5 (gebruikte eerst IE7) om de volgende redenen:
- Sneller dan Firefox 2 welke ik veelste traag vond.
- Een plugin die ik zeer handig vind: Remember the Milk for Gmail.
- Eenvoudige settings/bookmarks syncronisatie over meerdere systemen d.m.v. Weave service.

Hopelijk zal het me blijven bevallen, zodat ik niet weer terug ga naar IE7/8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het irritant dat FF na ieder update vergeet dat ik bij het openen van een nieuwe tab daar m'n startpagina wil hebben, ipv blank. Dat moet ik dus iedere keer opnieuw instellen. Ik had dit op XP met Qute theme en op Vista met Vista-aero theme is het er nog steeds.

Komt iemand dit bekend voor, is het normaal gedrag van FF of is dit te verhelpen?

Ik gebruik automagisch de laatste versies van FF en de themes/addons btw.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2008 22:34 . Reden: ff normaal nederlands van gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:10
Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 08:45:
Google apps heeft al wel de nieuwe versie in het Nederlands.

Overigens ben ik zojuist overgestapt naar firefox 3 beta 5 (gebruikte eerst IE7) om de volgende redenen:
- Sneller dan Firefox 2 welke ik veelste traag vond.
- Een plugin die ik zeer handig vind: Remember the Milk for Gmail.
- Eenvoudige settings/bookmarks syncronisatie over meerdere systemen d.m.v. Weave service.

Hopelijk zal het me blijven bevallen, zodat ik niet weer terug ga naar IE7/8.
wow, wat een ontzettend handige extension. Meteen geinstalled :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@Bootstrap:
Wat zou het met themes te maken kunnen hebben? Ik wil nieuwe tabs blanco hebben, dus ik heb het probleem nooit gehad wat jij hebt. Maar zo vaak zijn er toch geen updates? Bij FF2 was het iig een lange tijd erg rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Dit is misschien wel al bekend, maar ik kan het niet vinden door de algemene naam, denk ik: Ik wil graag in Firefox 3 de zgn. Go-knop altijd in beeld hebben omdat ik die zeer intensief gebruik. Bijvoorbeeld om pagina's te verversen zonder het formulier opnieuw te verzenden.

Dus, weet iemand hoe je dat groene go-pijltje altijd blijft zien in de adres balk? Standaard wordt ie vervangen door het bookmark sterretje. Van mij mogen ze allebei wel zichtbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Niels--
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Hoe je het go-pijltje terug kunt krijgen weet ik niet, maar een eventueel alternatief zou zijn om op F6 te drukken en dan enter. Met F6 selecteer je namelijk de url.

/me Niels heeft een voorkeur voor sneltoetsen boven klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Nee, F6 is het zoekveld ;) Jij bedoeld Alt-D.

Ik werk al enorm veel met toetsen, maar tijdens het browsen ligt er toch al één hand op de muis, dus dan is ff op go klikken sneller dan Alt-D, Enter. Zeker omdat je daarvoor twee handen nodig hebt (of een grote beweging moet maken met de linker hand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Room42 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:47:
Nee, F6 is het zoekveld ;) Jij bedoeld Alt-D.
F6 gaat hier ook linea recta naar het adresveld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Room42 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:27:
Dus, weet iemand hoe je dat groene go-pijltje altijd blijft zien in de adres balk?
Het volgende toevoegen aan userChrome.css (je kunt userChrome-example.css omnoemen):

#go-button {
visibility: visible !important;
}

Of anders de extensie Stylish installeren en de userstyle Firefox 3 - Go button always visible gebruiken.

Edit: Ik Stylish trouwens even geïnstalleerd en ik vind het een fantastische extension! :) Het werkt stukken soepeler dan Greasemonkey en je kunt scripts ook previewen (je ziet meteen het verschil) zonder dat je de pagina hoeft te herladen zoals bij GM. GM zal wel meer kunnen, maar ik vind soms het te traag om bijv. ads weg te halen; je ziet ze eerst even als de pagina geladen wordt en dan verdwijnen ze opeens. De Adblock Plus Element Hider werkt veel sneller. Stylish waarschijnlijk ook (nog niet geprobeerd voor ads).

[ Voor 37% gewijzigd door Aham brahmasmi op 15-04-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Zowel F6 als alt+D gaat hier met FF3 naar de url-balk ;) Misschien dat het bij FF2 anders is...

Gebruik FF3 beta 5 nu overigens een paar dagen en vind het erg goed werken :) Meeste plugins en add-ons die ik had werken gewoon en nog geen crash gehad. Vooral de snelheid vind ik een hele verbetering. En dat er nu eindelijk een native windows skin gebruikt wordt.

Ik was nog niet eerder overgestapt omdat Google Browser Sync niet werkt met FF3, maar de Mozilla Weave add-on werkt eigenlijk net zo goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@Palomar: Ik hoop voor je dat je zonder crashes blijft. Ik heb zelf vrij regelmatig crashes (Vista zegt "Firefox has stopped working") met beta 5. Het zou kunnen liggen aan m'n extensies, waarvan ik er bij een aantal de maxVersion regel in install.rdf gehacked heb om ze te kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Aham brahmasmi schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:43:
[...]

Het volgende toevoegen aan userChrome.css (je kunt userChrome-example.css omnoemen):

#go-button {
visibility: visible !important;
}

Of anders de extensie Stylish installeren en de userstyle Firefox 3 - Go button always visible gebruiken.
Briljant! Thanks, die userChrome doet het uitstekend!
Palomar schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:47:
Zowel F6 als alt+D gaat hier met FF3 naar de url-balk ;) Misschien dat het bij FF2 anders is...

[...]
Misschien dat het hier komt doordat ik mijn Fx2 profiel heb overgenomen naar Fx3. Zal zo eens testen met een nieuw profiel. Ware het niet dat ik met de oplossing van Aham heel erg blij ben. Dat is net wat sneller voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 03:47

Archimond

Lopende Helpdesk

Met de nieuwe Firefox 3.0b5 ben ik erg tevreden, vooral de snelheidsverbeteringen en lagere geheugenverbruik.

Maar weet iemand hoe je zonder een addon te installeren de hele adres balk geschiedenis wat die laat zien weghaalt?

Ik type elke keer weer nieuwe sites erin, dan zijn de oude adressen niet nodig.

Is het ook mogelijk het auto aanvullen van een adres uit te schakelen?
[
als ik op gathering.tweakers.net/forum wilt zijn. Dan krijg ik http://gathering.tweakers...date_message/2992625/las/. Dan moet ik het achterste gedeelte telkens weghalen.

Dus ik zoek een optie die de geschiedenis van bezochte adressen helemaal niet in adres balk laat zien.
Het vinkje weghalen bij de opties om dat niet te onthouden werkt niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Archimond op 15-04-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aham brahmasmi schreef op maandag 14 april 2008 @ 23:29:
@Bootstrap:
Wat zou het met themes te maken kunnen hebben? Ik wil nieuwe tabs blanco hebben, dus ik heb het probleem nooit gehad wat jij hebt. Maar zo vaak zijn er toch geen updates? Bij FF2 was het iig een lange tijd erg rustig.
Denk niet dat het iets met themes te maken heeft maar ik dacht ik meld het maar even in het kader van een volledige informatieverstrekking ;)

Op zich zijn er niet zoveel updates, maar iedere keer erger ik mij er weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@Archimond: Dat vinkje wat je bedoelt is denk ik alleen voor Forms en de Search bar. Misschien werkt het als je het vinkje voor "Remember History for xx days"?

Dit is weer simpel google-werk, maar ik was zelf wel benieuwd:
Het volgende biedt misschien een betere oplossing: open nieuwe tab met als adres about:config.
Vul bij filter in: browser.urlbar.matchOnlyTyped en dubbelklik op die regel zodat hij op true gezet wordt. Herstart firefox.

Hier gevonden: http://www.howtogeek.com/...lete-manually-typed-urls/

Er zijn ook nog wat andere opties die je te zien krijgt als je als filter "browser.urlbar" invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 03:47

Archimond

Lopende Helpdesk

ok thx. Ik had met google ook gezocht, maar waarschijnlijk niet de juiste keywords gebruikt.

Wat een vriend een lastig vind is dat de balk met oude favorieten of oude adressen als dropdown menu wordt getoond. Hij wilt wel de autocomplete in de adresbalk zelf graag houden.

Dat kan ik helaas echt nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ok, leuke extenise gevonden, geeft splashscreen als je opstart:https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/2995

Kan je ook in Thunderbird stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
@Archimond: Die dropdown is denk ik wel te verstoppen met CSS, als je de id van dat stuk "chrome" te weten komt. Ik ben hier zelf niet zo'n expert in (vind het nogal verwarrend hoe je dit vindt in de DOM Inspector).

Ik snap verder niet echt wat er nou zo irritant aan die dropdown is. Als je een URL aan het typen bent, wil je toch niet tegelijkertijd de pagina (waar de dropdown overheen komt) lezen?

[ Voor 30% gewijzigd door Aham brahmasmi op 16-04-2008 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Het viel me vandaag pas op dat de crashes van FF3b5 bij mij niet altijd crashes zijn, maar dat het afgesloten wordt door DEP (Data Execution Prevention) van Vista. Er komt een melding dat FF op verkeerde wijze gebruikt, en daardoor door DEP afgesloten wordt.

Ik wilde eerst met Process Monitor kijken of ik erachter kon komen wat de crashes veroorzaakt, maar ik kon loggen tot ik een ons woog, en de logfile vele MB groot werd, maar de crash kwam natuurlijk niet meer. :z Nu komt hij soms spontaan, soms als ik gmail open of een bookmark... totaal onvoorspelbaar dus.

Ik ga eens kijken welke extensies ik (tijdelijk) kan missen, om te zien of de boosdoener zich daar bevindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Is er een FF 3 b5 compatible extentie die geclosede tabs onthoudt? (en ook de focus op de laatst geselecteerde tab legt bij het sluiten van de huidige tab)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt. Marx schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:01:
Is er een FF 3 b5 compatible extentie die geclosede tabs onthoudt? (en ook de focus op de laatst geselecteerde tab legt bij het sluiten van de huidige tab)
Ik heb FF 3b5 niet, maar heb je de "extEMM" extensie al uitgeprobeerd? Of het werkt, of het werkt niet.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4362

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Yep, Tab Mix Plus (dev version, maar erg stabiel): http://tmp.garyr.net/forum/viewtopic.php?t=7031

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
Vandaag weer een update voor TMP, dus hij werkt prima in FF3b5. Ik vind dit een ideale extensie om het gedrag van FF te stroomlijnen. Wordt goed onderhouden.

Om de focus op de laatst geselecteerde tab te leggen bij het sluiten van de huidige tab:
Tools>Tab Mix Plus Options>Events>Tab Closing>When closing current tab, focus: "last" tab kiezen uit dropdown menu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*nevermind*

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Aham brahmasmi schreef op woensdag 16 april 2008 @ 22:08:
Het viel me vandaag pas op dat de crashes van FF3b5 bij mij niet altijd crashes zijn, maar dat het afgesloten wordt door DEP (Data Execution Prevention) van Vista. Er komt een melding dat FF op verkeerde wijze gebruikt, en daardoor door DEP afgesloten wordt.

Ik wilde eerst met Process Monitor kijken of ik erachter kon komen wat de crashes veroorzaakt, maar ik kon loggen tot ik een ons woog, en de logfile vele MB groot werd, maar de crash kwam natuurlijk niet meer. :z Nu komt hij soms spontaan, soms als ik gmail open of een bookmark... totaal onvoorspelbaar dus.

Ik ga eens kijken welke extensies ik (tijdelijk) kan missen, om te zien of de boosdoener zich daar bevindt.
Zelf heb ik dit probleem ook. Volgens mij komt het door de volgende dingen:
  • CTRL +, vergrootte pagina's gebruiken dus
  • AJAX (JavaScript) requests (Gmail bijv.)
Of een combinatie van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 22:50

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Top! dit gebruikte ik altijd maar kon nog niet een versie voor de beta's vinden!

Ik gebruikte ook altijd die google notebook extentie maar daar moeten we nog even op wachten voordat deze helemaal compatible is.

[ Voor 18% gewijzigd door LtMarx op 18-04-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
Weet iemand raad?
Sinds gisteren stoppen alle filmpjes van youtube, dumpert, etc. er na 3 seconden mee. Ik heb geen nieuwe extensie geïnstalleerd oid. ik kan de filmpjes wel downloaden, om ze vervolgens in mijn FLV player te bekijken. Dat werkt wel.

Alvast bedankt.

Oh ja. ik gebruik FX 2.0.0.14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier al een tijdje een vreemd probleem. Ik vraag het eerst maar in dit topic voordat ik een nieuwe start.
Als ik .nzb bestandjes open van een website dan vraagt firefox waar ik ze op wil slaan.
Terwijl ze voorheen gewoon meteen geopend werden in het met het .nzb geassocieerde programma.

Ik heb dit ook al ingesteld bij opties, inhoud, bestandstypen. Maar nog steed wil firefox ze opslaan ipv openen.

Heb al opnieuw geinstalleerd maar die bug is er nog steeds. IE doet het wel goed, maar FF is toch mijn browser he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opgelost :9
moest niet mn hele gebackupte profile terugzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

DeMol13 schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 15:55:
Weet iemand raad?
Sinds gisteren stoppen alle filmpjes van youtube, dumpert, etc. er na 3 seconden mee. Ik heb geen nieuwe extensie geïnstalleerd oid. ik kan de filmpjes wel downloaden, om ze vervolgens in mijn FLV player te bekijken. Dat werkt wel.

Alvast bedankt.

ik heb dit ook wel eens....erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Opgelost? het is mij nog nooit gelukt om het zonder OK te klikken te openen met mijn nzb-programma. Alleen de nzb opslaan wil zonder confirmatie. Is niet heel erg, heb de opslagmap als daemon. Maar ik vraag me wel af welke nzb-prog jij gebruikt dat ie ze rechtstreeks opent met firefox. ik heb alles geprobeerd, cleane installs, addon-loos, thema-loos, portable. overal zelfde irritante gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Grr, weer een update, betekend voor mij weer update runnen, vastlopert, pc rebooten, firefox.exe-mozbackup ofzo weer hernoemen naar firefox.exe, vervolgens gaat ie weer updaten en dan gaat hij wel goed (meestal, soms moet ik het nog een keer herhalen :? )... Wat het is geen idee, herinstal van alleen FF heeft geen zin, misschien profiel of een extension ofzo... Irritant is het zeker

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Weet iemand raad?

Alvast bedankt.

Misschien je flash-plug-in recentelijk geüpdatet? Bepaalde versies schijnen dit probleem te veroorzaken. Ik heb het alleen bij filmpjes van vkmag.com (altijd exact na 5 seconden), echter niet geprobeerd of ik flash wellicht kan downgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-super
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:59
Weet iemand raad?

Alvast bedankt.

ga naar C:\Windows\System32\Macromed\Flash en kopieer de NPSWF32.dll naar C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins, daarna Firefox herstarten.

Citroën DSuper-bjr 1972-5 bak-108pk-Citroën C4 1.2 Hybrid 136 Max bjr 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMol13
@D-SUPER:

Super! Geweldig, het probleem is verholpen. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

DeMol13 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 11:29:
@D-SUPER:

Super! Geweldig, het probleem is verholpen. Thanks!
Idd zeg, it's a bloody miracle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Palomar schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 23:36:
[...]

Misschien je flash-plug-in recentelijk geüpdatet? Bepaalde versies schijnen dit probleem te veroorzaken. Ik heb het alleen bij filmpjes van vkmag.com (altijd exact na 5 seconden), echter niet geprobeerd of ik flash wellicht kan downgraden.
Hey, ik heb hetzelfde probleem. volkomenkut filmpjes na 5 seconden stoppen met spelen. Heb flash 9. Je knt wel downgraden. typ in previous flash version en je krijgt het al bij de eerste hit. je kunt naar 8 downgraden en dan kun je iig filmpjes van volkomenkut bekijken. je kunt niet d eallernieuwste flash spelletjes spelen, want die hebben flash 9 nodig.

Echt een raar probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volgende setup in firefox met mijn muis:

links clicken = opent in nieuwe tab
scroll wiel click = is gelijk aan rechts klik, dus context menu wordt wergegeven
rechts klikken = open link in zelfde tab

ik heb rondgeneusd, maar in tab mix plus extensie kan ik dit niet instellen. iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Verwijderd schreef op woensdag 23 april 2008 @ 18:14:
[...]

Hey, ik heb hetzelfde probleem. volkomenkut filmpjes na 5 seconden stoppen met spelen. Heb flash 9. Je knt wel downgraden. typ in previous flash version en je krijgt het al bij de eerste hit. je kunt naar 8 downgraden en dan kun je iig filmpjes van volkomenkut bekijken. je kunt niet d eallernieuwste flash spelletjes spelen, want die hebben flash 9 nodig.

Echt een raar probleem.
Er is sinds een weekje of 2 een nieuwe 9 uit he, r124, al geprobeerd? Bij mij lijkt die beter.
Pagina: 1 ... 7 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.